Feedback
8,7

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2282 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1185 ervaringen
4 sterren840 ervaringen
3 sterren67 ervaringen
2 sterren57 ervaringen
1 ster106 ervaringen

Per vestiging:
“Gemonteerde keuken”
Door Barry Klappe op maandag 17 aug 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij wisten al goed wat wij wilden maar de adviseur heeft ons in de details enorm geholpen. De verschillende gesprekken waren heel fijn en de afspraken zijn allen (zoals beloofd) nagekomen.

Aanvulling ontvangen 17 augustus 2020: De levering is op 3-8 geweest en de keuken is inmiddels gemonteerd
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Omar & Kelly op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Purmerend
In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.
FOTO VAN OMAR & KELLY
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Paula Maas op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Purmerend
Voorlichting en begeleiding was heel prettig. De afspraken met externe partijen liep iets minder qua planning. Maar zaten midden in de corona lockdown, en viel het achteraf allemaal mee. Keuken staat super netjes geplaatst. Een deur lijst was bij levering beschadigd, en deze is binnen 10 dagen vervangen. Top gedaan... Over twee jaar de badkamer, en we lopen zeker bij jullie als eerste binnen.
FOTO VAN PAULA MAAS
Keuken tijdens de plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Erg prettig”
Door v Rijs op zondag 14 jun 2020 20 | vestiging Purmerend
Hele goede service! Met behulp van Jeremy een mooie en fijne keuken kunnen kopen. Na het bezoeken van een aantal keukenbedrijven voelde het bij Grando Keukens in Purmerend direct heel goed. Erg prettig om op je gemak gesteld te worden door iemand die meekijkt en deskundig advies kan geven.
FOTO VAN V RIJS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen”
Door Yvonne Malij op woensdag 10 jun 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer bij grando Purmerend gekocht. Zijn zeer tevreden over de kennis en begeleiding van silvana, ze dacht met ons mee en kwam met leuke en mooie oplossingen. Hoe het een en ander is geworden weten wij nog niet. We hebben een eigen aannemer en die begint, vanwege de Corona, pas over twee weken. Het is voor ons dus nog spannend hoe het gaat worden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenupgrade”
Door Monique op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze keuken geüpgrade door alle frontjes te vervangen. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Helaas hebben wij enkele gebreken geconstateerd zoals het slecht sluiten van sommige laden. Grando keukens gaat dit binnenkort verhelpen.
Reactie of foto toevoegen
“Super gedaan”
Door Familie Cairo op zondag 24 nov 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. Super goed geholpen door Nouska en Gert-Jan.
Er is tijdens de verschillende gesprekken heel goed naar onze wensen geluisterd en er is door hun beide ook goed met ons meegedacht. De plaatsing is door Eric de monteur super goed gedaan.
REACTIE VAN FAMILIE CAIRO
Foto van de geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Rene en Mattie IJpma op zaterdag 26 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
badkamer, zijn tevreden met wat we hebben gekocht, nog een paar kleine dingetjes en dan zijn we super tevreden. wij hadden als aannemer the craftman, hier hebben wij het bijzonder mee getroffen fantastische vakmensen bijzonder correct ook in het nakomen van afspraken, complimenten voor Wim hoe dit alles in goede banen lijdt.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Open communicatie”
Door Marnix de Groot op zondag 6 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Tijdens de oriëntatie en de aanschaf van mijn keuken ben ik zeer vriendelijk geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en meegedacht over indeling/apparatuur. De open communicatie geeft veel vertrouwen. Ook na aanschaf ben ik iedere keer netjes te woord gestaan. Geen enkel moment heb ik mij opgejaagd gevoeld. De oplevering is geheel volgens afspraak gebeurd. Zeer nette afwerking.
FOTO VAN MARNIX DE GROOT
Opgeleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Helaas niet tevreden”
Door M. Schingenga op donderdag 29 aug 2019 19 | vestiging Purmerend
De waslijst met gebreken is helaas te lang om op te noemen. Als positief punt kan ik nog benoemen dat de verkoopmedewerkers en een tweetal monteurs wel hun best hebben gedaan om het e.e.a. te herstellen. Plaatsing van de keuken heeft plaatsgevonden op 7 maart en we hopen dat de afronding per 25 september plaats vindt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. van Goolen op zaterdag 24 aug 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. We zijn er erg blij mee.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2019: De keuken is geplaatst. Alleen de smetrand en een vensterbank moeten nog geplaatst worden.
REACTIE VAN VAN GOOLEN
Als het goed is wordt de smet rand nu eindelijk as vrijdag geplaatst. (Als het maar niet echt een vrijdag de 13de wordt). Hopelijk gaat nu alles goed, zodat we na ruim 4,5 maand echt van de keuken kunnen gaan genieten. Ik vind het alleen jammer dat alle communicatie van ons uit moest gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Rosanne huis op dinsdag 23 jul 2019 19 | vestiging Purmerend
Badkamer meubels besteld. Goed geholpen en juiste advies gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer naar tevredenheid”
Door Fam. velzeboer op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij de grando....super geholpen en meegedacht..prettige zaak.....alles op orde!!!

