Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1834 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren911 ervaringen
4 sterren690 ervaringen
3 sterren56 ervaringen
2 sterren53 ervaringen
1 ster104 ervaringen

Per vestiging:
“Keuken staat”
Door w. de jong op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht. Super! Vakkundig personeel zeer klantvriendelijk zelfs tot na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Geen probleem”
Door Lex van Rooijen op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Zeer klantvriendelijk personeel, er is goed geluisterd naar wensen, flexibele opstelling en professioneel/kwalitatief geadviseerd. De keuken uitzoeken en plaatsen gaf geen enkel probleem, zoals wel veel in zijn algemeenheid wordt gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met Grando”
Door Bianca Maas op woensdag 24 jul 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht, op basis van de bouwtekening en deze is super mooi uitgevallen, mooi geplaatst en eventuele problemen direct opgelost.. Zijn blij met Grando
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel gegaan”
Door Jordy en Birgit op vrijdag 19 jul 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een compleet nieuwe badkamer aangeschaft. Na verschillende winkels gehad te hebben uiteindelijk bij Grando Zaandam terecht gekomen. Hier zeer vriendelijk en enthousiast geholpen door Maikel.

Maikel dacht goed met ons mee en kwam met goede tips en ideeen. Na het inmeten nog 1x langs geweest om te kijken of alles nog naar wens was en of er nog aanpassingen gemaakt moesten worden. Voor vragen tussen door konden wij ook continu bij Grando terecht.

Het plaatsen van de badkamer is zeer vakkundig gedaan door Jonathan Vega en zijn team. Vooraf duidelijk alles nog is door genomen zodat er geen verrassingen waren. Tijdens het plaatsen is er ook duidelijk gecommuniceerd wat de te nemen stappen waren. Bij vragen/onduidelijkheden is er ook gelijk contact opgenomen. De badkamer is op professionele wijze geplaatst. Petje af voor zowel Grando Zaandam en Jonathan Vega en team.

Eindelijk een badkamer waar wij van kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door Sjoerd van der Meer op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Ik heb een keuken gekocht, afspraken worden niet nagekomen. De installateur is kundig en hulpvaardig, het verkoopteam slordig en zodra je getekend hebt ronduit onbeschoft
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Liesbeth op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken...fijn geholpen en we zijn nog steeds helemaal blij met onze gave mooie keuken! Personeel allemaal heel vriendelijk en goed geïnformeerd en geluisterd naar onze wensen...het inbouwen van de keuken ging ook top!!en als ik vragen heb of wat te klagen word er geluisterd en gezocht naar een oplossing. Al met al dik tevreden dus! Ga zo door!
FOTO VAN LIESBETH
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Vince op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Adviseur heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft onze wens nog meer versterkt door juiste advies/ goede ideeën
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen gekocht”
Door Fens op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Zaandam
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Zaandam. Vriendelijk personeel / mooie badkamers / komen hun afspraken na.
Reactie of foto toevoegen
“10+”
Door Lion Hiemenz op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Geweldige vestiging: helpen goed en zonder veel druk stellen ze je droomkeuken samen. Genoeg keuze en met een geweldig advies, denken ook echt mee met ons. Doen er ook alles aan om alles aan jouw wensen te voldoen. Ook bij levering en services is alles perfect geregeld, aftersales krijg van mijn een 10+. Zou ook iedereen aanraden om zeker naar deze winkel te gaan. Mocht ik weer een keuken nodig hebben ga ik hier ook weer zeker naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Hartstikke goed”
Door B harmens op zondag 29 jul 2018 '18 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht. De kennis en service was hartstikke goed. Op tijd met leveren. Alles paste in 1 keer alleen de Plinten waren wel in de verkeerde kleur geleverd, maar zonder problemen direct opgelost. Ik zou Grando zeker aanraden aan vrienden en kennissen.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaren monteur”
Door De Boer op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze ervaring met Grando was heel positief. De kwaliteit van de keuken en de kleur is wat wij hebben uitgezocht. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij zijn geadviseerd door het verkooppersoneel. Danny Peters, keukenmonteur heeft onze keuken vakkundig gemonteerd. Een ervaren monteur. Kortom, wij zijn erg tevreden, en hebben waar voor ons geld gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pekel op maandag 25 jun 2018 '18 | vestiging Zaandam
We hebben een keuken gekocht. Erg tevreden. Ze denken goed mee bij het opstellen van je keuken. Echte vakmannen die hem kwamen plaatsen, als er een aanpassing nodig was, kwamen ze met goeie ideeën. Erg tevreden tot nu toe over alles.
