Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2107 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1075 ervaringen
4 sterren780 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren56 ervaringen
1 ster106 ervaringen

Per vestiging:
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Margo van de Laak op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Het hele proces rondom het aanschaffen van een nieuwe keuken was top. Goede info, goed meedenken, goede ontwerpen met creativiteit. En de combinatie met prima vaklui die de keuken konden afbreken en afvoeren; muren stucte en de keuken keurig installeerden. Ik heb een zeer goed gevoel over Grando: service, kwaliteit, prijs en opleveringsgesprek. En dat allemaal uitgevoerd in de tijd van coronamaatregelen: top!
FOTO VAN MARGO VAN DE LAAK
Levering keuken
Reactie of foto toevoegen
“Informeel”
Door Steffie op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Erg flexibele en meedenkende medewerkers. Informele en snelle communicatie. Goede kwaliteit en alles is netjes op tijd geleverd.
FOTO VAN STEFFIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat naar de zin”
Door Arent Thijsen op maandag 27 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Resultaat is een keuken die helemaal naar onze zin is. Top kwaliteit en bruikbaarheid. Geïnstalleerd door uitermate deskundige en behulpvaardige monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Super strak”
Door joep op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij grando heerhugowaard, we zijn zeer goed geholpen door de verkoper Jeff, hij dacht heel goed mee en kwam met goede iedeen en zeer mooie inbouw apparatuur. De prijs van de keuken was erg goed en de kwaliteit is ook toppie, het montage team heeft keurig werk afgeleverd en wij zijn nu super blij met een super strakke keuken! grando heerhugowaard is echt een aanrader om bij langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Top gegaan”
Door Murat & Hatice op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Recentelijk nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hengelo. Wij zijn heel erg tevreden. Service en kwaliteit was super. Monteur was gewoon top. Grando beveel ik zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Rob Vernooij op woensdag 18 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer en twee toiletten laten verbouwen door Grando Amersfoort. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. We werden uitstekend geadviseerd door Dinesh. Hij weet wat kwaliteit en stijl is, heeft aan één woord genoeg en zorgt ervoor dat je gedurende het project volledig ontzorgd wordt. Van inmeten tot de laatste kitrand: aan alles wordt gedacht en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Dat alles heeft geresulteerd in een fantastische badkamer en toiletten. Wij bevelen Grando Amersfoort van harte aan!
FOTO VAN ROB VERNOOIJ
Fotocollage
Reactie of foto toevoegen
“Goede en fijne samenwerking”
Door Gert van den Berg op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Barendrecht
Eind december een badkamer besteld bij Grando Barendrecht. Samen met Evert de badkamer samengesteld. Hierbij werden zijn kwaliteiten zoals kennis en vakmanschap al snel duidelijk. Zo ook bij Martin en Leroy die de badkamer hebben geinstalleerd, vakmensen op hoog niveau! De badkamer is snel geleverd en er was vanaf het begin tot het eind een goede en fijne samenwerking. Bedankt team van Grando Barendrecht
FOTO VAN GERT VAN DEN BERG
Wastafel met spiegel
REACTIE VAN GERT VAN DEN BERG
De badkamer is precies geworden zoals ik bedoeld had.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door LH Lufting Sleen op woensdag 12 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben hier een keuken gekocht. Deskundig advies gekregen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Gemoedelijke sfeer. Problemen werden zeer snel en correct opgelost! Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Super positief”
Door Joyce B. op donderdag 6 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Super goed geslaagd voor mijn keuken en badkamer! Echt een aanrader qua kwaliteit en service! Hoe kies je een goede winkel uit vroeg ik mij af. Al snel vielen de prijsstunters voor mij af omdat ik kwaliteit van de spullen belangrijk vind maar ook de (te) dure winkels vielen af omdat je m.i. weer teveel betaald vanwege de 'image'. Na eerst online gezocht te hebben zag ik diverse positieve reviews over Grando en besloot ik naar de vestiging in Utrecht te gaan. Ik ben goed geholpen door Vincent bij het uitkiezen van de keuken. Ook zijn collega Kevin dacht heel goed mee bij het uitkiezen van de badkamer (en deels keuken) en hij had originele oplossingen waardoor ik uiteindelijk een mooie keuken en badkamer kon samenstellen dat voldoet aan mijn wensen. Zelfs wijzigingen achteraf werden goed opgepakt en ook daarbij werd proactief meegedacht. Het is fijn om als klant serieus genomen te worden. Er was geen druk om meteen te moeten tekenen en omdat ik zo tevreden was heb ik dat bij de 2e afspraak gedaan. Inmiddels is de keuken afgeleverd en de plaatsing door Grando was in 1 dag (i.p.v. 2 dagen was gepland was). Ook de spullen voor de badkamer zijn goed geleverd en worden op mijn verzoek momenteel door een aannemer geplaatst (vanwege verbreding badkamer). Kortom, mijn ervaring met Grando Utrecht is super positief. Inmiddels heeft een familiedlid bij een Grando vestiging dichterbij hun huis ook een keuken besteld. Ook zij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Willem op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een super mooie en een zeer goede kwaliteit keuken gekocht. Zeer snelle levering en alles compleet! De jongeman die ons heb geholpen was er meedenkend en gaf tips die zeker geholpen hebben. Kortom voor een nieuwe keuken of badkamer zeker daar heen gaan. Top zaak! Ps en betaalbaar.
FOTO VAN WILLEM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Peter Diepstraten op vrijdag 15 nov 2019 19 | vestiging Breda
Goed advies, alles volgens afspraak geleverd. De keuken is van top kwaliteit en op de zelfde manier geplaatst. Geen onderdelen tekort, alles klopt. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Mariska de Krosse op zondag 10 nov 2019 19 | vestiging Zwolle
Beste Grando Zwolle en Beste Peter-Paul, Onze keuken is van de week gemonteerd, en alles is nog mooier dan verwacht. Ook de monteur heeft zijn werk super gedaan dikke pluim. We hebben in de afgelopen maanden heel wat keukenzaken bezocht maar die van jullie sprong er met kop en schouders bovenuit. Afwerking en advies een dikke 10+ we kunnen iedereen jullie aanbevelen en zullen dat ook zeker doen. Peter-Paul bedankt voor je advies hier kan een ieder die een keuken verkoopt een voorbeeld aannemen, geen druk over beslissen, goede prijs voor een heel goede kwaliteit en een perfect ontwerp waar over nagedacht is. Grando en Peter-Paul bedankt voor alles.
