Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2116 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1079 ervaringen
4 sterren785 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren56 ervaringen
1 ster106 ervaringen

Per vestiging:
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.C. Pellicaan op maandag 17 feb 2020 20 | vestiging Barendrecht
Bij Grando Barendrecht een badkamer gekocht, tijdens het gesprek aangegeven dat wastafel links en rechts een afleg ruimte zou krijgen zo was ook te zien op de 3D tekening, echter toen wastafel werd geleverd bleek het een wastafel te zijn zonder afleg ruimtes, deze bleek in onze maatvoering ook helemaal niet te bestaan. Met de verkoper nog geprobeerd om een alternatief te vinden echter was niets naar ons zin bij, dus hebben we maar besloten de geleverde wastafel te houden. We hebben nu dus een wastafel niet niet geheel naar ons zin is, dat is jammer en ik vind dat de verkoper hier wel een steekje heeft laten vallen. Verder geen klachten over Grando Barendrecht zijn vriendelijke mensen die je proberen goed te adviseren. Waar ik zeker heel tevreden over ben is de installatie van de badkamer en toilet door Tegelloog Marco, zelden iemand gezien die zo precies en netjes werkt als hij, echt een super vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels”
Door Luuk van Deel, Ede op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
De service tijdens de bestelling was prima. Alleen hebben 2 vijf pakken met wandtegels teveel geleverd (en dus berekend). Hierover telefonisch contact gehad. Maar ze blijven zwijgen in alle toonaarden.

Jammer, ik zou dat voortaan wel in de overeenkomst laten opnemen dat teveel geleverde dozen met tegels worden teruggenomen en het overeenkomstige bedrag wordt terugstuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H.Mees op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een keuken besteld in eerste instantie een verkoper met veel verstand maar bleek achteraf puur zakelijk en gebrand om ons te laten tekenen, als je getekend hebt ben je verplicht 30 procent te betalen al is de financiering nog niet rond, voor een bedrag van meer dan 20.000 is dat veel geld. Al met al mooie keuken en de mannen die hem hebben geplaatst waaronder Guido de Engelsman meer dan lof, de verkoper bleef slecht functioneren ook richting de mannen die de keuken hebben geplaatst, kreeg het idee dat de verkoper alles uit eigen zak moest betalen.
FOTO VAN H.MEES
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat maar de route kan beter”
Door sjef leijs op zaterdag 12 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer en nieuwe toiletruimte aangeschaft. Ruime keuze in de showroom en goed geholpen. De levering van de bestelde producten was onvolledig. Dit is wel hersteld maar heeft tot vertraging geleid. Tevreden over de installateurs, maar deze zullen wel erg druk zijn geweest met andere klussen omdat ze zich regelmatig niet aan de afgesproken tijden hielden die ze met ons afgesproken hadden. Het uiteindelijke resultaat ziet er prima uit, maar de weg er naar toe verliep niet vlekkeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima met verbeterpunt”
Door Maaike op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Heerenveen
Keuken gekocht. In eerste instantie prima geholpen. Na het ontvangen van een kapotte kast vervolgens een slechte after sales. Dit is echt een verbeterpunt!
Reactie of foto toevoegen
“Goede voorbereiding is belangrijk”
Door J. Hendrix op dinsdag 27 aug 2019 19 | vestiging Son
Na een dagje badkamershoppen werden we bij Grando eigenlijk als enige winkel goed te woord gestaan. Geen verkoper met die vooral vlug zijn verkoop rond wil hebben, geen "bijna uitverkocht, dus snel beslissen", geen druk, goed gesprek. Goede inhoudelijke uitleg op onze vragen, we kopen immers niet dagelijks een badkamer. Alle ruimte om er thuis nog eens over na te denken. Het is belangrijk goed voorbereid aan te komen, vooral bij een kleinere badkamer. Hoe groot is de afvalemmer en waar zou hij passen? Idem voor de wasmand. Achteraf bleken er wel wat onnauwkeurigheidjes in het ontwerp gelopen te zijn, maar niets wat de aannemer en de tegelzetter prima opgelost hebben. Kijk vooral ook goed wanneer je een kleine badkamer en grote tegels neemt, op tekening ziet het er snel mooi uit, maar zonder geduldige en vakkundige tegelzetter komt het er raar uit te zien. Met de paas/pinksterdagen kregen we nog een nette korting, let op wanneer deze aanbiedingen zijn.

