Feedback
4,9

Ikea

Website: www.ikea.com
Productcategorie
Prijs
Aantal ervaringen (laatste ervaring)
n.b.
-
n.b.
3 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
6,0
Vriezers
n.b.
1 ervaring (meer dan 3 maanden geleden)
n.b.
5 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
n.b.
3 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
6,0
Ovens
n.b.
3 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
n.b.
7 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
n.b.
-
Ervaringen
Er zijn 22 ervaringen over Ikea. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren6 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster6 ervaringen
“Goed”
Door Corine op woensdag 27 mrt 2019
We hebben de hygienisk inbouwvaatwasser. Bevalt goed tot nog toe.
“Vaatwasser systeem Behjalplig”
Door Christien op woensdag 7 okt 2015
Wij hebben vorig jaar een nieuwe keuken gekocht bij Ikea. Het Metod systeem. Bij deze keuken past een standaard vaatwasser niet op de deur. Daar hadden ze een oplossing voor, een sleepsysteem nl. Behjalplig. Na een jaar heeft dit systeem het begeven. Bij navraag bleek dat het systeem niet goed werkt en dus uit de productie is genomen. Geen alternatief. Dus nu valt elke dag de deur van de vaatwasser eruit. Domme pech zeggen ze bij Ikea. Wat een slechte service! 10 jaar garantie op de keuken maar geen oplossing. Oh ja, nu verkopen ze bij Ikea vaatwassers waar een ingebouwd glijsysteem geintregreerd is! Heb behoorlijk de smoor in!
“Vaatwasser”
Door Natalie op vrijdag 11 sep 2015
Vaatwasser gekocht bij Ikea van 600 euro (leverancier van ikea hiervoor is Electrolux). Na 1 jaar gebruik was de vaatwasser kapot. Volgens de monteur door een zoutkorrel die een gaatje heeft veroorzaakt. Dit valt niet onder de garantie maar onder een 'gebruikersfout'. Wel vreemd dat het een gebruikersfout is als de zout altijd wordt bijgevuld met een trechter. Telefonisch contact opgenomen met zowel Ikea als electrolux, behandeling door hun is ronduit slecht en onbeschofd. Hele slechte service en kwaliteit. Advies: koop nooit elektrisch apparatuur bij de Ikea, slechte kwaliteit en van garantie valt niet te spreken.
“Ga voor een betere”
Door Anna op donderdag 10 sep 2015
en kookplaat kopen gaat makkelijk en snel. Boekje waar de maten in staan. De Daglig keramische kookplaat gekocht. Maar bediening onhandig. En na een maand een kras in de plaat. In mijn vorige plaat van 11 jaar oud nooit gebeurd. Ook moeilijk schoon te houden. Glanst niet meer, doffe plekken. Ik ga een beter (duurder) exemplaar kopen en zeker niet één van Ikea. Ik ga weer voor kwaliteit.
“Redelijk”
Door Fiety op zaterdag 18 jul 2015
Apparatuur gekocht via Ikea: Magnetron redelijk.
“Redelijk”
Door Fiety op zaterdag 18 jul 2015
Apparatuur gekocht via Ikea: Oven met onbegrijpelijke gebruiksaanwijzingen,
“Jammer”
Door R.A. op dinsdag 9 jun 2015
Na 2x 6 jaar gedaan te hebben met een ikea/whirlpool vaatwasser gekozen voor de Valgjord vaatwasser (electrolux/ikea). Deze omdat hij iets duurder was en een aparte besteklade heeft. Ik dacht hoe duurder hoe beter. Helaas is de vaatwasser na 7 maanden al stuk. Storing i50 code. Afspraak via ikea gemaakt met reperateur. Ruim 1 week wachten en snipperdag genomen. Reparateur is geweest 1/2 uurtje, heeft het apparaat uitgelezen ,(code i56), maar kon hier niets mee. Zou motor of printunit betreffen en moest besteld worden. Ruim 1 week later opnieuw reparateur geweest met nieuwe printplaat. Opnieuw een snipperdag genomen. Vaatwasser geheel uitgebouwd, nieuwe printplaat erin maar blijft zelfde storing geven. Nu is de gehele vaatwasser mee naar de werplaats van harense smid voor minimaal 1 week. Dus nu maar hopen op een goed eind, maar wel 4 tot 5 weken zonder vaatwasser waar je 600 euro voor hebt betaald. Jammer...
