Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-KOOK
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels 28 winkels door heel Nederland. Bij I-KOOK doen we niet aan pushverkoop, daarom hebben wij geen keukenverkopers maar keukencoaches. Onze keukencoaches zijn behulpzaam, vakkundig en eerlijk.
De cultuur
Het bedrijf is gebouwd op de mensen, er is een open cultuur en nauwelijks hiërarchie. Bij I-KOOK moet je gewoon logisch gedrag vertonen, steeds in het belang van de klant. Veel regels zijn daarvoor niet nodig. De keukencoaches hebben veel ruimte voor eigen invulling en krijgen veel verantwoordelijkheid om hun klanten blij te maken.
Ervaar een keukencoach!
Steeds zorgzaam. We blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder.
Altijd vakkundig. De keukencoaches van I-KOOK hebben gedegen kennis van zaken, zijn echte vakmensen en hebben oprechte interesse in hoe het echt gaat werken bij jou thuis!
Gewoon eerlijk. We willen je altijd eerlijk behandelen, we hebben de intentie om je de mooist mogelijke keuken te leveren voor de beste prijs!
Wij beloven nooit wat we niet waar kunnen maken!
Mogen we je overtuigen van onze werkwijze?
Kom dan langs in één van
onze winkels of
maak een afspraak.
Meer informatie over I-KOOK
Onze winkels:
www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken:
www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
“De keuken is prachtig”
Door APG op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
Eind november 2023 is onze nieuwe keuken geïnstalleerd. Prachtige keuken van een zeer goede kwaliteit. Wij zijn heel tevreden over de planning van I-kook alsmede over Ron, de man die de keuken voor ons heeft geplaatst. Er waren wat kleine dingetjes aan een deur en een lade. Ron heeft alles voor ons geregeld en de deur en de lade zijn inmiddels door hem hersteld. Over onze keukencoach zijn wij absoluut niet tevreden. Wel een hele vriendelijke man maar voor de rest konden wij het uitzoeken. Dit is later rechtgezet door een andere keukencoach van I-Kook. Dit geeft ons een goed gevoel. En de keuken is prachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Roy op zaterdag 13 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
Tevreden over hoe I-Kook de problemen aangepakt heeft. De keuken staat er prachtig bij.
Reactie of foto toevoegen
“Niks dan lof”
Door Rolf van Eikeren op donderdag 7 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
In mei 2023 hebben wij bij I-Kook Den Haag uitgezocht. Het proces om de keuken samen te stellen verliep erg soepel. Zoals ook vermeld op de website, worden er geen verkooppraatjes gehouden en wordt er niks aangesmeerd. Tijdens het bestellingsproces is er snel en goed contact met de verkoper (Mitchell). De keuken is erg keurig op tijd afgeleverd, en tijdens de montage was er een prettige samenwerking met Serhii (keukenmonteur). Op een klein euvel na (led-sensor werkte niet geheel correct) is de keuken heel erg netjes opgeleverd. I-Kook heeft zodra er een nieuwe sensor binnen was, deze gelijk opgestuurd. Niks dan lof voor I-Kook Den Haag, en voor de service die zij leveren. Mochten we in de toekomst nog een nieuwe keuken willen bestellen, gaan we terug naar I-Kook.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joop Batens op vrijdag 20 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
De monteur werkte snel, vakkundig en netjes. Hij plaatste de keuken en installeerde alle apparaten op vakkundige wijze. Wij zijn zeer tevreden over deze monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend behulpzame verkoper”
Door Sarella op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Nieuwe keuken uitgezocht bij I kook Den Haag. Mitchell de verkoper is ontzettend behulpzaam en luister goed naar je wensen en weet hier je droom keuken op te maken! Mitchell heeft tussen de verkoop en de levering/ plaatsing contact gehouden via de mail. Wij hebben deze service als erg prettig ervaren, communicatie is duidelijk. De plaatsing van de keuken is professioneel uitgevoerd, de lampjes waren kapot bij plaatsing, deze zijn gelijk besteld en direct weer een mail wanneer en hoe of wat. I kook beveel ik zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door K.Doorga op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
We hebben een tijd geleden een review geschreven op Google tijdens het aankoop van ons keuken, dit is zoals in me bericht te lezen vlekkeloos verlopen. Momenteel is ons keuken geplaatst bij ons thuis hier zijn we uiteraard ontzettend tevreden mee. Wij zijn hierin als klant volledig ontzorgd door ons KeukenCoach Awinash Bandhoe hij heeft ons de juiste aandacht gegeven voor dit gehele traject wij willen hem en I-Kook keuken ontzettend bedanken voor dit mooie ervaring en wij zullen volop gebruik maken van ons nieuwe droomkeuken. Wij zullen in ons netwerk meerdere mensen doorverwijzen om net als ik ontzorgd te worden tijdens een aankoop van een keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Fam van Kampen op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
Enkele weken geleden zijn wij op advies van familieleden op bezoek gegaan bij I-KooK in Den Haag Zichtenburg. Wij hebben daar een informatief gesprek gehad met Mitchell. Wij hebben toen onze mogelijkheden besproken m.b.t de aanschaf van een nieuwe keuken. Mitchell ontwierp een keuken naar ons idee zodat wij hem visueel al konden bekijken. Na enkele weken hadden wij toch iets andere ideeën en zijn bij I-KOOK toen terecht gekomen bij Niels welke ons perfect heeft geholpen. Prijstechnisch kwamen wij al snel overeen en zijn tevreden met het resultaat. Prima service!
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken waar we elke dag van genieten”
Door Maltie en Khushi op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Den Haag
We hebben vorig jaar onze keuken een complete make-over laten geven en we kunnen met volle overtuiging zeggen dat het de beste beslissing is geweest sinds wij hier wonen! Kijkend naar het ontwerp: onze keuken is zorgvuldig ontworpen om maximale efficiëntie en gebruiksgemak te bieden. Elk aspect van de indeling is doordacht, met voldoende werkruimte, slimme opbergoplossingen en handige details die het koken een waar genot maken. We kunnen gemakkelijk de ingrediënten sorteren en ons keukengerei netjes opbergen, waardoor we tijdens het koken veel meer georganiseerd zijn. Ikzelf ben vooral dol op het aanrechtblad van hoogwaardig graniet, dat niet alleen een luxueuze uitstraling heeft, maar ook heel gemakkelijk schoon te maken is. Wat betreft de apparatuur in onze nieuwe keuken, kunnen we alleen maar zeggen: wow!
We hebben nu een grote kookplaat waardoor we meerdere grote wokken tegelijk kunnen gebruiken en twee ovens waardoor we niet meer hoeven te wachten totdat een ovengerecht klaar is. De vaatwasser is stil en efficiënt. Onze nieuwe keuken is een droom die onze verwachtingen overtreft: koken aan de ene kant terwijl mijn dochter haar huiswerk maakt aan de bar aan de andere kant. De keuken is een plek geworden waar we graag tijd doorbrengen. Dat begint al vroeg in de ochtend als we aan de bar ontbijten. De lunch eten we ook graag in de keuken en als we 's avonds snel iets moeten eten, is dit ook de perfecte plek. Mijn waardering gaat uit naar Awinaash Bandhoe voor zijn vakmanschap; we wisten niet goed wat we allemaal wilden maar door te luisteren naar onze wensen en behoeften is het resultaat een keuken die perfect bij onze levensstijl past en waar we elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Han op donderdag 18 mei 2023 23 | vestiging Den Haag
Wij zijn zeer tevreden over de keuken die we bij I-kook hebben gekocht. We zijn bij de aankoop niet alleen geadviseerd door de kuekencoach, maar ook door degene die de keuken zou plaatsen. Dit voorkomt veel misverstanden omdat deze persoon ook attent is op de (on)mogelijkheden die in de ruimte voor de keuken aanwezig zijn. I-kook biedt een ruime keuze in kleuren en materialen. Het ontwerp van de keuken is inzhctelijk. Planning en levering zijn goed verlopen. 3 bovenkastjes zijn in de verkeerde maat geleverd, deze zijn opnieuw besteld en daarna geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“A good experience”
Door Heidemarie op zaterdag 18 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Overall a good experience. Was my first kitchen in the Netherlands and I had good support choossing and understanding the process which went very smooth.
