Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1939 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren961 ervaringen
4 sterren735 ervaringen
3 sterren60 ervaringen
2 sterren54 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Zeer tevreden”
Door Wendy & Willem op maandag 23 sep 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Na 17 jaar werd het echt tijd voor een nieuwe keuken en we werden op slag verliefd op een prachtige keuken bij Grando Wormerveer. We zijn daar zeer vriendelijk en erg professioneel geholpen. Na 6 maanden wilden we toch graag een kookeiland en zonder problemen werd de tekening aangepast aan onze wensen. De keuken is inmiddels geplaatst en we zijn er zeer tevreden mee.
FOTO VAN WENDY & WILLEM
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Peter op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Bij het uitzoeken van de keuken ben ik goed geholpen en heb bruikbaar advies gekregen. Er worden mooie producten verkocht dus de keuze van winkel was snel gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Michael Hayes op maandag 1 jul 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben bij Grando Wormerveer een nieuwe keuken gekocht. Buiten de goede kwaliteit van de keuken en het gemak dat alle onderdelen in elkaar aangeleverd worden, wordt er ook nog eens goed meegedacht over het ontwerp van de keuken. Een perfecte indeling van je keuken is een must, je bent er bijna elke dag in bezig. De keuken is na enkele aanpassingen precies geworden wat wij ervan verwachtten. Er moest bijvoorbeeld rekening gehouden worden met de brandveiligheid van het gasfornuis i.c.m. met de hoogte van de afzuigkap omdat wij een laag beginnend schuin dak hebben in de keuken. Hier is een hele mooie high-tech schuine afzuigkap voor geleverd, een top oplossing! En ook heel belangrijk de prijs: Wij hebben een betere deal kunnen maken dan bij andere keukenleveranciers, zelfs beter dan bij degene die de kasten uit elkaar levert en geen granieten blad kan leveren.
FOTO VAN MICHAEL HAYES
Uitgebreide keuken
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat mag er zijn”
Door K. C. Baartman op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ik heb een uitbreiding van mijn tien jaar oude keuken gekocht. Had niet verwacht dat hetzelfde stenen blad nog te leveren was, maar dit was dus wel het geval. De kleur, en het uiterlijk, bleken ook identiek. Ik begreep dat een en ander wel voeten in aarde had, maar het eindresultaat mag er zijn. Bedankt mijnheer Hoek, Wormerveer.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Elly op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Keuken voor nieuwbouw woning. De verkoper heeft optimaal meegedacht. Meerdere keren tekeningen aangepast voor nieuwe ideeën en wensen. Zelfs een week voor plaatsen nog aanpassingen mogelijk. Het plaatsen zelf is ook netjes en vakkundige uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dave op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben via Grando Wormerveer een nieuwe keuken laten plaatsen. Van begin tot eind heeft Grando dit prima begeleid. De enige aanmerkingen die we hebben zijn het later aankomen van de afzuigkap, al ligt dit meer bij de leverancier, en het bepalen van de leverdatum. Hier voert Grando al redelijk snel de druk op, en dat zou vriendelijker mogen. Afgezien daarvan echter uitstekende service en we zijn zeer tevreden met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken”
Door Jeroen Rozema op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens & Bad in Wormerveer. Op ieder moment van de dag dat we daar binnenkwamen om nog iets te vragen/bespreken of aan te passen zijn we heel klantvriendelijk geholpen. 's Avonds laat stond de aangepaste tekening alweer in m'n mailbox. Diegene die de keuken plaatste (vanuit Grando) was een vakman en had overal een oplossing voor. Ruud en Jeroen dachten vanaf het begin tot het einde echt met ons mee en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN JEROEN ROZEMA
+ Toon extra foto van Jeroen Rozema
