Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Fam. Batenburg op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vandaag is onze keuken gerenoveerd door Grando Hazerswoude! Begin oktober in de showroom geweest en fijn ontvangen door het personeel daar. We hadden goed voor ogen wat we wilden en hierin werden we goed geadviseerd door de verkoper/manager. Lekkere heldere communicatie met goede tips en voorbeelden uit de mooie showroom. Keuze gemaakt om alle19 fronten te laten vervangen en een nieuw hangdressoir te kopen, later jwam daar nog een nieuwe inbouwkoelkast bij. Prijstechnisch een goede deal denken wij, waarbij ons gevoel in elk geval erg goed was icm de beloofde service en levering. Na 1 week is ter plaatse ingemeten door de monteur die ook de montage zou komen doen in december. Nu dus alles geplaatst en we zijn supertevreden! Goede keus, mooie keuken, professioneel gepkaatst en afgewerkt, fijne communicatie met Grando Hazerswoudevan begin tot het eind! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Verliep goed”
Door Berkelaar op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over de vakkennis van het bedrijf. Hulp bij keuze was goed. Levering en montage verliep goed.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Julia Wattel op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Zaken zijn uitgevoerd volgens afspraken. Perfecte montage met grote kennis geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie de Bruijn op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando op Rotterdam Alexandrium een luxe keuken, twee badkamers en een toilet voor onze nieuwe woning gekocht. Het hele proces van ons eerste bezoek in de showroom tot aan de montage van de spullen was goed. Waar we erg over te spreken zijn, is de service. Deze is gewoon top. Er wordt naar ons geluisterd, er wordt meegedacht en alles is voor ons verzorgd. Ik zou dit filiaal aan iedereen aanbevelen. Heel veel dank aan Murat en zijn collega's voor alle hulp! Super!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie werksma op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
We zijn zeer goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken. Ook toen we zeiden dat we het reeds bestaande ontwerp compleet wilden veranderen was dat geen probleem. De levering was keurig en de montage is goed uitgevoerd. We kwamen ee nastukje plint tekort onder het fornuis maar dit is goed opgepakt door de vestiging. Wij zijn zeer tevreden met de service van Grando en onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend eindresultaat”
Door Frederick op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Enschede
De adviseur was vriendelijk en nam de tijd voor mijn keukenwens. Met zijn handige tips zijn we tot een prima ontwerp gekomen dat ik zelf niet beter had kunnen bedenken. Installateur en montage heb ik laten lopen via Grando met vooraf afgesproken prijs om verrassingen te voorkomen. Helaas wordt het wel spannend omdat de keuken 100% afbetaald moet zijn voordat deze gebracht wordt. Het eindresultaat is echter uitstekend en de fraaie keuken is volgens afspraak uitgevoerd. Ze waren wel een beetje laks in het afhandelen van zaken achteraf zoals rare geluiden uit de inbouw koelkast.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Hanny op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
Ik heb een keuken aangeschaft. Ontwerp, levering en en montage was goed. Ben erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk goed en snel”
Door Mel op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Keuken gekocht. Fijn personeel, in showroom, bij aflevering en bij montage. Duidelijke afspraken, goede en snelle communicatie. Duidelijk ervaren personeel en klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nella Zuijderduijn op zaterdag 27 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Meestal gaat er wel iets mis met een nieuwe keuken, dat was hier niet het geval. Ontzettend aardig personeel (Michelle) en de montage van de keuken was ook super gedaan. Bedankt nog Nico. Al met al zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een 10”
Door D.Vergoes Houwens op vrijdag 19 okt 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Ik heb in augustus een keuken gekocht. Werd zeer goed geholpen en vooral uitstekend geadviseerd. Advies met grijze vloertegels aan de wand in combinatie met de juiste kleuren van de keuken. 3 D tekening zag er al goed uit en het resultaat was nog mooier. De keuken is exact op tijd geleverd. Montage is geregeld door Grando en , ik geef niet gouw een 10 maar dit was echt een tien. Tevens blijft Grando betrokken. Ook de service is uitstekend toen er een klein probleemtje was met de kraan welke direct wordt opgepakt. Kortom een top zaak
FOTO VAN D.VERGOES HOUWENS
Keuken met grijze wandtegels
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Marc op dinsdag 9 okt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We hebben afgelopen week een hacker systemat keuken laten plaatsen door Grando Hengelo en alles was 100% compleet bij aflevering. We zijn 3x langs geweest voordat we onze droomkeuken hadden samengesteld. We werden vakundig geholpen en als we onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker eerst bij hun langs. De montage voor Grando was verzorgd door Nico Veldhuis keukenmontage. Echt vak werk geleverd. Alles was strak afgewerkt en alles werkt naar behoren. Het probleem is dat we zelf nog een stukje muur vergeten zijn te stuccen... dat komt dit weekend nog wel goed.
