Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1692 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren834 ervaringen
4 sterren638 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf geplaatst”
Door Marieke op dinsdag 18 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een badkamer gekocht en zelf geplaatst. We zijn prima en vriendelijk geholpen met de aankoop. Tijdens het installeren goed bereikbaar voor vragen en wat over was, bijv. tegels, hebben we kunnen teruggeven. Misschien iets duurder maar we hebben geen klachten
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Jack en Corrie Verheijden op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht en laten installeren, vooraf 2x geweest om alle wensen door te spreken, geweldig geholpen en een goed luisterend oor, daarna door Netto Montage uit Gouda geïnstalleerd, alles liep op rolletjes, ook deze had een luisterend oor en heeft alle wensen uitgevoerd, zelfs na werktijd wordt er overleg gepleegd en wij zullen zeker als er een nieuwe keuken zou moeten komen voor dit bedrijf kiezen. Het is zeker een aanrader, vooral mbt installatie, alles wordt geregeld, je hoeft zelf nergens naar om te kijken.
FOTO VAN JACK EN CORRIE VERHEIJDEN
Resultaat toilet
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Huib op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht, prima service. Denken goed mee en luisteren naar je wensen om tot een een mooi ontwerp te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door J Louwerse op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
badkamer/goed geholpen /wij raden iedereen aan om bij GRANDO naar een badkamer te gaan kijken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mark de Wit op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Wij kochten een badkamer. Er is een aannemer aangeraden en wij zijn erg tevreden met het resultaat.
FOTO VAN MARK DE WIT
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Waardering”
Door Diethard Jansen op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij kwamen bij Grando met het idee voor een badkamer in ons hoofd. We hebben een niet al te grote badkamer en we wilden hier toch een bad, douche, wasmachine en droger, een wc en een mooie wastafel met kast in hebben, dat was best een uitdaging. Het moest wel op korte termijn en de indeling moest baden op zijn Japans toestaan, douchen en daarna direct in een warm bad kunnen stappen. Ons idee stond snel op papier in 3D en deze werd ook zo gerealiseerd en binnen de gestelde termijn. Mijn schoonfamilie uit Japan kwam bijna direct nadat deze gereed was over en ze waren erg blij met onze badkamer. Wij hebben als score niet de score super gegeven, want in de afwerking waren er toch nog enkele punten die beter afgewerkt/afgestemd hadden kunnen worden. Zo werd er van te voren wel uitstekend mee nagedacht over hoe de zijkant van het bad betegeld moest worden, en welke voegkleur gebruikt moest worden, maar we hadden niet van te voren nagedacht over de afwerking van het tegelwerk. Hiervoor werd een recht strip gebruikt. Achteraf ziet dat er goed uit, vooraf zou ik zeker voor een meer ronde afwerking hebben gekozen. Het afvoerputje van de douche was een tikkie te diep, waar wij dachten dat een dubbel stopcontact zou komen waar je twee stekkers (voor wasmachine en de droger) kwam er een enkele stopcontact, en het aansluitkraantje van het reservoir van de wc stond ook een beetje scheef. Kleine minpuntjes maar de badkamer is erg fijn om te gebruiken en dat waarderen we zeer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Peter Slager op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben bij Grando Zwolle een badkamer gekocht en zijn hierbij uitstekend geholpen. Onze belangrijkste voorwaarde was dat de badkamer geplaatst zou worden begin april. Andere badkamer leveranciers konden ons dit niet garanderen. Deze belofte zijn ze uitstekend nagekomen, en zijn gestart op 2 april met de installatie van de badkamer. Tijdens het verkoopgesprek zijn we correct geholpen en er werd goed mee gedacht mbt onze wensen. De installatie is uitstekend verlopen. Tijdens de installatie bleek van een soort tegels te weinig zijn geleverd. Dit werd na een telefoontje met Grando Zwolle de volgende dag met spoesd nageleverd. Uitstekende service! Wij zijn zeer tevreden over de complete levering en service.
FOTO VAN PETER SLAGER
Uitstekende badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Boer op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht uitstekend geholpen vriendelijk en compleet. Monteur is rustig en nauwkeurig zoals beloofd uitstekende kwaliteit. Neemt de tijd om vooraf alles thuis door te nemen heel fijn
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed”
Door Jaco van der Worp op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Badkamer gekocht. Zeer tevreden over het advies in de showroom en over de montage. Er werd echt geluisterd naar onze wensen en afspraken werden goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Piet Sanders op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en toilet aangeschaft. We zijn zeer tevreden over de afwerking en het resultaat. De paar kleine puntjes die na de oplevering nog moesten worden gedaan zijn perfect afgewerkt. De verschillende installatie bedrijven hebben prachtig werk geleverd. De coördinatie van het geheel door Thijs Verhagen was erg goed. Al met al zijn we zeer tevreden. We raden Grando daarom ook aan vanwege de service en kwaliteit.
