Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Prachtige keuken”
Door Fam Groote op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens in Hilversum. Marja Hofstra heeft daar voor ons daar een geweldige keuken ontworpen waar nog niemand opgekomen was. Echt een prachtige keuken. De plaatsing van de keuken is fantastisch gegaan, zelfs een fout in het leidingwerk is door de monteur van Grando ter plekke aangepast zodat alles perfect kon worden afgemaakt. We zijn echt super tevreden, team Grando, nogmaals super bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk goed en snel”
Door Mel op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Keuken gekocht. Fijn personeel, in showroom, bij aflevering en bij montage. Duidelijke afspraken, goede en snelle communicatie. Duidelijk ervaren personeel en klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Nette badkamer”
Door C.W.J. van Rijsbergen op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Badkamer, door kundige mensen geïnstalleerd. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Service is top”
Door Michelle op vrijdag 19 okt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Keuken en badkamer meubel heb ik gekocht bij grando. De service is top en het product ook
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Carla Goossens op dinsdag 21 aug 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht, we werden erg goed geholpen, en de adviseur kwam met een mooi ontwerp. we hadden er een goed gevoel over, de materialen en kwaliteit zien er prachtig uit. Het resultaat is nog mooier dan gehoopt, wij zijn helemaal tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Martijn op maandag 6 aug 2018 '18 | vestiging Hilversum
De levering en montage van onze badkamer is boven verwachting. Professionele mensen die goed meedachten en bereid waren net even wat extra te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Tinka Goudsmit op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Hilversum
Ik heb een keuken gekocht. Van begin tot einde is alles perfect verlopen. Al mijn keukenwensen zijn vervult. Monteur heeft geweldig netjes werk geleverd. Grando is zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeuken”
Door EP op dinsdag 8 mei 2018 '18 | vestiging Hilversum
In de bijkeuken zijn kasten geplaatst, alles is keurig afgewerkt en gemonteerd. Vooral zeer prettig is dat alle afspraken punctueel zijn nagekomen zonder dat je er zelf achteraan hoeft te bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marga Rijkse op woensdag 25 apr 2018 '18 | vestiging Hilversum
Ik heb een keuken gekocht en ben zeer te vrede over de gang van zaken. Het is de moeite waard om naar deze zaak te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Saskia Pennekamp op dinsdag 6 mrt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij zijn door Grando Hilversum echt fantastisch geholpen met het geheel op maat ontwerpen van onze keuken en het uitzoeken van materialen die wij mooi vonden en ook binnen ons budget pasten. De passie voor dit vak is bij dit team echt merkbaar waardoor in elke fase op elk detail gelet is en het totaal geen probleem was om op ons verzoek ook na plaatsing als extra nazorg hier en daar nog de puntjes op de i te zetten. Wij kunnen dit team aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken van harte aanbevelen.
FOTO VAN SASKIA PENNEKAMP
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Direct meedenken”
Door Fam. Legemaat op vrijdag 23 feb 2018 '18 | vestiging Hilversum
Reeds bij het binnenstappen wordt er direct met je meegedacht. Van opdringen is geen sprake. Er wordt geluisterd naar wat jij wil en daarbij geven ze goede adviezen waarbij ze ook uitleg geven waarom je bepaalde dingen juist niet moet doen. Er wordt tijd en aandacht besteed zonder dat hieraan direct verplichtingen vastzitten.
Grando Hilversum werkt met een goed op elkaar afgestemd team dat vertrouwen uitstraalt. Bij de klant over de vloer wordt alles goed doorgesproken alvorens e.e.a. definitief gemonteerd wordt. De omgang is vriendelijk en beleefd, er wordt met plezier gewerkt. Dit was onze derde opdracht. Onze keuken, badkamer bij onze zoon en nu de onze badkamer en toilet. Waar gewerkt wordt vallen er spaanders, maar alles is in goede harmonie en tevredenheid opgelost. Ze gaan pas weg als de klant tevreden is.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige uitstraling”
Door Jacques en Gera Helling op zaterdag 17 feb 2018 '18 | vestiging Hilversum
De badkamer en toiletten zijn prachtig geworden. Er is goed meegedacht over het ontwerp. De ontvangst was vriendelijk. Het is prettig dat ook het uitvoerend werk onder verantwoordelijkheid van Grando gebeurt. De nazorg is goed.
