Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1878 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren933 ervaringen
4 sterren706 ervaringen
3 sterren59 ervaringen
2 sterren53 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Zeer tevreden”
Door j.van kints op vrijdag 27 sep 2019 '19 | vestiging Epe
ik heb een keuken gekocht en ben zeer tevreden. goede service en kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Dalhuisen op dinsdag 23 jul 2019 '19 | vestiging Epe
Gekochte keuken is prima afgeleverd en geïnstalleerd. Super tevreden met de service, klantvriendelijkheid en kennis van het personeel
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door fam. Eilander op vrijdag 19 jul 2019 '19 | vestiging Epe
We hebben een keuken gekocht. Prima geholpen en goede service en komen zelf met oplossingen mochten er problemen zich voordoen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Henk op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Epe
Eerst een deel van de keuken vernieuwd. Goede advisering, correcte montage. Op basis hiervan besloten de rest van de keuken ook te vervangen
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door J.G. van der Beek op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht en een aantal opties aangedragen. De verkoper oordeelde vooral niet maar adviseerde wel met goede argumenten. Ook de service na plaatsing is bijzonder goed, wordt direct gereageerd en gehandeld op wensen en onvolkomenheden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Sloothaak op donderdag 28 mrt 2019 '19 | vestiging Epe
Wy hebben een keuken gekocht by deze vestiging. Heel fyn geholpen door dhr Henk van Schoonhoven. Eerst een keuken uitgezocht die niet paste in onze ruimte. Henk heeft een mooie tekening gemaakt en dit paste. Dan het plaatsen. Dit waren echt vaklui. Zo netjes en keurig gewerkt. Al onze wensen werden gerealiseerd. Ze denken echt met je mee of komen met nuttige tips. We zyn zeer tevreden over het geleverde. Als er nog mensen zyn die op zoek zyn naar een keuken: ga eerst hier informeren.
FOTO VAN A. SLOOTHAAK
Keukenhoek
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
Na 3.5 maand wachten op herstel van een verkeerd deurtje van een kastje het volgende. Deze was niet goed maar zou snel hersteld worden. Helaas nog telkens niet gedaan. Wel beloven maar er gebeurt niks. Heel jammer na een positieve plaatsing op dit mankement na. Grando doe er iets aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martine op zondag 24 feb 2019 '19 | vestiging Epe
Wat een geweldige ideeën, goede service, afspraken worden goed nagekomen.
Gewoon goed.

Aanvulling ontvangen 3 maart 2019: De keuken is gemonteerd en perfect afgewerkt, met dank aan Henk van Schoonhoven die dit allemaal voor ons bedacht heeft. SUPER! Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeuken”
Door Ingrid Boeve op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Epe
Bijkeuken, Grando Epe is een aanrader, vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Aanvulling ontvangen op 9 oktober 2018: De keuken is reeds geplaatst. Dit is allemaal naar wens verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door rrorije op dinsdag 24 jul 2018 '18 | vestiging Epe
we hebben een keuken gekocht in epe. we zijn goed geïnformeerd en klant vriendelijk bij montage van de keuken vakmanschap alles netjes afgewerkt we zijn echt zeer tevreden en raad ook andere mensen grando te bezoeken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Eefje de Weerdt op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Epe
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Epe. wij zijn goed geholpen met goede adviezen. Prettige monteur gehad met veel kennis en die vooral met je meedenkt en de juiste adviezen geeft.
FOTO VAN EEFJE
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door Jenneke Smit op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Epe
We hebben een keuken gekocht, we zijn zeer prettig en deskundig geholpen en... bij aflevering was alles goed!
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamer”
Door GJ Brummel op vrijdag 11 mei 2018 '18 | vestiging Epe
Wij hebben in eerste instantie onze toiletruimte volledig laten renoveren. Toen wij zagen hoe netjes dit geworden was, hebben we besloten om de badkamer in dezelfde modernere stijl te laten doen door Grando. Alles is keurig in orde gemaakt door een vriendelijke vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Denken mee”
Door Mulder op donderdag 4 jan 2018 '18 | vestiging Epe
Prima winkel, Denken met je mee, ook over meerwerk aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Beekman op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Epe
Prachtige keuken, na wat probleempjes alles toch goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Harry Leerkes/Wilma Baltus op zaterdag 21 okt 2017 '17 | vestiging Epe
Mooie keuken, goed advies, compleet geleverd en prima en vakkundig geïnstalleerd maar zeer, zeer slechte service!
