Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1665 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren815 ervaringen
4 sterren629 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren49 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Fam. Panken op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Son
Badkamer: Super behulpzaam en meedenkend tot aan de betaling. Daarna is er geen sprake meer van pro-activiteit. De werklui zijn allemaal even vriendelijk. de leiding van de montage is lastiger bereikbaar. Je moet er dan zelf achteraan. Na oplevering ging de kraan lekken en is na 2 weken nog steeds niet hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Lichtvaardig over wensen”
Door Hakan Tirpan op woensdag 10 feb 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Tot aan de verkoop en handtekening van de 1e badkamer bij Grando zeer vriendelijk en goed geholpen. Details zouden in een vervolggesprek nader worden besproken; werd er gezegd. Ondanks daarna persisteren om goede voorbereidingen werd lichtvaardig gedaan over de wensen. Nu met als resultaat dat wij na de afgesproken leverdatum 30% van de spullen niet hebben ontvangen waarbij achteraf bleek dat de muurtegels niet meer leverbaar zijn. Betaling vindt wel verplicht vooraf plaats maar vervolgens worden de goederen niet geleverd. Monteur blijft ook afhankelijk en moppert na 3 weken. De vestigingsdirecteur blijft zeer behulpzaam maar krijgt al met al de ontstane ergernis niet weg. Door de situatie hebben wij de 2e badkamer bij Brugman besteld en dat is een apart verhaal geworden. Als ik een 3e badkamer zou hebben, zou ik alles online bestellen en een goede monteur zoeken uit eigen netwerk.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat voldoet geheel”
Door Jaap Bruin op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Afgelopen najaar hebben wij bij Grando Hazerswoude een nieuwe inrichting voor onze badkamer en WC uitgezocht. We zijn daarbij op een prettige en deskundige wijze geholpen, er was alle tijd voor beantwoording van onze vragen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over levering, betaling en montage/plaatsing van de badkamer/wc. Deze afspraken zijn goed nagekomen. Een week of vier voor de uiteindelijke verbouwing is de monteur bij ons langs geweest om de situatie ter plaatste te beoordelen en bijzonderheden met ons door te nemen. De verbouwing zelf is op deskundige wijze en vlot en netjes uitgevoerd. Kleine complicaties zijn op een prettige manier opgelost. Het eindresultaat voldoet geheel aan onze verwachtingen.
FOTO VAN JAAP BRUIN
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jaap. Een verbouwing is altijd spannend, maar een goede voorbereiding telt voor twee. Leuk dat u uw ervaring heeft gedeeld via deze website. We zullen het compliment doorgeven aan de vestiging!
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Verwacht actieve rol”
Door Nasrien op dinsdag 14 jul 2015 '15 | vestiging Delft
De adviseur van Delft heeft ons goed geholpen bij de keuze van spullen. Onze wensen zijn goed meegenomen ook de voorwaarden van levering en betaling. De levering van spullen ging niet conform afspraak en daar zou de Grando Delft wat actiever mogen communiceren en meedenken. Dat wordt nu overgelaten aan jouw als klant en de leverancier van de spullen. Ik koop bij Grando Delft en verwacht van hen een actieve rol. Monteur (Marcel van Adriaansen onderhoud) was top. Denkt goed mee, neemt alle tijd, doet voorstellen en probeert de problemen die door mij geconstateerd worden naar volle tevredenheid op te lossen. Ben tevreden met de aankoop en aflevering, zie graag dat het puntje rondom levering van de spullen beter wordt aangepakt..
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arnold & Marian Hageman op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken bij Grando in Doetinchem uitgezocht/gekocht en we zijn daar erg klantvriendelijk ontvangen.Coen Poulus is erg ervaren, denkt met je mee en voorziet je van goed advies. Inmiddels is de keuken geplaatst en wij zijn er erg tevreden over. Er zijn nog wat restpuntjes, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook die goed afgehandeld zullen worden.
FOTO VAN ARNOLD & MARIAN HAGEMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Topmontage”
Door Misdorp op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zo blij dat we bij Grando Heerhugowaard onze keuken hebben gekocht. Vanaf de eerste keer dat we binnen kwamen (toen nog ter inspiratie) tot aan het laatste telefoontje waarbij navraag werd gedaan of de keuken naar wens was geplaatst, alles klopt. Bij het uitzoeken en bestellen van de keuken werd er veel tijd aan ons besteed en is er op elk detail goed geadviseerd. Daarbij vind ik het ook zeker dat de plaatsing door 'Ruud's Keukenmontage' perfect is gedaan. Deze mensen verstaan hun vak en denken niet in vakjes. Doordat de muren niet geheel haaks stonden, zouden er bij het plaatsen kieren zijn ontstaan maar daar hun vakmanschap hebben ze dit fantastisch kunnen oplossen. Wij zijn echt zeer blij en tevreden. Hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Klaas en Tonny van Dam op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken gekocht. Super geholpen. Fijn contact. Plaatsing ook correct gedaan. hele aardige meneer. Fijn dat er nog een na controle door Evert werd gedaan. al heeft hij niks negatief kunnen ontdekken. Raad dit bedrijf zeker bij andere aan
Reactie of foto toevoegen
“Keuken upgrade”
Door Jacques Willemsen op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Enkele onderdelen van mijn keuken waren na 20 jaar aan vernieuwing toe. Dit is uitstekend geadviseerd en door een vakman in 1 dag geinstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken”
Door Jeroen Rozema op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens & Bad in Wormerveer. Op ieder moment van de dag dat we daar binnenkwamen om nog iets te vragen/bespreken of aan te passen zijn we heel klantvriendelijk geholpen. 's Avonds laat stond de aangepaste tekening alweer in m'n mailbox. Diegene die de keuken plaatste (vanuit Grando) was een vakman en had overal een oplossing voor. Ruud en Jeroen dachten vanaf het begin tot het einde echt met ons mee en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN JEROEN ROZEMA
+ Toon extra foto van Jeroen Rozema
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Zweegers op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben een keuken, badkamer, vloerverwarming, tegelvloer en schilderwerk laten uitvoeren door grando Son. Wij zijn er tevreden hoe er naar ons geluisterd is en meegedacht. En erg tevreden met planning, communicatie en eindresultaat.
