Feedback
4,4

Beko

Score uit 77 ervaringen
Bedrijfsomschrijving
Beko is een Turks merk gespecialiseerd in huishoudelijke apparatuur en consumentenelektronica. Het bedrijf Beko Elektronik is opgericht in 1954. Begin 21e eeuw heeft Beko het Duitse merk Grundig overgenomen. Tegenwoordig vallen de merken Beko en Grundig binnen de Arcelik Group, dat wereldwijd actief is. Beko voert een breed assortiment keukenapparatuur, wasmachines en drogers.
Productcategorie & prijsklasse
Producten & ervaringen
7,0
Beko afzuigkappen € 59 - € 699
23 afzuigkappen, 6 ervaringen
4,0
Beko fornuizen € 354 - € 1513
15 fornuizen, 3 ervaringen
3,2
Beko koelkasten € 230 - € 1329
53 koelkasten, 20 ervaringen
7,8
Beko kookplaten € 119 - € 1479
34 kookplaten, 4 ervaringen
-
Beko magnetrons € 79 - € 589
15 magnetrons
5,5
Beko ovens € 281 - € 1199
20 ovens, 4 ervaringen
4,3
Beko vaatwassers € 359 - € 856
42 vaatwassers, 15 ervaringen
3,6
Beko vriezers € 214 - € 907
26 vriezers, 5 ervaringen
5,3
Beko wasdrogers € 389 - € 800
18 wasdrogers, 3 ervaringen
6,0
Beko wasdroogcombinaties € 558 - € 774
5 wasdroogcombinaties, 1 ervaring
3,9
Beko wasmachines € 409 - € 625
13 wasmachines, 16 ervaringen
Ervaringen
Er zijn 77 ervaringen over Beko. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
1 ster46 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
4 sterren11 ervaringen
5 sterren12 ervaringen
“Geen Beko meer voor mij”
Door Pedro Garrido op 6-11-2024
Wij hebben nu drie jaar een Beko DFN38530X vaatwasser gehad en we zijn hem zo zat dat die nu de deur uitgaat. De zogenaamde soft-touch bediening is een drama. Vanaf het eerste uur reageert die superslecht op je vingers. Elke gezinslid heeft er moeite mee. Je vinger nat maken of warm maken wil soms helpen maar soms sta je 5 minuten te etteren en dan krijg je hem nog niet aan. Die capacitieve touch modules werken voor geen meter. De sproeikoppen hebben we alletwee al een keer moeten vervangen omdat het wasresultaat heel slecht werd. De omlooprubbers en dorpelrubbers zijn aan het verteren. Vanochtend wilde ik hem aanzetten, sta je maar te duwen op dat ding, display trekt schuin weg en kreeg ik 230V op mijn lijf terwijl ik met het display bezig was. De aardlekschakelaarin de meterkast is zelfs ingekomen. Is is mooi geweest. Geen Beko meer voor mij. Eruit dat ding.
Beko vaatwasser
“Geen service bij fabricagefout”
Door D.Prins op 14-10-2024
Waatwasser DTC36810W aangeschaft 21-12-2021. Na 2 jaar en acht maanden wordt foutcode E4 aangegeven. Dit betekend overstroming/lekkage. Machine door de leverancier opgehaald. Zij hebben het euvel gevonden, en geconstateerd dat dit een fabricagefout is. Heb zelf Beko gebeld voor een afspraak bij de leverancier. Afspraak was 20-09-2024. Niet komen opdagen zonder bericht. Wederom gebeld. Nu afspraak voor donderdag 26-09-2024. Monteur is geweest en geconstateerd dat deze onherstelbaar is. Beko zal later met mij contact opnemen. Dit is gebeurd. Voorstel een omwisseling met bijbetaling van maar liefst € 276,00 + voorrijkosten van € 95,00. Heb dit in gedachten gehouden, mede omdat eenzelfde machine niet meer te leveren was. Na een paar dagen Beko gebeld dat ik hier niet op inging, en gezegd dat de order kan vervallen, eveneens de nota voorrijkosten. Dit werd mij door Beko (Luna) bevestigd, echter nooit per mail. Een paar dagen later een onvriendelijke mail van Beko ontvangen waarin de visie werd verdraait en er is nooit gesproken over de factuur volgens hen. Nog nooit een klant onvriendelijke organisatie meegemaakt dan Beko. Mensen, als u van plan een machine te kopen. Doe dit nooit bij Beko. Service komt niet in hun woordenboek voor. Kwaliteit is ook ronduit slecht! Lees alle reviews maar eens.
