Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1962 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren979 ervaringen
4 sterren737 ervaringen
3 sterren60 ervaringen
2 sterren55 ervaringen
1 ster108 ervaringen

Per vestiging:
“Fijne zaak”
Door Bram op woensdag 27 nov 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben in de september in Helmond een keuken gekocht. Hele fijne zaak met een dorps karakter. Heel gastvrij, ook voor de kids. Mooi ontwerp geworden en werd goed meegedacht. Installatie en afwerking top! Aftersales ook heel goed. Enkele puntjes werden meteen opgelost. Peter en collega's: heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Alles top”
Door Esther Hendriks op donderdag 14 nov 2019 '19 | vestiging Helmond
Tijdens verkooptraject alles top en na plaatsen ziet de keuken er mooier uit dan gedacht. Bedankt Peter en de rest
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door E. Brouwers op donderdag 26 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
Badkamer en toilet. Goede service en zeer bekwame monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Anne-Marie van Rooij op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
Nieuwe badkamer gekocht en laten installeren. Ben tevreden over service en installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Dennis Meulendijks op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Helmond. Service was top. Installatie duurde om en nabij drie weken. Toen er dingen niet in orde waren kwam de installateur terug om het op te lossen. We missen nog een aantal dingen en er zijn dingen die nog niet helemaal goed zijn, maar dat wordt allemaal opgelost is ons verzekerd. Over het algemeen zijn we dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat met nasmaak”
Door Jeroen de Kort op maandag 1 jul 2019 '19 | vestiging Helmond
Keuken gekocht bij Grando Helmond. De keuken is prima geïnstalleerd, een fijne monteur die kennis van zaken heeft. Echter tijdens het adviesgesprek is gesproken over een deel van de keuken wat wij liever dicht hadden gehad en de adviseur open. Uiteindelijk voor open gegaan maar bij installatie bleek dat dicht toch mooier en beter was voor ons. Dus toen we enkele planken wilden nabestellen (waar van te voren ook over gesproken was) werd hier de hoofdprijs voor gerekend (ruim € 1.500,- voor 6 planken/frontjes). Dit staat niet in verhouding en was zeer teleurstellend. Enig meedenken of meewerken was ver te zoeken, de keuken was immers al verkocht. Enfin, een flinke domper op de feestvreugde. Jammer, want de keuken is in principe prima maar ik kan deze nasmaak maar niet wegkrijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Nu tevreden”
Door Ellen Meulendijks op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Hele mooie keuken gekocht. Alles goed gegaan op een ladekastje na, dit was geplaatst 30 cm met pas stuk van 10cm, dit wilde we niet, wel een kast van 40cm. dit paste precies. iets fout gegaan met meten, of uitwerken. We zouden eerst 200 euro bij moeten betalen. Toen ze de kast kwamen plaatsen van 40cm , hadden we een pas stuk van 1cm, zo moest het. na enkele boze mails over en weer, en inschakelen rechtsbijstand, die we achteraf niet nodig hadden, zijn we er uiteindelijk uitgekomen, en wordt de factuur verscheurd. helemaal blij. Achteraf noemen we dit service naar de klant. Em zo hoort het. nu zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Helpen niet”
Door Wendy op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Ik heb een keuken en badkamer gekocht. Ik zou dit bedrijf in Helmond zeker niet aanbevelen. Eerste indruk was goed maar zodra je hebt getekend komen ze de afspraak niet na. Zorg dat alles wat je zegt zwart op wit hebt. Doordat alles wat wij hadden gezegd niet zwart op wit stond zijn we bijna 3.000 euro duurder uit. Je hebt toch getekend dus je staat met de rug tegen de muur. Maar wil wel zeggen diegene die bij ons de badkamer heeft gezet wel fijn was. Die heeft tenminste wel verstand van alles en diegene die ons heeft geholpen echt totaal niet!
REACTIE VAN PETER
Als wij tijdens het gesprek de goede informatie van de klant hadden ontvangen ( waarom gevraagd was ) dan was er geen probleem geweest. Zelfs de order aangepast om de klant financieel tegemoet te komen maar daar wordt dan niet over gesproken. Wees eerlijk en dan kom je een stuk verder.
