Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1559 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren756 ervaringen
4 sterren592 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster92 ervaringen

Per vestiging:
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
Hierboven schrijft Dhr. Birtantie: "Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren". Uit de rapportage van de door de commissie ingeschakelde deskundige blijkt dat de werkzaamheden nog niet naar behoren zijn afgerond. Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht gegrond is. De commissie zal een vergoeding bepalen die de ondernemer aan de consument dient te betalen indien de ondernemer de werkzaamheden niet of niet tijdig uitvoert.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Liesbeth op dinsdag 18 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken en een badkamer. Heel goed geholpen tijdens de bezoeken aan de winkel, goed meegedacht, maar uiteindelijk is er in de badkamer en in de keuken iets verkeerds besteld en geleverd. Dit oplossen duurt te lang.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Eric op maandag 30 jul 2018 '18 | vestiging Breda
Badkamer gekocht in december 2017. Plaatsing zou zijn in mei 2018. Echter de installateur die het vanuit Grando zou doen had slechte recensies en gaf mij een slechte indruk. Daarom zelf een installateur geregeld, die het erg goed gedaan heeft. Bij levering was badkamerkast en verlichting niet besteld, dit heeft 3 maanden geduurd! Bij de nalevering bleek de verlichting weer niet besteld te zijn. De wastafel bleek een kleine beschadiging te hebben, maar daar wilde Grando niets mee doen. De speciale kit voor de douche-afvoer was keihard in de verpakking, ook hier geen vergoeding, kostte toch €80. Al met al heeft men alleen de materialen hoeven bestellen en afleveren. Niet tevreden. Overigens stonden er destijds heel veel negatieve recensies die nu allemaal verdwenen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet prettig”
Door Lisanne op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Voordat de handtekening was gezet was alle aandacht voor jou en werd je overal super mee geholpen. Totdat er na de handtekening problemen optreden. Ik wilde de keuken afroepen, degene die mij had geholpen was op vakantie. Wat opzich niet zo'n probleem is. Daarna meerdere keren gebeld en het zou doorgespeeld worden naar een andere collega. Wat uiteindelijk resulteerde dat ik mijn keuken 2 weken later binnen kreeg. Werd ronduit bot behandeld met name door de eigenaar. Mijn ongenoegen geuit in een mail maar daar uiteraard geen reactie op gehad. Voor de handtekening is de service super, maar daarna als er iets misgaat is de service ronduit slecht.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Beste Lisanne, Kunt u misschien even contact met mij opnemen want het kan nooit de bedoeling zijn dat u met het gevoel zit bot behandeld te worden door wie dan ook in onze vestiging. Ik wil graag even kijken waar in deze dit is ontstaan en kijken of ik hierin nog sturing kan geven aan deze situatie. U kunt mij bereiken op 020-4460112 Met vriendelijke groet Detlef Kok Grando Hoofddorp
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Lades niet handig”
Door E. Veenstra op zaterdag 16 jun 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht. De keuken is erg mooi, maar wij zijn -achteraf gezien- niet goed geïnformeerd. Het gevolg is dat een deurtje en een la niet open kan op het moment dat je de vaatwasser aan het uitruimen bent. Dat is echt niet handig. Ook moet achteraf nog een plint worden besteld. Op het moment dat de adviseur had gezegd dat dat bij een jaren 70 huis altijd moet, dan hadden wij dat natuurlijk direct gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Klachtenafhandeling badkamer”
Door Sjef van Lieshout op woensdag 28 feb 2018 '18 | vestiging Son
In de showroom prima geholpen, maar na levering van de badkamer enkele duidelijke klachten, maar die worden vooralsnog niet opgelost. Er wordt slecht gecommuniceerd over de oplossing die men biedt. Het enige wat men doet is terugverwijzen naar de leverancier. Maar ik heb bij Grando gekocht die moeten het probleem oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Draait om verkoop”
Door Chris op maandag 19 feb 2018 '18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring was bij de verkoop en plaatsing was redelijk goed. Tijdens het verkoopgesprek zijn we trouwens wel in de mooie praatjes over de apparatuur getrapt. Dit bleek na plaatsing niet meer 'Gamma' kwaliteit te zijn terwijl dit werd voorgespiegeld als goed kwaliteit. Het ergste is de 'service' na plaatsing bar slecht! Ik zou wel tien keer terug gebeld worden maar helaas tot op heden niets meer gehoord! Als je het voorschot nog niet hebt betaald weten ze overigens wel perfect te vinden. Mijn verhaal is echter geen incident, ik hoor het van meer mensen om mij heen. Kortom Grando Zaandam niet doen, bespaar je de ellende. Het draait puur om verkoop voor de rest waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies maar slechte plaatsing”
Door A.M. Scholten op donderdag 16 nov 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geadviseerd maar bijzonder slecht geplaatst. Fouten nog niet hersteld (bijv. gat in de muur) na 8 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar levering niet goed”
Door Lagendijk op dinsdag 14 nov 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De keuken is mooi, exact als de tekeningen. Helaas is het probleemoplossend vermogen erg bij ons gelegd, terwijl grando een fout in de levering heeft gemaakt. Meer pro-actief met een oplossing komen had ze gesierd.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed gegaan”
Door Clements op vrijdag 10 nov 2017 '17 | vestiging Groningen
De after-sales is gewoon slecht. Service na een maand extra ongemak. Als je belt en vraagt of je wordt teruggebeld, krijg je een mailtje. Er zou een gesprek volgen na oplevering keuken, we zijn inmiddels 2 maanden verder en nog niks van gekomen omdat we dus niet teruggebeld worden.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Harry Leerkes/Wilma Baltus op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Epe
Mooie keuken, goed advies, compleet geleverd en prima en vakkundig geïnstalleerd maar zeer, zeer slechte service!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht en geleverd”
Door G.F.L.Barreveld op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Levering heeft veel te lang geduurd. Vergeten?
