Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1460 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren701 ervaringen
4 sterren556 ervaringen
3 sterren51 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster88 ervaringen

Per vestiging:
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door Angelika Bleij op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Eerste ervaring van 24 juni 2016: Ik heb een hele mooie showroomkeuken gekocht die ik op marktplaats zag staan. Ben met mijn moeder heen gegaan en heb hem meteen gekocht. Graag wilde ik in plaats van een inductie kooplaat die erin zat een gaskookplaat. Dit was geen probleem en deze hebben ze voor me besteld en daardoor kreeg ik ook nog wat extra korting, omdat die kookplaats iets goedkoper was dan de inductie. De verkopers zijn vriendelijk en helpen je goed. Het is een aanrader om bij deze winkel te gaan kijken voor een nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2016: De keuken staat nu en is ook in gebruik. Ik ben zeer tevreden, hij heeft genoeg ruimte en ook de inbouwapparatuur werkt fijn.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door Claudia op maandag 18 apr 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Bij eerste oriëntatie goede indruk van Grando Keukens in Rotterdam. Verkoper Dhr. Bosman lijkt oprecht geïnteresseerd in ons verbouwingsproject (oa. nieuwe keuken met eiland, badkamer en toilet). Hij adviseert ons verder na te denken over onze wensen en een afspraak te maken voor aanvullend advies en een offerte. Gezien Grando na een rondje Woonmall Alexandrium een van de weinige zaken lijkt zonder schreeuwige / opdringerige benadering en waar een stukje advies onderdeel lijkt te zijn van de bedrijfsvoering maken wij een afspraak. We vragen specifiek om de verkoper die aangaf zo graag een rol te spelen in onze verbouwing waarin hij kon werken met zo'n mooie ruimte. We maken een rondje door de winkel om onze wensen kenbaar te maken. De verkoper wil al snel weten of we ook vandaag tot aankoop over zullen gaan. Wij geven aan bij zo'n grote aanschaf sowieso bedenktijd te willen. Ons inziens niet heel vreemd. De intentie om bij Grando tot aankoop over te gaan is er op dat moment wel. Maar dat verandert snel. Zodra duidelijk is dat we deze zondag niet gaan kopen slaat de sfeer geheel om.

De verkoper verliest direct zichtbaar interesse en weigert een prijsopgave te maken. Hij benadrukt meermaals dat de korting van 25% op de "normale prijs" alleen vandaag geldt. We geven aan dat aangezien we én een keuken én een badkamer én toilet willen aanschaffen en laten installeren, we ervanuit gaan dat de korting later ook nog wel geldt. De verkoper bestrijdt dit. Grando is namelijk een kwaliteitszaak en geen prijsstunter waar het altijd uitverkoop is. Wij geven aan dat we graag advies willen over het badkamer ontwerp en de keukenapparatuur. Maar dat zit er niet in als we niet eerst toezeggen vandaag tot aankoop over te gaan. De verkoper raadt ons aan om de gewenste informatie over de apparatuur maar op te zoeken op internet(?) en in het badkameradvies heeft hij duidelijk geen zin. We hadden juist voor Grando gekozen ivm een stukje advies maar dat zit er dus niet in.

De verkoper raakt geïrriteerd over het feit dat wij ons budget niet open en bloot op tafel willen leggen. Uiteindelijk kunnen we kiezen: "zeg maar wat we gaan doen: óf we gaan verder praten en een offerte maken, maar dan wordt er wel vandaag gekocht.... Óf ik ga nu andere mensen helpen!" Met andere woorden we moeten vooraf ja zeggen op een badkamer waarvan we dan nog niet eens weten hoe deze er überhaupt uit gaat zien en krijgen ons apparatuur advies pas nadat we hebben toegezegd een keuken te kopen waarvan de prijs nog onduidelijk is. Kopen kan eventueel onder voorbehoud, maar navraag over de voorwaarden (is er bijv. een boete bij afzegging etc) heeft hij niet paraat. Google hier maar eens op i.c.m. Mandemakers Groep waar Grando onderdeel van is: een boete van 30% op totaalprijs is bij deze firma niet ongewoon...

In verbijsterde toestand laat de verkoper ons achter om zijn geluk te beproeven bij de volgende klanten. Dit is duidelijk niet de verbouwingsvoorpret waar we naar uitgekeken hadden. We zijn vooral boos over deze schofterige manier van handelen.

Voor de mensen die zich toch graag willen oriënteren bij deze keten nog een paar tips vooraf. Bij Grando is het de bedoeling dat je:

1. Advies inwint bij de concurrent en op internet en pas als je EXACT weet wat je wilt mag je terugkomen zodat de verkoper vooral niet teveel tijd in je hoeft te investeren.
2. Vervolgens geef je je maximale budget af
3. Zeg je nog voordat de offerte is opgesteld of je uberhaubt zicht hebt van het uiteindelijke ontwerp al toe de keuken/badkamer diezelfde dag te kopen zodat de verkoper hier zijn maximale gewin uit kan halen.

Wij komen in ieder geval niet meer terug!
