Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1559 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren756 ervaringen
4 sterren592 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster92 ervaringen

Per vestiging:
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Fam. Panken op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Son
Badkamer: Super behulpzaam en meedenkend tot aan de betaling. Daarna is er geen sprake meer van pro-activiteit. De werklui zijn allemaal even vriendelijk. de leiding van de montage is lastiger bereikbaar. Je moet er dan zelf achteraan. Na oplevering ging de kraan lekken en is na 2 weken nog steeds niet hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Lichtvaardig over wensen”
Door Hakan Tirpan op woensdag 10 feb 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Tot aan de verkoop en handtekening van de 1e badkamer bij Grando zeer vriendelijk en goed geholpen. Details zouden in een vervolggesprek nader worden besproken; werd er gezegd. Ondanks daarna persisteren om goede voorbereidingen werd lichtvaardig gedaan over de wensen. Nu met als resultaat dat wij na de afgesproken leverdatum 30% van de spullen niet hebben ontvangen waarbij achteraf bleek dat de muurtegels niet meer leverbaar zijn. Betaling vindt wel verplicht vooraf plaats maar vervolgens worden de goederen niet geleverd. Monteur blijft ook afhankelijk en moppert na 3 weken. De vestigingsdirecteur blijft zeer behulpzaam maar krijgt al met al de ontstane ergernis niet weg. Door de situatie hebben wij de 2e badkamer bij Brugman besteld en dat is een apart verhaal geworden. Als ik een 3e badkamer zou hebben, zou ik alles online bestellen en een goede monteur zoeken uit eigen netwerk.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat voldoet geheel”
Door Jaap Bruin op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Afgelopen najaar hebben wij bij Grando Hazerswoude een nieuwe inrichting voor onze badkamer en WC uitgezocht. We zijn daarbij op een prettige en deskundige wijze geholpen, er was alle tijd voor beantwoording van onze vragen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over levering, betaling en montage/plaatsing van de badkamer/wc. Deze afspraken zijn goed nagekomen. Een week of vier voor de uiteindelijke verbouwing is de monteur bij ons langs geweest om de situatie ter plaatste te beoordelen en bijzonderheden met ons door te nemen. De verbouwing zelf is op deskundige wijze en vlot en netjes uitgevoerd. Kleine complicaties zijn op een prettige manier opgelost. Het eindresultaat voldoet geheel aan onze verwachtingen.
FOTO VAN JAAP BRUIN
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jaap. Een verbouwing is altijd spannend, maar een goede voorbereiding telt voor twee. Leuk dat u uw ervaring heeft gedeeld via deze website. We zullen het compliment doorgeven aan de vestiging!
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Verwacht actieve rol”
Door Nasrien op dinsdag 14 jul 2015 '15 | vestiging Delft
De adviseur van Delft heeft ons goed geholpen bij de keuze van spullen. Onze wensen zijn goed meegenomen ook de voorwaarden van levering en betaling. De levering van spullen ging niet conform afspraak en daar zou de Grando Delft wat actiever mogen communiceren en meedenken. Dat wordt nu overgelaten aan jouw als klant en de leverancier van de spullen. Ik koop bij Grando Delft en verwacht van hen een actieve rol. Monteur (Marcel van Adriaansen onderhoud) was top. Denkt goed mee, neemt alle tijd, doet voorstellen en probeert de problemen die door mij geconstateerd worden naar volle tevredenheid op te lossen. Ben tevreden met de aankoop en aflevering, zie graag dat het puntje rondom levering van de spullen beter wordt aangepakt..
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door José op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht erg tevreden en moesten snel handelen, te laat pas gaan zoeken. Meneer is ook erg geduldig want soms ga je twijfelen aan alles.

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Ja badkamer is geleverd en wij zijn zeer goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Familie Meulendijk op dinsdag 16 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Vorige week is onze keuken geplaatst die wij gekocht hebben bij Grando Barendrecht. Het resultaat is echt prachtig! Het gehele proces vanaf de eerste keer dat wij de showroom binnenstapten t/m de plaatsing van de keuken thuis is heel prettig verlopen. Evert Rop van Grando Barendrecht en Willem Verhoeks van Verhoeks keukenmontage hebben er samen voor gezorgd dat wij een keuken hebben die voldoet aan al onze wensen en tot in de puntjes is verzorgd. Wij kunnen dan ook niets anders zeggen dan dat we super tevreden zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door dj. bolta op maandag 15 apr 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn erg goed geholpen bij het samenstellen van onze nieuwe keuken. De keuken is alles op tijd geleverd en goed gemonteerd.
