Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1396 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren659 ervaringen
4 sterren539 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Voorlichting en plaatsing bij badkamer”
Door Linda De Gelder op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer gekocht en laten plaatsen. Voorlichting, met name over aflevering en betaling was heel slecht ( ik moet bekennen dat ik in de winkel niet alle kleine lettertjes had gelezen voordat ik tekende). Het plaatsen is wel heel netjes gedaan, hier ben ik dan ook erg tevreden over
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met service”
Door Michiel en Sylvia op vrijdag 13 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Een andere verkoper heeft bij het eerste bezoek een zeer goede indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid en goed gegeven eerste informatie met daarbij welwillende aandachtige tijd. Later via andere verkoper een keuken gekocht. Van goede kwaliteit. Zeer ontevreden over verkoper. Een aantal dingen hier weergegeven. De rest achterwege gelaten: Advies werd niet gegeven over de mogelijkheid tot ontzorgen, wat betreft waaraan je allemaal moet denken tot en met zelfs het aanbieden tot uitvoering van installatiewerkzaamheden. Terwijl reclame gemaakt wordt op de brochure voor totaal ontzorgen. Er werd wel gezegd, "dat doen we niet" /"dat moet u zelf doen".

Iets wat niet zou hoeven te gebeuren, waarover wij informatie vroegen, moest wel degelijk gebeuren: de oude tegelvloer er uit. Volgens verkoper kon er wel doorheen gefreesd worden. Dus een extra kostenpost van €1500,- Door ons verzoek om dit aan de deskundige na te vragen, bleek dit wel degelijk noodzakelijk. De verkoper gaf daarna aan om dan wel wat te regelen. Buiten de offerte om dan. Achteraf was de verkoper niet tot tegemoetkoming bereid. De aannemer die de vloerverwarming kwam leggen heeft het voor ons geregeld. We dachten één type/kleur tegel te hebben besteld. We konden maar één tegel bekijken. Per pak bleken er vier verschillende tegelprinten in te zitten. Geen informatie over gehad. Later in andere zaken dezelfde vloer in hun showroom uitgelegd gezien met het juiste beeld.

Voor een oppervlak van 41 vierkante meter zijn 6 pakken van 60 x 60 cm tegels teveel besteld... bijna 9 vierkante meter. Flink bedrag teveel betaald, wel teruggekregen. Nu nog 2 pakken als reserve in huis. Hierbij het verzoek van dezelfde verkoper als in de zaak, (die aan huis kwam kijken), om deze pakken tegels zelf even bij Grando terug te willen brengen. Terwijl de tegelaar en een collega met een bus in ons huis nog aan het voegen waren. Schandalig.

De monteur voor montage van de keuken gaf aan dat niet op de tekening stond dat de afvoerbuis naar de buitenmuur moest. Sloot deze dus niet aan. Daarbij was deze monteur ook zeer onvriendelijk en nors. Zo gaven ook de aanwezige schilders aan. De monteur die destijds na de gegeven opdracht de keuken kwam inmeten heeft dit wel degelijk vastgelegd. Hebben eeceen kopie van. Maar dit is niet in de tekening verwerkt. Het koste ons moeite om bij de verkoper voor elkaar te krijgen dat het werd opgelost. Dezelfde zeer vriendelijke 'inmeetmonteur' heeft het voor ons in orde gemaakt en hij gaf ons aan dat normaal altijd te doen bij keukenmontages. "Het hoort bij mijn werkzaamheden."

Oude keuken wordt niet weggehaald. Wordt ook niet tegen betaling aangeboden. Moesten we zelf regelen. Dit dus via een sloopbedrijf geregeld. Het verpakkings-/beschermingsmateriaal werd niet afgevoerd/meegenomen. Bij onderzoek/telefonisch vragen bij ander keukenbedrijf blijkt deze service te variëren wat betreft keukenbedrijven. Slechte, minimale service van Grando voor veel betaald geld aan een keuken, en tegelvloer met vloerverwarming. Terwijl Grando dus in brochures middels foto en tekst aangeeft totaal te ontzorgen.
