Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1692 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren834 ervaringen
4 sterren638 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Boer op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht uitstekend geholpen vriendelijk en compleet. Monteur is rustig en nauwkeurig zoals beloofd uitstekende kwaliteit. Neemt de tijd om vooraf alles thuis door te nemen heel fijn
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Piet Sanders op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en toilet aangeschaft. We zijn zeer tevreden over de afwerking en het resultaat. De paar kleine puntjes die na de oplevering nog moesten worden gedaan zijn perfect afgewerkt. De verschillende installatie bedrijven hebben prachtig werk geleverd. De coördinatie van het geheel door Thijs Verhagen was erg goed. Al met al zijn we zeer tevreden. We raden Grando daarom ook aan vanwege de service en kwaliteit.
FOTO VAN PIET SANDERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
Door Wim op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Mooie keuken gekocht, wel wat duurder als dat we van te voren hadden ingeschat maar goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Schouten op vrijdag 1 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij kochten in 2016 een keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Jeff. Jeff is een fijne, betrokken adviseur en geeft oprecht advies. De keuken voldoet aan onze wensen, de kwaliteit is goed en de service top!
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit”
Door Esther Takkenkamp op zondag 27 jan 2019 '19 | vestiging Doetinchem
We raden Grando Doetinchem zeer zeker aan. We hebben voor Grando gekozen vanwege de kwaliteit van de keukens, het grote aanbod in de showroom maar vooral vanwege de klantvriendelijkheid en de persoonlijke wijze waarop men omgaat met klanten, in tegenstelling tot sommige andere keukenaanbieders die er een agressieve benadering op na houden. Grando Doetinchem heeft een hoog serviceniveau en goede kennis van materialen. Een bedrijf dat de tijd voor je neemt, met creatieve ideeën komt en out of the box kan denken en bovenal kwaliteit levert! Mocht er iets zijn, dan lossen ze het voor je op. De klant is daar op alle gebieden koning en ze zijn pas blij als jij dat bent. Mochten we in de toekomst een badkamer nodig hebben, dan gaan we weer naar Grando Doetinchem!
FOTO VAN ESTHER TAKKENKAMP
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Goed en prettig”
Door R van Bilderbeek op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
De keuken die wij bij Grando gekocht hebben is van goede kwaliteit. Het ontwerpen van de keuken is als zeer goed en prettig ervaren. Ook de voorbereidingen alsmede het plaatsen van de keuken is bij ons heel soepel verlopen. Wij zouden u Grando Tilburg zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam. Van de Pol op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Vanaf de oriëntatiefase tot en met de montage goede service gehad. Op vragen of opmerking werd adequaat door de vestiging gereageerd. In elke fase werd praktisch meegedacht. De verkoper kwam oprecht geïnteresseerd en enthousiast over. Hij kwam zelfs na de montage met een flesje wijn op bezoek om de keuken te bewonderen. Het montagebedrijf dat Grando had ingezet voor de plaatsing van de keuken was vakkundig, meedenkend en correct. Grando mag dan niet de goedkoopste zaak zijn, maar ze leveren wel kwaliteit en service. Dat zie je dan ook bij het degelijke eindresultaat. En dat is de prijs zeker waard. Het gaat tenslotte niet om een aankoop die je dagelijks doet. Een aanrader!
FOTO VAN FAM. VAN DE POL
Keuken met Portugese tegels
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Fam. de Groot op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Hilversum
Bij Grando Hilversum een keuken laten ontwerpen door Tineke Dam. Ze kwam met een ontwerp waar nog niet iemand eerder op was gekomen, erg leuk. Daarnaast heeft ze goed geluisterd naar onze wensen, ook tussen de regels door. Dit is allemaal meegenomen in het ontwerp. Het plaatsen van de keuken duurde vrij lang (5 werkdagen, 8 kalenderdagen), maar dat ging dan ook met grote precisie. Robert heeft alles heel netjes gedaan, een paar kleine tegenvallers (een muur die toch iets schever bleek dan bij het opmeten, een stopcontact die niet juist was aangesloten in het verleden etc.) heeft hij vakkundig en onzichtbaar opgelost. De keuken is uiteindelijk echt een droomkeuken geworden. Wij kunnen Grando Hilversum dan ook zeker aanraden als je een mooi ontwerp wilt, een secure inbouwer en goede kwaliteit. We zijn echt meer dan tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Knoeff op zaterdag 19 jan 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Door onze eerste ervaring met Grando ruim 16 jaar geleden in september 2018 opnieuw naar Grando Wormerveer voor inspiratie op te doen voor onze nieuwe keuken. Tijdens ons gesprek met de verkoper werden onze wensen goed vertaald op een 3D tekening en werd de offerte opgesteld en kon de prijs worden afgerond. Dit was ook zo voor elkaar en kon de datum worden gepland voor plaatsing. Zoals iedereen weet gebeurt er altijd wel wat bij het bestellen en plaatsen van de keuken, maar zelfs dit werd gelijk opgelost en de keuken is door ervaren vakkundige en spontane monteurs gedaan. Kortom een mooie keuken met alle wensen, goede kwaliteit en de juiste service. Dus wie twijfelt ga naar Grando Wormerveer en laat je inspireren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Topkwaliteit”
Door Kim op maandag 19 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht bij Grando. Samen met de adviseur tot onze droom badkamer gekomen. Goed advies en netjes afgeleverd. Daarom ook de keuken samengesteld met een adviseur en laten plaatsen door Grando. Top kwaliteit en heel vriendelijke personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete renovatie”