FOTO VAN DJ. BOLTA
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima begeleiding”
Door Jenny Cockshull op maandag 15 apr 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij kochten een nieuwe keuken werkblad met spoelbak en gas kookplaat. Alle personeel in de winkel waren vriendelijk en we waren deskundig geholpen en geadviseerd. Er werd nauwkeurig opgemeten (het is een aparte form keuken) en de montage was vlot en met aandacht uitgevoerd. Al met al een prima behandeling en een mooie resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Bas op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Nette en deskundige verkoper, die goed luistert en diverse mogelijkheden heeft besproken. De installateur was een keurige, ervaren installateur die netjes en schoon werkt. Hij ruimde al zijn spullen en inpakmateriaal op!!!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Tom op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Son
Top keuken gekocht, alles conform afspraak!

Aanvulling ontvangen 16 april 2019: Montage is goed verlopen (door keukenbouwersplus).
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer met montage”
Door Dumas op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht. Adviseur was zeer behulpzaam, ook nadat bleek dat de gekozen doucheafvoer te hoog was, kon deze omgeruild worden (met bijbetaling) naar een afvoer die lager is. Dit scheelde 3cm ophogen van de vloer. Jammer dat de vloertegels die te veel waren (ca. 5m²) niet teruggenomen konden worden.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Angelina Jan Potuyt op zondag 14 apr 2019 '19 | vestiging Tilburg
Eind oktober zijn wij naar Tilburg gereden vanuit Rotterdam. Dit omdat we goede ervaringen hoorde van mensen over Jan en Herman. Super geholpen vriendelijk geduld professioneel en alle tijd om een keuken samen te stellen voor ons. Wij waren er zo uit hier gingen we onze keuken bestellen! Afgesproken eind februari de keuken te plaatsten door echt een vakman die mee dacht onze complimenten ! Herman kwam nog kijken naar de keuken met een mooie bos bloemen. Super blij met de keuken binnenkort gaan we neuzen voor badkamer die we volgend jaar willen. De moeite om vanuit Rotterdam naar Tilburg te rijden super service Top team. Zeker een aanrader om de trip te maken !
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Henny Boot op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Een keuken aangekocht. Uitstekend geholpen. Vakmensen werken hier.
FOTO VAN HENNY BOOT
Resultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat is fantastisch”
Door Guido Rossel op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een mooie hoekkeuken gekocht, we hebben goed advies gekregen en zijn goed geholpen door Herman. Hij neemt de tijd legt alles goed uit en geeft vrijblijvend de offerte mee om er thuis rustig over na te denken. Het resultaat is fantastisch.
FOTO VAN GUIDO ROSSEL
Mooie hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies en begeleiding”
Door L. Saraber op zaterdag 13 apr 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Prima advies en begeleiding bij de aankoop door dhr. Isik. De communicatie tijdens de installatie had beter gekund maar het resultaat is erg mooi geworden.
FOTO VAN L. SARABER
Badkamer met douchewand
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad met kookplaat en wasbak”
Door A.Janson op vrijdag 12 apr 2019 '19 | vestiging Hilversum
Keukenbladen, inductiekookplaat. Prima geïnstalleerd door kundige monteur
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes verzorgd”
Door alfred kennis op vrijdag 12 apr 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
keuken en badkamer tot in de puntjes verzorgd....vandaar dat ik iedereen zal aanraden om naar Grando te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door F. Gerkema op donderdag 11 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Een mooie nieuwe keuken. Erg tevreden, ik zou Grando zeker aanbevelen aan iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Sytze op woensdag 10 apr 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Onze keukenrenovatie is erg geslaagd! Het is mooi geworden en er is netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J.C. van Sandijk op woensdag 10 apr 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
hele keuken gekocht goede ervaring prima geholpen

Aanvulling ontvangen 10 april 2019: De keuken is geleverd, en hij is prima gemonteerd we zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door A van de Goor op dinsdag 9 apr 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben onlangs een keuken gekocht in Zwolle. De ervaring met de verkoper, bedrijfsleider en de installateurs is meer dan prima geweest. Omdat het geen recht toe recht aan keuken werd was er nogal wat creativiteit nodig en dat is door Grando Zwolle zeker geleverd!