Beko vaatwasser
“Nooit meer Beko”
Door Rien op 6-10-2024
In januari fornuis gekocht voor bijna 1000 euro. Knoppen sprongen kapot. Worden opgestuurd. Sinds drie maanden oven defect. Wordt niet warm. Afspraak proberen te maken. Ik denk 15 keer in 5 weken gebeld. Iedere keer beloofd dezelfde dag teruggebeld te worden. Niets vernomen! Na 8 weken een monteur die concludeerde dat alles goed werkend was. Zelfde dag oven weer gebruikt. Werd wederom niet heet. Opnieuw een monteur. Zag dat het hele frame scheef was! Kon hij niets aan doen moesten maar een andere kopen! Monteur heeft beko op de hoogte gebracht en die zullen ooit contact met ons opnemen. Van de 5 pitten deden 2 het niet. Die zijn echter door de winkel gerepareerd. Nooit, maar dan ook nooit meer een Beko.
Beko fornuis
“Valt tegen”
Door Hennie op 28-8-2024
Lekt regelmatig en overloopgootje telkens verstopt. Bijna 6 jr oud, maar weinig plezier van. Ook vaatwasser van Beko. Lades beginnen te roesten en zijn moeilijk in en uit te schuiven. Kortom Beko valt mij erg tegen.
Beko koelkast
“Geen service”
Door Joke Jorissen op 26-8-2024
Binnen garantie kapot. Onderdelen moeten uit Turkije komen (met een handkar of zo?). Kan al meer dan een maand niet wassen. Als ik bel dan zeggen ze dat ik moet wachten. Bellen heeft geen nut. Geen vervanging niks geen service.
Beko wasdroogcombinatie
“Deurtje na 4 maanden stuk”
Door F. Kuperus op 19-8-2024
Medio april 2024 een inbouw koelkast van Beko gekocht. 4 maanden later is het slot van het deurtje van de vriezer stuk. Valt niet onder garantie. Evenmin levert Beko vervanging. Zij verwijzen naar parts nl. Daar zojuist voor €54,- een nieuw deurtje besteld. Ik hou mijn hart vast als een deurtje slechts 4 maanden mee blijkt te gaan.
Beko koelkast
“Een waardeloos bedrijf”
Door Laura op 13-8-2024
Binnen 1,5 jaar kapot. Vervolgens is Beko niet thuis. Weken geprobeerd afspraak te maken, dat lukt, maar vervolgens komen ze niet opdagen, of geen spullen bij zich, of bellen af. Echt een waardeloos bedrijf! Koop er niks
Beko vaatwasser
“Een slechte ervaring”
Door W. Postma op 12-8-2024
Tot 2x toe een beko koelkast gehad en alle 2 binnen 3 jaar stuk 'thermostaat'.
Nu een ander merk besteld bij een gerenommeerde dealer waar we toen ook de koelkast we hadden die ons adviseerde geen beko meer te nemen. Zij hadden ook slechte ervaring met beko.
Beko koelkast
“Wasmachine lekt water”
Door Van der grift op 1-8-2024
Mijn Beko is nu 4 jaar, lekt water onderuit. Service dienst gebeld, heeft u garantie bij besteld? Nee ik heb 10 jaar garantie! Ja alleen op de motor, ik weet niet of het de motor is? Voorrijden kost 90,00. Elk kwartier dat de monteur er is 30 erbij,
Onderdelen indien nodig ook betalen. U raad het al? Nooit geen Beko meer
Beko wasmachine
“Nooit meer een Beko”
Door De Ruiter op 29-7-2024
Slechte service zeer onbeschoft behandeld. Ik een beko vaatwasser daar is in de garantie periode de onder waaier vervangen, de redenen dat de las van de bovenste en onderste delen los ging. Een 1,5 jaar later weerhut zelfde probleem. Contact gehad met de service afdeling. Die wilde er niets van weten. Het gesprek ging zeer onbeschoft.
