Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3164 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1955 ervaringen
4 sterren979 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Een hele fijne ervaring”
Door Maik K. op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Amersfoort
Hele fijne ervaring gehad met Grando. Aantal jaar geleden hebben zij de badkamer en keuken van mijn ouders gedaan. Dit was erg mooi ontworpen en geplaatst, vandaar onze keuze voor Grando. Turcen heeft voor ons, met beperkte ruimte ter beschikking, een enorm mooie badkamer ontworpen met al onze wensen aanwezig. Daarnaast heeft zij dezelfde stijl in onze WC, op de andere verdieping, terug laten komen. Helaas was Grando net gestopt met het plaatsen van de spullen. Grando heeft het ontwerp gemaakt en de levering gedaan. Gelukkig hadden zij wel een goed bedrijf aangeraden wat het kon plaatsen.
FOTO VAN MAIK K.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend content met Grando”
Door Jan en Jose Proper op zondag 24 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Met een offerte in de hand van de keukenleverancier die werd geadviseerd door de bouwer van ons huis, toch een afspraak gemaakt bij Grando Keukens in Amersfoort. Reden om naar Grando Keukens te gaan was onze keuze voor Siemens apparatuur. De eerste keukenleverancier kon dit merk ook leveren maar dit betekende dat de enorme korting zou komen te vervallen. Advies van hun was om voor AEG apparatuur te kiezen. Afspraak bij Grando kon snel worden ingepland. Met de offerte en tekening van de concurrent was het een peulenschil om een offerte op te stellen. Zelfde materialen, keukenblad en natuurlijk Siemens apparatuur werden we geconfronteerd offerteprijs die fors lager lag dan de offerte van de concurrent. De contacten met Grando Keukens waren vriendelijk. Bij vragen werd er gelijk geschakeld. Installatie van de keuken door een professional. We zijn ontzettend content met de adviezen en verdere afwikkeling, en plaatsing van onze keuken. Toppertjes, aanrader om bij Grando Keukens in Amersfoort je keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden en blij met de keuken”
Door Hanneke van Spaendonck op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht bij Grando in Amersfoort. Daar fijn advies gekregen, ondanks dat we de eerste klant van de verkoopster waren.(vond het heel eerlijk dat ze aangaf dat het voor het eerst was dat ze een planning ging maken, en met de ondersteuning van collega is alles goed gegaan). Snelle levering. Plaatsing door de monteur, deze werkte super netjes en dacht mee voor oplossingen. Al met al, heel tevreden en blij met de keuken.
FOTO VAN HANNEKE
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige ervaring met Grando Amersfoort”
Door Petra op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij Grando Amersfoort bij de aanschaf van mijn nieuwe badkamer en keuken. Vanaf het allereerste moment van oriëntatie tot de uiteindelijke oplevering, was mijn ervaring met Grando Amersfoort ronduit fantastisch. Het team van Grando Amersfoort heeft zich onderscheiden door hun professionaliteit, toewijding en vriendelijkheid. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en stelden op maat gemaakte oplossingen voor die perfect aansloten bij mijn stijl en behoeften. Het ontwerpproces verliep vlot en ze gaven waardevol advies bij het kiezen van de juiste materialen en kleuren. De installatie van zowel de badkamer als de keuken verliep vlekkeloos dankzij het vaardige vakmanschap van het installatieteam. Ze werkten efficiënt, nauwkeurig en met oog voor detail. Het resultaat is verbluffend - zowel de badkamer als de keuken stralen kwaliteit en esthetiek uit. Wat me ook opviel, was de transparante communicatie gedurende het hele proces. Grando Amersfoort hield me op de hoogte van de voortgang en eventuele wijzigingen, waardoor ik me te allen tijde betrokken voelde. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuze voor Grando Amersfoort en zou ik het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige keukens en badkamers, gecombineerd met uitstekende service en vakmanschap. Dank aan het hele team van Grando Amersfoort voor het realiseren van mijn droomkeuken en -badkamer!
FOTO VAN PETRA
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is echt top”
Door Gerbert Hofland op dinsdag 2 jan 2024 24 | vestiging Amersfoort
In vestiging Amersfoort keuken gekocht en zijn dik tevreden over de service en kwaliteit. Er wordt goed meegedacht en ook details waar ik niet aan had gedacht hebben zij rekening mee gehouden. Medewerkster Ellis is heel kundig in de technische implementatie. Ook de installatie monteur Robert is een vakman. De keuken is echt top! En dezelfde keuken was bij de concurrent een stuk duurder.
FOTO VAN GERBERT HOFLAND
+ Toon extra foto van Gerbert Hofland
Reactie of foto toevoegen
“Prima service en een mooie keuken”
Door Ria Peeters op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Amersfoort
Grando was de tweede keukenspecialist waar we naar binnen gingen. Meer was niet nodig: prettig verkoopgesprek met goede adviezen. Met duidelijke informatie voor de aannemer voor de verbouwing weer naar huis en een prachtige mooie 3D tekening waar we veel naar gekeken hebben tot het moment van plaatsing, wat prima verliep. Helaas even koolstoffilter voor de afzuigkap vergeten mee te leveren, maar dit werd direct opgelost. Prima service en ... een boel complimenten al ontvangen op onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer soepel verlopen”
Door Ingrid op maandag 6 nov 2023 23 | vestiging Amersfoort
Ik ben heel fijn geholpen in de winkel om een keuken uit te zoeken. Goed geluisterd naar mijn wensen en mij de juiste keuzes laten kiezen. Alles is daarna zeer soepel verlopen. En de monteur heeft hem nu een week geleden erg professioneel geïnstalleerd. Ben er ontzettend blij mee en kan iedereen Grando Amersfoort aanraden
FOTO VAN INGRID
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Ellen op dinsdag 19 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Ontzettend fijn en deskundig geholpen door adviseur Turcen. Ze heeft alle tijd genomen om onze droombadkamer te ontwerpen door het stellen van de juiste vragen en te adviseren en inspireren. Topper en fijn samenwerken! Tevens alle lof voor monteur Omar. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen! Werkte supernetjes, had goede oplossingen voor onze best lastige badkamer en heeft een schitterende badkamer afgeleverd. Door Grando Amersfoort zijn we steeds goed op de hoogte gehouden en alle afspraken zijn nagekomen. We zijn dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door J.Geurtsen op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht met apparatuur. Kundig advies gekregen wat de mogelijkheden waren. Kleine puntjes werden meteen opgelost. Monteur heeft vakkundig de keuken geplaatst. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken en hebben er veel plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met het eindresultaat”
Door Familie van Steen op zaterdag 10 jun 2023 23 | vestiging Amersfoort
Mooie badkamer en mooi toilet opgeleverd. De aannemer was een geweldige vent met oog voor detail en dacht goed mee. De mensen die hij inhuurde (tegelzetter en kitter) hebben prachtig werk afgeleverd. We hadden niet de makkelijkste badkamer en vrij veel wensen, maar alles kon en niets was te gek. Erg blij met het eindresultaat.
FOTO VAN FAMILIE VAN STEEN
+ Toon extra foto van Familie van Steen
+ Toon extra foto van Familie van Steen
Reactie of foto toevoegen
“Het is prachtig geworden”
Door Carla op donderdag 1 jun 2023 23 | vestiging Amersfoort
Vorige zomer maakten wij plannen voor een nieuwe badkamer, keuken, trapbekleding en schilderwerk. We bezochten vele woonboulevards, websites en winkels. Al gauw zagen we door de bomen het bos niet meer. Totdat we, bij ons om de hoek, bij Grando Amersfoort onze droomkeuken tegen het lijf liepen en in gesprek raakten met eigenaar Dinesch Birtantie. Hij stelde dat zijn bedrijf alles in huis had om onze wensen te realiseren. Helaas heeft Dinesch het uitvoeren van ons project, waarvan hij de opzichter zou zijn, niet mee mogen maken. Esther Birtantie toonde zich zeer betrokken bij ons project en was een fijn aanspreekpunt tussen ons en de aannemer. Zij kwam tussentijds meerdere keren kijken hoe de renovatie vorderde. Ook als het even niet mee zat, toen met name de badkamer vertraging opliep doordat er tot twee keer toe kapotte tegels geleverd werden. Gelukkig, voor ons, is alles goed gekomen en genieten wij nu van een woning die weer jaren mee kan.