FOTO VAN MARC
Hacker systemat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Elli Draak-Venhorst op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Ik heb bij Grando Hoofddorp een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben vriendelijk geholpen en deskundig begeleid in de aankoop van de diverse producten. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Ik ben zeer tevreden met de aankoop van al mijn producten maar ik zeg altijd ... je kunt nog zulke mooie producten kopen, het resultaat valt of staat met de montage...Hierbij wil ik dan ook grote complimenten geven aan mijn monteur Rianto!...Wat een fijne, net werkende, professionele monteur! Dank zij hem geniet ik elke dag weer van mijn mooie nieuwe strakke badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door M Pluijmaekers op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Son
Badkamer gekocht! Super begeleiding en montage!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door SL Schlundt Bodien op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Erg blij met onze nieuwe keuken. Ondanks dat het allemaal wat langer duurde dan gepland zijn we tevreden over het feit dat we erg goed zijn gecompenseerd de plaatsing en montage ook goed gedaan allemaal
FOTO VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Keuken met fornuis
+ Toon extra foto van SL Schlundt Bodien
REACTIE VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Hele mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Eerst de keuken daarna de badkamer”
Door Jan op dinsdag 4 sep 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Na begin dit jaar een nieuwe keuken door grando Hoogvliet ook een nieuwe badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Het adviestraject was onvoldoende. De montage en de aftersales 100%.

Eerdere ervaring van 9 februari 2018: Keuken. Het hele proces van ontwerpen, kiezen , leveren en plaatsen verliep vlekkeloos. Verkoper John en monteur Michael Pronk zijn toppers
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Mizee op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Utrecht. Wij hebben het hele proces vanaf het eerste bezoek in de winkel tot de laatste schroef die de monteur in de keuken draaide als zeer prettig ervaren. Tijdens de bezoeken in de winkel werd er uitvoerig ingegaan op onze keukenwensen. Er werd stapsgewijs door het aankoopproces heen gewandeld en geen druk uitgeoefend om snel een beslissing te nemen. De levering van de keuken ging soepel en was in een keer compleet! het composiet werkblad was zorgvuldig verpakt er werd uitvoerig gecontroleerd op breuk. De montage werd zeer zorgvuldig en rustig uitgevoerd. Het werk werd niet afgeraffeld maar netjes en zeer tot tevredenheid uitgevoerd. Al met al zijn we zeer tevreden met Grando.
FOTO VAN A. MIZEE
Keuken met composiet werkblad
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Bart op donderdag 9 aug 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Uitstekend geholpen, goed advies en montage. Superblij
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Martijn op maandag 6 aug 2018 '18 | vestiging Hilversum
De levering en montage van onze badkamer is boven verwachting. Professionele mensen die goed meedachten en bereid waren net even wat extra te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door E. Verhoogt op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Op een plezierige en deskundige wijze door mw. Welter geholpen. Monteur Hans van der Voorst (HV montage) is een plezierige man om mee samen te werken, laat zich niet opjagen, werkt hard en secuur en staat in voor het afleveren op de gewenste wijze. Het is alleen jammer dat het sanitair over de drempel wordt bezorgd op de begane grond en niet naar de verdiepingen en dat je de tegels zelf naar binnen moet dragen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Jaccoline op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht, absoluut tevreden. Fijne ondersteuning bij het uitkiezen van de keuken en een secuur en zorgvuldige montage. Zelfs tevreden over de afhandeling van kleine niet kloppende dingen! Helemaal goed!
FOTO VAN JACCOLINE
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door rrorije op dinsdag 24 jul 2018 '18 | vestiging Epe
we hebben een keuken gekocht in epe. we zijn goed geïnformeerd en klant vriendelijk bij montage van de keuken vakmanschap alles netjes afgewerkt we zijn echt zeer tevreden en raad ook andere mensen grando te bezoeken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door F Beetz op zaterdag 21 jul 2018 '18 | vestiging Helmond
Keuken gekocht en zeer goed geholpen door Dhr. Jarco van Hal. Goed advies en veel ervaring. Montage ook zeer goed uitgevoerd. Ik kan iedereen aanbevelen hier een keuken te kopen. TOP
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Amber Fleury op zaterdag 21 jul 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Onze keuken gekocht bij Grando. Zeer goed geholpen en advies gehad. Tenminste een 'keukenboer' die niet alleen maar meepraat maar echt advies geeft! Levering ging keurig (zeer flexibel en behulpzaam) en zo ook de montage. We zijn erg blij met onze keuken en zullen een volgende keer zeker weer naar Grando toegaan!
