Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1723 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren848 ervaringen
4 sterren653 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster102 ervaringen

Per vestiging:
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door Angelika Bleij op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Eerste ervaring van 24 juni 2016: Ik heb een hele mooie showroomkeuken gekocht die ik op marktplaats zag staan. Ben met mijn moeder heen gegaan en heb hem meteen gekocht. Graag wilde ik in plaats van een inductie kooplaat die erin zat een gaskookplaat. Dit was geen probleem en deze hebben ze voor me besteld en daardoor kreeg ik ook nog wat extra korting, omdat die kookplaats iets goedkoper was dan de inductie. De verkopers zijn vriendelijk en helpen je goed. Het is een aanrader om bij deze winkel te gaan kijken voor een nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2016: De keuken staat nu en is ook in gebruik. Ik ben zeer tevreden, hij heeft genoeg ruimte en ook de inbouwapparatuur werkt fijn.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door Claudia op maandag 18 apr 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Bij eerste oriëntatie goede indruk van Grando Keukens in Rotterdam. Verkoper Dhr. Bosman lijkt oprecht geïnteresseerd in ons verbouwingsproject (oa. nieuwe keuken met eiland, badkamer en toilet). Hij adviseert ons verder na te denken over onze wensen en een afspraak te maken voor aanvullend advies en een offerte. Gezien Grando na een rondje Woonmall Alexandrium een van de weinige zaken lijkt zonder schreeuwige / opdringerige benadering en waar een stukje advies onderdeel lijkt te zijn van de bedrijfsvoering maken wij een afspraak. We vragen specifiek om de verkoper die aangaf zo graag een rol te spelen in onze verbouwing waarin hij kon werken met zo'n mooie ruimte. We maken een rondje door de winkel om onze wensen kenbaar te maken. De verkoper wil al snel weten of we ook vandaag tot aankoop over zullen gaan. Wij geven aan bij zo'n grote aanschaf sowieso bedenktijd te willen. Ons inziens niet heel vreemd. De intentie om bij Grando tot aankoop over te gaan is er op dat moment wel. Maar dat verandert snel. Zodra duidelijk is dat we deze zondag niet gaan kopen slaat de sfeer geheel om.

De verkoper verliest direct zichtbaar interesse en weigert een prijsopgave te maken. Hij benadrukt meermaals dat de korting van 25% op de "normale prijs" alleen vandaag geldt. We geven aan dat aangezien we én een keuken én een badkamer én toilet willen aanschaffen en laten installeren, we ervanuit gaan dat de korting later ook nog wel geldt. De verkoper bestrijdt dit. Grando is namelijk een kwaliteitszaak en geen prijsstunter waar het altijd uitverkoop is. Wij geven aan dat we graag advies willen over het badkamer ontwerp en de keukenapparatuur. Maar dat zit er niet in als we niet eerst toezeggen vandaag tot aankoop over te gaan. De verkoper raadt ons aan om de gewenste informatie over de apparatuur maar op te zoeken op internet(?) en in het badkameradvies heeft hij duidelijk geen zin. We hadden juist voor Grando gekozen ivm een stukje advies maar dat zit er dus niet in.

De verkoper raakt geïrriteerd over het feit dat wij ons budget niet open en bloot op tafel willen leggen. Uiteindelijk kunnen we kiezen: "zeg maar wat we gaan doen: óf we gaan verder praten en een offerte maken, maar dan wordt er wel vandaag gekocht.... Óf ik ga nu andere mensen helpen!" Met andere woorden we moeten vooraf ja zeggen op een badkamer waarvan we dan nog niet eens weten hoe deze er überhaupt uit gaat zien en krijgen ons apparatuur advies pas nadat we hebben toegezegd een keuken te kopen waarvan de prijs nog onduidelijk is. Kopen kan eventueel onder voorbehoud, maar navraag over de voorwaarden (is er bijv. een boete bij afzegging etc) heeft hij niet paraat. Google hier maar eens op i.c.m. Mandemakers Groep waar Grando onderdeel van is: een boete van 30% op totaalprijs is bij deze firma niet ongewoon...

In verbijsterde toestand laat de verkoper ons achter om zijn geluk te beproeven bij de volgende klanten. Dit is duidelijk niet de verbouwingsvoorpret waar we naar uitgekeken hadden. We zijn vooral boos over deze schofterige manier van handelen.

Voor de mensen die zich toch graag willen oriënteren bij deze keten nog een paar tips vooraf. Bij Grando is het de bedoeling dat je:

1. Advies inwint bij de concurrent en op internet en pas als je EXACT weet wat je wilt mag je terugkomen zodat de verkoper vooral niet teveel tijd in je hoeft te investeren.
2. Vervolgens geef je je maximale budget af
3. Zeg je nog voordat de offerte is opgesteld of je uberhaubt zicht hebt van het uiteindelijke ontwerp al toe de keuken/badkamer diezelfde dag te kopen zodat de verkoper hier zijn maximale gewin uit kan halen.

Wij komen in ieder geval niet meer terug!
