Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Prettig contact”
Door Nicole en Ron op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hoorn. We werden zeer goed geholpen door Ramon. Hij dacht goed met ons mee en kwam met eigen ideeën, wat wij zeer prettig vonden. Contact over levering en plaatsing was erg goed.
FOTO VAN NICOLE EN RON
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Bart Commandeur op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goede service van A tot Z. Zeer blij met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ina Pepping op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik zou het bedrijf zeker aanraden zijn heel goed vriendelijk en deskundig geholpen
FOTO VAN INA PEPPING
Keuken staat
Reactie of foto toevoegen
“Goede behandeling”
Door J.L. den Hooglander op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Keuken, goede behandeling en veel kennis en ook goed installeren van keuken en nabehandeling
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door H. heilig op maandag 29 okt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Keuken aangeschaft, goed geholpen, monteurs waren super
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Fam Renshoff op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Complete badkamer en toilet. Alles is prachtig geworden. Ze gaan tot het gaatje om de klant tevreden te stellen
FOTO VAN FAM RENSHOFF
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed”
Door Jos op woensdag 3 okt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Best spannend en lastig, het uitzoeken en aanschaffen van een keuken. Goed luisteren naar de wensen en deze vertalen in een complete keuken, dat ging prima bij Grando. Kleine wijzigingen gedurende het bestelproces zijn zonder problemen meegenomen. De keuken staat inmiddels in onze nieuwe woning te stralen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door G.J.M.Zonneveld op dinsdag 28 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
We hebben een prachtige keuken en we zijn keurig geholpen maar we hebben helaas nu greepjes uitmoeten zoeken waar we eigenlijk niet blij mee zijn. greepjes van 18 cm ipv 12 cm.

Aanvulling ontvangen op 29 augustus 2018: De keuken is geleverd en geplaatst maar nog niet compleet afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rob Kwerreveld op zaterdag 18 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Onze ervaring met Grand was zeer goed: we werden prettig geholpen en kregen goed advies. Met als resultaat een prachtige keuken die voldoet aan al onze kookwensen en waarmee we weer jaren toe kunnen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door Erwin Falentijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe badkamer en wc gekocht. Robin heeft ons prima geadviseerd en het is prachtig geworden
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Fam. Kok op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Voor onze bijkeuken hebben wij door grando een kastenwand en Werkblad voor wasmachine en droger laten plaatsen. Zeer tevreden over de afwerking. Ziet er keurig uit.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door H.Kouwenhoven op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
goede ervaring met badkamer plaatsen en monteren , keurig afgewerkt. Hadden reeds eerder een keuken bij Grando vandaan.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Lades niet handig”
Door E. Veenstra op zaterdag 16 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht. De keuken is erg mooi, maar wij zijn -achteraf gezien- niet goed geïnformeerd. Het gevolg is dat een deurtje en een la niet open kan op het moment dat je de vaatwasser aan het uitruimen bent. Dat is echt niet handig. Ook moet achteraf nog een plint worden besteld. Op het moment dat de adviseur had gezegd dat dat bij een jaren 70 huis altijd moet, dan hadden wij dat natuurlijk direct gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ed de Vries op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een nieuwe keuken besteld en gekocht bij Grando. Prima service en goede montage. Het werkblad werd later geleverd ivm een speciale mal die gemaakt moest worden, daarvoor een tijdelijk werkblad gemonteerd. Alles goed voor elkaar. Ben heel tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Niels op maandag 7 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer tevreden over de hulp in de showroom, de levering en de montage. Alles is prima verlopen. De service achteraf was snel en duidelijk. Ik zou Grando zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Kees van de Ven op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht en zijn tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aangeraden”
Door Inge Rikkelman-Kok op maandag 12 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht . Super mooi. Goede Service. En wij raden Grando dan ook zeer zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door J Karsten op vrijdag 9 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken, een aanrader klantvriendelijk, goede service
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door J.A.Bloem op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken en alles is volgens planning goed verlopen .
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gewerkt”
Door S. Jorritsma op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
We zijn goed geholpen en hadden het gevoel en er goed werd meegedacht en hebben deskundig advies gehad. Men zegt ook als je wensen hebt die niet handig zijn. Goed advies in kleurstelling gehad. Gewoon heel aardig en beslist niet het gevoel dat je verplicht werd tot iets. Alle afspraken op tijd nagekomen volgens afspraak. Goede monteurs en alles netjes afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Elly van der Molen op zondag 25 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ruime keuze en we zijn goed geadviseerd. Resultaat is een prachtige badkamer waar we super trots op zijn.