Reactie of foto toevoegen
“Goed resultaat”
Door Koudstaal op vrijdag 5 apr 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Advies, ontwikkeling en het daadwerkelijk uitvoeren .. en dan nog mooier dan wij konden dromen! Bedank voor het goede advies voor zowel de keuken, vloer, woonkamer en ook het verlichtingsplan. Het resultaat is verbluffend! Bedankt Team Grando Barendrecht
Reactie of foto toevoegen
“Goed ontzorgd”
Door JanKees Donkers op woensdag 3 apr 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken badkamer en desingn radiator in de woonkamer. Al voor de derde keer zaken gedaan met Dinesh en zijn team. Tuurlijk wat kleine afwerkpuntjes, maar dat heb je altijd en bovendien zijn die prima opgelost. Ontzorgd noemen ze dat daar.
Reactie of foto toevoegen
“Redelijk geholpen”
Door R de vries op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken & badkamer. Had geen ervaring met dit bedrijf. Ben redelijk geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door KR Oliver op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Ik heb een keuken gekocht, ik ben goed geadviseerd en zeer tevreden over het resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen gekocht”
Door Fens op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Zaandam
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Zaandam. Vriendelijk personeel / mooie badkamers / komen hun afspraken na.
Reactie of foto toevoegen
“Reuze blij”
Door Fam.van Ooij op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Na 20 jaar was onze keuken wel aan vervanging toe, maar nadat we een zestal keukenverkopers hadden bezocht zagen we door de bekende bomen het bos niet meer. Uiteindelijk kregen we contact met Jan Wooning en hij kwam zelfs bij ons thuis de situatie bekijken, zodat hij kon adviseren wat we het beste konden doen: renoveren of de keuken vervangen. Het werd het beste van twee werelden;de basis van de keuken was prima en het zou een kwestie zijn van de deuren en laden over laten spuiten, een nieuw aanrechtblad , vervangen van de apparatuur en nieuwe bovenkasten . We hebben daarna de fraaie showroom in Tilburg bezocht en kwamen er heel snel uit met mooie materialen en een prima prijs, inclusief plaatsen. Al het materiaal is op tijd en compleet geleverd en de monteur meldde zich volgens afspraak. Toen de keuken geïnstalleerd was ontdekten we toch nog wat dingen die we anders wilden, wat naar volle tevredenheid geregeld is. Kortom: we zijn reuze blij met onze (gedeeltelijk) nieuwe keuken en de superservice van Grando Tilburg. Het was de rit vanuit de regio Rotterdam volledig waard!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed advies”
Door Adri en Ans van Heusden, s-Graveland op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Hilversum
Begin dit jaar hebben wij een deels nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Hilversum. Het advies van Martin de Winter, de eigenaar, was ontzettend goed. Echt meedenken en niet alleen maar willen verkopen. Wij hebben ook op advies van Martin onze oude wandtegels laten vervangen door stucwerk, wat onze keuken een veel mooier aanzicht heeft gegeven. De keuken werd op tijd geleverd, vakmanschap van zowel de schilder als de installateur waren erg goed en het contact erg plezierig. Wij zijn ontzettend tevreden en zouden het iedereen, die overweegt een nieuwe keuken aan te schaffen, naar dit adres verwijzen. Adri en Ans van Heusden 's-Graveland
Reactie of foto toevoegen
“10+”
Door Lion Hiemenz op zondag 31 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Geweldige vestiging: helpen goed en zonder veel druk stellen ze je droomkeuken samen. Genoeg keuze en met een geweldig advies, denken ook echt mee met ons. Doen er ook alles aan om alles aan jouw wensen te voldoen. Ook bij levering en services is alles perfect geregeld, aftersales krijg van mijn een 10+. Zou ook iedereen aanraden om zeker naar deze winkel te gaan. Mocht ik weer een keuken nodig hebben ga ik hier ook weer zeker naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn team”
Door Peter Rietvelt op zaterdag 30 mrt 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Modelkeuken uit de etalage, 's-morgens eerst een nieuwe keuken uitgezocht en na de lunch zagen we deze keuken staan in de showroom en zijn we weer opnieuw begonnen met het berekenen of deze keuken in ons huis zou passen. Je moet maar de tijd voor nemen en uittrekken, maar uiteindelijk is het een plaatje geworden. Dankzij de vakmanschap o.a. sloper, installateur, stukadoor, tegelzetter en de keukenzetter. Fijn team wat zeer goed samenwerkt en communiceert.