REACTIE VAN WENDY
Hahaha, we hebben alles gezegd en zelfs foto's laten zien. We hadden een eind bedrag besproken en zijn daarover heen gemoeten omdat niet alles is genoteerd. Misschien is dat onze eigen schuld, maar we dachten dat wat we vertelde voelde was maar blijkbaar moet alles op papier staan. Maar goed ons advies is om daar niks te kopen. En zou het ook zo proberen goed te praten.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marijke Bijnen op maandag 18 feb 2019 '19 | vestiging Helmond
Wij hebben een complete keuken gekocht bij Grando in Helmond en wij zijn super tevreden. Ontwerp op maat, tussendoor goed bereikbaar voor vragen/aanpassingen, levering precies op tijd en een top resultaat! Wij zijn super tevreden en bevelen Grando Helmond zeker aan anderen aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geen manier van doen”
Door H.Jansen op zaterdag 2 feb 2019 '19 | vestiging Helmond
In 2017 september een badkamer hier gekocht en laten installeren. Wachten nu nog op afwerking, herhaaldelijk gebeld wanneer ze de restpunten zouden komen doen. afkitten plafond moet nog en na een grote scheur in tegelwerk hebben ze resttegels gebruikt om dit te repareren. Zouden nieuwe tegels leveren, dus niks meer van ze gezien of gehoord. Manager zou t regelen...fijne afspraken grando Helmond. Geen manier van doen dit
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na 10 jaar”
Door C Mulder op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Helmond
Ondanks dat we onze keuken bijna 10 jaar geleden hebben gekocht bij Grando een goede service mogen ontvangen door een reparatie snel en kosteloos op te lossen. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Als klant behandeld”
Door Eric Berkvens op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Helmond
We hebben diverse keukenzaken bezocht maar nergens zo klantvriendelijk geholpen als bij Grando Helmond. Ze namen alle tijd en niks was teveel. We voelden ons niet alleen klant maar werden ook als klant behandeld. Prima advies en uitleg. Ook de snelle levering was een groot pluspunt voor ons. de plaatser (Jos) is een echte vakman. Op een paar ontbrekende legplanken is de plaatsing goed verlopen en wij zijn erg tevreden. Peter, bedankt voor alles. We gaan jullie zeker aanbevelen. Eic en Anja
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor badkamer”
Door Van der Aa op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Helmond
Wij zijn goed geholpen in de showroom. Het meest tevreden zijn wij echter over aannemer Van Schaijk die ons klantvriendelijk geholpen hebben. Mee gedacht hebben en goed werk afgeleverd hebben. Humphrey, James en Joey bedankt voor het goede werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Leo en Anna-Marie Schuurmans op donderdag 25 okt 2018 '18 | vestiging Helmond
Omdat we niet eerder 'n keuken hadden gekocht, wisten we niet goed wat te doen. Dhr. Verhoeven van Grando Helmond is thuis wezen kijken en hebben later samen in de winkel in 'n uur tijd, dmv goede adviezen, 'n keuken uitgezocht. Inmiddels geplaatst, het is perfect en mooi. De personen die eea gerealiseerd hebben waren vakkundig.
Kortom, alleen maar lof van twee heel tevreden mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door F Beetz op zaterdag 21 jul 2018 '18 | vestiging Helmond
Keuken gekocht en zeer goed geholpen door Dhr. Jarco van Hal. Goed advies en veel ervaring. Montage ook zeer goed uitgevoerd. Ik kan iedereen aanbevelen hier een keuken te kopen. TOP
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Wesley Dovens op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Helmond
Een complete keuken gekocht, vanaf eerste moment, perfect geholpen door de adviseur Jarco van Hal. Hij heeft super geluisterd naar mijn wensen en ook met het behalen van mijn begroting heeft hij naar de goede oplossingen gezocht. Het bezorgen van de keuken was ook boven verwachting, dit ging erg snel en soepel. Plaatsing door Dhr. Jos Raaijmakers is ook keurig geweest. Al met al kan ik iedereen aanraden om eens bij Grando in Helmond te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe kookplaat”
Door Joep op dinsdag 23 jan 2018 '18 | vestiging Helmond