FOTO VAN JACQUES EN GERA HELLING
Badkamer met douche en toilet
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Robert op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Hilversum
Dit jaar (2017) een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren. Vanaf het advies gesprek kregen we een goed gevoel over Grando. De installatie van de badkamer is geheel naar onze tevredenheid. Het team was zeer kundig, nauwkeurig en vriendelijk. Ze overlegden veel met ons en stonden open voor onze wensen en opmerkingen. Ik kan Grando Hilversum alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Goede coordinatie”
Door Rob op vrijdag 22 sep 2017 '17 | vestiging Hilversum
In april dit jaar een keuken besteld bij Grando Hilversum. Hierbij werd ik goed geadviseerd door adviseur Martin. Ook wilde ik mijn appartement laten schilderen en moest er een plafond gestuukt worden. En het mooie is dat Grando Hilversum deze werkzaamheden ook kon verrichten.Op deze manier konden alle werkzaamheden goed gecoordineerd worden door Grando. Binnen twee weken was de keuken (beging september)geplaatst en ook al het schilder en stuukwerk gedaan! Er is op vakkundige(en nette)wijze gewerkt en het resultaat mag er dan ook zijn; het is alsof ik weer een nieuw appartement heb. Mijn complimenten dan ook aan alle medewerkers die daaraan hebben meegewerkt. Grando Hilversum kan ik dan ook van harte aanbevelen als men een nieuwe keuken zoekt en nog andere werkzaamheden(zoals boven beschreven) wil laten doen. Vriendelijke groet, Rob
Reactie of foto toevoegen
“Echt 5 sterren”
Door M. Noordanus op woensdag 26 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Van zo'n verloop van een badkamer verbouwing kan je alleen maar dromen... En dan ook nog eens eerder gereed dan verwacht. Na drie weken flink testdraaien is er geen negatief puntje te vinden. Na 3 weken genieten kan ons gezin enkel 5 sterren uitdelen. Goed gedaan Grando !
REACTIE VAN M. NOORDANUS
Een mooie en praktische badkamer. De vorm van het bad zorgt voor een breder inloop douche gedeelte.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken laten plaatsen”
Door Mark van Dam op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Goed advies en een vast contactpersoon gedurende het hele proces. Alles is volgens afspraak geregeld en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Nanda op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hilversum
Onze nieuwe keuken is prachtig geworden. We zijn er erg blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed”
Door Karel op vrijdag 26 mei 2017 '17 | vestiging Hilversum
Heel goed geholpen en geadviseerd. Vakwerk. Deskundige en professionele installateurs. Uitstekend eindresultaat waarbij alles heel precies en met detail is afgewerkt. Afspraken nagekomen. Later nog om extra schilderwerk gevraagd en dat werd meteen geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ron Hagen op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hilversum
We hebben een nieuwe badkamer aangeschaft bij Grando en deze vakkundig door hun eigen personeel laten installeren! Loodgieterswerk, tegelwerk en het stucadoren met beton cire zijn met zorg en vakmanschap uitgevoerd! Al het meubilair en sanitair is naar tevredenheid geplaatst, wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Haas op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Hilversum
Onze keuken is prima geleverd en gemonteerd. Het personeel, zowel in de showroom als tijdens montage, waren vriendelijk, behulpzaam en dachten goed mee. Het resultaat is erg mooi geworden. We zijn er heel erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Robert op maandag 10 apr 2017 '17 | vestiging Hilversum