Beko vaatwasser
“Na 5 jaar defect”
Door Walter op 9-7-2024
4 jaar geleden hele nieuwe keuken met nieuwe apparatuur laten installeren..Koelvries combinatie BEKO MODEL BCSA283E2S nu al defect..begon opeens een raar geluid te maken alsof de koelkast niet meer aansloeg, Koelkast thermometer gaf 11 graden aan.. heel de week een beetje een nare geur wat het beste te omschrijven is als gasachtig/chemisch. Op een ochtend was de vriezer aan het ontdooien geslagen..Helaas was de koelkast dus defect.. contact gezocht met Beko maar die beroepen zich op de garantie van 24 maanden..Ja een monteur zou langs kunnen komen a' €95 voorrijkosten en daarna € 30 per 15 min. Koelkast zal eerst uitgebowd moeten worden daarna kijken wat er gerepareerd of vervangen dient te worden wat uiteraard ook nog het een en ander gaat kosten, weer inbouwen..dus ja je snapt het al een nieuwe is denk ik goedkoper..pffff over coulance hebben ze al helemaal niet gehoord...wat een trieste bedoeling daar.. VOOR ONS ABSOLUUT GEEN BEKO MEER. Gelukkig kwam de KEUKENLOODS UTRECHT wel met een coulance regeling..Dank daarvoor Dirk.4 jaar geleden bij hem de keuken gekocht..top kerel.. Nieuw apparatuur tegen inkoopsprijs..daar het het 2e apparatuur wat defect was..vorig jaar de combimagnetron CM244ZT. Vorige keuken ging de apparatuur 15 jaar mee zonder problemen.. nu 3 en 4 jaar net na de garantie...triest
Beko koelkast
“Maakt zeer veel geluid”
Door HarrijM op 18-5-2024
Bonkt hevig.... Stopt tijdens programma en dat voor een machine van 1 jaar. Absoluut de slechtste wasmachine die ooit gehad hebben. Monteur is ooit geweest en voetjes afgesteld ( stonden al ok ) en nu 20 kg gewicht op de machine gelegd om hem op z'n plaats te houden. Zou er zo de brand in steken eerlijk gezegd
Beko wasmachine
“Het drogen duurt zeer lang”
Door Rosa Duarte op 19-4-2024
Ik een droger in 2018 gekocht en inmiddels 3x omgeruild. Het meeste probleem heb ik met het drogen, soms draait de droger wel 4 uur lang, terwijl ik het op 150 min zet, krankzinnig! Maar het meeste gekke van alles, dat mijn handdoeken allemaal inmiddels bij dezelfde plek gescheurd zijn. Eerst dacht ik dat mijn kinderen de handdoeken slecht behandelde, veel ruzies gehad! Maar vanochtend toen ik mijn laatste handdoek die nog heel was, net uit de droger haalde en gescheurd was, weet ik nu zeker dat het mijn droger :-( en moet je nagaan... ik zei vanochtend en inmiddels 16uur en de droger is nu pas klaar, van de zotte!
Beko wasdroger
“Na 3 jaar kapot”
Door Jan Smits op 9-4-2024
Koelvriescombinatie al na 3 jaar niet meer te repareren en nog steeds geen coulanceregeling (ondanks bellen en mailen) mogelijk
Beko koelkast
“Slechte service bij scheur in de zijwand”
Door W.Lammers op 22-3-2024
Na 1,5 jaar scheur in zijwand/ geleider ter hoogte van de zuivellade. Gemeld en als antwoord dat wij niet goed met de koelkast zouden zijn omgegaan. We zijn een 2 persoons huishouden, doen niets raars met de koelkast en gebruiken hem zoals voorgeschreven. Er is sprake van een ontwerpfout of een eenmalige slechte aflevering van een koelkast. Beko komt niet kijken, nemen geen verantwoordelijkheid. Coolblue is de verkoper en doet ook niets voor ons. De koelkast is normaal gebruikt en dus na 1,5 jaar stuk. We krijgen 100 euro schadevergoeding. Daar kunnen we dus niets mee. Kun je geen nwe. Koelkast van kopen. Zowel Beko als Coolblue nemen hierin niet hun verantwoordelijkheid. Wat valt dan wel onder garantie? Slechte service van beide partijen!
Beko koelkast
“Koop nooit iets via Beko”
Door Rick op 5-3-2024
Ik raad aan nooit iets via beko te kopen. 2 jaar geleden heb ik een wasdroger gekocht van beko. Ondertussen al 3 keer een monteur over de vloer gehad ivm de wasdroger vol blijft lopen met water super veel herrie maakt en (wat de laatste monteur aangaf) de printplaat los is gekomen. Na een maand gewacht te hebben op de printplaat en de wasdroger die voor de zoveelste keer vol met water staat weer gaan bellen. Meneer aan de telefoon praat continu door me heen en snapt niet wat er aan de hand is na 3 keer alles opnieuw uitgelegd te hebben geef ik op een nette manier aan dat meneer het niet snapt omdat hij continu door me heen blijft praten vervolgens word de telefoon opgehangen en ben ik nog niks verder gekomen. Koop nooit iets via Beko!
Beko wasdroger
“Slechte service”
Door mr op 29-2-2024
Echt slechte ervaring. Ik heb de vaatwasser nog geen jaar geleden gekocht en al een aantal keren de service moeten bellen. Het bedrijf is niet erg responsief, terwijl ik garantie heb. Het kost enorm veel tijd om ze te bereiken. Op dit moment ben ik al meer dan een maand bezig met het feit dat mijn vaatwasser het niet doet, en het is nog steeds niet opgelost. De persoon van Beko is bij mij thuis geweest en heeft bevestigd dat het niet werkt. Maar tot nu toe is er verder niets gedaan
Beko vaatwasser
“Tevreden met de service”
Door Logtenberg Lichtenvoorde op 26-11-2023
Heel keurig geholpen door Ron prettig man precies optijd snel was de wasmachine weer klaar mijn complimenten.