Aanvulling ontvangen 24 juli 2019: Goede dag....de keuken is al geleverd en gemonteerd...alles zeer naar tevredenheid
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen en nooit meer Grando”
Door J. te Amsterdam op woensdag 1 mei 2019 19 | vestiging Purmerend
Begin december 2018 is Grando begonnen met de sloop van onze badkamer (4 m2) en aparte toilet ruimte, we hebben geen leidingen verlegd geen bijzonder luxe materiaal gekozen, we hebben ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij gestaan want we hebben inmiddels bijna 18k betaald voor de twee kleinste kamertjes in ons huis. De badkamer zou af zijn in 3 weken en opgeleverd worden in januari 2019.

Inmiddels is het 1 mei en zitten wij met een badkamer en een toilet ruimte die allerlei mankementen en afwerkingsfouten toont.
- Douchedeur is scheef geplaatst omdat deze niet past, inmiddels begint deze te lekken en staat er enorm veel spanning op en staat op knappen.
- Voegwerk is gebarsten en kitwerk is er slordig opgesmeerd
- De hoge kast is niet goed gemonteerd en stort bijna in.

Tussentijds hebben wij 4 maanden lang met een badkamer gezeten die niet af is geen douchedeur, kast niet opgehangen, kitwerk niet afgemaakt, door allerlei leveringsproblemen met Grando kregen we vertraging op vertraging, een grote logistieke bende en werd onze babykamer gebruikt als opslag voor de verkeerd geleverde artikelen. Het contract werd niet nagekomen de loodgieter/installateur die bij ons begonnen is kwam niet meer terug en is er iemand anders ingeschakeld om het af te maken na meerdere in gebreke stellingen van onze kant.

Inmiddels is het een maand geleden dat de planner Eveline is geweest voor het opleveringsgesprek en de gebreken zouden in twee weken hersteld worden wij horen niks na meerdere aanmaningen.

