Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1938 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren961 ervaringen
4 sterren734 ervaringen
3 sterren60 ervaringen
2 sterren54 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Geen klagen”
Door Angela op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Utrecht. Vanaf de binnenkomst was het gevoel goed. Kevin heeft ons goed geholpen met een mooi ontwerp en uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt. Levering en montage ging goed, verder geen klagen. Ik zou Grando Utrecht zeker aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Jenni Nicholson op maandag 4 nov 2019 '19 | vestiging Utrecht
I have just had my new kitchen installed and it has exceeded my expectations. The whole process from the planing to the installation was very easy and well communicated. Everyone involved was helpful, very good at their job. My kitchen has been transformed and been brought into the 21st century! :-) I would unreservedly recommend Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Service goed tot nu”
Door M op maandag 21 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Een badkamer. We hadden nog geen ervaring met dit bedrijf. Mijn zus wel en die was dik tevreden. Wij zijn ook tevreden op een paar kleine dingetjes na: strip van de deur, lengte van het bad, communicatie. Maar er is wel duidelijk vakmanschap geleverd. De service tot nog toe is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Henny op zaterdag 19 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Prima geholpen - alle tijd terwijl we zonder afspraak binnenliepen. Keuken uitgezocht, goed advies ontvangen en bij het opmeten het plan nog iets aangepast. Onze keuken heeft namelijk wat bijzondere hoeken dat maakte het wat lastiger. Levering keurig op tijd, installatie meer dan goed, snel en netjes keurige installateurs. Zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door K. Duijvelaar op maandag 14 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Toilet laten renoveren: bestaande tegels z.v.m. behouden; sanitair vernieuwd. Aanvankelijk totaal nieuwe inrichting besproken: die kwam te duur uit. Creatief begeleid naar een alternatieve, mooie en goedkopere alternatieve oplossing. Perfect geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Geinstalleerde keuken en badkamer”
Door Fam Van der Burg op donderdag 3 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
In 2 losse orders keuken en badkamer. Advies in beide gevallen goed. Ruimte voor eigen ideeën, voldoende materiaal aanwezig om indruk te krijgen hoe eea zou worden. Ervaring verkoper ingezet om uiteindelijk een goed passende keuken / badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn blij met de keuken”
Door Mariska op donderdag 3 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar hebben wij een keuken gekocht bij Grando Keukens. Deze is inmiddels geplaatst, en wat zijn we er blij mee! Een goede kwaliteit keuken. En helemaal naar ons zin! We zijn ontzettend vriendelijk geholpen bij de aanschaf, goed geadviseerd en het uitvoeren van wat aanpassingen was geen probleem. Ook de zeer vriendelijke monteur heeft vakwerk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Dirk jan en Angelique van Os op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben van begin tot het einde een goede ervaring met Grando Utrecht. Iris heeft een geweldige tekening gemaakt! Rogier heeft fantastisch mooi stucwerk op/ afgeleverd, Peter de keuken met zijn zoon geïnstalleerd. Iedereen dacht mee om tot een prachtig mooi eind resultaat te komen.
FOTO VAN DIRK JAN EN ANGELIQUE VAN OS
Keukeneiland met eettafel
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Mieke op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor onszelf een keuken gekocht en voor m'n vader een keuken en badkamer. Super goed geholpen door Nick. En erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Ging niet goed montage”
Door Marc op donderdag 5 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. In eerste instantie enthousiast over de aankoop, het ontwerp en de levertijd. Vervolgens bij de montage is het misgegaan. Ten eerste was een deel van de keuken niet meegeleverd, moet nageleverd worden. Afspraken die met de technische man zijn gemaakt, waren niet bij de monteur terecht gekomen. Wij hadden extra onderdelen besteld hiervoor, deze zijn wel open gemaakt door de monteur, maar niet gebruikt (was niet nodig). Dus onnodig besteld en niet terug te sturen. Daarnaast zijn wij na de montage achter verschillende beschadigingen aan de keuken en het huis gekomen. Ons nieuwe gestucte plafond heeft 4 beschadigingen. De beschadigingen aan de keuken zelf worden opgelost (hoewel er inmiddels meer dan 6 weken later nog niets gebeurd is, behalve onderdelen besteld). Al met al tot de levering een prettige ervaring, maar sindsdien niets positiefs meer te melden.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverd en gemonteerd”
Door monique op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn doeltreffend en professioneel geadviseerd. We hebben snel kunnen schakelen en zijn altijd enthousiast en positief benaderd. Leuk, professioneel team.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed advies”
Door E.A.J. Velema op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Zo blij met mijn Grando keuken en de adviezen van adviseur Emanuel. Hoewel ik zelf graag een kookeiland wilde, adviseerde Emanuel om dit vanwege mijn wensen omtrent indeling van de ruimte( appartement met woon/eetkeuken) dit niet te doen. Achteraf ben ik zo gelukkig dat ik zijn advies heb opgevolgd. Ik heb nu een prachtige L- keuken van 5,25 m bij 2,95 m en een schat aan woonruimte over. De keuken werd door keurige jongens volgens afspraak geleverd en daarna door monteur Carl geplaatst. De plaatsing verliep vlot, alle apparaten werden netjes aangesloten en het aanrechtblad paste als gegoten. Er miste een klein stolletje van een bovenkastje, maar dat werd al binnen een week nageleverd en geplaatst. Het resultaat is een prachtige keuken, waar ik erg trots op ben en die al veel mensen deed uitroepen: "Wat een mooie keuken, waar heb je die gekocht? " Alle hulde is dus voor Grando Utrecht, adviseur Emanuel en monteur Carl!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Fam Koks op zaterdag 17 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamers kun je overal kopen. De klantgerichtheud van de verkoper, tijdens het inmeten en van de installateur is ons zeer goed bevallen met Grando. Dat vindt je niet overal!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het eindresultaat”
Door Arno op vrijdag 16 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
In Utrecht een keuken gekocht, zeer vriendelijk en deskundig advies gekregen. Verkoper dacht goed mee en verwerkte alles in het uiteindelijke ontwerp. Levering daags voor plaatsing ging super. Het plaatsen van de keuken werd door één monteur (NL) gedaan die verder netjes alles heeft geplaatst. Blij met het eindresultaat en tevreden over algehele traject dat verstreken is.