FOTO VAN ELLY VAN DER MOLEN
Prachtige badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig uitgevoerde keuken”
Door Kees Nederhoff op zaterdag 24 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een keuken in een U opstelling prachtig uitgevoerd. Ervaring verkoop super, montage en afwerking zeer goed. Boven verwachting een prachtig eindresultaat. Nu de badkamer, natuurlijk ook bij Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke mensen”
Door Monique Koster op donderdag 22 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
goede service, vriendelijke adviseur en vriendelijke monteuren
Reactie of foto toevoegen
“Prima dus”
Door Wim Schaafsma op maandag 12 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Met name over de plaatsing van de keuken ben ik zeer te spreken. Ik was er een beetje bang voor dat de keuken door onervaren mensen geplaatst zou gaan worden maar het tegendeel was het geval. Twee monteurs met jarenlange ervaring bij Grando. Prima dus
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J.A.P. Meere op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Op zich goed, alleen de nalevering was wel goed opgemeten maar foutief geleverd op een vensterbank na. Grando kan daar weinig aan doen, maar de leverancier mag hier wel op aangesproken worden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door Elma op maandag 13 nov 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Duurt lang voor alles klaar Is, maar het is wel goed
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Daphne op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Uitstekende adviseur. Prachtige keuken geplaatst, erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettig bedrijf”
Door Klaas de Hart en Riet Vis op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Een zeer prettig bedrijf met goede informatie en zeer klantvriendelijk. Er zijn prachtige onderdelen te koop voor zowel badkamer als keuken. Wij zouden zeker naar Grando gaan als wij aan een nieuwe keuken toe zijn.

Aanvulling ontvangen 7 oktober 2017: wij hebben een nieuwe badkamer gekocht en deze is reeds geinstaleerd. Hij is prachtig geworden, dus geheel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw goed”
Door Deul op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben voor de 3e keer in 30 jaar tijd een keuken bij Grando gekocht en het is weer top!!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Bert Been op vrijdag 16 jun 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super goed geholpen. Toen bleek dat er een miscommunicatie was is dit snel en vakkundig opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Carin op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super blij met mn nieuwe keuken en badkamermeubel. Van A tot Z goed overleg en flexibiliteit. Bij een nieuw huis kopen moet je aan zoveel dingen denken en regelen, ze hebben echt een klus uit handen genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door D. van 't Ende op zondag 14 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keurig werk geleverd en alle afspraken nagekomen. Het afvoeren van de oude keuken is zeer goed verlopen. De onderaannemers, zoals stucadoor, electricien en schilder hebben keurig werk verricht. Niets op het gehele werk aan te merken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over prijs, plaatsing en nazorg”
Door Paul Walgien op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Mooie showroom, veel keus. Kwamen ons oriënteren op een nieuwe keuken en werden vriendelijk geholpen. Op een ongedwongen manier werd ons uitgelegd hoe Grando werkt. Geen poeha maar open, eerlijk en op een duidelijke wijze. Na twee sessies onze keuken gekocht. Tevreden over de prijs, plaatsing en nazorg. Ik zou zeker de vestiging aanraden bij familie en vrienden. Mvg Paul & Jose
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R.J.Musch. op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen.goed geplaatst,keuken is mooi ,jammer dat als er bij het plaatsen van de keuken een grote beschadiging op de wand onder kastjes wordt gemaakt door de montage tekening daar te plakken en bij het verwijderen van de tekening een grote vlek zichtbaar blijft op de muur,dit heb ik gemeld. antwoord schilder het maar even over. Dit vin een slechte service.erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door T.Jong op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Zoals ik al eerder heb gemaild, heb ik 10000% complimenten gegeven,m.b.t. verkoop,levering, en zeker de montage. Hierbij de complimenten aan: Robin Klaver, Bob ?(inmeter),Jos Kors. En zeker deze laatste, want hij heeft deze keuken zeer, zeer vakkundig en precies gemonteerd.
