Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1834 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren911 ervaringen
4 sterren690 ervaringen
3 sterren56 ervaringen
2 sterren53 ervaringen
1 ster104 ervaringen

Per vestiging:
“Helaas niet tevreden”
Door M. Schingenga op donderdag 29 aug 2019 '19 | vestiging Purmerend
De waslijst met gebreken is helaas te lang om op te noemen. Als positief punt kan ik nog benoemen dat de verkoopmedewerkers en een tweetal monteurs wel hun best hebben gedaan om het e.e.a. te herstellen. Plaatsing van de keuken heeft plaatsgevonden op 7 maart en we hopen dat de afronding per 25 september plaats vindt.
Reactie of foto toevoegen
“Matig”
Door Eric op dinsdag 6 aug 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Badkamer gekocht. zeer ontevreden over de verkoper (mes op de keel beleid) later wel goed gekomen met de eigenaar van de zaak super monteurs gehad wat een boel goed maakte.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf schilderwerk”
Door M.Palma op zaterdag 6 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het verkoopgesprek uitdrukkelijk aangegeven dat wij, gezien onze fysieke gesteldheid, enkel voor een compleet afgewerkte badkamer opteerden. Onder die nadrukkelijke wens een compleet nieuwe badkamer gekozen. Pittige prijs. Maar ja Grando zou alles regelen. Badkamer verbouwd. "Tsja gestucte plafond kan niet worden afgewerkt". De afwerking (afkitten en electra) kan pas worden gedaan als het plafond is geschilderd. Tot die tijd wordt ons ivm de loshangende electra, afgeraden om de badkamer te gebruiken. ? Grando maar bellen. "Wij hadden toch een duidelijk afspraak". Reactie: Ja misverstand...wij doen nooit schilderwerk....intern bespreken....geen zorgen maken.... begrip..hier komen we samen uit...anders mijn zwager heeft een schildersbedrijf. Daar sta je dan in de heetste juniweek in eeuwen, een gezin van vier zonder badkamer. Maar gelukkig daar komt de helpende hand van Grando..grijpt ons bij de ballen en knijpt ze fijn: "Normaal vragen wij hier EURO 450 voor, maar voor u EURO 377 exclusief." RUIM EURO 50 PER M2! Grando hoe diep kun je zakken. Hoe ver wil je profiteren van andermans ellende die je zelf hebt veroorzaakt. Je kan geen kant op. Waar vindt je op korte termijn een schilder. Toch maar het bod accepteren? Gelukkig na zoeken een erkend schildersbedrijf gevonden. Geen gedoe, netjes gewerkt met factuur. Nog geen kwart van de "vriendenprijs" van Grando. GRANDO GRAAIERS BAH.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat met nasmaak”
Door Jeroen de Kort op maandag 1 jul 2019 '19 | vestiging Helmond
Keuken gekocht bij Grando Helmond. De keuken is prima geïnstalleerd, een fijne monteur die kennis van zaken heeft. Echter tijdens het adviesgesprek is gesproken over een deel van de keuken wat wij liever dicht hadden gehad en de adviseur open. Uiteindelijk voor open gegaan maar bij installatie bleek dat dicht toch mooier en beter was voor ons. Dus toen we enkele planken wilden nabestellen (waar van te voren ook over gesproken was) werd hier de hoofdprijs voor gerekend (ruim € 1.500,- voor 6 planken/frontjes). Dit staat niet in verhouding en was zeer teleurstellend. Enig meedenken of meewerken was ver te zoeken, de keuken was immers al verkocht. Enfin, een flinke domper op de feestvreugde. Jammer, want de keuken is in principe prima maar ik kan deze nasmaak maar niet wegkrijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
Hierboven schrijft Dhr. Birtantie: "Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren". Uit de rapportage van de door de commissie ingeschakelde deskundige blijkt dat de werkzaamheden nog niet naar behoren zijn afgerond. Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht gegrond is. De commissie zal een vergoeding bepalen die de ondernemer aan de consument dient te betalen indien de ondernemer de werkzaamheden niet of niet tijdig uitvoert.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
De herstel werkzaamheden zijn nu inmiddels 14 maanden na de start van de werkzaamheden uitgevoerd. Op sommige plekken klinken de tegels nog steeds hol, maar de garantie is gegeven door het klusbedrijf dat dat geen kwaad kan. Ook zijn bij de werkzaamheden beschadigingen ontstaan. Tot dusver is er geen reactie van Grando op de melding hiervan. In 14 maanden tijd is de badkamer op geen enkel moment 100% in orde geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Liesbeth op dinsdag 18 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken en een badkamer. Heel goed geholpen tijdens de bezoeken aan de winkel, goed meegedacht, maar uiteindelijk is er in de badkamer en in de keuken iets verkeerds besteld en geleverd. Dit oplossen duurt te lang.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Eric op maandag 30 jul 2018 '18 | vestiging Breda
Badkamer gekocht in december 2017. Plaatsing zou zijn in mei 2018. Echter de installateur die het vanuit Grando zou doen had slechte recensies en gaf mij een slechte indruk. Daarom zelf een installateur geregeld, die het erg goed gedaan heeft. Bij levering was badkamerkast en verlichting niet besteld, dit heeft 3 maanden geduurd! Bij de nalevering bleek de verlichting weer niet besteld te zijn. De wastafel bleek een kleine beschadiging te hebben, maar daar wilde Grando niets mee doen. De speciale kit voor de douche-afvoer was keihard in de verpakking, ook hier geen vergoeding, kostte toch €80. Al met al heeft men alleen de materialen hoeven bestellen en afleveren. Niet tevreden. Overigens stonden er destijds heel veel negatieve recensies die nu allemaal verdwenen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet prettig”
Door Lisanne op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Voordat de handtekening was gezet was alle aandacht voor jou en werd je overal super mee geholpen. Totdat er na de handtekening problemen optreden. Ik wilde de keuken afroepen, degene die mij had geholpen was op vakantie. Wat opzich niet zo'n probleem is. Daarna meerdere keren gebeld en het zou doorgespeeld worden naar een andere collega. Wat uiteindelijk resulteerde dat ik mijn keuken 2 weken later binnen kreeg. Werd ronduit bot behandeld met name door de eigenaar. Mijn ongenoegen geuit in een mail maar daar uiteraard geen reactie op gehad. Voor de handtekening is de service super, maar daarna als er iets misgaat is de service ronduit slecht.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Beste Lisanne, Kunt u misschien even contact met mij opnemen want het kan nooit de bedoeling zijn dat u met het gevoel zit bot behandeld te worden door wie dan ook in onze vestiging. Ik wil graag even kijken waar in deze dit is ontstaan en kijken of ik hierin nog sturing kan geven aan deze situatie. U kunt mij bereiken op 020-4460112 Met vriendelijke groet Detlef Kok Grando Hoofddorp
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Lades niet handig”
