Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3164 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1956 ervaringen
4 sterren978 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Een absolute aanrader”
Door Maartje Bak op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Purmerend
Ontzettend goed meegedacht bij lastige indeling. Super opgelost! Prachtige keuken voor een mooie prijs. Heel vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Ik kan iedereen Grando aanbevelen!
FOTO VAN MAARTJE BAK
+ Toon extra foto van Maartje Bak
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met ons keukeneiland”
Door Marga de Vent op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Purmerend
Een prachtig keukeneiland goed en netjes geplaatst.Wij zijn heel blij en ook dat toen de monteur nog een plek over in zijn schema dat het eerder kon worden geplaatst.
FOTO VAN MARGA DE VENT
Reactie of foto toevoegen
“Fijn contact en soepele plaatsing”
Door Joris op vrijdag 8 mrt 2024 24 | vestiging Purmerend
Heel prettig contact gehad met de medewerkers Grando Purmerend. Veel ervaring en dat merkt je direct bij het bepalen van de details die het verschil maken. De plaatsing is ook soepel verlopen.
FOTO VAN JORIS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over alles”
Door L. Schuurman op dinsdag 23 jan 2024 24 | vestiging Purmerend
Ik heb een keuken gekocht bij Grando Purmerend. Ik ben zeer tevreden over alles. Er wordt bij het uitzoeken met je meegedacht en er wordt rekening gehouden met je wensen. Monteurs zijn vakkundig en bijvoorbeeld een gat in de achterwand van een kastje maken zodat ik nog bij de riolering kan komen was geen probleem. Een kleine beschadiging aan een draaiplateau doorgegeven en Grando stond erop dat deze vervangen zou worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat vertrouwen geeft dat alles goed komt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bob op maandag 15 jan 2024 24 | vestiging Purmerend
Levering van de keuken prima op afspraak. De keuken is keurig geplaatst.
Monteurs die erg vriendelijk waren en op een vraag ook nog wat extra deden.
Ook niet onbelangrijk netjes alle rommel meegenomen en keurig de boel met de stofzuiger aangezogen!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig eind resultaat”
Door Bike Supply Hoorn op woensdag 6 dec 2023 23 | vestiging Purmerend
De keuken werd gebracht op de afgesproken datum en er werd van te voren gebeld hoe laat ze ongeveer zouden afleveren. Ook werd er goed gecontroleerd of alles aanwezig was. De monteur was er op de afgesproken dag op tijd aanwezig en met veel vrolijkheid werd de keuken vakkundig geplaatst. Met een prachtig eind resultaat. Alles op dezelfde dag opgeleverd. Erg fijn!
FOTO VAN BIKE SUPPLY HOORN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Theo Wijnker op vrijdag 3 nov 2023 23 | vestiging Purmerend
Heel blij met het eindresultaat! Hele goede begeleiding gehad tijdens het samenstellen van de keuken. Al het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De monteurs dachten goed mee in oplossingen die nog tijdens de installatie bedacht moesten worden. Opleverpuntjes zijn heel goed opgepakt. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Stavenuiter Ina op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Purmerend
Snelle service, fijne mensen! Zeer tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door V. Baden op maandag 25 sep 2023 23 | vestiging Purmerend
We hebben een ouder appartement. We wilde graag een moderne badkamer. In de winkel kregen we goed advies over de mogelijkheden. We wilde zelfs niets doen en alles laten doen, ook het slopen. Nu dat hebben ze gedaan. Oude tegels eruit en alles gesloopt. Daarna werden met al onze wensen rekening gehouden. Soms waren die onmogelijk maar dan gingen ze met ons in gesprek zodat we toch tevreden waren met het resultaat. Als er iets te bespreken was konden we Micheal Vrolijk bellen. Een prettige man die op al onze vragen en wensen in ging. Hij belde dan meestal snel terug als we vragen hadden. De badkamer spiegel was niet goed en nog wat kleine dingetjes. Alles is echter super opgelost. We zijn dik tevreden en super blij met onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Ren Louwen op zaterdag 19 aug 2023 23 | vestiging Purmerend
De levering was buiten verwachting snel en keurig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Alex ten Haaf op zondag 16 jul 2023 23 | vestiging Purmerend
Er is goed meegedacht en alle afspraken zijn nagekomen. Uiteraard lopen zaken soms anders (beschadiging /ontbrekende apparatuur) maar die zijn prima opgelost.
FOTO VAN ALEX TEN HAAF
+ Toon extra foto van Alex ten Haaf
+ Toon extra foto van Alex ten Haaf
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Noëlla op donderdag 20 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Heel blij met mijn nieuwe keuken. Nieuw blad met ingefreesde wasbakken en kastjes eronder met een nieuwe keramische kookplaat. Ziet er strak en modern uit.
FOTO VAN NOËLLA
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Door Jorg Tillemans op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Onze ervaring was met Grando Keukens & Bad Purmerend was ongelooflijk goed.
Wij zochten een zwarte afzuigkap die aan onze smaak en kwaliteit moest voldoen. Deze was moeilijk te vinden . Niet bij Grando! Zij hebben het onmogelijke mogelijk gemaakt. Uiteindelijk is het een afzuigkap van Etna geworden. "Wie is er niet opgegroeid met ETNA in de keuken? Het Nederlandse keukenmerk ontwikkelt en produceert al meer dan 165 jaar keukenapparatuur met de Nederlandse huizen en bewoners in het achterhoofd. Of je nu op zoek bent naar een kookplaat of een koelkast, bij ETNA ben je aan het goede adres. ETNA staat voor kwalitatieve betaalbare keukenapparaten die niet alleen functioneel zijn maar ook verrassend vernieuwend. Met onze trendy product designs maken we de droomkeuken voor iedereen bereikbaar!" Deze woorden zijn meer dan waar! Je hebt ons nog nooit zo blij gezien met een afzuigkap! Zo mooi en functioneel. Dan de montage: Mooi optijd kwamen Danny & Daan aan bij ons mooie en gezellige huis. Eerst een bakkie Italiaanse koffie met de mannen. Daarna gingen ze zeer kundig en netjes aan de slag. Keurig een opmaat gemaakte schouw werd ook nog geplaatst. De muur werd zelfs ook nog eens bekeken en afgesmeerd. Klasse. Mocht ik ooit op een verjaardag of een andere bijeenkomst mensen horen over een nieuwe keuken of apparatuur. Dan gaan wij Grando Purmerend aanraden! Wat een toppers! Zowel de verkoper maar ook het hele team ( Martijn Kool als Eveline, Melis, Danny & natuurlijk Daan). Met vriendelijke groet,
Fam. Tillemans Hoorn
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Nienke op dinsdag 11 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer aangeschaft via Grando en zijn erg tevreden met de kwaliteit van de producten. Echter moesten we te lang wachten op de drain voor de douche. Uiteindelijk is dit na meerdere telefoontjes na tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Kelly op maandag 3 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
We hebben slechts deze keukenzaak bezocht. We werden erg goed geholpen en om die reden was het niet meer nodig een andere zaak te bezoeken. De adviseur nam tijd voor ons. Bij het plaatsen van de keuken miste de kraan nog. Omdat wij nog niet in de woning wonen zat er geen spoed achter. Er werd ook nagebeld of alles goed is gegaan en of er nog verbeterpunten waren of andere wensen zodat hierop kon worden ingespeeld.
Reactie of foto toevoegen
“De oplevering van de keuken verliep moeizaam”
Door Alexander Noordijk op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Purmerend
Het verkoopproces verliep uitstekend. Het was klantgericht. De oplevering van de keuken verliep echter moeizaam. Na de verhuizing bleek dat de vaatwasser niet te gebruiken was. De verlichting in de keukenkasten deed het niet. De Quooker kraan was schuin gemonteerd. De plinten vielen steeds naar beneden. De deur van een keukenkast was beschadigd bij de oplevering. Dit heeft langere tijd geduurd totdat er actie ondernomen werd. Wij moeten steeds zelf bellen wat de status was en dit heeft ons veel tijd en frustratie gekost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met het resultaat”
Door De heer en mevrouw Voortman op zondag 5 mrt 2023 23 | vestiging Purmerend
De aankoop en installatie van onze nieuwe keuken is naar volle tevredenheid verlopen. Fijn persoonlijk advies bij de aankoop en de monteurs hebben correct en snel gewerkt. Ook de levering was tijdig en compleet. We zijn heel blij met het resultaat.
FOTO VAN DE HEER EN MEVROUW VOORTMAN
+ Toon extra foto van De heer en mevrouw Voortman
+ Toon extra foto van De heer en mevrouw Voortman
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Door Hensen op maandag 20 feb 2023 23 | vestiging Purmerend
Goed geholpen en goed geadviseerd en vooral de tijd genomen om de perfecte keuken uit te zoeken toppers.
FOTO VAN HENSEN
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken en Grando”
Door Mariska op vrijdag 23 dec 2022 22 | vestiging Purmerend
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken van Grando Purmerend. We hebben alle tijd gekregen om rustig rond te kijken en daarna samen met Grando in gesprek te gaan over onze wensen. Het 3d ontwerp dat gemaakt werd was duidelijk. Toen de keuken besteld was werden we duidelijk op de hoogte gehouden. In meten was super, passende adviezen gekregen. Alles werd op de afgesproken dag geleverd en het plaatse was super! Daarna ook nog regelmatig contact of alles naar wens was. Wij zijn erg blij met onze keuken en Grando!
FOTO VAN MARISKA
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet zijn prachtig”
Door Ramon van Berkum op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Purmerend
Badkamer en toilet gekocht bij grando purmerend. We zijn zeer tevreden met de uitvoering. Ondanks dat het even heeft geduurd voordat er begonnen kon worden met de verbouwing zijn weer blij met de nieuwe badkamer en toilet. Zowel de medewerkers van Grando als de aannemer en zijn werknemers waren altijd bereikbaar en alles was bespreekbaar. De aannemer nam de tijd om alles door te spreken en gaf goede suggesties. het uitgevoerde werk ziet er prachtig uit!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en keuken”
Door A.W.M. op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Purmerend
Badkamer
Nieuwe badkamer en apart toilet zijn geplaatst. Alles is erg mooi geworden. Had alleen voor het tekenen van de koopovereenkomst meer informatie willen hebben over welk extern bedrijf het zou plaatsen.