FOTO VAN FAM ZWEEGERS
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Jacqueline op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. We zijn plezierig geholpen door de adviseur en erg tevreden over de flexibiliteit van Grando toen bleek dat de keuken toch iets later geplaatst kon worden.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Jurian Haasjes op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Een hele mooie en strakke keuken gekocht! Goed en gedegen advies gekregen van medewerkers en de keuken is netjes gemonteerd. Afspraken perfect nagekomen. De volgende keuken koop ik zonder twijfel weer bij Grando in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.C.Korteland op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Keuken gekocht. Zowel over de verkoop en het plaatsen ven de keuken zijn we zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi geworden”
Door Fam. Vonk Noordegraaf op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Dit voorjaar een keuken laten plaatsen door Grando in Hilversum. Vanaf begin Marja Hofstra als adviseur, heel goed gedaan. Het eindresultaat is erg mooi geworden. De service heel goed, prettig dat er 1 contactpersoon is en alles gewoon geregeld wordt, zonder dat je zelf ergens achteraan moet bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Huib op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht, prima service. Denken goed mee en luisteren naar je wensen om tot een een mooi ontwerp te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Ab van der Kolk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Afspraken zijn goed nagekomen, problemen die tijdens de installatie van de keuken ontstonden werden direct opgelost. De keuken is netjes en vakkundig opgebouwd en afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel mis met communicatie”
Door Leon op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer gekocht. We gaan maandag de 5e week in voordat het klaar is. Het word zoals ik nu zie een prachtige badkamer. Echter mbt de communicatie vanuit grando naar ons en de aannemers is er veel mis gegaan. Wij snappen als klant dat er dingen soms mis gaan, anders loopt mbt plannen. Maar vertel dit. Dan weten we waar we aan toe zijn. Nu hebben we soms een vrije dag op werk moeten nemen en kwam er gewoon niemand opdagen. Dit hebben wij als zeer onprettig ervaren. Het eindresultaat is dus nog niet af. Ik denk echt we dat het mooi word maar er hadden dingen de afgelopen weken anders gekund of zelfs gemoeten.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi”
Door van Dijk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Uden
Keuken, tijdig geleverd en ziet er erg mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden.\”
Door Harders op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb een uitbreiding op mijn bestaande keuken aangekocht. De bestaande keuken was in 2012 aangekocht bij Grando keukens Den Helder. Ik werd super goed geholpen met de uitbreiding. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Het plaatsen van de keuken is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer deskundig en goed advies bij het plaatsen. Vakkundig geplaatst. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Hans Koornhof op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Betrof keukenrenovatie. Adviseur dacht Super goed mee. Kwam met goede extra ideeën, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Wij zijn dan super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Koper op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Vanaf het eerste bezoek aan de keuken zaak voelde het erg Goed. Goed geadviseerd en meedenkend. Jeff heeft een mooie tekening voor onze nieuwe keuken gemaakt. Later heeft Jeff de keuken zelf ingemeten. De Montage van de keuken is zeer netjes en Mooi afgewerkt. Tot slot komt Jeff zelf nog een laatste ronde kijken of alles naar wens is. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN FAM. KOPER
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Familie B&D op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Onze ideeën zijn door Marco Mol vertaald in een prachtige keuken!