“Los handvat”
Door CC op dinsdag 13 jan 2015
Nu weer 5 jaar Ikea keuken, nu ook apparatuur. Apparaten vind ik minder, ovendeurhandvat hangt los. Conclusie, de keuken zou ik weer kopen, apparatuur waarschijnlijk niet.
“Bezint eer ge begint”
Door M.A. op maandag 29 dec 2014
De groentelades van de koelkast zijn van slechte kwaliteit, hier zijn ook al stukjes afgebroken. Bij mijn vorige koelkast Siemens is de lade 20 jaar ongeschonden mee gegaan. Eerst naar de vestiging geweest voor de eerste drie klachten maar die kunnen niet helpen en verwijzen je door naar de site. Hier moet je dus je klacht indienen, wat erg omslachtig werkt, want als je een veld vergeet moet je weer opnieuw beginnen en je moet allerlei documenten uploaden. Erg handig dus als je geen scanner heb zoals wij. Vervolgens duurt het bijna 8 weken voor er contact opgenomen wordt en krijg je te horen dat Ikea niks voor je kan doen omdat het allemaal gebruikersschade is. Dus zint eer ge begint, ik vind het achteraf dus een flinke afknapper.
“Wel goed”
Door IdeR op dinsdag 8 jul 2014
Bij ons is de oven van Ikea wel goed.
“Niet tevreden”
Door IdeR op dinsdag 8 jul 2014
De Ikea gaskookplaat: pannendragers waar direct de rubbers vanaf vielen en binnen twee jaar één gaspit die zeer moeizaam aan gaat.
“Drama”
Door IdeR op dinsdag 8 jul 2014
De Ikea koelkast: vriezer niet boven de min 25 te krijgen koelkast na twee jaar al niet onder de 7.5 te krijgen. Rubbers bestellen bleek een drama, eerst de verkeerde toen na drie keer bellen en serie nummers doorgeven, maar twee dopjes ipv van acht, nog steeds geen oplossing dus deze vielen er ook af, we hebben het maar opgegeven. Voor de vriezer kwam een monteur dit duurt overigens ongeveer een week, en zijn conclusie was: niets aan te doen is normaal. Laten afschepen, nu twee jaar later bellen voor de koelkast (één motor) en dit duurt ook een week voordat een monteur komt op mijn vraag of de monteur dan ook even naar de gaspit kan kijken: nee hoor mevrouw voor een gecombineerde reparatie moeten we een nieuwe afspraak maken, hoe lang kan een gezin zonder koelkast? Nou volgens Ikea ruim een week grmblgrmbl.
“Donut”
Door Lotte op vrijdag 14 feb 2014
Ikea keuken gekocht, zelf geplaatst. Na 3 dagen stonden onze kasten en na veel gepuzzel met de magnetron/ovenkast (die we uiteindelijk met gematigd geweld passend hebben gemaakt) zat ook de inbouw apparatuur (koelvries combi, oven en magnetron) op zijn plek. Hierna hebben we de kookplaat geïnstalleerd waar we nagenoeg meteen mee terug konden. Goed we kregen bij de ikea meteen ons geld terug en konden een nieuwe kookplaat meenemen. Opgelucht naar huis om de keuken af te maken.. wel een extra ritje naar delft.. maar goed, de donuts bij de uitgang maken een hoop goed. Enige tijd later sneuvelt de kookplaat op dezelfde manier als de vorige (de vlam van een pitje gaat uit zodra je de knop loslaat, wat het een tijdrovend en frustrerend klusje kan maken als je nou net die maat nodig hebt) productiefoutje? Terug naar Ikea delft, nieuwe kookplaat mee, donuts niet vergeten. Nu mijn 3e kookplaat weer 1 pitje heeft dat niet meer werkt, is de lol er wel vanaf. Misschien is het een marketing strategie om je zoveel mogelijk in de winkel te krijgen zodat je sneller een andere aankoop doet of donuts gaat eten.. maar de lol is er wel vanaf evenals het vertrouwen in de kookplaat (NUTID HGA4K).. toch maar een andere proberen? En het heen en weer rijden voor die stomme keuken.. als ik bij de uitgang dan maar wel een donut kan scoren.
Ervaringen die erg lijken op de 13 weergegeven ervaringen zijn weggelaten om de meest relevante ervaringen weer te geven.