Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1460 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren701 ervaringen
4 sterren556 ervaringen
3 sterren51 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster88 ervaringen

Per vestiging:
“Tevreden”
Door Ada op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb bij Grando een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben tevreden over de ontvangst, het meedenken en vooral de uitvoering van de badkamer door de monteur. IK heb veel aan hem gehad in de praktische adviezen en oplossingen die we tegen kwamen in de definitieve uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wieger op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht is zeer mooi geworden en we zijn zeer goed geholpen
FOTO VAN WIEGER
Zeer mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ingrid de Groot op woensdag 30 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na eerst elders te hebben rondgekeken, toch weer naar Grando Utrecht gegaan, en opnieuw bleek dat ze daar veel inspirerende showroom-opstellingen hebben. Mijn vorige keuken was een showroomkeuken van Grando waar ik supertevreden over was, en dit keer kon ik een heel nieuwe uitkiezen, met het budget was ik had. Heel plan samen met Manuel gemaakt, met offerte en tevreden naar huis. Maar toen toch thuis gaan twijfelen, had ik niet te snel gekozen. Tekening aanpassen, de week erna was geen enkel probleem en er werd echt goed meegedacht over bijvoorbeeld het aanrechtblad enz. Wonderbaarlijk genoeg paste alle wensen die ik had binnen mijn budget. En gisteren is ie dan geplaatst. Nog mooier dan ik dacht: een echt Scandinavische keuken, minimalistisch met een plank erboven voor kruidenplantjes enz (geen bovenkastjes). het liefst zou ik een fotootje tonen. Maar dat kan hier dus niet. Maar ben er zeer blij mee, en het is de mooiste die ik tot nu toe heb gehad. Het is gewoon echt waar dat Grando Utrecht net een wat relaxter en persoonlijker sfeertje weet te creeren, dan elders. En ze houden van mooie smaakvolle spullen. Ook de service is supergoed, weet ik van mijn showroomkeuken in mijn vorige huis. Na drie jaar was er een greepje los die ik zelf niet meer vastkreeg, werd meteen een monteur naar mij toegestuurd, die het binnen no time fikste. En het kostte me niets. Dat is een andere reden waarom ik deze nieuwe keuken ook bij ze heb gekocht: ik weet wat ze waard zijn, en dat ze hun best voor je doen. Veel groetjes, Ingrid (oh, ik zie nu een button dat ik wel een foto kan toevoegen, dat ga ik proberen, hoop dat het lukt. Keuken is af, de vloer moet nog wel gelegd worden, maar het is een goede sfeerimpressie)
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Jack op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht bij grando Utrecht. Iris heeft ons goed geadviseerd en ons uitstekend geholpen bij de keuze van kleur en kast. Wij zijn heel Blijker onze nieuwe kruken
FOTO VAN JACK
Keuken met kleurkeuze
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken”
Door S.Rolvink op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mooie landelijke keuken met gestucte ombouw gekocht bij Grando Utrecht. Wij zijn daar door Emanuel en Iris top geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie. De keuken monteur heeft samen met de stukadoor een mooi geheel bij ons neer gezet. Grando Utrecht bedankt wij zijn blij met onze keuken.
FOTO VAN S.ROLVINK
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Dennis Knopper op dinsdag 15 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben twee complete badkamers en een keuken aangeschaft bij Grando Utrecht. Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen/geadviseerd. De aflevering, plaatsing en afwerking waren zeer naar wens. Ook de service achteraf hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door ralf thelosen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken en badkamer gekocht. Van ontwerpen tot verkoop in de showroom (waar we warden getrakteerd op een heerlijke stamppot) tot het daadwerkelijk inbouwen van de keuken en badkamer konden we rekenen op deskundig en vriendelijke advies. Een aantal maanden na de aankoop hadden we nog vragen over de Quooker. We zijn keurig teruggebeld volgens afspraak. Kortom, we zijn erg tevreden en kunnen Grando Utrecht van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht is een aanrader”
Door Alies Schrage op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben in ons nieuwbouwhuis een keuken laten plaatsen en een keramische visgraat vloer laten leggen door Grando Utrecht. Wij vonden het best lastig om in huis waar nog niets is, een keuken en vloer te visualiseren. Emanuel van Grando heeft ons hierbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Er is ruim de tijd voor ons genomen en door goede tekeningen te maken heeft Emanuel ons laten zien dat je van niets, iets heel moois kan maken. Al onze wensen zijn teruggekomen in het eindresultaat! Kortom; echt een droomkeuken en vloer! Wij adviseren Grando Utrecht dan ook bij iedereen aan!