FOTO VAN PIET SANDERS
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen en nooit meer Grando”
Door J. te Amsterdam op woensdag 1 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Begin december 2018 is Grando begonnen met de sloop van onze badkamer (4 m2) en aparte toilet ruimte, we hebben geen leidingen verlegd geen bijzonder luxe materiaal gekozen, we hebben ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij gestaan want we hebben inmiddels bijna 18k betaald voor de twee kleinste kamertjes in ons huis. De badkamer zou af zijn in 3 weken en opgeleverd worden in januari 2019.

Inmiddels is het 1 mei en zitten wij met een badkamer en een toilet ruimte die allerlei mankementen en afwerkingsfouten toont.
- Douchedeur is scheef geplaatst omdat deze niet past, inmiddels begint deze te lekken en staat er enorm veel spanning op en staat op knappen.
- Voegwerk is gebarsten en kitwerk is er slordig opgesmeerd
- De hoge kast is niet goed gemonteerd en stort bijna in.

Tussentijds hebben wij 4 maanden lang met een badkamer gezeten die niet af is geen douchedeur, kast niet opgehangen, kitwerk niet afgemaakt, door allerlei leveringsproblemen met Grando kregen we vertraging op vertraging, een grote logistieke bende en werd onze babykamer gebruikt als opslag voor de verkeerd geleverde artikelen. Het contract werd niet nagekomen de loodgieter/installateur die bij ons begonnen is kwam niet meer terug en is er iemand anders ingeschakeld om het af te maken na meerdere in gebreke stellingen van onze kant.

Inmiddels is het een maand geleden dat de planner Eveline is geweest voor het opleveringsgesprek en de gebreken zouden in twee weken hersteld worden wij horen niks na meerdere aanmaningen.

Bij verkoop werden er allerlei beloftes gedaan en werd alles netjes vastgelegd in het contract conform CBW voorwaarden maar Grando Purmerend komt zijn afspraken niet na en nu zijn we genoodzaakt na 7 maanden alsnog de rechtsbijstand in te schakelen, we hebben nu dagen vrij moeten nemen om de bezorgers te ontvangen voor de verkeerde leveringen, voor het ophalen van de spullen, de monteurs binnen te laten, we konden niet verhuizen omdat de badkamer en het toilet vertraagd was en we deze niet konden gebruiken en dan de talloze keren dat we geïnvesteerd hebben in mailtjes en telefoontjes om ze terug te laten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Sandy op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een compleet nieuwe badkamer gekocht. De verkoper Bart heeft ons goed geholpen. Levering was op tijd en netjes geleverd. We waren ook zeer te vrede over de monteur Bas.( geregeld via Grando) Werkt erg netjes en denkt met je mee. Kunnen nu heerlijk genieten van onze nieuwe aankoop!!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Laura Suijkerbuijk op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht naar wens geleverd en geplaatst in 1.5 week heel netjes zijn erg blij en tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Goede samenwerking”
Door Renate Middelveld op donderdag 25 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
De wens een badkamer op zolder. Bouwen vanaf niks, dat bleek niet voor iedereen weggelegd. Bij Grando Barendrecht wel!! Er werd goed meegedacht in de winkel voor het ontwerp en thuis kwam Mathijs met zijn twee gouden handen. Ook tijdens het opbouwen en afwerken werd er steeds goed overlegd. Het resultaat is een prachtige, luxe, super strak afgewerkte badkamer. Wij zouden Grando in samenwerking met Mathijs iedereen aanraden!!