Keuken
Keuken is erg mooi geworden. De plaatsing ging erg snel.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door chris van den berg op zondag 16 okt 2022 22 | vestiging Purmerend
Wij hebben bij Grando een keuken gekocht. Wij zijn zeer tevreden vanaf het binnentreden van het pand t/m het plaatsen van de keuken. Vriendelijke verkopers en monteurs. Wij raden iedereen aan eens langs te gang en een kijkje te nemen bij Grando
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door M. Kuiper op woensdag 28 sep 2022 22 | vestiging Purmerend
Via Jeremy, heb ik goede adviezen gehad en zeer snelle communicatie/ reacties! De offertes werden snel en duidelijk verzonden, betalingsysteem is perfect! Levering keurig op afgesproken tijd! Al met al ... een prachtige zaak met zeer mooie producten en fijne (Jeremy!) topmedewerkers. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer en toilet”
Door Wattimena op donderdag 22 sep 2022 22 | vestiging Purmerend
Wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer en toilet hele goede en vriendelijke vakmensen. We zullen het zeker ook andere aanbevelen.
FOTO VAN WATTIMENA
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Joost Ooms op donderdag 21 jul 2022 22 | vestiging Purmerend
We hebben een prachtige bijkeuken gekocht. We hebben alleen een fout gemaakt, de bijkeuken is mooier dan onze huidige keuken... lijkt er dus op dat we nog een keer naar Grando moeten. Super service, persoonlijk en snel. Mensen met hun poten in de klei. Hou ik van.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Rene Moeijes op vrijdag 1 jul 2022 22 | vestiging Purmerend
Vriendelijk, deskundig, afspraken worden goed nagekomen. Alleen vond ik het vooraf afleveren van alle producten op een bouwplaats enigszins risicovol. Maar dat is uiteindelijk wel goed afgelopen.
Reactie of foto toevoegen
“GRANDiOos”
Door P.M. den Hartog op zondag 19 jun 2022 22 | vestiging Purmerend
De levering en plaatsing van de nieuwe keuken is prima verlopen. Alhoewel de oven/magnetron verlaat was, is uiteindelijk alles GRANDiOos afgerond. Mede dankzij de inzet van diverse medewerkers. Zelfs elektriciteitspunten werden (ongevraagd) door de monteurs afgewerkt, Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Rachid op vrijdag 13 mei 2022 22 | vestiging Purmerend
Wij zijn bij meerdere keukenboeren geweest. Daar waar we overal het gevoel hadden te maken te hebben met een "verkoper" was het een verademing toen we bij Grando op gesprek gingen. We hadden hier te maken met verkopers die hun vak verstaan. Zij treden op als adviseur en denken mee. Uiteindelijk kozen wij voor Grando. Wij kozen uiteindelijk voor de beste service i.p.v. goedkoopste (scheelde weinig). Tuurlijk kan er tijdens het proces wat anders lopen. Dit werd echt perfect opgepakt en geregeld. Wij hebben eerst contract gehad met Patrick en Jeremy en later met o.a. Dennis. Ik vind het onwijs knap dat men hier dezelfde goede service verleend. Je merkt namelijk niet dat je ineens met een andere type verkoper te maken hebt. Ze hebben allen de zelfde DNA, rustig en klantgericht. Keurig heren, onze zwarte eiken keuken met marmerblad staat er voortreffelijk bij.
Reactie of foto toevoegen
“Stipt op tijd en keurig geïnstalleerd”
Door Diederick Nusman op vrijdag 25 feb 2022 22 | vestiging Purmerend
Vanaf het eerste moment in de showroom in Purmerend tot montage van de keuken ontzettend positief. Meedenkend, veel keuze, niet te gehaaid op verkoop, nemen de tijd tijdens het uitkiezen. En ook in het hele traject goed op de hoogte gehouden, en montage ging ook volgens afspraak. Stipt op tijd en keurig geïnstalleerd. Samenvattend, een aanrader!
FOTO VAN DIEDERICK NUSMAN
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat afgesproken is”
Door A.W.Moeijes op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Purmerend
Na diverse keukenleveranciers te hebben bezocht, zijn we zeer goed geslaagd bij Grando Purmerend. Goede prijs /kwaliteit, en doen wat afgesproken is. Zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van tegeles”
Door tim claasen op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Purmerend
Medewerkers waren erg behulpzaam en na het uitzoeken van de tegels, kreeg ik een goede korting. De tegels kwamen op de afgesproken datum binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marjorie Kohlberg op donderdag 9 dec 2021 21 | vestiging Purmerend
Met de aankoop van onze nieuwe keuken zijn we super goed geholpen bij Grando Purmerend. Goede informatie ter plekke, niet opdringerig, goede hulp bij het bedenken van mogelijkheden voor de indeling, enzovoort. Ook de service, de planning enzovoort was helemaal prima. Wij zijn super tevreden zowel met de keuken op zich als alles eromheen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door M van Vliet op vrijdag 26 nov 2021 21 | vestiging Purmerend
Ik heb een complete keuken gekocht: en ik ben er onwijs blij mee. Deze keuken heb ik samen met de adviseur samengesteld. Ik werd daarbij heel prettig en fijn geholpen. Het viel mij op hoe goed er werd meegedacht en niets werd "opgedrongen". De 3D foto's maakten de voorpret compleet. Ook de levering en het plaatsen verliepen voorspoedig (super fijne, nette en goede monteur!).
FOTO VAN M VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Arjen en Nienke op zaterdag 20 nov 2021 21 | vestiging Purmerend
Na een zoektocht langs meerdere keukenzaken in de regio hebben wij gekozen om de keuken bij Grando Purmerend te kopen. Jeremy nam alle tijd voor ons en wij voelden ons gastvrij behandeld en serieus genomen. Ook nadat wij de handtekening al hadden gezet en er niks meer aan ons te verkopen viel maar wij weer belden of langs wilden komen omdat wij weer ergens over twijfelde. De monteur (Guido) die de keuken kwam installeren was helemaal een topper ! Hij dekte de kit zelfs af zodat daar geen gruis in zou vallen tijdens het uitharden als de elektricien de stopcontacten zou monteren.
Onze keuken werd opgeleverd zonder vaatwasser omdat degene die wij hadden uitgezocht voorlopig niet leverbaar was. Ook hierbij deed Grando (Dennis) erg hun best om samen een goed alternatief te zoeken welke snel werd geleverd en gemonteerd. Wij zijn super blij met onze prachtige keuken! Ik had beloofd om een review te plaatsen. Bij deze dus want, jullie hebben hem ook echt verdiend.
Arjen en Nienke.
FOTO VAN ARJEN EN NIENKE
Reactie of foto toevoegen
“Wij genieten enorm van het eindresultaat”
Door Robin en Dennis op vrijdag 18 jun 2021 21 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken bij Grando Keukens en Bad in Purmerend gekocht. Tijdens het binnenkomen voelde het al gelijk als een gezellige zaak met grote showroom. Waar we een ruime keuze hadden uit verschillende fronten, werkbladen en apparatuur. Personeel sprak ons aan maar heeft ons even de ruimte gegeven om rond te kijken. Dat vinden wij altijd wel prettig. Daarna zijn wij geholpen door een vriendelijke en vakkundig verkoper die ons hielp en geduld had tot we tot een koop zijn gekomen. De verkoper had de keuken voor ons ook digitaal uitgewerkt om zo een beter inzicht te krijgen met hoe de keuken eruit kwam te zien. De keuken is geplaatst door twee keukenmonteurs. Zij hebben netjes en voorzichtig gehandeld met de materialen. Helaas constateerde we een beschadiging. Dit is gelijk opgenomen en later spoedig hersteld door een van dezelfde monteurs die alles tot in de puntjes op een vriendelijke manier heeft hersteld en herplaatst. Wij zijn van A tot Z heel fijn geholpen en genieten enorm van het eindresultaat en bevelen daarom Grando Keukens en Bad Purmerend bij iedereen aan die een keuken nodig heeft.
FOTO VAN ROBIN EN DENNIS
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig resultaat”
Door Harry op woensdag 28 apr 2021 21 | vestiging Purmerend
Super geholpen door Roy. Waren heel iets anders van plan met onze nieuwe keuken maar het uiteindelijke resultaat is geweldig geworden. Zonder de hulp van Roy hadden we deze keuken nooit gehad. Ook zonder problemen en schade geleverd. De volgende keuken zou ik zonder aarzelen weer bij Grando en Roy kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Claudia Salminen op maandag 26 apr 2021 21 | vestiging Purmerend
Jeremy Cheron heeft ons supergoed geholpen. Hij dacht goed mee en heeft alles snel kunnen regelen voor ons. We moesten namelijk binnen anderhalve maand een nieuwe keuken in ons nieuwe kantoor. Superblij met Jeremy en de service van Grando Purmerend!
Reactie of foto toevoegen
“Niet fijn gegaan”
Door Hoorn op zaterdag 6 mrt 2021 21 | vestiging Purmerend
Grando Purmerend. Waardeloos bedrijf! Omdat Grando bij sommige mensen bekend staat voor vertrouwen, vakmensen die weten wat ze doen en ontzorgen van A-Z (inclusief het puntje op de i), maakte ik begin april enthousiast een afspraak bij Grando Purmerend met Meneer Cheron. Ja, dit zeggen ze maar het tegenovergestelde heb ik meegemaakt! Hier mijn verhaal:

Vorig jaar maart 2020 heb ik zowel een keuken als badkamer en toilet bij Grando Purmerend gekocht. Ik wilde graag als alleenstaande moeder met een net aangekochte nieuwe woning volledig ontzorgd worden in dit project. Jeremy de bedrijfsleider beloofde mij dit en gaf mij het vertrouwen op dat moment.
Voordat ik überhaupt iets (aan)betaald of getekend had kwamen er alvast servicemonteurs van Grando zelf alles checken en inmeten.
De servicemonteur voor de badkamer constateerde in april'20 dat ik holle muren had.
(Aantekekening)
Wel moest ik onder enige druk al snel een aanbetaling doen en alles werd in gang gezet om begin juli'20 alles te realiseren in ongeveer 3,5 week.

Grando Purmerend wilde speciaal voor mij proberen om nog voor de bouwvak vakantie de keuken en badkamer/toilet te realiseren. Omdat het niet over een klein bedrag gaat wilde ik er logischerwijs wel goed over nadenken. Na een paar dagen heb ik toch getekend. Mij werd vrijwel direct gezegd en gemaild, de aanbetaling over te maken. Na betalen zou de datum van plaatsing volgen. Bij afleveren van de spullen zou ik het restbedrag van zowel de badkamer als de keuken moeten betalen. Toen ik vroeg of ik het wettelijke percentage mocht achterhouden van het restbedrag, werd mij met klem medegedeeld dat als ik dat zou doen, de spullen linea recta weer meegenomen zouden worden door de leverancier. In mijn vertrouwen op een goede voortgang betaalde ik uiteindelijk alles.