Door E. Veenstra op zaterdag 16 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht. De keuken is erg mooi, maar wij zijn -achteraf gezien- niet goed geïnformeerd. Het gevolg is dat een deurtje en een la niet open kan op het moment dat je de vaatwasser aan het uitruimen bent. Dat is echt niet handig. Ook moet achteraf nog een plint worden besteld. Op het moment dat de adviseur had gezegd dat dat bij een jaren 70 huis altijd moet, dan hadden wij dat natuurlijk direct gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Klachtenafhandeling badkamer”
Door Sjef van Lieshout op woensdag 28 feb 2018 '18 | vestiging Son
In de showroom prima geholpen, maar na levering van de badkamer enkele duidelijke klachten, maar die worden vooralsnog niet opgelost. Er wordt slecht gecommuniceerd over de oplossing die men biedt. Het enige wat men doet is terugverwijzen naar de leverancier. Maar ik heb bij Grando gekocht die moeten het probleem oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Draait om verkoop”
Door Chris op maandag 19 feb 2018 '18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring was bij de verkoop en plaatsing was redelijk goed. Tijdens het verkoopgesprek zijn we trouwens wel in de mooie praatjes over de apparatuur getrapt. Dit bleek na plaatsing niet meer 'Gamma' kwaliteit te zijn terwijl dit werd voorgespiegeld als goed kwaliteit. Het ergste is de 'service' na plaatsing bar slecht! Ik zou wel tien keer terug gebeld worden maar helaas tot op heden niets meer gehoord! Als je het voorschot nog niet hebt betaald weten ze overigens wel perfect te vinden. Mijn verhaal is echter geen incident, ik hoor het van meer mensen om mij heen. Kortom Grando Zaandam niet doen, bespaar je de ellende. Het draait puur om verkoop voor de rest waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies maar slechte plaatsing”
Door A.M. Scholten op donderdag 16 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geadviseerd maar bijzonder slecht geplaatst. Fouten nog niet hersteld (bijv. gat in de muur) na 8 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar levering niet goed”
Door Lagendijk op dinsdag 14 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De keuken is mooi, exact als de tekeningen. Helaas is het probleemoplossend vermogen erg bij ons gelegd, terwijl grando een fout in de levering heeft gemaakt. Meer pro-actief met een oplossing komen had ze gesierd.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed gegaan”
Door Clements op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Groningen
De after-sales is gewoon slecht. Service na een maand extra ongemak. Als je belt en vraagt of je wordt teruggebeld, krijg je een mailtje. Er zou een gesprek volgen na oplevering keuken, we zijn inmiddels 2 maanden verder en nog niks van gekomen omdat we dus niet teruggebeld worden.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Harry Leerkes/Wilma Baltus op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Epe
Mooie keuken, goed advies, compleet geleverd en prima en vakkundig geïnstalleerd maar zeer, zeer slechte service!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht en geleverd”
Door G.F.L.Barreveld op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Levering heeft veel te lang geduurd. Vergeten?
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop prima maar communicatie niet goed”
Door J. Wensveen op vrijdag 11 aug 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Verkoop keuken ging prima, kundig advies. Over tijdstip van montage ging alles fout. Communicatie over naleveren ging ook niet goed.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer maar stroef gegaan”
Door Emiel Ewald op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Helmond
Ik moet zeggen, met de badkamer zijn we uiteindelijk erg blij. Maar werkelijk alles eromheen gaat zeer stroef. Een aantal voorbeelden; ochtend vrij genomen omdat de badkamer geleverd zou worden. Er kwam echter niemand opdagen. Vrij genomen vanaf maandag 29 mei, krijgen we op vrijdag 26-5 te horen dat ze pas dinsdag beginnen. Toen de tegels geleverd werden direct melding gemaakt dat er niet voldoende tegels waren. Ruim een week later staan we stil omdat er geen tegels zijn. Tegels waren gewoon voorradig op DC. Ik heb zelfs voorgesteld ze zelf te halen. Werkzaamheden lagen stil van donderdag tot dinsdag in de eerste week omdat de persoon die de vloer zou storten niet eerder beschikbaar was. Natuurlijk wel vrij genomen. Spiegel was kapot, desondanks toch gemonteerd (inmiddels netjes vervangen). Nu probeer ik al sinds 13-6 juni mijn geld terug te krijgen voor een kast die niet geleverd is (bijna een maand). Zelf natuurlijk alles netjes op tijd en volledig betaald. Op mijn laatste berichtje van afgelopen donderdag heb ik niet eens antwoord gekregen. Nogmaals, we zijn erg blij met de badkamer, maar de organisatie er omheen kan een stuk beter.
Reactie of foto toevoegen
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met levering”
Door Astrid Suijkerbuijk op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Badkamer gekocht bij vestiging Rotterdam. Medewerkster leek in eerste instantie goed te helpen. Had leuke ideeën. Werd dwingend toen wij zeiden dat we er over na wilden denken. Uiteindelijk toch getekend. Onze fout. Uitendelijk bij aflevering over veel dingen zelf na moeten bellen, terwijl er beloofd werd, dat zij zouden bellen. 4 pakken tegels over, welke ook al niet het gewenste formaat hadden. Het toppunt vond ik dat wij foto's moesten aanleveren omdat zij een douchewand hadden geleverd i.p.v. een douchedeur! Het distributiecentrum geloofde ons anders niet. En je hebt maar 8 dagen de tijd om aan te geven dat iets niet klopt. Persoonlijk vind ik dat een erg korte termijn, aangezien je best je hoop geld uitgeeft.
Reactie of foto toevoegen
“Showroom goed maar service slecht”
Door Dennis op donderdag 15 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Na een goede ervaring in de showroom hebben wij besloten zowel onze keuken als badkamer voor ons nieuwbouwhuis te kopen bij Grando. Helaas zijn er fouten gemaakt bij het plaatsen van zowel de keuken als badkamer. Grando heeft de keuken hersteld, de badkamer is nog steeds niet zoals afgesproken. Grando reageert helaas niet op mail of telefoon.
Showroom: goed
Service: slecht
REACTIE VAN DENNIS
Grando heeft dezelfde week nog op deze review gereageerd, en hebben beloofd binnen een week nieuwe afspraken te maken. Helaas zijn we nu 4 maanden verder, en is er nog steeds niks gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Niet zoals gewenst”
Door P.Nederlof op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Niet de keuken zoals ik heb gekocht. Door verkeerde meting van Grando monteur heb ik nu niet de keuken zoals ik zou willen. Ik hoop dat het nog opgelost gaat worden. De keuken zelf is mooi hoor alleen niet helemaal zoals ik wilde. Ik wilde deze tot plafon en nu heb ik een opening van een centimeter.