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop prima maar communicatie niet goed”
Door J. Wensveen op vrijdag 11 aug 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Verkoop keuken ging prima, kundig advies. Over tijdstip van montage ging alles fout. Communicatie over naleveren ging ook niet goed.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer maar stroef gegaan”
Door Emiel Ewald op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Helmond
Ik moet zeggen, met de badkamer zijn we uiteindelijk erg blij. Maar werkelijk alles eromheen gaat zeer stroef. Een aantal voorbeelden; ochtend vrij genomen omdat de badkamer geleverd zou worden. Er kwam echter niemand opdagen. Vrij genomen vanaf maandag 29 mei, krijgen we op vrijdag 26-5 te horen dat ze pas dinsdag beginnen. Toen de tegels geleverd werden direct melding gemaakt dat er niet voldoende tegels waren. Ruim een week later staan we stil omdat er geen tegels zijn. Tegels waren gewoon voorradig op DC. Ik heb zelfs voorgesteld ze zelf te halen. Werkzaamheden lagen stil van donderdag tot dinsdag in de eerste week omdat de persoon die de vloer zou storten niet eerder beschikbaar was. Natuurlijk wel vrij genomen. Spiegel was kapot, desondanks toch gemonteerd (inmiddels netjes vervangen). Nu probeer ik al sinds 13-6 juni mijn geld terug te krijgen voor een kast die niet geleverd is (bijna een maand). Zelf natuurlijk alles netjes op tijd en volledig betaald. Op mijn laatste berichtje van afgelopen donderdag heb ik niet eens antwoord gekregen. Nogmaals, we zijn erg blij met de badkamer, maar de organisatie er omheen kan een stuk beter.
Reactie of foto toevoegen
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met levering”
Door Astrid Suijkerbuijk op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Badkamer gekocht bij vestiging Rotterdam. Medewerkster leek in eerste instantie goed te helpen. Had leuke ideeën. Werd dwingend toen wij zeiden dat we er over na wilden denken. Uiteindelijk toch getekend. Onze fout. Uitendelijk bij aflevering over veel dingen zelf na moeten bellen, terwijl er beloofd werd, dat zij zouden bellen. 4 pakken tegels over, welke ook al niet het gewenste formaat hadden. Het toppunt vond ik dat wij foto's moesten aanleveren omdat zij een douchewand hadden geleverd i.p.v. een douchedeur! Het distributiecentrum geloofde ons anders niet. En je hebt maar 8 dagen de tijd om aan te geven dat iets niet klopt. Persoonlijk vind ik dat een erg korte termijn, aangezien je best je hoop geld uitgeeft.
Reactie of foto toevoegen
“Showroom goed maar service slecht”
Door Dennis op donderdag 15 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Na een goede ervaring in de showroom hebben wij besloten zowel onze keuken als badkamer voor ons nieuwbouwhuis te kopen bij Grando. Helaas zijn er fouten gemaakt bij het plaatsen van zowel de keuken als badkamer. Grando heeft de keuken hersteld, de badkamer is nog steeds niet zoals afgesproken. Grando reageert helaas niet op mail of telefoon.
Showroom: goed
Service: slecht
REACTIE VAN DENNIS
Grando heeft dezelfde week nog op deze review gereageerd, en hebben beloofd binnen een week nieuwe afspraken te maken. Helaas zijn we nu 4 maanden verder, en is er nog steeds niks gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Niet zoals gewenst”
Door P.Nederlof op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Niet de keuken zoals ik heb gekocht. Door verkeerde meting van Grando monteur heb ik nu niet de keuken zoals ik zou willen. Ik hoop dat het nog opgelost gaat worden. De keuken zelf is mooi hoor alleen niet helemaal zoals ik wilde. Ik wilde deze tot plafon en nu heb ik een opening van een centimeter.
Reactie of foto toevoegen
“Ging bij aflevering niet goed”
Door Fam. Appelman op zondag 5 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Tijdens verkoopgesprek ging alles goed, maar bij de aflevering niet. Aflevertijd was 5 weken ipv 2 tot 3 weken, ook konden bepaalde dingen niet geïnstalleerd worden zoals afgesproken, zoals tegels die niet op elkaar aansluiten met de voeg en accessoires. Ook regelmatig met grando gebeld, en zou terug gebeld worden maar dat gebeurde niet.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Lotte op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Bizarre ervaring. Badkamer gekocht en ook de installatie via Grando geregeld. Voor hen gekozen, omdat zij konden toezeggen de badkamer voor mijn verhuizing te plaatsen. De eerste monteur die aan de slag is gegaan, is ten eerste (tegen vele toezeggingen in) veel te laat begonnen en heeft vervolgens ongeveer alles verkeerd gedaan (denk aan: geen afvoeren, leidingwerk totaal verkloot, heel lelijk getegeld, wc die bijna van de muur kwam en zo kan ik nog wel even doorgaan). Uiteindelijk moest alles overnieuw worden gedaan door een andere monteur. De badkamer is hierdoor weken te laat opgeleverd. Ik heb die weken niet in mijn nieuwe huis kunnen wonen, wat voor veel ellende en vooral stress heeft gezorgd. Communicatie met Grando verliep helaas moeizaam. Beloftes om terug te bellen worden heel vaak niet nagekomen en moest overal zelf achteraan. Er is nu de toezegging gedaan om met een voorstel voor een tegemoetkoming te komen, maar ook daarover geven ze nu niet thuis. Al met al een teleurstellende ervaring. Ik raad het dan ook niet aan met Grando Rdam in zee te gaan. En als je het toch doet, betaal dan niet het gehele restbedrag voor levering (zoals ze eisen). Ik ben helaas zo dom geweest dat wel te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Negatief gevoel”
Door Fam vd maarel op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Een prachtige badkamer gekocht. Helaas is niet alles goed geleverd waardoor wij nu nog wachten op informatie en levering van deze laatste spullen. Ook communicatie is lastig met Grando na oplevering. Jammer dat het goede gevoel is omgezet in een negatief gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfmontage”
Door Bert op woensdag 30 nov 2016 '16 | vestiging Breda
We hebben een mooie strakke keuken in overleg ontworpen, hetgeen erg goed en plezierig ging. Plaatsing zou ik zelf doen, hetgeen geen enkel probleem was, en als er hulp nodig zou zijn dan was dat zo te regelen, Ernst kwam toch dagelijks bij ons langs dus.... Bij het plaatsen waren een aantal zaken niet goed, welke uiteindelijk in het werk opgelost zijn, maar waarvoor ik zelf veel correspondentie en reizen naar de keukenzaak heb moeten maken (als er iemand langs moest komen moest dat betaald worden), terwijl er een hoekstuk met verkeerde afmetingen geleverd is waardoor een aantal dingen niet paste. Van de koelkast waren een paar onderdelen (plastic) kapot, het laatste is pas net, 4 maanden later geleverd. De spatwand, die later ingemeten en geleverd zou worden, heeft heel erg veel moeite gekost, herhaaldelijk bellen, om te laten inmeten en uiteindelijk leveren.