FOTO VAN ALIES SCHRAGE
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Super van begin tot eind”
Door Natasja en Julia op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, toiletten en keuken gekocht. Super geholpen van begin tot eind! Er werd altikd in mogelijkheden gedacht. Medewerker bijzonder vriendelijk en verstand van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn verlopen”
Door Fam. Smayel op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft en zijn er super blij mee. Het hele proces is fijn verlopen en we zijn heel.goed geholpen. Vanaf het samenstellen van de keuken tot de oplevering aan toe. Indien er iets niet klopte was dit gewoon bespreekbaar en werd het netjes opgelost. Al met al een hele tevreden klanten. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Hugo op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken en deels badkamer. Grando is vooral op gebied van keukens een uitstekende keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken in gebruik”
Door Roy op zondag 21 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben daar onze nieuwe keuken gekocht, goede adviezen tijdens de aanschaf maar eventuele opmerkingen nadien worden zeer deskundig opgepakt.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken en badkamer”
Door Bart op zondag 14 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer besteld bij Grando Utrecht bij Iris. Zij heeft ons prima geholpen. Ondanks wat kleine problemen heeft Grando in het hele proces met ons meegedacht. Het eindresultaat is prachtig: Een mooie open keuken gemonteerd door Peter en een luxe badkamer gemonteerd door Carl. Persoonlijke aandacht met nazorg, snelle service en kwalitatief niets op aan te merken. Kortom, een goede koop!
Reactie of foto toevoegen
“Aanwinst”
Door Agnes op zaterdag 22 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Gebruiksvriendelijk, mooi en van alle gemakken voorzien. Een aanwinst voor ons huis.
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door Raymond van Dijk op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet. Vele mogelijkheden besproken en juiste advies gekregen.
Aannemer heeft goed werk geleverd en akkefietje is adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Ad Vergouwe op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
wij hebben een keuken gekocht goed geholpen goed gemonteerd juiste leveringen alles klopte. helemaal tevreden top keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en spullen voor een badkamer”
Door Ans Willemen op woensdag 29 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik ben geholpen door Nick en ik zal je vertellen dat kon niet beter. Heel klantvriendelijk, de hele dag de tijd voor je, en als je dan na en paar weken eigenlijk heel wat anders wilt dan neemt hij daar gewoon weer de hele dag de tijd voor. ik heb dan ook een prachtige keuken,dit geld ook voor de monteurs die hem hebben geplaatst. Punt van verbetering: jammer dat je spullen die achteraf toch niet passen niet retour mag geven ,ondanks dat ze nog in de verpakking zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door David op dinsdag 21 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een prachtige badkamer en 2 toiletten aangeschaft voor onze nieuwbouwwoning. Zeer te spreken over onze eigen keuze maar dit was niet gelukt zonder het geduld en de adviezen van de verkoper (Nick). Enorm te spreken over de installatie, de badkamer en de toiletten zien er prachtig uit. Ik ben aangenaam verrast met het eindresultaat. Ook de levering was ondanks de vele malen uitstel van oplevering keurig op tijd en dit was niet gelukt zonder de mensen van Grando. Binnenkort wordt de keuken geplaatst en ik kijk hier nu al met veel plezier naar uit.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig geholpen”
Door I. Tromp op donderdag 16 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben bij Grando Utrecht een nieuwe keuken gekocht. Zijn hier zeer deskundig en plezierig geholpen. Er wordt goed meegedacht en gezocht naar alternatieven als iets niet mogelijk is.

Aanvulling ontvangen 18 augustus 2018: De keuken is inmiddels geleverd en geplaatst.