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenwinkel”
Door Polak op zondag 3 jan 2016 '16 | vestiging Son
Prima winkel, keukenontwerp is grotendeels door rondshoppen bij meerdere keukenzaken ontstaan. Gando is wel één van weinige winkels die nog hoge catalogusprijzen hanteren om daarna zogenaamd veel korting te kunnen geven. Moet je doorheen prikken en pas gaan onderhandelen na de eerst offerte "met korting" is ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Showroombezoek”
Door BB op maandag 30 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
I.v.m de bouw van een nieuwbouwwoning hebben wij een tijdje geleden een aantal keukenbladen aangevraagd. Grando belde n.a.v. onze aanvraag om ons uit te nodigen voor een bezoek aan de showroom incl. vrijblijvend advies en een 3D ontwerp. 29-11 op afspraak een bezoek gebracht aan Grando Alexandrium. Na een goed ontvangst heeft 1 van de verkopers ons de showroom laten zien en heeft hij op papier een schets gemaakt van onze wensen. Richting het eind van het gesprek werd gevraagd of we vandaag wilde tekenen als dit onze droomkeuken bleek te zijn. Ons antwoord "nee" werd niet geaccepteerd en eigenlijk stopte daar direct de begeleiding/ sloeg de sfeer om. We hebben aangegeven dat we thuis op ons gemak alles nog een keer door wilde nemen (3D tekening, keuze apparatuur etc). Er werd nog een aantal keer gevraagd of we vandaag echt niet wilde tekenen, waarop wij steeds met "nee" hebben geantwoord. We hebben gevraagd om een gespecificeerde offerte, waar niet op gereageerd werd. Er werd wel een bedrag van 16000 euro genoemd (1e keer) en vervolgens de vraag of we voor 9000 wel vandaag zouden tekenen (nog steeds nee). Puur vanuit het feit dat we ons niet onder druk laten zetten.
Al met al zijn wij naar huis gegaan zonder een offerte/ 3D tekening zodat we fatsoenlijk over de aankoop na kunnen denken. Er werd nog wel even snel een oude 3D afdruk van een soortgelijke keuken meegegeven. Deze tekening was gisteren toevallig gemaakt....(geen dubbele oven, bovenkasten was anders etc). Na ons 'nee' was het gewoon gedaan met de klantvriendelijkheid. We hebben aan de verkoper aangegeven waar onze irritatie aan het eind van het gesprek zat. Als antwoord kregen we dat hij van het hoofdkantoor verplicht moet blijven vragen of we een handtekening willen zetten en dat ze geen gemeenteinstelling zijn. Zijn ervaring is dat mensen echt wel tekenen als de prijs goed is voor een droomkeuken etc. Kennelijk zijn wij aparte kopers, omdat we eerst na willen denken over een eventuele aankoop. Ook als dit inhoudt dat de prijs daardoor misschien iets hoger uitvalt omdat eventuele korting niet meer geldt. Dit had hij nog nooit meegemaakt..... Jammer dat een bedrijf (of deze verkoper) op deze manier met klanten omgaat.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste BB, bedankt voor het delen van uw ervaring. Een keuken of badkamer is geen product wat u "eventjes" snel koopt. We begrijpen uw reactie daarom ook volkomen en zullen contact opnemen met de vestiging in Rotterdam om dit te bespreken. Vanuit het hoofdkantoor willen we onze excuses aanbieden voor dit misverstand. We nemen graag persoonlijk nog even contact met u op. Nogmaals bedankt.
REACTIE VAN JEFFREY TOURNIER
Beste BB, Bij de vestiging in Hoogvliet hebben wij een totaal andere ervaring gehad. Ook wij wilden absoluut geen "Ja" geven op de eerste dag. Er werd wel nog een paar keer doorgevraagd, maar uiteindelijk kregen we de gespecificeerde offerte en de 3D tekening gewoon mee. Na een aantal weken hebben we uiteindelijk besloten de keuken (met een paar wijzigingen) te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Corina Dames op donderdag 5 nov 2015 '15 | vestiging Zaandam
Wij hebben in 2009 bij Grando Zaandam een keuken gekocht en door hen laten plaatsen. Na ruim 5 jaar gaat de vaatwasser kapot en bel ik een monteur. Deze constateert dat de vaatwasser door een montagefout niet uit te bouwen was. Op zijn advies heb ik hierover contact met Grando opgenomen, vervolgens is er in overleg een Bosch monteur geweest die hetzelfde constateerde. Tijdens het aantal keer heen en weer bellen met Grando, omdat dit leek op een vrij onmogelijke fout, kwamen wij erachter dat herstelkosten voor de vaatwasser ook zeer royaal waren (pech voor ons). In overleg met Grando hebben wij toen besloten om voor een nieuwe vaatwasser te gaan. Zij hebben ons een nieuwe vaatwasser met korting geleverd, de helft van de monteurskosten van Bosch terug bezorgd en kosteloos de oude vaatwasser verwijderd en de nieuwe geplaatst (de volgende dag al). Dit is een compliment waard, goede service, zelfs na ruim 5 jaar. Dankjewel Jeremy Cheron van Grando Zaandam
Reactie of foto toevoegen