FOTO VAN ARNO
Keuken in hoek
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Gijs op vrijdag 16 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Enkele maanden geleden een keuken besteld bij Grando. Samen met verkoper Nick hebben we uitgebreid stil gestaan bij het ontwerp en alle mogelijkheden. Nick dacht intensief mee en gaf ons hierbij nooit het gevoel dat we snel door het proces moesten of dat het te lang duurde. Zelfs toen we later tóch nog kleine aanpassingen wilde doen in de bestelde keuken, werd er met ons meegedacht. Deze manier van (samen)werken hebben we als zeer prettig ervaren. Thanks Nick! Gisteren is de keuken geplaatst in onze nieuwbouwwoning en we zijn mega blij met het resultaat. Monteur Frans werkt zeer snel en secuur, voor ik het wist stond de keuken volledig en was daarnaast ook alles opgeruimd. Al met al dus erg blij met het verloop van het proces en de service door Grando :)
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Cora van Aggelen op dinsdag 13 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Utrecht. Zijn zeer goed geholpen en begeleid door Nick. Hij was ons vaste aanspreekpunt, wat heel prettig was. We werden goed op de hoogte gehouden over het hele proces. Konden met al onze vragen op opmerkingen bij hem terecht. De keuken werd in overleg geleverd en was compleet! Vervolgens werd in 5 dagen onze oude keuken verwijderd, al het leidingwerk gedaan en de nieuwe keuken geplaatst door Peter. Iemand die netjes werkt en zeer vakkundig is! We zijn erg blij met het resultaat. Kortom, een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Carlo Tijs op donderdag 8 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij de grando in Utrecht. Ik heb in mijn leven al een paar keer vaker een keuken gekocht maar ik ben nog niet eerder zo fijn geholpen en vooral gehoord door de verkoper hier in Utrecht. Alle wensen worden doorgenomen en soms ook in overweging gebracht omdat door de ervaring daar vaak een ander/beter alternatief te krijgen is. Ik vond het echt een heel erg prettige ervaring. Nadat de keuken geplaatst was hebben wij een kleine lekkage gehad door de inbouw vaatwasser, ik heb dit de volgende dag gemeld en er werd meteen actie ondernomen om de fabrikant langs te laten komen om dit te laten verhelpen. Wij zijn zeer te vreden we komen hier zeker nog een keer terug voor de badkamer.
FOTO VAN CARLO TIJS
Keukenhoek
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Annemieke Groot op donderdag 8 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben bij Grando een badkamer gekocht, omdat we graag ontzorgd wilde worden bij het plaatsen. Dit is gelukt. De monteur heeft snel gewerkt en echt zijn best gedaan om tegemoet te komen aan onze wensen. Zo heeft hij zijn best gedaan om op ons verzoek de tegellijnen door te laten lopen van de vloer in de verschillende wanden en heeft hij de douchewand op ons verzoek en tegen een kleine meerprijs dieper gemaakt dan origineel op de tekening stond. En dat nadat hij de wand al had geplaatst. Uiteraard blijft verbouwen een hoop zooi in je huis, maar wij hebben er een prettige ervaring aan overgehouden zo.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Frederik Muller op donderdag 8 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Aangeschaft: Keuken, badkamer, toilet. 4 jaar geleden hebben we voor ons vorige huis al de badkamer en keuken via Grando Utrecht aangeschaft en dit toen als zeer positief ervaren. Derhalve dat we voor ons nieuwe huis wederom Grando Utrecht verzocht hebben de keuken en het volledige sanitair te leveren. Ook deze keer weer tot grote tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervernieuwing”
Door fam. G. van Rossum op woensdag 7 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij wilden badkamer en toilet compleet vernieuwen na 25 jaar en aan de vereisten 'van het ouder worden' aanpassen.Dus niet alleen luxe, maar vooral functionaliteit. Hierin werd deskundig maar vooral ook prettig meegedacht, en ruim de tijd genomen, door onze adviseur Mw. Iris Boering. Het gehele proces van bestellen, afleveren en verbouwen verliep punctueel, en klantvriendelijk. De aannemer, de heer Jan Rijken, is zeer ervaren en ging met beleid en waarnodig overleg, te werk. Het resultaat is Grando-ioos!
FOTO VAN FAM. G. VAN ROSSUM
De badkamer
+ Toon extra foto van fam. G. van Rossum
REACTIE VAN FAM. G. VAN ROSSUM
tekst
Reactie of foto toevoegen
“Denken niet goed mee”
Door Van Delft op maandag 5 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken en badkamer. Onze ervaring met Grando Utrecht is in de uitvoering helaas bijzonder teleurstellend. In de winkel kon alles. In de praktijk was de weg naar het prachtige eindresultaat (95% is zoals gehoopt) dramatisch. Onder het mom van 'wij werken met onderaannemers' worden zaken die niet volgens afspraak geleverd of aangebracht worden, na dit aangegeven te hebben, alsnog in 95% van de gevallen op een later moment naar tevredenheid uitgevoerd. Onder het mom van coulance. De vele ongemakken, onnodige stress en extra kosten die dit met zich meebrengt worden onvolledig gecompenseerd. Meedenken met de klant blijkt bijzonder lastig. Ontzorgen ook. Erg jammer, omdat de gehoopte euforie van het hebben van een mooie nieuwe badkamer en keuken ons hierdoor ontnomen is.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door M.v.d. Laan op vrijdag 2 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een prachtige keuken gekocht bij Grando Utrecht. Ik ben super geholpen door Dhr. N. van der Laan. We zijn samen tot een prachtig plan gekomen op papier. En nu staat mijn keuken er net zo bij in het echt. Dit is gewoon super geregeld.
