Feedback
8,6

I-Kook

Website: www.i-kook.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.i-kook.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-Kook
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels bijna 20 winkels.

Bij I-KOOK werken geen keukenverkopers, maar keukencoaches. Zij verkopen keukens op een andere manier dan je misschien gewend bent. Met persoonlijke aandacht en op een transparante wijze coachen zij je naar een betaalbare en eigen invulling van je keuken.

De persoonlijke keukencoach is altijd je vaste aanspreekpunt en helpt je van A tot Z.

We willen jou ook graag overtuigen van onze werkwijze.
Kom langs in één van onze winkels of maak direct een afspraak.

Tot ziens!


www.i-kook.nl
Meer informatie over I-Kook
Onze winkels: www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken: www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
Ervaringen
Er zijn 297 ervaringen over I-Kook. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren166 ervaringen
4 sterren94 ervaringen
3 sterren17 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster9 ervaringen

Per vestiging:
“Paar opmerkingen verder prima”
Door Sieka op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Veendam
De kosten voor de installatie kwamen behoorlijk hoger uit dan voorspeld en waren niet gespecificeerd. De geleverde kookplaat had toch geen pannendragers die in de afwasmachine mochten, terwijl ik dat wel had aangegeven. En de afzuigkap heeft toch meer decibels dan gewenst. De rest is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken maar service kon beter”
Door Dennis op zaterdag 3 jun 2017 '17 | vestiging Den Haag
In eerste instantie zijn wij goed geholpen. De verkoper dacht proactief mee en gaf goed advies. We hebben een mooie keuken ontworpen met kwaliteitsapparatuur. De prijs was 16500 Euro (incl montage) voor een keuken met een eiland. Na de bestelling hadden we wat problemen met de levertijd en afstemming met de winkel (o.a. ontwerp moest worden aangepast ivm de constructie). We zijn blij met onze keuken, maar de service/dienstverlening na de koop kon beter. Dit hebben we besproken met de winkel."
REACTIE VAN RACHID (KEUKENCOACH I-KOOK DEN HAAG)
Dankjewel voor je feedback Dennis! Even leek de wet van Murphey voor jouw keuken op te gaan. Alles is inmiddels opgelost. Jouw opbouwende kritiek is voor ons zeer waardevol. Veel plezier met je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Waardering normaa;”
Door Charles op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Sliedrecht
Dit is onze 2e keuken die we daar hebben gekocht. We worden altijd uitstekend geholpen door Olaf. Maar omdat de keuken kwalitatief tegenvalt en vooral niet voor 100% is gezet, is de waardering 'normaal'.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken goed maar geen service achteraf”
Door N. de Gooijer op zaterdag 12 mrt 2016 '16 | vestiging Almere
Vanwege tijdsdruk van ons uit helaas voor i-kook gekozen i.p.v. een andere leverancier waar ik goede ervaringen mee had. Aanvankelijk goed, maar na plaatsing van keuken en app., m.b.t. vragen en toevoegingen, wordt je doorverwezen naar de leverancier van de apparatuur en is alle service zover ik had ervaren verdwenen.
REACTIE VAN LEON SCHULP (KEUKENCOACH I-KOOK)
Bedankt voor je reactie Nico. Je bent ontevreden over de klantvriendelijkheid van onze toeleverancier. Zij verlenen de garantie op de via ons geleverde apparatuur. Jammer dat de communicatie hier niet soepel is verlopen. Ik zal dit nogmaals opnemen met hen en er zelf ook beter op letten in het vervolg. Veel plezier met de keuken !
Reactie of foto toevoegen
“Oude vervangen door nieuwe keuken”
Door Dennis Vaal op vrijdag 28 okt 2016 '16 | vestiging Bergen op Zoom
Hebben onze oude keuken vervangen voor een nieuwe. Had de oude maten van deze keuken op gemeten, en hiermee een keuze te maken voor een nieuwe keuken. Tijdens ons bezoek in de showroom werden we op afspraak geholpen door de keuken coach, hiermee kwam er een keuken naar wens op papier. Er waren wel een paar contacten momenten in verband met het huidige tegel/stuc werk wat we wilden behouden. Ook het huidige leidingwerk moest aangepast worden aan de nieuwe situatie. De levering is tot zo ver goed verlopen dat alles compleet en onbeschadigd is afgeleverd en gemonteerd, zijnde dat de afvoer kap niet gemonteerd kon worden door dat de oude schouw te laag was, heb deze zelf aangepast. Kwa prijs/kwaliteit is i-kook aan te bevelen, moet wel goede en duidelijke afspraken maken wat je wilt en wat de mogelijkheden zijn, gezien er in de prijs weinig ruimte is voor aanpassingen en tevens meer onvoorzien extra werk.
Reactie of foto toevoegen
“Wel aanraden”
Door Anton op vrijdag 14 okt 2016 '16 | vestiging Den Haag
Vriendelijke verkopers, mooi ontwerp en goed advies. Op zich snelle plaatsing nog net voor kerst. Het duurde door omstandigheden (wissel van installateur) wel lang tot de keuken afgewerkt was. (9 maand later). De smetplinten stonden wel in de rendering maar niet op de offerte. Dat was een vervelende verrassing achteraf (bijbetaling). Ik zou I-kook wel aanraden maar controleer goed de offerte en de installatietekeningen. De installateur en de adviseur verschilden nog als eens van mening over wat mogelijk was.
Reactie of foto toevoegen
“Goed maar kunnen nog stap maken”
Door Diederik op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Soesterberg
Ontvangst was goed en verkoper professioneel. Goede combinatie gevonden van eigen ideeën met input van de verkoper. Plaatsen van de keuken ging goed. Professionele oplossing gevonden voor kleine problemen en oplevering verliep vlot. Kromme deur van koelkast werd vlot en zonder bijkomende kosten vervangen. After-service is echter niet goed. Geen enkel contact met I-KOOK totdat deze vragenlijst via mail binnenkwam (4,5 maand na oplevering!). Werking van afzuigkap is nog onvoldoende, dus ik zal zelf contact gaan zoeken. Hierin kunnen ze dus nog een stap maken!
REACTIE VAN KEUKENCOACH PATRICK
Bedankt voor je feedback! We hebben de keuken samen 100% opgeleverd nadat onze monteur René de koelkastdeur vervangen had. Keukencoach Ron heeft inmiddels contact met je gehad. Het lijkt erop dat de afzuigkap naar behoren functioneert maar dat tijdens het Indische koken niet alle luchtjes werden weggezogen. Ron zoekt nogmaals contact om dit te verifiëren en blijft je keukencoach van A tot Z.
Reactie of foto toevoegen
“Na stroeve start opgelost in goed overleg”
Door leon van berkel op donderdag 17 mei 2018 '18 | vestiging Den Haag
In eerste instantie werden we goed geholpen door een medewerker. We hebben er dan ook een mooie keuken aan over gehouden met goed apparatuur. Maar de service was meerdere malen ondermaats:

1) bij opvragen van technische tekening voor onze aannemer, geven ze eerst niet thuis (3 keer gehoord dat we zouden worden teruggebeld en dan niks horen). Uiteindelijk sturen ze de tekening van een andere keuken(!).
2) Ik vroeg telefonisch aan i-kook hoelaat de monteur zou komen en krijg 9 uur te horen. Aangezien wij er nog niet woonden, heb ik speciaal iemand geregeld die er zou zijn. Belde de monteur me boos op om half 8, vragen waar ik was....
3) Monteur wil de barplank bevestigen. Ik vraag hen de barplaat op maat te zagen en krijg te horen dat dat niet kan. Dat had i-Kook moeten doen. Maar medewerker gaf aan dat ze standaard 1 meter brede barplanken meegeven die de monteur dan op maat zaagt. Als ik medewerker daarmee confronteer zegt hij dat ik het verkeerd heb begrepen. En ik mocht weer lappen voor een nieuwe barplank op maat.
4) Medewerker wist bij de verkoop dat we een afzuigkap met filter nodig hadden. Maar die zat er niet bij. Hij wilde er wel een filter voor mij bestellen tegen meerkosten uiteraard. Bij het monteren hiervan kwam ik erachter dat hij de verkeerde filter heeft besteld voor mij.

Conclusie: De keuken zelf is wel oke, maar medewerker heeft het toch meermaals verprutst.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2018: Ondanks een wat stroeve start zijn alle problemen steeds in goed overleg opgelost en kunnen wij genieten van een mooie keuken
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULEMANAGER I-KOOK)
Bedankt voor je terugkoppeling Leon. Het spijt ons zeer dat bij jou een aantal zaken niet soepel verlopen zijn. Gelukkig is alles nu opgelost en kun je genieten van een prachtig keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Aparte verkoop, netjes opgelost”
Door Postma op vrijdag 27 apr 2018 '18 | vestiging Oudehaske
Slecht geadviseerd, slechte montage, betaling wordt geacht voor de montage te voldoen en de keuken monteur moet apart betaald worden en de verkoper brengt de keuken met busje en moet voor bezorgen contant betaald worden. Aparte manier van verkopen.