FOTO VAN MICHIEL EN SYLVIA
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Melanie Stokman op donderdag 12 jul 2018 '18 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Purmerend. Er is super goed meegedacht door de medewerkers van grando. Alles is prima verlopen en het resultaat is super mooi geworden. Ook tijdens en na de werkzaamheden kun je nog steeds met vragen etc terecht bij grando. Dit bewijst voor mij dat ze gewoon echt graag tevreden klanten willen en niet klaar met je zijn na de betaling.
Ik zal ze zeker aanraden!
FOTO VAN MELANIE STOKMAN
Badkamer met open douchehoek
REACTIE VAN MELANIE STOKMAN
De "oude" badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Fam. Panken op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Son
Badkamer: Super behulpzaam en meedenkend tot aan de betaling. Daarna is er geen sprake meer van pro-activiteit. De werklui zijn allemaal even vriendelijk. de leiding van de montage is lastiger bereikbaar. Je moet er dan zelf achteraan. Na oplevering ging de kraan lekken en is na 2 weken nog steeds niet hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Erwin Beentjes op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Zaandam
Prima zaak, goed en netjes geholpen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Keuken is zeer vakkundig geplaatst. Adviseurs waren kundig en netjes. Wij werden constant op de hoogte gehouden met bestelling levering en betalingen.
Reactie of foto toevoegen
“Lichtvaardig over wensen”
Door Hakan Tirpan op woensdag 10 feb 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Tot aan de verkoop en handtekening van de 1e badkamer bij Grando zeer vriendelijk en goed geholpen. Details zouden in een vervolggesprek nader worden besproken; werd er gezegd. Ondanks daarna persisteren om goede voorbereidingen werd lichtvaardig gedaan over de wensen. Nu met als resultaat dat wij na de afgesproken leverdatum 30% van de spullen niet hebben ontvangen waarbij achteraf bleek dat de muurtegels niet meer leverbaar zijn. Betaling vindt wel verplicht vooraf plaats maar vervolgens worden de goederen niet geleverd. Monteur blijft ook afhankelijk en moppert na 3 weken. De vestigingsdirecteur blijft zeer behulpzaam maar krijgt al met al de ontstane ergernis niet weg. Door de situatie hebben wij de 2e badkamer bij Brugman besteld en dat is een apart verhaal geworden. Als ik een 3e badkamer zou hebben, zou ik alles online bestellen en een goede monteur zoeken uit eigen netwerk.
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat voldoet geheel”
Door Jaap Bruin op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Afgelopen najaar hebben wij bij Grando Hazerswoude een nieuwe inrichting voor onze badkamer en WC uitgezocht. We zijn daarbij op een prettige en deskundige wijze geholpen, er was alle tijd voor beantwoording van onze vragen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over levering, betaling en montage/plaatsing van de badkamer/wc. Deze afspraken zijn goed nagekomen. Een week of vier voor de uiteindelijke verbouwing is de monteur bij ons langs geweest om de situatie ter plaatste te beoordelen en bijzonderheden met ons door te nemen. De verbouwing zelf is op deskundige wijze en vlot en netjes uitgevoerd. Kleine complicaties zijn op een prettige manier opgelost. Het eindresultaat voldoet geheel aan onze verwachtingen.
FOTO VAN JAAP BRUIN
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen Jaap. Een verbouwing is altijd spannend, maar een goede voorbereiding telt voor twee. Leuk dat u uw ervaring heeft gedeeld via deze website. We zullen het compliment doorgeven aan de vestiging!
Reactie of foto toevoegen
“Matig tot slecht”
Door G. Leupen op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Matig tot slecht; maak ik ervan. Na de handtekening op de vestiging, verliep de rest van de keuken renovatie zeker niet naar tevredenheid;
-Onduidelijke afspraken met oa. eigen werknemer(s) en bedrijven waaraan uitbesteed werd.
-Communicatie on-professioneel: afspraken en de evt. wijzigingen daarin, werden niet via de mail gecorrespondeerd! Maar werden telefonisch gemaakt door voor ons onbekenden.
-Wel werd, vóór het totaal afronden van de renovatie, herhaaldelijk gemaild! en Gebeld! over de betaling.
_ het bedrijf heeft de laatste betaling ontvangen, waarna er, tegen de afspraken in, geen contact meer is geweest om het resultaat met elkaar door te nemen.
_ de reclame van Grando suggereert dat ik een tevreden klant ben.
Niemand heeft dat ooit uit mijn reactie kunnen opmaken!