FOTO VAN M.V.D. LAAN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
Door Bas en Judith op donderdag 1 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Afgelopen week is onze nieuwe keuken geplaatst, we zijn er erg blij mee. Alles werkt naar behoren en de keuken ziet er prachtig uit. We hebben gekozen voor de Bora kookplaat en afzuigkap in één, die echt een aanrader is! Gedurende het proces was de adviseur vriendelijk en meedenkend en ook de monteurs waren vriendelijk en bekwaam. Wij raden Grando zeker aan als keukenzaak!
FOTO VAN BAS EN JUDITH
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Masja op maandag 29 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben wederom keuken en badkamer gekocht. Service is super, insallateurs zijn deskundig en nazorg is is altijd goed.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Sjors en Yvonne van der Maat op donderdag 18 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken, badkamer en toilet gekocht bij Grando. Iris heeft ons fantastisch geholpen in de keuze en het resultaat is echt heel mooi! Alles is mooi op elkaar afgestemd en vakkundig gezet. De monteurs en bouwvakkers hebben ook ter plekke welkome adviezen gegeven het contact was prima en het resultaat prachtig! Met plezier kijken we terug naar het vriendelijk, persoonlijk contact met Iris. Zij heeft ons door het hele traject begeleid en altijd vriendelijk én het gevoel gegeven dat het allemaal goed komt. En dat was ook zo! Grando chapeau!!
FOTO VAN YVONNE
Reactie of foto toevoegen
“Zelf schilderwerk”
Door M.Palma op zaterdag 6 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het verkoopgesprek uitdrukkelijk aangegeven dat wij, gezien onze fysieke gesteldheid, enkel voor een compleet afgewerkte badkamer opteerden. Onder die nadrukkelijke wens een compleet nieuwe badkamer gekozen. Pittige prijs. Maar ja Grando zou alles regelen. Badkamer verbouwd. "Tsja gestucte plafond kan niet worden afgewerkt". De afwerking (afkitten en electra) kan pas worden gedaan als het plafond is geschilderd. Tot die tijd wordt ons ivm de loshangende electra, afgeraden om de badkamer te gebruiken. ? Grando maar bellen. "Wij hadden toch een duidelijk afspraak". Reactie: Ja misverstand...wij doen nooit schilderwerk....intern bespreken....geen zorgen maken.... begrip..hier komen we samen uit...anders mijn zwager heeft een schildersbedrijf. Daar sta je dan in de heetste juniweek in eeuwen, een gezin van vier zonder badkamer. Maar gelukkig daar komt de helpende hand van Grando..grijpt ons bij de ballen en knijpt ze fijn: "Normaal vragen wij hier EURO 450 voor, maar voor u EURO 377 exclusief." RUIM EURO 50 PER M2! Grando hoe diep kun je zakken. Hoe ver wil je profiteren van andermans ellende die je zelf hebt veroorzaakt. Je kan geen kant op. Waar vindt je op korte termijn een schilder. Toch maar het bod accepteren? Gelukkig na zoeken een erkend schildersbedrijf gevonden. Geen gedoe, netjes gewerkt met factuur. Nog geen kwart van de "vriendenprijs" van Grando. GRANDO GRAAIERS BAH.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Nancy Dijkstra op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer incl. plaatsen gekocht. Service vanuit de winkel is prima.
De aannemer waar gebruik van wordt gemaakt is chaotisch en kan absoluut niet plannen waardoor het gehele proces ontzettend traag verliep. Aannemer levert goed werk, maar houdt zich niet aan een planning. Dit leverde veel irritatie en stress op.
Reactie of foto toevoegen
“Beoordeling een 8,5”
Door Jorrit op dinsdag 2 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor nieuwbouwhuis zowel keuken als badkamer bij Grando Utrecht besteld. Deskundig geholpen door Anne die tijdens meerdere afspraken rustig naar onze wensen heeft geluisterd en zijn advies heeft gegeven. Zowel badkamer en keuken door vakkundig personeel geplaatst. Beoordeling 8,5 wat ons betreft en niet hoger door wat vertraging in levering mozaïek tegels. Opvolging van levering overigens ook netjes opgevolgd door Anne. Wij zouden Grand Utrecht zeker willen aanbevelen voor aankoop keuken en/of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Rogier Kok op vrijdag 28 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer bij Grando Keukens & Bad in Utrecht gekocht. Het gaat hier om een compleet nieuwe badkamer. We zijn in eerste instantie erg goed geholpen en we waren er in 2 gesprekken eigenlijk helemaal uit. Alles ging erg snel en de prijs was net. Na het inmeten moesten we nog 1 keertje terugkomen om wat details te bespreken (vanwege al bestaande vloerverwarming die erin moest blijven), maar daarvoor werd snel een flexibele oplossing gevonden. Vanaf dit moment is de communicatie heel erg goed verlopen, je wordt continu op de hoogte gehouden. De montage vond na ongeveer 3 maanden plaats, zoals van te voren afgesproken (geen vertraging). Montage is door een erg professioneel team gedaan. Monteurs zijn ZZP'ers, maar doen veel klussen voor Grando. Als er iets is, kon ik altijd direct terecht bij mijn verkoper - niet bij een klantenservice of ik hoefde geen algemeen Grando telefoonnummer bellen o.i.d. Antwoord kwam altijd binnen 24 uur. Telefonisch is Grando ook zeer goed bereikbaar. De badkamer was na 3,5 weken klaar. Er waren 3 weken afgesproken, maar tussendoor is de opleverdatum wel duidelijk gecommuniceerd. Ik heb het gevoel, dat de badkamer eerder af had kunnen zijn, want de monteurs zijn niet altijd langs gekomen - of ze kwamen voor een halve dag. Al met al een heel mooi resultaat - badkamer ziet er perfect uit - zoals we ons dat hadden voorgesteld. En zoals het ook verkocht is. Ik heb het gevoel dat, mochten er achteraf problemen ontstaan, deze snel zullen worden verholpen. Wij hebben een heel goed gevoel aan Grando Keukens & Bad Utrecht overgehouden. En komen hier absoluut terug in de toekomst voor een nieuwe keuken of bad.