FOTO VAN FAMILIE B&D
Prachtige keuken
+ Toon extra foto van Familie B&D
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en vloer”
Door J.Neeleman op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken perfect. Pvc vloer nooit meer.wel prima gelegd alleen na opmeten 6 vierkante meter over a 59,95 wat wij weg konden gooien.en zitten nu nog steeds op een deurmat te wachten
Reactie of foto toevoegen
“Nu tevreden”
Door Ellen Meulendijks op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Hele mooie keuken gekocht. Alles goed gegaan op een ladekastje na, dit was geplaatst 30 cm met pas stuk van 10cm, dit wilde we niet, wel een kast van 40cm. dit paste precies. iets fout gegaan met meten, of uitwerken. We zouden eerst 200 euro bij moeten betalen. Toen ze de kast kwamen plaatsen van 40cm , hadden we een pas stuk van 1cm, zo moest het. na enkele boze mails over en weer, en inschakelen rechtsbijstand, die we achteraf niet nodig hadden, zijn we er uiteindelijk uitgekomen, en wordt de factuur verscheurd. helemaal blij. Achteraf noemen we dit service naar de klant. Em zo hoort het. nu zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm aanbevelen”
Door Sophie Gerritsen op zondag 26 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken bij Grando Utrecht gekocht. We zijn geweldig geholpen bij het bedenken wat we daadwerkelijk wilden. Alle opties doorgenomen. Daarna de inrichting/onderdelen uitgekozen, waarin we ook veel nuttig advies kregen. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen, ze kwamen tijdens het plaatsen altijd op tijd en werkten heel precies. Ik kan Grando dus zeker enorm aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Leuk contact”
Door Alyssa van Altena op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken hier aangeschaft. Duidelijke communicatie, wensen icm budget werd goed naar gekeken wat haalbaar is. Er werd ruim de tijd voor ons genomen bij ieder bezoek. Naast de kundigheid was het ook enorm gezellig! Veel gelachen tijdens de bezoelen en super geholpen door Nick!
FOTO VAN ALYSSA VAN ALTENA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door J Louwerse op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
badkamer/goed geholpen /wij raden iedereen aan om bij GRANDO naar een badkamer te gaan kijken
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Arthur Ooms op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Keuken aangeschaft. Super goed begeleidt bij de aanschaf. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd. Alle latere vragen waren geen probleem om die uit te leggen of te verduidelijken.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2019: Keuken gemonteerd. Dit is uitstekend verlopen.
FOTO VAN ARTHUR OOMS
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door marty op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken zou beschadigd zijn door een ongeluk met de vrachtwagen. Vervolgens zou de keuken 4 weken later komen. Hierdoor waren we genoodzaakt 4 weken te "kamperen" in huis zonder keuken. Wat we wel heel netjes vonden was dat Grando de keuken voor ons zou inbouwen als compensatie. We waren namelijk zelf niet in staat om de keuken in te bouwen op de nieuw geplande datum van levering. Vervolgens wordt de nieuwe datum ook aangepast, de keuken komt toch een week vroeger, precies voor kerst. Het was niet duidelijk of de keuken dan ook ingebouwd zou worden. 1 dag voor levering was toegezegd dat de keuken ingebouwd zou worden. We zouden een nieuwe keuken krijgen voor kerst. Bij het inbouwen bleek dat er niet goed ingemeten was en dat het geleverde keukenblad te lang was. Toch is door de monteurs zonder overleg besloten verder te gaan met inbouwen. Het resultaat was dat het keukenblad er scheef in zat en dat de muren beschadigd waren en de vensterbank was deels weggezaagd. De afzuigkap die we al hadden bleek niet boven de kookplaat gemonteerd te kunnen worden omdat de kastjes te ver doorliepen. Er ontbraken allerlei onderdelen zoals deurtjes, kastjes (een deel is na 6 weken nageleverd en een deel is nooit gekomen). Al met al was er heel veel mis door fout op fout. De reactie van Grando was dat onze muren niet haaks waren en dat onze afzuigkap geen standaard maat had. Vreemd want Grando is zelf komen meten en heeft alle apparatuur die al aanwezig was gezien. De ontbrekende kastjes waren volgens hem nooit door ons besteld. Vervolgens zaten wij met een scheef geplaatste keuken en Grando wilde geen verantwoordelijkheid nemen. Nadat er geen reactie kwam op onze brieven hebben wij rechtsbijstand ingeschakeld. Hierop reageerde hij wel, maar bleef bij zijn standpunt dat het aan onze muren lag. Na een jaar is de Geschillencommissie ingeschakeld, toen deze in september 2018 langs wilde komen om te kijken naar de keuken gaf Grando opeens aan dat hij alle problemen wilde oplossen. Dit heeft vervolgens nog 4 a 5 maanden geduurd. Zonder aankondiging kwamen monteurs opeens de keuken in januari 2019 demonteren. We hebben vervolgens weer een week zonder keuken gezeten. Na een week werd er begonnen met monteren maar dit werd na korte tijd gestaakt omdat volgens Grando de muren nog steeds niet haaks waren en er alleen ingebouwd werd als wij een verklaring ondertekende voor eventuele fouten voortkomend uit niet haakse muren e.d. Uiteindelijk hebben we via rechtbijstand een schikking weten te treffen, een derde partij zou de keuken plaatsen, Grando zou hiervoor een vergoeding betalen en het keukenblad zou op de juiste maat afgezaagd worden. We dachten dat hiermee de zaak opgelost was. Helaas heeft Grando nooit betaald en de ontbrekende onderdelen zijn nooit geleverd. De keuken is overigens zonder problemen door de derde partij ingebouwd en het was duidelijk dat er geen sprake was van scheve muren. Naast alles wat mis is gegaan voel ik mij ook onbeschoft behandeld en geïntimideerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wenda op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We hebben een keuken gekocht. We kregen een prima ontwerp en zijn zeer tevreden over het totale traject van ontwerp tot en met de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloos verlopen”
Door Loek Smits op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Zeer mooie inbouwkeuken + keukeneiland gekocht. alles is vlekkeloos verlopen. eigenaar komt ná het plaatsen nog even kijken of alles naar wens is geweest om met gezamenlijke tevredenheid elkaar de hand te schudden.