Aanvulling ontvangen 6 oktober 2019: De badkamer is ongeveer drie maanden geleden opgeleverd. Op zich is dit allemaal prima gegaan alleen heeft de aannemer schade veroorzaakt die nog niet opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Mevr de Geus op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Rotterdam
Een keuken. De eerste verkoper die mij geholpen had had ik geen klik mee dat ging niet helemaal goed, daarna een andere gehad en dat ging wel goed, het is ook daarna allemaal goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Montage netjes maar mis communicatie”
Door B Bakker op donderdag 30 mrt 2017 17 | vestiging Son
personeel van winkel vriendelijk ,niet alle afspraken worden nagekomen,zouden 1 contact persoon hebben,nalevering van spullen die defect waren duren lang,worden door winkel ook niet terug gebeld. Bouwpersoneel wel erg vriendelijk.

Aanvulling ontvangen op 5 april 2017: Goede middag Graag als extra info dat de montage verder door bouwbedrijf goed is uitgevoerd. De comunicatie met het bouwbedrijf liep ook goed,en die hebben ook goed geschakeld,waren zelfs in het weekeind beschikbaar
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar ontevreden over monteur”
Door Bart van Haperen op vrijdag 25 nov 2016 16 | vestiging Breda
Keukenadvies was goed en uiteindelijk hebben we een mooie keuken. Bij montage ging echter van alles mis, inclusief beschadigingen die in eerste instantie door de monteur ontkend werden. Wij zijn tevreden over Grando, maar deze monteur hoeft bij ons niet meer langs te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling maar verder heel blij met de keuken”
Door Vertelman op dinsdag 18 okt 2016 16 | vestiging Hoorn NH
Als je een keuken koopt en je bent bouwvakker ben je eerst blij dat de keuken nog in de bouwvak geplaatst kan worden.Er was ons echter niet verteld dat de achterwand pas ingemeten werd na de plaatsing en dat we daar zes weken op moesten wachten was een grote teleurstelling. Verder zijn we heel blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Normale behandeling, levering iets later”
Door broers op donderdag 29 sep 2016 16 | vestiging Tilburg
levering paar weken later als afgesproken.Inmeten van keuken liet lang op zicg wachten. Een paar keer naar Grando gebeld . zouden onze boodschap doorgegeven aan verkoper en die zou ons terug bellen (moet nu nog bellen) . voor de rest wel normaal behandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door voges op vrijdag 15 jul 2016 16 | vestiging Uden
slecht met verkoper - zeer goed met uitvoerder tegelzetter loodgieter electra en slopers hebben het na iedere klus goed en opgeruimd achter gelaten - geen opmerking meer
alles goed
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Joris op donderdag 30 jun 2016 16 | vestiging Son
Onlangs een prachtige keuken gekocht. Service was goed, advies had hier en daar wat beter gekund, grepen van de kasten zitten in het midden, zo ook op de koelkast, gevolg...... koelkast gaat veel te zwaar open. Dit had een adviseur moeten/kunnen weten.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bas van Rooij op maandag 13 jun 2016 16 | vestiging Son
Goed geholpen tijdens ontwerpen en uitkiezen van inrichting badkamer, levering daarentegen aantal dingen tegen aan gelopen - uiteindelijk wel opgelost, daarnaast flexibel geweest met afbestellen nadat bleek dat er te veel onderdelen waren besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortraject zeer goed, communicatie minder”
Door HB op woensdag 24 feb 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het voor traject was zeer goed maar tijdens plaatsing in de communicatie niet de sterke kant. Ze luisteren goed wat betreft mijn ideeen en ze brengen ook een goede input. Maar tijdens het plaatsen en afleveringen in het totaal moet je er zelf achteraan. Het is een duur project waar je dan mag vanuit gaan dat zij er alles aan doen om het geheel goed af te ronden maar dat is mijn idee niet in het geheel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door Anthonie op zaterdag 30 jan 2016 16 | vestiging Breda
Vriendelijke medewerkers. De afhandeling helaas iets minder. Er wordt herhaaldelijk beloofd om contact op te nemen maar vervolgens blijft het stil. Plaatsing wel keurig uitgevoerd. Vriendelijke en uitermate vakkundige monteur met geduld en gevoel voor precisie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door V Meerding op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Zevenbergen