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door marty op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken zou beschadigd zijn door een ongeluk met de vrachtwagen. Vervolgens zou de keuken 4 weken later komen. Hierdoor waren we genoodzaakt 4 weken te "kamperen" in huis zonder keuken. Wat we wel heel netjes vonden was dat Grando de keuken voor ons zou inbouwen als compensatie. We waren namelijk zelf niet in staat om de keuken in te bouwen op de nieuw geplande datum van levering. Vervolgens wordt de nieuwe datum ook aangepast, de keuken komt toch een week vroeger, precies voor kerst. Het was niet duidelijk of de keuken dan ook ingebouwd zou worden. 1 dag voor levering was toegezegd dat de keuken ingebouwd zou worden. We zouden een nieuwe keuken krijgen voor kerst. Bij het inbouwen bleek dat er niet goed ingemeten was en dat het geleverde keukenblad te lang was. Toch is door de monteurs zonder overleg besloten verder te gaan met inbouwen. Het resultaat was dat het keukenblad er scheef in zat en dat de muren beschadigd waren en de vensterbank was deels weggezaagd. De afzuigkap die we al hadden bleek niet boven de kookplaat gemonteerd te kunnen worden omdat de kastjes te ver doorliepen. Er ontbraken allerlei onderdelen zoals deurtjes, kastjes (een deel is na 6 weken nageleverd en een deel is nooit gekomen). Al met al was er heel veel mis door fout op fout. De reactie van Grando was dat onze muren niet haaks waren en dat onze afzuigkap geen standaard maat had. Vreemd want Grando is zelf komen meten en heeft alle apparatuur die al aanwezig was gezien. De ontbrekende kastjes waren volgens hem nooit door ons besteld. Vervolgens zaten wij met een scheef geplaatste keuken en Grando wilde geen verantwoordelijkheid nemen. Nadat er geen reactie kwam op onze brieven hebben wij rechtsbijstand ingeschakeld. Hierop reageerde hij wel, maar bleef bij zijn standpunt dat het aan onze muren lag. Na een jaar is de Geschillencommissie ingeschakeld, toen deze in september 2018 langs wilde komen om te kijken naar de keuken gaf Grando opeens aan dat hij alle problemen wilde oplossen. Dit heeft vervolgens nog 4 a 5 maanden geduurd. Zonder aankondiging kwamen monteurs opeens de keuken in januari 2019 demonteren. We hebben vervolgens weer een week zonder keuken gezeten. Na een week werd er begonnen met monteren maar dit werd na korte tijd gestaakt omdat volgens Grando de muren nog steeds niet haaks waren en er alleen ingebouwd werd als wij een verklaring ondertekende voor eventuele fouten voortkomend uit niet haakse muren e.d. Uiteindelijk hebben we via rechtbijstand een schikking weten te treffen, een derde partij zou de keuken plaatsen, Grando zou hiervoor een vergoeding betalen en het keukenblad zou op de juiste maat afgezaagd worden. We dachten dat hiermee de zaak opgelost was. Helaas heeft Grando nooit betaald en de ontbrekende onderdelen zijn nooit geleverd. De keuken is overigens zonder problemen door de derde partij ingebouwd en het was duidelijk dat er geen sprake was van scheve muren. Naast alles wat mis is gegaan voel ik mij ook onbeschoft behandeld en geïntimideerd.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Boer op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht uitstekend geholpen vriendelijk en compleet. Monteur is rustig en nauwkeurig zoals beloofd uitstekende kwaliteit. Neemt de tijd om vooraf alles thuis door te nemen heel fijn
Reactie of foto toevoegen
“Betonnen blad”
Door Houtgraaf op dinsdag 9 apr 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Helaas niet goed geholpen toen we na anderhalf jaar met een klacht kwamen over ons betonnen aanrechtblad. Namen niet eens de moeite om zelf te komen kijken en verweten ons verkeerd gebruik van het aanrecht. Slechte service. Jammer. Geen goed aanrechtblad voor een hoop geld.
FOTO VAN HOUTGRAAF
Scheuren en oneffenheden in betonnen blad
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Door Kees op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Top service en top qualliteit keukens! Goede prijs qualiteit verhouding. Alles tot in de puntjes geregeld, zowel de badkamer als de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Joke Zwart op zaterdag 2 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando . Zijn zeer goed geholpen door Jeroen en Ruud en volgens afspraak op tijd geleverd en alles zeer goed geplaatst. Zijn erg tevreden.
