Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.
Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!
Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.
Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via
www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.
Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (
www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.
Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.
Grando. Koken. Baden. Genieten.
Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
“Heel tevreden”
Door Sascha Kats op dinsdag 2 jan 2024 24 | vestiging Rotterdam
Hele fijne service ervaren van Grando Alexandrium. Er waren helaas wat euvels tijdens de verbouwing (aanrechtblad uit de bijkeuken was ontvreemd) en bij de levering (de verkeerde toiletpot geleverd). Grando heeft me goed ondersteund met het opnieuw bestellen en levering van het aanrechtblad en ook goede service geboden bij de juiste levering en montage van de juiste toiletpot. Verder mooie materialen. Ik ben heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Sharon op zaterdag 25 nov 2023 23 | vestiging Rotterdam
Keuken laten samenstellen door Bernard in het filiaal van Alexandrium. Het is lastig om voor een nieuwbouwwoning alleen via tekening te bekijken wat je wil en hoe maar nu dat de badkamer is gemonteerd en wij er wonen hebben wij echt de juiste keuze gemaakt. Er mistte een handoekrek, die konden we naderhand gewoon afhalen en er is nog speciaal iemand teruggekomen voor de montage. Super goede service dus.
Reactie of foto toevoegen
“Geen moment spijt van gehad”
Door Riddick op maandag 20 nov 2023 23 | vestiging Rotterdam
Onze Adviseur Arjen heeft ons enorm geholpen met het uitzoeken van onze keuken. Wij kwamen met een idee en hij heeft met sterk advies en een eigen touch er onze droomkeuken van gemaakt. De eerlijkheid en deskundigheid van Arjen hebben ons doen besluiten om de aankoop bij Grando te doen en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Door de service vooraf, tijdens en achteraf zou ik Grando Alexandrium bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de service”
Door Anja Hulsenboom op dinsdag 7 nov 2023 23 | vestiging Rotterdam
Niet alleen heb ik een top advies gekregen, en antwoord op al mijn vragen, ik heb ook echt het idee dat ik geholpen ben in het maken van de juiste keuze voor ons, perfect aansluitend op onze wensen. Dankjewel Irena, Arjan en team voor deze service!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en keurig werk geleverd”
Door Elyse Matze op zaterdag 19 aug 2023 23 | vestiging Rotterdam
Ben in de Grando Alexandrium in Rotterdam super goed geadviseerd voor een badkamer. In de winkel is men vriendelijk, deskundig, klantgericht, niets is te veel en men houdt zich aan de gemaakte afspraken. De uitvoering van de badkamer is door deskundige monteurs geplaatst die keurig werk hebben geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Marleen op vrijdag 4 aug 2023 23 | vestiging Rotterdam
Erg blij met onze nieuwe keuken. Grando was zeer bereid met ons mee te denken. Ook toen er iets mis leek te gaan, kwam Grando zelf met een goede optie. Zeer flexibel, kundig en proactief. Tevens goed bereikbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal super”
Door Rutger Janssen op dinsdag 25 jul 2023 23 | vestiging Rotterdam
Erg netjes en professioneel. En een goed gemonteerde top-keuken. Helemaal super dus.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe achterwand”
Door W de Graaf op maandag 3 jul 2023 23 | vestiging Rotterdam
Goede toegankelijkheid winkel. Snelle service, advies en levering. Scoort een dikke voldoende.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door John op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Rotterdam
Prima personeel die in ons geval meedacht. Keurige levering alles op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Schweertman op maandag 6 mrt 2023 23 | vestiging Rotterdam
We zijn vanaf het moment dat we binnen stapte bij grando alexandrium tot aan de oplevering super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden met het totale plaatje”
Door Kees Swart op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Rotterdam
Wij waren eerder al bij Grando geweest voor mijn zoon; we zijn zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen voor de aankoop van een nieuwe keuken. Als wij niet helemaal begrepen wat hij bedoelde, dan liet adviseur het in de showroom zien hoe het eruit zag. Ook aanvullende vragen of opmerkingen die naderhand bij ons opkwamen, werden klantvriendelijk en deskundig beantwoord. Wij zijn helemaal tevreden met het totale plaatje, van advies t/m plaatsing keuken en service.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door J Febus op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht. Fijn geholpen. Mooie zaak. Als er problemen zijn, worden ze ook weer opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer, keuken en vloer”
Door Denise op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Rotterdam
We hebben zowel onze badkamer, keuken en vloer laten vervangen door Grando. Niet altijd alles ging direct goed, maar voor alle uitdagingen werd er door Grando een oplossing gevonden.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Angelika Hoekstra op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Rotterdam
Onwijs goed begeleid bij het maken van de juiste keuzes. Er staat nu een prachtige keuken in ons nieuwe huis. Team Grando Alexandrium verdient een dikke pluim!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij ermee”
Door LeiDa op maandag 15 aug 2022 22 | vestiging Rotterdam