FOTO VAN MARISKA DE KROSSE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Te spreken over traject”
Door Serge en Viviane op maandag 4 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Over de aangeschafte keuken bij Grando in Heerhugowaard zijn wij uitermate te spreken. Mooie keuken goede kwaliteit. Los van de kwaliteit zijn wij ook zeer te spreken over het voortraject en de installatie. Tijden het uitzoeken van een geschikte keuken zijn wij zeer professioneel geholpen. Er is goed meegedacht en vakkundig advies gegeven over wat er al dan niet mogelijk was. De installatie van de keuken is eveneens vakkundig gedaan. Ook door mensen die plezier in hun werk hebben en alles achter de komma goed willen achterlaten. Frank, Jeff, Bedankt voor de samenwerking.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door A op vrijdag 1 nov 2019 19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De kwaliteit van de keuken is prima en de adviseur heeft ons echt geweldig geholpen en alle tijd genomen om het beste resultaat te bereiken voor een kleine keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelukt”
Door Peter Gerards op woensdag 23 okt 2019 19 | vestiging Zwolle
In het voorjaar hebben we bij Grando Zwolle een offerte aanvraag gedaan voor een compleet nieuwe keuken, incl. nieuwe tegels in de keuken, hal en garage. We wilden sowieso kwaliteit dus voor de laagste prijs gingen we er niet heen. De uitdaging die we hebben meegegeven is dat het binnen 6 weken operationeel moest zijn, dit i.v.m. onze verhuizing naar het betreffende huis. Gezien de drukte in de bouwwereld was dit voor Grando Zwolle een flinke uitdaging maar het is ze wel gelukt! Naast deze top prestatie (vinden wij) zijn we ook tevreden over de monteurs en zeer tevreden over de communicatie en betrokkenheid van directeur/eigenaar Bas Velzing, ook toen het even tegenzat. Na het operationeel opleveren waren er nog wat restpuntjes, ook die zijn keurig binnen de afgesproken termijn afgehandeld. Wat we ook graag willen vermelden is dat er geen vervelende verkooptrucjes zijn gebruikt. Wij zijn in ieder geval heel blij dat we hebben gekozen voor Grando Zwolle, en niet voor een "keukencowboy" Kortom, voor een goede, betrouwbare en betrokken keukenleverancier kunnen wij zeker Grando Zwolle aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zijn blij met de keuken”
Door Mariska op donderdag 3 okt 2019 19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar hebben wij een keuken gekocht bij Grando Keukens. Deze is inmiddels geplaatst, en wat zijn we er blij mee! Een goede kwaliteit keuken. En helemaal naar ons zin! We zijn ontzettend vriendelijk geholpen bij de aanschaf, goed geadviseerd en het uitvoeren van wat aanpassingen was geen probleem. Ook de zeer vriendelijke monteur heeft vakwerk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door j.van kints op vrijdag 27 sep 2019 19 | vestiging Epe
ik heb een keuken gekocht en ben zeer tevreden. goede service en kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door R. Selter op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Tilburg
We hebben een schitterende keuken gekocht bij Grando Tilburg. Echt een aanrader! Perfect geadviseerd door Dave, denkt echt met je mee! Goede kwaliteit prijsverhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Theo Heinink op woensdag 3 jul 2019 19 | vestiging Son
Keuken, ouderbadkamer en gastenbadkamer. Uitstekende adviezen, service en kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Michael Hayes op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben bij Grando Wormerveer een nieuwe keuken gekocht. Buiten de goede kwaliteit van de keuken en het gemak dat alle onderdelen in elkaar aangeleverd worden, wordt er ook nog eens goed meegedacht over het ontwerp van de keuken. Een perfecte indeling van je keuken is een must, je bent er bijna elke dag in bezig. De keuken is na enkele aanpassingen precies geworden wat wij ervan verwachtten. Er moest bijvoorbeeld rekening gehouden worden met de brandveiligheid van het gasfornuis i.c.m. met de hoogte van de afzuigkap omdat wij een laag beginnend schuin dak hebben in de keuken. Hier is een hele mooie high-tech schuine afzuigkap voor geleverd, een top oplossing! En ook heel belangrijk de prijs: Wij hebben een betere deal kunnen maken dan bij andere keukenleveranciers, zelfs beter dan bij degene die de kasten uit elkaar levert en geen granieten blad kan leveren.
FOTO VAN MICHAEL HAYES
Uitgebreide keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Boer op zondag 5 mei 2019 19 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht uitstekend geholpen vriendelijk en compleet. Monteur is rustig en nauwkeurig zoals beloofd uitstekende kwaliteit. Neemt de tijd om vooraf alles thuis door te nemen heel fijn
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Piet Sanders op vrijdag 3 mei 2019 19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en toilet aangeschaft. We zijn zeer tevreden over de afwerking en het resultaat. De paar kleine puntjes die na de oplevering nog moesten worden gedaan zijn perfect afgewerkt. De verschillende installatie bedrijven hebben prachtig werk geleverd. De coördinatie van het geheel door Thijs Verhagen was erg goed. Al met al zijn we zeer tevreden. We raden Grando daarom ook aan vanwege de service en kwaliteit.
FOTO VAN PIET SANDERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
Door Wim op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Utrecht
Mooie keuken gekocht, wel wat duurder als dat we van te voren hadden ingeschat maar goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Schouten op vrijdag 1 mrt 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Wij kochten in 2016 een keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Jeff. Jeff is een fijne, betrokken adviseur en geeft oprecht advies. De keuken voldoet aan onze wensen, de kwaliteit is goed en de service top!