Badkamer gekocht in oktober, levering 23 december, douchescherm ontbrak door fout in bestelling. Heb ergens anders scherm moeten kopen, lang moeten wachten voordat bedrag gecrediteerd werd. Had closetrolhouder besteld bij levering zat wc borstel en bekerhouder bij. bedrag retour gehad en heb ergens anders closetrolhouder gekocht.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat er ondanks alle zorgvuldigheid toch iets mis is gegaan met de bestelling. Gelukkig is alles opgelost en kunt u genieten van uw nieuwe badkamer. We wensen u erg veel veel plezier!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door M. van 't Loo op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Middelburg
Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijk advies door de verkoper. Maar helaas duurt het wel erg lang voordat de apparatuur geplaatst kan worden. Maar waarschijnlijk is dit overmacht ivm de feestdagen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, op een kleine vertraging van het plaatsten van het apparatuur na. We gaan er vanuit dat dit ook netjes is opgelost. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J. Vreeburg op vrijdag 21 aug 2015 15 | vestiging Hoofddorp
Op zich goed geholpen in de showroom en een vrij snelle lever- en montagetijd. Jammer genoeg was niet alles wat op tekening stond ook praktisch uitvoerbaar waardoor het net niet helemaal zo is als in eerste instantie was bedoeld. De gebruikte materialen zijn prima en zien er mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos maar goed opgelost”
Door Jansen op zondag 16 aug 2015 15 | vestiging Hengelo OV
Niet alles liep vlekken loos maar is goed opgelost, ook dankzij de goede montuur die achter enkele dingen aan moest, dank voor zijn goede inzet, wat ook niet makkelijk was voor hem, hij had het ook graag anders gezien, en de pech voor ons dat de vakantie er tussen zat , dat leverde ook de onnodige vertraging op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Huib en José van der Hiele op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht bij Grando Middelburg, adviseur Michel de Ridder gaf ons prima informatie over noviteiten op keukengebied waarop wij uiteindelijk onze keuze hebben bepaald en gekocht. Alvorens de definitieve bestelling te plaatsen hebben we nog een tweede ronde gedaan op verzoek van Michel, we hebben niets veranderd en bleven bij onze eerste keuze. Na oplevering van ons appartement Is de keuken geplaatst door 2 vakmensen tot 100% tevredenheid. Misschien hebben wij geluk gehad dat alles 100% klopte, vandaar een vette 10
Reactie of foto toevoegen
“Op ons gemak”
Door Hermien Janssens op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Barendrecht
Vorig jaar besloten mijn vriend en ik om een nieuwe keuken aan te schaffen. Een grote, spannende aankoop. Bij Grando voelden wij ons direct op ons gemak. Michelle heeft ons uitermate goed geholpen bij het ontwerpen van onze droomkeuken. Ze dacht mee over de kleinste details en kwam met creatieve oplossingen. Tot en met het plaatsen is alles voorspoedig verlopen. Wij bevelen Grando Barendrecht aan iedereen aan!
FOTO VAN HERMIEN JANSSENS
Keuken aan twee zijden
REACTIE VAN OSCAR
Mag ik weten wat jullie voor deze keuken betaald hebben? Groeten Oscar
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Diënne Kamphuis op donderdag 21 mei 2020 20 | vestiging Helmond
In een kleine ruimte in een huis van 1920 waar alles op het oog recht lijkt, is een prachtige badkamer gerealiseerd waar het heerlijk badderen en douchen is. Ik ben zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing goed gedaan”
Door Govert van Beek op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Utrecht
Vanaf het moment dat ik mijn wensen kenbaar heb gemaat ben ik erg goed geholpen door Nick van der Laan. Mijn wensen waren nogal uitgebreid omdat er flink verbouwd moest worden aan de badkamer. Maar de uiteindelijke keuze en advies sloot goed aan bij mijn wensen. De verbouwing van de badkamer is goed aangepakt en mooi opgeleverd door Ton Apeldoorn. En de keuken is mooi gemonteerd door Peter. Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop en hoe alles is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Olivier & Esmé op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Eigenlijk waren we van plan onze keuken zelf te bouwen, maar nadat een vriend enthousiast was over zijn nieuwe keuken van Grando hebben we toch een bezoek gebracht. Gelukkig maar, want van begin tot eind zijn we super geholpen; met het ontwerp, een eerlijk advies, een goede prijs en service met nazorg. AL met al super tevreden!