Aanvulling ontvangen 19 juni 2018: Er waren wat dingetjes, maar deze zijn netjes opgelost. Dankjewel Fokke
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULEMANAGER I-KOOK)
Bedankt voor uw terugkoppeling. Vervelend en spijtig dat er wat misverstanden waren met betrekking tot de betaling van uw keuken. Bij I-KOOK werken we niet met aanbetalingen. Alle betalingsafspraken worden verder in overleg met de keukencoach gemaakt. Excuses dat de afspraken in dit geval (kennelijk) niet helemaal duidelijk waren. De keuken is gemonteerd via ons, wij staan dus voor de kwaliteit van de montage. We begrijpen dat er nog een paar puntjes open staan, die pakken we samen op!
REACTIE VAN POSTMA
Afzuigkap functioneerde niet, de lucht werd naast het kastje naar beneden geblazen, monteur terug geweest en kreeg de mededeling dat er misschien wel een nest in de pijp zat en kon ie niks aan doen nou zelf maar even de boel los gehaald en blijkt dat de slang met plakbandjes vast geplakt was en deze waren los gelaten heb 'm nu zelf op de juiste manier vast gemaakt en het werkt nu weer.
REACTIE VAN FOKKE HOFMAN (KEUKENCOACH OUDE HASKE)
We hebben inmiddels met elkaar gesproken. Heel vervelend dat dit fout gaat en dat trek ik mij persoonlijk aan, ik wil dit graag rechtzetten en neem daar nog contact over op.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Schollema op vrijdag 22 sep 2017 '17 | vestiging Veendam
Goed geholpen in de winkel, echter de afwerking na het plaatsen van de keuken een onvoldoende.
REACTIE VAN ERIK KREMER (KEUKENCOACH/MONTEUR I-KOOK VEENDAM)
Bedankt voor jullie terugkoppeling en gelukkig zijn jullie tevreden met de keuken! Tijdens de montage hebben we niet afgekit omdat jullie nog een bestaande glazen achterwand gingen plaatsen. Wij verkeerden in de veronderstelling dat dit was besproken tijdens de oplevering. Kennelijk is er toch een misverstand ontstaan. Dat spijt ons.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Marianne op vrijdag 31 mrt 2017 '17 | vestiging Den Haag
Mijn ervaring was eerst goed met de eerste paar keer dat ik er kwam..de tekening enzo ..wel liep het daarna niet helemaal lekker meer en liep ik wel tegen wat dingen aan..de maten waren niet helemaal goed gegaan en vond ik het lastig dat degene die de tekening had gemaakt 'boos' was op de monteur van I Kook en ik voelde me daar tussen zitten..dat vond ik wel erg jammer..de aflevering etc is wel gewoon goed gegaan en ben zeker erg blij met mijn nieuwe keuken..
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULEMANAGER I-KOOK)
Bedankt voor je feedback Marianne. Wat je schrijft is inderdaad niet leuk. Je Keukencoach Jerry neemt nog even contact met je op. Veel plezier met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door fam. akdeniz op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Den Haag
We hebben een keuken gekocht, goed geholpen met uitzoeken. het leveren duurde langer dan afspraak, daarna 2x verkeerd gegaan met naleveren, communicatie verliep niet echt lekker. De monteur heeft ons super geholpen en meegedacht met alles. Het uiteindelijke resultaat is een mooie keuken.
FOTO VAN FAM. AKDENIZ
Eindresultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede leverancier met ruimte voor verbetering”
Door Arnold op zondag 10 sep 2017 '17 | vestiging Veendam
In het bestelproces is goed meegedacht. De kwaliteit van de geleverde keuken is prima, en bevalt uitstekend. Ook is de keuken goed gemonteerd. Verbeterpuntjes zijn er ook: de monteur mag meer aandacht besteden aan het netjes achterlaten van de woning (garage lag vol zaagstof en -afval, verpakkingsmaterialen lagen verspreid in de tuin).
Helaas waren er tijdens montage beschadigingen ontstaan, maar die zijn in overleg grotendeels weer netjes opgelost. Verder ontbrak het ventilatierooster voor de koelkast, dit heb ik zelf op moeten lossen. Kortom, op zich een goede leverancier, met nog wat ruimte voor verbetering
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door W. Wessels op dinsdag 13 sep 2016 '16 | vestiging Soesterberg
Keuken gekocht, prettig contact met verkoper. Helaas toch wat misverstanden over " wie doet wat" voor plaatsing. Niets dan lof voor keukensteller. Heeft keurig werk afgeleverd.
Mooie keuken, klein technisch minpunt. De lade in lade, beschadigd door bevestiging handgrepen.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfinstallatie”
Door W van de Wal op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Leeuwarden
Goed geholpen tijdens aankoop.Keuken is prima, helemaal zoals we het willen.
Levering was netjes op tijd. Hebben de installatie zelf gedaan, ivm pech tijdens verbouwing huis, dus kunnen daar niets over vertellen. Alleen missen we nog steeds een besteklade.
Reactie of foto toevoegen
“Mijn ervaringen”
Door A.M. op maandag 30 mei 2016 '16 | vestiging Den Haag
Aanvulling ontvangen op 15 juli 2016: Zojuist heb ik eerder een review geplaats over I-Kook Den Haag en mijn ervaringen gedeeld met jullie. Nadat ik de review geplaatst had, heb ik contact gehad met een lid van het MT van I-Kook, waarbij een passende oplossing is gedaan. Ik ben tevreden met de oplossing die is geboden door I-Kook en ben blij dat I-Kook mijn ervaring serieus heeft opgepakt en ook mijn ervaring gedeeld heeft met de vestiging. Dus dat is super opgelost door I-Kook!