FOTO VAN LOEK SMITS
Keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Sander op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Keuken gekocht, vriendelijk en goede adviseur en afspraken op tijd nagekomen. Wel een scheur in het keukenblad, maar dat wordt netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Naar volle tevredenheid”
Door Fam. Hofsteenge op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een keuken gekocht bij Grando Groningen en dit echt naar volle tevredenheid. Van begin tot eind TOP! Goed meedenkend met de klant en goed advies. Zou de volgende keer weer kiezen voor Grando en het ook aanraden aan een ieder die een keuken zoekt.
FOTO VAN FAM. HOFSTEENGE
U keuken
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
Reactie of foto toevoegen
“Koelvriescombinatie bevalt niet”
Door NL op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. Echter ze beloven mooie spullen te leveren, maar in de order worden andere producten opgenomen dan afgesproken. Bijvoorbeeld een koelkast met vriezer die niet meer aanvriest. Geen ijs meer in uw vriezer. Binnen een jaar zat deze vol met ijs. Terugkoppeling was: ja dat hoort zo bij dit model... Waren mooie praatjes, maar helaas voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“Helpen niet”
Door Wendy op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Ik heb een keuken en badkamer gekocht. Ik zou dit bedrijf in Helmond zeker niet aanbevelen. Eerste indruk was goed maar zodra je hebt getekend komen ze de afspraak niet na. Zorg dat alles wat je zegt zwart op wit hebt. Doordat alles wat wij hadden gezegd niet zwart op wit stond zijn we bijna 3.000 euro duurder uit. Je hebt toch getekend dus je staat met de rug tegen de muur. Maar wil wel zeggen diegene die bij ons de badkamer heeft gezet wel fijn was. Die heeft tenminste wel verstand van alles en diegene die ons heeft geholpen echt totaal niet!
REACTIE VAN PETER
Als wij tijdens het gesprek de goede informatie van de klant hadden ontvangen ( waarom gevraagd was ) dan was er geen probleem geweest. Zelfs de order aangepast om de klant financieel tegemoet te komen maar daar wordt dan niet over gesproken. Wees eerlijk en dan kom je een stuk verder.
REACTIE VAN WENDY
Hahaha, we hebben alles gezegd en zelfs foto's laten zien. We hadden een eind bedrag besproken en zijn daarover heen gemoeten omdat niet alles is genoteerd. Misschien is dat onze eigen schuld, maar we dachten dat wat we vertelde voelde was maar blijkbaar moet alles op papier staan. Maar goed ons advies is om daar niks te kopen. En zou het ook zo proberen goed te praten.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Silvia en marcel op woensdag 22 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Middelburg, wij zijn supergoed/vriendelijk geholpen door Michel. Hij luisterde goed naar onze wensen en hield rekening met ons budget. De keuken is geinstaleerd door zeer vriendelijke monteurs ook echt vakmannen. Paste ter plekke oplossingen toe om het nog mooier te maken. Wij zijn heel blij met onze keuken en hebben vertrouwen in grando dat ze het zijpaneel wat nog miste nog komen plaatsen omhet helemaal af te maken.
FOTO VAN SILVIA EN MARCEL
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marina op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Super mooie keuken geworden!, welke perfect bij het huis en bij ons past!.. wist goed wat ik wilde als eindresultaat, en de adviseur ging hierin mee, en gaf nog goede tips om het nog beter te krijgen! Chapeau
FOTO VAN MARINA
Keuken met fornuis
REACTIE VAN MARINA
Tegelzetter hebben we zelf geregeld, moet nog gebeuren..
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Wim Kroesbeek op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht, en we zijn uiterst correct en vriendelijk geholpen door Dhr. J Wooning, zijn expertise was uiterst belangrijk , en zijn inzicht ook.
Kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mark de Wit op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Wij kochten een badkamer. Er is een aannemer aangeraden en wij zijn erg tevreden met het resultaat.