FOTO VAN PEKEL
Zijaanzicht keuken
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door OH op dinsdag 27 mrt 2018 '18 | vestiging Zaandam
Ik heb een prachtige, nieuwe Grando keuken van de vestiging Zaandam! Ben enorm tevreden over de service (advies mbt ontwerp en materiaal/apparatuur keuze). De adviseurs nemen echt de tijd en zijn buitengewoon flexibel. Ook de installatie van de keuken verliep vlekkeloos en conform afspraak. Helemaal top-blije klant!
Reactie of foto toevoegen
“Draait om verkoop”
Door Chris op maandag 19 feb 2018 '18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring was bij de verkoop en plaatsing was redelijk goed. Tijdens het verkoopgesprek zijn we trouwens wel in de mooie praatjes over de apparatuur getrapt. Dit bleek na plaatsing niet meer 'Gamma' kwaliteit te zijn terwijl dit werd voorgespiegeld als goed kwaliteit. Het ergste is de 'service' na plaatsing bar slecht! Ik zou wel tien keer terug gebeld worden maar helaas tot op heden niets meer gehoord! Als je het voorschot nog niet hebt betaald weten ze overigens wel perfect te vinden. Mijn verhaal is echter geen incident, ik hoor het van meer mensen om mij heen. Kortom Grando Zaandam niet doen, bespaar je de ellende. Het draait puur om verkoop voor de rest waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Roshwita op woensdag 24 jan 2018 '18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring met Grando was erg goed ben goed geholpen en zeer tevereden met mijn nieuwe keuken. Miste een afdek onderdeeltje en heb ik gratis erbij gekregen. Dank jullie wel team van Grando Keukens :).
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Kees op donderdag 18 jan 2018 '18 | vestiging Zaandam
Prima keukenzaak, goed assortiment en medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door H. van der Molen op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Wij zijn erg blij dat we voor de 2e keer een keuken van Grando hebben gekozen. Wij zijn voor de 2e keer erg tevreden. Goede afspraken, nette installateurs.
Reactie of foto toevoegen
“Trots en blij”
Door R. Zandbergen op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Onze keuken is prachtig! We zijn trots en blij. De levering was goed en compleet, het tijdstip van levering was helaas wat laat.
FOTO VAN R. ZANDBERGEN
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door W lautenbach op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Zaandam
Goede afspraken welke ook werden nagekomen, ook met derde partijen.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig gedaan”
Door Marion en Marijke op maandag 6 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
We hebben zowel een nieuwe keuken als een nieuwe badkamer gekocht bij Grando Zaandam. De mensen van Grando hebben het geweldig gedaan. Top. Dit bedrijf is supergoed en willen we iedereen aanraden. We genieten er iedere dag van.
FOTO VAN MARION EN MARIJKE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Kees Bruin op zaterdag 4 nov 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goed geholpen door de adviseur. Daarna door ervaren monteurs geplaatst. Prachtige keuken geworden.