Bij verkoop werden er allerlei beloftes gedaan en werd alles netjes vastgelegd in het contract conform CBW voorwaarden maar Grando Purmerend komt zijn afspraken niet na en nu zijn we genoodzaakt na 7 maanden alsnog de rechtsbijstand in te schakelen, we hebben nu dagen vrij moeten nemen om de bezorgers te ontvangen voor de verkeerde leveringen, voor het ophalen van de spullen, de monteurs binnen te laten, we konden niet verhuizen omdat de badkamer en het toilet vertraagd was en we deze niet konden gebruiken en dan de talloze keren dat we geïnvesteerd hebben in mailtjes en telefoontjes om ze terug te laten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf montage”
Door Desley Teunisse op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hadden een keuken gekocht en werden geholpen door Gijs-Jan. Die heel goed met ons mee dacht en heeft geholpen om binnen ons budget een prachtige keuken te creëeren! Top zaak
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door van Velse op zondag 17 mrt 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Zeer vakkundig geholpen, hebben best een kleine badkamer, maar met veel creatieve oplossingen zit alles wat je kan wensen in deze kleine ruimte en zijn zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en goed”
Door Inge en Niek van der Meer op zondag 17 mrt 2019 19 | vestiging Purmerend
Er is bij ons zojuist een nieuwe badkamer geplaatst, vanuit eerdere ervaring met de aanschaf van de keuken ( 20 jaar geleden) opnieuw voor Grando gekozen. De aannemer Jonathan Vega en zijn team hebben een klein wondertje verricht, binnen 2 weken de sloop en totale nieuwbouw. Ook tijdens de werkzaamheden kwamen er nog adviezen en verbeter puntjes aan de orde, mannen bedankt klasse! Ook Robin Bouwland een compliment tijdens ons bezoek aan de showroom, prettige en deskundige verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Friso de Zeeuw op donderdag 28 feb 2019 19 | vestiging Purmerend
Wij hebben de keuken gedeeltelijk vernieuwd. Grando geeft goed advies, de prijs is redelijk, afspraken worden precies genoteerd, afspraken worden nagekomen, de uitvoering is vakbekwaam, er wordt netjes gewerkt (niet helemaal; daar zit een verbeterpuntje). 'Allemaal vrij normaal' zou je zeggen, maar in service-woestijn Nederland is het een verademing en een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Van Spijker op zaterdag 4 aug 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer helemaal laten vernieuwen door Grando Purmerend. Van verkoop en afhandeling t/m de plaatsing - in één woord vakwerk. Ik kan Grando Purmerend van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peggy op zondag 15 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Purmerend. Het volledige team van verkoper tot monteur is zeer vakbekwaam, servicegericht en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over het gehele traject en ontzettend blij met onze droomkeuken!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Purmerend. We zijn grotendeels geholpen door Gijs-Jan, waar we super tevreden over zijn. Alle medewerkers van grando Purmerend zijn trouwens erg vriendelijk. We zijn van het begin tot het eind goed geholpen door grando. En het eindresultaat is super geworden. Ik zal Grando zeker aanbevelen en dat heb ik ook al gedaan want mijn ouders zijn ondertussen ook zeer tevreden klanten van grando :).
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Super eindresultaat
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De andere kant van de keuken
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Marco H.W. Maijenburg op dinsdag 26 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
Keuken en badkamer. Badkamer in Purmerend is geleverd. Keuken in Barendrecht.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels geplaatst. Keurig gedaan en dus heel tevreden. Wacht nog wel op een paar kleine klusjes die nog gedaan moeten worden. Nog geen bezoek van Grando Purmerend gehad om het resultaat te bekijken.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels afgeleverd (2 weken)...echter nog niet helemaal klaar. Antikalk kraan nog niet geplaatst. Toilet beneden zit los en in de douche moet een dorpel komen omdat anders badkamer in zn geheel nat wordt. Ook zou er een langere douchestang geplaatst worden. Nog geen eindinspectie samen met Grando Purmerend gehad. Wel tevreden met het ontwerp en de uitvoering. Strak gelegd!
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels helemaal naar tevredenheid opgeleverd. Heel blij met resultaat en een simpele dorpel heeft het probleem verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie badkamer”
Door Noto op woensdag 20 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
Samen met Grando een praktische badkamer ontworpen en deze gekocht. Bij de sloopwerkzaamheden van de oude badkamer kwam naar voren dat wij een ernstig lekkageprobleem hadden. J. Vega en zijn team hebben dit keuring opgelost (allemaal vriendelijke en behulpzame vakmannen). Resultaat een mooie badkamer. Wij zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Nel molenaar op zondag 4 mrt 2018 18 | vestiging Purmerend
Bezorging was top. Plaatsing was top. Een prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een plaatje”
Door Erik en Monica de Vries op zaterdag 27 jan 2018 18 | vestiging Purmerend
Het aanschaffen van een keuken is niet zomaar iets. Veel mogelijkheden en dus even zoveel keuzes te maken. Bij Grando Purmerend zijn we uitstekend door Gijs-Jan geholpen. Er werd goed meegedacht, alternatieven aangedragen en goede adviezen gegeven. Resultaat: een keuken precies zoals door ons voorgesteld en gewenst. Het is een plaatje geworden! Niet in de laatste plaats ook door de vakkundige technische voorbereiding en uiteindelijk installatie. Overweeg je een nieuwe keuken aan te schaffen, vergeet dan zeker niet om een bezoek aan Grando Purmerend te brengen. Erik en Monica de Vries, Purmerend.
Reactie of foto toevoegen
“Creatief”
Door Santino verbeek op zondag 10 dec 2017 17 | vestiging Purmerend
Werd goed geholpen door de medewerkers die creatief meedenken over de keuken die we hebben gekocht. Tijdens ons bezoek aan grando werden we goed uitgebreid geholpen en mochten we zelf apparaten die we aan hebben geschaft even proberen. Ook na dat de keuken geplaatst was, was de service nog erg goed. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Ernst Drijver op zaterdag 7 okt 2017 17 | vestiging Purmerend
Wij hebben hele slechte ervaringen met Grando Purmerend waar wij dit jaar een badkamer hebben gekocht die eind mei volledig opgeleverd had moeten zijn.