FOTO VAN CARLA
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken en badkamer”
Door Jan Tuithof op vrijdag 19 mei 2023 23 | vestiging Amersfoort
Zeer goede gastvrije ontvangst. Fijn personeel. Wij hebben zowel een keuken als badkamer aangeschaft bij Grando Amersfoort. Goede begeleiding en zeer goede installatie van alles. Een tijdens het proces ontstane probleem werd op een goede wijze opgepakt en binnen no-time opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Krijn Broerse op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Amersfoort
Het allereerste contact was perfect. Er werd goed meegedacht en er rolde op tekening een prachtige badkamer uit en hij was nog binnen een maand te plaatsen ook. Tot een week voor levering bleek dat de tegels niet te leveren waren en we ineens van september naar januari gingen, of we moesten nog snel even nieuwe tegels uitzoeken. (uiteindelijk bleek er maar eentje niet leverbaar) Vanaf dat moment was de communicatie echt verschrikkelijk slecht en is helaas ook niet meer goed gekomen. Overal moesten we zelf achteraan en dat terwijl je er dik geld voor betaald hebt. Vervolgens komen er monteurs waar je niet mee kan communiceren en heb je geluk dat je zelf bouwkundige kennis hebt, zodat je de fouten uit de bouwtekening kunt halen voordat ze gemaakt werden. Uiteindelijk ook nog ellende doordat een monteur koud en warm omgewisseld had en we dus met een andere mengkraan zitten dan dat we wilden omdat anders de hele muur er weer uit moest. Gelukkig waren er twee hele kundige werklui die er alsnog een prachtige badkamer van gemaakt hebben. Die twee verdienen een goed als redder van onze badkamer, maar de klantenservice en de hoofdmonteur een dikke slecht dus vandaar maar twee sterren. Het had allemaal veel beter kunnen zijn als ze geluisterd hadden naar mijn signalen en daar serieus mee omgegaan waren, maar helaas gebeurde dat niet en tot nu nog steeds niet. Vandaar deze review, niet uit rancune, maar puur zodat ze iets met hun klantenservice gaan doen, want dit kan niet bij zo'n groot bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden over het eindresultaat”
Door Chantal Rethmeier op dinsdag 18 apr 2023 23 | vestiging Amersfoort
Ik heb een badkamer gekocht via Grando Amersfoort. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat! Tijdens het zetten van de badkamer waren sommige tegels niet goed aangesloten aan het plafond waardoor er een dikke kitrand zou ontstaan en dit is netjes opgelost door de tegelzetter. Daarnaast had ik in eerste instantie een standaard douchewand besteld, er werd mij verteld dat de standaardmaat niet paste in de badkamer, dus ik een op maat gemaakte douchewand moest bestellen. Dit koste mij 900 euro meer. Uiteindelijk kon er toch wel een standaardmaat in de badkamer, dus hier baalde ik wel van. Ik heb een kleine tegemoetkoming gekregen hiervoor, maar zeker niet die 900 euro. Dat was voor mij het enige minpunt.
FOTO VAN CHANTAL RETHMEIER
+ Toon extra foto van Chantal Rethmeier
+ Toon extra foto van Chantal Rethmeier
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met mijn nieuwe badkamer”
Door Arjan Frenk op maandag 3 apr 2023 23 | vestiging Amersfoort
Het gehele proces van ideevorming naar uiteindelijke realisatie van mijn nieuwe badkamer heb ik als positief ervaren. Men denkt vanuit Grando mee, adviseert gericht maar geven ook duidelijk aan als een bepaald idee vanuit mijn kant niet handig is. Het uiteindelijke resultaat is prachtig geworden en is precies zoals ik het in mijn hoofd had. Kortom, ik ben er erg blij met mijn nieuwe badkamer!
FOTO VAN ARJAN FRENK
+ Toon extra foto van Arjan Frenk
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Jaap op vrijdag 24 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
In de Grando vestiging in Amersfoort hebben we een nieuwe badkamer uitgezocht onder de deskundige leiding van Turcen, de badkamer expert. Ze heeft ons snel en aardig door alle opties gepraat en een prachtig design gemaakt. De badkamer is net geplaatst door Omar, een echte vakman. Kortom, ik kan Grando Amersfoort van harte aanbevelen!
FOTO VAN JAAP
Reactie of foto toevoegen
“Eeen mooie keuken”
Door René van den Broek op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uiteindelijk is alles goed gekomen na een nieuwe planning. Erg vriendelijk personeel. Mooie keuken met inbouwapparatuur welke goed werkt. Grando is een betrouwbaar bedrijf. Zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen als men een nieuwe keuken wil.
Reactie of foto toevoegen
“Super geregeld”
Door Fam: Prophitius op zaterdag 11 feb 2023 23 | vestiging Amersfoort
Van het bezoek aan de showroom tot aan het plaatsen en opleveren van onze keuken echt super geregeld allemaal, het uitzoeken, het plan maken, het advies, de communicatie, alles klopte gewoon! Meer dan tevreden zijn wij.
FOTO VAN FAM: PROPHITIUS
+ Toon extra foto van Fam: Prophitius
+ Toon extra foto van Fam: Prophitius
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Ronald op maandag 12 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Geholpen door Rutger in 2 bezoeksessies. Tijdens beide bezoeken werd er zeer ruim de tijd genomen om alle wensen door te nemen. Allerhande opties werden bekeken en aangeboden en uiteindelijk ben ik met een mooi resultaat naar huis gegaan, zowel vwb prijs als uitstraling. Nogmaals dank voor de genomen tijd, de keuken is inmiddels geplaatst en alles is helemaal naar tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is werkelijk fantastisch”
Door Fam Hop op vrijdag 25 nov 2022 22 | vestiging Amersfoort
Fantastisch geholpen door Serkan, en ook de rest van het personeel! Super vriendelijk. er waren tegels niet leverbaar vanwege de Corona, maar dit keurig opgelost. We kregen een grotere duurdere tegel, tegen dezelfde prijs, wat uiteindelijk nog mooier is geworden! De keuken is werkelijk fantastisch! Er was wat apparatuur verlaat geleverd, maar uiteindelijk liep de verbouwing zo uit, dat alles er was bij de plaatsing. Ik kan niet anders dan Grando aanraden! Tuurlijk hadden we last van levering problemen.. maar wie niet? Dat was overmacht! En is uiteindelijk keurig opgelost. Chapeau toppers!
Gekocht: december 2021. Geplaatst augustus 2022.
FOTO VAN FAM HOP
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Vera Pluijmen op vrijdag 25 nov 2022 22 | vestiging Amersfoort
We zijn vanaf begin tot het einde geweldig geholpen. De eerste paar afspraken werden we geduldig geholpen zonder dat er gepushed werd. Dus we hebben erg ontspannen de keuze kunnen maken. Verder werd de keuken goed optijd geleverd door twee mannen die erg precies tewerk gingen en alles uitvoerig inspecteerde. De dag erna stond op de afgesproken tijd de monteur voor de deur en heb van begin tot het einde gefascineerd meegekeken hoe hij de keuken installeerde, alles is met uiterste precisie geïnstalleerd en de uitleg was goed. Dus mijn complimenten aan het hele team.