Beko wasmachine
“Voor mij geen Beko meer”
Door J.Scholten op 14-11-2023
Heb ruim 2 jaar geleden een Beko koelkast gekocht. Nu al stuk, slaat niet meer af. Wordt dure reparatie. Andere gekocht, voor mij nooit geen Beko meer.
Beko koelkast
“Slechte klantenservice”
Door W. Wintraeken op 4-10-2023
Vriezer na 3 jaar stuk, mailtje gestuurd naar Beko, gelijk een bevestiging dat het mailtje ontvangen was en dat ze contact zouden opnemen. Maar hierna geen reactie meer van Beko. Heb 10 dagen gewacht en heb me toe maar een nieuwe vriezer gekocht nu een Zanussi met 5 jaar garantie. Voor mij nooit geen Beko meer.
Beko vriezer
“Minder tevreden”
Door Joyce op 18-6-2023
Onze vaatwasser is een Beko BDIT 38N22 S met 8 programma's. Over dit apparaat zijn wij minder tevreden. Bij het vullen van de onderste lade lopen wij er tegenaan dat de sproeiarm snel tegen de grote borden aanstoot en ook met het vullen van het bestekbakje is dit probleem aan de orde. Dit zou zijn opgelost wanneer er meer ruimte zou zitten tussen de bovenste en de onderste vullade/korf. Ook over het bakje waar de vaatwastablet in moet zijn wij minder tevreden. Het is erg kwetsbaar en ziet eruit alsof het snel kapot zal gaan. De sluiting van het bakje is lastig. Telkens schiet het weer open. Dit apparaat raden wij niet aan. Wij hebben heimwee naar onze oude vaatwasser.
Beko vaatwasser
“Thermostaat kapot”
Door M op 18-5-2023
Bekokoelkast kapot na 2,5 jaar. Er kwam een ijslaag op de achterwand. Thermostaat dus kapot. Koelkast blijft draaien en koelt na een tijd amper. Is 10 graden in koelkast als die op de hoogste stand staat. We moeten nieuwe koelkast kopen. Zal geen Beko zijn.
Beko koelkast
“Onvriendelijke service”
Door Thieu op 11-5-2023
We hebben in november 2022 een Beko diepvrieskast gekocht met 5 jaar garantie. Vorige week brak de handgreep af. Gebeld met Electro Tummers en klacht gemeld. Zij hebben een klachtenformulier aangemaakt voor Beko. Maandag j.l. kreeg ik een mail met het verzoek om een foto te maken en deze per mail op te sturen. Woensdag werden we gebeld door iemand van Beko, die mij mededeelde dat er volgende week vrijdag een monteur zou komen om de handgreep eenmalig gratis te vervangen. Dit wil dus zeggen dat, als het nog een keer voorkomt, we het dan zelf moeten betalen. Op mijn verontwaardigde reactie dat dit toch altijd onder garantie zou moeten vallen, werd meneer een beetje onvriendelijk en hij zei: we weten niet hoe u omgaat met de diepvries en het handvat, met andere woorden: het zal wel aan u liggen. Kortom: geen vriendelijke mensen bij Beko en zeker geen 5 jaar garantie op alles. Hopelijk wordt het probleem wel opgelost en komt het niet meer voor !
Beko vriezer
“Een aanrader”
Door Ed Baauw op 13-4-2023
Ik heb mijn Beko wasmachine nu 21 jaar en ben nu pas aan een nieuwe toe. Hij heeft het altijd prima gedaan, zonder problemen. Ik draaide twee maal per week een was. Nu begint hij te lekken, dus tijd voor een nieuwe. Mijn volgende zal zeker weer een Beko zijn. Hoe lang deze meegaat ga ik zien. Prima product, ik raad dit ook aan.
Beko wasmachine
“Slechte service”
Door Hageman op 22-3-2023
Wasmachine gooit water eruit en niet een klein beetje en centrifugeert niet, volgens monteur komt dit door gebruik van pods, deze worden dus niet meer gebruikt en de machine is helemaal schoon gespoeld zoals we moesten doen van de monteur er word minimaal wasmiddel gebruikt en het probleem is nog steeds, weer gebeld naar Beko en mijnheer was alles behalve vriendelijk en liet ons niet uitpraten het bleef de schuld van de pods en klaar.en als er een monteur langs kwam dan konden we er eigenlijk wel rekening mee houden dat er een rekening aan vast zat want ja het is het woord van hun tegen dat van ons, als hij nog sporen van wasmiddel zou vinden werd er een rekening gestuurd. Nou laat maar dat geld word wel bij een nieuwe machine gelegd en dat word in ieder geval geen Beko
Voor ons nooit geen Beko apparaat meer in huis.