FOTO VAN KEES BRUIN
Keuken met zwevende hoekkast
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrechtblad”
Door J J MEIJER op zondag 13 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
Wij bestelde in maart een aanrechtblad.Levertijd zou ongeveer 3 weken zijn.Na zes weken zou het geplaats worden.de man die het uitvoerde heeft het verkeerd gezaagd 12 mei opnieuw opgemeten zou een spoedje worden. alle keren zelf erachter gegaan kregen nooit bericht of mail van Grando. Er kwam na ongeveer 5 weken weer iemand. Kleur verschil en dikte verschil. Weer een spoedje zelf weer gebeld, de mevr. die aan telefoon kwam heeft ons voor het eerst in die maanden correct geholpen. Dus na 5 maanden is het blad goed .Wat ons het meeste stoort is dat ze nooit iets van zich hebben laten horen laat staan excuses.Dus u begrijpt voor ons nooit meer Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Composieten keukenbladen”
Door M vd H. op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Zaandam
In februari 2016 door Grando zaandam een mooie keuken laten plaatsen, mooi ontwerp, in eerste instantie goede service mbt opleveringspuntjes. Totdat wij december 2016 een scheur in 1 van de 2 aaneengesloten composiet bladen ontdekken, omdat ze van mening zijn dat dit niet zomaar kan en min of meer de gaskookplaat de oorzaak hiervan moet zijn (een smeg, niets bijzonders maar door ons geleverd/ door Grando vakkundig gemonteerd), laat Grando de leverancier van het composiet blad beoordelen. Volgens de beste man zat de scheurer al jaren (!??), keuken nog geen jaar oud destijds! Blad blijkt door te hangen en is daarom gescheurd. 2 maart 2017 zegt Grando schriftelijk toe de schade te herstellen. 5 mei 2017 een vage mail of wij het akkoord kunnen geven op evt kleur en accent verschil, hierop hebben wij gereageerd dat wij begrijpen dat er productie verschil kan zijn en wanneer wij dit verschil acceptabel vinden, dan pas akkoord geven. Op de vraag hoe Grando het nieuwe te plaatsen blad beter wil gaan ondersteunen hebben wij nu, 26 juni 2017 nog geen antwoord en ook nog geen nieuw blad! Ontwerp en plaatsing was prima! Nu er nazorg en garantie verleend moet worden: Ga jullie diep schamen!
REACTIE VAN M VD H
1.2 Nou... t heeft bijna een jaar geduurd, maar op 19 oktober 2017 is het blad vervangen. De oorzaak van de scheur bleek zoals verwacht in het onderstaande blok te zitten. De vakmannen zijn ruim een half uur bezig geweest om het wel helemaal recht te stellen. Daarna was het nieuwe blad snel geplaatst. De bladen nu met steenlijm aan elkaar gemonteerd ipv kit, ziet er ook meteen mooier uit.
REACTIE VAN M VD H
2.2. De monteurs, ZZP, keurig werk geleverd. De binnendienst in zaandam heeft nog wel een slag te maken. Wij zijn blij dat we weer van de keuken kunnen genieten, zonder schade
Reactie of foto toevoegen
“Dikke 10”
Door Houtgraaf op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goede ervaring met Grando Zaandam. Van te voren een ontwerp laten maken dat steeds aangepast werd naar wens. De levering was precies zoals het hoort, we werden duidelijk van te voren geinformeerd wanneer deze werd afgeleverd. Komen hun afspraken na en geven goed en eerlijk advies! Keuken is keurig geplaatst en de afhandeling was ook erg netjes! Kan niet anders zeggen dan top! Een dikke 10
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Arie Vervenne op vrijdag 21 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Een nieuwe keuken uitgezocht bij Grando Zaandam; een heel plezierig gesprek en advies dat tot stand komt door heel goed te luisteren naar onze wensen. Zo hoort het! De medewerkers zijn enthousiast en servicegericht en ik kan het een ieder aanbevelen om hier de nieuwe keuken of badkamer uit te zoeken.Keuken is zeer vakkundig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door BA lindeboom op vrijdag 31 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prima, goed geholpen. Deskundige monteur. Door de ingekorte levertijd van ons huis heeft grando Zaandam er alles aan gedaan om de keuken op tijd te leveren. Dit is op enkele dagen na gelukt. Keuken is perfect geplaatst. 1 passtuk moest opnieuw besteld worden om dat het aanrechtblad iets ingekort moest worden.
FOTO VAN BA LINDEBOOM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Dennis op zondag 26 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prima service. Alke zorg uit handen genomen. Problemen die zich voordoen zijn al opgelost voor je het weet. Prijs/kwaliteit zal het iets duurder zijn dan gemiddeld. Maar daar krijg je voldoende voor terug
Reactie of foto toevoegen
“Service is uitstekend”
Door Smit op zaterdag 25 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prachtige keuken voor een goede prijs. Service is uitstekend. We zijn zeer goed door verkoper geholpen. Hierna nog een gesprek gehad met een andere medewerker om alles nog een keer door te nemen en om te kijken of er niets vergeten was. Dus ook een zeer goede controle of alles klopt. Ook de montage was zeer vakkundig. De verkeerde grepen waren geleverd maar dit is zeer snel opgelost.
