Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2107 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1075 ervaringen
4 sterren780 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren56 ervaringen
1 ster106 ervaringen

Per vestiging:
“Ontzettend tevreden”
Door Annemieke op woensdag 20 mei 2020 20 | vestiging Hoorn NH
We hebben diverse winkels bezocht maar konden bij Grando goed slagen. Omdat we best wat specifieke wensen hadden was het voor ons belangrijk dat er meegedacht werd om, binnen ons budget, toch alles voor elkaar te krijgen. De montage was binnen een dag voor elkaar. Ontzettend tevreden!
FOTO VAN ANNEMIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing goed gedaan”
Door Govert van Beek op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Utrecht
Vanaf het moment dat ik mijn wensen kenbaar heb gemaat ben ik erg goed geholpen door Nick van der Laan. Mijn wensen waren nogal uitgebreid omdat er flink verbouwd moest worden aan de badkamer. Maar de uiteindelijke keuze en advies sloot goed aan bij mijn wensen. De verbouwing van de badkamer is goed aangepakt en mooi opgeleverd door Ton Apeldoorn. En de keuken is mooi gemonteerd door Peter. Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop en hoe alles is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Olivier & Esmé op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Eigenlijk waren we van plan onze keuken zelf te bouwen, maar nadat een vriend enthousiast was over zijn nieuwe keuken van Grando hebben we toch een bezoek gebracht. Gelukkig maar, want van begin tot eind zijn we super geholpen; met het ontwerp, een eerlijk advies, een goede prijs en service met nazorg. AL met al super tevreden!
FOTO VAN OLIVIER & ESMÉ
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de badkamer”
Door Michael op zondag 17 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Er is veel aandacht besteed aan het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Er werd geluisterd naar onze wensen. Tijdens de bouw zijn er wel wat dingen mis gegaan, onder andere door de communicatie die niet heel soepel verliep. Uiteindelijk zijn wij blij met onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Servicegericht”
Door Pheninckx op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Voor onze nieuwbouw woning diverse zaken bezocht, maar was al snel duidelijk dat vestiging Tilburg weet wat gastvrijheid betekent. Prima ontvangen en deskundig te woord gestaan door Dave. Meedenkend in oplossingen en mogelijkheden qua materiaal/vorm en prijsstelling. Na montage deurtje beschadigd en barstje in blad, maar dit werd zeer snel vervangen. Servicegericht. Nu super tevreden met onze zwart houten keuken en granieten blad.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerben op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Gastvrije ontvangst, prettige mensen, kundig, mooie keuken gekocht levering en service prima geregeld. Telefonisch contact is ook prima, vriendelijk, meedenkend. Kortom super.

Aanvulling ontvangen 15 mei 2020: Levering en montage is Is al gebeurd. In 1 woord geweldig.
FOTO VAN GERBEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Piet van der Lei/Kitty van der Schaaf op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een nieuwe keuken begint met het maken van een eigen plan. We waren al een eind op weg, maar gelukkig heeft Rutger Groenendijk van Grando Hazerswoude heel scherp met ons meegedacht en daardoor ons conceptplan geperfectioneerd. Een ervaren monteur heeft zeer zorgvuldig en met veel oog voor detail de nieuwe keuken geïnstalleerd. We zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. Grando Hazerswoude bevelen we daarom graag aan voor de aankoop van een nieuwe keuken. Kitty van der Schaaf Piet van der Lei
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Conny Van Der linden op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goed ervaren personeel. Er wordt goed met je meegedacht en voor oplossingen gezocht voor evt probleempjes waar je tegen aan loopt. Ook als je een aantal keer terug komt om e.e.a te wijzigen doen ze daar niet moeilijk over. De communicatie met de aannemer is ook prima.

Aanvulling ontvangen 15 mei 2020: We hebben een badkamer en toilet laten renoveren en daar sanitair en tegels voor gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Attent”
Door Ingrid + Dirk v 't Hullenaar op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In november 2017 gingen we voor een keuken kijken en hadden er de volgende dag al een besteld, ondanks dat ons huis nog grondig verbouwd moest worden. En we wisten het zeker: het wordt er een met kookeiland! Onze bestelling mocht 2 jaar in optie. Na de intensieve verbouwing van bijna 2 jaar, bleek een hoekopstelling met een andere kleur toch beter uit te komen. Geen probleem bij Grando Tilburg. Met het grootste gemak kwam er een nieuwe 3D-tekening naar onze smaak uit de computer van de kundige medewerker. Mijn 'handy-man' werkt secuur, dus in goed overleg plaatsten we de keuken zelf. We hebben er de tijd voor genomen en alles paste perfect. De combi-oven werd zonder probleem geruild, want de glazen deur had het transport niet overleefd. Dit zagen we pas na enkele weken, toen we daadwerkelijk de keuken uit gingen pakken. Ook geen probleem bij Grando Tilburg.
En nu de keuken helemaal af is, kwam Dave bij ons thuis een kijkje nemen naar het resultaat, met een attentie. Erg attent!
FOTO VAN INGRID + DIRK V 'T HULLENAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door a. van der velden op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Goede voorlichting tijdens het kopen van de keuken. Afgelopen week is hij gezet
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Mirjam Zutt op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken door Rob vd Vlekkert . Het slopen de voorbereiding en afwerking van de keuken is super gedaan door Marco Kiefte in samenwerking met Grando Keukens De keuken is helemaal naar onze wens geplaatst. Omdat er toch nog een kleine lekkage is ontstaan door de aansluiting van de Quoocker is er meteen een nieuwe kast besteld. Super bedrijf!!! Helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig en flexibel”
Door Marc Jaegers op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Op zoek naar een nieuwe keuken hebben we een afspraak gemaakt in de showroom in Tilburg. En in de showroom werden we op slag verliefd op onze groene keuken! Dave heeft prima geluisterd naar onze wensen en we zijn meer dan tevreden met het eindresultaat, wat een prachtige keuken hebben we staan! Zelfs nog mooier dan die waar we in de showroom op zijn gevallen. De service van Grando is prima, de montage en installatie erg vakkundig en flexibel, kortom: een aanrader.