Oorspronkelijk ervaring van 23 april 2016: Er is in samenspraak een superkeuken ontworpen, waarbij onze wensen helemaal opgenomen zijn. Heel erg goed. Klein minpuntje was de foute locatie van het stopcontact voor de afzuiging, maar dat is eenvoudig opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door ina op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Middelburg
badkamer verkeerd meubel geleverd. keuken na 4 weken nog niet compleet, lijsten en plinten ontbreken. de recirculatie afzuigkap werkt niet naar behoren, de volgende morgen ruik je precies wat je de avond ervoor gegeten hebt!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer maar slechte naservice”
Door robert markerink op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij kregen een prettige en heldere uitleg over de renovatie van onze badkamer in de winkel door de verkoper. Het resultaat is nu een mooie strakke badkamer geheel naar onze wens. Wat we jammer vinden is dat we 4 weken moesten wachten op een kraan die gelijk lekte bij de oplevering.Jammer genoeg stond de container voor het bouwafval ook weken voor de deur. Uiteindelijk kwam alles wel in orde....maar je moet wel regelmatig er achteraan bellen.Tijdens het werken aan de badkamer was er prima overleg mogelijk met de monteurs,prima vakwerk!,tegels is een mooi patroon op de wanden en de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering tegels”
Door Priscilla op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Son
Keuken en badkamer gekocht bij Grando Son. We zijn tot nu toe erg tevreden over de producten, echter hadden wij de pech van een minder fijne keuken installateur. Afzuigkap is niet juist geïnstalleerd en door vakantieperiode moeten we 6 weken wachten op de reparatie. Bij de badkamer waren de verkeerde kleur mozaïek tegels geleverd, waarbij de eigenaar van Grando Son tot 2 keer toe reageerde met "voldoet het niet aan uw verwachting", en werd niet erkend dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden. Echter kregen we licht beige tegels en hadden we donkergrijze tegels besteld. Met een beetje tegenzin kregen we excuses aangeboden. De juiste tegels werden te laat geleverd waarvoor we wel een compensatie hebben ontvangen (hebben we om gevraagd). Tevens veel te veel mozaïek tegels ontvangen (6 dozen ontvangen en we hebben meer dan 2 dozen over...). We zijn nu in onderhandeling over het terug nemen van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Walter op maandag 27 jun 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Communicatie over levering is ronduit slecht. Communicatie met klanten is essenteel, vooral met klanten die een nieuwbouwwoning bezitten en met strakke planning werken. Uiteindelijke badkamer is erg mooi geworden. Uitvoerder / monteur heeft uitstekend werk geleverd. Grando daarentegen zou daar iets van kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Fam. Hoornstra op vrijdag 24 jun 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Door te late levering van douchewand, radiator, wastafelmeubel en kasten tevens doordat er een fout zat in de tekening van de badkamer zat heeft onze renovatie van de badkamer twee extra weken geduurd. De radiator wordt nageleverd waardoor we nog twee weken extra moeten wachten op de eind oplevering. De door Grando ingehuurde monteurs van Fa. De Nie leveren goed werk en denken goed mee en zijn oplossingsgericht. Het lijkt er op dat Grando veel effort steekt in het verkopen van badkamers (en keukens) maar dat zodra de koop is beklonken de support een beetje stopt / stroperig wordt. Op de installateur De Nie hebben geen op of aanmerkingen, prima support.
Reactie of foto toevoegen
“Positieve vs negatieve punten”
Door Sylvia hondsmerk op zaterdag 19 mrt 2016 '16 | vestiging Breda
positief: prima monteur en prima levering
Negatief: grando houdt zich niet aan uitgebrachte offerte en wil achteraf alsnog extra kosten in rekening brengen voor betonstuc en glazen douchewand
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Sylvia, bedankt voor uw reactie. We hebben uw opmerking doorgestuurd naar de ondernemer van Grando Breda. We gaan ervan uit dat hij even contact met u zal opnemen om bovenstaande te bespreken. Nogmaals bedankt voor uw review.
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop goed aflevering minder”
Door Chris op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Middelburg
Het verkooppraatje en de tussentijdse gesprekken zijn zeer goed. Het afleveren en na komen van afspraken een stuk minder. Bij levering van de keuken ontbrak de koel/vriescombinatie en een passtuk. Hierover was niks van tevoren gemeld. Bij montage bleek dat er een apparaat niet naar behoren werkte. We moesten uiteindelijk ruim 3 weken wachten tot dat er een monteur kwam van het desbetreffende merk. Dit had ook anders opgelost kunnen worden door het apparaat zo snel mogelijk te vervangen. Verder wachten nog op 3 passtukken en montage hiervan. We worden verder op de hoogte gebracht, maar we moeten er zelf telkens achteraan. We waren bereid om wat meer uit te geven voor kwaliteit en service, maar uiteindelijk valt het ons behoorlijk tegen. De monteur is wel super. Hij heeft de keuken zeer netjes gemonteerd (zover hij kon). En problemen perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Had betere service verwacht”
Door W. ter Weele op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
- Adviseur was niet consistent in de prijzen die werden genoemd voor producten.