“Geen spijt van”
Door R.Plaggenborg op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
Wij zijn in oktober in Den Helder komen wonen en waren op zoek naar een keuken , zo zijn we bij Grando Keukens en Bad terecht gekomen, We zijn ontzettend goed en zeer vakkundig geholpen , er werd ons niks aangepraat maar vakkundig de plus en minnen van de diverse keukens en apparatuur uitgelegd zodat de keuze stapje voor stapje makkelijker werd. ook nog leuke korting gehad. De montage is erg vakkundig gedaan door twee aardige vakkundige jongens en zelfs het verpakkingsmateriaal werd meegenomen, ook de nazorg is uitstekend, even 1 telefoontje en er werd gelijk een afspraak gemaakt om wat kleine dingetjes na te stellen . Kortom ik zou een ieder die een nieuwe keuken zoekt even binnen te stappen bij Grando , U zal er geen spijt van krijgen!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door Hugo Smit op maandag 18 mei 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Marcel en Paul. Prima adviezen, een goed luisterend oor, fijne korting en geen loze verkooppraatjes. Vaste monteur - prima geïnstalleerd! Wij hebben onze zoon en schoondochter die ook een nieuwe keuken wilden aanschaffen geadviseerd vrijblijvend naar Grando te gaan (zij hadden al meerdere zaken bezocht). Ook zij hebben inmiddels een bestelling geplaatst. Zegt genoeg toch?
Reactie of foto toevoegen
“Wat een waardeloos bedrijf”
Door J.L.W. op zondag 15 jun 2014 '14 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een complete badkamer gekocht bij Grando in Rottrdam (Alexandrium). Nu willen wij toch een grotere douchewand. Na tig keer bellen werden we eindelijk te woord gestaan. Na ons verhaal over een grotere douchewand kregen we een waterval aan redenen waarom we deze niet konden ruilen voor een grotere. Alsof er een houdbaarheidsdatum op zit en de doos was open gemaakt. Ja dat kon echt niet. We wilde bij dit filiaal ook onze keuken bestellen. Dat is bij deze nu niet meer het geval. En die korting die we zouden krijgen op onze nieuw aan te schaffen keuken gaat in het ronde archief.
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door Marcel op zaterdag 13 jul 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een hoekkeuken gekocht met kookeiland en geplaatst door echt de beste monteur die je maar kan wensen. Wat een vakman.
FOTO VAN MARCEL
Keuken goed geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Modernisering”
Door Herman Spruitenburg op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na een keukenbrandje heeft, na 1 telefoontje, adviseur Johan onmiddellijk actie genomen en de schade voor ons getaxeerd. na acceptatie door de expert heeft hij ideeën aan de hand gedaan voor herstel en modernisering waarbij hij onze inbreng daarin mee verwerkte. de door hem gezonden monteur heeft e.e.a. snel en vakkundig geïnstalleerd
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Ursula Scheepens op dinsdag 9 jul 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht en zijn tijdens het hele proces goed geadviseerd. Ook hebben ze geholpen met de rest van de verbouwing. Prima service . Ik zou er zo weer mee in zee gaan. Dankjewel Dave en Keukenbouwersplus
Reactie of foto toevoegen
“Keuken netjes geplaatst”
Door Rina Dekker op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Lelystad
De keuken netjes geplaatst, probleempjes binnen twee weken opgelost, bij een volgende keuken wordt het weer Grando Lelystad, het was gewoon excellent.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Carlo Tijs op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken. Het is helemaal naar wens doorgenomen en geplaatst. Het is allemaal super netjes afgewerkt wij zijn helemaal tevreden over het eind resultaat.
FOTO VAN CARLO TIJS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door A. Stam op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Blij met de gekochte keuken, netjes op tijd en goed geinstalleerd!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken vakkundig geinstalleerd”
Door Rob van Geffen op donderdag 4 jul 2019 '19 | vestiging Tilburg
Erg plezierig geholpen en geadviseerd door Dave en de installatie van de keuken. was perfect door zeer vakkundige mensen die de tijd namen om alles te installeren.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Will Dekkers (Pijnappels op donderdag 4 jul 2019 '19 | vestiging Son
Onlangs hebben wij een keuken gekocht bij Grando Son. Wij hebben hiermee een prima ervaring. Zijn voornamelijk geholpen door Ingrid, zij gaf ons goede adviezen/tips en ideeën, die bij ons zeer welkom waren. Alle werkzaamheden zijn goed op elkaar afgestemd. Wij genieten elke dag van onze mooie keuken en raden Grando Son zeker aan!!
