Feedback
9,5

I-KOOK

Website: www.i-kook.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.i-kook.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-KOOK
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels 28 winkels door heel Nederland. Bij I-KOOK doen we niet aan pushverkoop, daarom hebben wij geen keukenverkopers maar keukencoaches. Onze keukencoaches zijn behulpzaam, vakkundig en eerlijk.

De cultuur
Het bedrijf is gebouwd op de mensen, er is een open cultuur en nauwelijks hiërarchie. Bij I-KOOK moet je gewoon logisch gedrag vertonen, steeds in het belang van de klant. Veel regels zijn daarvoor niet nodig. De keukencoaches hebben veel ruimte voor eigen invulling en krijgen veel verantwoordelijkheid om hun klanten blij te maken.

Ervaar een keukencoach!
Steeds zorgzaam. We blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder.

Altijd vakkundig. De keukencoaches van I-KOOK hebben gedegen kennis van zaken, zijn echte vakmensen en hebben oprechte interesse in hoe het echt gaat werken bij jou thuis!

Gewoon eerlijk. We willen je altijd eerlijk behandelen, we hebben de intentie om je de mooist mogelijke keuken te leveren voor de beste prijs!

Wij beloven nooit wat we niet waar kunnen maken!

Mogen we je overtuigen van onze werkwijze?
Kom dan langs in één van onze winkels of maak een afspraak.




Meer informatie over I-KOOK
Onze winkels: www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken: www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
Ervaringen
Er zijn 1393 ervaringen over I-KOOK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1110 ervaringen
4 sterren224 ervaringen
3 sterren20 ervaringen
2 sterren5 ervaringen
1 ster20 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“De keuken is prachtig”
Door APG op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
Eind november 2023 is onze nieuwe keuken geïnstalleerd. Prachtige keuken van een zeer goede kwaliteit. Wij zijn heel tevreden over de planning van I-kook alsmede over Ron, de man die de keuken voor ons heeft geplaatst. Er waren wat kleine dingetjes aan een deur en een lade. Ron heeft alles voor ons geregeld en de deur en de lade zijn inmiddels door hem hersteld. Over onze keukencoach zijn wij absoluut niet tevreden. Wel een hele vriendelijke man maar voor de rest konden wij het uitzoeken. Dit is later rechtgezet door een andere keukencoach van I-Kook. Dit geeft ons een goed gevoel. En de keuken is prachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Roy op zaterdag 13 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
Tevreden over hoe I-Kook de problemen aangepakt heeft. De keuken staat er prachtig bij.
Reactie of foto toevoegen
“Niks dan lof”
Door Rolf van Eikeren op donderdag 7 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
In mei 2023 hebben wij bij I-Kook Den Haag uitgezocht. Het proces om de keuken samen te stellen verliep erg soepel. Zoals ook vermeld op de website, worden er geen verkooppraatjes gehouden en wordt er niks aangesmeerd. Tijdens het bestellingsproces is er snel en goed contact met de verkoper (Mitchell). De keuken is erg keurig op tijd afgeleverd, en tijdens de montage was er een prettige samenwerking met Serhii (keukenmonteur). Op een klein euvel na (led-sensor werkte niet geheel correct) is de keuken heel erg netjes opgeleverd. I-Kook heeft zodra er een nieuwe sensor binnen was, deze gelijk opgestuurd. Niks dan lof voor I-Kook Den Haag, en voor de service die zij leveren. Mochten we in de toekomst nog een nieuwe keuken willen bestellen, gaan we terug naar I-Kook.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joop Batens op vrijdag 20 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
De monteur werkte snel, vakkundig en netjes. Hij plaatste de keuken en installeerde alle apparaten op vakkundige wijze. Wij zijn zeer tevreden over deze monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend behulpzame verkoper”
Door Sarella op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Nieuwe keuken uitgezocht bij I kook Den Haag. Mitchell de verkoper is ontzettend behulpzaam en luister goed naar je wensen en weet hier je droom keuken op te maken! Mitchell heeft tussen de verkoop en de levering/ plaatsing contact gehouden via de mail. Wij hebben deze service als erg prettig ervaren, communicatie is duidelijk. De plaatsing van de keuken is professioneel uitgevoerd, de lampjes waren kapot bij plaatsing, deze zijn gelijk besteld en direct weer een mail wanneer en hoe of wat. I kook beveel ik zeker aan!
FOTO VAN SARELLA
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door K.Doorga op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
We hebben een tijd geleden een review geschreven op Google tijdens het aankoop van ons keuken, dit is zoals in me bericht te lezen vlekkeloos verlopen. Momenteel is ons keuken geplaatst bij ons thuis hier zijn we uiteraard ontzettend tevreden mee. Wij zijn hierin als klant volledig ontzorgd door ons KeukenCoach Awinash Bandhoe hij heeft ons de juiste aandacht gegeven voor dit gehele traject wij willen hem en I-Kook keuken ontzettend bedanken voor dit mooie ervaring en wij zullen volop gebruik maken van ons nieuwe droomkeuken. Wij zullen in ons netwerk meerdere mensen doorverwijzen om net als ik ontzorgd te worden tijdens een aankoop van een keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Fam van Kampen op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
Enkele weken geleden zijn wij op advies van familieleden op bezoek gegaan bij I-KooK in Den Haag Zichtenburg. Wij hebben daar een informatief gesprek gehad met Mitchell. Wij hebben toen onze mogelijkheden besproken m.b.t de aanschaf van een nieuwe keuken. Mitchell ontwierp een keuken naar ons idee zodat wij hem visueel al konden bekijken. Na enkele weken hadden wij toch iets andere ideeën en zijn bij I-KOOK toen terecht gekomen bij Niels welke ons perfect heeft geholpen. Prijstechnisch kwamen wij al snel overeen en zijn tevreden met het resultaat. Prima service!
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken waar we elke dag van genieten”
Door Maltie en Khushi op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Den Haag
We hebben vorig jaar onze keuken een complete make-over laten geven en we kunnen met volle overtuiging zeggen dat het de beste beslissing is geweest sinds wij hier wonen! Kijkend naar het ontwerp: onze keuken is zorgvuldig ontworpen om maximale efficiëntie en gebruiksgemak te bieden. Elk aspect van de indeling is doordacht, met voldoende werkruimte, slimme opbergoplossingen en handige details die het koken een waar genot maken. We kunnen gemakkelijk de ingrediënten sorteren en ons keukengerei netjes opbergen, waardoor we tijdens het koken veel meer georganiseerd zijn. Ikzelf ben vooral dol op het aanrechtblad van hoogwaardig graniet, dat niet alleen een luxueuze uitstraling heeft, maar ook heel gemakkelijk schoon te maken is. Wat betreft de apparatuur in onze nieuwe keuken, kunnen we alleen maar zeggen: wow!
We hebben nu een grote kookplaat waardoor we meerdere grote wokken tegelijk kunnen gebruiken en twee ovens waardoor we niet meer hoeven te wachten totdat een ovengerecht klaar is. De vaatwasser is stil en efficiënt. Onze nieuwe keuken is een droom die onze verwachtingen overtreft: koken aan de ene kant terwijl mijn dochter haar huiswerk maakt aan de bar aan de andere kant. De keuken is een plek geworden waar we graag tijd doorbrengen. Dat begint al vroeg in de ochtend als we aan de bar ontbijten. De lunch eten we ook graag in de keuken en als we 's avonds snel iets moeten eten, is dit ook de perfecte plek. Mijn waardering gaat uit naar Awinaash Bandhoe voor zijn vakmanschap; we wisten niet goed wat we allemaal wilden maar door te luisteren naar onze wensen en behoeften is het resultaat een keuken die perfect bij onze levensstijl past en waar we elke dag van genieten.
FOTO VAN MALTIE EN KHUSHI
+ Toon extra foto van Maltie en Khushi
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Han op donderdag 18 mei 2023 23 | vestiging Den Haag
Wij zijn zeer tevreden over de keuken die we bij I-kook hebben gekocht. We zijn bij de aankoop niet alleen geadviseerd door de kuekencoach, maar ook door degene die de keuken zou plaatsen. Dit voorkomt veel misverstanden omdat deze persoon ook attent is op de (on)mogelijkheden die in de ruimte voor de keuken aanwezig zijn. I-kook biedt een ruime keuze in kleuren en materialen. Het ontwerp van de keuken is inzhctelijk. Planning en levering zijn goed verlopen. 3 bovenkastjes zijn in de verkeerde maat geleverd, deze zijn opnieuw besteld en daarna geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“A good experience”
Door Heidemarie op zaterdag 18 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Overall a good experience. Was my first kitchen in the Netherlands and I had good support choossing and understanding the process which went very smooth.
Im very happy with the design and look of my kitchen. Avinash was very helpful!
FOTO VAN HEIDEMARIE
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies bij keukenaankoop en plaatsing”
Door Dwight Komproe op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Ik ben goed geholpen. Ik kon mijn wensen uiten en verder kreeg ik advies op maat. Ter aanvullend van mijn wensen.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is na ruim 6 maanden nog niet af”
Door Rauf op dinsdag 14 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Beste IKook, Ik heb jullie, na het bekijken van vele andere keukenzaken, gekozen, aangezien jullie de beste zouden zijn op basis van de reviews. Maar dat blijkt totaal niet waar te zijn. wat mijn droom keuken moest worden en zijn is een hels keuken geworden. mijn keuken is in september 2022 geplaatst en vanaf dat moment ging alles mis. Communicatie met de keukencoach ging heel slecht, hij is vaak niet te bereiken, je wordt niet teruggebeld en de emails worden niet beantwoord. Toen maar zelf een mail naar de directie gestuurd. Je raadt het al, ook van hen geen reactie. We zijn inmiddels in maart 2023 en mijn keuken is nog steeds niet af. Hier nog even een opsomming van alles wat fout gaat:
1. wand strip achter de wasbak was niet op de juiste maat geleverd
2. aanrechtblad was niet goed geplaatst
3. afzuigkap bij het plaatsen stuk gegaan
4. hitteschild voor onder de inductie was niet geplaatst
5. Roestvrijplaat voor onder wasbak was niet mee geleverd
6. achterwand niet op de juiste manier geplaatst
7. Kast onder de bar niet goed geplaatst
8. de afvoer van de afzuigkap was niet goed vastgezet
De keukenzetter gaf bij zijn laatste bezoek bij ons aan dat de hele keuken weer los moest en opnieuw gezet moest worden. Kortom: weer wachten en in de tussentijd alleen maar frustratie en ergernis omdat ik een keuken gebruikt wat amper operationeel is. Ik heb een hoop geld neergelegd waarbij je ook de verwachtte service behoort te krijgen. Op basis hiervan verwachten wij een oplossing voor al deze problemen en een passende compensatie.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door L. Knoester op vrijdag 10 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
Blij met mijn keuken van I Kook Den Haag. Met dank aan Ronald en Jan Willem voor het plaatsen en Awinash voor de begeleiding.
FOTO VAN L. KNOESTER
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is nog steeds niet af”
Door Nv op dinsdag 10 jan 2023 23 | vestiging Den Haag
April 22 keuken in den haag uitgezocht. Meerdere malen terug geweest dingen aangepast. Jaa dat gaat hem worden. Paar weken voor het plaatsten te horen gekregen dat wat we wilde toch niet kon. En toen eindelijk de datum kwam van het plaatsen dacht ik ooohh yess eindelijk. Nou het is een nachtmerrie van aug zit ik al met een keuken die nog steeds niet af is. In oktober voor het laatst contact geweest en in dec de rechtsbijstand erop gegooid. Ben er zo klaar mee. En dit is onze 2e keuken al bij hun de 1e was echt top en de service ook. Maar nu 1 grote flop. En wij zitten er mooi mee.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Ana op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Den Haag
Onze keuken bij I-kook in Den haag, zichtenburglaan gekocht. In eerste instantie heel erg goed geholpen. Murat heeft ruim de tijd genomen en was elke x weer geduldig als wij met een wijziging kwamen (we twijfelden nogal). helaas hield dit al snel op wanneer de keuken geleverd moest worden. In november 2021 de keuken aangekocht en de levering zou april 2022 zijn. de levering was waardeloos. we hebben weken zonder keuken en apparatuur gezeten. afspraken werden niet nagekomen en Murat gaf geef thuis meer, we werden verwezen naar afdeling planning en deze hadden geen telefoonnummer volgens verschillende mensen van i-kook die we aan de telefoon hebben gehad. we konden alleen maar mailen. we hebben te maken gehad met monteurs die nie top kwamen dagen, een monteur die onderdelen van de keuken heeft beschadigd tijdens het plaatsen, diezelfde monteur heeft ook de kastjes verkeerd geplaatst (de ene deur gaat naar rechts open en de ander naar links). apparatuur waar we niet helemaal tevreden over zijn (ze zeiden je krijgt de nieuwste bij levering, blijkt totaal niet waar te zijn). maanden hebben onderdelen op zich laten wachten (we hebben nog steeds geen bestek la? dit zou niet mogelijk zijn in de maten van onze kasten???). qua het meedenken van de kasten is dit ook erg onpraktisch gegaan. we hebben hele onhandige kasten en lades (hadden we natuurlijk zelf beter over na moeten denken maar advies hierin is ook niet gegeven). Al met al een hoop ellende voor een keuken die ons zo een 27duizend euro heeft gekost. Nu januari 2023, nog steeds niet compleet en al beschadigingen. Absoluut niet tevreden en niet aan te raden. In ieder geval niet de vestiging in Den Haag. onze verkoper heeft nooit meer op een mail of telefoontje gereageerd.
REACTIE VAN EELCO BRAND OPERATIONEEL DIRECTEUR I-KOOK
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Allereerst onze excuses. De keukencoach is onlangs nog bij u geweest en de laatste onderdelen zijn besteld. Ik heb hem gevraagd nog even contact te zoeken over de beschadigingen. Ik ga er vanuit dat u na het servicebezoek kunt gaan genieten van uw keuken.
REACTIE VAN ANAHITA MAFI
Dat klopt idd. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Vorige week hebben opnieuw een mail gestuurd met de vraag wat de stand van zaken is en weer geen reactie. Ik mis nogal de communicatie. Daarnaast heeft u keukencoach met name de nadruk gelegd op het verwijderen van de negatieve recensies. Die kunnen we natuurlijk niet verwijderen als we nog met een beschadigde keuken zitten. Hopelijk begrijpt u dat.
Mvg
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Bert & Monique Haring op zondag 20 nov 2022 22 | vestiging Den Haag
In 2018/2019 een aantal malen bij de vestiging in Den Haag langs geweest om al onze wensen voor een nieuwe (greeploze hoogglans schiereiland) keuken met Miele apparatuur te bespreken. Altijd zeer plezierig, met goede ideeën van de adviseur geholpen. De levering verliep naar tevredenheid en de keuken is vakkundig geplaatst.
Wat echter nog belangrijker is, is de after-service. In de loop der tijd zijn er namelijk toch wat zaken naar voren gekomen die hersteld dienden te worden (afstelling deurtjes, LED-verlichting e.d), en zelfs na 2,5 jaar werd dit zonder enig probleem door hen opgepakt en verzorgd. M.a.w.: we kunnen iedereen firma I-kook warm aanbevelen!
FOTO VAN BERT & MONIQUE HARING
+ Toon extra foto van Bert & Monique Haring
+ Toon extra foto van Bert & Monique Haring
Reactie of foto toevoegen
“Na 8 maanden nog niet af”
Door Thea Verhagen op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
Ik kan wel huilen keuken 17000 euro bijna een jaar geleden besteld keukens zijn mooi maar de af werking is vreselijk en een fouten dat er gemaakt worden niet te geloven. Te veel om op te schrijven keuken is nog een zooitje er moet nog een kast komen deur ven de was machine is nog niet geplaatst. Verder krijg ik geen contact met i kook in de haag ik ga rechts bij stand in schakelen verder nog zo veel mis te veel om op te schrijven ik zit nog in de rot zooi na 8 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken na 7 maanden nog niet opgeleverd”
Door Jh van der meer op woensdag 20 jul 2022 22 | vestiging Den Haag
Slechtste service ooit. Je betaalt 11.000 euro voor n keuken (wie heeft het niet in een oude sok liggen) en na de bestelling vervalt elke service. Keukencoach is n mooie term, maar die invulling wordt er niet aan gegeven. In november geplaatst. Allerlei fouten door het bedrijf dat ingezet wordt voor het plaatsen. (Gebroken granieten blad, afzuigkap niet aangesloten, niet afgekit, vaatwasser kapot geboord, afdeklatjes scheef gezaagd en met kit vast geplakt, niet passende plinten.....ik kan nog even doorgaan) Kan ik overheen komen, maar het vervolgens oplossen vergt intens lastig vallen met e-mails, whatsappjes etcetera. Ik ben twee "service" beurten verder. Juni was de laatste. Vaatwasserdeur probleem nog steeds niet opgelost. Het is eind juli en ik app net de manager die aangeeft dat de meneer die m'n service beurt over had genomen omdat de keukencoach in Den Haag 0 voldeed kennelijk met vakantie is. (Zonder mij iets te melden). Dus ik was aan t mailen naar iemand die weken weg is.
Ze zetten er vast wel weer vaart achter nu maar na 7 maanden een keuken niet volledig kunnen opleveren is echt schandalig. Service na sales is 0,0. Ik heb me 7 maanden onthouden van het plaatsen van een review omdat iedereen een tweede of derde of vierde kans verdient. Maar de vijfde is me te veel geworden. Klantenservice bestaat niet. Keukencoach bestaat niet. Mooie keukens wel. Maar de gebreken zijn niet te doen met dit bedrijf. Foutje maken ja prima. 7 maanden laten wachten op m oplossing op problemen die bekend zijn bij de eerste plaatsing is belachelijk. Niemand neemt verantwoordelijkheid tot je vervelend wordt of aangeeft misschien juridische stappen te ondernemen. Maar dat elke twee maanden moeten roepen is niet de bedoeling denk ik. Ik ga er vanuit dat de manager er voor zorgt dat M'n keuken uiteindelijk correct opgeleverd wordt. Boodschap voor kopers is wel dat je bij I kook geen onbezorgde aankoop doet (niet gebaseerd op mijn ene slechte ervaring, maar meer gebaseerd op de reviews hier en op alle andere op Google te vinden reviews over dit bedrijf).