FOTO VAN SMIT
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niet zoals gewenst”
Door P.Nederlof op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Niet de keuken zoals ik heb gekocht. Door verkeerde meting van Grando monteur heb ik nu niet de keuken zoals ik zou willen. Ik hoop dat het nog opgelost gaat worden. De keuken zelf is mooi hoor alleen niet helemaal zoals ik wilde. Ik wilde deze tot plafon en nu heb ik een opening van een centimeter.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopt”
Door R, holt op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Zaandam
Alles klopt , levertijd prima op tijd ,1 deurtje en plintje beschadigd gezien door monteur zelf , word nageleverd en geplaatst , prima winkel , keuken in 1 dag geplaatst afgekit alles aangesloten dus alles meteen te gebruiken.
Reactie of foto toevoegen
“Raad deze winkel aan”
Door Richard van der Schoot op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Zaandam
Adviseur stond ons correct te woord. Begeleiding van het hele oriëntatie- en aankooptraject was prima. Kennis van zaken was duidelijk aanwezig. Materialen zijn in goede orde ontvangen. Montage is netjes geregeld. Ik raad deze winkel zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Meteen goed”
Door Annemiek van Asten op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
Toen ik de showroom zag ik het idee van de keuken die ik zelf in mijn hoofd had, daarop wat wijzigingen met de adviseur aan gebracht en het was precies wat ik wilde. Nu de keuken geplaatst is, is het dan ook meteen goed en mooi, en voldoende opbergruimte.
FOTO VAN ANNEMIEK VAN ASTEN
Nieuwe keuken van Grando
Reactie of foto toevoegen
“Kan het iedereen aanbevelen”
Door A. Agema op vrijdag 14 okt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Een nieuwe keuken uitgezocht bij Grando Zaandam; een heel plezierig gesprek en advies dat tot stand komt door heel goed te luisteren naar onze wensen. Zo hoort het! De medewerkers zijn enthousiast en servicegericht en ik kan het een ieder aanbevelen om hier de nieuwe keuken of badkamer uit te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door Angelika Bleij op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Eerste ervaring van 24 juni 2016: Ik heb een hele mooie showroomkeuken gekocht die ik op marktplaats zag staan. Ben met mijn moeder heen gegaan en heb hem meteen gekocht. Graag wilde ik in plaats van een inductie kooplaat die erin zat een gaskookplaat. Dit was geen probleem en deze hebben ze voor me besteld en daardoor kreeg ik ook nog wat extra korting, omdat die kookplaats iets goedkoper was dan de inductie. De verkopers zijn vriendelijk en helpen je goed. Het is een aanrader om bij deze winkel te gaan kijken voor een nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2016: De keuken staat nu en is ook in gebruik. Ik ben zeer tevreden, hij heeft genoeg ruimte en ook de inbouwapparatuur werkt fijn.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door jeroen op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Zaandam
Goed geholpen met alles de opbouw van de keuken het advies van de verkoper was heel goed daardoor hebben wij onze hele mooie keuken kunnen realiseren wij zijn heel tevreden met het resultaat een dikke 10.
Reactie of foto toevoegen
“Stylingadviezen badkamer”
Door ineke van der wolff op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Zaandam
Na uitleg wat ik wilde werd er al snel een 1ste concept van de badkamer gemaakt en binnen het budget war ik had aangegeven! Er werden kleuradviezen en stylingsadviezen gegeven wat in de praktijk heel goed heeft uitgepakt: het is een ontzettend mooie badkamer geworden. De badkamer is opgeleverd en naar tevredenheid.