We hebben in 2021 een keuken gekocht bij Grando, voor in ons nieuwe huis. Onze ervaring met Grando Rotterdam was zeer positief. Het is niet de goedkoopste zaak, maar daar staat tegenover dat men gedegen kwaliteit levert met veel oog voor de wensen van de klant. En bij een dure uitgave als een nieuw keuken vonden wij het heel belangrijk dat er met ons werd meegedacht en dat onze wensen centraal stonden. Ook hielp men ons goed toen het nodig was. De planning van onze verhuizing, het leggen van de vloer en het plaatsen van de keuken was door ons zelf erg krap gedaan. Het luisterde dus erg nauw dat de planning klopte, temeer ook daar het letterlijk bijna Kerst was - en we gasten te eten zouden krijgen (geen slimme zet onder deze omstandigheden!). Onze keuken werd vlak voor Kerst 2021 geleverd, en het was er naar uit dat we de Kerst nog niet van de keuken gebruik konden omdat we iets besteld hadden wat niet bleek te kloppen en we feitelijk niet konden koken tot dit opgelost was. Grando Rotterdam heeft ons inziens alles in het werk gesteld om alles toch nog op tijd on orde te maken. Op de vrijdagmiddag voor Kerst kwam daarom nog een ingehuurde zzp-er in uiterst goed humeur de boel in orde maken zodat we alsnog van de hele keuken gebruik konden maken met Kerst. Dit viel alles onder de service van Grando en ook het door ons verkeerd bestelde item werd kosteloos vervangen. Kortom: we zijn erg blij met de service van Grando Rotterdam, en bevelen dit bedrijf graag aan bij anderen die op zoek zijn naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Ernst op maandag 27 jun 2022 22 | vestiging Rotterdam
Op een paar schoonheidsfoutjes na super tevreden. Ook hoe die paar foutjes zijn opgelost kan ik niet over klagen. Keuken is prachtig en de materialen hoogwaardig. Uiteraard zijn ze niet de goedkoopste maar dat is logisch gezien de geleverde service/lever tijd/kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat mag er zijn”
Door Quirin Laumans op dinsdag 31 mei 2022 22 | vestiging Rotterdam
De aankoop en installatie van de badkamer door Grando Alexandrium verliep echt geweldig. Goed advies, goede afspraken. De monteurs waren altijd op tijd en werkten keihard door. Ook goede after-sales service. Het resultaat mag er zijn! We zijn superblij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Elly d’Anjou op woensdag 16 feb 2022 22 | vestiging Rotterdam
Prachtige keuken met kookeiland, voldoet aan al onze verwachtingen! Keukenmonteur voorkomend en heel netjes gewerkt. Zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Creatieve ideeën”
Door Robbert Landegent op dinsdag 4 jan 2022 22 | vestiging Rotterdam
Verkoper ging goed in op mijn wensen en kwam met creatieve ideeën. Bezorging en (de)montage volgens afspraak en met kundigheid.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Baks op maandag 23 aug 2021 21 | vestiging Rotterdam
Onze badkamer en Keuken gekocht bij Grando. Erg fijn geholpen en er werd erg goed met ons mee gedacht. Alle onze wensen zitten zowel in de badkamer als de keuken. Goed te bereiken en werd snel in oplossingen gedacht. Bij bezorging van de badkamer waren tegels gebroken, na 1 telefoontje waren er nieuwe tegels geregeld, 1 woord super. Ik zou Grando Alexandrium in Rotterdam aanraden aan al mijn vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Tolgahan Yildirim op zaterdag 17 apr 2021 21 | vestiging Rotterdam
3 maart 2021 is mijn keuken deels geplaatst. Tot mijn grote verbazing zonder koelkast en vriezer. Later op de dag is een koelkast en vriezer van een ander merk geleverd zonder dat het met mij was overlegd. Het verschil in waarde wilde Grando niet terugbetalen. Ook al was de vriezer die ik had gekocht aanzienlijk duurder. Verder hadden ze een verkeerde vaatwasser geleverd (ik wilde zonder lade). Daarboven op waren de boven kasten onjuist geplaatst. Met pijn en moeite kon mijn vrouw bij de eerste plank. Onderplinten niet goed geplaatst. Meerdere malen contact opgenomen om dit te herstellen maar tot heden zijn de plinten niet goed geplaatst en heb ik niet de juiste vaatwasser en heb ik geen vergoeding voor prijsverschil ontvangen. Ook had ik pech met de monteurs. Hij schepte continue op hoe welvarend hij wel niet was en dat hij dit als hobby deed, maar omdat een leiding 1 cm links was moest hij het corrigeren en heb ik daarvoor moeten betalen. Overal ben ik heel erg teleurgesteld en vind ik niet dat ik goed ben geholpen. Om die reden is het grandNO voor mij als ik weer een keuken moet aanschaffen of anderen advies moet geven.
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door Priscilla M op maandag 12 apr 2021 21 | vestiging Rotterdam
Mijn keuken aangeschaft in het alexandrium Rotterdam.
Super goed geholpen door Irena.
* Mijn keuken is naar wens ontworpen.
* Een duidelijke 3D ontwerp met een duidelijk resultaat.
* Telefonisch en per mail altijd snel en goed bereikbaar.
* Vriendelijk en denkt goed mee in oplossingen binnen het budget.
Super bedankt
Aanvulling ontvangen 12 april 2021: De montage op zich is volgens mijn aannemer goed en netjes gemonteerd en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk heel mooie badkamer”
Door karel de bruijn op maandag 8 feb 2021 21 | vestiging Rotterdam
Na een hoop rotzooi in mijn woonkamer en slaapkamer, wat tegen de afspraak was, is er een heel mooie badkamer opgeleverd. Hulde aan de monteur(s).
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en wc”
Door Hannie op dinsdag 2 feb 2021 21 | vestiging Rotterdam
De uitvoering was mooier dan ik in de showroom had gezien.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel verlopen”
Door Petra Busser op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Rotterdam
Super goed geholpen door Irena. Door haar creativiteit en goede keuzes hebben we onze droomkeuken met alles erop en eraan welke binnen ons budget past. Mijn advies is: Ga naar Grando Alexandrium vraag naar Irena en stel je droomkeuken samen.
