Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1884 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren936 ervaringen
4 sterren708 ervaringen
3 sterren60 ervaringen
2 sterren53 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Fam. Panken op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Son
Badkamer: Super behulpzaam en meedenkend tot aan de betaling. Daarna is er geen sprake meer van pro-activiteit. De werklui zijn allemaal even vriendelijk. de leiding van de montage is lastiger bereikbaar. Je moet er dan zelf achteraan. Na oplevering ging de kraan lekken en is na 2 weken nog steeds niet hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Lichtvaardig over wensen”
Door Hakan Tirpan op woensdag 10 feb 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Tot aan de verkoop en handtekening van de 1e badkamer bij Grando zeer vriendelijk en goed geholpen. Details zouden in een vervolggesprek nader worden besproken; werd er gezegd. Ondanks daarna persisteren om goede voorbereidingen werd lichtvaardig gedaan over de wensen. Nu met als resultaat dat wij na de afgesproken leverdatum 30% van de spullen niet hebben ontvangen waarbij achteraf bleek dat de muurtegels niet meer leverbaar zijn. Betaling vindt wel verplicht vooraf plaats maar vervolgens worden de goederen niet geleverd. Monteur blijft ook afhankelijk en moppert na 3 weken. De vestigingsdirecteur blijft zeer behulpzaam maar krijgt al met al de ontstane ergernis niet weg. Door de situatie hebben wij de 2e badkamer bij Brugman besteld en dat is een apart verhaal geworden. Als ik een 3e badkamer zou hebben, zou ik alles online bestellen en een goede monteur zoeken uit eigen netwerk.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat voldoet geheel”
Door Jaap Bruin op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Afgelopen najaar hebben wij bij Grando Hazerswoude een nieuwe inrichting voor onze badkamer en WC uitgezocht. We zijn daarbij op een prettige en deskundige wijze geholpen, er was alle tijd voor beantwoording van onze vragen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over levering, betaling en montage/plaatsing van de badkamer/wc. Deze afspraken zijn goed nagekomen. Een week of vier voor de uiteindelijke verbouwing is de monteur bij ons langs geweest om de situatie ter plaatste te beoordelen en bijzonderheden met ons door te nemen. De verbouwing zelf is op deskundige wijze en vlot en netjes uitgevoerd. Kleine complicaties zijn op een prettige manier opgelost. Het eindresultaat voldoet geheel aan onze verwachtingen.
FOTO VAN JAAP BRUIN
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jaap. Een verbouwing is altijd spannend, maar een goede voorbereiding telt voor twee. Leuk dat u uw ervaring heeft gedeeld via deze website. We zullen het compliment doorgeven aan de vestiging!
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Verwacht actieve rol”
Door Nasrien op dinsdag 14 jul 2015 '15 | vestiging Delft
De adviseur van Delft heeft ons goed geholpen bij de keuze van spullen. Onze wensen zijn goed meegenomen ook de voorwaarden van levering en betaling. De levering van spullen ging niet conform afspraak en daar zou de Grando Delft wat actiever mogen communiceren en meedenken. Dat wordt nu overgelaten aan jouw als klant en de leverancier van de spullen. Ik koop bij Grando Delft en verwacht van hen een actieve rol. Monteur (Marcel van Adriaansen onderhoud) was top. Denkt goed mee, neemt alle tijd, doet voorstellen en probeert de problemen die door mij geconstateerd worden naar volle tevredenheid op te lossen. Ben tevreden met de aankoop en aflevering, zie graag dat het puntje rondom levering van de spullen beter wordt aangepakt..
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Ans op woensdag 16 okt 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een keuken gekocht. Het advies was prima en de montage mannen werkten nauwkeurig en erg plezierig. De keuken is op de juiste datum geplaatst. Wij zullen het iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door K. Duijvelaar op maandag 14 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Toilet laten renoveren: bestaande tegels z.v.m. behouden; sanitair vernieuwd. Aanvankelijk totaal nieuwe inrichting besproken: die kwam te duur uit. Creatief begeleid naar een alternatieve, mooie en goedkopere alternatieve oplossing. Perfect geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Perry op maandag 14 okt 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Goed personeel, weet waar ze over praten en geven praktische oplossingen waar andere bedrijven niet mee komen. Daarnaast fijn dat degene bij wie je de keuken besteld, de keuken ook komt plaatsen. Bij het uitzoeken van de keuken nemen ze uitgebreid te tijd voor je en ook bij vragen achteraf helpen ze je zo goed als mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Design keuken”
Door Ida den Hamer op zondag 13 okt 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
We hebben een mooie design keuken gekocht. De keuken is eind augustus geplaatst, maar de achterwand en enkele andere onderdelen waren niet geleverd. De achterwand en de rest van de materialen werden nageleverd, maar de maatvoering van de achterwand klopte helaas niet. We konden de keuken gelukkig wel gebruiken want alle apparatuur was geïnstalleerd en alles werkte naar behoren. Uiteindelijk is ca. 1,5 maand na installatie van de keuken alles toch geleverd en afgemaakt door de zeer ervaren installateur! De keuken is super mooi en we zijn tevreden over de afhandeling van alles.
