Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3168 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1959 ervaringen
4 sterren978 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Uitstekend geholpen”
Door Maurits de Beer op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Toen we ons huis aangekocht hadden bleek dat er een grando keuken in zat. Dit feit bleek een enorm geluk te zijn voor ons. Bij de renovatie (nieuw blad en panelen) heeft Dave ons uitstekend geholpen. Dave is betrokken, denkt mee en schakelt snel. De service is persoonlijk en proactief. Grando, met Dave als voorman ontzorgt, heeft oog voor detail, communiceert en gaat voor kwaliteit. Ook het installatie bedrijf (spijkers) denkt mee, werkt netjes en heeft tevens oog voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Advies kan beter”
Door Karin op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Snelle reactie op vragen is erg prettig. Wat gedoe over een koelkast is uiteindelijk ook goed afgehandeld. Over de kwaliteit van de spoelbak had ik graag betere informatie gehad. Die valt echt heel erg tegen en zorgt voor een dagelijkse ergernis. Dat is jammer, want de rest van de keuken is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Maxima Martinez Orta Hoogeveen op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Hilversum
We hebben een keuken gekocht na een bezoek aan verschillende keukenwinkels, maar we waren niet tevreden met de service, het advies of de kwaliteit van de producten totdat we Grando in Hilversum bezochten. Marja heeft ons professioneel bijgestaan, door het hele proces begeleid en zeer goed advies gegeven. Grando reageerde zeer adequaat. Hoewel de installatie langer duurde dan verwacht en nog niet helemaal is afgerond, is het belangrijkste dat we nu een fantastische keuken hebben en enorm blij zijn met hoe alles is verlopen.
FOTO VAN MAXIMA MARTINEZ ORTA HOOGEVEEN
+ Toon extra foto van Maxima Martinez Orta Hoogeveen
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige ervaring met Grando Amersfoort”
Door Petra op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij Grando Amersfoort bij de aanschaf van mijn nieuwe badkamer en keuken. Vanaf het allereerste moment van oriëntatie tot de uiteindelijke oplevering, was mijn ervaring met Grando Amersfoort ronduit fantastisch. Het team van Grando Amersfoort heeft zich onderscheiden door hun professionaliteit, toewijding en vriendelijkheid. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en stelden op maat gemaakte oplossingen voor die perfect aansloten bij mijn stijl en behoeften. Het ontwerpproces verliep vlot en ze gaven waardevol advies bij het kiezen van de juiste materialen en kleuren. De installatie van zowel de badkamer als de keuken verliep vlekkeloos dankzij het vaardige vakmanschap van het installatieteam. Ze werkten efficiënt, nauwkeurig en met oog voor detail. Het resultaat is verbluffend - zowel de badkamer als de keuken stralen kwaliteit en esthetiek uit. Wat me ook opviel, was de transparante communicatie gedurende het hele proces. Grando Amersfoort hield me op de hoogte van de voortgang en eventuele wijzigingen, waardoor ik me te allen tijde betrokken voelde. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuze voor Grando Amersfoort en zou ik het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige keukens en badkamers, gecombineerd met uitstekende service en vakmanschap. Dank aan het hele team van Grando Amersfoort voor het realiseren van mijn droomkeuken en -badkamer!
FOTO VAN PETRA
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door J Springer op zondag 25 feb 2024 24 | vestiging Enschede
Falmec Virgo90W3BL Vlakschemafzuigkap. Goede kwaliteit en service Grando.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is echt top”
Door Gerbert Hofland op dinsdag 2 jan 2024 24 | vestiging Amersfoort
In vestiging Amersfoort keuken gekocht en zijn dik tevreden over de service en kwaliteit. Er wordt goed meegedacht en ook details waar ik niet aan had gedacht hebben zij rekening mee gehouden. Medewerkster Ellis is heel kundig in de technische implementatie. Ook de installatie monteur Robert is een vakman. De keuken is echt top! En dezelfde keuken was bij de concurrent een stuk duurder.
FOTO VAN GERBERT HOFLAND
+ Toon extra foto van Gerbert Hofland
Reactie of foto toevoegen
“De perfect badkamer”
Door Alwin op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Er wordt heel goed geluisterd en meegedacht naar de perfecte oplossing. Veel keuzes en goede kwaliteit van de materialen. De opgeleverde badkamer is vakkundig geplaatst. Het is een plaatje geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles misgegaan”
Door Cihan Demir op woensdag 27 dec 2023 23 | vestiging Zaandam
Na een aantal bezoekjes bij andere keuken zaken hebben wij onze keuken bij Grando Zaandam gekocht. Tijdens de montage van onze keuken door Grando is er echt van alles mis gegaan wat mis kon gaan. Van foute montage tot aan schades aan de keuken en onderdelen. Een ramp voor ons. Na bijgekomen te zijn van wat ons is over komen, heb ik direct contact opgenomen met Grando Zaandam. Zij stuurden een hoofdmonteur die alle klachten keurig opnam en heel meelevend was met ons. De manager heeft de klachten gelukkig serieus genomen en vrijwel alle klachten zijn na 6 maanden keurig opgelost. Ik waardeer de klacht afhandeling dan ook zeer erg. Als alle problemen keurig zijn opgelost, waarom dan 1 ster voor Grando Zaandam? Een keuken koop ik niet alleen op basis van prijs/kwaliteit/service. Ik heb onze keuken bij Grando Zaandam gekocht omdat de verkoper vooral eerlijk over kwam. En dacht dat hij mij echt begreep en serieus nam. Dit bleek op de dag van montage helaas niet waar te zijn. Tijdens ons verkoop gesprek heb ik namelijk heel duidelijk met hem besproken dat ik een goede monteur wil. Dit was geen probleem, er zou bij mij niet iemand langs komen die maandag patat bakt en dinsdag mijn keuken komt monteren. Want Grando zou ook geen zin hebben aan een waslijst aan service uitvragen. Op de dag van montage stond een vader en een zoon voor de deur die zich voorstelden als Grando monteurs. Na een praatje vertelden zij ons dat dit hun eerste Grando keuken was die zij gaan monteren. Toen kreeg ik al een slecht gevoel. Maar alles heeft een eerste keer, en wou niet onbeleefd overkomen en liet hun gang gaan. En ze waren dood leuk 3 dagen! bezig om een simpele L keuken af te krijgen. Met de hier boven genoemde genoemde punten als resultaat. Ik weet niet wat deze mensen waren maar het waren absoluut geen keuken monteurs. Dit alles heeft mij zoveel energie/stress/tijd en geld gekost. En dit alles omdat de verkoper niet eerlijk was over de montage en de personeels tekorten die ze hebben. De manager vertelde mij dat ze in drukke periodes ZZP ers inschakelden omdat ze anders niet op tijd de montages konden doen. Ook dat begrijp ik. Maar wees dan selectief met wie je naar je klanten stuurt. En ga niet gokken met de keuken van je klant op een goed resultaat door dit soort ZZP ers in te schakelen. Ik weet honderd procent zeker dat zij deze ZZP monteurs niet voor hun zelf of een bekende klant hadden ingeschakeld. Maar dit doen ze wel bij een willekeurige klant die hen vertrouwt. Ik had liever dat Grando vooraf eerlijk was geweest over hun gebrek aan personeel en hierdoor het montage vertraging opliep dan achteraf dit toe te geven nadat alle ellende al veroorzaakt werd. Het moet gaan om het leveren van kwaliteit in plaats van alleen maar verkopen en deadlines halen. Een keuken kopen doen de meeste mensen 1 a 2 keer in hun leven, dat Grando dan zo onzorgvuldig te werk gaat is voor mij niet te begrijpen. Deze ervaring met Grando heeft helaas onze hele beleving van een nieuwe keuken kopen verpest. Dit hadden wij absoluut niet verwacht van een zaak dat al tientallen jaren bestaat. Als je wel een goede monteur krijgt van Grando dan heb je natuurlijk een hele andere ervaring dan wat wij hebben. Maar ik wil iedereen waarschuwen dat wat ons is overkomen ook jou/jullie kan overkomen. Mijn advies is koop je keuken bij een keuken zaak dat alleen met eigen monteurs werkt. En niet eentje zoals Grando die ZZP ers inschakeld.