Aanvulling ontvangen 16 december 2020: Aankoop is geleverd. Monteren hebben we niet via Grando gedaan. Levering verliep heel soepel.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Annemieke op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Rotterdam
Nieuw keukenblad, oven, inductiekookplaat, quooker en tegeltjes gekocht. Goed geholpen, eerlijke verkoper, denkt mee, heeft verstand van zaken, voelden ons serieus genomen, vriendelijk ontvangst, ook kinderen goed opgevangen tijdens verkoopgesprek.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Door M. Saino op dinsdag 6 okt 2020 20 | vestiging Rotterdam
Prachtige keuken! Ontzettend blij mee. Fijne persoonlijke service. Goed meegedacht met het ontwerp en de uitwerking ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Jeremy op maandag 5 okt 2020 20 | vestiging Rotterdam
Bij binnenkomst goed ontvangen en door goed advies een aantal beslissingen genomen die achteraf gezien cruciaal waren en in positieve zin hebben uitgepakt. Er was wat onenigheid over de uiteindelijke deal maar dit hebben we samen opgelost en het eindresultaat mag er zijn. We hebben een prachtige keuken gekregen die exact overeenkomt met de 3D tekening! In het bijzonder gaat mijn dank uit naar Arjen en Mustapha! Wij gaan nog heel lang genieten van onze luxe en prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Creatief”
Door Mce Gordijn Blok op maandag 28 sep 2020 20 | vestiging Rotterdam
Badkamer en nieuwe toilet uitgezocht. Zeer professioneel geholpen door verkoper.
Zeer creatief.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Gidius op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Rotterdam
Schoon en netjes, werken volgens afspraak en inzicht. Na oplevering een aantal kleine plus/min dingetjes aan getroffen. Deze werden in korte tijd opgelost. Ik ben er tevreden mee....
Aanvulling ontvangen 15 september 2020: Complete badkamer en keuken besteld. All-in-One dus. Vaklui over de vloer, zeer 'pro' moet ik zeggen. Constant aan de klus, geen pauzes etc. Om 08:30 beginnen en om 15:30 stoppen. Voor eventuele vragen of verzoeken, was er ruimte en inspraak. Tip! Zorg voor voldoende koffie..... ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken helemaal klaar”
Door Brigitte Verhagen op vrijdag 11 sep 2020 20 | vestiging Rotterdam
In juli bij Grando Alexandrium geweest waar wij een (gedeeltelijke) keuken hebben gekocht. De achterwand van onze oude keuken (ook gekocht bij Grando) voldeed niet meer aan onze wensen. Wij werden goed geadviseerd. Er zijn ons meerdere mogelijkheden laten zien. Na het inmeten bleek dat onze eerste keuze niet mogelijk was. Hierop is er opnieuw gekeken naar hoe het dan wel zou kunnen. Er werd veel tijd voor ons genomen en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Gedreven monteur”
Door Endenburg op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
De badkamer is in 2 weken geplaatst. De gedrevenheid van de monteur dwingt respect af. Perfect tegelwerk werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe douche”
Door Monique van der Wielen op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Rotterdam
Ik had een nieuwe douche nodig, ik ben perfect geholpen door de verkoper met goede ideeen en de artikelen werden conform afspraak keurig op tijd geleverd. De monteur was helemaal briljant en de andere vaklui voor het tegelzetten en freezen ook geweldig. Ik ben zo blij met mijn badkamer, echt super!
Reactie of foto toevoegen
“De tijd genomen”
Door Es op vrijdag 26 jun 2020 20 | vestiging Rotterdam
bij grando badkamer gekocht, er werd de tijd genomen om een badkamer uit te zoeken en thuis werd de badkamer ingemeten. Door het creatieve idee van grando zijn we heel blij met de nieuwe indeling. Afwerking niet helemaal optimaal maar super hard werkende en aardige mensen die de badkamer hebben gemaakt. is goed verholpen, kwamen snel langs.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Danielle paasen op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Rotterdam
Goed geholpen door Grando top. De keuken die we hebben was echt top levering keurig op tijd en de monteurs vakmensen nogmaals top.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gedaan”
Door W. van Gent op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Klantvriendelijkheid en expertise staan hier hoog in het vaandel niet alleen bij het kopen van mijn keuken maar ook daarna. Alle wensen die ik had zijn in de keuken verwerkt. Het plaatsen is snel en erg netjes gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door J.Coufreur op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Ben uitstekend geholpen goede uitleg over de keuken die we hebben gekocht komen afspraken na de keuken was op tijd binnen en netjes geplaatst we hadden met uitpakken geen beschadigen was goed verpakt
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Geeratz op zondag 5 apr 2020 20 | vestiging Rotterdam
Bij Grando Rotterdam Alexandrium hebben wij de keuken voor ons nieuwbouwhuis gekocht. In de showroom zijn wij erg fijn geholpen. Er werd goed meegedacht naar mogelijke opties. De installatie is soepel en fijn verlopen door een zeer vriendelijke monteur. We zijn erg tevreden met de keuken en de service.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H.Mees op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een keuken besteld in eerste instantie een verkoper met veel verstand maar bleek achteraf puur zakelijk en gebrand om ons te laten tekenen, als je getekend hebt ben je verplicht 30 procent te betalen al is de financiering nog niet rond, voor een bedrag van meer dan 20.000 is dat veel geld. Al met al mooie keuken en de mannen die hem hebben geplaatst waaronder Guido de Engelsman meer dan lof, de verkoper bleef slecht functioneren ook richting de mannen die de keuken hebben geplaatst, kreeg het idee dat de verkoper alles uit eigen zak moest betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Voldeed aan de verwachtingen”
Door Hans den Boer op zaterdag 19 okt 2019 19 | vestiging Rotterdam
Bij Grando Rotterdam zijn we prima geholpen met onze badkamerspullen. De communicatie is klantvriendelijk, meedenkend, open en effectief. De geleverde materialen en service voldeden geheel aan onze verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nakomen”
Door E. Logjes op zaterdag 28 sep 2019 19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en keuken, afspraken niet nagekomen, badkamer monteurs kunnen geen nederlands, respectloos en denigrerend naar vrouwen, slordig tijdens het werken en gebruiken veel ruimtes om alles op te slaan. Keukenmonteur moet verteld worden hoe inductie plaat met afzuiging geïnstalleerd moet worden.