FOTO VAN JOKE ZWART
Hoek van de keuken
REACTIE VAN JOKE
Nieuwe foto
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken en een badkamer”
Door Annemarie op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Wormerveer
We hebben een hele slechte ervaring gehad met de keuken, een heel verhaal, maar hier een aantal punten: verkeert ingemeten waardoor 2 cm te kort aan beide kanten, lekkage bij installeren waardoor kastje waterschade opliep, voorgrond vaatwasser beschadigd, bestekla verkeerd geleverd, hoekstuk verkeerd geplaatst waardoor het scheef stond. Enz enz, ik kan er een boek over schrijven. Voor ons GEEN Grando meer!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Knoeff op zaterdag 19 jan 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Door onze eerste ervaring met Grando ruim 16 jaar geleden in september 2018 opnieuw naar Grando Wormerveer voor inspiratie op te doen voor onze nieuwe keuken. Tijdens ons gesprek met de verkoper werden onze wensen goed vertaald op een 3D tekening en werd de offerte opgesteld en kon de prijs worden afgerond. Dit was ook zo voor elkaar en kon de datum worden gepland voor plaatsing. Zoals iedereen weet gebeurt er altijd wel wat bij het bestellen en plaatsen van de keuken, maar zelfs dit werd gelijk opgelost en de keuken is door ervaren vakkundige en spontane monteurs gedaan. Kortom een mooie keuken met alle wensen, goede kwaliteit en de juiste service. Dus wie twijfelt ga naar Grando Wormerveer en laat je inspireren.
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerkblad”
Door Familie Bos op zondag 2 dec 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Slechte ervaring, de keuken is niet naar wens opgeleverd, gedurende 8 maanden hebben we vele vervelende gesprekken gevoerd en het eindresultaat is niet naar tevredenheid. De standaarddelen zijn prima, maar tot een goed stuk maatwerk bleek Grando Wormerveer niet in staat.
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed gemaakt”
Door R. Helfensteijn op zaterdag 25 aug 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Bij binnenkomst van de showroom oogde het een beetje rommelig. Echter, de service en kennis bij het ontwerpen van de keuken hebben alles goed gemaakt. Het personeel (Jeroen) is zeer klantvriendelijk en heeft snel door wat je wil. Toen de keuken eenmaal besteld was, zijn wij zeer goed op de hoogte gehouden van alles. Levering van de keuken was snel en alle afspraken zijn nagekomen. Installatie door zeer vriendelijke kundige mannen gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door c.ter.horst op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Keuken/ badkamer. Prima geholpen. zeer goed meedenken en leveren. Prijs/kwaliteit ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameraankoop”
Door Dennis op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Ik kocht bij Grando een keuken en een badkamerinrichting. De adviseur (Ruud Hoek) dacht goed mee en kwam met creatieve oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Carly de Wit op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Keuken gekocht, heel mooi. veel keus en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Eerdere ervaring van 29 juni 2018: Wij hebben een hele nieuwe keuken gekocht. De levering ging goed, we moesten wel kastjes bij zagen, en installatie was niet gemakkelijk (deden we zelf). Verder ziet het er heel mooi uit. Service is goed, we hadden nog wat vragen over de afzuigkap en het keuken blad, dit is snel opgepakt. De kleuren van de kastjes onder en boven lijken verschillend dus dit is wel jammer, komt door licht inval, denken we....
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate professioneel”
Door Luuk Stratmann op donderdag 28 jun 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een hele mooie keuken gekocht, de verkopers waren zeer klantvriendelijke en hielden rekening met onze wensen. Ook informeerde zij ons uitermate professioneel. Na afloop van het plaatsen van de keuken werden wij zelfs nog na gebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door D. Smit op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Badkamer en keuken gekocht. Ze namen ruim de tijd om onze plannen op papier te zetten. Ook de installateur was prima! Communicatie vanuit Grando vestiging kan beter. Er werd niet altijd gereageerd op mails, waardoor we erachteraan moesten bellen om dingen helder te krijgen. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne showroom”
Door Fam. van Ingen op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Fijne showroom, goed geholpen met onze keuze en er werd geluisterd naar wensen en niet meteen nee gezegd.

Aanvulling ontvangen 26 januari 2018: wij hebben een keuken gekocht en deze is geplaatst. de plaatsing is naar wens verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door A. de Groot op dinsdag 11 jul 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Goede advisering, prima installatie v.d. keuken en apparaten
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Fam Klaassen Heemskerk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Wormerveer
We hebben een fantastische keuken gekocht bij Grando Wormerveer . Het plaatsen super netjes allemaal .een top monteur, alles in 1 keer geleverd, je hoort nog wel eens dat er wat fout gaat! Maar hier alles top. Dus Grando Wormerveer een dikke pluim.