Door Ger op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Son
Het betreft complete renovatie badkamer en toilet. Goede voorlichting, goede afspraken en deskundig geïnstalleerd. Daarnaast een goede prijs - kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit”
Door Y op maandag 8 okt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Onderdelen die niet of niet juist geleverd waren, werden meteen opnieuw besteld en geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door David op woensdag 12 sep 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ontzettend tevreden met het eindresultaat! Goede service, goede communicatie en hoge kwaliteit afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Diana op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht in Emmen. Tijdige levering. Monteur met hoge kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Carla Goossens op dinsdag 21 aug 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht, we werden erg goed geholpen, en de adviseur kwam met een mooi ontwerp. we hadden er een goed gevoel over, de materialen en kwaliteit zien er prachtig uit. Het resultaat is nog mooier dan gehoopt, wij zijn helemaal tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door c.ter.horst op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Keuken/ badkamer. Prima geholpen. zeer goed meedenken en leveren. Prijs/kwaliteit ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaren monteur”
Door De Boer op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze ervaring met Grando was heel positief. De kwaliteit van de keuken en de kleur is wat wij hebben uitgezocht. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij zijn geadviseerd door het verkooppersoneel. Danny Peters, keukenmonteur heeft onze keuken vakkundig gemonteerd. Een ervaren monteur. Kortom, wij zijn erg tevreden, en hebben waar voor ons geld gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Carly de Wit op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Keuken gekocht, heel mooi. veel keus en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Eerdere ervaring van 29 juni 2018: Wij hebben een hele nieuwe keuken gekocht. De levering ging goed, we moesten wel kastjes bij zagen, en installatie was niet gemakkelijk (deden we zelf). Verder ziet het er heel mooi uit. Service is goed, we hadden nog wat vragen over de afzuigkap en het keuken blad, dit is snel opgepakt. De kleuren van de kastjes onder en boven lijken verschillend dus dit is wel jammer, komt door licht inval, denken we....
Reactie of foto toevoegen
“Keurige after sales”
Door Ubacht op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
2 jaar na aanschaf van een keuken zijn de gemelde gebreken correct opgelost. Wel enige twijfels over de kwaliteit van de lade geleiders (na 2 jaar sluiten de lades niet meer). Keurige after sales!
Reactie of foto toevoegen
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.

Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.

Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.

De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.

Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed”
Door J.de Gast-tienpond op zaterdag 12 mei 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij hebben ern keuken gekocht en zowel de service als de kwaliteit en de installatie zijn heel goed
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuze”
Door Sandra Ranzijn op woensdag 25 apr 2018 '18 | vestiging Son
Wij hebben een keuken gekocht,en zijn tevreden met onze keuze, mooie kwaliteit, en precies zoals uitgezocht. We zijn klantgericht geholpen door Ingrid, dacht goed mee over de mogelijkheden en nam de tijd. Verkeerde kraan geleverd, echter geen probleem en de juiste kraan wordt nog geleverd. Het plaatsen hebben we ook in handen gegeven van Grando, vriendelijke werklui, werken netjes. We wachten nog op de verdere afwerking,hopelijk gebeurd dit op korte termijn zodat we de keuken in zijn geheel af zien.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Kelly op zaterdag 21 apr 2018 '18 | vestiging Groningen
Keuken gekocht via Grando. Prima service, weinig op aan te merken. Keuken is erg mooi en (lijkt zo ver) van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met alles”
Door Remko Klaus op donderdag 5 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben de keuken, vloertegels toilet begane grond en een extra toilet, wastafel en betegeling in de wasruimte op de 3e verdieping door Grando Utrecht laten plaatsen. We zijn over alles zeer tevreden! Top kwaliteit producten en heel netjes geplaatst. Prettige communicatie, goed meedenken, goeie nazorg en mooie oplossingen waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. Zeer blij met alles en als weer eens iets nodig hebben komen we zeker terug bij Grando Utrecht!
FOTO VAN REMKO KLAUS
Top kwaliteit keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Johannes de Bruin op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando. De keuken is net geplaatst, de badkamer volgt nog. Het adviesgesprek was prettig, er werd alle tijd voor ons genomen. Bij de opvolging zijn alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer blij met de keuken. De kwaliteit is zeer goed, het plaatsen is zeer professioneel gedaan en de monteurs hebben alles achteraf keurig achtergelaten. Wij raden Grando Utrecht daarom ten zeerste aan.
FOTO VAN JOHANNES DE BRUIN
Reactie of foto toevoegen
“Makkelijk geld verdienen”
Door Jonny op zondag 4 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
In december 2017 zijn we bij Grando Utrecht gekomen voor een adviesgesprek.