Reactie of foto toevoegen
“Super volgens afspraak”
Door W.A. Roskam op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Middelburg
Goed geholpen in de showroom, levering vlgs afspraak, Plaatsen en bijkomende werkzaamheden super uitgevoerd door R&D De Visser montage,
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Johan Verboord op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Tilburg
Zojuist is mijn nieuwe keuken opgeleverd en ben ik de eigenaar van een pronkstuk. In één woord geweldig. Het gehele proces: ontwerpen, wijzigen, inmeten, levering en montage verliepen geheel volgens de afgesproken procedure. Het ontwerpen van mijn keuken was een uitdaging omdat de uiteindelijke maten van de muren en de afstand van vloer tot plafond alleen maar bij benadering bekend waren. Met dit alles werd zeer flexibel om gesprongen. Tot 3 keer toe heeft de adviseur het ontwerp moeten veranderen, maar steeds werd het uiterst creatief en vakkundig opgelost. Toen ik helemaal tevreden was werd de knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst. Ook werd toen meteen de montagedatum vastgesteld. Precies op de afgesproken datum werd de apparatuur geleverd en kon de monteur aan de gang. In ruim anderhalve dag werd op uiterst professionele wijze de gehele keuken gemonteerd. Alles werd aangesloten en getest en daarna door mij in orde bevonden. Ik ben een uiterst tevreden klant en geniet voortdurend van mijn nieuwe bezit. Grando heeft gedaan wat ze beloven!
FOTO VAN JOHAN VERBOORD
Creatief ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettig geholpen”
Door Laura op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
Zeer veel kennis, zeer prettig geholpen en tijdige en nette levering en montage.
Reactie of foto toevoegen
“Spot on”
Door Jurjen op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Goed en volledig begeleid naar de koop van een keuken, alle details waar wij het bestaan niet vanaf wisten werden geadresseerd, de koop ging super. de levering gewoon conform afspraak, datum en tijd "spot on". De montage ook helemaal goed, gedaan door Pietje Precies de vakman!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door M. Tielen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer goede ervaring met Grando Utrecht. Goed geadviseerd, veel aandacht, snelle levertijd en goede montage.
FOTO VAN M TIELEN
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij”
Door Marcel en Ellen op vrijdag 22 jun 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en zijn hierbij heel geduldig, vakkundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd door Vera. Ook de levering, montage en installatie verliep probleemloos en vakkundig. We zijn helemaal blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door Laura op dinsdag 19 jun 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Bekwaam en vriendelijk personeel. Er werd goed naar de wensen geluisterd. Montage verliep netjes, zeer tevreden over het resultaat.

Aanvulling ontvangen op 31 juli 2018: Begin dit jaar zowel een badkamer als keuken gekocht bij Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Mooi ontwerp en een top service. Zeer tevreden over de installatie gedaan door aannemer Wim van Bruggen, Wb Installatie Service. Alles is naar wens geplaatst, hoog afwerkingsniveau, werkt pro actief en denkt mee over de beste oplossingen/mogelijkheden. Daarnaast is het stucwerk gedaan door Stukadoorsbedrijf Jouri Epskamp en het tegelwerk door Dennie Stone Tegelwerk. Ze gaan allen professioneel en netjes te werk en hebben kennis van zaken. Al met al een zeer positieve ervaring, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Tot volle tevredenheid gegaan”
Door Petra van Wageningen op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht. Prima service. De uitgekozen kookplaat bleek niet te passen tijdens het uitwerken van de keuken waarop we netjes werden gebeld en een andere hebben uitgezocht. Ook de monteur gaf aan dat er krasjes op de afzuigkap waren gekomen tijdens montage. Dit wordt netjes vervangen, zonder gezeur! prima!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Klachten worden niet serieus genomen”
Door Hertog op dinsdag 12 jun 2018 '18 | vestiging Emmen
Badkamer gekocht. Materiaal en montage verliep via Grando. Ons werd dit ook voortdurend verzekerd. Montage verliep slecht, bijvoorbeeld; vloer loopt naar de verkeerde kant af, drain ligt te laag. Nadat de montage plaatsvond, een ander bedrijf om een second opinion gevraagd, deze oordeelde dat alles eruit moet om het nog goed te krijgen. Grando zelf gaf bij inspectie bijvoorbeeld aan dat het om toleranties gaat terwijl er vreselijk veel hoogteverschillen in het tegelwerk zit. De klachten worden geheel niet serieus genomen. Verder raad ik iedereen aan, elk detail, hoe klein of onbelangrijk ook schriftelijk vast te laten leggen. Wij hebben te goeder trouw de mooie woorden van de verkoper geloofd. Zo was meneer vergeten het inbouwresevoir van het toilet op de orderbevestiging te noteren. Zou hij nog in orde maken, wat blijkt na lang aandringen? Wij hebben 3 verschillende orderbevestigingen met dezelfde datum!! En deze man heeft ons de versie met het vergeten artikel laten ondertekenen maar met 1 druk op de knop tegelijkertijd bij de groothandel een merk besteld dat wij beslist niet wouden!!! Daar was voortdurend over gesproken. Vriendelijkheid tot aan het ondertekenen van het contract, daarna word je niet meer geholpen!