Over de levering en plaatsing zijn wij erg tevreden. Op dit moment zijn er een aantal gebreken waarover wij contact hebben met Grando. Ik hoop dat deze op korte termijn opgelost worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Mizee op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Utrecht. Wij hebben het hele proces vanaf het eerste bezoek in de winkel tot de laatste schroef die de monteur in de keuken draaide als zeer prettig ervaren. Tijdens de bezoeken in de winkel werd er uitvoerig ingegaan op onze keukenwensen. Er werd stapsgewijs door het aankoopproces heen gewandeld en geen druk uitgeoefend om snel een beslissing te nemen. De levering van de keuken ging soepel en was in een keer compleet! het composiet werkblad was zorgvuldig verpakt er werd uitvoerig gecontroleerd op breuk. De montage werd zeer zorgvuldig en rustig uitgevoerd. Het werk werd niet afgeraffeld maar netjes en zeer tot tevredenheid uitgevoerd. Al met al zijn we zeer tevreden met Grando.
FOTO VAN A. MIZEE
Keuken met composiet werkblad
Reactie of foto toevoegen
“Volgens afspraak”
Door Foxy op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht. Goede service ! Levert volgens afspraak! We hebben nu de badkamer die we wilde.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan goed”
Door Paul op woensdag 18 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over het resultaat. Ook de klantgerichtheid is meer dan goed!
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Robbert en Petra Krijger op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Afgelopen week is onze nieuwe keuken van Grando geleverd en we zijn enorm gelukkig met het eindresultaat. Nick, medewerker van Grando, heeft ons destijds goed geadviseerd en geholpen. De keuken is geplaatst door Serge. Hij heeft niet alleen de keuken mooi geplaatst, maar dacht ook mee en heeft ons nog in enkele zaken geadviseerd. Kortom, wij zijn blij! Goede service Grando Utrecht!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig gegaan”
Door Marijke op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken, badkamer, toilet en meterkast. Allemaal heel goed en op een prettige manier uitgevoerd. Ik zou het zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Klopte tot in de puntjes”
Door Richard Hijmenberg op vrijdag 6 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Keukens en Bad in Utrecht. Vanaf het begin tot het eind is alles super gelopen en zijn wij zeer tevreden over de hele gang van zaken. Onze adviseur Mevr. Iris Boering heeft onze wensen duidelijk kunnen vertalen naar een opdracht en tekening die tot onze volle tevredenheid is uitgevoerd. Zowel de voorbereidingen, de aflevering, de oplevering en alle materialen klopte tot in de puntjes. Personeel wat bij ons is geweest is professioneel, vakkundig en verstaat zijn vak, nogmaals top. Ik kan alleen maar zeggen; mocht u een andere keuken of badkamer overwegen, denk aan Grando keukens en Bad in Utrecht. Superrrrrrrr
FOTO VAN RICHARD HIJMENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door M. Tielen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer goede ervaring met Grando Utrecht. Goed geadviseerd, veel aandacht, snelle levertijd en goede montage.
FOTO VAN M TIELEN
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door D floor op donderdag 21 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb door grando utrecht mijn keuken laten renoveren. Werd zeer vriendelijk geholpen in de winkel. De verkoper dacht goed mee en nam ruim de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Het plaatsen van alle nieuwe fronten en apparatuur is zeer netjes en vakkundig gedaan. Ben zeer tevreden en zou mijn volgende keuken zeker weer daar kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keurige after sales”
Door Ubacht op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
2 jaar na aanschaf van een keuken zijn de gemelde gebreken correct opgelost. Wel enige twijfels over de kwaliteit van de lade geleiders (na 2 jaar sluiten de lades niet meer). Keurige after sales!
Reactie of foto toevoegen
“Tot volle tevredenheid gegaan”
Door Petra van Wageningen op vrijdag 15 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht. Prima service. De uitgekozen kookplaat bleek niet te passen tijdens het uitwerken van de keuken waarop we netjes werden gebeld en een andere hebben uitgezocht. Ook de monteur gaf aan dat er krasjes op de afzuigkap waren gekomen tijdens montage. Dit wordt netjes vervangen, zonder gezeur! prima!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Hele goede adviezen”
Door Karina op dinsdag 22 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht ik kreeg hele goede adviezen service was erg goed. Alleen erg jammer dat het afval van de keuken niet werd afgevoerd. Want we betaalden voor 1 dag montage toch best veel geld. Verder prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door W. Spelt op zondag 6 mei 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer, toilet en keuken gekocht bij Grando Utrecht. Iris Boering heeft ons goed geholpen met het ontwerp. Onze verwachting is inmiddels uitgekomen naar volle tevredenheid. Een paar kleine herstelacties na plaatsing zijn inmiddels opgepakt. Wij zouden Grando Utrecht aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamer”
Door Fokke Zijlstra op zondag 29 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer ervaren adviseur en monteur, beiden hebben heel goed werk geleverd bij aanschaf en plaatsing van de badkamer welke prachtig is geworden
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Jean Leers op donderdag 26 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keukendeurtje vervangen, goede monteur die prima service gaf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met alles”
Door Remko Klaus op donderdag 5 apr 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben de keuken, vloertegels toilet begane grond en een extra toilet, wastafel en betegeling in de wasruimte op de 3e verdieping door Grando Utrecht laten plaatsen. We zijn over alles zeer tevreden! Top kwaliteit producten en heel netjes geplaatst. Prettige communicatie, goed meedenken, goeie nazorg en mooie oplossingen waar we zelf niet opgekomen zouden zijn. Zeer blij met alles en als weer eens iets nodig hebben komen we zeker terug bij Grando Utrecht!