REACTIE VAN ROY NIEUWKOOP ( GRANDO ZAANDAM )
Beste meneer Demir, vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Graag zou ik u willen vragen telefonisch contact met ons op te nemen om dit te bespreken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Alex en Carine op woensdag 6 dec 2023 23 | vestiging Son
Uitermate vriendelijk geholpen, goede kwaliteit, duidelijke uitleg, fijn advies, hoede bouwtekeningen meegekregen, incl 3D tekeningen in kleur. Alles dankzij Teun en Sterre!
Reactie of foto toevoegen
“Service staat hoog in het vaandel”
Door Stefan de Gooijer op vrijdag 24 nov 2023 23 | vestiging Zaandam
Heel blij zijn wij met de door de geleverde en geplaatste keuken. Nadat wij eerder bij Grando Zaandam een badkamer hadden gekocht zijn wij eind vorige jaar terug gekomen voor een keuken. Wat bleek ook nu waren wij verbaasd over de service en kwaliteit welke Grando Zaandam levert. Wat ons het meest opviel is dat, ook als er betaald is, Grando Zaandam de service hoog in het vaandel heeft staan. Wij komen dan ook in de toekomst bij hen terug als wij een nieuwe badkamer of keuken nodig hebben.
FOTO VAN STEFAN DE GOOIJER
+ Toon extra foto van Stefan de Gooijer
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Fedor op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Barendrecht
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Grando Barendrecht en we zijn uiterst tevreden met de service die we hebben ontvangen, met name van Evert. Van begin tot eind was het een goede ervaring, en we kunnen niet genoeg benadrukken hoe blij we zijn met het resultaat. Evert heeft zichzelf bewezen als een uiterst competente en vriendelijke adviseur. Hij nam de tijd om naar onze wensen te luisteren en begreep perfect wat we wilden in onze nieuwe keuken. Zijn expertise was duidelijk zichtbaar toen hij ons hielp met het kiezen van de juiste materialen, kleuren en indelingen. Zijn suggesties waren altijd doordacht en getuigden van een diepgaand begrip van keukenontwerp. Wat ons vooral opviel, was de nauwkeurigheid en toewijding waarmee Evert te werk ging. Hij zorgde ervoor dat elk detail van de keuken aan onze verwachtingen voldeed en gaf ons het gevoel dat ons project echt belangrijk voor hem was. Zijn professionele houding en vriendelijkheid maakten de hele koopervaring zeer aangenaam. De installatie verliep ook vlekkeloos. Het team van Grando Barendrecht werkte efficiënt en leverde vakmanschap van hoge kwaliteit. Onze keuken werd binnen de afgesproken termijn geïnstalleerd, en het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. De aandacht voor detail en het streven naar perfectie waren duidelijk merkbaar, en we zijn dankbaar voor het harde werk dat is verricht om onze droomkeuken werkelijkheid te maken. Al met al kunnen we Grando Barendrecht, en in het bijzonder Evert, van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken. Bedankt voor het leveren van een uitstekende service en het creëren van een keuken die perfect past bij onze wensen. We zijn enorm blij met het resultaat!
FOTO VAN FEDOR
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie en niet nagekomen beloftes”
Door F. v. d. Vorle op dinsdag 7 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Ruim 1,5 jaar geleden complete keuken uitgezocht en gekocht. Levering zou ruim 1 jaar later zijn bij oplevering nieuwe huis. Tot dag van plaatsing alles redelijk tot goed. Bij plaatsing midden in de zomer, bleek eerst de vriezer pas na 2 weken leverbaar. Na discussie werd een ander merk aangeboden van dezelfde leverancier. Dit onder protest geaccepteerd. Daarna bleken er nog een aantal zaken te ontbreken. Volgens een medewerker was men een heel A4 van de bestellijst vergeten te bestellen. Eindelijk, ruim 3 maanden na start plaatsing, was de keuken volledig geïnstalleerd en goed te gebruiken. De telefonische communicatie naar Grando was vanuit management belabberd. Wij moesten niet zeuren, er kan altijd wel wat mis gaan. Geen moment excuses voor de fouten in het logistieke gedeelte. Uiteindelijk werd er een 'geste' toegezegd, maar het was net als met de keuken, na vele weken niets gezien.
De keuken zelf functioneert nu, na maanden, prima. Goede kwaliteit, goede technische mensen bij plaatsing. Maar het hele randgebeuren en slechte communicatie en niet nagekomen beloftes, heeft ons een heel naar gevoel gegeven. Wat een leuke periode had moeten zijn met deze flinke investering, is een behoorlijke ergernis geworden.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken bevalt super”
Door Kremer op maandag 6 nov 2023 23 | vestiging Emmen
Vriendelijk deskundige verkopers, laag drempelig. Prijs /kwaliteit verhouding top.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk en uitstekende service”
Door Jeroen de Gelder op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Barendrecht
Het gehele proces van ontwerp tot realisatie als zeer prettig ervaren en super blij met onze nieuwe badkamer! Zeer klantvriendelijk team die alle tijd voor je neemt tijdens alle punten van het proces. Kwaliteit en service zijn uitstekend!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer”
Door Millenaar op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Middelburg
Vanaf de tekentafel tot aan de uitvoering is er kwaliteit geleverd en is er meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden met de nieuwe keuken”
Door Frank en Kirsten Langerak op donderdag 21 sep 2023 23 | vestiging Lelystad
Wij zijn bij Grando terechtgekomen voor een keuken, niet zomaar een keuken, maar een keuken voor de komende 20 jaar. We wilden kwaliteit wat lang zou meegaan en dat is helemaal gelukt! Heel tevreden met de nieuwe keuken. Ons 1e gesprek heeft een nare nasmaak gegeven. Wij voelden ons onder druk gezet om een handtekening te zetten, vermoedelijk omdat de tijd die voor ons was ingepland voorbij was. Er waren nog een paar punten die niet duidelijk waren, maar dat zou volgens de verkoper wel in orde komen tijdens het eindgesprek en het gesprek werd richting de koop geduwd. Het is inderdaad goed gekomen tijdens het eindgesprek, maar de beleving van het 1e gesprek was niet fijn. Als we hadden gekund hadden we afgezien van de koop, maar we hadden al getekend en dat heeft ons een lange tijd veel onzekerheid gegeven of het allemaal wel goed komt. Dit is trouwens ons enige minpunt, het eindgesprek, de levering en de montage was allemaal perfect, netjes en zoals je het zou verwachten. We willen onze monteur nog even extra in het zonnetje zetten, hij was heel professioneel, rustig en heeft elk punt wat hij tegen kwam eerst met ons besproken voordat hij verder ging. Hij heeft zelfs voorstellen gedaan hoe bepaalde punten beter of mooier uitgevoerd konden worden.
