Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Keukenkoop”
Door Ingrid Bolding op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Heel tevrede met de aankoop van de keuken en de plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst bevredigend”
Door Jacques op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken gekocht, uiterst bevredigend verlopen, zonder minpuntjes, een hele goede installateur en een verkoper die onze aanwijzingen vertaalde in een goed ontwerp.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nella Zuijderduijn op zaterdag 27 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Meestal gaat er wel iets mis met een nieuwe keuken, dat was hier niet het geval. Ontzettend aardig personeel (Michelle) en de montage van de keuken was ook super gedaan. Bedankt nog Nico. Al met al zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Elli Draak-Venhorst op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Ik heb bij Grando Hoofddorp een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben vriendelijk geholpen en deskundig begeleid in de aankoop van de diverse producten. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Ik ben zeer tevreden met de aankoop van al mijn producten maar ik zeg altijd ... je kunt nog zulke mooie producten kopen, het resultaat valt of staat met de montage...Hierbij wil ik dan ook grote complimenten geven aan mijn monteur Rianto!...Wat een fijne, net werkende, professionele monteur! Dank zij hem geniet ik elke dag weer van mijn mooie nieuwe strakke badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Cees Visbeen op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
wij hebben een nieuwe badkamer en wc gekocht. we zijn zeer goed geholpen door de verkoper en de monteurs hebben prima werk geleverd. wij zijn zeer tevreden en raden grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Liesbeth op dinsdag 18 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken en een badkamer. Heel goed geholpen tijdens de bezoeken aan de winkel, goed meegedacht, maar uiteindelijk is er in de badkamer en in de keuken iets verkeerds besteld en geleverd. Dit oplossen duurt te lang.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Bart op donderdag 9 aug 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Uitstekend geholpen, goed advies en montage. Superblij
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toiletaankoop”
Door de Boer op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een badkamer en toilet gekocht. Alles is op tijd geleverd en gemonteerd.De monteur was een prima vakman.Alles ziet er perfect uit.
Voor ons is Grando een goede keus geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet prettig”
Door Lisanne op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Voordat de handtekening was gezet was alle aandacht voor jou en werd je overal super mee geholpen. Totdat er na de handtekening problemen optreden. Ik wilde de keuken afroepen, degene die mij had geholpen was op vakantie. Wat opzich niet zo'n probleem is. Daarna meerdere keren gebeld en het zou doorgespeeld worden naar een andere collega. Wat uiteindelijk resulteerde dat ik mijn keuken 2 weken later binnen kreeg. Werd ronduit bot behandeld met name door de eigenaar. Mijn ongenoegen geuit in een mail maar daar uiteraard geen reactie op gehad. Voor de handtekening is de service super, maar daarna als er iets misgaat is de service ronduit slecht.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Beste Lisanne, Kunt u misschien even contact met mij opnemen want het kan nooit de bedoeling zijn dat u met het gevoel zit bot behandeld te worden door wie dan ook in onze vestiging. Ik wil graag even kijken waar in deze dit is ontstaan en kijken of ik hierin nog sturing kan geven aan deze situatie. U kunt mij bereiken op 020-4460112 Met vriendelijke groet Detlef Kok Grando Hoofddorp
Reactie of foto toevoegen
“Oven van Boretti fornuis na 3,5 kaar kapot”
Door Patrick Rietveld op dinsdag 5 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Na de handtekening, houdt de service op...

3,5 jaar geleden voorafgaand aan de aankoop van ons nieuwe huis een complete keuken inclusief apparatuur gekocht bij Grando Hoofddorp. Naast de aankoop van de keuken zelf, adviseerde de verkoper ook de bijbehorende apparatuur vooral bij Grando te kopen. Dankzij hun grote inkoopvolume konden we rekenen op een scherpe prijs EN geweldige service. De verkoper gaf aan pal achter de produkten te staan welke we via Grando zouden aanschaffen.

Korte opsomming van het begin: twee weken voor we ons huis zouden betrekken zou de keuken worden geplaatst. Verkeerd fornuis geleverd ( twee ovens ipv 1), bij volgende poging verkeerde kleur fornuis, derde poging grote kras aan de zijkant. Geadviseerd om deze laatste maar te accepteren, het duurde nu wel erg lang en Grando vond het best lastig om er steeds voor te moeten langskomen. Van compensatie geen sprake trouwens, ik kon ook gewoon wachten op de volgende... Na 6 maanden twee pitten van fornuis vielen steeds uit. Door Grando direkt doorverwezen naar Boretti. Ik kon zelf wel even bellen werd er gezegd....