FOTO VAN T.JONG
Zeer netjes gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Ursem op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Uitstekend geholpen en goede adviezen,meedenkend,proberen goede reële oplossingen te vinden. Prima geplaatst en opgeleverd. Oplossing gezocht en geregeld voor extra rooster boven de koelkast. Kortom wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door fam. de Boer op dinsdag 21 mrt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
we hebben een keuken gekocht bij grando in hoorn en zijn daar erg tevreden over. Alles is volgens afspraak verlopen en anders werden we o de hoogte gehouden. Prima service een aanrader voor ieder ander
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding van bestaande keuken”
Door Hendriks op vrijdag 3 mrt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Ontvangst was prima. Er word de tijd voor de klant genomen en meegedacht. De communicatie qua leverdatum verliep niet helemaal naar wens. Geen mail ontvangen over levering. Toen we naar de vestiging gingen om navraag te doen werd ons verteld dat we drie weken van tevoren een mail zouden ontvangen (geen check in systeem door werknemer). De afgesproken leverdatum was echter in minder dan 2 weken. Paar dagen later werden we gebeld door dezelfde werknemer, er was iets fout gegaan (joh...) en we hadden per abuis geen mail ontvangen. Uiteindelijk is alles prima opgelost, na plaatsing bleek er een kleine lekkage te zijn, dit is snel en prima verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door jdc Man op zaterdag 25 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
goede service, aardige verkoper, vriendelijk geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Ging bij aflevering niet goed”
Door Fam. Appelman op zondag 5 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Tijdens verkoopgesprek ging alles goed, maar bij de aflevering niet. Aflevertijd was 5 weken ipv 2 tot 3 weken, ook konden bepaalde dingen niet geïnstalleerd worden zoals afgesproken, zoals tegels die niet op elkaar aansluiten met de voeg en accessoires. Ook regelmatig met grando gebeld, en zou terug gebeld worden maar dat gebeurde niet.
Reactie of foto toevoegen
“Showroommodel”
Door Fuhler op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Na een aantal keer een keuken getekend te hebben. Hebben we op advies van de verkoper een showmodel keuken gekocht, deze is prima geleverd en geplaatst. Ook aan alle aanpassingen is gedacht. Ze denken goed mee en gelukkig kon de plaatsing van de keuken verschoven worden in verband met het uitlopen van de verbouwing. Prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Denken mee”
Door René Lieman op maandag 2 jan 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
We hebben verscheidene badkamers bekeken van verschillende leveranciers. Hebben voor Grando gekozen doordat er de tijd werd genomen, je nooit het idee had dat je op moest schieten, er werd meegedacht, men ruime keuze had. Plaatsing was voor de gestelde deadline, en geen rekeningen achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat was gewoon goed”
Door Nico op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Voor toekomstige mensen lees goed het contract door en kijk er een nachtje naar, dat scheelt veel problemen in de toekomst. Wij hadden wat issues met wat artikelen die miste of niet klopte. Laat de verkoper gewoon alles opschrijven in plaats van dat hij zegt dat hij dit onthou. En er kwamen wat extra kosten bij voor extra voorzet wand voor de douche + CV fan die nog kapot ging. (C'est la vie) Hierdoor kwamen we rond de 900 euro boven de getekende prijs. Beetje jammer maar het moet gewoon goed. De artikelen hebben we zelf opgelost en de aannemer heeft die keurig gemonteerd. En de CV hebben we zelf geregeld. Maar overal dat mag niet het eind resultaat beïnvloeden want dat was gewoon goed. We hebben contact gehad met de baas van Grando Hoorn en die beloofde dat dit in de toekomst beter moet gaan. Verder goede communicatie en uitleg waarom bepaalde processen verliepen van de aannemer en gewoon goede afwerking. Op paar hele kleine dingetjes waar we wel mee kunnen leven.