Reactie of foto toevoegen
“Ging bij aflevering niet goed”
Door Fam. Appelman op zondag 5 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Tijdens verkoopgesprek ging alles goed, maar bij de aflevering niet. Aflevertijd was 5 weken ipv 2 tot 3 weken, ook konden bepaalde dingen niet geïnstalleerd worden zoals afgesproken, zoals tegels die niet op elkaar aansluiten met de voeg en accessoires. Ook regelmatig met grando gebeld, en zou terug gebeld worden maar dat gebeurde niet.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Lotte op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Bizarre ervaring. Badkamer gekocht en ook de installatie via Grando geregeld. Voor hen gekozen, omdat zij konden toezeggen de badkamer voor mijn verhuizing te plaatsen. De eerste monteur die aan de slag is gegaan, is ten eerste (tegen vele toezeggingen in) veel te laat begonnen en heeft vervolgens ongeveer alles verkeerd gedaan (denk aan: geen afvoeren, leidingwerk totaal verkloot, heel lelijk getegeld, wc die bijna van de muur kwam en zo kan ik nog wel even doorgaan). Uiteindelijk moest alles overnieuw worden gedaan door een andere monteur. De badkamer is hierdoor weken te laat opgeleverd. Ik heb die weken niet in mijn nieuwe huis kunnen wonen, wat voor veel ellende en vooral stress heeft gezorgd. Communicatie met Grando verliep helaas moeizaam. Beloftes om terug te bellen worden heel vaak niet nagekomen en moest overal zelf achteraan. Er is nu de toezegging gedaan om met een voorstel voor een tegemoetkoming te komen, maar ook daarover geven ze nu niet thuis. Al met al een teleurstellende ervaring. Ik raad het dan ook niet aan met Grando Rdam in zee te gaan. En als je het toch doet, betaal dan niet het gehele restbedrag voor levering (zoals ze eisen). Ik ben helaas zo dom geweest dat wel te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Negatief gevoel”
Door Fam vd maarel op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Een prachtige badkamer gekocht. Helaas is niet alles goed geleverd waardoor wij nu nog wachten op informatie en levering van deze laatste spullen. Ook communicatie is lastig met Grando na oplevering. Jammer dat het goede gevoel is omgezet in een negatief gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfmontage”
Door Bert op woensdag 30 nov 2016 '16 | vestiging Breda
We hebben een mooie strakke keuken in overleg ontworpen, hetgeen erg goed en plezierig ging. Plaatsing zou ik zelf doen, hetgeen geen enkel probleem was, en als er hulp nodig zou zijn dan was dat zo te regelen, Ernst kwam toch dagelijks bij ons langs dus.... Bij het plaatsen waren een aantal zaken niet goed, welke uiteindelijk in het werk opgelost zijn, maar waarvoor ik zelf veel correspondentie en reizen naar de keukenzaak heb moeten maken (als er iemand langs moest komen moest dat betaald worden), terwijl er een hoekstuk met verkeerde afmetingen geleverd is waardoor een aantal dingen niet paste. Van de koelkast waren een paar onderdelen (plastic) kapot, het laatste is pas net, 4 maanden later geleverd. De spatwand, die later ingemeten en geleverd zou worden, heeft heel erg veel moeite gekost, herhaaldelijk bellen, om te laten inmeten en uiteindelijk leveren.

Oorspronkelijk ervaring van 23 april 2016: Er is in samenspraak een superkeuken ontworpen, waarbij onze wensen helemaal opgenomen zijn. Heel erg goed. Klein minpuntje was de foute locatie van het stopcontact voor de afzuiging, maar dat is eenvoudig opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door ina op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Middelburg
badkamer verkeerd meubel geleverd. keuken na 4 weken nog niet compleet, lijsten en plinten ontbreken. de recirculatie afzuigkap werkt niet naar behoren, de volgende morgen ruik je precies wat je de avond ervoor gegeten hebt!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer maar slechte naservice”
Door robert markerink op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij kregen een prettige en heldere uitleg over de renovatie van onze badkamer in de winkel door de verkoper. Het resultaat is nu een mooie strakke badkamer geheel naar onze wens. Wat we jammer vinden is dat we 4 weken moesten wachten op een kraan die gelijk lekte bij de oplevering.Jammer genoeg stond de container voor het bouwafval ook weken voor de deur. Uiteindelijk kwam alles wel in orde....maar je moet wel regelmatig er achteraan bellen.Tijdens het werken aan de badkamer was er prima overleg mogelijk met de monteurs,prima vakwerk!,tegels is een mooi patroon op de wanden en de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering tegels”
Door Priscilla op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Son
Keuken en badkamer gekocht bij Grando Son. We zijn tot nu toe erg tevreden over de producten, echter hadden wij de pech van een minder fijne keuken installateur. Afzuigkap is niet juist geïnstalleerd en door vakantieperiode moeten we 6 weken wachten op de reparatie. Bij de badkamer waren de verkeerde kleur mozaïek tegels geleverd, waarbij de eigenaar van Grando Son tot 2 keer toe reageerde met "voldoet het niet aan uw verwachting", en werd niet erkend dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden. Echter kregen we licht beige tegels en hadden we donkergrijze tegels besteld. Met een beetje tegenzin kregen we excuses aangeboden. De juiste tegels werden te laat geleverd waarvoor we wel een compensatie hebben ontvangen (hebben we om gevraagd). Tevens veel te veel mozaïek tegels ontvangen (6 dozen ontvangen en we hebben meer dan 2 dozen over...). We zijn nu in onderhandeling over het terug nemen van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Walter op maandag 27 jun 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Communicatie over levering is ronduit slecht. Communicatie met klanten is essenteel, vooral met klanten die een nieuwbouwwoning bezitten en met strakke planning werken. Uiteindelijke badkamer is erg mooi geworden. Uitvoerder / monteur heeft uitstekend werk geleverd. Grando daarentegen zou daar iets van kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Fam. Hoornstra op vrijdag 24 jun 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Door te late levering van douchewand, radiator, wastafelmeubel en kasten tevens doordat er een fout zat in de tekening van de badkamer zat heeft onze renovatie van de badkamer twee extra weken geduurd. De radiator wordt nageleverd waardoor we nog twee weken extra moeten wachten op de eind oplevering. De door Grando ingehuurde monteurs van Fa. De Nie leveren goed werk en denken goed mee en zijn oplossingsgericht. Het lijkt er op dat Grando veel effort steekt in het verkopen van badkamers (en keukens) maar dat zodra de koop is beklonken de support een beetje stopt / stroperig wordt. Op de installateur De Nie hebben geen op of aanmerkingen, prima support.