De keuken werd als eerste geplaatst begin juli en tot mijn verbazing had de voorbereidende servicemonteur de stopcontacten niet goed aangesloten.
én de vensterbank die wel goed ingemeten was, was te klein en pas in oktober '20 is de juiste maat geleverd!

Vervolgens de badkamer:
6 juli'20 acht uur was de afspraak om te starten met het plaatsen van de badkamer. Hiervoor had ik alweer speciaal vrij genomen. Helaas er kwam niemand, de hele dag niet en niemand bij Grando kon mij vertellen wanneer en hoe laat de aannemer zou komen! Ik zou in de middag terug gebeld worden op deze dag, maar ook dat gebeurde niet. Uiteindelijk zelf gebeld, maar ook toen kreeg ik geen antwoord. Aan het eind van de middag zou ik weer terug gebeld worden. Ook deze afspraak werd niet nagekomen. Uiteindelijk kwam de aannemer pas op 8 juli, dit hoorde ik pas aan het eind van de middag een dag daarvoor op 7 juli!
volgens Eveline van Grando hoefde ik niet persé thuis te blijven maar ook John de aannemer (aq vloeren) heeft div. keren gezegd; waarom ga je niet via vakantieveilingen lekker weg? Bizar! en wie betaald dan en er dus ondertussen enorm veel fout is gegaan.
Hier even een opsomming:
-slopen, lekkage cv en andere leiding, door muren heen, deurmat ingescheurd door loodgieter die onder het kruipluik wilde kijken ivm het toilet.
-komen ineens met een rekening van 1850,- ivm verstervingen muren?
-niet houden aan afspraken of later komen of uiteindelijk helemaal niet
-niet terug appen/bellen.
-niet precies weten wat ze doen of geen planning
-Timmermannen, plaatsen scheve en bolle wand
-Stukkadoor vroeg nadat hij het badkamer plafond had gedaan of de wc beneden ook gestuct moest, maar deze was nog niet afgetimmerd en zelfs nog geen plafond!
John de aannemer belde mij verontwaardigd waarom IK de stukkadoor had weggestuurd??? De toon ook, als of ik 1 of andere werknemertje van hem ben, ik ben klant! En geen excusses maar antwoord; oh geen plafond afgetimmerd?
Zo onprofessioneel.
-de aannemer belde vaak af met allerlei redenen zoals bbq feestje, verjaardag van timmerman etc
-zzp'ers geen Nederlands of Engels, allemaal met de aannemer meerijdend, geen eigen busjes.
-vervelende dominante houding aannemer, overdreven over hoeveel klussen hij heeft bijv admiraal de ruiter weg, Uithoorn etc etc
-zieke tegelzetter
-de aannemer meldde in de week van 20 juli (mondeling via telefoon) dat hij maandag of dinsdag de 27-28e juli klaar zou zijn met de badkamer
-vervolgens komt er een onprofessioneel tegelzetter, tegels scheef, verkeerd om, "verbeterd" niet, met blussen eraf verschillende dikte qua voegen, geplakt over oude lijmresten!

-Jeremy de bedrijfsleider kwam toch maar een keer kijken naar het tegelwerk en vond het wél acceptabel maar wilde het wel oplossen met een andere tegelzetten maar ja dan zou het wel weer langer gaan duren mevrouw. Want ja er moesten natuurlijk nieuwe tegeltjes besteld worden omdat ze allemaal beschadigd waren door die onprofessionele tegelzetter! Toen in vroeg of hij dit zou accepteren in zijn showroom gaf hij geen antwoord, dan weet je wel genoeg.
(Foto's)
-inmiddels hadden we al ruim 8 weken (tijdens de hittegolf) niet kunnen douchen en de bedrijfsleider Jeremy kwam niet met oplossingen zoals een mobiele douchecabine! Te gek voor woorden!
-ondertussen door de slechte communicatie van Grando én de aannemer John van aq vloeren kreeg ik enorm veel stress en moest elke keer iemand regelen om in mijn huis te zitten als ze dan uiteindelijk wel weer een keer kwamen om verder te klussen of vrij nemen!
-de afvalcontainer heeft er te lang en te vol gestaan en op last van de buren uiteindelijk na ruim 3 maanden weggehaald.
-lijmresten van afplak plastic op de trap was nauwelijks te verwijderen
-diverse mails over en weer aan Grando heb ik aangeven door deze ellende en stress gecompenseerd te willen worden! Jeremy beloofde mij bij oplevering met mij hierover om de tafel gaan. Ook heb ik de eigenaar Martijn Kool gemaild over deze zaak en daarop heb ik géén reactie mogen ontvangen, bizar!
-tegelzetter tot 3x toe terug ivm scheuren in voegen van badkamer wand.
-bizarre foute planningen en communicatie qua afspreken en plaatsen.
-verkeerde wc bril geleverd. Deze zou gelijk zijn in badkamer én toilet.
-inmiddels was het eind januari 2021
-de laatste klusjes worden door de loodgieter gedaan en de kitter maakt het af maar de schade aan mijn muur van het toilet en de deurmat zijn niet hersteld.
En over de compensatie had ik nog steeds niks vernomen en deze zou zeker op zijn plaats zijn!
-krijg van de loodgieter een app of ik even wil ondertekenen voor oplevering anders krijgt hij zijn centen niet?!

-we zijn nu zeven maanden verder en tot mijn verbazing kreeg ik zonder te ondertekenen of mijn akkoord een mail van de bedrijfsleider Jeremy, dat hij het fijn vond dat de badkamer en toilet naar tevredenheid zijn opgeleverd en dat Grando mij al gecompenseerd had in extra elektra punten (welke?) en in de gelijke wc bril (wat al zo zou moeten zijn) en het gestucte plafond (deze was ook al meegerekend omdat de aannemer 3 dagen later pas aan deze klus begon). Zij willen dus niet verder ingaan op compensatie.