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit”
Door Esther Takkenkamp op zondag 27 jan 2019 19 | vestiging Doetinchem
We raden Grando Doetinchem zeer zeker aan. We hebben voor Grando gekozen vanwege de kwaliteit van de keukens, het grote aanbod in de showroom maar vooral vanwege de klantvriendelijkheid en de persoonlijke wijze waarop men omgaat met klanten, in tegenstelling tot sommige andere keukenaanbieders die er een agressieve benadering op na houden. Grando Doetinchem heeft een hoog serviceniveau en goede kennis van materialen. Een bedrijf dat de tijd voor je neemt, met creatieve ideeën komt en out of the box kan denken en bovenal kwaliteit levert! Mocht er iets zijn, dan lossen ze het voor je op. De klant is daar op alle gebieden koning en ze zijn pas blij als jij dat bent. Mochten we in de toekomst een badkamer nodig hebben, dan gaan we weer naar Grando Doetinchem!
FOTO VAN ESTHER TAKKENKAMP
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Goed en prettig”
Door R van Bilderbeek op zaterdag 26 jan 2019 19 | vestiging Tilburg
De keuken die wij bij Grando gekocht hebben is van goede kwaliteit. Het ontwerpen van de keuken is als zeer goed en prettig ervaren. Ook de voorbereidingen alsmede het plaatsen van de keuken is bij ons heel soepel verlopen. Wij zouden u Grando Tilburg zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam. Van de Pol op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Tilburg
Vanaf de oriëntatiefase tot en met de montage goede service gehad. Op vragen of opmerking werd adequaat door de vestiging gereageerd. In elke fase werd praktisch meegedacht. De verkoper kwam oprecht geïnteresseerd en enthousiast over. Hij kwam zelfs na de montage met een flesje wijn op bezoek om de keuken te bewonderen. Het montagebedrijf dat Grando had ingezet voor de plaatsing van de keuken was vakkundig, meedenkend en correct. Grando mag dan niet de goedkoopste zaak zijn, maar ze leveren wel kwaliteit en service. Dat zie je dan ook bij het degelijke eindresultaat. En dat is de prijs zeker waard. Het gaat tenslotte niet om een aankoop die je dagelijks doet. Een aanrader!
FOTO VAN FAM. VAN DE POL
Keuken met Portugese tegels
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Fam. de Groot op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Hilversum
Bij Grando Hilversum een keuken laten ontwerpen door Tineke Dam. Ze kwam met een ontwerp waar nog niet iemand eerder op was gekomen, erg leuk. Daarnaast heeft ze goed geluisterd naar onze wensen, ook tussen de regels door. Dit is allemaal meegenomen in het ontwerp. Het plaatsen van de keuken duurde vrij lang (5 werkdagen, 8 kalenderdagen), maar dat ging dan ook met grote precisie. Robert heeft alles heel netjes gedaan, een paar kleine tegenvallers (een muur die toch iets schever bleek dan bij het opmeten, een stopcontact die niet juist was aangesloten in het verleden etc.) heeft hij vakkundig en onzichtbaar opgelost. De keuken is uiteindelijk echt een droomkeuken geworden. Wij kunnen Grando Hilversum dan ook zeker aanraden als je een mooi ontwerp wilt, een secure inbouwer en goede kwaliteit. We zijn echt meer dan tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Knoeff op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Wormerveer
Door onze eerste ervaring met Grando ruim 16 jaar geleden in september 2018 opnieuw naar Grando Wormerveer voor inspiratie op te doen voor onze nieuwe keuken. Tijdens ons gesprek met de verkoper werden onze wensen goed vertaald op een 3D tekening en werd de offerte opgesteld en kon de prijs worden afgerond. Dit was ook zo voor elkaar en kon de datum worden gepland voor plaatsing. Zoals iedereen weet gebeurt er altijd wel wat bij het bestellen en plaatsen van de keuken, maar zelfs dit werd gelijk opgelost en de keuken is door ervaren vakkundige en spontane monteurs gedaan. Kortom een mooie keuken met alle wensen, goede kwaliteit en de juiste service. Dus wie twijfelt ga naar Grando Wormerveer en laat je inspireren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Topkwaliteit”
Door Kim op maandag 19 nov 2018 18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht bij Grando. Samen met de adviseur tot onze droom badkamer gekomen. Goed advies en netjes afgeleverd. Daarom ook de keuken samengesteld met een adviseur en laten plaatsen door Grando. Top kwaliteit en heel vriendelijke personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete renovatie”
Door Ger op dinsdag 16 okt 2018 18 | vestiging Son
Het betreft complete renovatie badkamer en toilet. Goede voorlichting, goede afspraken en deskundig geïnstalleerd. Daarnaast een goede prijs - kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit”
Door Y op maandag 8 okt 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Onderdelen die niet of niet juist geleverd waren, werden meteen opnieuw besteld en geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door David op woensdag 12 sep 2018 18 | vestiging Tilburg
Ontzettend tevreden met het eindresultaat! Goede service, goede communicatie en hoge kwaliteit afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Diana op woensdag 5 sep 2018 18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht in Emmen. Tijdige levering. Monteur met hoge kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Carla Goossens op dinsdag 21 aug 2018 18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht, we werden erg goed geholpen, en de adviseur kwam met een mooi ontwerp. we hadden er een goed gevoel over, de materialen en kwaliteit zien er prachtig uit. Het resultaat is nog mooier dan gehoopt, wij zijn helemaal tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door c.ter.horst op vrijdag 3 aug 2018 18 | vestiging Wormerveer
Keuken/ badkamer. Prima geholpen. zeer goed meedenken en leveren. Prijs/kwaliteit ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaren monteur”
Door De Boer op zondag 15 jul 2018 18 | vestiging Zaandam
Onze ervaring met Grando was heel positief. De kwaliteit van de keuken en de kleur is wat wij hebben uitgezocht. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij zijn geadviseerd door het verkooppersoneel. Danny Peters, keukenmonteur heeft onze keuken vakkundig gemonteerd. Een ervaren monteur. Kortom, wij zijn erg tevreden, en hebben waar voor ons geld gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Carly de Wit op maandag 9 jul 2018 18 | vestiging Wormerveer
Keuken gekocht, heel mooi. veel keus en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Eerdere ervaring van 29 juni 2018: Wij hebben een hele nieuwe keuken gekocht. De levering ging goed, we moesten wel kastjes bij zagen, en installatie was niet gemakkelijk (deden we zelf). Verder ziet het er heel mooi uit. Service is goed, we hadden nog wat vragen over de afzuigkap en het keuken blad, dit is snel opgepakt. De kleuren van de kastjes onder en boven lijken verschillend dus dit is wel jammer, komt door licht inval, denken we....