FOTO VAN MARK DE WIT
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door T. Koenis op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben er onlangs een keuken gekocht. We hebben de aankoop, het gehele traject, bezorging, plaatsing en de after-sale als positief ervaren. We zullen Grando Hoorn zeker zo nodig aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Service goed”
Door Familie van Sligtenhorst op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben bij de Grando in Mijdrecht een keuken gekocht. Na een slechte ervaring bij een andere keukenzaak zijn wij in een opwelling bij de Grando naar binnen gelopen. Wat werden we daar fijn geholpen. We hadden geen afspraak gemaakt, maar hij nam alle tijd voor ons en heeft heel goed met ons meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel naar wens”
Door Familie Van Loon op zaterdag 18 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een keuken gekocht. Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd door verkoper Brahim. Mede door zijn kennis en enthousiasme hebben wij nu een keuken geheel naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Waardering”
Door Diethard Jansen op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij kwamen bij Grando met het idee voor een badkamer in ons hoofd. We hebben een niet al te grote badkamer en we wilden hier toch een bad, douche, wasmachine en droger, een wc en een mooie wastafel met kast in hebben, dat was best een uitdaging. Het moest wel op korte termijn en de indeling moest baden op zijn Japans toestaan, douchen en daarna direct in een warm bad kunnen stappen. Ons idee stond snel op papier in 3D en deze werd ook zo gerealiseerd en binnen de gestelde termijn. Mijn schoonfamilie uit Japan kwam bijna direct nadat deze gereed was over en ze waren erg blij met onze badkamer. Wij hebben als score niet de score super gegeven, want in de afwerking waren er toch nog enkele punten die beter afgewerkt/afgestemd hadden kunnen worden. Zo werd er van te voren wel uitstekend mee nagedacht over hoe de zijkant van het bad betegeld moest worden, en welke voegkleur gebruikt moest worden, maar we hadden niet van te voren nagedacht over de afwerking van het tegelwerk. Hiervoor werd een recht strip gebruikt. Achteraf ziet dat er goed uit, vooraf zou ik zeker voor een meer ronde afwerking hebben gekozen. Het afvoerputje van de douche was een tikkie te diep, waar wij dachten dat een dubbel stopcontact zou komen waar je twee stekkers (voor wasmachine en de droger) kwam er een enkele stopcontact, en het aansluitkraantje van het reservoir van de wc stond ook een beetje scheef. Kleine minpuntjes maar de badkamer is erg fijn om te gebruiken en dat waarderen we zeer.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jacqueline van der Boon op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het is een prachtige keuken en een mooi geheel geworden. Goede service en klantvriendelijk. Ton heeft de keuken geplaatst en doet dit zeer nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Vince op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Adviseur heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft onze wens nog meer versterkt door juiste advies/ goede ideeën
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Ankie op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Onlangs hebben we een keuken besteld bij Grando in Zwolle. We zijn erg vriendelijk ontvangen en Bas was zeer behulpzaam in het uitzoeken van een keuken. Mijn vriend en ik lagen wat uit elkaar in wat we wilden, waardoor het nogal een opgave was om tot een goede keuken te komen. We hadden overigens bewust voor Grando gekozen, omdat we daar de mooiste keukens in de showroom hadden gezien. We waren uiteindelijk toch nog vrij snel tot een mooie keuken gekomen. Omdat we snel onze woning wilden kunnen betrekken, is de keuken uiteindelijk niet Ingemeten. Een tip voor anderen, laat dit wel doen, want dit voorkomt problemen!! Bij ons bleek het mis te zijn gegaan, waardoor de keuken te groot bleek voor de ruimte. Gelukkig is dit opgelost en hebben we een paar weken extra moeten wachten op de keuken, maar dit was het zeker waard! We zijn er erg blij met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Peter Slager op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben bij Grando Zwolle een badkamer gekocht en zijn hierbij uitstekend geholpen. Onze belangrijkste voorwaarde was dat de badkamer geplaatst zou worden begin april. Andere badkamer leveranciers konden ons dit niet garanderen. Deze belofte zijn ze uitstekend nagekomen, en zijn gestart op 2 april met de installatie van de badkamer. Tijdens het verkoopgesprek zijn we correct geholpen en er werd goed mee gedacht mbt onze wensen. De installatie is uitstekend verlopen. Tijdens de installatie bleek van een soort tegels te weinig zijn geleverd. Dit werd na een telefoontje met Grando Zwolle de volgende dag met spoesd nageleverd. Uitstekende service! Wij zijn zeer tevreden over de complete levering en service.
FOTO VAN PETER SLAGER
Uitstekende badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Dikke 10”
Door gert op woensdag 15 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
ik had de recensies gelezen op internet en deze heeft ons getriggerd om naar Grando Tilburg te gaan.En ik moet zeggen dat de recensies meer dan waar zijn.Wij hebben al het contact alles super fijn ervaren,vanaf de eerste stap in de winkel tot het plaatsen van de keuken.Met dank ook zeker aan de zeer behulpzame en ervaren monteurs.De wijze waarop grando Tilburg werkt is hoe je als consument hahandeld wil worden....nogmaals dikke 10
Reactie of foto toevoegen
“Goed resultaat”
Door Bas op dinsdag 14 mei 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht bij Grando. De adviseur neemt ruimschoots de tijd om alle mogelijkheden te bespreken en goed mee te denken. Er worden goede afspraken en een duidelijke planning van de werkzaamheden gemaakt. De plaatsing gebeurt door vaklui, die meedenken. Het resultaat mag er zijn!
FOTO VAN BAS
Reactie of foto toevoegen
“Kortom vakwerk”
Door Henny Hesse op zaterdag 11 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft. Wij zijn buiten gewoon goed geholpen om ons idee om te toveren tot werkelijkheid. De gemaakte 3D tekeningen gaven al een buitengewoon realistisch inzicht van hoe het zou worden, maar hetgeen wat opgeleverd is, is nog vele malen mooier. Een hele dikke pluim voor de verkoper Nick voor zijn inzicht en ideeën en hulp in de uitwerking, ook voor Frans degene die de keuken heeft geplaatst, een op en top vakman. Kortom vakwerk van het hoogste niveau. Wij zouden iedereen aanraden om naar deze vestiging te gaan en om met deze groep mensen een nieuwe keuken uit te werken.