FOTO VAN FAM KLAASSEN HEEMSKERK
Fantastische keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen klachten”
Door Familie Gabriel op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Alle afspraken zijn goed nagekomen en de verkoopadviseur heeft leuke ideeën aangedragen mbt de opstelling van de nieuwe keuken! Zeer tevreden dus! Grando heeft het voor elkaar gekregen de keuken snel te leveren. Geen klachten, hopelijk hebben we lang plezier van de prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door I. Bakker op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando en zijn zeer tevreden. De badkamer zit er nu bijna helemaal in en alles verloopt naar wens. Als we 1 minpuntje zouden moeten noemen is het dat de verkoper voorspelde dat het plaatsen 1.5 tot 2 weken zou duren terwijl het daadwerkelijk 3.5 week kost, de verkoper had zich daar kennelijk nogal op verkeken, jammer want dat was toch een kleine verrassing voor ons. Verder alles (tot nu toe) top!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met communicatie”
Door ilse op zondag 6 nov 2016 '16 | vestiging Wormerveer
Na voldoen van de rekening zeer slechte communicatie vanaf kant Grando. heb meerdere malen zelf moeten bellen en wacht nog steeds op levering van een onderdeel. op het moment dat ikzelf heb gevraagd om badkamertegels later te laten leveren kreeg ik te horen dat ALLES in 1 levering zou gebeuren in verband met de kosten.. nu wacht ik zelf nog op een na-levering waarover ik nergens geinformeerd word. ook niet tijdens de 4 showroomgesprekken is aangegeven at dit langer zou duren. dit zeggen ze nu pas, maar een bezorgdatum heb ik nog steeds niet. wacht al vanaf 19 september
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service met vaatwasser”
Door rina op zaterdag 9 jul 2016 '16 | vestiging Wormerveer
30 mei een keuken gekocht en geplaatst, bij gebruik is de vaatwasser niet goed (blijft erg nat) en wast niet schoon wij zijn toen teruggegaan naar ruud in Wormerveer ,hij houd ons al 1 maand aan het lijntje met smoesjes ,maandag draag ik het over naar de advocaten want ook na mijn voorstel om er een ander in te zetten dat ik de helft zou bijbetalen gaf hij geen gehoor. heel slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J.Andrea op donderdag 20 aug 2015 '15 | vestiging Wormerveer
Super keuken netjes geinstalleerd ben zeer tevreden. We werden netjes geholpen en kon met vragen terecht. Keuken ziet er super mooi uit. en ben er erg blij mee. Verder weet ik niks meer te vertellen .
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Nette oplossing”
Door J.F.Bos-Kroeze op donderdag 11 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
Er was een probleem met de vloertegels, maar dat is super netjes opgelost. Aardige mensen. Wij zijn erg blij met de nieuwe douche en genieten er iedere dag van. Wij zullen ook zeker Grando aanraden bij vrienden en kennissen.
Reactie of foto toevoegen
“Lof”
Door Christ Hulskramer op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
De ontvangst in de showroom was perfect. Alle vragen die wij hadden over een nieuwe keuken was goed. De uitvoering van de plannen en de installatie van de keuken was super en tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de onderdelen die ontbraken werden later naar volle tevredenheid geplaatst. Alle lof voor de klandizie.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Rudy Joon op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onlangs onze 2e nieuwe keuken gekocht . Net als de eerste keer goeie ervaring met afspraken, levering en plaatsen van de keuken(s) . Omdat de kasten gingen bollen na 10 jaar is voor een oplossing gezocht dat alleen de kasten vervangen zijn en de meeste inbouwapparatuur kon blijven. En we konden altijd voor onze vragen terecht. Dus dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door G.J.S. op dinsdag 30 dec 2014 '14 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht. Enthousiast geholpen. Maar daarna niets meer vernomen. Door omstandigheden van de zzp-er die de badkamer plaatste duurde het twee weken langer, voordat de badkamer klaar was. Hierdoor dus twee weken langer behelpen zonder badkamer. Wastafel lag in 2-en en moest opnieuw besteld worden, luchtrooster niet geplaatst, doucheraam kan niet soepel meer open, omdat de tegels te dik waren. Daarbij komt dat we een dag zelf bezig zijn geweest met slopen van de oude badkamer, wat aanzienlijk zou schelen in de kosten. Niet waar! Moesten gewoon alles betalen! Geen enkele nazorg. Bevalt de badkamer, wat vervelend dat het veel langer geduurd heeft etc.