Reactie of foto toevoegen
“Liep perfect”
Door Dick van Schaik op donderdag 19 sep 2019 19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een nieuwe keuken gekocht. De uitvoering liep perfect volgens planning. Kleine dingetjes werden meteen verholpen. Vooral de hulp tijdens de montage van monteur Guido den Engelsman was fantastisch.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Wedika op donderdag 12 sep 2019 19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht. Met onze ruimte een goede tekening gemaakt (meerdere) die aan onze wensen voldoen. Keuken is netjes geplaatst. En geniet ik er volop van.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door H.C. van Gulik op zondag 4 aug 2019 19 | vestiging Rotterdam
Ik heb een keuken gekocht. Helaas communicatiestoornissen na wijziging indeling keuken. Hierdoor heb ik extra kosten moeten maken door het opnieuw laten aanpassen van de elektriciteit. Tevens moeten wij de muur achter de keuken weer geheel bijwerken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Mevr de Geus op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Rotterdam
Een keuken. De eerste verkoper die mij geholpen had had ik geen klik mee dat ging niet helemaal goed, daarna een andere gehad en dat ging wel goed, het is ook daarna allemaal goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima begeleiding”
Door Jenny Cockshull op maandag 15 apr 2019 19 | vestiging Rotterdam
Wij kochten een nieuwe keuken werkblad met spoelbak en gas kookplaat. Alle personeel in de winkel waren vriendelijk en we waren deskundig geholpen en geadviseerd. Er werd nauwkeurig opgemeten (het is een aparte form keuken) en de montage was vlot en met aandacht uitgevoerd. Al met al een prima behandeling en een mooie resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies en begeleiding”
Door L. Saraber op zaterdag 13 apr 2019 19 | vestiging Rotterdam
Prima advies en begeleiding bij de aankoop door dhr. Isik. De communicatie tijdens de installatie had beter gekund maar het resultaat is erg mooi geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend geworden”
Door Hans Kakes op woensdag 27 mrt 2019 19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando Rotterdam Alexandrium een badkamer en toilet besteld. Inmiddels is alles geïnstalleerd en we zijn buitengewoon tevreden. Alles is schitterend geworden.Niet in de laatste plaats hielp daarbij ook de prettige en deskundige advisering van de hr.Isik van Grando. De installatie werd op vakkundige wijze uitgevoerd door de aannemer, de hr. v.d.Herik. Het resultaat is een genot voor het oog. Het is de investering meer dan waard en ons appartement is hierdoor behoorlijk in waarde is gestegen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door W.j.Hau visser op dinsdag 12 mrt 2019 19 | vestiging Rotterdam
Ik heb een badkamer gekocht en zou Grando Rotterdam Alexandrium niemand aanraden! Eerste klas oplichters. Gekocht een badkamer van 20.500 euro. Wat een spijt hebben wij! Eerste dag komen de monteurs boren dwars door mn muur heen. Tweede dag tweede muur aan gort. Klagen bij het bedrijf lachen ze je weg dat ze het wel repareren. Ene fout na de andere fout. Monteurs monteren een spiegel op 190cm hoog. Behalve mijn man kan niemand erin kijken. Hoek wastafelmeubel op 1.5 cm vd muur gemonteerd. Terwijl op de tekening echt tegen de muis is. Klussers kan je eerste klas prutsers noemen. Doucheschuifdeur gemonteerd toen bleek de deur ging niet verder open dan 33 cm. Ik klacht indienen. Lachen ze me weg. Dat het een fout is vd fabrikant. Komt allemaal goed je krijgt een nieuwe. Nu 3 maanden later zeggen ze er is geen andere schuifdeur. Je kan een vouwdeur krijgen. Ik geantwoord dat ik geen vouwdeur hoef. Maar dat ding eruit en crediteren de hele handel. Grando weigert restitutie ondanks gebreken in producten. Nu is alles bij de rechtsbijstand en gaat een rechtszaak worden.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste badkamer”
Door Rene Prins op maandag 11 mrt 2019 19 | vestiging Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht.Eerder andere zaken bezocht. Die waren zeer opdringerig. Hier kregen wij de rust om goed over zo'n grote aankoop na te denken. Verkoper heeft ons ook uitstekend begeleid.Nette en harde werkers!
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie de Bruijn op vrijdag 16 nov 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando op Rotterdam Alexandrium een luxe keuken, twee badkamers en een toilet voor onze nieuwe woning gekocht. Het hele proces van ons eerste bezoek in de showroom tot aan de montage van de spullen was goed. Waar we erg over te spreken zijn, is de service. Deze is gewoon top. Er wordt naar ons geluisterd, er wordt meegedacht en alles is voor ons verzorgd. Ik zou dit filiaal aan iedereen aanbevelen. Heel veel dank aan Murat en zijn collega's voor alle hulp! Super!