Dit alles is zo onbeschoft, bizar en onprofessioneel gegaan. Ze nemen je totaal niet serieus! Trap alsjeblieft niet in hun mooie verkooppraatjes! Dit alles heeft enorm veel ellende, tijd en stress heeft opgeleverd. Wat in 3,5 week gerealiseerd moest zijn heeft dus ruim 7 maanden geduurd!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL B.V.
Wij vinden het als Grando-organisatie zeer vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met een van onze vestigingen. Vanzelfsprekend nemen wij onze verantwoordelijkheid en komen dan ook graag persoonlijk met u in contact om tot een oplossing te komen. In dat kader nemen wij op korte termijn contact met u op. Grando Retail B.V.
REACTIE VAN DEBBY
Na ruim negen maanden heeft Grando Nederland contact met mij opgenomen i.p.v Grando Purmerend en dit voortvarend opgepakt. Zij namen mij eindelijk serieus en zijn ze mij tegemoet gekomen. Nu kan ik dit eindelijk achter me laten en genieten van mijn mooie badkamer en keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ursela op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht. We werden geholpen door Dennis erg goed en leuk gesprek daar door niet meer naar een andere keuken gaan kijken waar we de volgende dag een afspraak hadden en bij hem de keuken gekocht.
FOTO VAN URSELA
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie douche en toilet”
Door Doorn op zaterdag 27 feb 2021 21 | vestiging Purmerend
Zeer slecht. Grando komt zijn afspraken niet na, kortsluiting, lekkages, enz. Grando heeft het woord ontzorgen in zijn slogan, maar geeft alleen maar zorgen. Koop niet bij Grando

Aanvulling ontvangen 2 maart 2021: De start was eind Aug. 2020 en is nog steeds niet gereed. Heel slecht bevallen. Kortsluiting gehad tijdens verbouwing, afspraken niet nakomen, verkeerde bestelling, lekkages, verstopping, enz.
Reactie of foto toevoegen
“Wij raden Grando aan”
Door Peter en Cissy de Graaf op zaterdag 20 feb 2021 21 | vestiging Purmerend
Bij het kopen goed geadviseerd, veel ideeën aangedragen, daar konden we echt wel wat mee. Levering volgens plan. Plaatsing was super. Top monteur. Zo heerlijk rustig, kundig en netjes aan het werk. Er mankeerde en ontbrak echt niets aan. Plaatsing was in een keer goed.(hebben daar bij eerdere keuken slechte ervaring mee gehad). Echt super. Wij zullen Grando echt bij anderen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Jordy Krikken op dinsdag 16 feb 2021 21 | vestiging Purmerend
Bij een groot huis hoort een grote keuken, en dat hebben wij geweten! Een leuk voor gesprek waarin wij onze wensen aangaven en vervolgens de steeds mooier wordende tekeningen van Jeremy maakte het plaatje compleet. Na veel koffie en brainstorm momenten zijn wij bij Grando Purmerend dan ook zeker geslaagd. Ook de aflevering is keurig verlopen. De montage duurde 2 dagen en is door de monteur Danny super gedaan. Een man met verstand van keukens plaatsen ging ook niet eerder weg voordat hij zelf tevreden was. Ook de nazorg van het blad en het afstellen van de kastjes werd snel gerealiseerd. Een aantal telefoontjes van Dennis na plaatsen of alles nog naar wens was is ook als zeer prettig ervaren. Tot slot willen wij iedereen voor en achter de schermen bedanken voor de goede services.
FOTO VAN JORDY KRIKKEN
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door André Bruins op maandag 1 feb 2021 21 | vestiging Purmerend
Vriendelijk personeel met kennis an zaken. Denken creatief mee. Afspraken worden nagekomen.

Aanvulling ontvangen 4 februari 2021: Keuken met apparatuur. Is al gemonteerd. Prima bevallen, er zijn nog wel 3 opleverpunten die nog opgelost moeten worden maar daar wordt aan gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Roel op zaterdag 30 jan 2021 21 | vestiging Purmerend
We hebben onze enigszins gedateerde keuken laten renoveren door Grando. In de winkel zijn we daarbij goed geadviseerd en voorgelicht door verkoopadviseur Jeremy. De montage van alle nieuwe onderdelen zoals frontjes e.d. hebben we door de monteurs van Grando laten uitvoeren en dat hebben ze heel netjes gedaan. Alles is mooi afgewerkt alleen duurde het wel iets langer dan gepland. De keuken ziet er nu weer als nieuw uit.
Reactie of foto toevoegen
“Composiet aanrechtblad”
Door Ger Vrolijk op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Purmerend
Ik werd er netjes geholpen. De monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Reactie of foto toevoegen
“Succesvol project”
Door Johansson op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Bij Grando Purmerend zijn wij goed ontvangen. Ontvangst met kopje koffie of thee en tijdens gesprek wensen kenbaar gemaakt. Hierbij zijn wij voorzien van een goed advies waarbij wij ook een professionele mening kregen bij het inrichten/samenstellen van de badkamer en toiletruimte. Na en tijdens de verbouwing werd er van 2 kanten contact opgenomem m.b.t voortgang en afronding. Al met al een succesvol project met een pracht van een badkamer en toiletruimte!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marion van der Heijden op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij zijn zeer tevreden over de keuken en voldoet zeker aan onze verwachtingen. Deze is door de monteur perfect geplaatst en is mooi afgewerkt. Voordat de keuken geplaatst werd waren er wel wat problemen met de demontage maar dat is tot volle tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige moderne keuken”
Door Niels Smit op vrijdag 13 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij kochten een prachtige moderne keuken (mocht ook wel want onze oude keuken was uit 1988) en slaagde redelijk snel. De communicatie verliep niet altijd 100% maar uiteindelijk geheel volgens verwachting en planning staat er een prachtige keuken.
Het meedenken naar een oplossing voor een bestaande trapkast was prima, nog meer bergruimte gecreëerd dan voorheen. De monteur was in 1 woord geweldig. De geleverde keuken ziet er robuust en degelijk uit, we zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Alles gedaan wat ze beloven”
Door S de vries op zondag 1 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Keuken met vrijstaand spoeleiland en alle inbouw apparatuur gekocht veel advies gekregen waar ik niet bij stilstond latere aanpassingen probleemloos aangepast tekening van de keuken met alle maten en uiterlijk en aanduiding voor aansluitingen is perfect levering materiaal op afgesproken datum alles gedaan wat ze beloven
FOTO VAN S DE VRIES
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Yvonne op maandag 19 okt 2020 20 | vestiging Purmerend
Goede service, goed advies voor keuken op basis van onze wensen. Duidelijk omtrent levering en perfect is onze nieuwe keuken gesteld. Erg tevreden met het hele proces en het eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Barry Klappe op maandag 17 aug 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij wisten al goed wat wij wilden maar de adviseur heeft ons in de details enorm geholpen. De verschillende gesprekken waren heel fijn en de afspraken zijn allen (zoals beloofd) nagekomen.

