Getoonde score is op basis van alle ervaringen over Beko vriezers.
Bekijk de 10+ beste Beko vriezers.
Lees 4 gebruikerservaringen over Beko Vriezers. Qasa controleert alle ervaringen op betrouwbaarheid.
Er zijn 4 ervaringen over Beko Vriezers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Onvriendelijke service”
Door Thieu op donderdag 11 mei 2023
We hebben in november 2022 een Beko diepvrieskast gekocht met 5 jaar garantie. Vorige week brak de handgreep af. Gebeld met Electro Tummers en klacht gemeld. Zij hebben een klachtenformulier aangemaakt voor Beko. Maandag j.l. kreeg ik een mail met het verzoek om een foto te maken en deze per mail op te sturen. Woensdag werden we gebeld door iemand van Beko, die mij mededeelde dat er volgende week vrijdag een monteur zou komen om de handgreep eenmalig gratis te vervangen. Dit wil dus zeggen dat, als het nog een keer voorkomt, we het dan zelf moeten betalen. Op mijn verontwaardigde reactie dat dit toch altijd onder garantie zou moeten vallen, werd meneer een beetje onvriendelijk en hij zei: we weten niet hoe u omgaat met de diepvries en het handvat, met andere woorden: het zal wel aan u liggen. Kortom: geen vriendelijke mensen bij Beko en zeker geen 5 jaar garantie op alles. Hopelijk wordt het probleem wel opgelost en komt het niet meer voor !
“Koop niets bij Beko”
Door Koos op donderdag 3 mrt 2022
Ongeveer na 3 jaar ging onze vrieskast, merk Beko Selective kapot, monteur bij geweest, conclusie, kapot dus met5 jaar garantie omruilen, Nee, registratie bij Beko was niet bekend, dus wel omruilen maar met afschrijving en bla bla bla 549 euro bij betalen, ik denk zelf dat Beko hun registratie systeem niet op orde is, bewust want dan hoeven zij niet te ruilen.
Bellen eindeloos bellen, 45 minuten in de wacht, en dan door en of andere Kevin afgebekt worden. ik ben er helemaal klaar mee, tijd voor juridische stappen te nemen. Het verwachtingspatroon voor zo een vrieskast is volgens Uneto-Vni gemiddeld 6 jaar.
Klaar met Bedo, mensen koop niets bij hun, grootte mond en afgezet word je.
Kunnen we niet gezamenlijk aktie ondernemen tegen deze kwalijke praktijken.
“Vriest niet meer”
Door YostaOW op donderdag 10 sep 2020
Voorganger van diepvries 3,5 jaar geleden gekocht. Nu een foutmelding gekregen. En vriest niet meer. Tijdens het contact met service van Beko, krijg ik een aanbod van 350 euro bijbetalen en een nieuwe vriezer zonder 2 jaar garantie terug! En dat is hun enige aanbod. Blijkbaar een bekende fout.
“Voldoet”
Door Sjaak op maandag 22 jul 2019
De vriezer is van het merk BEKO,tot op heden voldoet ze aan de verwachtingen.