Reactie of foto toevoegen
“Positieve vs negatieve punten”
Door Sylvia hondsmerk op zaterdag 19 mrt 2016 '16 | vestiging Breda
positief: prima monteur en prima levering
Negatief: grando houdt zich niet aan uitgebrachte offerte en wil achteraf alsnog extra kosten in rekening brengen voor betonstuc en glazen douchewand
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Sylvia, bedankt voor uw reactie. We hebben uw opmerking doorgestuurd naar de ondernemer van Grando Breda. We gaan ervan uit dat hij even contact met u zal opnemen om bovenstaande te bespreken. Nogmaals bedankt voor uw review.
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop goed aflevering minder”
Door Chris op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Middelburg
Het verkooppraatje en de tussentijdse gesprekken zijn zeer goed. Het afleveren en na komen van afspraken een stuk minder. Bij levering van de keuken ontbrak de koel/vriescombinatie en een passtuk. Hierover was niks van tevoren gemeld. Bij montage bleek dat er een apparaat niet naar behoren werkte. We moesten uiteindelijk ruim 3 weken wachten tot dat er een monteur kwam van het desbetreffende merk. Dit had ook anders opgelost kunnen worden door het apparaat zo snel mogelijk te vervangen. Verder wachten nog op 3 passtukken en montage hiervan. We worden verder op de hoogte gebracht, maar we moeten er zelf telkens achteraan. We waren bereid om wat meer uit te geven voor kwaliteit en service, maar uiteindelijk valt het ons behoorlijk tegen. De monteur is wel super. Hij heeft de keuken zeer netjes gemonteerd (zover hij kon). En problemen perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Had betere service verwacht”
Door W. ter Weele op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
- Adviseur was niet consistent in de prijzen die werden genoemd voor producten.
- Een medewerker van de vestiging had toegezegd dat een kapot geleverd product, opnieuw voor ons besteld zou worden. De adviseur sprak hierover alsof het een gunst was voor ons en dit product is nooit aan ons geleverd.
- De adviseur noemde hoge bedragen voor een gedeelte extra werk dat noodzakelijk was voor onze badkamer(dit was dus geen onderdeel van de offerte). Met de monteur was dit geregeld voor 1/5 van de prijs die de adviseur had berekend.
- Voor extra tegels werd de hoofdprijs gevraagd, ik kon ze voor de helft ergens anders krijgen. Erg klantonvriendelijk gezien ik bij dit bedrijf al een hoog bedrag had neergelegd.

Kortom; geen aanrader. Als dit soort bedragen neergeteld worden verwacht ik een betere service, anders kan je veel beter rechtstreeks met een capabele monteur om de tafel gaan zitten.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste heer/mevr ter Weele, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat niet alles is gelopen. zoals u van ons dient te verwachten. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar betreffende vestiging, zodat ze dit intern kunnen oppakken. Nogmaals bedankt voor het delen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Boukje op vrijdag 13 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij Grando, algemene indruk is dat Grando nonchalant tot slordig met de klant en de bestelling om gaat. Er zaten veel slordigheden in de bestelling, waardoor we veel zelf hebben veel moeten corrigeren (eiken fineer i.p.v. wit hoogglans!). Op de tekening voor de monteur was de hoogte van het werkblad verkeerd opgenomen, waardoor de monteur de keuken opnieuw moest plaatsen. Opvallend is dat Grando geen goed 3D-tekenprogramma heeft waardoor het lastig is de keuken goed in beeld te krijgen. Verder missen we nu, weken na levering, nog steeds een kastje, plinthoeken, een achterwand van een kast en bleek de besteklade niet te passen. Jammer.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Baukje, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij als Grando hechten een grote waarde aan goede service en tevreden klanten. We vinden het daarom erg vervelend om te horen dat uw ervaring met Grando Rotterdam niet goed zijn. Vanuit het hoofdkantoor zullen we deze week contact opnemen met de vestiging in Rotterdam om bovenstaande te bespreken. Vriendelijke groet, Grando Retail
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door SKers op donderdag 18 jun 2015 '15 | vestiging Doetinchem
Enkele weken geleden hadden wij een keukenbrochure aangevraagd bij Grando. Al snel werd ik gebeld voor een afspraak, die heb ik toen gemaakt. Toen wij op de afspraak kwamen bleek deze niet in de agenda te staan en er was maar 1 verkoper die bezig was! Jammer... Na een tijdje wachten werden we toch nog geholpen, maar het moest wel snel want ze gingen dicht. In de wachttijd kregen we wel koffie en een hapje van een heel vriendelijke meneer. Uiteindelijk werden we heel goed geadviseerd, en waren erg enthousiast en plande daarom een tweede afspraak. Op de tweede afspraak was helaas de tekening niet klaar en moesten we nog dingen uitzoeken, er moest nog gerekend worden. Maar uiteindelijk hadden we onze keuken en waren er heel blij mee, we wilden er alleen nog even over nadenken, is dit het? En is de prijs naar onze zin? De verkoper beloofde na het weekend de tekening en de offerte toe te sturen. Helaas hebben we nooit meer wat van hem gehoord. We voelden ons niet serieus genomen, erg jammer.
De week daarop hebben we exact dezelfde keuken besteld bij een ander bedrijf, dat ons gelijk hielp, gelijk een mooie tekening en prijs gaf. Kortom: een heel goede verkoper die weet waar hij het over heeft, maar hij neemt zijn klanten niet serieus en komt zijn afspraken niet na. Voor de badkamer hadden we ook al een begin plaatje gemaakt, maar gaan niet terug naar Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“grando garantie”
Door R. de Boer op zondag 18 jan 2015 '15 | vestiging Zaandam
Ruim twee jaar geleden een complete keuken gekocht en laten installeren. Plaatsing was al ongeveer een half jaar later dan afgesproken. In het begin zag ik een klein luchtbelletje achter het melkglas van een dure wandkast. Pas na twee jaar was dat veel erger (meerdere luchtbellen) geworden en deed ik een beroep op garantie/service. Via de fabrikant werd een nieuwe klep geleverd, maar de plaatsing moest € 105 kosten en zou volgens Grando Zaandam niet onder garantie mogen van de branche-organisatie. Onder protest is door mij betaald. Het inhangen van de deur duurde 10 minuten (staat ook op het formulier van de monteur, die zich waarschijnlijk hevig schaamde voor dit bedrag en slechte service. Ik zag dat op de site van Grando staat dat zij 100% tevreden klanten hebben. Dit maakt mij vreselijk kwaad en gemotiveerd om alle kennissen en relaties te waarschuwen om zeker geen zaken te doen met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door G.J.S. op dinsdag 30 dec 2014 '14 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht. Enthousiast geholpen. Maar daarna niets meer vernomen. Door omstandigheden van de zzp-er die de badkamer plaatste duurde het twee weken langer, voordat de badkamer klaar was. Hierdoor dus twee weken langer behelpen zonder badkamer. Wastafel lag in 2-en en moest opnieuw besteld worden, luchtrooster niet geplaatst, doucheraam kan niet soepel meer open, omdat de tegels te dik waren. Daarbij komt dat we een dag zelf bezig zijn geweest met slopen van de oude badkamer, wat aanzienlijk zou schelen in de kosten. Niet waar! Moesten gewoon alles betalen! Geen enkele nazorg. Bevalt de badkamer, wat vervelend dat het veel langer geduurd heeft etc.