Reactie of foto toevoegen
“Keurige after sales”
Door Ubacht op vrijdag 15 jun 2018 18 | vestiging Utrecht
2 jaar na aanschaf van een keuken zijn de gemelde gebreken correct opgelost. Wel enige twijfels over de kwaliteit van de lade geleiders (na 2 jaar sluiten de lades niet meer). Keurige after sales!
Reactie of foto toevoegen
“Na jaar nog niet alles opgelost”
Door Marieke Izelaar op maandag 14 mei 2018 18 | vestiging Rotterdam
Het verkooppraatje klonk prima, goede beloftes werden gedaan en er werd een keuken en badkamer ontworpen dat aan onze wensen voldeed. Ook de prijs leek prima in ruil voor de kwaliteit die we hiervoor kregen. Tot zo ver onze eerste twee afspraken.

Wij gingen over tot het ondertekenen van de koopakte en vanaf dat moment liet de service constant te wensen over. We hebben een maand gewacht op tekeningen van de badkamer en keuken. Deze kwamen uiteindelijk niet volledig (water boven stroom) en wij besloten naar Rotterdam af te reizen om pas weg te gaan wanneer de tekeningen compleet waren.

Hier waren er blijkbaar beloftes gedaan die niet nagekomen hadden mogen worden, waardoor we een aantal keer hoorden "Maar dit kan niet" terwijl dit wél afgesproken was. Omdat wij vast bleven houden aan dat wat gezegd was, gingen ze uiteindelijk toch akkoord. Vervelend is het wel, jij moet van alles betalen wanneer je afspraken niet nakomt, zij hoeven verder niets. Behalve dan dat ze (inmiddels loze) excuses maken.

De tegels van de badkamer waren opeens niet meer leverbaar. De monteur besloot eigenhandig dat hij ook een week later kon komen, nadat mijn partner, docent, uitgeroosterd was, de leerlingen invaluren toegewezen gekregen hadden. Dit werd niet communiceert. Hij kon een week later weer vrij nemen. Omdat de apparaten al geleverd waren, konden wij ook de vloer niet leggen en moesten afspraken met andere bedrijven verzetten. Afgesproken was dat de monteur ter plekke de planken op maat zou zagen, maar dit was niet naar hem gecommuniceerd, dus dit wilde hij niet doen. Hij had niet voldoende dempers meegekregen. Het duurde 5 maanden voor deze dempers uiteindelijk geleverd waren. Tussendoor waren wel pogingen gedaan, maar er werd steeds verkeerd materiaal opgestuurd. Deur van de koelkast liep aan na montage, ovenmagnetron functioneert niet (hoewel dit ook aan leverancier kan liggen, deze discussie loopt nog). Bij de badkamer werden verkeerde afvoerpijpen geleverd waardoor de lades niet open konden. Deze nieuwe pijpen werden opgestuurd.

Dit is met uitzondering de langst lopende kwestie van onze verbouwing en we hebben véél aangepakt. Begin juli liepen we de winkel binnen en nu bijna een jaar later is nog steeds niet alles opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed”
Door J.de Gast-tienpond op zaterdag 12 mei 2018 18 | vestiging Middelburg
Wij hebben ern keuken gekocht en zowel de service als de kwaliteit en de installatie zijn heel goed
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuze”
Door Sandra Ranzijn op woensdag 25 apr 2018 18 | vestiging Son
Wij hebben een keuken gekocht,en zijn tevreden met onze keuze, mooie kwaliteit, en precies zoals uitgezocht. We zijn klantgericht geholpen door Ingrid, dacht goed mee over de mogelijkheden en nam de tijd. Verkeerde kraan geleverd, echter geen probleem en de juiste kraan wordt nog geleverd. Het plaatsen hebben we ook in handen gegeven van Grando, vriendelijke werklui, werken netjes. We wachten nog op de verdere afwerking,hopelijk gebeurd dit op korte termijn zodat we de keuken in zijn geheel af zien.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Kelly op zaterdag 21 apr 2018 18 | vestiging Groningen
Keuken gekocht via Grando. Prima service, weinig op aan te merken. Keuken is erg mooi en (lijkt zo ver) van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met alles”
Door Remko Klaus op donderdag 5 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij hebben de keuken, vloertegels toilet begane grond en een extra toilet, wastafel en betegeling in de wasruimte op de 3e verdieping door Grando Utrecht laten plaatsen. We zijn over alles zeer tevreden! Top kwaliteit producten en heel netjes geplaatst. Prettige communicatie, goed meedenken, goeie nazorg en mooie oplossingen waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. Zeer blij met alles en als weer eens iets nodig hebben komen we zeker terug bij Grando Utrecht!
FOTO VAN REMKO KLAUS
Top kwaliteit keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Johannes de Bruin op donderdag 8 mrt 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando. De keuken is net geplaatst, de badkamer volgt nog. Het adviesgesprek was prettig, er werd alle tijd voor ons genomen. Bij de opvolging zijn alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer blij met de keuken. De kwaliteit is zeer goed, het plaatsen is zeer professioneel gedaan en de monteurs hebben alles achteraf keurig achtergelaten. Wij raden Grando Utrecht daarom ten zeerste aan.
FOTO VAN JOHANNES DE BRUIN
Reactie of foto toevoegen
“Makkelijk geld verdienen”
Door Jonny op zondag 4 mrt 2018 18 | vestiging Utrecht
In december 2017 zijn we bij Grando Utrecht gekomen voor een adviesgesprek.