[...] 4) Bij het opleveren bleek dat het toilet te laag was geplaatst. Omdat het een inbouwreservoir betreft kon dit slechts gedeeltelijk opgelost worden en moesten er dus 3 weken na oplevering nog herstelwerkzaamheden worden verricht en hangt het toilet nu toch nog steeds lager dan gewenst.

5) Bij het opleveren bleek dat Grando een douchestang had uitgezocht die niet aangesloten kon worden op de douchekraan waardoor wij de eerste drie weken geen gebruik konden maken van onze regendouche.

6) Bij het opleveren bleek dat de radiator lekte. De aannemer kwam na 3 weken langs om dit te repareren.

7) Bij het opleveren hadden wij nog gaten in de muur van de slaapkamer. Bij het monteren waren gaten ontstaan in de muur tussen de badkamer en slaapkamer. De stukadoor had wel bedacht dat de gaten aan de badkamerkant gedicht en afgewerkt moesten worden maar niet dat het logisch is dat je dan de gaten aan de slaapkamerkant ook netjes moet dichtmaken. Het heeft tot een anderhalve maand na oplevering van de badkamer geduurd voordat deze gaten alsnog gedicht zijn.

8) Bij het opleveren hebben we zelf het materiaal moeten verwijderen dat de aannemer had gebruikt om de vloer in de gang te beschermen. Helaas had de aannemer een soort plakplastic gebruikt waardoor we uren zijn bezig geweest om alle lijmresten te verwijderen die achterbleven op onze laminaatvloer.

9) Toen wij de douche de eerste keer mochten gebruiken bleek dat wij geen heet water hadden. Na drie weken kwam de aannemer langs om tot te conclusie te komen dat het waarschijnlijk aan stadsverwarming lag en niet aan de thermostaatkraan, maar dat was onzin want we hadden gewoon heet water uit de wastafelkraan. Toen wij dit aangaven gaf hij toe dat de kraan wel eens stuk kon zijn. Vervolgens moest er een monteur van de leverancier komen waardoor het 2 maanden heeft geduurd voordat wij heet water hadden.

10) Toen wij het toilet voor het eerst mochten gebruiken bleek dat de spoelknop niet goed werkte en de spaarstand niet gebruikt kon worden. Eerst is hier de aannemer een aantal keren voor langs geweest maar deze kon dit niet repareren. Na 3 maanden is er een monteur van de leverancier langs geweest die tot de conclusie kwam dat wij een verkeerde toiletpot hadden. Zijn advies was om deze te laten vervangen. Vervolgens een maand gewacht op reactie van Grando maar die kwam niet. Uiteindelijk zelf maar weer contact gezocht. Grando gaf aan van niks te weten terwijl ze de dag dat de monteur was langs geweest al telefonisch contact met ons hadden opgenomen om te horen wat de stand van zaken is. Vervolgens verwacht je dat ze aangeven dat we een nieuwe toiletpot moeten uitzoeken. Maar nee, Grando wil eerst contact opnemen met de leverancier omdat zij de deskundigheid van de monteur die is langs geweest in twijfel trekken. U zult begrijpen dat wij op dit moment meer twijfelen aan de deskundigheid van Grando Purmerend dan aan de deskundigheid van de monteur van de leverancier. Maar los van wie ondeskundig is hebben nu al 4 maanden een toilet die niet goed doortrekt en weten nog steeds niet wanneer en door wie dit opgelost gaat worden.