FOTO VAN VERA PLUIJMEN
Reactie of foto toevoegen
“Een keurig bedrijf”
Door Fam. S. op maandag 3 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wat een keurig bedrijf. We werden vriendelijk geholpen door Rik. Hij heeft de tijd genomen om apparatuur te laten zien en keukenfronten met diverse aanrechtbladen te combineren. Hij is zeer vakkundig. In alles correct afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Waterschade bij plaatsen 2 toiletten”
Door T. Dorrestijn op donderdag 21 jul 2022 22 | vestiging Amersfoort
Ik heb 2 toiletten incl. plaatsing besteld. Naast (i) negatieve ervaringen met aannemer (zetbaas met volledig buitenlands en niet-engels sprekende zzp-ers; (ii) 6 verschillende mensen over de vloer waarvan een deel niet deskundig); (iii) het niet nakomen van gemaakte afspraken tijdens verkoopgesprek t.a.v. planning werkzaamheden waar je zelf flink achteraan moet om het alsnog voor elkaar te krijgen; is (iv) waterschade ontstaan. Hoewel schade is erkend op het opleveringsformulier, en door hen in een mail bevestigd wordt, verwijst men op de vraag op welke wijze de schade hersteld/opgelost wordt, in een eerste (en enige) contact naar de aannemer terwijl contract met Grando is gesloten en zij hiervoor verantwoordelijk zijn. Grando is telefonisch niet bereikbaar, medewerkers bellen ondanks verzoeken niet terug, en reageren niet op aansprakelijkheidsstelling. Aannemer reageert ook nergens op. Eigenaar/verantwoordelijke van de vestiging is niet/nauwelijks op kantoor en onbereikbaar. Vanwege uitblijven van welke reactie dan ook, ondanks mails en aangetekende brieven, zaak na 7 weken aanhangig moeten maken via CBW procedure. Nadat ik dit aan Grando meegedeeld heb, voor het eerst een reactie gehad met een lachwekkend voorstel. Nu dus in afwachting van uitkomsten procedure. Voor mij dus geen Grando meer en ik kan het niemand aanbevelen.
FOTO VAN T. DORRESTIJN
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Marleen op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de zaak in Amersfoort. Alle wensen besproken en medewerkster dacht goed mee in keuzes maken maar ook qua kosten besparen enz. Aannemer en zijn werknemer waren erg vriendelijk, af en toe wat mis communicaties omdat werknemer niet volledig Engels sprak maar aannemer kon hier altijd tussen bemiddelen. In 2 weken was de badkamer klaar. Erg tevreden met het eind resultaat, er waren een paar punten wat niet helemaal goed was maar dit werd snel opgelost door aannemer en Grando. Ik raad Grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Door Vincent op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen door het grando team in Amersfoort. Door corona en levering moesten we op div delen wachten maar ze hielden ons goed op de hoogte en meedenkend vermogen. Grote klasse. Ik zeg ga naar grando keuken en bad!
FOTO VAN VINCENT
Reactie of foto toevoegen
“De service van Grando was super”
Door Taco en Sonja op vrijdag 18 mrt 2022 22 | vestiging Amersfoort
We zijn super blij met onze badkamer! Het is precies geworden zoals we samen met Sander ( van Grando) hadden bedacht. Het badkamermeubel en de spiegel waren mooier dan verwacht...de service van Grando was super! Onze aannemer gaf aan heel goed en vriendelijk te zijn geholpen. Jullie waren het eerste adres waar we keken en het voelde direct goed....dit gevoel is echt uitgekomen.
FOTO VAN TACO EN SONJA
Reactie of foto toevoegen
“Prettig contact en een geweldige badkamer”
Door Linda op woensdag 16 feb 2022 22 | vestiging Amersfoort
Bij Grando Amersfoort mijn badkamer gekocht. Geholpen door Sander en zeer tevreden over het prettige contact. De badkamer is geweldig geworden!
FOTO VAN LINDA
Reactie of foto toevoegen
“Super mooi”
Door Bas D'ollijslager op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Amersfoort
Onze badkamer is super mooi gemaakt! We zijn er erg blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door G. van Herk op woensdag 15 dec 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ontvangst en eerste kennismaking waren heel positief. Gesprek en afspraken over een nieuwe badkamer verliepen prima. Ook het wijzigen van een tegel wordt zeer vlot opgepakt en direct doorgevoerd. Bezorging keurig geregeld. Plaatsing en oplevering niets dan lof.
Reactie of foto toevoegen
“Vervelende ervaring”
Door ruisch op donderdag 30 sep 2021 21 | vestiging Amersfoort
Van het begin tot het eind ellende. niet nakomen van afspraken verkeerde spullen geleverd. geen service verlenen als iets niet werkt naar behoren. mensen koop hier niet is mijn advies het is de slechtste aankoop van mijn gehele leven nog nooit ben ik zo slecht behandeld als klant. klant vriendelijkheid is ver te zoeken. oplossing aandragen is ook een heel slecht punt van deze firma je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zoek het maar uit. wij hebben ons geld binnen en verder bekijk je het maar dat is ongeveer zoals grando denkt. nogmaals koop hier niets
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Cor En Theresia Ruizendaal op zaterdag 15 mei 2021 21 | vestiging Amersfoort
Heel erg tevreden hoe we zijn geholpen bij Grando keukens in Amersfoort door allerlei omstandigheden hebben we onze keuken 3x moeten veranderen maar dat was totaal geen probleem bij Grando zeer goed geholpen door de verkoper Sercan Can kwa levering en montage zeer tevreden absoluut een aanrader om daar een keuken of badkamer te kopen
FOTO VAN COR EN THERESIA RUIZENDAAL
+ Toon extra foto van Cor En Theresia Ruizendaal
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Serkan Erdogan op dinsdag 23 feb 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ondertussen ons 2e keuken ook gekocht bij Grando keukens & bad in Amersfoort! Als dik tevreden klanten zijn wij voor de 2e keer bij Grando keukens beland en zijn wij weer heel vakkundig geholpen door de verkoper! Die goed met je meedenkt en overal altijd wel een oplossing voor heeft. Grando keukens & bad is zeker een aanrader, via ons zijn mijn ouders en schoonzus ook klant geworden bij Grando! Heel betrouwbaar en vakkundig! Afspraken worden nagekomen en altijd goed bereikbaar voor eventuele vragen! De levering was ook beide keren vlekkeloos en de montage ging beide keren ook heel goed zeer vakkundige monteurs.
FOTO VAN SERKAN ERDOGAN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door joey de gooijer op dinsdag 16 feb 2021 21 | vestiging Amersfoort
Na op pad te zijn geweest voor onze keuken, badkamer en wc kregen we te maken met de Corona. Door online op onderzoek te zijn gegaan belde Grando ons op voor een thuis bezoek. Na het bezoek wat ons erg beviel, ging het snel. De 3D tekeningen en offerte waren op maat. Datgene wat we wilde werd ons aangeboden tegen een scherpe prijs met een levertijd waar wij mee konden leven. Nadat alles geplaatst was kwam de ondernemer opleveren. Al met al een hele prettige ervaring. Er waren een paar punten bij oplevering die aandacht vroegen, deze waren binnen 3 weken opgelost. Grando Amersfoort is wat ons betreft een aanrader!

Aanvulling ontvangen 26 februari 2021: Het is allemaal gemonteerd en geleverd. Het was allemaal netjes verlopen hadden paar puntjes en die werden netjes opgelost dus ben nogmaals zeer te vrede.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door S. Klein op zaterdag 16 jan 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ondanks de coronamaatregelen fantastisch geholpen door Grando keukens en bad in Amersfoort. 1e contact via mail en telefoon. De wensen doorgegeven en uitvoerig besproken. Het gemaakte ontwerp sloot perfect aan bij datgene wat we voor ogen hadden. Tijdens het huisbezoek de materialen uitgezocht, direct de keuken ingemeten en een mooie deal kunnen maken. We hebben uitgekeken naar de levering en plaatsing van de keuken. Vorige week was het dan zover. De levering was top volgens afspraak en de volgende dag de montage. Een hele goede monteur die heel netjes en precies te werk ging. Het eindresultaat is echt een plaatje. We genieten echt elke dag van deze kwalitatieve mooie keuken. Kortom een perfect gelopen traject. Grando keukens en bad is een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Nad. en Jam. op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Amersfoort
Wij hebben zowel de badkamer als de keuken laten plaatsen door Grando te Amersfoort. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de producten en de professionaliteit van de medewerkers. Ze hebben overal wel een oplossing voor, denken goed mee en zijn zeer bevlogen (nemen echt de tijd voor je). Ze hebben zich ook aan de gemaakte afspraken gehouden en hadden een duidelijk aanspreekpunt als je vragen had, dank voor je geduld Dinesh :)! Familie en vrienden die nog moesten verhuizen hebben bij ons inspiratie opgedaan voor hun eigen badkamer en keuken. Complimenten namens ons aan het Grando team! #tevreden #aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Catrien en Bert-Jan op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
We zijn blij met de keuken die we via Grando Amersfoort hebben aangeschaft. Er werd met ons meegedacht over inrichting en kosten. Heel veel zaken werden ons uit de handen genomen (ontzorgd) en voor ons uitgevoerd. De aannemer, timmerman, elektricien, stukadoor, tegelzetter en keukenmonteur hebben hun best gedaan om alles zo goed en netjes mogelijk af te werken. Dat was in deze corona-tijd niet eenvoudig. Inzicht voor de klant in de prijsopbouw van het geheel zou transparanter kunnen.