FOTO VAN PETER RIETVELT
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed advies”
Door Ellis en Hans Melkert op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Heerhugowaard, en zijn heel goed geadviseerd door Jeff. Ook de voorbereidende werkzaamheden en montage zijn goed verlopen door de bemiddeling van Jeff. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN ELLIS EN HANS MELKERT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door Peters op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
We hebben een nieuwe keuken gekocht, advies,levering en plaatsing waren perfect, we zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door H. Raaphorst op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na enige bezoeken hebben wij onze keus voor een keuken en douchedeuren in de badkamer geplaatst. Na aflevering en een perfecte montage is het eindresultaat zoals wij het voor ogen hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Cees Gaasbeek op vrijdag 29 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer gekocht. Prima monteur Jan. Veel overleg. Goed resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. Sloothaak op donderdag 28 mrt 2019 '19 | vestiging Epe
Wy hebben een keuken gekocht by deze vestiging. Heel fyn geholpen door dhr Henk van Schoonhoven. Eerst een keuken uitgezocht die niet paste in onze ruimte. Henk heeft een mooie tekening gemaakt en dit paste. Dan het plaatsen. Dit waren echt vaklui. Zo netjes en keurig gewerkt. Al onze wensen werden gerealiseerd. Ze denken echt met je mee of komen met nuttige tips. We zyn zeer tevreden over het geleverde. Als er nog mensen zyn die op zoek zyn naar een keuken: ga eerst hier informeren.
FOTO VAN A. SLOOTHAAK
Keukenhoek
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
REACTIE VAN A. SLOOTHAAK
tekst
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend geworden”
Door Hans Kakes op woensdag 27 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando Rotterdam Alexandrium een badkamer en toilet besteld. Inmiddels is alles geïnstalleerd en we zijn buitengewoon tevreden. Alles is schitterend geworden.Niet in de laatste plaats hielp daarbij ook de prettige en deskundige advisering van de hr.Isik van Grando. De installatie werd op vakkundige wijze uitgevoerd door de aannemer, de hr. v.d.Herik. Het resultaat is een genot voor het oog. Het is de investering meer dan waard en ons appartement is hierdoor behoorlijk in waarde is gestegen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Nan op woensdag 27 mrt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Super geholpen bij het kopen van een keuken. Blij met het resultaat!

Aanvulling ontvangen 28 maart 2019: De keuken hebben wij zelf geplaatst. Voor de apparatuur is er wel een monteur geweest. Dit is heel goed bevallen!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Oosterhout op dinsdag 26 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben bij Grando Breda een supermooie keuken, badkamer, toilet en tegelvloer voor de woonkamer aangeschaft. Vanaf het begin al heel hartelijk ontvangen door Vera en die heeft ons verder door het gehele proces bij de hand meegenomen. Vera heeft met ons meegedacht en waardevolle adviezen gegeven. Vera heeft ook hele goede inzichten qua wat wel of niet mooi bij elkaar gaat passen of gaat werken. En niet te vergeten de aannemer die al het werk heeft uitgevoerd voor ons. Aannemer Van der Stelt (Marco, Henk) uit Hank heeft het hele project bij ons thuis heel vakkundig uitgevoerd, helemaal top en ik kan ze dan ook echt aanraden. Wij zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Jacqueline op vrijdag 22 mrt 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Werden erg vriendelijk geholpen, adviseur dacht goed met ons mee. Zijn nog meerdere keren terug gegaan voor advies en vragen, was nooit een probleem. Keuken keurig afgeleverd, alles klopte en paste. Helemaal tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Yvonne op woensdag 20 mrt 2019 '19 | vestiging Lelystad
Keuken gekocht, goed geholpen, advies prima, leuk personeel. Montage door een zeer kundige nette meedenkende monteur. Super tevreden.
FOTO VAN YVONNE
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door G.Steehouwer op woensdag 20 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Keuken, badkamer, toilet,vloeren in gehele woning, alles bij Grando Son gekocht. Sander van Herwijnen heeft ons geweldig geholpen met ideeën, 3d tekeningen, advies, een geweldige inzet van hem zowel voor als na de koop,echt super!!! Dan ook nog de mensen van het tegelwerk, de vloeren, de speciale behandeling van de muren in de badkamer, dit alles onder de bezielende leiding van Thijs Verhagen, ook daar keurig personeel en alles netjes afgewerkt. In zijn totaal, prima communicatie en nu een prachtig huis. Mensen bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder prettig verlopen”
Door Familie van de Ven op woensdag 20 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Tilburg en alles is naar volle tevredenheid verlopen. Herman heeft ons erg goed geadviseerd en het hele proces van ontwerp tot plaatsing verliep bijzonder prettig. Jan en Herman: bedankt daarvoor! Voor mensen die nog een keuken zoeken: wij kunnen Grando Tilburg van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Hans Oude Breuil op dinsdag 19 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Eind 2018 bij Grando een keuken aangekocht en ben erg tevreden over het advies en het gehele proces bij Grando Amersfoort. Het hele team van Grando denkt mee om de juiste opstelling, inrichting en samenstelling van de keuken te maken.