REACTIE VAN HERTOG
Pas na het plaatsen van de review op 12 juni jl. heeft Grando Emmen gereageerd. Op 12 juli kwam de vestigingsmanager op huisbezoek en hij heeft de gebreken ook vastgesteld en toegezegd, dat het hoofdkantoor dat hij inmiddels op de hoogte had gebracht, ook zijn bevindingen van deze inspectie zou meedelen. Binnen een week was hiervan een terugkoppeling beloofd. Maar na ruim 3 maanden herhaaldelijk verzoeken om deze terugkoppeling, hebben wij nog steeds niks vernomen van de Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel”
Door Lotte op vrijdag 8 jun 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Onlangs hebben wij bij Grando Heerhugowaard een keuken gekocht. Vooral de eigenaar Jeff heeft ervoor gezorgd dat het een leuk traject was. Geen pushende verkoper, maar iemand die met je meedenkt! Hij gaf ons tips en zorgde ervoor dat al onze wensen in de keuken verwerkt zijn. De rest van het traject verliep ook soepel: mooi mapje met schetsen en offerte direct mee, keuken week erna besteld, op tijd geleverd op een dag naar keuze). Geen ervaring met de montage, maar als dit de standaard is zou ik me daar geen zorgen over maken. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Marcel op donderdag 7 jun 2018 '18 | vestiging Groningen
Doe.Het.Niet. Verkeerde tekeningen. Leidingen die op de verkeerde plaatsen zitten. Lekkende leidingen waardoor de hele kruipruimte van je huis blank staat. Aanrechtbladen die na drie leveringen nog steeds niet passen. En, als kers op de taart: een filiaalhouder die dreigt met zijn "uitstekende juristen" als je een half jaar na het begin van de montage informeert of Grando een datum kan noemen waarop ze het werk af denken te hebben. Naleveringen duren maanden en je kunt elke keer zelf informeren of er al iets binnen is want enig besef dat de klant prijs stelt op een complete, afgemonteerde keuken lijkt er niet zijn. Service is ook beneden peil: afspraken over afstellen van lades en het ophalen van verkeerd geleverde spullen worden niet nagekomen. Een jaar nadat het eerste kastje geplaatst is gooien we de handdoek in de ring. Bespaar jezelf deze ellende en kijk een deurtje verder.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door André Gerbranda op maandag 28 mei 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken gekocht bij Grando Uden en gemonteerd door VOF (Jean Paul) van der Wijst Montage. Beide ondernemingen fantastisch. Aankoop en begeleiding verliep uiterst soepel. Levering conform afspraak. Montage super. Grando kan een zeer tevreden klant aan hun bestand toevoegen.
Reactie of foto toevoegen
“Hele goede adviezen”
Door Karina op dinsdag 22 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ook achteraf”
Door C. Tulp op woensdag 16 mei 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht en toilet boven laten aanleggen, toilet beneden gelijk verbouwd in dezelfde stijl als de badkamer. Prima advies, montage en service, ook achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ed de Vries op dinsdag 15 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een nieuwe keuken besteld en gekocht bij Grando. Prima service en goede montage. Het werkblad werd later geleverd ivm een speciale mal die gemaakt moest worden, daarvoor een tijdelijk werkblad gemonteerd. Alles goed voor elkaar. Ben heel tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.

Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.

Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.

De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.

Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Familie Bakker op vrijdag 11 mei 2018 '18 | vestiging Lelystad
We hebben een badkamer gekocht en die is erg mooi geworden, binnen de beloofde termijnen afgeleverd door zeer vakkundige mensen. En de verkoopadviseur heeft goed bijgesprongen daar waar wat bijsturing nodig was, hij was goed bereikbaar en heeft alles goed geregeld, ook tijdens de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Niels op maandag 7 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer tevreden over de hulp in de showroom, de levering en de montage. Alles is prima verlopen. De service achteraf was snel en duidelijk. Ik zou Grando zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer”
Door Annette v. H op vrijdag 4 mei 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prachtige badkamer gekocht. Geweldig aardige en competente verkoper met goede aanvullende ideeën. De gewenste lever en instalatietijd is prima nagekomen. Vriendelijk montage-team. Alles netjes schoon opgeleverd. 10 punten! Blij met mn nieuwe badkamer!
FOTO VAN ANNETTE V. H
Tegels in de badkamer
REACTIE VAN ANNETTE V H.
Mooi geworden. Dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Wandmeubel”
Door ChocoladeAtelier Onwijs Lekker op vrijdag 20 apr 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Grando Naaldwijk heeft voor ons een wandmeubel ontworpen en geplaatst. Zeer mooie uitstraling en perfecte plaatsing door topvakman. Johan bedankt voor je goede advies, ontwerp en perfecte montage.