- Een medewerker van de vestiging had toegezegd dat een kapot geleverd product, opnieuw voor ons besteld zou worden. De adviseur sprak hierover alsof het een gunst was voor ons en dit product is nooit aan ons geleverd.
- De adviseur noemde hoge bedragen voor een gedeelte extra werk dat noodzakelijk was voor onze badkamer(dit was dus geen onderdeel van de offerte). Met de monteur was dit geregeld voor 1/5 van de prijs die de adviseur had berekend.
- Voor extra tegels werd de hoofdprijs gevraagd, ik kon ze voor de helft ergens anders krijgen. Erg klantonvriendelijk gezien ik bij dit bedrijf al een hoog bedrag had neergelegd.

Kortom; geen aanrader. Als dit soort bedragen neergeteld worden verwacht ik een betere service, anders kan je veel beter rechtstreeks met een capabele monteur om de tafel gaan zitten.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste heer/mevr ter Weele, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat niet alles is gelopen. zoals u van ons dient te verwachten. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar betreffende vestiging, zodat ze dit intern kunnen oppakken. Nogmaals bedankt voor het delen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Boukje op vrijdag 13 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij Grando, algemene indruk is dat Grando nonchalant tot slordig met de klant en de bestelling om gaat. Er zaten veel slordigheden in de bestelling, waardoor we veel zelf hebben veel moeten corrigeren (eiken fineer i.p.v. wit hoogglans!). Op de tekening voor de monteur was de hoogte van het werkblad verkeerd opgenomen, waardoor de monteur de keuken opnieuw moest plaatsen. Opvallend is dat Grando geen goed 3D-tekenprogramma heeft waardoor het lastig is de keuken goed in beeld te krijgen. Verder missen we nu, weken na levering, nog steeds een kastje, plinthoeken, een achterwand van een kast en bleek de besteklade niet te passen. Jammer.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Baukje, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij als Grando hechten een grote waarde aan goede service en tevreden klanten. We vinden het daarom erg vervelend om te horen dat uw ervaring met Grando Rotterdam niet goed zijn. Vanuit het hoofdkantoor zullen we deze week contact opnemen met de vestiging in Rotterdam om bovenstaande te bespreken. Vriendelijke groet, Grando Retail
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door SKers op donderdag 18 jun 2015 '15 | vestiging Doetinchem
Enkele weken geleden hadden wij een keukenbrochure aangevraagd bij Grando. Al snel werd ik gebeld voor een afspraak, die heb ik toen gemaakt. Toen wij op de afspraak kwamen bleek deze niet in de agenda te staan en er was maar 1 verkoper die bezig was! Jammer... Na een tijdje wachten werden we toch nog geholpen, maar het moest wel snel want ze gingen dicht. In de wachttijd kregen we wel koffie en een hapje van een heel vriendelijke meneer. Uiteindelijk werden we heel goed geadviseerd, en waren erg enthousiast en plande daarom een tweede afspraak. Op de tweede afspraak was helaas de tekening niet klaar en moesten we nog dingen uitzoeken, er moest nog gerekend worden. Maar uiteindelijk hadden we onze keuken en waren er heel blij mee, we wilden er alleen nog even over nadenken, is dit het? En is de prijs naar onze zin? De verkoper beloofde na het weekend de tekening en de offerte toe te sturen. Helaas hebben we nooit meer wat van hem gehoord. We voelden ons niet serieus genomen, erg jammer.
De week daarop hebben we exact dezelfde keuken besteld bij een ander bedrijf, dat ons gelijk hielp, gelijk een mooie tekening en prijs gaf. Kortom: een heel goede verkoper die weet waar hij het over heeft, maar hij neemt zijn klanten niet serieus en komt zijn afspraken niet na. Voor de badkamer hadden we ook al een begin plaatje gemaakt, maar gaan niet terug naar Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“grando garantie”
Door R. de Boer op zondag 18 jan 2015 '15 | vestiging Zaandam
Ruim twee jaar geleden een complete keuken gekocht en laten installeren. Plaatsing was al ongeveer een half jaar later dan afgesproken. In het begin zag ik een klein luchtbelletje achter het melkglas van een dure wandkast. Pas na twee jaar was dat veel erger (meerdere luchtbellen) geworden en deed ik een beroep op garantie/service. Via de fabrikant werd een nieuwe klep geleverd, maar de plaatsing moest € 105 kosten en zou volgens Grando Zaandam niet onder garantie mogen van de branche-organisatie. Onder protest is door mij betaald. Het inhangen van de deur duurde 10 minuten (staat ook op het formulier van de monteur, die zich waarschijnlijk hevig schaamde voor dit bedrag en slechte service. Ik zag dat op de site van Grando staat dat zij 100% tevreden klanten hebben. Dit maakt mij vreselijk kwaad en gemotiveerd om alle kennissen en relaties te waarschuwen om zeker geen zaken te doen met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door G.J.S. op dinsdag 30 dec 2014 '14 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht. Enthousiast geholpen. Maar daarna niets meer vernomen. Door omstandigheden van de zzp-er die de badkamer plaatste duurde het twee weken langer, voordat de badkamer klaar was. Hierdoor dus twee weken langer behelpen zonder badkamer. Wastafel lag in 2-en en moest opnieuw besteld worden, luchtrooster niet geplaatst, doucheraam kan niet soepel meer open, omdat de tegels te dik waren. Daarbij komt dat we een dag zelf bezig zijn geweest met slopen van de oude badkamer, wat aanzienlijk zou schelen in de kosten. Niet waar! Moesten gewoon alles betalen! Geen enkele nazorg. Bevalt de badkamer, wat vervelend dat het veel langer geduurd heeft etc.