Reactie of foto toevoegen
“Goed bereikbaar”
Door Peter Erhardt op woensdag 14 nov 2018 18 | vestiging Rotterdam
2 badkamers en een toilet. Onze wensen zijn perfect vertaald naar een ontwerp. Belofte was prima service tijdens het uitvoeren. Nou dat is zeker waargemaakt. Umit was goed bereikbaar en is meerdere keren langs geweest om te polsen of alles naar wens verliep. Ingehuurde krachten hebben ook te plaatsen meegedacht om de tekening te vertalen naar werkelijkheid. Kleine zaken zoals lichtknopjes iets verplaatsen en koofjes net iets groter maken, zodat het geheel er beter uitzag.In geheel de verwachting overtroffen vanaf de eerste tekening tot de installatie en nazorg. Ook met kleine service meldingen wordt ie goed geholpen. Eigenlijk spijt dat we de keuken ergens anders gekocht hebben. Het wordt moeilijk deze ervaring te overtreffen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Kinkelder op zondag 23 sep 2018 18 | vestiging Rotterdam
Tahsin Erdal maakte het ontwerp voor onze nieuwe badkamer en was onze contactpersoon gedurende het gehele project. Tahsin heeft veel mogelijkheden laten zien met aandacht voor details. Hij heeft ons goed geholpen de juiste keuzes te maken. Het ontwerp is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het is echt een hele mooie badkamer geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".
Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.
Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.
De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."
Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte uitvoering”
Door Bart Mooy op maandag 9 jul 2018 18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium. Service en meedenken tot aan definitieve offerte waren uitstekend. Uitvoering daarna ronduit slecht. Het begon met ongewenst schuiven in de planning maar goed dat kan gebeuren. De op ons losgelaten installatiemedewerkers die de leidingen en elektriciteit moesten verleggen waren duidelijk geen vaklui. Tekenden gaten in de muur op verkeerde plekken af en weigerden de afvoer op de juiste plek conform de afspraak aan te brengen. Het is dat mijn vrouw thuis was om grote ellende te kunnen voorkomen. De mannen ruimden vervolgens hun bouwafval niet op. De man die keuken zelf installeerde deed het stuk beter maar vergat afwasmachine op de afvoer aan te sluiten met als gevolg waterschade aan onze nieuwe gietvloer. Verkoopmedewerker heeft bij opleveringsgesprek alles kunnen zien en foto's gemaakt en daarbij ook nog bevestigd dat dit proces verre van vlekkeloos is verlopen. Maar deze medewerker is inmiddels uit dienst. We hebben Grando een aantal weken geleden een aangetekende brief gestuurd met onze klachten, verzoek tot afwerking laatste punten en een schadevergoeding gevraagd. Grando Rotterdam reageert hierop tot op heden gewoon niet. Inmiddels opgeschakeld naar rechtsbijstand. Buitengewoon teleurstellend en het niet reageren is ronduit onfatsoenlijk. En dat voor een keuken van 27k! Het is dat je geen nul sterretjes mag geven. Mijn advies: ver weg blijven van Grando Alexandrium Rotterdam!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Sai Yuen op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Rotterdam
We hebben onze nieuwe keuken gehaald bij Grando Rotterdam. We waren erg goed geholpen door adviseur T. Erdal. Hij was behulpzaam en had veel geduld. We zijn erg blij met onze keuken. De levering was ook dik in orde. Netjes op tijd en de monteurs waren top.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Bert van der Tol op vrijdag 8 jun 2018 18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando. Naast de prima service waren de medewerkers heel geduldig met alle wensen en aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.
Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.
Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.
De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.
Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Hoenderdaal op vrijdag 23 feb 2018 18 | vestiging Rotterdam
De adviseur, dhr. Isik, luisterde goed naar onze wensen en heeft een keuken ontworpen die echt naar ons zin is. Helaas ging er in het proces wel wat mis, maar dat is/wordt prima opgelost. Als we nog eens een keuken of badkamer nodig hebben, zal ik zeker bij Grando Alexandrium langs gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nalevering niet goed”
Door Jaap Berghout op vrijdag 16 feb 2018 18 | vestiging Rotterdam
Bij de levering ontbraken diverse onderdelen en een onbruikbaar onderdeel dat niet besteld was. We wachten al meer dan drie weken op de nalevering. Kunnen de keuken nog steeds niet helemaal gebruiken. En geen excuses ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel advies”
Door Wim van Noorwegen / Pieter Duistermaat op zondag 19 nov 2017 17 | vestiging Rotterdam
Wij zijn erg blij en zeer tevreden met onze nieuwe keuken en badkamer gerealiseerd door Grando Alexandrium, Rotterdam. Grando heeft ons professioneel van advies gediend. Grando levert mooi 1e klas materiaal en werkt zeer deskundige en ook heel prettige installateurs. Wij zijn trots op de verfraaiing van ons appartement.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing keuken niet goed”
Door R. Schot op donderdag 2 nov 2017 17 | vestiging Rotterdam
Plaatsing keuken zou binnen vier weken plaatsvinden, dit werdt uitgesteld tot zeven weken. Tot drie keer toe verkeerde materialen geleverd waardoor we ruim drie maanden met een onafgemaakte keuken zaten. Het naleveren van de spullen en monteren kan enkel door de weeks, waardoor het mij drie vakantiedagen heeft gekost. Monteur van Grando is erg moeilijk te bereiken. Reageert niet op telefoon/mail/app. Na drie weken uiteindelijk gelukt om montage van laatste dingen te plannen. Kortom, late levering, niet nakomen van afspraken, verkeerde spullen geleverd, montage keuken heeft ruim 4 maanden geduurd.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Lennard op vrijdag 13 okt 2017 17 | vestiging Rotterdam
Goede service zowel vooraf als achteraf. kwalitatief goede artikelen, zijn vriendelijk en denken met je mee.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer uiteindelijk goed opgelost”
Door Mevr. Zloch op vrijdag 15 sep 2017 17 | vestiging Rotterdam
Kochten badkamer in alexandrium Rotterdam vorig jaar. In mei 2016 tot toen volle tevredenheid geplaatst door vakmensen . Helaas bleek begin dit jaar er toch een probleem te zijn met een plafondplaat. Door, helaas, wijziging van personeel ging mijn klacht keer op keer de mist in . Uiteindelijk weer telefonisch contact gezocht met Grando en heer Umit beloofde mij dit op zeer kort termijn op te lossen . Dit is ook gebeurd. Ondanks de fout in het plafond is alles nu snel en doeltreffend door team alexandrium en vooral door heer Umit tot volle tevredenheid opgelost .