FOTO VAN RENATE MIDDELVELD
Strak afgewerkte badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Naar volle tevredenheid”
Door Frank Romijn op woensdag 24 apr 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Badkamer. Na eerst keuken en 2 maal toilet gezocht te hebben 2016 afgelopen jaar badkamer besteld. Wederom alles tot volledige tevredenheid geleverd en geinstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Nog steeds niet af”
Door D.Immerzeel op maandag 22 apr 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht bij Grando. Mooie ontwerp werd ook netjes geplaatst in september 2018 alleen jammer dat er wat dingen ontbraken en als dat er uiteindelijk wel kwam kapot was. Ook daar kon ik nog mee leven hadden de afspraak om 1000.- euro te betalen als alles af was. Je zou zeggen netjes geregeld nu. 22-03-2019 kregen wij en aanmaning dat er nog 248.- betaald moest worden, had zelf gezegd 1000.- is wat veel voor kapotte lade 248.- is redelijk, maar ja lade nog steeds niet vervangen ook nu nog niet 22-04-2019 en het is heel erg stil van Grando zijde. Afwachten wanneer de volgende aanmaning komt? Toen ik belde wel excuses en er werd gezegd dat er binnen 2 weken en afspraak gemaakt zou worden. We zijn intussen weer 1 maand verder en nog steeds niets gehoord. Badkamer is mooie maar het zou nog mooier zijn als alles nu eens geregeld zou worden hoe het hoort!
Reactie of foto toevoegen
“Van alles verkeerd gegaan”
Door Fam. Happel op woensdag 17 apr 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Grando waarom doen jullie dit klanten aan? Vriendelijke en meedenkende Grando franchise ondernemers. Materialen voor onze nieuwe badkamer 31-12-2017 besteld bij Grando Hengelo. Bewust gekozen voor het laten plaatsen van de badkamer door een kleine zelfstandige, iemand waarmee goede afspraken te maken waren en in het bezit van twee 'rechter' handen. Vier weken gepland voor de badkamer verbouwing en vier weken onderdak gevonden in bungalowpark. De door ons uitgezochte tegels zaten niet in het pakket van Grando, deze zouden we daarom elders kopen. Tijdens de prijsonderhandeling gaven ze aan een goede deal te kunnen aanbieden als we de tegels toch via Grando zouden laten leveren. Prima plan. Helaas is in het vervolg traject vrijwel alles misgegaan en hebben ze zelfs aangegeven 'Het lijkt wel of er niets in één keer goed mag gaan'. De belangrijkste items:
• Week 52: akkoord orderbevestiging voor alle badkamermaterialen. Levertijd 6-8 weken
• Week 11: start verbouwing. Levering materialen zonder tegels, zonder douche unit en met verkeerde radiator
• Week 14: levering tegels >> nog maar 2 dagen om totale badkamer te tegelen en alles te monteren. Grando tevergeefs gevraagd om een vakman te leveren om deze klus af te maken.
• Week 19: Grando kan eindelijk douche unit leveren (90-90 cm, maar volgens Grando 'maatwerk') > deze hebben wij geannuleerd, we waren er helemaal klaar mee. I.p.v. de betaalde € 1925 kunnen we de inkoopprijs van € 745 terugkrijgen uit 'coulance'. Schandalig!

Gevolgen: Onze aannemer heeft in de avonduren en weekenden onze badkamer afgemaakt. De planning voor alle andere leveranciers (o.a. schilder en leveranciers vloerbedekking, bed) moest worden uitgesteld.

'Grando gaat altijd voor een 100% tevreden klant'. Helaas hebben wij hele andere ervaringen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer met montage”
Door Dumas op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht. Adviseur was zeer behulpzaam, ook nadat bleek dat de gekozen doucheafvoer te hoog was, kon deze omgeruild worden (met bijbetaling) naar een afvoer die lager is. Dit scheelde 3cm ophogen van de vloer. Jammer dat de vloertegels die te veel waren (ca. 5m²) niet teruggenomen konden worden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies en begeleiding”
Door L. Saraber op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Prima advies en begeleiding bij de aankoop door dhr. Isik. De communicatie tijdens de installatie had beter gekund maar het resultaat is erg mooi geworden.
FOTO VAN L. SARABER
Badkamer met douchewand
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen gekocht”
Door Fens op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Zaandam
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Zaandam. Vriendelijk personeel / mooie badkamers / komen hun afspraken na.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Cees Gaasbeek op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht. Prima monteur Jan. Veel overleg. Goed resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend geworden”
Door Hans Kakes op woensdag 27 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando Rotterdam Alexandrium een badkamer en toilet besteld. Inmiddels is alles geïnstalleerd en we zijn buitengewoon tevreden. Alles is schitterend geworden.Niet in de laatste plaats hielp daarbij ook de prettige en deskundige advisering van de hr.Isik van Grando. De installatie werd op vakkundige wijze uitgevoerd door de aannemer, de hr. v.d.Herik. Het resultaat is een genot voor het oog. Het is de investering meer dan waard en ons appartement is hierdoor behoorlijk in waarde is gestegen.