FOTO VAN FRANK EN KIRSTEN LANGERAK
+ Toon extra foto van Frank en Kirsten Langerak
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Jolie op vrijdag 15 sep 2023 23 | vestiging Breda
Eind 2021 hier een keuken gekocht bij verkoper Vincent Brizzi en in mei 2023 in ons nieuwbouwappartement geplaatst door de Keukenbouwers. Zeer tevreden over de verkoper, de keukenbouwers én de kwaliteit van de keuken.
FOTO VAN FAM. JOLIE
REACTIE VAN VINCENT BRIZZI
Super mooi geworden. Heel veel kookplezier gewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Veel tijd besteed aan onze wensen”
Door Erik Stolk op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Hoofddorp
De badkamer was zeer snel geplaatst en exact zoals overeen gekomen. De verkoper heeft veel tijd besteed aan onze wensen op een zeer vriendelijke manier. Ook de monteurs waren zeer vriendelijk en hebben kwaliteit geleverd. Ze hebben sneller opgeleverd dan afgesproken zonder dat er nazorg geleverd behoefde te worden. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. We maken met veel plezier gebruik van de nieuwe badkamer. Goed gedaan Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker tevreden”
Door Brian Kup op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Mijn ervaring bij Grando is goed omdat alles wat wij hebben afgesproken betreft de aanschaf van mijn keuken ook daadwerkelijk is afgesproken. De kwaliteit van de keuken is goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het meedenken ook met de opzet van de keuken vond ik goed. Ben zeker tevreden met de keuken en ik zou het zeker aanbevelen bij een bekende.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Hans & Aafke Huisman op dinsdag 18 jul 2023 23 | vestiging Zwolle
Eind 2022 hebben wij een badkamer en toilet gekocht bij Grando Zwolle. Op basis van het eerste adviesgesprek was duidelijk wat wij wilden en kon een goede impressie worden gemaakt. Uiteindelijk zijn we erg tevreden over het eindresultaat, het voldoet helemaal aan onze eisen en wensen. De materialen zijn van prima kwaliteit en we zijn erg tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.
FOTO VAN HANS & AAFKE HUISMAN
+ Toon extra foto van Hans & Aafke Huisman
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Dino op dinsdag 18 jul 2023 23 | vestiging Barendrecht
Grando Keukens Barendrecht is absoluut geweldig! Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, werd ik overweldigd door de prachtige keukenontwerpen en vriendelijke service. Het personeel was zeer deskundig en behulpzaam, en ze namen de tijd om mijn wensen en behoeften te begrijpen. Het proces van ontwerp tot installatie verliep vlot en professioneel. De kwaliteit van de materialen en het vakmanschap van de installatie waren uitstekend. Mijn nieuwe keuken ziet er niet alleen fantastisch uit, maar is ook zeer functioneel en praktisch. Ik ben erg onder de indruk van de klantenservice van Grando Keukens Barendrecht. Ze waren altijd bereikbaar om mijn vragen te beantwoorden en eventuele zorgen aan te pakken. Ze zorgden ervoor dat ik me als klant gehoord en gewaardeerd voelde. Ik kan Grando Keukens Barendrecht ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige keuken en een uitstekende service. Ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en ik ben ontzettend blij met mijn prachtige nieuwe keuken. Dank je wel, Grando Keukens Barendrecht!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Martin de Boer op vrijdag 30 jun 2023 23 | vestiging Assen
Complete keuken gekocht bij Grando Assen. Alles volgens afspraak in één keer compleet geleverd. Ook over de montage waren we zeer tevreden. Super monteur! Tevens was de prijs/kwaliteit verhouding goed. Dus een echte aanrader: Grando Assen.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Stan op dinsdag 9 mei 2023 23 | vestiging Tilburg
We zijn enorm tevreden met de service van Grando Tilburg. Er werd meegedacht over de indeling, waarna er een plan is gemaakt die werkelijk perfect is voor onze ruimte! Dit hadden wij zelf nooit kunnen bedenken, en wij zijn daarom enorm dankbaar voor het resultaat. Ook de kwaliteit van de keuken is zeer goed. We krijgen compliment na compliment over de keuken! Toen er een beschadiging bleek te zitten op het frontje van een kastje, werd deze meteen voor ons (kosteloos!) opnieuw besteld. Wij raden deze winkel bij iedereen aan! Enige punt ter verbetering is de communicatie over de gekochte apparaten. Dit was redelijk vluchtig doorlopen en deels gekozen door Grando, maar we hadden dit graag iets uitgebreider besproken zodat we meer transparantie hadden over wat we daadwerkelijk in de keuken zouden krijgen. Over de meeste apparaten zijn we zeer tevreden, maar de kookplaat moet achteraf nog worden vervangen voor een beter alternatief (hier wordt overigens wel goed meegedacht door Grando en meegezocht naar een goede oplossing). Verder niets dan lof voor deze geweldige winkel!
FOTO VAN STAN
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Chris op dinsdag 9 mei 2023 23 | vestiging Naaldwijk
Van begin tot eind goede begeleiding, advies, service én natuurlijk een mooie keuken van zeer hoge kwaliteit. Grando Naaldwijk maakt deel uit van de Grando keten, maar ik heb deze vestiging ervaren als een familiebedrijf. Inmiddels heeft ook een neef op mijn aanraden, hier een prachtige keuken gekocht. Echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische begeleiding”
Door Van Haaren op dinsdag 2 mei 2023 23 | vestiging Tilburg
We hebben bij Grando onze droom keuken, badkamer, vloeren en toilet gekocht. We wouden het groot en goed aanpakken en dat is ons gelukt. We zijn na verschillende zaken bezocht te hebben bij Grando uitgekomen. We werden binnen vriendelijk onthaald door Dave en die heeft ons van het begin tot het eind fantastisch begeleid, Met het maken van de juiste keuzes om zo tot een geweldig eindresultaat te komen. We hebben echt een droom keuken en deze is zonder enige problemen geweldig gemonteerd. De mannen werken echt netjes en communiceren goed met je. Ook onze visgraat pvc vloer is geweldig gelegd. Ook hier waren er geen problemen en waren het echte vakmensen die zo netjes werkten dat je je om niks of niets zorgen hoefde te maken. De badkamer, toilet en boven vloer komen pas in augustus aan de beurt. En kijken daar al echt vol verwachting naar uit. Ik zou Grando echt iedereen aanraden zeker als je van een geweldige servies houd, vakmensen over de vloer wilt hebben en top kwaliteit keuken, vloer of badkamer wilt hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Door Jorg Tillemans op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Onze ervaring was met Grando Keukens & Bad Purmerend was ongelooflijk goed.