FOTO VAN CHOCOLADEATELIER ONWIJS LEKKER
Design wandmeubel
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe badkamer”
Door Wim,Karin Gerdes op vrijdag 30 mrt 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Middelburg. Dit is ons heel erg goed bevallen. We zijn bij Mario in de winkel super geholpen. Ook de plaatsing van de badkamer, door pb montage is perfect verlopen. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Zekere aanrader”
Door R.Krieger op woensdag 21 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Naaldwijk, en zijn hierbij zeer goed geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken en is erg meedenkend. Voor elk probleempje wordt in het ontwerp een passende oplossing gezocht, en zelfs tijdens de montage werd er bij een kleine tegenslag meegedacht en goed gehandeld om ook dat op te lossen. Zeker een aanrader..!!
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Saskia op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Aanlevering montagetekening leidde tot veel gehannes met de bouwer. Dat was voor ons lastig. Levering en montage gingen goed, enkele opleverpuntjes werden naderhand netjes verholpen. Johan en Werner komen erg kundig over. Zijn blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“In orde”
Door Velde op vrijdag 9 mrt 2018 '18 | vestiging Middelburg
De adviseur heeft ons goed geholpen, hij stond open voor onze wensen. De montage was in orde.

Aanvulling ontvangen 28 maart 2018: Wat ik wel nog wil opmerken is dat ons werkblad al 2 keer gebroken is tijdens het monteren van onze keuken onze keuken. Dit is wel een groot minpunt.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met keukenaankoop”
Door Maarten op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Slechte ervaring met montage en afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige renovatie van fronten”
Door Ed van Voskuilen op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn naar Grando gegaan omdat we last hadden van loslatende deurfolie op bijna alle keukendeurtjes op onze Mandemakerkeuken van 14 jaar oud. Zelf komt Grando met het voorstel om nieuwe deuren met folie overtrokken aan te schaffen, maar omdat we het toch weer een risico vonden om foliedeuren te nemen, wilden we onze eigen deurtjes houden omdat die een mooi profiel hebben en verder nog goed van kwaliteit zijn. Dus hebben we ervoor gekozen om ze te laten laten spuiten. Dit is voor Grando gedaan door KRZ keukenrenovatie uit Zoetermeer. We hebben gekozen voor een mooie lichtblauwe tint. Alle deuren en lijsten werden gedemonteerd, toen met behulp van een kleurenwaaier de juiste kleur vastgesteld en ruim drie weken later alles weer netjes gemonteerd. De elementen die niet gedemonteerd konden worden zijn bij montage netjes door John geschilderd, ook de kopse kanten van de kastjes, zodat alles eenzelfde kleur is. Het spuitwerk is vakkundig gedaan zodat we weer vele jaren van onze keuken, maar nu in een andere kleur, kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig uitgevoerde keuken”
Door Kees Nederhoff op zaterdag 24 feb 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Een keuken in een U opstelling prachtig uitgevoerd. Ervaring verkoop super, montage en afwerking zeer goed. Boven verwachting een prachtig eindresultaat. Nu de badkamer, natuurlijk ook bij Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw een keuken van Grando”
Door Fam. R. Dokter op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Emmen
Opnieuw een keuken van Grando! In onze vorige woning hadden we in 2016 een prachtige keuken van Grando laten plaatsen. Vorig jaar besloten we toch ruimer te gaan wonen en wisten ons huis snel te verkopen, mede door de moderne keuken. ;) In het nieuwe huis was de keuken aan vervanging toe en gezien onze vrij recente uitstekende ervaringen met Grando, was de keuze snel gemaakt. Uiteindelijk kwamen we op dezelfde keuken, aanrechtblad en apparatuur uit, gewoon omdat het in de vorige keuken zo goed beviel en zo'n geweldige uitstraling had. Natuurlijk wel iets andere opstelling, omdat het een andere ruimte is. Weer uitstekend geholpen door Marcia en Richard, om al onze wensen te realiseren, en vakkundige montage door Raymond. We zijn "opnieuw" helemaal happy met onze nieuwe Grando keuken!! :D
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Fam. Davidse op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
De verkoper (Jeff Wiggers) luisterde goed naar onze wensen en had goede adviezen. Het traject van ontwerpen, levering, montage en nazorg werd door hem prima begeleid. Fijn om 1 aanspreekpunt te hebben. De service is prima: probleempjes na montage worden snel en goed opgelost. Super tevreden met onze keuken!! Grando Heerhugowaard is zeker een aanrader.