FOTO VAN NICO
Douche
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfplaatsing”
Door Ger Floris op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen om de juiste keuze te maken naar een keuken die in ons budget paste , er was ruim keus in de showroom. we werden goed op de hoogte gehouden voor de leverdatum. die was zelfs eerder dan verwacht. ik heb hem zelf geplaatst maar dat kan je ook door Grand laten verichten. er was een duidelijke tekening bij waar de aansluitpunten moesten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling maar verder heel blij met de keuken”
Door Vertelman op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Als je een keuken koopt en je bent bouwvakker ben je eerst blij dat de keuken nog in de bouwvak geplaatst kan worden.Er was ons echter niet verteld dat de achterwand pas ingemeten werd na de plaatsing en dat we daar zes weken op moesten wachten was een grote teleurstelling. Verder zijn we heel blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Beter kan niet”
Door Heddes op donderdag 6 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Heel goed geholpen bij het kopen van een keuken .zeer goede ideeën wat ons uiteindelijk ook over de streep trok. Ook kregen we meteen een hele goede prijs aangeboden. Dat wisten we omdat dezelfde (merk )keuken ook elders hadden laten uitrekenen. Ook werden we overal van op de hoogte gehouden en het installeren ging vlgs afspraak en heel netjes . Dingen die we mondeling hadden afgesproken werden nagekomen, aftersales was ook TOP. Kortom : beter kan niet
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Piet schouw op zaterdag 27 aug 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
wij werden goed geholpen en kregen goed advies. levering op de afgesproken datum. monteur was super. Wij zijn dus tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor kerk”
Door Simon Mazereeuw op zaterdag 30 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
wij moesten een keuken uitzoeken voor een bijgebouw van een Kerk. dus hadden een goed advies nodig en dat hebben we gekregen. zelf had ik een schets mee, maar uw adviseur maakte een prachtige tekening, die door allen bij ons in goede smaak viel. levering perfect op data, vooraf nog een belletje. plaatsing door uw monteurs de volgende dag.prima en nette monteurs. nogmaals bedankt voor de goede samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Montage door vakman”
Door Marion Landheer op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn heel goed geholpen met de keuzes voor onze badkamer bij deze vestiging. Zeer klant vriendelijk, nemen alle tijd voor je. ook nu de badkamer al klaar is. Ze denken mee.
De uitvoerder heeft prachtig werk geleverd. Werkt hard door en is heel netjes. een vakman!
FOTO VAN MARION LANDHEER
Prachtige badkamer
REACTIE VAN MAMA
Mooie badkamer, mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoeveel zoiets kost inclusief montage
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door V Dijk op zaterdag 23 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Heel slecht 4 jan begonnen met plaatsen badkamer eindelijk 14 juli klaar na vele strubbelingen vloertegels fouttief geplaatst halve badkamer weer moeten slopen denkje eindelijk klaar maar nee hoor na verloop van enkele weken gaan enkele vloertegels los daan weer met verkeerde vloertegels komen weer enkele weken wachten hehe eindelijk dan 14 juli klaar hopelijk grando werkt met zzp ers steeds verschillende mensen over de vloer geen aanrader dus geen oplevering geweest geen excuus totaal niets meer vernomen van. Slechte zaak
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Hans Fritz op vrijdag 15 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
In een woord: GOED. Van het eerste gesprek tot en met de laatste schroef zeer professioneel uitgevoerd. Het team hield ons goed op de hoogte van bijvoorbeeld hun werktijden (vooral 's morgens heel belangrijk!). De vloeren in het flatgebouw waren keurig afgeplakt en later goed schoon gemaakt. Kortom, zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Saskia op zaterdag 9 jul 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Grando heeft keurig werk geleverd. Ik heb goed advies gekregen en de afspraken zijn nagekomen. Helaas is tijdens de montage het wastafel meubel beschadigd. Deze hebben ze keurig vervangen. Ik raad Grando dan ook graag aan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Pieter op vrijdag 10 jun 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Wij werden door de adviseur uitermate vriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen bij het samenstellen en uitzoeken van onze ideale keuken. Na oplevering wisten we dat we de juiste keuze hadden gemaakt: de keuken paste perfect bij onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door M. Kempe op vrijdag 3 jun 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Prima ervaring met Grando Hoorn. Er wordt goed meegedacht en de afhandeling is prima! Ook de service na het plaatsen van de keuken is erg goed. We zijn super blij met onze nieuwe keuken en kunnen Grando dan ook van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Romp op vrijdag 6 mei 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Mooi bedrijf! Ruime keuze met verstand van zaken, denkt erg met je mee en denkt in oplossingen. Goede kwaliteit van meubels en apparatuur. Tijdens het advies gesprek wordt echt de tijd genomen en kunnen we heerlijk genieten van de rust in de showroom. De keuken en badkamer zijn beide goed geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over de aankoop”
Door J.A.M. H op maandag 2 mei 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
De showroom gaf ons het meeste inspiratie. De verkopers waren behulpzaam en namen de tijd voor ons. We zijn meerdere keren langs geweest om alles door te spreken. Bij vragen werden goed op weg geholpen. afspraken werden nagekomen.