Kortom een zeer teleurstellende ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door M.Rotteveel op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht bij Grando Almelo.Meteen een goed gevoel bij binnenkomst.Met een bak koffie een gesprek aangegaan met Jan Wolterink wat onze wensen waren.Had meteen een goede klik met Jan die veel kennis van zaken had en de gehele badkamer en wc beneden van A tot Z heeft geregeld inclusief montage. Ook deze mensen hebben vakwerk afgeleverd. Al met al een dikke pluim voor Grando Almelo.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet aan de wensen”
Door De Vlieg op zondag 10 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
De keuken die wij hebben gekocht bij Grando Amersfoort voldoet helemaal onze wensen. We hebben het verkoopgesprek als zeer prettig ervaren. Ook het plaatsen van de keuken is goed gegaan. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig werk geleverd”
Door RV op donderdag 7 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben voor ons nieuwe huis een keuken door Grando Amersfoort laten ontwerpen. De oude huidige keuken had een u vorm en wij wilden een schiereiland. Maar we twijfelden of dat wel zou passen. We hebben de eerste keer daar met hen gebrainstormd en onderwijl werd er meteen een ontwerp gemaakt en gingen we meteen met een eerste ontwerp naar huis. Daarna hebben ze de puntjes op de i gezet en ons perfect begeleid. Ze luisterden zeer nauwkeurig en anticipeerden daar meteen op. Het gevolg was een perfect uitziende keuken die tot op de millimeter nauwkeurig paste. We wilden onze eigen Amerikaanse koelkast meenemen en ook die paste er perfect in. De montage verliep heel vlot. De monteur was heel kundig, vriendelijk, snel maar accuraat. Dus wij zijn super tevreden en onze verwachtingen zijn overtroffen. Wij hebben eerst reviews gelezen van keuken zaken en Grando Amersfoort sprong eruit. Ze maken de goede reviews zeker waar. Je wilt toch zeker zijn van je keuze want het kost heel veel geld zo'n keuken en dat leg je bij Grando Amersfoort in goede handen.
Reactie of foto toevoegen
“Gedegen”
Door Laura van Keulen op donderdag 17 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We hebben een prachtige keuken van Grando. We zijn blij met de keuzemogelijkheden, mbt kleur kastjes, grepen en aanrechblad. Helaas vertraging in de afwerking maar inmiddels is er een mooi aanrechtblad en keuken. Gedegen monteurs!
FOTO VAN LAURA VAN KEULEN
Donkere keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jannet en Frans van Wijk op donderdag 17 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben de keuken, badkamer en toilet gekocht bij Grando Keukens in Amersfoort. Wij zijn geadviseerd door Serkan. En zijn hier heel tevreden over... Het installeren en de afhandeling is gebeurd door het bedrijf Simba uit Heerenveen en hier waren wij ook zeer tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf is prima”
Door Heleen Bulthuis op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de winkel. leverdatum geheel volgens afspraak. Over de monteur zijn we helaas minder tevreden.Afspraak was 7.00:uur 's morgens. Na bellen kwam hij om 11.15 uur, hij had zich verslapen... Wilde niet met mij communiceren, jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Matige ervaring”
Door Bosman op woensdag 9 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Op 22 maart 2019 hebben wij onze nieuwe keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort. Er werd goed meegedacht en een mooie tekening gemaakt. Helaas was de aandrang tot verkopen erg groot en moest er er stevig onderhandel moest worden om tot een reële prijs te komen. 19 juni is de keuken conform afspraak geïnstalleerd. Helaas kregen we een aantal dagen daarvoor een verkeerde factuur, maar die is conform afspraak gecorrigeerd. Bij de montage ontbraken de passtukken en plinten en was 1 kast verkeerd gemaakt. De monteur was hierop niet aan te spreken en werd sjagerijnig. Gelukkig stelde Grando ons gerust dat alles goed zou komen...