Vanaf het eerste contact een goed gevoel gehad. We kopen dan ook graag bij bedrijven die uit de regio komen. Dit heeft voor ons dan ook de doorslag gegeven om bij Grando in Hilversum de keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door h.nieuwenkamp op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Hilversum
geweldige service,niet twijfelen of verder zoeken .Het is het 100 procent waard.Zowel de keuken,die vorig jaar is geplaatst als de badkamer die nu is geplaatst.Overal proberen ze de beste oplossing voor te zoeken
Reactie of foto toevoegen
“Fanastisch resultaat”
Door Fam. De Groot op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Hilversum
Omdat wij van onze badkamer een inloopdouche wilden laten maken en onze w.c.'s nogal gedateerd waren, zijn wij naar Grando in Hilversum gegaan. De verkoopmedewerkster luisterde aandachtig naar onze wensen en nam vervolgens ruim de tijd om ons over de diverse mogelijkheden te informeren en te adviseren. Dat voelde goed en toen wij een heldere offerte ontvingen, was de koop snel gesloten. Het team dat de installatie verzorgde bestond uit vakmensen met veel ervaring, die goed op elkaar ingespeeld waren. Ze kwamen van tijd tot tijd met vragen en suggesties over en hoe sommige zaken uiteindelijk gedaan moesten worden, zoals de plaatsing van lampjes. En dat ging allemaal op een heel prettige manier. Maar het allerbelangrijkste is het eindresultaat; dat ziet er fantastisch uit. Service en kwaliteit, dat is wat wij ervaren hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Adequat”
Door Peter en Beata op maandag 26 sep 2016 '16 | vestiging Hilversum
Grando Hilversum heeft onze keuken renovatie/vervanging adequaat en creatief geadviseerd en begeleid. Enkele punten van aandacht heeft men naar tevredenheid opgelost zonder extra kosten. De montage is verder ook vakkundig verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Nemen alle tijd”
Door Familie Zwart op zaterdag 24 sep 2016 '16 | vestiging Hilversum
De verkoper neemt alle tijd en is creatief in het vinden van de beste voorstellen. Het 3D-ontwerp gaf al een goede indicatie, maar het eindresultaat is grand(i)o(oos)! Aanschaf en verbouwing door hetzelfde bedrijf vonden wij een must; niet iedereen doet dat. Het voorkomt dat bij problemen de een de ander de schuld geeft. Gelukkig geen problemen door goede samenwerking, ervaren en vriendelijke vakmensen en steeds een controle op de werkzaamheden.
FOTO VAN FAMILIE ZWART
Grandioos eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Mooi en strak”
Door Juul Pieters op dinsdag 12 jul 2016 '16 | vestiging Hilversum
Mooie kwaliteitsproducten en zeer bekwame en servicegerichte mensen in de showroom. Zeer tevreden met het eindresultaat, ziet er mooi en strak uit. Monteur ook zeer ervaren. Nu moet ik blijkbaar doortypen totdat ik 200 tekens gebruikt heb, anders kan ik de ervaring niet plaatsen, hoop dat het nu wel lukt.
Reactie of foto toevoegen
“Van oude keuken naar nieuwe keuken”
Door Matthieu van Maurik op zondag 5 jun 2016 '16 | vestiging Hilversum
Heel goed meegedacht. Oude keuken snel en netjes gesloopt. Nieuwe keuken vlot gemonteerd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Wij zijn zeer goed geholpen en zouden Grando Hilvesum zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Juiste keuze”
Door Linda op dinsdag 3 mei 2016 '16 | vestiging Hilversum
We zijn erg prettig geholpen in de showroom en met het uitzoeken van de keuken. Daarna ging de installatie ook top! Medewerkers zijn erg kundig en alles werd elke dag weer netje opgeruimd.