Reactie of foto toevoegen
“Geen communicatie”
Door Rob de Gier op woensdag 30 aug 2017 '17 | vestiging Epe
Bijzonder slecht, komen geen enkele afspraak na en communiceren totaal niet. Keuken ook slordig in elkaar gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Aart en Janneke van Amersfoort op donderdag 18 mei 2017 '17 | vestiging Epe
Wij zijn zeer tevreden over de levering en montage van onze nieuwe badkamer en toilet. Alles verliep volgens schema en de monteurs hebben keurig werk afgeleverd. Al het bouwafval werd regelmatig afgevoerd. Wij hebben dus een goede ervaring met Grando Epe.
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer inclusief montage”
Door Bas Treffers op zaterdag 31 dec 2016 '16 | vestiging Epe
Montage wordt gedaan door externe partijen. Tot nu toe 3 zaken toegezegd en niet nagekomen. Voor 1 punt legt mnr de schuld bij een 3e partij, de andere 2 punten die hij zelf op kan lossen doet hij niet. Continu beloven en niet nakomen. Wees verstandig als je met dit bedrijf zaken doet.
REACTIE VAN BAS TREFFERS
Het heeft een beste tijd geduurd, maar alle zaken zijn afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Keukn en badkamer”
Door Marco en Esther op woensdag 10 aug 2016 '16 | vestiging Epe
We kregen een eerlijk en vakkundig advies. Goede service na levering. Al met al zijn wij zeer tevreden over onze aankoop van de keuken en badkamer bij Grando Epe.
Reactie of foto toevoegen
“Kunnen het aanbevelen”
Door g.j. bastiaannet op vrijdag 5 aug 2016 '16 | vestiging Epe
wij kunnen een ieder grando epe aanbevelen. bij onze vorige keuken zijn na 6jaar problemen ontstaan door fabricage fouten van de leverancier en deze zijn door Grando epe tot volle tevredenheid opgelost .
Reactie of foto toevoegen
“Betrokken”
Door Janny mobach op vrijdag 5 aug 2016 '16 | vestiging Epe
Prima adviseur, alles uitstekend opgemeten en erg service gericht. Handgrepen waren wat onlogisch geplaatst en zonder problemen is ons een nieuwe deur beloofd! Echt super! Ook heel leuk dat de adviseur de keuken nog een keer is komen bekijken, erg betrokken!
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Irene op donderdag 4 aug 2016 '16 | vestiging Epe
Goede ervaring met grando Epe. Snelle levering en goede service. Ik had aangegeven wat ik nodig had qua apperatuur en t aan de adviseur overgelaten welke merken of uitvoeringen en t heeft verrassend goed uitgepakt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede afstemming”
Door Bea van Dragt en Jan Oltheten op vrijdag 17 jun 2016 '16 | vestiging Epe
Alles was goed verzorgd en prima afgeleverd. Alles werd goed op elkaar afgestemd, zodat iedereen steeds verder kon werken en er weinig tijd verloren is gegaan. ( timmerwerk, loodgieter, installateur).
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door H. Dekker op woensdag 27 jan 2016 '16 | vestiging Epe
We hebben gekozen voor een Grando keuken omdat we goede ervaringen hadden gehoord van vrienden en kennissen, maar ook omdat we heel slechte ervaringen van vrienden en kennissen hadden gehoord over de "keukenstunters". Daarbij kwam ook nog het punt dat we dichtbij een keuken wilden kopen. Ter oriëntatie zijn we nog wel in de omgeving gaan kijken, maar konden hier niet slagen. Te weinig informatie, te weinig kennis van de verkopers of we konden geen goed beeld vormen van de keuken die we in gedachten hadden. Ons probleem was de moeilijke indeling van onze ruimte. Het was geen probleem voor Henk van Schoonhoven van Grando Epe om meerdere keren bij ons aan huis te komen om tot een goede oplossing te komen. Zelfs toen wij twijfelden over de uitvoering van de keuken was het geen probleem om zichtpanelen mee naar huis te nemen. Henk van Schoonhoven dacht volop met ons mee, maar gaf ons ook de ruimte om zelf mee te denken hoe wij één en ander voor ogen hadden. Wij zijn erg tevreden over de levering van de keuken, alsmede over de monteur die bij ons de keuken geplaatst heeft. Een monteur met ruime technische ervaring in dit werk en ook bereid om samen tot een mooi resultaat te komen. Een dikke pluim voor allen die er voor gezorgd hebben dat wij nu in een mooie nieuwe keuken kunnen koken, bakken en braden
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Wat fijn om te horen! We zullen uw reactie doorsturen naar Henk. Dit zal hij zeker kunnen waarderen. Veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend uitgevoerd”
Door Bestuur Balai Pusat. op dinsdag 22 sep 2015 '15 | vestiging Epe
Voor het wijkcentrum Balai Pusat in de wijk Berkenoord twee in Vaassen hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij Grando Epe. Het meedenken bij het maken van een keuze hebben wij zeer gewaardeerd. Ook de verbouwing hebben wij bij Grando ondergebracht. Het geheel is op een uitstekende wijze uitgevoerd. Alle lof voor de medewerkers van Grando Epe.