11) Toen we voor de eerste keer de verwarming gingen gebruiken hadden we direct lekkage in de slaapkamer. Ook hier weer een dag voor vrij moeten nemen omdat er weer iemand langs moest komen om dit ook te verhelpen. [..]
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Victor op zaterdag 14 jan 2017 17 | vestiging Purmerend
Zeer netjes geholpen door een creatieve verkoper die echt zijn best deed om aan mijn wensen te voldoen. De keuken kon extra snel worden geplaatst. Netjes gemonteerd en afgeleverd. Een dikke pluim voor dit bedrij!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door M.Rotteveel op vrijdag 20 sep 2019 19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht bij Grando Almelo.Meteen een goed gevoel bij binnenkomst.Met een bak koffie een gesprek aangegaan met Jan Wolterink wat onze wensen waren.Had meteen een goede klik met Jan die veel kennis van zaken had en de gehele badkamer en wc beneden van A tot Z heeft geregeld inclusief montage. Ook deze mensen hebben vakwerk afgeleverd. Al met al een dikke pluim voor Grando Almelo.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Christine Kösters op vrijdag 28 jun 2019 19 | vestiging Almelo
Ik heb een prachtige badkamer gekocht. De vestigingsmanager heeft mij fantastisch en zeer kundig geholpen. De badkamer voldoet aan al mijn verwachtingen en de afwerking is super!
FOTO VAN CHRISTINE KÖSTERS
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Lang proces maar zeker tevreden”
Door Mischa De Vos op woensdag 9 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kochten twee badkamers en een keuken bij Serkan Can van Grando in Amersfoort. Dat was een groot succes: Serkan hielp ons uitstekend, tezamen met een geestige collega, die af en toe bijsprong. Ze dachten goed mee over wat wel niet kon en wat wel of niet handig was. Het hele proces duurde wat langer dan we verwachtten omdat vooral de levertijden lang zijn. Omdat de Quooker (dat is een hippe kraan) in de keuken niet direct werkte, moest een monteur twee keer langskomen. Uiteindelijk duurde het hele traject vanaf het eerste bezoek aan Grando tot aan een werkende kraan bijna 6 maanden. Maar ik zou je zeker adviseren naar Grando te gaan, en als het even kan in Amersfoort.
FOTO VAN MISCHA DE VOS
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Eerste keuken”
Door Reggie Raphaela op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn eerste keuken! Waar begin je? Nadat ik een aantal keukenzaken bezocht had ik een tip gekregen van een kennis om bij Grando in Amersfoort te kijken. Bij binnenkomst werd ik netjes gegroet en gevraagd of ik wat wilde drinken. Ik dacht meteen oh hier gaan we weer...de vraag waar bent u precies naar op zoek bleef gelukkig uit en ik kon zonder direct 'verkocht' te worden op mijn gemak rondkijken. Er is genoeg keus maar één keuken sprong er voor mij persoonlijk het meeste uit en de prijs viel gelukkig binnen mijn budget. Na een oriënterend gesprek kreeg ik een goed gevoel bij de verkoper over wat Grando voor mij kon betekenen. Eenmaal akkoord over de mogelijkheden en de prijs werd mijn keuken binnen vier weken geleverd en geplaatst. Daarnaast hoefde ik mij niet druk te maken over een stukje schilder werk van de muren in mijn keuken. Dit werd voor een scherpe prijs ook uitgevoerd. Voor mij was dit een zeer prettige ervaring bij het kopen van mijn eerste keuken. Ik ben door Grando Amersfoort zeer goed begeleid, alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Uiteindelijk was het voor mij weinig inspanning en exact de keuken in mijn huis die ik in de showroom zag staan. Top klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Service zoals het hoort”
Door Vandana Doekhie op dinsdag 11 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden met mijn nieuwe keuken, goede afwerking en top materialen en apparatuur. Ook de service vanuit Grando Amersfoort is zoals het hoort. Zeker aan te raden!
FOTO VAN VANDANA DOEKHIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en vakkundig”
Door R van de S op maandag 3 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Na een enthousiast ontvangst, konden we rustig even rondkijken om ons te oriënteren in de diverse soorten keukens om vervolgens met de professionele adviseur samen tot het ontwerp van een hele mooie keuken te komen. Vanaf het ontwerp tot en met de plaatsing zijn we geholpen door zeer vriendelijk en vakkundig personeel. De keuken is prachtig met allerlei mooie moderne apparatuur en veel ruimte. Wat er uit springt is o.a. de prachtige inductie kookplaat met geintegreerde afzuiging, een geluidloze oven en snel heet water uit de quooker. We raden iedereen aan om bij Grando Amersfoort eens te gaan kijken voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi geworden”
Door Dory C. op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ik werd vriendelijk welkom geheten en enthousiast rondgeleid. Al heel snel viel mijn keus op (voor mij) de mooiste keuken, glanzende kasten, lijkt wel glas. Ik had een schets bij me hoe ik de keuken ongeveer wilde. Dus de verkoper en ik meteen aan de gang met een tekening. Gaande weg kreeg ik veel goede tips maar met sommige ideen hield ik mijn poot stijf, zoals dat ik geen afzuigschouw wilde maar een geïntegreerde (in een kast) circulatie afzuigkap. Er is thuis opgemeten en het contract werd getekend. Toch hebben we nog 2 keer de tekening/bestelling veranderd, dus input was nog lang mogelijk. Hele goede service en hulp bij voorbereidingen van de keuken vòòr installatie. De spullen werden en dag van te voren door de logistieke afdeling bezorgd, super efficiënt. De installatie was een enorme klus maar binnen 1 dag voor elkaar en een prachte, goed werkende keuken (alle apparaten waren immers deel van de bestelling). De monteur is binnen 3 dagen terug gekomen om een randje te kitten! En bij oplevering weer een paar dagen later was zelfs de verkoper blij verrast hoe mooi de keuken geworden was :-).
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Martin Witteveen op woensdag 29 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer goed geholpen door de eigenaar Dinesh, eindelijk iemand die mee dacht en met zeer mooie oplossing kwam voor ons nieuwe appartement in Amstelveen. Ook het plaatsen - wat soms nog wel eens een ding kan zijn - is uitgevoerd door een team waar niets te veel voor was. Kortom een aanrader!
FOTO VAN MARTIN WITTEVEEN
Eiland
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Tamara Wieman op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
We zijn heel erg tevreden met onze nieuwe keuken. In de winkel zijn we zeer goed geholpen in het maken van onze keuze. Ze namen echt de tijd voor ons en kwamen met hele goede ideeën, waar wij zelf nooit aan gedacht hadden. De communicatie was goed en ze kwamen hun afspraken na. De levering was zoals afgesproken. De keuken is zeer netjes geplaatst, met oog voor detail. Conclusie, we genieten elke dag weer van onze prachtige keuken.
FOTO VAN TAMARA WIEMAN
U keuken
+ Toon extra foto van Tamara Wieman
Reactie of foto toevoegen
“Nette installatie”
Door J. van Basten Batenburg op maandag 6 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Toevallig kwamen we bij onze zoektocht naar een nieuwe badkamer bij Grando Amersfoort terecht. We werden prettig te woord gestaan en de medewerkers dachten goed mee met onze wensen en met het zoeken naar de beste oplossingen. De badkamer is netjes geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt nog goed”
Door Zafer Babur op woensdag 1 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Tijdje geleden een keuken aangeschaft bij de vestiging in Amersfoort, heel erg tevreden met onze keuken qua gebruik en indeling . Super vakkundig geholpen door Dinesh die met je meedenkt en de maximale uit de keuken haalt naar je wensen. Top geregeld . Nogmaals hartstikke bedankt voor de fijne behandeling en super keuken!