Reactie of foto toevoegen
“Voorgerecht hoofdmenu en dessert”
Door Olga op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij kregen een nieuwe badkamer, tevens een separaat liggende toiletruimte.

Opmerkingen over het proces:

1 Ophanging handdoekradiator is niet naar tevredenheid gebeurd:
Er zijn 3 ophangpunten, waarvan de bovenste twee niet loodrecht op de wand staan, maar naar beneden hangen. Het derde ophangpunt middenonder is helemaal niet vastgezet. De twee aanvoerpijpjes van het water buigen daardoor door onder het gewicht van de radiator. Dit vinden wij een kwalijke zaak.
Later is dit tot redelijke tevredenheid aangepast.
2 De afronding van de werkzaamheden is naar onze mening overhaast gebeurd: We kregen geen uitleg/gebruiksaanwijzing over/van de vloerverwarming. Tevens bleek de afvoerruimte van de Easyrain vol te zitten met gruis waardoor het weglopen van het douchewater stagneerde. Dit hebben we zelf moeten ontdekken en schoonmaken.
3 Ons is niet duidelijk hoe het geregeld is met garantie van de diverse onderdelen van onze badkamer, zoals het badkamermeubel, de sanitairaccessoires, de radiator, de led-dimmer en ook de vloerverwarmingsunit.
4 De aanloop naar het creëren van de badkamer tijdens de verkoop in de showroom verliep vlekkeloos: Iris wist van de hoed en de rand en deed erg haar best. Tijdens de installatie ging alles ook goed, alleen in het staartje zat het venijn. We vonden dat de afronding van het geheel wel een beetje te snel ging met alle gevolgen daarvan, onder meer een lekkage in het badkamermeubel dat zijn sporen zichtbaar naliet.
5 Los van voorgaande kritische noten zijn wij heel tevreden met onze nieuwe Grando Badkamer, c.q. toilet.

Resumerend: Het voorgerecht was erg goed, het hoofdmenu iets minder en het dessert was wat teleurstellend. Ik hoop dat Grando uit onze ervaring lering trekt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door van Velse op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Zeer vakkundig geholpen, hebben best een kleine badkamer, maar met veel creatieve oplossingen zit alles wat je kan wensen in deze kleine ruimte en zijn zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en goed”
Door Inge en Niek van der Meer op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Er is bij ons zojuist een nieuwe badkamer geplaatst, vanuit eerdere ervaring met de aanschaf van de keuken ( 20 jaar geleden) opnieuw voor Grando gekozen. De aannemer Jonathan Vega en zijn team hebben een klein wondertje verricht, binnen 2 weken de sloop en totale nieuwbouw. Ook tijdens de werkzaamheden kwamen er nog adviezen en verbeter puntjes aan de orde, mannen bedankt klasse! Ook Robin Bouwland een compliment tijdens ons bezoek aan de showroom, prettige en deskundige verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Rens op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Complete badkamer vervangen. in 2.5 week alles klaar m.u.v. de douchewand die ingemeten moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Goeie service”
Door Meijer op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben bij grando hhw een badkamer gekocht. Alles is super goed gegaan van het slopen tot het opbouwen van de badkamer. Maar ook de service in de zaak was goed. Geen opdringerige verkopers die je van alles aan willen smeren maar juist met je mee denken
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamerrenovatie”
Door Marielle op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Toiletruimte laten maken en deel van de badkamer laten renoveren. Mooi en goed materiaal, prima service en fijne installateur! Te grote spiegel werd probleemloos omgeruild voor een beter passende spiegel. Zoals bij elke verbouwing een paar kleine problemen gehad, die meteen opgelost werden.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door W.j.Hau visser op dinsdag 12 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Ik heb een badkamer gekocht en zou Grando Rotterdam Alexandrium niemand aanraden! Eerste klas oplichters. Gekocht een badkamer van 20.500 euro. Wat een spijt hebben wij! Eerste dag komen de monteurs boren dwars door mn muur heen. Tweede dag tweede muur aan gort. Klagen bij het bedrijf lachen ze je weg dat ze het wel repareren. Ene fout na de andere fout. Monteurs monteren een spiegel op 190cm hoog. Behalve mijn man kan niemand erin kijken. Hoek wastafelmeubel op 1.5 cm vd muur gemonteerd. Terwijl op de tekening echt tegen de muis is. Klussers kan je eerste klas prutsers noemen. Doucheschuifdeur gemonteerd toen bleek de deur ging niet verder open dan 33 cm. Ik klacht indienen. Lachen ze me weg. Dat het een fout is vd fabrikant. Komt allemaal goed je krijgt een nieuwe. Nu 3 maanden later zeggen ze er is geen andere schuifdeur. Je kan een vouwdeur krijgen. Ik geantwoord dat ik geen vouwdeur hoef. Maar dat ding eruit en crediteren de hele handel. Grando weigert restitutie ondanks gebreken in producten. Nu is alles bij de rechtsbijstand en gaat een rechtszaak worden.