Nu 3,5 jaar later is de oven van het Boretti fornuis er spontaan mee gestopt. Gebeld met Boretti. Toestel valt buiten garantie maar als antwoord op mijn stelling dat ik van een dergelijk apparaat ( A status en prijs) redelijkerwijs mocht verwachten dat dit niet zou gebeuren, gaf Boretti mij gelijk. Desondanks ligt een eventuele coulance bij de verkopende partij, Grando in dit geval.

Bovenstaand verhaal ook telefonisch bij Grando neergelegd. Medewerker vond het ook, ik mocht als klant wel meer verwachten van een dergelijk apparaat. Stuurt u ons maar een mail dan zien we even wat we kunnen doen. Maar de eigenaar moet er een beslissing over nemen. Gemaild met Grando, probleem voorgelegd en gevraagd naar een oplossing. Wellicht kon een monteur van Grando even naar het apparaat kijken of iets anders. Aangegeven overal voor open te staan...

De eigenaar bleek minder meedenkend of beter gezegd totaal niet. Hij zei er niets aan te kunnen doen en dat er geen sprake kan zijn van coulance vanuit Grando. Het advies was om het te melden bij de Consumentenbond, zij konden ons verder helpen. Het advies bleek een wassen neus, de consumentenbond verzamelt dergelijke klachten wel degelijk, maar kan op individueel niveau hier nu niets mee. Het streven is om een collectieve vuist te maken naar fabrikanten teneinde fabrikanten aan te sporen langere garantietermijnen te hanteren. Overigens een goed streven, maar voor ons in het heden geen oplossing. Kortom een zinloos en ook onjuist advies van de eigenaar van Grando, waarbij het de indruk wekt dat het de bedoeling is het af te schuiven, om er op die manier dan maar van af te zijn.

Samenvattend had ik meer van Grando verwacht. De voorgespiegelde service is op alle vlakken, in het begin en zeker nu, compleet achterwege gebleven. Uit ervaring blijkt dat het verkooppraatje over de service en het pal achter de produkten te staan, slechts een praatje. Grando Hoofddorp en dan specifiek de eigenaar, toont geen inlevingsvermogen, maakt de voorgespiegelde service niet waar, assisteert niet bij problemen ( belt u zelf maar met Boretti), voelt zich op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat er is geleverd aan de klant ondanks het prijskaartje ( garantie is nou eenmaal verlopen), biedt ook geen oplossingen maar schuift het af ( consumentenbond kan u helpen) en wil er niets eens over meedenken ( wellicht kan een Grando monteur bij u langs komen), maar strijkt WEL na het zetten van de handtekening het geld op.

Ik zou op basis van onze ervaringen zeker niet met Grando Hoofddorp in zee gaan.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Geachte heer Rietveld, Wij bij Grando vinden het vervelend als iemand een probleem heeft met een apparaat wat wij hebben verkocht en helpen in deze altijd om een probleem op te lossen. Echter ten tijden van uw melding was het apparaat 4 jaar oud. U heeft 2 jaar volledige garantie, deze is dus ook al 2 jaar verlopen. Wat natuurlijk vervelend is als er iets stuk gaat. Ik heb Marco de eigenaar gesproken en er is wel degelijk contact geweest met Boretti vanuit Grando echter heeft dat niet geresulteerd in een coulance i.v.m. de leeftijd van het apparaat. Ook wij volgen in deze Boretti met hun garantie. Wat ons betreurt is dat u in deze dit medium gebruikt om ons de zwartepiet toe te spelen, omdat wij de reparatie niet of deels niet willen vergoeden na 4 jaar en op deze manier u gelijk via sociale media probeerd te halen.
Met vriendelijke groet, Detlef Kok Grando Hoofddorp
REACTIE VAN PATRICK RIETVELD
Deze reactie raakt kant noch wal. Het gaat niet om het toespelen van de zwarte piet, het gaat erom dat Grando niets, maar dan ook echt niets heeft gedaan om het probleem op te lossen. Het gaat ook niet over gelijk halen, maar wel over de totale non-service wat Grando biedt en je gewoon in de kou laat staan en door verwijst naar de Consumentenbond. Deze laatste kunnen niets doen. Wat heb je daar dan aan. Leuk geprobeerd om mij neer te zetten als klant die zijn gelijk wil halen maar een nog verdere teleurstelling eigenlijk. Grando heeft zich op geen enkele wijze ingezet voor mij als klant en met een kluitje in het riet gestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Echt mooi”
Door Elsa en Bert Everaardt op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Die nog veel mooier was dan wij al dachten na de opdracht. Wij hebben een fijne ervaring met Grando van af vrijblijvend komen kijken, als bij de bestelling en aflevering. Als klap op de vuurpijl een fantastische monteur. Die zelfs de aannemer nog even een tip heeft gegeven. Zodat alles echt mooi is geworden.