met groet,
Reactie of foto toevoegen
“Verwacht actieve rol”
Door Nasrien op dinsdag 14 jul 2015 '15 | vestiging Delft
De adviseur van Delft heeft ons goed geholpen bij de keuze van spullen. Onze wensen zijn goed meegenomen ook de voorwaarden van levering en betaling. De levering van spullen ging niet conform afspraak en daar zou de Grando Delft wat actiever mogen communiceren en meedenken. Dat wordt nu overgelaten aan jouw als klant en de leverancier van de spullen. Ik koop bij Grando Delft en verwacht van hen een actieve rol. Monteur (Marcel van Adriaansen onderhoud) was top. Denkt goed mee, neemt alle tijd, doet voorstellen en probeert de problemen die door mij geconstateerd worden naar volle tevredenheid op te lossen. Ben tevreden met de aankoop en aflevering, zie graag dat het puntje rondom levering van de spullen beter wordt aangepakt..
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Vincent op zaterdag 8 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Grando. Het contact verliep heel prettig, er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en te vertalen naar onze nieuwe keuken. Grando heeft uitstekende vakmensen in dienst, met hart voor het vak. Gedurende de verbouwing vond er continu afstemming plaats. Afspraken werden nauwgezet nagekomen en het resultaat is prachtig geworden. Wij kijken met veel plezier terug op de verbouwing van onze keuken en genieten elke dag van het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door John Meeuwisse op donderdag 6 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We zijn super tevreden over onze keuken. Grando Tilburg heeft ons niet alleen geholpen aan een mooi eindresultaat maar ook in alle stappen daarvoor. Zo kregen wij uitgebreid hulp bij het uitzoeken van de keuken en hoe wij deze zo praktisch mogelijk konden indelen. Daarnaast werd er eerlijk en kundig advies gegeven over de aanschaf van de keuken apparatuur. Door de ervaren persoonlijke hulp hebben wij nu een keuken die perfect bij ons huis past. Grando Tilburg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gido en Dunja op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken, badkamer & toilet gekocht en laten installeren. We kunnen niet anders concluderen dan er sprake was van een goede service, heldere communicatie, vakmanschap en betrokkenheid. Zowel van Fred als van Aad. Fred komt regelmatig polsen hoe e.e.a. verloopt, ook fijn. Een aanrader dus Grando Bergambacht!
FOTO VAN GIDO EN DUNJA
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Fam. Kesting op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een paar maanden geleden een keuken bij Grando gekocht en de keuken is inmiddels geplaatst door een bedrijf, wat samenwerkt met Grando Tilburg. Over beide bedrijven zijn we zeer te spreken. De medewerker van Grando heeft goed en creatief met ons meegedacht om de ruinte optimaal te gebruiken. Het granieten blad mochten we gaan bekiken bij de leverancier in Tilburg. Bij levering wilden we liever een grotere boiler en dit werd op dezelfde dag nog geregeld. Top service! De medewerkers die de keuken geplaatst hebben en de afwerking netjes in orde hebben gemaakt, bleken vaklui. Prettige personen, die nauwkeurig en deskundig werken. Wij raden Grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door de groot op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben was het een verademing om door Fred geholpen te worden. Geen gladde verkooppraatjes maar recht door zee en duidelijk advies. Het plaatsen van de keuken door Willem was super. Netjes, snel en ook nog gezellig! kan iedereen Grando Bergambacht aanraden
FOTO VAN DE GROOT
Hoekkeuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door H. Doorn op maandag 3 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht.Bij het uitzoeken van tegels, meubel, spiegel en inrichting prima geholpen en de order gegund aan Grando Heerhugowaard. Bij aanvang van het werk bleek de gekozen spiegelkast geen handige keuze i.v.m. een schuin plafond, deze is zonder problemen geruild voor een vlakke spiegel, prima service. Op het eind van de verbouwing bleek het badkamermeubel beschadigd (transportschade) en moest worden geruild. Dit bleek na enige dagen niet goed mogelijk, de bestelde glanzende uitvoering kon niet meer worden geleverd. De keuze is toen veranderd in een matte uitvoering, die gelukkig wel leverbaar was. Gelukkig konden wij wel douchen, maar gebruik wastafel en spiegel was nog niet mogelijk. Na 5 weken kwam het badkamermeubel en kon de badkamer worden afgemonteerd. Hij is werkelijk schitterend geworden en wij zijn er zeer tevreden over, ook in het gebruik bevalt alles prima. De vakman die dit alles verbouwd heeft verdiend alle lof, hij heeft alles zeer precies en met veel overleg geheel naar onze wensen in orde gemaakt. Super. De heer en mevrouw Wiggers hebben werkelijk hun uiterste best gedaan om het probleem van het meubel goed op te lossen, echter de organisatie van Grando heeft hun niet geholpen om snel het beschadigde badkamermeubel te vervangen. Daarom is de score "goed" en niet "super" geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerkblad”
