Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1938 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren961 ervaringen
4 sterren734 ervaringen
3 sterren60 ervaringen
2 sterren54 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat maar de route kan beter”
Door sjef leijs op zaterdag 12 okt 2019 '19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer en nieuwe toiletruimte aangeschaft. Ruime keuze in de showroom en goed geholpen. De levering van de bestelde producten was onvolledig. Dit is wel hersteld maar heeft tot vertraging geleid. Tevreden over de installateurs, maar deze zullen wel erg druk zijn geweest met andere klussen omdat ze zich regelmatig niet aan de afgesproken tijden hielden die ze met ons afgesproken hadden. Het uiteindelijke resultaat ziet er prima uit, maar de weg er naar toe verliep niet vlekkeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima met verbeterpunt”
Door Maaike op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Heerenveen
Keuken gekocht. In eerste instantie prima geholpen. Na het ontvangen van een kapotte kast vervolgens een slechte after sales. Dit is echt een verbeterpunt!
Reactie of foto toevoegen
“Goede voorbereiding is belangrijk”
Door J. Hendrix op dinsdag 27 aug 2019 '19 | vestiging Son
Na een dagje badkamershoppen werden we bij Grando eigenlijk als enige winkel goed te woord gestaan. Geen verkoper met die vooral vlug zijn verkoop rond wil hebben, geen "bijna uitverkocht, dus snel beslissen", geen druk, goed gesprek. Goede inhoudelijke uitleg op onze vragen, we kopen immers niet dagelijks een badkamer. Alle ruimte om er thuis nog eens over na te denken. Het is belangrijk goed voorbereid aan te komen, vooral bij een kleinere badkamer. Hoe groot is de afvalemmer en waar zou hij passen? Idem voor de wasmand. Achteraf bleken er wel wat onnauwkeurigheidjes in het ontwerp gelopen te zijn, maar niets wat de aannemer en de tegelzetter prima opgelost hebben. Kijk vooral ook goed wanneer je een kleine badkamer en grote tegels neemt, op tekening ziet het er snel mooi uit, maar zonder geduldige en vakkundige tegelzetter komt het er raar uit te zien. Met de paas/pinksterdagen kregen we nog een nette korting, let op wanneer deze aanbiedingen zijn.

Aanvulling ontvangen 6 oktober 2019: De badkamer is ongeveer drie maanden geleden opgeleverd. Op zich is dit allemaal prima gegaan alleen heeft de aannemer schade veroorzaakt die nog niet opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Mevr de Geus op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Een keuken. De eerste verkoper die mij geholpen had had ik geen klik mee dat ging niet helemaal goed, daarna een andere gehad en dat ging wel goed, het is ook daarna allemaal goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 '17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Montage netjes maar mis communicatie”
Door B Bakker op donderdag 30 mrt 2017 '17 | vestiging Son
personeel van winkel vriendelijk ,niet alle afspraken worden nagekomen,zouden 1 contact persoon hebben,nalevering van spullen die defect waren duren lang,worden door winkel ook niet terug gebeld. Bouwpersoneel wel erg vriendelijk.