Reactie van I-kook: Dank voor het delen van uw ervaring. Ik snap dat u ontevreden bent over het voortraject. Dat verdient niet de schoonheidsprijs en heb ik ook met u besproken. Met betrekking tot de recente gebeurtenissen: onze medewerker had de laatste bestellingen met u afgestemd en onderdelen laten bestellen bij onze leveranciers. Alles loopt nu zoals afgesproken met u, echter had hij helaas niet doorgegeven dat hij vervolgens ook enkele weken met vakantie ging en dus persoonlijk niet bereikbaar zou zijn. Begrijpelijk dat dit voor u vervelend voelt, echter loopt alles zoals recent is afgesproken. Eelco Brand operationeel directeur
Reactie of foto toevoegen
“Totaal niet tevreden”
Door Elizabeth op zondag 17 jul 2022 22 | vestiging Den Haag
If you read this review because you consider the services of I-Kook, I encourage you to read further and make a well informed decision. Short version: Change in design after signing the offer, delayed delivery, poor installation process, wrong size cabinets and colors, mistakes during installation, mistakes in the design, missing appliances, poor communication with I-Kook specialist and lack of response from I-Kook management, currently hired a lawyer to help with the process and hopefully getting our money back since they do not want to remediate our situation.
Long version: We have started our process about 2 years ago (for a new build house). The initial ordering process went somewhat good. Our specialist listened to us, made the design and delivered the plans. The nightmare started after we have signed the proposal (most of our pre-agreed desires although were promised to be included in the designed later, were not possible anymore. So we were advised to reconsider our wishes and compromise). About 4 month ago when the Kitchen had to be ordered, it was done in a very rushed way and as a result our kitchen arrived incomplete and many cabinets were of a wrong size and even colour. Most of our appliances up to this day are missing (refrigerator, freezer, stove, oven). The delivery happened eventually, with one unexpected reschedule, but the installation.... was a nightmare.... after 2 failed reschedules, it has been cancelled the third time (they have asked us to come at our apartment 2 days in a row: Sunday and Saturday at 7am and no one showed up without emails or phone calls to reschedule or cancel the appointment). This is ridiculous, the customer is not the focus of their services for sure. I've never experienced such poor quality of service EVER. Emails are poorly followed-up and with delay, phone calls are not returned despite having asked for URGENT call back. Just ignored.... We were forced to go directly to I-Kook office to get to talk to someone. The result was disappointing: to all our questions the "kitchen coach" was claiming "I am only a guy selling kitchens in the store and I am not responsible for the delivery of the kitchen itself or installation, I cannot do anything". We asked for phone numbers and names of the responsible ones, he did not provide any stating that he will do it himself but no follow-up whatsoever.
Here is a list of the problems of our kitchen and what went wrong:
1) Delayed deliver (2 weeks later) and poor installation (after 3 reschedules the installer failed to install the entire kitchen. Up to this moment we have a half installed kitchen in our apartment). I will try attach pictures to show the magnitude of the problem.
2) The countertop was cut wrongly by the installer and does not fit the sockets on the wall. Currently, work on these sockets was not finalized and these are connected but exposed and unusable. There is also concern of safety as these exposed sockets are locate close to the water source which we use constantly.
3) Many cabinets were delivered in wrong sizes and wrong colours as a result the installation was not possible.
4) Even though we have paid the entire sum of the kitchen many of our appliances were not delivered. Currently we are missing :the refrigerator, the freezer, the oven, the stove. They have delivered only the hoot (not installed because it does not fit the cupboard it was supposed to go in), microwave and the dishwasher (which we cannot use because the door to it was not installed). Worth noting that they have provided us with temporary stove and fridge (which arrived dirty and I had to wash).
5) The handles to the drawers as well as some mechanisms were half installed (we cannot open all of our cabinets)
6) The side panels of the island are not completely painted and are not shaped (as the front). The back part of the side panels is flat (with no decorative shape) and not the right colour (just plain white with marker writing).
7) Some parts of our design is not possible to install such as the push open buttons of some cupboards and the water filter.
8) We have observed during the use of the microwave that the door is not stable and does not align properly when used. (During the initial installation in June, the installer tried to fix this but after several usages, the problem of misalignment reoccurred).
I am sure some of the details are escaping me now.. but the story is more or less like this. All these problems were communicated to I-KOOK yet they did not react in any ways. We were forced to go to a qualified lawyer for council and advice. Now we are trying to get our money back since I-Kook did not want to remediate (not even respond to our requests and questions). Worth noting that we have filed several official complaints to the management of I-Kook via the formular on their website (again because there are no emails to direct people or phone numbers) but they were not answered not even an email confirmation that the formular was successfully submitted). It is of course up to you to decide whether you want to go ahead and use their services (I would not recommend) and if you do so, I hope your experience will be better.