FOTO VAN REMKO KLAUS
Top kwaliteit keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service was goed”
Door Maayke de Graaff op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Utrecht. De service tijdens het gehele proces van orientatie tot aan installatie was zeer goed. Er werd actief met ons meegedacht over de indeling, apparatuur en de soort keuken en badkamer. Ook de installatie van beide was zeer netjes gedaan en alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Ik kan het team van Grando Utrecht aan iedereen aanbevelen. Ze weten waar ze over praten, kennen alle producten zeer goed en zijn zeer proffesioneel.
Reactie of foto toevoegen
“Nette plaatsing”
Door Rob van der Straten op vrijdag 23 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. Super klantvriendelijke adviseur. Dacht mee. Na aankoop nog vragen die direkt werden beantwoord. Zelfs een kleine aanpassing was nog mogelijk. Keurig op tijd en goed geleverd. Monteur was vakbekwaam. Netjes geplaatst.

Eerdere ervaring van 3 maart 2018: Zeer klantvriendeijk geholpen. Toen ik na aankoop nog vragen kreeg ik goede uitleg. Nadat mijn keuken was besteld wilde ik een kleine aanpassing. Direkt werd gekeken of het nog kon en de fabriek werd gebeld. Vlak voor de levering bleek dat de koelkast door AEG niet op tijd kon worden geleverd. Ik kreeg een telefoontje van Grando en een oplossing werd bedacht en in overleg gevonden. Bij levering alles compleet en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooi”
Door Jenneke Nijhof bedrijfsleider Prinses Maxima Maneg op dinsdag 20 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Hebben super mooie keuken gekocht, de monteur en service tijdens plaatsen was goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Tom en Ria Sluijs op zaterdag 10 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, behulpzaam met uitzoeken en meedenken. Plaatsen ging prima, goede afstemming
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Johannes de Bruin op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando. De keuken is net geplaatst, de badkamer volgt nog. Het adviesgesprek was prettig, er werd alle tijd voor ons genomen. Bij de opvolging zijn alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer blij met de keuken. De kwaliteit is zeer goed, het plaatsen is zeer professioneel gedaan en de monteurs hebben alles achteraf keurig achtergelaten. Wij raden Grando Utrecht daarom ten zeerste aan.
FOTO VAN JOHANNES DE BRUIN
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over aankoop en afhandeling”
Door P. Geurtsen op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Een nieuwe GRANDO keuken gekocht en vanaf het eerste moment hadden wij het gevoel dat we serieus werden genomen. Er werd niet veel druk uitgeoefend om tot koop over te gaan en de verkoper deed alles om mee te denken en om ons van een goed advies te voorzien. Kortom: We zijn erg tevreden over de aanloop van de aankoop, maar ook over de afhandeling!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met keukenaankoop”
Door Maarten op woensdag 7 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Slechte ervaring met montage en afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Makkelijk geld verdienen”
Door Jonny op zondag 4 mrt 2018 '18 | vestiging Utrecht
In december 2017 zijn we bij Grando Utrecht gekomen voor een adviesgesprek.
