Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1692 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren834 ervaringen
4 sterren638 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 '17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Montage netjes maar mis communicatie”
Door B Bakker op donderdag 30 mrt 2017 '17 | vestiging Son
personeel van winkel vriendelijk ,niet alle afspraken worden nagekomen,zouden 1 contact persoon hebben,nalevering van spullen die defect waren duren lang,worden door winkel ook niet terug gebeld. Bouwpersoneel wel erg vriendelijk.

Aanvulling ontvangen op 5 april 2017: Goede middag Graag als extra info dat de montage verder door bouwbedrijf goed is uitgevoerd. De comunicatie met het bouwbedrijf liep ook goed,en die hebben ook goed geschakeld,waren zelfs in het weekeind beschikbaar
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar ontevreden over monteur”
Door Bart van Haperen op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Breda
Keukenadvies was goed en uiteindelijk hebben we een mooie keuken. Bij montage ging echter van alles mis, inclusief beschadigingen die in eerste instantie door de monteur ontkend werden. Wij zijn tevreden over Grando, maar deze monteur hoeft bij ons niet meer langs te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling maar verder heel blij met de keuken”
Door Vertelman op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Als je een keuken koopt en je bent bouwvakker ben je eerst blij dat de keuken nog in de bouwvak geplaatst kan worden.Er was ons echter niet verteld dat de achterwand pas ingemeten werd na de plaatsing en dat we daar zes weken op moesten wachten was een grote teleurstelling. Verder zijn we heel blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Normale behandeling, levering iets later”
Door broers op donderdag 29 sep 2016 '16 | vestiging Tilburg
levering paar weken later als afgesproken.Inmeten van keuken liet lang op zicg wachten. Een paar keer naar Grando gebeld . zouden onze boodschap doorgegeven aan verkoper en die zou ons terug bellen (moet nu nog bellen) . voor de rest wel normaal behandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door voges op vrijdag 15 jul 2016 '16 | vestiging Uden
slecht met verkoper - zeer goed met uitvoerder tegelzetter loodgieter electra en slopers hebben het na iedere klus goed en opgeruimd achter gelaten - geen opmerking meer
alles goed
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Joris op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Son
Onlangs een prachtige keuken gekocht. Service was goed, advies had hier en daar wat beter gekund, grepen van de kasten zitten in het midden, zo ook op de koelkast, gevolg...... koelkast gaat veel te zwaar open. Dit had een adviseur moeten/kunnen weten.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bas van Rooij op maandag 13 jun 2016 '16 | vestiging Son
Goed geholpen tijdens ontwerpen en uitkiezen van inrichting badkamer, levering daarentegen aantal dingen tegen aan gelopen - uiteindelijk wel opgelost, daarnaast flexibel geweest met afbestellen nadat bleek dat er te veel onderdelen waren besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortraject zeer goed, communicatie minder”
Door HB op woensdag 24 feb 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het voor traject was zeer goed maar tijdens plaatsing in de communicatie niet de sterke kant. Ze luisteren goed wat betreft mijn ideeen en ze brengen ook een goede input. Maar tijdens het plaatsen en afleveringen in het totaal moet je er zelf achteraan. Het is een duur project waar je dan mag vanuit gaan dat zij er alles aan doen om het geheel goed af te ronden maar dat is mijn idee niet in het geheel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door Anthonie op zaterdag 30 jan 2016 '16 | vestiging Breda
Vriendelijke medewerkers. De afhandeling helaas iets minder. Er wordt herhaaldelijk beloofd om contact op te nemen maar vervolgens blijft het stil. Plaatsing wel keurig uitgevoerd. Vriendelijke en uitermate vakkundige monteur met geduld en gevoel voor precisie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door V Meerding op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Zevenbergen
Badkamer gekocht in oktober, levering 23 december, douchescherm ontbrak door fout in bestelling. Heb ergens anders scherm moeten kopen, lang moeten wachten voordat bedrag gecrediteerd werd. Had closetrolhouder besteld bij levering zat wc borstel en bekerhouder bij. bedrag retour gehad en heb ergens anders closetrolhouder gekocht.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat er ondanks alle zorgvuldigheid toch iets mis is gegaan met de bestelling. Gelukkig is alles opgelost en kunt u genieten van uw nieuwe badkamer. We wensen u erg veel veel plezier!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door M. van 't Loo op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Middelburg
Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijk advies door de verkoper. Maar helaas duurt het wel erg lang voordat de apparatuur geplaatst kan worden. Maar waarschijnlijk is dit overmacht ivm de feestdagen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, op een kleine vertraging van het plaatsten van het apparatuur na. We gaan er vanuit dat dit ook netjes is opgelost. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J. Vreeburg op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Op zich goed geholpen in de showroom en een vrij snelle lever- en montagetijd. Jammer genoeg was niet alles wat op tekening stond ook praktisch uitvoerbaar waardoor het net niet helemaal zo is als in eerste instantie was bedoeld. De gebruikte materialen zijn prima en zien er mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos maar goed opgelost”
Door Jansen op zondag 16 aug 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Niet alles liep vlekken loos maar is goed opgelost, ook dankzij de goede montuur die achter enkele dingen aan moest, dank voor zijn goede inzet, wat ook niet makkelijk was voor hem, hij had het ook graag anders gezien, en de pech voor ons dat de vakantie er tussen zat , dat leverde ook de onnodige vertraging op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Hashemy op zondag 23 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken inclusief inbouwapparatuur gekocht. De begeleiding was gedurende de koop, de montage en de afronding super.