Aanvulling ontvangen 14 juli 20202: Levering en montage is al gedaan , 3 jaar geleden ongeveer en het bevalt nog steeds erg goed .
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door R.L.A Stellingwerf op dinsdag 30 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Na een prachtig design ook nog een heerlijk verse gebakken bami gekregen , de keuken en badkamer met een mooie afronding gekocht. Nu 12 weken later het in het echt te zien is het een plaatje geworden, de eigenaar had gelijk mooi en praktisch kan wel samen gaan. Dinesh bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer naar de laatste mode”
Door Carolien slob-van der Sanden op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn op de eerste dag goed te woord gestaan,door Umit Isik. Hij nam de tijd. Er werd een goed plan bedacht, waarin al onze wensen werden gebruikt. Als iets niet kon, of erg duur uitviel was hij daar duidelijk over. We kregen de tijd om na te denken. Uiteindelijk nog een paar veranderingen gemaakt. De onderaannnemer heeft met zijn team heel goed werk afgeleverd. Zij waren vriendelijk en professioneel. Alle afspraken werden nagekomen. Wij zijn nooit voor verrassingen komen te staan. Zo hebben wij nu een badkamer helemaal naar de laatste mode en enorm naar onze zin.
FOTO VAN CAROLIEN SLOB-VAN DER SANDEN
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door Rene Klemans op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
We hebben een hoekkeuken met een composiet blad. We wilde de fronten van de bovenlades een andere kleur en langer zodat ze mooi aansloten op het blad. We hadden lades gekozen van 1.2 meter. Was allemaal geen probleem, alles werd geregeld. Na het uitkiezen, werd er druk uitgeoefend om gelijk te tekenen. Nu waren we het eens, dus geen probleem. , een week later werd ik gebeld, de fronten in onze kleur waren niet leverbaar in 1,2m of 3 X 80cm ook goed was, geen probleem. De keuken ondanks corona op tijd geleverd. Helaas verkeerde fronten en een zwarte afzuigkap. Wij zeker weten een rvs besteld, verkoper zeker weten zwart. stond nl. ook in de offerte. We werden gematst en de kap werd omgeruild voor een rvs exemplaar. Achteraf wilden we nog een spatlijst van 5 cm op het aanrechtblad. Die moest echter meer dan 10% van de totaal prijs zijn of te wel €225,- per meter. toch maar anders opgelost. De afzuigkap zou er een week later zijn, zelf even gebeld, maar hij was er nog niet. Weekje later weer maar gebeld, kap was er nog niet. Week later gebeld, kas was er en de nieuwe fronten waren er bijna. Afspraak gemaakt 2 werken later. Monteur was niet ingeseind voor niets ochtend zitten wachten, in middag kwam de monteur met de afzuigkap, zonder fronten, want die waren er niet. Week later maar eens gebeld waar ze bleven, maar dat was nog onbekend. Week later gebeld en ja hoor ze waren in aantocht. Slag om de arm ivm de planning en aankomst. Ja, de monteru kwam met....verkeerde fronten. Weer stilte, zelf maar weer eens gebeld de fronten waren bestel en zouden 2 of 3 weken later aankomen. Verkoper aan de lijn was geirriteerd omdat ik niet erg vriendelijk was. Ik kreeg het idee dat ik aan het zeuren was.Na 3 weken maar weer eens gebeld, Fronten waren er nog niet. week later maar weer eens gebeld, fronten waren in het centraal magazijn. Ze gingen mij bellen als ze in Amersfoort waren en ja ze belden en zowaar hebben we nu de goede fronten. Geen belletje met de vraag of we tevreden waren, geen excuses, helemaal niets.