We hebben 16 jaar geleden ook een grando keuken gekocht en waren toen tevreden en nu is het weer de juiste keus gebleken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ingrid op dinsdag 12 jan 2016 '16 | vestiging Hilversum
Wij hebben afgelopen zomer een keuken bij Grando gekocht. De voorbereidende tekeningen hadden we zelf al laten maken en samen met Martin hebben we de puntjes op de i gezet. We hebben bewust gekozen voor een leverancier uit de buurt en dat is ons goed bevallen. De lijnen zijn daardoor kort, je kunt zelf ook even makkelijk naar binnen lopen om eea af te stemmen. In september is de keuken geleverd en geplaatst. We hadden een strakke planning en konden goed met de medewerkers van Grando overleggen. De keukenzetter Robert verdient een speciale vermelding. Een vakman die de tijd neemt om in ons (jaren 30) huis de keuken helemaal perfect te plaatsen. Fantastisch! En alles klopte tot op de centimeter! Nu genieten we nog dagelijks van onze keuken. Zijn zeer tevreden over het advies, de levering en de nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankje”
Door Evelyn de Sain op zaterdag 2 jan 2016 '16 | vestiging Hilversum
Had wel een beetje een idee wat wilde als nw keuken maar door de creativiteit van de adviseur kwam de hele keuken tot leven. Nu de keuken afgeleverd en gemonteerd is, ben ik super trots en blij met de blikvanger van mijn huis. Met dank aan alle medewerkers van GRANDO.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Heel leuk om om te lezen. Bedankt voor het delen en fijn dat u zo tevreden bent over de adviseurs van Grando Hilversum. We zullen uw compliment daarom ook zeker doorgeven!
Reactie of foto toevoegen
“Alles in huis”
Door Fam. Nagel op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Hilversum
Prettige adviseur, goed advies. Levering en montage conform de afspraken. Beslist de moeite waard om hier langs te gaan. Franchisehouder heeft alle disciplines in huis en hoeft derhalve geen externe partijen in te huren. Communicatie is derhalve goed verzorgd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Bedankt voor uw reactie en uw compliment. We zullen deze doorgeven aan de vestiging in Hilversum.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam Hagedoorn op zondag 20 sep 2015 '15 | vestiging Hilversum
Prima service ,klantvriendelijk,en een mooie showroom , ook goede kwaliteit van de keukens die er staan en de levering was op afspraak en gedaan ook de montage ging vlot en soepel . Zodat wij uiteindelijk konden genieten van onze nieuwe keuken en gezellig konden kokkerellen aan het kookeiland .
FOTO VAN FAM HAGEDOORN
Reactie of foto toevoegen
“Andere vestiging”
Door Frida & Jorg Karwoczik op donderdag 25 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij hadden in Amersfoort een Grando Keuken besteld, op het laatste moment ging Amersfoort stoppen verkoop van keukens. Ons huis was bijna klaar, de keuken mag er in. Wij werden gebeld door Danny van Zijl Grando Hilversum hij vertelde ons dat ze de offerte zo als is uitgebracht een op een overnam. Wij zijn uitgenodigd om in Hilversum alles definitie te maken. Dat is gebeurt en wij hebben ook nog kleine veranderingen mogen maken voor de zelfde prijs. Het GRANDO Team in Hilversum Bedankt. P.S. Frida is super blij met haar Boretti gasfornuis.
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt goed”
Door Ilona op woensdag 17 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Door een verrassende tekening hebben wij ipv een hoekopstelling voor een wand en eiland gekozen. Dit bevalt ons zeer goed. De plaatsing en nazorg door de ervaren monteurs hebben we zeer gewaardeerd. Wij zullen Grando zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid”
Door ir J.W.F.H. Jonkman op woensdag 17 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Naar wens opgeleverd, voortvarend doorgewerkt, problemen die we bouwtechnisch tegenkwamen snel opgelost en nazorg snel en adequaat. Het resultaat is een ruime functionele badkamer. Naar tevredenheid dus!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Michelle McNabb op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
We hebben een badkamer en een keuken van dit bedrijf gekocht. Veel gesprekken gehad om te komen tot de juiste ideeen en prijzen. Mooie showroom en altijd bereid om naar de klant te luisteren en deze te begrijpen. De monteurs zijn erg vriendelijk and prettig om over de vloer te hebben. De afleverbonnen kloppen niet altijd met de offerte, dus controleer dit goed. De aftersales is ook erg goed, en alle problemen worden opgelost. We zijn helemaal gek op onze badkamer en keuken. Als ze ook opritten zouden aanleggen zou ik ze nog een keer terugbellen :-).