FOTO VAN HASHEMY
Keuken inclusief apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michella op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken bij Grando gekocht en we zijn echt heel tevreden met het resultaat! Herman heeft goed naar onze wensen geluisterd!! Ik zal zeker aan mijn vrienden Grando aanraden! We zijn ook erg tevreden met de monteurs (professioneel en flexibel).
Reactie of foto toevoegen
“Supernetjes”
Door Danielle van de Weerd op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Geneviève heeft ons uitstekend en binnen ons budget geholpen met het ontwerp. Ze heeft goed met ons meegedacht en wij zijn ontzettend blij met het resultaat. De vestiging in Doetinchem is een gemoedelijke vestiging met zeer vriendelijke medewerkers. Het assortiment is overzichtelijk, de aflevering was supernetjes en de monteur heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“4e keuken”
Door Karel Koopman op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
de 4e keuken voor ons gezin gekocht in Lelystad

Reactie ontvangen 24 juni 2019: Gemonteerd zeer naar onze tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwing aanrechtblad”
Door Karel Preitschopf op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
wij hebben ons aanrechtblad na 21 jaar vernieuwt en een grotere spoelbak met quooker laten plaatsen.In 1 dag was onze keuken weer als nieuw. Dankzij een monteur die zijn vak verstaat!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf geplaatst”
Door Marieke op dinsdag 18 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een badkamer gekocht en zelf geplaatst. We zijn prima en vriendelijk geholpen met de aankoop. Tijdens het installeren goed bereikbaar voor vragen en wat over was, bijv. tegels, hebben we kunnen teruggeven. Misschien iets duurder maar we hebben geen klachten
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Axelle op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
De ervaring met Grando-keuken was zeer bevredigend. Van begin tot eind heeft het team goed werk afgeleverd. Tijdens de werkzaamheden moesten er veranderingen worden aangebracht, maar deze werden opnieuw ingekaderd met zeer goed advies. We zijn erg blij met onze keuken en badkamers. Het team was warm, behulpzaam en meegaand. Grando Kitchen is zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door vd Kasteele op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Breda
Naar volle tevredenheid een badkamer en keuken gekocht. Zeer vriendelijk geholpen door alle collega's die daar werkzaam zijn. Goed rekening gehouden met de persoonlijke wensen ! Wij zijn zeer tevreden.

Eerdere review van 14 mei 2018: Onlangs hier onze keuken gekocht. Vanaf de bestelling tot aan de levering was alles dan ook perfect geregeld !
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arnold & Marian Hageman op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken bij Grando in Doetinchem uitgezocht/gekocht en we zijn daar erg klantvriendelijk ontvangen.Coen Poulus is erg ervaren, denkt met je mee en voorziet je van goed advies. Inmiddels is de keuken geplaatst en wij zijn er erg tevreden over. Er zijn nog wat restpuntjes, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook die goed afgehandeld zullen worden.