22 Juli werd een nieuwe kast geleverd en 1 passtuk. 26 augustus constateert de nieuwe monteur dat de kast wederom niet aan het ontwerp voldeed en de plint nog ontbreekt (hadden wij al door gegeven, maar Grando maar die wil het graag zelf zien..) 4 oktober zou de monteur komen om het allemaal in orde te maken (inmiddels stond er 3 maanden een grote kast in de weg), echter de monteur bleek ziek en kwam daarom op Zaterdag 5 oktober. Hij had overal een oplossing voor en de keuken is netjes afgeleverd, behalve dat 1 deur nu met touchsysteem is uitgerust i.p.v. een greep omdat het ontwerp niet maakbaar was? en de passtukken zijn met de decopeerzaag niet zo recht geworden als onze strakke muren. Al met al zou ik andere mensen aanraden om toch nog even verder te kijken totdat Grando zijn kwaliteitssysteem wat beter op orde heeft!! Fijn dat Grando alles wil oplossen jammer dat er zoveel fouten worden gemaakt en het oplossen zoveel tijd kost en de monteurs de (extra) rommel die zij leveren niet meenemen!
Reactie of foto toevoegen
“Aanleg badkamer”
Door Koos vermeulen op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Grando heeft een badkamer aangelegd. Na een half jaar bleek de slaapkamermuur nat te worden. Daarna kreeg ook de woonkamer natte plekken op het plafond. Ze zijn al enkele keren wezen repareren, maar na drie jaar is het nog steeds lekkage naar slaap en woonkamer. Grando is niet in staat om dit te repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Dikt tevreden”
Door Elvira op maandag 5 aug 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Zijn dik tevreden met de keuken

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Levering en montage is al gebeurd. Dit ging allemaal erg goed. Erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend met vloer”
Door Edgar van Denzel op zaterdag 13 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Een prachtige vloer van Grando Keukens & Bad! Vanaf het moment van advies bij aankoop, tot de nazorg na oplevering, Grando Keukens & Bad in Amersfoort heeft ons uitstekend geholpen. Dinesh en team wisten zich uitstekend in te leven in waar we naar op zoek waren en ging niet klakkeloos mee in wat onze ideeën waren daagde ons ook wel een beetje uit, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De tegelzetters waren erg vakkundig, werkten netjes, waren goed gehumeurd en dachten ook goed mee met wat de mooiste zichtlijnen zijn. Hierdoor hebben wij nu een prachtige stenen vloer die zowel binnen in de keuken als onder de veranda doorloopt waar we jaren van gaan genieten! Enorm bedankt mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Wesdorp op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
In april '19 hebben we met de hulp van een medewerker van Grando een mooie nieuwe badkamer uitgezocht. Gelukkig kon deze ook op korte termijn geplaatst worden. Echter alles valt of staat met de goede installatie van de badkamer, dat ging bij ons geweldig en snel. Er was een dingetje niet helemaal goed gegaan, maar na een telefoontje werd dat een dag later al opgelost. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Volgend jaar de keuken!
FOTO VAN WESDORP
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“L-vormige keukenopstelling”
Door Annemiek op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
L-vormige keukenopstelling gekocht bij Grando Amersfoort. Deskundig personeel, meedenkend en ontzorgend. Zeer blij met onze keuken en keuze.

Aanvulling ontvangen 6 mei 2019: De levering en montage heeft al plaats gevonden en is naar onze bevindingen goed uitgevoerd conform onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam De Graaf op woensdag 24 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen door Grando Amersfoort. Prima service en de twee installateurs waren ook toppers.
FOTO VAN FAM DE GRAAF
Reactie of foto toevoegen
“Goed ontzorgd”
Door JanKees Donkers op woensdag 3 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken badkamer en desingn radiator in de woonkamer. Al voor de derde keer zaken gedaan met Dinesh en zijn team. Tuurlijk wat kleine afwerkpuntjes, maar dat heb je altijd en bovendien zijn die prima opgelost. Ontzorgd noemen ze dat daar.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Hans Oude Breuil op dinsdag 19 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Eind 2018 bij Grando een keuken aangekocht en ben erg tevreden over het advies en het gehele proces bij Grando Amersfoort. Het hele team van Grando denkt mee om de juiste opstelling, inrichting en samenstelling van de keuken te maken.

Aanvulling ontvangen 21 maart 2019: De keuken is inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd en wij zijn erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (74 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (43 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (35 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (81 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (20 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (28 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (31 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (36 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (29 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (50 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (90 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (88 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (103 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (87 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (75 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (27 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (65 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (106 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (89 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (122 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (56 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (32 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.