REACTIE VAN HENNY HESSE
Het resultaat
+ Toon extra foto van Henny Hesse
+ Toon extra foto van Henny Hesse
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door G.J. Dekker op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben onze keuken, toilet en badkamer in een keer samen laten vernieuwen door Grando. Het was makkelijk dat alles tegelijk werd gedaan. We hebben goede voorlichting gekregen en zijn heel tevreden met het resultaat. Ook de mannen, die het werk deden waren erg kundig. We kunnen Grando Zwolle van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Stefan en Miriam op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben een nieuwe keuken gekocht en zijn super geholpen door Ivo en zijn team.

Aanvulling ontvangen 13 mei 2019: Aankoop is geleverd en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop showroomkeuken”
Door Anneke op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
9 weken geleden gingen we ter inspiratie kijken in de showroom. Meteen is ons oog gevallen op een showroomkeuken. Die hebben we direct (na een half uur peinzen en twijfelen) gekocht. Na 8 weken is de keuken ingebouwd en sindsdien kunnen we lekker kokkerellen. Mooie aan de aankoop was dat zelfs nog aanpassingen mogelijk waren op de order, die reëel doorbelast werden. Het monteren kon afgestemd worden op het nog moeten slopen van onze oude keuken en aanpassingen van de leidingen in onze keukenruimte. Wat een service!
FOTO VAN ANNEKE
Keuken in twee tinten
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Sander de Jong op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Heerenveen
Wij zijn erg blij met het eindresultaat van de keuken. Vanaf het begin goed geholpen met het juiste advies en ze namen ook de tijd voor je. de bezorging van de keuken ging ook prima. Het monteren van de keuken ging mooi vlot door een ervaren monteur. Ga zo door Grando keukens. Zeker een aanrader om hier een keuken te kopen!
FOTO VAN SANDER DE JONG
Het eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Betonnen blad”
Door Truusje Soer-Vaartmans op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Plaatsingsweek keuken zonder overleg verplaatst, bij toeval achter gekomen. Aanrechtblad werd niet op tijd geleverd. Dit is een betonnen aanrechtblad van 4,35 mtr. Inductiekookplaat met afzuiging zou geïntegreerd zijn in het blad, niet dus. Met het oog op vele beschadigingen kan het blad niet meer vervangen worden. Voor een Godsvermogen een blad en inductieplaat die niet volgens afspraak zijn opgeleverd. Als compensatie kreeg mijn echtgenoot een doosje bonbons welke over was van de Pasen. Inductieplaat is geleverd zonder gebruiksaanwijzing en toont gebreken. Gemeld. Zou contact worden opgenomen door een monteur. Na 2,5 week nog steeds geen reactie.
FOTO VAN TRUUSJE SOER-VAARTMANS
Keukenkastjes met betonnen blad
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Brian op vrijdag 10 mei 2019 '19 | vestiging Assen
Wij hebben een keuken gekocht. Heb niks te klagen!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Steven en Kristina op woensdag 8 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben hier onze keuken laten samenstellen en tevens laten plaatsen. Van begin tot eind tot in de puntjes geregeld en totaal zorgeloos. Na het aangeven wat ons budget was hebben we samen gekeken naar de mooiste en beste opstelling qua werkblad, kastjes en apparatuur. Achter af nog het één en ander aanpassen was ook geen enkel probleem! Eventuele extra kosten werden in goed overleg aan ons voorgelegd. Pas na akkoord werd overgegaan tot bestellen. Dan het plaatsen van de keuken. Deze is geheel volgens afspraak uitgevoerd en tevens op de vooraf afgesproken data. Het resultaat mag er zijn, de keuken staat er super strak bij! Enige minpuntje in het geheel is de spoelbak welke aan de voorzijde (in het zicht) niet gepolijst was. Dit heeft Grando Zwolle daarentegen wel weer heel netjes opgelost door een geheel nieuwe spoelbak te laten maken. De oude spoelbak hoeft pas omgeruild te worden wanneer de nieuwe gereed is. Zeer nette oplossing dus. Al met al dus een zeer positieve ervaring met Grando Zwolle en in het bijzonder met onze contactpersoon Erwin welke nog een aantal keren bij ons thuis is komen kijken hoe de vorderingen met de keuken waren.
FOTO VAN STEVEN EN KRISTINA
Strakke keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Maurice Stougje op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht, goed geholpen, goede kennis en ervaring van verkoper. Creatieve oplossingen en uitstekende levering. Monteur vriendelijk en veel kennis van zaken. Vakman. Kortom: dik tevreden!
FOTO VAN MAURICE STOUGJE
Reactie of foto toevoegen
“L-vormige keukenopstelling”
Door Annemiek op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
L-vormige keukenopstelling gekocht bij Grando Amersfoort. Deskundig personeel, meedenkend en ontzorgend. Zeer blij met onze keuken en keuze.