FOTO VAN WILL DEKKERS (PIJNAPPELS
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Ina Mulder op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Prachtige badkamer en toilet gekocht. Erg goed geholpen en geadviseerd door Gerard Schouten. Alles perfect volgens planning. Ryanto is een top monteur, perfectionist, neemt met minder geen genoegen. Hij werkt zo netjes, vakkundig en met passie. Denkt ook heel goed met je mee. Geweldig vakwerk afgeleverd. Laat elke dag alles ook keurig achter. Spiegel toilet moet nog wel nageleverd worden. Ga ervan uit dat dit ook goedkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Nancy Dijkstra op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer incl. plaatsen gekocht. Service vanuit de winkel is prima.
De aannemer waar gebruik van wordt gemaakt is chaotisch en kan absoluut niet plannen waardoor het gehele proces ontzettend traag verliep. Aannemer levert goed werk, maar houdt zich niet aan een planning. Dit leverde veel irritatie en stress op.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Theo Heinink op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Son
Keuken, ouderbadkamer en gastenbadkamer. Uitstekende adviezen, service en kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Beoordeling een 8,5”
Door Jorrit op dinsdag 2 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor nieuwbouwhuis zowel keuken als badkamer bij Grando Utrecht besteld. Deskundig geholpen door Anne die tijdens meerdere afspraken rustig naar onze wensen heeft geluisterd en zijn advies heeft gegeven. Zowel badkamer en keuken door vakkundig personeel geplaatst. Beoordeling 8,5 wat ons betreft en niet hoger door wat vertraging in levering mozaïek tegels. Opvolging van levering overigens ook netjes opgevolgd door Anne. Wij zouden Grand Utrecht zeker willen aanbevelen voor aankoop keuken en/of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Michael Hayes op maandag 1 jul 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben bij Grando Wormerveer een nieuwe keuken gekocht. Buiten de goede kwaliteit van de keuken en het gemak dat alle onderdelen in elkaar aangeleverd worden, wordt er ook nog eens goed meegedacht over het ontwerp van de keuken. Een perfecte indeling van je keuken is een must, je bent er bijna elke dag in bezig. De keuken is na enkele aanpassingen precies geworden wat wij ervan verwachtten. Er moest bijvoorbeeld rekening gehouden worden met de brandveiligheid van het gasfornuis i.c.m. met de hoogte van de afzuigkap omdat wij een laag beginnend schuin dak hebben in de keuken. Hier is een hele mooie high-tech schuine afzuigkap voor geleverd, een top oplossing! En ook heel belangrijk de prijs: Wij hebben een betere deal kunnen maken dan bij andere keukenleveranciers, zelfs beter dan bij degene die de kasten uit elkaar levert en geen granieten blad kan leveren.
FOTO VAN MICHAEL HAYES
Uitgebreide keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloos verlopen”
Door Simone Baeriswyl op zondag 30 jun 2019 '19 | vestiging Enschede
Bij Grando Enschede heb ik mijn droom keuken gekocht. Vanaf het ontwerp tot het plaatsen is het hele proces vlekkeloos verlopen. Vakkundig begeleid door Gea. Actief, meedenkend en prettig in de omgang. Het zorgt voor een fijne betrouwbaar gevoel. Dezelfde ervaring met de monteurs en het aannemersbedrijf die vooraf de voorbereidingen hebben verricht. Grando Enschede zal ik die keuken winkel zeer zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Marit op zondag 30 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
Onze eerste keuken gekocht bij Grando Lelystad. Er werd heel goed met ons meegedacht door de verkopers en het contact was heel erg prettig. De keuken werd geleverd volgens planning en is goed gemonteerd. Ook met vragen achteraf werden we goed geholpen. Nu heel erg aan het genieten van onze prachtige keuken! Grando Lelystad heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door T. Steenbergen op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben bij Grando een keuken gekocht en zijn super tevreden over de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van het bedrijf. Alles was perfect op elkaar afgestemd! Iedereen kwam zijn afspraken na! Kortom, een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mirjam op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Middelburg
Ik heb een keuken gekocht en ben erg tevreden met zowel de hulp voorafgaande als ook het plaatsen. Ik heb fijne mensen getroffen bij Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door B. Van Sleeuwen op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Keuken wist zelf al wat ik wilde.door stap voor stap alles door te lopen kwam ik tot een keuken naar mijn wens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat mag er zijn”
Door K. C. Baartman op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ik heb een uitbreiding van mijn tien jaar oude keuken gekocht. Had niet verwacht dat hetzelfde stenen blad nog te leveren was, maar dit was dus wel het geval. De kleur, en het uiterlijk, bleken ook identiek. Ik begreep dat een en ander wel voeten in aarde had, maar het eindresultaat mag er zijn. Bedankt mijnheer Hoek, Wormerveer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Rogier Kok op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer bij Grando Keukens & Bad in Utrecht gekocht. Het gaat hier om een compleet nieuwe badkamer. We zijn in eerste instantie erg goed geholpen en we waren er in 2 gesprekken eigenlijk helemaal uit. Alles ging erg snel en de prijs was net. Na het inmeten moesten we nog 1 keertje terugkomen om wat details te bespreken (vanwege al bestaande vloerverwarming die erin moest blijven), maar daarvoor werd snel een flexibele oplossing gevonden. Vanaf dit moment is de communicatie heel erg goed verlopen, je wordt continu op de hoogte gehouden. De montage vond na ongeveer 3 maanden plaats, zoals van te voren afgesproken (geen vertraging). Montage is door een erg professioneel team gedaan. Monteurs zijn ZZP'ers, maar doen veel klussen voor Grando. Als er iets is, kon ik altijd direct terecht bij mijn verkoper - niet bij een klantenservice of ik hoefde geen algemeen Grando telefoonnummer bellen o.i.d. Antwoord kwam altijd binnen 24 uur. Telefonisch is Grando ook zeer goed bereikbaar. De badkamer was na 3,5 weken klaar. Er waren 3 weken afgesproken, maar tussendoor is de opleverdatum wel duidelijk gecommuniceerd. Ik heb het gevoel, dat de badkamer eerder af had kunnen zijn, want de monteurs zijn niet altijd langs gekomen - of ze kwamen voor een halve dag. Al met al een heel mooi resultaat - badkamer ziet er perfect uit - zoals we ons dat hadden voorgesteld. En zoals het ook verkocht is. Ik heb het gevoel dat, mochten er achteraf problemen ontstaan, deze snel zullen worden verholpen. Wij hebben een heel goed gevoel aan Grando Keukens & Bad Utrecht overgehouden. En komen hier absoluut terug in de toekomst voor een nieuwe keuken of bad.