FOTO VAN ROGIER KOK
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Hanke Van Koeverden op donderdag 27 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer en keuken gekocht en zijn geholpen door Arno en Emanuel. Door de tekeningen in de winkel kregen we een goed beeld van hoe het eruit zou komen te zien. Het eindresultaat is prachtig geworden. Alles is netjes geplaatst en degene die de verbouwing hebben gedaan zijn echte vakmensen en dat is goed te zijn in het eindresultaat.
FOTO VAN HANKE VAN KOEVERDEN
Keuken langs de muur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Enorm aanbevelen”
Door Sophie Gerritsen op zondag 26 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken bij Grando Utrecht gekocht. We zijn geweldig geholpen bij het bedenken wat we daadwerkelijk wilden. Alle opties doorgenomen. Daarna de inrichting/onderdelen uitgekozen, waarin we ook veel nuttig advies kregen. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen, ze kwamen tijdens het plaatsen altijd op tijd en werkten heel precies. Ik kan Grando dus zeker enorm aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Leuk contact”
Door Alyssa van Altena op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken hier aangeschaft. Duidelijke communicatie, wensen icm budget werd goed naar gekeken wat haalbaar is. Er werd ruim de tijd voor ons genomen bij ieder bezoek. Naast de kundigheid was het ook enorm gezellig! Veel gelachen tijdens de bezoelen en super geholpen door Nick!
FOTO VAN ALYSSA VAN ALTENA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Kortom vakwerk”
Door Henny Hesse op zaterdag 11 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft. Wij zijn buiten gewoon goed geholpen om ons idee om te toveren tot werkelijkheid. De gemaakte 3D tekeningen gaven al een buitengewoon realistisch inzicht van hoe het zou worden, maar hetgeen wat opgeleverd is, is nog vele malen mooier. Een hele dikke pluim voor de verkoper Nick voor zijn inzicht en ideeën en hulp in de uitwerking, ook voor Frans degene die de keuken heeft geplaatst, een op en top vakman. Kortom vakwerk van het hoogste niveau. Wij zouden iedereen aanraden om naar deze vestiging te gaan en om met deze groep mensen een nieuwe keuken uit te werken.
REACTIE VAN HENNY HESSE
Het resultaat
+ Toon extra foto van Henny Hesse
+ Toon extra foto van Henny Hesse
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
Door Wim op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Mooie keuken gekocht, wel wat duurder als dat we van te voren hadden ingeschat maar goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.R. Kastelein op zaterdag 20 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken, wij zijn zeer tevreden over de keuken, de plaatsing en de afwikkeling.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken en wc”
Door F. Gerkema op donderdag 11 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Een mooie nieuwe keuken. Erg tevreden, ik zou Grando zeker aanbevelen aan iedereen.

Aanvulling ontvangen 22 april 2019: WC besteld en gekregen. Er waren in eerste instantie wat logistieke problemen waardoor de installatie een dag later is gestart dan afgesproken, maar daarna is alles prima in orde gemaakt en hebben we nu een mooie WC!
Reactie of foto toevoegen
“Redelijk geholpen”
Door R de vries op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken & badkamer. Had geen ervaring met dit bedrijf. Ben redelijk geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Cees Gaasbeek op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht. Prima monteur Jan. Veel overleg. Goed resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Voorgerecht hoofdmenu en dessert”
Door Olga op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij kregen een nieuwe badkamer, tevens een separaat liggende toiletruimte.

Opmerkingen over het proces:

1 Ophanging handdoekradiator is niet naar tevredenheid gebeurd:
Er zijn 3 ophangpunten, waarvan de bovenste twee niet loodrecht op de wand staan, maar naar beneden hangen. Het derde ophangpunt middenonder is helemaal niet vastgezet. De twee aanvoerpijpjes van het water buigen daardoor door onder het gewicht van de radiator. Dit vinden wij een kwalijke zaak.
Later is dit tot redelijke tevredenheid aangepast.
2 De afronding van de werkzaamheden is naar onze mening overhaast gebeurd: We kregen geen uitleg/gebruiksaanwijzing over/van de vloerverwarming. Tevens bleek de afvoerruimte van de Easyrain vol te zitten met gruis waardoor het weglopen van het douchewater stagneerde. Dit hebben we zelf moeten ontdekken en schoonmaken.
3 Ons is niet duidelijk hoe het geregeld is met garantie van de diverse onderdelen van onze badkamer, zoals het badkamermeubel, de sanitairaccessoires, de radiator, de led-dimmer en ook de vloerverwarmingsunit.