Aanvulling ontvangen 6 mei 2019: De levering en montage heeft al plaats gevonden en is naar onze bevindingen goed uitgevoerd conform onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Boer op zondag 5 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Badkamer gekocht uitstekend geholpen vriendelijk en compleet. Monteur is rustig en nauwkeurig zoals beloofd uitstekende kwaliteit. Neemt de tijd om vooraf alles thuis door te nemen heel fijn
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed verlopen”
Door H van Rossem op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Ben zeer tevreden over de keuken die Grando keukens heeft geleverd. Zowel de voorlichting, als plaatsen zeer goed verlopen echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren goed”
Door Jaco van der Worp op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Badkamer gekocht. Zeer tevreden over het advies in de showroom en over de montage. Er werd echt geluisterd naar onze wensen en afspraken werden goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Wim en Wies Bakker op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Nog niet zo lang geleden hebben we een keuken gekocht bij Grando Keuken en Bad in Tilburg. We zijn daarbij tijdens het traject van ontwerp tot aan plaatsing uitstekend geadviseerd door Herman. Hij dacht goed met ons mee om een mooie keuken te realiseren en alle door ons aangedragen wijzigingen t.o.v. het eerste ontwerp werden naadloos ingepast. Ook van de vooraf afgesproken planning werd niet afgeweken. De plaatsing van de keuken werd vakkundig gedaan: netjes en professioneel. Kortom: wij zijn bijzonder tevreden over Grando Keuken en Bad uit Tilburg en kunnen en zullen mensen die nog een keuken zoeken dit adres van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Piet Sanders op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en toilet aangeschaft. We zijn zeer tevreden over de afwerking en het resultaat. De paar kleine puntjes die na de oplevering nog moesten worden gedaan zijn perfect afgewerkt. De verschillende installatie bedrijven hebben prachtig werk geleverd. De coördinatie van het geheel door Thijs Verhagen was erg goed. Al met al zijn we zeer tevreden. We raden Grando daarom ook aan vanwege de service en kwaliteit.
FOTO VAN PIET SANDERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door Hans Heijdt op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Met behulp van verkoper Gert Kropf onze droomkeuken samen gesteld. Waar wij dachten dat bepaalde opties niet haalbaar waren voor ons, heeft Gert ons laten zien dat er veel mogelijk is.
FOTO VAN HANS HEIJDT
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door C van Velzen op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken laten renoveren, ziet er weer mooi uit
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met service”
Door Anja op vrijdag 3 mei 2019 '19 | vestiging Son
We hebben hier een prachtige keuken, wc en vloer gekocht. Onze adviseur Sander zette al onze wensen in een fantastisch ontwerp om dat we sinds afgelopen week in onze keuken kunnen bewonderen. Wat een vakman! We zijn heel blij met de service van Grando, ze zijn alle afspraken netjes nagekomen!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen en nooit meer Grando”
Door J. te Amsterdam op woensdag 1 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Begin december 2018 is Grando begonnen met de sloop van onze badkamer (4 m2) en aparte toilet ruimte, we hebben geen leidingen verlegd geen bijzonder luxe materiaal gekozen, we hebben ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij gestaan want we hebben inmiddels bijna 18k betaald voor de twee kleinste kamertjes in ons huis. De badkamer zou af zijn in 3 weken en opgeleverd worden in januari 2019.

Inmiddels is het 1 mei en zitten wij met een badkamer en een toilet ruimte die allerlei mankementen en afwerkingsfouten toont.
- Douchedeur is scheef geplaatst omdat deze niet past, inmiddels begint deze te lekken en staat er enorm veel spanning op en staat op knappen.
- Voegwerk is gebarsten en kitwerk is er slordig opgesmeerd
- De hoge kast is niet goed gemonteerd en stort bijna in.

Tussentijds hebben wij 4 maanden lang met een badkamer gezeten die niet af is geen douchedeur, kast niet opgehangen, kitwerk niet afgemaakt, door allerlei leveringsproblemen met Grando kregen we vertraging op vertraging, een grote logistieke bende en werd onze babykamer gebruikt als opslag voor de verkeerd geleverde artikelen. Het contract werd niet nagekomen de loodgieter/installateur die bij ons begonnen is kwam niet meer terug en is er iemand anders ingeschakeld om het af te maken na meerdere in gebreke stellingen van onze kant.

Inmiddels is het een maand geleden dat de planner Eveline is geweest voor het opleveringsgesprek en de gebreken zouden in twee weken hersteld worden wij horen niks na meerdere aanmaningen.

Bij verkoop werden er allerlei beloftes gedaan en werd alles netjes vastgelegd in het contract conform CBW voorwaarden maar Grando Purmerend komt zijn afspraken niet na en nu zijn we genoodzaakt na 7 maanden alsnog de rechtsbijstand in te schakelen, we hebben nu dagen vrij moeten nemen om de bezorgers te ontvangen voor de verkeerde leveringen, voor het ophalen van de spullen, de monteurs binnen te laten, we konden niet verhuizen omdat de badkamer en het toilet vertraagd was en we deze niet konden gebruiken en dan de talloze keren dat we geïnvesteerd hebben in mailtjes en telefoontjes om ze terug te laten komen.