Aanvulling ontvangen 21 maart 2019: De keuken is inmiddels naar tevredenheid geïnstalleerd en wij zijn erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Marian Gasseling op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Zwolle
Klantvriendelijke medewerker, die mijn keukenwensen in een mooi en praktisch ontwerp heeft omgezet. Plaatsing op tijd met goede monteur, beetje 'Gronings accent'. Wij zijn blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Liane woudboer- van den Berg op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Erg blij zijn wij met onze nieuwe Keuken! Bij het ontwerpen is er goed mee gedacht. Bij de oplevering werd alles nog even nagelopen en uitgelegd. Toen er wat gedoe was met een bijna overspannen tegelzetter, is dit keurig afgehandeld. En achteraf werd er nagebeld of alles naar wens is en over er nog vragen waren.
FOTO VAN LIANE WOUDBOER- VAN DEN BERG
Goed ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Voorgerecht hoofdmenu en dessert”
Door Olga op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij kregen een nieuwe badkamer, tevens een separaat liggende toiletruimte.

Opmerkingen over het proces:

1 Ophanging handdoekradiator is niet naar tevredenheid gebeurd:
Er zijn 3 ophangpunten, waarvan de bovenste twee niet loodrecht op de wand staan, maar naar beneden hangen. Het derde ophangpunt middenonder is helemaal niet vastgezet. De twee aanvoerpijpjes van het water buigen daardoor door onder het gewicht van de radiator. Dit vinden wij een kwalijke zaak.
Later is dit tot redelijke tevredenheid aangepast.
2 De afronding van de werkzaamheden is naar onze mening overhaast gebeurd: We kregen geen uitleg/gebruiksaanwijzing over/van de vloerverwarming. Tevens bleek de afvoerruimte van de Easyrain vol te zitten met gruis waardoor het weglopen van het douchewater stagneerde. Dit hebben we zelf moeten ontdekken en schoonmaken.
3 Ons is niet duidelijk hoe het geregeld is met garantie van de diverse onderdelen van onze badkamer, zoals het badkamermeubel, de sanitairaccessoires, de radiator, de led-dimmer en ook de vloerverwarmingsunit.
4 De aanloop naar het creëren van de badkamer tijdens de verkoop in de showroom verliep vlekkeloos: Iris wist van de hoed en de rand en deed erg haar best. Tijdens de installatie ging alles ook goed, alleen in het staartje zat het venijn. We vonden dat de afronding van het geheel wel een beetje te snel ging met alle gevolgen daarvan, onder meer een lekkage in het badkamermeubel dat zijn sporen zichtbaar naliet.
5 Los van voorgaande kritische noten zijn wij heel tevreden met onze nieuwe Grando Badkamer, c.q. toilet.

Resumerend: Het voorgerecht was erg goed, het hoofdmenu iets minder en het dessert was wat teleurstellend. Ik hoop dat Grando uit onze ervaring lering trekt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door van Velse op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Purmerend. Zeer vakkundig geholpen, hebben best een kleine badkamer, maar met veel creatieve oplossingen zit alles wat je kan wensen in deze kleine ruimte en zijn zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig en goed”
Door Inge en Niek van der Meer op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Er is bij ons zojuist een nieuwe badkamer geplaatst, vanuit eerdere ervaring met de aanschaf van de keuken ( 20 jaar geleden) opnieuw voor Grando gekozen. De aannemer Jonathan Vega en zijn team hebben een klein wondertje verricht, binnen 2 weken de sloop en totale nieuwbouw. Ook tijdens de werkzaamheden kwamen er nog adviezen en verbeter puntjes aan de orde, mannen bedankt klasse! Ook Robin Bouwland een compliment tijdens ons bezoek aan de showroom, prettige en deskundige verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Rens op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Complete badkamer vervangen. in 2.5 week alles klaar m.u.v. de douchewand die ingemeten moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Goeie service”
Door Meijer op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben bij grando hhw een badkamer gekocht. Alles is super goed gegaan van het slopen tot het opbouwen van de badkamer. Maar ook de service in de zaak was goed. Geen opdringerige verkopers die je van alles aan willen smeren maar juist met je mee denken
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Door Kees op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Top service en top qualliteit keukens! Goede prijs qualiteit verhouding. Alles tot in de puntjes geregeld, zowel de badkamer als de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamerrenovatie”
Door Marielle op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Toiletruimte laten maken en deel van de badkamer laten renoveren. Mooi en goed materiaal, prima service en fijne installateur! Te grote spiegel werd probleemloos omgeruild voor een beter passende spiegel. Zoals bij elke verbouwing een paar kleine problemen gehad, die meteen opgelost werden.
