Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Geplaatste keuken”
Door A Schenk op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht en laten plaatsen . Op de bovenplank na was alles aanwezig (plaat komt nog). Alles kwam verder vlgs afspraak. Door brand in filiaal grando emmen was het contact wat moeizamer. Verder zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenlevering”
Door Boris op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Emmen
Ongeveer een half jaar geleden een keuken gekocht bij Grando Emmen. Een fijn gesprek gehad met de heer Robben. Vervolgens werd de keuken geplaatst, en daar begon ook het gezeur. De keuken werd niet volledig geleverd, we zijn nu 3 afspraken met de keuken monteur verder en de keuken is nog steeds niet volledig af. Er wordt vanuit de kant van Grando niet gecommuniceerd richting mij. Vervolgens probeer je de Grando telefonisch te bereiken en ook dat lukt niet. Monteurs die terug zouden bellen wat ook niet gebeurt. Afspraken die niet nageleeft worden. Het is jammer dat het zo is gegaan want de keuken is verder erg mooi geworden. Maar de afwerking laat op zich wachten. De manier waarop Grando Emmen met haar klanten omgaat is daarom naar mijn mening erg slecht en zou Grando Emmen bij niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaringen”
Door Mirjam op donderdag 20 sep 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben bij Grando Emmen een keuken en badkamer en WC gekocht. Bij de plaatsing en daarna zeer slechte ervaringen. De verkoopster bood tijdens de aankoop aan om onze "projectbegeleidster" te zijn. Helaas was zij niet bereikbaar, een aantal zaken dreigden totaal verkeerd te lopen maar het is dankzij de monteurs en niet dankzij Grando dat het project toch door kon gaan. Nu zijn we een maand later, er ontbreekt nog e.e.a. en we zitten met een aantal vragen maar er is niemand meer te bereiken. We hebben gebeld, gemaild maar geen enkele reactie meer. Kortom, zeer slechte service. Koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Diana op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht in Emmen. Tijdige levering. Monteur met hoge kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Jaccoline op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht, absoluut tevreden. Fijne ondersteuning bij het uitkiezen van de keuken en een secuur en zorgvuldige montage. Zelfs tevreden over de afhandeling van kleine niet kloppende dingen! Helemaal goed!
FOTO VAN JACCOLINE
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Wilma Stokman op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Emmen
We hebben een keuken gekocht, alles is uitgezocht met adviezen van de verkoper, en alles is goed geregeld conform de afspraak. Wij zijn super tevreden!
FOTO VAN WILMA STOKMAN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameraankoop”
Door Jessica ten Cate op dinsdag 26 jun 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben bij Grando Emmen een nieuwe keuken en badkamer gekocht. We zijn zeer goed geholpen door Tessa. Mooi ontwerp en snelle service. De kleur van de wastafel is niet juist maar ook dit wordt adequaat opgepakt en opgelost. Al met al zijn wij heel blij met onze keuken en badkamer!
FOTO VAN JESSICA TEN CATE
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Klachten worden niet serieus genomen”
Door Hertog op dinsdag 12 jun 2018 '18 | vestiging Emmen
Badkamer gekocht. Materiaal en montage verliep via Grando. Ons werd dit ook voortdurend verzekerd. Montage verliep slecht, bijvoorbeeld; vloer loopt naar de verkeerde kant af, drain ligt te laag. Nadat de montage plaatsvond, een ander bedrijf om een second opinion gevraagd, deze oordeelde dat alles eruit moet om het nog goed te krijgen. Grando zelf gaf bij inspectie bijvoorbeeld aan dat het om toleranties gaat terwijl er vreselijk veel hoogteverschillen in het tegelwerk zit. De klachten worden geheel niet serieus genomen. Verder raad ik iedereen aan, elk detail, hoe klein of onbelangrijk ook schriftelijk vast te laten leggen. Wij hebben te goeder trouw de mooie woorden van de verkoper geloofd. Zo was meneer vergeten het inbouwresevoir van het toilet op de orderbevestiging te noteren. Zou hij nog in orde maken, wat blijkt na lang aandringen? Wij hebben 3 verschillende orderbevestigingen met dezelfde datum!! En deze man heeft ons de versie met het vergeten artikel laten ondertekenen maar met 1 druk op de knop tegelijkertijd bij de groothandel een merk besteld dat wij beslist niet wouden!!! Daar was voortdurend over gesproken. Vriendelijkheid tot aan het ondertekenen van het contract, daarna word je niet meer geholpen!