Eerdere ervaring van 23 mei 2018: Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Deze is geleverd en geplaats in mei. Door monteur Nico, geweldig wat een harde werker is deze man. Alles was bijna compleet. Alleen 2 plankhoudertjes waren niet aanwezig. Deze zijn vanmorgen 23-5-2018 , alsnog door Nico afgeleverd. wij waren in de tussenliggende tijd er even tussenuit.
FOTO VAN ELSA EN BERT EVERAARDT
Hoekkeuken
REACTIE VAN MICHELLE
Hartelijk dank voor het mooie compliment! En wat een mooi ontwerp ;-). Geniet van uw prachtige keuken. Groet, Michelle
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Rene Metzelaar op vrijdag 1 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Super service. Zeer goed advies. Alles volgens afspraak en een perfecte monteur. Echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Jacques op zondag 25 feb 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Goed geholpen en kundig personeel erg tevreden met de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door M.Heeremans op zondag 4 feb 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Prettig geholpen in de showroom. De medewerker dacht mee m.b.t. de indeling en mogelijkheden. Bij vragen meteen antwoord of binnen een dag teruggebeld.
FOTO VAN M.HEEREMANS
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Bart op maandag 29 jan 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Verkoper/zaak Hoofddorp prima! Zeker aan te raden. Vraag naar badkamer monteur Ryanto, vakwerk, echt super mooi gedaan! Producten van merk BEN hebben wel een beetje budget gevoel/uitstraling.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte ondanks toezegging”
Door Remco op maandag 22 jan 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Paar weken geleden zijn wij geholpen door de eigenaar. Na thuis al onze wensen te hebben doorgegeven per email hebben wij nooit meer iets vernomen. Drie keer ook telefonisch kontakt opgenomen en zijn collega's gaven ook aan het zeer merkwaardig te vinden dat hij nergens meer op reageert (emails, terugbel verzoeken). Ik neem aan dat hij met zijn hoofd ergens anders zit, maar hij is niet meer geïnteresseerd in zijn klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt zeer goed”
Door Arjo Rutten op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
keuken gekocht en ben goed geholpen en geadviseerd.

Aanvulling ontvangen 12 januari 2018: De keuken is al geleverd en hij bevalt zeer goed op wat kleine puntjes die opgelost gaan worden.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door J.M.A van den Berg te Haarlem op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst, fraaie showroom en uitstekende advisering voor onze nieuwe keuken door Tabitha de Feber en Marco Mol. Ook de installateur Harold Prins en zijn mannen hebben zeer vakkundig werk geleverd. Complimenten voor Grando Keukens Hoofddorp.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door A. van Rhijn op woensdag 6 dec 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wat een prutsbedrijf is dit. In eerste instantie vriendelijk geholpen door Claudia die ons van goede adviezen voorzag tijdens het uitzoeken van de badkamer. Wij besteedde het hele traject uit. Toen de aannemer begon ging alles voortvarend, de hele klus zou plm. 2 weken duren. Na de eerste week begon de ellende. Geen tegelzetter beschikbaar, uitloop dus. Wij zouden met vakantie gaan dus hadden graag dat alles afgerond zou zijn. Met veel pijn en moeite kon er getoiletteerd en gedouched worden. Wel zo prettig voor de thuisblijvers. Na de vakantie is de wastafel geplaatst want die was niet op tijd geleverd. In de tussentijd ben ik één keer bij Grando geweest om onze onvrede te uiten. Alle begrip en het zou allemaal heel snel worden opgelost. Half augustus is de verbouwing begonnen en inmiddels is het begin december. Er moeten nog steeds afrondende werkzaamheden uitgevoerd worden (kitten langs deur e.d.) Maar de aannemer, MP Habers, heeft andere prioriteiten. Ook laat inmiddels de kitrand in het douchegedeelte los. Vrij essentieel om dat snel weer te herstellen, nee hoor, geen tijd, niet belangrijk genoeg blijkbaar. Volgende punt is dat het inmiddels twee keer is voorgekomen dat bij het aanzetten van de badkamerverlichting de verlichting in twee andere ruimtes uit is gevallen en het ook niet meer doet. Ook niet belangrijk dat je in het donker zit. Op mailtjes naar Grando wordt niet gereageerd. Zodra je betaald heb kan je het shaken en ben je niet meer zo belangrijk. De buit is toch al binnen. Claudia werkt er niet meer. Snap ik nog ook. Het personeel van de aannemer waren prima gasten en hebben die jongens zo goed en kwaad als het ging de werkzaamheden uitgevoerd. Dit was voor ons in ieder geval de eerste en laatste keer dat Grando ons als goed betalende klant heeft gehad. Niet doen dus.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Geachte heer van Rhijn,Dat er dingen niet goed gegaan zijn mogen duidelijk zijn. Wat mij echter bevreemd is dat deze case zo laat op mijn bureau terecht is gekomen en ik u zelf niet eerder over dit gesproken heb. Dat gezegd te hebben, hoop ik dat u tevreden bent met de manier hoe het nu opgelost is. U kunt nu van de Badkamer genieten zoals dat eerder bedoeld was. Nogmaals onze excuses van team Hoofddorp. Met vriendelijke groet, Detlef Kok
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door S. Redeker op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede service en advies, kundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door J. Blom op zaterdag 7 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede informatie en een uitstekend advies en goede service
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Yvonne Wielart op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Super heb eerder al keuken gekocht en nu de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door pahud de Mortanges op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
perfecte service en badkamer in 3 weken helemaal tip top afgeleverd! Karel lieverink, was onze man , in een woord Super .