Aanvulling ontvangen op 5 april 2017: Goede middag Graag als extra info dat de montage verder door bouwbedrijf goed is uitgevoerd. De comunicatie met het bouwbedrijf liep ook goed,en die hebben ook goed geschakeld,waren zelfs in het weekeind beschikbaar
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar ontevreden over monteur”
Door Bart van Haperen op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Breda
Keukenadvies was goed en uiteindelijk hebben we een mooie keuken. Bij montage ging echter van alles mis, inclusief beschadigingen die in eerste instantie door de monteur ontkend werden. Wij zijn tevreden over Grando, maar deze monteur hoeft bij ons niet meer langs te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstelling maar verder heel blij met de keuken”
Door Vertelman op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Als je een keuken koopt en je bent bouwvakker ben je eerst blij dat de keuken nog in de bouwvak geplaatst kan worden.Er was ons echter niet verteld dat de achterwand pas ingemeten werd na de plaatsing en dat we daar zes weken op moesten wachten was een grote teleurstelling. Verder zijn we heel blij met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Normale behandeling, levering iets later”
Door broers op donderdag 29 sep 2016 '16 | vestiging Tilburg
levering paar weken later als afgesproken.Inmeten van keuken liet lang op zicg wachten. Een paar keer naar Grando gebeld . zouden onze boodschap doorgegeven aan verkoper en die zou ons terug bellen (moet nu nog bellen) . voor de rest wel normaal behandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door van den Berg op zondag 31 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Keuken en badkamer besteld bij Grando Hoofddorp. Inmeten van de badkamer en keuken gebeurde apart op twee verschillende momenten. Badkamer kon naar eigen wens eerder geleverd worden (werden wel extra bezorgkosten gerekend). Badkamer tot nu toe tevreden. Alleen het bad was anders binnen gekomen dan besteld was en bad stelpoten ontbraken. In overleg met de winkel goed uitgekomen. Keuken moet nog geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door voges op vrijdag 15 jul 2016 '16 | vestiging Uden
slecht met verkoper - zeer goed met uitvoerder tegelzetter loodgieter electra en slopers hebben het na iedere klus goed en opgeruimd achter gelaten - geen opmerking meer
alles goed
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Joris op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Son
Onlangs een prachtige keuken gekocht. Service was goed, advies had hier en daar wat beter gekund, grepen van de kasten zitten in het midden, zo ook op de koelkast, gevolg...... koelkast gaat veel te zwaar open. Dit had een adviseur moeten/kunnen weten.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bas van Rooij op maandag 13 jun 2016 '16 | vestiging Son
Goed geholpen tijdens ontwerpen en uitkiezen van inrichting badkamer, levering daarentegen aantal dingen tegen aan gelopen - uiteindelijk wel opgelost, daarnaast flexibel geweest met afbestellen nadat bleek dat er te veel onderdelen waren besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortraject zeer goed, communicatie minder”
Door HB op woensdag 24 feb 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het voor traject was zeer goed maar tijdens plaatsing in de communicatie niet de sterke kant. Ze luisteren goed wat betreft mijn ideeen en ze brengen ook een goede input. Maar tijdens het plaatsen en afleveringen in het totaal moet je er zelf achteraan. Het is een duur project waar je dan mag vanuit gaan dat zij er alles aan doen om het geheel goed af te ronden maar dat is mijn idee niet in het geheel gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door Anthonie op zaterdag 30 jan 2016 '16 | vestiging Breda
Vriendelijke medewerkers. De afhandeling helaas iets minder. Er wordt herhaaldelijk beloofd om contact op te nemen maar vervolgens blijft het stil. Plaatsing wel keurig uitgevoerd. Vriendelijke en uitermate vakkundige monteur met geduld en gevoel voor precisie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door V Meerding op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Zevenbergen
Badkamer gekocht in oktober, levering 23 december, douchescherm ontbrak door fout in bestelling. Heb ergens anders scherm moeten kopen, lang moeten wachten voordat bedrag gecrediteerd werd. Had closetrolhouder besteld bij levering zat wc borstel en bekerhouder bij. bedrag retour gehad en heb ergens anders closetrolhouder gekocht.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat er ondanks alle zorgvuldigheid toch iets mis is gegaan met de bestelling. Gelukkig is alles opgelost en kunt u genieten van uw nieuwe badkamer. We wensen u erg veel veel plezier!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door M. van 't Loo op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Middelburg
Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijk advies door de verkoper. Maar helaas duurt het wel erg lang voordat de apparatuur geplaatst kan worden. Maar waarschijnlijk is dit overmacht ivm de feestdagen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, op een kleine vertraging van het plaatsten van het apparatuur na. We gaan er vanuit dat dit ook netjes is opgelost. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goed”
Door J. Vreeburg op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Op zich goed geholpen in de showroom en een vrij snelle lever- en montagetijd. Jammer genoeg was niet alles wat op tekening stond ook praktisch uitvoerbaar waardoor het net niet helemaal zo is als in eerste instantie was bedoeld. De gebruikte materialen zijn prima en zien er mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Joost Eekhof op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Rotterdam
We zijn heel erg bij met onze nieuwe keuken. Het zijn mooie kasten, zeer goed afgewerkt. Er was een klein akkefietje met het fornuis dat correct is opgelost. wij zijn geholpen door een hele vriendelijke monteur, vakbekwaam en precies.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos maar goed opgelost”
Door Jansen op zondag 16 aug 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Niet alles liep vlekken loos maar is goed opgelost, ook dankzij de goede montuur die achter enkele dingen aan moest, dank voor zijn goede inzet, wat ook niet makkelijk was voor hem, hij had het ook graag anders gezien, en de pech voor ons dat de vakantie er tussen zat , dat leverde ook de onnodige vertraging op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Van den Houten op maandag 11 nov 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben hier een keuken gekocht. Prettig contact met deze vestiging en hun goede, attente verkoper. Zeer bekwaam en hulpvaardig met de verkoop van onze keuken. Inmiddels is de keuken geplaatst, ook dit is zeer prezierig verlopen. Kortom, zeer prettige ervaring en daardoor zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Maarten Frazer op zondag 10 nov 2019 '19 | vestiging Doetinchem
We hebben bij Grando Doetinchem onze nieuwe keuken gekocht. Coen was erg ervaren en heeft ons goed geholpen. De opstelling is meerdere keren goed bekeken en waar nodig aangepast. Het plaatsen was erg netjes en op de afgesproken momenten. Ook de service achteraf was erg goed. We zouden Grando dan ook zeker aanraden.
FOTO VAN MAARTEN FRAZER
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Mariska de Krosse op zondag 10 nov 2019 '19 | vestiging Zwolle
Beste Grando Zwolle en Beste Peter-Paul, Onze keuken is van de week gemonteerd, en alles is nog mooier dan verwacht. Ook de monteur heeft zijn werk super gedaan dikke pluim. We hebben in de afgelopen maanden heel wat keukenzaken bezocht maar die van jullie sprong er met kop en schouders bovenuit. Afwerking en advies een dikke 10+ we kunnen iedereen jullie aanbevelen en zullen dat ook zeker doen. Peter-Paul bedankt voor je advies hier kan een ieder die een keuken verkoopt een voorbeeld aannemen, geen druk over beslissen, goede prijs voor een heel goede kwaliteit en een perfect ontwerp waar over nagedacht is. Grando en Peter-Paul bedankt voor alles.
FOTO VAN MARISKA DE KROSSE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet aan de wensen”
Door De Vlieg op zondag 10 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
De keuken die wij hebben gekocht bij Grando Amersfoort voldoet helemaal onze wensen. We hebben het verkoopgesprek als zeer prettig ervaren. Ook het plaatsen van de keuken is goed gegaan. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig werk geleverd”
Door RV op donderdag 7 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben voor ons nieuwe huis een keuken door Grando Amersfoort laten ontwerpen. De oude huidige keuken had een u vorm en wij wilden een schiereiland. Maar we twijfelden of dat wel zou passen. We hebben de eerste keer daar met hen gebrainstormd en onderwijl werd er meteen een ontwerp gemaakt en gingen we meteen met een eerste ontwerp naar huis. Daarna hebben ze de puntjes op de i gezet en ons perfect begeleid. Ze luisterden zeer nauwkeurig en anticipeerden daar meteen op. Het gevolg was een perfect uitziende keuken die tot op de millimeter nauwkeurig paste. We wilden onze eigen Amerikaanse koelkast meenemen en ook die paste er perfect in. De montage verliep heel vlot. De monteur was heel kundig, vriendelijk, snel maar accuraat. Dus wij zijn super tevreden en onze verwachtingen zijn overtroffen. Wij hebben eerst reviews gelezen van keuken zaken en Grando Amersfoort sprong eruit. Ze maken de goede reviews zeker waar. Je wilt toch zeker zijn van je keuze want het kost heel veel geld zo'n keuken en dat leg je bij Grando Amersfoort in goede handen.