FOTO VAN MARC JAEGERS
Gemonteerde keuken
+ Toon extra foto van Marc Jaegers
Reactie of foto toevoegen
“Fijne advisering”
Door N.de Vries op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Door de fijne advisering en vakkundige plaatsing is Grando Middelburg een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over service bij keuken”
Door Krol op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Goede service, aanpassingen zijn geen probleem. Na een paar dagen kwam de lak van de greepjes. Mailtje gestuurd, binnen 5 een belletje en na een kwartier kwam er al iemand kijken. Mocht echt niet kunnen, dus zijn er direct nieuwe besteld. Zeer tevreden over de service!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keukenaankoop”
Door Danielle op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Zaandam
In verband met aankoop huis hebben wij zowel de badkamer als keuken gekocht bij Grando Zaandam. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Grando is klantgericht en doet er veel aan om de klant van goede adviezen te voorzien en om eventuele problemen te verhelpen. Wij zijn erg blij met onze keuken en met de badkamer!!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door René Meeuwis op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer en 2 toiletten laten renoveren. Alle materiale en het plaatsen is in z'n geheel door Grando Breda afgewikkeld. De bezorging geschiedde keurig op tijd en was compleet. Het plaatsen is zeer deskundig gedaan door installateur Fred van Malsen. Alles is perfect verlopen. We zijn zeer tevreden en genieten!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgewerkt”
Door E. Bartelds op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Wormerveer
Bij het eerste gesprek al vriendelijk geholpen door Ruud Hoek. Samen hebben we naar onze wensen en de mogelijkheden gekeken. Na een paar weken het definitieve ontwerp en de offerte gemaakt. En besloten om onze derde keuken ook bij Grando Keukens te kopen. Met een kleine vertraging is de keuken geleverd en ingebouwd door zeer kundige installateurs. Alles is netjes afgewerkt en de keuken is precies zoals we hem hadden voorgesteld (mede op basis van de 3D tekening). Voor een volgende keuken gaan we in ieder geval weer bij Grando Keukens Wormerveer langs!
FOTO VAN E. BARTELDS
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van E. Bartelds
Reactie of foto toevoegen
“Goed adres”
Door Margot Maas op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Delft
Zijn na goede ervaringen van vorige keuken weer naar Grando Delft gegaan. Zeer goed geholpen en geadviseerd door Patricia: iemand die écht meedenkt en enthousiast is. Ook na de deal kun je altijd bij Grando Delft terecht. Goed adres!
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Dick van Linschoten op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bijzonder goed advies prettige rustige omgeving en veel tijd en aandacht tijdens de orientatie en eindkeuzes. Goed gericht advies. Alles bij elkaar een bijzonder prettige ervaring.

Aanvulling ontvangen 14 mei 2020: Betreft keuken, badkamer en toilet. 95% gereed op dit moment. Prima gelopen allemaal.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Quirin Laumans op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Niet van plan om een badkamer te kopen, alleen maar informeren. Zo liepen we de winkel binnen. We worden goed geholpen, en na 2 uur praten en kijken, tekenen we. Goede afspraken gemaakt over aflevering en installatie, en daar houden de professionele en hard werkende monteurs zich aan. De eerste twee dagen veel lawaai met al het breekwerk, veel stof, maar ja, dat moet nu eenmaal. Daarna de tegels zetten op vloer en wanden, enz. Het gaat snel, 10 werkdagen. De badkamer is eerder klaar dan verwacht. Er is nog een akkefietje met de spiegel maar dat wordt naar alle tevredenheid verholpen. Alles heel mooi geworden, we genieten nu van de gelijkvloerse instap, de regendouche enz.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gedaan”
Door W. van Gent op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Klantvriendelijkheid en expertise staan hier hoog in het vaandel niet alleen bij het kopen van mijn keuken maar ook daarna. Alle wensen die ik had zijn in de keuken verwerkt. Het plaatsen is snel en erg netjes gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Spreekt voor zich”
Door Inge Brunt op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een Badkamer laten plaatsen door Grando Amersfoort. Grando was de eerste winkel waar we heen zijn gegaan en we zijn ook niet meer verder wezen kijken. Umit Isik nam alle tijd voor ons en dacht goed mee om onze wensen in een echte badkamer te veranderen. Alles werd duidelijk uitgelegd en in een rondje door de mooie showroom liet hij ons alles zien wat mogelijk was. Door de 3D tekening kregen we ook een goed beeld van het eindresultaat. De opgegeven planning werd ook netjes gevolgd. De mensen die de badkamer kwamen plaatsen werken netjes en overlegden alles. Umit Isik belde tussendoor nog een aantal keer om te horen of alles naar wens ging. Echt top! De foto's spreken voor zich denk ik!
FOTO VAN INGE BRUNT
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Luc van Rooijen op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Utrecht
Eerste keukenzaak waar we binnen liepen en goed ontvangen, geluisterd naar ons waardoor we direct een keuken hebben gekocht. Super blij met het eindresultaat. Bedankt Nick.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door J.Coufreur op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Ben uitstekend geholpen goede uitleg over de keuken die we hebben gekocht komen afspraken na de keuken was op tijd binnen en netjes geplaatst we hadden met uitpakken geen beschadigen was goed verpakt
FOTO VAN J.COUFREUR
Zelfgeplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Dienstbaar ingesteld”
Door ML. van Damme op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Dhr Wooning is destijds voor service bij mij langs geweest. Hij liet vervolgens een spuitbus reinigingsmiddel achter zodat ik steeds het composieten aanrechtblad hygiënisch kon reinigen. Toen ik een nieuwe moest kopen en vroeg naar de heer Wooning bleek dat hij een zaak in Tilburg was gestart. Grando Middelburg verkocht deze fles niet meer. Dus belde in naar Tilburg. Dhr Wooning kon zich eea nog herinneren en deelde mee dat hij nog een fles had staan. Ik was dolblij. Hij heeft deze fles gratis op mijn huisadres laten bezorgen. Dat er nog ondernemers bestaan die zo'n dienstbare actie over hebben voor een "oude" klant is onvoorstelbaar. Bovendien was hij super vriendelijk. Heel hartelijk bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Biep op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Super geholpen bij het uitzoeken van onze badkamer. Grando heeft onze badkamer geweldig verbouwd, wij hadden een badkamer zonder toilet en nu dankzij Grando een badkamer met toilet helemaal toppie.
FOTO VAN BIEP
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Leontine Helmer op zaterdag 9 mei 2020 20 | vestiging Wormerveer
Een jaar geleden liepen we nietsvermoedend. Alleen denkend we hebben een nieuwe keuken nodig in ons nieuwe huis. Want degene die we hadden is/ was 40 jaar oud. En dat er een dragende muur uit ging. Zodat de keuken meer bij het huis werd betrokken. We kijken rond en worden geholpen door Ruud. Ons budget jaa een goeie. Weten wij veel. Maar we gaven je de vrije hand om onze keuken te ontwerpen. En het resultaat mag er zijn. Na vertraging met verbouwen keuken uit gesteld. Uiteindelijk kon dat niet langer. Dan maar bezorgen en in de woonkamer zetten. Waar die een paar maanden heeft gestaan voordat we hem zelf konden plaatsen. En we konden hem eindelijk plaatsen. Alles zat erin laatste blad ging erop en we willen de inductie erin zetten komen we erachter dat het gat in het blad te klein is. Wij Balen, maar Ruud heeft het voor ons netjes opgelost. Een jaar na dato kregen we een nieuw blad kosteloos. En die werd binnen 3 weken geleverd. Ik blij, wij blij. De keuken is af en zoals je ziet een plaatje geworden.