FOTO VAN INEKE VAN DER WOLFF
Badkamer Fam Wolff
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachtingen”
Door C.B. de Leeuw op vrijdag 29 jul 2016 '16 | vestiging Zaandam
De keuken en badkamer voldoen boven verwachtingen aan onze wensen er is niets wat tegenvalt.de verkopers zijn net als de monteurs prima vaklui en erg vriendelijk. Wij zullen Grando Zaandam dan ook aan iedereen aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Lydia Sijmons Weber op maandag 30 mei 2016 '16 | vestiging Zaandam
Vakkundige verkopers en weten goed met je mee te denken. Monteur was ook zeer vakbekwaam. Ik zou Grando Keukens zeker aanraden bij familie en vrienden. Ze komen alle afspraken na en de keuken werd op tijd geleverd. Wij zijn zeer tevreden over Grando keukens Zaandam.
Reactie of foto toevoegen
“Keurige begeleiding gehad”
Door Robert op vrijdag 25 mrt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Na aankoop keuken werd deze keurig op tijd geleverd. Direct daarna, is de keuken geinstalleerd door een 100% vakman. Kleine onverwachte zaken werden direct door de monteur opgelost, na twee dagen arbeid was de keuken klaar. Alles naar wens en zonder problemen . Het hele traject van aankoop tot plaatsen werd keurig begeleid dmv e-mails waarin de status werd aangegeven. Grando Zaandam is een aanrader, aardige mensen en vakkundig personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken naar wens”
Door D.Stam op vrijdag 4 mrt 2016 '16 | vestiging Zaandam
Klantvriendelijk geholpen zowel in de showroom als via telefoon. Wij hebben een keuken gekocht helemaal naar wens. Levering prima alles naar wens verlopen. Wij zouden grando aanraden. Verder geen op of aanmerkingen
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Raadsveld/Welling op dinsdag 2 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima service, veel mogelijk. B.v. Extra hoge en diepe kasten. Heel blij mee. Alleen advies kraan tov diepe spoelbak had alerter mogen zijn. De kraan heeft een hoge uitloop en de spoelbak is "lekker"diep". Hierdoor veel gespetter = ergernis.
FOTO VAN RAADSVELD/WELLING
Fornuis met schouw geplaatst tussen 2 werkbladen
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Misschien dat Grando Zaandam nog iets kan betekenen met het probleem van de kraan? Erg bedankt voor het delen van uw ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Corina Dames op donderdag 5 nov 2015 '15 | vestiging Zaandam
Wij hebben in 2009 bij Grando Zaandam een keuken gekocht en door hen laten plaatsen. Na ruim 5 jaar gaat de vaatwasser kapot en bel ik een monteur. Deze constateert dat de vaatwasser door een montagefout niet uit te bouwen was. Op zijn advies heb ik hierover contact met Grando opgenomen, vervolgens is er in overleg een Bosch monteur geweest die hetzelfde constateerde. Tijdens het aantal keer heen en weer bellen met Grando, omdat dit leek op een vrij onmogelijke fout, kwamen wij erachter dat herstelkosten voor de vaatwasser ook zeer royaal waren (pech voor ons). In overleg met Grando hebben wij toen besloten om voor een nieuwe vaatwasser te gaan. Zij hebben ons een nieuwe vaatwasser met korting geleverd, de helft van de monteurskosten van Bosch terug bezorgd en kosteloos de oude vaatwasser verwijderd en de nieuwe geplaatst (de volgende dag al). Dit is een compliment waard, goede service, zelfs na ruim 5 jaar. Dankjewel Jeremy Cheron van Grando Zaandam
Reactie of foto toevoegen
“Succes”
Door Jessica vB op maandag 28 sep 2015 '15 | vestiging Zaandam
Super vriendelijk, creatief en gul personeel! Ietwat lange oplevertijd, maar informatieverstrekking is in orde! Dus dat maakt een positief cijfer voor Grando Zaandam! Succes daar heren en wie weet tot snel..
