Feedback
3,4

Beko koelkasten

Op zoek naar een nieuwe Beko koelkast? Beko combineert innovatieve technologie met een modern en stijlvol ontwerp. De koelkasten zijn energiezuinig en dankzij handige functies blijft het natuurlijke vocht van groenten en fruit optimaal behouden, waardoor producten langer vers blijven. Bekijk hieronder ons assortiment aan Beko koelkasten.
Beko koelkasten aanbod
Selecteer een Beko koelkast en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
tot €500 koelkasten
€500 - €750 koelkasten
€750 - €1000 koelkasten
> €1500 koelkasten

Inbouw koelkasten: 88 cm 122 cm 178 cm
Energieklasse: B C D E F
Frontdeurmontage: Deur-op-deur Sleepdeur
Aantal frontdeuren: 1 2 4
Vriezen: Ja
Selecteer een filter
Ervaringen met Beko koelkasten
Er zijn 16 ervaringen over Beko Koelkasten. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1 ervaring
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster12 ervaringen
“Na 3 jaar kapot”
Door Jan Smits op dinsdag 9 apr 2024
Koelvriescombinatie al na 3 jaar niet meer te repareren en nog steeds geen coulanceregeling (ondanks bellen en mailen) mogelijk
“Slechte service bij scheur in de zijwand”
Door W.Lammers op vrijdag 22 mrt 2024
Na 1,5 jaar scheur in zijwand/ geleider ter hoogte van de zuivellade. Gemeld en als antwoord dat wij niet goed met de koelkast zouden zijn omgegaan. We zijn een 2 persoons huishouden, doen niets raars met de koelkast en gebruiken hem zoals voorgeschreven. Er is sprake van een ontwerpfout of een eenmalige slechte aflevering van een koelkast. Beko komt niet kijken, nemen geen verantwoordelijkheid. Coolblue is de verkoper en doet ook niets voor ons. De koelkast is normaal gebruikt en dus na 1,5 jaar stuk. We krijgen 100 euro schadevergoeding. Daar kunnen we dus niets mee. Kun je geen nwe. Koelkast van kopen. Zowel Beko als Coolblue nemen hierin niet hun verantwoordelijkheid. Wat valt dan wel onder garantie? Slechte service van beide partijen!
“Voor mij geen Beko meer”
Door J.Scholten op dinsdag 14 nov 2023
Heb ruim 2 jaar geleden een Beko koelkast gekocht. Nu al stuk, slaat niet meer af. Wordt dure reparatie. Andere gekocht, voor mij nooit geen Beko meer.
“Thermostaat kapot”
Door M op donderdag 18 mei 2023
Bekokoelkast kapot na 2,5 jaar. Er kwam een ijslaag op de achterwand. Thermostaat dus kapot. Koelkast blijft draaien en koelt na een tijd amper. Is 10 graden in koelkast als die op de hoogste stand staat. We moeten nieuwe koelkast kopen. Zal geen Beko zijn.
“Zeer slechte service”
Door Jans ramaker op woensdag 23 nov 2022
Slechte ervaring met dit bedrijf. Koelkast ging na een half jaar irritant geluid maken, lijkt of er een helicopter in de keuken staat meerdere keren is er een monteur geweest gaf de laatste keer aan dat hij er niets aan kan doen. Vanmorgen Beko weer aan de lijn gehad en sturen vrijdag weer een monteur. Service zeer slecht en klantenservice voor 75% onvriendelijk personeel. Raad je af om bij dit bedrijf iets kopen.
“Prima”
Door A.H. op dinsdag 23 aug 2022
We hebben voor een Beko combi koelkast / koelvriescombinatie gekozen. Deze werkt prima.
“Binnen een jaar een scheur in het rubber”
Door Margriet Bante op maandag 2 mei 2022
Binnen een jaar na aankoop van een Beko CSA 240m30 koelkast kwam er een scheur in het rubber van de koelkastdeur. Dit valt NIET onder de garantie. Dus koop deze koelkast van Beko niet.
“Kapotte koel- vries combinatie”
Door Ans op dinsdag 25 jan 2022
Heb dit apparaat gekocht voor mijn zoon. Koel- vries kapot. Zondag 16 januari gemeld en ook dat ik met 3 jaar verlengde garantie had. Door problemen met mijn computer vorig jaar mis ik deze stukken. Antwoord dat ze bij de monteur moeten worden aangetoond. Anders voorrijkosten monteur en vervangende onderdelen.