Kortom een zeer teleurstellende ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door JW op maandag 10 nov 2014 '14 | vestiging Uden
Goed gesprek gehad totdat we getekend hadden. Daarna vreemde ervaring met dingen die wel op de voorstellen stonden maar er niet bij zaten. Op de gepresenteerde computerfoto was de keuken in een koof geplaatst met verlichting. In het eindgesprek bleek deze niet in de begroting te zitten en kostte € 600 extra. De oplevering werd telefonisch gedaan waardoor er misverstand ontstond over aanvullingen. Aftersales erg slecht en zeer klant onvriendelijk. Klant wordt niet serieus genomen bij telefoongesprekken. Lekkende kraan werd na 6 weken opgelost. Levering van extra lade weer 6 weken later. Afwasautomaat slecht geplaatst waardoor lekkage. Al met al na vier maanden eindelijk alles afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Agressieve verkoop”
Door S. vd Horst op donderdag 31 okt 2013 '13 | vestiging Helmond
Voor ons nieuwe huis waren wij op zoek naar een nieuwe keuken. Vele keukenzaken bezocht maar die verkopers zijn allemaal hetzelfde. Ze proberen je allemaal een keuken te verkopen op hun manier. Een manier die ons weliswaar niet aanstaat. Maar goed, we hadden toch een keuken nodig, dus ontkomt je er niet aan. We besloten om een bezoekje te brengen aan Grando Helmond. Eerste indruk; wat een rommel! De showroom stond op zijn kop. Daar maar even doorheen gekeken aangezien we toch al wisten wat we mooi vonden. Om een lang verhaal kort te maken; voordat de offerte werd opgemaakt kregen wij te horen dat de prijs van de keuken ruim boven ons budget zou komen. De verkoper oftewel de adviseur zoals hij zichzelf noemde, zou een goede aanbieding kunnen doen als we een dag later terug zouden komen en dan ook gelijk zouden beslissen! Voor dat soort verkoop zijn wij allergisch en dat hebben wij hem ook even duidelijk gemaakt. Uiteindelijk hadden wij een afspraak kunnen maken voor een andere dag echter was ons gevoel al niet meer zoals het moest zijn en hebben wij deze afspraak afgezegd en onze droomkeuken elders gekocht. Dezelfde keuken voor de prijs passend bij ons budget en waar we wel een goed gevoel bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Liep perfect”
Door Dick van Schaik op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een nieuwe keuken gekocht. De uitvoering liep perfect volgens planning. Kleine dingetjes werden meteen verholpen. Vooral de hulp tijdens de montage van monteur Guido den Engelsman was fantastisch.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door JE op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een badkamer, toiletten en keuken aangeschaft en zijn enorm tevreden over de super klantvriendelijkheid. De adviseurs hebben goed met ons meegedacht en hebben de producten echt samen met ons uitgekozen. En hebben echt prachtige plaatjes als eindresultaat. Wij zijn hier heel tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Marion op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben bij Grando een keuken gekocht en we zijn er erg blij mee. Goede service en ook het weghalen van de oude keuken en de plaatsing verliep vlekkeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken staat”
Door w. de jong op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht. Super! Vakkundig personeel zeer klantvriendelijk zelfs tot na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Arline de Rooy op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Ik heb bij Grando een nieuwe keuken gekocht. En ik ben zeer tevreden met het eindresultaat! Zij hebben voor mij een stukadoor en keuken monteur benaderd, beide vakmannen! Dus niets dan lof voor Grando.
FOTO VAN ARLINE DE ROOY
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Dirk jan en Angelique van Os op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben van begin tot het einde een goede ervaring met Grando Utrecht. Iris heeft een geweldige tekening gemaakt! Rogier heeft fantastisch mooi stucwerk op/ afgeleverd, Peter de keuken met zijn zoon geïnstalleerd. Iedereen dacht mee om tot een prachtig mooi eind resultaat te komen.
FOTO VAN DIRK JAN EN ANGELIQUE VAN OS
Keukeneiland met eettafel
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Familie Schrijver op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij wilden een nieuwe keuken en kwamen terecht bij Grando en werden door Herman Wooning goed op weg geholpen met ideeën voor de keuken. Hij nam echt de tijd voor ons en adviseerde ons goed. Diezelfde middag kwamen wij eruit en was het wachten een op de keuken. Wij konden hem ook altijd bellen voor vragen, was hij niet bereikbaar dan belde hij direct dezelfde dag terug. Dat vonden wij heel prettig. Het plaatsen van de keuken ging ook soepel, de medewerkers die de keuken plaatsen Ton en Melvin《weten niet zeker of het Melvin was》Zij plaatsten de keuken heel profesioneel en zeer netjes, gouden handjes zou je zeggen. Toen 1 deel van de achterwand boven het gasfornuis teveel kieren had op de volledige achterwand, kwam Herman met een goed idee om een rvs achterwand te plaatsen boven het gasfornuis, waardoor het beter aansloot en het stond heel goed. Daar waren wij heel blij mee dat hij het zo snel oploste en met het idee, top Herman. De keuken is een plaatje en wij zijn er enorm blij mee en zijn graag in de keuken. Veel complimenten gekregen van onze familie en vrienden. Wij willen Herman nogmaals bedanken voor zijn advies, hulp en het leveren van onze keuken, dankjewel Herman! Zodra je een nieuwe keuken in gedachten heb neem dan zeker de moeite om bij Grando Tilburg binnen te stappen. Hartelijke groeten, Tineke en Henk Schrijver
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Sonja op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Nieuwe badkamer gekocht bij bas van grando zwolle. Vriendelijke ontvangst. Goed inzicht in wat de klant wenst? Goed montage bedrijf geleverd. Na oplevering is bas direct komen kijken. Een aanrader om eens te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede tips”
Door Erica Kieft op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een keuken gekocht die ik had gezien in een magazine van Grando. De verkoper nam alle tijd en kwam erg deskundig over. Was vriendelijk en gaf goede tips. Nu staat mijn droomkeuken in huis!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Anne en Janita fijma op donderdag 12 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben de keuken gekocht bij grand zwolle zijn hier prima geholpen en verder bij het plaatsen was ook alles voor elkaar prima monteur
FOTO VAN ANNE EN JANITA FIJMA
Collagefoto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Mieke op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor onszelf een keuken gekocht en voor m'n vader een keuken en badkamer. Super goed geholpen door Nick. En erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Erg vriendelijk”
Door Cecile op woensdag 4 sep 2019 '19 | vestiging Enschede
Met een tekening van onze huidige keuken kwamen wij bij Annette Kramer. Zij heeft altijd ruimschoots de tijd voor ons genomen. Met haar creatieve inbreng zijn we tot een fantastische oplossing gekomen voor een moeilijk in te delen keuken. Klaas Jan Kramer is zelf alles komen inmeten. Ze hebben goede vaklui aan het werk. Al met al meer dan tevreden met onze nieuwe keuken. Deze is echt precies zoals deze er op de 3D tekening uit zag. Erg vriendelijke mensen met verstand van zaken. Zou iedereen aanbevelen hier de keuken te halen!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverd en gemonteerd”
Door monique op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn doeltreffend en professioneel geadviseerd. We hebben snel kunnen schakelen en zijn altijd enthousiast en positief benaderd. Leuk, professioneel team.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Familie Brandwijk, Sliedrecht op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Na een uitgebreide voorlichting en deskundig advies van Evert Rop hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft. Evert had goede ideeën. Het resultaat is prachtig geworden. Ook de montage is prima verlopen. Er was 1 plank licht beschadigd, deze is meteen besteld en later keurig netjes nageleverd.