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenwinkel”
Door Polak op zondag 3 jan 2016 '16 | vestiging Son
Prima winkel, keukenontwerp is grotendeels door rondshoppen bij meerdere keukenzaken ontstaan. Gando is wel één van weinige winkels die nog hoge catalogusprijzen hanteren om daarna zogenaamd veel korting te kunnen geven. Moet je doorheen prikken en pas gaan onderhandelen na de eerst offerte "met korting" is ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Showroombezoek”
Door BB op maandag 30 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
I.v.m de bouw van een nieuwbouwwoning hebben wij een tijdje geleden een aantal keukenbladen aangevraagd. Grando belde n.a.v. onze aanvraag om ons uit te nodigen voor een bezoek aan de showroom incl. vrijblijvend advies en een 3D ontwerp. 29-11 op afspraak een bezoek gebracht aan Grando Alexandrium. Na een goed ontvangst heeft 1 van de verkopers ons de showroom laten zien en heeft hij op papier een schets gemaakt van onze wensen. Richting het eind van het gesprek werd gevraagd of we vandaag wilde tekenen als dit onze droomkeuken bleek te zijn. Ons antwoord "nee" werd niet geaccepteerd en eigenlijk stopte daar direct de begeleiding/ sloeg de sfeer om. We hebben aangegeven dat we thuis op ons gemak alles nog een keer door wilde nemen (3D tekening, keuze apparatuur etc). Er werd nog een aantal keer gevraagd of we vandaag echt niet wilde tekenen, waarop wij steeds met "nee" hebben geantwoord. We hebben gevraagd om een gespecificeerde offerte, waar niet op gereageerd werd. Er werd wel een bedrag van 16000 euro genoemd (1e keer) en vervolgens de vraag of we voor 9000 wel vandaag zouden tekenen (nog steeds nee). Puur vanuit het feit dat we ons niet onder druk laten zetten.
Al met al zijn wij naar huis gegaan zonder een offerte/ 3D tekening zodat we fatsoenlijk over de aankoop na kunnen denken. Er werd nog wel even snel een oude 3D afdruk van een soortgelijke keuken meegegeven. Deze tekening was gisteren toevallig gemaakt....(geen dubbele oven, bovenkasten was anders etc). Na ons 'nee' was het gewoon gedaan met de klantvriendelijkheid. We hebben aan de verkoper aangegeven waar onze irritatie aan het eind van het gesprek zat. Als antwoord kregen we dat hij van het hoofdkantoor verplicht moet blijven vragen of we een handtekening willen zetten en dat ze geen gemeenteinstelling zijn. Zijn ervaring is dat mensen echt wel tekenen als de prijs goed is voor een droomkeuken etc. Kennelijk zijn wij aparte kopers, omdat we eerst na willen denken over een eventuele aankoop. Ook als dit inhoudt dat de prijs daardoor misschien iets hoger uitvalt omdat eventuele korting niet meer geldt. Dit had hij nog nooit meegemaakt..... Jammer dat een bedrijf (of deze verkoper) op deze manier met klanten omgaat.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste BB, bedankt voor het delen van uw ervaring. Een keuken of badkamer is geen product wat u "eventjes" snel koopt. We begrijpen uw reactie daarom ook volkomen en zullen contact opnemen met de vestiging in Rotterdam om dit te bespreken. Vanuit het hoofdkantoor willen we onze excuses aanbieden voor dit misverstand. We nemen graag persoonlijk nog even contact met u op. Nogmaals bedankt.
REACTIE VAN JEFFREY TOURNIER
Beste BB, Bij de vestiging in Hoogvliet hebben wij een totaal andere ervaring gehad. Ook wij wilden absoluut geen "Ja" geven op de eerste dag. Er werd wel nog een paar keer doorgevraagd, maar uiteindelijk kregen we de gespecificeerde offerte en de 3D tekening gewoon mee. Na een aantal weken hebben we uiteindelijk besloten de keuken (met een paar wijzigingen) te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Corina Dames op donderdag 5 nov 2015 '15 | vestiging Zaandam
Wij hebben in 2009 bij Grando Zaandam een keuken gekocht en door hen laten plaatsen. Na ruim 5 jaar gaat de vaatwasser kapot en bel ik een monteur. Deze constateert dat de vaatwasser door een montagefout niet uit te bouwen was. Op zijn advies heb ik hierover contact met Grando opgenomen, vervolgens is er in overleg een Bosch monteur geweest die hetzelfde constateerde. Tijdens het aantal keer heen en weer bellen met Grando, omdat dit leek op een vrij onmogelijke fout, kwamen wij erachter dat herstelkosten voor de vaatwasser ook zeer royaal waren (pech voor ons). In overleg met Grando hebben wij toen besloten om voor een nieuwe vaatwasser te gaan. Zij hebben ons een nieuwe vaatwasser met korting geleverd, de helft van de monteurskosten van Bosch terug bezorgd en kosteloos de oude vaatwasser verwijderd en de nieuwe geplaatst (de volgende dag al). Dit is een compliment waard, goede service, zelfs na ruim 5 jaar. Dankjewel Jeremy Cheron van Grando Zaandam
Reactie of foto toevoegen
“Geen spijt van”
Door R.Plaggenborg op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
Wij zijn in oktober in Den Helder komen wonen en waren op zoek naar een keuken , zo zijn we bij Grando Keukens en Bad terecht gekomen, We zijn ontzettend goed en zeer vakkundig geholpen , er werd ons niks aangepraat maar vakkundig de plus en minnen van de diverse keukens en apparatuur uitgelegd zodat de keuze stapje voor stapje makkelijker werd. ook nog leuke korting gehad. De montage is erg vakkundig gedaan door twee aardige vakkundige jongens en zelfs het verpakkingsmateriaal werd meegenomen, ook de nazorg is uitstekend, even 1 telefoontje en er werd gelijk een afspraak gemaakt om wat kleine dingetjes na te stellen . Kortom ik zou een ieder die een nieuwe keuken zoekt even binnen te stappen bij Grando , U zal er geen spijt van krijgen!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door Hugo Smit op maandag 18 mei 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Marcel en Paul. Prima adviezen, een goed luisterend oor, fijne korting en geen loze verkooppraatjes. Vaste monteur - prima geïnstalleerd! Wij hebben onze zoon en schoondochter die ook een nieuwe keuken wilden aanschaffen geadviseerd vrijblijvend naar Grando te gaan (zij hadden al meerdere zaken bezocht). Ook zij hebben inmiddels een bestelling geplaatst. Zegt genoeg toch?