FOTO VAN ROGIER KOK
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“No nonsense”
Door Jeannette en Henry op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Assen
Wij hebben een badkamer bij Grando in Assen gekocht. Leon heeft ons goed geholpen en ideeën aangedragen. Henri heeft de badkamer heel netjes betegeld en afgewerkt . Een no nonsens harde werker. Ik zou Grando zeker aanbevelen .
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Hanke Van Koeverden op donderdag 27 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer en keuken gekocht en zijn geholpen door Arno en Emanuel. Door de tekeningen in de winkel kregen we een goed beeld van hoe het eruit zou komen te zien. Het eindresultaat is prachtig geworden. Alles is netjes geplaatst en degene die de verbouwing hebben gedaan zijn echte vakmensen en dat is goed te zijn in het eindresultaat.
FOTO VAN HANKE VAN KOEVERDEN
Keuken langs de muur
Reactie of foto toevoegen
“Niet content met installatie”
Door Flip van Ellinkhuizen op donderdag 27 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Bij de verkoop "wordt het mooi", maar o wee als het op installatie aankomt. Van wandtegels die niet juist zijn besteld ("die snijden we op maat"...), tot een toilet dat niet klopt (en wat Grando Hilversum "niet wist dat er verschillende maten zijn"...), van iemand die de vloer komt storten ("heeft u gereedschap voor mij"...) tot waterlekkage door het plafond beneden ("beetje restwater"...), van het beschadigen van net aangebrachte tegels tot beschadiging van je trap. En als dan de schilder het presteert om de trapopgang onder te smeren geeft Grando Hilversum nog aan dat ik dat zelf gedaan heb! Wat een drama, voor 23.000 euro; nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door A. Harsta op woensdag 26 jun 2019 '19 | vestiging Den Helder
Onze keuken was aan vervanging toe. Bij Grando werden we van A tot Z begeleid wat heeft geresulteerd in een mooi ontwerp, snelle levering en uitstekende montage. Perfect geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Ron Tosseram op woensdag 26 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Complete keuken gekocht, ons helemaal laten voorlichten en adviseren, prima geholpen en scherpe prijs voor apparatuur, blad en kasten. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door Sjoerd van der Meer op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Ik heb een keuken gekocht, afspraken worden niet nagekomen. De installateur is kundig en hulpvaardig, het verkoopteam slordig en zodra je getekend hebt ronduit onbeschoft
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Nellie Geluk op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Groningen
Prima geholpen bij Grando. Bij eerste bezoek meteen keuzes kunnen maken. Levering en plaatsing van de keuken verliep goed. We zijn heel tevreden klanten!
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Josje op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Keuken gekocht. Echt geweldig advies zeker t.a.v. De te maken keuzes. Montage zelf gedaan maar zelfs toen konden we eenvoudig in contact komen met de verkoper voor vragen die we er over hadden. Levering was ook prima op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij”
Door M. de Boer op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Zwolle. In de winkel zijn wij goed begeleid om tot een juiste keuze te komen. De verkoper is daarna in onze woning komen kijken en de plaatsingsdatum is in goed overleg geprikt. De montage verliep goed en na plaatsing vond er een laatste inspectie plaats door de verkoper. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Flexibel”
Door Rick de Groot op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken bij Grando Hoogvliet gekocht. Service super en montage klasse. Grote flexibiliteit en denken echt mee voor de optimale keuken. Enige punt van feedback is het missen van antislipmatten. Deze zijn keurig nabesteld overigens.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Hashemy op zondag 23 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken inclusief inbouwapparatuur gekocht. De begeleiding was gedurende de koop, de montage en de afronding super.