Hieronder mijn ervaringen, ja ervaringen met I-Kook Den Haag bij het kopen van een keuken. Eindelijk is mijn keuken af. Wat een opluchting na zoveel gedoe. Ja u leest het goed gedoe! Waar zal ik beginnen. Aantal maanden geleden hebben wij een keuken besteld bij I-kook D-H. We werden keurig geholpen bij het samenstellen van de keuken, werd goed meegedacht. om binnen het budget te blijven. Maar op het moment toen we de keuken binnen hadden gehad begon de ellende. Allereerst was de spatwand en bovenwand beschadigd (transport), kan I-kook niks aan doen. 2 maanden later werd het pas gemonteerd (duurde erg lang). Tot onze verbazing hadden wij elders een spoelbak gekocht 50x50, gebeld met I-kook die gaf aan max 60 cm moet kunnen. Helaas paste deze spoelbak niet bij het monteren! ja duhh de hele order was niet gewijzigd door I-kook. Ik moest haasten om weer een nieuwe spoelbak te kopen van 40x40. wij hebben nu 10 cm over aan de muur kant. Slechte zaak dus. Ook was er een kookplaat geleverd die wij niet hadden besteld ivm aparte pannendragers die wij wilden. I-kook heeft een duurdere geleverd gaven zij aan. Prima en mooi, maar niet onze 1e keus en niet overlegd met de klant! Ook hanteren zij andere prijzen dan andere I-kook winkels. Heb zelf na gebeld hiervoor bij andere vestiging. Het product was elders helft van de prijs.En totaal niet te spreken over de monteurs, die bizar slecht zijn in communiceren en onderling (zzp-ers) een verstoorde werkrelatie met elkaar hebben, waar de klant de dupe van is. Al met al is mijn keuken erg mooi geworden los van die 10 cm, maar de hele afhandeling daarvan heeft enorm veel tijd en energie gekost. En ik wil de 1e keukenmonteur super bedanken voor zijn werkzaamheden. Dat was pas een prima en eerlijke vent. De keuken werd helaas niet afgemaakt door hem, want hij werkte niet meer voor de het bedrijf wat was ingehuurd door I-Kook. Maar wat ik dus wil aangeven ga niet bij 1 keukenboer langs maar vergelijk overal, want voor je het weet ben jij de regisseur van heel de keuken tot het af is en dat is jammer!
Reactie of foto toevoegen
“Prijskwaliteit zeer goed maar planning liep spaak”
Door A Nauta op vrijdag 4 nov 2016 '16 | vestiging Leeuwarden
We zijn zeer tevreden met de prijs kwaliteit verhouding van de keuken. alleen bij de planning van het monteren van de keuken liep het spaak. de keuken is daardoor enkele weken later geplaatst. er ontbreken plankjes. hier zit ik nog steeds op te wachten. voor een keuken die in mei is geplaatst vind ik dit wel erg lang duren. de keuken monteur zit ook nog te wachten om het af te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Nabestelling”
Door Akm op zondag 19 jun 2016 '16 | vestiging Den Haag
We hebben een mooie keuken uitgezocht. We werden ook keurig geholpen in de planning fase en ook toen we hebben doorgegeven dat wat stukken niet of niet goed uitgeleverd waren, dus alles positief. Maaaaar, het is nu 2,5 maanden later, keuken is nog niet compleet. We missen nog steeds de stukken en deze staan al 2 maanden in "nabestelling". De gehele keuken was eerder klaar en uitgeleverd. Blijkbaar heeft een nabestelling minder prioriteit voor I-kook. Ook de klant, trouwens want communicatie loopt heel slecht. We hebben al meerdere malen geemailed en gebeld, maar we worden niet serieus genomen. Ze zouden gister weer bellen, gebeurde toch niet. Onze keuken is wel mooi, maar ziet er heel anders uit dan wat besteld was. Wat is heel jammer. We twijfelde lang hoeveel sterren geven, maar deze behandeling van zaken nadat de keuken betaald is, is uitermate slecht. 2 sterren dus.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden ondanks problemen”
Door J.Q.W. Hagen op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Soesterberg
Levertijd te lang, verkeerde spullen geleverd, waardoor nog langer wachten. Moest bijbetalen voor de kabel van inductieplaat naar WCD. Afzuigkap werd geleverd met kapotte lamp, daarover gereclameerd. Antwoord: lamp zit niet in de garantie!! Maar zouden toch een nieuwe lamp leveren. Tot nu toe geen lamp gezien. Communicatie bij laatste loodjes erg slecht. Monteur stond zonder afspraak met ons ineens voor de deur. Maar verder zijn we tevreden over de geplaatste keuken ondanks bovenstaande problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Te weinig info gekregen”
Door Fam. Matthijssen op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Bergen op Zoom
Wij hebben een nieuwe keuken voor ons vakantiehuisje gekocht. Te weinig info over apparatuur gekregen en te weinig meegedacht. Voorbeeld: enorme herrie afzuigkap, geen indicatie of vaatwasser klaar is en geen kort programma, oven onhandig op die plek. Bediening inductiekookplaat zó ongemakkelijk, zodat er inmiddels een nieuwe inductiekookplaat in zit van ander merk. Nooit door I-kook aangehaald om bovenzijde keuken af te timmeren. Buts in aanrechtblad, krassen in ovendeur, plint achterstevoren gemonteerd. Eerste twee opgelost, laatste punt pas later geconstateerd. Vandaag 2 keer gebeld, werd niet opgenomen, klacht: gootsteen loopt leeg, daar stoppen niet goed afdichten.
REACTIE VAN GW
Wellicht ook eigen initiatief tonen en kijken wat de specificaties van apparatuur is wat je koopt!
Reactie of foto toevoegen
“Extra kosten en nog steeds niet in orde”
Door es op maandag 3 feb 2014 '14 | vestiging Den Haag
Ze hebben mooie keukens, maar jammer genoeg is er geen goede notitie gemaakt van wat er precies wilde. Er kwam ook ineens nog een aardig extra bedrag bij voor aansluiten. Weer wilde graag weten waarom dat erbij kwam, maar helaas kan het geen antwoord op. Er word ook niet uitgelegd dat een keuken plaatsen wel een dag of 4 kan duren en voordat ze hem afmaken ben je weken verder omdat de verlichting standaard was geleverd! Erg jammer!
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsen keuken apart in rekening gebracht”
Door S. Rensch op donderdag 18 feb 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
In de veronderstelling geweest dat het plaatsen van de keuken in de totaalprijs zat. Dit bleek niet het geval. Vraag om een specificatie leverde een handgeschreven nota op. Had hier dus heel iets anders van verwacht.
Reactie of foto toevoegen
“Eerst netjes later niet tevreden”
Door Bennink op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Zaandam
Ik heb een keuken gekocht. In eerste instantie netjes geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Na dat het contract getekend was moest ik zelf verschillende keren bellen om installatie tekeningen. En een wijziging was ook moeilijk in het systeem te verwerken. Na installatie zijn wij nooit gebeld om te vragen of alles in orde was. Beetje nazorg is toch belangrijk. De ingehuurde installateur liet zeer te wensen over. Er moet nog zeker naar de keuken laden worden gekeken. Het verhogingskit voor het fornuis ziet er niet uit. Daar moet toch echt iets aangedaan worden.
REACTIE VAN MATTHIJS VISSER (KEUKENCOACH I-KOOK ZAANDAM)
Jammer dat we hier iets gemist hebben! Doordat in eerste instantie de keuken 100% was opgeleverd met je dachten we klaar te zijn :-). We hebben inmiddels de openstaande punten opgepakt zodat je straks toch helemaal tevreden bent. Matthijs Visser, keukencoach I-KOOK
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden met mate”
Door h.de boer op maandag 19 okt 2015 '15 | vestiging Veendam
keuken met apparatuur(vaatwasser,oven,induktie(pelgrim).
aankoopgesprek goed, veel informatie, leuke ideeen. prijs goed.
installatie uitstekend. nazorg zeer matig, bij een paar problemen zeer matig geadviseerd. Een beetje het gevoel van afschuifsysteem. Aanraden! met moeite. nooit met geïnformeerd.
REACTIE VAN I-KOOK
Bedankt voor jullie beoordeling! De service op jullie vaatwasser heeft inderdaad veel te lang geduurd. Achter de schermen hebben we hard gewerkt en uiteindelijk heeft de fabrikant de zaken ook opgelost. Niettemin begrijp ik jullie gevoel heel goed. Nogmaals onze oprechte excuses! Hayo Smit I-KOOK Veendam
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Debbie Hartkamp op dinsdag 17 mei 2016 '16 | vestiging Den Haag
Zodra je de keuken in z'n geheel betaald hebt, zijn ze bij I-Kook ineens niet meer zo klantvriendelijk. Mijn keuken is echt super mooi maar de levering en plaatsing zijn 1 drama. Nog steeds is mijn keuken niet helemaal af en ik ben nu 8 weken verder na plaatsing. Mijn gang staat ook nog vol met zooi die ze niet eens meer op komen halen! Ik zal dus GEEN reclame maken voor I-Kook en ook nooit meer een keuken hier aanschaffen. Heel jammer!

Reactie ontvangen van I-kook: Hallo Debbie, we hebben de afgelopen week enkele keren contact met je gehad. Gelukkig ben je ieder geval blij met de keuken die nog mooier gaat worden doordat wij een nieuwe achterwand uit één deel na gaan leveren. Je blijft ontevreden over onze monteur en de steun die je hebt ontvangen van het verkoopteam tijdens en na de plaatsing van de keuken. Het spijt ons zeer dat dit proces voor jou niet goed is verlopen. We zullen er nog beter op gaan letten! Hein van Eijkern Keukencoach namens I-KOOK Den Haag.
Reactie of foto toevoegen
“Geen keuken kopen”
Door Ardi op zondag 22 mrt 2015 '15 | vestiging Oud-Beijerland
Koop hier werkelijk nooit je keuken. Je vraagt om wat betere apperatuur voor oven en afwasmachine, maar alles is top volgens de verkoper. Nu na installatie is het de goedkoopste troep die er geleverd kan worden. Luisteren naar klanten kunnen ze niet. Wij hadden verteld dat we pas 15-12 de sleutel kregen en er dan pas gemeten kon woredn. Eind november belt de keuken plaatser al op om te komen meten. Helaas dat gaat waarna i-kook terugbelt dat we dat hadden moeten doorgeven en nu doos onze schuld de keuken 2 weken later komt. Nee meneer u heeft niet goed geluisterd want dit is wel 10x gezegd. Maar eindelijk komt dan toch de keuken. Wel 1 kast teveel, voor koelkast+ vriezer. Volgens afspraak zou de keuken in 3 dagen geplaatst worden. Maar de ingehuurde zzpér denk zeker dat er goud te verdienen is door overal extra te rekenen. Dus hebben we dat zelf uitbesteed. Op de woensdag komt de zetter en de keuken plaatsen duurde geen 3 dagen maar werd er in 1 dag ingepleurd. Waardoor er nu telkens kasten scheef staan. 1 PLank was niet geleverd en 1 handgreep was kapot. Dit duurde wel 4 weken om een plank te bestellen. Maar eindelijk wordt de keuken als klaar geleverd. helaas is het gat gezaagd voor intluchting koelkast te groot gezaagd, zodat met bv stofzuigen het er zo uitvalt. Wasmachine staat telkens scheef, dus werd deze recht gezet. Maar er wordt dan niet gekeken naar het effect wat dit teweeg brengt. Dus maar weer bellen dat er andere kasten scheef staan. Maar denk je dat ze komen, nee totaal niet. De verkoper verschuilt zich steeds achter de zetter maar we hebben bij i-kook een keuken gekocht en niet bij de zetter. We gaan maar weer eens bellen, en anders moeten we maar eens langs gaan.
REACTIE VAN M.
Maar je hebt zelf de zetter ingehuurd? Of begrijp ik het nou niet goed?
REACTIE VAN ARDI
Nee dat hebben wij niet gedaan. is klusjesman die ook keukens zet voor hun
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden klant”
Door Kim Karhof op dinsdag 12 mrt 2019 '19 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht bij de eigenaar/ filiaalhouder zelf. Ik heb best veel geld betaald. Ik zeer ontevreden over de manier waarop het afgehandeld is. Zoveel miscommunicatie en dat werd allemaal op mijn bordje gelegd, terwijl hij zijn zaken totaal niet op orde heeft.. Van een ingebouwd stopcontact in mijn kookeiland, die er niet in zat en waarvan hij zei dat ik dat nooit had besteld bij hem, tot aan electra die niet in de bouwtekening was gezet en ik dus mijn lampjes onder mijn kastjes niet aan kon doen. Een spoelbak die absurd gekrast was na 1 dag gebruik en het lekplaatje eruit sprong en hij zei dat er een monteur kon komen, maar dat dan wel voor mijn rekening kwam als bleek dat ik het ondeugdelijk had gebruikt (ja, ik had er namelijk in afgewassen!) Tot aan een raam dat eruit moest om de keuken te leveren, terwijl ik duidelijk had gezegd dat het door het trapgat paste en ze dus weer wegreden met mijn keuken. Hij zei dat ik per sé de keuken af moest rekenen 24 uur voor levering, terwijl dat helemaal niet de policy is van IKook, je, mag altijd bij de chauffeur pinnen. De toon waarop hij tegen mij sprak, omdat ik nog niet betaald had, was absoluut niet ok! Kan ik een vrouw alleen zijn, maar zo'n toon sla je niet tegen je klanten aan..Of ik mijn limiet dan wel verhoogd had. En ik had dat van het trapgat, nooit doorgegeven zei hij... De keuken is in november geplaatst en nu pas is er een monteur geweest om iets aan mijn klachten te doen. Ik heb heel vaak gemaild, gebeld over mijn klachten, maar ik moest zowat smeken om garantie. Uiteindelijk heeft 1 van de directeuren mijn zaak bekeken ( hele aardige en behulpzame man) en heb ik in ieder geval de kosten van de electra die achteraf nog moest worden gedaan, door zijn nalatigheid, teruggekregen. Kortom, ik ben een zeer ontevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Esther Wijker op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Den Haag
Na de betaling verdwijnt de service van i kook als sneeuw voor de zon. Een half jaar na oplevering heb ik nog steeds niet de juiste prullenbakken. Verder is de spoelbak van slechte kwaliteit en hapert de koelkast deur inmiddels. I Kook reageert niet op mails en belt niet terug. Een zeer teleurstellende ervaring.