Wij zochten een zwarte afzuigkap die aan onze smaak en kwaliteit moest voldoen. Deze was moeilijk te vinden . Niet bij Grando! Zij hebben het onmogelijke mogelijk gemaakt. Uiteindelijk is het een afzuigkap van Etna geworden. "Wie is er niet opgegroeid met ETNA in de keuken? Het Nederlandse keukenmerk ontwikkelt en produceert al meer dan 165 jaar keukenapparatuur met de Nederlandse huizen en bewoners in het achterhoofd. Of je nu op zoek bent naar een kookplaat of een koelkast, bij ETNA ben je aan het goede adres. ETNA staat voor kwalitatieve betaalbare keukenapparaten die niet alleen functioneel zijn maar ook verrassend vernieuwend. Met onze trendy product designs maken we de droomkeuken voor iedereen bereikbaar!" Deze woorden zijn meer dan waar! Je hebt ons nog nooit zo blij gezien met een afzuigkap! Zo mooi en functioneel. Dan de montage: Mooi optijd kwamen Danny & Daan aan bij ons mooie en gezellige huis. Eerst een bakkie Italiaanse koffie met de mannen. Daarna gingen ze zeer kundig en netjes aan de slag. Keurig een opmaat gemaakte schouw werd ook nog geplaatst. De muur werd zelfs ook nog eens bekeken en afgesmeerd. Klasse. Mocht ik ooit op een verjaardag of een andere bijeenkomst mensen horen over een nieuwe keuken of apparatuur. Dan gaan wij Grando Purmerend aanraden! Wat een toppers! Zowel de verkoper maar ook het hele team ( Martijn Kool als Eveline, Melis, Danny & natuurlijk Daan). Met vriendelijke groet,
Fam. Tillemans Hoorn
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Nienke op dinsdag 11 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer aangeschaft via Grando en zijn erg tevreden met de kwaliteit van de producten. Echter moesten we te lang wachten op de drain voor de douche. Uiteindelijk is dit na meerdere telefoontjes na tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer positieve ervaring”
Door Hazim Younan op vrijdag 31 mrt 2023 23 | vestiging Doetinchem
We hebben onlangs een bezoek gebracht aan Grando Doetinchem Keukens in Doetinchem op 27 februari 2023 en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn ervaring. Het was een grote investering voor ons om onze keuken opnieuw te laten bouwen en we hadden hoge verwachtingen van de klantenservice en de kwaliteit van de producten. Ten eerste was de service van Linet de vestigingmanager uitstekend. Ze heeft ons goed geholpen en ons alle opties en mogelijkheden laten zien. We hebben uiteindelijk gekozen voor een top kwaliteit keuken die past bij onze wensen en budget. De prijzen waren ook goed voor de kwaliteit van het product dat we hebben gekocht. Onze keuken moest volledig worden gesloopt en opnieuw worden opgebouwd. Dit betekende dat we nieuwe elektra en waterleidingen moesten laten aanpassen. We moesten ook de muren laten sausen. Gedurende het proces hebben we meerdere malen de kastjes, kleur en indeling veranderd en de keukenadviseur Linet was zeer geduldig en behulpzaam tijdens dit proces. De keukenmonteurs Arail, Luc, Sven, Patrick en Arjan hebben uitstekend werk geleverd en hebben de keuken precies volgens onze wensen geïnstalleerd. Het eindresultaat was geweldig en we zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Al met al was onze ervaring met Grando Doetinchem Keukens in Doetinchem zeer positief. De klantenservice was uitstekend, het productaanbod was van top kwaliteit en de prijzen waren zeer redelijk. Ik zou Grando Doetinchem Keukens zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken
FOTO VAN HAZIM YOUNAN
+ Toon extra foto van Hazim Younan
+ Toon extra foto van Hazim Younan
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Frans Fobbe op donderdag 30 mrt 2023 23 | vestiging Barendrecht
Blij met onze keuken. Eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Mooi en kwaliteit, ook over plaatsing zijn wij erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede persoonlijke service”
Door Sander Meissner op woensdag 29 mrt 2023 23 | vestiging Zwolle
Top kwaliteit keuken. De persoonlijke service was briljant. Wij werden vriendelijk en met de juiste kennis behandeld en geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door RFMHEESSELS op woensdag 22 mrt 2023 23 | vestiging Tilburg
Goede kwaliteit en goede hulp woord bij daad.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is super goed gegaan”
Door Fam van der Kruit op maandag 20 mrt 2023 23 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het eerste moment tot na het plaatsen van de keuken is alles super gegaan. Het contact is super geweest en als we een aanpassing wilde werd er eerlijk antwoord gegeven wat de voor en nadelen waren. Het voelde zeer vertrouwd met Hans. Ook doordat ik Hans al jaren ken hebben we toch voor het vertrouwde gekozen en de keuken bij Grando gekocht. Iedereen zei dat Grando erg duur is maar prijs/kwaliteit is naar mijn mening erg goed. Vooral de kwaliteit en hoe het proces is verlopen is super! Monteur heeft het ook super gedaan!
FOTO VAN FAM VAN DER KRUIT
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze droomkeuken”
Door Sabine Noordam op dinsdag 31 jan 2023 23 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken met apparatuur gekocht bij Grando Doetinchem en deze ook laat plaatsen. We konden al snel terecht voor een afspraak en wisten ook snel waar we aan toe waren qua kosten. Een keuken is nooit goedkoop, maar er werd ook zeker niet de hoofdprijs gevraagd en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. We hebben echt onze droomkeuken kunnen creëren en daar zijn we super blij mee! Linet heeft ons in alle stappen meegenomen, heeft verschillende opties in opzet laten zien en is de hele showroom met ons door geweest om alles uit te kiezen en voor- en nadelen van bepaalde keuzes toe te lichten. Zoals bij ieder groot project zijn er wat kleine dingetjes geweest, zo lekte de afvoer van de kraan bijvoorbeeld na het plaatsen en werd een stukje spatwand te kort geleverd, maar dit werd allemaal supersnel geregeld en keurig opgelost. Wij zijn uiterst tevreden en zouden in de toekomst beslist weer voor Grando kiezen!
FOTO VAN SABINE NOORDAM
+ Toon extra foto van Sabine Noordam
+ Toon extra foto van Sabine Noordam
Reactie of foto toevoegen
“Wij bevelen Grando van harte aan”
Door Driek Zwaan op vrijdag 20 jan 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Het is nu bijna 2 maanden geleden dat we de nieuwe keuken hebben. De indeling van de keuken is geheel naar onze wensen ontworpen. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de nieuwe keuken en over de monteurs die de keuken binnen de geplande tijd hebben gerealiseerd. Wij bevelen Grando te Heerhugowaard van harte aan.
FOTO VAN DRIEK ZWAAN
+ Toon extra foto van Driek Zwaan
Reactie of foto toevoegen
“We zijn nog dagelijks blij met het resultaat”
Door Sanne op zondag 15 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Prettig geholpen door Iris bij het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. We hadden zelf een uniek oud meubel op het oog en het was geen enkel probleem dat we niet alles via Grando bestelden. Iris dacht enthousiast mee over een mooie inrichting. We zijn nog dagelijks blij met het resultaat. De winkel is wat prijziger dan sommige anderen, maar de kwaliteit is er ook naar.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Michelle & Ronnie op zaterdag 17 dec 2022 22 | vestiging Zwolle
Nieuwe keuken met bijbehorende apparatuur. Goed meegedacht en veel ideeën en aanbevelingen om de keuken beter tot z'n recht te laten komen. Ontwerp van de keuken precies gerealiseerd zoals verwacht. Serviceverlening bijzonder aangenaam! We konden altijd terecht met onze vele vragen en deze werden altijd goed beantwoord of op de hoogte gehouden. Kwaliteit van het materiaal is degelijk.