Reactie of foto toevoegen
“Sympathiek”
Door Familie Huig op woensdag 6 nov 2019 '19 | vestiging Den Helder
Bij deze vestiging hebben wij een keuken gekocht. Wij werden heel goed en leuk geholpen. Sympathieke medewerker. Echt een aanbeveling.

Aanvulling ontvangen 7 november 2019: Onze keuken is precies een week geleden gemonteerd, woensdag ervoor waren de delen geleverd. De monteur kwam lekker vroeg, werkte enorm hard en netjes. Vrijdags tegen 12.00 uur stond de keuken er. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen klagen”
Door Angela op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Utrecht. Vanaf de binnenkomst was het gevoel goed. Kevin heeft ons goed geholpen met een mooi ontwerp en uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt. Levering en montage ging goed, verder geen klagen. Ik zou Grando Utrecht zeker aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Te spreken over traject”
Door Serge en Viviane op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Over de aangeschafte keuken bij Grando in Heerhugowaard zijn wij uitermate te spreken. Mooie keuken goede kwaliteit. Los van de kwaliteit zijn wij ook zeer te spreken over het voortraject en de installatie. Tijden het uitzoeken van een geschikte keuken zijn wij zeer professioneel geholpen. Er is goed meegedacht en vakkundig advies gegeven over wat er al dan niet mogelijk was. De installatie van de keuken is eveneens vakkundig gedaan. Ook door mensen die plezier in hun werk hebben en alles achter de komma goed willen achterlaten. Frank, Jeff, Bedankt voor de samenwerking.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Jenni Nicholson op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Utrecht
I have just had my new kitchen installed and it has exceeded my expectations. The whole process from the planing to the installation was very easy and well communicated. Everyone involved was helpful, very good at their job. My kitchen has been transformed and been brought into the 21st century! :-) I would unreservedly recommend Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vertrouwenwekkend”
Door Janny en Rob Wolschrijn op zondag 3 nov 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Een nieuwe keuken en een nieuw toilet, gedurende het hele proces geen enkele negatieve ervaring, de begeleiding van begin tot eind is in een hand, van dhr Wiggers, de uitvoering c.q. de voorbereiding tot plaatsing en de montage zelf van de keuken en toilet wordt uitgevoerd door bij deze Grando vestiging horende uitvoerende die v.v. prima overleg en contact hebben. Dit bedrijf is zeer vertrouwenwekkend en ik raad hen van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Marleen en Bas op zaterdag 2 nov 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Na een vervelende ervaring bij een andere keukenzaak via via bij Evert Rop bij Grando Barendrecht terechtgekomen. Wat een verademing...geen opdringerige verkooppraatjes maar eerlijke verkoop. Geen vraag is te gek voor Evert en z'n team, ze denken en helpen mee waar nodig. En zoals Michelle zei "een keuken kopen hoort een feestje te zijn" en dat is ook zo en daar heeft Grando Barendrecht gelukkig alsnog voor gezorgd! Hartelijk bedankt jullie zijn toppers!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door A op vrijdag 1 nov 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De kwaliteit van de keuken is prima en de adviseur heeft ons echt geweldig geholpen en alle tijd genomen om het beste resultaat te bereiken voor een kleine keuken
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Maartje ten Cate op vrijdag 1 nov 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken gekocht. We werden heel serieus genomen, de verkoper is ook geweest om te kijken en adviseren. Keukenadvies was heel goed en later de oplevering ook. We hebben nu een prachtige nieuwe keuken.