Reactie ontvangen van I-kook 4 augustus 2016: Wat een vervelende ervaring voor je ! Inmiddels is de monteur bij je geweest en hij heeft wat kunnen oplossen voor je. Binnenkort komen we nog een keer bij je om te proberen de gebruiksporen in de spoelbak een beetje weg te werken met polish. Verder nemen we aangepaste korframen mee waardoor de 25 liter afvalbakken wel goed gaan passen. Dat was nog een heel gevecht (met de leverancier). Het spijt me zeer dat het zo lang heeft geduurd en dat er niet adequaat met je is gecommuniceerd. Martijn Passier, keukencoach I-KOOK Den Haag
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door S. vd Weg op maandag 3 aug 2015 '15 | vestiging Soesterberg
Na een verkeerde levering van binnenplanken in nieuwe bovenkastjes door een fabrieksfout, contact opgenomen. Na 7 weken nog geen nieuwe binnenplanken ontvangen, ondanks dat 2 weken geleden ons is toegezegd deze die week toe te sturen. Contact verloopt moeizaam, overal zelf achteraan bellen. Geen excuses nog gekregen en maar afwachten en achteraan bellen.. Helaas hele slechte service..
FOTO VAN S. VD WEG
REACTIE VAN I-KOOK
Beste heer v.d. Weg, Je hebt gekozen voor een maatwerkkeuken van een Nederlandse keukenleverancier. Bij deze leverancier duurt het naleveren van artikelen in de regel wat langer dan bij de meeste grote Duitse fabrieken. Wij hebben van onze medewerkers in de winkel begrepen dat de onderdelen intussen naar je onderweg zijn. Met vriendelijke groet, I-KOOK keukens
REACTIE VAN S.VDWEG
Beste I-kook, Van een maatwerk keuken is toch te verwachten dat alle onderdelen op maat zijn! De planken zijn inmiddels bij ons binnen, echter beschadigd en nog steeds niet passend. De vestigigng soesterberg is hiervan op de hoogte. Nu maar hopen dat het niet weer 7 weken duurt...
Reactie of foto toevoegen
“Grote teleurstelling”
Door E. F. op woensdag 6 feb 2019 '19 | vestiging Den Haag
tsja, niet voor herhaling vatbaar op geen enkele mogelijke manier. I-kook was als preferred leverancier benoemd bij ons nieuwbouw project. leuke ervaring in showroom, prachtige keuken samengesteld, betaald en toen begon de ellende.
- bij levering bleek het blad van ons kookeiland niet op maat gemaakt te kunnen worden, was wel beloofd.
- stopcontacten niet op juiste plek aangebracht, zou wel gecontroleerd door i-kook zijn
- achterwand waren ze kwijt, maar gingen ze wel zoeken.
- steunen kookeiland op verkeerde maat besteld. binnen 3 weken nieuwe... duurde 2.5 maand!

Mooiste.... deze keuken heeft echt heel veel geld gekost. door verkeerd advies kon ons blad niet op maat gemaakt worden en moeten wij extra spatranden bestellen en betalen! willen wij eigenlijk niet, zonder vinden wij mooier. enfin..2.5 maand op gewacht.... niet geïnformeerd en de dag voor de monteur langskomt komt mail met strekking (lees dreigement) ... betaald u ons de resterende paar euro's... anders komt de monteur niet. serieus? ik heb al duizenden euro's betaald zonder te klagen!