FOTO VAN HASHEMY
Keuken inclusief apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michella op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken bij Grando gekocht en we zijn echt heel tevreden met het resultaat! Herman heeft goed naar onze wensen geluisterd!! Ik zal zeker aan mijn vrienden Grando aanraden! We zijn ook erg tevreden met de monteurs (professioneel en flexibel).
Reactie of foto toevoegen
“Supernetjes”
Door Danielle van de Weerd op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Geneviève heeft ons uitstekend en binnen ons budget geholpen met het ontwerp. Ze heeft goed met ons meegedacht en wij zijn ontzettend blij met het resultaat. De vestiging in Doetinchem is een gemoedelijke vestiging met zeer vriendelijke medewerkers. Het assortiment is overzichtelijk, de aflevering was supernetjes en de monteur heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“4e keuken”
Door Karel Koopman op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
de 4e keuken voor ons gezin gekocht in Lelystad

Reactie ontvangen 24 juni 2019: Gemonteerd zeer naar onze tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door J.G. van der Beek op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht en een aantal opties aangedragen. De verkoper oordeelde vooral niet maar adviseerde wel met goede argumenten. Ook de service na plaatsing is bijzonder goed, wordt direct gereageerd en gehandeld op wensen en onvolkomenheden.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwing aanrechtblad”
Door Karel Preitschopf op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
wij hebben ons aanrechtblad na 21 jaar vernieuwt en een grotere spoelbak met quooker laten plaatsen.In 1 dag was onze keuken weer als nieuw. Dankzij een monteur die zijn vak verstaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Elly op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Keuken voor nieuwbouw woning. De verkoper heeft optimaal meegedacht. Meerdere keren tekeningen aangepast voor nieuwe ideeën en wensen. Zelfs een week voor plaatsen nog aanpassingen mogelijk. Het plaatsen zelf is ook netjes en vakkundige uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Bas van den Berg op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht, die half april geplaatst is. Gelijktijdig hebben we via Grando de wanden laten stuken en vloertegels laten leggen. De werkzaamheden werden prima gepland en gecoördineerd door de adviseur van Grando. Verbeterpuntje is om tijdens de doorlooptijd (3 weken) contact te houden met de klant en te in formeren of alles naar wens verloopt. Verder zijn we prima geadviseerd en is er meegedacht. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn: een prachtige functionele keuken, waar we elke dag met plezier gebruik van maken.
FOTO VAN BAS VAN DEN BERG
Functionele keuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf geplaatst”
Door Marieke op dinsdag 18 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een badkamer gekocht en zelf geplaatst. We zijn prima en vriendelijk geholpen met de aankoop. Tijdens het installeren goed bereikbaar voor vragen en wat over was, bijv. tegels, hebben we kunnen teruggeven. Misschien iets duurder maar we hebben geen klachten
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Axelle op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
De ervaring met Grando-keuken was zeer bevredigend. Van begin tot eind heeft het team goed werk afgeleverd. Tijdens de werkzaamheden moesten er veranderingen worden aangebracht, maar deze werden opnieuw ingekaderd met zeer goed advies. We zijn erg blij met onze keuken en badkamers. Het team was warm, behulpzaam en meegaand. Grando Kitchen is zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Jack en Corrie Verheijden op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht en laten installeren, vooraf 2x geweest om alle wensen door te spreken, geweldig geholpen en een goed luisterend oor, daarna door Netto Montage uit Gouda geïnstalleerd, alles liep op rolletjes, ook deze had een luisterend oor en heeft alle wensen uitgevoerd, zelfs na werktijd wordt er overleg gepleegd en wij zullen zeker als er een nieuwe keuken zou moeten komen voor dit bedrijf kiezen. Het is zeker een aanrader, vooral mbt installatie, alles wordt geregeld, je hoeft zelf nergens naar om te kijken.
FOTO VAN JACK EN CORRIE VERHEIJDEN
Resultaat toilet
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Berrie Groenland op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een keuken gekocht zeer goed geholpen verkoper dacht goed mee we hebben de keuken zelf geplaatst en tijdens dit proces ook nog goed geholpen door de verkoper.
Zeker aan te raden
FOTO VAN BERRIE GROENLAND
Deel van geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door N Steenman op zaterdag 15 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht, enorm tevreden en service is top. Veel ideeën aangedragen en tot een mooi resultaat gekomen. Kortom een fijn bedrijf met veel kennis.
FOTO VAN N STEENMAN
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door vd Kasteele op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Breda
Naar volle tevredenheid een badkamer en keuken gekocht. Zeer vriendelijk geholpen door alle collega's die daar werkzaam zijn. Goed rekening gehouden met de persoonlijke wensen ! Wij zijn zeer tevreden.

Eerdere review van 14 mei 2018: Onlangs hier onze keuken gekocht. Vanaf de bestelling tot aan de levering was alles dan ook perfect geregeld !
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arnold & Marian Hageman op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken bij Grando in Doetinchem uitgezocht/gekocht en we zijn daar erg klantvriendelijk ontvangen.Coen Poulus is erg ervaren, denkt met je mee en voorziet je van goed advies. Inmiddels is de keuken geplaatst en wij zijn er erg tevreden over. Er zijn nog wat restpuntjes, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook die goed afgehandeld zullen worden.