REACTIE VAN HERTOG
Pas na het plaatsen van de review op 12 juni jl. heeft Grando Emmen gereageerd. Op 12 juli kwam de vestigingsmanager op huisbezoek en hij heeft de gebreken ook vastgesteld en toegezegd, dat het hoofdkantoor dat hij inmiddels op de hoogte had gebracht, ook zijn bevindingen van deze inspectie zou meedelen. Binnen een week was hiervan een terugkoppeling beloofd. Maar na ruim 3 maanden herhaaldelijk verzoeken om deze terugkoppeling, hebben wij nog steeds niks vernomen van de Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader om hier te gaan kijken”
Door Reinhold en Gea op donderdag 24 mei 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben een keuken gekocht. Het zijn vriendelijke mensen en luisteren goed naar wat we wilden. Er is uiteindelijk een mooi ontwerp uit gekomen waar we zeer te spreken over zijn. De levering is niet helemaal goed gegaan verkeerde onderdelen of ontbrekende onderdelen. Maar dat is hier geen probleem en ze blijven ons net zo behandelen als toen we nog bezig waren met de koop van de keuken. Ik zou mensen die op zoek zijn naar een keuken zeker aanraden om bij Grando een kijkje te nemen. En ik wil zeker Richard bedanken voor de goede service en we komen zeker weer terug.
FOTO VAN REINHOLD EN GEA
Mooi ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geadviseerd”
Door Helen van den Berg op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Emmen
We zijn heel goed geadviseerd en er was alle tijd voor ons wanneer we een afspraak hadden. Er werd goed mee gedacht met onze wensen en we zijn heel blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw een keuken van Grando”
Door Fam. R. Dokter op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Emmen
Opnieuw een keuken van Grando! In onze vorige woning hadden we in 2016 een prachtige keuken van Grando laten plaatsen. Vorig jaar besloten we toch ruimer te gaan wonen en wisten ons huis snel te verkopen, mede door de moderne keuken. ;) In het nieuwe huis was de keuken aan vervanging toe en gezien onze vrij recente uitstekende ervaringen met Grando, was de keuze snel gemaakt. Uiteindelijk kwamen we op dezelfde keuken, aanrechtblad en apparatuur uit, gewoon omdat het in de vorige keuken zo goed beviel en zo'n geweldige uitstraling had. Natuurlijk wel iets andere opstelling, omdat het een andere ruimte is. Weer uitstekend geholpen door Marcia en Richard, om al onze wensen te realiseren, en vakkundige montage door Raymond. We zijn "opnieuw" helemaal happy met onze nieuwe Grando keuken!! :D
Reactie of foto toevoegen
“Fijne samenwerking”
Door Kris & Marianne Tiemens op woensdag 31 jan 2018 '18 | vestiging Emmen
Wij hebben eind vorig jaar een keuken gekocht en geleverd gekregen door Grando Emmen. Het was vanaf het tekenen/ontwerpen en overbrengen van onze ideeën tot en met het definitief bestellen en plaatsen van de daadwerkelijke keuken zonder meer een fijne samenwerking. Marcia heeft ons gedurende het hele proces geweldig geholpen en Charles heeft onze keuken geplaatst alsof het zijn eigen was! Zoals je kunt begrijpen zijn wij erg tevreden en gelukkig, dus zoek je een keuken kom dan eerst even bij Grando in Emmen langs en vraag naar Marcia!
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing zonder enig manco”
Door Ed Hogendoorn op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht. Heel goede kennis en service. De keuken is geplaatst zonder één manko. Echt top.
FOTO VAN ED HOGENDOORN
Keuken tijdens de montage
+ Toon extra foto van Ed Hogendoorn
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door M. Haan op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Emmen
Goed en duidelijk advies door Richard Robben en keurig en op tijd geplaatst door Raymend.