Kortom een zeer teleurstellende ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door JW op maandag 10 nov 2014 '14 | vestiging Uden
Goed gesprek gehad totdat we getekend hadden. Daarna vreemde ervaring met dingen die wel op de voorstellen stonden maar er niet bij zaten. Op de gepresenteerde computerfoto was de keuken in een koof geplaatst met verlichting. In het eindgesprek bleek deze niet in de begroting te zitten en kostte € 600 extra. De oplevering werd telefonisch gedaan waardoor er misverstand ontstond over aanvullingen. Aftersales erg slecht en zeer klant onvriendelijk. Klant wordt niet serieus genomen bij telefoongesprekken. Lekkende kraan werd na 6 weken opgelost. Levering van extra lade weer 6 weken later. Afwasautomaat slecht geplaatst waardoor lekkage. Al met al na vier maanden eindelijk alles afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Agressieve verkoop”
Door S. vd Horst op donderdag 31 okt 2013 '13 | vestiging Helmond
Voor ons nieuwe huis waren wij op zoek naar een nieuwe keuken. Vele keukenzaken bezocht maar die verkopers zijn allemaal hetzelfde. Ze proberen je allemaal een keuken te verkopen op hun manier. Een manier die ons weliswaar niet aanstaat. Maar goed, we hadden toch een keuken nodig, dus ontkomt je er niet aan. We besloten om een bezoekje te brengen aan Grando Helmond. Eerste indruk; wat een rommel! De showroom stond op zijn kop. Daar maar even doorheen gekeken aangezien we toch al wisten wat we mooi vonden. Om een lang verhaal kort te maken; voordat de offerte werd opgemaakt kregen wij te horen dat de prijs van de keuken ruim boven ons budget zou komen. De verkoper oftewel de adviseur zoals hij zichzelf noemde, zou een goede aanbieding kunnen doen als we een dag later terug zouden komen en dan ook gelijk zouden beslissen! Voor dat soort verkoop zijn wij allergisch en dat hebben wij hem ook even duidelijk gemaakt. Uiteindelijk hadden wij een afspraak kunnen maken voor een andere dag echter was ons gevoel al niet meer zoals het moest zijn en hebben wij deze afspraak afgezegd en onze droomkeuken elders gekocht. Dezelfde keuken voor de prijs passend bij ons budget en waar we wel een goed gevoel bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Familie Meulendijk op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Vorige week is onze keuken geplaatst die wij gekocht hebben bij Grando Barendrecht. Het resultaat is echt prachtig! Het gehele proces vanaf de eerste keer dat wij de showroom binnenstapten t/m de plaatsing van de keuken thuis is heel prettig verlopen. Evert Rop van Grando Barendrecht en Willem Verhoeks van Verhoeks keukenmontage hebben er samen voor gezorgd dat wij een keuken hebben die voldoet aan al onze wensen en tot in de puntjes is verzorgd. Wij kunnen dan ook niets anders zeggen dan dat we super tevreden zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Prima begeleiding”
Door Jenny Cockshull op maandag 15 apr 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij kochten een nieuwe keuken werkblad met spoelbak en gas kookplaat. Alle personeel in de winkel waren vriendelijk en we waren deskundig geholpen en geadviseerd. Er werd nauwkeurig opgemeten (het is een aparte form keuken) en de montage was vlot en met aandacht uitgevoerd. Al met al een prima behandeling en een mooie resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Tom op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Son
Top keuken gekocht, alles conform afspraak!

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Montage is goed verlopen (door keukenbouwersplus).
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Angelina Jan Potuyt op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Tilburg
Eind oktober zijn wij naar Tilburg gereden vanuit Rotterdam. Dit omdat we goede ervaringen hoorde van mensen over Jan en Herman. Super geholpen vriendelijk geduld professioneel en alle tijd om een keuken samen te stellen voor ons. Wij waren er zo uit hier gingen we onze keuken bestellen! Afgesproken eind februari de keuken te plaatsten door echt een vakman die mee dacht onze complimenten ! Herman kwam nog kijken naar de keuken met een mooie bos bloemen. Super blij met de keuken binnenkort gaan we neuzen voor badkamer die we volgend jaar willen. De moeite om vanuit Rotterdam naar Tilburg te rijden super service Top team. Zeker een aanrader om de trip te maken !
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Henny Boot op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Een keuken aangekocht. Uitstekend geholpen. Vakmensen werken hier.
FOTO VAN HENNY BOOT
Resultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat is fantastisch”
Door Guido Rossel op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een mooie hoekkeuken gekocht, we hebben goed advies gekregen en zijn goed geholpen door Herman. Hij neemt de tijd legt alles goed uit en geeft vrijblijvend de offerte mee om er thuis rustig over na te denken. Het resultaat is fantastisch.
FOTO VAN GUIDO ROSSEL
Mooie hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad met kookplaat en wasbak”
Door A.Janson op vrijdag 12 apr 2019 '19 | vestiging Hilversum
Keukenbladen, inductiekookplaat. Prima geïnstalleerd door kundige monteur
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes verzorgd”
Door alfred kennis op vrijdag 12 apr 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
keuken en badkamer tot in de puntjes verzorgd....vandaar dat ik iedereen zal aanraden om naar Grando te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J.C. van Sandijk op woensdag 10 apr 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
hele keuken gekocht goede ervaring prima geholpen

Aanvulling ontvangen 10 april 2019: De keuken is geleverd, en hij is prima gemonteerd we zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door A van de Goor op dinsdag 9 apr 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben onlangs een keuken gekocht in Zwolle. De ervaring met de verkoper, bedrijfsleider en de installateurs is meer dan prima geweest. Omdat het geen recht toe recht aan keuken werd was er nogal wat creativiteit nodig en dat is door Grando Zwolle zeker geleverd!