Reactie of foto toevoegen
“Wat een waardeloos bedrijf”
Door J.L.W. op zondag 15 jun 2014 '14 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een complete badkamer gekocht bij Grando in Rottrdam (Alexandrium). Nu willen wij toch een grotere douchewand. Na tig keer bellen werden we eindelijk te woord gestaan. Na ons verhaal over een grotere douchewand kregen we een waterval aan redenen waarom we deze niet konden ruilen voor een grotere. Alsof er een houdbaarheidsdatum op zit en de doos was open gemaakt. Ja dat kon echt niet. We wilde bij dit filiaal ook onze keuken bestellen. Dat is bij deze nu niet meer het geval. En die korting die we zouden krijgen op onze nieuw aan te schaffen keuken gaat in het ronde archief.
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwingen in bestaande keuken”
Door Zubida Boultam op donderdag 14 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
2 maanden geleden is een nieuw keukenblad en koelkast besteld bij Grando. Uitermate tevreden ben ik met de geleverde service en de klantvriendelijkheid van Grando in Amersfoort! Zeer goed gemonteerd en zeer tevreden over de monteur Robert Kelder!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door mevr smit op woensdag 13 feb 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
keuken prima service en hoop dat de vensterbanken er op tijd zijn fijne monteurs die goed overleggen en ook tips geven
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ada op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb bij Grando een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben tevreden over de ontvangst, het meedenken en vooral de uitvoering van de badkamer door de monteur. IK heb veel aan hem gehad in de praktische adviezen en oplossingen die we tegen kwamen in de definitieve uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Vriesvakdeurtje”
Door Liza op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Hallo grando mensen, ik wilde jullie een compliment geven. Ik weet niet hoe (Jan) het voor elkaar heeft gekregen maar het vriesvakdeurtje van Bauknecht is binnen. Top dankjewel voor de hulp (want ik kwam niet door de onvriendelijke klantenservice van whirlpool/bauknecht heen ;) Groeten van een blije klant
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door john op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben hier onze nieuwe keuken gekocht, die is geworden zoals we dat ons van te voren hadden bedacht, alles is goed uitgelegd, netjes uitgewerkt en geplaatst en goede hulp achteraf. Grando Uden is een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Familie Spijkers op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer deskundig geadviseerd en hebben geweldig mooi ontwerp gekregen die we zelf nooit bedacht konden hebben. Enorm creatief en daardoor het vermelden waard.

Aanvulling ontvangen 13 februari 2018: De keuken is geleverd en gemonteerd. We zijn tevreden. Betreft vestiging Barendrecht waar we keuken gekocht hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Nicole Boelen op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Ik heb hier een keuken aangeschaft, de service was prima, de kennis en het advies gaven ons veel vertrouwen en dat bleek ook zo uit te komen, de levering van de keuken was super, alles klopte ! Niet alleen de adviseur deed zijn werk goed, maar ook de 2 heren die bij ons de keuken afleverde, keurige bejegening, accuraat en snel.
Wij kijken terug op een geslaagde aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Tweede keuken”
Door Patricia van Item op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben nu voor de tweede keer een keuken van grando. We zijn er erg goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijk personeel en komen ook met de juiste ideeën. Ook de plaatsing vasn de keuken was erg goed gedaan en vakkundig. Netjes en professionele.

Eerdere reactie van 9 maart 2017: wij hebben onze keuken besteld in Tilburg bij grando. alles is netjes geregeld. een maand voor levering nog een inductiekookplaat besteld ipv. een gas kookstel. bij levering toch een gasstel gekregen maar na contact met peter werd deze een dag later, op de dag van montage omgeruild. alles is gezet door de klein keukenbouwers en ik mag zeggen dat ik zeer tevreden ben. alles was netjes geregeld. zeer tevreden over zowel grando Tilburg en de klein.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door J.P. de Hoogh op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
De renovatie van onze keuken is erg mooi geworden en zeer kundige montage!!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraanschaf”
Door S. Weterings op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Delft
Wij hebben een nieuwe badkamer aangeschaft. We zijn deskundig geadviseerd, de montage is supergoed, vlot en deskundig verlopen.
FOTO VAN S WETERINGS
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door H J Koster op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht, prettige verkoper, resultaat een hele mooie badkamer.

Aanvulling ontvangen 8 februari 2019: Is geleverd en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Familie Siemons op donderdag 7 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een keuken gekocht bij Grando. Goed geholpen door Dave in de winkel, die ook met eigen ideeën kwam wat wij heel fijn vonden. Levering keuken goed en plaatsing gedaan door twee top monteurs. Ook fijn dat ze naar het eindresultaat komen kijken. Wij zijn erg blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles beloftes nagekomen”
Door S.Sijperda op maandag 4 feb 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Super mooie keuken aangeschaft bij de vestiging in Hoogvliet. Goed geadviseerd door Lijnart en alle beloftes zijn nagekomen. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Jolanda op zondag 3 feb 2019 '19 | vestiging Breda
Afgelopen zomer een keuken gekocht in Breda, welke in november is geplaatst, en ik ben super tevreden hoe ik in de winkel ben geholpen. Dankzij de goede adviezen en het meedenken van Brahim en Vera ben ik tot een juiste keuze gekomen die helemaal bij mij past . Ook de nazorg is prima met een bezoek van de verkoper na plaatsing en telefonisch contact achteraf of alles naar wens is . Kleine aanpassingen achteraf zijn ook zonder problemen verholpen. Een aanrader dus! Mijn badkamer komt later nog aan de beurt en dan zal ik ook zeker weer bij Grando Breda langs gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wieger op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht is zeer mooi geworden en we zijn zeer goed geholpen
FOTO VAN WIEGER
Zeer mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Raad jullie aan”
Door Danielle dolieslager op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn door Marco super fijn geholpen met onze droombadkamer (en toilet beneden). Wij vonden het lastig om van stalen, enkele tegels etc een beeld te krijgen maar we zijn geduldig geholpen en alles heeft prachtig uitgepakt, we zijn er zo blij mee! Bedankt Grando Hoofddorp, ik raad jullie ten aller tijden aan!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Frits op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Keuken gekocht, hele goede informatie en creatieve oplossingen.