Zijn we daar paar uren bezig om onze keuken samen te stellen. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik wil een goed kwaliteit keuken, minimaal een middelklassen. Voordat ik overeenkomst getekend heb ik meerdere malen gevraagd wat ik heb gekozen is in goede kwaliteit, middelklassen, krijg ik het antwoord dat het zo is. De prijs is op de hooge kant 22,000 euro voor een simpele keuken niet heel groot, maar als het in goed kwaliteit is dan is het prima. Daarna ben ik met mijn vrouw gaan overleggen, tussen door zei de verkoper, ik heb al een paar uren voor jullie bezig, als jullie vandaag niet gaan tekenen, is het voor me ook geen zin om de 3D tekening te maken. Op dat moment voelen we onder druk gezet. We hebben toch de overeenkomst getekend, en hopen het goed gaat zoals de verkoper het beloofd. 2 dagen later hebben we tweede gesprek om de wijziging te bespreken, tijdens deze gesprek hebben nogmaals gevraagd of wat we hebben gekozen in goed kwaliteit, we hebben geen zin in slechte kwaliteit keuken hebben, antwoord is nog steeds ja. Tijdens het gesprek hebben we ook met de verkoper afgesproken, de prijs inclusief oude keuken slopen, wegvoeren en monteren. Ik had de overeenkomst niet goed opgelet. Het staat alleen monteren op, dus had ik mail gestuurd of hij nog keuken slopen en wegvoeren nog op de overeenkomst willen zetten, want dat hebben we afgesproken tijden het gesprek. Krijg antwoord terug dat het niet inbegrepen in de prijs. Dit is wel mijn eigen schuld, dat ik niet goed de overeenkomst gelezen voordat ik heb getekend. In februari hebben we derde gesprek, omdat we toch andere kleur willen hebben. Hier komt het probleem. Het blijkt wat we hadden gekozen is in laagste/slechste categorie. Er komt dan discussie waarom het niet van te voeren hadden verteld dat we de slechste categorie hadden gekozen. Als we nu andere kleur willen hebben, moeten we behoorlijk bedrag bij moeten betalen. Na een tijdje met de verkoper discussiëren, zegt hij letterlijk "Als het nu al zo gaat dan kunnen wij beter hiermee stoppen dan storten wij de aanbetaling terug en dan zijn we klaar". We zijn akkoord gegaan met zijn voorstel. Hij loopt even weg naar zijn collega, en toen hij terug komt zegt hij dat we toch 15% annuleren kosten moeten betalen. en toen zijn we boos weggegaan. Het is echt belachelijk dat ze de bestelling willen annuleren, we moeten de kosten betalen! Later ontvangen ik een mail van Grando met een factuur voor de annuleren kosten. Ik had mail teruggestuurd dat ik niet mee eens ben dat ik het moet betalen. Krijg tot op de heden geen antwoord terug. Zo is het makkelijk geld verdienen Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige renovatie van fronten”
Door Ed van Voskuilen op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn naar Grando gegaan omdat we last hadden van loslatende deurfolie op bijna alle keukendeurtjes op onze Mandemakerkeuken van 14 jaar oud. Zelf komt Grando met het voorstel om nieuwe deuren met folie overtrokken aan te schaffen, maar omdat we het toch weer een risico vonden om foliedeuren te nemen, wilden we onze eigen deurtjes houden omdat die een mooi profiel hebben en verder nog goed van kwaliteit zijn. Dus hebben we ervoor gekozen om ze te laten laten spuiten. Dit is voor Grando gedaan door KRZ keukenrenovatie uit Zoetermeer. We hebben gekozen voor een mooie lichtblauwe tint. Alle deuren en lijsten werden gedemonteerd, toen met behulp van een kleurenwaaier de juiste kleur vastgesteld en ruim drie weken later alles weer netjes gemonteerd. De elementen die niet gedemonteerd konden worden zijn bij montage netjes door John geschilderd, ook de kopse kanten van de kastjes, zodat alles eenzelfde kleur is. Het spuitwerk is vakkundig gedaan zodat we weer vele jaren van onze keuken, maar nu in een andere kleur, kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
Door Arjan Terpstra op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Groningen
Kwaliteit en kennis. Doen wat ze beloven en geen gladde verkooppraat. Komen ook eerst bij je thuis kijken en inmeten voordat de definitieve offerte opgesteld wordt. Verademing ten opzichte van vele keukenzaken in Groningen qua omgang.

Aanvulling ontvangen 27 februari 2018: Ik heb gekocht. De keuken is grotendeels geleverd, er staan nog een paar zaken op nalevering. Het afleveren en inbouwen is prima gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Draait om verkoop”
Door Chris op maandag 19 feb 2018 '18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring was bij de verkoop en plaatsing was redelijk goed. Tijdens het verkoopgesprek zijn we trouwens wel in de mooie praatjes over de apparatuur getrapt. Dit bleek na plaatsing niet meer 'Gamma' kwaliteit te zijn terwijl dit werd voorgespiegeld als goed kwaliteit. Het ergste is de 'service' na plaatsing bar slecht! Ik zou wel tien keer terug gebeld worden maar helaas tot op heden niets meer gehoord! Als je het voorschot nog niet hebt betaald weten ze overigens wel perfect te vinden. Mijn verhaal is echter geen incident, ik hoor het van meer mensen om mij heen. Kortom Grando Zaandam niet doen, bespaar je de ellende. Het draait puur om verkoop voor de rest waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Visser op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben na een aantal keuken giganten bezocht te hebben, onze keuken besteld bij Grando. Kwaliteit en prijs verhouding is prima. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN VISSER
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen goed gevoel over gehouden”
Door Neven op woensdag 13 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, badkamer en toilet gekocht. Over de kwaliteit van de materialen zijn we over het algemeen tevreden. Hebben sterk het gevoel dat wanneer de handtekening voor de koop gezet is, de service achteruit gaat. Ook aanwijzingen dat het bij het bedrijf intern niet echt op orde is. Verkeerd leveren kan gebeuren, maar de bij de afhandeling ervan, hebben we het gevoel gehad aan het lijntje gehouden te zijn. Na inschakelen geschillencommissie kwam er pas schot in de zaak. Met de huidige afhandeling niet 100% tevreden, maar wilden eea afronden. Bedrijf reageerde wel snel toen we meldden dat er nog 3 verkeerd geleverde keukenkranen bij ons lagen. Tip: zorg dat je overeenkomt dat je niet het gehele bedrag voldoet voordat alles juist is geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Familie Vooys op donderdag 21 sep 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij zijn heel erg tevreden over Grando Groningen. Vanaf het eerste contact zijn we fair behandeld. De verkopers dachten mee bij het ontwerp van de keuken en waren ook eerlijk over de mogelijkheden met ons budget. De keuken is tijdig geleverd en de kwaliteit is erg goed. Een plankje moest worden nageleverd, maar dat is keurig gecommuniceerd. Voor een goede prijs kwaliteit service verhouding zouden wij Grando zeker willen aanbevelen.