Reactie van I-Kook: Thanks for your valuable input. Except for one design issue everything is quite clear. The factory made a few mistakes, these are resolved but due to holidays delivery will not be before September. Furthermore, due to worldwide shortage of appliances, not all ordered items could be delivered yet. We've tried to help with loaners so you can use the kitchen. We are confident in the end all issues will be solved but do fully understand your frustration! We will work hard to regain your confidence. Eelco Brand, operations I-KOOK
FOTO VAN ELIZABETH
Reactie of foto toevoegen
“Voor de vijfde keer verkeerde frontje”
Door Claudia Wever op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Den Haag
Na een jaar is de keuken nog altijd niet af. Vandaag voor de vijfde (!) keer het verkeerde frontje ontvangen, dus nu kunnen we weer een paar maanden gaan wachten. En dat is alleen het laatste euvel in een heeeeeeele lange reeks...
REACTIE VAN TEAM I-KOOK DEN HAAG
Excuses! Wat ontzettend vervelend voor jullie. Wij begrijpen de frustratie heel goed. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen en hopelijk kunnen jullie dan eindelijk genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met het resultaat”
Door Arnold op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Top showroom keuken mogen afhalen, Awinash heeft ons uitstekend geholpen. We kregen in Den Haag alle ruimte en tijd om de keuken tijdens openingstijden uit elkaar te halen, een hoop werk maar we zijn super blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Hind Amazyan op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
We zijn onwijs tevreden met de keuken! We zijn super goed geholpen en begeleid door de heer Awinash. Mijn ouders zijn er heel erg blij mee. Al met al een dikke tien. Bedankt Awinash!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Johan Letsch op vrijdag 20 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
We zijn geholpen door Awinash. We zijn zeer tevreden over de Service van I-KOOK.
We zijn echt blij met de keuken. Simpel maar super Luxe. Awinash bedankt voor alles.
FOTO VAN JOHAN LETSCH
+ Toon extra foto van Johan Letsch
Reactie of foto toevoegen
“Thanx I-Kook”
Door Bo op donderdag 19 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Wij hebben ons keuken binnen gekregen zonder problemen alles zat er bij! Zoals afgesproken alles nagekomen keuken laten monteren door een ander partij en dat ging helemaal perfect omdat de leidingschema perfect was en alles op maat. Dus we zijn meer dan tevreden met onze keuken. Thnx ikook team
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met Siemens apparatuur”
Door Yvonne en Marc op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Vriendelijk en bijzonder goed geholpen door verkoopadviseur Awinash. Op wat kleine schoonheidsfoutjes na zijn we verder goed te spreken over IKook en de keuken met Siemens apparatuur ! Goede prijs/kwaliteit verhouding! We hebben zelf de beton cire aanrecht laten maken. Daarbij een mooie Elica inductieplaat en Celsius heetwaterketel kraan van IKook laten inbouwen. Al met al zijn we bijzonder tevreden met het resultaat!
FOTO VAN YVONNE EN MARC
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bejna op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
Een keuken gekocht bij I-KOOK. Heb alles naar wens kunnen inrichten, kleur, materiaal, inbouwapparatuur. Keuken is op tijd geleverd zonder enige krassen of schade. Dus ben er zeker tevreden over. P.S: Let erop dat je rekening houdt met je afzuigkap/filter en let er even op dat je je werkblad (aanrecht) zelf dient te snijden indien je zelf monteert.
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet goed verlopen”
Door R Schapers op dinsdag 5 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
Prima aankoopervaring, op tijd geleverd helaas niet compleet, vaatwasser niet geleverd, geen afleverbon/ pakbon om te controleren en niets getekend. Betaling kon ook niet plaats vinden omdat snoertje van pinapparaat niet bij spullen van chauffeur zat. Verkeerde type Bora-kookplaat geleverd, binnen 2 dagen omgewisseld. Vaatwasser zou week 13 geleverd worden, helaas niets gehoord van I-Kook den Haag, opnieuw gebeld, volgende belofte begin week 14, dinsdag 5 april zou vaatwasser geleverd moeten worden, helaas opnieuw gebeld met de vraag om een reactie en leverdag/datum. Helaas wederom niets gehoord. Structureel wordt er niet pro-actief gereageerd of helemaal niet. Waar zou dat aan kunnen liggen?
REACTIE VAN I-KOOK DEN HAAG
Beste meneer Schapers,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en allereerst onze excuses. We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering en met name over de communicatie rondom de levering van uw keuken. Het klopt inderdaad dat er een verkeerde kookplaat is geleverd, gelukkig hebben wij de juiste kort daarna kunnen afleveren. De vaatwasser was helaas niet meer leverbaar en dit hebben wij destijds aangegeven, zodat deze elders kon worden besteld. Wij hebben het bedrag van de vaatwasser gecrediteerd en de beschikbaarheid van dit artikel bij een externe webshop getoond, zodat u deze via een andere aanbieder kon aankopen.

Vanwege de drukte zijn wij zeker niet altijd even goed bereikbaar geweest, dat spijt ons zeer. We doen er alles aan dit voor de toekomst te verbeteren. We hopen dat u van de nieuwe keuken kunt genieten.