Heb mail gedaan dat dit toch niet moet kunnen met een apparaat van minder dan 3 jaar. De kosten van reparatie zijn wss net zo hoog als een nieuwe.
Maar heb diverse mail gedaan: Geen antwoord. Ieder dag paar keer gebeld. : Niet opgenomen. Wat nu? Zou het zeer fatsoenlijk vinden als ze de klacht oplossen.
“Snel stuk”
Door Ad Oomens op dinsdag 13 jul 2021
amerikaanse koelkast met wijnkoeling gaat na 2 1/2 jaar stuk. Monteur kan pas na 1 week komen (eerder heeft geen zin omdat hij dan geen onderdelen zou hebben). Monteur komt , rommelt drie kwartier aan het apparaat en zegt doodleuk dat hij onderdelen moet bestellen en dat het nog wel een week kan duren voor hij die heeft, en daarna maakt hij wel weer een nieuwe afspraak "hij kan er ook niets aan veranderen". Hij vertrekt vervolgens en laat het apparaat midden in de keuken staan! Geen service voor een apparaat dat meer dan €1600,= kost. Nooit meer een BEKO, besteedt uw geld aan iets beters!!!
“Niet tevreden”
Door Christina Put op vrijdag 28 mei 2021
lijkt helemaal nergens op, enorm veel spijt van. Diepvriesgedeelte gaat soms opeens naar -22 of lager en dan bevriest de inhoud van de koelkast. Smelt dan met als gevolg dat alle verpakkingen/waren kletsnat zijn. Vandaag schimmel ontdekt onder de schuiflade
“Eens maar nooit meer”
Door Frans006 op donderdag 18 feb 2021
Wat een enorme slechte producten, een nog slechtere service. Compressor na twee en half jaar kapot, valt niet onder de garantie. Mensen geef wat meer uit voor kwalitatief betere producten dan dit merk.
“Irritant geluid”
Door Henri de Groot op dinsdag 24 nov 2020
Wij hebben in onze tijdelijke huurwoning een Beko koel/vriescombinatie die een super irritant slurpend en bubbelend geluid maakt. Zeker in een open keuken heel hinderlijk, want wij horen het zelfs op 6 meter afstand als je tv zit te kijken. Beko gemaild. Die vinden het normaal en willen er niets aan doen. Zelfs niet nadat ik heb gevraagd of het mogelijk is om tegen bijbetaling een stillere te krijgen. Dom, want wij zijn op zoek naar een koopwoning waar vast en zeker een nieuwe keuken in komt. Dan wel een keuken zonder Beko apparatuur, want voor mij is het een B product.
“Uiteindelijk geregeld”
Door P. Haars op donderdag 22 okt 2020
Werkelijk waardeloos bedrijf. Nu 6 maanden bezig met BEKO, maar men reageert nergens! Al 5x gebeld 3x klachtenformulier ingevuld, maar helemaal niets!!! Uiteindelijk kwam er een monteur die het apparaat afkeurde zodat ik voor het aankoopbedrag een andere mag uitzoeken, maar helaas hoor ik nu alweer 2 weken niets!! Dus zit ik nog steeds met het slechte zwakke apparaat.. Ik adviseer iedereen goed na te denken om iets te kopen bij BEKO want service verdiend een 1..........
“Werkt niet meer”
Door Monique Setola van der Ven op vrijdag 17 jul 2020
Onze koelkast is een Beko RSSA290 en is aangeschaft op 30-09-2016. Na 3,5 jaar werkt het automatische ontdooisysteem niet meer zodat er al maanden een dikke ijslaag op het bovenste deel van de achterwand ontstaat. Deze laag moet elke 2 dagen handmatig van de wand afgeschept. De thermostaat geeft de temperatuur constant net boven het vriespunt aan. Ook na controle door Beko en vervanging van de thermostaat blijft het probleem bestaan. Noodgedwongen moeten wij een nieuwe koelkast kopen. Gewoon te snel na de oorspronkelijke aanschaf.
“Voldoet”
Door Sjaak op maandag 22 jul 2019
De koelkast is van het merk BEKO,tot op heden voldoet ze aan de verwachtingen.
“Prima”
Door Hein op donderdag 18 okt 2018
Het betreft een Beko BCSA283E2S koel/vriescombinatie die prima functioneert.
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.