FOTO VAN WJ HAU
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste badkamer”
Door Rene Prins op maandag 11 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht.Eerder andere zaken bezocht. Die waren zeer opdringerig. Hier kregen wij de rust om goed over zo'n grote aankoop na te denken. Verkoper heeft ons ook uitstekend begeleid.Nette en harde werkers!
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Lilian op zondag 3 mrt 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer, geplaatst door monteur Ryanto. Hij is een perfectionist en denkt goed mee. Vakman
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing douche”
Door Jan en Joke Schaffers op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Son
Onze douchebak is verwijderd en we hebben nu een laagdrempelige douche. De muren zijn daarbij over betegeld. Alles verliep volgens afspraak en ook de mensen waren prettige lui om in huis te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde”
Door Reinard Knop op dinsdag 26 feb 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na veel wikken en wegen Grando Hazerswoude het vertrouwen gegeven de badkamer te plaatsen en ons te ontzorgen met een hoofdletter O. De aannemer (Driessche Bouw) en Grando hebben een prachtige badkamer opgeleverd. Men werkt netjes, denkt mee( tekening is toch anders dan praktijk) en afspraak is afspraak. Hulde! Heel blij met beide.
FOTO VAN REINARD KNOP
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Hester op woensdag 20 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We zijn eind dec bij grando Amersfoort binnengelopen om te kijken voor een badkamer en keuken, de badkamer is nu al inmiddels geplaatst en keurig opgeleverd. Van begin tot eind (begin alles uitgezocht met Samira erg goede adviezen gekregen van haar) daarna Dinesch die ons erg op ons gemak stelde ( we hadden nl soms in onze buurt wat mindere kanten gehoord van badkamers plaatsen) maar Dinesch stelde ons gerust en gaf zn woord! Wat echt is!!! De badkamer kwam op tijd, en toen kwamen de "mannen" (oa mustafa, Wim en nog meer) en met aannemer Turan van Assos!! Wat een topwerk, op donderdag begonnen met slopen, en een week later zat de badkamer erin!!! WoW,echt lof voor Turan die erg goed erop zat. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en bevelen grando Amersfoort op badkamer gebied erg aan. ( keuken komt nog, als dat ook top is plaats is weer een recensie;)
FOTO VAN HESTER
Douche
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie van de badkamer”
Door Gerben Snapper op donderdag 14 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Dinesh Birtanti heeft het ondernemershart op de juiste plaats. Bij de renovatie van onze badkamer was geen moeite hem teveel. Zo hier en daar hebben we onze discussies gehad maar uiteindelijk heeft hij zich volledig ingespannen om ons een gelukkige en tevreden klant te maken. En dat zijn we met onze mooie nieuwe badkamer!
FOTO VAN GERBEN SNAPPER
Onderdeel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ada op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb bij Grando een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben tevreden over de ontvangst, het meedenken en vooral de uitvoering van de badkamer door de monteur. IK heb veel aan hem gehad in de praktische adviezen en oplossingen die we tegen kwamen in de definitieve uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraanschaf”
Door S. Weterings op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Delft
Wij hebben een nieuwe badkamer aangeschaft. We zijn deskundig geadviseerd, de montage is supergoed, vlot en deskundig verlopen.
FOTO VAN S WETERINGS
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door H J Koster op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht, prettige verkoper, resultaat een hele mooie badkamer.