Door Familie Bos op zondag 2 dec 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Slechte ervaring, de keuken is niet naar wens opgeleverd, gedurende 8 maanden hebben we vele vervelende gesprekken gevoerd en het eindresultaat is niet naar tevredenheid. De standaarddelen zijn prima, maar tot een goed stuk maatwerk bleek Grando Wormerveer niet in staat.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door jagt op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht in Heerhugowaard. Prima adviezen, tekeningen, offerte. Tussentijds ook diverse vragen gehad, ook fijn geholpen. Keukenplaatsen goed voorbereid, op tijd geleverd, mooi gemonteerd, en (tot dusver) goede after service. Aanrader en alhoewel we weinig ervaring met andere keukenzaken hebben lees en hoor je wel eens (heel) anders.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb er een keuken gekocht, maar zeer vriendelijk geholpen. Ook bij aflevering was ik zeer tevreden. Een aanrader om er een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Rob Stutterheim op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Wij hebben een badkamer gekocht. Bij installatie bleken er toch bouwkundige problemen op te treden. Beide installateurs hebben deze uitstekend opgelost. Waren zeer klantvriendelijk en meerwerk was NIET aan de orde. Beide jongens zou ik zeer aanbevelen bij nieuwe klussen. Ook kwam Grando, ondanks de fysieke afstand Enschede Lelystad, zijn gemaakte afspraken nauwgezet na. Mijn complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Anita op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Goed advies en alle afspraken klopten. Foutjes werden supersnel en top verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken netjes geplaatst”
Door Gerda Assen op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een keuken gekocht. Ben prima geholpen en hij is erg netjes geplaatst. Ben er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door karen de boer op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
super mooi keuken gekocht! we zijn erg goed geholpen. De adviseur nam de tijd om samen met ons een geweldige keuken te ontwerpen, die aan onze wensen voldeed en perfect in de ruimte past. De ervaring van de adviseur was erg fijn, en maakte dat hij met ons mee dacht en goede tips en mogelijkheden kon bieden. Ook na aankoop was het geen probleem om nog even voor advies te bellen of langs te komen in de winkel. Ook het inbouwen van de keuken werd zeer nauwkeurig en profesioneel gedaan. Wij zijn super tevreden en zouden iedereen aanraden hier een keuken te kopen! bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door H Wezeman op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Inmiddels twee keer een keuken en badkamer laten plaatsen door Grando. Leon die je vakkundig helpt. Hij denkt me in oplossingen. De zeer mooie 3D tekeningen zijn en lust voor het oog. En natuurlijk alle lof voor de vakkundigheid en nauwkeurigheid van de monteurs! Een aanrader!
FOTO VAN H WEZEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Riekje Altena op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Ik heb een keuken gekocht. Bij het uitzoeken ben ik prima geholpen en kreeg ik ook goed advies. Thuis is er daarna nog prima alles door een medewerker van Grando opgemeten. Het duurde even voordat hij kwam maar toen er eenmaal met de sloop werd begonnen ging alles soepel in elkaar over. De verschillende vakmensen kenden elkaar en hadden ook goed overleg met elkaar. Ook gaven ze goed advies over bijvoorbeeld een extra stopcontact en over een kloof en plinten. Resultaat is een prachtige keuken waar alles klopt!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Annette van Hirsel op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Nadat ik mijn badkamer heb laten verbouwen en met de service, installatie en de badkamer zelf erg in mijn nopjes ben, heb ik ook de keuken bij Grando gekocht. Samen hebben we een prachtige keuken gerealiseerd. De afbraak, opbouw en keukeninbouw alles uit 1 hand, wel zo makkelijk. Ik ben super tevreden met mijn prachtige keuken! Dankjewel Grando!