Ik heb in de vestiging Helmond een nieuwe kookplaat gekocht. Jarco heeft mij telefonisch erg goed geholpen en in de communicatie met de mogelijkheden was hij zeer duidelijk en niet opdringerig wat je vaak ziet in deze branche. Zeer aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Schort aan communicatie”
Door Petra van Zandwijk op zaterdag 19 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Ruim 2 jaar geleden zochten we een badkamer uit. Vanaf de levering hebben we niks als problemen gehad. Verkeerde tegels geleverd. Verkeerd getegeld (niet in wildverband maar gewoon recht toe recht aan). Het afval word op de inrit en voortuin gedumpt. Van containers hebben ze nog niet gehoord. Toilet 8cm hoger dan gemiddeld. Gezien wijzelf kleiner dan gemiddeld zijn is dit natuurlijk niet wenselijk. Je moet zelf vragen of dat ze dit ajb kunnen veranderen. Dit moeten ze toch uit zichzelf doen. Of snappen ze zelf niet dat je niet met bungelende benen wil gaan zitten poepen. Toen de badkamer klaar (op de douchewand na) was gingen ze eerst bij andere klanten problemen oplossen. Pas weken daarna was ons toilet aan de beurt. Iedereen wijst naar elkaar en belooft verbetering. Maar hier moet je echt steeds zelf achteraan. Men belooft terug te bellen, maar dit gebeurd uiteindelijk 1 op de 4 afspraken. De reactie van het hoofdkantoor was dat ze hun excuses aanboden. En daarmee afgesloten. Echter hebben we 2 jaar na dato nog steeds een klemmende douchedeur. Onze kinderen krijgen hem niet eens open. En dus weer contact gezocht. Ook voor de thermostaatknop waar geen beweging meer in was te krijgen. Deze hebben ze snel vervangen vanuit de fabriek om 7u 's morgens.. Hoezo klantvriendelijk. Nu zit er een nieuwe manager en deze erkend de fouten (de deur zou zo strak zitten dat deze wel eens kon barsten door de spanning, waarna je de glasscherven uit je kinderen kunt pulken) en belooft een oplossing. Er is een nieuwe douchedeur (ook al weer een paar maanden terug inmiddels) opgemeten, maar waar deze blijft? Als je belt krijg je als antwoord dat de manager er niet is, en zij weten van niks. Al met al schort er nogal wat aan de communicatie bij Grando. Wij zien weinig verandering/verbetering. Absoluut geen aanrader. En mocht je er toch wat willen kopen, zorg dan voor een dikke belbundel en heel veel tijd en geduld.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met badkamer maar stroef gegaan”
Door Emiel Ewald op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Helmond
Ik moet zeggen, met de badkamer zijn we uiteindelijk erg blij. Maar werkelijk alles eromheen gaat zeer stroef. Een aantal voorbeelden; ochtend vrij genomen omdat de badkamer geleverd zou worden. Er kwam echter niemand opdagen. Vrij genomen vanaf maandag 29 mei, krijgen we op vrijdag 26-5 te horen dat ze pas dinsdag beginnen. Toen de tegels geleverd werden direct melding gemaakt dat er niet voldoende tegels waren. Ruim een week later staan we stil omdat er geen tegels zijn. Tegels waren gewoon voorradig op DC. Ik heb zelfs voorgesteld ze zelf te halen. Werkzaamheden lagen stil van donderdag tot dinsdag in de eerste week omdat de persoon die de vloer zou storten niet eerder beschikbaar was. Natuurlijk wel vrij genomen. Spiegel was kapot, desondanks toch gemonteerd (inmiddels netjes vervangen). Nu probeer ik al sinds 13-6 juni mijn geld terug te krijgen voor een kast die niet geleverd is (bijna een maand). Zelf natuurlijk alles netjes op tijd en volledig betaald. Op mijn laatste berichtje van afgelopen donderdag heb ik niet eens antwoord gekregen. Nogmaals, we zijn erg blij met de badkamer, maar de organisatie er omheen kan een stuk beter.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door S.Aerts op zaterdag 3 jun 2017 '17 | vestiging Helmond
wij hebben vanaf de eerste kennismaking een goed gevoel gehad over het hier aankopen van onze nieuwe keuken. En alles is ook volledig naar wens verlopen! speciale dank aan Jarco voor zijn advies en geduld. Echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met gang van zaken”
Door Ellen op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Helmond
Goede service bij grando Helmond.kapotte wastafelblad wordt netjes vervangen en wc knop was verkeerd geleverd maar komt ook een nieuwe naar ons toe. Zeer tevreden over de gang van zaken. En natuurlijk erg blij met onze nieuwe badkamer.