FOTO VAN FAMILIE BRANDWIJK, SLIEDRECHT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed advies”
Door E.A.J. Velema op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Zo blij met mijn Grando keuken en de adviezen van adviseur Emanuel. Hoewel ik zelf graag een kookeiland wilde, adviseerde Emanuel om dit vanwege mijn wensen omtrent indeling van de ruimte( appartement met woon/eetkeuken) dit niet te doen. Achteraf ben ik zo gelukkig dat ik zijn advies heb opgevolgd. Ik heb nu een prachtige L- keuken van 5,25 m bij 2,95 m en een schat aan woonruimte over. De keuken werd door keurige jongens volgens afspraak geleverd en daarna door monteur Carl geplaatst. De plaatsing verliep vlot, alle apparaten werden netjes aangesloten en het aanrechtblad paste als gegoten. Er miste een klein stolletje van een bovenkastje, maar dat werd al binnen een week nageleverd en geplaatst. Het resultaat is een prachtige keuken, waar ik erg trots op ben en die al veel mensen deed uitroepen: "Wat een mooie keuken, waar heb je die gekocht? " Alle hulde is dus voor Grando Utrecht, adviseur Emanuel en monteur Carl!
Reactie of foto toevoegen
“Onze hartelijke dank”
Door De Voogd op zaterdag 31 aug 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hadden een appartement gekocht waar onder andere een nieuwe keuken in moest. Omdat Grando keukens in Naaldwijk zulke goede reviews had, zijn wij daar ook een kijkje gaan nemen om wat inspiratie op te doen. De hartelijke ontvangst en de spontane maar vrijblijvende adviezen, hebben ons doen besluiten hier een afspraak te maken om te horen wat de mogelijkheden voor onze nieuwe keuken waren. Vanaf het moment van de eerste afspraak tot het moment dat onze keuken werd afgeleverd voelden wij ons koning klant. Met Johan Hofman is alles, ieder hoekje, ieder kastje van onze keuken tot in details besproken, beoordeeld en getekend. Niets was teveel. Tegendeel zelfs. Wij zijn talloze keren langs geweest omdat de ruimte waar de keuken moest komen steeds weer voor nieuwe verrassingen zorgde. Altijd werd er tijd voor ons gemaakt en ook iedere keer weer was daar het gezellig aangeklede kopje koffie met wat lekkers. Een groot compliment voor de mensen die bij Grando Naaldwijk werken. Hun passie en liefde voor wat zij verkopen is optimaal. Wat zijn wij blij dat er nog zo'n mooi bedrijf in ons Westland is. Ook een groot compliment voor Jim die met dezelfde passie voor zijn werk onze keuken heeft geplaatst. Onze hartelijke dank. Nelly en Jacques de Voogd
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Niels van Dongen op woensdag 28 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een uitbreiding op onze keuken met twee extra kastenblokken en een nieuw aanrechtblad.'Wij hebben twee kastenblokken als uitbreiding op onze bestaande keuken (oorspronkelijke keuken gekocht bij een andere keukenzaak) gekocht na een verbouwing waarbij onze keuken vergroot is. Tevens hebben we een nieuw en groter aanrechtblad laten plaatsen. De verkoper 'Jan' heeft ons zeer goed geadviseerd en kwam met ideeën waar we zelf niet aan gedacht hadden zonder dat dit de prijs sterk beïnvloede. Hierdoor hebben we de beschikbare ruimte optimaal kunnen benutten. Ook nadat we de koop hebben gesloten bleef de service bij aanvullende vragen optimaal en na plaatsing was ook de afterservice geweldig. Wij zijn zeer tevreden over Grando. En we zijn helemaal happy met onze ' droomkeuken'. Hoewel deels uitgebreid en vernieuwd lijkt het een volledig nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed overleg”
Door Marielle op dinsdag 27 aug 2019 '19 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht en zijn geadviseerd door Marja. Zeer tevreden over Marja, we hebben eigenlijk geen enkele opmerking. En dat is best opmerkelijk aangezien wij zelf zeer perfectionistisch zijn en er altijd ergens wel een foutje wordt gemaakt, was dat bij Marja niet het geval. Alles is in goed overleg gegaan. Ook de monteurs die de keuken hebben geplaatst zijn zeer kundig en gingen pas weg als alles keurig af was.