FOTO VAN ANNETTE VAN HIRSEL
Super tevreden met deze keuken
+ Toon extra foto van Annette van Hirsel
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn er erg blij mee”
Door Geurts op zaterdag 24 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken gekocht. Zijn er erg blij mee. Klantvriendelijkheid, kennis, goede service, op tijd geleverd en een TOP monteur. Alles bij elkaar een echter aanrader. Grando Uden Bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door acvanasperen op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
alles is na wens verlopen zou dit bedrijf zeker aanraden

Aanvulling ontvangen 24 november 2018: Een keuken gekocht. Is al geplaatst. Wij zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Verliep goed”
Door Berkelaar op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over de vakkennis van het bedrijf. Hulp bij keuze was goed. Levering en montage verliep goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig contact”
Door Nicole en Ron op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hoorn. We werden zeer goed geholpen door Ramon. Hij dacht goed met ons mee en kwam met eigen ideeën, wat wij zeer prettig vonden. Contact over levering en plaatsing was erg goed.
FOTO VAN NICOLE EN RON
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Marco van de Zande op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prima geholpen, goed advies. Alle afspraken zijn goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Elmie op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Son
Goed bedrijf, erg mooie badkamer, de keuken weten we nog niet die komt volgende week. Goede service alleen jammer dat het voor ons duurder uit viel als gepland, dit kwam als een verrassing.
Reactie of foto toevoegen
“Als klant behandeld”
Door Eric Berkvens op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Helmond
We hebben diverse keukenzaken bezocht maar nergens zo klantvriendelijk geholpen als bij Grando Helmond. Ze namen alle tijd en niks was teveel. We voelden ons niet alleen klant maar werden ook als klant behandeld. Prima advies en uitleg. Ook de snelle levering was een groot pluspunt voor ons. de plaatser (Jos) is een echte vakman. Op een paar ontbrekende legplanken is de plaatsing goed verlopen en wij zijn erg tevreden. Peter, bedankt voor alles. We gaan jullie zeker aanbevelen. Eic en Anja
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Mark op woensdag 21 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn tijdens onze zoektocht voor een nieuwe keuken als eerst bij Grando binnengelopen. We werden hier erg fijn geholpen en er werd direct al met ons meegedacht en getekend. Dit was allemaal vrijblijvend, iets wat wij bij andere zaken niet zo hebben ervaren in het verleden. Het beschikbare budget werd serieus genomen waardoor we snel tot een akkoord konden komen. De levering ging perfect en het montagebedrijf heeft uiteindelijk zeer mooi werk afgeleverd zonder enig restpunt.
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door C. Weeda op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Grando Lelystad bezocht na het lezen van positieve recenties op het internet voor aanschaf van een nieuwe keuken. Heel prettig geholpen zonder overhaaste beslissingen te moeten nemen. Gisteren is de keuken geplaatst en het is een prachtig resultaat geworden! Helemaal top! Grando Lelystad, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door A. Visser-van den Dool op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Ik heb een keuken gekocht en ben goed geholpen/geadviseerd. Vooral de korte lijntjes zijn erg prettig.

Aanvulling ontvangen 20 november 2018: Mijn keuken is geplaatst en is prima bevallen!
Reactie of foto toevoegen
“Topkwaliteit”
Door Kim op maandag 19 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht bij Grando. Samen met de adviseur tot onze droom badkamer gekomen. Goed advies en netjes afgeleverd. Daarom ook de keuken samengesteld met een adviseur en laten plaatsen door Grando. Top kwaliteit en heel vriendelijke personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door steven op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een showroomkeuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn door Angie van Leeuwen super geholpen; persoonlijk en professioneel. Volop passie bovendien! Afspraken zijn goed nagekomen en er werd goed meegedacht op alle vlakken. De keuken is net geïnstalleerd, nog niet alle apparaten getest maar dat zal ongetwijfeld goed komen!