FOTO VAN ELLEN
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Yvon van Heugten Doensen op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Helmond
Badkamer sanitair en infrarood, ervaring redelijk tot goed, ze proberen met je mee te denken ook als er iets is. Badkamer verkoper is zeer kundig, goede sfeer in de zaak, ook al meteen bij binnenkomst wordt je begroet. Wat prettig is. Het sanitair en de infrarood hebben we via Grando en de tegels en aanleg zijn in eigen beheer gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterdr”
Door Bralten op woensdag 18 mei 2016 '16 | vestiging Helmond
De verkoper luisterde goed naar onze wensen en kwam met creatieve ideeën . Uiteindelijk kregen we een verassende opstelling van de keuken waar we nu erg blij mee zijn. Ook de monteur die we via Grando hadden was zeer precies en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Frans Sleegers op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Helmond
Tijdens het bezoek aan Grando zijn we goed geholpen door de vertegenwoordiger van de badkamers. Het creatief meedenken en inzichten verschaffen hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat we een praktisch en functionele badkamer hebben. Voor, tijdens en na de bezorging voldoende contact gehad om de juiste tips en gebruik aanwijzingen te krijgen. De badkamer is inmiddels klaar en we zijn zeer tevreden over het eind resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Levering”
Door Jeroen Hikspoors op zondag 21 feb 2016 '16 | vestiging Helmond
Super goede levering van de keuken. Uiteindelijk wordt alles geregeld. Een medewerker was minder vriendelijk maar het hierop besproken met een andere en die heeft me super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door T.Maas op maandag 24 aug 2015 '15 | vestiging Helmond
Goede eind afspraken vooraf gemaakt. Goed werkende mensen die weten wat werken is, maar ook adviezen kunnen geven. Een gezellig groepje mensen die met elkaar werken. Het zijn mooie degelijke materialen met volop keus.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door familie op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Helmond
momenteel met rechtsbijstand bezig vanwege niet nakomen afspraken door Grando Helmond. slechte installatie keuken, slechte afwerking, beschadigde muren, scheef geplaatste plinten etc. ons advies.......geen keuken bij Grando Helmond kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Schandalig”
Door F. op zaterdag 14 feb 2015 '15 | vestiging Helmond
Complete badinrichting gekocht en contant afgerekend. En dan begint het. De tekorten worden genoteerd, handtekening erbij, toezeggingen zwart op wit en dan stilte......... Jij bent het die overal achterheen moet, jij moet je schikken, jij moet vragen, jij moet zus, jij moet zo. Ik ben het spuugzat! Nu andere maatregelen. Wanden niet afgetekst, verwarming onvoldoende, toilet veel te hoog (53 cmtr), verkeerde douchedrain, onbehoorlijke technische ploeg. Als je dan weer langs de zaak gaat stuurt de franchisenemer z'n verkoper op je af. Zelf blijft hij uit de buurt. Schandalig en zielig! Je zou zo'n baas maar hebben. En......alles op schrift!!
Reactie of foto toevoegen
“Agressieve verkoop”
Door S. vd Horst op donderdag 31 okt 2013 '13 | vestiging Helmond
Voor ons nieuwe huis waren wij op zoek naar een nieuwe keuken. Vele keukenzaken bezocht maar die verkopers zijn allemaal hetzelfde. Ze proberen je allemaal een keuken te verkopen op hun manier. Een manier die ons weliswaar niet aanstaat. Maar goed, we hadden toch een keuken nodig, dus ontkomt je er niet aan. We besloten om een bezoekje te brengen aan Grando Helmond. Eerste indruk; wat een rommel! De showroom stond op zijn kop. Daar maar even doorheen gekeken aangezien we toch al wisten wat we mooi vonden. Om een lang verhaal kort te maken; voordat de offerte werd opgemaakt kregen wij te horen dat de prijs van de keuken ruim boven ons budget zou komen. De verkoper oftewel de adviseur zoals hij zichzelf noemde, zou een goede aanbieding kunnen doen als we een dag later terug zouden komen en dan ook gelijk zouden beslissen! Voor dat soort verkoop zijn wij allergisch en dat hebben wij hem ook even duidelijk gemaakt. Uiteindelijk hadden wij een afspraak kunnen maken voor een andere dag echter was ons gevoel al niet meer zoals het moest zijn en hebben wij deze afspraak afgezegd en onze droomkeuken elders gekocht. Dezelfde keuken voor de prijs passend bij ons budget en waar we wel een goed gevoel bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door M.Rotteveel op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht bij Grando Almelo.Meteen een goed gevoel bij binnenkomst.Met een bak koffie een gesprek aangegaan met Jan Wolterink wat onze wensen waren.Had meteen een goede klik met Jan die veel kennis van zaken had en de gehele badkamer en wc beneden van A tot Z heeft geregeld inclusief montage. Ook deze mensen hebben vakwerk afgeleverd. Al met al een dikke pluim voor Grando Almelo.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Lof”
Door D. Esseboom op zondag 1 dec 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een super mooie badkamer en toilet aangeschaft bij Grando Amersfoort. Bij binnenkomst liep een oriënterend gesprek al snel uit op een aankoop door de vriendelijk -en deskundigheid van verkoper Serkan waarbij ik me zeer op mijn gemak voelde. De badkamer en toilet konden al na een maand geplaatst worden. Tevens lof voor de hardwerkende monteurs van Sophia Bouwbedrijf onder leiding van Velko. Bedankt Grando voor mijn fantastische badkamer!