Levering en plaatsing van de keuken werd netjes afgestemd en zorgvuldig uitgevoerd. We hebben gekozen om na het plaatsen van de keuken de spatrand op te meten en later te plaatsen waardoor een exacte plaatsing mogelijk werd. Dit werd snel verwerkt, maar helaas een meet of communicatiefout waardoor een deel te kort was. Hiervoor werd geen tussenoplossing gezocht, maar gewoon een nieuwe besteld. De afwerking met kit werd helaas niet netjes gedaan, maar bij het aangeven hiervan werd er wederom goed geschakeld en de kitrand vervangen. Helaas kregen we een Siemens koelkast met een erg storende pieptoon. Ook hiervoor is adequaat gehandeld door Grando met Siemens en is de koelkast vervangen voor een nieuw exemplaar. Al met al een zeer tevreden klant die ook de badkamer en toilet afgenomen heeft welke binnenkort geplaatst gaat worden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Marco op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Den Helder
we hebben bij dit filiaal een keuken gekocht. We zijn door Joop fantastisch geholpen. Joop draagt ook ideeën aan over zaken die wij niet van te voren hadden bedacht. Bij dit filiaal merk je dat het leveren van kwaliteit hoog op de agenda staat. Het is een mooie nette winkel.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is nog mooier dan verwacht”
Door Familie Rama op woensdag 16 nov 2022 22 | vestiging Tilburg
In onze zoektocht naar een nieuwe keuken zijn we goed geslaagd bij Grando keukens Tilburg. Dave heeft (in tegenstelling tot anderen) met ons meedacht wat wel kon. Aan de hand van eerlijk, vriendelijk en scherp advies over de inrichting en de prijs hebben wij onze droomkeuken samengesteld. Nu de keuken is geplaatst is het nog mooier dan we hadden verwacht! Kasten en apparatuur van mooie kwaliteit binnen een afgesproken budget! Alles op tijd geleverd en de keuken is zeer netjes geplaatst. Bedankt voor de prettige samenwerking Dave!
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fam Brenninkmeijer op donderdag 3 nov 2022 22 | vestiging Zaandam
Wij hebben een volledige badkamerinrichting besteld. Het proces, de communicatie en adviezen waren prettig en concreet. De betrokken medewerkers waren uiterst behulpzaam en dachten goed mee. Het uiteindelijke resultaat is prachtig geworden. We hebben de volgende verbeterpunten om de ervaring nog beter te maken:
- transparantie prijzen van diverse materialen, nu was er een "lumb sump" factuur. We begrijpen dat dit risico inhoudt, dat klanten gaan shoppen, maar het zou wel prettig zijn om dit inzicht te krijgen.
- kwaliteit van afleveren. Er werden duidelijke tijden afgesproken, echter, met de huidige vertragingen in de bouwmarkt, zou er wat flexibeler met leveringsvoorwaarden en planning kunnen worden omgegaan. Ook was de verpakking soms wat kwetsbaar, waardoor schade is ontstaan. Overigens wel netjes opgelost.
- assortiment; niet alles was leverbaar. Het was fijn geweest als er ook buiten het eigen Grando assortiment gezocht was naar alternatieven.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor jullie inzet”
Door Menno Boersma op maandag 10 okt 2022 22 | vestiging Zaandam
Aankoopproces verliep bijzonder prettig. Roy onze adviseur inventariseerde en adviseerde op een bijzonder prettige manier. Kwaliteit en prijs was vervolgens uitstekend, zo ook de after sales service (zeer gewaardeerd). Grando Zaandam is een bijzonder professionele zaak! Dank voor jullie inzet
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij ermee”
Door LeiDa op maandag 15 aug 2022 22 | vestiging Rotterdam
We hebben in 2021 een keuken gekocht bij Grando, voor in ons nieuwe huis. Onze ervaring met Grando Rotterdam was zeer positief. Het is niet de goedkoopste zaak, maar daar staat tegenover dat men gedegen kwaliteit levert met veel oog voor de wensen van de klant. En bij een dure uitgave als een nieuw keuken vonden wij het heel belangrijk dat er met ons werd meegedacht en dat onze wensen centraal stonden. Ook hielp men ons goed toen het nodig was. De planning van onze verhuizing, het leggen van de vloer en het plaatsen van de keuken was door ons zelf erg krap gedaan. Het luisterde dus erg nauw dat de planning klopte, temeer ook daar het letterlijk bijna Kerst was - en we gasten te eten zouden krijgen (geen slimme zet onder deze omstandigheden!). Onze keuken werd vlak voor Kerst 2021 geleverd, en het was er naar uit dat we de Kerst nog niet van de keuken gebruik konden omdat we iets besteld hadden wat niet bleek te kloppen en we feitelijk niet konden koken tot dit opgelost was. Grando Rotterdam heeft ons inziens alles in het werk gesteld om alles toch nog op tijd on orde te maken. Op de vrijdagmiddag voor Kerst kwam daarom nog een ingehuurde zzp-er in uiterst goed humeur de boel in orde maken zodat we alsnog van de hele keuken gebruik konden maken met Kerst. Dit viel alles onder de service van Grando en ook het door ons verkeerd bestelde item werd kosteloos vervangen. Kortom: we zijn erg blij met de service van Grando Rotterdam, en bevelen dit bedrijf graag aan bij anderen die op zoek zijn naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit keuken”
Door Ruth op dinsdag 9 aug 2022 22 | vestiging Doetinchem
Vriendelijke/ flexibele medewerkers, goede kwaliteit keuken, afspraak kon snel geregeld en de keuken wordt zeer gewaardeerd!
FOTO VAN RUTH
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer, toilet en keuken aanpassing”
Door Familie Franken op dinsdag 5 jul 2022 22 | vestiging Utrecht
Erg blij met onze nieuwe badkamer, toilet en onze keuken aanpassing. De kleine dingetjes die we hadden tijdens het proces besproken en opgelost. Kwaliteit van het werk is super erg blij met het eindresultaat.
FOTO VAN FAMILIE FRANKEN
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Ernst op maandag 27 jun 2022 22 | vestiging Rotterdam
Op een paar schoonheidsfoutjes na super tevreden. Ook hoe die paar foutjes zijn opgelost kan ik niet over klagen. Keuken is prachtig en de materialen hoogwaardig. Uiteraard zijn ze niet de goedkoopste maar dat is logisch gezien de geleverde service/lever tijd/kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat afgesproken is”
Door A.W.Moeijes op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Purmerend
Na diverse keukenleveranciers te hebben bezocht, zijn we zeer goed geslaagd bij Grando Purmerend. Goede prijs /kwaliteit, en doen wat afgesproken is. Zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Familie Öztürk op woensdag 5 jan 2022 22 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn ontzettend tevreden met de aankoop van onze keuken bij Grando Heerhugowaard. Nadat wij wekenlang gezocht hadden naar onze droomkeuken, kwamen wij uiteindelijk bij Grando terecht. Het hele team heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden met onze ruimte. Het is een kastenwand geworden met een groot eiland. De levering en installatie was zoals gepland. Wij kunnen nu eindelijk genieten van onze prachtige nieuwe keuken. Wat ook fijn is aan Grando: er zijn veel keukens in verschillende stijlen en de kwaliteit is zeer goed.