Team I-KOOK Den Haag
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Cees en Jolanda op zondag 3 apr 2022 22 | vestiging Den Haag
In ons huis van 1920 paste geen (standaard) keuken, en begonnen onze zoektocht op internet en kwamen uit bij I-KOOK in Den Haag. Ons eerste gesprek met Awinash voelde meteen goed, er werd met ons meegedacht zonder verkoop praatjes. Nadat we er een paar dagen hadden over nagedacht hebben we een tweede gesprek gepland. Met Awinash de puntjes op de i gezet en over gegaan tot koop. Tijdens de plaatsing (bij prijs inbegrepen) bleek het eiland niet goed te passen ivm scheve muur. Dit werd tijdens plaatsing direct door de monteur vakkundig opgelost. Dank jullie wel we hebben een keuken om trots op te zijn.
FOTO VAN CEES EN JOLANDA
+ Toon extra foto van Cees en Jolanda
+ Toon extra foto van Cees en Jolanda
+ Toon extra foto van Cees en Jolanda
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Amazyan op woensdag 30 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Service, klantvriendelijkheid en het meedenken was top. Door Awinash uitstekend geholpen bij het maken van mijn keuze. Uiteindelijk heb ik een prachtige keuken, ben ontzettend tevreden over.
FOTO VAN AMAZYAN
Reactie of foto toevoegen
“In bestaande keuken inbouwmagnetron gemonteerd”
Door Dick Sikkes op vrijdag 25 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
In een bestaande keukenkast is door I-Kook een nieuwe Atag Magnetron gemonteerd. Een best lastig klusje, o.a. qua maatvoering, maar dat is perfect uitgevoerd. Niets beschadigd en het staat en werkt weer perfect.
FOTO VAN DICK SIKKES
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Hallensleben op maandag 14 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Eerlijk en meedenkend. Komen de afspraken goed na.
FOTO VAN HALLENSLEBEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen met het ontwerp”
Door Conny Timmermans op vrijdag 4 mrt 2022 22 | vestiging Den Haag
Super blij met onze keuken gekocht bij i-kook Den Haag. We zijn heel goed geholpen door Awinash met het ontwerp. De kwaliteit van deze keuken is fantastich.
FOTO VAN CONNY TIMMERMANS
+ Toon extra foto van Conny Timmermans
+ Toon extra foto van Conny Timmermans
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken”
Door Errol Franchimont op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Den Haag
Van het begin tot het eind super geholpen. Van de verkoop met Awinash Bandhoe en het leveren van alle spullen tot het installeren van de keuken door Technisch Onderhoudsbureau Gifa, Top! Super blij met het uiteindelijke resultaat.
FOTO VAN ERROL FRANCHIMONT
Reactie of foto toevoegen
“I-Kook is heel flexibel in aanpassingen”
Door Folkert Burghout op dinsdag 8 feb 2022 22 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken besteld bij Murat van I-Kook en ben er super blij mee! Murat heeft me geholpen met het design voor een keuken op maat en het resultaat is super. Prijs/kwaliteit verhouding is ook heel goed. Daarnaast is I-kook ook heel flexibel met aanpassingen die ik later in het proces deed. Zou I-Kook Den Haag en Murat aan iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit geen keuken kopen hier”
Door Anita Schults op vrijdag 7 jan 2022 22 | vestiging Den Haag
Begin 2020 een keuken gekocht begon al goed bij het inmeten. Dat was verkeerd gegaan en daar kwamen ze achter bij het bestellen van de keuken. In april werd de keuken half geleverd. Paar weken later na een hoop gebel en gemail kwamen eindelijk de vaatwasser en oven en de rest. Maar het blad was weer niet goed. Eind oktober weer een keukenblad geleverd nu weer vol met krassen. Deze heeft tot gisteren in de tuin gestaan want toen werd die eindelijk opgehaald. Gister 2 bladen geleverd en je raad het al al weer niet het goede keukenblad!! Nu na bijna een jaar nog met een keuken die niet af je kan niets tegen de achter wand doen want dan moet je eerst het goede blad hebben. Wat een slechte service voor mij nooit en geen keuken meer hier.
REACTIE VAN TEAM I-KOOK DEN HAAG
Allereerst onze excuses. Het klopt inderdaad dat het werkblad steeds niet werd geleverd zoals besteld. Helaas is dit bij de leverancier fout gegaan, maar dit hadden wij, zeker achteraf, beter moeten begeleiden en controleren. Inmiddels hebben wij de benodigde laatste service verleend. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met de hulp van de keukencoach”
Door Galliet op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Den Haag
Na langs vele keukenzaken te zijn geweest was het bij IKook eindelijk raak. De keukencoach Awinash heeft mij stapsgewijs geholpen en hij kwam met creatieve oplossingen. Hij dacht mee met het budget, behoefte en haalde het maximale eruit. Bij de levering kwam de spoelbak niet mee, maar Awinash kwam met een snelle, werkende oplossing waardoor ik geen vertraging opliep. Erg tevreden met de keuken en de hulp van de coach!
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende keuken”
Door Arjan Manders op donderdag 25 nov 2021 21 | vestiging Den Haag
Bij het eerste contact met verkoper Awinash meteen al een goede indruk. Samen hebben we een schitterende keuken ontworpen voor een nog leukere prijs/kwaliteit. Het is een plaatje geworden en after sales waren prima. Kleine opleverpuntjes werden, ondanks langere levertijd ivm corona, opgepakt.
FOTO VAN ARJAN MANDERS
Reactie of foto toevoegen
“I strongly recommend I-Kook”
Door ARINDRA CHAKRABORTY op dinsdag 26 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Kitchen Design - 5/5 | Kitchen quality – 4.5/5 | Company maturity model – 4/5 | After support/warranty – Yet to be assessed

Kitchen Design – After visiting many Kitchen Providers (Ikea, keukenconcurrent, keukenkampioen, Brugman, Hornbach, Grando, KVIK and some small stores) I reached to I-Kook. My first interaction with Awinash Bandhoe (Den Haag) made immediate difference with all previously visited vendors. Very talented and dedicated person to help customers. I am amazed with his suggestions and design skills and within a 30 minutes discussion he was able to provide me a design which I was searching from other vendors earlier. Computer design measurements were also validated by Awinash after visiting home which end up with nice kitchen.
Kitchen Quality – Germany made kitchen always exceed quality expectation, same applies to I-Kook Kitchen. After using 1 month, I can safely say it's a good choice.
Company Maturity Model – Solving customer's need Proactively is not there, as a customer you have to follow up for your questions/delivery. My kitchen delivery was delayed by 5 days, but no proactive communication made by Operation department. I am lucky to get Awinash who helped me through out and coordinating the entire process internally till I received the Kitchen.
After support – I am using since 1 month, hence yet to assess the quality of service (after support).

To summarize – I strongly recommend I-Kook as my overall experience mostly satisfactory. If you are visiting Den Haag, try to get hold of Awinash for getting your dream kitchen designed.
FOTO VAN ARINDRA CHAKRABORTY
REACTIE VAN ARINDRA
More photos
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken voor ons droomhuis”
Door Robert & Jeanine op woensdag 20 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Tijdens deze huizengekte hebben wij ons droomhuis gevonden. De staat van het huis was goed maar de keuken omdat deze naar de kamer ensuite gebracht was ontbrak nog. Natuurlijk enerzijds een voordeel omdat dit naar eigen smaak ingevuld kon worden maar anderzijds moest er snel een oplossing komen. Na wat bezoekjes her en der én tevens positieve ervaringen van familie kwamen wij bij I-Kook Den Haag terecht. Wij werden vriendelijk en hulpvaardig geholpen door Awinash. Wat eerst een ramp leek van maanden leven zonder keuken begon nu op een droomhuis met droomkeuken te lijken. Het contact verliep vlot en voorbeelden en ideeën werden aangedragen. Uiteindelijk hebben wij maar een korte periode zonder keuken gezeten en staat er nu iets om trots op te zijn. Wij zijn erg gelukkig met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“I-KOOK”
Door Martino Heesen op dinsdag 12 okt 2021 21 | vestiging Den Haag
Zomaar eens binnengelopen bij deze vestiging. Onze dochter en schoonzoon hebben hier een keuken gekocht en zelf geplaatst, alles was compleet en op tijd geleverd dus wij dachten 'eens zelf zien hoe dat daar gaat'. Eerst even rustig rond gekeken en na ongeveer 15 minuten sprak ik een verkopen aan en die gaf aan dat hij wel tijd voor ons had omdat een afspraak niet op was komen dagen.... Wat een geluk dacht ik toen nog een beetje sceptisch; de verkoper heeft tijd voor ons hahahahaaa
Maar goed, we raakten in gesprek, gaven onze wensen door en na een kleine twee uur hadden we een keuken gekocht. Goed geholpen door Awinash en inmiddels staat de keuken (zelf geplaatst) en maken we er met veel plezier elke dag gebruik van. Levering (na enig aandringen want Corona) op tijd en compleet. Duidelijke instructies erbij. Alles onbeschadigd ook nog, top dus!
We hebben alleen de keuken en de kraan (Quooker) hier gekocht, de apparatuur zelf online bij diverse leveranciers. Om voor het predikaat 'super' in aanmerking te komen is excellente dienstverlening nodig. Omdat ik zelf heb geplaatst is dit predikaat lastig te krijgen. Met het alleen leveren van de keuken kan je nou ook weer niet zo erg veel verkeerd doen. In ieder geval was ik wel aangenaam verrast dat Awinash ruim na de levering contact opnam om te vragen of alles was gelukt ,et het plaatsen en naar wens is. Dus de after-sales is in ieder geval een aandachtspunt bij I-kook, daar doet men iets mee. Ik zou hier mijn vrienden wel heen durven verwijzen als ze in de markt zijn voor een keuken.
FOTO VAN MARTINO HEESEN
+ Toon extra foto van Martino Heesen
+ Toon extra foto van Martino Heesen
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door René Meijster op dinsdag 25 mei 2021 21 | vestiging Den Haag
In januari 2020 is onze nieuwe keuken geplaatst. Na wat opstartproblemen (wel vaker bij een nieuw keuken toch?) genoten we van een toffe keuken. Na meer dan een jaar bleken er problemen met de achterplaat. Er werd toen niet alleen meegedacht door de monteur van i-kook wat een geschikte oplossing zou zijn, maar deze oplossing werd ook binnen enkele dagen tot stand gebracht. Kortom: uitstekende service!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door J. van Straalen op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Den Haag
Via internet hier gekomen, als wij er langs hadden gereden waren we waarschijnlijk voorbij gegaan. Maar binnen in de showroom heel fijn geholpen door Jimmy Bonsel. Niets opdringen maar juist meedenken. Hij heeft overal de tijd voor genomen en ons op ons gemak gesteld. Natuurlijk meerdere bedrijven bezocht maar bij I-KOOK gekocht.

Aanvulling ontvangen 16 maart 2021: De keuken is donderdag 11-03 geleverd en vrijdag 12-03 geplaatst. De monteur/installateur, John, is een ervaren vriendelijke man. Op een kleinigheid na, zijn wij tevreden. Wij hadden bij de achterwand ook bekleding besteld voor de standleiding en een vensterbankje welke zich naast het kooktoestel bevinden. Dit was er niet bij. Hierover is al contact over geweest met de adviseur en dat wordt z.s.m. opgelost.
REACTIE VAN J. VAN STRAALEN
Het is nu 27 juli en helaas ..... van alles wat ons is toegezegd door I-KOOK is nog niets waargemaakt. Belafsraken worden ook niet nagekomen. Achterwand is nog steeds niet compleet. Heel jammer!
REACTIE VAN J. VAN STRAALEN
15 oktober, nog steeds aan het wachten op de "service". Keuken zijn we blij mee hoor maar twee plankjes ophangen en een vensterbank monteren is nog steeds niet gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Tirza Winters op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij hebben van de zomer een huis gekocht waar we een hele nieuwe keuken in wilden plaatsen. We zijn naar zoveel keukenwinkels geweest, maar voelden ons het meest prettig bij I-Kook. Zo moeilijk kiezen was het, maar met een afspraak van 3,5(!) uur en een onwijs behulpzame medewerker, hebben we een keuken uitgezocht. En we zijn er zó blij mee! Het plaatsen is helemaal goed gegaan, alle communicatie was duidelijk, ze zijn vaker dan 1 keer in komen meten en hebben contact gehad met onze aannemers om alles af te stemmen. Een hele fijne ervaring, we zijn niet meer uit onze woonkeuken weg te slaan ;-)
FOTO VAN TIRZA WINTERS
+ Toon extra foto van Tirza Winters
+ Toon extra foto van Tirza Winters
Reactie of foto toevoegen
“Keuken komt maar niet af”
Door Sita op vrijdag 30 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
I-Kook Den Haag verdient niet eens 1 ster !!! We hebben op 21 mei 2020 hier een keuken gekocht voor € 20.500 (ordernummer: HL 131018). De keuken zou worden geleverd op 3 augustus, maar uiteindelijk werd het vanwege "Corona" geleverd op 24 augustus. Daar hebben toen alle begrip en geduld voor getoond, maar we zijn nu 2,5 maanden verder en de keuken is nog steeds niet af! Volgens I-Kook ontzorgen ze hun klanten van A tot Z. Voorlopig lijkt het ABC van dienstverlening al een brug te ver voor dit bedrijf. We moeten steeds zelf contact opnemen, anders horen we niets van hen. Keukencoach Awinash reageert niet op onze terugbelverzoeken en mailtjes. Ook zijn vervanger of waarnemer Andrew belooft van alles, maar doet niks en belt ook niet meer terug. We dachten een droomkeuken te kopen, maar I-Kook heeft ons een nachtmerrie bezorgd. Koop hier vooral een keuken als u wil ervaren hoe het is, om als een bedelaar behandeld te worden. Voor ons rest nu weinig anders dan om binnenkort een advocaat in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door menno op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Nooit nooit nooit maar dan ook echt nooit meer I-Kook! Vandaag, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze "nieuwe" keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni....2019.... Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven. En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben. Maar tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...? Naar aanleiding van onze reactie ("We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.") ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn..... Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen.....

Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is. Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel. Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden (of waarvan we ons afvroegen of wij nou niet pietluttig waren). We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw. Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen. Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (...) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: "wat nu?". Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo'n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst. Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast.........?
REACTIE VAN EELCO BRAND OPERATIONEEL DIRECTEUR I-KOOK
Beste Menno, bedankt voor je beoordeling (op meerdere platformen dezelfde...). Ik ben wel een beetje verbaasd. We hebben kort geleden nog contact met elkaar gehad over de oplevering. De monteur die jij wilde, Ton, had moeite om contact te zoeken, wellicht vanwege de drukte. Gelukkig hebben we in overleg met de winkel een andere monteur kunnen regelen. Je hebt eerder aangegeven nu heel tevreden te zijn. We wensen je heel veel plezier met de keuken. Eelco
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Willem op woensdag 19 aug 2020 20 | vestiging Den Haag
Keuken op afstand gekocht vanuit Bonaire. Prima geholpen met keuze alternatieven. Goede werktekeningen en uitstekende kwaliteit in relatie tot prijs. Betrouwbaar bedrijf met goede customerservice! Een aanrader.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2020: Keuken is afgeleverd en lokaal gemonteerd. Alles functioneert naar wens.
FOTO VAN WILLEM
Keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Andre op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht en zelf geplaatst alles was goed geregeld
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden over service maar alles opgelost”
Door Katherine Baranova op zaterdag 21 dec 2019 19 | vestiging Den Haag
A large kitchen of 25000 was beautifully designed by Jerry and we got really good advice. However we were less happy with the Installation and communication afterwards. At the end, we found a way to get attention and the remaining bits were all fixed.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Glenn van Polanen op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Heel goed geadviseerd en geholpen door Rachid. Mooie keuken gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Goed geïnstalleerd. Ik zal i-kook zeker aanbevelen en dit verkooppunt.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Trees op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
wij hebben een keuken gekocht en is helemaal naar ons zin, ondanks wat tegenslagen, welke direct door I-kook zijn opgepakt en rechtgezet. i-kook loopt niet weg voor zijn verantwoording SUPER, I -kook doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Ja ik beveel I-kook van harte aan bij mijn vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden klant”
Door Kim Karhof op dinsdag 12 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht bij de eigenaar/ filiaalhouder zelf. Ik heb best veel geld betaald. Ik zeer ontevreden over de manier waarop het afgehandeld is. Zoveel miscommunicatie en dat werd allemaal op mijn bordje gelegd, terwijl hij zijn zaken totaal niet op orde heeft.. Van een ingebouwd stopcontact in mijn kookeiland, die er niet in zat en waarvan hij zei dat ik dat nooit had besteld bij hem, tot aan electra die niet in de bouwtekening was gezet en ik dus mijn lampjes onder mijn kastjes niet aan kon doen. Een spoelbak die absurd gekrast was na 1 dag gebruik en het lekplaatje eruit sprong en hij zei dat er een monteur kon komen, maar dat dan wel voor mijn rekening kwam als bleek dat ik het ondeugdelijk had gebruikt (ja, ik had er namelijk in afgewassen!) Tot aan een raam dat eruit moest om de keuken te leveren, terwijl ik duidelijk had gezegd dat het door het trapgat paste en ze dus weer wegreden met mijn keuken. Hij zei dat ik per sé de keuken af moest rekenen 24 uur voor levering, terwijl dat helemaal niet de policy is van IKook, je, mag altijd bij de chauffeur pinnen. De toon waarop hij tegen mij sprak, omdat ik nog niet betaald had, was absoluut niet ok! Kan ik een vrouw alleen zijn, maar zo'n toon sla je niet tegen je klanten aan..Of ik mijn limiet dan wel verhoogd had. En ik had dat van het trapgat, nooit doorgegeven zei hij... De keuken is in november geplaatst en nu pas is er een monteur geweest om iets aan mijn klachten te doen. Ik heb heel vaak gemaild, gebeld over mijn klachten, maar ik moest zowat smeken om garantie. Uiteindelijk heeft 1 van de directeuren mijn zaak bekeken ( hele aardige en behulpzame man) en heb ik in ieder geval de kosten van de electra die achteraf nog moest worden gedaan, door zijn nalatigheid, teruggekregen. Kortom, ik ben een zeer ontevreden klant.
REACTIE VAN EELCO BRAND
Wat vervelend dat het proces voor u zo frustrerend is verlopen. We hebben hierover uitvoerig gesproken en gelukkig konden we er samen uitkomen, daar willen we u voor bedanken! Afgelopen week heeft de monteur de laatste punten opgelost en de keuken met u opgeleverd. Geniet van uw aankoop!
Reactie of foto toevoegen
“Grote teleurstelling”
Door E. F. op woensdag 6 feb 2019 19 | vestiging Den Haag
tsja, niet voor herhaling vatbaar op geen enkele mogelijke manier. I-kook was als preferred leverancier benoemd bij ons nieuwbouw project. leuke ervaring in showroom, prachtige keuken samengesteld, betaald en toen begon de ellende.
- bij levering bleek het blad van ons kookeiland niet op maat gemaakt te kunnen worden, was wel beloofd.
- stopcontacten niet op juiste plek aangebracht, zou wel gecontroleerd door i-kook zijn
- achterwand waren ze kwijt, maar gingen ze wel zoeken.
- steunen kookeiland op verkeerde maat besteld. binnen 3 weken nieuwe... duurde 2.5 maand!

Mooiste.... deze keuken heeft echt heel veel geld gekost. door verkeerd advies kon ons blad niet op maat gemaakt worden en moeten wij extra spatranden bestellen en betalen! willen wij eigenlijk niet, zonder vinden wij mooier. enfin..2.5 maand op gewacht.... niet geïnformeerd en de dag voor de monteur langskomt komt mail met strekking (lees dreigement) ... betaald u ons de resterende paar euro's... anders komt de monteur niet. serieus? ik heb al duizenden euro's betaald zonder te klagen!

Teleurstelling is groot! spatranden zijn namelijk bezorgt... Op de verkeerde maat. nu na 3 maanden is de keuken nog steeds niet af! Voor deze geleverde service had ik ook terecht gekund bij een van de keukenboeren waarvan we weten dat de service "bijzonder" is. Het positieve .... complimenten voor monteur Ron!!!! hij is de enige reden dat ik nog wacht op de spatranden. mijn verzoek aan hem was namelijk alles maar te laten zitten. geen zin meer of vertrouwen in ikook.
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULE MANAGER I-KOOK)
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat door omstandigheden de communicatie niet is gegaan zoals we zouden wensen. Gelukkig hebben we dat nu rechtgezet en zijn we op de juiste manier in gesprek. Op korte termijn worden de laatste openstaande punten aan uw keuken opgelost. Ik hoop dat we daarmee uw vertrouwen weer (enigszins) kunnen terugwinnen.
Reactie of foto toevoegen
“Engelengeduld”
Door C. L. DEN Heijer op maandag 10 dec 2018 18 | vestiging Den Haag
Heb eerder een review geschreven. Wil deze wel bij stellen. Veel pech gehad bij het afleveren van onze apparatuur. Leek wel of er een olifant overheen was gelopen. Gelukkig werd alles opgelost. Keuken pasten niet helemaal. Maar ook goed verholpen. Onze dank gaat uit naar Rachid die wel engelen geduld heeft gehad met ons. Zal ikook zeker aanraden bij anderen. Tip ook degene die leiding geeft mag best wel eens feed back geven. Rachid bedankt voor alles. Voor ons bent jij nummer 1 bij ikook.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Regina op donderdag 30 aug 2018 18 | vestiging Den Haag
Een bedrijf om zeker aan te bevelen.De begeleiding voor het ontwerp door Jerry was zeer prettig en professioneel. Aan al mijn wensen werd voldaan waarbij we tot een goede prijs/kwaliteit verhouding kwamen.Ook de plaatsing van de keuken verliep perfect. Alles paste tot op de centimeter waarbij de monteur Ron een zeer kundig aandeel in had. Al met al een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door P.Gubbels op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Den Haag
Een nieuwe keuken, en ik ben goed geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Martijn Hakman op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Den Haag
Een keuken en ben erg goed geholpen. De keuken is tevens van hoge kwaliteit en we zijn er zeer content mee. Aandachtspunt zijn de naleveringen, we kregen een kast niet geleverd en het duurde erg lang voordat deze werd na geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Na stroeve start opgelost in goed overleg”
Door leon van berkel op donderdag 17 mei 2018 18 | vestiging Den Haag
In eerste instantie werden we goed geholpen door een medewerker. We hebben er dan ook een mooie keuken aan over gehouden met goed apparatuur. Maar de service was meerdere malen ondermaats:

1) bij opvragen van technische tekening voor onze aannemer, geven ze eerst niet thuis (3 keer gehoord dat we zouden worden teruggebeld en dan niks horen). Uiteindelijk sturen ze de tekening van een andere keuken(!).
2) Ik vroeg telefonisch aan i-kook hoelaat de monteur zou komen en krijg 9 uur te horen. Aangezien wij er nog niet woonden, heb ik speciaal iemand geregeld die er zou zijn. Belde de monteur me boos op om half 8, vragen waar ik was....
3) Monteur wil de barplank bevestigen. Ik vraag hen de barplaat op maat te zagen en krijg te horen dat dat niet kan. Dat had i-Kook moeten doen. Maar medewerker gaf aan dat ze standaard 1 meter brede barplanken meegeven die de monteur dan op maat zaagt. Als ik medewerker daarmee confronteer zegt hij dat ik het verkeerd heb begrepen. En ik mocht weer lappen voor een nieuwe barplank op maat.
4) Medewerker wist bij de verkoop dat we een afzuigkap met filter nodig hadden. Maar die zat er niet bij. Hij wilde er wel een filter voor mij bestellen tegen meerkosten uiteraard. Bij het monteren hiervan kwam ik erachter dat hij de verkeerde filter heeft besteld voor mij.