FOTO VAN FAM DAVIDSE
+ Toon extra foto van Fam. Davidse
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over montage”
Door Josje op woensdag 10 jan 2018 '18 | vestiging Enschede
Wij hebben in september 2017 een keuken gekocht bij grando Enschede. Het aankoopproces verliep prima, maar ik ben niet tevreden over de service na de montage. Onze keuken kostte ongeveer €10.000,- en is niet naar wens gemonteerd. Denk hier bij aan te kort afgesneden stenen spatranden, een kromme koelkastdeur en een zichtbaar gat in het plafond van de oude ventilatie. Wij hebben direct na plaatsing contact gehad met Grando en foto's gestuurd van het hier bovenstaande. Tot op heden is er, na meermaals contact vanaf mijn kant, geen actie ondernomen door Grando om deze problemen op te lossen. De verkoper benoemt erg druk te zijn, waardoor het telefonisch contact en terugbellen zeer moeizaam verloopt. Wat betreft het gat in het plafond noemen zij dat dit bij het voorbereidende werk hoort. Echter is dit door de verkopers nooit bij de klant aangegeven en heeft de monteur er voor gekozen om de nieuwe afzuiging gewoon te plaatsen. Ook al ben ik blij met het ontwerp, de afwerking en de aftersale service zijn in mijn mening verre van correct. Hierdoor waren wij genoodzaakt om deze minpunten allemaal zelf proberen weg te werken met behulp van heel veel kit en plastic kapjes. Helaas een smet op onze droomkeuken.
FOTO VAN JOSJE
Afzuigkap niet mooi geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positief”
Door L.A. Bakkenes op zaterdag 2 dec 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Zeer goed bevallen. Goed advies gekregen van de eigenaar. Levering en montage is uitstekend verlopen. Alleen maar positief.
FOTO VAN L.A. BAKKENES
Keuken met fornuis
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hazar op zondag 5 nov 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik ben zeer tevreden over de service en de montage. En heel gelukkig met mijn nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing keuken niet goed”
Door R. Schot op donderdag 2 nov 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Plaatsing keuken zou binnen vier weken plaatsvinden, dit werdt uitgesteld tot zeven weken. Tot drie keer toe verkeerde materialen geleverd waardoor we ruim drie maanden met een onafgemaakte keuken zaten. Het naleveren van de spullen en monteren kan enkel door de weeks, waardoor het mij drie vakantiedagen heeft gekost. Monteur van Grando is erg moeilijk te bereiken. Reageert niet op telefoon/mail/app. Na drie weken uiteindelijk gelukt om montage van laatste dingen te plannen. Kortom, late levering, niet nakomen van afspraken, verkeerde spullen geleverd, montage keuken heeft ruim 4 maanden geduurd.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door M. Leppens op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Breda
keurig geholpen, er werd ruim tijd genomen om het ontwerp samen te stellen en we konden onze wensen goed kwijt ook werd meegedacht in het budget. Er werd voldaan aan de verwachte levertijd, en montage foutje werd kosteloos hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Uit het hart”
Door Ingrid Bokelman op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Eigenaar Paul Lucas was al bekend bij ons van onze keuken. Omdat dit toen zo goed was geweest bestond er voor ons geen andere zaak dan deze om de badkamer te doen. En zoals vorige keer was het ook nu weer prima in orde. Ook het montage team was super. Heel netjes. Als er iets was dan overlegde zij dit. Geeft een fijn gevoel. Een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Door Ronald en Brigitte op donderdag 26 okt 2017 '17 | vestiging Middelburg
Michel was onze verkoper. Leuke kerel met veel gevoel voor humor en hij had ook nog heel veel verstand van keukens. Gewoon een vakman die weet waar hij over praat en er niet alleen maar zit om veel geld te verdienen maar heel erg denkt uit het oogpunt van de klant. Goede en juiste adviezen gekregen van hem en de keuken die er is geplaatst is echt een pracht keuken geworden. Ook alle lof voor Ronald en Hugo van R&D de Visser montage want dat zijn ook echte vakmensen die echt weten hoe je een keuken moet plaatsen. Tevens nog zaken gedaan met Mario van de badkamers en hier geldt hetzelfde als bij de keukens, vakman en leuke kerel met gevoel voor humor. Kortom een fijne zaak om je spullen te kopen en alles wordt tot in de puntjes voor je geregeld. Hier kom ik zeker terug.
FOTO VAN RONALD EN BRIGITTE
De hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettige service”
Door Shahrzad eslamian op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Super klantvriendelijk wij konden door omstandigheden niet ons keuken op tijd ophalen dit werd proffesioneel en erg vriendelijk afgehandelijk. Montage van de keuken werd netjes door een vriendelijke man gedaan. Erg prettig en goeie service!!
FOTO VAN SHAHRZAD ESLAMIAN
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer”
Door Fam Zwart op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Zeker super blij, met de badkamer. Aflevering prima, werd goed nagekeken. Montage prima gedaan, minpunt monteur kwam maar 4 dagen in de week.