Zijn we daar paar uren bezig om onze keuken samen te stellen. Tijdens het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik wil een goed kwaliteit keuken, minimaal een middelklassen. Voordat ik overeenkomst getekend heb ik meerdere malen gevraagd wat ik heb gekozen is in goede kwaliteit, middelklassen, krijg ik het antwoord dat het zo is. De prijs is op de hooge kant 22,000 euro voor een simpele keuken niet heel groot, maar als het in goed kwaliteit is dan is het prima. Daarna ben ik met mijn vrouw gaan overleggen, tussen door zei de verkoper, ik heb al een paar uren voor jullie bezig, als jullie vandaag niet gaan tekenen, is het voor me ook geen zin om de 3D tekening te maken. Op dat moment voelen we onder druk gezet. We hebben toch de overeenkomst getekend, en hopen het goed gaat zoals de verkoper het beloofd. 2 dagen later hebben we tweede gesprek om de wijziging te bespreken, tijdens deze gesprek hebben nogmaals gevraagd of wat we hebben gekozen in goed kwaliteit, we hebben geen zin in slechte kwaliteit keuken hebben, antwoord is nog steeds ja. Tijdens het gesprek hebben we ook met de verkoper afgesproken, de prijs inclusief oude keuken slopen, wegvoeren en monteren. Ik had de overeenkomst niet goed opgelet. Het staat alleen monteren op, dus had ik mail gestuurd of hij nog keuken slopen en wegvoeren nog op de overeenkomst willen zetten, want dat hebben we afgesproken tijden het gesprek. Krijg antwoord terug dat het niet inbegrepen in de prijs. Dit is wel mijn eigen schuld, dat ik niet goed de overeenkomst gelezen voordat ik heb getekend. In februari hebben we derde gesprek, omdat we toch andere kleur willen hebben. Hier komt het probleem. Het blijkt wat we hadden gekozen is in laagste/slechste categorie. Er komt dan discussie waarom het niet van te voeren hadden verteld dat we de slechste categorie hadden gekozen. Als we nu andere kleur willen hebben, moeten we behoorlijk bedrag bij moeten betalen. Na een tijdje met de verkoper discussiëren, zegt hij letterlijk "Als het nu al zo gaat dan kunnen wij beter hiermee stoppen dan storten wij de aanbetaling terug en dan zijn we klaar". We zijn akkoord gegaan met zijn voorstel. Hij loopt even weg naar zijn collega, en toen hij terug komt zegt hij dat we toch 15% annuleren kosten moeten betalen. en toen zijn we boos weggegaan. Het is echt belachelijk dat ze de bestelling willen annuleren, we moeten de kosten betalen! Later ontvangen ik een mail van Grando met een factuur voor de annuleren kosten. Ik had mail teruggestuurd dat ik niet mee eens ben dat ik het moet betalen. Krijg tot op de heden geen antwoord terug. Zo is het makkelijk geld verdienen Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ben en Co van Bemmel op dinsdag 27 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Nick van der Laan. Prima advies en meedenken met de klant. We merkte dat Nick zijn werk met groot plezier doet en vooral kennis van zaken heeft. Ook maakte hij ruim tijd voor ons. Dat maakt het uitzoeken van een keuken toch wat prettiger.

Aanvulling ontvangen 1 maart 2018: De aankoop is al geleverd en geplaatst. Dit met goede ervaring. Wij hebben nog een nalevering van de boven plinten en een nieuwe kraan voor het badmeubel. Ook dit is in behandeling en is ons verzekerd dat de bovenlijst wordt geleverd en geplaatst. Ook de kraan van het badmeubel zal worden vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer netjes”
Door René Lankester op dinsdag 6 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Top geholpen door Grando keukens Utrecht. Goed advies en de keuken ziet er geweldig uit. Onze keuken is zeer netjes geplaatst door de monteur. Fam Lankester
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Ingrid op maandag 5 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Klantgericht, goede service. Afspraken worden goed nagekomen. De gekochte keuken ziet er fantastisch uit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Geurt op vrijdag 12 jan 2018 '18 | vestiging Utrecht
Prima service snel goed en professioneel. En Peter is een hele goede monteur met heel veel kwaliteiten.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne winkel”
Door Stephan van de Sande op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
NIeuwe keuken, wc en badkamer gekocht. Fijne mooie winkel, goed geholpen. goede tips etc. Nemen echt de tijd voor je. Uiteindelijk goede deal gesloten echter de uitvoering beetje rommelig verlopen
REACTIE VAN STEPHAN
Inmiddels paar weken verder. Eea nog niet klaar. Douchewand lekt. Verkeerd fornuis. Keuken nog niet compleet. Lelijke kit naden. Ondiep gevoegd. Al met al nog niet blij. Wordt vervolgd.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig in omgang”