Naschrift: Deze ervaring is door Qasa.nl vertaald uit het Engels.
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Super ervaring”
Door H.L. Bout op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
In maart 2014 is bij ons een complete badkamer geplaatst. Ook is er toen buiten een mobiele badkamer neergezet, zodat wij ons gewoon konden douchen. Onze ervaring met Grando Hilversum is super. Goed geadviseerd, vriendelijke mensen en goede service. Wij waren zo tevreden dat wij in januari 2015 het toilet compleet hebben laten vervangen. Alles naar volle tevredenheid. Ook de uitvoerende mensen zijn vakmensen. Alles wordt netjes en zorgvuldig geinstalleerd. Altijd in overleg met ons. Wij kunnen Grando Hilversum aan iedereen aan bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende sales, waardeloze after-sales”
Door BJV op woensdag 28 jan 2015 '15 | vestiging Hilversum
Onze eerste indruk van Grando was zeer goed. Er werd meegedacht, een goed ontwerp gemaakt, veel mogelijk en totaal geen agressieve verkoop. Alles ging goed, totdat de keuken geleverd werd. Er bleek een lade te missen... en frontjes... en plinten... en op het aanrechtblad (composiet) zat een heel lelijke vlek. En toen begon de ellende. Om Grando in beweging te krijgen tot het oplossen van klachten moet je hemel en aarde bewegen. De persoon die bij Grando Hilversum de boel regelt, ene Bart, belooft van alles, maar komt deze beloftes nooit waar. Er wordt nooit terug gebeld en alles duurt heel erg lang. Na drie weken werd de klacht van het aanrechtblad eindelijk serieus genomen en dit is uiteindelijk zeer snel naar behoren opgelost door de fabrikant van het materiaal. De zaken waar Grando zelf voor verantwoordelijk is zijn na 4 maanden nog steeds niet geleverd. Al meerdere keren zijn ze gekomen, met verkeerde kleur frontjes, met te korte plinten of met een zelf gefabriceerd plankje dat voor pas-stuk moest doorgaan. En iedere keer moeten we er zelf achteraan bellen en iedere keer maar weer een dag vrij van het werk nemen omdat er weer iemand langs moet komen. Mijn advies is net als dat van vele op Qasa: Koop NOOIT NOOIT NOOIT een keuken bij Grando of een ander bedrijf van de firma Mandemakers.
Reactie of foto toevoegen
“Hilversum”
Door M. Bos op dinsdag 13 mei 2014 '14 | vestiging Hilversum
Grando Hilversum heeft bij mij een prachtige keuken geplaatst. Ik heb een lastige keuken om in te richten, maar de creativiteit van Mevrouw Marja Hofstra heeft geleid tot een heel mooie keuken waar ik erg blij mee ben. Goede service en betrokken bij de klant. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Önder çinar op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in amersfoort. Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe keuken. Wij zijn super goed geholpen door de medewerkers en met goede adviezen. Zij denken echt met je mee, ze komen met goede ideeen. Ik kan iedereen wel aanraden. kom naar Grando keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
Beste heer Birtantie, Het lijkt helemaal nergens op hoe U met klanten omgaat, het is een schande. We zijn al 8 maanden aan het wachten op een badkamer die helemaal af is. Sinds september is er niets meer aan gebeurd. Jullie zijn o.a. 11X wezen kitten voor reparatie en lekkage, dus jullie zijn inderdaad veel langs geweest. Te veel wat mij betreft maar om op basis daarvan te concluderen dat de service goed is. Het is een grof schandaal om ons te beschuldigen van een agressief schoonmaakmiddel, we hebben water gebruikt. Er was lekkage van april t/m augustus nu niet meer, dat klopt. De beoordelaar van de Geschillen Commissie heeft al vastgesteld dat een aantal wandtegels die geplaatst zijn in mei niet goed zijn. Verder werd er op de bijeenkomst in Den Haag door de Commissie terecht opgemerkt dat er tegenstrijdigheden zitten in Uw verhaal. Feit is dat we 8 maanden verder zijn en er geen excuses is gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Bas en Pauline Bakker op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete badkamer uitgezocht, omdat de badkamer die we hadden niet aan onze wensen voldeed. Er is een team met professionals opgezet en zij hebben nauwkeurig en netjes gewerkt. We hebben nu een badkamer waar je in weg kan dromen, top werk!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door H. op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Superieur, werkte erg zorgvuldig.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door SL Schlundt Bodien op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Erg blij met onze nieuwe keuken. Ondanks dat het allemaal wat langer duurde dan gepland zijn we tevreden over het feit dat we erg goed zijn gecompenseerd de plaatsing en montage ook goed gedaan allemaal