We hebben een mooie keuken, maar toch een zure smaak overgehouden aan het proces. Na de handtekening is de liefde over. Topmonteur met verstand van zaken, maar ja dat is een ZZP-er
Reactie of foto toevoegen
“Top adres”
Door T de Groote op zaterdag 13 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn ontzettend blij met zowel onze nieuwe keuken als de badkamer! Al vanaf het begin tijdens het uitzoeken van de spullen werd er uitstekend meegedacht en geïnspireerd door Dinesh en zijn team. Je merkt gelijk dat men veel ervaring heeft, mede daardoor hebben wij de keuze voor Grando Amersfoort gemaakt. Ook de montage is geheel volgens afspraak door vakmensen gedaan, en helemaal naar onze wensen opgeleverd. Wij kunnen Grando Amersfoort dan ook zeker aanbevelen, top adres!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Raymond Arrias op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wat ben ik ontzettend blij met de keuken zoals hij geworden is! Onze zeer sympathieke keuken adviseur-eigenaar Dinesh Birtantie heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. Dinesh kwam met een super ontwerp en de keuken had ook nog eens een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De vriendelijke monteurs hebben hard gewerkt en onze keuken met grote kunde, netheid en voorzichtigheid geplaatst. Ik geniet elke dag van deze geweldige keuken! Grando Keukens & Bad Amersfoort is een regelrechte aanrader. Klantgerichtheid en service staan bij Dinesh hoog in het vaandel! Mijn volgende keuken zou ik zeker weer bij dit bedrijf kopen.
FOTO VAN RAYMOND ARRIAS
Eilandkeuken
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamer”
Door H. van Appeldoorn op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Vanaf het eerste moment een goed gevoel, was al in verschillende zaken geweest en wist precies wat ik wilde. Er werd meegedacht en ik kreeg bruikbare adviezen en tips. Afspraken verliepen goed, gerekend op maximaal 3 werkweken, uiteindelijk 12 werkdagen. De heren die de badkamer plaatste waren vriendelijk en werkte zeer netjes en nauwkeurig. Ik ben blij met mijn nieuwe prachtige badkamer en toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Volledige keuken”
Door W. van Schaardenburg op woensdag 27 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Volledige keuken aangekocht. Goede begeleiding tijdens proces. Kwamen nav inmeten nog enkele kosten bij helaas. Contact verliep niet altijd vlekkeloos.
FOTO VAN W. VAN SCHAARDENBURG
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de badkamer”
Door Michael op zondag 17 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Er is veel aandacht besteed aan het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Er werd geluisterd naar onze wensen. Tijdens de bouw zijn er wel wat dingen mis gegaan, onder andere door de communicatie die niet heel soepel verliep. Uiteindelijk zijn wij blij met onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Spreekt voor zich”
Door Inge Brunt op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een Badkamer laten plaatsen door Grando Amersfoort. Grando was de eerste winkel waar we heen zijn gegaan en we zijn ook niet meer verder wezen kijken. Umit Isik nam alle tijd voor ons en dacht goed mee om onze wensen in een echte badkamer te veranderen. Alles werd duidelijk uitgelegd en in een rondje door de mooie showroom liet hij ons alles zien wat mogelijk was. Door de 3D tekening kregen we ook een goed beeld van het eindresultaat. De opgegeven planning werd ook netjes gevolgd. De mensen die de badkamer kwamen plaatsen werken netjes en overlegden alles. Umit Isik belde tussendoor nog een aantal keer om te horen of alles naar wens ging. Echt top! De foto's spreken voor zich denk ik!
FOTO VAN INGE BRUNT
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Biep op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Super geholpen bij het uitzoeken van onze badkamer. Grando heeft onze badkamer geweldig verbouwd, wij hadden een badkamer zonder toilet en nu dankzij Grando een badkamer met toilet helemaal toppie.
FOTO VAN BIEP
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door M. Pelli op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima service door Dinesh en team. We zijn bijzonder goed geholpen met onze ideeën en deze te realiseren in een nieuwe keuken. Plaatsing en levering waren top geregeld en een klein 'mankement' direct verholpen. Al met al een topservice en prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door Arno op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer goed geholpen door Dinesh en zijn mensen met een mooie keuken als resultaat. Het uitzoeken van de keuken is soepel verlopen. Alle opties werden laten zien in de showroom zodat we een goede keuze konden maken. De levering van de keuken was op tijd en de installatie verliep ook soepel.
FOTO VAN ARNO
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer gekocht”
Door Daphne Chang op vrijdag 17 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
You will have good experience before singing the contract  and everything changed after that! This is my second time post the review. We purchased both bathroom and kitchen here, meaning we spent a fortune!Just want to warn people to not make same mistake as we did. But I have to be fair that the materials itself is nice and the assembley guys for the kitchen did a good job! The problem is the assembly guy for the bathroom and of course the customer service. 