FOTO VAN D. ESSEBOOM
Nieuw toilet
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Henk Landman op zondag 24 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige bad kamer aangeschaft bij Grando in Amersfoort. Wij hebben met de adviseur Umit Isak alle componenten voor de badkamer uitgezocht en we zijn met de vriendelijke eigenaar Dinesh Birtantie het eens geworden over de prijs. De badkamer werd na aflevering geïnstalleerd door Servaes Apeldoorn afbouw. Hier werken allemaal eerste klas vaklui. De oude badkamer werd eerst volledig verwijderd. Daarna kwam de loodgieter Roy de leidingen verplaatsen. Marcel heeft de badkamer uitzonderlijk mooi betegeld. Hierna heeft Roy de badkamer geïnstalleerd. Onze badkamer is echt een plaatje geworden bedankt Grando Amersfoort!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Youssef Abarkane op donderdag 14 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens in Amersfoort. Bij binnenkomst zijn we hartelijk ontvangen door Samira Adli & Mustapha Sarti. Wij hebben aangegeven wat we graag wilde hebben qua keuken,kleur etc. en wat ons budget was. Zij kwamen vervolgens met adviezen en tekeningen die ons enorm aanspraken. Wij zijn A tot Z goed begeleid en hebben uiteindelijk onze DROOM keuken. De keuken is inmiddels geplaatst naar alle tevredenheid. Wij bevelen Grando keukens Amersfoort. Samira en Mustapha enorm bedankt voor jullie adviezen en hulp zonder jullie was dit nooit gelukt
FOTO VAN YOUSSEF ABARKANE
Aanrader van een keuken
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet aan de wensen”
Door De Vlieg op zondag 10 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
De keuken die wij hebben gekocht bij Grando Amersfoort voldoet helemaal onze wensen. We hebben het verkoopgesprek als zeer prettig ervaren. Ook het plaatsen van de keuken is goed gegaan. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig werk geleverd”
Door RV op donderdag 7 nov 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben voor ons nieuwe huis een keuken door Grando Amersfoort laten ontwerpen. De oude huidige keuken had een u vorm en wij wilden een schiereiland. Maar we twijfelden of dat wel zou passen. We hebben de eerste keer daar met hen gebrainstormd en onderwijl werd er meteen een ontwerp gemaakt en gingen we meteen met een eerste ontwerp naar huis. Daarna hebben ze de puntjes op de i gezet en ons perfect begeleid. Ze luisterden zeer nauwkeurig en anticipeerden daar meteen op. Het gevolg was een perfect uitziende keuken die tot op de millimeter nauwkeurig paste. We wilden onze eigen Amerikaanse koelkast meenemen en ook die paste er perfect in. De montage verliep heel vlot. De monteur was heel kundig, vriendelijk, snel maar accuraat. Dus wij zijn super tevreden en onze verwachtingen zijn overtroffen. Wij hebben eerst reviews gelezen van keuken zaken en Grando Amersfoort sprong eruit. Ze maken de goede reviews zeker waar. Je wilt toch zeker zijn van je keuze want het kost heel veel geld zo'n keuken en dat leg je bij Grando Amersfoort in goede handen.
Reactie of foto toevoegen
“Gedegen”
Door Laura van Keulen op donderdag 17 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We hebben een prachtige keuken van Grando. We zijn blij met de keuzemogelijkheden, mbt kleur kastjes, grepen en aanrechblad. Helaas vertraging in de afwerking maar inmiddels is er een mooi aanrechtblad en keuken. Gedegen monteurs!