Im very happy with the design and look of my kitchen. Avinash was very helpful!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies bij keukenaankoop en plaatsing”
Door Dwight Komproe op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Ik ben goed geholpen. Ik kon mijn wensen uiten en verder kreeg ik advies op maat. Ter aanvullend van mijn wensen.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is na ruim 6 maanden nog niet af”
Door Rauf op dinsdag 14 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Beste IKook, Ik heb jullie, na het bekijken van vele andere keukenzaken, gekozen, aangezien jullie de beste zouden zijn op basis van de reviews. Maar dat blijkt totaal niet waar te zijn. wat mijn droom keuken moest worden en zijn is een hels keuken geworden. mijn keuken is in september 2022 geplaatst en vanaf dat moment ging alles mis. Communicatie met de keukencoach ging heel slecht, hij is vaak niet te bereiken, je wordt niet teruggebeld en de emails worden niet beantwoord. Toen maar zelf een mail naar de directie gestuurd. Je raadt het al, ook van hen geen reactie. We zijn inmiddels in maart 2023 en mijn keuken is nog steeds niet af. Hier nog even een opsomming van alles wat fout gaat:
1. wand strip achter de wasbak was niet op de juiste maat geleverd
2. aanrechtblad was niet goed geplaatst
3. afzuigkap bij het plaatsen stuk gegaan
4. hitteschild voor onder de inductie was niet geplaatst
5. Roestvrijplaat voor onder wasbak was niet mee geleverd
6. achterwand niet op de juiste manier geplaatst
7. Kast onder de bar niet goed geplaatst
8. de afvoer van de afzuigkap was niet goed vastgezet
De keukenzetter gaf bij zijn laatste bezoek bij ons aan dat de hele keuken weer los moest en opnieuw gezet moest worden. Kortom: weer wachten en in de tussentijd alleen maar frustratie en ergernis omdat ik een keuken gebruikt wat amper operationeel is. Ik heb een hoop geld neergelegd waarbij je ook de verwachtte service behoort te krijgen. Op basis hiervan verwachten wij een oplossing voor al deze problemen en een passende compensatie.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door L. Knoester op vrijdag 10 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Blij met mijn keuken van I Kook Den Haag. Met dank aan Ronald en Jan Willem voor het plaatsen en Awinash voor de begeleiding.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is nog steeds niet af”
Door Nv op dinsdag 10 jan 2023 23 | vestiging Den Haag
April 22 keuken in den haag uitgezocht. Meerdere malen terug geweest dingen aangepast. Jaa dat gaat hem worden. Paar weken voor het plaatsten te horen gekregen dat wat we wilde toch niet kon. En toen eindelijk de datum kwam van het plaatsen dacht ik ooohh yess eindelijk. Nou het is een nachtmerrie van aug zit ik al met een keuken die nog steeds niet af is. In oktober voor het laatst contact geweest en in dec de rechtsbijstand erop gegooid. Ben er zo klaar mee. En dit is onze 2e keuken al bij hun de 1e was echt top en de service ook. Maar nu 1 grote flop. En wij zitten er mooi mee.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Ana op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Den Haag
Onze keuken bij I-kook in Den haag, zichtenburglaan gekocht. In eerste instantie heel erg goed geholpen. Murat heeft ruim de tijd genomen en was elke x weer geduldig als wij met een wijziging kwamen (we twijfelden nogal). helaas hield dit al snel op wanneer de keuken geleverd moest worden. In november 2021 de keuken aangekocht en de levering zou april 2022 zijn. de levering was waardeloos. we hebben weken zonder keuken en apparatuur gezeten. afspraken werden niet nagekomen en Murat gaf geef thuis meer, we werden verwezen naar afdeling planning en deze hadden geen telefoonnummer volgens verschillende mensen van i-kook die we aan de telefoon hebben gehad. we konden alleen maar mailen. we hebben te maken gehad met monteurs die nie top kwamen dagen, een monteur die onderdelen van de keuken heeft beschadigd tijdens het plaatsen, diezelfde monteur heeft ook de kastjes verkeerd geplaatst (de ene deur gaat naar rechts open en de ander naar links). apparatuur waar we niet helemaal tevreden over zijn (ze zeiden je krijgt de nieuwste bij levering, blijkt totaal niet waar te zijn). maanden hebben onderdelen op zich laten wachten (we hebben nog steeds geen bestek la? dit zou niet mogelijk zijn in de maten van onze kasten???). qua het meedenken van de kasten is dit ook erg onpraktisch gegaan. we hebben hele onhandige kasten en lades (hadden we natuurlijk zelf beter over na moeten denken maar advies hierin is ook niet gegeven). Al met al een hoop ellende voor een keuken die ons zo een 27duizend euro heeft gekost. Nu januari 2023, nog steeds niet compleet en al beschadigingen. Absoluut niet tevreden en niet aan te raden. In ieder geval niet de vestiging in Den Haag. onze verkoper heeft nooit meer op een mail of telefoontje gereageerd.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Bert & Monique Haring op zondag 20 nov 2022 22 | vestiging Den Haag
In 2018/2019 een aantal malen bij de vestiging in Den Haag langs geweest om al onze wensen voor een nieuwe (greeploze hoogglans schiereiland) keuken met Miele apparatuur te bespreken. Altijd zeer plezierig, met goede ideeën van de adviseur geholpen. De levering verliep naar tevredenheid en de keuken is vakkundig geplaatst.
Wat echter nog belangrijker is, is de after-service. In de loop der tijd zijn er namelijk toch wat zaken naar voren gekomen die hersteld dienden te worden (afstelling deurtjes, LED-verlichting e.d), en zelfs na 2,5 jaar werd dit zonder enig probleem door hen opgepakt en verzorgd. M.a.w.: we kunnen iedereen firma I-kook warm aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Na 8 maanden nog niet af”
Door Thea Verhagen op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
Ik kan wel huilen keuken 17000 euro bijna een jaar geleden besteld keukens zijn mooi maar de af werking is vreselijk en een fouten dat er gemaakt worden niet te geloven. Te veel om op te schrijven keuken is nog een zooitje er moet nog een kast komen deur ven de was machine is nog niet geplaatst. Verder krijg ik geen contact met i kook in de haag ik ga rechts bij stand in schakelen verder nog zo veel mis te veel om op te schrijven ik zit nog in de rot zooi na 8 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken na 7 maanden nog niet opgeleverd”
Door Jh van der meer op woensdag 20 jul 2022 22 | vestiging Den Haag
Slechtste service ooit. Je betaalt 11.000 euro voor n keuken (wie heeft het niet in een oude sok liggen) en na de bestelling vervalt elke service. Keukencoach is n mooie term, maar die invulling wordt er niet aan gegeven. In november geplaatst. Allerlei fouten door het bedrijf dat ingezet wordt voor het plaatsen. (Gebroken granieten blad, afzuigkap niet aangesloten, niet afgekit, vaatwasser kapot geboord, afdeklatjes scheef gezaagd en met kit vast geplakt, niet passende plinten.....ik kan nog even doorgaan) Kan ik overheen komen, maar het vervolgens oplossen vergt intens lastig vallen met e-mails, whatsappjes etcetera. Ik ben twee "service" beurten verder. Juni was de laatste. Vaatwasserdeur probleem nog steeds niet opgelost. Het is eind juli en ik app net de manager die aangeeft dat de meneer die m'n service beurt over had genomen omdat de keukencoach in Den Haag 0 voldeed kennelijk met vakantie is. (Zonder mij iets te melden). Dus ik was aan t mailen naar iemand die weken weg is.
Ze zetten er vast wel weer vaart achter nu maar na 7 maanden een keuken niet volledig kunnen opleveren is echt schandalig. Service na sales is 0,0. Ik heb me 7 maanden onthouden van het plaatsen van een review omdat iedereen een tweede of derde of vierde kans verdient. Maar de vijfde is me te veel geworden. Klantenservice bestaat niet. Keukencoach bestaat niet. Mooie keukens wel. Maar de gebreken zijn niet te doen met dit bedrijf. Foutje maken ja prima. 7 maanden laten wachten op m oplossing op problemen die bekend zijn bij de eerste plaatsing is belachelijk. Niemand neemt verantwoordelijkheid tot je vervelend wordt of aangeeft misschien juridische stappen te ondernemen. Maar dat elke twee maanden moeten roepen is niet de bedoeling denk ik. Ik ga er vanuit dat de manager er voor zorgt dat M'n keuken uiteindelijk correct opgeleverd wordt. Boodschap voor kopers is wel dat je bij I kook geen onbezorgde aankoop doet (niet gebaseerd op mijn ene slechte ervaring, maar meer gebaseerd op de reviews hier en op alle andere op Google te vinden reviews over dit bedrijf).
Reactie van I-kook: Dank voor het delen van uw ervaring. Ik snap dat u ontevreden bent over het voortraject. Dat verdient niet de schoonheidsprijs en heb ik ook met u besproken. Met betrekking tot de recente gebeurtenissen: onze medewerker had de laatste bestellingen met u afgestemd en onderdelen laten bestellen bij onze leveranciers. Alles loopt nu zoals afgesproken met u, echter had hij helaas niet doorgegeven dat hij vervolgens ook enkele weken met vakantie ging en dus persoonlijk niet bereikbaar zou zijn. Begrijpelijk dat dit voor u vervelend voelt, echter loopt alles zoals recent is afgesproken. Eelco Brand operationeel directeur
Reactie of foto toevoegen
“Totaal niet tevreden”
Door Elizabeth op zondag 17 jul 2022 22 | vestiging Den Haag
If you read this review because you consider the services of I-Kook, I encourage you to read further and make a well informed decision. Short version: Change in design after signing the offer, delayed delivery, poor installation process, wrong size cabinets and colors, mistakes during installation, mistakes in the design, missing appliances, poor communication with I-Kook specialist and lack of response from I-Kook management, currently hired a lawyer to help with the process and hopefully getting our money back since they do not want to remediate our situation.