Teleurstelling is groot! spatranden zijn namelijk bezorgt... Op de verkeerde maat. nu na 3 maanden is de keuken nog steeds niet af! Voor deze geleverde service had ik ook terecht gekund bij een van de keukenboeren waarvan we weten dat de service "bijzonder" is. Het positieve .... complimenten voor monteur Ron!!!! hij is de enige reden dat ik nog wacht op de spatranden. mijn verzoek aan hem was namelijk alles maar te laten zitten. geen zin meer of vertrouwen in ikook.
REACTIE VAN EELCO BRAND (FORMULE MANAGER I-KOOK)
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat door omstandigheden de communicatie niet is gegaan zoals we zouden wensen. Gelukkig hebben we dat nu rechtgezet en zijn we op de juiste manier in gesprek. Op korte termijn worden de laatste openstaande punten aan uw keuken opgelost. Ik hoop dat we daarmee uw vertrouwen weer (enigszins) kunnen terugwinnen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Stellaard op zaterdag 16 dec 2017 '17 | vestiging Den Haag
In juni 2017 kochten wij een dure keuken bij I-KOOK te Den Haag. Ons appartement werd op 25-8-2017 opgeleverd en de nieuwe keuken werd geplaatst op 7-9-2017. Helaas bleek de keuken door I-KOOK niet goed ingemeten en het technische schema in spiegelbeeld geprojecteerd. Hun monteur heeft tot aan 30-10-2017 verschillende dagen getracht om alle mankementen te herstellen. Door de verkeerde inmeting en het leidingschema in spiegelbeeld hebben onze aannemer en electriciën extra werkzaamheden moeten verrichten om alles te herstellen. De aannemer heeft door bovenstaande werkzaamheden aan ons een factuur gestuurd die vervolgens door I-KOOK niet betaalbaar werd gesteld met de mededeling dat betreffende werkzaamheden grotendeels door hun monteur zouden zijn verricht. Talloze gebreken zijn geconstateerd waardoor wij zeer ontevreden zijn over I-KOOK. Communicatie met hun bleek zeer onvoldoende! Onlangs hebben wij wederom een gebrek geconstateerd aan een lade van de keuken. I-KOOK beloofde deze schade met zeer grote spoed te verhelpen; maar nog steeds na 2 maanden géén herstel! Al met al een zeer teleurstellende ervaring met I-KOOK. Absoluut geen aanrader om bij I-KOOK een keuken aan te schaffen. Helaas moeten wij dit constateren!
REACTIE VAN I-KOOK
Bedankt voor jullie feedback. We blijven verschillen van mening over een kennelijke rekening van jullie aannemer. Tijdens het plaatsen bleek het leidingschema in spiegelbeeld te zijn aangeleverd; erg vervelend. Onze monteur Ton heeft dat allemaal zelf opgelost. Jullie aannemer heeft toen een wand moeten aanpassen en afwerken die niet recht was. Deze aannemer heeft zeker geen werkzaamheden verricht ten aanzien van het leidingschema en heeft dat ook aan ons bevestigd. De oude keuken was voorzien van een vaste plint waardoor we tijdens het meten niet konden zien dat jullie tegels niet doorliepen onder de oude keuken. We hebben dit later in overleg opgelost door onder andere de plinten 2 cm naar voren te monteren en nieuw tegelwerk aan te brengen (op onze kosten). Begin november hebben jullie nog een front gereclameerd. Dit is door ons besteld en kort voor de kerst geleverd. Op 2 januari hebben wij de werkzaamheden onder garantie naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er zijn geen openstaande issues meer. We hopen dat jullie nu kunnen genieten van jullie prachtige keuken. Eelco Brand, formulemanager I-KOOK
Reactie of foto toevoegen
“Drama”
Door S.M. op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Den Haag
Super slecht! Bij I-Kook een keuken kopen is een drama. I-Kook houdt zich niet aan de afspraken, Momenteel hebben ze geen keuken monteurs en laten opdrachten door onervaren beunhazen neerzetten. In april dit jaar hebben wij een keuken besteld die 7 juli geleverd zou worden. Op 29 juni hebben wij de keuken volledig betaald. De keuken is deels geleverd en schots en scheef neergezet door een super slechte monteur. De lijst met totale gebreken is lang, maar om er een paar te noemen:
De keuken is niet compleet geleverd.
De afzuiging doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De Cooker kraan doet het niet omdat het verkeerd gemonteerd is.
De granieten aanrechtblad is te kort.
De gasfornuis staat 10 cm hoger dan het aanrechtblad.
De carrousel hoekkast is uit elkaar gevallen doordat dit niet goed gemonteerd was.
De hoge apothekerskast staat te bungelen door slechte montage.
Geen stopcontacten geplaatst.
Wij wachten nu na 4 maanden nog steeds op de na leveringen en oplevering van de keuken volgens afspraak. Wij zijn nu al 3 maanden bezig met bellen en mailen met het verzoek dit op te lossen. Telkens weer worden er data afgesproken die niet nagekomen worden omdat er geen monteur beschikbaar is. Bij I-Kook een keuken kopen is een drama!
REACTIE VAN EELCO BRAND FORMULEMANAGER BIJ I-KOOK
Bedankt voor uw feedback. Ik ben verrast door uw beoordeling die volgens mijn gegevens feitelijk niet klopt. Enkele weken geleden heb ik (namen I-KOOK) persoonlijk met u definitieve afspraken gemaakt over de oplevering van de twee keukens die in uw panden zijn geplaatst. U was daarover tevreden. Afgelopen vrijdag zijn de keukens zorgvuldig met u opgeleverd. De keukens zijn nu gebruiksklaar. De openstaande punten voor ons zijn nog: Het plaatsen van een RVS-blende boven uw koelkast en het plaatsen van een aftimmering op de wandkasten (beide als extra service van I-KOOK) en voor u betaling van het restantbedrag onder aftrek van de door ons reeds gestuurde creditnota's.
Reactie of foto toevoegen
“Heb het maar zo gelaten”
Door verhoef op dinsdag 1 mrt 2016 '16 | vestiging Sittard
keuken incomplete geplaatst, hierdoor kon 2 maanden niet gekookt worden. kreeg 2 weken na plaatsing een offerte voor de missende glasplaat, was echter al in offerte opgenomen maar niet besteld.(dus wel betaald). vervolgens is er een klanten ervaring namens mij geplaatst door eigenaar (5 sterren), ondanks dat ik ontevreden was, na ontdekking verwijderd van de site. na 2 maanden is de ontbrekende glasplaat geleverd maar is totaal andere glasplaat dan degene die al eerder was geplaatst ,(is werkelijk te gek voor woorden dat zoiets gebeurd, en werkelijk geen gezicht). weer 2 maanden later wordt een derde glasplaat geleverd nu twee identieke maar helaas niet de beloofde. maar heb het maar zo gelaten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Fam. Stoffels op donderdag 15 dec 2016 '16 | vestiging Huissen
Prettige winkel, waar we ook zeer deskundig zijn geholpen. Direct een prima,scherpe prijs, zonder de bekende 'koehandel' vooraf. Alles netjes een dag van te voren geleverd en het was (bijna) allemaal perfect op maat, zodat de installatie soepel kon verlopen. Ook de nazorg was weer zeer klantvriendelijk. Kortom; een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door M. Heezen op donderdag 15 dec 2016 '16 | vestiging Huissen
Een mooie keuken uitgezocht, er is met ons meegedacht over de indeling en praktische uitwerking, netjes te woord gestaan en veel uitleg gegeven. Ook alle tijd om rustig alles te bekijken, voelen, nog een keer te bekijken. Zelfs het meenemen van een demo stukje aanrecht om tegels bij uit te zoeken in een zaak elders is geen probleem.
Een fijne ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Schuur op maandag 3 apr 2017 '17 | vestiging Den Haag
Goede service. Deuren van de koel vries combinatie iets beschadigd werd zonder problemen geruild en geinstalleerd. Ik ben zeer tevreden, ook het leidingplan was duidelijk en overzichtelijk. Prijs kwaliteit verhouding is top !
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Irma op dinsdag 26 sep 2017 '17 | vestiging Hattem
nam alle tijd!duidelijke tekening. Geen verplichting tot aankoop. Top! En een prachtige keuken. Zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Budget keuken”
Door Bart Soeters op woensdag 20 apr 2016 '16 | vestiging Soesterberg
Ben door Martin uitstekend en vlot geholpen. Toen ik aankwam had ik al een aardig beeld wat ik wou. Het uitwerken van mijn idee ging vlot waardoor knopen snel konden worden doorgehakt.