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat maar de route kan beter”
Door sjef leijs op zaterdag 12 okt 2019 '19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer en nieuwe toiletruimte aangeschaft. Ruime keuze in de showroom en goed geholpen. De levering van de bestelde producten was onvolledig. Dit is wel hersteld maar heeft tot vertraging geleid. Tevreden over de installateurs, maar deze zullen wel erg druk zijn geweest met andere klussen omdat ze zich regelmatig niet aan de afgesproken tijden hielden die ze met ons afgesproken hadden. Het uiteindelijke resultaat ziet er prima uit, maar de weg er naar toe verliep niet vlekkeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Angelo Lannoo op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Keuken alles prima geregeld. De adviseur was zeer aan te bevelen . Hij was niet zo opdringerig als bij andere keukenboeren. De monteur was prima ook de nieuwe monteur was een prima leerling
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf is prima”
Door Heleen Bulthuis op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Prima geholpen in de winkel. leverdatum geheel volgens afspraak. Over de monteur zijn we helaas minder tevreden.Afspraak was 7.00:uur 's morgens. Na bellen kwam hij om 11.15 uur, hij had zich verslapen... Wilde niet met mij communiceren, jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Heel positief”
Door B Pel op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Hilversum
Een aanrechtblad en inductie kookplaat , mijn ervaring met grando is heel positief ondanks dat het blad verkeerd is geleverd en hiervoor een financiële afspraak heb gemaakt en perfect is afgehandeld ikzelf zal grando aan vrienden en familie aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H.Jansen op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Assen
We hebben een badkamer gekocht en zijn zeer tevreden met de aankoop,de afhandeling en de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Helma Blankestein op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Epe
Ben uiterst tevreden over Grando Epe, de levering en montage liep helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Bakdkamerrenovatie”
Door P. Kok op vrijdag 11 okt 2019 '19 | vestiging Middelburg
Perfecte adviseur en dito installateur. Kan ik iedereen aanraden. Bakdkamerrenovatie
FOTO VAN P. KOK
Gerenoveerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Jeffrey Siero op donderdag 10 okt 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Zwolle. Bij binnenkomst zijn we hartelijk ontvangen door Peter-Paul de Jong. We hebben aangegeven wat we graag willen qua keuken en wat we willen uitgeven. Peter-Paul heeft hier keurig gehoor aangegeven zonder enige druk of poespas of agressieve verkoop, en we hebben zelfs een luxere keuken gekocht wat ergens anders niet mogelijk was voor ons budget. Er is makkelijk contact te leggen met de winkel en alles gaat in goed overleg. De keuken is inmiddels geplaatst naar alle tevredenheid. Wij bevelen Grando keukens Zwolle aan! Peter-Paul, Alex en Bas super bedankt!
FOTO VAN JEFFREY SIERO
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet voor 200%”
Door Ine en Piet Mathijsen op woensdag 9 okt 2019 '19 | vestiging Son
Bij het eerste bezoek aan Grando in Son voor de aankoop van een nieuwe keuken hadden wij meteen een goed gevoel. Ingrid heeft ons bij de aankoop uitstekend voorzien van advies. Haar tekeningen gaven een goed beeld van de inrichting van de keuken. Inmiddels is de keuken geplaatst en voldoet hij voor 200% aan onze wensen. Ook de installatie is keurig verlopen. Ingrid en Grando team: BEDANKT !!
FOTO VAN INE EN PIET MATHIJSEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Kundige en fijne mensen”
Door Patrick van der Kolk op dinsdag 8 okt 2019 '19 | vestiging Lelystad
Een keuken, badkamer, vloer en toilet aangeschaft. Het was een groot project met een lange doorlooptijd. Hoewel niet alles vlekkeloos verliep werden alle problemen keurig en snel en naar volle tevredenheid opgelost. Het installatieteam zijn kundige en zeer fijne mensen die echt iets moois voor je willen maken, het personeel van Grando Lelystad vind ik 100% betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Open communicatie”
Door Marnix de Groot op zondag 6 okt 2019 '19 | vestiging Purmerend
Tijdens de oriëntatie en de aanschaf van mijn keuken ben ik zeer vriendelijk geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en meegedacht over indeling/apparatuur. De open communicatie geeft veel vertrouwen. Ook na aanschaf ben ik iedere keer netjes te woord gestaan. Geen enkel moment heb ik mij opgejaagd gevoeld. De oplevering is geheel volgens afspraak gebeurd. Zeer nette afwerking.