Long version: We have started our process about 2 years ago (for a new build house). The initial ordering process went somewhat good. Our specialist listened to us, made the design and delivered the plans. The nightmare started after we have signed the proposal (most of our pre-agreed desires although were promised to be included in the designed later, were not possible anymore. So we were advised to reconsider our wishes and compromise). About 4 month ago when the Kitchen had to be ordered, it was done in a very rushed way and as a result our kitchen arrived incomplete and many cabinets were of a wrong size and even colour. Most of our appliances up to this day are missing (refrigerator, freezer, stove, oven). The delivery happened eventually, with one unexpected reschedule, but the installation.... was a nightmare.... after 2 failed reschedules, it has been cancelled the third time (they have asked us to come at our apartment 2 days in a row: Sunday and Saturday at 7am and no one showed up without emails or phone calls to reschedule or cancel the appointment). This is ridiculous, the customer is not the focus of their services for sure. I've never experienced such poor quality of service EVER. Emails are poorly followed-up and with delay, phone calls are not returned despite having asked for URGENT call back. Just ignored.... We were forced to go directly to I-Kook office to get to talk to someone. The result was disappointing: to all our questions the "kitchen coach" was claiming "I am only a guy selling kitchens in the store and I am not responsible for the delivery of the kitchen itself or installation, I cannot do anything". We asked for phone numbers and names of the responsible ones, he did not provide any stating that he will do it himself but no follow-up whatsoever.
Here is a list of the problems of our kitchen and what went wrong:
1) Delayed deliver (2 weeks later) and poor installation (after 3 reschedules the installer failed to install the entire kitchen. Up to this moment we have a half installed kitchen in our apartment). I will try attach pictures to show the magnitude of the problem.
2) The countertop was cut wrongly by the installer and does not fit the sockets on the wall. Currently, work on these sockets was not finalized and these are connected but exposed and unusable. There is also concern of safety as these exposed sockets are locate close to the water source which we use constantly.
3) Many cabinets were delivered in wrong sizes and wrong colours as a result the installation was not possible.
4) Even though we have paid the entire sum of the kitchen many of our appliances were not delivered. Currently we are missing :the refrigerator, the freezer, the oven, the stove. They have delivered only the hoot (not installed because it does not fit the cupboard it was supposed to go in), microwave and the dishwasher (which we cannot use because the door to it was not installed). Worth noting that they have provided us with temporary stove and fridge (which arrived dirty and I had to wash).
5) The handles to the drawers as well as some mechanisms were half installed (we cannot open all of our cabinets)
6) The side panels of the island are not completely painted and are not shaped (as the front). The back part of the side panels is flat (with no decorative shape) and not the right colour (just plain white with marker writing).
7) Some parts of our design is not possible to install such as the push open buttons of some cupboards and the water filter.
8) We have observed during the use of the microwave that the door is not stable and does not align properly when used. (During the initial installation in June, the installer tried to fix this but after several usages, the problem of misalignment reoccurred).
I am sure some of the details are escaping me now.. but the story is more or less like this. All these problems were communicated to I-KOOK yet they did not react in any ways. We were forced to go to a qualified lawyer for council and advice. Now we are trying to get our money back since I-Kook did not want to remediate (not even respond to our requests and questions). Worth noting that we have filed several official complaints to the management of I-Kook via the formular on their website (again because there are no emails to direct people or phone numbers) but they were not answered not even an email confirmation that the formular was successfully submitted). It is of course up to you to decide whether you want to go ahead and use their services (I would not recommend) and if you do so, I hope your experience will be better.
Reactie van I-Kook: Thanks for your valuable input. Except for one design issue everything is quite clear. The factory made a few mistakes, these are resolved but due to holidays delivery will not be before September. Furthermore, due to worldwide shortage of appliances, not all ordered items could be delivered yet. We've tried to help with loaners so you can use the kitchen. We are confident in the end all issues will be solved but do fully understand your frustration! We will work hard to regain your confidence. Eelco Brand, operations I-KOOK
Reactie of foto toevoegen
“Voor de vijfde keer verkeerde frontje”
Door Claudia Wever op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Den Haag
Na een jaar is de keuken nog altijd niet af. Vandaag voor de vijfde (!) keer het verkeerde frontje ontvangen, dus nu kunnen we weer een paar maanden gaan wachten. En dat is alleen het laatste euvel in een heeeeeeele lange reeks...
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met het resultaat”
Door Arnold op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Top showroom keuken mogen afhalen, Awinash heeft ons uitstekend geholpen. We kregen in Den Haag alle ruimte en tijd om de keuken tijdens openingstijden uit elkaar te halen, een hoop werk maar we zijn super blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Hind Amazyan op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
We zijn onwijs tevreden met de keuken! We zijn super goed geholpen en begeleid door de heer Awinash. Mijn ouders zijn er heel erg blij mee. Al met al een dikke tien. Bedankt Awinash!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Johan Letsch op vrijdag 20 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
We zijn geholpen door Awinash. We zijn zeer tevreden over de Service van I-KOOK.
We zijn echt blij met de keuken. Simpel maar super Luxe. Awinash bedankt voor alles.
Reactie of foto toevoegen
“Thanx I-Kook”
Door Bo op donderdag 19 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Wij hebben ons keuken binnen gekregen zonder problemen alles zat er bij! Zoals afgesproken alles nagekomen keuken laten monteren door een ander partij en dat ging helemaal perfect omdat de leidingschema perfect was en alles op maat. Dus we zijn meer dan tevreden met onze keuken. Thnx ikook team
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met Siemens apparatuur”
Door Yvonne en Marc op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Vriendelijk en bijzonder goed geholpen door verkoopadviseur Awinash. Op wat kleine schoonheidsfoutjes na zijn we verder goed te spreken over IKook en de keuken met Siemens apparatuur ! Goede prijs/kwaliteit verhouding! We hebben zelf de beton cire aanrecht laten maken. Daarbij een mooie Elica inductieplaat en Celsius heetwaterketel kraan van IKook laten inbouwen. Al met al zijn we bijzonder tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bejna op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
Een keuken gekocht bij I-KOOK. Heb alles naar wens kunnen inrichten, kleur, materiaal, inbouwapparatuur. Keuken is op tijd geleverd zonder enige krassen of schade. Dus ben er zeker tevreden over. P.S: Let erop dat je rekening houdt met je afzuigkap/filter en let er even op dat je je werkblad (aanrecht) zelf dient te snijden indien je zelf monteert.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed verlopen”
Door R Schapers op dinsdag 5 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
Prima aankoopervaring, op tijd geleverd helaas niet compleet, vaatwasser niet geleverd, geen afleverbon/ pakbon om te controleren en niets getekend. Betaling kon ook niet plaats vinden omdat snoertje van pinapparaat niet bij spullen van chauffeur zat. Verkeerde type Bora-kookplaat geleverd, binnen 2 dagen omgewisseld. Vaatwasser zou week 13 geleverd worden, helaas niets gehoord van I-Kook den Haag, opnieuw gebeld, volgende belofte begin week 14, dinsdag 5 april zou vaatwasser geleverd moeten worden, helaas opnieuw gebeld met de vraag om een reactie en leverdag/datum. Helaas wederom niets gehoord. Structureel wordt er niet pro-actief gereageerd of helemaal niet. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Cees en Jolanda op zondag 3 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
In ons huis van 1920 paste geen (standaard) keuken, en begonnen onze zoektocht op internet en kwamen uit bij I-KOOK in Den Haag. Ons eerste gesprek met Awinash voelde meteen goed, er werd met ons meegedacht zonder verkoop praatjes. Nadat we er een paar dagen hadden over nagedacht hebben we een tweede gesprek gepland. Met Awinash de puntjes op de i gezet en over gegaan tot koop. Tijdens de plaatsing (bij prijs inbegrepen) bleek het eiland niet goed te passen ivm scheve muur. Dit werd tijdens plaatsing direct door de monteur vakkundig opgelost. Dank jullie wel we hebben een keuken om trots op te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Amazyan op woensdag 30 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Service, klantvriendelijkheid en het meedenken was top. Door Awinash uitstekend geholpen bij het maken van mijn keuze. Uiteindelijk heb ik een prachtige keuken, ben ontzettend tevreden over.