Heb gekozen voor het zelf plaatsen en ophalen van de keuken. Alle onderdelen en benodigdheden waren aanwezig wat ervoor zorgde dat ik de keuken in een keer heb kunnen plaatsen. Zelf had ik de deur van de vaatwasser gesloopt, met een mailtje kon ik na 2 weken zonder kosten een nieuwe deur ophalen. Wat een service! Heel erg bedankt en ik raad jullie dan ook aan andere aan voor een budget keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door F. Lutters op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Soesterberg
Keuken, op tijd geleverd, prima geïnstalleerd en geen beschadigingen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door J. Scholten op zaterdag 7 dec 2013 '13 | vestiging Hattem
Prima ervaring met het kopen van een keuken bij I-Kook Hattem. Er wordt meegedacht en advies gegeven. Er was door onze schuld een kastje beschadigd en met een paar weken hebben we deze weer opgehaald. Kosten: gratis! Prima service en wat ook belangrijk is: heel vriendelijk en gastvrij.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. van Ierland op woensdag 20 apr 2016 '16 | vestiging Soesterberg
Wij hebben een prachtige keuken geleverd gekregen. Ron en collega uit Soesterberg zijn zeer vriendelijke en klantgericht. Goede advies en service. Mochten je een mooie keuken zoeken en kwalitatief zeer goed dan raden wij I-kook aan in Soesterberg.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door A.M. op woensdag 20 apr 2016 '16 | vestiging Huissen
Ik heb een kleine keuken met weinig mogelijkheden. Ik wilde graag een boilertje beneden omdat het lang duurt voor ik warm water had. Rob heeft de suggestie gedaan een kookkraan aan te schaffen met een 5 liter boiler onder de plint. Wat heb ik daar een plezier van! De installatie door Patrick verliep ook vlekkeloos. De oude keuken was er op tijd uit en de nieuwe keuken werd op tijd bezorgd. Een nog niet ontdekte lekkage is verholpen en een leiding die half verstopt was vervangen. De keuken is netjes geïnstalleerd. Ik had lastige tegels uitgezocht, maar ook die zijn keurig verwerkt. Ik kan I-Kook zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is een plaatje”
Door Ton op woensdag 20 apr 2016 '16 | vestiging Sittard
Goed geholpen en fantastisch gemonteerd. Keuken is echt een plaatje geworden. Had na plaatsingen nog wensen en ook is hier kosteloos een oplossing voor gekomen. Kan I-kook zeker aanbevelen! Voor evt. Een volgende keuken ga ik zeker weer naar i-kook.
FOTO VAN TON
Landelijke hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Positieve review”
Door Corine Koning op donderdag 14 sep 2017 '17 | vestiging Almere
Wij kochten een complete keuken voor onze nieuwbouw woning. Medewerkers zijn erg meedenkend, adviserend en erg geduldig. Wij zijn ook bij concurrenten geweest maar deze waren allemaal heel erg aan het drammen naar een handtekening. De oplevering van onze woning werd helaas diverse malen uitgesteld. Men was heel erg flexibel in het verzetten van de afspraak voor het plaatsen. Zelfs rond de zomervakantie. Dat was echt super. Kortom wij hebben een hele goede ervaring met ikook almere.
Reactie of foto toevoegen
“Goed in verhouding tussen prijs en kwalteit”
Door Jan veldhuis op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Veendam
Komplete keuken, goede prijs kwaliteit verhouding, en prima vriendelijk personeel. Komen afspraken volledig na.
Reactie of foto toevoegen
“Matzwarte keuken”
Door samantha van den berg op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb bij deze vestiging een mat zwarte keuken gekocht. De keuken heeft een lastige vorm en maten maar dit was voor Andre geen probleem. Vanaf het moment van binnenkomst en de aftersales alles is keurig geregeld! Ik raad iedereen aan om een hier een keuken te kopen. Eerlijk en transparant
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Carla Peters op vrijdag 4 jan 2019 '19 | vestiging Eindhoven
Ik heb een nieuwe keuken gekocht en ben zeer tevreden. Ben ook heel goed geholpen en begeleid. Kan het zeker iedereen aanraden. Dank jullie wel.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Geert Vroege op donderdag 21 apr 2016 '16 | vestiging Den Haag
Deze keuken was een demonstratie project! Alles liep super! Begon met uiterst vriendelijke ontvangst en deskundige begeleiding. De computer images gaven ons direct een prima idee hoe het zou worden en de werkelijkheid was zoals verwacht! Duidelijke installatie tekeningen, die onze installateurs in staat stelden foutloze leidingen aan te leggen! Dit is een bedrijf om aan te raden!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Fam. Jansen op dinsdag 18 sep 2018 '18 | vestiging Den Helder
Goede ervaringen gehad bij aankoop van onze keuken. Nick Joor heeft ons goed geïnformeerd tijdens het bepalen van keuken en materialen. Plaatsing en montage van keuken is op tijd, soepel en snel verlopen. De monteurs waren zeer vriendelijk en deskundig. Ook de service is prima bij I-Kook. Ik zou mensen die een keuken willen kopen adviseren om eens bij I-kook Den Helder binnen te lopen. Ook niet onbelangrijk is de prijs/kwaliteitsverhouding.
FOTO VAN FAM. JANSEN
Reactie of foto toevoegen
“Zekere aanrader”
Door Heijnen op donderdag 21 apr 2016 '16 | vestiging Bergen op Zoom
keuken laten plaatsen . zeer gemotiveerde en behulpzame medewerkers. Probleempje met oven / ovenkast gehad na 4 maanden , werd zeer serieus behandeld en is perfect opgelost. Geen enkele aanmerking op de klantvriendelijkheid ,medewerking en afspraken! Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Hebben het voor elkaar gekregen”
Door Mohamed Aliyat op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Veenendaal
Het komt niet vaak voor dat je iets koopt waarvan je achteraf kan zeggen goh zo heb ik het nou altijd gewild. Toch moet ik zeggen dat I-Kook het voor elkaar heeft gekregen. Ben zeer tevreden over de keuken en ondanks dat het een redelijk ingewikkelde keuken is/was om te maken is het in een keer gewoon ook goed opgeleverd. Tevens kon ik ook altijd binnen lopen om eventueel wat advies te vragen of om hier en daar wat wijzigingen door te voeren. Allemaal geen probleem. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren is dat je ook niet het gevoel kreeg dat je gedwongen werd om te kopen terwijl dat bij andere keukenleveranciers zeer zeker wel het geval was. Echt mijn complimenten aan Jos en Sjoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door E. Steggink op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Huissen
Er fijn geholpen en meegedacht. Ook daarna toen er iets mis was gegaan meteen opgelost. De plaatsing ging ook erg prettig en netjes! Helaas al snel rare plekken op mijn achterwand, maar nadat alle tips niet hielpen is Rob zelf komen kijken en met een middel heeft hij het opgelost. Tot nu toe super service en erg blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Jennefer Lau op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb een paar maanden geleden een keuken gekocht. Ben er superblij mee, snelle goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door ten Boom op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Oudehaske
I-Kook Oudehaske. Fokke denkt goed mee voor een nieuwe keuken. Hij is duidelijk en geeft gelijk een goeie en nuchtere prijs zonder opsmuk. Hij houdt het budget scherp voor je in de gaten. De keuken is keurig geplaatst en netjes afgewerkt. Uiteindelijk zag het er nog mooier uit dan verwacht. Wij hebben al 2x hier een keuken gekocht (voor verschillende adressen) en als we ooit weer moeten ga ik weer naar Fokke van I-Kook.
FOTO VAN TEN BOOM
Keuken in L vorm
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Trineke Koelman op maandag 5 mrt 2018 '18 | vestiging Almere
Op zoek naar nieuwe keuken bij I-Kook Almere terecht gekomen. Met uitzoeken van meubels en apparatuur prima geholpen en meegedacht door Bas en Leon. De aflevering op afgesproken dag en tijd door zeer vriendelijke bezorgers. Montage door 2 zeer bekwame en meedenkende monteurs. Niets dan lof over winkel, bezorging en montage. Kan iedereen aanraden naar deze winkel te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Fam. Molendijk op vrijdag 23 okt 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over I-KOOK. Prijs, kwaliteit, goed advies, fijn personeel, een zaak die z'n afspraken na komt. Wij genieten intens van de nieuwe keuken. Kortom een aanrader I-KOOK Capelle aan de IJssel
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel geholpen”
Door Blonk op zaterdag 3 feb 2018 '18 | vestiging Den Haag