FOTO VAN MARIELLE
Keuken met apart kookdeel
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Antonie op maandag 26 aug 2019 '19 | vestiging Groningen
Renovatie van keuken uitgevoerd met nieuwe apparatuur! Keukenmontage door vakspecialist met zichtbare ervaring! Turn key opgeleverd dus oude apparatuur meegenomen en geen rommel achtergelaten. Een mooi eindresultaat dat gezien mag worden!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Max Kaptein op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
We zijn top geholpen door Marco. In totaal zo'n 3/4 bezoeken gehad omdat het best een moeilijke keuze was. 3 tekeningen, rustig nadenken en meedenken. Fijne er ervaring met ook nog eens een prachtig resultaat! Ook ervaren keuken montage
FOTO VAN MAX KAPTEIN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Pluim”
Door richard aarts op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer gekocht en alles wat beloofd was hebben ze waar gemaakt . de mannen die het hebben komen plaatsen verdienen een pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Fam Koks op zaterdag 17 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamers kun je overal kopen. De klantgerichtheud van de verkoper, tijdens het inmeten en van de installateur is ons zeer goed bevallen met Grando. Dat vindt je niet overal!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Frank op zaterdag 17 aug 2019 '19 | vestiging Son
Keuken en badkamer top geleverd en goed meegedacht
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Gijs op vrijdag 16 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Enkele maanden geleden een keuken besteld bij Grando. Samen met verkoper Nick hebben we uitgebreid stil gestaan bij het ontwerp en alle mogelijkheden. Nick dacht intensief mee en gaf ons hierbij nooit het gevoel dat we snel door het proces moesten of dat het te lang duurde. Zelfs toen we later tóch nog kleine aanpassingen wilde doen in de bestelde keuken, werd er met ons meegedacht. Deze manier van (samen)werken hebben we als zeer prettig ervaren. Thanks Nick! Gisteren is de keuken geplaatst in onze nieuwbouwwoning en we zijn mega blij met het resultaat. Monteur Frans werkt zeer snel en secuur, voor ik het wist stond de keuken volledig en was daarnaast ook alles opgeruimd. Al met al dus erg blij met het verloop van het proces en de service door Grando :)
Reactie of foto toevoegen
“Wensen uitgekomen”
Door Andre en Daniella Oosterdijk op donderdag 15 aug 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando en zijn geholpen door Bas zelf. Onze droom was een kookeiland maar waren bang dat de ruimte het niet toeliet. Bas heeft een geweldig ontwerp gemaakt met heel veel opbergruimte. Wij zijn meer dan tevreden en geweldig geholpen. Tevens hebben zij een geweldige monteur in dienst, die de keuken perfect geplaatst heeft. Al onze wensen zijn meer dan uitgekomen!
FOTO VAN DANIELLA OOSTERDIJK
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Pierre van Mierlo op donderdag 15 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
Toilet ruimte gekocht en laten plaatsen. Eerlijke prijs en prettig contact . Gemaakte afspraken worden nagekomen en aftersales is top. Zeer tevreden over montage door ervaren relaxte vakmensen.
FOTO VAN PIERRE VAN MIERLO
Toiletruimte
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Gerrit en Rijny Westerik op woensdag 14 aug 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn vakkundig geholpen door Evert. Alles is goed verlopen, we zijn erg blij met onze keuken. Ziet er fantastisch uit. Ook de monteur is een vakman, op wat kleine dingen na, die ze nog gaan verhelpen zijn we super tevreden over alles.
FOTO VAN GERRIT WESTERIK
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Cees en Marian Castelijns op woensdag 14 aug 2019 '19 | vestiging Breda
Voorjaar 2019 een keuken besteld bij Grando Breda. Voorafgaand aan de bestelling uitgebreide informatie gesprekken gehad met verkoopadviseur Brahim. Geweldig om mee te maken hoe enthousiast Brahim zijn werk uitvoert. Hij is op alle punten meedenkend en komt met goede adviezen, zonder te sturend of dwingend te zijn. De 3D-simulaties zijn een erg goede hulp bij het maken van de uiteindelijke keuze.
Op advies van Grando hebben wij de montage en het al het pluswerk laten uitvoeren door de mensen van KeukenbouwersPlus. Deze combinatie van Grando Breda en KeukenbouwersPlus is ons zeer goed bevallen en willen we van harte aanbevelen.
Wij zijn zeer blij met het bereikte resultaat en genieten iedere dag van onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Familie Brouwers op dinsdag 13 aug 2019 '19 | vestiging Lelystad
Afgelopen maand onze badkamer laten renoveren door Grando. Goede begeleiding vanuit de verkoop bij het realistisch opstellen van onze wensen. De plaatsing zelf verliep volgens planning door deskundige mensen die in voorkomend geval ook actief meedachten in oplossingen. Eindresultaat mag er zijn; heel tevreden over!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Cora van Aggelen op dinsdag 13 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Utrecht. Zijn zeer goed geholpen en begeleid door Nick. Hij was ons vaste aanspreekpunt, wat heel prettig was. We werden goed op de hoogte gehouden over het hele proces. Konden met al onze vragen op opmerkingen bij hem terecht. De keuken werd in overleg geleverd en was compleet! Vervolgens werd in 5 dagen onze oude keuken verwijderd, al het leidingwerk gedaan en de nieuwe keuken geplaatst door Peter. Iemand die netjes werkt en zeer vakkundig is! We zijn erg blij met het resultaat. Kortom, een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R. Vunderink op vrijdag 9 aug 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een prachtige keuken gekocht bij Grando Hazerswoude Dorp. Plezierig gesprek en goede afspraken, die allen werden nagekomen. Uitstekende aflevering en montage. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Henk van Noort op vrijdag 9 aug 2019 '19 | vestiging Enschede
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Met een bepaald idee in ons hoofd is Klaas Jan daarmee aan het werk gegaan. Bij een tweede afspraak had hij een opzet gemaakt van de ideeen die wij hadden over de opstelling en indeling. Aan de hand van een 3d tekening hadden wij een beter beeld van hoe de keuken eruit zou komen te zien. Wij hadden wat aanpassingen die Klaas Jan heeft doorgevoerd. Hij dacht met ons mee. Hij is ook eerst wezen kijken bij ons of het wel mogelijk zou zijn. Het plaatsen van de keuken was in 1 dag. De monteurs hebben prima werk geleverd. Na het plaatsen is Klaas Jan nog een keer langs geweest om naar het eindresultaat te kijken. Prima services!! Er was nog een kleine aanpassing nodig en die is ook direct door hem opgelost. Onze vorige keuken hadden wij ook bij Klaas Jan gekocht en wij zouden zeker de volgende keer ook wij naar hem toe gaan. Wij zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Carlo Tijs op donderdag 8 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij de grando in Utrecht. Ik heb in mijn leven al een paar keer vaker een keuken gekocht maar ik ben nog niet eerder zo fijn geholpen en vooral gehoord door de verkoper hier in Utrecht. Alle wensen worden doorgenomen en soms ook in overweging gebracht omdat door de ervaring daar vaak een ander/beter alternatief te krijgen is. Ik vond het echt een heel erg prettige ervaring. Nadat de keuken geplaatst was hebben wij een kleine lekkage gehad door de inbouw vaatwasser, ik heb dit de volgende dag gemeld en er werd meteen actie ondernomen om de fabrikant langs te laten komen om dit te laten verhelpen. Wij zijn zeer te vreden we komen hier zeker nog een keer terug voor de badkamer.