FOTO VAN OLIVIER & ESMÉ
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerben op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Gastvrije ontvangst, prettige mensen, kundig, mooie keuken gekocht levering en service prima geregeld. Telefonisch contact is ook prima, vriendelijk, meedenkend. Kortom super.

Aanvulling ontvangen 15 mei 2020: Levering en montage is Is al gebeurd. In 1 woord geweldig.
FOTO VAN GERBEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Piet van der Lei/Kitty van der Schaaf op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een nieuwe keuken begint met het maken van een eigen plan. We waren al een eind op weg, maar gelukkig heeft Rutger Groenendijk van Grando Hazerswoude heel scherp met ons meegedacht en daardoor ons conceptplan geperfectioneerd. Een ervaren monteur heeft zeer zorgvuldig en met veel oog voor detail de nieuwe keuken geïnstalleerd. We zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. Grando Hazerswoude bevelen we daarom graag aan voor de aankoop van een nieuwe keuken. Kitty van der Schaaf Piet van der Lei
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Conny Van Der linden op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goed ervaren personeel. Er wordt goed met je meegedacht en voor oplossingen gezocht voor evt probleempjes waar je tegen aan loopt. Ook als je een aantal keer terug komt om e.e.a te wijzigen doen ze daar niet moeilijk over. De communicatie met de aannemer is ook prima.

Aanvulling ontvangen 15 mei 2020: We hebben een badkamer en toilet laten renoveren en daar sanitair en tegels voor gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Attent”
Door Ingrid + Dirk v 't Hullenaar op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In november 2017 gingen we voor een keuken kijken en hadden er de volgende dag al een besteld, ondanks dat ons huis nog grondig verbouwd moest worden. En we wisten het zeker: het wordt er een met kookeiland! Onze bestelling mocht 2 jaar in optie. Na de intensieve verbouwing van bijna 2 jaar, bleek een hoekopstelling met een andere kleur toch beter uit te komen. Geen probleem bij Grando Tilburg. Met het grootste gemak kwam er een nieuwe 3D-tekening naar onze smaak uit de computer van de kundige medewerker. Mijn 'handy-man' werkt secuur, dus in goed overleg plaatsten we de keuken zelf. We hebben er de tijd voor genomen en alles paste perfect. De combi-oven werd zonder probleem geruild, want de glazen deur had het transport niet overleefd. Dit zagen we pas na enkele weken, toen we daadwerkelijk de keuken uit gingen pakken. Ook geen probleem bij Grando Tilburg.
En nu de keuken helemaal af is, kwam Dave bij ons thuis een kijkje nemen naar het resultaat, met een attentie. Erg attent!
FOTO VAN INGRID + DIRK V 'T HULLENAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Mirjam Zutt op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken door Rob vd Vlekkert . Het slopen de voorbereiding en afwerking van de keuken is super gedaan door Marco Kiefte in samenwerking met Grando Keukens De keuken is helemaal naar onze wens geplaatst. Omdat er toch nog een kleine lekkage is ontstaan door de aansluiting van de Quoocker is er meteen een nieuwe kast besteld. Super bedrijf!!! Helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over service bij keuken”
Door Krol op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Goede service, aanpassingen zijn geen probleem. Na een paar dagen kwam de lak van de greepjes. Mailtje gestuurd, binnen 5 een belletje en na een kwartier kwam er al iemand kijken. Mocht echt niet kunnen, dus zijn er direct nieuwe besteld. Zeer tevreden over de service!
Reactie of foto toevoegen
“Goed adres”
Door Margot Maas op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Delft
Zijn na goede ervaringen van vorige keuken weer naar Grando Delft gegaan. Zeer goed geholpen en geadviseerd door Patricia: iemand die écht meedenkt en enthousiast is. Ook na de deal kun je altijd bij Grando Delft terecht. Goed adres!