Reactie of foto toevoegen
“In bestaande keuken inbouwmagnetron gemonteerd”
Door Dick Sikkes op vrijdag 25 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
In een bestaande keukenkast is door I-Kook een nieuwe Atag Magnetron gemonteerd. Een best lastig klusje, o.a. qua maatvoering, maar dat is perfect uitgevoerd. Niets beschadigd en het staat en werkt weer perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Hallensleben op maandag 14 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Eerlijk en meedenkend. Komen de afspraken goed na.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen met het ontwerp”
Door Conny Timmermans op vrijdag 4 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Super blij met onze keuken gekocht bij i-kook Den Haag. We zijn heel goed geholpen door Awinash met het ontwerp. De kwaliteit van deze keuken is fantastich.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken”
Door Errol Franchimont op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Den Haag
Van het begin tot het eind super geholpen. Van de verkoop met Awinash Bandhoe en het leveren van alle spullen tot het installeren van de keuken door Technisch Onderhoudsbureau Gifa, Top! Super blij met het uiteindelijke resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“I-Kook is heel flexibel in aanpassingen”
Door Folkert Burghout op dinsdag 8 feb 2022 22 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken besteld bij Murat van I-Kook en ben er super blij mee! Murat heeft me geholpen met het design voor een keuken op maat en het resultaat is super. Prijs/kwaliteit verhouding is ook heel goed. Daarnaast is I-kook ook heel flexibel met aanpassingen die ik later in het proces deed. Zou I-Kook Den Haag en Murat aan iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit geen keuken kopen hier”
Door Anita Schults op vrijdag 7 jan 2022 22 | vestiging Den Haag
Begin 2020 een keuken gekocht begon al goed bij het inmeten. Dat was verkeerd gegaan en daar kwamen ze achter bij het bestellen van de keuken. In april werd de keuken half geleverd. Paar weken later na een hoop gebel en gemail kwamen eindelijk de vaatwasser en oven en de rest. Maar het blad was weer niet goed. Eind oktober weer een keukenblad geleverd nu weer vol met krassen. Deze heeft tot gisteren in de tuin gestaan want toen werd die eindelijk opgehaald. Gister 2 bladen geleverd en je raad het al al weer niet het goede keukenblad!! Nu na bijna een jaar nog met een keuken die niet af je kan niets tegen de achter wand doen want dan moet je eerst het goede blad hebben. Wat een slechte service voor mij nooit en geen keuken meer hier.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met de hulp van de keukencoach”
Door Galliet op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Den Haag
Na langs vele keukenzaken te zijn geweest was het bij IKook eindelijk raak. De keukencoach Awinash heeft mij stapsgewijs geholpen en hij kwam met creatieve oplossingen. Hij dacht mee met het budget, behoefte en haalde het maximale eruit. Bij de levering kwam de spoelbak niet mee, maar Awinash kwam met een snelle, werkende oplossing waardoor ik geen vertraging opliep. Erg tevreden met de keuken en de hulp van de coach!
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende keuken”
Door Arjan Manders op donderdag 25 nov 2021 21 | vestiging Den Haag
Bij het eerste contact met verkoper Awinash meteen al een goede indruk. Samen hebben we een schitterende keuken ontworpen voor een nog leukere prijs/kwaliteit. Het is een plaatje geworden en after sales waren prima. Kleine opleverpuntjes werden, ondanks langere levertijd ivm corona, opgepakt.
Reactie of foto toevoegen
“I strongly recommend I-Kook”
Door ARINDRA CHAKRABORTY op dinsdag 26 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Kitchen Design - 5/5 | Kitchen quality – 4.5/5 | Company maturity model – 4/5 | After support/warranty – Yet to be assessed
Kitchen Design – After visiting many Kitchen Providers (Ikea, keukenconcurrent, keukenkampioen, Brugman, Hornbach, Grando, KVIK and some small stores) I reached to I-Kook. My first interaction with Awinash Bandhoe (Den Haag) made immediate difference with all previously visited vendors. Very talented and dedicated person to help customers. I am amazed with his suggestions and design skills and within a 30 minutes discussion he was able to provide me a design which I was searching from other vendors earlier. Computer design measurements were also validated by Awinash after visiting home which end up with nice kitchen.
Kitchen Quality – Germany made kitchen always exceed quality expectation, same applies to I-Kook Kitchen. After using 1 month, I can safely say it's a good choice.
Company Maturity Model – Solving customer's need Proactively is not there, as a customer you have to follow up for your questions/delivery. My kitchen delivery was delayed by 5 days, but no proactive communication made by Operation department. I am lucky to get Awinash who helped me through out and coordinating the entire process internally till I received the Kitchen.
After support – I am using since 1 month, hence yet to assess the quality of service (after support).
To summarize – I strongly recommend I-Kook as my overall experience mostly satisfactory. If you are visiting Den Haag, try to get hold of Awinash for getting your dream kitchen designed.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken voor ons droomhuis”
Door Robert & Jeanine op woensdag 20 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Tijdens deze huizengekte hebben wij ons droomhuis gevonden. De staat van het huis was goed maar de keuken omdat deze naar de kamer ensuite gebracht was ontbrak nog. Natuurlijk enerzijds een voordeel omdat dit naar eigen smaak ingevuld kon worden maar anderzijds moest er snel een oplossing komen. Na wat bezoekjes her en der én tevens positieve ervaringen van familie kwamen wij bij I-Kook Den Haag terecht. Wij werden vriendelijk en hulpvaardig geholpen door Awinash. Wat eerst een ramp leek van maanden leven zonder keuken begon nu op een droomhuis met droomkeuken te lijken. Het contact verliep vlot en voorbeelden en ideeën werden aangedragen. Uiteindelijk hebben wij maar een korte periode zonder keuken gezeten en staat er nu iets om trots op te zijn. Wij zijn erg gelukkig met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“I-KOOK”
Door Martino Heesen op dinsdag 12 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Zomaar eens binnengelopen bij deze vestiging. Onze dochter en schoonzoon hebben hier een keuken gekocht en zelf geplaatst, alles was compleet en op tijd geleverd dus wij dachten 'eens zelf zien hoe dat daar gaat'. Eerst even rustig rond gekeken en na ongeveer 15 minuten sprak ik een verkopen aan en die gaf aan dat hij wel tijd voor ons had omdat een afspraak niet op was komen dagen.... Wat een geluk dacht ik toen nog een beetje sceptisch; de verkoper heeft tijd voor ons hahahahaaa
Maar goed, we raakten in gesprek, gaven onze wensen door en na een kleine twee uur hadden we een keuken gekocht. Goed geholpen door Awinash en inmiddels staat de keuken (zelf geplaatst) en maken we er met veel plezier elke dag gebruik van. Levering (na enig aandringen want Corona) op tijd en compleet. Duidelijke instructies erbij. Alles onbeschadigd ook nog, top dus!
We hebben alleen de keuken en de kraan (Quooker) hier gekocht, de apparatuur zelf online bij diverse leveranciers. Om voor het predikaat 'super' in aanmerking te komen is excellente dienstverlening nodig. Omdat ik zelf heb geplaatst is dit predikaat lastig te krijgen. Met het alleen leveren van de keuken kan je nou ook weer niet zo erg veel verkeerd doen. In ieder geval was ik wel aangenaam verrast dat Awinash ruim na de levering contact opnam om te vragen of alles was gelukt ,et het plaatsen en naar wens is. Dus de after-sales is in ieder geval een aandachtspunt bij I-kook, daar doet men iets mee. Ik zou hier mijn vrienden wel heen durven verwijzen als ze in de markt zijn voor een keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door René Meijster op dinsdag 25 mei 2021 21 | vestiging Den Haag
In januari 2020 is onze nieuwe keuken geplaatst. Na wat opstartproblemen (wel vaker bij een nieuw keuken toch?) genoten we van een toffe keuken. Na meer dan een jaar bleken er problemen met de achterplaat. Er werd toen niet alleen meegedacht door de monteur van i-kook wat een geschikte oplossing zou zijn, maar deze oplossing werd ook binnen enkele dagen tot stand gebracht. Kortom: uitstekende service!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door J. van Straalen op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Den Haag
Via internet hier gekomen, als wij er langs hadden gereden waren we waarschijnlijk voorbij gegaan. Maar binnen in de showroom heel fijn geholpen door Jimmy Bonsel. Niets opdringen maar juist meedenken. Hij heeft overal de tijd voor genomen en ons op ons gemak gesteld. Natuurlijk meerdere bedrijven bezocht maar bij I-KOOK gekocht.