Vriendelijke groet, Majoor van Buuren ;)
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door Fred Block op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Zaandam
We zijn weer helemaal blij met onze nieuwe badkamer. We zijn prima geholpen door Grando Zaandam. Zowel bij het samenstellen en installeren, als ook bij de nazorg. We hadden een lijstje met badkamer zaken. Grando was de eerste die we bezochten en daar is het bij gebleven. De andere zaken hebben we niet meer bezocht.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch tevreden”
Door S. Schoemaker op dinsdag 1 sep 2015 '15 | vestiging Zaandam
Wat een fantastisch mensen. We kwamen voor een kastje voor de badkamer en kochten ten slotte bij hen een keuken. Iedereen bij Grando Zaandaam van verkopers tot monteurs zijn vriendelijk en behulpzaam. We hebben in december de keuken gekocht. En zijn nog steeds erg tevreden. Nazorg is uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A. Verweij-Honingh op vrijdag 14 aug 2015 '15 | vestiging Zaandam
Er werd bekeken wat de beste en efficientste opstelling van de keuken was. Er werd ruim de tijd genomen om alles te bespreken. De keuken is vakkundig door een monteur geplaatst. We zijn erg tevreden en raden anderen aan om een keuken bij Grando te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed gedaan”
Door Marion Bregman op zaterdag 27 jun 2015 '15 | vestiging Zaandam
Het kopen van een nieuwe keuken is een zeer intensief traject waar je de tijd voor moet nemen. Zowel in de aanschaf als tijdens het plaatsen passeren honderden details de revue waarover je moet nadenken en beslissen. Dan heb je vakmensen nodig om je te begeleiden. Dat heeft Grando erg goed gedaan; zij hebben die mensen. Het gezamenlijke resultaat is dat er nu een TOPKEUKEN staat die aan alle wensen voldoet.
FOTO VAN MARION BREGMAN
Reactie of foto toevoegen
“Best tevreden”
Door Gert Mathlener op maandag 4 mei 2015 '15 | vestiging Zaandam
Fijne , persoonlijke service. Voelde wel de druk om snel te beslissen, ons advies denk er nog een nachtje over. Kom je er ook vast uit. Ik heb de keuken gekocht en deze is inmiddels geplaatst. Ik ben best tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“grando garantie”
Door R. de Boer op zondag 18 jan 2015 '15 | vestiging Zaandam
Ruim twee jaar geleden een complete keuken gekocht en laten installeren. Plaatsing was al ongeveer een half jaar later dan afgesproken. In het begin zag ik een klein luchtbelletje achter het melkglas van een dure wandkast. Pas na twee jaar was dat veel erger (meerdere luchtbellen) geworden en deed ik een beroep op garantie/service. Via de fabrikant werd een nieuwe klep geleverd, maar de plaatsing moest € 105 kosten en zou volgens Grando Zaandam niet onder garantie mogen van de branche-organisatie. Onder protest is door mij betaald. Het inhangen van de deur duurde 10 minuten (staat ook op het formulier van de monteur, die zich waarschijnlijk hevig schaamde voor dit bedrag en slechte service. Ik zag dat op de site van Grando staat dat zij 100% tevreden klanten hebben. Dit maakt mij vreselijk kwaad en gemotiveerd om alle kennissen en relaties te waarschuwen om zeker geen zaken te doen met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Dikt tevreden”
Door Elvira op maandag 5 aug 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Zijn dik tevreden met de keuken

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Levering en montage is al gebeurd. Dit ging allemaal erg goed. Erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend met vloer”
Door Edgar van Denzel op zaterdag 13 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Een prachtige vloer van Grando Keukens & Bad! Vanaf het moment van advies bij aankoop, tot de nazorg na oplevering, Grando Keukens & Bad in Amersfoort heeft ons uitstekend geholpen. Dinesh en team wisten zich uitstekend in te leven in waar we naar op zoek waren en ging niet klakkeloos mee in wat onze ideeën waren daagde ons ook wel een beetje uit, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De tegelzetters waren erg vakkundig, werkten netjes, waren goed gehumeurd en dachten ook goed mee met wat de mooiste zichtlijnen zijn. Hierdoor hebben wij nu een prachtige stenen vloer die zowel binnen in de keuken als onder de veranda doorloopt waar we jaren van gaan genieten! Enorm bedankt mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (41 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (67 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (29 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (42 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (34 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (77 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (18 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (27 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (31 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (115 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (32 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (26 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (57 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (49 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (87 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (85 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (96 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (82 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (71 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (24 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (63 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (101 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (81 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (62 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (113 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (36 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (55 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (22 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.