FOTO VAN STEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Frans Plaggenborg op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Koop badkamer. Zeer goed geadviseerd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Goede nazorg. Kan Grando Hoogvliet zeker aanraden
FOTO VAN FRANS PLAGGENBORG
Badkamertafel met spiegel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige contacten”
Door P.Porsul op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht.overwegingen hiervoor waren de zeer prettige contacten en ook de deskundigheid van de heer Kreukniet.Inmiddels is de badkamer opgeleverd. Het resultaat heeft ons ook doen besluiten een nieuwe keuken hier aan te schaffen. Wij kunnen iedereen adviseren met deze firma in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Julia Wattel op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Zaken zijn uitgevoerd volgens afspraken. Perfecte montage met grote kennis geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Bert op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht -mooie showroom -heel goed geholpen -aanpassingen allemaal geen probleem -geen zorgen

Aanvulling ontvangen 22 november 2018: De aankoop is al geleverd en in goede orde ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Fam. Bijkerk op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We zijn vriendelijk geholpen en door het 3D-theater konden we na enige twijfel toch een goede keuze maken. Nu kunnen we genieten van onze super mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie de Bruijn op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando op Rotterdam Alexandrium een luxe keuken, twee badkamers en een toilet voor onze nieuwe woning gekocht. Het hele proces van ons eerste bezoek in de showroom tot aan de montage van de spullen was goed. Waar we erg over te spreken zijn, is de service. Deze is gewoon top. Er wordt naar ons geluisterd, er wordt meegedacht en alles is voor ons verzorgd. Ik zou dit filiaal aan iedereen aanbevelen. Heel veel dank aan Murat en zijn collega's voor alle hulp! Super!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Mw. J.van Aert op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht en zijn prima geholpen. Goede informatie over de mogelijkheden. Prima service, klantvriendelijk. Dankzij Grando Breda hebben wij nu een super mooie badkamer. Wij kunnen Grando zeker aanbevelen voor een nieuwe keuken of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie werksma op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
We zijn zeer goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken. Ook toen we zeiden dat we het reeds bestaande ontwerp compleet wilden veranderen was dat geen probleem. De levering was keurig en de montage is goed uitgevoerd. We kwamen ee nastukje plint tekort onder het fornuis maar dit is goed opgepakt door de vestiging. Wij zijn zeer tevreden met de service van Grando en onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervergroting”
Door barry van tiel op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Assen
ik heb de badkamer laten afbreken en met een meter vergroot, Henri heeft het
super goed gedaan ,en zeer netjes zijn werk gedaan, alles afgevoerd en iedere dag de rommel opgeruimd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bereikbaar”
Door Peter Erhardt op woensdag 14 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
2 badkamers en een toilet. Onze wensen zijn perfect vertaald naar een ontwerp. Belofte was prima service tijdens het uitvoeren. Nou dat is zeker waargemaakt. Umit was goed bereikbaar en is meerdere keren langs geweest om te polsen of alles naar wens verliep. Ingehuurde krachten hebben ook te plaatsen meegedacht om de tekening te vertalen naar werkelijkheid. Kleine zaken zoals lichtknopjes iets verplaatsen en koofjes net iets groter maken, zodat het geheel er beter uitzag.In geheel de verwachting overtroffen vanaf de eerste tekening tot de installatie en nazorg. Ook met kleine service meldingen wordt ie goed geholpen. Eigenlijk spijt dat we de keuken ergens anders gekocht hebben. Het wordt moeilijk deze ervaring te overtreffen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholopen”
Door B.d.Koning op dinsdag 13 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Gekocht in Uden. Super geholpen bij de aankoop. Echte aanrader voor ieder.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Linda & Henrie Been op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij kochten een keuken en een badkamer, er is steeds met ons meegedacht en vervolgens alles netjes aangelegd en geplaatst door de aannemer, in ons geval Fa.Kamsteeg uit Ridderkerk. En toen alles klaar was kregen we nog een heerlijk 3-gangen diner aangeboden in Bij de Bruin in Rotterdam. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Bart Commandeur op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goede service van A tot Z. Zeer blij met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenkoop”
Door Ingrid Bolding op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Heel tevrede met de aankoop van de keuken en de plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ina Pepping op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik zou het bedrijf zeker aanraden zijn heel goed vriendelijk en deskundig geholpen
FOTO VAN INA PEPPING
Keuken staat
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Erik op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Son
Een badkamer gekocht bij grando, prima service en nette levering
Reactie of foto toevoegen
“Gekochte keuken”
Door P van der Endt op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
We hebben een keuken gekocht. Zijn super goed te woord gestaan en goed geholpen met het ontwerp. Plaatsing vakkundig gedaan en nu genieten van onze prachtige keuken!