FOTO VAN CATRIEN EN BERT-JAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk maar met verbeterpunten”
Door Roest op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Verkoper is vriendelijk en gaf goed advies. De make up spiegel die volgens de berekening zou moeten passen past niet en wordt niet teruggenomen. De spiegel van het toilet bleek beschadigd, terwijl wij deze niet uit de verpakking (bubbeltjesplastic) hebben gehad. Hiervoor is ook nog geen oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Allerlei zaken verkeerd gegaan”
Door Sanne op zaterdag 19 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben 3 jaar geleden een badkamer gekocht bij Grando Amersfoort. Tijdens het plaatsen van de badkamer bleek dat er verkeerde douchedeuren waren besteld. De douchedeuren werden te laat geleverd en bleken verkeerd te zijn. Toen we hierover contact zochten met Grando viel ons al op dat we geen reactie kregen of niet teruggebeld werden. Uiteindelijk hebben we ons maar neergelegd bij de verkeerde douchedeuren en hebben we hier een zeer kleine financiele compensatie voor gekregen. Vlak na het plaatsen van de badkamer bleken we lekkage te hebben. We hebben heel vaak moeten bellen en emailen om het voor elkaar te krijgen dat er iemand langskwam. We werden vaak niet teruggebeld en kregen uiteindelijk een chagrijnige aannemer langs die de lekkage zou repareren. Helaas begon de lekkage drie jaar later opnieuw. Wederom moesten we Grando drie weken lang elke dag bellen en mailen voordat ze iemand langs stuurden. Uiteindelijk is diegene nog geen 5 minuten binnen geweest, concludeerde dat het niet aan het kitwerk lag en gaf aan dat we het maar moesten regelen met de verzekering. Gelukkig hebben we een hele prettige verzekering die een lekdetectiededrijf heeft ingeschakeld. Al snel werd duidelijk dat de badkamer verkeerd is aangelegd. De afvoer van de douche liep naar boven i.p.v. naar beneden en de afvoer van de wc was in de bestaande afvoer geboord waardoor die was gaan lekken. Bij de eerdere reparatie hadden ze er alleen wat kit opgeplakt om de lekkage tijdelijk te stoppen. Gevolg was dat het bad er helemaal uit moest en onze muren onder de schimmel zitten. Vervolgens is Grando nog steeds niet in actie gekomen. We hebben inmiddels bij hen nieuwe tegels moeten bestellen (omdat er tegels kapot zijn gegaan door het verwijderen van het bad). Deze tegels moesten we zelfs betalen en ook nu presteren ze het de tegels niet te leveren. Op onze mails en telefoontjes wordt wederom niet gereageerd. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en zou iedereen sterk afraden om ooit een badkamer of keuken bij Grando Amersfoort te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Christiaan op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort en zij hebben mij supergoed geadviseerd en al mijn wensen in de keuken uit laten komen. Snelle levering en vakkundige plaatsing. Je kan echt merken dat betrouwbaarheid en service hier in een hoog vaandel staan! Echt een aanrader.
FOTO VAN CHRISTIAAN
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Nataly op zaterdag 7 nov 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn complimenten aan Grando Amersfoort. Op aanraden van een kennis kwam ik hier terecht. Ze hebben precies de keuken geplaatst die ik in gedachte had. Vanaf het begin tot eind is alles netjes volgens schema verlopen. De mensen werken netjes en vakkundig. Ze zijn makkelijk te bereiken, hulpvaardig en meedenkend. De prijs kwaliteit verhouding is verrassend goed. Voorlopig hoef ik geen nieuwe keuken maar als dat wel het geval zou zijn zou ik er hier weer eentje kopen. Kortom: Top!!
FOTO VAN NATALY
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ro op zondag 25 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Super blij met onze nieuwe keuken ! Als u een keuken/badkamer zoekt, kan ik alleen maar de geweldige mensen van Grando Amersfoort aanraden. Ze zijn behulpzaam, denken met je mee zowel over design als kosten ! Al het contact wat ik met hun gehad heb, zowel in de zaak als tijdens plaatsing was uitmuntend. Ben ZEER tevreden, en heb er al wat kenissen heen gestuurt. dhr. Birtantie en Serkan, dank jullie wel :)
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Mariska op woensdag 23 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
Nieuwe badkamer gekocht en zeer tevreden of het meedenken , plaatsen en de afwerking van ons project . Professionele zaak met mensen die van aanpakken weten. Onze keuken is het volgende en die laten we zeker door Dinesh plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang proces maar zeker tevreden”
Door Mischa De Vos op woensdag 9 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kochten twee badkamers en een keuken bij Serkan Can van Grando in Amersfoort. Dat was een groot succes: Serkan hielp ons uitstekend, tezamen met een geestige collega, die af en toe bijsprong. Ze dachten goed mee over wat wel niet kon en wat wel of niet handig was. Het hele proces duurde wat langer dan we verwachtten omdat vooral de levertijden lang zijn. Omdat de Quooker (dat is een hippe kraan) in de keuken niet direct werkte, moest een monteur twee keer langskomen. Uiteindelijk duurde het hele traject vanaf het eerste bezoek aan Grando tot aan een werkende kraan bijna 6 maanden. Maar ik zou je zeker adviseren naar Grando te gaan, en als het even kan in Amersfoort.
FOTO VAN MISCHA DE VOS
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Eerste keuken”
Door Reggie Raphaela op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn eerste keuken! Waar begin je? Nadat ik een aantal keukenzaken bezocht had ik een tip gekregen van een kennis om bij Grando in Amersfoort te kijken. Bij binnenkomst werd ik netjes gegroet en gevraagd of ik wat wilde drinken. Ik dacht meteen oh hier gaan we weer...de vraag waar bent u precies naar op zoek bleef gelukkig uit en ik kon zonder direct 'verkocht' te worden op mijn gemak rondkijken. Er is genoeg keus maar één keuken sprong er voor mij persoonlijk het meeste uit en de prijs viel gelukkig binnen mijn budget. Na een oriënterend gesprek kreeg ik een goed gevoel bij de verkoper over wat Grando voor mij kon betekenen. Eenmaal akkoord over de mogelijkheden en de prijs werd mijn keuken binnen vier weken geleverd en geplaatst. Daarnaast hoefde ik mij niet druk te maken over een stukje schilder werk van de muren in mijn keuken. Dit werd voor een scherpe prijs ook uitgevoerd. Voor mij was dit een zeer prettige ervaring bij het kopen van mijn eerste keuken. Ik ben door Grando Amersfoort zeer goed begeleid, alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Uiteindelijk was het voor mij weinig inspanning en exact de keuken in mijn huis die ik in de showroom zag staan. Top klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Service zoals het hoort”
Door Vandana Doekhie op dinsdag 11 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden met mijn nieuwe keuken, goede afwerking en top materialen en apparatuur. Ook de service vanuit Grando Amersfoort is zoals het hoort. Zeker aan te raden!