FOTO VAN LEONTINE HELMER
Plaatje geworden
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door v Lieshout op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Helmond
Hebben een mooie nieuwe keuken gekocht en waren van een ding niet blij. De wasbak lag te diep in het werkblad maar dit is erg vakkundig opgelost en krijgen een nieuw werkblad met een andere wasbak
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Margo van de Laak op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Het hele proces rondom het aanschaffen van een nieuwe keuken was top. Goede info, goed meedenken, goede ontwerpen met creativiteit. En de combinatie met prima vaklui die de keuken konden afbreken en afvoeren; muren stucte en de keuken keurig installeerden. Ik heb een zeer goed gevoel over Grando: service, kwaliteit, prijs en opleveringsgesprek. En dat allemaal uitgevoerd in de tijd van coronamaatregelen: top!
FOTO VAN MARGO VAN DE LAAK
Levering keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Tjerk Slim op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Heerenveen
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando keukens in Heerenveen. Vanaf de eerste minuut dat we in de winkel kwamen zijn we zeer vriendelijk benaderd en behandeld. Uiteindelijk zijn we samen met de verkoper Menno tot een mooi resultaat gekomen. Een keuken naar onze wens voor een mooie prijs. Wij hadden besloten om de keuken zelf te plaatsen maar door omstandigheden kon dit niet doorgaan. Als nog Grando keukens gebeld en binnen een week kon er een monteur komen om de keuken te plaatsen. Binnen een dag was de bestelde keuken geplaatst en het resultaat mag er zijn. We zijn dan ook zeer tevreden over de monteurs. Daarnaast ook de verkopers Menno en Karen bedankt voor de hulp en klantvriendelijkheid. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Informeel”
Door Steffie op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Erg flexibele en meedenkende medewerkers. Informele en snelle communicatie. Goede kwaliteit en alles is netjes op tijd geleverd.
FOTO VAN STEFFIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouw”
Door Maud van Hooijdonk op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Voor onze nieuwbouwwoning een keuken gekocht bij Grando Keukens in Tilburg. We werden super fijn geholpen door Dave! Duidelijke uitleg, dacht goed mee in opties en budget wat we hadden. Goede service!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Ans Steffens op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Keuken en badkamer gekocht. Probleempje meteen opgelost. Prima service. Blij met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Place to be”
Door Jan Haens op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
We hebben bij vorig jaar een badkamer besteld die in april dit jaar is gemaakt, toen we vorig jaar bij Grando binnenliepen werden we hartelijk ontvangen door Herman.Herman had op dat moment net een afspraak staan maar vroeg ons of hij later die dag terug kon bellen zodat hij ons toch kon helpen. Herman belde een uurtje later dat hij tijd voor ons had en heeft ons fantastisch geholpen, De Badkamer is nu zo'n twee weken klaar en als ik de deur van de badkamer openmaak kan ik nog steeds mijn ogen niet geloven. Wij zijn superblij met de nieuwe badkamer en als we in t vervolg een nieuwe keuken of badkamer nodig hebben hoeven we niet lang te zoeken. Voor ons is Grando de place to be.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geïnformeerd”
Door T. Menger op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Enschede
We werden goed geïnformeerd over de mogelijkheden. De inzet van de vakmensen, locatiehouder Grando Keukens(dhr. Kramer) en installateur en keuken monteur, hebben we gewaardeerd. Ze waren klantvriendelijk en professioneel. De keuken werd compleet afgeleverd in twee dagen tijd, met een heel mooi resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Bram Abels op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Betrof renovatie van een bestaande keuken en ging daarbij met name om vervanging van de laden en deurtjes. Tevens vervanging boiler, kookgedeelte en oven. Na aantal gesprekken gekomen tot een oplossing die paste bij wat wij voor ogen hadden. De monteur die de werkzaamheden heeft uitgevoerd heeft perfect werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Corry Ruitenberg-Nan op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn op een zaterdag heen gegaan naar Grando keukens Hoorn. Bij binnen komst werden wij heel hartelijk begroet. We mochten eerst rustig rond kijken en als we vragen hadden dan stonden ze direct voor ons klaar. Wij hebben een afspraak gemaakt op een andere dag en zijn heel goed geholpen met de keuken. De keuken die wij ongeveer hebben wilde werd eerst op papier gezet en rustig werden er apparaten bij ingebouwd. Het zag er meteen geweldig uit en elke centimeter werd benut. Alle apparaten die er in onze keuken zijn gekomen hebben we met de verkoopster bekeken en besproken. We kregen meteen de informatie mee naar huis plus een paar foto's van de keuken en de platte grond in 3d. De afspraak van de keuken om te plaatsen was meteen goed. ze kwamen de keuken in de ochtend vroeg brengen en een uur later kwamen er 2 keuken monteurs om alles te installeren. Dat allemaal in een dag tijd. Daarna hebben we een inloop bad besteld met een hangtoilet, hier kregen wij ook alle informatie van mee. De bad kamer wordt in augustus geplaatst en daar hebben wij alle vertrouwen in.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zit erin”
Door M Rozendaal op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Bergambacht
uiterst tevreden. Netjes geholpen met tekening van de badkamer en komt zijn afspraken na
Reactie of foto toevoegen
“Enorm bedankt”
Door Sjoerd en Anna op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Assen
Wij hebben door Grando Assen onze badkamer laten doen. We zijn hier echt onwijs blij mee! We vonden het erg prettig dat we langs Grando konden gaan, dat er goed geluisterd werd naar onze wensen. Leon kon via de computer alles invoeren wat onze ideeen waren. We konden in de winkel ter plekke bekijken hoe dit eruit zou komen te zien. We twijfelen uiteindelijk bij thuiskomst toch over een aantal keuzes ( zoals tegels enz ) en zijn op een later moment toch weer terug gekomen om bepaalde keuzes te veranderen. Dit was gelukkig geen enkel probleem, enorm fijn. Ik denk dat we 2x langer dan 2 uur in de winkel hebben gezeten. Hihi. Maar er werd voor ons alle tijd genomen. Ook onze kids hebben zich in die tijd in de kidshoek heerlijk vermaakt. De uitvoering van de badkamer was ook echt super. Dit heeft Henri voor ons gedaan. Wat werkt bij hard en netjes zeg! Henri denkt heel goed na over praktische zaken bij de uitvoering en alle keuzes zijn overwogen en in overleg. We zijn enorm blij met Henri. Genieten iedere dag nog van onze badkamer. Echt een hotel gevoel. :) enorm bedankt!
FOTO VAN SJOERD EN ANNA
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Jacqueline ter Haar op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Onze ervaring bij Grando keukens en bad in Hengelo was super we werden netjes ontvangen en de medewerkers waren behulpzaam en hadden goede adviezen. Alles was prima geregeld! De keuken is perfect afgeleverd en gemonteerd . Het montage bedrijf waar Grando mee samenwerkt was ook perfect alles is prima gemonteerd.