Beko wasmachine
“Knoppen zitten los en oven werkt slecht”
Door C.tiller op 24-1-2023
Beko gasfornuis 1.5 jaar in ons bezit direct na aanschaf vlogen de knoppen ons om de oren dit gemeld bij BCC kregen nieuwe knoppen opgestuurd. Het probleem doet zich nog steeds voor. Gebruik van oven waardeloos zeer slecht op temperatuur te krijgen en te blijven. Miskoop.
Beko fornuis
“Maakt veel lawaai en wast niet schoon”
Door P kampijon op 9-12-2022
Slechte wasmachine die er is gewoon rommel de mijne is net een vliegtuig kan hem in de kamer horen centrifugeren en wast ook niet schoon en draait ook veel te lang duurt bijna 3 uur voor die klaar is nooit weer een beko.
Beko wasmachine
“Slechte en onvolledige aansluitinstructies”
Door Brammetje op 26-11-2022
Vaatwasser gekocht van Beko. Slechte en onvolledige aansluitinstructies. Verkeerd aangesloten met als gevolg een monteursbezoek in opdracht van Coolblue. Na goed aangesloten, bleek de vaatwasser alsnog niet goed (klep gaat niet automatisch open na de vaatwasbeurt). Vaatwasser alsnog teruggestuurd en nu dan maar een duurdere Siemens gekocht. Vervolgens een rekening ontvangen van € 84 voor het monteursbezoek. In meerdere e-mails uitgelegd dat (onder andere) de aansluitinstructies niet goed zijn en de monteur door Coolblue is aangevraagd, dus de kosten voor het monteursbezoek niet terecht zijn en in ieder geval niet voor mij. Geen tot onvolledige antwoorden van deze Asogem. Wel dreigen met een incassoburo met nog eens extra kosten. Waardeloos bedrijf. Conclusie:
- spullen zijn goedkoper, maar van slechte kwaliteit;
- service nog veel slechter. Met recht een Asogem.
Nooit iets kopen van Beko / Asogem. Wel heel blij met onze Siemens, is z'n geld echt waard.
Beko vaatwasser
“Zeer slechte service”
Door Jans ramaker op 23-11-2022
Slechte ervaring met dit bedrijf. Koelkast ging na een half jaar irritant geluid maken, lijkt of er een helicopter in de keuken staat meerdere keren is er een monteur geweest gaf de laatste keer aan dat hij er niets aan kan doen. Vanmorgen Beko weer aan de lijn gehad en sturen vrijdag weer een monteur. Service zeer slecht en klantenservice voor 75% onvriendelijk personeel. Raad je af om bij dit bedrijf iets kopen.
Beko koelkast
“Prima”
Door A.H. op 23-8-2022
We hebben voor een Beko vaatwasser gezkozen. Deze werkt prima.
Beko vaatwasser
“Prima”
Door MB op 30-6-2022
De kookplaat is van BEKO en bevalt prima.
Beko kookplaat
“Binnen een jaar een scheur in het rubber”
Door Margriet Bante op 2-5-2022
Binnen een jaar na aankoop van een Beko CSA 240m30 koelkast kwam er een scheur in het rubber van de koelkastdeur. Dit valt NIET onder de garantie. Dus koop deze koelkast van Beko niet.
Beko koelkast
“Waardeloze service”
Door Metin op 9-4-2022
Een wasmachine van Beko gehaald. Na 1jaar en 10mnd begonnen de kuren en rare geluiden op te komen. Had mediamarkt gebeld (wegens corona kon ik niet langsgaan). zei konden niks voor mij betekenen, ik moest de klantenservice van Beko zelf benaderen. Ze waren telefonisch niet bereikbaar en via de mail kreeg ik nooit een reactie terug. In het kort waardeloos. Toen de garantie de 2 jaar ondertussen was verstreken en de garantie verlopen was kon ik ondertussen wel langs bij de mediamarkt. En je kan het wel raden. Ik heb totaal geen hulp of begrip gezien, het zijn allemaal huichelaars. Mensen koop nooit een Beko. Slecht spul en waardeloos service.
Beko wasmachine
“Ben zeer gehecht aan mijn Beko”
Door Sonja Bron op 10-3-2022
Mijn wasmachine van Beko is 10 jaar oud en wast nog goed het is een 6 kg trommel en ben zeer aan haar gehecht hoop dat ze nog een paar jaar meegaat en daarna koop ik weer een Beko!