Aanvulling ontvangen 6 februari 2019: Keuken is zeker naar tevredenheid geleverd en geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Correct”
Door Bianca molen op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken, en werd ook binnen zeer korte tijd geleverd en geplaatst. Ook een nabestelling van bijpassende wandtegels werd correct geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Luxe badkamer”
Door Petra Rebel op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een luxebadkamer aangeschaft met echt wel moeilijke onderdelen. De adviseur heeft alles tot in de puntjes uitgezocht, heeft veel contact opgenomen met de bedrijven die onze spullen ouden leveren en heeft een goede aannemer bij ons geplaats. De mannen die de badkamer geplaatst hebben zijn super vaklui, zowel qua kennis als qua uitvoering.
FOTO VAN PETRA REBEL
Eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Cees Plooij op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Na eerder een badkamer te hebben gekocht bij Grando was nu de keuken en de vloer aan de beurt. De ervaring eerder was namelijk super, dat vergemakkelijkte de keus natuurlijk. Ook deze keer was het resultaat uitstekend, zowel de vloer als keuken zijn fantastisch geplaatst. Daarnaast werden alle afspraken netjes nagekomen. Complimenten aan Dinesh en zijn vakbekwame monteurs. Amersfoort is een aanrader.

Eerdere ervaring van 9 februari 2018: Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN CEES PLOOIJ
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Cees Plooij
Reactie of foto toevoegen
“Snelle levering”
Door Roel van de Poll op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We moesten een nieuwe keuken uitzoeken, na een brandschade. We werden heel goed geholpen met daarna een supersnelle levering.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam Roijackers op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht.Zeer goed advies bij de aanschaf van apparatuur. Er werd heel goed naar de wensen van de klant gekeken en heel goede tips gegeven.Heb ook vrienden Grando aanbevolen. Zij hebben ook een keuken gekocht bij hun.Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Een aanrader voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ingrid de Groot op woensdag 30 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na eerst elders te hebben rondgekeken, toch weer naar Grando Utrecht gegaan, en opnieuw bleek dat ze daar veel inspirerende showroom-opstellingen hebben. Mijn vorige keuken was een showroomkeuken van Grando waar ik supertevreden over was, en dit keer kon ik een heel nieuwe uitkiezen, met het budget was ik had. Heel plan samen met Manuel gemaakt, met offerte en tevreden naar huis. Maar toen toch thuis gaan twijfelen, had ik niet te snel gekozen. Tekening aanpassen, de week erna was geen enkel probleem en er werd echt goed meegedacht over bijvoorbeeld het aanrechtblad enz. Wonderbaarlijk genoeg paste alle wensen die ik had binnen mijn budget. En gisteren is ie dan geplaatst. Nog mooier dan ik dacht: een echt Scandinavische keuken, minimalistisch met een plank erboven voor kruidenplantjes enz (geen bovenkastjes). het liefst zou ik een fotootje tonen. Maar dat kan hier dus niet. Maar ben er zeer blij mee, en het is de mooiste die ik tot nu toe heb gehad. Het is gewoon echt waar dat Grando Utrecht net een wat relaxter en persoonlijker sfeertje weet te creeren, dan elders. En ze houden van mooie smaakvolle spullen. Ook de service is supergoed, weet ik van mijn showroomkeuken in mijn vorige huis. Na drie jaar was er een greepje los die ik zelf niet meer vastkreeg, werd meteen een monteur naar mij toegestuurd, die het binnen no time fikste. En het kostte me niets. Dat is een andere reden waarom ik deze nieuwe keuken ook bij ze heb gekocht: ik weet wat ze waard zijn, en dat ze hun best voor je doen. Veel groetjes, Ingrid (oh, ik zie nu een button dat ik wel een foto kan toevoegen, dat ga ik proberen, hoop dat het lukt. Keuken is af, de vloer moet nog wel gelegd worden, maar het is een goede sfeerimpressie)
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig geholpen”
Door Erik op dinsdag 29 jan 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Keuken met kastenwand en kookeiland aangeschaft en laten plaatsen door Grando Doetinchem. We zijn zeer prettig geholpen door de verkopers, niet opdringerig, goed advies en deskundig. Meermaals materiaalmonsters mee naar huis kunnen nemen om te passen. Verder werden we heel goed geholpen met de eegonomie van de keuken; kasthoogte, indeling, bereikbaarheid. Tenslotte op een prettige en open manier tot een goede prijs gekomen. Geen onduidelijkheden of verrassingen achteraf. Plaatsen door zeer deskundig team. De keuken is precies zoals we hadden bedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit”
Door Esther Takkenkamp op zondag 27 jan 2019 '19 | vestiging Doetinchem
We raden Grando Doetinchem zeer zeker aan. We hebben voor Grando gekozen vanwege de kwaliteit van de keukens, het grote aanbod in de showroom maar vooral vanwege de klantvriendelijkheid en de persoonlijke wijze waarop men omgaat met klanten, in tegenstelling tot sommige andere keukenaanbieders die er een agressieve benadering op na houden. Grando Doetinchem heeft een hoog serviceniveau en goede kennis van materialen. Een bedrijf dat de tijd voor je neemt, met creatieve ideeën komt en out of the box kan denken en bovenal kwaliteit levert! Mocht er iets zijn, dan lossen ze het voor je op. De klant is daar op alle gebieden koning en ze zijn pas blij als jij dat bent. Mochten we in de toekomst een badkamer nodig hebben, dan gaan we weer naar Grando Doetinchem!
FOTO VAN ESTHER TAKKENKAMP
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Jack op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht bij grando Utrecht. Iris heeft ons goed geadviseerd en ons uitstekend geholpen bij de keuze van kleur en kast. Wij zijn heel Blijker onze nieuwe kruken
FOTO VAN JACK
Keuken met kleurkeuze
Reactie of foto toevoegen
“Goed en prettig”
Door R van Bilderbeek op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
De keuken die wij bij Grando gekocht hebben is van goede kwaliteit. Het ontwerpen van de keuken is als zeer goed en prettig ervaren. Ook de voorbereidingen alsmede het plaatsen van de keuken is bij ons heel soepel verlopen. Wij zouden u Grando Tilburg zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken”
Door S.Rolvink op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mooie landelijke keuken met gestucte ombouw gekocht bij Grando Utrecht. Wij zijn daar door Emanuel en Iris top geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie. De keuken monteur heeft samen met de stukadoor een mooi geheel bij ons neer gezet. Grando Utrecht bedankt wij zijn blij met onze keuken.