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Dick van Linschoten op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bijzonder goed advies prettige rustige omgeving en veel tijd en aandacht tijdens de orientatie en eindkeuzes. Goed gericht advies. Alles bij elkaar een bijzonder prettige ervaring.

Aanvulling ontvangen 14 mei 2020: Betreft keuken, badkamer en toilet. 95% gereed op dit moment. Prima gelopen allemaal.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Quirin Laumans op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Niet van plan om een badkamer te kopen, alleen maar informeren. Zo liepen we de winkel binnen. We worden goed geholpen, en na 2 uur praten en kijken, tekenen we. Goede afspraken gemaakt over aflevering en installatie, en daar houden de professionele en hard werkende monteurs zich aan. De eerste twee dagen veel lawaai met al het breekwerk, veel stof, maar ja, dat moet nu eenmaal. Daarna de tegels zetten op vloer en wanden, enz. Het gaat snel, 10 werkdagen. De badkamer is eerder klaar dan verwacht. Er is nog een akkefietje met de spiegel maar dat wordt naar alle tevredenheid verholpen. Alles heel mooi geworden, we genieten nu van de gelijkvloerse instap, de regendouche enz.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gedaan”
Door W. van Gent op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Klantvriendelijkheid en expertise staan hier hoog in het vaandel niet alleen bij het kopen van mijn keuken maar ook daarna. Alle wensen die ik had zijn in de keuken verwerkt. Het plaatsen is snel en erg netjes gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Spreekt voor zich”
Door Inge Brunt op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een Badkamer laten plaatsen door Grando Amersfoort. Grando was de eerste winkel waar we heen zijn gegaan en we zijn ook niet meer verder wezen kijken. Umit Isik nam alle tijd voor ons en dacht goed mee om onze wensen in een echte badkamer te veranderen. Alles werd duidelijk uitgelegd en in een rondje door de mooie showroom liet hij ons alles zien wat mogelijk was. Door de 3D tekening kregen we ook een goed beeld van het eindresultaat. De opgegeven planning werd ook netjes gevolgd. De mensen die de badkamer kwamen plaatsen werken netjes en overlegden alles. Umit Isik belde tussendoor nog een aantal keer om te horen of alles naar wens ging. Echt top! De foto's spreken voor zich denk ik!
FOTO VAN INGE BRUNT
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Biep op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Super geholpen bij het uitzoeken van onze badkamer. Grando heeft onze badkamer geweldig verbouwd, wij hadden een badkamer zonder toilet en nu dankzij Grando een badkamer met toilet helemaal toppie.
FOTO VAN BIEP
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Leontine Helmer op zaterdag 9 mei 2020 20 | vestiging Wormerveer
Een jaar geleden liepen we nietsvermoedend. Alleen denkend we hebben een nieuwe keuken nodig in ons nieuwe huis. Want degene die we hadden is/ was 40 jaar oud. En dat er een dragende muur uit ging. Zodat de keuken meer bij het huis werd betrokken. We kijken rond en worden geholpen door Ruud. Ons budget jaa een goeie. Weten wij veel. Maar we gaven je de vrije hand om onze keuken te ontwerpen. En het resultaat mag er zijn. Na vertraging met verbouwen keuken uit gesteld. Uiteindelijk kon dat niet langer. Dan maar bezorgen en in de woonkamer zetten. Waar die een paar maanden heeft gestaan voordat we hem zelf konden plaatsen. En we konden hem eindelijk plaatsen. Alles zat erin laatste blad ging erop en we willen de inductie erin zetten komen we erachter dat het gat in het blad te klein is. Wij Balen, maar Ruud heeft het voor ons netjes opgelost. Een jaar na dato kregen we een nieuw blad kosteloos. En die werd binnen 3 weken geleverd. Ik blij, wij blij. De keuken is af en zoals je ziet een plaatje geworden.
FOTO VAN LEONTINE HELMER
Plaatje geworden
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door v Lieshout op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Helmond
Hebben een mooie nieuwe keuken gekocht en waren van een ding niet blij. De wasbak lag te diep in het werkblad maar dit is erg vakkundig opgelost en krijgen een nieuw werkblad met een andere wasbak
Reactie of foto toevoegen
“Informeel”
Door Steffie op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Erg flexibele en meedenkende medewerkers. Informele en snelle communicatie. Goede kwaliteit en alles is netjes op tijd geleverd.