FOTO VAN ARNOLD & MARIAN HAGEMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Liesbeth op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken...fijn geholpen en we zijn nog steeds helemaal blij met onze gave mooie keuken! Personeel allemaal heel vriendelijk en goed geïnformeerd en geluisterd naar onze wensen...het inbouwen van de keuken ging ook top!!en als ik vragen heb of wat te klagen word er geluisterd en gezocht naar een oplossing. Al met al dik tevreden dus! Ga zo door!
FOTO VAN LIESBETH
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Landelijke keuken”
Door Anita Wiersma op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Landelijke keuken gekocht, super geholpen super service! Echt een aanrader dit bedrijf!

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: De keuken is al geplaatst. Is prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z geregeld”
Door Van Welt op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Assen
Bij Grando Assen wordt je vriendelijk ontvangen en deskundig geadviseerd. Wij hebben hier een keuken gekocht en alles is van A tot Z, zoals het hoort afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Familie Sanders op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Uden. Wij zijn zowel in het voortraject, als bij de installatie en de nazorg ontzettend goed geholpen door Grando. De klant staat echt voorop en dat is een zeer prettige ervaring.
FOTO VAN FAMILIE SANDERS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Jeroen Doornbosch op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben een keuken gekocht. Super service en er werdt goed mee gedacht.

Aanvulling ontvangen op 15 juni 2019: Deze heb ik al ontvangen en staat gemonteerd. Het is super gegaan. We hebben niets te klagen.
Reactie of foto toevoegen
“Topmontage”
Door Misdorp op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zo blij dat we bij Grando Heerhugowaard onze keuken hebben gekocht. Vanaf de eerste keer dat we binnen kwamen (toen nog ter inspiratie) tot aan het laatste telefoontje waarbij navraag werd gedaan of de keuken naar wens was geplaatst, alles klopt. Bij het uitzoeken en bestellen van de keuken werd er veel tijd aan ons besteed en is er op elk detail goed geadviseerd. Daarbij vind ik het ook zeker dat de plaatsing door 'Ruud's Keukenmontage' perfect is gedaan. Deze mensen verstaan hun vak en denken niet in vakjes. Doordat de muren niet geheel haaks stonden, zouden er bij het plaatsen kieren zijn ontstaan maar daar hun vakmanschap hebben ze dit fantastisch kunnen oplossen. Wij zijn echt zeer blij en tevreden. Hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Klaas en Tonny van Dam op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken gekocht. Super geholpen. Fijn contact. Plaatsing ook correct gedaan. hele aardige meneer. Fijn dat er nog een na controle door Evert werd gedaan. al heeft hij niks negatief kunnen ontdekken. Raad dit bedrijf zeker bij andere aan
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Van ons een 10”
Door van den Heuvel op zaterdag 8 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben aan de hand van de goede recensies op internet gekozen voor Grando Tilburg... Vanaf t gesprek in de winkel tot t gesprek om te bestellen het gevoel gehad dat we klanten waren. Fijne gesprekken en goed advies van Dave. Een paar keer een aanpassing moeten doen maar alles was goed aangepast. De keuken was bij aflevering en montage meteen goed.. Een prettig en kundige monteur heeft in 1 dag onze keuken geplaatst. om ik zou zeker Grando Tilburg aanbevelen aan onze vrienden en kennissen.. bedankt Grando voor onze geweldig mooie keuken... van ons een 10
FOTO VAN VAN DEN HEUVEL
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Remco op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Barendrecht. Tijdens het verkoopproces werd goed meegedacht en werden enkele leuke ideeën gedeeld. De keuken is op afspraak geleverd en keurig gemonteerd. Ook tijdens de montage was veel ruimte voor overleg en vragen. Eén onderplint is geleverd in de verkeerde kleur, maar dat is meteen opgepakt en zal binnenkort alsnog in orde gemaakt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Jurian Haasjes op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Een hele mooie en strakke keuken gekocht! Goed en gedegen advies gekregen van medewerkers en de keuken is netjes gemonteerd. Afspraken perfect nagekomen. De volgende keuken koop ik zonder twijfel weer bij Grando in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.C.Korteland op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Keuken gekocht. Zowel over de verkoop en het plaatsen ven de keuken zijn we zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden.\”
Door Harders op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb een uitbreiding op mijn bestaande keuken aangekocht. De bestaande keuken was in 2012 aangekocht bij Grando keukens Den Helder. Ik werd super goed geholpen met de uitbreiding. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Het plaatsen van de keuken is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer deskundig en goed advies bij het plaatsen. Vakkundig geplaatst. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Hans Koornhof op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Betrof keukenrenovatie. Adviseur dacht Super goed mee. Kwam met goede extra ideeën, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Wij zijn dan super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Koper op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Vanaf het eerste bezoek aan de keuken zaak voelde het erg Goed. Goed geadviseerd en meedenkend. Jeff heeft een mooie tekening voor onze nieuwe keuken gemaakt. Later heeft Jeff de keuken zelf ingemeten. De Montage van de keuken is zeer netjes en Mooi afgewerkt. Tot slot komt Jeff zelf nog een laatste ronde kijken of alles naar wens is. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN FAM. KOPER
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Familie B&D op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Onze ideeën zijn door Marco Mol vertaald in een prachtige keuken!