Aanvulling ontvangen 16 maart 2021: De keuken is donderdag 11-03 geleverd en vrijdag 12-03 geplaatst. De monteur/installateur, John, is een ervaren vriendelijke man. Op een kleinigheid na, zijn wij tevreden. Wij hadden bij de achterwand ook bekleding besteld voor de standleiding en een vensterbankje welke zich naast het kooktoestel bevinden. Dit was er niet bij. Hierover is al contact over geweest met de adviseur en dat wordt z.s.m. opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Tirza Winters op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij hebben van de zomer een huis gekocht waar we een hele nieuwe keuken in wilden plaatsen. We zijn naar zoveel keukenwinkels geweest, maar voelden ons het meest prettig bij I-Kook. Zo moeilijk kiezen was het, maar met een afspraak van 3,5(!) uur en een onwijs behulpzame medewerker, hebben we een keuken uitgezocht. En we zijn er zó blij mee! Het plaatsen is helemaal goed gegaan, alle communicatie was duidelijk, ze zijn vaker dan 1 keer in komen meten en hebben contact gehad met onze aannemers om alles af te stemmen. Een hele fijne ervaring, we zijn niet meer uit onze woonkeuken weg te slaan ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken komt maar niet af”
Door Sita op vrijdag 30 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
I-Kook Den Haag verdient niet eens 1 ster !!! We hebben op 21 mei 2020 hier een keuken gekocht voor € 20.500 (ordernummer: HL 131018). De keuken zou worden geleverd op 3 augustus, maar uiteindelijk werd het vanwege "Corona" geleverd op 24 augustus. Daar hebben toen alle begrip en geduld voor getoond, maar we zijn nu 2,5 maanden verder en de keuken is nog steeds niet af! Volgens I-Kook ontzorgen ze hun klanten van A tot Z. Voorlopig lijkt het ABC van dienstverlening al een brug te ver voor dit bedrijf. We moeten steeds zelf contact opnemen, anders horen we niets van hen. Keukencoach Awinash reageert niet op onze terugbelverzoeken en mailtjes. Ook zijn vervanger of waarnemer Andrew belooft van alles, maar doet niks en belt ook niet meer terug. We dachten een droomkeuken te kopen, maar I-Kook heeft ons een nachtmerrie bezorgd. Koop hier vooral een keuken als u wil ervaren hoe het is, om als een bedelaar behandeld te worden. Voor ons rest nu weinig anders dan om binnenkort een advocaat in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door menno op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Nooit nooit nooit maar dan ook echt nooit meer I-Kook! Vandaag, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze "nieuwe" keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni....2019.... Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.
Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven. En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben. Maar tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.
Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.
Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...? Naar aanleiding van onze reactie ("We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.") ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn..... Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen.....
Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is. Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.
Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel. Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden (of waarvan we ons afvroegen of wij nou niet pietluttig waren). We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.
Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw. Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen. Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).
Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (...) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.
Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: "wat nu?". Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?
We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.
Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)
Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo'n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst. Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.
En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast.........?
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Willem op woensdag 19 aug 2020 20 | vestiging Den Haag
Keuken op afstand gekocht vanuit Bonaire. Prima geholpen met keuze alternatieven. Goede werktekeningen en uitstekende kwaliteit in relatie tot prijs. Betrouwbaar bedrijf met goede customerservice! Een aanrader.
Aanvulling ontvangen 27 augustus 2020: Keuken is afgeleverd en lokaal gemonteerd. Alles functioneert naar wens.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Andre op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht en zelf geplaatst alles was goed geregeld
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden over service maar alles opgelost”
Door Katherine Baranova op zaterdag 21 dec 2019 19 | vestiging Den Haag
A large kitchen of 25000 was beautifully designed by Jerry and we got really good advice. However we were less happy with the Installation and communication afterwards. At the end, we found a way to get attention and the remaining bits were all fixed.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Glenn van Polanen op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Heel goed geadviseerd en geholpen door Rachid. Mooie keuken gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Goed geïnstalleerd. Ik zal i-kook zeker aanbevelen en dit verkooppunt.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Trees op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
wij hebben een keuken gekocht en is helemaal naar ons zin, ondanks wat tegenslagen, welke direct door I-kook zijn opgepakt en rechtgezet. i-kook loopt niet weg voor zijn verantwoording SUPER, I -kook doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Ja ik beveel I-kook van harte aan bij mijn vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden klant”
Door Kim Karhof op dinsdag 12 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht bij de eigenaar/ filiaalhouder zelf. Ik heb best veel geld betaald. Ik zeer ontevreden over de manier waarop het afgehandeld is. Zoveel miscommunicatie en dat werd allemaal op mijn bordje gelegd, terwijl hij zijn zaken totaal niet op orde heeft.. Van een ingebouwd stopcontact in mijn kookeiland, die er niet in zat en waarvan hij zei dat ik dat nooit had besteld bij hem, tot aan electra die niet in de bouwtekening was gezet en ik dus mijn lampjes onder mijn kastjes niet aan kon doen. Een spoelbak die absurd gekrast was na 1 dag gebruik en het lekplaatje eruit sprong en hij zei dat er een monteur kon komen, maar dat dan wel voor mijn rekening kwam als bleek dat ik het ondeugdelijk had gebruikt (ja, ik had er namelijk in afgewassen!) Tot aan een raam dat eruit moest om de keuken te leveren, terwijl ik duidelijk had gezegd dat het door het trapgat paste en ze dus weer wegreden met mijn keuken. Hij zei dat ik per sé de keuken af moest rekenen 24 uur voor levering, terwijl dat helemaal niet de policy is van IKook, je, mag altijd bij de chauffeur pinnen. De toon waarop hij tegen mij sprak, omdat ik nog niet betaald had, was absoluut niet ok! Kan ik een vrouw alleen zijn, maar zo'n toon sla je niet tegen je klanten aan..Of ik mijn limiet dan wel verhoogd had. En ik had dat van het trapgat, nooit doorgegeven zei hij... De keuken is in november geplaatst en nu pas is er een monteur geweest om iets aan mijn klachten te doen. Ik heb heel vaak gemaild, gebeld over mijn klachten, maar ik moest zowat smeken om garantie. Uiteindelijk heeft 1 van de directeuren mijn zaak bekeken ( hele aardige en behulpzame man) en heb ik in ieder geval de kosten van de electra die achteraf nog moest worden gedaan, door zijn nalatigheid, teruggekregen. Kortom, ik ben een zeer ontevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Grote teleurstelling”
Door E. F. op woensdag 6 feb 2019 19 | vestiging Den Haag
tsja, niet voor herhaling vatbaar op geen enkele mogelijke manier. I-kook was als preferred leverancier benoemd bij ons nieuwbouw project. leuke ervaring in showroom, prachtige keuken samengesteld, betaald en toen begon de ellende.
- bij levering bleek het blad van ons kookeiland niet op maat gemaakt te kunnen worden, was wel beloofd.
- stopcontacten niet op juiste plek aangebracht, zou wel gecontroleerd door i-kook zijn
- achterwand waren ze kwijt, maar gingen ze wel zoeken.
- steunen kookeiland op verkeerde maat besteld. binnen 3 weken nieuwe... duurde 2.5 maand!
Mooiste.... deze keuken heeft echt heel veel geld gekost. door verkeerd advies kon ons blad niet op maat gemaakt worden en moeten wij extra spatranden bestellen en betalen! willen wij eigenlijk niet, zonder vinden wij mooier. enfin..2.5 maand op gewacht.... niet geïnformeerd en de dag voor de monteur langskomt komt mail met strekking (lees dreigement) ... betaald u ons de resterende paar euro's... anders komt de monteur niet. serieus? ik heb al duizenden euro's betaald zonder te klagen!
Teleurstelling is groot! spatranden zijn namelijk bezorgt... Op de verkeerde maat. nu na 3 maanden is de keuken nog steeds niet af! Voor deze geleverde service had ik ook terecht gekund bij een van de keukenboeren waarvan we weten dat de service "bijzonder" is. Het positieve .... complimenten voor monteur Ron!!!! hij is de enige reden dat ik nog wacht op de spatranden. mijn verzoek aan hem was namelijk alles maar te laten zitten. geen zin meer of vertrouwen in ikook.
Reactie of foto toevoegen
“Engelengeduld”
Door C. L. DEN Heijer op maandag 10 dec 2018 18 | vestiging Den Haag
Heb eerder een review geschreven. Wil deze wel bij stellen. Veel pech gehad bij het afleveren van onze apparatuur. Leek wel of er een olifant overheen was gelopen. Gelukkig werd alles opgelost. Keuken pasten niet helemaal. Maar ook goed verholpen. Onze dank gaat uit naar Rachid die wel engelen geduld heeft gehad met ons. Zal ikook zeker aanraden bij anderen. Tip ook degene die leiding geeft mag best wel eens feed back geven. Rachid bedankt voor alles. Voor ons bent jij nummer 1 bij ikook.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Regina op donderdag 30 aug 2018 18 | vestiging Den Haag
Een bedrijf om zeker aan te bevelen.De begeleiding voor het ontwerp door Jerry was zeer prettig en professioneel. Aan al mijn wensen werd voldaan waarbij we tot een goede prijs/kwaliteit verhouding kwamen.Ook de plaatsing van de keuken verliep perfect. Alles paste tot op de centimeter waarbij de monteur Ron een zeer kundig aandeel in had. Al met al een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door P.Gubbels op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Den Haag
Een nieuwe keuken, en ik ben goed geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Martijn Hakman op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Den Haag
Een keuken en ben erg goed geholpen. De keuken is tevens van hoge kwaliteit en we zijn er zeer content mee. Aandachtspunt zijn de naleveringen, we kregen een kast niet geleverd en het duurde erg lang voordat deze werd na geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Na stroeve start opgelost in goed overleg”
Door leon van berkel op donderdag 17 mei 2018 18 | vestiging Den Haag
In eerste instantie werden we goed geholpen door een medewerker. We hebben er dan ook een mooie keuken aan over gehouden met goed apparatuur. Maar de service was meerdere malen ondermaats:
1) bij opvragen van technische tekening voor onze aannemer, geven ze eerst niet thuis (3 keer gehoord dat we zouden worden teruggebeld en dan niks horen). Uiteindelijk sturen ze de tekening van een andere keuken(!).