Eerdere ervaring van 9 juni 2017: Prima advies van Dhr Jeff Wiggers. klein minpuntje, wastafel badkamer bleek te groot. was niet goed opgemeten, De kleinere wordt binnenkort geleverd. installatie door Virgil, goed gedaan. Super blij met de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pieter op vrijdag 1 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Erg fijn adviesgesprek waarin onze vragen en ideeën goed zijn uitgewerkt in een plan. De montage is ook goed gelukt, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geholpen”
Door Bouwman op dinsdag 22 aug 2017 '17 | vestiging Doetinchem
Netjes geholpen in de showroom en het advies van Olav was zeer goed. Het zag er opgeruimd en schoon / verzorgd uit. Als we ooit nog eens iets willen vernieuwen komen we zeker weer terug. Kortom Grando is zeer aanbevolen zowel showroom als advies en montage.
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop prima maar communicatie niet goed”
Door J. Wensveen op vrijdag 11 aug 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Verkoop keuken ging prima, kundig advies. Over tijdstip van montage ging alles fout. Communicatie over naleveren ging ook niet goed.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Marianne uit Schijndel op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
ik heb daar een nieuwe keuken gekocht. Ben super geholpen door Ingrid Timmermans. Keuken keurig 1 dag voor het plaatsen geleverd en de dag erna door Klein keukenbouwers geplaatst staat er keurig gemonteerd en afgewerkt bij. Erg tevreden over Grando en het team.

Naschrift ontvangen 18 augustus 2017: keurig geholpen en advies gehad.
montage zeer goed gedaan. keuken is netjes opgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Ans op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies; geluisterd naar wensen. Levering en montage prima verzorgd. Al met al super tevreden!
FOTO VAN ANS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sjors op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Utrecht
Ben met succes geslaagd bij Grando Utrecht. Ben hier prettig geholpen door medewerker Nick van der Laan. Heeft op ons een fijne indruk achter gelaten en geholpen met het tot stand komen van de keuken. Hierbij ons geholpen met praktische ideeen en invulling van de keuken. Neemt echt de tijd voor je. De levering en montage zeer goed verlopen. Indien er iets was of niet naar ons zin werd dit in goed overleg met de monteur of Nick van der Laan opgelost. Al met al een goede ervaring.
FOTO VAN SJORS
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en kundig”
Door Anita Jansen op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Vriendelijkheid en voldoende kennis over hetgene wij graag wilde hebben in onze nieuwe keuken. En de montage was ook top! De monteur was heel secuur.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Ging uiteindelijk goed”
Door Monique Vastenburg op donderdag 15 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Levering en montage ging uiteindelijk goed. Keukenwerkblad levering met heel veel moeite toch in de woning geplaatst (door enorme inzet van filiaalmanager) Spoelbak was beschadigt bij aflevering maar door goede service nu genieten van mijn nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door A.C. Bouwhuis op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
De adviseur heeft mij prima geholpen. Goed meegedacht en kwam met cretive ideeën. De montage verliepvlot en zonder problemen en gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden mee”
Door Familie A.Tanke op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Door de heer Hofman zijn wij uitstekend geholpen met deskundig advies en prima service. Onze greeploze hoogglans Hacker-keuken, is geplaatst door Werner, 'n vakman met oplossingen betreffende de montage. Tevens een draadloos Led-verlichtingsadvies gekregen wat ons in z'n totaliteit elke dag weer blij maakt. de nazorg was goed, echt een aanrader Grando-Naaldwijk, Heel erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is perfect gelopen volgens afspraak”
Door tom van schilt op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Tilburg
Na een bezoek aan Ikea/Hornbach/superkeukens en Nuva keukens nog naar Grando gegaan. Een offerte laten zien van een concurrent en een week later de keuken laten tekenen en een offerte opgemaakt. Helaas wat verwarring over de prijs maar uiteindelijk een reëele prijs afgesproken die dicht bij de prijzen van de concurrent ligt. Grando rade keukenbouwers plus aan als montage bedrijf dat ook het meerwerk doet. Alles is perfect gelopen volgens afspraak. Je bent wel iets meer geld kwijt maar we hebben geen gedoe gehad. Vakmannen die het werk uitvoerden en kundig advies over extra stroomgroepen etc. Alles is ook perfect uitgevoerd en de keuken staat er gewoon netjes en goed in. De keuken zelf is stevig en de materialen zijn goed. Het geheel is af en voor iets meer geld hebben we een zeer mooie keuken met een mooie uitstraling! Wij zijn zeer tevreden met de gang van zaken en vinden Grando een keuken leverancier die niet loopt te pushen om je een keuken te verkopen.
FOTO VAN TOM VAN SCHILT
Nette keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Aart en Janneke van Amersfoort op donderdag 18 mei 2017 '17 | vestiging Epe
Wij zijn zeer tevreden over de levering en montage van onze nieuwe badkamer en toilet. Alles verliep volgens schema en de monteurs hebben keurig werk afgeleverd. Al het bouwafval werd regelmatig afgevoerd. Wij hebben dus een goede ervaring met Grando Epe.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Jan Jongedijk op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Goede begeleiding bij keuze van stijl, materialen, indeling, kleuren en apparatuur. Goede support tijdens bouw van keuken. Afspraken goed nagekomen. Communicatie soms te passief, planning uitgelopen door fout tijdens bestelling. Noodoplossingen naar tevredenheid ingezet. Deskundigheid van monteurs is goed.

