Feedback
5,4

Ikea

Score uit 11 ervaringen
Productcategorie & prijsklasse
Producten & ervaringen
0 afzuigkappen, 2 ervaringen
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over Ikea. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
1 ster6 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
5 sterren0 ervaringen
“Bedieningsknop werkt na twee maanden niet meer”
Door Margot op 1-8-2024
Had goede ervaring met de Mattradition afzuigkap van Ikea. Toen ik voor mijn nieuwe woning voor de Rytmisk koos, twijfelde ik omdat de bedieningsknop de zwakke plek zou zijn. Ik was tevreden over de zuigkracht en de vormgeving, maar helaas werkte de bedieningsknop na twee maanden gebruik niet meer. Hoe voorzichtig ik deze ook gebruikte. Goedkoop bleek duurkoop. En Ikea is ook niet snel met reageren op klachten hierover.
Ikea afzuigkap
“Verwarmt onvoldoende”
Door Robert op 28-12-2021
IKEA Tillreda, eenvoudige vrijstaande magnetron, P20 ltr. Voldoet niet, verwarmt onvoldoende.
“In de kou”
Door Judith op 18-9-2021
2013 Ikea keuken gekocht. In 2017 koelkast Frostig stuk en na 8 weken omgeruild voor Häftig, beiden Electrolux. Nu deze ook stuk. Ikea geeft niet thuis. Zogenaamd is niet opnieuw 5 jaar garantie van toepassing. Ik vermoed dat het montagebedrijf niet goed geplaatst heeft. Van mijn vorige inbouwkast was de bodem helemaal weggerot door vocht. Coulance kent IKEA niet. Ze beweren dat ik nu maar 2 jaar fabrieksgarantie heb ipv 5. Zowel koelkast als vriezer doen het niet meer. Electrolux vindt het vreemd maar raad me aan een nieuwe te kopen omdat reparatie net zo duur uit zal komen. Ik koop nooit meer bij IKEA een keuken of iets anders duurs. Waardeloos en om in het thema te blijven: ik voel me in de kou staan maar dan in slechte zin
“Niet tevreden”
Door Marjolein op 5-5-2021
De Anratta zelfreinigende oven met telescooprails gekocht bij de keuken maar helaas maar op 1 rail de telescoopfunctie. Ook de turbogril niet te vinden. Gebruiksaanwijzingen voor alle apparatuur erg onduidelijk.
“Geen aanrader”
Door Jeannine op 3-5-2021
We raden de apparatuur van Ikea niet aan. Je betaalt relatief veel voor slechte apparaten van Electrolux met totaal geen service. Een binnen het jaar spontaan afgebroken kunststof pal in de combimagnetron van 700 euro werd door Electrolux afgedaan als gebruikersschade. Hierdoor werken magnetron en heteluchtoven niet meer. Electrolux wil voor 200 euro de schade komen herstellen. Ikea neemt geen enkele aansprakelijkheid. Mijn advies koop alsjeblieft je apparatuur elders. Voor een paar honderd euro meer heb je absolute topmerken als Bosch, Siemsens, Samsung.
“Hygienisk vaatwasser”
Door G. de Deugd-Veldman op 26-12-2020
Wij hebben de Hygienisk vaatwasser sinds een maand in gebruik. De afwas is niet droog als het programma klaar is. Als ik de deur open doe is de machine amper warm. Pas de volgende dag is de afwas redelijk droog. Wij hebben voor de vaatwasser gekozen omdat we alle apparatuur bij de nieuwe keuken van Ikea erbij gekozen hebben.
“Goed”
Door Corine op 27-3-2019
We hebben de hygienisk inbouwvaatwasser. Bevalt goed tot nog toe.
Ervaringen die erg lijken op de 7 weergegeven ervaringen zijn weggelaten om de meest relevante ervaringen weer te geven.
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.