2) Ik vroeg telefonisch aan i-kook hoelaat de monteur zou komen en krijg 9 uur te horen. Aangezien wij er nog niet woonden, heb ik speciaal iemand geregeld die er zou zijn. Belde de monteur me boos op om half 8, vragen waar ik was....
3) Monteur wil de barplank bevestigen. Ik vraag hen de barplaat op maat te zagen en krijg te horen dat dat niet kan. Dat had i-Kook moeten doen. Maar medewerker gaf aan dat ze standaard 1 meter brede barplanken meegeven die de monteur dan op maat zaagt. Als ik medewerker daarmee confronteer zegt hij dat ik het verkeerd heb begrepen. En ik mocht weer lappen voor een nieuwe barplank op maat.
4) Medewerker wist bij de verkoop dat we een afzuigkap met filter nodig hadden. Maar die zat er niet bij. Hij wilde er wel een filter voor mij bestellen tegen meerkosten uiteraard. Bij het monteren hiervan kwam ik erachter dat hij de verkeerde filter heeft besteld voor mij.
Conclusie: De keuken zelf is wel oke, maar medewerker heeft het toch meermaals verprutst.
Aanvulling ontvangen 27 mei 2018: Ondanks een wat stroeve start zijn alle problemen steeds in goed overleg opgelost en kunnen wij genieten van een mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles bij elkaar erg tevreden”
Door Bram op vrijdag 6 apr 2018 18 | vestiging Den Haag
Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken, maar de verkopers van twee verschillende zaken uit de Mandemakers-groep wilden totaal niet luisteren naar mijn wensen, en bij elke opmerking van mijn kant over de te hoge prijs werden wel zaken uit de offerte geschrapt, maar werd de keuken uiteindelijk niet goedkoper. Geen succes dus en ik heb mijn voornemen een tijdje laten rusten. Ik ben vervolgens eens op Google gaan zoeken welke keukenzaken in de regio Den Haag nou de beste waardering kregen. Dat bleken I-Kook en een zaak in het Forepark te zijn. Dus maar eens bij I-Kook langs. Verkoper Leen Witter bleek wel te luisteren en tekende de keuken die ik zelf voor ogen had, en ook nog voor de prijs die ik zelf in gedachten had. De keuken is door het montagebedrijf netjes in het werk op maat gemaakt en schoon en volledig functionerend opgeleverd. Enige kleine kanttekening is een kastje dat later nog geleverd zou worden. Dit heeft een tijdje bij I-Kook in het magazijn gelegen, maar is uiteindelijk na een herinnering van mijn kant alsnog geleverd en gemonteerd. Alles bij elkaar erg tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel geholpen”
Door Blonk op zaterdag 3 feb 2018 18 | vestiging Den Haag
Professioneel geholpen door Rachid. Heeft goed geluisterd naar wensen en ideeën en kwam ook met adviezen en inbreng. Niet sturend naar een bepaalde keuken of apparatuur en dat vonden wij prettig. Ook de verdere afwikkeling door I-Kook en bezorging door Meubeltaxi was goed en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door P. Brouwer op dinsdag 30 jan 2018 18 | vestiging Den Haag
Goede service goede nazorg en een goede keuken. Bedankt team Den Haag.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Stellaard op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Den Haag
In juni 2017 kochten wij een dure keuken bij I-KOOK te Den Haag. Ons appartement werd op 25-8-2017 opgeleverd en de nieuwe keuken werd geplaatst op 7-9-2017. Helaas bleek de keuken door I-KOOK niet goed ingemeten en het technische schema in spiegelbeeld geprojecteerd. Hun monteur heeft tot aan 30-10-2017 verschillende dagen getracht om alle mankementen te herstellen. Door de verkeerde inmeting en het leidingschema in spiegelbeeld hebben onze aannemer en electriciën extra werkzaamheden moeten verrichten om alles te herstellen. De aannemer heeft door bovenstaande werkzaamheden aan ons een factuur gestuurd die vervolgens door I-KOOK niet betaalbaar werd gesteld met de mededeling dat betreffende werkzaamheden grotendeels door hun monteur zouden zijn verricht. Talloze gebreken zijn geconstateerd waardoor wij zeer ontevreden zijn over I-KOOK. Communicatie met hun bleek zeer onvoldoende! Onlangs hebben wij wederom een gebrek geconstateerd aan een lade van de keuken. I-KOOK beloofde deze schade met zeer grote spoed te verhelpen; maar nog steeds na 2 maanden géén herstel! Al met al een zeer teleurstellende ervaring met I-KOOK. Absoluut geen aanrader om bij I-KOOK een keuken aan te schaffen. Helaas moeten wij dit constateren!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Van Beek/Rijsdijk op zaterdag 9 dec 2017 17 | vestiging Den Haag
Op een paar probleempjes na, die zich altijd voordoen in een dergelijk project, is alles uitstekend voor elkaar gekomen. Vooral ook door de uitstekende hulp en adviezen van jullie keukencoach Jerry M., die fantastisch met ons meedacht en belangrijke creatieve inbreng had in het nogal afwijkende project dat wij voor ogen hadden. Uiteindelijk hebben we een keuken gekregen waar wij geweldig blij mee zijn en elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Drama”
Door S.M. op woensdag 1 nov 2017 17 | vestiging Den Haag
Super slecht! Bij I-Kook een keuken kopen is een drama. I-Kook houdt zich niet aan de afspraken, Momenteel hebben ze geen keuken monteurs en laten opdrachten door onervaren beunhazen neerzetten. In april dit jaar hebben wij een keuken besteld die 7 juli geleverd zou worden. Op 29 juni hebben wij de keuken volledig betaald. De keuken is deels geleverd en schots en scheef neergezet door een super slechte monteur. De lijst met totale gebreken is lang, maar om er een paar te noemen:
De keuken is niet compleet geleverd.
De afzuiging doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De Cooker kraan doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De granieten aanrechtblad is te kort.
De gasfornuis staat 10 cm hoger dan het aanrechtblad.
De carrousel hoekkast is uit elkaar gevallen doordat dit niet goed gemonteerd was.
De hoge apothekerskast staat te bungelen door slechte montage.
Geen stopcontacten geplaatst.
Wij wachten nu na 4 maanden nog steeds op de na leveringen en oplevering van de keuken volgens afspraak. Wij zijn nu al 3 maanden bezig met bellen en mailen met het verzoek dit op te lossen. Telkens weer worden er data afgesproken die niet nagekomen worden omdat er geen monteur beschikbaar is. Bij I-Kook een keuken kopen is een drama!
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk”
Door Micha op maandag 12 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
Duidelijk advies, scherpe prijs en goede montage. Daarnaast is de kwaliteit van de keuken goed. De uitvoering van het meerwerk is ook goed gedaan. Inmiddels heb ik I-KOOK bij vrienden en collega's aanbevolen.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel en goed verlopen”
Door Roel op woensdag 7 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
Alles is soepel en goed verlopen, de keuken is volgens afspraak netjes uitgeleverd. Ik had de keuken eerder nodig dan gepland en het was lastig om dit aan te passen, maar daar kan i-Kook niets aan doen aangezien de keuken reeds in de fabriek ingepland was. Al met al ben ik erg tevreden met de keuken en dat voor een mooie prijs!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken maar service kon beter”
Door Dennis op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
In eerste instantie zijn wij goed geholpen. De verkoper dacht proactief mee en gaf goed advies. We hebben een mooie keuken ontworpen met kwaliteitsapparatuur. De prijs was 16500 Euro (incl montage) voor een keuken met een eiland. Na de bestelling hadden we wat problemen met de levertijd en afstemming met de winkel (o.a. ontwerp moest worden aangepast ivm de constructie). We zijn blij met onze keuken, maar de service/dienstverlening na de koop kon beter. Dit hebben we besproken met de winkel."
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Schuur op maandag 3 apr 2017 17 | vestiging Den Haag
Goede service. Deuren van de koel vries combinatie iets beschadigd werd zonder problemen geruild en geinstalleerd. Ik ben zeer tevreden, ook het leidingplan was duidelijk en overzichtelijk. Prijs kwaliteit verhouding is top !