FOTO VAN VANDANA DOEKHIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en vakkundig”
Door R van de S op maandag 3 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Na een enthousiast ontvangst, konden we rustig even rondkijken om ons te oriënteren in de diverse soorten keukens om vervolgens met de professionele adviseur samen tot het ontwerp van een hele mooie keuken te komen. Vanaf het ontwerp tot en met de plaatsing zijn we geholpen door zeer vriendelijk en vakkundig personeel. De keuken is prachtig met allerlei mooie moderne apparatuur en veel ruimte. Wat er uit springt is o.a. de prachtige inductie kookplaat met geintegreerde afzuiging, een geluidloze oven en snel heet water uit de quooker. We raden iedereen aan om bij Grando Amersfoort eens te gaan kijken voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi geworden”
Door Dory C. op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ik werd vriendelijk welkom geheten en enthousiast rondgeleid. Al heel snel viel mijn keus op (voor mij) de mooiste keuken, glanzende kasten, lijkt wel glas. Ik had een schets bij me hoe ik de keuken ongeveer wilde. Dus de verkoper en ik meteen aan de gang met een tekening. Gaande weg kreeg ik veel goede tips maar met sommige ideen hield ik mijn poot stijf, zoals dat ik geen afzuigschouw wilde maar een geïntegreerde (in een kast) circulatie afzuigkap. Er is thuis opgemeten en het contract werd getekend. Toch hebben we nog 2 keer de tekening/bestelling veranderd, dus input was nog lang mogelijk. Hele goede service en hulp bij voorbereidingen van de keuken vòòr installatie. De spullen werden en dag van te voren door de logistieke afdeling bezorgd, super efficiënt. De installatie was een enorme klus maar binnen 1 dag voor elkaar en een prachte, goed werkende keuken (alle apparaten waren immers deel van de bestelling). De monteur is binnen 3 dagen terug gekomen om een randje te kitten! En bij oplevering weer een paar dagen later was zelfs de verkoper blij verrast hoe mooi de keuken geworden was :-).
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Martin Witteveen op woensdag 29 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer goed geholpen door de eigenaar Dinesh, eindelijk iemand die mee dacht en met zeer mooie oplossing kwam voor ons nieuwe appartement in Amstelveen. Ook het plaatsen - wat soms nog wel eens een ding kan zijn - is uitgevoerd door een team waar niets te veel voor was. Kortom een aanrader!
FOTO VAN MARTIN WITTEVEEN
Eiland
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Tamara Wieman op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
We zijn heel erg tevreden met onze nieuwe keuken. In de winkel zijn we zeer goed geholpen in het maken van onze keuze. Ze namen echt de tijd voor ons en kwamen met hele goede ideeën, waar wij zelf nooit aan gedacht hadden. De communicatie was goed en ze kwamen hun afspraken na. De levering was zoals afgesproken. De keuken is zeer netjes geplaatst, met oog voor detail. Conclusie, we genieten elke dag weer van onze prachtige keuken.
FOTO VAN TAMARA WIEMAN
U keuken
+ Toon extra foto van Tamara Wieman
Reactie of foto toevoegen
“Nette installatie”
Door J. van Basten Batenburg op maandag 6 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Toevallig kwamen we bij onze zoektocht naar een nieuwe badkamer bij Grando Amersfoort terecht. We werden prettig te woord gestaan en de medewerkers dachten goed mee met onze wensen en met het zoeken naar de beste oplossingen. De badkamer is netjes geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt nog goed”
Door Zafer Babur op woensdag 1 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Tijdje geleden een keuken aangeschaft bij de vestiging in Amersfoort, heel erg tevreden met onze keuken qua gebruik en indeling . Super vakkundig geholpen door Dinesh die met je meedenkt en de maximale uit de keuken haalt naar je wensen. Top geregeld . Nogmaals hartstikke bedankt voor de fijne behandeling en super keuken!

Aanvulling ontvangen 14 juli 20202: Levering en montage is al gedaan , 3 jaar geleden ongeveer en het bevalt nog steeds erg goed .
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door R.L.A Stellingwerf op dinsdag 30 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Na een prachtig design ook nog een heerlijk verse gebakken bami gekregen , de keuken en badkamer met een mooie afronding gekocht. Nu 12 weken later het in het echt te zien is het een plaatje geworden, de eigenaar had gelijk mooi en praktisch kan wel samen gaan. Dinesh bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer naar de laatste mode”
Door Carolien slob-van der Sanden op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn op de eerste dag goed te woord gestaan,door Umit Isik. Hij nam de tijd. Er werd een goed plan bedacht, waarin al onze wensen werden gebruikt. Als iets niet kon, of erg duur uitviel was hij daar duidelijk over. We kregen de tijd om na te denken. Uiteindelijk nog een paar veranderingen gemaakt. De onderaannnemer heeft met zijn team heel goed werk afgeleverd. Zij waren vriendelijk en professioneel. Alle afspraken werden nagekomen. Wij zijn nooit voor verrassingen komen te staan. Zo hebben wij nu een badkamer helemaal naar de laatste mode en enorm naar onze zin.
FOTO VAN CAROLIEN SLOB-VAN DER SANDEN
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door Rene Klemans op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
We hebben een hoekkeuken met een composiet blad. We wilde de fronten van de bovenlades een andere kleur en langer zodat ze mooi aansloten op het blad. We hadden lades gekozen van 1.2 meter. Was allemaal geen probleem, alles werd geregeld. Na het uitkiezen, werd er druk uitgeoefend om gelijk te tekenen. Nu waren we het eens, dus geen probleem. , een week later werd ik gebeld, de fronten in onze kleur waren niet leverbaar in 1,2m of 3 X 80cm ook goed was, geen probleem. De keuken ondanks corona op tijd geleverd. Helaas verkeerde fronten en een zwarte afzuigkap. Wij zeker weten een rvs besteld, verkoper zeker weten zwart. stond nl. ook in de offerte. We werden gematst en de kap werd omgeruild voor een rvs exemplaar. Achteraf wilden we nog een spatlijst van 5 cm op het aanrechtblad. Die moest echter meer dan 10% van de totaal prijs zijn of te wel €225,- per meter. toch maar anders opgelost. De afzuigkap zou er een week later zijn, zelf even gebeld, maar hij was er nog niet. Weekje later weer maar gebeld, kap was er nog niet. Week later gebeld, kas was er en de nieuwe fronten waren er bijna. Afspraak gemaakt 2 werken later. Monteur was niet ingeseind voor niets ochtend zitten wachten, in middag kwam de monteur met de afzuigkap, zonder fronten, want die waren er niet. Week later maar eens gebeld waar ze bleven, maar dat was nog onbekend. Week later gebeld en ja hoor ze waren in aantocht. Slag om de arm ivm de planning en aankomst. Ja, de monteru kwam met....verkeerde fronten. Weer stilte, zelf maar weer eens gebeld de fronten waren bestel en zouden 2 of 3 weken later aankomen. Verkoper aan de lijn was geirriteerd omdat ik niet erg vriendelijk was. Ik kreeg het idee dat ik aan het zeuren was.Na 3 weken maar weer eens gebeld, Fronten waren er nog niet. week later maar weer eens gebeld, fronten waren in het centraal magazijn. Ze gingen mij bellen als ze in Amersfoort waren en ja ze belden en zowaar hebben we nu de goede fronten. Geen belletje met de vraag of we tevreden waren, geen excuses, helemaal niets.