Beko wasmachine
“Koop niets bij Beko”
Door Koos op 3-3-2022
Ongeveer na 3 jaar ging onze vrieskast, merk Beko Selective kapot, monteur bij geweest, conclusie, kapot dus met5 jaar garantie omruilen, Nee, registratie bij Beko was niet bekend, dus wel omruilen maar met afschrijving en bla bla bla 549 euro bij betalen, ik denk zelf dat Beko hun registratie systeem niet op orde is, bewust want dan hoeven zij niet te ruilen.
Bellen eindeloos bellen, 45 minuten in de wacht, en dan door en of andere Kevin afgebekt worden. ik ben er helemaal klaar mee, tijd voor juridische stappen te nemen. Het verwachtingspatroon voor zo een vrieskast is volgens Uneto-Vni gemiddeld 6 jaar.
Klaar met Bedo, mensen koop niets bij hun, grootte mond en afgezet word je.
Kunnen we niet gezamenlijk aktie ondernemen tegen deze kwalijke praktijken.
Beko vriezer
“Sterke rubber stank”
Door james williams op 9-2-2022
20 januari deze wasmachine gekocht en gedurende drie dagen gebruik krijgen wij steeds meer een sterke rubber stank in de kamer.....na twee weken komt vandaag, 9 februari een brand nieuwe direkt van Beko en bij de eerste wasbeurt en daarna bij de tweede wasbeurt gelijk de zelfde stank en dus nu wonen wij verder in half ons appartement.......
Beko wasmachine
“Kapotte koel- vries combinatie”
Door Ans op 25-1-2022
Heb dit apparaat gekocht voor mijn zoon. Koel- vries kapot. Zondag 16 januari gemeld en ook dat ik met 3 jaar verlengde garantie had. Door problemen met mijn computer vorig jaar mis ik deze stukken. Antwoord dat ze bij de monteur moeten worden aangetoond. Anders voorrijkosten monteur en vervangende onderdelen.

Heb mail gedaan dat dit toch niet moet kunnen met een apparaat van minder dan 3 jaar. De kosten van reparatie zijn wss net zo hoog als een nieuwe.
Maar heb diverse mail gedaan: Geen antwoord. Ieder dag paar keer gebeld. : Niet opgenomen. Wat nu? Zou het zeer fatsoenlijk vinden als ze de klacht oplossen.
Beko koelkast
“Geen Beko meer”
Door rinus op 11-1-2022
Luid, langzaam, lekkages, dosering, onstabiel, 1e en laatste, geen BEKO meer...
Beko wasmachine
“Monteur komt maar niet”
Door F c op 9-11-2021
Kapotte wasmachine al met n jaar oud! Monteur na 3 weken nog niet! De behandeling aan de telefoon door de technische dienst, is brutaal en onbeschoft. Men zegt ook gewoon dat het hen niet interesseert wat je als klant er van vindt.
Beko wasmachine
“Nooit meer een Beko”
Door Koolhaas op 17-10-2021
Vaatwasser ging na een paar keer gebruik kapot. Iets doorgebrand. Elektronica is keurig onder garantie vervangen. Helaas is de ophanging van de lade te slap. Na ongeveer een jaar gebruik zakt de lade wanneer er glaswerk in staat steeds door de weerstand heen. Het gevolg is dat sproeier die aan de onderkant van deze lade zit tegen de borden aankomt die in de lade eronder staat, waardoor deze niet kan ronddraaien. De vaat wordt niet goed schoon. Sinds kort hapert de elektronica weer. Het programma stopt en begint uit zichzelf weer. Nieuw aangeschaft in december 2017. April 2018 in gebruik genomen.
Beko vaatwasser
“Zeer slechte reparatie afhandeling”
Door Filiz op 25-8-2021
Reparatie afhandeling zeer slecht, wat onder garantie valt wordt niet aanvaard, juist om er onderuit te komen wordt er van alles verzonnen. Nooit meer een beko hij is nog niet twee jaar oud. €350 betaald voor anderhalf jaar gebruik zonde van mijn geld .
Beko wasmachine
“Wordt niet geluisterd”
Door Marty Jongsma op 9-8-2021
Dat ik er niet vanuit kan gaan dat dat het programma duurt zoals aangegeven. Beko geeft aan dat ik dan teveel waspoeder gebruik, wat zeker niet zo is . ook kan ik geen wasverzachter gebruiken want die spoelt hij al bij de eerste wasbeurten weg, voorzever ik geleerd heb moet dit in het laatste spoelwater. maar volgens Beko is dit normaal. ik was al 52 jaar dit heb ik nog niet meegemaakt. Ik zal dan ook niemand een Beko wasmachine aanraden. Als je in de winkel komt of dat je naar de Beko belt je krijgt altijd hetzelfde riedeltjes te horen men luisterd nooit naar je.