FOTO VAN LAURA VAN KEULEN
Donkere keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jannet en Frans van Wijk op donderdag 17 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben de keuken, badkamer en toilet gekocht bij Grando Keukens in Amersfoort. Wij zijn geadviseerd door Serkan. En zijn hier heel tevreden over... Het installeren en de afhandeling is gebeurd door het bedrijf Simba uit Heerenveen en hier waren wij ook zeer tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf is prima”
Door Heleen Bulthuis op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de winkel. leverdatum geheel volgens afspraak. Over de monteur zijn we helaas minder tevreden.Afspraak was 7.00:uur 's morgens. Na bellen kwam hij om 11.15 uur, hij had zich verslapen... Wilde niet met mij communiceren, jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Matige ervaring”
Door Bosman op woensdag 9 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Op 22 maart 2019 hebben wij onze nieuwe keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort. Er werd goed meegedacht en een mooie tekening gemaakt. Helaas was de aandrang tot verkopen erg groot en moest er er stevig onderhandel moest worden om tot een reële prijs te komen. 19 juni is de keuken conform afspraak geïnstalleerd. Helaas kregen we een aantal dagen daarvoor een verkeerde factuur, maar die is conform afspraak gecorrigeerd. Bij de montage ontbraken de passtukken en plinten en was 1 kast verkeerd gemaakt. De monteur was hierop niet aan te spreken en werd sjagerijnig. Gelukkig stelde Grando ons gerust dat alles goed zou komen...
22 Juli werd een nieuwe kast geleverd en 1 passtuk. 26 augustus constateert de nieuwe monteur dat de kast wederom niet aan het ontwerp voldeed en de plint nog ontbreekt (hadden wij al door gegeven, maar Grando maar die wil het graag zelf zien..) 4 oktober zou de monteur komen om het allemaal in orde te maken (inmiddels stond er 3 maanden een grote kast in de weg), echter de monteur bleek ziek en kwam daarom op Zaterdag 5 oktober. Hij had overal een oplossing voor en de keuken is netjes afgeleverd, behalve dat 1 deur nu met touchsysteem is uitgerust i.p.v. een greep omdat het ontwerp niet maakbaar was? en de passtukken zijn met de decopeerzaag niet zo recht geworden als onze strakke muren. Al met al zou ik andere mensen aanraden om toch nog even verder te kijken totdat Grando zijn kwaliteitssysteem wat beter op orde heeft!! Fijn dat Grando alles wil oplossen jammer dat er zoveel fouten worden gemaakt en het oplossen zoveel tijd kost en de monteurs de (extra) rommel die zij leveren niet meenemen!
Reactie of foto toevoegen
“Aanleg badkamer”
Door Koos vermeulen op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Grando heeft een badkamer aangelegd. Na een half jaar bleek de slaapkamermuur nat te worden. Daarna kreeg ook de woonkamer natte plekken op het plafond. Ze zijn al enkele keren wezen repareren, maar na drie jaar is het nog steeds lekkage naar slaap en woonkamer. Grando is niet in staat om dit te repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Dikt tevreden”
Door Elvira op maandag 5 aug 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Zijn dik tevreden met de keuken

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Levering en montage is al gebeurd. Dit ging allemaal erg goed. Erg tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend met vloer”
Door Edgar van Denzel op zaterdag 13 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Een prachtige vloer van Grando Keukens & Bad! Vanaf het moment van advies bij aankoop, tot de nazorg na oplevering, Grando Keukens & Bad in Amersfoort heeft ons uitstekend geholpen. Dinesh en team wisten zich uitstekend in te leven in waar we naar op zoek waren en ging niet klakkeloos mee in wat onze ideeën waren daagde ons ook wel een beetje uit, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De tegelzetters waren erg vakkundig, werkten netjes, waren goed gehumeurd en dachten ook goed mee met wat de mooiste zichtlijnen zijn. Hierdoor hebben wij nu een prachtige stenen vloer die zowel binnen in de keuken als onder de veranda doorloopt waar we jaren van gaan genieten! Enorm bedankt mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.K. op vrijdag 12 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Badkamer aankopen was prima. We hadden geluk met een uitstekende monteur, maar van Grando zelf hebben we na de handtekening in de showroom nooit meer iets vernomen. Zelf achter levering, container etc. aan. Ook tijdens het installeren geen contact. We hadden geen speciale dingen dus is de installatie uiteindelijk prima/vlot gegaan, maar dat had alles met de monteur te maken en niet met Grando. Ik denk dat we daar geluk bij hebben gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door J.Verwij op donderdag 11 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando Amersfoort een badkamer gekocht en zijn door dhr.Can uitstekend geholpen. Hij heeft zich keurig aan de afspraken gehouden en na 6 werkdagen was de badkamer klaar. Grando Amersfoort is een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Wesdorp op vrijdag 5 jul 2019 '19 | vestiging Amersfoort
In april '19 hebben we met de hulp van een medewerker van Grando een mooie nieuwe badkamer uitgezocht. Gelukkig kon deze ook op korte termijn geplaatst worden. Echter alles valt of staat met de goede installatie van de badkamer, dat ging bij ons geweldig en snel. Er was een dingetje niet helemaal goed gegaan, maar na een telefoontje werd dat een dag later al opgelost. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Volgend jaar de keuken!