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie badkamer en toilet”
Door Anita op maandag 4 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er wordt geluisterd naar je wensen en meegedacht met de klant. Grando heeft een mooi ontwerp gemaakt en geleverd dat wat er is afgesproken. Ze werken met professionele en vakkundige 'aannemers; waarmee het prettig samenwerken is. Ik ben blij dat ik de renovatie door Grando heb laten doen en kan dit bedrijf aan eenieder van harte aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Na super start installatie niet op zelfde niveau”
Door VvHonk op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Advies niveau super. Prima meedenken en alternatieven behandeld. Helaas heeft de installatie dit niveau niet kunnen halen en de opvolging van dit probleem in beginsel ook niet.
FOTO VAN VVHONK
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door A. van der Hoeven op dinsdag 18 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een sale/showmodel badkamermeubel gekocht in Hoofddorp. Dit is bezorgd door een zeer vriendelijk persoon. Het bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met de badkamer”
Door Jan op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede oplossing gevonden voor het plaatsen van de badkamer. De aankoop is geleverd en volledig naar onze wens geïnstalleerd. Wij zijn er erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door petra op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Super klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan door de medewerker. Levering op tijd, alleen moet de keuken nog wel geplaatst worden. Dit gebeurd door derden.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Meulemans op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Mooi en goed samengesteld met en door de adviseur. Tevens mooie showroom, erg klantvriendelijk en goede service. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de hulp”
Door mevrouw Smit op zaterdag 10 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Ik ben heel blij met de manier waarop ik geholpen ben. ik wilde heel veel dingen die bij andere keukenzaken bij voorbaat al moeilijk waren bij Grando Hoofddorp is er goed naar me geluisterd en zijn ze met de juiste ideeën en oplossingen gekomen Heel blij met de nieuwe keuken en Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door A.J. Braam op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn uitermate tevreden over Grando bij het kopen van zowel een keuken als een badkamer. De voorlichting, meedenken, begeleiding bij de aankoop en de service na de aankoop waren uitstekend. Alles werd in één keer goed en op tijd geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door F van Huis op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Vriendelijk personeel en terzake kundig goede voorlichting en een prima offerte met duidelijke uitleg, men neemt de tijd voor je. Kortom leuk om daar in ons geval een badkamer te kopen, ook het plaatsen wordt geregeld en ook dat gebeurt goed en vakkundig.
Reactie of foto toevoegen
“Huzarenstukje”
Door M. Roggeband op donderdag 4 mei 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Badkamer vandaag opgeleverd. Top verkoper bij Grando met reele adviezen. En het Habes team was geweldig. Vakmanschap, netjes werken, en keiharde werkers! Prima hoor... Na de keuken 15 jaar geleden bij Grando, hebben jullie weer een huzarenstukje geleverd!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door SC van der Lelie op vrijdag 24 mrt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Prima verkoper getroffen bij Grando Hoofddorp met geduld. Vriendelijke man met kennis van alle mogelijkheden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door rick van dijk op woensdag 1 mrt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Prima geholpen, paar dingetjes ontbraken bij levering maar is super opgelost. Wordt allemaal in een mooie 3D animatie geplaatst zodat alles visueel wordt en uiteindelijk 2 prachtige badkamers rijker. Kan Grando van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Naar eigen wens”
Door Tom Groenendijk op zaterdag 4 feb 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Top service en prima inlevingsvermogen van de verkoper. Keuze in de showroom uitgebreid en talloze combinatie mogelijkheden. Alles is geheel naar eigen wens te combineren.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Joke Pallada op dinsdag 24 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Ik ben hartstikke goed geholpen bij het uitzoeken van mijn badkamer. Ik had zelf al iets getekend en met hulp van Claudia werd dat een mooi ontwerp. Ze nam alle tijd, dacht met me mee, bracht me op ideeën en werkte alles uit tot een geheel. De artikelen werden mooi op tijd bezorgd en grotendeels naar boven gebracht. Dat wat niet meteen naar boven kon, werd netjes in een doorloop van ons appartementengebouw neergezet. Op dit moment wordt de badkamer verbouwd, en ook met de werklieden ben ik uitermate tevreden. Ze werken snel en netjes, zijn betrouwbaar en superaardig. Kortom, ik ben tot nu toe uitermate tevreden.