FOTO VAN MAARTJE TEN CATE
Kookplaat in eiland
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door R. Tendick op vrijdag 1 nov 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Zeer nette service. Van begin tot eind deskundig geholpen. Erg mooi eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Weer terug naar Grando”
Door Astrid & Hans op dinsdag 29 okt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Na 2 jaar geleden een badkamer, nu een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Waarom Grando Heerhugowaard. Eigenlijk heel simpel : Een topverkoper Jeff die alle tijd voor je neemt, niet opdringerig is en weet waarover hij praat. Een topinstallateur Virgil die altijd met je meedenkt, altijd rustig blijft en tijdens de installatie diverse heel nuttige suggesties doet. Zo simpel kan het zijn, kortom wederom een warme douche voor Grando Heerhugowaard die wij ten zeerste aanbevelen.

Eerdere ervaring van 27 december 2019: Na slechte ervaring met andere badkamer leverancier bij Grando Heerhugowaard terecht gekomen Wat een verademing, totaal geen druk en men heeft alle tijd genomen om tot een goed ontwerp van onze badkamer te komen. Over de plaatsing kan ik maar 1 ding zeggen, wat een topmonteur zeg , werkt schoon, rustig en denkt mee. Kortom Grando Heerhugowaard is een warme douche waard.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Schalk /Kuiper op zaterdag 26 okt 2019 '19 | vestiging Son
Dankzij het goede advies en hulp van de erg aardige en kundige medewerker hebben wij een mooie keuken gekocht. Een kleine keuken in een kleine ruimte waar toch alles in zit wat wij graag wilden hebben.

Aanvulling 31 oktober 2019: De keuken is naar alle tevredenheid geplaatst. We zijn heel erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelukt”
Door Peter Gerards op woensdag 23 okt 2019 '19 | vestiging Zwolle
In het voorjaar hebben we bij Grando Zwolle een offerte aanvraag gedaan voor een compleet nieuwe keuken, incl. nieuwe tegels in de keuken, hal en garage. We wilden sowieso kwaliteit dus voor de laagste prijs gingen we er niet heen. De uitdaging die we hebben meegegeven is dat het binnen 6 weken operationeel moest zijn, dit i.v.m. onze verhuizing naar het betreffende huis. Gezien de drukte in de bouwwereld was dit voor Grando Zwolle een flinke uitdaging maar het is ze wel gelukt! Naast deze top prestatie (vinden wij) zijn we ook tevreden over de monteurs en zeer tevreden over de communicatie en betrokkenheid van directeur/eigenaar Bas Velzing, ook toen het even tegenzat. Na het operationeel opleveren waren er nog wat restpuntjes, ook die zijn keurig binnen de afgesproken termijn afgehandeld. Wat we ook graag willen vermelden is dat er geen vervelende verkooptrucjes zijn gebruikt. Wij zijn in ieder geval heel blij dat we hebben gekozen voor Grando Zwolle, en niet voor een "keukencowboy" Kortom, voor een goede, betrouwbare en betrokken keukenleverancier kunnen wij zeker Grando Zwolle aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig”
Door B.B.J. Sleven op zaterdag 19 okt 2019 '19 | vestiging Den Helder
We hebben een badkamer gekocht. Dit was onze eerste ervaring met Grando. We zijn zeer goed voorgelicht, goed overleg. De uitvoering was prima. Resultaat boven verwachting. Zeer vakkundig! We zijn 100% tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Jan en Yvonne Pasman op zaterdag 19 okt 2019 '19 | vestiging Zwolle
Toen wij de winkel binnen kwamen om ons te oriënteren op een nieuwe keuken en in gesprek raakten met Bas, hadden wij er gelijk een goed gevoel bij. Er werd geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er werden oplossingen aangedragen waar nodig. Dit heeft ons doen besluiten hier onze keuken te kopen. Op het moment dat onze keuken geleverd werd, bleek dat het keukenblad niet in de lift paste. Er werd meteen actie ondernomen en er werd voor een verhuislift gezorgd. Dit kwam uiteraard voor kosten van Grando. Perfect geregeld dus. De keukenmonteur was kundig en precies. Ja, wij bevelen Grando aan.