FOTO VAN FAMILIE VOOYS
Keuken van goede kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Ellie op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Middelburg
Prima winkel, goede info. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer keuken en vloer”
Door Joey Doekhie op woensdag 5 jul 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer ervaren bedrijf. Niet alleen een ruim assortiment, maar ook gedegen advies om de juiste keuze te maken. Vaklieden zorgen ervoor dat de werkzaamheden precies en snel verlopen. Het resultaat mag er zeker zijn! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. Met name de diversiteit die Grando Amersfoort ons heeft kunnen bieden hebben ervoor gezorgd dat wij gekozen hebben om de keuken, badkamer en vloer af te nemen en monteren. Al met al zeer tevreden en aan te raden voor vervolgklussen!
FOTO VAN JOEY DOEKHIE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door Jeroen op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn super goed geholpen door Nick van der Laan. Vanaf het begin heeft Nick ons vriendelijk te woord gestaan en advies gegeven over onze nieuwe keuken en badkamer.
Hij luisterde echt naar onze wensen en als er iets moest worden aangepast was dit ook geen probleem. Prijs- kwaliteit is echt super, wij zijn erg blij met onze aankopen! Grando Utrecht en Nick zijn echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door E. Ardon op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Echt geweldig heel goed werk geleverd een prachtige keuken goede service ,zal het bij iedereen aanbevelen . Kwaliteit en vakmanschap getuigen hieruit ,komen afspraken goed na in een woord geweldig een prima ervaring van mijn kant .
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door Gert van der Linden op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Prima geholpen en voorlichting ontvangen tevens een goede vakman toegewezen gekregen voor de betegeling. De kwaliteit van het afgesproken concept kwam overeen met de afspraak. Wel moest ik zelf e.e.a. zelf doen dat was zwaar en toch onderschat door mijzelf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer kundig”
Door kees van steenis op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Breda
Zeer kundig en vriendelijk personeel/verkoper. Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte t.a.v levering. Hebben voldoende aandacht voor klant en service is goed. Montage en kwaliteit van onze keuken, toilet en badkamer uitstekend. Geen seconde spijt van onze keuze voor Grando Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Anette van Bovene op vrijdag 28 apr 2017 '17 | vestiging Son
Wij zijn uitstekend geholpen in de vestiging Son. De keuken is van zeer goede kwaliteit. Het plaatsen verliep uitstekend, de monteur was zeer kundig en vriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden en kunnen Grando van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Dennis op zondag 26 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prima service. Alke zorg uit handen genomen. Problemen die zich voordoen zijn al opgelost voor je het weet. Prijs/kwaliteit zal het iets duurder zijn dan gemiddeld. Maar daar krijg je voldoende voor terug
Reactie of foto toevoegen
“100 procent tevreden”
Door Elbert V V op maandag 13 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Begin dit jaar hebben wij een keuken geleverd gekregen en zijn daar echt 100% tevreden mee. Alle afspraken werden netjes nagekomen zelfs toen wij moesten uitstellen met de voorbereidende werkzaamheden omdat we de sleutel toch een week later pas zouden krijgen. Toch hebben ze alles omgegooid om deze koof met spotjes op tijd af te hebben. (deze moest ook nog door hun gestuct worden). De keuken zelf stond er binnen twee dagen in en was ook gelijk helemaal af!! Super kwaliteit genoeg keuze en duidelijk uitleg gehad. Echt top bedankt!!