Professioneel geholpen door Rachid. Heeft goed geluisterd naar wensen en ideeën en kwam ook met adviezen en inbreng. Niet sturend naar een bepaalde keuken of apparatuur en dat vonden wij prettig. Ook de verdere afwikkeling door I-Kook en bezorging door Meubeltaxi was goed en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Complete nieuwe keuken”
Door Claudia van den Berg op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Compleet nieuwe keuken gekocht, heel goed en kundig geholpen in de winkel. Ook onze complimenten aan de monteur die de keuken kwam plaatsen! Ik zou I-Kook zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ruben op zaterdag 23 mei 2015 '15 | vestiging Oud-Beijerland
I-Kook in Oud-Beijerland heeft voor ons een plan gemaakt voor onze keuken na een gesprek over onze wensen. De verkoper had veel ervaring en maakte ruim de tijd om ons te helpen. De 3D tekening gaf een perfect beeld van hoe de keuken er uit zou komen te zien. I-Kook in Oud-Beijerland heeft twee zeer ervaren monteurs in dienst. Na opmeten van onze keuken werd er een exacte offert opgesteld en na ondertekenen van de overeenkomst kon het plaatsen van de keuken gelukkig snel ingepland worden. De montage geen super goed, aangezien wij een nog als schots en scheef monumenten pand hebben met een balken plafond zagen we hier het meest tegenop. Maar na het maken door I-Kook van een vlakke achterwand met een nis daarin ging de montage zonder tegenslagen. Tijdens het opleveren hebben we gezamenlijk de werking van alle apparatuur en installatie gecontroleerd. De keuken is super mooi geworden en we zijn zeer tevreden.
FOTO VAN RUBEN
Reactie of foto toevoegen
“Hele prettige ervaring”
Door Heleen op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Soesterberg
Hele prettige ervaring. Er wordt echt tijd voor je genomen, maar wel op nuchtere, niet pushende manier. Er wordt meegedacht qua maatvoering en zeker ook qua budget. Alle afspraken worden nagekomen en de keuken is echt prachtig geworden. Fijne monteur die alles keurig gedaan heeft. Niets werd afgeraffelt en alles klopte! Dank!
FOTO VAN HELEEN
Dank voor deze keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Fam Kooistra/Eppink op donderdag 6 apr 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
We hebben een fijne ervaring met I-Kook Hengelo. Jan Klinge heeft ons goed geadviseerd in het uitzoeken van de keuken. Hij hielp ons met het kijken naar de mogelijkheden, die bij ons en ons budget pasten. Daartoe hoorde ook het vinden van het terrazzoaanrechtblad, wat wij graag wilden. Wij zijn erg tevreden en we zouden dit bedrijf zeker aanraden.
FOTO VAN FAM KOOISTRA/EPPINK
+ Toon extra foto van Fam Kooistra/Eppink
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Els Kamps op zondag 11 okt 2015 '15 | vestiging Bergen op Zoom
Prettig geholpen. Goede service. Meteen antwoord op vragen.
Denken met je mee. Je bent tot niets verplicht. Humoristische verkoper. Prettig om mee te maken. Zo kan het ook. Geen aanbetaling. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door sonja van der Meer op donderdag 22 feb 2018 '18 | vestiging Almere
Wij zijn zeer tevrede over onze aankoop van onze nieuwe keuken bij I -Kook.Ze denken heel goed mee met de wensen van de klant.De prijskwaliteits verhouding is prima te doen.Van ons krijgt I -Kook een dikke 10 en we zullen jullie zeker aanraden bij onze kenissen en vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Pepijn dijkwel op vrijdag 8 dec 2017 '17 | vestiging Bergen op Zoom
Super geholpen en zeer tevreden over de kwaliteit van onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Komen afspraken na”
Door Van Laar, Almelo op donderdag 6 apr 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Onze tweede keuken ook hier gekocht! Omdat ze zeer klantvriendelijk, erg meedenkend, niet opdringerig zijn. Niks is teveel en zeer behulpzaam. Komen afspraken na! Fijn geholpen door Jan, en met het eindresultaat zijn we erg blij mee!!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Van Beek/Rijsdijk op zaterdag 9 dec 2017 '17 | vestiging Den Haag
Op een paar probleempjes na, die zich altijd voordoen in een dergelijk project, is alles uitstekend voor elkaar gekomen. Vooral ook door de uitstekende hulp en adviezen van jullie keukencoach Jerry M., die fantastisch met ons meedacht en belangrijke creatieve inbreng had in het nogal afwijkende project dat wij voor ogen hadden. Uiteindelijk hebben we een keuken gekregen waar wij geweldig blij mee zijn en elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Inge Soer op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Veendam
We hebben goeie ervaring met i kook alles netjes uitgezocht voor ons . Keuken werd snel geleverd en ge plaatst super netjes. Als je vragen had beantwoorden ze die gelijk. Heel netjes allemaal Tevreden klant
FOTO VAN INGE SOER
Net geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en denken mee”
Door Nico op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een nieuwe keuken gekocht bij i-kook. Vriendelijk geholpen door een mee denkende verkoper zonder de poespas en prijs spelletjes die we bij andere verkopers ondervonden. De aflevering en plaatsing verliep precies volgens afspraak. Wij zijn super blij met onze prachtige nieuwe keuken.
FOTO VAN NICO
Kleurige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super ervaring”
Door Stefan op woensdag 11 jul 2018 '18 | vestiging Bergen op Zoom
Onze ervaring met I-Kook Bergen op Zoom is super. We zijn bij verschillende keukenzaken geweest. Marvin van I-Kook had een goed verhaal en keek verder dan alle andere keukenzaken. Je merkt al snel dat het om veel meer gaat dat alleen een keuken verkopen. Wij wilde graag een kookeiland, alleen kwam dit niet uit met onze keukenruimte. Na wat schetsen gaf Marvin onze keuken een hele andere belevenis. Beter dan wij zelf in gedachte hadden. Top service, mooie keuken, geen gedoe na onze mening is I-Kook Bergen op Zoom de juiste partij.
FOTO VAN STEFAN
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er top uit”
Door Wasse op zaterdag 24 okt 2015 '15 | vestiging Soesterberg
Goede service, goede prijzen. Tussendoor nog een wijziging gemaakt, was geen probleem en zo opgelost. Wegens aparte constructie keuken, later nog kosteloos een extra plaat gekregen. Zeer tevreden en keuken ziet er top uit!
Reactie of foto toevoegen
“Volledig voldaan aan vraag”
Door E. Lammerts op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Veendam
Prima geholpen, niet opdringerig zoals vaak bij keukenzaken het geval is. Meer dan tevreden over zowel begeleiding bij het vrijblijvend informatie opdoen, de uiteindelijke aankoop en de plaatsing. Er werd volledig voldaan aan onze vraag wat we wilden, hoe we het wilden.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke prima”
Door Jaap Kruis op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Leeuwarden
2de keuken in 3 jaar (ivm andere woning). No-nonsens met Fokke... Daar houden we van. Fokke denk mee en draagt oplossing aan zonder daarbij opdringerig te worden. Ik zou hem zeker bij anderen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Rogier Holthuijsen en Diane van de Burgwal op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Soesterberg
Zeer goede ervaring met deze winkel. Wij zijn in Soesterberg geweest. Ron, onze keukencoach heeft ons geweldig geholpen!! Hij dacht goed met ons mee en gaf eerlijk advies. Bij elke mogelijkheid, gaf hij de voors en tegens van de keuzes. Hierdoor wisten wij zeker dat we de keuken kregen die wij wilden hebben. Tot aan de kleinste detail werd gedacht en advies over gegeven. Ook over punten waar we zelf niet bij stil hadden gestaan. De levering was keurig op tijd en de keukenmonteur heeft de keuken perfect geplaatst! Wij kunnen I-Kook aan iedereen aanraden. Voor een zeer nette prijs hebben wij een droomkeuken. We zijn uiteraard ook bij andere keukenwinkels geweest, maar nergens zo'n goede ervaring als bij I-Kook (mede te danken aan Ron).
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door P. Van kooten op vrijdag 20 jul 2018 '18 | vestiging Zaandam
Erg goede service, er was een klein foutje meer zeer goed opgelost. Enig klein puntje dat de oplossing naar mijn idee iets te lang op zich liet weten.