FOTO VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Keuken met fornuis
+ Toon extra foto van SL Schlundt Bodien
REACTIE VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Hele mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd”
Door Christina Harutiunian op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een grote aankoop gedaan bij grandokeuken en ik ben heel blij met mijn keuken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een erg lastige klant was, omdat ik alles tip en top wou hebben. Met dank aan de vriendelijke en zeer geduldige medewerkers van grandokeuken, ben ik zeker geslaagd! En genieten mijn familie en ik van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Chreola pintore op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken. Goede ervaring. Zeer deskundige hulp

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2018: De keuken is al geleverd en het bevalt super.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door R. Besters op dinsdag 10 jul 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hadden aanvankelijk nog de vrees en het vooroordeel dat de verbouwing van onze badkamer en toilet een hoop gedoe zou opleveren met aannemers. Maar dat absoluut niet het geval. Misschien hebben we ontzettend geluk gehad, maar onze aannemer Wim van Bruggen was echt een schot in de roos. Alles is helemaal naar verwachting geplaatst, hoog afwerkingsniveau, pro actief en er werd bij moeilijkheden echt meegedacht naar goede oplossingen. Maar beter nog, de aannemer is echt doorgegaan tot alles naar onze zin was. In één woord: klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door Laura op dinsdag 19 jun 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Bekwaam en vriendelijk personeel. Er werd goed naar de wensen geluisterd. Montage verliep netjes, zeer tevreden over het resultaat.

Aanvulling ontvangen op 31 juli 2018: Begin dit jaar zowel een badkamer als keuken gekocht bij Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Mooi ontwerp en een top service. Zeer tevreden over de installatie gedaan door aannemer Wim van Bruggen, Wb Installatie Service. Alles is naar wens geplaatst, hoog afwerkingsniveau, werkt pro actief en denkt mee over de beste oplossingen/mogelijkheden. Daarnaast is het stucwerk gedaan door Stukadoorsbedrijf Jouri Epskamp en het tegelwerk door Dennie Stone Tegelwerk. Ze gaan allen professioneel en netjes te werk en hebben kennis van zaken. Al met al een zeer positieve ervaring, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door T. Brundel op woensdag 30 mei 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vorig jaar voor het eerst Bij Grando Amersfoort naar binnen gestapt om te praten over een nieuwe badkamer en toilet. Dit kwam mede door de goede beoordelingen op reviewsites. Ik werd meteen heel vriendelijk geholpen. De ideeen vanuit Grando waren erg leuk en ze dachten erg goed met me mee. Dat ik alles pas dit jaar wilde plaatsen was geen enkel probleem. Dit jaar zijn de plannen meerdere keren doorgenomen en werden kleine veranderingen gewoon doorgevoerd. Over grotere veranderingen werd erg goed meegedacht. De plaatsing zelf verliep netjes en ook bij de opkomende problemen werd goed gehandeld. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Een zeer mooie luxeuze badkamer en een net toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Tip top geregeld”
Door De Kort op woensdag 11 apr 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Badkamer en Toilet (begane grond) in ons huisje uit 1906. Van gesprek in de showroom, uitvoering en oplevering gewoon tip/top geregeld. Strak gepland en uitgevoerd. Het betekende een aardige renovatie waar het Totale Team Jonathan Vega al met al de gehele maand januari hard aan gewerkt heeft. En als Jonathan na een nachtje erover slapen te hebben zelf vindt dat iets anders moet, dat wordt het gewoon opnieuw. Team Jonathan is TOP. Hard werken maar ook veel gezelligheid. Na 4 weken in en om ons huisje dachten wij: Hate to see you go, love to watch you leave ;-).