Reactie of foto toevoegen
“Goed resultaat”
Door Koudstaal op vrijdag 5 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Advies, ontwikkeling en het daadwerkelijk uitvoeren .. en dan nog mooier dan wij konden dromen! Bedank voor het goede advies voor zowel de keuken, vloer, woonkamer en ook het verlichtingsplan. Het resultaat is verbluffend! Bedankt Team Grando Barendrecht
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door KR Oliver op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Ik heb een keuken gekocht, ik ben goed geadviseerd en zeer tevreden over het resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Reuze blij”
Door Fam.van Ooij op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Na 20 jaar was onze keuken wel aan vervanging toe, maar nadat we een zestal keukenverkopers hadden bezocht zagen we door de bekende bomen het bos niet meer. Uiteindelijk kregen we contact met Jan Wooning en hij kwam zelfs bij ons thuis de situatie bekijken, zodat hij kon adviseren wat we het beste konden doen: renoveren of de keuken vervangen. Het werd het beste van twee werelden;de basis van de keuken was prima en het zou een kwestie zijn van de deuren en laden over laten spuiten, een nieuw aanrechtblad , vervangen van de apparatuur en nieuwe bovenkasten . We hebben daarna de fraaie showroom in Tilburg bezocht en kwamen er heel snel uit met mooie materialen en een prima prijs, inclusief plaatsen. Al het materiaal is op tijd en compleet geleverd en de monteur meldde zich volgens afspraak. Toen de keuken geïnstalleerd was ontdekten we toch nog wat dingen die we anders wilden, wat naar volle tevredenheid geregeld is. Kortom: we zijn reuze blij met onze (gedeeltelijk) nieuwe keuken en de superservice van Grando Tilburg. Het was de rit vanuit de regio Rotterdam volledig waard!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed advies”
Door Adri en Ans van Heusden, s-Graveland op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Hilversum
Begin dit jaar hebben wij een deels nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Hilversum. Het advies van Martin de Winter, de eigenaar, was ontzettend goed. Echt meedenken en niet alleen maar willen verkopen. Wij hebben ook op advies van Martin onze oude wandtegels laten vervangen door stucwerk, wat onze keuken een veel mooier aanzicht heeft gegeven. De keuken werd op tijd geleverd, vakmanschap van zowel de schilder als de installateur waren erg goed en het contact erg plezierig. Wij zijn ontzettend tevreden en zouden het iedereen, die overweegt een nieuwe keuken aan te schaffen, naar dit adres verwijzen. Adri en Ans van Heusden 's-Graveland
Reactie of foto toevoegen
“10+”
Door Lion Hiemenz op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Geweldige vestiging: helpen goed en zonder veel druk stellen ze je droomkeuken samen. Genoeg keuze en met een geweldig advies, denken ook echt mee met ons. Doen er ook alles aan om alles aan jouw wensen te voldoen. Ook bij levering en services is alles perfect geregeld, aftersales krijg van mijn een 10+. Zou ook iedereen aanraden om zeker naar deze winkel te gaan. Mocht ik weer een keuken nodig hebben ga ik hier ook weer zeker naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn team”
Door Peter Rietvelt op zaterdag 30 mrt 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Modelkeuken uit de etalage, 's-morgens eerst een nieuwe keuken uitgezocht en na de lunch zagen we deze keuken staan in de showroom en zijn we weer opnieuw begonnen met het berekenen of deze keuken in ons huis zou passen. Je moet maar de tijd voor nemen en uittrekken, maar uiteindelijk is het een plaatje geworden. Dankzij de vakmanschap o.a. sloper, installateur, stukadoor, tegelzetter en de keukenzetter. Fijn team wat zeer goed samenwerkt en communiceert.
FOTO VAN PETER RIETVELT
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed advies”
Door Ellis en Hans Melkert op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Heerhugowaard, en zijn heel goed geadviseerd door Jeff. Ook de voorbereidende werkzaamheden en montage zijn goed verlopen door de bemiddeling van Jeff. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN ELLIS EN HANS MELKERT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door Peters op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
We hebben een nieuwe keuken gekocht, advies,levering en plaatsing waren perfect, we zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door H. Raaphorst op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na enige bezoeken hebben wij onze keus voor een keuken en douchedeuren in de badkamer geplaatst. Na aflevering en een perfecte montage is het eindresultaat zoals wij het voor ogen hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Sloothaak op donderdag 28 mrt 2019 '19 | vestiging Epe
Wy hebben een keuken gekocht by deze vestiging. Heel fyn geholpen door dhr Henk van Schoonhoven. Eerst een keuken uitgezocht die niet paste in onze ruimte. Henk heeft een mooie tekening gemaakt en dit paste. Dan het plaatsen. Dit waren echt vaklui. Zo netjes en keurig gewerkt. Al onze wensen werden gerealiseerd. Ze denken echt met je mee of komen met nuttige tips. We zyn zeer tevreden over het geleverde. Als er nog mensen zyn die op zoek zyn naar een keuken: ga eerst hier informeren.
FOTO VAN A. SLOOTHAAK
Keukenhoek
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend geworden”
Door Hans Kakes op woensdag 27 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando Rotterdam Alexandrium een badkamer en toilet besteld. Inmiddels is alles geïnstalleerd en we zijn buitengewoon tevreden. Alles is schitterend geworden.Niet in de laatste plaats hielp daarbij ook de prettige en deskundige advisering van de hr.Isik van Grando. De installatie werd op vakkundige wijze uitgevoerd door de aannemer, de hr. v.d.Herik. Het resultaat is een genot voor het oog. Het is de investering meer dan waard en ons appartement is hierdoor behoorlijk in waarde is gestegen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Nan op woensdag 27 mrt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Super geholpen bij het kopen van een keuken. Blij met het resultaat!