FOTO VAN ELBERT V V
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geplaatst”
Door Britt Gibney op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Tilburg
Mooi bedrijf. Goede kwaliteit en betaalbaar. Zeer klantvriendelijk. Denken mee over oplossingen en goede ideeen. Als je zelf met een idee komt, wordt daarop ingespeeld ipv het af te kraken (hadden we nl bij andere zaken wel). Inmeting ging niet helemaal goed en wordt nog gewerkt aan een oplossing maar al bij al tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwkeurig”
Door Denise vreeswijk op zondag 5 mrt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Zeer tevreden over advies, nakomen van afspraken en levering. Vorige keuken komt ook bij grando vandaan. Wij hebben meerdere keuken zaken bezocht maar grando staat voor prijs kwaliteit. Monteur werkt ook nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Beslist een aanrader”
Door van Rijbroek op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Lelystad
Grando adviseerde op een kantvriendelijke manier zowel de keuken die we eerder aangeschaft hadden als badkamer en toilet. De leveringen gingen perfect en de realisatie werd uitstekend verzorgd door montage partner van Jaarsveld. Keuzemogelijkheden en andere beslissingen tijdens de installatie werden prima overlegd en er was alle ruimte voor de klant. Het werk werd heel netjes gedaan. Vriendelijk, zorgvuldig, kwaliteit, samenwerking: top. Beslist een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Fanastisch resultaat”
Door Fam. De Groot op vrijdag 25 nov 2016 '16 | vestiging Hilversum
Omdat wij van onze badkamer een inloopdouche wilden laten maken en onze w.c.'s nogal gedateerd waren, zijn wij naar Grando in Hilversum gegaan. De verkoopmedewerkster luisterde aandachtig naar onze wensen en nam vervolgens ruim de tijd om ons over de diverse mogelijkheden te informeren en te adviseren. Dat voelde goed en toen wij een heldere offerte ontvingen, was de koop snel gesloten. Het team dat de installatie verzorgde bestond uit vakmensen met veel ervaring, die goed op elkaar ingespeeld waren. Ze kwamen van tijd tot tijd met vragen en suggesties over en hoe sommige zaken uiteindelijk gedaan moesten worden, zoals de plaatsing van lampjes. En dat ging allemaal op een heel prettige manier. Maar het allerbelangrijkste is het eindresultaat; dat ziet er fantastisch uit. Service en kwaliteit, dat is wat wij ervaren hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Advies en service”
Door De Vries op vrijdag 11 nov 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima advies en service gekregen. Ook De klantvriendelijkheid is uitstekend. Keuken en badkamer worden door zeer vakkundige monteur geplaatst Prijs/kwaliteit verhouding goed. Kan Grando Hazerswoude dorp van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is een aanrader”
Door Koos van Hartingsveldt op vrijdag 21 okt 2016 '16 | vestiging Doetinchem
Prettig en deskundig geholpen, de afspraken zijn goed nagekomen. We hebben een keuken van hoge kwaliteit. We hebben een kleine keuken, Grando is er in geslaagd om de ruimte optimaal te benutten. De keuken lijkt groter dan voorheen. Een keuken van Grando is een aanrader en betaalbaar.
FOTO VAN KOOS VAN HARTINGSVELDT
Keuken met optimale ruimtebenutting
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positief bericht”
Door Henriët op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Snel, deskundig. Rekening houdend met onze wensen. Goede kwaliteit en snelle en goede levering en montage. Vrienden hadden ook goede ervaringen, waardoor wij, na meerdere zaken te hebben bezocht, uiteindelijk kozen voor Grando. Wij zouden een volgende keer weer een keuken kopen bij Grando Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Sabine Tertnik op vrijdag 23 sep 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Via familie in contact gekomen met Grando keuken en badkamers. De medewerkers hebben een goede service verricht. Kwaliteit in de geleverde spullen. Helpen met inrichten. Luisteren naar wensen van de klant. Wij zijn benieuwd of de service zo goed blijft als er iets blijkt te zijn, wat wij absoluut niet verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas”
Door Mark op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Het ontwerp en de kwaliteit van het sanitair is zeer goed. Het plaatsen van de badkamer en de begeleiding door Grando waren dramatisch slecht. Verkeerde maten, tegelwerk dat op sommige plaatsen twee keer over moest en doucewand was eigenlijk niet geschikt voor dit ontwerp. Om het werkzaam te krijgen is er een dwars steun geplaatst in de douche. Helaas niet fraai.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en goede service”
Door Gerard Hartevelt op zondag 3 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Goed advies gekregen vanaf begin tot het eind. Bij het leveren van de keuken, was er een verkeerd type koelkast geleverd. Dit werd de zelfde dag nog in orde gemaakt. Ook het montage team was erg goed. Kortom, een aanrader voor mensen die van kwaliteit en goede service houden
FOTO VAN GERARD HARTEVELT
Keuken in U vorm
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit en service”
Door Pauline op dinsdag 10 mei 2016 '16 | vestiging Son
Prima geholpen en er is goed meegedacht met onze wensen, de plaatsing liep volgens een goed opgesteld schema en alles is vervolgens keurig afgewerkt. Goede kwaliteit en service. Een goede keuze om voor de kwaliteit van Grando te kiezen
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Romp op vrijdag 6 mei 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Mooi bedrijf! Ruime keuze met verstand van zaken, denkt erg met je mee en denkt in oplossingen. Goede kwaliteit van meubels en apparatuur. Tijdens het advies gesprek wordt echt de tijd genomen en kunnen we heerlijk genieten van de rust in de showroom. De keuken en badkamer zijn beide goed geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuze”
Door Familie Friebel op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Tijdens het aankoopproces is er veel tijd en energie gestoken in het ontwerpen van de badkamer en het kiezen van de juiste materialen en producten. De adviseur kon "helemaal los" gaan met zijn fantasie hetgeen een mooi ontwerp opleverde. De levering was netjes op tijd en compleet en de montage was van een hoge kwaliteit. De extra service bij de tijdelijke mobiele douche is ook zeer op prijs gesteld. Kortom: wij zijn blij dat we voor Grando Hoogvliet hebben gekozen.