4 De aanloop naar het creëren van de badkamer tijdens de verkoop in de showroom verliep vlekkeloos: Iris wist van de hoed en de rand en deed erg haar best. Tijdens de installatie ging alles ook goed, alleen in het staartje zat het venijn. We vonden dat de afronding van het geheel wel een beetje te snel ging met alle gevolgen daarvan, onder meer een lekkage in het badkamermeubel dat zijn sporen zichtbaar naliet.
5 Los van voorgaande kritische noten zijn wij heel tevreden met onze nieuwe Grando Badkamer, c.q. toilet.

Resumerend: Het voorgerecht was erg goed, het hoofdmenu iets minder en het dessert was wat teleurstellend. Ik hoop dat Grando uit onze ervaring lering trekt.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door Wanda op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken renovatie. Geweldig geholpen door verkoopmedewerker Iris. Dacht goed met ons mee en begreep de sfeer en handelde alles zeer vlot en naar tevredenheid af. Ook alle lof voor de monteur Serge. Elke ochtend een appje hoe laat hij aanwezig dacht te zijn. Geen moeite was hem teveel en hij leverde uitmuntend werk!! Dit zie je niet vaak zo.Wij bevelen Grando keukens Utrecht van harte aan! ( nee we hebben geen aandelen ) .
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig”
Door Rob Out op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na een zeer prettig gesprek bij de filiaal in Utrecht gekozen voor een (deels) nieuwe keuken en een nieuwe badkamer. Beide zijn zeer vakkundig bij mij geïnstalleerd en dit alles tegen een zeer concurrerende prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij ermee”
Door Sabrina op vrijdag 15 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht. Zeer vriendelijk en goed behandeld echt een aanrader.

Aanvulling ontvangen 27 februari 2019: De keuken is geleverd en gemonteerd ik ben er echt super blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Ramon op vrijdag 15 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
In 2018 een keuken gekocht bij de vestiging in Utrecht. We hebben fijne ervaringen in de communicatie van de medewerkers en de afhandeling van eventuele problemen na het plaatsten van de keuken. Deze zijn vrijwel direct verholpen. Ik zou zeker een kijkje gaan nemen om hier een keuken te bestellen. Wij hebben zeer goede ervaringen met Kevin. Duidelijke en heldere communicatie, komt zijn afspraken na en is niet bang om zijn mening te geven als hij denkt dat het ook anders kan. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ada op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb bij Grando een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben tevreden over de ontvangst, het meedenken en vooral de uitvoering van de badkamer door de monteur. IK heb veel aan hem gehad in de praktische adviezen en oplossingen die we tegen kwamen in de definitieve uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wieger op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht is zeer mooi geworden en we zijn zeer goed geholpen
FOTO VAN WIEGER
Zeer mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ingrid de Groot op woensdag 30 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na eerst elders te hebben rondgekeken, toch weer naar Grando Utrecht gegaan, en opnieuw bleek dat ze daar veel inspirerende showroom-opstellingen hebben. Mijn vorige keuken was een showroomkeuken van Grando waar ik supertevreden over was, en dit keer kon ik een heel nieuwe uitkiezen, met het budget was ik had. Heel plan samen met Manuel gemaakt, met offerte en tevreden naar huis. Maar toen toch thuis gaan twijfelen, had ik niet te snel gekozen. Tekening aanpassen, de week erna was geen enkel probleem en er werd echt goed meegedacht over bijvoorbeeld het aanrechtblad enz. Wonderbaarlijk genoeg paste alle wensen die ik had binnen mijn budget. En gisteren is ie dan geplaatst. Nog mooier dan ik dacht: een echt Scandinavische keuken, minimalistisch met een plank erboven voor kruidenplantjes enz (geen bovenkastjes). het liefst zou ik een fotootje tonen. Maar dat kan hier dus niet. Maar ben er zeer blij mee, en het is de mooiste die ik tot nu toe heb gehad. Het is gewoon echt waar dat Grando Utrecht net een wat relaxter en persoonlijker sfeertje weet te creeren, dan elders. En ze houden van mooie smaakvolle spullen. Ook de service is supergoed, weet ik van mijn showroomkeuken in mijn vorige huis. Na drie jaar was er een greepje los die ik zelf niet meer vastkreeg, werd meteen een monteur naar mij toegestuurd, die het binnen no time fikste. En het kostte me niets. Dat is een andere reden waarom ik deze nieuwe keuken ook bij ze heb gekocht: ik weet wat ze waard zijn, en dat ze hun best voor je doen. Veel groetjes, Ingrid (oh, ik zie nu een button dat ik wel een foto kan toevoegen, dat ga ik proberen, hoop dat het lukt. Keuken is af, de vloer moet nog wel gelegd worden, maar het is een goede sfeerimpressie)
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Jack op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht bij grando Utrecht. Iris heeft ons goed geadviseerd en ons uitstekend geholpen bij de keuze van kleur en kast. Wij zijn heel Blijker onze nieuwe kruken
FOTO VAN JACK
Keuken met kleurkeuze
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken”
Door S.Rolvink op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mooie landelijke keuken met gestucte ombouw gekocht bij Grando Utrecht. Wij zijn daar door Emanuel en Iris top geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie. De keuken monteur heeft samen met de stukadoor een mooi geheel bij ons neer gezet. Grando Utrecht bedankt wij zijn blij met onze keuken.