FOTO VAN S.ROLVINK
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam. Van de Pol op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Vanaf de oriëntatiefase tot en met de montage goede service gehad. Op vragen of opmerking werd adequaat door de vestiging gereageerd. In elke fase werd praktisch meegedacht. De verkoper kwam oprecht geïnteresseerd en enthousiast over. Hij kwam zelfs na de montage met een flesje wijn op bezoek om de keuken te bewonderen. Het montagebedrijf dat Grando had ingezet voor de plaatsing van de keuken was vakkundig, meedenkend en correct. Grando mag dan niet de goedkoopste zaak zijn, maar ze leveren wel kwaliteit en service. Dat zie je dan ook bij het degelijke eindresultaat. En dat is de prijs zeker waard. Het gaat tenslotte niet om een aankoop die je dagelijks doet. Een aanrader!
FOTO VAN FAM. VAN DE POL
Keuken met Portugese tegels
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Den Boer op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een grote, mooie keuken gekocht bij Grando en zijn van begin tot en met de plaatsing supergoed geholpen. Er werd goed met ons meegedacht, de praktische consequenties van keuzes werden uitgelegd en de planning verliep heel voorspoeding. Ricardo en Goran hebben de keuken zeer vakkundig en vlot geplaatst. We kunnen het iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Fam. de Groot op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Hilversum
Bij Grando Hilversum een keuken laten ontwerpen door Tineke Dam. Ze kwam met een ontwerp waar nog niet iemand eerder op was gekomen, erg leuk. Daarnaast heeft ze goed geluisterd naar onze wensen, ook tussen de regels door. Dit is allemaal meegenomen in het ontwerp. Het plaatsen van de keuken duurde vrij lang (5 werkdagen, 8 kalenderdagen), maar dat ging dan ook met grote precisie. Robert heeft alles heel netjes gedaan, een paar kleine tegenvallers (een muur die toch iets schever bleek dan bij het opmeten, een stopcontact die niet juist was aangesloten in het verleden etc.) heeft hij vakkundig en onzichtbaar opgelost. De keuken is uiteindelijk echt een droomkeuken geworden. Wij kunnen Grando Hilversum dan ook zeker aanraden als je een mooi ontwerp wilt, een secure inbouwer en goede kwaliteit. We zijn echt meer dan tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en vlot”
Door A. Molegraaf op woensdag 23 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een kookeiland met Bora inductiekookplaat en een Quooker gekocht, tevens een kastenwand met apparatuur een losse wandkast en een mooi televisiekastje. Wij zijn zeer tevreden over de service van Grando en de goede montage/installatie van de monteur. Het ging netjes en vlot.
FOTO VAN A. MOLEGRAAF
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Sandra op dinsdag 22 jan 2019 '19 | vestiging Zwolle
Een geheel nieuwe keuken gekocht. De aankoop ging snel en ik dacht volledig, maar op detailniveau was het niet helemaal geregeld. De bedrijfsleider heeft het super opgelost en de keuken is nu dagelijks volop in gebruik.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Knoeff op zaterdag 19 jan 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Door onze eerste ervaring met Grando ruim 16 jaar geleden in september 2018 opnieuw naar Grando Wormerveer voor inspiratie op te doen voor onze nieuwe keuken. Tijdens ons gesprek met de verkoper werden onze wensen goed vertaald op een 3D tekening en werd de offerte opgesteld en kon de prijs worden afgerond. Dit was ook zo voor elkaar en kon de datum worden gepland voor plaatsing. Zoals iedereen weet gebeurt er altijd wel wat bij het bestellen en plaatsen van de keuken, maar zelfs dit werd gelijk opgelost en de keuken is door ervaren vakkundige en spontane monteurs gedaan. Kortom een mooie keuken met alle wensen, goede kwaliteit en de juiste service. Dus wie twijfelt ga naar Grando Wormerveer en laat je inspireren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Dennis Knopper op dinsdag 15 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben twee complete badkamers en een keuken aangeschaft bij Grando Utrecht. Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen/geadviseerd. De aflevering, plaatsing en afwerking waren zeer naar wens. Ook de service achteraf hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles netjes”
Door Willem Neehoff op vrijdag 11 jan 2019 '19 | vestiging Emmen
gekocht een complete nieuwe keuken , meerdere keukenzaken bezocht maar bij Grando in Emmen kregen wij het beste advies en er werd er ook tijd voor genomen werd goed mee gedacht en advies gegeven over de inrichting van de keuken.
correcte en complete levering van de keuken dus geen nalevering ook mijn complimenten voor de monteur die de keuken plaatste, werkt zeer netjes en waar nodig betrekt hij je er bij en geeft advies , werkt tot de laatste puntjes alles netjes af
FOTO VAN WILLEM NEEHOFF
Goed geadviseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door John van der winden op vrijdag 11 jan 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Keuken gekocht bij grando barendrecht. Heel erg goed geholpen en niet opdringerig. Nemen de tijd voor u en komen met goede ideeen. Plaatsen keuken ook super gedaan. Anton nam de tijd en heeft prima werk afgeleverd. Evert rob kwam na plaatsing keuken nog even langs om te kijken of alles naar wens was verlopen en goed is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door ralf thelosen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken en badkamer gekocht. Van ontwerpen tot verkoop in de showroom (waar we warden getrakteerd op een heerlijke stamppot) tot het daadwerkelijk inbouwen van de keuken en badkamer konden we rekenen op deskundig en vriendelijke advies. Een aantal maanden na de aankoop hadden we nog vragen over de Quooker. We zijn keurig teruggebeld volgens afspraak. Kortom, we zijn erg tevreden en kunnen Grando Utrecht van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht is een aanrader”
Door Alies Schrage op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben in ons nieuwbouwhuis een keuken laten plaatsen en een keramische visgraat vloer laten leggen door Grando Utrecht. Wij vonden het best lastig om in huis waar nog niets is, een keuken en vloer te visualiseren. Emanuel van Grando heeft ons hierbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Er is ruim de tijd voor ons genomen en door goede tekeningen te maken heeft Emanuel ons laten zien dat je van niets, iets heel moois kan maken. Al onze wensen zijn teruggekomen in het eindresultaat! Kortom; echt een droomkeuken en vloer! Wij adviseren Grando Utrecht dan ook bij iedereen aan!