Aanvulling ontvangen 17 augustus 2020: De levering is op 3-8 geweest en de keuken is inmiddels gemonteerd
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Omar & Kelly op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Purmerend
In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.
FOTO VAN OMAR & KELLY
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Paula Maas op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Purmerend
Voorlichting en begeleiding was heel prettig. De afspraken met externe partijen liep iets minder qua planning. Maar zaten midden in de corona lockdown, en viel het achteraf allemaal mee. Keuken staat super netjes geplaatst. Een deur lijst was bij levering beschadigd, en deze is binnen 10 dagen vervangen. Top gedaan... Over twee jaar de badkamer, en we lopen zeker bij jullie als eerste binnen.
FOTO VAN PAULA MAAS
Keuken tijdens de plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Erg prettig”
Door v Rijs op zondag 14 jun 2020 20 | vestiging Purmerend
Hele goede service! Met behulp van Jeremy een mooie en fijne keuken kunnen kopen. Na het bezoeken van een aantal keukenbedrijven voelde het bij Grando Keukens in Purmerend direct heel goed. Erg prettig om op je gemak gesteld te worden door iemand die meekijkt en deskundig advies kan geven.
FOTO VAN V RIJS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen”
Door Yvonne Malij op woensdag 10 jun 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer bij grando Purmerend gekocht. Zijn zeer tevreden over de kennis en begeleiding van silvana, ze dacht met ons mee en kwam met leuke en mooie oplossingen. Hoe het een en ander is geworden weten wij nog niet. We hebben een eigen aannemer en die begint, vanwege de Corona, pas over twee weken. Het is voor ons dus nog spannend hoe het gaat worden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenupgrade”
Door Monique op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze keuken geüpgrade door alle frontjes te vervangen. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Helaas hebben wij enkele gebreken geconstateerd zoals het slecht sluiten van sommige laden. Grando keukens gaat dit binnenkort verhelpen.
Reactie of foto toevoegen
“Super gedaan”
Door Familie Cairo op zondag 24 nov 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. Super goed geholpen door Nouska en Gert-Jan.
Er is tijdens de verschillende gesprekken heel goed naar onze wensen geluisterd en er is door hun beide ook goed met ons meegedacht. De plaatsing is door Eric de monteur super goed gedaan.
REACTIE VAN FAMILIE CAIRO
Foto van de geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Rene en Mattie IJpma op zaterdag 26 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
badkamer, zijn tevreden met wat we hebben gekocht, nog een paar kleine dingetjes en dan zijn we super tevreden. wij hadden als aannemer the craftman, hier hebben wij het bijzonder mee getroffen fantastische vakmensen bijzonder correct ook in het nakomen van afspraken, complimenten voor Wim hoe dit alles in goede banen lijdt.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Open communicatie”
Door Marnix de Groot op zondag 6 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Tijdens de oriëntatie en de aanschaf van mijn keuken ben ik zeer vriendelijk geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en meegedacht over indeling/apparatuur. De open communicatie geeft veel vertrouwen. Ook na aanschaf ben ik iedere keer netjes te woord gestaan. Geen enkel moment heb ik mij opgejaagd gevoeld. De oplevering is geheel volgens afspraak gebeurd. Zeer nette afwerking.
FOTO VAN MARNIX DE GROOT
Opgeleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Helaas niet tevreden”
Door M. Schingenga op donderdag 29 aug 2019 19 | vestiging Purmerend
De waslijst met gebreken is helaas te lang om op te noemen. Als positief punt kan ik nog benoemen dat de verkoopmedewerkers en een tweetal monteurs wel hun best hebben gedaan om het e.e.a. te herstellen. Plaatsing van de keuken heeft plaatsgevonden op 7 maart en we hopen dat de afronding per 25 september plaats vindt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. van Goolen op zaterdag 24 aug 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. We zijn er erg blij mee.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2019: De keuken is geplaatst. Alleen de smetrand en een vensterbank moeten nog geplaatst worden.
REACTIE VAN VAN GOOLEN
Als het goed is wordt de smet rand nu eindelijk as vrijdag geplaatst. (Als het maar niet echt een vrijdag de 13de wordt). Hopelijk gaat nu alles goed, zodat we na ruim 4,5 maand echt van de keuken kunnen gaan genieten. Ik vind het alleen jammer dat alle communicatie van ons uit moest gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Rosanne huis op dinsdag 23 jul 2019 19 | vestiging Purmerend
Badkamer meubels besteld. Goed geholpen en juiste advies gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer naar tevredenheid”
Door Fam. velzeboer op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij de grando....super geholpen en meegedacht..prettige zaak.....alles op orde!!!

Aanvulling ontvangen 24 juli 2019: Goede dag....de keuken is al geleverd en gemonteerd...alles zeer naar tevredenheid
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen en nooit meer Grando”
Door J. te Amsterdam op woensdag 1 mei 2019 19 | vestiging Purmerend
Begin december 2018 is Grando begonnen met de sloop van onze badkamer (4 m2) en aparte toilet ruimte, we hebben geen leidingen verlegd geen bijzonder luxe materiaal gekozen, we hebben ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij gestaan want we hebben inmiddels bijna 18k betaald voor de twee kleinste kamertjes in ons huis. De badkamer zou af zijn in 3 weken en opgeleverd worden in januari 2019.

Inmiddels is het 1 mei en zitten wij met een badkamer en een toilet ruimte die allerlei mankementen en afwerkingsfouten toont.
- Douchedeur is scheef geplaatst omdat deze niet past, inmiddels begint deze te lekken en staat er enorm veel spanning op en staat op knappen.
- Voegwerk is gebarsten en kitwerk is er slordig opgesmeerd
- De hoge kast is niet goed gemonteerd en stort bijna in.

Tussentijds hebben wij 4 maanden lang met een badkamer gezeten die niet af is geen douchedeur, kast niet opgehangen, kitwerk niet afgemaakt, door allerlei leveringsproblemen met Grando kregen we vertraging op vertraging, een grote logistieke bende en werd onze babykamer gebruikt als opslag voor de verkeerd geleverde artikelen. Het contract werd niet nagekomen de loodgieter/installateur die bij ons begonnen is kwam niet meer terug en is er iemand anders ingeschakeld om het af te maken na meerdere in gebreke stellingen van onze kant.

Inmiddels is het een maand geleden dat de planner Eveline is geweest voor het opleveringsgesprek en de gebreken zouden in twee weken hersteld worden wij horen niks na meerdere aanmaningen.