FOTO VAN MARNIX DE GROOT
Opgeleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Willem Ravensbergen op vrijdag 4 okt 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken prima geholpen door adviseur. De onderaannemers hebben ook goed en schoon hun werk gedaan
REACTIE VAN WILLEM RAVENSBERGEN
Wij zijn dan ook zeer tevreden met de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Claire op vrijdag 4 okt 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben bij Grando Heerhugowaard een badkamer gekocht. We zijn hier zeer tevreden over. In de winkel zijn we perfect geholpen. Omdat het nogal een uitgave is wil je toch tussentijds nog even kijken, schuiven en switchen in het ontwerp. Hier was alle tijd voor. We hebben uiteindelijk erg mooie wand- en muurtegels uitgezocht met een mozaïektegeltje tussendoor. In combinatie met hoog wit glans meubilair, top! De installateur is een zeer prettige persoonlijkheid waar we goed afspraken mee konden maken. Hij kwam met goede ideeën en heeft de oude badkamer zonder veel overlast verwijderd en de nieuwe badkamer super strak geïnstalleerd. Ja, wij raden Grando aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn blij met de keuken”
Door Mariska op donderdag 3 okt 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar hebben wij een keuken gekocht bij Grando Keukens. Deze is inmiddels geplaatst, en wat zijn we er blij mee! Een goede kwaliteit keuken. En helemaal naar ons zin! We zijn ontzettend vriendelijk geholpen bij de aanschaf, goed geadviseerd en het uitvoeren van wat aanpassingen was geen probleem. Ook de zeer vriendelijke monteur heeft vakwerk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Voorspoedig”
Door Johan op woensdag 2 okt 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Tijdens de aankoop van onze nieuwe keuken werden wij uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door een adviseur. De monteur die vervolgens kwam inmeten dacht uiterst creatief en oplossingsgericht mee. De aflevering en installatie verliep dan ook zeer voorspoedig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dick Boxum op maandag 30 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij zijn goed geholpen door de verkoper, alles is volgens afspraak geleverd en gemonteerd kortom wij zijn zeer tevreden met onze keuken en bevelen Grando Zwolle dan ook aan. Groeten
Reactie of foto toevoegen
“Geen problemen”
Door J Nijmeijer op maandag 30 sep 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hengelo, we zijn hier super goed begeleid. Het hele traject is super verlopen, van het uitzoeken van de keuken tot aan de montage. Geen problemen gehad. Echt een aanrader! Alles netjes op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Werken netjes”
Door Peter Koolen op zondag 29 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Super mooie keuken gekocht bij Grando Keukens. Goede service. Erg tevreden. Montage personeel werkt erg netjes. Echt een aanrader!
FOTO VAN PETER KOOLEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nakomen”
Door E. Logjes op zaterdag 28 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en keuken, afspraken niet nagekomen, badkamer monteurs kunnen geen nederlands, respectloos en denigrerend naar vrouwen, slordig tijdens het werken en gebruiken veel ruimtes om alles op te slaan. Keukenmonteur moet verteld worden hoe inductie plaat met afzuiging geïnstalleerd moet worden.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig verlopen”
Door Boutesteijn op vrijdag 27 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Aanschaf keuken. Wij zijn tevreden t.a.v de leveringen en montage. Er staan nog enkele puntjes open i.v.m. naleveringen, wij vertrouwen erop dat dit conform gemaakte afspraken worden afgerond. Verder is alles in prettige sfeer en goede afspraken verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door j.van kints op vrijdag 27 sep 2019 '19 | vestiging Epe
ik heb een keuken gekocht en ben zeer tevreden. goede service en kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Denken goed mee”
Door Gea op vrijdag 27 sep 2019 '19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht. Zijn prima geholpen . De monteurs zijn geweldig. Denken goed mee. Niets is hun teveel. Had alleen een andere quooker besteld dacht ik, bleek niet zo te zijn en deze kon niet meer geruild worden. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Annemieke Huijben op donderdag 26 sep 2019 '19 | vestiging Breda
Vera heeft voor ons een prachtige keuken samengesteld. Ze luistert goed naar je wensen en heeft hele goede ideeën. Vera was zelfs na de aankoop beschikbaar voor het meedenken over bijpassende vloer en wandkleuren. Ook het plaatsen ging heel goed en door een fijn team. Wij zijn heel erg tevreden over hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN ANNEMIEKE HUIJBEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door E. Brouwers op donderdag 26 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
Badkamer en toilet. Goede service en zeer bekwame monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Marja Peijs op dinsdag 24 sep 2019 '19 | vestiging Middelburg
Badkamer en keuken gekocht ben goed geadviseerd door de medewerkers. Kan Grando aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Prima verzorgd”
Door E.H. van Houten op dinsdag 24 sep 2019 '19 | vestiging Assen
Wij hebben een keuken gekocht. Prima advies gekregen waarbij goed naar de bouwtekening is gekeken. De levering en plaatsing was ook prima verzorgd. Grando Assen een echte aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Kevin op maandag 23 sep 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We hebben voor de 2e keer een keuken gekocht hier. We zijn goed geholpen bij het samenstellen en ontwerpen van de keuken, we kregen voldoende ruimte om zaken naar wens aan te passen en er werd goed meegedacht.