Below is what we've experienced. The kitchen assembly couldn't take place on time due to the fact that the water pipes and electricity weren't fit. We didn't know that it's our responsibility to take care of that and even it is, we didn't have any drawing about how the pipe and electricity should be or be informed about this before the assembly. We have spend another thousands from our own pocket on having the pipe and electricity correct and extra weeks delaying on assembly. One of  the answer we have from the store manager after complaining about this issue is that "why didn't  you ask?" This is first time in my life that I purchase a kitchen I think it's fair that I didn't ask. And Grando is already in this business for years and neglect to inform the customer?For all that, I still deleted my first posting as we reach an agreement that they will fix everything and offer a very little compensation to us. 

Soon after kitchen issues are finally all settled and of course with a long and exhausted process as they kept delaying on everything. Our bathroom starting leaking!!!! And it took them a week to arrange someone to come and fix it! Consequently there were much more water spots and the cracks on the wall downstairs!Once the leaking issue is fixed and another two weeks waiting for the new tiles to fix the wall. We couldn't shower properly nearly month due to the holes on the wall.... Also, as you can see from the photo, their work is just unprofessional. We try to contact the store manager many times but the phone isn't picked up or the call back he promised is also not fulfilled so more time has wasted. Also there's a missing part in the sink sewer that cause a terrible smell coming out everytime right after shower! And it is finally fixed after two months of calling and waiting..... 

Every issue takes weeks even months to get it solved with very bad quality and we sometimes need to take day offs to be at home and clean up after the worker finish their job!  It's truly wasting of time and exhausting to chasing for solution over and over again. And if we kept calling, the answer we get is always: we will call you next week, it's holiday season now or the people aren't available... etc and never get the positive answer till 3 or 4 times of calling. I decide to post the review again so that people can hear the true stories. It has been a year since we decided to go with Grando and I'm still so regarded. 

Don't waste your energy and time here. It's not worth it. Good luck. 
FOTO VAN DAPHNE CHANG
Bad gedurende montage
+ Toon extra foto van Daphne Chang
+ Toon extra foto van Daphne Chang
Reactie of foto toevoegen
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Baas op zaterdag 28 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn goed geholpen bij het samenstellen van onze keuken door dhr. Can. Ook toen wij nog twee maal terug kwamen om het ontwerp aan te passen was dat geen probleem. De montage is erg goed verlopen, zeer vakkundige monteur, die erg hard en secuur werkt.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (111 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (33 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (52 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (44 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (98 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (35 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (22 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (34 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (43 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (36 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (133 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (28 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (44 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (39 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (63 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (59 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (94 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (93 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (120 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (21 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (97 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (81 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (34 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (75 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (113 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (113 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (66 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (167 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (44 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (64 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (62 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (55 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.