We hebben een mooie keuken, maar toch een zure smaak overgehouden aan het proces. Na de handtekening is de liefde over. Topmonteur met verstand van zaken, maar ja dat is een ZZP-er
REACTIE VAN RENE KLEMANS
Enige weken later gebeld, wat ze konden doen zodat ik mijn review zou aanpassen. Dat heb ik geweigerd. Volgens de ondernemer heb ik nu al mijn recht op service en garantie verspeelt
Reactie of foto toevoegen
“Top adres”
Door T de Groote op zaterdag 13 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn ontzettend blij met zowel onze nieuwe keuken als de badkamer! Al vanaf het begin tijdens het uitzoeken van de spullen werd er uitstekend meegedacht en geïnspireerd door Dinesh en zijn team. Je merkt gelijk dat men veel ervaring heeft, mede daardoor hebben wij de keuze voor Grando Amersfoort gemaakt. Ook de montage is geheel volgens afspraak door vakmensen gedaan, en helemaal naar onze wensen opgeleverd. Wij kunnen Grando Amersfoort dan ook zeker aanbevelen, top adres!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Raymond Arrias op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wat ben ik ontzettend blij met de keuken zoals hij geworden is! Onze zeer sympathieke keuken adviseur-eigenaar Dinesh Birtantie heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. Dinesh kwam met een super ontwerp en de keuken had ook nog eens een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De vriendelijke monteurs hebben hard gewerkt en onze keuken met grote kunde, netheid en voorzichtigheid geplaatst. Ik geniet elke dag van deze geweldige keuken! Grando Keukens & Bad Amersfoort is een regelrechte aanrader. Klantgerichtheid en service staan bij Dinesh hoog in het vaandel! Mijn volgende keuken zou ik zeker weer bij dit bedrijf kopen.
FOTO VAN RAYMOND ARRIAS
Eilandkeuken
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamer”
Door H. van Appeldoorn op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Vanaf het eerste moment een goed gevoel, was al in verschillende zaken geweest en wist precies wat ik wilde. Er werd meegedacht en ik kreeg bruikbare adviezen en tips. Afspraken verliepen goed, gerekend op maximaal 3 werkweken, uiteindelijk 12 werkdagen. De heren die de badkamer plaatste waren vriendelijk en werkte zeer netjes en nauwkeurig. Ik ben blij met mijn nieuwe prachtige badkamer en toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Volledige keuken”
Door W. van Schaardenburg op woensdag 27 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Volledige keuken aangekocht. Goede begeleiding tijdens proces. Kwamen nav inmeten nog enkele kosten bij helaas. Contact verliep niet altijd vlekkeloos.
FOTO VAN W. VAN SCHAARDENBURG
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de badkamer”
Door Michael op zondag 17 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Er is veel aandacht besteed aan het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Er werd geluisterd naar onze wensen. Tijdens de bouw zijn er wel wat dingen mis gegaan, onder andere door de communicatie die niet heel soepel verliep. Uiteindelijk zijn wij blij met onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Spreekt voor zich”
Door Inge Brunt op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een Badkamer laten plaatsen door Grando Amersfoort. Grando was de eerste winkel waar we heen zijn gegaan en we zijn ook niet meer verder wezen kijken. Umit Isik nam alle tijd voor ons en dacht goed mee om onze wensen in een echte badkamer te veranderen. Alles werd duidelijk uitgelegd en in een rondje door de mooie showroom liet hij ons alles zien wat mogelijk was. Door de 3D tekening kregen we ook een goed beeld van het eindresultaat. De opgegeven planning werd ook netjes gevolgd. De mensen die de badkamer kwamen plaatsen werken netjes en overlegden alles. Umit Isik belde tussendoor nog een aantal keer om te horen of alles naar wens ging. Echt top! De foto's spreken voor zich denk ik!
FOTO VAN INGE BRUNT
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Biep op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Super geholpen bij het uitzoeken van onze badkamer. Grando heeft onze badkamer geweldig verbouwd, wij hadden een badkamer zonder toilet en nu dankzij Grando een badkamer met toilet helemaal toppie.
FOTO VAN BIEP
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door M. Pelli op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima service door Dinesh en team. We zijn bijzonder goed geholpen met onze ideeën en deze te realiseren in een nieuwe keuken. Plaatsing en levering waren top geregeld en een klein 'mankement' direct verholpen. Al met al een topservice en prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door Arno op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer goed geholpen door Dinesh en zijn mensen met een mooie keuken als resultaat. Het uitzoeken van de keuken is soepel verlopen. Alle opties werden laten zien in de showroom zodat we een goede keuze konden maken. De levering van de keuken was op tijd en de installatie verliep ook soepel.
FOTO VAN ARNO
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer gekocht”
Door Daphne Chang op vrijdag 17 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
You will have good experience before singing the contract  and everything changed after that! This is my second time post the review. We purchased both bathroom and kitchen here, meaning we spent a fortune!Just want to warn people to not make same mistake as we did. But I have to be fair that the materials itself is nice and the assembley guys for the kitchen did a good job! The problem is the assembly guy for the bathroom and of course the customer service. 

Below is what we've experienced. The kitchen assembly couldn't take place on time due to the fact that the water pipes and electricity weren't fit. We didn't know that it's our responsibility to take care of that and even it is, we didn't have any drawing about how the pipe and electricity should be or be informed about this before the assembly. We have spend another thousands from our own pocket on having the pipe and electricity correct and extra weeks delaying on assembly. One of  the answer we have from the store manager after complaining about this issue is that "why didn't  you ask?" This is first time in my life that I purchase a kitchen I think it's fair that I didn't ask. And Grando is already in this business for years and neglect to inform the customer?For all that, I still deleted my first posting as we reach an agreement that they will fix everything and offer a very little compensation to us. 

Soon after kitchen issues are finally all settled and of course with a long and exhausted process as they kept delaying on everything. Our bathroom starting leaking!!!! And it took them a week to arrange someone to come and fix it! Consequently there were much more water spots and the cracks on the wall downstairs!Once the leaking issue is fixed and another two weeks waiting for the new tiles to fix the wall. We couldn't shower properly nearly month due to the holes on the wall.... Also, as you can see from the photo, their work is just unprofessional. We try to contact the store manager many times but the phone isn't picked up or the call back he promised is also not fulfilled so more time has wasted. Also there's a missing part in the sink sewer that cause a terrible smell coming out everytime right after shower! And it is finally fixed after two months of calling and waiting..... 

Every issue takes weeks even months to get it solved with very bad quality and we sometimes need to take day offs to be at home and clean up after the worker finish their job!  It's truly wasting of time and exhausting to chasing for solution over and over again. And if we kept calling, the answer we get is always: we will call you next week, it's holiday season now or the people aren't available... etc and never get the positive answer till 3 or 4 times of calling. I decide to post the review again so that people can hear the true stories. It has been a year since we decided to go with Grando and I'm still so regarded. 

Don't waste your energy and time here. It's not worth it. Good luck. 
FOTO VAN DAPHNE CHANG
Bad gedurende montage
+ Toon extra foto van Daphne Chang
+ Toon extra foto van Daphne Chang
Reactie of foto toevoegen
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Baas op zaterdag 28 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn goed geholpen bij het samenstellen van onze keuken door dhr. Can. Ook toen wij nog twee maal terug kwamen om het ontwerp aan te passen was dat geen probleem. De montage is erg goed verlopen, zeer vakkundige monteur, die erg hard en secuur werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Swan hurkmans op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Hele aardige adviseurs die meedenken en doen wat ze zeggen. Ook bij levering en montage ging alles vlot en zeer netjes afgewerkt. Kan deze partij bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Rob Vernooij op woensdag 18 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer en twee toiletten laten verbouwen door Grando Amersfoort. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. We werden uitstekend geadviseerd door Dinesh. Hij weet wat kwaliteit en stijl is, heeft aan één woord genoeg en zorgt ervoor dat je gedurende het project volledig ontzorgd wordt. Van inmeten tot de laatste kitrand: aan alles wordt gedacht en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Dat alles heeft geresulteerd in een fantastische badkamer en toiletten. Wij bevelen Grando Amersfoort van harte aan!
FOTO VAN ROB VERNOOIJ
Fotocollage
Reactie of foto toevoegen
“Secuur”
Door G.Fluit op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kwamen hier voor een badkamer en zijn hier in geslaagd. Het advies van de heer Isik was goed en duidelijk. Ook het hele plan van uitvoering verliep zeer goed. Alle wensen die we hadden werden vervuld en zelfs meer dan dat. Het montage werkt snel, secuur en netjes.