Aanvulling ontvangen 8 februari 2019: Is geleverd en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Geen manier van doen”
Door H.Jansen op zaterdag 2 feb 2019 '19 | vestiging Helmond
In 2017 september een badkamer hier gekocht en laten installeren. Wachten nu nog op afwerking, herhaaldelijk gebeld wanneer ze de restpunten zouden komen doen. afkitten plafond moet nog en na een grote scheur in tegelwerk hebben ze resttegels gebruikt om dit te repareren. Zouden nieuwe tegels leveren, dus niks meer van ze gezien of gehoord. Manager zou t regelen...fijne afspraken grando Helmond. Geen manier van doen dit
Reactie of foto toevoegen
“Raad jullie aan”
Door Danielle dolieslager op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn door Marco super fijn geholpen met onze droombadkamer (en toilet beneden). Wij vonden het lastig om van stalen, enkele tegels etc een beeld te krijgen maar we zijn geduldig geholpen en alles heeft prachtig uitgepakt, we zijn er zo blij mee! Bedankt Grando Hoofddorp, ik raad jullie ten aller tijden aan!
Reactie of foto toevoegen
“Luxe badkamer”
Door Petra Rebel op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een luxebadkamer aangeschaft met echt wel moeilijke onderdelen. De adviseur heeft alles tot in de puntjes uitgezocht, heeft veel contact opgenomen met de bedrijven die onze spullen ouden leveren en heeft een goede aannemer bij ons geplaats. De mannen die de badkamer geplaatst hebben zijn super vaklui, zowel qua kennis als qua uitvoering.
FOTO VAN PETRA REBEL
Eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Dennis Knopper op dinsdag 15 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben twee complete badkamers en een keuken aangeschaft bij Grando Utrecht. Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen/geadviseerd. De aflevering, plaatsing en afwerking waren zeer naar wens. Ook de service achteraf hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Marie-José van de Sande op donderdag 3 jan 2019 '19 | vestiging Son
Een nieuwe badkamer laten ontwerpen en maken. Het is keurig geregeld, goede communicatie en fijne mensen. Vakwerk.

Aanvulling ontvangen 10 januari 2019: Onze nieuwe badkamer is opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Arlette Juch op donderdag 20 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Een badkamer en wc gekocht. Goed en snel geholpen. Goed en snel geïnstalleerd. Duidelijke communicatie. Afspraken worden nageleefd. Kortom, een goede ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door H. Doorn op maandag 3 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht.Bij het uitzoeken van tegels, meubel, spiegel en inrichting prima geholpen en de order gegund aan Grando Heerhugowaard. Bij aanvang van het werk bleek de gekozen spiegelkast geen handige keuze i.v.m. een schuin plafond, deze is zonder problemen geruild voor een vlakke spiegel, prima service. Op het eind van de verbouwing bleek het badkamermeubel beschadigd (transportschade) en moest worden geruild. Dit bleek na enige dagen niet goed mogelijk, de bestelde glanzende uitvoering kon niet meer worden geleverd. De keuze is toen veranderd in een matte uitvoering, die gelukkig wel leverbaar was. Gelukkig konden wij wel douchen, maar gebruik wastafel en spiegel was nog niet mogelijk. Na 5 weken kwam het badkamermeubel en kon de badkamer worden afgemonteerd. Hij is werkelijk schitterend geworden en wij zijn er zeer tevreden over, ook in het gebruik bevalt alles prima. De vakman die dit alles verbouwd heeft verdiend alle lof, hij heeft alles zeer precies en met veel overleg geheel naar onze wensen in orde gemaakt. Super. De heer en mevrouw Wiggers hebben werkelijk hun uiterste best gedaan om het probleem van het meubel goed op te lossen, echter de organisatie van Grando heeft hun niet geholpen om snel het beschadigde badkamermeubel te vervangen. Daarom is de score "goed" en niet "super" geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Rob Stutterheim op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Wij hebben een badkamer gekocht. Bij installatie bleken er toch bouwkundige problemen op te treden. Beide installateurs hebben deze uitstekend opgelost. Waren zeer klantvriendelijk en meerwerk was NIET aan de orde. Beide jongens zou ik zeer aanbevelen bij nieuwe klussen. Ook kwam Grando, ondanks de fysieke afstand Enschede Lelystad, zijn gemaakte afspraken nauwgezet na. Mijn complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Frans Plaggenborg op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Koop badkamer. Zeer goed geadviseerd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Goede nazorg. Kan Grando Hoogvliet zeker aanraden
FOTO VAN FRANS PLAGGENBORG
Badkamertafel met spiegel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige contacten”
Door P.Porsul op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht.overwegingen hiervoor waren de zeer prettige contacten en ook de deskundigheid van de heer Kreukniet.Inmiddels is de badkamer opgeleverd. Het resultaat heeft ons ook doen besluiten een nieuwe keuken hier aan te schaffen. Wij kunnen iedereen adviseren met deze firma in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Mw. J.van Aert op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht en zijn prima geholpen. Goede informatie over de mogelijkheden. Prima service, klantvriendelijk. Dankzij Grando Breda hebben wij nu een super mooie badkamer. Wij kunnen Grando zeker aanbevelen voor een nieuwe keuken of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervergroting”