Aanvulling ontvangen 11 februari 2017: Absolute aanrader. Goed geadviseerd, zorgvuldig afgeleverd en de monteurs hebben zoveel mogelijk geprobeerd overlast (qua rommel en voor de buren) te voorkomen. Alles is perfect afgebroken, weer opgebouwd en gemonteerd. Uiteindelijk is een prima badkamer geleverd.

Aanvulling ontvangen op 9 mei 2017: Ik heb een compleet nieuwe badkamer gekocht en ben daarbij prima geholpen. De spullen werden op tijd geleverd en de badkamer is door goede vaklieden netjes geplaatst. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Verder heb ik ook mijn keuken een beetje aangepast; er zijn nieuwe handgrepen en een nieuwe kraan geplaatst. Ok die klus werd prima geklaard!
REACTIE VAN JOKE PALLADA
Dit is de badkamer voordat er verbouwd werd
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Lotte op zaterdag 21 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er word bij grando Hoofddorp de tijd genomen, persoonlijke vriendelijke gezellige benadering...zeker van Guliano die mij goede adviezen gaf onder het genot van een wijntje! Mooie showroomkeuken uitgezocht. Bij vragen/problemen staan ze klaar en denken mee! Prima levering en plaatsing! Blij met mijn keuken
Reactie of foto toevoegen
“Opluchting”
Door Lieke Winkelhuis op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Na een erg vervelende ervaring in een andere winkel was Grando echt een opluchting. We konden rustig kijken en in te gesprek met de verkopen krijgen we al gauw een goed beeld van de mogelijkheden en de prijs. Er werd niks afgedwongen, krijgen het rustig mee op papier om er over na te denken. Er is goed geadviseerd over de mogelijkheden n de monteur ter plaatse heeft zeer net werk afgeleverd. Kortom helemaal tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service wel ontevreden over facturatie”
Door F.J. Koning op vrijdag 19 aug 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Uitstekende service, goed meedenken met de klant en een heel persoonlijke benadering. Goed nakomen van afspraken. Wel vonden wij dat de wijze van factureren en de wijze waarop en wanneer het geld binnen moest zijn nogal dreigend overkwam. Op zowel de factuur, als op andere documenten kwam dit te nadrukkelijk naar voren. Je voelt je dan op voorhand een wanbetaler
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Rob de Groot op vrijdag 5 aug 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Eigenlijk met het idee alleen wat inspiratie op te doen, werden we al vlot te woord gestaan door een verkoopster, die heel goed kon luisteren en prima was in het meedenken. Onze wensen werden uitstekend ingevuld en al vlot lag er een compleet advies waar we ons helemaal in konden vinden. Chapeau voor Claudia, die al snel precies door had wat wij wilden. De badkamer is keurig netjes geleverd en in goede staat. Een kleine beschadiging wordt nog vervangen, daar is door Grando geen punt van gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel aan gehad”
Door Ton en Monique van der Poel op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben daar een complete keuken, wastafel meubel en douche unit aangeschaft. Wij zijn geholpen door Claudia, een van de verkopers daar. Zij heeft alle tijd voor ons genomen...heel veel tijd...en goede adviezen gegeven en verschrikkelijk enthousiast. Ook toen er wat hobbels waren met geleverde spullen van de badkamer, is dit fantastisch opgelost. Het was al met al een fijne ervaring, niet alleen met Claudia maar ook een aantal collega's van haar. Ook het plaatsen van de keuken door de ZZPer die zij uitgekozen had, was helemaal top! Een meedenkend team en daar heeft een klant, zoals wij, heel veel aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nelleke Boomert op maandag 11 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben onze keuken bij Grando gekocht en zijn zeer tevreden. Giuliano heeft ons goed advies gegeven om zo onze droomkeuken te realiseren. De montage is door vakmensen verricht. Kortom, zeer tevreden! Ook voor onze badkamer gaan wij in de toekomst weer naar Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Nemen de tijd”
Door Ton op dinsdag 5 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Hele goede voorlichting, nemen de tijd voor je.Kennis van de produkten is goed. Ook werd goed aangevoeld wat we wilden en daar werd goed op ingespeeld. Ook in het verdere verloop van het order traject fijne samenwerking en zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en goede service”
Door Gerard Hartevelt op zondag 3 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Goed advies gekregen vanaf begin tot het eind. Bij het leveren van de keuken, was er een verkeerd type koelkast geleverd. Dit werd de zelfde dag nog in orde gemaakt. Ook het montage team was erg goed. Kortom, een aanrader voor mensen die van kwaliteit en goede service houden
FOTO VAN GERARD HARTEVELT
Keuken in U vorm
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat precies zoals bedoeld”
Door Hoekelen op vrijdag 1 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Prima uitleg. Goed uitgevoerd. Vriendelijk en mee denken. Rustig benadering en meerdere optie aangeboden. Voor ons was het showroommodel maar ook dan wordt er een mooie overzicht tekening gemaakt. Het resultaat is zo als het in de showroom getekend was . Het vervolgens keurig naar je persoonlijk mail gestuurd. Hierdoor konden we thuis nog even genieten.