Reactie of foto toevoegen
“10 met een griffel”
Door John op dinsdag 30 apr 2019 '19 | vestiging Doetinchem
We hebben keuken gekocht met een kook eiland en een prachtige achterwand. Het geheel past perfect in ons huis in Spanje. Vooral de materiaal keuze en de toegepaste kleuren zijn subliem. Coen, een 10 met een griffel!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door W bakker op zondag 28 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer laten ontwerpen en plaatsen. Montage duurde langer dan verwacht. W. Bakker.
Reactie of foto toevoegen
“Betonlook keuken”
Door Evelien van Royen op zaterdag 27 apr 2019 '19 | vestiging Den Helder
Bij Grando Keukens Den Helder een betonlook keuken gekocht. Hij ziet er stoer en functioneel uit en is gelijk een aanwinst voor het huis door de mooie belijning en de afwisseling van kleuren grijs. Als de zon er op schijnt, is het weer een ander gezicht. Super mooi en ontzettend vakkundig geïnstalleerd! Elk apparaat wordt gelijk getest en de puntjes worden echt op de i gezet bij installatie!
REACTIE VAN EVELIEN
Nog even een extra service rondje om de punten op de i te zetten! Super geregeld, mooie keuken en uitstekende service. Blij mee!!!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Pierre de Rooij op zaterdag 27 apr 2019 '19 | vestiging Breda
We hebben een mooie moderne keuken gekocht en zijn door de adviseur genaamd Brahim uitstekend geholpen. Hij verdient een pluim. Jammer dat er een aantal onvolkomenheden waren die wat ons betreft adequater hadden kunnen worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Sandy op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een compleet nieuwe badkamer gekocht. De verkoper Bart heeft ons goed geholpen. Levering was op tijd en netjes geleverd. We waren ook zeer te vrede over de monteur Bas.( geregeld via Grando) Werkt erg netjes en denkt met je mee. Kunnen nu heerlijk genieten van onze nieuwe aankoop!!
Reactie of foto toevoegen
“Verlichting”
Door van Krevelen op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
2 jaar geleden hebben wij keuken gekocht bij Grando in Hazerswoude-Dorp. In die 2 jaar zijn de lichtjes onder en in de kastjes aantal keren kapot gegaan. Om lichtje te repareren hebben wij eerste keer 4 maanden op gewacht en nu ondertussen al langer dan een half jaar. Die krengen gaan om een paar manden kapot. Nu krijgen wij te horen dat wij moeten gaan betalen om lichtje te vervangen. In die 2 jaar zitten wij merendeels zonder licht dan met licht. Slechte service van Grando! Zodra je betaald hebt ben je niet meer belangrijk. Voor mij geen Grando meer!
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
Door Wim op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Mooie keuken gekocht, wel wat duurder als dat we van te voren hadden ingeschat maar goede kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanbevelen”
Door Fam. Mannes op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben een prachtige greeploze hoekkeuken met composiet blad en alle apparatuur bij Grando in Mijdrecht aangeschaft. Omdat wij de keuken zelf wilde installeren hadden wij veel vragen. Niets was verkoper Rob Cohen te veel om iedere aanpassing en wens uitvoerig met ons te bespreken en opnieuw in te tekenen. Ook probleempjes tijdens de levering werden snel en soepel door Rob Cohen opgepakt en opgelost. Wij willen Grando Mijdrecht zeker aanbevelen bij toekomstige keukenkopers.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Berrie groenland op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Zeer tevreden over verkoper en diens vader zijn zeer professioneel en klantvriendelijk en komen de gemaakte afspraken goed na
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf montage”
Door Desley Teunisse op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hadden een keuken gekocht en werden geholpen door Gijs-Jan. Die heel goed met ons mee dacht en heeft geholpen om binnen ons budget een prachtige keuken te creëeren! Top zaak
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Laura Suijkerbuijk op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht naar wens geleverd en geplaatst in 1.5 week heel netjes zijn erg blij en tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Wim Schram en Foen van Luik op vrijdag 26 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Vrienden van ons hebben Grando Amersfoort aangeraden, omdat zij daar een keuken hadden gekocht. Door de positieve ervaringen van onze vrienden besloten wij ook een kijkje te nemen in Grando Amersfoort. Bij binnenkomst wordt je al met een warm gevoel welkom geheten door de verkopers. Samira heeft ons geholpen en het resultaat is prachtig geworden. Communicatie vanuit Grando was goed geregeld. Monteurs zijn vakbekwaam! Verkopers zijn niet opdringerig, echt top geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Jelte van de Kamp op donderdag 25 apr 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben een keuken gekocht bij Grando Zwolle. Het idee wat we in ons hoofd hadden kwam daar precies zo op papier. De keuken hebben we zelf geplaatst. Levering van de keuken was erg netjes. Alles zat keurig verpakt en was goed gelabeld. Kortom Grando Zwolle is een absolute aanrader. Het contact met de winkel is ook erg prettig.
FOTO VAN JELTE VAN DE KAMP
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (38 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (61 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (27 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (31 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (32 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (23 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (23 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (27 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (111 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (45 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (80 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (94 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (14 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (67 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (95 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (68 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (57 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (90 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (32 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (49 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.