FOTO VAN ARNOLD & MARIAN HAGEMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Liesbeth op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken...fijn geholpen en we zijn nog steeds helemaal blij met onze gave mooie keuken! Personeel allemaal heel vriendelijk en goed geïnformeerd en geluisterd naar onze wensen...het inbouwen van de keuken ging ook top!!en als ik vragen heb of wat te klagen word er geluisterd en gezocht naar een oplossing. Al met al dik tevreden dus! Ga zo door!
FOTO VAN LIESBETH
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Landelijke keuken”
Door Anita Wiersma op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Landelijke keuken gekocht, super geholpen super service! Echt een aanrader dit bedrijf!

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: De keuken is al geplaatst. Is prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z geregeld”
Door Van Welt op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Assen
Bij Grando Assen wordt je vriendelijk ontvangen en deskundig geadviseerd. Wij hebben hier een keuken gekocht en alles is van A tot Z, zoals het hoort afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Familie Sanders op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Uden. Wij zijn zowel in het voortraject, als bij de installatie en de nazorg ontzettend goed geholpen door Grando. De klant staat echt voorop en dat is een zeer prettige ervaring.
FOTO VAN FAMILIE SANDERS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Jeroen Doornbosch op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben een keuken gekocht. Super service en er werdt goed mee gedacht.

Aanvulling ontvangen op 15 juni 2019: Deze heb ik al ontvangen en staat gemonteerd. Het is super gegaan. We hebben niets te klagen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles gehad”
Door C pipping op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een keuken en een badkamer gekocht.

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: Wij hebben alles al geleverd gekregen ik heb alles zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Esther ten Siethof op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Recent een keuken gekocht. Daar ging echt wat denkwerk aan vooraf. Maar middels goede adviezen, meekijken en meedenken staat er nu een prachtige keuken waar we heel blij en trots op zijn. Een goede technische tekening voor de installateur en keukenmonteur inbegrepen. Correct ontvangen in de showroom en de adviseurs hadden ook oog voor de innerlijke mens. Dát is wat ik bij Grando Doetichem verwacht en is waargemaakt. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dave op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben via Grando Wormerveer een nieuwe keuken laten plaatsen. Van begin tot eind heeft Grando dit prima begeleid. De enige aanmerkingen die we hebben zijn het later aankomen van de afzuigkap, al ligt dit meer bij de leverancier, en het bepalen van de leverdatum. Hier voert Grando al redelijk snel de druk op, en dat zou vriendelijker mogen. Afgezien daarvan echter uitstekende service en we zijn zeer tevreden met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Topmontage”
Door Misdorp op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zo blij dat we bij Grando Heerhugowaard onze keuken hebben gekocht. Vanaf de eerste keer dat we binnen kwamen (toen nog ter inspiratie) tot aan het laatste telefoontje waarbij navraag werd gedaan of de keuken naar wens was geplaatst, alles klopt. Bij het uitzoeken en bestellen van de keuken werd er veel tijd aan ons besteed en is er op elk detail goed geadviseerd. Daarbij vind ik het ook zeker dat de plaatsing door 'Ruud's Keukenmontage' perfect is gedaan. Deze mensen verstaan hun vak en denken niet in vakjes. Doordat de muren niet geheel haaks stonden, zouden er bij het plaatsen kieren zijn ontstaan maar daar hun vakmanschap hebben ze dit fantastisch kunnen oplossen. Wij zijn echt zeer blij en tevreden. Hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Klaas en Tonny van Dam op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken gekocht. Super geholpen. Fijn contact. Plaatsing ook correct gedaan. hele aardige meneer. Fijn dat er nog een na controle door Evert werd gedaan. al heeft hij niks negatief kunnen ontdekken. Raad dit bedrijf zeker bij andere aan
Reactie of foto toevoegen
“Keuken upgrade”
Door Jacques Willemsen op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Enkele onderdelen van mijn keuken waren na 20 jaar aan vernieuwing toe. Dit is uitstekend geadviseerd en door een vakman in 1 dag geinstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken”
Door Jeroen Rozema op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens & Bad in Wormerveer. Op ieder moment van de dag dat we daar binnenkwamen om nog iets te vragen/bespreken of aan te passen zijn we heel klantvriendelijk geholpen. 's Avonds laat stond de aangepaste tekening alweer in m'n mailbox. Diegene die de keuken plaatste (vanuit Grando) was een vakman en had overal een oplossing voor. Ruud en Jeroen dachten vanaf het begin tot het einde echt met ons mee en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN JEROEN ROZEMA
+ Toon extra foto van Jeroen Rozema
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Zweegers op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben een keuken, badkamer, vloerverwarming, tegelvloer en schilderwerk laten uitvoeren door grando Son. Wij zijn er tevreden hoe er naar ons geluisterd is en meegedacht. En erg tevreden met planning, communicatie en eindresultaat.