Bij verkoop werden er allerlei beloftes gedaan en werd alles netjes vastgelegd in het contract conform CBW voorwaarden maar Grando Purmerend komt zijn afspraken niet na en nu zijn we genoodzaakt na 7 maanden alsnog de rechtsbijstand in te schakelen, we hebben nu dagen vrij moeten nemen om de bezorgers te ontvangen voor de verkeerde leveringen, voor het ophalen van de spullen, de monteurs binnen te laten, we konden niet verhuizen omdat de badkamer en het toilet vertraagd was en we deze niet konden gebruiken en dan de talloze keren dat we geïnvesteerd hebben in mailtjes en telefoontjes om ze terug te laten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf montage”
Door Desley Teunisse op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hadden een keuken gekocht en werden geholpen door Gijs-Jan. Die heel goed met ons mee dacht en heeft geholpen om binnen ons budget een prachtige keuken te creëeren! Top zaak
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door van Velse op zondag 17 mrt 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Zeer vakkundig geholpen, hebben best een kleine badkamer, maar met veel creatieve oplossingen zit alles wat je kan wensen in deze kleine ruimte en zijn zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en goed”
Door Inge en Niek van der Meer op zondag 17 mrt 2019 19 | vestiging Purmerend
Er is bij ons zojuist een nieuwe badkamer geplaatst, vanuit eerdere ervaring met de aanschaf van de keuken ( 20 jaar geleden) opnieuw voor Grando gekozen. De aannemer Jonathan Vega en zijn team hebben een klein wondertje verricht, binnen 2 weken de sloop en totale nieuwbouw. Ook tijdens de werkzaamheden kwamen er nog adviezen en verbeter puntjes aan de orde, mannen bedankt klasse! Ook Robin Bouwland een compliment tijdens ons bezoek aan de showroom, prettige en deskundige verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Friso de Zeeuw op donderdag 28 feb 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben de keuken gedeeltelijk vernieuwd. Grando geeft goed advies, de prijs is redelijk, afspraken worden precies genoteerd, afspraken worden nagekomen, de uitvoering is vakbekwaam, er wordt netjes gewerkt (niet helemaal; daar zit een verbeterpuntje). 'Allemaal vrij normaal' zou je zeggen, maar in service-woestijn Nederland is het een verademing en een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Van Spijker op zaterdag 4 aug 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer helemaal laten vernieuwen door Grando Purmerend. Van verkoop en afhandeling t/m de plaatsing - in één woord vakwerk. Ik kan Grando Purmerend van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peggy op zondag 15 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Purmerend. Het volledige team van verkoper tot monteur is zeer vakbekwaam, servicegericht en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject en ontzettend blij met onze droomkeuken!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Purmerend. We zijn grotendeels geholpen door Gijs-Jan, waar we super tevreden over zijn. Alle medewerkers van grando Purmerend zijn trouwens erg vriendelijk. We zijn van het begin tot het eind goed geholpen door grando. En het eindresultaat is super geworden. Ik zal Grando zeker aanbevelen en dat heb ik ook al gedaan want mijn ouders zijn ondertussen ook zeer tevreden klanten van grando :).
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Super eindresultaat
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De andere kant van de keuken
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Marco H.W. Maijenburg op dinsdag 26 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
Keuken en badkamer. Badkamer in Purmerend is geleverd. Keuken in Barendrecht.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels geplaatst. Keurig gedaan en dus heel tevreden. Wacht nog wel op een paar kleine klusjes die nog gedaan moeten worden. Nog geen bezoek van Grando Purmerend gehad om het resultaat te bekijken.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels afgeleverd (2 weken)...echter nog niet helemaal klaar. Antikalk kraan nog niet geplaatst. Toilet beneden zit los en in de douche moet een dorpel komen omdat anders badkamer in zn geheel nat wordt. Ook zou er een langere douchestang geplaatst worden. Nog geen eindinspectie samen met Grando Purmerend gehad. Wel tevreden met het ontwerp en de uitvoering. Strak gelegd!
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels helemaal naar tevredenheid opgeleverd. Heel blij met resultaat en een simpele dorpel heeft het probleem verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie badkamer”
Door Noto op woensdag 20 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
Samen met Grando een praktische badkamer ontworpen en deze gekocht. Bij de sloopwerkzaamheden van de oude badkamer kwam naar voren dat wij een ernstig lekkageprobleem hadden. J. Vega en zijn team hebben dit keuring opgelost (allemaal vriendelijke en behulpzame vakmannen). Resultaat een mooie badkamer. Wij zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Nel molenaar op zondag 4 mrt 2018 18 | vestiging Purmerend
Bezorging was top. Plaatsing was top. Een prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een plaatje”
Door Erik en Monica de Vries op zaterdag 27 jan 2018 18 | vestiging Purmerend
Het aanschaffen van een keuken is niet zomaar iets. Veel mogelijkheden en dus even zoveel keuzes te maken. Bij Grando Purmerend zijn we uitstekend door Gijs-Jan geholpen. Er werd goed meegedacht, alternatieven aangedragen en goede adviezen gegeven. Resultaat: een keuken precies zoals door ons voorgesteld en gewenst. Het is een plaatje geworden! Niet in de laatste plaats ook door de vakkundige technische voorbereiding en uiteindelijk installatie. Overweeg je een nieuwe keuken aan te schaffen, vergeet dan zeker niet om een bezoek aan Grando Purmerend te brengen. Erik en Monica de Vries, Purmerend.
Reactie of foto toevoegen
“Creatief”
Door Santino verbeek op zondag 10 dec 2017 17 | vestiging Purmerend
Werd goed geholpen door de medewerkers die creatief meedenken over de keuken die we hebben gekocht. Tijdens ons bezoek aan grando werden we goed uitgebreid geholpen en mochten we zelf apparaten die we aan hebben geschaft even proberen. Ook na dat de keuken geplaatst was, was de service nog erg goed. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Ernst Drijver op zaterdag 7 okt 2017 17 | vestiging Purmerend
Wij hebben hele slechte ervaringen met Grando Purmerend waar wij dit jaar een badkamer hebben gekocht die eind mei volledig opgeleverd had moeten zijn.

[...] 4) Bij het opleveren bleek dat het toilet te laag was geplaatst. Omdat het een inbouwreservoir betreft kon dit slechts gedeeltelijk opgelost worden en moesten er dus 3 weken na oplevering nog herstelwerkzaamheden worden verricht en hangt het toilet nu toch nog steeds lager dan gewenst.

5) Bij het opleveren bleek dat Grando een douchestang had uitgezocht die niet aangesloten kon worden op de douchekraan waardoor wij de eerste drie weken geen gebruik konden maken van onze regendouche.

6) Bij het opleveren bleek dat de radiator lekte. De aannemer kwam na 3 weken langs om dit te repareren.

7) Bij het opleveren hadden wij nog gaten in de muur van de slaapkamer. Bij het monteren waren gaten ontstaan in de muur tussen de badkamer en slaapkamer. De stukadoor had wel bedacht dat de gaten aan de badkamerkant gedicht en afgewerkt moesten worden maar niet dat het logisch is dat je dan de gaten aan de slaapkamerkant ook netjes moet dichtmaken. Het heeft tot een anderhalve maand na oplevering van de badkamer geduurd voordat deze gaten alsnog gedicht zijn.

8) Bij het opleveren hebben we zelf het materiaal moeten verwijderen dat de aannemer had gebruikt om de vloer in de gang te beschermen. Helaas had de aannemer een soort plakplastic gebruikt waardoor we uren zijn bezig geweest om alle lijmresten te verwijderen die achterbleven op onze laminaatvloer.

9) Toen wij de douche de eerste keer mochten gebruiken bleek dat wij geen heet water hadden. Na drie weken kwam de aannemer langs om tot te conclusie te komen dat het waarschijnlijk aan stadsverwarming lag en niet aan de thermostaatkraan, maar dat was onzin want we hadden gewoon heet water uit de wastafelkraan. Toen wij dit aangaven gaf hij toe dat de kraan wel eens stuk kon zijn. Vervolgens moest er een monteur van de leverancier komen waardoor het 2 maanden heeft geduurd voordat wij heet water hadden.