FOTO VAN FAMILIE FRIEBEL
Bad met douche
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop goed aflevering minder”
Door Chris op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Middelburg
Het verkooppraatje en de tussentijdse gesprekken zijn zeer goed. Het afleveren en na komen van afspraken een stuk minder. Bij levering van de keuken ontbrak de koel/vriescombinatie en een passtuk. Hierover was niks van tevoren gemeld. Bij montage bleek dat er een apparaat niet naar behoren werkte. We moesten uiteindelijk ruim 3 weken wachten tot dat er een monteur kwam van het desbetreffende merk. Dit had ook anders opgelost kunnen worden door het apparaat zo snel mogelijk te vervangen. Verder wachten nog op 3 passtukken en montage hiervan. We worden verder op de hoogte gebracht, maar we moeten er zelf telkens achteraan. We waren bereid om wat meer uit te geven voor kwaliteit en service, maar uiteindelijk valt het ons behoorlijk tegen. De monteur is wel super. Hij heeft de keuken zeer netjes gemonteerd (zover hij kon). En problemen perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Marcel de Reus op vrijdag 12 feb 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht met goede en deskundige advisering. Ook werden goede ideeën aangedragen. Mooie en goede kwaliteit van de materialen. Werkelijk perfect gemonteerd. Tijdens de montage werden we ook geraadpleegd over onze wensen en konden we zaken aanpassen.We kunnen gaan genieten van de voor ons perfecte badkamer.
FOTO VAN MARCEL DE REUS
badkamer met mooie materialen
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Het ziet er erg mooi uit! Bedankt voor het delen van de foto en uw ervaring. Heel veel plezier in uw nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Service”
Door R.R.E. van Beek op zondag 24 jan 2016 '16 | vestiging Doetinchem
Zeer goede service met uitzoeken en bestelen van onze badkamer en alles op tijd geleverd product zeer goede kwaliteit afspraken naar komen wij zijn zeer tevreden .Een aanrader voor iedereen.Bij levering van goederen was het personeel vriendelijk en bekwaam.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen, uw ervaring delen we graag met de adviseurs in Doetinchem. Erg bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Prima bedrijf”
Door Jim op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Son
We hebben een fijn gesprek met adviseur gehad. We hebben nu een mooie keuken van prima kwaliteit. Het montagebedrijf heeft goed en netjes gewerkt. Er is geleverd volgens afspraak. Wij zijn tevreden. Prima bedrijf om een keuken te kopen en te laten plaatsen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jim en bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Prima tevreden”
Door koolen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Delft
alles mbt tot de aankoop was heel goed. Alleen het afhandelen en terugbellen nav enkele vragen duurt te lang en is onnodig. Dat gaat uiteindelijk ten kostte van de kwaliteit van de totale aankoop. Verder prima tevreden over Marc en zijn collega Patricia.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Patricia, Bedankt voor uw reactie en het aandragen van het verbeterpunt. Hiermee kunnen we onze service alleen maar verbeteren. We zullen dit bij de vestiging in Delft neerleggen, zodat ze hier in de toekomst nog beter op kunnen letten.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en deskundig”
Door Jacco Bogers op donderdag 3 dec 2015 '15 | vestiging Son
Mooie keuken gekocht, alles werkt naar behoren en ziet er helemaal top uit! Levering netjes op tijd, uitstekende kwaliteit! Bij aanvullende vragen snel antwoord en netjes en deskundig geholpen door de keukenadviseur.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Jacco, Fijn om te horen en bedankt voor het delen van uw ervaring. Altijd leuk om te lezen als iemand zo'n reactie achterlaat. Heel veel plezier in uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Alderliesten op vrijdag 13 nov 2015 '15 | vestiging Breda
Goede adviseur. waarbij veel mogelijk heden zijn besproken en bekeken. Goed rekening gehouden met budget. Goede levering, mooie prijs / kwaliteit verhouding. Netjes gewerkt! Super tevreden en erg blij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Echt heel slecht”
Door Rens op vrijdag 9 okt 2015 '15 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet beneden laten doen. De afwerking is echt om te huilen. Tegels zitten scheef, voegen met gaten erin, scheve voegen, ontzettend dikke kitranden waar dat niet nodig is, afwerkrandjes sluiten niet op elkaar aan in de hoeken, etc. Vervolgens sturen ze iemand om het netjes te maken en zelfs die geeft aan, om het netjes te krijgen moet eigenlijk de hele badkamer opnieuw gedaan worden … ik kan het zo goed mogelijk maken maar helemaal netjes wordt het nooit. Februari zou alles klaar zijn en eind oktober komen ze het laatste dingetje doen …… Vloerverwarming laten leggen. Grando koopt dit van Magnum maar leveren wel een uitgeklede thermostaat erbij waar je nagenoeg niks mee kan instellen….je mag wel net zo veel betalen als voor de vloerverwarming met uitgebreide thermostaat van Magnum. Douchekraan werd geleverd met een kapotte thermostaat, je zou denken dat ze dit snel oplossen maar nee, we hebben nagenoeg 2 weken moeten wachten voordat we warm konden douchen in een gloednieuwe badkamer. Al met al echt heel slecht, doe je zelf een plezier en loop met een grote boog om Grando heen want de prijs kwaliteit verhouding is bij Grando echt heel erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam Hagedoorn op zondag 20 sep 2015 '15 | vestiging Hilversum
Prima service ,klantvriendelijk,en een mooie showroom , ook goede kwaliteit van de keukens die er staan en de levering was op afspraak en gedaan ook de montage ging vlot en soepel . Zodat wij uiteindelijk konden genieten van onze nieuwe keuken en gezellig konden kokkerellen aan het kookeiland .