Zijn we daar paar uren bezig om onze keuken samen te stellen. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik wil een goed kwaliteit keuken, minimaal een middelklassen. Voordat ik overeenkomst getekend heb ik meerdere malen gevraagd wat ik heb gekozen is in goede kwaliteit, middelklassen, krijg ik het antwoord dat het zo is. De prijs is op de hooge kant 22,000 euro voor een simpele keuken niet heel groot, maar als het in goed kwaliteit is dan is het prima. Daarna ben ik met mijn vrouw gaan overleggen, tussen door zei de verkoper, ik heb al een paar uren voor jullie bezig, als jullie vandaag niet gaan tekenen, is het voor me ook geen zin om de 3D tekening te maken. Op dat moment voelen we onder druk gezet. We hebben toch de overeenkomst getekend, en hopen het goed gaat zoals de verkoper het beloofd. 2 dagen later hebben we tweede gesprek om de wijziging te bespreken, tijdens deze gesprek hebben nogmaals gevraagd of wat we hebben gekozen in goed kwaliteit, we hebben geen zin in slechte kwaliteit keuken hebben, antwoord is nog steeds ja. Tijdens het gesprek hebben we ook met de verkoper afgesproken, de prijs inclusief oude keuken slopen, wegvoeren en monteren. Ik had de overeenkomst niet goed opgelet. Het staat alleen monteren op, dus had ik mail gestuurd of hij nog keuken slopen en wegvoeren nog op de overeenkomst willen zetten, want dat hebben we afgesproken tijden het gesprek. Krijg antwoord terug dat het niet inbegrepen in de prijs. Dit is wel mijn eigen schuld, dat ik niet goed de overeenkomst gelezen voordat ik heb getekend. In februari hebben we derde gesprek, omdat we toch andere kleur willen hebben. Hier komt het probleem. Het blijkt wat we hadden gekozen is in laagste/slechste categorie. Er komt dan discussie waarom het niet van te voeren hadden verteld dat we de slechste categorie hadden gekozen. Als we nu andere kleur willen hebben, moeten we behoorlijk bedrag bij moeten betalen. Na een tijdje met de verkoper discussiëren, zegt hij letterlijk "Als het nu al zo gaat dan kunnen wij beter hiermee stoppen dan storten wij de aanbetaling terug en dan zijn we klaar". We zijn akkoord gegaan met zijn voorstel. Hij loopt even weg naar zijn collega, en toen hij terug komt zegt hij dat we toch 15% annuleren kosten moeten betalen. en toen zijn we boos weggegaan. Het is echt belachelijk dat ze de bestelling willen annuleren, we moeten de kosten betalen! Later ontvangen ik een mail van Grando met een factuur voor de annuleren kosten. Ik had mail teruggestuurd dat ik niet mee eens ben dat ik het moet betalen. Krijg tot op de heden geen antwoord terug. Zo is het makkelijk geld verdienen Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige renovatie van fronten”
Door Ed van Voskuilen op maandag 26 feb 2018 18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn naar Grando gegaan omdat we last hadden van loslatende deurfolie op bijna alle keukendeurtjes op onze Mandemakerkeuken van 14 jaar oud. Zelf komt Grando met het voorstel om nieuwe deuren met folie overtrokken aan te schaffen, maar omdat we het toch weer een risico vonden om foliedeuren te nemen, wilden we onze eigen deurtjes houden omdat die een mooi profiel hebben en verder nog goed van kwaliteit zijn. Dus hebben we ervoor gekozen om ze te laten laten spuiten. Dit is voor Grando gedaan door KRZ keukenrenovatie uit Zoetermeer. We hebben gekozen voor een mooie lichtblauwe tint. Alle deuren en lijsten werden gedemonteerd, toen met behulp van een kleurenwaaier de juiste kleur vastgesteld en ruim drie weken later alles weer netjes gemonteerd. De elementen die niet gedemonteerd konden worden zijn bij montage netjes door John geschilderd, ook de kopse kanten van de kastjes, zodat alles eenzelfde kleur is. Het spuitwerk is vakkundig gedaan zodat we weer vele jaren van onze keuken, maar nu in een andere kleur, kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
Door Arjan Terpstra op maandag 26 feb 2018 18 | vestiging Groningen
Kwaliteit en kennis. Doen wat ze beloven en geen gladde verkooppraat. Komen ook eerst bij je thuis kijken en inmeten voordat de definitieve offerte opgesteld wordt. Verademing ten opzichte van vele keukenzaken in Groningen qua omgang.

Aanvulling ontvangen 27 februari 2018: Ik heb gekocht. De keuken is grotendeels geleverd, er staan nog een paar zaken op nalevering. Het afleveren en inbouwen is prima gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Draait om verkoop”
Door Chris op maandag 19 feb 2018 18 | vestiging Zaandam
Mijn ervaring was bij de verkoop en plaatsing was redelijk goed. Tijdens het verkoopgesprek zijn we trouwens wel in de mooie praatjes over de apparatuur getrapt. Dit bleek na plaatsing niet meer 'Gamma' kwaliteit te zijn terwijl dit werd voorgespiegeld als goed kwaliteit. Het ergste is de 'service' na plaatsing bar slecht! Ik zou wel tien keer terug gebeld worden maar helaas tot op heden niets meer gehoord! Als je het voorschot nog niet hebt betaald weten ze overigens wel perfect te vinden. Mijn verhaal is echter geen incident, ik hoor het van meer mensen om mij heen. Kortom Grando Zaandam niet doen, bespaar je de ellende. Het draait puur om verkoop voor de rest waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Visser op vrijdag 29 dec 2017 17 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben na een aantal keuken giganten bezocht te hebben, onze keuken besteld bij Grando. Kwaliteit en prijs verhouding is prima. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN VISSER
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen goed gevoel over gehouden”
Door Neven op woensdag 13 dec 2017 17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, badkamer en toilet gekocht. Over de kwaliteit van de materialen zijn we over het algemeen tevreden. Hebben sterk het gevoel dat wanneer de handtekening voor de koop gezet is, de service achteruit gaat. Ook aanwijzingen dat het bij het bedrijf intern niet echt op orde is. Verkeerd leveren kan gebeuren, maar de bij de afhandeling ervan, hebben we het gevoel gehad aan het lijntje gehouden te zijn. Na inschakelen geschillencommissie kwam er pas schot in de zaak. Met de huidige afhandeling niet 100% tevreden, maar wilden eea afronden. Bedrijf reageerde wel snel toen we meldden dat er nog 3 verkeerd geleverde keukenkranen bij ons lagen. Tip: zorg dat je overeenkomt dat je niet het gehele bedrag voldoet voordat alles juist is geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Familie Vooys op donderdag 21 sep 2017 17 | vestiging Groningen
Wij zijn heel erg tevreden over Grando Groningen. Vanaf het eerste contact zijn we fair behandeld. De verkopers dachten mee bij het ontwerp van de keuken en waren ook eerlijk over de mogelijkheden met ons budget. De keuken is tijdig geleverd en de kwaliteit is erg goed. Een plankje moest worden nageleverd, maar dat is keurig gecommuniceerd. Voor een goede prijs kwaliteit service verhouding zouden wij Grando zeker willen aanbevelen.