Beko wasmachine
“Snel stuk”
Door Ad Oomens op 13-7-2021
amerikaanse koelkast met wijnkoeling gaat na 2 1/2 jaar stuk. Monteur kan pas na 1 week komen (eerder heeft geen zin omdat hij dan geen onderdelen zou hebben). Monteur komt , rommelt drie kwartier aan het apparaat en zegt doodleuk dat hij onderdelen moet bestellen en dat het nog wel een week kan duren voor hij die heeft, en daarna maakt hij wel weer een nieuwe afspraak "hij kan er ook niets aan veranderen". Hij vertrekt vervolgens en laat het apparaat midden in de keuken staan! Geen service voor een apparaat dat meer dan €1600,= kost. Nooit meer een BEKO, besteedt uw geld aan iets beters!!!
Beko koelkast
“Werkt niet meer na ruim 2 jaar”
Door E.Huizinga op 8-6-2021
2,5 jaar na aanschaf en net uit de garantie. apparaat werkt niet meer en service van Beko al aan de telefoon slecht op een normale vraag hoe het kan dat het apparaat niets doet en of er een reset mogelijkheid is.
Beko vaatwasser
“Niet tevreden”
Door Christina Put op 28-5-2021
lijkt helemaal nergens op, enorm veel spijt van. Diepvriesgedeelte gaat soms opeens naar -22 of lager en dan bevriest de inhoud van de koelkast. Smelt dan met als gevolg dat alle verpakkingen/waren kletsnat zijn. Vandaag schimmel ontdekt onder de schuiflade
Beko koelkast
“Machine in onbalans”
Door Vinke op 14-5-2021
Hebben wasmachine nu 2 jaar en hebben monteur al 2 x gehad omdat wasmachine in onbalans was en de boel was losgetrild. Nu nadat garantie is verstreken opnieuw de boel losgetrild alleen nu willen ze niet meer langskomen.
Beko wasmachine
“Afgebroken knop”
Door Sven onlo op 30-3-2021
Heb een beko oven+fornuis waarvan de knop na 1,5 jaar plots afbreekt, voelde al dagen slap aan en ineens vandaag in me hand, contact opgenomen met de winkel waar ik hem weg had, die heeft met Beko contact gehad, wouden het netjes oplossen maar valt ineens niet onder garantie en beweren dat ik er dan zelf te ruig mee zal om zijn gegaan, krijg eer prijs opgave van 109 euro voor een knop vervangen, dus eindstand geen garantie, en kan me oven niet gebruiken, waardeloze service, en arrogante klantenservice
Beko oven
“Machine maakt veel lawaai”
Door M Scheve op 22-2-2021
Na 2 1/2 was machine al stuk, machine maakt veel lawaai. Krijgt wel van fabrikant nieuwe maar moet behoorlijk wat afschrijving bijbetalen.
Beko vaatwasser
“Eens maar nooit meer”
Door Frans006 op 18-2-2021
Wat een enorme slechte producten, een nog slechtere service. Compressor na twee en half jaar kapot, valt niet onder de garantie. Mensen geef wat meer uit voor kwalitatief betere producten dan dit merk.
Beko koelkast
“3 van de 5 gaspitten en oven kapot”
Door Rafaella Pouw-Degoedt op 9-2-2021
Waardeloos, na 3 keer de oven gebruikt te hebben doet hij het al niet meer. Ook 3 van de 5 gaspitten werken niet. Sinds december al bezig om het fornuis hersteld te krijgen maar nog steeds niets. Ik heb het betaalbewijs, maar de factuur verloren in de verhuizing, dus, geen garantie! Dit fornuis van ruim 1000€ is klaar voor de sloop! Koop geen Beko!
Beko fornuis
“Erg tevreden”
Door Inge op 28-12-2020
Beko afzuigkap CTB9407X. De aankoop bevalt heel goed, erg tevreden mee.
Beko afzuigkap
“Centrifugeren werkt niet goed”
Door c oude alink op 28-11-2020
Na aanschaf 2 jaar gefunctioneerd, toen begonnen de kuren. Bij kleine wasjes centrifugeerde het apparaat niet meer. Oorzaak onbalans. Conclusie van beko was dat er alleen volle en half volle wassen gedraaid konden worden. Waarom dan het delicate programma voor een delicate trui? Kan dus niet. Bijzonder dat het in de eerste 2 jaren wel kon en nu plots niet meer. Voor ons geen beko meer. Bezint eer ge begint.