FOTO VAN JACQUELINE TER HAAR
Keuken met bargedeelte
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij”
Door Kleinhout Bas op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando. We zijn uitstekend geholpen door Risza Istanto in de showroom in Utrecht. Na een korte inspectie thuis bleek de eerste optie niet haalbaar maar dit hebben we snel kunnen omzetten naar een ander mooi ontwerp. Met de monteur Tom van Apeldoorn hebben we prima contact gehad. De communicatie was top en de lijntjes heel kort. We zijn goed meegenomen in het proces en alles tot aan de oplevering is in goed overleg gegaan. We zijn heel erg blij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Familie Hummelink | Dongen op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wat zijn wij goed door jullie geholpen! Eerst door Ankie en later door Vera! Top team! En wat zijn wij blij met het resultaat! Een droom keuken! Grando Breda, super bedankt!
FOTO VAN FAMILIE HUMMELINK | DONGEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat naar de zin”
Door Arent Thijsen op maandag 27 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Resultaat is een keuken die helemaal naar onze zin is. Top kwaliteit en bruikbaarheid. Geïnstalleerd door uitermate deskundige en behulpvaardige monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Vos op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
Op een tropische zomerdag kwamen we in de showroom van Grando om inspiratie op te doen voor een nieuwe badkamer.Na rustig rondgekeken te hebben werden we door Erwin geholpen.We hadden zelf al wat mogelijkheden bedacht en hij kon hier goed op anticiperen.Er werd een 3D tekening gemaakt, zodat je een goed idee krijgt van de realiteit. Daarna vele keren heen en weer gelopen naar de opstellingen in de showroom en Erwin bleef geduldig en dacht mee.Uiteindelijk kwam er een mooi ontwerp met nog wat practische dingetjes van Erwin en besloten we de badkamer te bestellen.Heel fijn was dat de badkamer op redelijke termijn geplaatst kon worden door hun monteurs die alle werkzaamheden op zich nemen.En toen kwam Corona in de tijd dat onze badkamer en toilet aangepakt zouden worden, maar gelukkig geen probleem.Netjes een telefoontje of ze welkom waren en of wij gezond waren en zo starten de monteurs in april met de werkzaamheden.Wat een vakmannen waren dat en goed op elkaar ingespeeld! Onverwachtte probleempjes losten ze vakkundig op en in 2 weken waren de badkamer en ook het toilet beneden keurig geinstaleerd! We zijn superblij en tevreden met onze nieuwe ruimtes.I
FOTO VAN VOS
Reactie of foto toevoegen
“Keukenupgrade”
Door Monique op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze keuken geüpgrade door alle frontjes te vervangen. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Helaas hebben wij enkele gebreken geconstateerd zoals het slecht sluiten van sommige laden. Grando keukens gaat dit binnenkort verhelpen.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Kater op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht , gaf vertrouwd gevoel bij het informeren en prima advies. Meerdere keren binnengelopenen steeds goed gevoel! Daardoor hier geslaagd

Aanvulling ontvangen 1 mei 2020: Keuken is geleverd en naar tevredenheid geplaatst
Aanrechtblad na plaatsing geheel vervangen ivm scheurtjes.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Jacqueline op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Bij toeval bij Grando Naaldwijk gekomen. Vanaf het eerste moment prima geholpen hetgeen tot een fantastische keuken heeft geleid. Meedenken, service, tips echt heel fijn!

Aanvulling ontvangen op 29 april 2020: De keuken is gemonteerd en ook dat is goed gegaan. Beetje jammer dat de koffiemachine het niet meer doet maar dat valt buiten Grando waar ik erg tevreden over ben.
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door M. Pelli op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima service door Dinesh en team. We zijn bijzonder goed geholpen met onze ideeën en deze te realiseren in een nieuwe keuken. Plaatsing en levering waren top geregeld en een klein 'mankement' direct verholpen. Al met al een topservice en prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Ronnie Storteboom op woensdag 22 apr 2020 20 | vestiging Assen
We hebben onze badkamer en toilet beneden totaal laten verbouwen door Grando in Assen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben goede en duidelijke uitleg gehad. Leon heeft een duidelijke tekening in de computer gemaakt en naar ons gemaild. Installatie is zeer goed en vakkundig gebeurd, in precies 2 weken tijd waren de badkamer en het toilet klaar. De aktie met de gratis vloerverwarming was heel welkom, ik kan dit iedereen aanraden. We zijn bij meerdere aanbieders wezen kijken maar daar wordt je met een "offerte" instelling behandeld terwijl we echt van plan waren om een badkamer aan te schaffen. Bij Grando Assen wordt er naar je geluisterd en de sfeer was meteen goed. Ga zo door !!
FOTO VAN RONNIE STORTEBOOM
Badmeubel
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door Arno op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer goed geholpen door Dinesh en zijn mensen met een mooie keuken als resultaat. Het uitzoeken van de keuken is soepel verlopen. Alle opties werden laten zien in de showroom zodat we een goede keuze konden maken. De levering van de keuken was op tijd en de installatie verliep ook soepel.
FOTO VAN ARNO
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre en Jetty Barkhof op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Emmen
Onze oude keuken was aan vervanging toe. We zijn eerst naar een concurrent collega gegaan. Hier hadden we geen goed gevoel bij. Daarna zijn we in Emmen bij Grando keukens terecht gekomen. Belangrijk is om goed van te voren uit te zoeken hoe je het gesprek in gaat. Wij hadden geleerd van de eerste keer namelijk. We hebben punten op papier gezet en dit direct bij aanvang gesprek kenbaar gemaakt. Doordat we dit hadden gedaan wist Jeroen direct dat wij ons wel hadden voorbereid en dit kwam het geheel alleen maar ten goede. Er zijn duidelijke adviezen gegeven, wij wilden bv een magnetron en oven boven elkaar in 1 kast, dit wilde Jeroen niet verkopen, gezien dit geen veilige opstelling was. Uitleg volgde en een alternatief werd aangeboden. Alles werd keurig netjes besproken, stap voor stap. We konden zelfs nog veranderen nadat we een prijs waren overeen gekomen dat we liever een inductiekookplaat wilden ipv gas. Kleuren van de keuken, welke handvatten e.d. alles werd besproken met duidelijk aanwezige voorbeelden. Ook de aandacht voor de inbouwapparaten was voldoende. Gezien de oude keuken eruit moest maar het Coronavirus huishield was er onzekerheid bij ons of het goed zou komen. Je wilt niet dat de oude keuken eruit is en de nieuwe niet geleverd wordt....dat zou toch iets zijn. Regelmatig is er contact geweest onderling en dit is een heel sterk punt wat wij hebben ervaren, een goede en eerlijke communicatie. Onze keuken is geplaatst en we zijn dik tevreden. Natuurlijk zijn er kleine dingen waar de monteur nog voor terug moet komen, maar dit is keurig in een lijst zwart op wit vastgelegd en naar ons gemaild. Onze ervaring met Grando keukens Emmen hebben wij als zeer positief ervaren en de kennis en communicatie van zowel Klaas Jan, de eigenaar en Jeroen Bik, de verkoper van onze keuken willen wij toch als zeer goed belichten. Grando Emmen...bedankt wat een mooie keuken is het geworden en dit ook nog binnen het afgesproken bedrag.