Aanvulling ontvangen 28 maart 2019: De keuken hebben wij zelf geplaatst. Voor de apparatuur is er wel een monteur geweest. Dit is heel goed bevallen!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Oosterhout op dinsdag 26 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben bij Grando Breda een supermooie keuken, badkamer, toilet en tegelvloer voor de woonkamer aangeschaft. Vanaf het begin al heel hartelijk ontvangen door Vera en die heeft ons verder door het gehele proces bij de hand meegenomen. Vera heeft met ons meegedacht en waardevolle adviezen gegeven. Vera heeft ook hele goede inzichten qua wat wel of niet mooi bij elkaar gaat passen of gaat werken. En niet te vergeten de aannemer die al het werk heeft uitgevoerd voor ons. Aannemer Van der Stelt (Marco, Henk) uit Hank heeft het hele project bij ons thuis heel vakkundig uitgevoerd, helemaal top en ik kan ze dan ook echt aanraden. Wij zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Jacqueline op vrijdag 22 mrt 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Werden erg vriendelijk geholpen, adviseur dacht goed met ons mee. Zijn nog meerdere keren terug gegaan voor advies en vragen, was nooit een probleem. Keuken keurig afgeleverd, alles klopte en paste. Helemaal tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door G.Steehouwer op woensdag 20 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Keuken, badkamer, toilet,vloeren in gehele woning, alles bij Grando Son gekocht. Sander van Herwijnen heeft ons geweldig geholpen met ideeën, 3d tekeningen, advies, een geweldige inzet van hem zowel voor als na de koop,echt super!!! Dan ook nog de mensen van het tegelwerk, de vloeren, de speciale behandeling van de muren in de badkamer, dit alles onder de bezielende leiding van Thijs Verhagen, ook daar keurig personeel en alles netjes afgewerkt. In zijn totaal, prima communicatie en nu een prachtig huis. Mensen bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder prettig verlopen”
Door Familie van de Ven op woensdag 20 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Tilburg en alles is naar volle tevredenheid verlopen. Herman heeft ons erg goed geadviseerd en het hele proces van ontwerp tot plaatsing verliep bijzonder prettig. Jan en Herman: bedankt daarvoor! Voor mensen die nog een keuken zoeken: wij kunnen Grando Tilburg van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Marian Gasseling op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Zwolle
Klantvriendelijke medewerker, die mijn keukenwensen in een mooi en praktisch ontwerp heeft omgezet. Plaatsing op tijd met goede monteur, beetje 'Gronings accent'. Wij zijn blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en goed”
Door Inge en Niek van der Meer op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Er is bij ons zojuist een nieuwe badkamer geplaatst, vanuit eerdere ervaring met de aanschaf van de keuken ( 20 jaar geleden) opnieuw voor Grando gekozen. De aannemer Jonathan Vega en zijn team hebben een klein wondertje verricht, binnen 2 weken de sloop en totale nieuwbouw. Ook tijdens de werkzaamheden kwamen er nog adviezen en verbeter puntjes aan de orde, mannen bedankt klasse! Ook Robin Bouwland een compliment tijdens ons bezoek aan de showroom, prettige en deskundige verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Door Kees op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Top service en top qualliteit keukens! Goede prijs qualiteit verhouding. Alles tot in de puntjes geregeld, zowel de badkamer als de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatse keuken”
Door Inger op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht bij Grando Hengelo. Erg tevreden! Helaas was er wat waterschade ontstaan in het spoelkastje, maar dit wordt netjes opgelost (door zowel de monteur als door Grando).
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door John op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
We hebben een keuken gekocht. Levering en plaatsing ging volledig volgens afspraak. Vakkundig personeel. Snel en accuraat de foutjes hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Marloes & Manfred Bult op maandag 11 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een mat zwarte keuken gekocht! Bij Vera. Wat een top vrouw is dat! Juiste advies, gevoel met klanten is top! Zei wist ons plan op de juiste manier aan te vullen en te vervullen! ( en mijn man te overtuigen). Er hing ook een positieve sfeer in de winkel, de enige winkel waar wij ons prettig voelde en we ook direct tot kopen over zijn gegaan! We willen ooit de badkamer nog aanpakken wij komen zeker terug! (Als vera er nog is).
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste badkamer”
Door Rene Prins op maandag 11 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht.Eerder andere zaken bezocht. Die waren zeer opdringerig. Hier kregen wij de rust om goed over zo'n grote aankoop na te denken. Verkoper heeft ons ook uitstekend begeleid.Nette en harde werkers!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed adres”
Door Fam Van Abeelen op zaterdag 9 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht,met zeer goed advies van jan & herman. Ook het plaatsen van de keuken is perfect gegaan. Dit is een zeer goed adres om een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankje voor hele team”
Door Marcel Hallink op zaterdag 9 mrt 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Via het internet kwam ik terecht op de site van Grando Barendrecht. Mede door de goede recensies was mijn keuze snel gemaakt. Totaal geen spijt gehad van deze keus. Vanaf het moment dat ik met Evert en Amanda in gesprek raakte kreeg ik steeds meer het gevoel: "Dit zit goed". Ontzorgen is wat men pretendeert. Zij hebben dit meer dan waar gemaakt. De mensen om Evert heen zijn ook vaklui. Martin, Leroy en Willem hebben een mooie klus afgeleverd. Alles was bespreekbaar en dit allemaal met de nodige humor. Ik wil Grando Barendrecht en het gehele team bedanken voor het mooie werk. Oh ja. De wijn en de cakejes bij de koffie waren ook lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verzorgd”
Door Peter en Sindy v Dun op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Tilburg en zijn hier erg fijn geholpen . Hier denken ze met je mee en zorgen ze dat jij binnen jouw budget een mooie keuken krijgt . De service is heel goed . Op de dag dat de keuken geplaatst werd kwam Dave ( die ons geholpen heeft bij de aankoop ) zelf nog even kijken of alles oké was . Dank je voor de goede zorgen
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Tony De Craen op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Een keuken gekocht in de Grandowinkel te Middelburg. Zeer goede ontvangst, vriendelijke en behulpzame adviseurs. Onze oude keuken werd afgebroken, muren glad gemaakt edm. door een team van zeer ervaren monteurs. Alles werd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Een aanrader!