Aanvulling ontvangen 26 september 2019: De keuken is begin augustus geleverd en gemonteerd door Grando. We zijn hier zeker tevreden over, al heeft de montage wel anderhalve week geduurd. De monteur deed het rustig aan, maar hij was wel heel secuur, dat was prettig. Er moest op sommige punten geïmproviseerd worden in verband met ongelijke muren en vloeren, maar alles is naar tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wendy & Willem op maandag 23 sep 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Na 17 jaar werd het echt tijd voor een nieuwe keuken en we werden op slag verliefd op een prachtige keuken bij Grando Wormerveer. We zijn daar zeer vriendelijk en erg professioneel geholpen. Na 6 maanden wilden we toch graag een kookeiland en zonder problemen werd de tekening aangepast aan onze wensen. De keuken is inmiddels geplaatst en we zijn er zeer tevreden mee.
FOTO VAN WENDY & WILLEM
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Lakeman op maandag 23 sep 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken gekocht. Adviseur dacht goed meer en gaf goede adviezen

Aanvulling ontvangen 1 oktober 2019: keuken is geplaatst, is goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles op tijd”
Door J. Kolk op zaterdag 21 sep 2019 '19 | vestiging Groningen
Een keuken gekocht. Twee keer een bezoek gebracht aan het bedrijf; alles afgesproken en alles is op tijd afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Peter Beekers op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Badkamer. Goed geholpen door de adviseur. Alles op tijd geleverd en geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Anne-Marie van Rooij op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
Nieuwe badkamer gekocht en laten installeren. Ben tevreden over service en installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door jenny op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
nieuwe keuken gekocht , prima uitleg ,meedenkend , goed overleg en vertrouwen
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Dennis Meulendijks op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Helmond
We hebben een badkamer gekocht bij Grando Helmond. Service was top. Installatie duurde om en nabij drie weken. Toen er dingen niet in orde waren kwam de installateur terug om het op te lossen. We missen nog een aantal dingen en er zijn dingen die nog niet helemaal goed zijn, maar dat wordt allemaal opgelost is ons verzekerd. Over het algemeen zijn we dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ed Degenaars op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn zeer tevreden over Grando Hoorn. Vanaf het eerste moment was het gevoel goed en gedurende de gehele verbouwing werden afspraken nagekomen en netjes gewerkt. De badkamer is TOP!!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door M.Rotteveel op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht bij Grando Almelo.Meteen een goed gevoel bij binnenkomst.Met een bak koffie een gesprek aangegaan met Jan Wolterink wat onze wensen waren.Had meteen een goede klik met Jan die veel kennis van zaken had en de gehele badkamer en wc beneden van A tot Z heeft geregeld inclusief montage. Ook deze mensen hebben vakwerk afgeleverd. Al met al een dikke pluim voor Grando Almelo.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Gerry op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Ik heb een keuken gekocht. Prima service en alles op tijd geleverd. Keurig geplaatst en ik raad dit bedrijf zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Fam. Davidse op vrijdag 20 sep 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht. Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en er werd goed meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Petje af”
Door Gwen Sengers op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en zijn tevreden over de persoonlijke aandacht. Er werd goed meegedacht. Wel extra check op de planning. Maar toen de planning rond was, is die ook helemaal zo uitgevoerd, zonder vertraging. Met 40! Graden de keuken geplaatst in de zomer.. zonder ook maar een keer te klagen. Petje af!