Conclusie: De keuken zelf is wel oke, maar medewerker heeft het toch meermaals verprutst.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2018: Ondanks een wat stroeve start zijn alle problemen steeds in goed overleg opgelost en kunnen wij genieten van een mooie keuken
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULEMANAGER I-KOOK)
Bedankt voor je terugkoppeling Leon. Het spijt ons zeer dat bij jou een aantal zaken niet soepel verlopen zijn. Gelukkig is alles nu opgelost en kun je genieten van een prachtig keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles bij elkaar erg tevreden”
Door Bram op vrijdag 6 apr 2018 18 | vestiging Den Haag
Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken, maar de verkopers van twee verschillende zaken uit de Mandemakers-groep wilden totaal niet luisteren naar mijn wensen, en bij elke opmerking van mijn kant over de te hoge prijs werden wel zaken uit de offerte geschrapt, maar werd de keuken uiteindelijk niet goedkoper. Geen succes dus en ik heb mijn voornemen een tijdje laten rusten. Ik ben vervolgens eens op Google gaan zoeken welke keukenzaken in de regio Den Haag nou de beste waardering kregen. Dat bleken I-Kook en een zaak in het Forepark te zijn. Dus maar eens bij I-Kook langs. Verkoper Leen Witter bleek wel te luisteren en tekende de keuken die ik zelf voor ogen had, en ook nog voor de prijs die ik zelf in gedachten had. De keuken is door het montagebedrijf netjes in het werk op maat gemaakt en schoon en volledig functionerend opgeleverd. Enige kleine kanttekening is een kastje dat later nog geleverd zou worden. Dit heeft een tijdje bij I-Kook in het magazijn gelegen, maar is uiteindelijk na een herinnering van mijn kant alsnog geleverd en gemonteerd. Alles bij elkaar erg tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel geholpen”
Door Blonk op zaterdag 3 feb 2018 18 | vestiging Den Haag
Professioneel geholpen door Rachid. Heeft goed geluisterd naar wensen en ideeën en kwam ook met adviezen en inbreng. Niet sturend naar een bepaalde keuken of apparatuur en dat vonden wij prettig. Ook de verdere afwikkeling door I-Kook en bezorging door Meubeltaxi was goed en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door P. Brouwer op dinsdag 30 jan 2018 18 | vestiging Den Haag
Goede service goede nazorg en een goede keuken. Bedankt team Den Haag.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Stellaard op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Den Haag
In juni 2017 kochten wij een dure keuken bij I-KOOK te Den Haag. Ons appartement werd op 25-8-2017 opgeleverd en de nieuwe keuken werd geplaatst op 7-9-2017. Helaas bleek de keuken door I-KOOK niet goed ingemeten en het technische schema in spiegelbeeld geprojecteerd. Hun monteur heeft tot aan 30-10-2017 verschillende dagen getracht om alle mankementen te herstellen. Door de verkeerde inmeting en het leidingschema in spiegelbeeld hebben onze aannemer en electriciën extra werkzaamheden moeten verrichten om alles te herstellen. De aannemer heeft door bovenstaande werkzaamheden aan ons een factuur gestuurd die vervolgens door I-KOOK niet betaalbaar werd gesteld met de mededeling dat betreffende werkzaamheden grotendeels door hun monteur zouden zijn verricht. Talloze gebreken zijn geconstateerd waardoor wij zeer ontevreden zijn over I-KOOK. Communicatie met hun bleek zeer onvoldoende! Onlangs hebben wij wederom een gebrek geconstateerd aan een lade van de keuken. I-KOOK beloofde deze schade met zeer grote spoed te verhelpen; maar nog steeds na 2 maanden géén herstel! Al met al een zeer teleurstellende ervaring met I-KOOK. Absoluut geen aanrader om bij I-KOOK een keuken aan te schaffen. Helaas moeten wij dit constateren!
REACTIE VAN I-KOOK
Bedankt voor jullie feedback. We blijven verschillen van mening over een kennelijke rekening van jullie aannemer. Tijdens het plaatsen bleek het leidingschema in spiegelbeeld te zijn aangeleverd; erg vervelend. Onze monteur Ton heeft dat allemaal zelf opgelost. Jullie aannemer heeft toen een wand moeten aanpassen en afwerken die niet recht was. Deze aannemer heeft zeker geen werkzaamheden verricht ten aanzien van het leidingschema en heeft dat ook aan ons bevestigd. De oude keuken was voorzien van een vaste plint waardoor we tijdens het meten niet konden zien dat jullie tegels niet doorliepen onder de oude keuken. We hebben dit later in overleg opgelost door onder andere de plinten 2 cm naar voren te monteren en nieuw tegelwerk aan te brengen (op onze kosten). Begin november hebben jullie nog een front gereclameerd. Dit is door ons besteld en kort voor de kerst geleverd. Op 2 januari hebben wij de werkzaamheden onder garantie naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er zijn geen openstaande issues meer. We hopen dat jullie nu kunnen genieten van jullie prachtige keuken. Eelco Brand, formulemanager I-KOOK
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Van Beek/Rijsdijk op zaterdag 9 dec 2017 17 | vestiging Den Haag
Op een paar probleempjes na, die zich altijd voordoen in een dergelijk project, is alles uitstekend voor elkaar gekomen. Vooral ook door de uitstekende hulp en adviezen van jullie keukencoach Jerry M., die fantastisch met ons meedacht en belangrijke creatieve inbreng had in het nogal afwijkende project dat wij voor ogen hadden. Uiteindelijk hebben we een keuken gekregen waar wij geweldig blij mee zijn en elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Drama”
Door S.M. op woensdag 1 nov 2017 17 | vestiging Den Haag
Super slecht! Bij I-Kook een keuken kopen is een drama. I-Kook houdt zich niet aan de afspraken, Momenteel hebben ze geen keuken monteurs en laten opdrachten door onervaren beunhazen neerzetten. In april dit jaar hebben wij een keuken besteld die 7 juli geleverd zou worden. Op 29 juni hebben wij de keuken volledig betaald. De keuken is deels geleverd en schots en scheef neergezet door een super slechte monteur. De lijst met totale gebreken is lang, maar om er een paar te noemen:
De keuken is niet compleet geleverd.
De afzuiging doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De Cooker kraan doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De granieten aanrechtblad is te kort.
De gasfornuis staat 10 cm hoger dan het aanrechtblad.
De carrousel hoekkast is uit elkaar gevallen doordat dit niet goed gemonteerd was.
De hoge apothekerskast staat te bungelen door slechte montage.
Geen stopcontacten geplaatst.
Wij wachten nu na 4 maanden nog steeds op de na leveringen en oplevering van de keuken volgens afspraak. Wij zijn nu al 3 maanden bezig met bellen en mailen met het verzoek dit op te lossen. Telkens weer worden er data afgesproken die niet nagekomen worden omdat er geen monteur beschikbaar is. Bij I-Kook een keuken kopen is een drama!
REACTIE VAN EELCO BRAND FORMULEMANAGER BIJ I-KOOK
Bedankt voor uw feedback. Ik ben verrast door uw beoordeling die volgens mijn gegevens feitelijk niet klopt. Enkele weken geleden heb ik (namen I-KOOK) persoonlijk met u definitieve afspraken gemaakt over de oplevering van de twee keukens die in uw panden zijn geplaatst. U was daarover tevreden. Afgelopen vrijdag zijn de keukens zorgvuldig met u opgeleverd. De keukens zijn nu gebruiksklaar. De openstaande punten voor ons zijn nog: Het plaatsen van een RVS-blende boven uw koelkast en het plaatsen van een aftimmering op de wandkasten (beide als extra service van I-KOOK) en voor u betaling van het restantbedrag onder aftrek van de door ons reeds gestuurde creditnota's.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk”
Door Micha op maandag 12 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
Duidelijk advies, scherpe prijs en goede montage. Daarnaast is de kwaliteit van de keuken goed. De uitvoering van het meerwerk is ook goed gedaan. Inmiddels heb ik I-KOOK bij vrienden en collega's aanbevolen.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel en goed verlopen”
Door Roel op woensdag 7 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
Alles is soepel en goed verlopen, de keuken is volgens afspraak netjes uitgeleverd. Ik had de keuken eerder nodig dan gepland en het was lastig om dit aan te passen, maar daar kan i-Kook niets aan doen aangezien de keuken reeds in de fabriek ingepland was. Al met al ben ik erg tevreden met de keuken en dat voor een mooie prijs!
FOTO VAN ROEL
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken maar service kon beter”
Door Dennis op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Den Haag
In eerste instantie zijn wij goed geholpen. De verkoper dacht proactief mee en gaf goed advies. We hebben een mooie keuken ontworpen met kwaliteitsapparatuur. De prijs was 16500 Euro (incl montage) voor een keuken met een eiland. Na de bestelling hadden we wat problemen met de levertijd en afstemming met de winkel (o.a. ontwerp moest worden aangepast ivm de constructie). We zijn blij met onze keuken, maar de service/dienstverlening na de koop kon beter. Dit hebben we besproken met de winkel."
REACTIE VAN RACHID (KEUKENCOACH I-KOOK DEN HAAG)
Dankjewel voor je feedback Dennis! Even leek de wet van Murphey voor jouw keuken op te gaan. Alles is inmiddels opgelost. Jouw opbouwende kritiek is voor ons zeer waardevol. Veel plezier met je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind fantastisch geholpen”
Door Melania Van de Velde op donderdag 25 apr 2024 24 | vestiging Barendrecht
Wij zijn bij Patrick geweest in Barendrecht. Van begin tot eind fantastisch geholpen. Na onze teleurstellende ervaring met onze badkamer, wilden we nu echt een bedrijf dat alles uit handen neemt. En niet alleen totdat de klus binnen is, maar ook daarna bereikbaar is. We lazen goede reviews van I-Kook en namen deze keukenzaak mee in onze zoektocht naar onze droomkeuken.
Patrick heeft ons fijn geholpen en de tijd genomen om een indeling naar wens te krijgen. Gevoelsmatig kozen we voor I-Kook. Werken samen met aannemer Van Vossen. Alles verliep keurig op tijd. Helaas was de stukadoor ziek, maar werd direct een vervanger geregeld. Heerlijk. Vorige week woensdag (17 april) is de keuken in een dag geplaatst. Zaken die (nog) niet in orde zijn, worden direct gemeld en meteen een afspraak gepland voor afwerking ervan.