FOTO VAN P VAN DER ENDT
Vakkundige plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door A Schenk op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht en laten plaatsen . Op de bovenplank na was alles aanwezig (plaat komt nog). Alles kwam verder vlgs afspraak. Door brand in filiaal grando emmen was het contact wat moeizamer. Verder zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend eindresultaat”
Door Frederick op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Enschede
De adviseur was vriendelijk en nam de tijd voor mijn keukenwens. Met zijn handige tips zijn we tot een prima ontwerp gekomen dat ik zelf niet beter had kunnen bedenken. Installateur en montage heb ik laten lopen via Grando met vooraf afgesproken prijs om verrassingen te voorkomen. Helaas wordt het wel spannend omdat de keuken 100% afbetaald moet zijn voordat deze gebracht wordt. Het eindresultaat is echter uitstekend en de fraaie keuken is volgens afspraak uitgevoerd. Ze waren wel een beetje laks in het afhandelen van zaken achteraf zoals rare geluiden uit de inbouw koelkast.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Peter op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn goed geslaagd bij Grando keukens. Mede door het kundig advies van Amanda, wij kregen een ontwerp met al onze wensen erin verwerkt. Alles is netjes en op tijd geleverd en vakkundig geplaatst. Een echte aanrader! Geen stress gehad mede door Evert super!
Reactie of foto toevoegen
“Wat wil je nog meer”
Door H.v.d.K. op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Son
Volledige keuken geleverd, geplaatst en geïnstalleerd door Grando c.s. Prima overleg van tevoren, behulpzaam bij vragen. Zeer goede afwerking en eventuele gebreken, onvolkomenheden of onduidelijkheden (er gaat bij een dergelijk project altijd wel iets anders dan iedereen verwacht) worden zo snel en accuraat als mogelijk opgelost. Goede communicatie tijdens en na de werkzaamheden. Dus: Wat wil een mens nog meer?!
FOTO VAN H.V.D.K.
Tijdens het project
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Önder çinar op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in amersfoort. Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe keuken. Wij zijn super goed geholpen door de medewerkers en met goede adviezen. Zij denken echt met je mee, ze komen met goede ideeen. Ik kan iedereen wel aanraden. kom naar Grando keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering”
Door Nelly op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Son
Badkamer en keuken gekocht, afspraken worden niet nagekomen en er wordt niet danwel heel slecht gecommuniceerd. Je moet 100 % betalen voordat levering plaatsvindt en als het mis is dan heb je dus een probleem want de facturen zijn al betaald. Zeer slechte ervaringen en ik zou Grando aan niemand aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Hugo op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken en deels badkamer. Grando is vooral op gebied van keukens een uitstekende keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Fam Groote op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens in Hilversum. Marja Hofstra heeft daar voor ons daar een geweldige keuken ontworpen waar nog niemand opgekomen was. Echt een prachtige keuken. De plaatsing van de keuken is fantastisch gegaan, zelfs een fout in het leidingwerk is door de monteur van Grando ter plekke aangepast zodat alles perfect kon worden afgemaakt. We zijn echt super tevreden, team Grando, nogmaals super bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect voor keuken en badkamer”
Door Wil Berendsen op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Badkamer en wc ruime keuze en prima advies conform mijn wensen/verwachtingen. Keuken was een showroommodel met aanpassingen. Ook hier perfect geholpen. Alles voor een heel betaalbare prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst bevredigend”
Door Jacques op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken gekocht, uiterst bevredigend verlopen, zonder minpuntjes, een hele goede installateur en een verkoper die onze aanwijzingen vertaalde in een goed ontwerp.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Hanny op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
Ik heb een keuken aangeschaft. Ontwerp, levering en en montage was goed. Ben erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk goed en snel”
Door Mel op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Keuken gekocht. Fijn personeel, in showroom, bij aflevering en bij montage. Duidelijke afspraken, goede en snelle communicatie. Duidelijk ervaren personeel en klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Goede behandeling”
Door J.L. den Hooglander op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Keuken, goede behandeling en veel kennis en ook goed installeren van keuken en nabehandeling
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Bas en Pauline Bakker op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete badkamer uitgezocht, omdat de badkamer die we hadden niet aan onze wensen voldeed. Er is een team met professionals opgezet en zij hebben nauwkeurig en netjes gewerkt. We hebben nu een badkamer waar je in weg kan dromen, top werk!