Aanvulling ontvangen 29 juli 2018: De keuken is al geleverd. Deze levering is goed gegaan.
FOTO VAN P. VAN KOOTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zo'n behandeling wens je iedere klant toe!”
Door Hans op dinsdag 16 jul 2013 '13 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel prettige behandeling door J. Benders bij I-kook Rotterdam. Alle tijd, deskundige uitleg bij keuzes, geen druk tijdens gesprekken of daarna. Afspraken zijn nagekomen, prettige goede monteur. Bij kookplaatprobleem binnen enkele uren monteur, die het oplost. Eén nalevering, die met 3 weken geleverd en gemonteerd was. Dit is kwaliteit, zoals dat als klant wenst!
Reactie of foto toevoegen
“Bingo”
Door Jan en Janny Bonthuis op vrijdag 22 dec 2017 '17 | vestiging Hattem
Een keuken gekocht bij Heleen, vakvrouw, denkt met je mee en heeft erg goede adviezen. Dit bedrijft kiest samen met jou een nieuwe keuken en is absoluut
niet opdringerig, wat is dat prettig. Supermooie keuken geïnstalleerd door Alex, tot in detail afgewerkt met veel enthousiasme. dus, kopen bij Heleen, installeren door Alex en je hebt een bingo!
REACTIE VAN J.BONTHUIS
foto van de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij en tevreden”
Door Brigitte Keulemans op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Etten-Leur
Ik heb een keuken gekocht bij I-KOOK in Etten-Leur. Ik ben goed geadviseerd met het samenstellen van de keuken.. Er is veel aandacht voor wat je wil als klant.Je krijgt goeie tips en adviezen. Er wordt je niets opgedrongen en er wordt alle tijd en aandacht aan je besteed. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen die een mooie, kwalitatief goeie en betaalbare keuken wil aanschaffen. Het bedrijf dat de keuken komt plaatsen is zeer vriendelijk, behulpzaam en communicatief. Onder leiding van Leen wordt alles in prima banen geleid. Zelfs toen mijn stucadoor het op het allerlaatste moment het liet afweten regelde Leen een stucadoor zodat de keuken toch nog op de afgesproken datum geplaatst kon worden. Leen je bent een topper!!
Ik ben dan ook ontzettend blij en tevreden met mijn prachtige keuken.
FOTO VAN BRIGITTE KEULEMANS
Goed samengestelde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Cleyman op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Bergen op Zoom
Wij kregen een goede uitleg, hulp bij de keuze, er werd veel tijd vrijgemaakt om door de toonzaal te lopen zodat we alles goed konden zien in werkelijkheid, levering op korte termijn en perfect in orde! Een echte aanrader!!!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door H Mulder op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Veendam
ik heb hier een complete keuken gekocht, heel goed geholpen bij de aankoop. De keuken is bijzonder vakkundig geplaatst en afgewerkt
Reactie of foto toevoegen
“Fijne samenwerking”
Door Yvo van der Tol op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een hele fijne samenwerking gehad met Jessica Renders van I-Kook Capelle. Ze heeft samen met ons gekeken naar de beste keuze voor ons budget en dacht ook mee met de mogelijkheden die we hadden in onze keuken. We hebben na de plaatsing ook een foto van de keuken gestuurd naar Jessica om te laten zien hoe hij is geworden en om haar te bedanken.
Reactie of foto toevoegen
“Meer als tevreden”
Door Temmink op zaterdag 23 dec 2017 '17 | vestiging Hattem
Wij zijn meer als tevreden en komen wat garantie betreft ook het beloofde na. En een prima keuken en je wordt op een zeer vriendelijke manier benaderd . Nogmaals een pluim voor I kook Hattem. Gerard en Betty Temmink
Reactie of foto toevoegen
“Zeer kundig bij verkoop”
Door Peter Brok op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede en zeer kundige verkoper(Andre), we zijn zeer tevreden over de totale aanschaf van de keuken. Ook zijn we tevreden over hoe de mankementen zijn afgehandeld. Het enige minpuntje is dat we een spoelbak hebben die niet afloopt naar het putje. Hierdoor blijfen de vuilresten sneller in de spoelbak achter. Wij hebben ons dat bij aanschaf niet gerealiseerd dat deze mogelijkheid bestond.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Smit op zondag 2 aug 2015 '15 | vestiging Almere
Super mooie keukens, voordelige prijzen, kundig personeel en duidelijke afspraken! Enkele kasten van onze keuken stonden ( Door een foutje van de chauffeur ) elders in het land. ( zelfde achternaam...) hierdoor kon onze keuken niet op de afgesproken datum geplaatst worden.....De installateur bood aan om op zijn vrije dag onze keuken te kom er n plaatsen....Top mannetje, top bedrijf! Heel erg tevreden, zeer zeker een aanrader en een bezoek waard!!
REACTIE VAN STEF
De monteurs hebben het graag gedaan!
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerk keuken”
Door Andries Timmermans op zondag 2 aug 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn geholpen met een maatwerk keuken en dit is super goed en netjes afgehandeld door Jessica!
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte service”
Door R de munck op dinsdag 18 mrt 2014 '14 | vestiging Huissen
Twee jaar geleden een showroom keuken gekocht in huissen. Voor een scherpe prijs. Nu twee jaar later is de lak van twee frontjes een klein beetje gescheurd. Dit doorgegeven via de e-mail. Heb vandaag twee nieuwe frontjes via de post gekregen. Geen enkele discussie en de kosten? Helemaal niets! Dat noem ik nou nog eens service! Ik kan iedereen aanraden om hier een keuken te kopen
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door radboud de haas op woensdag 3 aug 2016 '16 | vestiging Soesterberg
Een nieuwe keuken aangeschaft en heel prettig geholpen Door een medewerker die ook over het praktische gedeelte nadenkt. Keuken keurig geleverd alleen een verkeerde plint. Even een belletje en met een week de juiste plint binnen. Top weer.
Reactie of foto toevoegen
“Gedegen advies”
Door D. van der Veen op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Leeuwarden
Gedegen advies van Willem. Hij denkt in oplossingen en is deskundig. Geen verkooppraatjes. Wij hebben het gevoel hetgeen te hebben gekocht waar wij naar op zoek waren. Een goede kwaliteitskeuken voor een goede prijs. Dit is dankzij Willem gelukt! De aflevering was op tijd, zonder gebreken of manco's. De installatie verliep prima.
FOTO VAN D. VAN DER VEEN
Kwaliteitskeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Jan en Mieke Hogeboom op zaterdag 8 apr 2017 '17 | vestiging Soesterberg
Prima geholpen bij I-Kook Soesterberg. Mooie keuken gekocht met goed advies en hulp bij het invullen van de keuken. Prijs/kwaliteit super. Bij het monteren van de vaatwasserdeur, door onze eigen timmerman, ging iets mis. We hebben toen gratis een nieuwe gekregen van I-Kook. Wij raden I-Kook zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Soepel en goed verlopen”
Door Roel op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Den Haag
Alles is soepel en goed verlopen, de keuken is volgens afspraak netjes uitgeleverd. Ik had de keuken eerder nodig dan gepland en het was lastig om dit aan te passen, maar daar kan i-Kook niets aan doen aangezien de keuken reeds in de fabriek ingepland was. Al met al ben ik erg tevreden met de keuken en dat voor een mooie prijs!
FOTO VAN ROEL
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door J.J. Groot op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Zaandam
Wij zijn erg tevreden met i-kook Zaandam, erg fijn geholpen door Matthijs die ons goede adviesen gaf en met ons meedacht. Ook de installatie liep perfect. In 1 dag stond de keuken. TOP!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door A. Koopmans op maandag 3 aug 2015 '15 | vestiging Huissen
Heel goed geadviseerd in de opstelling van de keuken en de keuze van de diverse apparaten m.n. prijs /kwaliteit. Heel plezierig geholpen in vestiging. Goede service, zowel terplekke, telefonisch of mail. Ook goed geadviseerd bij problemen met plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door de leeuw op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Bergen op Zoom
Wij hebben een keuken gekocht en zijn erg tevreden met zowel Marvin als Mirjam de verkopers als Corné de keuken zetter. Er waren een paar wijzigingen nodig die super opgelost zijn. Wij zouden I-Kook ook aan anderen aan bevelen.
FOTO VAN DE LEEUW
Keuken langs de wand
REACTIE VAN DE LEEUW
nog een foto toegevoegd
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Walter Eijsink op dinsdag 21 nov 2017 '17 | vestiging Veenendaal
In juli een keuken laten zetten. De verkoop, plaatsing en afwerken paar kleine puntjes ging voortreffelijk. Een aanrader dus! Tim bedankt.
FOTO VAN WALTER EIJSINK
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“2e aankoop”
Door Oldenburger op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Veendam
Voor de tweede keer een complete keuken met apparatuur
FOTO VAN OLDENBURGER
Hele keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan Linnebank op zondag 28 feb 2016 '16 | vestiging Soesterberg
Zeer tevreden, mooie keuken gekocht. Was een plint niet geleverd, keurig nabesteld gekregen. Zonder sores. Soeterberg is peroonlijk, geen opdringerige verkopers, geen snelle praatjes, maar mannen die een eerlijk advies geven en goed na je luisteren. Wil je een goede keuken met dito advies dan raad ik je aan naar Ikook Soesterberg te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle en nette montage”
Door H.Schakelaar op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hattem
Een zwarte keuken. Super mooie kwaliteit. Netjes geleverd zonder schade. Snel en netjes gemonteerd
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke behandeling”
Door John Vermeulen op donderdag 8 jun 2017 '17 | vestiging Huissen
Bij aankomst in het filiaal voelde het al direct goed. Wat we al hadden verwacht: een vriendelijke behandeling. Er werden in redelijk korte tijd goede afspraken gemaakt en die werden (zoals verwacht) ook nageleefd. De kwaliteit keuken is goed. Kortom: een aanrader voor toekomstige klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Kon niet beter”
Door Brenda Hansen op dinsdag 4 aug 2015 '15 | vestiging Veendam
Keuken gekocht, en ben door Hayo geweldig geholpen, met het uitzoeken vd keuken en de apparaten en met het leeghalen en gereed maken van mijn keuken, kortom, overal mee. Kon niet beter. Ook de installateur Jan, deed het erg goed, een harde werker, die weet waar hij mee bezig is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met inbouw apparatuur”
Door Jasperse op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een nieuwe keuken met inbouw apparatuur. Goede voorlichting, veel aandacht voor de klant. Een fantastische installateur die alles perfect heeft geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Dirkjan Kooijman op dinsdag 4 aug 2015 '15 | vestiging Sliedrecht
We zijn goed geholpen en de prijs van de keuken was prima. De keuken is al wel geinstalleerd, maar nog niet in gebruik, vanwege een verbouwing, dus of de kwaliteit goed is weet ik nog niet. De keuken was wel goed en netjes ingepakt. Daarnaast is de installatie ook goed.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens I-Kook
Website: www.i-kook.nl
aAlmere (15 ervaringen), Papiermolenweg 22, 1333 DG Almere, tel 036 - 537 16 37
bAlphen aan den Rijn , Euromarkt 105-107, 2408 BD Alphen aan den Rijn, tel 0172 - 25 15 10
cBergen op Zoom (24 ervaringen), Oude Moerstraatsebaan 3, 4614 RN Bergen op Zoom, tel 0164 - 26 37 38
dCapelle aan den IJssel (29 ervaringen), Lylantse Baan 6. 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010 - 251 91 77
eDen Haag (34 ervaringen), Zichtenburglaan 16, 2544 EB Den Haag, tel 070 - 359 50 40
fDen Helder (7 ervaringen), Ravelijncenter 31, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 16 50
gEindhoven (4 ervaringen), Kanaaldijk-Noord 5A, 5613 DH Eindhoven, tel 040 - 303 37 00
hEtten-Leur (4 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 ND Etten-Leur , tel 076 - 303 39 76
iHattem (13 ervaringen), Populierenlaan 5, 8051 DA Hattem, tel 038 - 444 06 08
jHengelo OV (7 ervaringen), Deurningerstraat 1, 7557 HA Hengelo, tel 074 - 250 37 30
kHuissen (23 ervaringen), Begonialaan 5, 6851 TE Huissen, tel 026 - 325 25 88
lLeeuwarden (11 ervaringen), Kelvinstraat 9, 8912 AN Leeuwarden, tel 058 - 212 20 35
mOud-Beijerland (8 ervaringen), Willem Beukelszstraat 6, 3261 LV Oud-Beijerland, tel 0186 - 62 10 40
nOudehaske (10 ervaringen), Hasker Utgongen 1, 8465 SJ Oudehaske, tel 0513 - 67 74 64
oSittard (6 ervaringen), Rijksweg Zuid 216, 6134 AG Sittard, tel 046 - 303 00 81
pSliedrecht (14 ervaringen), Parrallelweg 4a, 3364 AL Sliedrecht, tel 0184 - 41 95 26
qSoesterberg (35 ervaringen), Richelleweg 1, 3769 AZ Soesterberg, tel 0346 - 33 06 16
rVeendam (35 ervaringen), Transportweg 10, 9645 KX Veendam, tel 0598 - 63 49 03
sVeenendaal (14 ervaringen), Groeneveldselaan 35, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 74 26 57
tZaandam (3 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 303 06 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.