Reactie of foto toevoegen
“Probleem keuken”
Door wim van norel op zondag 2 aug 2015 '15 | vestiging Epe
na 2,5 jaar probleem keuken nog niet opgelost .twee dagen na plaatsing gemeld lekkagekraan lekkage slangen deurtje los door de ladefrontje heen gezaagd achterwand scheef geplaast passtuk weggedrukt ivm spanning panlatten grando epe laten niks van hu horen .dan maar verschuilen achter grando keukens klachtenlijn .deze kan beter een andere baan zoeken.grando epe laat maar niets van zich horen .het waren vrienden van ons nu willen ze niks meer met ons te maken hebben .jammer het knoeiwerk had men moeten vervangen .dat grando epe dit neemt. neem geen grando epe sloopwerk.

Aanvulling ontvangen op 11 november 2015: Reactie op probleemkeuken. Ik heb nog steeds niets vernomen van Grando Epe, deze verschuilt zich achter Grando Retail die daarmee de gemaakte fouten afdekt. Bv. frontje spuiten vraag wordt het hetzelfde antwoord nee, volgens GR probleem opgelost. Passtuk naar achteren gedrukt, voorstel gedeelte keuken ter plaatse vh passtuk weghalen, wat niet kan, dan werd wandplaat die te lang was ingekort. Antwoord: niet aan keuken breken(lees als vernielen) om uw plaat in te korten.Dan was volgens GR het probleem opgelost. Achterwandplaat vervangen ivm belijning die niet doorloopt, antwoord vervangen wandplaat vraag zelfde kleur antwoord waarschijnlijk niet, volgens GR problem opgelost. Volgens Grando Retail wa het zelfs zo dat het door mijn eigen deskundigheid was dat ik fouten in mijn keuken zag, andere mensen zouden volgens hem deze misperen nooit zien! Niet voor niets heb ik een keukenbedrijf ingeschakeld om het netjes te installeren.
De grote toegezegde financiele tegemoetkoming is naar mijn mening iets wat je krijgt als er iets niet klopt er wordt niet zomaar geld gegeven in deze tijd. Al deze problemen zijn na 2 dagen al gemeld in Epe, toen was er nog de hoop dat dit opgelost zou worden. Nu zijn we drie jaar verder en er is nog niets opgelost. Ook Grando Retail gaat blijkbaar akkoord met de fouten die door een van de vestigingen worden gemaakt. Toch iets anders dan de reclame doet vermoeden, 200% service en jarenlange ervaring terwijl wij met een afgeraffelde keuken blijven zitten! Wat gaat Grando Epe hieraan doen?
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste meneer van Norel, Uw klacht is bij ons bekend - deze heeft u vorig jaar bij ons gemeld - en hebben hierover al meerdere malen met u contact opgenomen. Daarnaast is er een Rayon manager bij u thuis geweest en heeft u een financiële tegemoetkoming voorstel ontvangen. Wij zijn van mening dat we er alles aan hebben gedaan om u tevreden te stellen. Helaas is dit niet gelukt.