Beko wasmachine
“Irritant geluid”
Door Henri de Groot op 24-11-2020
Wij hebben in onze tijdelijke huurwoning een Beko koel/vriescombinatie die een super irritant slurpend en bubbelend geluid maakt. Zeker in een open keuken heel hinderlijk, want wij horen het zelfs op 6 meter afstand als je tv zit te kijken. Beko gemaild. Die vinden het normaal en willen er niets aan doen. Zelfs niet nadat ik heb gevraagd of het mogelijk is om tegen bijbetaling een stillere te krijgen. Dom, want wij zijn op zoek naar een koopwoning waar vast en zeker een nieuwe keuken in komt. Dan wel een keuken zonder Beko apparatuur, want voor mij is het een B product.
Beko koelkast
“Uiteindelijk geregeld”
Door P. Haars op 22-10-2020
Werkelijk waardeloos bedrijf. Nu 6 maanden bezig met BEKO, maar men reageert nergens! Al 5x gebeld 3x klachtenformulier ingevuld, maar helemaal niets!!! Uiteindelijk kwam er een monteur die het apparaat afkeurde zodat ik voor het aankoopbedrag een andere mag uitzoeken, maar helaas hoor ik nu alweer 2 weken niets!! Dus zit ik nog steeds met het slechte zwakke apparaat.. Ik adviseer iedereen goed na te denken om iets te kopen bij BEKO want service verdiend een 1..........
Beko koelkast
“Vriest niet meer”
Door YostaOW op 10-9-2020
Voorganger van diepvries 3,5 jaar geleden gekocht. Nu een foutmelding gekregen. En vriest niet meer. Tijdens het contact met service van Beko, krijg ik een aanbod van 350 euro bijbetalen en een nieuwe vriezer zonder 2 jaar garantie terug! En dat is hun enige aanbod. Blijkbaar een bekende fout.
Beko vriezer
“Nooit meer”
Door Neeke72 op 18-8-2020
Mijn machine is sinds de eerste dag al niet in orde, nu naar 8 maanden is ie echt, stuk en dan krijg je te horen dat de monteur pas over 1,5 week kan komen, geen machine, geen vervanging, extra kosten voor de wasservice, Beko voor mij nooit meer
Beko wasmachine
“Werkt niet meer”
Door Monique Setola van der Ven op 17-7-2020
Onze koelkast is een Beko RSSA290 en is aangeschaft op 30-09-2016. Na 3,5 jaar werkt het automatische ontdooisysteem niet meer zodat er al maanden een dikke ijslaag op het bovenste deel van de achterwand ontstaat. Deze laag moet elke 2 dagen handmatig van de wand afgeschept. De thermostaat geeft de temperatuur constant net boven het vriespunt aan. Ook na controle door Beko en vervanging van de thermostaat blijft het probleem bestaan. Noodgedwongen moeten wij een nieuwe koelkast kopen. Gewoon te snel na de oorspronkelijke aanschaf.
Beko koelkast
“Wast niet schoon”
Door H. Tanke op 12-6-2020
Heb sinds 15 maanden een BEKO vaatwasser. Wast totaal niet schoon. Pannen en pindakaasmessen komen er smerig uit. Ondanks het gebruik van verschillende vaatwastabletten. iedere pan, vettig bord en ook het bestek moet dus eerst grondig met de hand worden schoongemaakt voordat deze de vaatwasser in gaan. Geen zuinige optie dus. Nooit meer BEKO.
Beko vaatwasser
“Vol tevreden”
Door Luci op 22-4-2020
Vaatwasser Beko duurste model. Vaatwasser is was later geplaatst omdat de oude vaatwasser herplaatst zou worden en dat uiteindelijk niet gelukt is. Alles bevalt naar volle tevredenheid.
Beko vaatwasser
“Degelijk”
Door J.M. op 3-12-2019
We hebben een warmtepompdroger van Beko gekocht voor een mooie prijs!! Mooi degelijk apparaat en goede resultaten!
Beko wasdroger
“Voldoet”
Door Sjaak op 22-7-2019
De afzuigkap is van het merk BEKO,tot op heden voldoet ze aan de verwachtingen.
Beko afzuigkap
“Uitermate tevreden”
Door Riet op 25-4-2019
Wij hebben bij de renovatie van onze keuken gekozen voor een afzuigkap van Beko. We zijn er uitermate tevreden over.
Beko afzuigkap
“Goedkoopste”
Door JMT op 3-1-2019
Ik heb zelf geen keuze gemaakt voor de afzuigkap maar is het goedkoopste van goedkoopste. Afzuigkap Beko Ik ben er niet blij mee!
Beko afzuigkap
“Prima”
Door Hein op 18-10-2018
Het betreft een Beko BCSA283E2S koel/vriescombinatie die prima functioneert.
Beko koelkast
Ervaringen die erg lijken op de 64 weergegeven ervaringen zijn weggelaten om de meest relevante ervaringen weer te geven.
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.