De keuken is inmiddels geleverd. Een deel van de keuken moet nog na geleverd worden omdat er verkeerde onderdelen bij zaten. Verder zijn we tevreden over de aankoop bij Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken redelijke prijs”
Door N van Velze op zondag 24 apr 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
mooie keuken voor een redelijke prijs. met een goede service en vriendelijk pesoneel. onze vorige keuken kwam ook bij Grando vandaan en heeft altijd goed voldaan dus hopen wij dat deze net zolang staat en goed functioneerd
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken”
Door Daan op maandag 18 apr 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Met de juiste adviseur kan je een mooi uitgedachte en praktisch goede keuken kopen. Alles wat erbij komt aan bouwwerk en stucwerk etc kan uit handen worden gegeven wat fijn is.
Reactie of foto toevoegen
“Goede prijs kwaliteitsverhouding”
Door Johan van Westen op zaterdag 16 apr 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Netjes en goed geholpen in de showroom, en goed werk is er geleverd, de vaklieden hebben meegedacht met het realiseren van de badkamer. Showroom zag er mooi uit, personeel heeft ons prima behandeld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door P.Jansen op zaterdag 9 apr 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goede ervaring met de aankoop van de keuken,de voorlichting was goed. Wij konden zelf de datum bepalen wanneer de keuken geplaatst werd. Tijdens het leveren van de keuken was er een beschadiging aan de achterkant van een kastje, dit is goed verholpen door de monteur. De survise en uitleg van de keuken waren goed.
Reactie of foto toevoegen
“Over levering en plaatsing zeer tevreden”
Door W. van Kleef op maandag 7 mrt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Het is iedere dag weer een feest erin te werken.
Ook over levering en plaatsing door Grando zijn wij zeer tevreden. Alles was op tijd en is keurig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door W. van Beem-Bronkhorst op zaterdag 19 sep 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Alles keurig geïnstalleerd. Aanpassing ook keurig gemaakt en geleverd. Extra werkzaamheden ook voor redelijke meer prijs en keurig gedaan. Zou zeker bij vrienden familie of kennis Grando adviseren. Voor de aanpassing in mijn badkamer was snel en goed een oplossing gevonden. Ben tevreden met hoe alles is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Percy Kropff op vrijdag 7 aug 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Prettig advies. Alle tijd. In onze beleving goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden het bedrijf zeker aanraden. Enige opmerking: de geadviseerde recirculatie afzuiging functioneert niet naar behoren. Bij nader inzien hadden wij liever van het bestaande afvoerkanaal gebruik gemaakt. Dat is jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken onverkort nagekomen”
Door Dirk van Meegdenburg op zaterdag 25 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Klantvriendelijke benadering, deskundig begeleidng en informatieverstrekking. Meedenkend en goede wergave van gemaakte afspraken. Korrekte leveringgscondities en vooral een goede tijdsplanning. Montage vlot, deugdelijk en service gericht. Gemaakte afspraken zijn onverkort nagekomen!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Tiny Baints op woensdag 15 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht, inclusief apparatuur. Wij werden heel goed geholpen, er werd meegedacht en er werden goede, nuttige adviezen gegeven. Het plaatsen van de keuken werd vakkundig gedaan. De service is prima. Wij zijn heel tevreden hierover.
Reactie of foto toevoegen
“prima verlopen”
Door i van der burg op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Grando Hoorn is echt een aanrader. Ze denken mee geven advies met het budget in gedachten en zonder opdringerig te zijn. Je word op de hoogte gehouden van de vorderingen en een goede service ook na het installeren Niet alleen de keuken maar ook toilet en badkamer zijn gedaan en alles is prima verlopen van planning tot uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Ton en Leonie de Haan op vrijdag 10 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een goed ervaring met het kopen en installeren van een badkamer. Ramon heeft ons goed begeleid door de vele keuzes en mogelijkheden waar je over na moet denken. Door het ontwerp te bekijken in 3d gaat het leven en wordt je zeker van je beslissingen. De montage wordt gedaan door deskundige vakmensen. Al met al een prima kwaliteit voor een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Quooker”
Door Ronald Ruiter op donderdag 9 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Quooker en nieuwe vaatwasser aangeschaft. Prima service en advies. Adviseur nam uitgebreid de tijd om een advies op te stellen dat paste bij onze wensen. Het inbouwen van de vaatwasser en de Quooker ging zonder problemen, zelfs de door mij zelf op maat gezaagde plank in het kastje werd opnieuw op maat gezaagd.