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Marianne op vrijdag 31 mrt 2017 17 | vestiging Den Haag
Mijn ervaring was eerst goed met de eerste paar keer dat ik er kwam..de tekening enzo ..wel liep het daarna niet helemaal lekker meer en liep ik wel tegen wat dingen aan..de maten waren niet helemaal goed gegaan en vond ik het lastig dat degene die de tekening had gemaakt 'boos' was op de monteur van I Kook en ik voelde me daar tussen zitten..dat vond ik wel erg jammer..de aflevering etc is wel gewoon goed gegaan en ben zeker erg blij met mijn nieuwe keuken..
Reactie of foto toevoegen
“Fijn”
Door Mandy Lubach op vrijdag 31 mrt 2017 17 | vestiging Den Haag
Van ontwerp tot plaatsing en daarna een persoonlijk bezoek waarbij de puntjes op de i werden gezet. Fijn!! Een aanrader! Kortom bij het vinden van een keuken op maat is I-KooK een juiste keuze gebleken.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al, zeer tevreden”
Door Stephan van Leijden op zondag 17 mrt 2024 24 | vestiging Alphen aan den Rijn
Omdat we 4 jaar geleden al naar tevredenheid een keuken gekocht hadden bij I-Kook Alphen a/d Rijn, zijn we voor onze nieuwe woning weer binnen gelopen. Na de goede ervaring met onze vorige keuken, en ook nu weer het goede advies van Frans, liepen we een goeie 2 uur later weer naar buiten en hadden we dus een keuken gekocht. Onze prachtige nieuwe keuken is inmiddels keurig geplaatst. Al met al, zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ashwin Voskuil op zaterdag 16 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Een super mooie keuken mogen ontvangen waarbij alles tot in de puntjes goed geregeld was. Vakkundige monteur, het afval werd netjes meegenomen en op het einde loop je samen de keuken na. Erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Onze nieuwe keuken is echt prachtig geworden”
Door Stanley en Caroliene Marinussen op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Leiderdorp
Nadat we al de nodige tijd hadden besteed aan het ontwerpen en plannen van onze keuken, namen we de stap naar keukenzaken om onze keuken te laten uittekenen en berekenen. Na een aantal gesprekken waar we ons niet gehoord voelden en we werden aangespoord om toch alvast maar te tekenen 'want alleen vandaag kunt u 30% korting krijgen', waren we er eerlijk gezegd wel klaar mee. We besloten een Ikea keuken te kopen. Heldere prijzen, geen mooie verkooppraatjes, gewoon: what you see is what you get. Op Pinterest viel ons oog echter op Ikook keukens en hun belofte van geen push verkoop. We besloten Niels en Jan van Ikook Leiderdorp te bezoeken voor een intake gesprek met eerlijk gezegd de nodige scepticisme. Maar er werd goed geluisterd naar onze wensen, ons budget en onze ideeën. We voelden ons gehoord. En dat was het begin van de realisatie van onze prachtige nieuwe U-keuken. Jan en Niels hebben ons fantastisch begeleid in alle stappen, van de bestelling tot de levering werden we van alles op de hoogte gehouden en was er altijd goed en prettig overleg, korte lijntjes. En onze nieuwe keuken is echt prachtig geworden! We genieten er echt van! Deze heren bevelen wij dus van harte aan!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie betaalbare keuken”
Door Ferhat Sahin en Rabia Deger op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben onze keuken gekocht bij Ikook Capelle. Zijn heel erg tevreden met het eindresultaat. Goed geholpen door Jimmy Bonsel. Hij heeft ons door het hele process heen begeleid en is zeer klantvriendelijk en professioneel, zonder enige druk om te moeten kopen. Betaalbare mooie keuken zoals gewenst. Als laatste wil ik melden dat de montage helemaal top was.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt iedereen”
Door Fabiana Giammancheri op zondag 10 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Super ervaring. Jimmy heeft ons goed geholpen, had geduld en heeft onze keuken precies zo samengesteld zoals wij het wilden. Misschien zelfs nog beter! Keuken kon door omstandigheden (onze schuld) niet geplaatst worden, het team planning was super aardig en heeft de keuken weer opgehaald en een paar weken later gemonteerd. Bedankt iedereen wij zijn super blij mee :)
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Oscar Bierman op zondag 10 mrt 2024 24 | vestiging Zaandam
Ik ben uiterst tevreden over mijn aanschaf van een keuken bij I-Kook Zaandam. Vanaf het moment dat ik de zaak inliep ben ik rustig en geduldig te woord gestaan en heel goed geholpen. Ontwerper Kees, met een uitstekende vakkennis nam alle tijd om samen met mij het ontwerp tot in detail door te nemen. Latere wijzigingen werden eenvoudig en vakkundig doorgevoerd, met een spoedige levering van een gewijzigde detailtekening. Alle zaken omtrent planning en levering gingen rimpelloos volgens afspraak. De keukenmonteur was een topper. Gefocust en een enorme harde werker die zijn vak tot in de puntjes verstond. Ik had er gelijk het volste vertrouwen in. Een restpunt werd zonder dat ik het al had gezien gelijk opgepakt. Ze doen wat ze zeggen bij I-Kook en dat is bijzonder prettig. Ik ben ontzettend tevreden over de keuken en zijn apparatuur. Ik kan I-Kook absoluut aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Thanks”
Door Tiziana op vrijdag 8 mrt 2024 24 | vestiging Amsterdam
With the help of Sven I could design my new kitchen with a great result. Planning was good and well communicated.All questions were answered swiftly. Great professional kitchen delivery team as well organised and polite. The installation person (Sergie) was a top performer, precise and clean. Thank you!
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Wendy op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een keuken gekocht bij ikook den bosch, wij zijn hier super goed geholpen door Sven. Hij heeft ons meegenomen door het hele proces en geholpen met het maken vaan keuzes. De keuken is prachtig geworden en alles is goed verlopen van aankoop tot levering! Ook bij problemen staan ze voor je klaar en doen hun uiterste best om het op te lossen. Al met al een top bedrijf en zeker een aanrader als jij opzoek bent naar jouw droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Delnoije op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Sittard
Klant vriendelijke. Behulpzaam. En wordt tot in de puntjes verzorgd. En ook een goede nazorg. Dus een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Janneke Arnoldussen op woensdag 6 mrt 2024 24 | vestiging Sittard
Nieuwe mooie strakke witte keuken met veel opbergruimte bij jullie gekocht. Fijn advies gehad. Hele fijne en secure monteur. Ik ben heel erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Leo en Julia Treur op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Amsterdam
Groot compliment voor I-Kook! De keukenwinkel van I-Kook in Villa Arena in Amsterdam was echt een verademing voor ons. Geen opdringerige verkopers die je onder druk proberen te zetten. Na meerdere gesprekken met Sven hebben we iedere keer weer opnieuw ervaren hoe goed hij is in zijn functie van keukencoach. Met name zijn vakkennis en zijn inlevingsvermogen in onze wensen en daarbij ook rekening houdende met ons budget, heeft dat geresulteerd in een prachtige keuken die helemaal perfect naar onze smaak wordt. Daarbij heeft hij nooit ons iets opgedrongen en ons ook nooit onder enige druk gezet. Het zaken doen met Sven was echt een genoegen voor ons!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede ervaring”
Door Margreet & Bert op zondag 3 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Onze ervaring in Capelle, met name Andre, en ook zijn collega's is goed. De contactmomenten waren fijn. Het team is behulpzaam en zeker ook Andre die goed mee denkt in oplossingen en mogelijkheden. De bezorgdienst waarmee gewerkt wordt door team Capelle is top: een aardig en vriendelijk team. De keukenzetters waren door Andre perfect uitgekozen, zodat mijn zoon in 1 dag leerde als assistent-keukenzetter. De keuken die we kochten, is L-vorming, waarbij we kozen om dit inclusief heetwatervoorziening, vaatwasser, inductieplaat, oven, koel-vriescombinatie en afzuigkap te doen. De verdeling aanrechtblad werkt erg fijn, de laden en draaiplateau zeker ook.
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed verlopen en een fraai eindresultaat”
Door familie Jungerius op zondag 3 mrt 2024 24 | vestiging Barendrecht
Heel blij zijn wij met onze nieuwe keuken, niet alleen met het fraaie eindresultaat maar ook met de manier waarop dit tot stand gekomen is. Met de dingen die wij vooraf in het hoofd hadden werd bij I-kook Barendrecht goed meegedacht, niets werd ons opgedrongen, details werden aan de hand van voorbeelden in de showroom verhelderd. De showroombezoeken verliepen in prettige sfeer. Daar bovenop kwam een perfecte montage door superkeukenmonteur Vincent van Woerkom. Vakwerk wat hier geleverd werd!