FOTO VAN FAMILIE ÖZTÜRK
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooier dan gehoopt”
Door Lisa op woensdag 5 jan 2022 22 | vestiging Tilburg
Super blij met onze nieuwe keuken, deze is nog mooier geworden dan we van tevoren hadden gehoopt. Dave heeft uitvoerig de tijd voor ons genomen en tijdens het hele proces meegedacht en aangevuld waardoor onze keuken van alle luxe is voorzien. De communicatie was prettig en helder, bij Grando Tilburg zijn de lijntjes kort waardoor je altijd snel reactie krijgt. Kortom, als je op zoek bent naar goed advies en een mooie kwaliteit keuken is dit zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Sanitair voor de badkamer”
Door Marion Lommers op dinsdag 4 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Geweldige service. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en fijn meegedacht over de mogelijkheden. Zeer professioneel bedrijf. Goede prijs kwaliteit verhouding! Ik zou Grando Utrecht aan iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Achteraf matig”
Door Martens op woensdag 29 dec 2021 21 | vestiging Son
Wij hebben in 2017 2x badkamer en 3x toilet besteld bij Grando keukens en Badkamers in Son die in april 2018 geplaatst zijn. Hierbij werd de apparatuur van merk BEN aanbevolen terwijl wij eigenlijk voor merk Grohe gingen, maar BEN was minimaal net zo goed of beter volgens de verkoper, dus wij hadden er mee ingestemd. Nu 3,5 jaar later hebben we erge spijt van deze beslissing. De kwaliteit kan niet tippen aan die van Grohe. Bv. thermostaat kraan draait stroef en lekte al na 3 maanden, douche slang is door bij boven douche die bijna niet gebruikt wordt, je kan je handen niet wassen onder de kranen op de wastafel te laag, als je in bad gaat zitten loopt het bad leeg, badwater word heel snel koud omdat er onder het bad geen tegels gelegd zijn door de installateur van Grando. Drukknop van hangend toilet in de wc werkt niet goed, dopjes van de toiletbrillen moeten iedere keer terug geduwd worden anders vallen ze in het toilet. En als je dan een mail stuurt dat het bad leegloopt krijg je een mail terug, dat ze willen komen kijken met een voorrijdt tarief. Ik vind dat als je voor heel veel geld sanitair kocht hebt dat volgens Grando dan zo goed was, dat je dan ook wel service mag verwachten en niet van het is betaald en jullie zijn bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de prachtige keuken!”
Door Chris Kroon op dinsdag 28 dec 2021 21 | vestiging Zaandam
Wij hadden een duidelijk beeld in ons hoofd hoe onze keuken eruit zou moeten komen te zien, helaas konden veel keuken-bedrijven de spullen niet leveren, Grando had gelukkig wel wat we wilde. Na een prettig en professioneel gesprek met Sander van Grando de keuken helemaal samengesteld. De keuken kon gelukkig snel geleverd worden (6 weken) en toen de keuken binnen kwam zag je duidelijk dat de gebruikte materialen van hoge kwaliteit zijn! Aanvankelijk was er 1 plaatje stuk gegaan tijdens het transport en de planken waren in de verkeerde kleur, beide problemen zijn snel en goed verholpen door Grando wat ik erg fijn vond (pas als er wat mis gaat merk je pas met wat voor bedrijf je te maken hebt). Ook hadden wij niet goed begrepen dat wij zelf de afval (plastic en karton) moesten afvoeren, 1 belletje en we hebben een mooie oplossing gevonden. Kortom, professionele mensen die veel weten van keukens en niet weglopen van wat extra service. Ook het feit dat je ze kan bellen (en aan de lijn krijgt) verdient wat mij betreft bonus punten.
FOTO VAN CHRIS KROON
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Irene O op dinsdag 7 dec 2021 21 | vestiging Lelystad
Mooie keuken van hoge kwaliteit, snelle plaatsingsmogelijkheden en leuke winkel.

Aanvulling 8 december 2021:
De montage is goed verlopen, zonder problemen.
FOTO VAN IRENE O
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Sally op maandag 6 dec 2021 21 | vestiging Doetinchem
Eind oktober 2021 is onze keuken gesloopt en een nieuwe keuken geplaatst door Grando Doetinchem. Alles verliep vlekkeloos! Onze oprechte complimenten over de kwaliteit, communicatie en het werk dat er geleverd is :)
FOTO VAN SALLY
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met de nieuwe keuken”
Door Tomasz Feliks op dinsdag 23 nov 2021 21 | vestiging Tilburg
Goede communicatie en duidelijke afspraken. Nieuwe keuken is van goede kwaliteit en werd snel en vakkundig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nette keuken”
Door Rachel van der Veer op woensdag 29 sep 2021 21 | vestiging Tilburg
Heel goed geholpen! Het resultaat is een mooie, nette, kwaliteit keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Langendoen op woensdag 22 sep 2021 21 | vestiging Den Helder
Wij hebben opnieuw een prachtige keuken gekocht bij Grando Den Helder, niet de eerste keer. Ook al wonen we niet meer in Den Helder toch besloten om hier te kopen. Goede ervaring, meedenken en prima kwaliteit keukens. Een aanrader.
FOTO VAN LANGENDOEN
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met onze nieuwe keuken”
Door Lieneke Bakker op maandag 12 jul 2021 21 | vestiging Den Helder
Rob van den Vlekkert heeft ons vanaf dag 1 heel goed geholpen. Hij luisterde naar ons en kwam zelf met goede tips. Gedurende het proces heeft Rob ons steeds goed op de hoogte gehouden. Hij kwam altijd zijn woord na. Tijdens het plaatsen van de keuken was er ook regelmatig contact. Een aantal puntjes moeten aangepakt worden en Rob is heel reëel. Hij staat echt voor kwaliteit en klanttevredenheid. Wij zijn meer dan tevreden over het proces en ontzettend blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer praktische adviezen”
Door T. Jonkman op zondag 4 jul 2021 21 | vestiging Heerenveen
Geen opdringerige verkoper en zeer praktische adviezen. Verkoper Lean de Jong dacht creatief mee en communiceerde prima en tijdig wanneer er iets vertraging was opgetreden. Ook de service na plaatsing was prima geregeld. Je betaalt misschien iets meer voor een keuken, maar daar is de kwaliteit en service ook naar.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor onze nieuwbouwwoning”
Door Saskia Tuijp op dinsdag 29 jun 2021 21 | vestiging Utrecht
Al oriënterend op een badkamer voor onze nieuwbouwwoning kwamen wij aan tafel bij Anne van Grando Utrecht en legden we hem ons dilemma uit. Wij willen graag op een klein oppervlakte de functionaliteit van een bad en een douche. Daar waar onze projectontwikkelaar en andere badkamerzaken de hoofden schudden, begon Anne te tekenen en lag er al snel een mooi startpunt voor uitwerking en prijsonderhandeling. Pluspunten hierbij waren voor ons; na offerte-ondertekening mag je voor een bepaald percentage van de 'koopsom' nog wijzigingen doorvoeren. Aangezien wij pas 1,5 jaar na ondertekening tot realisatie over gingen, was dat prettig. Zo lieten we het oorspronkelijke badmeubel en accenttegels vervallen, en vervingen we ze zelf door meer eigenzinnige. Overigens kun je naar een gigantische hal vol tegels (die Grando kan leveren) om je keuze te maken, maar toen waren wij al gezwicht voor een Spaanse tegel. Een ander groot pluspunt vonden wij de vakkundige vakmensen die Grando inschakelt voor de realisatie van de badkamer. Tom van Apeldoorn wist ons ontwerp op papier naar realiteit te trekken en stelde verbeteringen voor. Hij coördineert de vaklui uit verschillende disciplines, communiceert hier helder over en je kunt erop vertrouwen dat het werk met hoge kwaliteit wordt afgeleverd.