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Nicolas op zaterdag 22 jul 2017 17 | vestiging Rotterdam
Slecht, heel slecht, badkamer en keuken laten maken, alles gekozen zoals ik het wilt, drukte van de verkoper om te laten tekenen op de eerste afspraak, gedaan want goed gevoel maar dan de heel badkamer laten ze jij veranderen want nee, eigenlijk dat zal niet passen. Werk gedaan tussen mijn vakantie en dan verrassing toen ik kwam terug! Graniet blad van de keuken te kort, water van de graniet spoelbak gaat niet weg. geen warme water in de douche, blijkbaar die monteur heeft niet eens de douche geprobeerd, deur van de douche in de verkeerd kant gemonteerd, extra elektropint net boven de bad??? en nog meer slecht verrassing:@ Ik heb elke dag moeten bellen om te weten wanneer ze zullen komen alles oplossen, want na service kennen ze niet blijkbaar, meer dan 1 week zonder warm water dus en nu wacht ik op de oplossing. Eerste en laatste keer dat ik kies voor deze bedrijf...
Reactie of foto toevoegen
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Je moet heel goed opletten”
Door Veringer op dinsdag 27 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Waardeloze zaak! Tot het moment waar je je handtekening zet zijn ze behulpzaam en schijnt alles goed. Maar daarna beginnen de problemen. Haast te veel om op te noemen. Zaken die tijdens het keukenontwerp besproken zijn staan niet in de overeenkomst, worden dus ook niet uitgevoerd als je er niet zelf op let dat echt alles erin staat. Steeds weer: Ze zeggen dat je teruggebeld wordt maar dat gebeurt niet. Er staan verkeerde dingen op de order (andere kleur dan afgesproken). Als je niet goed oplet krijg je dus gewoon het verkeerde. De spoelbak die wij in de showroom hadden uitgekozen kon ineens niet meer geplaatst worden en moesten wij aan de hand vaan een toegstuurde foto een andere uitkiezen. Zonder afspraak worden tegels voor de hele keukenvloer geleverd en berekend terwijl we alleen maar tot aan de kasten wilden betegelen. Dit werd niet besproken maar er werd gewoon van uit gegaan dat wij de hele vloer wilden betegelen. Dus extra kosten en tegels die we niet kunnen gebruiken en die niet worden teruggenomen. Dit is maar een deel van de ergernissen. Telkens als je belt weet niemand (meer) waarover je het hebt. Een half jaar na plaatsing ging de schakelaar van een led-spot kapot. Dit werd gemeld maar na twee maanden wachten en toch maar bellen bleek dat de lamp niet besteld was bij de leverancier. Dus opnieuw besteld, oftewel: nu wél besteld. Werd ons verzekerd. Weer twee maanden wachten, weer bellen: lamp was toch niet besteld. Hoe dat kon? Niemand weet het. Het eerste telefoontje en de bestelling was nergens in hun system terug te vinden. Ik heb er geen vertrouwen meer in en kan iedereen alleen maar afraden om bij deze zaak een keuken of wat dan ook te kopen. Wij hebben wel de hoofdprijs betaald maar de after-service is echt waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met levering”
Door Astrid Suijkerbuijk op zaterdag 24 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Badkamer gekocht bij vestiging Rotterdam. Medewerkster leek in eerste instantie goed te helpen. Had leuke ideeën. Werd dwingend toen wij zeiden dat we er over na wilden denken. Uiteindelijk toch getekend. Onze fout. Uitendelijk bij aflevering over veel dingen zelf na moeten bellen, terwijl er beloofd werd, dat zij zouden bellen. 4 pakken tegels over, welke ook al niet het gewenste formaat hadden. Het toppunt vond ik dat wij foto's moesten aanleveren omdat zij een douchewand hadden geleverd i.p.v. een douchedeur! Het distributiecentrum geloofde ons anders niet. En je hebt maar 8 dagen de tijd om aan te geven dat iets niet klopt. Persoonlijk vind ik dat een erg korte termijn, aangezien je best je hoop geld uitgeeft.
Reactie of foto toevoegen
“Showroom goed maar service slecht”
Door Dennis op donderdag 15 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Na een goede ervaring in de showroom hebben wij besloten zowel onze keuken als badkamer voor ons nieuwbouwhuis te kopen bij Grando. Helaas zijn er fouten gemaakt bij het plaatsen van zowel de keuken als badkamer. Grando heeft de keuken hersteld, de badkamer is nog steeds niet zoals afgesproken. Grando reageert helaas niet op mail of telefoon.