Reactie of foto toevoegen
“Geinstalleerde keuken”
Door Lars op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een keuken gekocht, goede adviezen bij het ontwerp, origineel en out of the box! Zeer tevreden met het uiteindelijke ontwerp :)

Aanvulling ontvangen 19 maart 2019: De keuken is reeds geïnstalleerd en dit is redelijk goed bevallen. Er zijn enkele opleverpunten, waarbij de opvolgtermijn gewoon lang is, 6-7 weken.
Reactie of foto toevoegen
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijk”
Door Ruud Mooy op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Klantvriendelijk aanpak. Levering was enigszins vertraagd maar was voor ons niet desastreus. Monteur was het voorbeeld van een goede vakman
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatse keuken”
Door Inger op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht bij Grando Hengelo. Erg tevreden! Helaas was er wat waterschade ontstaan in het spoelkastje, maar dit wordt netjes opgelost (door zowel de monteur als door Grando).
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door John op vrijdag 15 mrt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
We hebben een keuken gekocht. Levering en plaatsing ging volledig volgens afspraak. Vakkundig personeel. Snel en accuraat de foutjes hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgeplaatste keuken”
Door Helen op donderdag 14 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Gekocht: keuken met bijbehorende apparaten. Goed en vakkundig geholpen door Brahim. Een miscommunicatie, na het tekenen van de offerte, correct opgelost. Plaatsen van de keuken door ons zelf gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader voor de service”
Door Marco Leijen op donderdag 14 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht, circa 2 jaar geleden, en zeer tevreden met het meedenken qua ontwerp, de prijsstelling en het vakmanschap (complimenten aan Michel). Nu merken we wat het voordeel is dat we voor Grando gekozen hebben: na 2 jaar blijkt een defect in de verlichting te zitten. Een lastig verhaal, maar werd direct verholpen op vakkundige wijze, geen kosten, vandaar deze ervaring. Aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door W.j.Hau visser op dinsdag 12 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Ik heb een badkamer gekocht en zou Grando Rotterdam Alexandrium niemand aanraden! Eerste klas oplichters. Gekocht een badkamer van 20.500 euro. Wat een spijt hebben wij! Eerste dag komen de monteurs boren dwars door mn muur heen. Tweede dag tweede muur aan gort. Klagen bij het bedrijf lachen ze je weg dat ze het wel repareren. Ene fout na de andere fout. Monteurs monteren een spiegel op 190cm hoog. Behalve mijn man kan niemand erin kijken. Hoek wastafelmeubel op 1.5 cm vd muur gemonteerd. Terwijl op de tekening echt tegen de muis is. Klussers kan je eerste klas prutsers noemen. Doucheschuifdeur gemonteerd toen bleek de deur ging niet verder open dan 33 cm. Ik klacht indienen. Lachen ze me weg. Dat het een fout is vd fabrikant. Komt allemaal goed je krijgt een nieuwe. Nu 3 maanden later zeggen ze er is geen andere schuifdeur. Je kan een vouwdeur krijgen. Ik geantwoord dat ik geen vouwdeur hoef. Maar dat ding eruit en crediteren de hele handel. Grando weigert restitutie ondanks gebreken in producten. Nu is alles bij de rechtsbijstand en gaat een rechtszaak worden.
FOTO VAN WJ HAU
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door w.kattestaart op dinsdag 12 mrt 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
een keuken en een badkamer, prima geregeld en vakkundige monteurs
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Marloes & Manfred Bult op maandag 11 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een mat zwarte keuken gekocht! Bij Vera. Wat een top vrouw is dat! Juiste advies, gevoel met klanten is top! Zei wist ons plan op de juiste manier aan te vullen en te vervullen! ( en mijn man te overtuigen). Er hing ook een positieve sfeer in de winkel, de enige winkel waar wij ons prettig voelde en we ook direct tot kopen over zijn gegaan! We willen ooit de badkamer nog aanpakken wij komen zeker terug! (Als vera er nog is).
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste badkamer”
Door Rene Prins op maandag 11 mrt 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht.Eerder andere zaken bezocht. Die waren zeer opdringerig. Hier kregen wij de rust om goed over zo'n grote aankoop na te denken. Verkoper heeft ons ook uitstekend begeleid.Nette en harde werkers!