Door een te late oplevering van onze casco woning konden wij als afnemers niet meer voldoen aan de start datum van werkzaamheden en heeft Grando er alles aan gedaan om onze badkamer voor verhuizing functioneel te krijgen en vervolgens af te ronden. Deze flexibiliteit hebben wij enorm gewaardeerd.
FOTO VAN SASKIA TUIJP
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door R Brummel op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Zwolle
Een andere woning, het uitzoeken van een keuken. Het kan lastig zijn om je wensen voor een nieuwe keuken op papier te krijgen. Niet bij Grando keukens Zwolle. De verkoopster (Elise) aldaar heeft keurig geholpen om een keukenplan op papier te zetten en daarbij alle wensen mee te nemen.

Temeer was het even nadenken omdat de opstelling van hoek naar eiland keuken is gegaan. Waarbij wel voldaan moest worden aan de eisen van de fabrikant voor bijvoorbeeld het blad. Hiervoor worden alle registers open getrokken en wordt zelfs de fabrikant gebeld om zeker te zijn dat wat de klant wil, ook echt kan. Ook met betrekking tot de apparatuur wordt er goed meegedacht en wordt er doorgezocht tot er iets beschikbaar is wat jij wilt.

Order gezet..... Spannend. Hmz... Misschien toch wat aanpassingen doen, geen enkel probleem! Ik heb besloten de keuken zelf te plaatsen. Ben technisch goed onderlegd. Desondanks rees er tijdens het plaatsen wel is een vraag. Een telefoontje is dan voldoende om even de goede richting in te worden gestuurd. Toen bleek na plaatsing een lade niet helemaal juist te functioneren... Geen enkel probleem er wordt een nieuwe besteld.

Dat is wel service en daar ben ik dankbaar voor. Grando is een zaak welke keukens in het wat hogere segment aanbiedt. De prijs is wat hoger dan bij de prijzen lokkers maar de kwaliteit en service zijn dan ook waar voor je geld. Ik ga een mooie tijd tegemoet met een prachtige keuken die hopenlijk heel wat jaren mee mag gaan.
FOTO VAN R BRUMMEL
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuze”
Door Heitlager op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Zaandam
Badkamer en keuken gekocht bij vestiging Zaandam. Goed geholpen door Maikel en alles kwam betrouwbaar over. Keuken en badkamer zijn super geworden en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ook de kwaliteit van de lades, meubelen enz. is prima! De installateur van de badkamer, Rafik, werkt secuur en netjes en denkt met de klant mee en het tegelwerk is erg strak geworden. Door een probleem met onze vloer moest de installatie van de keuken worden uitgesteld maar hier werd goed in mee gedacht. Het enige minpuntje was dat het eindgesprek voor de badkamer te laat werd ingepland waardoor wij de beoogde startdatum niet konden halen. Dat werd nu drie weken later helaas. Al met al een hele goede ervaring en als we kijken naar hoe alles is geworden, kunnen we alleen maar blij zijn dat de keuze is gevallen op Grando!
FOTO VAN HEITLAGER
Reactie of foto toevoegen
“Miste ontzorging”
Door Henstra op dinsdag 27 apr 2021 21 | vestiging Zwolle
Wij hebben een nieuwbouw huis laten bouwen en dan moeten er veel beslissingen genomen worden. Wij hadden bij Grando Zwolle een goed gevoel na het eerste gesprek en zijn eruit gekomen. Uitgebreid de tijd genomen en voelde voor ons goed aan. We hebben een keuken, bijkeuken, plavuizen vloer, 2 badkamers en toilet uitgezocht. We hebben een totaalprijs afgesproken en wilden graag totaal ontzorgt worden. Grando had diverse zzp'ers ingehuurd. De baas zelf is 3x geweest om te kijken en in te meten dus dat moest goed komen. Tijdens de werkzaamheden kwamen er toch steeds meer zaken die niet goed waren. De beneden vloer was niet egaal en moest gelegaliseerd worden, badkamer muren waren niet recht en moest veel 3x zoveel lijm extra tegen aan. Toilet was meer vierkante meters dan ingemeten. Communicatie met eigenaar liep met ons en vooral ingehuurd personeel steeds moeizamer. Spiegel, 2x douchedeuren, afzuigkap etc vele zaken verkeerd ingemeten. Wij hebben veel zelf onderling opgelost. De zzp'ers wilden goed werk leveren en hebben ons echt uit de brand geholpen. In september 2020 zijn ze begonnen en door ook regelmatig foutief bestelde onderdelen door Grando is alles pas afgerond in april 2021. Grando Zwolle wist zich opeens een heleboel afspraken niet te herinneren of was niet afgesproken of het was voor rekening van ons. In het algemeen zijn we tevreden over de kwaliteit van het materiaal en geleverd werk maar zeer ontevreden gevoel over de uiteindelijke afhandeling van Grando. Daarom ook 1 ster vanwege erg nare afwikkeling en bijsmaak die we eraan over hebben gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend werk”
Door Kees Noort op maandag 26 apr 2021 21 | vestiging Hilversum
Grando heeft voor onze nieuwe badkamer uitstekend werk geleverd; afspraken zijn precies nagekomen, het tegelwerk is perfect, de gebruikte materialen, badkamermeubilair, douchewanden etc, zijn van de allerhoogste kwaliteit. De monteurs zijn top-vaklui! We genieten iedere dag weer van onze nieuwe badkamer. Het kost wel wat, maar het is de investering meer dan waard.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens | Badkamers”
Door Nikki van Berkel op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij grando, we zijn er super blij mee. Mooi kwaliteit. Goede service ook. Ook als er wat mis is dan wordt het netjes opgelost. Dus super blij!

Aanvulling ontvangen 20 april 2021: Onze keuken is al geleverd en gemonteerd. Hele lieve man die het monteerde. Enige wat dat ons niet was verteld dat de Siemens vaatwasser niet geleverd kon worden dat we een Bosch kregen. Maar dat is netjes opgelost door grando. (Nick van der Laan).
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Sanders op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Emmen
Zeer positieve ervaring aankoop/levering keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goed geholpen tijdens verkooptraject. Montage zeer professioneel. Slechts een paar restpunten. Restpunten zijn snel en adequaat afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Harmen Haaima op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Hoorn NH
Onze oude keuken (ruim 15 jaar en destijds ook van Grando) was, hoewel nog steeds in goede staat, aan vervanging toe. Een mens wil wel eens wat anders:). 1,5 jaar geleden een nieuwe badkamer door Grando Hoorn laten installeren en daar waren we zeer tevreden over. Dus de keuze voor Grando Hoorn voor de nieuwe keuken was snel gemaakt. We zijn niet naar andere keukenzaken geweest. Vonden we niet nodig, want we hadden zeer goede ervaringen en ook zeer goede ervaringen met de adviseur (Corine Lub) en er is een ruime keuze van kwalitatieve producten. De voorbereidende gesprekken gingen in een ontspannen sfeer. Er wordt je niets opgedrongen en goede adviezen gegeven. Er wordt meegedacht over de indeling. We hebben de Lotus serie 4000 keuken uitgezocht met hoofdzakelijk Duitse apparatuur. Made in Germany belangrijk voor ons i.v.m. kwaliteit. Levering en plaatsing gingen snel (4 maanden). We hebben alles uitbesteed aan Grando Hoorn: behalve uiteraard de keuken, ook het leggen van de vloertegels, elektricien, schilder, stukadoor en loodgieter. Grando Hoorn heeft hier dus ook als een 'aannemer' gewerkt. Alles was tot in de puntjes georganiseerd. En alles en iedereen stipt op tijd. Grando Hoorn werkt als een geoliede organisatie. Grote complimenten aan de winkel, adviseur en collega's er omheen, aan de monteurs (en demonteurs:)), maar ook aan de 'toeleveranciers" (schilder stukadoor etc). Allemaal keurige nette mensen die prachtig en professioneel werk afleveren. Ik kan iedereen aanraden bij Grando Hoorn een nieuwe keuken of badkamer uit te zoeken.