FOTO VAN FAMILIE VOOYS
Keuken van goede kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Ellie op maandag 10 jul 2017 17 | vestiging Middelburg
Prima winkel, goede info. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer keuken en vloer”
Door Joey Doekhie op woensdag 5 jul 2017 17 | vestiging Amersfoort
Zeer ervaren bedrijf. Niet alleen een ruim assortiment, maar ook gedegen advies om de juiste keuze te maken. Vaklieden zorgen ervoor dat de werkzaamheden precies en snel verlopen. Het resultaat mag er zeker zijn! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. Met name de diversiteit die Grando Amersfoort ons heeft kunnen bieden hebben ervoor gezorgd dat wij gekozen hebben om de keuken, badkamer en vloer af te nemen en monteren. Al met al zeer tevreden en aan te raden voor vervolgklussen!
FOTO VAN JOEY DOEKHIE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door Jeroen op woensdag 7 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
Wij zijn super goed geholpen door Nick van der Laan. Vanaf het begin heeft Nick ons vriendelijk te woord gestaan en advies gegeven over onze nieuwe keuken en badkamer.
Hij luisterde echt naar onze wensen en als er iets moest worden aangepast was dit ook geen probleem. Prijs- kwaliteit is echt super, wij zijn erg blij met onze aankopen! Grando Utrecht en Nick zijn echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door E. Ardon op woensdag 10 mei 2017 17 | vestiging Zevenbergen
Echt geweldig heel goed werk geleverd een prachtige keuken goede service ,zal het bij iedereen aanbevelen . Kwaliteit en vakmanschap getuigen hieruit ,komen afspraken goed na in een woord geweldig een prima ervaring van mijn kant .
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door Gert van der Linden op dinsdag 9 mei 2017 17 | vestiging Bergambacht
Prima geholpen en voorlichting ontvangen tevens een goede vakman toegewezen gekregen voor de betegeling. De kwaliteit van het afgesproken concept kwam overeen met de afspraak. Wel moest ik zelf e.e.a. zelf doen dat was zwaar en toch onderschat door mijzelf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer kundig”
Door kees van steenis op vrijdag 5 mei 2017 17 | vestiging Breda
Zeer kundig en vriendelijk personeel/verkoper. Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte t.a.v levering. Hebben voldoende aandacht voor klant en service is goed. Montage en kwaliteit van onze keuken, toilet en badkamer uitstekend. Geen seconde spijt van onze keuze voor Grando Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Anette van Bovene op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Son
Wij zijn uitstekend geholpen in de vestiging Son. De keuken is van zeer goede kwaliteit. Het plaatsen verliep uitstekend, de monteur was zeer kundig en vriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden en kunnen Grando van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed”
Door Rick Blom op donderdag 20 apr 2017 17 | vestiging Zaandam
Bij nabestelling van twee kasten en een plank hout, heb ik de hoofdprijs moeten betalen omdat ik het toch nodig had. De keuken is mooi, maar toch een beetje een nare bijsmaak. De keuken is goed geplaatst en van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Dennis op zondag 26 mrt 2017 17 | vestiging Zaandam
Prima service. Alke zorg uit handen genomen. Problemen die zich voordoen zijn al opgelost voor je het weet. Prijs/kwaliteit zal het iets duurder zijn dan gemiddeld. Maar daar krijg je voldoende voor terug
Reactie of foto toevoegen
“100 procent tevreden”
Door Elbert V V op maandag 13 mrt 2017 17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Begin dit jaar hebben wij een keuken geleverd gekregen en zijn daar echt 100% tevreden mee. Alle afspraken werden netjes nagekomen zelfs toen wij moesten uitstellen met de voorbereidende werkzaamheden omdat we de sleutel toch een week later pas zouden krijgen. Toch hebben ze alles omgegooid om deze koof met spotjes op tijd af te hebben. (deze moest ook nog door hun gestuct worden). De keuken zelf stond er binnen twee dagen in en was ook gelijk helemaal af!! Super kwaliteit genoeg keuze en duidelijk uitleg gehad. Echt top bedankt!!
FOTO VAN ELBERT V V
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geplaatst”
Door Britt Gibney op woensdag 8 mrt 2017 17 | vestiging Tilburg
Mooi bedrijf. Goede kwaliteit en betaalbaar. Zeer klantvriendelijk. Denken mee over oplossingen en goede ideeen. Als je zelf met een idee komt, wordt daarop ingespeeld ipv het af te kraken (hadden we nl bij andere zaken wel). Inmeting ging niet helemaal goed en wordt nog gewerkt aan een oplossing maar al bij al tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwkeurig”
Door Denise vreeswijk op zondag 5 mrt 2017 17 | vestiging Lelystad
Zeer tevreden over advies, nakomen van afspraken en levering. Vorige keuken komt ook bij grando vandaan. Wij hebben meerdere keuken zaken bezocht maar grando staat voor prijs kwaliteit. Monteur werkt ook nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Beslist een aanrader”
Door van Rijbroek op vrijdag 17 feb 2017 17 | vestiging Lelystad
Grando adviseerde op een kantvriendelijke manier zowel de keuken die we eerder aangeschaft hadden als badkamer en toilet. De leveringen gingen perfect en de realisatie werd uitstekend verzorgd door montage partner van Jaarsveld. Keuzemogelijkheden en andere beslissingen tijdens de installatie werden prima overlegd en er was alle ruimte voor de klant. Het werk werd heel netjes gedaan. Vriendelijk, zorgvuldig, kwaliteit, samenwerking: top. Beslist een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Fanastisch resultaat”
Door Fam. De Groot op vrijdag 25 nov 2016 16 | vestiging Hilversum
Omdat wij van onze badkamer een inloopdouche wilden laten maken en onze w.c.'s nogal gedateerd waren, zijn wij naar Grando in Hilversum gegaan. De verkoopmedewerkster luisterde aandachtig naar onze wensen en nam vervolgens ruim de tijd om ons over de diverse mogelijkheden te informeren en te adviseren. Dat voelde goed en toen wij een heldere offerte ontvingen, was de koop snel gesloten. Het team dat de installatie verzorgde bestond uit vakmensen met veel ervaring, die goed op elkaar ingespeeld waren. Ze kwamen van tijd tot tijd met vragen en suggesties over en hoe sommige zaken uiteindelijk gedaan moesten worden, zoals de plaatsing van lampjes. En dat ging allemaal op een heel prettige manier. Maar het allerbelangrijkste is het eindresultaat; dat ziet er fantastisch uit. Service en kwaliteit, dat is wat wij ervaren hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Advies en service”
Door De Vries op vrijdag 11 nov 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima advies en service gekregen. Ook De klantvriendelijkheid is uitstekend. Keuken en badkamer worden door zeer vakkundige monteur geplaatst Prijs/kwaliteit verhouding goed. Kan Grando Hazerswoude dorp van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is een aanrader”
Door Koos van Hartingsveldt op vrijdag 21 okt 2016 16 | vestiging Doetinchem
Prettig en deskundig geholpen, de afspraken zijn goed nagekomen. We hebben een keuken van hoge kwaliteit. We hebben een kleine keuken, Grando is er in geslaagd om de ruimte optimaal te benutten. De keuken lijkt groter dan voorheen. Een keuken van Grando is een aanrader en betaalbaar.