Reactie of foto toevoegen
“Dik in orde”
Door I.J.B. van der Werff op woensdag 8 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Goed advies en prima begeleiding bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er werd volop meegedacht over vorm en gebruik van de diverse apparaten en de plaatsing hiervan voor wat betreft een goed en doelmatig gebruik. De keuken werd vakkundig geplaatst en de fout die bij het inmeten is gemaakt ten aanzien van het keuken blad is achter af na behoren afgehandeld en opgelost. Nazorg en aftersales dik in orde
FOTO VAN I.J.B. VAN DER WERFF
Reactie of foto toevoegen
“Volledig naar eigen smaak kunnen inrichten”
Door J.P. Spa op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Goed en zeer deskundig geholpen. Geen opdringerige verkoper (Remko Krull) en meer dan voldoende keuzevrijheden zonder sturend of bepalend te zijn. Dit heeft er toe geleidt dat we een badkamer en toilet volledig naar eigen smaak en keus hebben kunnen inrichten, En bij eventuele vragen of te maken keuzes zijn we meer dan goed en deskundig geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Joke op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Na 25 jaar was het wel nodig, een nieuwe badkamer. Bij Grando in Hoorn werden we goed geholpen met zowel een leuk fris ontwerp en advies voor goed betaalbaar sanitair en eigentijdse badmeubelen. Ook de installateur nam echt de tijd om de badkamer tot in de puntjes verzorgd te monteren. Het resultaat was boven verwachting. Kortom, chapeau Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over alles”
Door Monique de Vries op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een badkamer gekocht en laten plaatsen door Grando. Binnen anderhalve week was de badkamer klaar omdat ze met 2 man hadden gewerkt. We zijn heel erg tevreden met onze badkamer, precies geworden zoals het ontwerp. We zijn goed geholpen in de showroom en zijn zeer tevreden over alles.
FOTO VAN MONIQUE DE VRIES
Reactie of foto toevoegen
“Showmodel”
Door Y.V. Abrahamsen op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Vorig jaar zomer hebben wij een showmodel keuken gekocht. Vanaf het eerste moment zijn wij uitstekend voorgelicht en kon er aan al onze wensen worden voldaan. Ook over de uiteindelijke plaatsing van de keuken niets dan lof: snel een accuraat, er ontbrak niets en alle apparatuur werkte direct. Eenmaal in gebruik bleek de roestvrijstalen grote achterwand van ons fornuis niet geheel 'strak'. Er leken op 9 plaatsen een soort deukjes in te zitten. De monteur is komen kijken, heeft er een foto van gemaakt en na enige tijd werd de achterwand kosteloos vervangen. Wat een service! Op basis van onze ervaringen met deze, tot dan toe voor ons onbekende keukenleverancier, zouden wij Grando Keukens zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsen zonder problemen”
Door J.L. Valk op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben 2 badkamers en een keuken bij Grando Hoorn gekocht.
Wij zijn heel goed geholpen en zijn erg tevreden en blij met onze aanschaf. De verkoper heeft ook samen met ons meegedacht. Het plaatsen is zonder problemen gegaan. Wij raden iedereen Grando Hoorn aan!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer laten plaatsen”
Door P.P.Waterman op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
We hebben een badkamer laten plaatsen. Ze zijn binnen de gestelde tijd gestart en waren binnen de verwachte bouwtijd klaar. Ze hebben keurig hun looppaden afgeplakt met beschermend materiaal. We hebben amper erg gehad in hun aanwezigheid. Prima werklieden.
FOTO VAN P.P.WATERMAN
Reactie of foto toevoegen
“Luistert naar de klant”
Door gols op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Professionele organisatie die flexibel omgaat met ook onverwachte uitdagingen ( andere wasbak en andere douchedeuren ) bij het realiseren van onze nieuwe badkamer. Aftersales lijkt ook goed verzorgd. Luistert naar de klant.
Reactie of foto toevoegen
“Bekwaam en behulpzaam geholpen”
Door Eric Touw op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Zeer bekwaam en hulpzaam geholpen bij het kiezen van de badkamer. Achteraf spijt dat we de keuken hier ook niet hebben gekocht. Ook heeft dhr Rinkel voor ons een goede installateur geregeld. Al met al was alles top.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.