FOTO VAN ANDRE EN JETTY BARKHOF
Mooie keuken
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ruud op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Het kopen van een nieuwe keuken was voor ons na 35 jaar een hele uitdaging. Waar moet je beginnen, met welk bedrijf ga je in zee en wat kost dat allemaal wel niet? Binnenlopen bij Grando Keukens Utrecht zorgde ervoor dat we op al onze vragen antwoord kregen. No nonsense verkoper Kevin die onze wensen op zeer vakkundige en geduldige wijze wist de vertalen naar een eerste ontwerp. Keurig verwerkt in 3D model maakte het voor ons makkelijk om niet meer verder te kijken. Het voelde goed zo. Nog wat fijne gesprekken gevoerd om de bekende 'puntje op de I'. Niets was teveel. Heldere leverings- een betalingsvoorwaarden. Goede communicatie met de planning. Alles perfect uitgevoerd volgens afspraak; slopen, voorbereiding, levering van keuken en apparatuur en plaatsing waren in een woord perfect. Vakkundige, vriendelijke hard werkende medewerkers (Peter en Rogier) die zeer betrokken waren bij ons project. Na plaatsing en geheel volgens afspraak informeert Grando of alles naar wens is verlopen. Een 'keukenavontuur' naar volle tevredenheid verzorgt en ontzorgt door GRANDO. Wij zeggen TOP!
FOTO VAN RUUD
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door J.Straathof op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
wij zijn zo blij met onze nieuwe badkamer ,vanaf het moment dat we bij Grando binnen stapte werden we super geholpen en met ons meegedacht.Allemaal vriendelijke mensen. Monteur die het plaatste dacht ook nog mee en zo hopen we nog heeel veeel jaren plezier te hebben van onze badkamer. We raden het iedereen aan om bij jullie te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door P.P.M. Cools op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Tilburg
Aankoop van keuken was zeer geslaagd. Adviseur Jan Wooning gaf zeer kundig advies en raad. Alles in zeer gemoedelijke sfeer zonder moeten besproken, wat resulteerde in de aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door T.wolffenbuttel op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Delft
Tevreden over deskundigheid, klant vriendelijkheid, bereidheid stapje extra te doen en de monteur was nauwkeurig en had oog voor detail.
FOTO VAN T.WOLFFENBUTTEL
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door Richard op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij kochten een zwarte keuken en zijn zeer tevreden over de nieuwe opstelling en de montage. We genieten volop.
Reactie of foto toevoegen
“Betrokken”
Door Wim Tuin op zaterdag 18 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
We zijn in eerste instantie geholpen door Bas en later door Erwin. Beide betrokken verkopers. We hebben zowel sanitair als keuken in order laten zetten. Het was fijn om tussentijds wijzigingen te kunnen doorvoeren en nog eens op gesprek te kunnen. Zowel keuken als badkamer zijn volgens verwachting gemonteerd. Goede contacten met de monteurs. Op het sanitair zit nog een nalevering, die hopelijk spoedig door de monteur wordt gemonteerd.
FOTO VAN WIM TUIN
Toiletruimte
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer gekocht”
Door Daphne Chang op vrijdag 17 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
You will have good experience before singing the contract  and everything changed after that! This is my second time post the review. We purchased both bathroom and kitchen here, meaning we spent a fortune!Just want to warn people to not make same mistake as we did. But I have to be fair that the materials itself is nice and the assembley guys for the kitchen did a good job! The problem is the assembly guy for the bathroom and of course the customer service. 

Below is what we've experienced. The kitchen assembly couldn't take place on time due to the fact that the water pipes and electricity weren't fit. We didn't know that it's our responsibility to take care of that and even it is, we didn't have any drawing about how the pipe and electricity should be or be informed about this before the assembly. We have spend another thousands from our own pocket on having the pipe and electricity correct and extra weeks delaying on assembly. One of  the answer we have from the store manager after complaining about this issue is that "why didn't  you ask?" This is first time in my life that I purchase a kitchen I think it's fair that I didn't ask. And Grando is already in this business for years and neglect to inform the customer?For all that, I still deleted my first posting as we reach an agreement that they will fix everything and offer a very little compensation to us. 

Soon after kitchen issues are finally all settled and of course with a long and exhausted process as they kept delaying on everything. Our bathroom starting leaking!!!! And it took them a week to arrange someone to come and fix it! Consequently there were much more water spots and the cracks on the wall downstairs!Once the leaking issue is fixed and another two weeks waiting for the new tiles to fix the wall. We couldn't shower properly nearly month due to the holes on the wall.... Also, as you can see from the photo, their work is just unprofessional. We try to contact the store manager many times but the phone isn't picked up or the call back he promised is also not fulfilled so more time has wasted. Also there's a missing part in the sink sewer that cause a terrible smell coming out everytime right after shower! And it is finally fixed after two months of calling and waiting..... 

Every issue takes weeks even months to get it solved with very bad quality and we sometimes need to take day offs to be at home and clean up after the worker finish their job!  It's truly wasting of time and exhausting to chasing for solution over and over again. And if we kept calling, the answer we get is always: we will call you next week, it's holiday season now or the people aren't available... etc and never get the positive answer till 3 or 4 times of calling. I decide to post the review again so that people can hear the true stories. It has been a year since we decided to go with Grando and I'm still so regarded. 

Don't waste your energy and time here. It's not worth it. Good luck. 
FOTO VAN DAPHNE CHANG
Bad gedurende montage
+ Toon extra foto van Daphne Chang
+ Toon extra foto van Daphne Chang
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed verlopen”
Door Lisa & Menno op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Utrecht. We zijn erg goed geholpen en er is goed meegedacht met de indeling van onze kleine badkamer. Ze zijn op de hoogte van alle nieuwste trends en er is dan ook veel keuze en voor ieder was wils. Tevens ook gelijk een Quooker besteld en laten installeren in onze Grando keuken. Ze leveren erg vakkundig werk, ze zijn zeer klantvriendelijk en de communicatie is tijdens het hele proces erg goed verlopen.