FOTO VAN KOOS VAN HARTINGSVELDT
Keuken met optimale ruimtebenutting
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positief bericht”
Door Henriët op dinsdag 18 okt 2016 16 | vestiging Hengelo OV
Snel, deskundig. Rekening houdend met onze wensen. Goede kwaliteit en snelle en goede levering en montage. Vrienden hadden ook goede ervaringen, waardoor wij, na meerdere zaken te hebben bezocht, uiteindelijk kozen voor Grando. Wij zouden een volgende keer weer een keuken kopen bij Grando Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Sabine Tertnik op vrijdag 23 sep 2016 16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Via familie in contact gekomen met Grando keuken en badkamers. De medewerkers hebben een goede service verricht. Kwaliteit in de geleverde spullen. Helpen met inrichten. Luisteren naar wensen van de klant. Wij zijn benieuwd of de service zo goed blijft als er iets blijkt te zijn, wat wij absoluut niet verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas”
Door Mark op donderdag 14 jul 2016 16 | vestiging Emmen
Het ontwerp en de kwaliteit van het sanitair is zeer goed. Het plaatsen van de badkamer en de begeleiding door Grando waren dramatisch slecht. Verkeerde maten, tegelwerk dat op sommige plaatsen twee keer over moest en doucewand was eigenlijk niet geschikt voor dit ontwerp. Om het werkzaam te krijgen is er een dwars steun geplaatst in de douche. Helaas niet fraai.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en goede service”
Door Gerard Hartevelt op zondag 3 jul 2016 16 | vestiging Hoofddorp
Goed advies gekregen vanaf begin tot het eind. Bij het leveren van de keuken, was er een verkeerd type koelkast geleverd. Dit werd de zelfde dag nog in orde gemaakt. Ook het montage team was erg goed. Kortom, een aanrader voor mensen die van kwaliteit en goede service houden
FOTO VAN GERARD HARTEVELT
Keuken in U vorm
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit en service”
Door Pauline op dinsdag 10 mei 2016 16 | vestiging Son
Prima geholpen en er is goed meegedacht met onze wensen, de plaatsing liep volgens een goed opgesteld schema en alles is vervolgens keurig afgewerkt. Goede kwaliteit en service. Een goede keuze om voor de kwaliteit van Grando te kiezen
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Romp op vrijdag 6 mei 2016 16 | vestiging Hoorn NH
Mooi bedrijf! Ruime keuze met verstand van zaken, denkt erg met je mee en denkt in oplossingen. Goede kwaliteit van meubels en apparatuur. Tijdens het advies gesprek wordt echt de tijd genomen en kunnen we heerlijk genieten van de rust in de showroom. De keuken en badkamer zijn beide goed geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuze”
Door Familie Friebel op zondag 1 mei 2016 16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Tijdens het aankoopproces is er veel tijd en energie gestoken in het ontwerpen van de badkamer en het kiezen van de juiste materialen en producten. De adviseur kon "helemaal los" gaan met zijn fantasie hetgeen een mooi ontwerp opleverde. De levering was netjes op tijd en compleet en de montage was van een hoge kwaliteit. De extra service bij de tijdelijke mobiele douche is ook zeer op prijs gesteld. Kortom: wij zijn blij dat we voor Grando Hoogvliet hebben gekozen.
FOTO VAN FAMILIE FRIEBEL
Bad met douche
Reactie of foto toevoegen
“Verkoop goed aflevering minder”
Door Chris op maandag 22 feb 2016 16 | vestiging Middelburg
Het verkooppraatje en de tussentijdse gesprekken zijn zeer goed. Het afleveren en na komen van afspraken een stuk minder. Bij levering van de keuken ontbrak de koel/vriescombinatie en een passtuk. Hierover was niks van tevoren gemeld. Bij montage bleek dat er een apparaat niet naar behoren werkte. We moesten uiteindelijk ruim 3 weken wachten tot dat er een monteur kwam van het desbetreffende merk. Dit had ook anders opgelost kunnen worden door het apparaat zo snel mogelijk te vervangen. Verder wachten nog op 3 passtukken en montage hiervan. We worden verder op de hoogte gebracht, maar we moeten er zelf telkens achteraan. We waren bereid om wat meer uit te geven voor kwaliteit en service, maar uiteindelijk valt het ons behoorlijk tegen. De monteur is wel super. Hij heeft de keuken zeer netjes gemonteerd (zover hij kon). En problemen perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Marcel de Reus op vrijdag 12 feb 2016 16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht met goede en deskundige advisering. Ook werden goede ideeën aangedragen. Mooie en goede kwaliteit van de materialen. Werkelijk perfect gemonteerd. Tijdens de montage werden we ook geraadpleegd over onze wensen en konden we zaken aanpassen.We kunnen gaan genieten van de voor ons perfecte badkamer.