FOTO VAN S.ROLVINK
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Dennis Knopper op dinsdag 15 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben twee complete badkamers en een keuken aangeschaft bij Grando Utrecht. Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen/geadviseerd. De aflevering, plaatsing en afwerking waren zeer naar wens. Ook de service achteraf hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door ralf thelosen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken en badkamer gekocht. Van ontwerpen tot verkoop in de showroom (waar we warden getrakteerd op een heerlijke stamppot) tot het daadwerkelijk inbouwen van de keuken en badkamer konden we rekenen op deskundig en vriendelijke advies. Een aantal maanden na de aankoop hadden we nog vragen over de Quooker. We zijn keurig teruggebeld volgens afspraak. Kortom, we zijn erg tevreden en kunnen Grando Utrecht van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht is een aanrader”
Door Alies Schrage op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben in ons nieuwbouwhuis een keuken laten plaatsen en een keramische visgraat vloer laten leggen door Grando Utrecht. Wij vonden het best lastig om in huis waar nog niets is, een keuken en vloer te visualiseren. Emanuel van Grando heeft ons hierbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Er is ruim de tijd voor ons genomen en door goede tekeningen te maken heeft Emanuel ons laten zien dat je van niets, iets heel moois kan maken. Al onze wensen zijn teruggekomen in het eindresultaat! Kortom; echt een droomkeuken en vloer! Wij adviseren Grando Utrecht dan ook bij iedereen aan!
FOTO VAN ALIES SCHRAGE
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Super van begin tot eind”
Door Natasja en Julia op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, toiletten en keuken gekocht. Super geholpen van begin tot eind! Er werd altikd in mogelijkheden gedacht. Medewerker bijzonder vriendelijk en verstand van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn verlopen”
Door Fam. Smayel op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft en zijn er super blij mee. Het hele proces is fijn verlopen en we zijn heel.goed geholpen. Vanaf het samenstellen van de keuken tot de oplevering aan toe. Indien er iets niet klopte was dit gewoon bespreekbaar en werd het netjes opgelost. Al met al een hele tevreden klanten. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Hugo op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken en deels badkamer. Grando is vooral op gebied van keukens een uitstekende keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken in gebruik”
Door Roy op zondag 21 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben daar onze nieuwe keuken gekocht, goede adviezen tijdens de aanschaf maar eventuele opmerkingen nadien worden zeer deskundig opgepakt.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken en badkamer”
Door Bart op zondag 14 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer besteld bij Grando Utrecht bij Iris. Zij heeft ons prima geholpen. Ondanks wat kleine problemen heeft Grando in het hele proces met ons meegedacht. Het eindresultaat is prachtig: Een mooie open keuken gemonteerd door Peter en een luxe badkamer gemonteerd door Carl. Persoonlijke aandacht met nazorg, snelle service en kwalitatief niets op aan te merken. Kortom, een goede koop!
Reactie of foto toevoegen
“Aanwinst”
Door Agnes op zaterdag 22 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Gebruiksvriendelijk, mooi en van alle gemakken voorzien. Een aanwinst voor ons huis.
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door Raymond van Dijk op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet. Vele mogelijkheden besproken en juiste advies gekregen.
Aannemer heeft goed werk geleverd en akkefietje is adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Ad Vergouwe op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
wij hebben een keuken gekocht goed geholpen goed gemonteerd juiste leveringen alles klopte. helemaal tevreden top keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en spullen voor een badkamer”
Door Ans Willemen op woensdag 29 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik ben geholpen door Nick en ik zal je vertellen dat kon niet beter. Heel klantvriendelijk, de hele dag de tijd voor je, en als je dan na en paar weken eigenlijk heel wat anders wilt dan neemt hij daar gewoon weer de hele dag de tijd voor. ik heb dan ook een prachtige keuken,dit geld ook voor de monteurs die hem hebben geplaatst. Punt van verbetering: jammer dat je spullen die achteraf toch niet passen niet retour mag geven ,ondanks dat ze nog in de verpakking zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door David op dinsdag 21 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een prachtige badkamer en 2 toiletten aangeschaft voor onze nieuwbouwwoning. Zeer te spreken over onze eigen keuze maar dit was niet gelukt zonder het geduld en de adviezen van de verkoper (Nick). Enorm te spreken over de installatie, de badkamer en de toiletten zien er prachtig uit. Ik ben aangenaam verrast met het eindresultaat. Ook de levering was ondanks de vele malen uitstel van oplevering keurig op tijd en dit was niet gelukt zonder de mensen van Grando. Binnenkort wordt de keuken geplaatst en ik kijk hier nu al met veel plezier naar uit.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig geholpen”
Door I. Tromp op donderdag 16 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben bij Grando Utrecht een nieuwe keuken gekocht. Zijn hier zeer deskundig en plezierig geholpen. Er wordt goed meegedacht en gezocht naar alternatieven als iets niet mogelijk is.

Aanvulling ontvangen 18 augustus 2018: De keuken is inmiddels geleverd en geplaatst.
Over de levering en plaatsing zijn wij erg tevreden. Op dit moment zijn er een aantal gebreken waarover wij contact hebben met Grando. Ik hoop dat deze op korte termijn opgelost worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Mizee op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Utrecht. Wij hebben het hele proces vanaf het eerste bezoek in de winkel tot de laatste schroef die de monteur in de keuken draaide als zeer prettig ervaren. Tijdens de bezoeken in de winkel werd er uitvoerig ingegaan op onze keukenwensen. Er werd stapsgewijs door het aankoopproces heen gewandeld en geen druk uitgeoefend om snel een beslissing te nemen. De levering van de keuken ging soepel en was in een keer compleet! het composiet werkblad was zorgvuldig verpakt er werd uitvoerig gecontroleerd op breuk. De montage werd zeer zorgvuldig en rustig uitgevoerd. Het werk werd niet afgeraffeld maar netjes en zeer tot tevredenheid uitgevoerd. Al met al zijn we zeer tevreden met Grando.