FOTO VAN TONY DE CRAEN
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door henk op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Delft
Uitstekend geholpen door Patricia! Een goede samenwerking en met veel inspiratie, we zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken :-)

Aanvulling ontvangen 9 maart 2019: keuken is reeds geplaatst tot tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Niks was te veel”
Door Carla Heuts op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Lelystad
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Lelystad. In een woord super zowel Paul de verkoper als Eric die de keuken geplaatst heeft. Harde werkers die hun vak serieus nemen. Niks was te veel, alle vragen en wensen werden serieus behandeld zowel voor, tijdens als na de plaatsing van de keuken. Ik raad iedereen aan die geen gezeur wil hebben met keukens of badkamers naar Grando Lelystad te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenuitbreiding”
Door J van Sinttruije op dinsdag 5 mrt 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een extra kast laten plaatsen in onze bestaande keuken die we bijna 6 jaar geleden gekocht hebben bij Evert Rop. We zijn er heel blij mee alsof het nooit anders geweest is fijn extra opbergruimte. Na een kijkje in de showroom overleg gehad of dat wat wij wilde geplaatst kon worden, onder genot van koffie en gebak alles besproken. Nu het er staat is het nog mooier!! Bedankt
FOTO VAN J VAN SINTTRUIJE
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door Wanda op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken renovatie. Geweldig geholpen door verkoopmedewerker Iris. Dacht goed met ons mee en begreep de sfeer en handelde alles zeer vlot en naar tevredenheid af. Ook alle lof voor de monteur Serge. Elke ochtend een appje hoe laat hij aanwezig dacht te zijn. Geen moeite was hem teveel en hij leverde uitmuntend werk!! Dit zie je niet vaak zo.Wij bevelen Grando keukens Utrecht van harte aan! ( nee we hebben geen aandelen ) .
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Steenkamp op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken, badkamer, toilet beneden laten plaatsen. Hal beneden opnieuw betegeld.
Super mooi geworden. Ondanks de relatief grote verbouwing nauwelijks "overlast" ervaren door de goede planning, deskundige monteurs en goede service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Lilian op zondag 3 mrt 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer, geplaatst door monteur Ryanto. Hij is een perfectionist en denkt goed mee. Vakman
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Joke Zwart op zaterdag 2 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando . Zijn zeer goed geholpen door Jeroen en Ruud en volgens afspraak op tijd geleverd en alles zeer goed geplaatst. Zijn erg tevreden.
FOTO VAN JOKE ZWART
Hoek van de keuken
REACTIE VAN JOKE
Nieuwe foto
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door H.J.M. Konhuurne op vrijdag 1 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een keuken gekocht. Als ook de achterwand er is, zijn we vast heel tevreden. Het geheel ziet er op dat na erg mooi uit. We zijn prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing douche”
Door Jan en Joke Schaffers op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Son
Onze douchebak is verwijderd en we hebben nu een laagdrempelige douche. De muren zijn daarbij over betegeld. Alles verliep volgens afspraak en ook de mensen waren prettige lui om in huis te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde”
Door Reinard Knop op dinsdag 26 feb 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na veel wikken en wegen Grando Hazerswoude het vertrouwen gegeven de badkamer te plaatsen en ons te ontzorgen met een hoofdletter O. De aannemer (Driessche Bouw) en Grando hebben een prachtige badkamer opgeleverd. Men werkt netjes, denkt mee( tekening is toch anders dan praktijk) en afspraak is afspraak. Hulde! Heel blij met beide.
FOTO VAN REINARD KNOP
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martine op zondag 24 feb 2019 '19 | vestiging Epe
Wat een geweldige ideeën, goede service, afspraken worden goed nagekomen.
Gewoon goed.

Aanvulling ontvangen 3 maart 2019: De keuken is gemonteerd en perfect afgewerkt, met dank aan Henk van Schoonhoven die dit allemaal voor ons bedacht heeft. SUPER! Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en bad”
Door E.P de Blok op vrijdag 22 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Alles goed en netjes afgewerkt dik tevreden
REACTIE VAN E.P.DE BLOK
Wij zijn heel tevreden met de keuken en badkamer alles netjes afgewerkt
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Hester op woensdag 20 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We zijn eind dec bij grando Amersfoort binnengelopen om te kijken voor een badkamer en keuken, de badkamer is nu al inmiddels geplaatst en keurig opgeleverd. Van begin tot eind (begin alles uitgezocht met Samira erg goede adviezen gekregen van haar) daarna Dinesch die ons erg op ons gemak stelde ( we hadden nl soms in onze buurt wat mindere kanten gehoord van badkamers plaatsen) maar Dinesch stelde ons gerust en gaf zn woord! Wat echt is!!! De badkamer kwam op tijd, en toen kwamen de "mannen" (oa mustafa, Wim en nog meer) en met aannemer Turan van Assos!! Wat een topwerk, op donderdag begonnen met slopen, en een week later zat de badkamer erin!!! WoW,echt lof voor Turan die erg goed erop zat. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en bevelen grando Amersfoort op badkamer gebied erg aan. ( keuken komt nog, als dat ook top is plaats is weer een recensie;)
FOTO VAN HESTER
Douche
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door anita op dinsdag 19 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht. We wisten precies wat we wel/niet wilden. De verkoper heeft goed met ons meegedacht en zo is onze droomkeuken gerealiseerd. Wij zijn supertevreden!
FOTO VAN ANITA
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (37 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (56 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (28 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (30 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (67 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (20 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (23 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (25 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (104 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (25 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (23 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (52 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (43 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (77 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (78 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (91 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (14 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (71 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (64 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (17 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (58 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (93 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (59 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (54 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (82 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (26 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (48 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (56 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (4 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.