FOTO VAN LISA & MENNO
Gemonteerde douche
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken in oplossingen”
Door Martin en Jeanette van Leeuwen op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wij zijn bij Grando Breda terechtgekomen door de reviews en deze bleken gelukkig te kloppen. Vincent Brizzi luisterde goed naar onze wensen en kwam met een perfecte opstelling van de keuken en een goede prijs waardoor wij overtuigd waren. Nog een paar keer contact gehad om fine te tunen en toen alles naar wens was de keuken besteld. Deze is geplaatst door KeukenbouwersPlus op advies van Grando; ook daar zijn wij zeer tevreden over. Kortom: de volgende keuken (en badkamer) komen ook van Grando. Vincent: nog bedankt voor je fijne advies; het geduldig blijven als we weer iets wilden wijzigen en het meedenken in oplossingen. De koffie staat klaar voor je :-)
FOTO VAN MARTIN EN JEANETTE VAN LEEUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Odette op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Delft
Zeer kundige adviseurs die van A tot Z hebben meegedacht bij de aanschaf van onze woonkeuken!

Aanvulling ontvangen 14 april 2020: De aankoop is al geleverd en gemonteerd. We zijn zeer tevreden over de installateur van de keuken. Het werkblad is beschadigd en daar is gelijk actie op ondernomen en een nieuwe zal nageleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Jarenlang plezier van”
Door Berger op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Na het bezoeken van meerdere keukenzaken en daaruit volgende gesprekken en keukenopstellingen, is de keuze op Grando in Middelburg gevallen. Het luisteren naar de wensen en dit omzetten vanuit creativiteit naar een prachtige keuken passend binnen de beschikbare ruimte. De monteur moest het nog zien uit te voeren. Dit gebeurde met alle rust om het goed uit te voeren en ook de nieuwsgierige klant te informeren wat hij aan het doen was maakt het aankoop tot plaatsing proces tot een prachtige ervaring en keuken voor jarenlang plezier. Grando-team bedankt!!
FOTO VAN BERGER
Creatief ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Tonnie van Voren op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
We zijn heel erg tevreden over het advies, ontwerp en materiaalkeuze die we ontvangen hebben van Mario bij het uitzoeken van onze nieuwe badkamer.
Daarbovenop kwam nog de vakkundige installatie, het nette werken en het hoge afwerkniveau van de monteur Marco.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door G en E van der Hoeven op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn op een heel plezierige manier geholpen. De verkoper naam de tijd voor elk detail en gaf daarbij goede tips/aanbevelingen/advies. Ook door het overige personeel werden wij goed geholpen bij het bepalen van de juiste (kleur en materiaal) keuze van de keuken. De keuken is door een kundige en serieuze monteur keurig netjes geplaatst. Kortom dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Coen op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Epe
Zeer tevreden over de verkoper (Tom) met een luisterend oor en passend advies. Bezorging keuken keurig en volgens afspraak. Installatie keuken perfect. Kortom zeer tevreden over het geheel.
FOTO VAN COEN
Nette keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door pernet op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Super geholpen en advies gekregen mooi Fenix keuken gekocht .
FOTO VAN PERNET
Fenix keuken
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Maaike op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Verkoopster was behulpzaam en niet opdringerig. Kreeg voldoende tijd om na te denken over mijn aankoop. Bij inmeten van de keuken trad een onvoorzien probleem op maar dit is prima opgelost door de keuken zetters.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Kristian op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Zaandam
Dennis van de Zande is een held! Hij heeft me echt super goed geholpen om een onderdeel van een geplaatste keuken (15 jaar geleden) die bij een andere vestiging is besteld (die vestiging bestaat niet meer) weer boven water te krijgen. Opgestuurd, geregeld. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Voor herhaling vatbaar”
Door Sarissa op donderdag 9 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
Wij hebben vorig jaar januari een keuken uitgezocht bij Grando Zwolle. Wij hadden al een beetje een idee wat wij wilden, maar in de winkel werden wij fantastisch geholpen. Er werd naar onze wensen gekeken en samen zijn we tot een mooie keuken uitgekomen. Ze geven handige tips, laten van alles zien in de winkel, en zijn eerlijk over dingen die je beter wel en niet kunt nemen. Afgelopen december is onze keuken geleverd. Wij hebben een nieuwbouwwoning en deden het plaatsen van de keuken zelf. Hij is nu af, en het is echt een plaatje geworden! Helaas was 1 handgreep niet goed, we kregen hier een nieuwe voor zonder dat er moeilijk over gedaan werd. Wij hebben ook al vele leuke reacties ontvangen op de keuken. Mochten wij ooit weer een nieuwe keuken uitzoeken, zullen wij zeker weer aan Grando Zwolle denken!
FOTO VAN SARISSA
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Marjolein Lofvers op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik ben enorm goed geholpen door Nick van der Laan in Utrecht. Ik had Ik had van tevoren gebeld over de kleur keuken die ik zou willen. Toen ik de eerste keer kwam lag er al van alles klaar. Het was een prettige ontvangst en meteen al aansluitend bij mijn telefonische vraag. De keren dat ik er was heeft Nick steeds enorm mee gedacht en goede adviezen gegeven, zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik producten op gedrongen kreeg. Nogmaals enorm bedankt en ga zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Op en top”
Door Miranda Konings op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Breda
Na t opvragen van n folder werden wij door Grando uitgenodigd voor n vrijblijvend gesprek. Tijdens dit gesprek met verkoper Brahim werden wij zo klantvriendelijk geholpen dat we ter plaatse besloten om bij Grando tot koop over te gaan.
Brahim dacht met ons mee, liet verschillende mogelijkheden zien, de voor-en nadelen van de te maken keuzes en maakte zelfs van de 2 keukens waaruit ik twijfelde beiden n 3D tekening. Maar ook na de koop, nam Brahim nog n paar keer contact op met de vraag of toch alles naar wens was en totdat de keuken daadwerkelijk in bestelling ging konden we nog kleine dingetjes veranderen. Ook de bezorging en t zetten vd keuken ( door meneer Tsjeu) is in goed overleg en uitstekend gegaan. Nu onze keuken eenmaal staat is hij net zo mooi als op de tekening en we zijn er dan ook superblij mee. Wij zijn heel blij en tevreden over Grando, en bedanken Brahim voor zijn persoonlijke betrokkenheid en goede zorgen. Mede dankzij kunnen wij nu gaan genieten van t plezier en gemak van onze keuken.