FOTO VAN A. MIZEE
Keuken met composiet werkblad
Reactie of foto toevoegen
“Volgens afspraak”
Door Foxy op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht. Goede service ! Levert volgens afspraak! We hebben nu de badkamer die we wilde.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan goed”
Door Paul op woensdag 18 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over het resultaat. Ook de klantgerichtheid is meer dan goed!
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Robbert en Petra Krijger op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Afgelopen week is onze nieuwe keuken van Grando geleverd en we zijn enorm gelukkig met het eindresultaat. Nick, medewerker van Grando, heeft ons destijds goed geadviseerd en geholpen. De keuken is geplaatst door Serge. Hij heeft niet alleen de keuken mooi geplaatst, maar dacht ook mee en heeft ons nog in enkele zaken geadviseerd. Kortom, wij zijn blij! Goede service Grando Utrecht!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig gegaan”
Door Marijke op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken, badkamer, toilet en meterkast. Allemaal heel goed en op een prettige manier uitgevoerd. Ik zou het zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Klopte tot in de puntjes”
Door Richard Hijmenberg op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Keukens en Bad in Utrecht. Vanaf het begin tot het eind is alles super gelopen en zijn wij zeer tevreden over de hele gang van zaken. Onze adviseur Mevr. Iris Boering heeft onze wensen duidelijk kunnen vertalen naar een opdracht en tekening die tot onze volle tevredenheid is uitgevoerd. Zowel de voorbereidingen, de aflevering, de oplevering en alle materialen klopte tot in de puntjes. Personeel wat bij ons is geweest is professioneel, vakkundig en verstaat zijn vak, nogmaals top. Ik kan alleen maar zeggen; mocht u een andere keuken of badkamer overwegen, denk aan Grando keukens en Bad in Utrecht. Superrrrrrrr
FOTO VAN RICHARD HIJMENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door M. Tielen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer goede ervaring met Grando Utrecht. Goed geadviseerd, veel aandacht, snelle levertijd en goede montage.
FOTO VAN M TIELEN
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door D floor op donderdag 21 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb door grando utrecht mijn keuken laten renoveren. Werd zeer vriendelijk geholpen in de winkel. De verkoper dacht goed mee en nam ruim de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Het plaatsen van alle nieuwe fronten en apparatuur is zeer netjes en vakkundig gedaan. Ben zeer tevreden en zou mijn volgende keuken zeker weer daar kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keurige after sales”
Door Ubacht op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
2 jaar na aanschaf van een keuken zijn de gemelde gebreken correct opgelost. Wel enige twijfels over de kwaliteit van de lade geleiders (na 2 jaar sluiten de lades niet meer). Keurige after sales!
Reactie of foto toevoegen
“Tot volle tevredenheid gegaan”
Door Petra van Wageningen op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht. Prima service. De uitgekozen kookplaat bleek niet te passen tijdens het uitwerken van de keuken waarop we netjes werden gebeld en een andere hebben uitgezocht. Ook de monteur gaf aan dat er krasjes op de afzuigkap waren gekomen tijdens montage. Dit wordt netjes vervangen, zonder gezeur! prima!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Hele goede adviezen”
Door Karina op dinsdag 22 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door W. Spelt op zondag 6 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer, toilet en keuken gekocht bij Grando Utrecht. Iris Boering heeft ons goed geholpen met het ontwerp. Onze verwachting is inmiddels uitgekomen naar volle tevredenheid. Een paar kleine herstelacties na plaatsing zijn inmiddels opgepakt. Wij zouden Grando Utrecht aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamer”
Door Fokke Zijlstra op zondag 29 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer ervaren adviseur en monteur, beiden hebben heel goed werk geleverd bij aanschaf en plaatsing van de badkamer welke prachtig is geworden
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Jean Leers op donderdag 26 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keukendeurtje vervangen, goede monteur die prima service gaf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met alles”
Door Remko Klaus op donderdag 5 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben de keuken, vloertegels toilet begane grond en een extra toilet, wastafel en betegeling in de wasruimte op de 3e verdieping door Grando Utrecht laten plaatsen. We zijn over alles zeer tevreden! Top kwaliteit producten en heel netjes geplaatst. Prettige communicatie, goed meedenken, goeie nazorg en mooie oplossingen waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. Zeer blij met alles en als weer eens iets nodig hebben komen we zeker terug bij Grando Utrecht!
FOTO VAN REMKO KLAUS
Top kwaliteit keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service was goed”
Door Maayke de Graaff op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Utrecht. De service tijdens het gehele proces van orientatie tot aan installatie was zeer goed. Er werd actief met ons meegedacht over de indeling, apparatuur en de soort keuken en badkamer. Ook de installatie van beide was zeer netjes gedaan en alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Ik kan het team van Grando Utrecht aan iedereen aanbevelen. Ze weten waar ze over praten, kennen alle producten zeer goed en zijn zeer proffesioneel.
Reactie of foto toevoegen
“Nette plaatsing”
Door Rob van der Straten op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. Super klantvriendelijke adviseur. Dacht mee. Na aankoop nog vragen die direkt werden beantwoord. Zelfs een kleine aanpassing was nog mogelijk. Keurig op tijd en goed geleverd. Monteur was vakbekwaam. Netjes geplaatst.