FOTO VAN ALIES SCHRAGE
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Liep op rolletjes”
Door Ed Jansen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb via Grando Amersfoort een keuken gekocht met inbouwapparatuur. De ontvangst was goed en de advisering leverde verrassende tips op. De afspraak voor plaatsing was veel sneller dan wij bij andere te horen kregen en de plaatsing van de keuken liep op rolletjes. Kortom een dikke 9,5 voor Grando keukens Amersfoort.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na 10 jaar”
Door C Mulder op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Helmond
Ondanks dat we onze keuken bijna 10 jaar geleden hebben gekocht bij Grando een goede service mogen ontvangen door een reparatie snel en kosteloos op te lossen. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Fijne begeleiding gehad”
Door Sandra Vink op donderdag 3 jan 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na waterschade keuken goed geholpen en geadviseerd. Fijn ontvangen en ruim de tijd genomen. Uitstekend gemonteerd door Nick Haverman. Dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Marie-José van de Sande op donderdag 3 jan 2019 '19 | vestiging Son
Een nieuwe badkamer laten ontwerpen en maken. Het is keurig geregeld, goede communicatie en fijne mensen. Vakwerk.

Aanvulling ontvangen 10 januari 2019: Onze nieuwe badkamer is opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Corine Hoek-Snijders op zondag 23 dec 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht. Vakkundige verkoop door twee medewerkers. Vakkundige montage door montec. Er was een probleem maar die is goed opgelost door de eigenaar.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden over service en communicatie”
Door Fam. vd Vijver op zaterdag 22 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Tijdens de verkoop zijn we supergoed geholpen. Uiteraard kon alles, zelfs het driekwart jaar later leveren. In de tussentijd is er wisseling van eigenaar geweest en bij afwerking was de service en de communicatie erg slecht. Overal moesten we zelf achteraan bellen. Tijd tussen levering en afwerking heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd met alle vervelende afspraken tussendoor waar je vrij voor neemt en niemand op komt dagen. Kost wel een aantal vakantiedagen. O ja de factuur waren ze verbazingwekkend erg op tijd mee ....
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Arlette Juch op donderdag 20 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Een badkamer en wc gekocht. Goed en snel geholpen. Goed en snel geïnstalleerd. Duidelijke communicatie. Afspraken worden nageleefd. Kortom, een goede ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Ton Hendriks op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Renovatie keuken laten uitvoeren door Grando Amersfoort. Ze hebben puik werk verricht. Precies zoals ik wenste, en ook de monteurs Will en Jos hebben prima werk geleverd. Als m'n badkamer aan de beurt is, weet ik wel wie ik bel.
FOTO VAN TON HENDRIKS
Prima
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door L.A. Verkerk op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
In april 2018 eindelijk de stap genomen om een nieuwe keuken aan te schaffen. Ik kom er eerlijk vooruit, een hele stap voor een man alleen. En het was ook wel nodig dat de keuken vervangen werd. Na wat voorbereidingen en bezoeken hier en daar, kwam ik terecht bij Grando keukens en Bad in Bergambacht. Gewoon bij mij in het dorp waar ik woon, en daar stond ook een keuken die mij wel aanstond. Ik werd daar uitstekend geholpen, en er werd uitgebreid verteld over de verschillende mogelijkheden die er waren. Met voldoende documentatie, en een afspraak voor een week later, ging ik naar huis. Met een lijst van vragen die ik had ben ik toen naar Grando keukens en bad gegaan, en is op een rustige manier en stap voor stap, de keuken die ik in mijn hoofd had samen gesteld. Maar goed dat dit gedaan wordt door mensen met vakkennis, want er waren nogal wat zaken waar ik niet aan had gedacht. Een paar dagen later werd er bij mij thuis de situatie bekeken en de juiste maten genomen. En in juli is in één week mijn oude keuken gesloopt en afgevoerd, en de nieuwe keuken met alle apparatuur en leiding werk geplaatst. Het was wel even wennen, al die nieuwe apparatuur, maar wat ben ik er blij mee. Fred Kreukniet en Willem de monteur, van Grando keukens en bad in Bergambacht, ontzettend bedankt voor jullie inzet. Als ik, over lange tijd, weer een keuken nodig heb dan weet ik wel waar ik moet zijn. De nieuwe keuken staat er nu een half jaar, en ik ben er heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Henk en Ella Wolfs op dinsdag 18 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een complete KEUKEN gekocht bij Grando .... super geholpen door Dave en Herman...en super tevreden over de service en kennis van deze heren. Ook de levering en plaatsing van de KEUKEN verliep volgens de planning. Dus wij zijn zeer te spreken over Grando.
FOTO VAN HENK EN ELLA WOLFS
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Genieten”
Door John op dinsdag 18 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Onze nieuwe keuken is enkele weken geleden geplaatst. Niet alles ging de eerste keer goed, soms ook buiten de schuld van Grando om. Maar Grando heeft steeds alles heel goed opgepakt en de problemen opgelost. We waarderen vooral de persoonlijke aandacht van het eerste tot het laatste contact. Nu kunnen we genieten van de keuken en krijgen we veel complimenten!