FOTO VAN STEFFIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouw”
Door Maud van Hooijdonk op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Voor onze nieuwbouwwoning een keuken gekocht bij Grando Keukens in Tilburg. We werden super fijn geholpen door Dave! Duidelijke uitleg, dacht goed mee in opties en budget wat we hadden. Goede service!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Ans Steffens op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Keuken en badkamer gekocht. Probleempje meteen opgelost. Prima service. Blij met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Place to be”
Door Jan Haens op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
We hebben bij vorig jaar een badkamer besteld die in april dit jaar is gemaakt, toen we vorig jaar bij Grando binnenliepen werden we hartelijk ontvangen door Herman.Herman had op dat moment net een afspraak staan maar vroeg ons of hij later die dag terug kon bellen zodat hij ons toch kon helpen. Herman belde een uurtje later dat hij tijd voor ons had en heeft ons fantastisch geholpen, De Badkamer is nu zo'n twee weken klaar en als ik de deur van de badkamer openmaak kan ik nog steeds mijn ogen niet geloven. Wij zijn superblij met de nieuwe badkamer en als we in t vervolg een nieuwe keuken of badkamer nodig hebben hoeven we niet lang te zoeken. Voor ons is Grando de place to be.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Bram Abels op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Betrof renovatie van een bestaande keuken en ging daarbij met name om vervanging van de laden en deurtjes. Tevens vervanging boiler, kookgedeelte en oven. Na aantal gesprekken gekomen tot een oplossing die paste bij wat wij voor ogen hadden. De monteur die de werkzaamheden heeft uitgevoerd heeft perfect werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelooflijk tevreden klant”
Door Henk Jochems op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een prettig bedrijf, met uitstekende adviseurs, bekwaam, rustig en zeer prettig in de omgang. Ik zou iedereen Grando aanbevelen
FOTO VAN HENK JOCHEMS
Geplaatste badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Corry Ruitenberg-Nan op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn op een zaterdag heen gegaan naar Grando keukens Hoorn. Bij binnen komst werden wij heel hartelijk begroet. We mochten eerst rustig rond kijken en als we vragen hadden dan stonden ze direct voor ons klaar. Wij hebben een afspraak gemaakt op een andere dag en zijn heel goed geholpen met de keuken. De keuken die wij ongeveer hebben wilde werd eerst op papier gezet en rustig werden er apparaten bij ingebouwd. Het zag er meteen geweldig uit en elke centimeter werd benut. Alle apparaten die er in onze keuken zijn gekomen hebben we met de verkoopster bekeken en besproken. We kregen meteen de informatie mee naar huis plus een paar foto's van de keuken en de platte grond in 3d. De afspraak van de keuken om te plaatsen was meteen goed. ze kwamen de keuken in de ochtend vroeg brengen en een uur later kwamen er 2 keuken monteurs om alles te installeren. Dat allemaal in een dag tijd. Daarna hebben we een inloop bad besteld met een hangtoilet, hier kregen wij ook alle informatie van mee. De bad kamer wordt in augustus geplaatst en daar hebben wij alle vertrouwen in.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm bedankt”
Door Sjoerd en Anna op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Assen
Wij hebben door Grando Assen onze badkamer laten doen. We zijn hier echt onwijs blij mee! We vonden het erg prettig dat we langs Grando konden gaan, dat er goed geluisterd werd naar onze wensen. Leon kon via de computer alles invoeren wat onze ideeen waren. We konden in de winkel ter plekke bekijken hoe dit eruit zou komen te zien. We twijfelen uiteindelijk bij thuiskomst toch over een aantal keuzes ( zoals tegels enz ) en zijn op een later moment toch weer terug gekomen om bepaalde keuzes te veranderen. Dit was gelukkig geen enkel probleem, enorm fijn. Ik denk dat we 2x langer dan 2 uur in de winkel hebben gezeten. Hihi. Maar er werd voor ons alle tijd genomen. Ook onze kids hebben zich in die tijd in de kidshoek heerlijk vermaakt. De uitvoering van de badkamer was ook echt super. Dit heeft Henri voor ons gedaan. Wat werkt bij hard en netjes zeg! Henri denkt heel goed na over praktische zaken bij de uitvoering en alle keuzes zijn overwogen en in overleg. We zijn enorm blij met Henri. Genieten iedere dag nog van onze badkamer. Echt een hotel gevoel. :) enorm bedankt!