FOTO VAN M. HAAN
L keuken
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Scholtens op vrijdag 24 nov 2017 '17 | vestiging Emmen
Ontzettend tevreden over zowel de aankoop als het eindresultaat. Ondanks hier en daar een paar tegenslagen, is alles keurig opgelost door het team van Grando Emmen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden, professioneel en prettig”
Door Ans van Zanten op zondag 12 nov 2017 '17 | vestiging Emmen
Bij Grando Emmen een keuken gekocht. Professionele advisering door Marcia, wat mede dankzij de vele vragen heeft geleid tot een mooi en zeker ook praktisch ontwerp. Daarnaast was het ook leuk en gezellig zaken doen. Alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. De herlevering van een kastje was noodzakelijk, maar ook dit werd vlot en goed afgehandeld door Marcia en Richard. Mocht u op zoek zijn naar een nieuwe keuken, zou ik u Grando Emmen zeker aanraden. Ik heb al veel complimenten mogen ontvangen van familie en vrienden.
FOTO VAN ANS VAN ZANTEN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Renate Zomer op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Emmen
Erg tevreden over het hele proces. Van uitzoeken tot levering van de keuken. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Richard.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie winkel”
Door J. Bijl op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Emmen
Mooie zaak, met deskundig personeel. Wij zijn erg tevreden met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door fam. Van der Scheer op maandag 29 mei 2017 '17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden over de advisering en de service van de heer Robben. Hij dacht mee en deed er alles aan om de keuken op de door ons gewenste datum te leveren.
Bij de installatie van de keuken deden zich een paar problemen voor, maar die heeft hij (samen met de monteur) snel en adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H Bos op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We zijn goed geholpen en geadviseerd door Richard Robben, die tevens de keuken heeft ingemeten. De keuken is keurig afgemonteerd door Raymend. Zeker de moeite waard om bij dit bedrijf een kijkje te nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Hier starten”
Door R. op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Vriendelijk en meedenkend. Zeer ruime keuze in een grote en keurige showroom. Alles is geleverd zoals overeengekomen en keurig geplaatst. Hier is de klant nog koning !
Kortom, keuken of badkamer nodig ? Begin hier met zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad”
Door Fam. P. Niezing op zaterdag 4 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Omdat wij schade hadden aan ons keukenblad, zijn wij naar Grando keukens in Emmen gegaan. Dhr. Richard Robben heeft ons daar prima geholpen en een schade rapport voor ons opgesteld. Daarna hebben we een nieuw blad uitgezocht. De inbouw monteur van Grando (Remon) heeft dit blad zeer vakkundig en netjes voor ons gemonteerd. Onze ervaring met Grando keukens bij het herstellen van ons keukenblad is zeer positief
Reactie of foto toevoegen
“Echt advies”
Door Rosalie op vrijdag 3 feb 2017 '17 | vestiging Emmen
We waren al bij meerdere winkels geweest op basis van de Qasa recensies. De meeste waren een teleurstelling. Geen tijd, weinig interesse, totaal geen advies. Uiteindelijk via een doorreis in Emmen uitgekomen ben daar bij de Grando langsgeweest. Wat ons opviel was dat de adviseur ook echt advies gaf! Dat was eerst winkel die dat deed! We hadden wat in gedachte en Richard heeft bekeken of die mogelijkheden konden of niet. Het een was mogelijk, het ander niet, kwam met advies, was erg prettig! Emmen lag niet bij ons naast de deur maar we zijn uiteindelijk toch hierna terug gegaan omdat hier een goed gevoel hadden. Nette afhandeling, konden de wasemkap al eerder ophalen en hij netjes gemonteerd. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN ROSALIE
Keuken van Grando Emmen
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door a.sijtsma op zaterdag 24 dec 2016 '16 | vestiging Emmen
prima service en een klantvriendelijke adviseur, resultaat een mooie keuken met alle gemakken van deze tijd. Een strakke witte keuken, zonder grepen, met een grote combinatie oven, koelkast op aanrecht hoogte en een vaatwasmachine.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas”
Door Mark op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Het ontwerp en de kwaliteit van het sanitair is zeer goed. Het plaatsen van de badkamer en de begeleiding door Grando waren dramatisch slecht. Verkeerde maten, tegelwerk dat op sommige plaatsen twee keer over moest en doucewand was eigenlijk niet geschikt voor dit ontwerp. Om het werkzaam te krijgen is er een dwars steun geplaatst in de douche. Helaas niet fraai.