10) Toen wij het toilet voor het eerst mochten gebruiken bleek dat de spoelknop niet goed werkte en de spaarstand niet gebruikt kon worden. Eerst is hier de aannemer een aantal keren voor langs geweest maar deze kon dit niet repareren. Na 3 maanden is er een monteur van de leverancier langs geweest die tot de conclusie kwam dat wij een verkeerde toiletpot hadden. Zijn advies was om deze te laten vervangen. Vervolgens een maand gewacht op reactie van Grando maar die kwam niet. Uiteindelijk zelf maar weer contact gezocht. Grando gaf aan van niks te weten terwijl ze de dag dat de monteur was langs geweest al telefonisch contact met ons hadden opgenomen om te horen wat de stand van zaken is. Vervolgens verwacht je dat ze aangeven dat we een nieuwe toiletpot moeten uitzoeken. Maar nee, Grando wil eerst contact opnemen met de leverancier omdat zij de deskundigheid van de monteur die is langs geweest in twijfel trekken. U zult begrijpen dat wij op dit moment meer twijfelen aan de deskundigheid van Grando Purmerend dan aan de deskundigheid van de monteur van de leverancier. Maar los van wie ondeskundig is hebben nu al 4 maanden een toilet die niet goed doortrekt en weten nog steeds niet wanneer en door wie dit opgelost gaat worden.

11) Toen we voor de eerste keer de verwarming gingen gebruiken hadden we direct lekkage in de slaapkamer. Ook hier weer een dag voor vrij moeten nemen omdat er weer iemand langs moest komen om dit ook te verhelpen. [..]
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Kock van der Ven op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Breda
De verkoper heeft ons zeer goed, vriendelijk en kundig geadviseerd. Dacht goed mee met wat de beste indeling zou zijn voor onze kleine keuken.
REACTIE VAN BRAHIM MAKIOUI
Bedankt voor de leuke review en positieve beoordeling!
Heel veel woonplezier in jullie nieuwe appartement.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met het resultaat”
Door Bas Sollie op donderdag 18 apr 2024 24 | vestiging Zaandam
Wij zijn in Zaandam geholpen door Roy. Hij heeft ons enorm goed geadviseerd qua materialen en afmetingen. Daarnaast kon hij goed aangeven waar we de apparatuur het beste konden plaatsen. Wij zijn echt enorm blij met het resultaat!
FOTO VAN BAS SOLLIE
Reactie of foto toevoegen
“De communicatie was van begin tot eind top”
Door Stefan Buil op woensdag 17 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Mooie hoekkeuken gekocht en laten plaatsen door Grando. Alles verliep soepel en de communicatie was van begin tot eind top! Kan het iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Leon Crommentuijn op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Bij Grando super geholpen met het verder uitdenken van mijn nieuwe keuken. Heel veel goede suggesties en ideeën. Risza was een grote steun en zeer behulpzaam en hij dacht echt mee. Nu staat de keuken eindelijk en alles is zoals we het uitgedacht hadden.
FOTO VAN LEON CROMMENTUIJN
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Jonne op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Lelystad
Vriendelijk geholpen, geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Ad langebeeke op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Heerenveen
Fijne samen werking met Grando Keukens bij het samen stellen van onze nieuwe keuken, komen hun afspraken bij het afleveren monteren en afwerking van de nieuwe keuken na, zijn dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en geadviseerd”
Door Edith van der Meer - de Visser op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Delft
Wij hebben een hoogglans keuken gekocht bij Marc in Delft en wij zijn tevreden omdat hij ons goed geholpen en geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam Geerdink op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Almelo
Rustige adviseur die goed met ons meedacht. Niet opdringerig. Planning wordt nagekomen. Uitvoering ging ook top. Wij zijn erg tevreden.
FOTO VAN FAM GEERDINK
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Maik K. op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Amersfoort
Hele fijne ervaring gehad met Grando. Aantal jaar geleden hebben zij de badkamer en keuken van mijn ouders gedaan. Dit was erg mooi ontworpen en geplaatst, vandaar onze keuze voor Grando. Turcen heeft voor ons, met beperkte ruimte ter beschikking, een enorm mooie badkamer ontworpen met al onze wensen aanwezig. Daarnaast heeft zij dezelfde stijl in onze WC, op de andere verdieping, terug laten komen. Helaas was Grando net gestopt met het plaatsen van de spullen. Grando heeft het ontwerp gemaakt en de levering gedaan. Gelukkig hadden zij wel een goed bedrijf aangeraden wat het kon plaatsen.
FOTO VAN MAIK K.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door A.van Kester op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn heel tevreden over Grando keukens in Naaldwijk. We zijn heel goed geholpen door Johan. De keuken is door vakmensen geplaatst. We zijn super blij met onze keuken. We raden een ieder een Grando keuken aan.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Piet Kuijten op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Geholpen door Dave There. Levering heel vlot en afwerking super. Montage door Spijkers Montage was goed geregeld en uitgevoerd.
FOTO VAN PIET KUIJTEN
+ Toon extra foto van Piet Kuijten
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Maurits de Beer op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Toen we ons huis aangekocht hadden bleek dat er een grando keuken in zat. Dit feit bleek een enorm geluk te zijn voor ons. Bij de renovatie (nieuw blad en panelen) heeft Dave ons uitstekend geholpen. Dave is betrokken, denkt mee en schakelt snel. De service is persoonlijk en proactief. Grando, met Dave als voorman ontzorgt, heeft oog voor detail, communiceert en gaat voor kwaliteit. Ook het installatie bedrijf (spijkers) denkt mee, werkt netjes en heeft tevens oog voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Louis op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht, super goed, correct geholpen bij de aankoop, verkoper denkt goed mee met de klant. Monteurs zijn 1e klas vakmensen met veel kennis van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Advies kan beter”
Door Karin op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Snelle reactie op vragen is erg prettig. Wat gedoe over een koelkast is uiteindelijk ook goed afgehandeld. Over de kwaliteit van de spoelbak had ik graag betere informatie gehad. Die valt echt heel erg tegen en zorgt voor een dagelijkse ergernis. Dat is jammer, want de rest van de keuken is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H. Dekker op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Assen
We hadden zelf al een effectieve indeling voor ogen voor het toch niet al te grote oppervlak van de badkamer. Dit kon worden gerealiseerd inclusief niet te groot bad en ruime inloopdouche. Daardoor geeft de badkamer een ruimtelijk gevoel. Daarbij 2 uitstekende monteurs die alles vakkundig hebben geïnstalleerd.
FOTO VAN H. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens planning en naar wens verlopen”
Door M. Drenth op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Emmen
Goed contact en denken mee met het uitzoeken van materialen en de beste indeling. Bij ons betreft het een complete nieuwe badkamer incl demonteren huidige badkamer. De installateur ook via Grando die alles volgens planning en wens heeft opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan prima”
Door Christa op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Son
Hele fijne keukenzaak: deskundig personeel wat goed advies geeft. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ook de aftersales is meer dan prima. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (97 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (131 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (101 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (155 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (121 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (85 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (75 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (257 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (290 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (101 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.