FOTO VAN MIRANDA KONINGS
Geplaatste keuken
+ Toon extra foto van Miranda Konings
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Inge Pulles op maandag 6 apr 2020 20 | vestiging Breda
We hebben een verkoper (Brahim) getroffen die door had wat we voor ogen hadden. Dacht veel mee en had zelf echt de juiste inbreng en een geweldig advies! Ook de complimenten voor de keukenmontage, Koen en zijn vader (helaas naam vergeten)! Wij zijn echt heel erg tevreden met heel de gang van zaken en zeker Brahim en vader en zoon!!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R. Straatman op maandag 6 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht, we zijn zeer tevreden! De communicatie met de verkoper, het plaatsen en service, prima!! Ondanks de corona voorschriften heeft iedereen super zijn werk gedaan, top!!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Geeratz op zondag 5 apr 2020 20 | vestiging Rotterdam
Bij Grando Rotterdam Alexandrium hebben wij de keuken voor ons nieuwbouwhuis gekocht. In de showroom zijn wij erg fijn geholpen. Er werd goed meegedacht naar mogelijke opties. De installatie is soepel en fijn verlopen door een zeer vriendelijke monteur. We zijn erg tevreden met de keuken en de service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jasper en Britt op zondag 5 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Zwolle. Het heeft even geduurd voordat we op het beste plan zijn gekomen voor onze kleine badkamer, maar wat een top hulp en advies hebben we hierbij gekregen van Erwin en Peter Paul! De levering van de spullen was netjes en de plaatsing door de monteurs was ook super. We zijn zeer tevreden over Grando Zwolle!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geplaatst”
Door Familie Westmaas op zaterdag 4 apr 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vanaf ontwerp tot plaatsing prima geregeld. Ze nemen de tijd om met je mee te denken en komen met goede ideeën. Ook is de keuken snel en vakkundig geplaatst.
FOTO VAN FAMILIE WESTMAAS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Spijt van beslissing”
Door K. Dong op donderdag 2 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Met grote spijt hebben wij onze badkamer bij Grando Utrecht aangeschaft. Communicatie is verre van optimaal. Verkeerde planning, uitstel van het starten met de installatie, meubilair dat niet kon worden geleverd, smoesjes dat ze ons niet konden bereiken omdat de mobiele nummers incompleet waren. Echter stond de correcte mobiele nummers op het getekende contract... Dus ik adviseer om zeker NIET jouw nieuwe badkamer & keuken hier aan te schaffen bij Grando Utrecht.
REACTIE VAN K. DONG
We zijn inmiddels 2,5 weken verder. Woorden schieten te kort hoe deze heren van Grando Utrecht een potje van maken. Communicatie is zeer en zeer slecht. Eerst de verkeerde elektrische aansluiting van het verwarm element besteld. Twee weken daarna ontdekt de onder aannemer van Grando Utrecht dat de verkeerde montageset is besteld en ook te weinig, waardoor de douche voor de 4de keer vertraagd. Vandaag een verkeerde levering geconstateerd van de wasbak. Voor de derde keer niets vernomen van Grando Utrecht. Ik moet zelf de informatie achterhalen. Het is zeer in en in triest hoe ze hier te werk gaan. Ik zou iedereen afraden om zaken te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Baas op zaterdag 28 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn goed geholpen bij het samenstellen van onze keuken door dhr. Can. Ook toen wij nog twee maal terug kwamen om het ontwerp aan te passen was dat geen probleem. De montage is erg goed verlopen, zeer vakkundige monteur, die erg hard en secuur werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Super strak”
Door joep op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij grando heerhugowaard, we zijn zeer goed geholpen door de verkoper Jeff, hij dacht heel goed mee en kwam met goede iedeen en zeer mooie inbouw apparatuur. De prijs van de keuken was erg goed en de kwaliteit is ook toppie, het montage team heeft keurig werk afgeleverd en wij zijn nu super blij met een super strakke keuken! grando heerhugowaard is echt een aanrader om bij langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Swan hurkmans op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Hele aardige adviseurs die meedenken en doen wat ze zeggen. Ook bij levering en montage ging alles vlot en zeer netjes afgewerkt. Kan deze partij bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Koen en Nicole op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Enthousiaste ondernemer. We hebben onze nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Zwolle. Ook de installatie heeft Grando voor ons verzorgd. Handige mannen hebben op een nette wijze onze aankopen gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam brouwer op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Hilversum
Wij hebben n nieuwe klassiek moderne keuken op maat laten samenstellen voor in ons vooroorlogs huis. Vanaf het eerste gesprek tot de oplevering klopte alles, goed meegedacht, goede communicatie, prima montage team en n geweldig eind resultaat . Dus bij grando hilversum moet je zijn , complimenten voor je bedrijf en team martin
Reactie of foto toevoegen
“Top gegaan”
Door Murat & Hatice op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Recentelijk nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hengelo. Wij zijn heel erg tevreden. Service en kwaliteit was super. Monteur was gewoon top. Grando beveel ik zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Rob Vernooij op woensdag 18 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer en twee toiletten laten verbouwen door Grando Amersfoort. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. We werden uitstekend geadviseerd door Dinesh. Hij weet wat kwaliteit en stijl is, heeft aan één woord genoeg en zorgt ervoor dat je gedurende het project volledig ontzorgd wordt. Van inmeten tot de laatste kitrand: aan alles wordt gedacht en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Dat alles heeft geresulteerd in een fantastische badkamer en toiletten. Wij bevelen Grando Amersfoort van harte aan!
FOTO VAN ROB VERNOOIJ
Fotocollage
Reactie of foto toevoegen
“Soepel”
Door Sheri op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Bij kopen van keuken en badkamer ontzettend goed geholpen. Ook wanneer dingen vergeten waren werd dit direct goed afgehandeld door risza. Fijn om 1 contactpersoon te hebben, die uitgebreide kennis heeft van zaken en ons nieuwe inzichten kon geven. Daarnaast kon hij goed middelen in de smaak van ons allebei.

Aanvulling ontvangen 18 maart 2020: Hij is geleverd en grotendeels gemonteerd (door onze eigen aannemer). Er wordt nog 1 onderdeel geleverd. Dit was wel besproken maar niet in offerte opgenomen, dus dat hebben we via het filiaal nog geregeld. Ging heel soepel eigenlijk.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door Nicole van Sloten op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
We gingen naar Grando om nog eens te kijken of we de keuken die we eerder hadden gezien nog steeds mooi vonden. Door de verkoper werden we aangesproken en vier uur later hadden we een keuken gekocht. Prima en enthousiast geholpen, goed meegedacht, ja erg tevreden! ook nu er wat dingen niet goed/kapot zijn goede service.