FOTO VAN CARLO TIJS
Keukenhoek
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Frederik Muller op donderdag 8 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Aangeschaft: Keuken, badkamer, toilet. 4 jaar geleden hebben we voor ons vorige huis al de badkamer en keuken via Grando Utrecht aangeschaft en dit toen als zeer positief ervaren. Derhalve dat we voor ons nieuwe huis wederom Grando Utrecht verzocht hebben de keuken en het volledige sanitair te leveren. Ook deze keer weer tot grote tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Annette Toetenel op woensdag 7 aug 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Zeer prettig geholpen door Marcel Zeggelink, kundig en eerlijk advies, juiste levertijd, na plaatsing nog paar kleine dingetjes: hier netjes nog een keer voor terug geweest en keurig afgewerkt door Nico. Bedankt allemaal, onze complimenten! Heel blij met onze keuken!
FOTO VAN ANNETTE TOETENEL
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervernieuwing”
Door fam. G. van Rossum op woensdag 7 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij wilden badkamer en toilet compleet vernieuwen na 25 jaar en aan de vereisten 'van het ouder worden' aanpassen.Dus niet alleen luxe, maar vooral functionaliteit. Hierin werd deskundig maar vooral ook prettig meegedacht, en ruim de tijd genomen, door onze adviseur Mw. Iris Boering. Het gehele proces van bestellen, afleveren en verbouwen verliep punctueel, en klantvriendelijk. De aannemer, de heer Jan Rijken, is zeer ervaren en ging met beleid en waarnodig overleg, te werk. Het resultaat is Grando-ioos!
FOTO VAN FAM. G. VAN ROSSUM
De badkamer
+ Toon extra foto van fam. G. van Rossum
REACTIE VAN FAM. G. VAN ROSSUM
tekst
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Sahin op dinsdag 6 aug 2019 '19 | vestiging Breda
Beste mensen, We hebben bij Grando in Breda een nieuwe keuken aangeschaft. We zijn door de gehele proces geholpen door Brahim. Deze heeft ons goed geholpen, geadviseerd en hij was altijd bereikbaar voor de vragen die we hadden. Alles is vlekkenloos verlopen zonder enige tegenslagen. Goede voorbereiding en de juiste vakmensen die de keuken hebben gezet. Bij deze wil ik Gerard ook bedanken voor het plaatsen van de keuken.
FOTO VAN FAM. SAHIN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Peter van der Haagen op zaterdag 3 aug 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Prachtige keuken gekocht bij Jeff van Grando Heerhugowaard. We hebben best lang nagedacht hoe en wat we wilden en hebben het Jeff in het uiteindelijke ontwerp zeker niet gemakkelijk gemaakt. Jeff kwam met de juiste oplossingen, zelfs ' s nachts bedacht! In de uiteindelijke montage en afwerking heeft Jeff elke uitdaging vakkundig opgepakt en we zijn erg tevreden over het eindresultaat. Thnxs Jeff
FOTO VAN PETER VAN DER HAAGEN
Strakke keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door M.v.d. Laan op vrijdag 2 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een prachtige keuken gekocht bij Grando Utrecht. Ik ben super geholpen door Dhr. N. van der Laan. We zijn samen tot een prachtig plan gekomen op papier. En nu staat mijn keuken er net zo bij in het echt. Dit is gewoon super geregeld.
FOTO VAN M.V.D. LAAN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
Door Bas en Judith op donderdag 1 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Afgelopen week is onze nieuwe keuken geplaatst, we zijn er erg blij mee. Alles werkt naar behoren en de keuken ziet er prachtig uit. We hebben gekozen voor de Bora kookplaat en afzuigkap in één, die echt een aanrader is! Gedurende het proces was de adviseur vriendelijk en meedenkend en ook de monteurs waren vriendelijk en bekwaam. Wij raden Grando zeker aan als keukenzaak!
FOTO VAN BAS EN JUDITH
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Blij”
Door Henk en Gerrie Rothfusz op woensdag 31 jul 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Wij zijn blij met de nieuwe keuken gekocht bij Grando Keukens te Bergambacht. Verkoper: Fred Kreukniet. Geplaatst door Willem Holstein. Alles is keurig netjes, in overleg, afgerond. Zeker een aanrader. Plezierig met deze mensen zaken te hebben gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Chantal Janssen op dinsdag 30 jul 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben bij jullie een badkamer, wc en keuken gekocht! Ook hebben we alles laten slopen en klaarmaken voor hetgeen wat erin kwam! Wij zijn echt super tevreden! De mensen die over de vloer kwamen waren echt vakmensen, het was heerlijk om ze in huis te hebben! Ook de communicatie vanuit jullie kant was erg goed, we wisten elke dag precies wat er ging gebeuren en hebben ons de hele verbouwing nergens druk over hoeven maken! En natuurlijk zijn we super blij met het eindresultaat! Een dikke pluim voor jullie, dank jullie wel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fa. J. op dinsdag 30 jul 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij wilden onze bestaande badkamer een facelift geven met modern sanitair. Centraal stond voor ons een bad met een lage instap. Bij Grando Zwolle is goed met ons meegedacht in het hele traject van keuzes en wensen tijdens en na de bestelling. Onze vragen werden altijd tot in detail beantwoord zodat er geen verassingen waren. De experts hebben tijdens de montage keurig netjes gewerkt, en onze vragen hebben we samen met hun opgelost. Alle verpakkingen, rommel zijn door de mannen meegenomen wat erg fijn is natuurlijk. Een eind inspectie is gedaan met wat adviezen tijdens het gebruik van de badkamer. Wij zijn erg tevreden over Grando, raden iedereen die van plan is een badkamer to kopen ook eens bij Grando advies te vragen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Masja op maandag 29 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben wederom keuken en badkamer gekocht. Service is super, insallateurs zijn deskundig en nazorg is is altijd goed.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met Grando”
Door Bianca Maas op woensdag 24 jul 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht, op basis van de bouwtekening en deze is super mooi uitgevallen, mooi geplaatst en eventuele problemen direct opgelost.. Zijn blij met Grando
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Remers op woensdag 24 jul 2019 '19 | vestiging Zwolle
Afgelopen mei hebben wij een keuken gekocht bij Grando Zwolle. De afspraak op locatie hebben wij als zeer prettig ervaren, de verkoper dacht goed met ons mee en wist onze ideeën vanuit zijn kennis en ervaring perfect uit te werken. De keuken is binnen de verwachte levertijd bij ons geleverd. We hebben de keuken zelf geplaatst, maar bij vragen over de montage konden wij altijd even contact opnemen. We zijn erg blij en tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (41 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (67 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (29 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (42 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (34 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (77 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (18 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (27 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (31 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (115 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (32 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (26 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (57 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (49 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (87 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (85 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (96 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (82 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (71 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (24 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (63 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (101 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (81 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (62 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (113 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (36 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (55 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (22 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.