Door barry van tiel op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Assen
ik heb de badkamer laten afbreken en met een meter vergroot, Henri heeft het
super goed gedaan ,en zeer netjes zijn werk gedaan, alles afgevoerd en iedere dag de rommel opgeruimd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bereikbaar”
Door Peter Erhardt op woensdag 14 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
2 badkamers en een toilet. Onze wensen zijn perfect vertaald naar een ontwerp. Belofte was prima service tijdens het uitvoeren. Nou dat is zeker waargemaakt. Umit was goed bereikbaar en is meerdere keren langs geweest om te polsen of alles naar wens verliep. Ingehuurde krachten hebben ook te plaatsen meegedacht om de tekening te vertalen naar werkelijkheid. Kleine zaken zoals lichtknopjes iets verplaatsen en koofjes net iets groter maken, zodat het geheel er beter uitzag.In geheel de verwachting overtroffen vanaf de eerste tekening tot de installatie en nazorg. Ook met kleine service meldingen wordt ie goed geholpen. Eigenlijk spijt dat we de keuken ergens anders gekocht hebben. Het wordt moeilijk deze ervaring te overtreffen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Erik op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Son
Een badkamer gekocht bij grando, prima service en nette levering
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
Hierboven schrijft Dhr. Birtantie: "Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren". Uit de rapportage van de door de commissie ingeschakelde deskundige blijkt dat de werkzaamheden nog niet naar behoren zijn afgerond. Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht gegrond is. De commissie zal een vergoeding bepalen die de ondernemer aan de consument dient te betalen indien de ondernemer de werkzaamheden niet of niet tijdig uitvoert.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
De herstel werkzaamheden zijn nu inmiddels 14 maanden na de start van de werkzaamheden uitgevoerd. Op sommige plekken klinken de tegels nog steeds hol, maar de garantie is gegeven door het klusbedrijf dat dat geen kwaad kan. Ook zijn bij de werkzaamheden beschadigingen ontstaan. Tot dusver is er geen reactie van Grando op de melding hiervan. In 14 maanden tijd is de badkamer op geen enkel moment 100% in orde geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Bas en Pauline Bakker op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete badkamer uitgezocht, omdat de badkamer die we hadden niet aan onze wensen voldeed. Er is een team met professionals opgezet en zij hebben nauwkeurig en netjes gewerkt. We hebben nu een badkamer waar je in weg kan dromen, top werk!
Reactie of foto toevoegen
“Nette badkamer”
Door C.W.J. van Rijsbergen op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Badkamer, door kundige mensen geïnstalleerd. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor badkamer”
Door Van der Aa op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Helmond
Wij zijn goed geholpen in de showroom. Het meest tevreden zijn wij echter over aannemer Van Schaijk die ons klantvriendelijk geholpen hebben. Mee gedacht hebben en goed werk afgeleverd hebben. Humphrey, James en Joey bedankt voor het goede werk.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klanten”
Door Robert blom op vrijdag 19 okt 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We hebben onze badkamer gekocht bij Grando Hazerswoude. We zijn erg goed en deskundig geadviseerd door mevrouw Loes Welter. Ze nam alle tijd voor ons. We zijn ook erg te spreken over de professionele wijze waarop de verbouwing van de badkamer heeft plaatsgevonden. Kortom: wij zijn tevreden klanten!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Fam Renshoff op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Complete badkamer en toilet. Alles is prachtig geworden. Ze gaan tot het gaatje om de klant tevreden te stellen
FOTO VAN FAM RENSHOFF
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Complete renovatie”
Door Ger op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Son
Het betreft complete renovatie badkamer en toilet. Goede voorlichting, goede afspraken en deskundig geïnstalleerd. Daarnaast een goede prijs - kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Johan Timmers op vrijdag 12 okt 2018 '18 | vestiging Son
Nieuwe badkamer. Prima geholpen en goeie adviezen gekregen. Alles geplaatst door een erg goed team van vaklui. Erg tevreden over Grando en de uitvoerders.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Elli Draak-Venhorst op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Ik heb bij Grando Hoofddorp een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben vriendelijk geholpen en deskundig begeleid in de aankoop van de diverse producten. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Ik ben zeer tevreden met de aankoop van al mijn producten maar ik zeg altijd ... je kunt nog zulke mooie producten kopen, het resultaat valt of staat met de montage...Hierbij wil ik dan ook grote complimenten geven aan mijn monteur Rianto!...Wat een fijne, net werkende, professionele monteur! Dank zij hem geniet ik elke dag weer van mijn mooie nieuwe strakke badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Paans op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Bij dit bedrijf heb ik mijn badkamer gekocht. Deze is netjes afgeleverd en geinstalleerd. De gesprekken vooraf waren prettig en inspirerend. Ook tijdens het monteren was alles naar wens, zelfs toen we op het laatste moment iets wilde wijzigen was dit geen probleem. Binnen een uur was alles geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooier dan gedacht”