FOTO VAN FAM HAGEDOORN
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Nicky op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Son
Bedankt Paul en collega's voor de goede service! Super mooie keuken en tegels gekocht, super kwaliteit en een goede service gehad.
Als iemand ergens goed geholpen wil worden ben jij bij Grando Son op het goede adres.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mieke op donderdag 27 aug 2015 '15 | vestiging Middelburg
Grando is top! Zeer tevreden van onze keuken en badkamer! Ga zeker langs bij Grando als je op zoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Een echte aanrader! Vriendelijke verkopers, goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Percy Kropff op vrijdag 7 aug 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Prettig advies. Alle tijd. In onze beleving goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden het bedrijf zeker aanraden. Enige opmerking: de geadviseerde recirculatie afzuiging functioneert niet naar behoren. Bij nader inzien hadden wij liever van het bestaande afvoerkanaal gebruik gemaakt. Dat is jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Open benadering”
Door Nalini op vrijdag 7 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
In tegenstelling tot andere keuken leveranciers heb ik ervaren dat Grando Hoofddorp niet met vooroordelen een klant benaderd. ( Dit heb ik bij andere leveranciers gemerkt en daarom niet bij hen besteld). Het is uiteraard een persoonlijke afweging, omdat ik het een belangrijke voorwaarde vind. Naast inhoudelijke kennis, kwaliteit en prijs heb ik dus bewust hierop gelet bij de aankoop. Resultaat: een hele mooie keuken die bij mij past! Zelfs bij kleine miscalculaties (die ik over het hoofd heb gezien) heeft de adviseur creatief met mij mee gedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke aansturing”
Door Mario Damen op vrijdag 17 jul 2015 '15 | vestiging Breda
De kwaliteit van de keuken is conform verwachtingen, de levering en plaatsing is vlot verlopen en is door het bedrijf strak gestuurd. Daardoor is het "technische " proces kort en overzienbaar geweest. Nodig want de rommel ben je heel snel beu!
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Ton en Leonie de Haan op vrijdag 10 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een goed ervaring met het kopen en installeren van een badkamer. Ramon heeft ons goed begeleid door de vele keuzes en mogelijkheden waar je over na moet denken. Door het ontwerp te bekijken in 3d gaat het leven en wordt je zeker van je beslissingen. De montage wordt gedaan door deskundige vakmensen. Al met al een prima kwaliteit voor een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Erg enthousiast”
Door Familie Bouzidi op vrijdag 10 jul 2015 '15 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Grando Naaldwijk en zijn hier erg gelukkig mee. Voor onze nieuwe keuken hebben we ons goed georiënteerd op de markt en zijn bij diverse zaken geweest. Grando Naaldwijk beschikt alle kwaliteiten die je zoekt. Top kwaliteit, verschillende designs en zeker niet onbelangrijk, klantvriendelijkheid van de medewerkers. Vooral dhr. Johan Hofman, heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en denkt altijd met je mee. Als je op zoek bent naar kwaliteit en goede service, dan zit je bij Grando Naaldwijk op het juiste adres. Wij zijn laaiend enthousiast!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Petra op dinsdag 7 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Het verkoop gesprek was prettig. Goed geholpen, alle wensen werden aangehoord en verwerkt in een tekening. Tekening in 3D uitgeprint en meegekregen. Heel leuk om te zien wat je dan eigenlijk gekocht hebt. Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Doordat wij gekozen hebben voor inbouw led verlichting moet er op de onderkant van de kast nog iets op de bodem komen (om de draden weg te werken). Dat onderdeel zat er niet bij. In de showroom hebben wij dit gezien met een rvs plaat en in onze beleving ook zo gekocht. Terug naar grando, om 2 weken! te moeten wachten op een enorme dikke witte plank. Dit is niet zoals we dachten dat wij het gekocht hadden. Maar blijkbaar hadden wij dat mis. Verder is het een perfecte keuken. Goede kwaliteit voor leuke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Fineer van de kastjes laat los”
Door Mariette op zondag 5 jul 2015 '15
Keuken 9 jaar geleden gekocht, de kwaliteit van de keuken is ronduit slecht. Fineer van de kasten en lades komen los. Een lade sluit niet meer. Onze keuken wordt niet intensief gebruikt (2 pers huishouden) en er wordt netjes mee omgesprongen. De beste aanbieding die men kon doen was nieuwe deuren kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Okay”
Door ahc buis op dinsdag 23 jun 2015 '15 | vestiging Den Helder
de keuken werd goed begeleid bij de aanschaf en de plaatsing was snel en vakkundig en ook de nazorg was goed ,de keuze die er was in goede apparatuur was goed en ook deze begeleiding was goed verzorgd ,ook de prijs kwaliteit was okay
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Fam. Hansen op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben in korte tijd 2x een keuken en een keer een badkamer gekocht bij Grando in Hoofddorp en dit is naar volle tevredenheid gegaan. Deskundig advies in de orientatiefase meedenkend.