Reactie of foto toevoegen
“Liep perfect”
Door Dick van Schaik op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een nieuwe keuken gekocht. De uitvoering liep perfect volgens planning. Kleine dingetjes werden meteen verholpen. Vooral de hulp tijdens de montage van monteur Guido den Engelsman was fantastisch.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Mevr A van der Linden op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Breda
Ik ben heel goed geholpen door Brahim. Een heel spontane en betrokken verkoper !! Neemt alles heel serieus .Als iets onduidelijk was liet hij alles rustig zien . Hij neemt zelf contact op om te horen of alles goed is. Ik kan alleen maar Grando Breda aanraden voor een nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Aanleg badkamer”
Door Koos vermeulen op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Grando heeft een badkamer aangelegd. Na een half jaar bleek de slaapkamermuur nat te worden. Daarna kreeg ook de woonkamer natte plekken op het plafond. Ze zijn al enkele keren wezen repareren, maar na drie jaar is het nog steeds lekkage naar slaap en woonkamer. Grando is niet in staat om dit te repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door Adriënne Bielars op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Klantvriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je. Denken mee .
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door JE op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een badkamer, toiletten en keuken aangeschaft en zijn enorm tevreden over de super klantvriendelijkheid. De adviseurs hebben goed met ons meegedacht en hebben de producten echt samen met ons uitgekozen. En hebben echt prachtige plaatjes als eindresultaat. Wij zijn hier heel tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Marion op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben bij Grando een keuken gekocht en we zijn er erg blij mee. Goede service en ook het weghalen van de oude keuken en de plaatsing verliep vlekkeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Esther op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Eikenhouten keuken gekocht. Er werd meegedacht met het ontwerp. Inmiddels is de keuken geplaatst en daar was eerst wel het een en ander misgegaan, maar dat werd ook weer opgelost. We hebben nu een prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij mee”
Door Inge van den Burg op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Onze keuken hebben we hier besteld. De medewerkster luisterde goed naar onze wensen en was meedenkend. Ze kwam met goede ideeën.

Aanvulling ontvangen 17 september 2019: Dé keuken is inmiddels gemonteerd. Helemaal volgens onze wens. We zijn er super blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Keuken staat”
Door w. de jong op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht. Super! Vakkundig personeel zeer klantvriendelijk zelfs tot na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Arline de Rooy op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Ik heb bij Grando een nieuwe keuken gekocht. En ik ben zeer tevreden met het eindresultaat! Zij hebben voor mij een stukadoor en keuken monteur benaderd, beide vakmannen! Dus niets dan lof voor Grando.
FOTO VAN ARLINE DE ROOY
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes”
Door Els Bosch op zondag 15 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben hier een nieuwe badkamer besteld, zijn zeer vriendelijk en kundig geholpen, nemen alle tijd voor je, maakt niet uit hoe vaak je langskomt en hoeveel vragen je hebt. Ook de mensen die de badkamer geinstaleerd hebben, hebben goed en netjes werk verricht.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Dirk jan en Angelique van Os op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben van begin tot het einde een goede ervaring met Grando Utrecht. Iris heeft een geweldige tekening gemaakt! Rogier heeft fantastisch mooi stucwerk op/ afgeleverd, Peter de keuken met zijn zoon geïnstalleerd. Iedereen dacht mee om tot een prachtig mooi eind resultaat te komen.
FOTO VAN DIRK JAN EN ANGELIQUE VAN OS
Keukeneiland met eettafel
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Familie Schrijver op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij wilden een nieuwe keuken en kwamen terecht bij Grando en werden door Herman Wooning goed op weg geholpen met ideeën voor de keuken. Hij nam echt de tijd voor ons en adviseerde ons goed. Diezelfde middag kwamen wij eruit en was het wachten een op de keuken. Wij konden hem ook altijd bellen voor vragen, was hij niet bereikbaar dan belde hij direct dezelfde dag terug. Dat vonden wij heel prettig. Het plaatsen van de keuken ging ook soepel, de medewerkers die de keuken plaatsen Ton en Melvin《weten niet zeker of het Melvin was》Zij plaatsten de keuken heel profesioneel en zeer netjes, gouden handjes zou je zeggen. Toen 1 deel van de achterwand boven het gasfornuis teveel kieren had op de volledige achterwand, kwam Herman met een goed idee om een rvs achterwand te plaatsen boven het gasfornuis, waardoor het beter aansloot en het stond heel goed. Daar waren wij heel blij mee dat hij het zo snel oploste en met het idee, top Herman. De keuken is een plaatje en wij zijn er enorm blij mee en zijn graag in de keuken. Veel complimenten gekregen van onze familie en vrienden. Wij willen Herman nogmaals bedanken voor zijn advies, hulp en het leveren van onze keuken, dankjewel Herman! Zodra je een nieuwe keuken in gedachten heb neem dan zeker de moeite om bij Grando Tilburg binnen te stappen. Hartelijke groeten, Tineke en Henk Schrijver