FOTO VAN JOHN
Veel complimenten voor de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mark Prakke op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
We hebben de bestaande keuken volledig laten reviseren en tevens een aantal apparaten vervangen. De ondersteuning vanuit de vestiging was goed, terwijl de monteur zeer kundig was. Hij werkte nauwkeurig en netjes. Zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke benadering”
Door Manon Albers op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando Tilburg een keuken gekocht. De persoonlijke benadering vonden wij erg prettig. We zijn goed geadviseerd en de keuken is helemaal naar wens. Toen de keuken stond kwam Herman zelfs langs bij ons thuis om te kijken. Top service! Een aanrader!
FOTO VAN MANON ALBERS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Marlies van Doorn en Jos Peerlings op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando onze keuken gekocht en zijn er superblij mee. We zijn uitstekend geholpen en er werd meegedacht bij het maken van de keuzes waardoor de keuken nóg beter aan onze wensen voldoet. Met meedenkende en secuur werkende monteurs komen ook de laatste puntjes op de i. Wij genieten elke dag van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Anneke de Groot op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Son
We zijn op zoek geweest naar een keuken voor onze nieuwe aanbouw. We wisten wel wat we wilden, maar hoe we het wilden indelen in de ruimte was een vraag. Ze hebben ons heel goed ondersteund en zijn net zolang door gegaan met tekenen totdat we tevreden waren. Omdat ik erg twijfelde over de uitgezochte kleuren, zijn we nog een paar keer terug geweest en hebben we de beste kleur uitgezocht. Elke keer zijn we vriendelijk geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Super van begin tot eind”
Door Natasja en Julia op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, toiletten en keuken gekocht. Super geholpen van begin tot eind! Er werd altikd in mogelijkheden gedacht. Medewerker bijzonder vriendelijk en verstand van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn verlopen”
Door Fam. Smayel op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft en zijn er super blij mee. Het hele proces is fijn verlopen en we zijn heel.goed geholpen. Vanaf het samenstellen van de keuken tot de oplevering aan toe. Indien er iets niet klopte was dit gewoon bespreekbaar en werd het netjes opgelost. Al met al een hele tevreden klanten. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Lambert en Ineke Kuenen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij hebben keuken dit is onze tweede keuken van Grando eerste Grando Winterswijk tweede Grando Doetinchem. Super tevreden over Grando
Reactie of foto toevoegen
“Subliem geholpen”
Door Familie Groenewegen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Keuken gekocht. Eenvoudig keukenblok, subliem geholpen en door enige prachtige aanpassingen hebben we nu een unieke betaalbare designkeuken. Persoonlijk advies, de meneer van de keuken kwam zelfs kijkje nemen tijdens het plaatsen. Ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en belden snel terug wanneer ik belde en ze in gesprek waren. No nonsense, goed kijk op wat wij wilden, binnen ons budget!
FOTO VAN FAMILIE GROENEWEGEN
Keuken helemaal fijn
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Fam. Batenburg op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vandaag is onze keuken gerenoveerd door Grando Hazerswoude! Begin oktober in de showroom geweest en fijn ontvangen door het personeel daar. We hadden goed voor ogen wat we wilden en hierin werden we goed geadviseerd door de verkoper/manager. Lekkere heldere communicatie met goede tips en voorbeelden uit de mooie showroom. Keuze gemaakt om alle19 fronten te laten vervangen en een nieuw hangdressoir te kopen, later jwam daar nog een nieuwe inbouwkoelkast bij. Prijstechnisch een goede deal denken wij, waarbij ons gevoel in elk geval erg goed was icm de beloofde service en levering. Na 1 week is ter plaatse ingemeten door de monteur die ook de montage zou komen doen in december. Nu dus alles geplaatst en we zijn supertevreden! Goede keus, mooie keuken, professioneel gepkaatst en afgewerkt, fijne communicatie met Grando Hazerswoudevan begin tot het eind! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Vincent op zaterdag 8 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Grando. Het contact verliep heel prettig, er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en te vertalen naar onze nieuwe keuken. Grando heeft uitstekende vakmensen in dienst, met hart voor het vak. Gedurende de verbouwing vond er continu afstemming plaats. Afspraken werden nauwgezet nagekomen en het resultaat is prachtig geworden. Wij kijken met veel plezier terug op de verbouwing van onze keuken en genieten elke dag van het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door John Meeuwisse op donderdag 6 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We zijn super tevreden over onze keuken. Grando Tilburg heeft ons niet alleen geholpen aan een mooi eindresultaat maar ook in alle stappen daarvoor. Zo kregen wij uitgebreid hulp bij het uitzoeken van de keuken en hoe wij deze zo praktisch mogelijk konden indelen. Daarnaast werd er eerlijk en kundig advies gegeven over de aanschaf van de keuken apparatuur. Door de ervaren persoonlijke hulp hebben wij nu een keuken die perfect bij ons huis past. Grando Tilburg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gido en Dunja op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken, badkamer & toilet gekocht en laten installeren. We kunnen niet anders concluderen dan er sprake was van een goede service, heldere communicatie, vakmanschap en betrokkenheid. Zowel van Fred als van Aad. Fred komt regelmatig polsen hoe e.e.a. verloopt, ook fijn. Een aanrader dus Grando Bergambacht!