FOTO VAN HOEKELEN
Dubbele wastafel
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door Maarten van Tiggelen op woensdag 1 jun 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
De vestiging en de door haar geadviseerde aannemer hebben goed werk afgeleverd. Het was wel erg jammer dat de centrale een verkeerd kastje afleverde en dat alles daardoor 3 weken vertraagd is. Ook was het te prijzen geweest wanneer de organisatie daarvoor haar excuses zou hebben gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Bij Grando Hoofddorp zitten vakmensen”
Door Sape de Haan op zaterdag 14 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Wij wilden een specifiek ontwerp voor onze keuken. Na vele bezoeken aan keukenshowrooms werden we door de mensen van Grando Hoofddorp ontvangen. Het was hun vakmanschap en enthousiasme dat ons binnen 24 uur op een schetsontwerp bracht dat ons als een maatpak paste. Vele gesprekken over details volgden. Niets was hen te veel. Ook voor de montage werk alles uit de kast gehaald. Het was op meubelmakersniveau met welk een precisie en zorg de keuken werd gemonteerd en opgeleverd. Als je je vak leuk vind, dan heeft dat een positieve uitstraling naar de klant. Bij Grando Hoofddorp zitten de juiste mensen.
FOTO VAN SAPE DE HAAN
Hoekkeuken met hoge kasten
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Michel op vrijdag 13 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Zeer goede service. Er werd uitgebreid de tijd genomen om de keuken te ontwerpen totdat alles precies klopte. Omdat de verbouwing fors vertraagd was, moest de levering van de keuken tot twee maal toe uitgestel worden. Hier werd gelukkig helemaal niet moeilijk over gedaan. Het monteursteam was zeer vriendelijk, netjes en leverden uitstekend werk. We hebben nu een prachtige en kwalitatief uitstekende keuken voor een redelijke prijs. Na levering van de keuken hebben we een apparaat (combi-stoom oven) omgeruild voor een combi-magnetron. Ook dit ging op een zeer prettig manier. Een absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Geen probleem”
Door M. Spek op dinsdag 3 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Mooie zaak, goed advies, ruime keuze, stipte levering en plaatsing! Ook de bijpassende tegels zijn een plaatje om te zien. Zelfs het uitzoeken na sluitingstijd was ( in overleg) geen probleem.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door Silvana op vrijdag 22 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Onze badkamer is met goede hulp van de adviseuse bedacht en door bekwame installateurs waargemaakt. De 3D tekeningen gaven ons een goed beeld van hoe het ging worden. Alles precies volgens de planning geleverd en geïnstalleerd. We zijn erg blij met onze badkamer! Hier gaan we nog jaren van genieten! Wij raden Grando Hoofddorp zeker aan bij vrienden en familie!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door M.Kapiteijn op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Prima geholpen in de winkel, mooie producten en alles is soepel verlopen. Wel tijdens offerte opletten of alles wel staat, je moet op dat moment veel keuzes maken en wij hadden niet aan het schilderwerk gedacht. De aannemer zijn we heel tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer conform afspraken”
Door Patricia op zondag 10 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Goed advies tijdens aankoop meegedacht werd over beste indeling. 3D filmpje werd gemaakt en toegemailed, aflevering badkamer conform afspraken. Monteurs werkten netjes en snel en dachten in oplossingen service was prima.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Janet op dinsdag 5 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
De monteur die alles heeft geïnstalleerd en aangesloten is een heel kundige man met een heel goed gevoel voor wat leeft bij klanten. De verkopers van Grando zelf en de service die ze bieden vind ik alles behalve klantvriendelijk. De afspraken vond ik misleidend en onduidelijk en er is ook niets gedaan omdat gevoel weg te nemen ondanks herhaalde pogingen. Ik ben blij met de keuken maar daarvoor gaan alle credits naar de monteur en niet naar Grando... Klanten het gevoel geven dat je service belangrijk vindt, hebben ze in mijn optiek echt niet begrepen.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Beste Janet, Wat vervelend om te lezen dat er geen positief gevoel over ons is achter gebleven! Kan je even contact met mij op nemen? Ik vind het namelijk vervelend als er dingen onduidelijk zijn waardoor je het gevoel van misleiding hebt. Dit is namelijk niet wat wij willen.