Reactie of foto toevoegen
“Kan het aanbevelen”
Door Bert Rengers op zondag 3 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Prima service, afspraak is afspraak! Wij zijn zeer tevreden met de geleverde keuken. De monteur was zeer vakkundig en heeft een uitstekend eindproduct neer gezet! Zou Grando zeer zeker aanbevelen om zaken mee te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Kuper op vrijdag 4 mrt 2016 '16 | vestiging Emmen
Grando heeft ons goed geadviseerd voor de herinrichting van een badkamer met bad, douche en wc op de bovenverdieping en een douche, wc en bijkeuken op de begane grond. De verbouwing werd verzorgd door Differente die in een woord fantastisch werk geleverd heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Kookplaat”
Door Diane op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Emmen
Grando had precies wat wij zochten ! Wel een discussie over hoe en wat maar daar zijn we uiteindelijk naar tevredenheid uit kunnen komen. De monteur was heel erg goed en zeer klantvriendelijk. Correcte afspraken die goed zijn nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede showroom”
Door martin op zaterdag 14 nov 2015 '15 | vestiging Emmen
Goed showroom. Uitstekend meegedacht in de beste opstelling voor deze keuken voor in de werkplaats. Tijdige levering van de completen opstelling (dus geen missende onderdelen en dergelijke). Tijdig geïnformeerd over aflevering.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Martin, Wat fijn om te horen, bedankt voor het delen van uw ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Mevr.G.H.v.Lunteren-Schoemeijer op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Emmen
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken en badkamer. De afspraken worden prima nagekomen en het personeel is erg aardig. De monteurs die komen zijn werkelijk prima en doen wat ze zeggen. Een aanrader dus!
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan te bevelen.”
Door John Pepers op vrijdag 3 apr 2015 '15 | vestiging Emmen
Keuken laten plaatsen. Schandalige afwerking. Omdanks eerdere toezeggingen eea op te lossen , doetrn niets meer. Betreft Grando Emmen. Totaal geen service. Totaal niet aan te bevelen.

Naschrift ontvangen op 28 januari 2016: In februari keuken laten plaatsen door grando Emmen Schandalige afwerking Klacht ingediend bij retail service Ondanks allerlei toezeggingen meestal telefonisch, geen enkele oplossing geboden of t kost je weer veel geld

Naschrift ontvangen 3 november 2016: Zeer zeer slechte ervaring Degene die de keuken plaats Koot uitvStadskanaal werkt. Nog slechter Werkt niets af maakt zonder overleg zijn eigen tijden En rekent veel extra. Zo begint die op de eerste dag zonder afspraak door tot 23.00, om vervolgens 5 dagen later weer eens terug te komen. Afwerking na 2.5 jaar nog steeds niet. Een absolute afrader Inmiddels vernomen dat hij ook bij de buurman werkt. Wil een ieder daarvoor waarschuwen. Meerdere malen contact gehad met hoofdkantoor Waalwijk gedeeltelijk tegemoet gekomen. Er zijn meerdere zaken in Emmen, die deel uitmaken van hoofdvestiging in Waalwijk. Let op
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Önder çinar op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in amersfoort. Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe keuken. Wij zijn super goed geholpen door de medewerkers en met goede adviezen. Zij denken echt met je mee, ze komen met goede ideeen. Ik kan iedereen wel aanraden. kom naar Grando keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
REACTIE VAN MICHAEL GROTENTRAAST
Beste heer Birtantie, Het lijkt helemaal nergens op hoe U met klanten omgaat, het is een schande. We zijn al 8 maanden aan het wachten op een badkamer die helemaal af is. Sinds september is er niets meer aan gebeurd. Jullie zijn o.a. 11X wezen kitten voor reparatie en lekkage, dus jullie zijn inderdaad veel langs geweest. Te veel wat mij betreft maar om op basis daarvan te concluderen dat de service goed is. Het is een grof schandaal om ons te beschuldigen van een agressief schoonmaakmiddel, we hebben water gebruikt. Er was lekkage van april t/m augustus nu niet meer, dat klopt. De beoordelaar van de Geschillen Commissie heeft al vastgesteld dat een aantal wandtegels die geplaatst zijn in mei niet goed zijn. Verder werd er op de bijeenkomst in Den Haag door de Commissie terecht opgemerkt dat er tegenstrijdigheden zitten in Uw verhaal. Feit is dat we 8 maanden verder zijn en er geen excuses is gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Bas en Pauline Bakker op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete badkamer uitgezocht, omdat de badkamer die we hadden niet aan onze wensen voldeed. Er is een team met professionals opgezet en zij hebben nauwkeurig en netjes gewerkt. We hebben nu een badkamer waar je in weg kan dromen, top werk!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door H. op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Superieur, werkte erg zorgvuldig.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door SL Schlundt Bodien op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Erg blij met onze nieuwe keuken. Ondanks dat het allemaal wat langer duurde dan gepland zijn we tevreden over het feit dat we erg goed zijn gecompenseerd de plaatsing en montage ook goed gedaan allemaal