Kortom: aanbevolen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door De Ridder op zaterdag 2 mrt 2024 24 | vestiging Leiderdorp
Eindelijk een bedrijf die weet hoe het moet. De verkoper vroeg goed door en begreep precies wat wij wilde. Het eerste ontwerp van onze droomkeuken was direct raak en binnen het gestelde budget inclusief plaatsen. Uiteraard moet je zelf wel zorgen dat de oude keuken verwijderd wordt en alle aansluitingen aanwezig zijn. De levering was keurig op tijd en de monteur was echt een vakman. Uiteraard zoals bij alles is er altijd iets wat niet goed gaat. Er waren wat kleine mankementen aan geleverde spullen door het vervoer. Dit werd binnen korte termijn nageleverd en vakkundig hersteld. We hebben de keuken nu bijna een jaar. Ik had aangegeven dat ik het zo zonde vind als een zwarte wasbak in verloop van tijd onder de krasse zit. Zou echt een afbraak voor je keuken zijn. Ook daar heeft de adviseur goed naar geluisterd. Geen krasje, het ziet er nog als nieuw uit. Zorg dat je duidelijk bent over je wensen en budget dan zit je echt goed bij i-kook. Wij raden ze zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij mee”
Door Bart op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Super geadviseerd in de winkel, en snel geleverd. Werd dezelfde dag van levering nog geinstalleerd, super blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met de nieuwe keuken”
Door Ans en Stef Bouwens op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Bergen op Zoom
Na bijna 50 jaar zijn we eigenlijk toch wel toe aan een nieuwe keuken: de kastjes begonnen wat scheef te hangen en de kraan lekte, al met al toe aan vernieuwing. Dus na wat speurwerk op het internet, belandden we bij I-KOOK Bergen op Zoom, waar we kennis maakten met Tim Groeneveld. Na een aantal bezoekjes aan de showroom en fijne gesprekken met Tim zijn we tot koop overgegaan en daar hebben we geen spijt van, wat zeg ik "We zijn er superblij mee!" . Ik ietsje meer dan mijn man, omdat ik nu eenmaal het huishouden doe, dus ook het kook gedeelte voor mijn rekening neem. Ik moet met mijn 74 jaar uiteraard wel een beetje wennen aan alle moderne apparatuur: een inductie Bora kookveld, want we willen van het gas af. Jaren met de hand afgewassen, nu staat er een heuse Siemens vaatwasmachine, wat een rijkdom is dat! Mijn vriendinnen kwamen al snel langs om de keuken te bewonderen en heel stilletjes zijn ze een beetje jaloers op onze nieuwe keuken."O wat een prachtig aanrechtblad" ( Topline keramiek kleur Calacatta Gold gepolijst) en "O die mooie handgreepjes" ( Greeplijst zwart 600) en zo gingen mijn vriendinnen helemaal los. Inmiddels ben ik gewend aan alle nieuwe snufjes en kan ik een ieder, die ook toe is aan een nieuwe keuken alleen maar aanraden: Ga naar I-KOOK Bergen op Zoom, waar je vriendelijk én vakkundig wordt geholpen en je altijd je vragen, op/ aanmerkingen kwijt kunt. Bedankt Tim voor alles. Warme groet, Ans en Stef Bouwens
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Jessica op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Bergen op Zoom
Superblij met nieuwe keuken. Hele proces is goed verlopen. Medewerkers houden je goed op de hoogte. Monteurs hebben super werk afgeleverd. Echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Stephanie op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Alphen aan den Rijn
Wij hebben ons nieuwe keuken gekocht bij I-Kook in Alphen aan den Rijn. Wij zijn super tevreden met onze nieuwe keuken en zijn goed geholpen door Frans!
Reactie of foto toevoegen
“Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant”
Door Rina M . op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Sittard
Wij hebben gekozen voor een keuken van I-KOOK in ons nieuwe huis! We zijn daarin goed begeleid en geholpen door Roger Bor. Na het plaatsen, en een beter zicht te hebben van de keuken in ons huisje, wilden we toch nog iets veranderen aan de keuken. Ook daar zijn we weer heel goed in geholpen en hebben Roger en zijn team ervoor gezorgd dat we nu een keuken hebben waar we heel blij en tevreden mee zijn. Dit resultaat is mede bereikt doordat men luistert naar de wensen van de klant en de vakmanschap van hun team. Dankjewel hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat is een plaatje”
Door Rose Ann op zondag 25 feb 2024 24 | vestiging Barendrecht
Na lang oriënteren waarbij we steeds niet slaagden, uiteindelijk bij I-Kook Barendrecht terecht gekomen. We hadden wat specifieke wensen welke Zieneb perfect heeft overgenomen in het ontwerp. Zieneb heeft erg goed meegedacht in de details, in 2 bezoeken aan de winkel samen tot een akkoord gekomen, en enige tijd later is de keuken in 2 bezoeken geplaatst en afgemonteerd. Al met al een prettige ervaring. Wensen worden gehoord en meegenomen in het ontwerp, en de keuken is zonder problemen geplaatst, kleine issues werden direct opgepakt en verholpen. Het resultaat is een plaatje!
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Hanne van Alphen op donderdag 22 feb 2024 24 | vestiging Sittard
Een mooie keuken gekocht. Helemaal naar mijn smaak. Past goed in de woning. Veel ruimte en meedenken bij het ontwerpproces. Professioneel, hartelijk en behulpzaam. Een positieve ervaring in alle opzichten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Swid op woensdag 21 feb 2024 24 | vestiging Zaandam
Snel en deskundig geholpen in de winkel. Keuken in 1x goed geplaatst. Zeer tevreden over gehele proces.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door M. van Dijk op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Den Helder
Zeer tevreden met het resultaat, prachtige keuken, alles volgens afspraak, geweldige installatie door een zeer vakkundig persoon, die netjes en precies werkt (Remy). Dit alles voor een betaalbare prijs, goede voorlichting en perfecte begeleiding en nazorg, Kortom: een dikke 10! Zouden deze I-KOOK vestiging in Den Helder bij iedereen aan willen raden, geen nare verrassingen, alleen maar bewondering!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Cher Hamelinck op donderdag 15 feb 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Kundige verkoper, gelijk een goede prijs. Snel geholpen en doen wat ze zeggen. Fijne monteur met veel ervaring. Super blij met de keuken en het meedenken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Jan Vrijlandt op donderdag 15 feb 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Goed en duidelijk advies. Verkoper neemt de tijd voor je. We zijn blij met de keuken! Meerwerk vonden we echter wel prijzig, en afval verpakkingsmateriaal moesten we helaas zelf afvoeren.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Marja Fix-Reijerkerk op woensdag 14 feb 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Keuken gekocht. Keurig afgeleverd en geplaatst door Johan. Ziet er allemaal perfect uit. Wij zijn heel blij hoe het allemaal gegaan is van uitzoeken en order plaatsen tot en met de montage. Vorige keuken is 26 jaar geleden ook door Johan geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig eindresultaat”
Door Bart en Lidia op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Zaandam
In Zaandam bij Kees hebben we een prachtige keuken gekocht. Kees is relaxed en geduldig, denkt praktisch mee en komt met oplossingen, voor de ruimte, maar ook in belang van het budget. De communicatie van koop tot levering verliep perfect. De keuken is heel vakkundig geplaatst, het eindresultaat is prachtig. Bedankt I-Kook Zaandam!
Reactie of foto toevoegen
“Top zaak”
Door Simon van ooijen knook op woensdag 7 feb 2024 24 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken aangeschaft bij Melissa. Leuke spontane meid die weet waar ze over praat. Ze gaf een goed advies over de kleur van de keuken. Daar zijn we nu erg blij mee. Ik zou mensen adviseren om er langs te gaan
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door L.Heuvelman op woensdag 7 feb 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Al meerdere keren een keuken gekocht (verhuis graag) bij I-KOOK. Leuk onderhandelen met Andre, en top prijs/kwaliteit keukens. Laatst net buiten de garantie een klein dingetje, maar ze deden er niet moeilijk over en alles kosteloos vervangen. Super tevreden echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Ferdie op zondag 4 feb 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb hier recent een keuken gekocht voor mijn nieuwe appartement. Vanaf het moment dat ik de winkel inliep ben ik heel goed geholpen door Brenda. Door haar kennis en ervaring hebben we samen een erg mooie keuken kunnen ontwerpen. Aangezien ik 'm zelf zou inbouwen hadden we een tijdstip afgesproken waarop de keuken opgehaald zou kunnen worden. Dit proces was goed geregeld, zonder enige vertraging. Het in elkaar zetten van de keuken was soms even een uitdaging, maar met Brenda's hulp is alles uiteindelijk goedgekomen. De keuken is super mooi geworden. Ze kwam zelfs nog even langs om te kijken of alles goed was gelukt! Erg fijn. Een dikke 10/10 wat mij betreft.
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Christine Lam op vrijdag 2 feb 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voldoende uitleg over de keuken en indeling. Goede nazorg.
Reactie of foto toevoegen