Ik ben wel erg blij om te lezen dat je wel blij bent met de keuken en het eind resultaat.
Grando Hoofddorp
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door Hannie Ruth op zaterdag 19 mrt 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Er is uitstekend werk verricht. De oude badkamer moest inclusief tegels etc. worden verwijderd, afgevoerd, leidingen verplaatst, kortom een flinke klus. De montage van nieuw is heel nauwkeurig gedaan en het resultaat is om erg blij mee te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer deskundig”
Door Ed op vrijdag 11 mrt 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Vanaf het eerste contact was er een klik. De adviseur luisterde goed naar onze wensen en mogelijkheden. Hij kwam met ideeën, liet voorbeelden in de showroom zien en dacht goed met ons mee. Nadat we onze wensen in kaart hadden gebracht, liet hij middels een 3D tekening zien hoe de keuken eruit komt te zien. Na het sluiten van de overeenkomst zijn wij goed op de hoogte gehouden over de status van de leveringsdatum. Het plaatsen van de keuken heeft zeer deskundig en vakbekwaam plaatsgevonden. Wij zijn erg tevreden en genieten nu volop van onze mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mw Diepgrond op woensdag 24 feb 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
wij zijn erg tevreden met Grando in Hoofddorp, vooral met ons verkoopster Dhr Kok. hij heeft zo goed geluisterd naar onze wensen en wij zijn echt zo blij mee. Alles binnen ons budget, en dat was /is belangerijk. Het afwerking is ook heel professional. wij kunnen geen fout vinden in het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Had betere service verwacht”
Door W. ter Weele op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
- Adviseur was niet consistent in de prijzen die werden genoemd voor producten.
- Een medewerker van de vestiging had toegezegd dat een kapot geleverd product, opnieuw voor ons besteld zou worden. De adviseur sprak hierover alsof het een gunst was voor ons en dit product is nooit aan ons geleverd.
- De adviseur noemde hoge bedragen voor een gedeelte extra werk dat noodzakelijk was voor onze badkamer(dit was dus geen onderdeel van de offerte). Met de monteur was dit geregeld voor 1/5 van de prijs die de adviseur had berekend.
- Voor extra tegels werd de hoofdprijs gevraagd, ik kon ze voor de helft ergens anders krijgen. Erg klantonvriendelijk gezien ik bij dit bedrijf al een hoog bedrag had neergelegd.

Kortom; geen aanrader. Als dit soort bedragen neergeteld worden verwacht ik een betere service, anders kan je veel beter rechtstreeks met een capabele monteur om de tafel gaan zitten.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste heer/mevr ter Weele, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat niet alles is gelopen. zoals u van ons dient te verwachten. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar betreffende vestiging, zodat ze dit intern kunnen oppakken. Nogmaals bedankt voor het delen.