Door Tim en Shanne op maandag 18 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Was erg prettig om hier een badkamer en keuken te kopen. Dit zijn geen cowboys zoals bij.....(u kunt dit zelf wel invullen.) Goede service en communicatie. Vragen e.d. worden goed en relatief snel beantwoord. Alles is gemonteerd en geïnstalleerd door vakmensen. Prettig in de omgang en communicatie. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Coby op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Heel erg tevreden. Goede service. Er word de tijd genomen om een juiste keuze te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Jeroen op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Geholpen door Nick. Hij dacht uitstekend mee met het vormgeven van de keuken. Een aantal opties die wij graag wilden zien, weerlegde hij met goede argumenten maar gaf daarnaast uitstekende andere opties. Ook in het traject daarna bleef hij ons op de hoogte houden en hielp ons goed mee bij de vragen die wij hadden. Kortom, uitstekende ervaring gehad bij Grando Utrecht en met name met Nick.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettig geholpen”
Door Marly op zondag 10 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Zeer prettig geholpen door Risza van ontwerp tot afronding van onze keuken. Toen er iets niet helemaal goed bleek bij aflevering werd dit prima en snel, zonder gedoe, opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Herman op zondag 17 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
showroom bezocht en met adviseur tot een voorlopig plan gekomen voor een nieuwe toilet beneden en een nieuwe badkamer. Grando heeft zijn afspraken nagekomen en wij als klant natuurlijk ook. Adviseur heeft op locatie alles exact opgemeten en heeft nog advies gegeven hoe we het in de badkamer die klein was evt een andere indeling konden geven. Geen leverings cq manco problemen. zoals afgesproken. 2 leuke monteurs die de kennis in huis hadden. Kortom, zeer tevreden over Grando en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn”
Door Ton van 't Sant op zaterdag 16 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Alles klopte precies, keuken zoals we hem wilden en perfect geplaatst. Iedereen die meewerkte ( stukadoor , leverancier , plaatser) deed wat er was afgesproken. En da's fijn tijdens een verhuizing.
Reactie of foto toevoegen
“Bovengemiddelde service”
Door Steve Schouten op zondag 10 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn zeer tevreden over Grando. Service is ver bovengemiddeld. Het personeel is vakbekwaam, meedenkend en klantgericht. Het was erg prettig zaken doen: Complimenten
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pieter op vrijdag 1 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Erg fijn adviesgesprek waarin onze vragen en ideeën goed zijn uitgewerkt in een plan. De montage is ook goed gelukt, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sjors op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Utrecht
Ben met succes geslaagd bij Grando Utrecht. Ben hier prettig geholpen door medewerker Nick van der Laan. Heeft op ons een fijne indruk achter gelaten en geholpen met het tot stand komen van de keuken. Hierbij ons geholpen met praktische ideeen en invulling van de keuken. Neemt echt de tijd voor je. De levering en montage zeer goed verlopen. Indien er iets was of niet naar ons zin werd dit in goed overleg met de monteur of Nick van der Laan opgelost. Al met al een goede ervaring.
FOTO VAN SJORS
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en kundig”
Door Anita Jansen op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Vriendelijkheid en voldoende kennis over hetgene wij graag wilde hebben in onze nieuwe keuken. En de montage was ook top! De monteur was heel secuur.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig en vriendelijk”
Door Hermien op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft via Grando Utrecht. We waren van plan een aantal zaken te bezoeken omdat online en via folders wij er niet uit kwamen. We zijn bij deze zaak zo goed, kundig en vriendelijk geholpen dat we maar gelijk zijn blijven steken en de keuken hebben aangeschaft waar we nu achteraf heel blij mee zijn. Top!
FOTO VAN HERMIEN
Design keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door Jeroen op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn super goed geholpen door Nick van der Laan. Vanaf het begin heeft Nick ons vriendelijk te woord gestaan en advies gegeven over onze nieuwe keuken en badkamer.