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Sonja op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Nieuwe badkamer gekocht bij bas van grando zwolle. Vriendelijke ontvangst. Goed inzicht in wat de klant wenst? Goed montage bedrijf geleverd. Na oplevering is bas direct komen kijken. Een aanrader om eens te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima met verbeterpunt”
Door Maaike op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Heerenveen
Keuken gekocht. In eerste instantie prima geholpen. Na het ontvangen van een kapotte kast vervolgens een slechte after sales. Dit is echt een verbeterpunt!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Peter op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Bij het uitzoeken van de keuken ben ik goed geholpen en heb bruikbaar advies gekregen. Er worden mooie producten verkocht dus de keuze van winkel was snel gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede tips”
Door Erica Kieft op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een keuken gekocht die ik had gezien in een magazine van Grando. De verkoper nam alle tijd en kwam erg deskundig over. Was vriendelijk en gaf goede tips. Nu staat mijn droomkeuken in huis!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer met tegels”
Door marja.busbroek op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer. Let op maat van de tegels onze tegels wand en vloer wijken 1 millimeter . Af wat resulteerde in verloop van de voegen.De wand en vloer tegels hadden het zelfde nr.alleen de kleur was anders.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door R. Selter op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een schitterende keuken gekocht bij Grando Tilburg. Echt een aanrader! Perfect geadviseerd door Dave, denkt echt met je mee! Goede kwaliteit prijsverhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Anne en Janita fijma op donderdag 12 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben de keuken gekocht bij grand zwolle zijn hier prima geholpen en verder bij het plaatsen was ook alles voor elkaar prima monteur
FOTO VAN ANNE EN JANITA FIJMA
Collagefoto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Wedika op donderdag 12 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht. Met onze ruimte een goede tekening gemaakt (meerdere) die aan onze wensen voldoen. Keuken is netjes geplaatst. En geniet ik er volop van.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin den Hartog op woensdag 11 sep 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb hier een keuken, gekocht, ik ben zeer tevreden over hoe de verkoper mijn wensen in een betaalbare en mooie keuken heeft omgezet en over hoe snel en netjes deze geplaats is.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Mieke op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor onszelf een keuken gekocht en voor m'n vader een keuken en badkamer. Super goed geholpen door Nick. En erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Marianne Kramer Freher op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Middelburg
Goed geadviseerd door Mario, heel toegankelijke man die goed meedenkt. Een en ander is geïnstalleerd door PB montage, er wordt netjes en snel gewerkt. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Ging niet goed montage”
Door Marc op donderdag 5 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht. In eerste instantie enthousiast over de aankoop, het ontwerp en de levertijd. Vervolgens bij de montage is het misgegaan. Ten eerste was een deel van de keuken niet meegeleverd, moet nageleverd worden. Afspraken die met de technische man zijn gemaakt, waren niet bij de monteur terecht gekomen. Wij hadden extra onderdelen besteld hiervoor, deze zijn wel open gemaakt door de monteur, maar niet gebruikt (was niet nodig). Dus onnodig besteld en niet terug te sturen. Daarnaast zijn wij na de montage achter verschillende beschadigingen aan de keuken en het huis gekomen. Ons nieuwe gestucte plafond heeft 4 beschadigingen. De beschadigingen aan de keuken zelf worden opgelost (hoewel er inmiddels meer dan 6 weken later nog niets gebeurd is, behalve onderdelen besteld). Al met al tot de levering een prettige ervaring, maar sindsdien niets positiefs meer te melden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg vriendelijk”
Door Cecile op woensdag 4 sep 2019 '19 | vestiging Enschede
Met een tekening van onze huidige keuken kwamen wij bij Annette Kramer. Zij heeft altijd ruimschoots de tijd voor ons genomen. Met haar creatieve inbreng zijn we tot een fantastische oplossing gekomen voor een moeilijk in te delen keuken. Klaas Jan Kramer is zelf alles komen inmeten. Ze hebben goede vaklui aan het werk. Al met al meer dan tevreden met onze nieuwe keuken. Deze is echt precies zoals deze er op de 3D tekening uit zag. Erg vriendelijke mensen met verstand van zaken. Zou iedereen aanbevelen hier de keuken te halen!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverd en gemonteerd”
Door monique op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn doeltreffend en professioneel geadviseerd. We hebben snel kunnen schakelen en zijn altijd enthousiast en positief benaderd. Leuk, professioneel team.