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J. van Lierop op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Heb een keuken gekocht en ben zeer tevreden over hoe alles is verlopen zoals de planning, levering en het plaatsen van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed adres”
Door Fam Van Abeelen op zaterdag 9 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht,met zeer goed advies van jan & herman. Ook het plaatsen van de keuken is perfect gegaan. Dit is een zeer goed adres om een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankje voor hele team”
Door Marcel Hallink op zaterdag 9 mrt 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Via het internet kwam ik terecht op de site van Grando Barendrecht. Mede door de goede recensies was mijn keuze snel gemaakt. Totaal geen spijt gehad van deze keus. Vanaf het moment dat ik met Evert en Amanda in gesprek raakte kreeg ik steeds meer het gevoel: "Dit zit goed". Ontzorgen is wat men pretendeert. Zij hebben dit meer dan waar gemaakt. De mensen om Evert heen zijn ook vaklui. Martin, Leroy en Willem hebben een mooie klus afgeleverd. Alles was bespreekbaar en dit allemaal met de nodige humor. Ik wil Grando Barendrecht en het gehele team bedanken voor het mooie werk. Oh ja. De wijn en de cakejes bij de koffie waren ook lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Te late leveringen”
Door Mieke van Gog op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en keuken gekocht. De badkameronderdelen werden 7 weken te laat geleverd nadat we begin december de order plaatsten. Bij navraag kregen wij: We leveren niet eerder punt uit! De keuken is zelfs nu nog niet volledig; het keukenblad komt pas over vier weken, twee maanden na beloofde levertijd. Hoe bizar!
Reactie of foto toevoegen
“Goed verzorgd”
Door Peter en Sindy v Dun op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Tilburg en zijn hier erg fijn geholpen . Hier denken ze met je mee en zorgen ze dat jij binnen jouw budget een mooie keuken krijgt . De service is heel goed . Op de dag dat de keuken geplaatst werd kwam Dave ( die ons geholpen heeft bij de aankoop ) zelf nog even kijken of alles oké was . Dank je voor de goede zorgen
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Tony De Craen op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Een keuken gekocht in de Grandowinkel te Middelburg. Zeer goede ontvangst, vriendelijke en behulpzame adviseurs. Onze oude keuken werd afgebroken, muren glad gemaakt edm. door een team van zeer ervaren monteurs. Alles werd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Een aanrader!
FOTO VAN TONY DE CRAEN
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door henk op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Delft
Uitstekend geholpen door Patricia! Een goede samenwerking en met veel inspiratie, we zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken :-)

Aanvulling ontvangen 9 maart 2019: keuken is reeds geplaatst tot tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Niks was te veel”
Door Carla Heuts op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Lelystad
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Lelystad. In een woord super zowel Paul de verkoper als Eric die de keuken geplaatst heeft. Harde werkers die hun vak serieus nemen. Niks was te veel, alle vragen en wensen werden serieus behandeld zowel voor, tijdens als na de plaatsing van de keuken. Ik raad iedereen aan die geen gezeur wil hebben met keukens of badkamers naar Grando Lelystad te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door de Steenhuijsen Piters op dinsdag 5 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben eind 2018 een nieuwe keuken bij Grando Breda gekocht, deze is in februari 2019 geleverd. We zijn tevreden over de keuken, installatie en advies van Grando verkoop adviseur. gemaakte afspraken zijn nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenuitbreiding”
Door J van Sinttruije op dinsdag 5 mrt 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een extra kast laten plaatsen in onze bestaande keuken die we bijna 6 jaar geleden gekocht hebben bij Evert Rop. We zijn er heel blij mee alsof het nooit anders geweest is fijn extra opbergruimte. Na een kijkje in de showroom overleg gehad of dat wat wij wilde geplaatst kon worden, onder genot van koffie en gebak alles besproken. Nu het er staat is het nog mooier!! Bedankt
FOTO VAN J VAN SINTTRUIJE
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door Wanda op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken renovatie. Geweldig geholpen door verkoopmedewerker Iris. Dacht goed met ons mee en begreep de sfeer en handelde alles zeer vlot en naar tevredenheid af. Ook alle lof voor de monteur Serge. Elke ochtend een appje hoe laat hij aanwezig dacht te zijn. Geen moeite was hem teveel en hij leverde uitmuntend werk!! Dit zie je niet vaak zo.Wij bevelen Grando keukens Utrecht van harte aan! ( nee we hebben geen aandelen ) .
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met goede ideeen”
Door M. de Vries op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Breda
Een keuken gekocht, helemaal naar mijn zin. Fijn geadviseerd door Brahim Makioui die met alles meedacht en met goede ideeën kwam, dingen waar ik zelf misschien niet zo snel aan zou denken.