Hij luisterde echt naar onze wensen en als er iets moest worden aangepast was dit ook geen probleem. Prijs- kwaliteit is echt super, wij zijn erg blij met onze aankopen! Grando Utrecht en Nick zijn echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Steven van Norden op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn erg goed geholpen. Dhr. van der Laan was ons contactpersoon en heeft goed geluisterd naar onze wensen en speelde hier erg goed op in. Tevens kwam hij met goede ideeën, waar wij zelf op voorhand niet aan hadden gedacht. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanraden aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Brigitte op vrijdag 5 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
Er is een mooie badkamer gerealiseerd door Grando. We zijn bij de aankoop goed begeleid door de adviseur. En de monteurs hebben prima werk geleverd. Bij levering van de materialen waren een artikel en tegels beschadigd. Dat is netjes door Grando opgelost en nageleverd binnen een acceptabele termijn.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht”
Door Ron op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Utrecht
Prima geholpen en te woord gestaan. Montage badkamer was een ramp, zeer vervelend en onnauwkeurig werkende monteur die af en toe kwam en vervolgens ook weer niet. Liet zich moeilijk aanspreken. Veel zaken in de badkamer waren niet op orde. Grando heeft het echter wel goed opgelost. De keuken is netjes en zonder problemen geplaatst door een monteur van Grando Utrecht. Al met al positief.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door A Flentge op dinsdag 14 mrt 2017 '17 | vestiging Utrecht
Uitstekend geholpen door Nick van der Laan. Hij nam rustig de tijd en heeft alles prima uitgelegd en in de showroom laten zien. Goede adviezen (ook van details die ik nog niet bij andere zaken gehoord had). Netjes gedetailleerde offerte met tekening mee naar huis. Een maand later besloot ik dat ik het anders wilde, een nieuwe offerte met tekening maken was geen probleem. Nick is vriendelijk en niet opdringerig. Belde steeds netjes terug wanneer dat afgesproken was.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer maar slechte naservice”
Door robert markerink op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Utrecht
Wij kregen een prettige en heldere uitleg over de renovatie van onze badkamer in de winkel door de verkoper. Het resultaat is nu een mooie strakke badkamer geheel naar onze wens. Wat we jammer vinden is dat we 4 weken moesten wachten op een kraan die gelijk lekte bij de oplevering.Jammer genoeg stond de container voor het bouwafval ook weken voor de deur. Uiteindelijk kwam alles wel in orde....maar je moet wel regelmatig er achteraan bellen.Tijdens het werken aan de badkamer was er prima overleg mogelijk met de monteurs,prima vakwerk!,tegels is een mooi patroon op de wanden en de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Echt heel slecht”
Door Rens op vrijdag 9 okt 2015 '15 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet beneden laten doen. De afwerking is echt om te huilen. Tegels zitten scheef, voegen met gaten erin, scheve voegen, ontzettend dikke kitranden waar dat niet nodig is, afwerkrandjes sluiten niet op elkaar aan in de hoeken, etc. Vervolgens sturen ze iemand om het netjes te maken en zelfs die geeft aan, om het netjes te krijgen moet eigenlijk de hele badkamer opnieuw gedaan worden … ik kan het zo goed mogelijk maken maar helemaal netjes wordt het nooit. Februari zou alles klaar zijn en eind oktober komen ze het laatste dingetje doen …… Vloerverwarming laten leggen. Grando koopt dit van Magnum maar leveren wel een uitgeklede thermostaat erbij waar je nagenoeg niks mee kan instellen….je mag wel net zo veel betalen als voor de vloerverwarming met uitgebreide thermostaat van Magnum. Douchekraan werd geleverd met een kapotte thermostaat, je zou denken dat ze dit snel oplossen maar nee, we hebben nagenoeg 2 weken moeten wachten voordat we warm konden douchen in een gloednieuwe badkamer. Al met al echt heel slecht, doe je zelf een plezier en loop met een grote boog om Grando heen want de prijs kwaliteit verhouding is bij Grando echt heel erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door fam kooy op woensdag 12 aug 2015 '15 | vestiging Utrecht
Top service,na 2 jaar een greep afgebroken (zoon was er met zijn broek achter blijven hangen) Wij naar grando Utrecht,en kregen daar 14 nieuwe handgrepen mee met de mededeling dat onze zoon meerdere keren er met zijn broek achter kon gaan hangen haha. Dit alles ook nog eens kosteloos (service) top bedankt mannen
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (49 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (23 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (30 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (62 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (18 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (24 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (97 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (20 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (46 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (41 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (73 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (76 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (85 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (53 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (86 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (52 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (54 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (74 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (23 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (56 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (2 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.