FOTO VAN FAMILIE B&D
Prachtige keuken
+ Toon extra foto van Familie B&D
Reactie of foto toevoegen
“Enorm aanbevelen”
Door Sophie Gerritsen op zondag 26 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken bij Grando Utrecht gekocht. We zijn geweldig geholpen bij het bedenken wat we daadwerkelijk wilden. Alle opties doorgenomen. Daarna de inrichting/onderdelen uitgekozen, waarin we ook veel nuttig advies kregen. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen, ze kwamen tijdens het plaatsen altijd op tijd en werkten heel precies. Ik kan Grando dus zeker enorm aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Leuk contact”
Door Alyssa van Altena op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken hier aangeschaft. Duidelijke communicatie, wensen icm budget werd goed naar gekeken wat haalbaar is. Er werd ruim de tijd voor ons genomen bij ieder bezoek. Naast de kundigheid was het ook enorm gezellig! Veel gelachen tijdens de bezoelen en super geholpen door Nick!
FOTO VAN ALYSSA VAN ALTENA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door J Louwerse op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
badkamer/goed geholpen /wij raden iedereen aan om bij GRANDO naar een badkamer te gaan kijken
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Arthur Ooms op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Keuken aangeschaft. Super goed begeleidt bij de aanschaf. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd. Alle latere vragen waren geen probleem om die uit te leggen of te verduidelijken.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2019: Keuken gemonteerd. Dit is uitstekend verlopen.
FOTO VAN ARTHUR OOMS
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wenda op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We hebben een keuken gekocht. We kregen een prima ontwerp en zijn zeer tevreden over het totale traject van ontwerp tot en met de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloos verlopen”
Door Loek Smits op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Zeer mooie inbouwkeuken + keukeneiland gekocht. alles is vlekkeloos verlopen. eigenaar komt ná het plaatsen nog even kijken of alles naar wens is geweest om met gezamenlijke tevredenheid elkaar de hand te schudden.
FOTO VAN LOEK SMITS
Keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Silvia en marcel op woensdag 22 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Middelburg, wij zijn supergoed/vriendelijk geholpen door Michel. Hij luisterde goed naar onze wensen en hield rekening met ons budget. De keuken is geinstaleerd door zeer vriendelijke monteurs ook echt vakmannen. Paste ter plekke oplossingen toe om het nog mooier te maken. Wij zijn heel blij met onze keuken en hebben vertrouwen in grando dat ze het zijpaneel wat nog miste nog komen plaatsen omhet helemaal af te maken.
FOTO VAN SILVIA EN MARCEL
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marina op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Super mooie keuken geworden!, welke perfect bij het huis en bij ons past!.. wist goed wat ik wilde als eindresultaat, en de adviseur ging hierin mee, en gaf nog goede tips om het nog beter te krijgen! Chapeau
FOTO VAN MARINA
Keuken met fornuis
REACTIE VAN MARINA
Tegelzetter hebben we zelf geregeld, moet nog gebeuren..
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Wim Kroesbeek op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht, en we zijn uiterst correct en vriendelijk geholpen door Dhr. J Wooning, zijn expertise was uiterst belangrijk , en zijn inzicht ook.
Kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jacqueline van der Boon op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het is een prachtige keuken en een mooi geheel geworden. Goede service en klantvriendelijk. Ton heeft de keuken geplaatst en doet dit zeer nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (39 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (62 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (28 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (33 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (26 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (28 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (46 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (81 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (15 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (96 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (70 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (60 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (91 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (34 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (50 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.