FOTO VAN WESDORP
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“L-vormige keukenopstelling”
Door Annemiek op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
L-vormige keukenopstelling gekocht bij Grando Amersfoort. Deskundig personeel, meedenkend en ontzorgend. Zeer blij met onze keuken en keuze.

Aanvulling ontvangen 6 mei 2019: De levering en montage heeft al plaats gevonden en is naar onze bevindingen goed uitgevoerd conform onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam De Graaf op woensdag 24 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen door Grando Amersfoort. Prima service en de twee installateurs waren ook toppers.
FOTO VAN FAM DE GRAAF
Reactie of foto toevoegen
“Goed ontzorgd”
Door JanKees Donkers op woensdag 3 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken badkamer en desingn radiator in de woonkamer. Al voor de derde keer zaken gedaan met Dinesh en zijn team. Tuurlijk wat kleine afwerkpuntjes, maar dat heb je altijd en bovendien zijn die prima opgelost. Ontzorgd noemen ze dat daar.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Hans Oude Breuil op dinsdag 19 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Eind 2018 bij Grando een keuken aangekocht en ben erg tevreden over het advies en het gehele proces bij Grando Amersfoort. Het hele team van Grando denkt mee om de juiste opstelling, inrichting en samenstelling van de keuken te maken.

Aanvulling ontvangen 21 maart 2019: De keuken is inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd en wij zijn erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Liane woudboer- van den Berg op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Erg blij zijn wij met onze nieuwe Keuken! Bij het ontwerpen is er goed mee gedacht. Bij de oplevering werd alles nog even nagelopen en uitgelegd. Toen er wat gedoe was met een bijna overspannen tegelzetter, is dit keurig afgehandeld. En achteraf werd er nagebeld of alles naar wens is en over er nog vragen waren.
FOTO VAN LIANE WOUDBOER- VAN DEN BERG
Goed ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Steenkamp op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken, badkamer, toilet beneden laten plaatsen. Hal beneden opnieuw betegeld.
Super mooi geworden. Ondanks de relatief grote verbouwing nauwelijks "overlast" ervaren door de goede planning, deskundige monteurs en goede service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Hester op woensdag 20 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
We zijn eind dec bij grando Amersfoort binnengelopen om te kijken voor een badkamer en keuken, de badkamer is nu al inmiddels geplaatst en keurig opgeleverd. Van begin tot eind (begin alles uitgezocht met Samira erg goede adviezen gekregen van haar) daarna Dinesch die ons erg op ons gemak stelde ( we hadden nl soms in onze buurt wat mindere kanten gehoord van badkamers plaatsen) maar Dinesch stelde ons gerust en gaf zn woord! Wat echt is!!! De badkamer kwam op tijd, en toen kwamen de "mannen" (oa mustafa, Wim en nog meer) en met aannemer Turan van Assos!! Wat een topwerk, op donderdag begonnen met slopen, en een week later zat de badkamer erin!!! WoW,echt lof voor Turan die erg goed erop zat. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en bevelen grando Amersfoort op badkamer gebied erg aan. ( keuken komt nog, als dat ook top is plaats is weer een recensie;)
FOTO VAN HESTER
Douche
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (77 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (44 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (36 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (83 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (20 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (28 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (31 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (36 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (31 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (52 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (90 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (88 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (103 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (87 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (75 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (28 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (65 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (108 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (90 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (126 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (58 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (34 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.