Patrick is altijd goed bereikbaar en komt snel met oplossingen. We zijn meer dan tevreden! Als onze (deels volwassen) kinderen een keuken willen aanschaffen, dan zeker bij I-Kook Barendrecht.
FOTO VAN MELANIA VAN DE VELDE
+ Toon extra foto van Melania Van de Velde
Reactie of foto toevoegen
“Zeer fijn geholpen en goed meegedacht”
Door Teun op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Wij zijn zeer tevreden met de keuken die wij bij Nick hebben gekocht. We zijn zeer vakkundig geholpen en hij denkt in alles mee. Communicatie ging heel correct en vriendelijk. Wij raden zeker onze vrienden aan om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geplaatst”
Door Dennes van der Kleij op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Verkoper Jimmy Bonsel heeft ons perfect geholpen met het uitzoeken van een nieuwe keuken. Dankzij zijn goede tips en inzichten zijn we erg tevreden met de keuken. Prettig proces en voor een eerlijke prijs, zonder gedoe met afdingen en "gratis pannensets" verkoop trucjes.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Margot verhoeven op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Den Bosch
Enorm geslaagd! Super goede begeleiding gekregen en qua prijs ook echt heel eerlijk! Zeker een aanrader.
FOTO VAN MARGOT VERHOEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marieke op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Amsterdam
In het najaar van 2023 heb ik een nieuwe keuken aangeschaft bij I-KOOK. Ik ben langs meerdere keukenzaken geweest, maar I-KOOK stak er met kop en schouders bovenuit qua klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteit verhouding en garantietermijn. Mijn budget was gering en toch heeft I-KOOK mijn droomkeuken weten te ontwerpen binnen dat budget. Inmiddels geniet ik alweer bijna een half jaar elke dag van mijn keuken. Na het plaatsen van de achter wandtegels bleek dat er aan de zijkant een paneel bij moest worden geplaatst. I-KOOK heeft dit kosteloos geregeld voor mij. Als er achteraf iets moet worden gedaan voor de keuken, zijn ze goed bereikbaar en steken ze tijd en moeite in je hierbij helpen. I-KOOK krijgt van mij een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam de Jong op vrijdag 19 apr 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Onze nieuwe keuken bij filiaal Oud- Beijerland gekocht. Vanaf advies in de showroom door Buck en Marc tot aan de levering erg goed geholpen en vooral voor ons belangrijk een snelle levering en prima planning alles aanwezig en op tijd. En zeer tevreden over het meedenken en advies van de monteur Mels wat een zeer ervaren vakman is deze man. Mels heeft onze oude keuken volledig gedemonteerd en de nieuwe keuken binnen 3 en halve dag geplaatst en dat op een zeer vriendelijke en behulpzame en vakbekwame manier. Dus wij zijn van Begin tot Oplevering zeer tevreden en dit alles zonder ons zelf nog ergens druk om te hoeven maken. Complimenten voor I-Kook filiaal Oud - Beijerland.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service en nazorg”
Door Leo Bekker op vrijdag 19 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Wij zijn zeer tevreden met onze derde keuken in de loop der jaren. Wij waren ook tevreden met de vorige keuken maar waren gewoon toe aan iets nieuws. Nick Joor, onze Keukencoach heeft ons prima begeleid wat resulteerde in een prachte keuken met topline apparatuur van Bosch wat ook prima functioneert met WiFi en de 'Home Connect' app. De plaatsing verliep prima met vakkundige mensen. Alle afspraken met I-KOOK zijn keurig nagekomen en de keuken voldoet aan al onze verwachtingen. Ook de service, nazorg en controle na oplevering is uitstekend. Ik kan I-KOOK Den Helder dan ook van harte aanbevelen als een uitstekend professioneel bedrijf!
FOTO VAN LEO BEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Super begeleiding”
Door Gino op vrijdag 19 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb een keuken gekocht bij i-KOOK. Super begeleid door Jimmy, eerlijk en transparant. Wilt uiteraard wat verkopen, is hier ook transparant in, maar keek vooral naar mijn wensen en wat hierin mogelijk is. Geeft goede adviezen t.a.v. waar wel/niet op besparen. Ook na het kiezen van de keuken nog fijne communicatie, ook bij vragen en/of toch andere keuzes, was allemaal mogelijk. Niks te klagen. Inmiddels is de keuken ook geïnstalleerd, ben er heel blij mee!
FOTO VAN GINO
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam Moerland op donderdag 18 apr 2024 24 | vestiging Bergen op Zoom
Denken goed mee. Geven goede tips. Goede nazorg. Goede kwaliteit. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig geworden”
Door Fam Vooijs op woensdag 17 apr 2024 24 | vestiging Leiderdorp
2 weken geleden is onze nieuwe keuken met eiland geplaatst en het is prachtig geworden. We hebben de keuken gekocht bij I-Kook in Leiderdorp. Naar alle wensen op ons lijstje is geluisterd en echt alles was bespreekbaar. Ook kwa communicatie is alles vlekkeloos verlopen. We zijn geholpen door Jan & Niels en vandaag zijn de mannen ook nog langs geweest om te bekijken hoe het eindresultaat is geworden en om wat foto's te maken.
FOTO VAN FAM VOOIJS
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en geen lege praatjes”
Door R van Klaveren, Barendrecht op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima service en meedenken met het keuken ontwerp, goed advies en geen lege praatjes. Duidelijk en prima opvolging van uitstaande punten, excellente after-sales service. Als je overweegt een keuken aan te schaffen, stap hier dan eens binnen. Aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een droomkeuken”
Door Kevin Laban op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken gekocht bij Brenda van I-Kook, met een klein budget toch mijn droomkeuken kunnen creëren! Heel erg blij met het resultaat, en de service was top!
FOTO VAN KEVIN LABAN
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door a de ruijter op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goed geholpen, afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door JR op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel prettige ervaring. Goed meegedacht en de prijs/kwaliteit van de keuken is heel goed. Alle afspraken zijn nagekomen en de keuken op tijd compleet geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Vrolijk op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Alphen aan den Rijn
Keuken gekocht, fijn gesprek en goede informatie. Wat we wilde kon allemaal, werd goed geluisterd.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Bertus Verbeek op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik ben op mijn zoektocht naar een nieuwe keuken bij veel keukenzaken binnengestapt. Bij I-Kook vond ik niet alleen de keuken die ik zocht maar ook de deskundigheid waar ik naar op zoek was. Ik ben geholpen door André die mij prima voorlichting gaf en in een hele prettige sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding sprak mij zeer aan en ik bleef prima binnen het budget wat ik voor ogen had. De aflevering van de keuken was ook dik in orde en ik kreeg van de mannen van het vervoersbedrijf voldoende tijd om alles te controleren. De keuken heb ik laten monteren door mijn aannemer en die was dik tevreden over de aangeleverde informatie en heeft hem snel kunnen monteren. Kortom: kies altijd voor I-Kook.
FOTO VAN BERTUS VERBEEK
+ Toon extra foto van Bertus Verbeek
+ Toon extra foto van Bertus Verbeek
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat mag er zijn”
Door Maryse Peverelli op vrijdag 12 apr 2024 24 | vestiging Alphen aan den Rijn
Rustig kunnen rondkijken, geweldige ervaren keukenadviseur Frans die al heel snel een ontwerp voor ons maakte dat precies bij ons paste. Het eindresultaat mag er dan ook zijn en ook waren we blij verrast met de twee installateurs Ton en Jeff, een gouden stel!
FOTO VAN MARYSE PEVERELLI
+ Toon extra foto van Maryse Peverelli
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Paul Kuipers op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Kennis van zaken, goede adviezen en komen afspraken na. prettig contact met de medewerkers. we zijn blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.en H.van der pasch op zondag 7 apr 2024 24 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een complete keuken besteld. Het eerste contact was met Sven we hebben samen gepland en ideeën uit gewisseld en zijn nog een aantal keren terug geweest en maakte kennis met Matthew die ook weer andere tips had tot we de definitieve opstelling gingen bestellen. We hebben de keuken zelf geplaatst na dat deze op de afgesproken tijd keurig en uitstekend verpakt werd geleverd. Na onze verbazing kwam Matthew een aantal weken na een telefoontje kijken hoe het was en als verrassing bracht hij nog een lekker drankje en hapje mee. Hij heeft de keuken geheel gecontroleerd foto's gemaakt en meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. Nou wij zijn zeer tevreden met onze keuken en genieten er dagelijks van.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geadviseerd”
Door Jeroen en Petra op zaterdag 6 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn door André heel prettig en vrijblijvend geholpen, we wilden achteraf toch nog 2 kasten meer en ook hier bij zijn we door André heel goed geadviseerd en geholpen wij kunnen I-Kook Capelle aan de IJssel aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Robin Catsburg op zaterdag 6 apr 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Jimmy, van I-Kook heeft ons met de juiste raad en advies geholpen aan een passende keuken. Daarna hebben de monteurs met zorg de keuken geplaatst en zijn de laatste punten in later stadium in orde gebracht. Erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Saskia Wolfs op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Den Bosch
We zijn super tevreden over I-Kook. Matthew heeft ons geweldig geholpen. Duidelijke uitleg en goed advies. Er werd naar ons geluisterd en we werden goed begeleid, zonder enige dwang. Alles werd keurig op tijd geleverd. Dat hebben we als zeer prettig ervaren en we hebben dankzij zijn goed advies, een prachtige keuken. En daar genieten we iedere dag van!