FOTO VAN YVONNE
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Henny op zaterdag 19 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Prima geholpen - alle tijd terwijl we zonder afspraak binnenliepen. Keuken uitgezocht, goed advies ontvangen en bij het opmeten het plan nog iets aangepast. Onze keuken heeft namelijk wat bijzondere hoeken dat maakte het wat lastiger. Levering keurig op tijd, installatie meer dan goed, snel en netjes keurige installateurs. Zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sarah op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe keuken. Goed advies gekregen van Dave en er werd direct actie ondernomen toen wasbak en afzuigkap niet meegeleverd bleken bij levering. Ik ben ook heel tevreden over de plaatsing en controle nadien.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M.J. Oudshoorn op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hoogvliet en zijn zeer tevreden. Ook over het hele voor traject zijn we tevreden. De kennis en het meedenken van de adviseur hebben we als positief ervaren. Ook de uitstraling van de showroom is netjes en gemoedelijk. Kortom deze vestiging is zeker een aanrader.
FOTO VAN M.J. OUDSHOORN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door R.B. Sligting op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken, super goede verkoop, levering en montage van onze keuken. Alles prima volgens afspraak nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Fam Commandeur op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Perfect geholpen, alle wensen zijn ingewilligd!
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische prestatie”
Door Arnold Schouten op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een badkamer en een toilet aangeschaft. Inspitatie in de showroom van Grando Zaandam opgedaan. Vervolgens samen met Nick en Evelien een heel mooi plan gemaakt. Jonathan Vega en zijn team hebben een fantastische prestatie geleverd door alles perfect te maken en te plaatsen.
FOTO VAN ARNOLD SCHOUTEN
Bad met toilet
REACTIE VAN ARNOLD SCHOUTEN
Dolblij mee!!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door N. Kruijssen op vrijdag 18 okt 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer gekocht en zeer goed geholpen en geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Ans op woensdag 16 okt 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een keuken gekocht. Het advies was prima en de montage mannen werkten nauwkeurig en erg plezierig. De keuken is op de juiste datum geplaatst. Wij zullen het iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Perry op maandag 14 okt 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Goed personeel, weet waar ze over praten en geven praktische oplossingen waar andere bedrijven niet mee komen. Daarnaast fijn dat degene bij wie je de keuken besteld, de keuken ook komt plaatsen. Bij het uitzoeken van de keuken nemen ze uitgebreid te tijd voor je en ook bij vragen achteraf helpen ze je zo goed als mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H.Jansen op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Assen
We hebben een badkamer gekocht en zijn zeer tevreden met de aankoop,de afhandeling en de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Helma Blankestein op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Epe
Ben uiterst tevreden over Grando Epe, de levering en montage liep helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Bakdkamerrenovatie”
Door P. Kok op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Perfecte adviseur en dito installateur. Kan ik iedereen aanraden. Bakdkamerrenovatie
FOTO VAN P. KOK
Gerenoveerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Jeffrey Siero op donderdag 10 okt 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Zwolle. Bij binnenkomst zijn we hartelijk ontvangen door Peter-Paul de Jong. We hebben aangegeven wat we graag willen qua keuken en wat we willen uitgeven. Peter-Paul heeft hier keurig gehoor aangegeven zonder enige druk of poespas of agressieve verkoop, en we hebben zelfs een luxere keuken gekocht wat ergens anders niet mogelijk was voor ons budget. Er is makkelijk contact te leggen met de winkel en alles gaat in goed overleg. De keuken is inmiddels geplaatst naar alle tevredenheid. Wij bevelen Grando keukens Zwolle aan! Peter-Paul, Alex en Bas super bedankt!