FOTO VAN GIDO EN DUNJA
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Fam. Kesting op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een paar maanden geleden een keuken bij Grando gekocht en de keuken is inmiddels geplaatst door een bedrijf, wat samenwerkt met Grando Tilburg. Over beide bedrijven zijn we zeer te spreken. De medewerker van Grando heeft goed en creatief met ons meegedacht om de ruinte optimaal te gebruiken. Het granieten blad mochten we gaan bekiken bij de leverancier in Tilburg. Bij levering wilden we liever een grotere boiler en dit werd op dezelfde dag nog geregeld. Top service! De medewerkers die de keuken geplaatst hebben en de afwerking netjes in orde hebben gemaakt, bleken vaklui. Prettige personen, die nauwkeurig en deskundig werken. Wij raden Grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door de groot op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben was het een verademing om door Fred geholpen te worden. Geen gladde verkooppraatjes maar recht door zee en duidelijk advies. Het plaatsen van de keuken door Willem was super. Netjes, snel en ook nog gezellig! kan iedereen Grando Bergambacht aanraden
FOTO VAN DE GROOT
Hoekkeuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door H. Doorn op maandag 3 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht.Bij het uitzoeken van tegels, meubel, spiegel en inrichting prima geholpen en de order gegund aan Grando Heerhugowaard. Bij aanvang van het werk bleek de gekozen spiegelkast geen handige keuze i.v.m. een schuin plafond, deze is zonder problemen geruild voor een vlakke spiegel, prima service. Op het eind van de verbouwing bleek het badkamermeubel beschadigd (transportschade) en moest worden geruild. Dit bleek na enige dagen niet goed mogelijk, de bestelde glanzende uitvoering kon niet meer worden geleverd. De keuze is toen veranderd in een matte uitvoering, die gelukkig wel leverbaar was. Gelukkig konden wij wel douchen, maar gebruik wastafel en spiegel was nog niet mogelijk. Na 5 weken kwam het badkamermeubel en kon de badkamer worden afgemonteerd. Hij is werkelijk schitterend geworden en wij zijn er zeer tevreden over, ook in het gebruik bevalt alles prima. De vakman die dit alles verbouwd heeft verdiend alle lof, hij heeft alles zeer precies en met veel overleg geheel naar onze wensen in orde gemaakt. Super. De heer en mevrouw Wiggers hebben werkelijk hun uiterste best gedaan om het probleem van het meubel goed op te lossen, echter de organisatie van Grando heeft hun niet geholpen om snel het beschadigde badkamermeubel te vervangen. Daarom is de score "goed" en niet "super" geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerkblad”
Door Familie Bos op zondag 2 dec 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Slechte ervaring, de keuken is niet naar wens opgeleverd, gedurende 8 maanden hebben we vele vervelende gesprekken gevoerd en het eindresultaat is niet naar tevredenheid. De standaarddelen zijn prima, maar tot een goed stuk maatwerk bleek Grando Wormerveer niet in staat.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door jagt op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht in Heerhugowaard. Prima adviezen, tekeningen, offerte. Tussentijds ook diverse vragen gehad, ook fijn geholpen. Keukenplaatsen goed voorbereid, op tijd geleverd, mooi gemonteerd, en (tot dusver) goede after service. Aanrader en alhoewel we weinig ervaring met andere keukenzaken hebben lees en hoor je wel eens (heel) anders.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb er een keuken gekocht, maar zeer vriendelijk geholpen. Ook bij aflevering was ik zeer tevreden. Een aanrader om er een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Rob Stutterheim op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Wij hebben een badkamer gekocht. Bij installatie bleken er toch bouwkundige problemen op te treden. Beide installateurs hebben deze uitstekend opgelost. Waren zeer klantvriendelijk en meerwerk was NIET aan de orde. Beide jongens zou ik zeer aanbevelen bij nieuwe klussen. Ook kwam Grando, ondanks de fysieke afstand Enschede Lelystad, zijn gemaakte afspraken nauwgezet na. Mijn complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Anita op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Goed advies en alle afspraken klopten. Foutjes werden supersnel en top verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken netjes geplaatst”
Door Gerda Assen op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een keuken gekocht. Ben prima geholpen en hij is erg netjes geplaatst. Ben er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door karen de boer op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
super mooi keuken gekocht! we zijn erg goed geholpen. De adviseur nam de tijd om samen met ons een geweldige keuken te ontwerpen, die aan onze wensen voldeed en perfect in de ruimte past. De ervaring van de adviseur was erg fijn, en maakte dat hij met ons mee dacht en goede tips en mogelijkheden kon bieden. Ook na aankoop was het geen probleem om nog even voor advies te bellen of langs te komen in de winkel. Ook het inbouwen van de keuken werd zeer nauwkeurig en profesioneel gedaan. Wij zijn super tevreden en zouden iedereen aanraden hier een keuken te kopen! bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door H Wezeman op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Inmiddels twee keer een keuken en badkamer laten plaatsen door Grando. Leon die je vakkundig helpt. Hij denkt me in oplossingen. De zeer mooie 3D tekeningen zijn en lust voor het oog. En natuurlijk alle lof voor de vakkundigheid en nauwkeurigheid van de monteurs! Een aanrader!
FOTO VAN H WEZEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Riekje Altena op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Ik heb een keuken gekocht. Bij het uitzoeken ben ik prima geholpen en kreeg ik ook goed advies. Thuis is er daarna nog prima alles door een medewerker van Grando opgemeten. Het duurde even voordat hij kwam maar toen er eenmaal met de sloop werd begonnen ging alles soepel in elkaar over. De verschillende vakmensen kenden elkaar en hadden ook goed overleg met elkaar. Ook gaven ze goed advies over bijvoorbeeld een extra stopcontact en over een kloof en plinten. Resultaat is een prachtige keuken waar alles klopt!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Annette van Hirsel op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Nadat ik mijn badkamer heb laten verbouwen en met de service, installatie en de badkamer zelf erg in mijn nopjes ben, heb ik ook de keuken bij Grando gekocht. Samen hebben we een prachtige keuken gerealiseerd. De afbraak, opbouw en keukeninbouw alles uit 1 hand, wel zo makkelijk. Ik ben super tevreden met mijn prachtige keuken! Dankjewel Grando!
FOTO VAN ANNETTE VAN HIRSEL
Super tevreden met deze keuken
+ Toon extra foto van Annette van Hirsel
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (49 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (23 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (30 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (62 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (18 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (24 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (97 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (20 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (46 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (41 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (73 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (76 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (85 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (53 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (86 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (52 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (54 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (74 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (23 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (56 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (2 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.