Reactie of foto toevoegen
“Creatief geadviseerd”
Door Jolanda Bijlhouwer op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
De adviseur, Ferry van de Berg, heeft ons goed geholpen met het uitzoeken van onze badkamer. Hij is creatief en oplossingsgericht. Samen hebben wij met hem een mooie badkamer ontworpen, die geheel aan onze verwachtingen voldoet! Wij kunnen nu genieten van een heerlijke comfortabele mooie badkamer!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Wat fijn om te horen Jolanda en bedankt voor het delen van uw ervaring. We zullen het compliment doorgeven aan Ferry. Veel plezier met uw nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J. Vreeburg op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Op zich goed geholpen in de showroom en een vrij snelle lever- en montagetijd. Jammer genoeg was niet alles wat op tekening stond ook praktisch uitvoerbaar waardoor het net niet helemaal zo is als in eerste instantie was bedoeld. De gebruikte materialen zijn prima en zien er mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Open benadering”
Door Nalini op vrijdag 7 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
In tegenstelling tot andere keuken leveranciers heb ik ervaren dat Grando Hoofddorp niet met vooroordelen een klant benaderd. ( Dit heb ik bij andere leveranciers gemerkt en daarom niet bij hen besteld). Het is uiteraard een persoonlijke afweging, omdat ik het een belangrijke voorwaarde vind. Naast inhoudelijke kennis, kwaliteit en prijs heb ik dus bewust hierop gelet bij de aankoop. Resultaat: een hele mooie keuken die bij mij past! Zelfs bij kleine miscalculaties (die ik over het hoofd heb gezien) heeft de adviseur creatief met mij mee gedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Geen verrassingen achteraf”
Door k van embden op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Prima service en meedenken met de klant. Professioneel en eerlijk in mogelijkheden. Geen verassingen achteraf. Enigste kleine puntje van kritiek is het verslappen van de aandacht bij vragen wanneer de handtekening is gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Topkeuken”
Door Joyce K. op woensdag 8 jul 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Goede ervaring bij Grando Hoofddorp met het kopen van onze keuken. Goede tips en een mooi resultaat door advies van onze verkoper. We hebben wel 5x een afspraak gehad om onze keuken aan te passen naar onze wens, en altijd even aardig en netjes. De montage is ook perfect gedaan, op wat nabestelfoutjes na. Maar nu echt een topkeuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met eindresultaat”
Door Marc Lunenburg op donderdag 2 jul 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Geweldig leuke adviseur en instaleur die erg meent met mijn wensen. Zeer tevreden met met eindresultaat van de keuken. Ik raad zeker Grando Keukens aan voor eventuele aanschaf van een nieuwe keuken. Ik heb helaas al een nieuwe badkamer bij een andere leverancier laten leveren en installeren anders had ik zeker ook mijn badkamer bij Grando keukens besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Fam. Hansen op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben in korte tijd 2x een keuken en een keer een badkamer gekocht bij Grando in Hoofddorp en dit is naar volle tevredenheid gegaan. Deskundig advies in de orientatiefase meedenkend.
Kwaliteits van de door ons gekozen keuken is heel goed. weinig tot geen nawerk na montage. Deskundig advies, ze weten waarover het moet gaan als je een keuken of badkamer nodig hebt. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door wim op zondag 31 mei 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
goede hulp bij keuze van keuken. proces bij oplevering wat rommelig doordat verkeerde goederen waren geleverd maar dat zou door de leverancier zijn gekomen. daarop wel reactie gekregen maar levering laat nog even op zich wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marrc Verweij op vrijdag 15 mei 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht bij Grando Hoofddorp. Zeer tevreden met resultaat! Je hoort wel eens horror-verhalen maar alles verliep keurig. Aanlevering voor de verbouwing was perfect: volledig en volgens afspraak (afspreken om 7.30 uur en er dan ook precies zijn). Verbouwing precies binnen 3 weken opgeleverd. Een paar puntjes nog af te ronden na aflevering maar ook allemaal gedaan. Kortom, tevreden en op basis van onze ervaringen zou ik Grando zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met nieuwe keuken”
Door I. Hoogland op maandag 11 mei 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
We zijn goed geholpen, kregen goede ideeën aangereikt. Levering en plaatsing keurig op tijd en prima afgeleverd. Probleem met de combi oven magnetron super opgelost. Snel en probleemloos. We zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken en kunnen Grando zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed32302”
Door HvanBorn op donderdag 8 jan 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Acht jaar geleden is een nieuwe keuken door Grando Hoofddorp geplaatst. Na aanvankelijk wat problemen met de onderaannemer, zijn door bemiddeling van Grando en een andere aannemer die zij regelden, de problemen opgepakt en aangepakt. Resultaat een perfecte keuken, ook na acht jaar nog. Twee jaar terug moest de mengkraan wegens kekkage vervangen worden, dit viel met buiten de garantieperiode van 5 jaar. Dezelfde kraan besteld, behoorlijk duur, maar voor ons functioneel. Ook deze tweede kraan lekt nu weer.. Na contact met Grando, hebben zij op garantiebasis weer een nieuwe kraan besteld en deze is inmiddels afgeleverd. Een prima service van een bedrijf waar wij zeker een positief beeld van hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Bij klachten niet thuis”
Door William op dinsdag 8 apr 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Bij grando hoofddorp kunnen ze mooi praten tijdens de verkoop, maar bij uiteindelijke klachten zijn ze niet thuis. Hoe vaak wij wel niet gehoord hebben dat we teruggebeld zouden worden is niet meer op twee handen te tellen. De enige service die ze verlenen is dat ze je zo snel mogelijk een keuken willen aansmeren en daarna alleen nog maar roepen dat het hun probleem niet is. Het ligt altijd aan een ander. Ik begrijp nu waarom het hoofdkantoor van grando niks met hoofddorp te maken heeft. En CBW keurmerken slaan ook nergens op want daar houden ze zichzelf ook niet aan. Het staat alleen leuk op de voordeur.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.