Aanvulling ontvangen op 18 maart 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd, dit is goed bevallen. Helaas wel wat apparaten die niet voldeden maar dat wordt/is al verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende keuken”
Door Jacqueline en Matthieu de Graaf op zaterdag 14 mrt 2020 20 | vestiging Hilversum
Er wordt meegedacht, alles is mogelijk, afspraken worden keurig nagekomen, problemen worden zonder gedoe opgelost, er wordt gewerkt met echte vakmensen die ook tijdens de plaatsing van de keuken en apparatuur ruimte laten voor door ons gewenste wijzigingen. Door dit alles hebben we nu een schitterende keuken waar we nog elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door AW van Arkel op vrijdag 13 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Prima geholpen om een oplossing te vinden voor al onze badkamer wensen in de beperkte ruimte. Vakwerk geleverd bij de plaatsing, kortom super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Harm op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Wij hebben een badkamer en toilet gekocht, waar wij super tevreden mee zijn! Van het ontwerp van de badkamer tot de plaatsing aan toe zijn wij heel goed geholpen. Wij hebben een relatief kleine badkamer en er is goed met ons meegedacht over hoe dit op een efficiënte manier in te richten. Ook over de plaatsing zijn wij heel tevreden, het ziet er heel mooi uit en alles is netjes afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door J Bertens op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Breda
In november bij Grando keukens en badkamers een vrijblijvend rondje door de winkel gelopen omdat we op zoek waren naar een keuken en badkamer. We werden vrijblijvend aangesproken door een verkoper die onze wensen aanhoorde en enkele additionele opmerkingen maakte waardoor we onze wensen meer realistisch vorm konden geven. Enkele dagen later terug, nu om definitief over een keuken te gaan praten en keuzes te maken. De verkoper herkende ons nog en samen met hem hebben we het plaatje van de strakke keuken vorm kunnen geven. Door de samenwerken met Keukenbouwersplus kon Grando ook zijn leus waarmaken: ontzorgen van A tot Z.

Door de goede ervaringen met de keukenafdeling van Grando ook hier de badkamer bestelt. In samenspraak met de verkoper kunnen regelen dat de plaatsing wat naar voren gehaald kon worden, zodat het beter in ons verhuisschema paste. Helaas was ons bij de levering niet duidelijk gemaakt dat de tegels buiten moesten blijven staan....! De chauffeurs mogen die niet afladen. Ook hier wist Grando een prima oplossing uit de 'hoge hoed' te toveren. Misschien als feedback/tip: communiceer dat beter met de klant. Kortom prima ervaringen met Grando en een strakke keuken en mooie warme badkamer binnen ons budget. Een echte aanrader!
FOTO VAN J BERTENS
Reactie of foto toevoegen
“Top gedaan”
Door Jennie op woensdag 11 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Grando Zwolle ( Peter Paul) heeft erg goed mee gedacht, om onze wensen te realiseren. Op het laatste moment nog wat wijzigingen aangebracht, ook dit was geen enkel probleem. Het kookgedeelte onder de trap is super geworden. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. De keuken werd precies op afgesproken tijd afgeleverd, daarna kon de monteur de keuken installeren. Super netjes ( ondanks dat hij niet lekker was, heeft hij heel lang doorgewerkt om de keuken bedrijfs klaar te maken), 2 dagen later kwam hij zoals afgesproken terug om de laatste puntjes op de i te zetten. Top gedaan!
FOTO VAN JENNIE
Reactie of foto toevoegen
“Goede en fijne samenwerking”
Door Gert van den Berg op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Barendrecht
Eind december een badkamer besteld bij Grando Barendrecht. Samen met Evert de badkamer samengesteld. Hierbij werden zijn kwaliteiten zoals kennis en vakmanschap al snel duidelijk. Zo ook bij Martin en Leroy die de badkamer hebben geinstalleerd, vakmensen op hoog niveau! De badkamer is snel geleverd en er was vanaf het begin tot het eind een goede en fijne samenwerking. Bedankt team van Grando Barendrecht
FOTO VAN GERT VAN DEN BERG
Wastafel met spiegel
REACTIE VAN GERT VAN DEN BERG
De badkamer is precies geworden zoals ik bedoeld had.
Reactie of foto toevoegen
“Rode keuken”
Door Marjolein en Frank op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij genieten met volle teugen van onze mooie rode keuken. Van het deskundige advies van de goed meedenkende en enthousiaste Iris Boering en het inmeten tot het plaatsen (in één dag!) verliep alles op rolletjes. De kastjes die op maat waren gemaakt, passen precies en de lastige hoek in onze keuken is keurig weggewerkt. We lopen iedere keer met een grote smile de keuken binnen!
FOTO VAN MARJOLEIN EN FRANK
Grote smile
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Sandra Jager op zondag 8 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Super blij ben ik met mijn gerenoveerde badkamer. Het is een hele uitdaging geweest om een ruimte van 2 x 1 meter met daarin ook een raam op een onhandige plek te kunnen voorzien van nieuw sanitair. Dankzij de kennis en ervaring en het meedenken van Jeff en Anja en de installateur is in een ruimte van 2 x 1 meter een badkamerwens samengebracht. Ik beschik over mooi gerenoveerde en praktische multifunctionle doucheruimte. Top, dank jullie wel!
Reactie of foto toevoegen
“Secuur”
Door G.Fluit op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kwamen hier voor een badkamer en zijn hier in geslaagd. Het advies van de heer Isik was goed en duidelijk. Ook het hele plan van uitvoering verliep zeer goed. Alle wensen die we hadden werden vervuld en zelfs meer dan dat. Het montage werkt snel, secuur en netjes.
FOTO VAN G.FLUIT
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“De wow factor”
Door Ingrid de Groot op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Supertevreden ben ik met de keuken die ik kocht bij Grando in Utrecht. Staat nu sinds een week en heeft voor mij echt de wow-factor. Ik koos voor een lange rechte keuken (in een ruimte van 4 x 2 meter). Hoogglans wit, met twee ladeblokken (2 x 90) en twee rechte kastjes. Greeploos. Erg Lang getwijfeld over het aanrechtblad (hout of marmer??) en uiteindelijk gekozen uit praktisch oogpunt voor marmer. Dat is goed uitgepakt. Mijn aanrechtblad is een echte eyecatcher, ben er heel heel blij mee. Verder inductie en een kraan die gaaf is. Met geen bovenkastjes, maar een witte plank over de volle breedte en Smeg koelkast ernaast. Ik koos opnieuw voor Grando in Utrecht omdat ik al eerder echt heel goed door ze geholpen ben en inmiddels dus weet dat ze door en door betrouwbaar zijn en ik als klant in goede handen bent; stipt met de afspraken, meedenken, leuke ideeen en de sfeer tijdens de verkoop is persoonlijk en gewoon goed.
Reactie of foto toevoegen
“Heel betrokken”
Door J. Rebbens op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Breda
Onlangs heb ik samen met Vera van Grando Breda mijn "wenskeuken" op maat samengesteld. Ontzettend fijn hoe zij vanuit de beschikbare ruimte die ik heb en mijn ideeën heeft meegedacht en meteen is gaan tekenen voor mij. Ook een aantal goede suggesties waar ik zelf nog niet over na had gedacht. Ook de plaatsing en installatie heb ik via Grando laten verlopen door goede keukenexperts. Van A tot Z heel betrokken en ik ben ontzettend blij met mijn keuken! Ik beveel Vera en Grando dan ook van harte aan.
FOTO VAN J. REBBENS
Keukenresultaat
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (95 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (33 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (49 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (39 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (95 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (33 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (21 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (29 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (35 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (123 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (16 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (40 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (37 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (61 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (54 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (91 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (91 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (107 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (91 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (19 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (77 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (29 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (69 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (109 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (105 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (144 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (43 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (60 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (45 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.