Reactie of foto toevoegen
“Geen probleem”
Door Lex van Rooijen op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Zeer klantvriendelijk personeel, er is goed geluisterd naar wensen, flexibele opstelling en professioneel/kwalitatief geadviseerd. De keuken uitzoeken en plaatsen gaf geen enkel probleem, zoals wel veel in zijn algemeenheid wordt gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanbeveling”
Door Fam. Snoeys op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een complete keuken en toilet gekocht, wij hadden zelf een idee van de opstelling naar door de kundigheid van Dave, de verkoper kwam er een veel betere opstelling.ook hadden wij al het meerwerk bij hun uitbesteed zodat alles onder een hand zat. Dat heeft super gewerkt en alles was prima op elkaar afgestemd . Zeker een aanbeveling .
FOTO VAN FAM. SNOEYS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Familie Brandwijk, Sliedrecht op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Na een uitgebreide voorlichting en deskundig advies van Evert Rop hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft. Evert had goede ideeën. Het resultaat is prachtig geworden. Ook de montage is prima verlopen. Er was 1 plank licht beschadigd, deze is meteen besteld en later keurig netjes nageleverd.
FOTO VAN FAMILIE BRANDWIJK, SLIEDRECHT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed advies”
Door E.A.J. Velema op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Zo blij met mijn Grando keuken en de adviezen van adviseur Emanuel. Hoewel ik zelf graag een kookeiland wilde, adviseerde Emanuel om dit vanwege mijn wensen omtrent indeling van de ruimte( appartement met woon/eetkeuken) dit niet te doen. Achteraf ben ik zo gelukkig dat ik zijn advies heb opgevolgd. Ik heb nu een prachtige L- keuken van 5,25 m bij 2,95 m en een schat aan woonruimte over. De keuken werd door keurige jongens volgens afspraak geleverd en daarna door monteur Carl geplaatst. De plaatsing verliep vlot, alle apparaten werden netjes aangesloten en het aanrechtblad paste als gegoten. Er miste een klein stolletje van een bovenkastje, maar dat werd al binnen een week nageleverd en geplaatst. Het resultaat is een prachtige keuken, waar ik erg trots op ben en die al veel mensen deed uitroepen: "Wat een mooie keuken, waar heb je die gekocht? " Alle hulde is dus voor Grando Utrecht, adviseur Emanuel en monteur Carl!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Van Gelder op zondag 1 sep 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Barendrecht. Vanaf het begint tot het eind super goed geholpen. De communicatie is goed en alles word besproken. De montage door Marco is echt vakwerk. We zijn super tevreden met de badkamer !!!
FOTO VAN VAN GELDER
Verlichting in badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Onze hartelijke dank”
Door De Voogd op zaterdag 31 aug 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hadden een appartement gekocht waar onder andere een nieuwe keuken in moest. Omdat Grando keukens in Naaldwijk zulke goede reviews had, zijn wij daar ook een kijkje gaan nemen om wat inspiratie op te doen. De hartelijke ontvangst en de spontane maar vrijblijvende adviezen, hebben ons doen besluiten hier een afspraak te maken om te horen wat de mogelijkheden voor onze nieuwe keuken waren. Vanaf het moment van de eerste afspraak tot het moment dat onze keuken werd afgeleverd voelden wij ons koning klant. Met Johan Hofman is alles, ieder hoekje, ieder kastje van onze keuken tot in details besproken, beoordeeld en getekend. Niets was teveel. Tegendeel zelfs. Wij zijn talloze keren langs geweest omdat de ruimte waar de keuken moest komen steeds weer voor nieuwe verrassingen zorgde. Altijd werd er tijd voor ons gemaakt en ook iedere keer weer was daar het gezellig aangeklede kopje koffie met wat lekkers. Een groot compliment voor de mensen die bij Grando Naaldwijk werken. Hun passie en liefde voor wat zij verkopen is optimaal. Wat zijn wij blij dat er nog zo'n mooi bedrijf in ons Westland is. Ook een groot compliment voor Jim die met dezelfde passie voor zijn werk onze keuken heeft geplaatst. Onze hartelijke dank. Nelly en Jacques de Voogd
Reactie of foto toevoegen
“Losse apparaten”
Door Ria op vrijdag 30 aug 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Twee ovens en een koelkast gekocht van het merk Bauknecht. Prima voorlichting, installering en nazorg. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We zijn al 16 jaar klant bij Grando Hoorn.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas niet tevreden”
Door M. Schingenga op donderdag 29 aug 2019 '19 | vestiging Purmerend