FOTO VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Keuken met fornuis
+ Toon extra foto van SL Schlundt Bodien
REACTIE VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Hele mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd”
Door Christina Harutiunian op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een grote aankoop gedaan bij grandokeuken en ik ben heel blij met mijn keuken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een erg lastige klant was, omdat ik alles tip en top wou hebben. Met dank aan de vriendelijke en zeer geduldige medewerkers van grandokeuken, ben ik zeker geslaagd! En genieten mijn familie en ik van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Chreola pintore op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken. Goede ervaring. Zeer deskundige hulp

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2018: De keuken is al geleverd en het bevalt super.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door R. Besters op dinsdag 10 jul 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hadden aanvankelijk nog de vrees en het vooroordeel dat de verbouwing van onze badkamer en toilet een hoop gedoe zou opleveren met aannemers. Maar dat absoluut niet het geval. Misschien hebben we ontzettend geluk gehad, maar onze aannemer Wim van Bruggen was echt een schot in de roos. Alles is helemaal naar verwachting geplaatst, hoog afwerkingsniveau, pro actief en er werd bij moeilijkheden echt meegedacht naar goede oplossingen. Maar beter nog, de aannemer is echt doorgegaan tot alles naar onze zin was. In één woord: klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door Laura op dinsdag 19 jun 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Bekwaam en vriendelijk personeel. Er werd goed naar de wensen geluisterd. Montage verliep netjes, zeer tevreden over het resultaat.

Aanvulling ontvangen op 31 juli 2018: Begin dit jaar zowel een badkamer als keuken gekocht bij Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Mooi ontwerp en een top service. Zeer tevreden over de installatie gedaan door aannemer Wim van Bruggen, Wb Installatie Service. Alles is naar wens geplaatst, hoog afwerkingsniveau, werkt pro actief en denkt mee over de beste oplossingen/mogelijkheden. Daarnaast is het stucwerk gedaan door Stukadoorsbedrijf Jouri Epskamp en het tegelwerk door Dennie Stone Tegelwerk. Ze gaan allen professioneel en netjes te werk en hebben kennis van zaken. Al met al een zeer positieve ervaring, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door T. Brundel op woensdag 30 mei 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vorig jaar voor het eerst Bij Grando Amersfoort naar binnen gestapt om te praten over een nieuwe badkamer en toilet. Dit kwam mede door de goede beoordelingen op reviewsites. Ik werd meteen heel vriendelijk geholpen. De ideeen vanuit Grando waren erg leuk en ze dachten erg goed met me mee. Dat ik alles pas dit jaar wilde plaatsen was geen enkel probleem. Dit jaar zijn de plannen meerdere keren doorgenomen en werden kleine veranderingen gewoon doorgevoerd. Over grotere veranderingen werd erg goed meegedacht. De plaatsing zelf verliep netjes en ook bij de opkomende problemen werd goed gehandeld. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Een zeer mooie luxeuze badkamer en een net toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Tip top geregeld”
Door De Kort op woensdag 11 apr 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Badkamer en Toilet (begane grond) in ons huisje uit 1906. Van gesprek in de showroom, uitvoering en oplevering gewoon tip/top geregeld. Strak gepland en uitgevoerd. Het betekende een aardige renovatie waar het Totale Team Jonathan Vega al met al de gehele maand januari hard aan gewerkt heeft. En als Jonathan na een nachtje erover slapen te hebben zelf vindt dat iets anders moet, dat wordt het gewoon opnieuw. Team Jonathan is TOP. Hard werken maar ook veel gezelligheid. Na 4 weken in en om ons huisje dachten wij: Hate to see you go, love to watch you leave ;-).