FOTO VAN JEFFREY SIERO
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet voor 200%”
Door Ine en Piet Mathijsen op woensdag 9 okt 2019 '19 | vestiging Son
Bij het eerste bezoek aan Grando in Son voor de aankoop van een nieuwe keuken hadden wij meteen een goed gevoel. Ingrid heeft ons bij de aankoop uitstekend voorzien van advies. Haar tekeningen gaven een goed beeld van de inrichting van de keuken. Inmiddels is de keuken geplaatst en voldoet hij voor 200% aan onze wensen. Ook de installatie is keurig verlopen. Ingrid en Grando team: BEDANKT !!
FOTO VAN INE EN PIET MATHIJSEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Kundige en fijne mensen”
Door Patrick van der Kolk op dinsdag 8 okt 2019 '19 | vestiging Lelystad
Een keuken, badkamer, vloer en toilet aangeschaft. Het was een groot project met een lange doorlooptijd. Hoewel niet alles vlekkeloos verliep werden alle problemen keurig en snel en naar volle tevredenheid opgelost. Het installatieteam zijn kundige en zeer fijne mensen die echt iets moois voor je willen maken, het personeel van Grando Lelystad vind ik 100% betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Open communicatie”
Door Marnix de Groot op zondag 6 okt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Tijdens de oriëntatie en de aanschaf van mijn keuken ben ik zeer vriendelijk geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en meegedacht over indeling/apparatuur. De open communicatie geeft veel vertrouwen. Ook na aanschaf ben ik iedere keer netjes te woord gestaan. Geen enkel moment heb ik mij opgejaagd gevoeld. De oplevering is geheel volgens afspraak gebeurd. Zeer nette afwerking.
FOTO VAN MARNIX DE GROOT
Opgeleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Willem Ravensbergen op vrijdag 4 okt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken prima geholpen door adviseur. De onderaannemers hebben ook goed en schoon hun werk gedaan
REACTIE VAN WILLEM RAVENSBERGEN
Wij zijn dan ook zeer tevreden met de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Claire op vrijdag 4 okt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben bij Grando Heerhugowaard een badkamer gekocht. We zijn hier zeer tevreden over. In de winkel zijn we perfect geholpen. Omdat het nogal een uitgave is wil je toch tussentijds nog even kijken, schuiven en switchen in het ontwerp. Hier was alle tijd voor. We hebben uiteindelijk erg mooie wand- en muurtegels uitgezocht met een mozaïektegeltje tussendoor. In combinatie met hoog wit glans meubilair, top! De installateur is een zeer prettige persoonlijkheid waar we goed afspraken mee konden maken. Hij kwam met goede ideeën en heeft de oude badkamer zonder veel overlast verwijderd en de nieuwe badkamer super strak geïnstalleerd. Ja, wij raden Grando aan.
Reactie of foto toevoegen
“Voorspoedig”
Door Johan op woensdag 2 okt 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Tijdens de aankoop van onze nieuwe keuken werden wij uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door een adviseur. De monteur die vervolgens kwam inmeten dacht uiterst creatief en oplossingsgericht mee. De aflevering en installatie verliep dan ook zeer voorspoedig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dick Boxum op maandag 30 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij zijn goed geholpen door de verkoper, alles is volgens afspraak geleverd en gemonteerd kortom wij zijn zeer tevreden met onze keuken en bevelen Grando Zwolle dan ook aan. Groeten
Reactie of foto toevoegen
“Geen problemen”
Door J Nijmeijer op maandag 30 sep 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hengelo, we zijn hier super goed begeleid. Het hele traject is super verlopen, van het uitzoeken van de keuken tot aan de montage. Geen problemen gehad. Echt een aanrader! Alles netjes op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (74 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (43 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (35 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (81 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (20 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (28 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (31 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (36 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (29 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (50 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (90 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (88 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (103 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (87 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (75 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (27 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (65 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (106 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (89 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (121 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (56 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (32 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.