Kwaliteits van de door ons gekozen keuken is heel goed. weinig tot geen nawerk na montage. Deskundig advies, ze weten waarover het moet gaan als je een keuken of badkamer nodig hebt. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goede ervaring met Grando”
Door Casper op woensdag 27 mei 2015 '15 | vestiging Tilburg
Erg goede ervaring met Grando. Geen guerrillaverkoop maar goede kwaliteit voor een marktconforme prijs. Adviseur tekende in een handomdraai onze droomkeuken en kon direct een prijs overleggen. Monteren gebeurde op tijd, en door een duidelijk vakbekwame monteur die zijn hand niet omdraaide voor wat extra werk wat de keuken écht afmaakte. Uiteindelijk een prachtige keuken opgeleverd gekregen waar wij iedere avond met plezier staan te koken.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een verademing!”
Door Erik Opree op woensdag 3 sep 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Cindy heeft ons geadviseerd over een nieuwe vaatwasser. Het is een Miele G 4480 SCVi, dat is er één met een besteklade, geworden. Het apparaat is razendsnel geleverd en ik heb het zelf ingebouwd. Daarbij heb ik niet in de gaten gehad dat er een knopje bij het sluiten van de deur ingedrukt werd waardoor er allerlei vreemde klachten kwamen. Dit is door Miele in samenspraak met Grando perfect opgelost onder garantie. Wij zijn zeer te spreken over de vaatwasser en de manier waarop alles is gegaan. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en wij kunnen Grando Hoogvliet dan ook aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Anja en Leo op vrijdag 18 apr 2014 '14 | vestiging Tilburg
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Grando Tilburg en werden geadviseerd door Dhr.Kwakkenbos, uitstekend advies, een meedenker en zeer belangstellend. Omdat we zelf een aannemer wilden zoeken ontvingen we de volgende dag al de uitgewerkte tekeningen en foto's. Uiteindelijk op advies van Grando in zee gegaan met Mark de Klein van Keukenbouwers Plus. Binnen 2 weken was de verbouwing rond volgens planning, harde werkers en perfecte aflevering. Dhr.Kwakkenbos kwam na oplevering zelf even kijken en gaf nog tips over het onderhouden van de keuken en de apparatuur. Ik kan uiteraard nog niets vermelden over de kwaliteit van de geïnstalleerde apparatuur. Uit recensies lees ik dat dit nogal eens te wensen kan over laten. Mijns inziens treft Grando dan geen blaam, een ieder weet dat de kwaliteit van produkten achteruit gaat. Ik ben er van overtuigd dat Grando ook dan een passende oplossing heeft. Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Hel”
Door Joke op zondag 3 feb 2013 '13 | vestiging Rotterdam
Ik heb mijn badkamer laten vervangen en heb alles via hen (Grando Rotterdam) geregeld (dus geen losse aannemer maar aannemer via Grando). Hierbij een opsomming van mijn problemen
- slechte montage bad: lekkage in andere kamers
- kwaliteit kraan in bad; heel slecht moet opnieuw worden vervangen
- de aannemer heeft lekkage veroorzaakt in de keuken tijdens het klussen en heeft deze niet verholpen
- ik wacht een half jaar na dato nog steeds op dorpels
- kitwerk laat los als bad vol is. na herstel is het probleem alleen maar verergerd
- het duurt weken voor men reageert;
- afwerking heel slecht, de aangestelde aannemer gooit er met de pet naar.
Mijn advies doe het niet!!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Nellie Geluk op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Groningen
Prima geholpen bij Grando. Bij eerste bezoek meteen keuzes kunnen maken. Levering en plaatsing van de keuken verliep goed. We zijn heel tevreden klanten!
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Hashemy op zondag 23 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken inclusief inbouwapparatuur gekocht. De begeleiding was gedurende de koop, de montage en de afronding super.
FOTO VAN HASHEMY
Keuken inclusief apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michella op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken bij Grando gekocht en we zijn echt heel tevreden met het resultaat! Herman heeft goed naar onze wensen geluisterd!! Ik zal zeker aan mijn vrienden Grando aanraden! We zijn ook erg tevreden met de monteurs (professioneel en flexibel).
Reactie of foto toevoegen
“Supernetjes”
Door Danielle van de Weerd op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Geneviève heeft ons uitstekend en binnen ons budget geholpen met het ontwerp. Ze heeft goed met ons meegedacht en wij zijn ontzettend blij met het resultaat. De vestiging in Doetinchem is een gemoedelijke vestiging met zeer vriendelijke medewerkers. Het assortiment is overzichtelijk, de aflevering was supernetjes en de monteur heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“4e keuken”
Door Karel Koopman op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
de 4e keuken voor ons gezin gekocht in Lelystad

Reactie ontvangen 24 juni 2019: Gemonteerd zeer naar onze tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door J.G. van der Beek op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht en een aantal opties aangedragen. De verkoper oordeelde vooral niet maar adviseerde wel met goede argumenten. Ook de service na plaatsing is bijzonder goed, wordt direct gereageerd en gehandeld op wensen en onvolkomenheden.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwing aanrechtblad”
Door Karel Preitschopf op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
wij hebben ons aanrechtblad na 21 jaar vernieuwt en een grotere spoelbak met quooker laten plaatsen.In 1 dag was onze keuken weer als nieuw. Dankzij een monteur die zijn vak verstaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (39 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (62 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (28 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (33 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (26 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (28 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (46 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (81 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (15 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (96 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (70 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (60 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (91 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (34 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (50 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.