REACTIE VAN WIM VAN NOREL
Grando Epe laat nog steeds niets van zich horen. Grando Retail: ik zit niet op een financiele regeling te wachten( die eerst wordt aangeboden en later weer ingetrokken) maar op een goede keuken en niet op wat er nu staat nl. een vlug afgeraffelde, beschadigde keuken wat ik al na 2 dagen in Epe gemeld heb! Wanneer wordt dit eindelijk goed afgehandeld!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door E. Bakker op donderdag 4 jun 2015 '15 | vestiging Epe
Keuken gekocht bij Grando Epe. Prima service geboden door dhr Gernaat. Keuken is inmiddels geplaatst. Een klein simpel probleempje is kort daarna verholpen. Dus prima service, prima keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect service en verkoop Grando Epe”
Door Roeland op woensdag 7 aug 2013 '13 | vestiging Epe
Mijn ervaring met Grando Epe is erg goed. Al verschillende keren langs geweest voor een keuken en wordt altijd goed geholpen en je krijgt er tenminste een eerlijke prijs. Let op: niet alle Grando's zijn het zelfde maar in Epe is die echt top! Goede service zelfs na 3 jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door M.Rotteveel op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht bij Grando Almelo.Meteen een goed gevoel bij binnenkomst.Met een bak koffie een gesprek aangegaan met Jan Wolterink wat onze wensen waren.Had meteen een goede klik met Jan die veel kennis van zaken had en de gehele badkamer en wc beneden van A tot Z heeft geregeld inclusief montage. Ook deze mensen hebben vakwerk afgeleverd. Al met al een dikke pluim voor Grando Almelo.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf is prima”
Door Heleen Bulthuis op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de winkel. leverdatum geheel volgens afspraak. Over de monteur zijn we helaas minder tevreden.Afspraak was 7.00:uur 's morgens. Na bellen kwam hij om 11.15 uur, hij had zich verslapen... Wilde niet met mij communiceren, jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Aanleg badkamer”
Door Koos vermeulen op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Grando heeft een badkamer aangelegd. Na een half jaar bleek de slaapkamermuur nat te worden. Daarna kreeg ook de woonkamer natte plekken op het plafond. Ze zijn al enkele keren wezen repareren, maar na drie jaar is het nog steeds lekkage naar slaap en woonkamer. Grando is niet in staat om dit te repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Dikt tevreden”
Door Elvira op maandag 5 aug 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Zijn dik tevreden met de keuken

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Levering en montage is al gebeurd. Dit ging allemaal erg goed. Erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend met vloer”
Door Edgar van Denzel op zaterdag 13 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Een prachtige vloer van Grando Keukens & Bad! Vanaf het moment van advies bij aankoop, tot de nazorg na oplevering, Grando Keukens & Bad in Amersfoort heeft ons uitstekend geholpen. Dinesh en team wisten zich uitstekend in te leven in waar we naar op zoek waren en ging niet klakkeloos mee in wat onze ideeën waren daagde ons ook wel een beetje uit, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De tegelzetters waren erg vakkundig, werkten netjes, waren goed gehumeurd en dachten ook goed mee met wat de mooiste zichtlijnen zijn. Hierdoor hebben wij nu een prachtige stenen vloer die zowel binnen in de keuken als onder de veranda doorloopt waar we jaren van gaan genieten! Enorm bedankt mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Wesdorp op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
In april '19 hebben we met de hulp van een medewerker van Grando een mooie nieuwe badkamer uitgezocht. Gelukkig kon deze ook op korte termijn geplaatst worden. Echter alles valt of staat met de goede installatie van de badkamer, dat ging bij ons geweldig en snel. Er was een dingetje niet helemaal goed gegaan, maar na een telefoontje werd dat een dag later al opgelost. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Volgend jaar de keuken!
FOTO VAN WESDORP
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“L-vormige keukenopstelling”
Door Annemiek op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
L-vormige keukenopstelling gekocht bij Grando Amersfoort. Deskundig personeel, meedenkend en ontzorgend. Zeer blij met onze keuken en keuze.

Aanvulling ontvangen 6 mei 2019: De levering en montage heeft al plaats gevonden en is naar onze bevindingen goed uitgevoerd conform onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam De Graaf op woensdag 24 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen door Grando Amersfoort. Prima service en de twee installateurs waren ook toppers.
FOTO VAN FAM DE GRAAF
Reactie of foto toevoegen
“Goed ontzorgd”
Door JanKees Donkers op woensdag 3 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken badkamer en desingn radiator in de woonkamer. Al voor de derde keer zaken gedaan met Dinesh en zijn team. Tuurlijk wat kleine afwerkpuntjes, maar dat heb je altijd en bovendien zijn die prima opgelost. Ontzorgd noemen ze dat daar.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Hans Oude Breuil op dinsdag 19 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Eind 2018 bij Grando een keuken aangekocht en ben erg tevreden over het advies en het gehele proces bij Grando Amersfoort. Het hele team van Grando denkt mee om de juiste opstelling, inrichting en samenstelling van de keuken te maken.

Aanvulling ontvangen 21 maart 2019: De keuken is inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd en wij zijn erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Liane woudboer- van den Berg op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Erg blij zijn wij met onze nieuwe Keuken! Bij het ontwerpen is er goed mee gedacht. Bij de oplevering werd alles nog even nagelopen en uitgelegd. Toen er wat gedoe was met een bijna overspannen tegelzetter, is dit keurig afgehandeld. En achteraf werd er nagebeld of alles naar wens is en over er nog vragen waren.