Door C.J.M. Melchers op zondag 30 sep 2018 '18 | vestiging Den Helder
Badkamer. Zijn tevreden met name over de mensen die de prachtige badkamer verwezenlijkt hebben. Allemaal bijzonder vriendelijk en correct en het bijzondere was dat er ter plekke zeer creatieve oplossingen bedacht werden. Badkamer is vele malen mooier geworden dan aanvankelijk besproken was. Ook de mensen in de showroom zeer bekwaam en aardig. Aanrader dus!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Cees Visbeen op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
wij hebben een nieuwe badkamer en wc gekocht. we zijn zeer goed geholpen door de verkoper en de monteurs hebben prima werk geleverd. wij zijn zeer tevreden en raden grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Kinkelder op zondag 23 sep 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Tahsin Erdal maakte het ontwerp voor onze nieuwe badkamer en was onze contactpersoon gedurende het gehele project. Tahsin heeft veel mogelijkheden laten zien met aandacht voor details. Hij heeft ons goed geholpen de juiste keuzes te maken. Het ontwerp is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het is echt een hele mooie badkamer geworden.
FOTO VAN KINKELDER
Heel mooi
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door M Pluijmaekers op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Son
Badkamer gekocht! Super begeleiding en montage!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Marco en Corina op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prima advies, vakkundig, er word ruimschoots de tijd voor je genomen.

Aanvulling ontvangen op 24 september 2018: De badkamer en toilet is geleverd en gemonteerd. Wel door monteurs die niet voor Grando werken. De keuken word nog geleverd en moet dus ook nog worden gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Mw. E. van der Burg op woensdag 19 sep 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een nieuwe badkamer laten plaatsen. Alles is keurig en netjes gedaan. Ik ben er ook heel blij mee. Er is goed en snel gewerkt, elke dag werd alles netjes opgeruimd. Ik zou dit bedrijf zeker kunnen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door Raymond van Dijk op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet. Vele mogelijkheden besproken en juiste advies gekregen.
Aannemer heeft goed werk geleverd en akkefietje is adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door H krempel op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Delft
Zeer goed geholpen en heel tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe badkamer”
Door Familie Wolters op zondag 2 sep 2018 '18 | vestiging Son
Nieuwe badkamer gekocht. Wij zijn zeer tevreden. Goed geholpen in de winkel en volgens afspraak badkamer geplaatst in recordtijd en zonder problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door David op dinsdag 21 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een prachtige badkamer en 2 toiletten aangeschaft voor onze nieuwbouwwoning. Zeer te spreken over onze eigen keuze maar dit was niet gelukt zonder het geduld en de adviezen van de verkoper (Nick). Enorm te spreken over de installatie, de badkamer en de toiletten zien er prachtig uit. Ik ben aangenaam verrast met het eindresultaat. Ook de levering was ondanks de vele malen uitstel van oplevering keurig op tijd en dit was niet gelukt zonder de mensen van Grando. Binnenkort wordt de keuken geplaatst en ik kijk hier nu al met veel plezier naar uit.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door Erwin Falentijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe badkamer en wc gekocht. Robin heeft ons prima geadviseerd en het is prachtig geworden
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Martijn op maandag 6 aug 2018 '18 | vestiging Hilversum
De levering en montage van onze badkamer is boven verwachting. Professionele mensen die goed meedachten en bereid waren net even wat extra te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Van Spijker op zaterdag 4 aug 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer helemaal laten vernieuwen door Grando Purmerend. Van verkoop en afhandeling t/m de plaatsing - in één woord vakwerk. Ik kan Grando Purmerend van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (39 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (62 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (28 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (33 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (26 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (28 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (46 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (81 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (15 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (96 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (70 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (60 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (91 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (34 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (50 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.