FOTO VAN FAM ZWEEGERS
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Van ons een 10”
Door van den Heuvel op zaterdag 8 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben aan de hand van de goede recensies op internet gekozen voor Grando Tilburg... Vanaf t gesprek in de winkel tot t gesprek om te bestellen het gevoel gehad dat we klanten waren. Fijne gesprekken en goed advies van Dave. Een paar keer een aanpassing moeten doen maar alles was goed aangepast. De keuken was bij aflevering en montage meteen goed.. Een prettig en kundige monteur heeft in 1 dag onze keuken geplaatst. om ik zou zeker Grando Tilburg aanbevelen aan onze vrienden en kennissen.. bedankt Grando voor onze geweldig mooie keuken... van ons een 10
FOTO VAN VAN DEN HEUVEL
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Jacqueline op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. We zijn plezierig geholpen door de adviseur en erg tevreden over de flexibiliteit van Grando toen bleek dat de keuken toch iets later geplaatst kon worden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Remco op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Barendrecht. Tijdens het verkoopproces werd goed meegedacht en werden enkele leuke ideeën gedeeld. De keuken is op afspraak geleverd en keurig gemonteerd. Ook tijdens de montage was veel ruimte voor overleg en vragen. Eén onderplint is geleverd in de verkeerde kleur, maar dat is meteen opgepakt en zal binnenkort alsnog in orde gemaakt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Jurian Haasjes op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Een hele mooie en strakke keuken gekocht! Goed en gedegen advies gekregen van medewerkers en de keuken is netjes gemonteerd. Afspraken perfect nagekomen. De volgende keuken koop ik zonder twijfel weer bij Grando in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.C.Korteland op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Keuken gekocht. Zowel over de verkoop en het plaatsen ven de keuken zijn we zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi geworden”
Door Fam. Vonk Noordegraaf op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Dit voorjaar een keuken laten plaatsen door Grando in Hilversum. Vanaf begin Marja Hofstra als adviseur, heel goed gedaan. Het eindresultaat is erg mooi geworden. De service heel goed, prettig dat er 1 contactpersoon is en alles gewoon geregeld wordt, zonder dat je zelf ergens achteraan moet bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Huib op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht, prima service. Denken goed mee en luisteren naar je wensen om tot een een mooi ontwerp te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Ab van der Kolk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Afspraken zijn goed nagekomen, problemen die tijdens de installatie van de keuken ontstonden werden direct opgelost. De keuken is netjes en vakkundig opgebouwd en afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi”
Door van Dijk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Uden
Keuken, tijdig geleverd en ziet er erg mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden.\”
Door Harders op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb een uitbreiding op mijn bestaande keuken aangekocht. De bestaande keuken was in 2012 aangekocht bij Grando keukens Den Helder. Ik werd super goed geholpen met de uitbreiding. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Het plaatsen van de keuken is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer deskundig en goed advies bij het plaatsen. Vakkundig geplaatst. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Hans Koornhof op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Betrof keukenrenovatie. Adviseur dacht Super goed mee. Kwam met goede extra ideeën, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Wij zijn dan super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Koper op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Vanaf het eerste bezoek aan de keuken zaak voelde het erg Goed. Goed geadviseerd en meedenkend. Jeff heeft een mooie tekening voor onze nieuwe keuken gemaakt. Later heeft Jeff de keuken zelf ingemeten. De Montage van de keuken is zeer netjes en Mooi afgewerkt. Tot slot komt Jeff zelf nog een laatste ronde kijken of alles naar wens is. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN FAM. KOPER
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Familie B&D op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Onze ideeën zijn door Marco Mol vertaald in een prachtige keuken!
FOTO VAN FAMILIE B&D
Prachtige keuken
+ Toon extra foto van Familie B&D
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en vloer”
Door J.Neeleman op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken perfect. Pvc vloer nooit meer.wel prima gelegd alleen na opmeten 6 vierkante meter over a 59,95 wat wij weg konden gooien.en zitten nu nog steeds op een deurmat te wachten
Reactie of foto toevoegen
“Nu tevreden”
Door Ellen Meulendijks op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Hele mooie keuken gekocht. Alles goed gegaan op een ladekastje na, dit was geplaatst 30 cm met pas stuk van 10cm, dit wilde we niet, wel een kast van 40cm. dit paste precies. iets fout gegaan met meten, of uitwerken. We zouden eerst 200 euro bij moeten betalen. Toen ze de kast kwamen plaatsen van 40cm , hadden we een pas stuk van 1cm, zo moest het. na enkele boze mails over en weer, en inschakelen rechtsbijstand, die we achteraf niet nodig hadden, zijn we er uiteindelijk uitgekomen, en wordt de factuur verscheurd. helemaal blij. Achteraf noemen we dit service naar de klant. Em zo hoort het. nu zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (40 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (63 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (29 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (34 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (17 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (8 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (29 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (47 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (82 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (82 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (17 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (77 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (98 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (73 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (61 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (96 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (36 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (51 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (12 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.