FOTO VAN DE KORT
Wastafelopstelling
REACTIE VAN DE KORT
Toilet beneden.
REACTIE VAN DE KORT
Badkamer, Douche
REACTIE VAN DE KORT
Toilet in de Badkamer
REACTIE VAN DE KORT
Douche en Toilet
REACTIE VAN DE KORT
Wastafelmeubel in de badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super gedaan”
Door Kishen Missier op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Op aanbeveling van mijn ouders eens een bezoek gebracht aan Grando voor een nieuwe badkamer. En ik moet eerlijk zijn, geen woord gelogen door m'n ouders. Meteen enthousiast ontvangen! Daar houden we van! Er zin in hebben en uitstralen dat je het leuk vindt datgene te doen wat je doet! Je krijgt immers geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Alles van begin tot einde klopte intro, advies en heeeel belangrijk de prijs en natuurlijk het resultaat. Naderhand hadden we wat zaakjes die nog bijgewerkt moesten en kosten nog moeite werden gespaard. Grand Amersfoort super gedaan en dank dat jullie er een feestje van hebben gemaakt!!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door M.H. Netelenbos op zondag 25 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer bij Grando-Amersfoort gekocht. Zowel over het verkoopgesprek als de wijze waarop de monteurs hetgeen overeengekomen was bij ons thuis hebben gerealiseerd, zijn wij enorm tevreden. Het is in één woord TOP!
REACTIE VAN M.H. NETELENBOS
De badkamer is helemaal af!
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
Reactie of foto toevoegen
“Van lade knoppen naar nieuwe keuken”
Door Hans en Ellen op dinsdag 13 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij waren op zoek naar nieuwe knoppen voor onze oude keuken en bij
verschillende keuken dealers geweest, toonde weinig of geen interesse,tot dat wij bij Grando keukens binnen kwamen. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen door de ondernemer van dit bedrijf. De knoppen, welke wij zochten waren er niet, maar de ondernemer bood ons een kopje koffie aan en ging zijn verhaal vertellen. Zou u in de toekomst een andere keuken gaan kopen? Ja in de toekomst wel en maakte op 3d complete opstelling, zoals wij wilden hebben. Een strakke glanzende witte eiland keuken met een zwart composieten werkbladen. Wij hebben de tekening meegekregen en werden paar maanden later gebeld door de ondernemer en de keuken gekocht. Dit is ondernemen en komt al zijn afspraken na. Dus aan te bevelen!

Aanvulling ontvangen 14 februari 2018: De keuken is geleverd en bevalt ons buitengewoon.Veel reactie van vrienden. Denise is een goede verkoper met veel verstand van zijn vak.