FOTO VAN SJOERD EN ANNA
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN KUNNEN
Ook wij zijn blij met het resultaat. Grando Assen
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Jacqueline ter Haar op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Onze ervaring bij Grando keukens en bad in Hengelo was super we werden netjes ontvangen en de medewerkers waren behulpzaam en hadden goede adviezen. Alles was prima geregeld! De keuken is perfect afgeleverd en gemonteerd . Het montage bedrijf waar Grando mee samenwerkt was ook perfect alles is prima gemonteerd.
FOTO VAN JACQUELINE TER HAAR
Keuken met bargedeelte
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij”
Door Kleinhout Bas op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando. We zijn uitstekend geholpen door Risza Istanto in de showroom in Utrecht. Na een korte inspectie thuis bleek de eerste optie niet haalbaar maar dit hebben we snel kunnen omzetten naar een ander mooi ontwerp. Met de monteur Tom van Apeldoorn hebben we prima contact gehad. De communicatie was top en de lijntjes heel kort. We zijn goed meegenomen in het proces en alles tot aan de oplevering is in goed overleg gegaan. We zijn heel erg blij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Familie Hummelink | Dongen op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wat zijn wij goed door jullie geholpen! Eerst door Ankie en later door Vera! Top team! En wat zijn wij blij met het resultaat! Een droom keuken! Grando Breda, super bedankt!
FOTO VAN FAMILIE HUMMELINK | DONGEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat naar de zin”
Door Arent Thijsen op maandag 27 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Resultaat is een keuken die helemaal naar onze zin is. Top kwaliteit en bruikbaarheid. Geïnstalleerd door uitermate deskundige en behulpvaardige monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Vos op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
Op een tropische zomerdag kwamen we in de showroom van Grando om inspiratie op te doen voor een nieuwe badkamer.Na rustig rondgekeken te hebben werden we door Erwin geholpen.We hadden zelf al wat mogelijkheden bedacht en hij kon hier goed op anticiperen.Er werd een 3D tekening gemaakt, zodat je een goed idee krijgt van de realiteit. Daarna vele keren heen en weer gelopen naar de opstellingen in de showroom en Erwin bleef geduldig en dacht mee.Uiteindelijk kwam er een mooi ontwerp met nog wat practische dingetjes van Erwin en besloten we de badkamer te bestellen.Heel fijn was dat de badkamer op redelijke termijn geplaatst kon worden door hun monteurs die alle werkzaamheden op zich nemen.En toen kwam Corona in de tijd dat onze badkamer en toilet aangepakt zouden worden, maar gelukkig geen probleem.Netjes een telefoontje of ze welkom waren en of wij gezond waren en zo starten de monteurs in april met de werkzaamheden.Wat een vakmannen waren dat en goed op elkaar ingespeeld! Onverwachtte probleempjes losten ze vakkundig op en in 2 weken waren de badkamer en ook het toilet beneden keurig geinstaleerd! We zijn superblij en tevreden met onze nieuwe ruimtes.I
FOTO VAN VOS
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Jacqueline op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Bij toeval bij Grando Naaldwijk gekomen. Vanaf het eerste moment prima geholpen hetgeen tot een fantastische keuken heeft geleid. Meedenken, service, tips echt heel fijn!

Aanvulling ontvangen op 29 april 2020: De keuken is gemonteerd en ook dat is goed gegaan. Beetje jammer dat de koffiemachine het niet meer doet maar dat valt buiten Grando waar ik erg tevreden over ben.
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door M. Pelli op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima service door Dinesh en team. We zijn bijzonder goed geholpen met onze ideeën en deze te realiseren in een nieuwe keuken. Plaatsing en levering waren top geregeld en een klein 'mankement' direct verholpen. Al met al een topservice en prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (95 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (33 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (50 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (39 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (95 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (33 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (21 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (29 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (35 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (124 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (17 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (40 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (61 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (54 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (91 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (91 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (107 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (92 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (19 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (77 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (29 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (70 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (109 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (106 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (146 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (43 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (60 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (45 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.