FOTO VAN G.FLUIT
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door A Voskuilen op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht. Zeer deskundig geholpen, er werd alle tijd genomen. Er werd ons niets opgedrongen. De levering en plaatsing van de keuken verliep vlot. De keukenbouwer was betrouwbaar, beleefd en kundig. Waar nodig dacht hij mee en was niet te beroerd iets extra te doen. Wij zijn superblij met het mooie resultaat.
FOTO VAN A VOSKUILEN
Keuken met verlichting in koof
Reactie of foto toevoegen
“Veel geduld getoond”
Door Monique op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze badkamer gekocht bij grando In amersfoort! Super geholpen in de winkel en veel geduld met goed advies. Onze badkamer is een plaatje geworden.
FOTO VAN MONIQUE
Plaatje
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorgd”
Door E. Peelen op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Recent een nieuwe keuken gekocht bij Dinesh en zijn team. We zijn zeer tevreden over het advies en vooral het volledig ontzorgen bij de werkzaamheden rondom het plaatsen van de keuken is top. We zijn dan ook erg blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN E. PEELEN
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Willem op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een super mooie en een zeer goede kwaliteit keuken gekocht. Zeer snelle levering en alles compleet! De jongeman die ons heb geholpen was er meedenkend en gaf tips die zeker geholpen hebben. Kortom voor een nieuwe keuken of badkamer zeker daar heen gaan. Top zaak! Ps en betaalbaar.
FOTO VAN WILLEM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Tegels”
Door Luuk van Deel, Ede op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
De service tijdens de bestelling was prima. Alleen hebben 2 vijf pakken met wandtegels teveel geleverd (en dus berekend). Hierover telefonisch contact gehad. Maar ze blijven zwijgen in alle toonaarden.

Jammer, ik zou dat voortaan wel in de overeenkomst laten opnemen dat teveel geleverde dozen met tegels worden teruggenomen en het overeenkomstige bedrag wordt terugstuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Martijn op woensdag 25 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Op een zomeravond krijgen wij het plan de schuur aan de keuken toe tevoegen. Met onze plannen en ideeen op zak , binnengestapt bij Grando te Amersfoort. Onze ideeën en plannen konden worden uitgevoerd. De verkoper heeft goed geluisterd en duidelijk uitgevoerd wat wij als wensen hadden. De schuur van 3 bij 3 werd toegevoegd aan de bestaande keuken. Wij hadden totaal geen omkijken.de monteurs hebben alles goed uitgelegd en wat wij elke dag konden verwachten. Alles is uitgevoerd en nog ter plekke meegedacht hoe het eventueel mooier kon zijn. Ook de laatse aandachtspunten en onvoorzienbare zaken , onze vloer bleek bij slopen onverwachts in slechte staat te zijn, is vakkundig opgelost. Grando is een verkopende partij die afspraken nakomt, meedenkt en mocht er toch onverwachts een lijk uit de kast komen , meedenkt en oplost. Wij kunnen deze partij aanbevelen , eerlijk verhaal vooraf en goed resultaat achteraf. Ook geven wij montagebedrijf Simba uit Heerenveen , die gehele project heeft uitgevoerd namens Grando een compliment voor de service en uitvoering. Trotse familie uit het mooie Spakenburg
FOTO VAN MARTIJN
Uitbreiding keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door H. Boonstra op zondag 22 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Vorig jaar om deze tijd hadden we een huis gekocht die van binnen volledig gerenoveerd moest worden. Alle wanden en plafonds moesten opnieuw gestuct en geverfd worden en we gingen op zoek naar een nieuwe keuken, badkamers en vloeren. We liepen bij Grando Amersfoort binnen om te kijken voor een nieuwe keuken. Om een lang verhaal kort te maken, ze boden aan alles te doen. Niet alleen de installatie van de ontworpen keuken, badkamers en geselecteerde vloeren maar ook de totale realisatie van het project van sloop tot en met de oplevering. We werden goed geholpen, de onderhandelingen verliepen goed en uiteindelijk zijn we akkoord gegaan.

Inmiddels wonen we in een prachtig gerenoveerde woning die als een jas om ons heen past. Dit is echter niet vanzelf gegaan, het is een proces geweest van vallen en opstaan. Zoals vaak leer je in de periode dat het tegen zit je vrienden kennen. Het was vooral toen, waar Grando (Dinesh Birtantie en zijn mensen) zijn meerwaarde liet zien, namelijk de wil om het project tot een goed einde te brengen. Er werd meegedacht in oplossingen die pasten in hetgeen wat wij wilden. Geen discussies over geld/meerwerk, maar alles inzetten om het project tot een goed einde te brengen. Tenslotte, na de oplevering van het project, hebben we een afsluitend gesprek gehad over de financiele afhandeling, wat naar tevredenheid is verlopen.

Samengevat: Zoals vaak, komen er bij dit soort grote projecten onvoorziene omstandigheden voor. Juist in deze situaties liet Grando zich van zijn sterke kant zien door flexibel te zijn en op zoek te gaan naar klantgerichte oplossingen. Als eerder aangegeven, het resultaat mag er dan ook zijn. We hebben een prachtig huis waarin we nog heel veel jaren met veel plezier zullen leven. Dank aan Grando Amersfoort en alle betrokkenen die dit gerealiseerd hebben !!
FOTO VAN H. BOONSTRA
Open keuken
Reactie of foto toevoegen
“Lof”
Door D. Esseboom op zondag 1 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een super mooie badkamer en toilet aangeschaft bij Grando Amersfoort. Bij binnenkomst liep een oriënterend gesprek al snel uit op een aankoop door de vriendelijk -en deskundigheid van verkoper Serkan waarbij ik me zeer op mijn gemak voelde. De badkamer en toilet konden al na een maand geplaatst worden. Tevens lof voor de hardwerkende monteurs van Sophia Bouwbedrijf onder leiding van Velko. Bedankt Grando voor mijn fantastische badkamer!
FOTO VAN D. ESSEBOOM
Nieuw toilet
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Henk Landman op zondag 24 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige bad kamer aangeschaft bij Grando in Amersfoort. Wij hebben met de adviseur Umit Isak alle componenten voor de badkamer uitgezocht en we zijn met de vriendelijke eigenaar Dinesh Birtantie het eens geworden over de prijs. De badkamer werd na aflevering geïnstalleerd door Servaes Apeldoorn afbouw. Hier werken allemaal eerste klas vaklui. De oude badkamer werd eerst volledig verwijderd. Daarna kwam de loodgieter Roy de leidingen verplaatsen. Marcel heeft de badkamer uitzonderlijk mooi betegeld. Hierna heeft Roy de badkamer geïnstalleerd. Onze badkamer is echt een plaatje geworden bedankt Grando Amersfoort!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Youssef Abarkane op donderdag 14 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens in Amersfoort. Bij binnenkomst zijn we hartelijk ontvangen door Samira Adli & Mustapha Sarti. Wij hebben aangegeven wat we graag wilde hebben qua keuken,kleur etc. en wat ons budget was. Zij kwamen vervolgens met adviezen en tekeningen die ons enorm aanspraken. Wij zijn A tot Z goed begeleid en hebben uiteindelijk onze DROOM keuken. De keuken is inmiddels geplaatst naar alle tevredenheid. Wij bevelen Grando keukens Amersfoort. Samira en Mustapha enorm bedankt voor jullie adviezen en hulp zonder jullie was dit nooit gelukt
FOTO VAN YOUSSEF ABARKANE
Aanrader van een keuken
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet aan de wensen”
Door De Vlieg op zondag 10 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
De keuken die wij hebben gekocht bij Grando Amersfoort voldoet helemaal onze wensen. We hebben het verkoopgesprek als zeer prettig ervaren. Ook het plaatsen van de keuken is goed gegaan. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig werk geleverd”
Door RV op donderdag 7 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben voor ons nieuwe huis een keuken door Grando Amersfoort laten ontwerpen. De oude huidige keuken had een u vorm en wij wilden een schiereiland. Maar we twijfelden of dat wel zou passen. We hebben de eerste keer daar met hen gebrainstormd en onderwijl werd er meteen een ontwerp gemaakt en gingen we meteen met een eerste ontwerp naar huis. Daarna hebben ze de puntjes op de i gezet en ons perfect begeleid. Ze luisterden zeer nauwkeurig en anticipeerden daar meteen op. Het gevolg was een perfect uitziende keuken die tot op de millimeter nauwkeurig paste. We wilden onze eigen Amerikaanse koelkast meenemen en ook die paste er perfect in. De montage verliep heel vlot. De monteur was heel kundig, vriendelijk, snel maar accuraat. Dus wij zijn super tevreden en onze verwachtingen zijn overtroffen. Wij hebben eerst reviews gelezen van keuken zaken en Grando Amersfoort sprong eruit. Ze maken de goede reviews zeker waar. Je wilt toch zeker zijn van je keuze want het kost heel veel geld zo'n keuken en dat leg je bij Grando Amersfoort in goede handen.