Reactie of foto toevoegen
“Kwalitatief uitstekend”
Door R. van der Lee op dinsdag 30 okt 2018 '18 | vestiging Den Helder
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Den Helder. Dit was voor ons de 1e maal dat wij zo'n grote aankoop deden. Spannend dus maar heel erg fijn en goed geholpen door Joop. De installatie van de Badkamer en Keuken liep niet altijd even soepel. Gelukkig werden gebreken en andere zaken - zodra wij dit aangaven - snel, netjes en vriendelijk opgepakt en afgehandeld. Reden voor ons om iedereen die een mooie keuken of badkamer zoekt Grando aan te raden. Goed en uitgebreid advies, snelle planning, heldere informatie en een mooi, kwalitatief uitstekend, eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door H. heilig op maandag 29 okt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Keuken aangeschaft, goed geholpen, monteurs waren super
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Rob van den Berg op zondag 28 okt 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Zijn zeer tevreden over de begeleiding tijdens het uitzoeken van de gepaste keuken(s). Hele vriendelijke en kundige verkopers, Wij hebben ondertussen een 2e en 3e keuken bij dit bedrijf gekocht. Een echte aanrader om hier een keuken uit te zoeken en te kopen. Gewoon TOP!
Reactie of foto toevoegen
“Verlopen zoals besproken”
Door H. van den Hoogen op zaterdag 27 okt 2018 '18 | vestiging Uden
Aankoop van een nieuwe keuken. Superbedrijf, goede prettige ontvangst, klantvriendelijk, deskundige adviseurs, correcte en zorgvuldige monteurs, alles verlopen zoals besproken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nella Zuijderduijn op zaterdag 27 okt 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben hier onze keuken gekocht. Meestal gaat er wel iets mis met een nieuwe keuken, dat was hier niet het geval. Ontzettend aardig personeel (Michelle) en de montage van de keuken was ook super gedaan. Bedankt nog Nico. Al met al zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Nette badkamer”
Door C.W.J. van Rijsbergen op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Hilversum
Badkamer, door kundige mensen geïnstalleerd. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door W de Groot op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een keuken gekocht en het is prima afgerond
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor badkamer”
Door Van der Aa op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Helmond
Wij zijn goed geholpen in de showroom. Het meest tevreden zijn wij echter over aannemer Van Schaijk die ons klantvriendelijk geholpen hebben. Mee gedacht hebben en goed werk afgeleverd hebben. Humphrey, James en Joey bedankt voor het goede werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Leo en Anna-Marie Schuurmans op donderdag 25 okt 2018 '18 | vestiging Helmond
Omdat we niet eerder 'n keuken hadden gekocht, wisten we niet goed wat te doen. Dhr. Verhoeven van Grando Helmond is thuis wezen kijken en hebben later samen in de winkel in 'n uur tijd, dmv goede adviezen, 'n keuken uitgezocht. Inmiddels geplaatst, het is perfect en mooi. De personen die eea gerealiseerd hebben waren vakkundig.
Kortom, alleen maar lof van twee heel tevreden mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door J. van Helden op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We hebben een badkamer, keuken en toilet beneden laten plaatsen. We zijn er erg blij mee. Er wordt goed meegedacht en voor alle problemen is wel een oplossing te bedenken. Alles is netjes geïnstalleerd. Ook de aandacht na de plaatsing is erg prettig.
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door A.van Rooijen op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Bij Grando in Barendrecht een keuken gekocht, heel goed advies gekregen van Bart, een hele goede verkoper, dacht met je mee, drong niets op, kortom gewoon hele prettige ervaring. Keuken werd op tijd geleverd, netjes geplaatst door Anton, een hele rustige man, en het resultaat mag er zijn, heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken in gebruik”
Door Roy op zondag 21 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben daar onze nieuwe keuken gekocht, goede adviezen tijdens de aanschaf maar eventuele opmerkingen nadien worden zeer deskundig opgepakt.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (42 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (28 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (13 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (94 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (84 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (41 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (62 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.