FOTO VAN DE KORT
Wastafelopstelling
REACTIE VAN DE KORT
Toilet beneden.
REACTIE VAN DE KORT
Badkamer, Douche
REACTIE VAN DE KORT
Toilet in de Badkamer
REACTIE VAN DE KORT
Douche en Toilet
REACTIE VAN DE KORT
Wastafelmeubel in de badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super gedaan”
Door Kishen Missier op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Op aanbeveling van mijn ouders eens een bezoek gebracht aan Grando voor een nieuwe badkamer. En ik moet eerlijk zijn, geen woord gelogen door m'n ouders. Meteen enthousiast ontvangen! Daar houden we van! Er zin in hebben en uitstralen dat je het leuk vindt datgene te doen wat je doet! Je krijgt immers geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Alles van begin tot einde klopte intro, advies en heeeel belangrijk de prijs en natuurlijk het resultaat. Naderhand hadden we wat zaakjes die nog bijgewerkt moesten en kosten nog moeite werden gespaard. Grand Amersfoort super gedaan en dank dat jullie er een feestje van hebben gemaakt!!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door M.H. Netelenbos op zondag 25 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer bij Grando-Amersfoort gekocht. Zowel over het verkoopgesprek als de wijze waarop de monteurs hetgeen overeengekomen was bij ons thuis hebben gerealiseerd, zijn wij enorm tevreden. Het is in één woord TOP!
REACTIE VAN M.H. NETELENBOS
De badkamer is helemaal af!
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
Reactie of foto toevoegen
“Van lade knoppen naar nieuwe keuken”
Door Hans en Ellen op dinsdag 13 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij waren op zoek naar nieuwe knoppen voor onze oude keuken en bij
verschillende keuken dealers geweest, toonde weinig of geen interesse,tot dat wij bij Grando keukens binnen kwamen. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen door de ondernemer van dit bedrijf. De knoppen, welke wij zochten waren er niet, maar de ondernemer bood ons een kopje koffie aan en ging zijn verhaal vertellen. Zou u in de toekomst een andere keuken gaan kopen? Ja in de toekomst wel en maakte op 3d complete opstelling, zoals wij wilden hebben. Een strakke glanzende witte eiland keuken met een zwart composieten werkbladen. Wij hebben de tekening meegekregen en werden paar maanden later gebeld door de ondernemer en de keuken gekocht. Dit is ondernemen en komt al zijn afspraken na. Dus aan te bevelen!

Aanvulling ontvangen 14 februari 2018: De keuken is geleverd en bevalt ons buitengewoon.Veel reactie van vrienden. Denise is een goede verkoper met veel verstand van zijn vak.
FOTO VAN HANS EN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wilma Plooij op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN WILMA PLOOIJ
Verbluffend resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door D.N Peek op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij werden goed en professioneel geholpen door Samira
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sjaak nieuwenhuis op woensdag 17 jan 2018 '18 | vestiging Amersfoort
bij grando amersfoort een badkamer gekocht, en geplaatst door vega. Jonathan Vega en zijn team hebben alles op tijd en zeer deskundig en netjes geinstaleerd. Ook is er een nieuwe cv ketel geplaatst . Vega is zeer zeker een aanrader. Jonathan en jou team BEDANKT!!!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.