Aanvulling ontvangen 4 maart 2019: De keuken is geleverd en gemonteerd. Het plaatsen is goed gedaan, echter is er jammer genoeg door Keukenbouwersplus een meetfout gemaakt waardoor de keuken 10 cm naar voren is gekomen en staat deze nu half op een tegelrij. Op de opening die aan de achterkant ontstond gaat Keukenbouwersplus op hun kosten een vensterbank plaatsen van hetzelfde natuursteen als van het aanrecht. Ook werd het inzetten van een deur niet gerekend als compensatie.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Steenkamp op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken, badkamer, toilet beneden laten plaatsen. Hal beneden opnieuw betegeld.
Super mooi geworden. Ondanks de relatief grote verbouwing nauwelijks "overlast" ervaren door de goede planning, deskundige monteurs en goede service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Lilian op zondag 3 mrt 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer, geplaatst door monteur Ryanto. Hij is een perfectionist en denkt goed mee. Vakman
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Joke Zwart op zaterdag 2 mrt 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando . Zijn zeer goed geholpen door Jeroen en Ruud en volgens afspraak op tijd geleverd en alles zeer goed geplaatst. Zijn erg tevreden.
FOTO VAN JOKE ZWART
Hoek van de keuken
REACTIE VAN JOKE
Nieuwe foto
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door H.J.M. Konhuurne op vrijdag 1 mrt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een keuken gekocht. Als ook de achterwand er is, zijn we vast heel tevreden. Het geheel ziet er op dat na erg mooi uit. We zijn prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Schouten op vrijdag 1 mrt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij kochten in 2016 een keuken voor onze nieuwbouwwoning bij Jeff. Jeff is een fijne, betrokken adviseur en geeft oprecht advies. De keuken voldoet aan onze wensen, de kwaliteit is goed en de service top!
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing douche”
Door Jan en Joke Schaffers op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Son
Onze douchebak is verwijderd en we hebben nu een laagdrempelige douche. De muren zijn daarbij over betegeld. Alles verliep volgens afspraak en ook de mensen waren prettige lui om in huis te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig”
Door Rob Out op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na een zeer prettig gesprek bij de filiaal in Utrecht gekozen voor een (deels) nieuwe keuken en een nieuwe badkamer. Beide zijn zeer vakkundig bij mij geïnstalleerd en dit alles tegen een zeer concurrerende prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Friso de Zeeuw op donderdag 28 feb 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben de keuken gedeeltelijk vernieuwd. Grando geeft goed advies, de prijs is redelijk, afspraken worden precies genoteerd, afspraken worden nagekomen, de uitvoering is vakbekwaam, er wordt netjes gewerkt (niet helemaal; daar zit een verbeterpuntje). 'Allemaal vrij normaal' zou je zeggen, maar in service-woestijn Nederland is het een verademing en een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde”
Door Reinard Knop op dinsdag 26 feb 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na veel wikken en wegen Grando Hazerswoude het vertrouwen gegeven de badkamer te plaatsen en ons te ontzorgen met een hoofdletter O. De aannemer (Driessche Bouw) en Grando hebben een prachtige badkamer opgeleverd. Men werkt netjes, denkt mee( tekening is toch anders dan praktijk) en afspraak is afspraak. Hulde! Heel blij met beide.
FOTO VAN REINARD KNOP
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martine op zondag 24 feb 2019 '19 | vestiging Epe
Wat een geweldige ideeën, goede service, afspraken worden goed nagekomen.
Gewoon goed.

Aanvulling ontvangen 3 maart 2019: De keuken is gemonteerd en perfect afgewerkt, met dank aan Henk van Schoonhoven die dit allemaal voor ons bedacht heeft. SUPER! Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door GG de boer harbrink op zondag 24 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken goede uitleg en mee denken. Kleine keuken grote uitstraling.
Reactie of foto toevoegen
“Prima bevallen”
Door Margreet op zondag 24 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Goede adviezen bij het kopen van onze keuken!

Aanvulling ontvangen 25 februari 2019: Onze aankoop, de keuken, is reeds geleverd en geïnstalleerd. Nog een kleine oplevering af te handelen. En het is ons prima bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en bad”
Door E.P de Blok op vrijdag 22 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Alles goed en netjes afgewerkt dik tevreden
REACTIE VAN E.P.DE BLOK
Wij zijn heel tevreden met de keuken en badkamer alles netjes afgewerkt
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (37 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (56 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (28 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (30 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (67 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (20 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (23 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (25 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (104 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (25 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (23 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (52 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (43 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (77 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (78 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (91 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (14 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (71 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (64 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (17 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (58 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (93 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (59 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (54 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (82 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (26 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (48 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (56 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (4 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.