FOTO VAN MARCEL DE REUS
badkamer met mooie materialen
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Het ziet er erg mooi uit! Bedankt voor het delen van de foto en uw ervaring. Heel veel plezier in uw nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Service”
Door R.R.E. van Beek op zondag 24 jan 2016 16 | vestiging Doetinchem
Zeer goede service met uitzoeken en bestelen van onze badkamer en alles op tijd geleverd product zeer goede kwaliteit afspraken naar komen wij zijn zeer tevreden .Een aanrader voor iedereen.Bij levering van goederen was het personeel vriendelijk en bekwaam.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen, uw ervaring delen we graag met de adviseurs in Doetinchem. Erg bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Prima bedrijf”
Door Jim op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Son
We hebben een fijn gesprek met adviseur gehad. We hebben nu een mooie keuken van prima kwaliteit. Het montagebedrijf heeft goed en netjes gewerkt. Er is geleverd volgens afspraak. Wij zijn tevreden. Prima bedrijf om een keuken te kopen en te laten plaatsen.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jim en bedankt voor het delen van uw ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Prima tevreden”
Door koolen op vrijdag 11 dec 2015 15 | vestiging Delft
alles mbt tot de aankoop was heel goed. Alleen het afhandelen en terugbellen nav enkele vragen duurt te lang en is onnodig. Dat gaat uiteindelijk ten kostte van de kwaliteit van de totale aankoop. Verder prima tevreden over Marc en zijn collega Patricia.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Patricia, Bedankt voor uw reactie en het aandragen van het verbeterpunt. Hiermee kunnen we onze service alleen maar verbeteren. We zullen dit bij de vestiging in Delft neerleggen, zodat ze hier in de toekomst nog beter op kunnen letten.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en deskundig”
Door Jacco Bogers op donderdag 3 dec 2015 15 | vestiging Son
Mooie keuken gekocht, alles werkt naar behoren en ziet er helemaal top uit! Levering netjes op tijd, uitstekende kwaliteit! Bij aanvullende vragen snel antwoord en netjes en deskundig geholpen door de keukenadviseur.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Jacco, Fijn om te horen en bedankt voor het delen van uw ervaring. Altijd leuk om te lezen als iemand zo'n reactie achterlaat. Heel veel plezier in uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Alderliesten op vrijdag 13 nov 2015 15 | vestiging Breda
Goede adviseur. waarbij veel mogelijk heden zijn besproken en bekeken. Goed rekening gehouden met budget. Goede levering, mooie prijs / kwaliteit verhouding. Netjes gewerkt! Super tevreden en erg blij met onze nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Echt heel slecht”
Door Rens op vrijdag 9 okt 2015 15 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet beneden laten doen. De afwerking is echt om te huilen. Tegels zitten scheef, voegen met gaten erin, scheve voegen, ontzettend dikke kitranden waar dat niet nodig is, afwerkrandjes sluiten niet op elkaar aan in de hoeken, etc. Vervolgens sturen ze iemand om het netjes te maken en zelfs die geeft aan, om het netjes te krijgen moet eigenlijk de hele badkamer opnieuw gedaan worden … ik kan het zo goed mogelijk maken maar helemaal netjes wordt het nooit. Februari zou alles klaar zijn en eind oktober komen ze het laatste dingetje doen …… Vloerverwarming laten leggen. Grando koopt dit van Magnum maar leveren wel een uitgeklede thermostaat erbij waar je nagenoeg niks mee kan instellen….je mag wel net zo veel betalen als voor de vloerverwarming met uitgebreide thermostaat van Magnum. Douchekraan werd geleverd met een kapotte thermostaat, je zou denken dat ze dit snel oplossen maar nee, we hebben nagenoeg 2 weken moeten wachten voordat we warm konden douchen in een gloednieuwe badkamer. Al met al echt heel slecht, doe je zelf een plezier en loop met een grote boog om Grando heen want de prijs kwaliteit verhouding is bij Grando echt heel erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Fam Hagedoorn op zondag 20 sep 2015 15 | vestiging Hilversum
Prima service ,klantvriendelijk,en een mooie showroom , ook goede kwaliteit van de keukens die er staan en de levering was op afspraak en gedaan ook de montage ging vlot en soepel . Zodat wij uiteindelijk konden genieten van onze nieuwe keuken en gezellig konden kokkerellen aan het kookeiland .
FOTO VAN FAM HAGEDOORN
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Nicky op vrijdag 18 sep 2015 15 | vestiging Son
Bedankt Paul en collega's voor de goede service! Super mooie keuken en tegels gekocht, super kwaliteit en een goede service gehad.
Als iemand ergens goed geholpen wil worden ben jij bij Grando Son op het goede adres.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mieke op donderdag 27 aug 2015 15 | vestiging Middelburg
Grando is top! Zeer tevreden van onze keuken en badkamer! Ga zeker langs bij Grando als je op zoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Een echte aanrader! Vriendelijke verkopers, goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Percy Kropff op vrijdag 7 aug 2015 15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Prettig advies. Alle tijd. In onze beleving goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden het bedrijf zeker aanraden. Enige opmerking: de geadviseerde recirculatie afzuiging functioneert niet naar behoren. Bij nader inzien hadden wij liever van het bestaande afvoerkanaal gebruik gemaakt. Dat is jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Open benadering”
Door Nalini op vrijdag 7 aug 2015 15 | vestiging Hoofddorp
In tegenstelling tot andere keuken leveranciers heb ik ervaren dat Grando Hoofddorp niet met vooroordelen een klant benaderd. ( Dit heb ik bij andere leveranciers gemerkt en daarom niet bij hen besteld). Het is uiteraard een persoonlijke afweging, omdat ik het een belangrijke voorwaarde vind. Naast inhoudelijke kennis, kwaliteit en prijs heb ik dus bewust hierop gelet bij de aankoop. Resultaat: een hele mooie keuken die bij mij past! Zelfs bij kleine miscalculaties (die ik over het hoofd heb gezien) heeft de adviseur creatief met mij mee gedacht.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (95 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (33 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (49 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (39 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (95 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (33 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (21 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (29 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (35 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (123 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (16 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (40 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (37 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (61 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (54 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (91 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (91 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (107 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (91 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (19 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (77 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (29 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (69 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (109 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (105 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (144 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (43 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (60 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (45 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.