Showroom: goed
Service: slecht
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Hans Pierse op dinsdag 25 apr 2017 17 | vestiging Rotterdam
Goed geholpen door verkoper met deskundige inbreng en creativiteit. Stond open voor onze ideeën en onze inbreng. Voldoende keus aan aanrechtbladen, kasten en inbouwapparatuur. Prachtige keuken geworden. Installatie van de keuken is snel en vakkundig verlopen. Verbeterpuntje is communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door Fam. Veen op woensdag 5 apr 2017 17 | vestiging Rotterdam
Een keuken gekocht. Super goed geholpen. Ik zou Grando zeker aanraden. Alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Verkoopster heeft ons goed geholpen met goed naar onze wensen en ideeën geluisterd. Dit alles is nu verwerkt in onze nieuwe keuken waar we superblij mee zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed en vlot verlopen”
Door A. op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Epe
Vriendelijk en goede vakkennis aanwezig, de levering van zowel keuken als badkamer liep vlot en goed. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Christ van loon op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Zevenbergen
Hierbij petje af voor adviseur. Frank van Gurp die man zit daar op de juiste plaats van bestellen tot levering en plaatsen, correct afgewerkt. Dankjewel Grando Zevenbergen
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten van onze nieuwe keuken”
Door Martien en Jolanda Vervoort op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Son
Van begin tot eind goed en klantvriendelijk geholpen. Onze adviseur Gino had goede ideeën en tips. Ook de bezorging en plaatsing was super. Vriendelijke mensen en topkwaliteit. We genieten elke dag heerlijk van onze nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ger Kurvers op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Al 20 jaar klant voor grotere en kleinere opdrachten. Verrassen elke keer weer met goede spullen en goed advies. Of geven helder aan dat ze niet van dienst kunnen zijn. Voor algemene oriëntatie blijft het verstandig op meerdere plaatsten rond te kijken. Maar als je eenmaal weet wat je wilt is dit een prima winkel om het net iets beter en mooier te krijgen tegen een redelijke prijs. Komen eigen afspraken prima na, maar hebben hun leveranciers niet altijd aan een touwtje qua planning (maar wie wel tegenwoordig....).
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Maxima Martinez Orta Hoogeveen op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Hilversum
We hebben een keuken gekocht na een bezoek aan verschillende keukenwinkels, maar we waren niet tevreden met de service, het advies of de kwaliteit van de producten totdat we Grando in Hilversum bezochten. Marja heeft ons professioneel bijgestaan, door het hele proces begeleid en zeer goed advies gegeven. Grando reageerde zeer adequaat. Hoewel de installatie langer duurde dan verwacht en nog niet helemaal is afgerond, is het belangrijkste dat we nu een fantastische keuken hebben en enorm blij zijn met hoe alles is verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend content met Grando”
Door Jan en Jose Proper op zondag 24 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Met een offerte in de hand van de keukenleverancier die werd geadviseerd door de bouwer van ons huis, toch een afspraak gemaakt bij Grando Keukens in Amersfoort. Reden om naar Grando Keukens te gaan was onze keuze voor Siemens apparatuur. De eerste keukenleverancier kon dit merk ook leveren maar dit betekende dat de enorme korting zou komen te vervallen. Advies van hun was om voor AEG apparatuur te kiezen. Afspraak bij Grando kon snel worden ingepland. Met de offerte en tekening van de concurrent was het een peulenschil om een offerte op te stellen. Zelfde materialen, keukenblad en natuurlijk Siemens apparatuur werden we geconfronteerd offerteprijs die fors lager lag dan de offerte van de concurrent. De contacten met Grando Keukens waren vriendelijk. Bij vragen werd er gelijk geschakeld. Installatie van de keuken door een professional. We zijn ontzettend content met de adviezen en verdere afwikkeling, en plaatsing van onze keuken. Toppertjes, aanrader om bij Grando Keukens in Amersfoort je keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie en zeer goede keuken”
Door K. Toet op zaterdag 23 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken bij Grando Den Helder gekocht daar ik in het verleden al goede ervaringen had met dit bedrijf. Verkoper zeer vriendelijk, vakkundig en hulpvaardig door het hele proces heen. Afspraken over levering en plaatsing duidelijk, en tussentijds veel contact gehad met de verkoper wat ik zeer op prijs stelde. Na levering van de keuken is de monteur direct aan de slag gegaan. De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk wat mij veel vertrouwen over de afloop gaf. Het resultaat is dan ook een perfecte mooie en kwalitatief zeer goede keuken waar ik met plezier naar kan kijken. Grando Den Helder bedankt voor de inzet en hulp bij deze aankoop en ik zal dit zeker bij anderen bekendmaken.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie keuken”
Door Co & Pauline op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Hoofddorp
Na meerdere zaken te hebben bezocht, hebben we onze nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hoofddorp. De winkel is mooi ingericht, goed bereikbaar en je kunt voor de deur parkeren. Adviseur Vijay nam alle tijd om samen met ons de keuken te ontwerpen. Alle onderdelen (kasten, blad, apparatuur) zijn ter plaatse aanwezig zodat je een goed beeld krijgt van het uiteindelijke resultaat. Een belangrijk pluspunt is dat de volledige installatie, van inmeten tot opleveren van de kant-en-klare keuken, door Grando wordt verzorgd. Ook aanvullende bouwkundige werkzaamheden zijn door het installatieteam uitgevoerd. Harold en zijn team verdienen een dikke pluim. Bij de levering van de keuken bleek het granieten blad een scheur te bevatten. Niet fijn natuurlijk maar gelukkig is e.e.a. tot volle tevredenheid opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden en apetrots op onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden en blij met de keuken”
Door Hanneke van Spaendonck op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht bij Grando in Amersfoort. Daar fijn advies gekregen, ondanks dat we de eerste klant van de verkoopster waren.(vond het heel eerlijk dat ze aangaf dat het voor het eerst was dat ze een planning ging maken, en met de ondersteuning van collega is alles goed gegaan). Snelle levering. Plaatsing door de monteur, deze werkte super netjes en dacht mee voor oplossingen. Al met al, heel tevreden en blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect uitgevoerde aanpassing”
Door J lamers op dinsdag 19 mrt 2024 24 | vestiging Uden
Ging om aanpassing bestaande keuken waarin prima werd meegedacht met onze wensen. Perfect uitgevoerd en keurig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met Grando”
Door Marc op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Heerhugowaard
Deze zaak wordt gerund door een heel aardig gezin. Vader heeft ons erg goed te woord gestaan en goed mee gedacht met onze wensen. Na nog een paar opties te veranderen is de keuken na 6 wkn al geplaatst zonder problemen. De stukadoor is geregeld door Grando en is alles geweldig afgewerkt. Onze "oude" apparaten hebben wij hergebruikt op de vaatwasser na. Dit is ook allemaal keurig geregeld door de monteurs. Kan alleen maar zeggen dat wij heel blij zijn dat wij met Grando in zee zijn gegaan!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door J. Muns op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Naaldwijk
Keukenrenovatie laten doen, prima geadviseerd en perfect uitgevoerd. Een aanrader voor iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Theo Boumans op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
Aanrechtblad, achterwand, oven en kookplaat. Zeer goed afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie en service”
Door Van holten op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Gedegen advies vanaf het begin om keuzes te maken tot het einde bij de installatie hoe de materialen optimaal te plaatsen. Goede communicatie en service.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door Alper Nar op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Geholpen door verkoper Kevin. Uitgebreid advies gekregen en zo tot een mooie nieuwe keuken (inclusief apparatuur) kunnen komen voor een mooie prijs.