FOTO VAN LIANE WOUDBOER- VAN DEN BERG
Goed ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Steenkamp op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken, badkamer, toilet beneden laten plaatsen. Hal beneden opnieuw betegeld.
Super mooi geworden. Ondanks de relatief grote verbouwing nauwelijks "overlast" ervaren door de goede planning, deskundige monteurs en goede service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Hester op woensdag 20 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We zijn eind dec bij grando Amersfoort binnengelopen om te kijken voor een badkamer en keuken, de badkamer is nu al inmiddels geplaatst en keurig opgeleverd. Van begin tot eind (begin alles uitgezocht met Samira erg goede adviezen gekregen van haar) daarna Dinesch die ons erg op ons gemak stelde ( we hadden nl soms in onze buurt wat mindere kanten gehoord van badkamers plaatsen) maar Dinesch stelde ons gerust en gaf zn woord! Wat echt is!!! De badkamer kwam op tijd, en toen kwamen de "mannen" (oa mustafa, Wim en nog meer) en met aannemer Turan van Assos!! Wat een topwerk, op donderdag begonnen met slopen, en een week later zat de badkamer erin!!! WoW,echt lof voor Turan die erg goed erop zat. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en bevelen grando Amersfoort op badkamer gebied erg aan. ( keuken komt nog, als dat ook top is plaats is weer een recensie;)
FOTO VAN HESTER
Douche
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie van de badkamer”
Door Gerben Snapper op donderdag 14 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Dinesh Birtanti heeft het ondernemershart op de juiste plaats. Bij de renovatie van onze badkamer was geen moeite hem teveel. Zo hier en daar hebben we onze discussies gehad maar uiteindelijk heeft hij zich volledig ingespannen om ons een gelukkige en tevreden klant te maken. En dat zijn we met onze mooie nieuwe badkamer!
FOTO VAN GERBEN SNAPPER
Onderdeel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwingen in bestaande keuken”
Door Zubida Boultam op donderdag 14 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
2 maanden geleden is een nieuw keukenblad en koelkast besteld bij Grando. Uitermate tevreden ben ik met de geleverde service en de klantvriendelijkheid van Grando in Amersfoort! Zeer goed gemonteerd en zeer tevreden over de monteur Robert Kelder!
Reactie of foto toevoegen
“Luxe badkamer”
Door Petra Rebel op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een luxebadkamer aangeschaft met echt wel moeilijke onderdelen. De adviseur heeft alles tot in de puntjes uitgezocht, heeft veel contact opgenomen met de bedrijven die onze spullen ouden leveren en heeft een goede aannemer bij ons geplaats. De mannen die de badkamer geplaatst hebben zijn super vaklui, zowel qua kennis als qua uitvoering.
FOTO VAN PETRA REBEL
Eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Cees Plooij op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Na eerder een badkamer te hebben gekocht bij Grando was nu de keuken en de vloer aan de beurt. De ervaring eerder was namelijk super, dat vergemakkelijkte de keus natuurlijk. Ook deze keer was het resultaat uitstekend, zowel de vloer als keuken zijn fantastisch geplaatst. Daarnaast werden alle afspraken netjes nagekomen. Complimenten aan Dinesh en zijn vakbekwame monteurs. Amersfoort is een aanrader.

Eerdere ervaring van 9 februari 2018: Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN CEES PLOOIJ
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Cees Plooij
Reactie of foto toevoegen
“Liep op rolletjes”
Door Ed Jansen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb via Grando Amersfoort een keuken gekocht met inbouwapparatuur. De ontvangst was goed en de advisering leverde verrassende tips op. De afspraak voor plaatsing was veel sneller dan wij bij andere te horen kregen en de plaatsing van de keuken liep op rolletjes. Kortom een dikke 9,5 voor Grando keukens Amersfoort.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Ton Hendriks op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Renovatie keuken laten uitvoeren door Grando Amersfoort. Ze hebben puik werk verricht. Precies zoals ik wenste, en ook de monteurs Will en Jos hebben prima werk geleverd. Als m'n badkamer aan de beurt is, weet ik wel wie ik bel.
FOTO VAN TON HENDRIKS
Prima
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (69 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (42 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (35 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (79 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (18 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (28 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (34 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (29 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (49 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (88 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (85 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (99 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (86 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (71 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (25 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (64 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (103 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (84 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (62 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (115 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (55 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (59 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (24 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.