FOTO VAN HANS EN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wilma Plooij op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN WILMA PLOOIJ
Verbluffend resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door D.N Peek op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij werden goed en professioneel geholpen door Samira
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sjaak nieuwenhuis op woensdag 17 jan 2018 '18 | vestiging Amersfoort
bij grando amersfoort een badkamer gekocht, en geplaatst door vega. Jonathan Vega en zijn team hebben alles op tijd en zeer deskundig en netjes geinstaleerd. Ook is er een nieuwe cv ketel geplaatst . Vega is zeer zeker een aanrader. Jonathan en jou team BEDANKT!!!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Barry op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Goede adviseur. Mooi materiaal en apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Spijt”
Door Theo op maandag 8 jan 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Spijt, nooit weer een badkamer bij Grando. We zijn nu ruim 9 maanden bezig. Spijt dat ik niet eerder de Geschillencommissie in heb geschakeld. Zag net dat mijn review verwijderd is, dus ik probeer het nog een keer. Bij de badkamer ging alles fout. Dinesh blijft zeggen dat het goed komt, maar omdat niet de juiste leidingen zijn gelegd en de tegels scheef zijn geplaatst, zal het nooit meer echt goed komen. En bijna de hele winter zonder verwarming is best koud, maar kennelijk lukt het niet om het op te lossen. Intussen doen ze er al maanden over om nog relatief kleine dingen op te lossen, zo wacht ik al 5 maanden op een toiletzitting! Het hoofdkantoor is erbij geweest en heeft mij op alle punten gelijk gegeven, helaas geeft dit ook geen actie.
Mijn advies, niet naar Grando. Als je het toch wilt, leg alles minutieus vast en spreek schadevergoedingen af. Meer dan 9 maanden over een eenvoudige badkamer, dat is toch absurd!
REACTIE VAN MAURIE
Hoe is dit afgehandeld?
Reactie of foto toevoegen
“Redding door monteur”
Door Brundel op zondag 3 dec 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Na een eerste goede verkoop daarna slechte ervaring. De zeer kundige monteur heeft onze badkamer gered. Volgende keer zou ik dat zonder Grando doen en rechtstreeks bij een goede, kleine zelfstandige.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en nieuw toilet”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 '17 | vestiging Amersfoort
In het algemeen hadden wij een goede ervaring met Grando. Enkele details konden beter, zoals de aflevering van de benodigdheden, wat op het laatste moment veranderde. De installatie geschiedde vakkundig en in goed overleg.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door M. van Drie op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door de adviseur, levering en installatie conform afspraak, nette service achteraf. Heel tevreden met het verloop van de aanschaf en resultaat van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed bevallen”
Door Cees en Petanja Maters op dinsdag 17 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer besteld bij Grando Amersfoort en dit is ons heel goed bevallen.Goed advies gekregen. Het team dat de badkamer kwam installeren was echt geweldig! Bedankt Jonathan Vega, Chris, Timon en Rafiek!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Wout van Dijk op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen in de showroom van Grando. De prachtige compositie van tegels, inloopdouche, wastafel, toilet etc. kregen we in 3D-format mee. Het uiteindelijke resultaat is geheel in overeenstemming met de schets. De voorspelde tijdsduur van de werkzaamheden (ca. 2,5 week) was geheel juist. Het team van Jonathan Vega (Chris, Timo, Rafiek en Jonathan) hebben de klus uitstekend geklaard.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Ed Nakken op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht, na goed advies en een mooie tekening zijn wij met Grando in zee gegaan en hebben daar zeker geen spijt van, wij zouden dit zeker te weten weer doen als het zo ver mocht komen maar genieten nu eerst van onze mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door Badouri op dinsdag 26 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Bij Grando kan je werkelijk jouw droomkeuken samenstellen. Hier is mogelijk wat andere aanbieders je niet kunnen bieden. Tijdens het samenstellen van de keuken wordt er met je meegedacht en naar oplossingen gezocht. Ook mochten wij de voorbeeld frontjes meenemen om te vergelijken met onze tegels en bijpassende verf voor onze muren uit te kiezen. Onze keuken is onlangs geplaatst en we hebben enorm veel complimenten gehad. Ze werken met vriendelijke en vakkundige verkopers en monteurs die zeer netjes te werk gaan.

Aanvulling: Tijdens de bezorging is er ongelukkigerwijs schade gemaakt aan onze woning. Dit is zonder problemen vergoed en dat is ook 1 van de redenen waarom wij Grando aanraden.

Kortom: Top bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.