FOTO VAN SASKIA WOLFS
+ Toon extra foto van Saskia Wolfs
+ Toon extra foto van Saskia Wolfs
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door fam.van Ede op donderdag 4 apr 2024 24 | vestiging Amsterdam
Duidelijk, klantgericht en keuken is keurig gemonteerd door Serhii.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door André en Ilse op donderdag 4 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Wat zijn wij goed geholpen met het uitzoeken van onze keuken. Rawish nam alle tijd om alle mogelijkheden door te nemen. Wisselen van alle opties was zeker mogelijk. Alles was perfect ingemeten door Nick en super gemonteerd door Sander! Meer dan tevreden!
FOTO VAN ANDRÉ EN ILSE
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Eelco en Mirjam op donderdag 4 apr 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Erg blij met onze nieuwe keuken die door zeer bekwame installateur is geplaatst. Zeer professioneel en meedenkend voor het beste eind resultaat. Buck bedankt voor het meedenken om onze keuken met afwijkende maten zo mooi en efficiënt mogelijk te maken. Top en bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Mary Afari op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Amsterdam
Wij zijn super blij met montage en het meerwerk wat uitgevoerd is door samro installatie Ron weet hoe hij zijn vak kennis uit te voeren en heel vriendelijk man ik hoef maar wat te vragen hij staat voor mij klaar wat geweldig zo'n persoon het liefs geef ik hem 100 goude sterren installatie super en heel strak en Alex wij zijn heel blij en voor het mooie werk is uitgevoerd door samro installatie zo'n persoon zal ik nooit vergeten goude handen groetjes klant Mary Afari
FOTO VAN MARY AFARI
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Elja van Hoof op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Den Bosch
Ik heb mijn keuken hier gekocht. De ervaring met de verkoper was al heel prettig. Goed advies en samen nadenken over het beste ontwerp. De keuken werd geleverd op de afgesproken dag/tijd en de dozen werden met zorg in mijn kamer geplaatst. Ook de montage vond plaats op de afgesproken dag, met monteurs die alles dubbel checken en ik geen enkel commentaar had op de montage. Ik ben dan ook heel blij met mijn nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“A great experience”
Door Pierre Offre and Anja Spang op zondag 31 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
We had a great experience working with I-Kook Den Helder. We received great guidance for the design of our new kitchen as well as clear instructions for the purchase and payment. The installation of the kitchen was conducted very professionally and efficiently. The entire team was very dedicated, professional, friendly, and arranging. We especially enjoyed the care that the entire team took to deliver the best result possible and, as customers, we always felt in good hands. We highly recommend them!
FOTO VAN PIERRE OFFRE AND ANJA SPANG
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is een plaatje”
Door Astrid op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
We hadden zelf onze keuken al ontworpen en zijn toen bij een aantal keukenzaken geweest om onze plannen voor te leggen en uit te laten rekenen. Bij de meeste zaken vroegen ze eerst naar ons budget en kregen we dan te horen dat wij niet konden krijgen wat we wilden hebben, zonder in te leveren op kwaliteit of samenstelling. Een keuken moet minstens 15 jaar meegaan en dan wil je niet denken: jammer, had ik het maar anders kunnen doen. We waren niet bekend in Den Helder en kwamen via via bij I-Kook terecht. Daar was de werkwijze heel anders. We voelden ons meteen op ons gemak bij onze keukencoach Rawish. Hij heeft eerst goed naar onze wensen geluisterd. Dit in beeld gebracht en berekend. Deze berekening paste in ons budget en er was zelfs ruimte voor wat extra dingen. We hoefden geen aanbetaling te doen, zouden door het gehele traject begeleid worden en als we vragen hadden, dan werd daar tijd voor gemaakt. De keuze was dus gauw gemaakt en daar hebben we absoluut geen spijt van. Alles is, zoals Rawish beloofd had, tot in de puntjes verzorgd zowel voor, tijdens als na het plaatsen van de keuken. Onze keuken is mede dankzij de vakkundige monteurs een plaatje geworden. We hopen er nog vele jaren kookplezier van te hebben.
FOTO VAN ASTRID
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Leen en Anja op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Oud-Beijerland
Wij wonen nu ruim 25 jaar weer in s-Gravendeel en hebben sinds die tijd regelmatig keukenbedrijven bezocht en bekeken. Telkens weer vertrokken met het idee. Wat een tegenvallende kwaliteit. De keuken die we nu hebben vervangen was zelfs 38 jaar oud, maar niets beschadigd of stuk. En waarom zoveel geld betalen voor zoveel minder kwaliteit? Ook de rustige en duidelijke uitleg die we wensten ontbraken vonden wij. Totdat we van mensen hoorden die een keuken hadden besteld en laten plaatsen door iKook uit Oud-Beijerland. Over hun zeer schappelijke prijzen voor goed kwaliteit en zeer vakkundige uitleg en plaatsing. Dus wij daar naartoe. In één middag waren we overtuigd (ook gezien het feit dat mijn vrouw exact wist wat ze wilde). De verkoper Jereau Arends, die ons rustig uitlegde hoe we het best iets konden aanpakken na het luisteren naar onze wensen. Vandaag is de keuken in 2 dagen geplaatst door Johan. Een zeer vakkundige en bovendien zeer aardige man met geduld om naar vragen van ons te luisteren. Veel dank mensen van iKook.
FOTO VAN LEEN EN ANJA
Reactie of foto toevoegen
“Een heerlijke keuken”
Door Michelle van der Knaap op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
De keuken gekocht in Capelle aan den IJssel nog voordat wij de sleutel van ons huis kregen, levering was dus nog niet bekend voor ons. I-kook heeft ons hier super in geholpen, er moesten tussendoor nog wat dingen aangepast worden en dit is allemaal super netjes verlopen. De keuken is geleverd met een verkeerde achterplaat, kan gebeuren. Er is tussendoor namelijk erg veel gewijzigd aan de keuken. Dit werd super netjes opgepakt en zo snel mogelijk een nieuw onderdeel geleverd! Keuken hebben we inmiddels bijna 2 maanden in gebruik, op advies van Jimmy hebben we gekozen voor een bepaalde deur type met anti vinger print, nu naar 2 maanden kan ik echt zeggen dat dit de beste keuze is geweest! Wat een heerlijke keuken, mat zwart en het boenen valt echt mee door deze laag! We hopen er nog jaren mee te doen, maar mochten we een nieuwe keuken willen zullen we zeker deze weer bij I-kook kopen! Bedankt voor alles!
FOTO VAN MICHELLE VAN DER KNAAP
Reactie of foto toevoegen
“Een super mooie keuken”
Door Lineke van Hemert op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Alphen aan den Rijn
We hebben op Alphen aan den Rijn een keuken bij Frans Kooij gekocht en hebben een super mooie keuken gekocht en heel goed advies.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met mijn keuken”
Door Huntink op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Zoetermeer
Uitstekend geholpen door Jordi Neefe, word goed samengesteld, veel keuzes mogelijk, advies en contact van begin tot eind top, kortom heel blij met mijn keuken.
FOTO VAN HUNTINK
Reactie of foto toevoegen
“Goed en eerlijk advies”
Door Marieke Verhees op dinsdag 26 mrt 2024 24 | vestiging Eindhoven
Hier in januari een keuken gekocht en deze is in maart geleverd. Goed en eerlijk advies gekregen waarbij ze de tijd namen. Ik vond het fijn dat ze goed meedachten en we binnen mijn budget konden blijven. Ik zou er in de toekomst zeker naar terug gaan.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens I-KOOK
Website: www.i-kook.nl
  Alkmaar (19 ervaringen), Noorderstraat 5, 1823 CS Alkmaar, tel 072-2001999
  Almere (27 ervaringen), Papiermolenweg 22, 1333 DG Almere, tel 036-5371637
  Alphen aan den Rijn (40 ervaringen), Euromarkt 105-107, 2408 BD Alphen aan den Rijn, tel 0172-251510
  Amersfoort (21 ervaringen), Industrieweg 3, 3812 RX Amersfoort, tel 033-3038240
  Amsterdam (54 ervaringen), Johan Cruijff Boulevard 16a, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-2261330
  Assen (4 ervaringen), Van Vlissingenstraat 43b, 9403 BB Assen, tel 059-2749430
  Barendrecht (73 ervaringen), Escudostraat 15, 2991 XV Barendrecht, tel 010-3169840
  Bergen op Zoom (15 ervaringen), Oude Moerstraatsebaan 3, 4614 RN Bergen op Zoom, tel 0164-263738
  Capelle aan den IJssel (245 ervaringen), Lylantse Baan 6. 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010-2519177
  Den Bosch (45 ervaringen), Balkweg 7d, 5232 BT Den Bosch, tel 073-2082999
  Den Haag (66 ervaringen), Zichtenburglaan 16, 2544 EB Den Haag, tel 070-3595040
  Den Helder (82 ervaringen), Ravelijncenter 31, 1785 LX Den Helder, tel 0223-661650
  Eindhoven (76 ervaringen), Kanaaldijk-Noord 5a, 5613 DH Eindhoven, tel 040-3033700
  Etten-Leur (24 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 ND Etten-Leur, tel 076-3033976
  Hattem (10 ervaringen), Populierenlaan 5, 8051 DA Hattem, tel 038-4440608
  Hengelo OV (49 ervaringen), Deurningerstraat 1, 7557 HA Hengelo, tel 074-2503730
  Huissen (23 ervaringen), Begonialaan 5, 6851 TE Huissen, tel 026-3252588
  Leiderdorp (8 ervaringen), Vlasbaan 3, 2352 AH Leiderdorp, tel 071-3030790
  Oud-Beijerland (112 ervaringen), Willem Beukelszstraat 6, 3261 LV Oud-Beijerland, tel 0186-621040
  Oudehaske (56 ervaringen), Hasker Utgongen 1, 8465 SJ Oudehaske, tel 0513-677464
  Sittard (188 ervaringen), Rijksweg Zuid 216, 6134 AG Sittard, tel 046-3030081
  Sliedrecht (9 ervaringen), Parrallelweg 4a, 3364 AL Sliedrecht, tel 0184-419526
  Tilburg (4 ervaringen), Bosscheweg 255-01, 5013 AB Tilburg, tel 013-7620080
  Utrecht, Hollantlaan 23, 3526 AL Utrecht, tel 030-3041090
  Veendam (25 ervaringen), Transportweg 10, 9645 KX Veendam, tel 0598-634903
  Veenendaal (33 ervaringen), Groeneveldselaan 35, 3902 HA Veenendaal, tel 0318-742657
  Zaandam (26 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075-3030668
  Zoetermeer (49 ervaringen), Heliumstraat 230, 2718 RS Zoetermeer, tel 079-2073300
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.