Eerdere ervaring van 17 februari 2017: Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
FOTO VAN JAN JONGEDIJK
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R.J.Musch. op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen.goed geplaatst,keuken is mooi ,jammer dat als er bij het plaatsen van de keuken een grote beschadiging op de wand onder kastjes wordt gemaakt door de montage tekening daar te plakken en bij het verwijderen van de tekening een grote vlek zichtbaar blijft op de muur,dit heb ik gemeld. antwoord schilder het maar even over. Dit vin een slechte service.erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door T.Jong op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Zoals ik al eerder heb gemaild, heb ik 10000% complimenten gegeven,m.b.t. verkoop,levering, en zeker de montage. Hierbij de complimenten aan: Robin Klaver, Bob ?(inmeter),Jos Kors. En zeker deze laatste, want hij heeft deze keuken zeer, zeer vakkundig en precies gemonteerd.
FOTO VAN T.JONG
Zeer netjes gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Bastiaan op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Gesprekken in de showroom verliepen prima. Alleen de aflevering en montage waren een drama. Korte opsomming van de issues: - snij-eiland instabiel (kantelt bij openen alle laden) - hoge kasten afgeleverd in verkeerde kleur - draairichting koelkast en vriezer niet correct - te weinig elektriciteitsgroepen aangelegd - waterleiding voor Quooker niet juist afgedopt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer kundig”
Door kees van steenis op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Breda
Zeer kundig en vriendelijk personeel/verkoper. Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte t.a.v levering. Hebben voldoende aandacht voor klant en service is goed. Montage en kwaliteit van onze keuken, toilet en badkamer uitstekend. Geen seconde spijt van onze keuze voor Grando Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Haas op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Hilversum
Onze keuken is prima geleverd en gemonteerd. Het personeel, zowel in de showroom als tijdens montage, waren vriendelijk, behulpzaam en dachten goed mee. Het resultaat is erg mooi geworden. We zijn er heel erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door ligtenbarg op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Erg goed advies gekregen en later tijdens het inmeten kwam de eigenaar zelf en heeft nog wat aanpassingen gedaan wat geleidt heeft tot een prachtige keuken!! De montage was ook super de monteur en zn zoon wisten precies waar ze over hadden. Top!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Fam. Van der wegen op zaterdag 29 apr 2017 '17 | vestiging Breda
Ankie dacht echt mee en kwam met goede ideeen. De oven van lancelotti hadden ze niet staan maar door doorvragen kwamen we uiteindelijk tot de conclusie dat dit onze oven zou zijn. Keuken perfect oprijd geleverd. De montage service ook als aannemer gebruikt voor de rest van het werk. Het resultaat mag er zeker zijn! Top!
FOTO VAN FAM. VAN DER WEGEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Yvonne Kassel op zondag 23 apr 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij zijn zeer tevreden over Grando Hoogvliet. Vanaf het moment dat wij in de winkel kwamen tot aan de montage van de nieuwe keuken. Wij zullen Grando Hoogvliet aan iedereen die een nieuwe keuken wil aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle service”
Door Judith op donderdag 13 apr 2017 '17 | vestiging Son
Snelle service. En je wordt altijd welkom geheten. We zijn nog bezig met de montage van het gekocht spul maar verwacht een mooi eind resultaat. Dus ben benieuwd hoe het wordt. De tekening die je krijgt zijn ook duidelijk
Reactie of foto toevoegen
“Montage netjes maar mis communicatie”
Door B Bakker op donderdag 30 mrt 2017 '17 | vestiging Son
personeel van winkel vriendelijk ,niet alle afspraken worden nagekomen,zouden 1 contact persoon hebben,nalevering van spullen die defect waren duren lang,worden door winkel ook niet terug gebeld. Bouwpersoneel wel erg vriendelijk.

Aanvulling ontvangen op 5 april 2017: Goede middag Graag als extra info dat de montage verder door bouwbedrijf goed is uitgevoerd. De comunicatie met het bouwbedrijf liep ook goed,en die hebben ook goed geschakeld,waren zelfs in het weekeind beschikbaar
Reactie of foto toevoegen
“Service is uitstekend”
Door Smit op zaterdag 25 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prachtige keuken voor een goede prijs. Service is uitstekend. We zijn zeer goed door verkoper geholpen. Hierna nog een gesprek gehad met een andere medewerker om alles nog een keer door te nemen en om te kijken of er niets vergeten was. Dus ook een zeer goede controle of alles klopt. Ook de montage was zeer vakkundig. De verkeerde grepen waren geleverd maar dit is zeer snel opgelost.
FOTO VAN SMIT
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.