Installatie prima, en vakkundig verlopen. Mochten we in de toekomst ooit nog een keuken moeten aanschaffen gaan wij zeker weer naar Grando in Utrecht!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is soepel verlopen”
Door Mart van Megen op zaterdag 16 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Heel blij met alle hulp, meedenken en flexibiliteit bij het plannen van de keuken. Montage van de keuken ook soepel gegaan, geen problemen gehad. Héél erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken via Grando Hoofddorp”
Door Andre & Helen Blok op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Hoofddorp
Op zondag 29 mei 2022 hebben wij bij Grando Hoofddorp onze keuken gekocht i.v.m. met aankomende renovatie van ons nieuwe huis. We kwamen eigenlijk alleen wat inspiratie opdoen voor een keuken maar kregen zo'n prachtig ontwerp en totaalplaatje geleverd van Vijay dat we maar een ding konden doen en dat was hier onze keuken bestellen. Er werd goed naar onze ideeën geluisterd en tijd uitgetrokken om onze wensen te verwezenlijken en dat alles onder de goede zorgen van gastvrouw Jolanda. Hierna nog regelmatig contact gehad m.b.t. tot kleine aanpassingen maar ook dit was geen probleem. Mooie complete showroom met fijne medewerkers! Het duurde even maar wij zijn enorm blij met onze prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het resultaat”
Door Karin Hesseling op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We kwamen ter oriëntatie maar gingen net een tekening de deur uit. Super fijn geholpen en meegedacht door Cas. Goeie service en alles op tijd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak door Marien. We zijn super blij met het resultaat. Kortom zeer tevreden over Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Koos Groeneweg op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Veel geduld als ik mijn aankoop weer eens wilde veranderen. Goede communicatie omtrent het brengen en plaatsen van de keuken. Keuken netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne ervaring”
Door Stephan A. op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wat een fijne ervaring hebben wij gehad met Grando keukens Hazerswoude-Dorp. Van het begin bij het uitzoeken van de vloer en vragen naar alle opties en mogelijkheden, werd er met ons mee gedacht en voelde wij ons gehoord met de wensen die wij hadden. Tot aan het leveren van de pvc en het voorwerk die zij ook aanbieden betreft vloerverwarming (gluven dicht maken) was een last die van onze schouders af viel doordat zij dit op zich namen. Al met al een hele goede ervaring met Grando keukens Hazerswoude-Dorp, en wat zijn wij blij met het eindresultaat tot aan het monteren van de plinten toe. Wij raden Grando keukens Hazerswoude-Dorp ten zeerste aan. Geen zorgen hebben over onze vloer en dat het achteraf allemaal naar wens is verlopen is een fijne uitgangspunt na een lange verbouwing periode achter de rug te hebben. Op naar veel woon plezier met onze mooie nieuwe pvc vloer van Grando keukens Hazerswoude-Dorp.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met ons keukeneiland”
Door Marga de Vent op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Purmerend
Een prachtig keukeneiland goed en netjes geplaatst.Wij zijn heel blij en ook dat toen de monteur nog een plek over in zijn schema dat het eerder kon worden geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door W. Hetebrij op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht, met kookeiland en kastenwand met ombouw. Vanaf het begin is er goed meegedacht. De uitvoering is fantastisch geworden. De ombouw die voor de plaatsing gebouwd is, is tot op de millimeter nauwkeurig. Het blad van het kookeiland wat in verstek gezaagd is en waarin de kookplaat en wasbak verzonken zijn, ziet er prachtig uit. Echt vakmanschap!
Reactie of foto toevoegen
“Een pluim voor alle medewerkers”
Door Ronald Loch op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Barendrecht
Vanaf het eerste bezoek aan de vestiging met de nodige rust en uitstekende adviezen begeleid. De keuken tijdens COVID besteld i.v.m. de start van ons nieuwbouw woning, waarna er meerdere controlemomenten volgden. Na de oplevering van de woning wederom controlemomenten, waarna er nog verbeteringen konden worden doorgevoerd. Een vakkundige levering en plaatsing, met een klein gebrek (bevestiging handvaten) die snel werd opgepakt. Een pluim voor alle medewerkers filiaal Barendrecht en de installateur!
Reactie of foto toevoegen