Reactie of foto toevoegen
“Gedegen”
Door Laura van Keulen op donderdag 17 okt 2019 19 | vestiging Amersfoort
We hebben een prachtige keuken van Grando. We zijn blij met de keuzemogelijkheden, mbt kleur kastjes, grepen en aanrechblad. Helaas vertraging in de afwerking maar inmiddels is er een mooi aanrechtblad en keuken. Gedegen monteurs!
FOTO VAN LAURA VAN KEULEN
Donkere keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jannet en Frans van Wijk op donderdag 17 okt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben de keuken, badkamer en toilet gekocht bij Grando Keukens in Amersfoort. Wij zijn geadviseerd door Serkan. En zijn hier heel tevreden over... Het installeren en de afhandeling is gebeurd door het bedrijf Simba uit Heerenveen en hier waren wij ook zeer tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf is prima”
Door Heleen Bulthuis op vrijdag 11 okt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de winkel. leverdatum geheel volgens afspraak. Over de monteur zijn we helaas minder tevreden.Afspraak was 7.00:uur 's morgens. Na bellen kwam hij om 11.15 uur, hij had zich verslapen... Wilde niet met mij communiceren, jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Matige ervaring”
Door Bosman op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Op 22 maart 2019 hebben wij onze nieuwe keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort. Er werd goed meegedacht en een mooie tekening gemaakt. Helaas was de aandrang tot verkopen erg groot en moest er er stevig onderhandel moest worden om tot een reële prijs te komen. 19 juni is de keuken conform afspraak geïnstalleerd. Helaas kregen we een aantal dagen daarvoor een verkeerde factuur, maar die is conform afspraak gecorrigeerd. Bij de montage ontbraken de passtukken en plinten en was 1 kast verkeerd gemaakt. De monteur was hierop niet aan te spreken en werd sjagerijnig. Gelukkig stelde Grando ons gerust dat alles goed zou komen...
22 Juli werd een nieuwe kast geleverd en 1 passtuk. 26 augustus constateert de nieuwe monteur dat de kast wederom niet aan het ontwerp voldeed en de plint nog ontbreekt (hadden wij al door gegeven, maar Grando maar die wil het graag zelf zien..) 4 oktober zou de monteur komen om het allemaal in orde te maken (inmiddels stond er 3 maanden een grote kast in de weg), echter de monteur bleek ziek en kwam daarom op Zaterdag 5 oktober. Hij had overal een oplossing voor en de keuken is netjes afgeleverd, behalve dat 1 deur nu met touchsysteem is uitgerust i.p.v. een greep omdat het ontwerp niet maakbaar was? en de passtukken zijn met de decopeerzaag niet zo recht geworden als onze strakke muren. Al met al zou ik andere mensen aanraden om toch nog even verder te kijken totdat Grando zijn kwaliteitssysteem wat beter op orde heeft!! Fijn dat Grando alles wil oplossen jammer dat er zoveel fouten worden gemaakt en het oplossen zoveel tijd kost en de monteurs de (extra) rommel die zij leveren niet meenemen!
Reactie of foto toevoegen
“Aanleg badkamer”
Door Koos vermeulen op dinsdag 17 sep 2019 19 | vestiging Amersfoort
Grando heeft een badkamer aangelegd. Na een half jaar bleek de slaapkamermuur nat te worden. Daarna kreeg ook de woonkamer natte plekken op het plafond. Ze zijn al enkele keren wezen repareren, maar na drie jaar is het nog steeds lekkage naar slaap en woonkamer. Grando is niet in staat om dit te repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Dikt tevreden”
Door Elvira op maandag 5 aug 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Zijn dik tevreden met de keuken

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Levering en montage is al gebeurd. Dit ging allemaal erg goed. Erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend met vloer”
Door Edgar van Denzel op zaterdag 13 jul 2019 19 | vestiging Amersfoort
Een prachtige vloer van Grando Keukens & Bad! Vanaf het moment van advies bij aankoop, tot de nazorg na oplevering, Grando Keukens & Bad in Amersfoort heeft ons uitstekend geholpen. Dinesh en team wisten zich uitstekend in te leven in waar we naar op zoek waren en ging niet klakkeloos mee in wat onze ideeën waren daagde ons ook wel een beetje uit, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De tegelzetters waren erg vakkundig, werkten netjes, waren goed gehumeurd en dachten ook goed mee met wat de mooiste zichtlijnen zijn. Hierdoor hebben wij nu een prachtige stenen vloer die zowel binnen in de keuken als onder de veranda doorloopt waar we jaren van gaan genieten! Enorm bedankt mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Wesdorp op vrijdag 5 jul 2019 19 | vestiging Amersfoort
In april '19 hebben we met de hulp van een medewerker van Grando een mooie nieuwe badkamer uitgezocht. Gelukkig kon deze ook op korte termijn geplaatst worden. Echter alles valt of staat met de goede installatie van de badkamer, dat ging bij ons geweldig en snel. Er was een dingetje niet helemaal goed gegaan, maar na een telefoontje werd dat een dag later al opgelost. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Volgend jaar de keuken!
FOTO VAN WESDORP
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“L-vormige keukenopstelling”
Door Annemiek op zondag 5 mei 2019 19 | vestiging Amersfoort
L-vormige keukenopstelling gekocht bij Grando Amersfoort. Deskundig personeel, meedenkend en ontzorgend. Zeer blij met onze keuken en keuze.

Aanvulling ontvangen 6 mei 2019: De levering en montage heeft al plaats gevonden en is naar onze bevindingen goed uitgevoerd conform onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam De Graaf op woensdag 24 apr 2019 19 | vestiging Amersfoort
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen door Grando Amersfoort. Prima service en de twee installateurs waren ook toppers.
FOTO VAN FAM DE GRAAF
Reactie of foto toevoegen
“Goed ontzorgd”
Door JanKees Donkers op woensdag 3 apr 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken badkamer en desingn radiator in de woonkamer. Al voor de derde keer zaken gedaan met Dinesh en zijn team. Tuurlijk wat kleine afwerkpuntjes, maar dat heb je altijd en bovendien zijn die prima opgelost. Ontzorgd noemen ze dat daar.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Hans Oude Breuil op dinsdag 19 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Eind 2018 bij Grando een keuken aangekocht en ben erg tevreden over het advies en het gehele proces bij Grando Amersfoort. Het hele team van Grando denkt mee om de juiste opstelling, inrichting en samenstelling van de keuken te maken.

Aanvulling ontvangen 21 maart 2019: De keuken is inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd en wij zijn erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Liane woudboer- van den Berg op zondag 17 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Erg blij zijn wij met onze nieuwe Keuken! Bij het ontwerpen is er goed mee gedacht. Bij de oplevering werd alles nog even nagelopen en uitgelegd. Toen er wat gedoe was met een bijna overspannen tegelzetter, is dit keurig afgehandeld. En achteraf werd er nagebeld of alles naar wens is en over er nog vragen waren.
FOTO VAN LIANE WOUDBOER- VAN DEN BERG
Goed ontwerp
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (96 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (132 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (101 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (155 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (122 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (84 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (76 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (257 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (290 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (100 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.