Eerdere ervaring van 3 maart 2018: Zeer klantvriendeijk geholpen. Toen ik na aankoop nog vragen kreeg ik goede uitleg. Nadat mijn keuken was besteld wilde ik een kleine aanpassing. Direkt werd gekeken of het nog kon en de fabriek werd gebeld. Vlak voor de levering bleek dat de koelkast door AEG niet op tijd kon worden geleverd. Ik kreeg een telefoontje van Grando en een oplossing werd bedacht en in overleg gevonden. Bij levering alles compleet en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooi”
Door Jenneke Nijhof bedrijfsleider Prinses Maxima Maneg op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Hebben super mooie keuken gekocht, de monteur en service tijdens plaatsen was goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Tom en Ria Sluijs op zaterdag 10 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, behulpzaam met uitzoeken en meedenken. Plaatsen ging prima, goede afstemming
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Johannes de Bruin op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando. De keuken is net geplaatst, de badkamer volgt nog. Het adviesgesprek was prettig, er werd alle tijd voor ons genomen. Bij de opvolging zijn alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer blij met de keuken. De kwaliteit is zeer goed, het plaatsen is zeer professioneel gedaan en de monteurs hebben alles achteraf keurig achtergelaten. Wij raden Grando Utrecht daarom ten zeerste aan.
FOTO VAN JOHANNES DE BRUIN
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over aankoop en afhandeling”
Door P. Geurtsen op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Een nieuwe GRANDO keuken gekocht en vanaf het eerste moment hadden wij het gevoel dat we serieus werden genomen. Er werd niet veel druk uitgeoefend om tot koop over te gaan en de verkoper deed alles om mee te denken en om ons van een goed advies te voorzien. Kortom: We zijn erg tevreden over de aanloop van de aankoop, maar ook over de afhandeling!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met keukenaankoop”
Door Maarten op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Slechte ervaring met montage en afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Makkelijk geld verdienen”
Door Jonny op zondag 4 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
In december 2017 zijn we bij Grando Utrecht gekomen voor een adviesgesprek.
Zijn we daar paar uren bezig om onze keuken samen te stellen. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik wil een goed kwaliteit keuken, minimaal een middelklassen. Voordat ik overeenkomst getekend heb ik meerdere malen gevraagd wat ik heb gekozen is in goede kwaliteit, middelklassen, krijg ik het antwoord dat het zo is. De prijs is op de hooge kant 22,000 euro voor een simpele keuken niet heel groot, maar als het in goed kwaliteit is dan is het prima. Daarna ben ik met mijn vrouw gaan overleggen, tussen door zei de verkoper, ik heb al een paar uren voor jullie bezig, als jullie vandaag niet gaan tekenen, is het voor me ook geen zin om de 3D tekening te maken. Op dat moment voelen we onder druk gezet. We hebben toch de overeenkomst getekend, en hopen het goed gaat zoals de verkoper het beloofd. 2 dagen later hebben we tweede gesprek om de wijziging te bespreken, tijdens deze gesprek hebben nogmaals gevraagd of wat we hebben gekozen in goed kwaliteit, we hebben geen zin in slechte kwaliteit keuken hebben, antwoord is nog steeds ja. Tijdens het gesprek hebben we ook met de verkoper afgesproken, de prijs inclusief oude keuken slopen, wegvoeren en monteren. Ik had de overeenkomst niet goed opgelet. Het staat alleen monteren op, dus had ik mail gestuurd of hij nog keuken slopen en wegvoeren nog op de overeenkomst willen zetten, want dat hebben we afgesproken tijden het gesprek. Krijg antwoord terug dat het niet inbegrepen in de prijs. Dit is wel mijn eigen schuld, dat ik niet goed de overeenkomst gelezen voordat ik heb getekend. In februari hebben we derde gesprek, omdat we toch andere kleur willen hebben. Hier komt het probleem. Het blijkt wat we hadden gekozen is in laagste/slechste categorie. Er komt dan discussie waarom het niet van te voeren hadden verteld dat we de slechste categorie hadden gekozen. Als we nu andere kleur willen hebben, moeten we behoorlijk bedrag bij moeten betalen. Na een tijdje met de verkoper discussiëren, zegt hij letterlijk "Als het nu al zo gaat dan kunnen wij beter hiermee stoppen dan storten wij de aanbetaling terug en dan zijn we klaar". We zijn akkoord gegaan met zijn voorstel. Hij loopt even weg naar zijn collega, en toen hij terug komt zegt hij dat we toch 15% annuleren kosten moeten betalen. en toen zijn we boos weggegaan. Het is echt belachelijk dat ze de bestelling willen annuleren, we moeten de kosten betalen! Later ontvangen ik een mail van Grando met een factuur voor de annuleren kosten. Ik had mail teruggestuurd dat ik niet mee eens ben dat ik het moet betalen. Krijg tot op de heden geen antwoord terug. Zo is het makkelijk geld verdienen Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ben en Co van Bemmel op dinsdag 27 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Nick van der Laan. Prima advies en meedenken met de klant. We merkte dat Nick zijn werk met groot plezier doet en vooral kennis van zaken heeft. Ook maakte hij ruim tijd voor ons. Dat maakt het uitzoeken van een keuken toch wat prettiger.

Aanvulling ontvangen 1 maart 2018: De aankoop is al geleverd en geplaatst. Dit met goede ervaring. Wij hebben nog een nalevering van de boven plinten en een nieuwe kraan voor het badmeubel. Ook dit is in behandeling en is ons verzekerd dat de bovenlijst wordt geleverd en geplaatst. Ook de kraan van het badmeubel zal worden vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer netjes”
Door René Lankester op dinsdag 6 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Top geholpen door Grando keukens Utrecht. Goed advies en de keuken ziet er geweldig uit. Onze keuken is zeer netjes geplaatst door de monteur. Fam Lankester
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Ingrid op maandag 5 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Klantgericht, goede service. Afspraken worden goed nagekomen. De gekochte keuken ziet er fantastisch uit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (74 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (43 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (35 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (81 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (20 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (28 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (31 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (36 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (29 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (50 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (90 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (88 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (103 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (87 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (75 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (27 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (65 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (106 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (89 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (121 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (56 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (32 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.