De waslijst met gebreken is helaas te lang om op te noemen. Als positief punt kan ik nog benoemen dat de verkoopmedewerkers en een tweetal monteurs wel hun best hebben gedaan om het e.e.a. te herstellen. Plaatsing van de keuken heeft plaatsgevonden op 7 maart en we hopen dat de afronding per 25 september plaats vindt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Dennis op woensdag 28 aug 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een badkamer inclusief installatie aangeschaft. Het advies in de winkel was prima, zo ook de levering van de materialen. De monteur werkte zorgvuldig en deed veel in overleg.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Niels van Dongen op woensdag 28 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een uitbreiding op onze keuken met twee extra kastenblokken en een nieuw aanrechtblad.'Wij hebben twee kastenblokken als uitbreiding op onze bestaande keuken (oorspronkelijke keuken gekocht bij een andere keukenzaak) gekocht na een verbouwing waarbij onze keuken vergroot is. Tevens hebben we een nieuw en groter aanrechtblad laten plaatsen. De verkoper 'Jan' heeft ons zeer goed geadviseerd en kwam met ideeën waar we zelf niet aan gedacht hadden zonder dat dit de prijs sterk beïnvloede. Hierdoor hebben we de beschikbare ruimte optimaal kunnen benutten. Ook nadat we de koop hebben gesloten bleef de service bij aanvullende vragen optimaal en na plaatsing was ook de afterservice geweldig. Wij zijn zeer tevreden over Grando. En we zijn helemaal happy met onze ' droomkeuken'. Hoewel deels uitgebreid en vernieuwd lijkt het een volledig nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede voorbereiding is belangrijk”
Door J. Hendrix op dinsdag 27 aug 2019 '19 | vestiging Son
Na een dagje badkamershoppen werden we bij Grando eigenlijk als enige winkel goed te woord gestaan. Geen verkoper met die vooral vlug zijn verkoop rond wil hebben, geen "bijna uitverkocht, dus snel beslissen", geen druk, goed gesprek. Goede inhoudelijke uitleg op onze vragen, we kopen immers niet dagelijks een badkamer. Alle ruimte om er thuis nog eens over na te denken. Het is belangrijk goed voorbereid aan te komen, vooral bij een kleinere badkamer. Hoe groot is de afvalemmer en waar zou hij passen? Idem voor de wasmand. Achteraf bleken er wel wat onnauwkeurigheidjes in het ontwerp gelopen te zijn, maar niets wat de aannemer en de tegelzetter prima opgelost hebben. Kijk vooral ook goed wanneer je een kleine badkamer en grote tegels neemt, op tekening ziet het er snel mooi uit, maar zonder geduldige en vakkundige tegelzetter komt het er raar uit te zien. Met de paas/pinksterdagen kregen we nog een nette korting, let op wanneer deze aanbiedingen zijn.

Aanvulling ontvangen 6 oktober 2019: De badkamer is ongeveer drie maanden geleden opgeleverd. Op zich is dit allemaal prima gegaan alleen heeft de aannemer schade veroorzaakt die nog niet opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Goed overleg”
Door Marielle op dinsdag 27 aug 2019 '19 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht en zijn geadviseerd door Marja. Zeer tevreden over Marja, we hebben eigenlijk geen enkele opmerking. En dat is best opmerkelijk aangezien wij zelf zeer perfectionistisch zijn en er altijd ergens wel een foutje wordt gemaakt, was dat bij Marja niet het geval. Alles is in goed overleg gegaan. Ook de monteurs die de keuken hebben geplaatst zijn zeer kundig en gingen pas weg als alles keurig af was.
FOTO VAN MARIELLE
Keuken met apart kookdeel
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop stoomoven”
Door Monika op maandag 26 aug 2019 '19 | vestiging Hilversum
Zeer goede informatie en advies gekregen over een stoomoven. Deze hebben we ook gekocht. Dit wordt een gezonde manier van eten. Even nog uitzoeken hoe alles werkt..
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Antonie op maandag 26 aug 2019 '19 | vestiging Groningen
Renovatie van keuken uitgevoerd met nieuwe apparatuur! Keukenmontage door vakspecialist met zichtbare ervaring! Turn key opgeleverd dus oude apparatuur meegenomen en geen rommel achtergelaten. Een mooi eindresultaat dat gezien mag worden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. van Goolen op zaterdag 24 aug 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. We zijn er erg blij mee.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2019: De keuken is geplaatst. Alleen de smetrand en een vensterbank moeten nog geplaatst worden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (69 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (31 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (42 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (35 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (79 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (18 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (30 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (116 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (15 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (34 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (29 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (59 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (50 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (88 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (85 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (99 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (20 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (86 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (71 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (26 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (64 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (103 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (84 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (62 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (116 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (38 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (55 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (59 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (25 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.