FOTO VAN HARMEN HAAIMA
Reactie of foto toevoegen
“Keukeneiland”
Door Mark op donderdag 18 mrt 2021 21 | vestiging Tilburg
We zochten een eenvoudig eiland ter uitbreiding van onze keuken. Via internet snel contact gekregen. Een ontwerp en kostenspecificatie volgde al na enkele dagen. Het eiland kon binnen enkele weken geleverd worden en de kwaliteit is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Patrick op maandag 8 mrt 2021 21 | vestiging Emmen
Goede service en kwaliteit aanrader voor iedereen

Aanvulling ontvangen 11 maart 2021: We hebben een keuken gekocht bij Grando Emmen die al volledig is gemonteerd naar tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al dik tevreden”
Door H. Vlieger op zondag 21 feb 2021 21 | vestiging Utrecht
Na uitgebreide uitleg en adviezen de badkamer van onze wensen uitgekozen. Professioneel begeleidt en totaal geen probleem toen we later aanpassingen aanbrachten. De apparatuur, tegelwerk e.d. op tijd en netjes geleverd. Prijs kwaliteit in goede verhouding. Na de bouw van de badkamer werden we netjes gebeld om te evalueren wat onze bevindingen waren van het begin tot het eind en of er nog wensen en/of aanpassingen nodig waren. Al met al dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Michiel op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn heel tevreden over het advies /kwaliteit/plaatsing van onze keuken. Houden zich goed aan afspraken en op tijd alles geleverd. Prijs kwaliteit heel goed.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende kwaliteit”
Door Antonio op maandag 8 feb 2021 21 | vestiging Middelburg
Na verhuizing onze nieuwe keuken hier gekocht, in onze vorige woning hadden wij ook een Grando keuken. Volgens ons zegt dit genoeg, als we niet tevreden waren, hadden we hier niet opnieuw gekocht. Wij vinden de kwaliteit uitstekend.Van begin tot eind alles goed geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin van t Hoff op maandag 1 feb 2021 21 | vestiging Breda
Wij hebben onze inmiddels 3e keuken gekocht bij Grando Breda. Wederom super geholpen. Wij kwamen zeer goed beslagen ten ijs. Wisten precies wat we wilden. Hadden een schets gemaakt met alle maten erbij en qua apparatuur ook al van alles uitgezocht. Bij binnenkomst (zonder afspraak) even wat rondgekeken en iemand aangesproken. Wij werden geholpen door Brahim. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd. Keuken werd precies wat we gedacht hadden. Binnen 1 dag was alles geregeld. Qua apparatuur hebben wij wat aanpassingen gedaan (merk) verder zijn al onze wensen overgenomen. Binnen 1 dag de 3D tekening binnen. Mooi! Dit is wat we voor ogen hadden. Inmeten werd zelfde week geregeld daarna helaas 3 maanden moeten wachten..... dat was eigenlijk net iets te lang wat ons betreft. Bij voorbereidingen (leiding plan) waren wel wat vragen die werden snel beantwoord. Zaten wel paar kleine punten in die beter hadden gekund qua aansluitingen. Ons was niet duidelijk dat kranen ook door ons moesten worden geplaatst. Dit moest nog worden geregeld op moment dat keukenbouwers er waren. (Vorige 2 keukens werd dit bij installatie gedaan.) Twee top keuken bouwers over de vloer gehad! Heel precies in hun werk. Qua prijs tja het zal altijd wel ergens goedkoper kunnen en nee ik denk niet dat we een spotprijs hebben betaald voor de keuken. Maar voor de kwaliteit die we tot nu toe gewend zijn van Grando willen we best iets meer betalen.
FOTO VAN KEVIN VAN T HOFF
Reactie of foto toevoegen
“Fatsoenlijke prijs voor goede kwaliteit”
Door Fam. van Vemden op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Doetinchem
Grando Doetinchem heeft twee jaar geleden onze keuken helpen ontwerpen en verbouwen. Vanwege de goede ervaringen hebben we hen ook ingeschakeld voor de badkamer, die deze week is afgerond. Bij het ontwerpen denken ze mee met de behoefte van de klant en komen ze met leuke ideeën. Je vertrekt nooit met het gevoel dat ze proberen je het geld uit de zak te kloppen, geen vervelende onderhandelingstrucs - gewoon een fatsoenlijke prijs voor goede kwaliteit. Het team dat de verbouwing uitvoert is super. Vriendelijk, hard werkend, transparant en eerlijk. En vakmensen. Zeer net werk, en áls er iets niet naar tevredenheid is passen ze het zonder gezeur over meerkosten aan.
FOTO VAN FAM. VAN VEMDEN
Reactie of foto toevoegen
“Fijn team”
Door Jolanda Somer op dinsdag 19 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mooie winkel, super vriendelijk personeel altijd een luisterend oor er wordt met je meegedacht . Er is in januari 2021 een prachtige keuken geleverd en zeer netjes geïnstalleerd. Ik kan Grando keukens en Bad Utrecht aan iedereen aanbevelen. Al met al fijn team, leveren een prachtige kwaliteit en houden hun woord.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
Door Familie Popma op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Opnieuw goed geholpen en een prachtige keuken gekocht. Medewerkers hebben veel tijd en aandacht gegeven, net zoals 10 jaar daarvoor, toen we voor ons vorige huis ook een keuken hebben aangeschaft bij Grando Utrecht. Top! Klasse apparatuur en goede kwaliteit keuken voor prima prijs.

Aanvulling ontvangen 20 januari 2021: Gemonteerd. Prima gedaan, komen nog een keer langs voor puntjes op de i.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Nad. en Jam. op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Amersfoort
Wij hebben zowel de badkamer als de keuken laten plaatsen door Grando te Amersfoort. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de producten en de professionaliteit van de medewerkers. Ze hebben overal wel een oplossing voor, denken goed mee en zijn zeer bevlogen (nemen echt de tijd voor je). Ze hebben zich ook aan de gemaakte afspraken gehouden en hadden een duidelijk aanspreekpunt als je vragen had, dank voor je geduld Dinesh :)! Familie en vrienden die nog moesten verhuizen hebben bij ons inspiratie opgedaan voor hun eigen badkamer en keuken. Complimenten namens ons aan het Grando team! #tevreden #aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Erik Wolters op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij zijn ontzettend tevreden met de geleverde keuken. Kwaliteit van de materialen is boven verwachting. De service, klantgerichtheid, het meedenken en flexibiliteit van het personeel is top! Ten opzichte van andere bedrijven die we bezocht hebben wint Grando het op basis van kwaliteit. Zelfs na plaatsing heeft Grando, en met name de adviseur (Rob), ons keurig geholpen. Absoluut een kwestie van waar voor je geld krijgen!
FOTO VAN ERIK WOLTERS
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Florian op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Zwolle
Zeer tevreden over de nieuwe keuken van Grando Zwolle! Eerst andere keukenverkopers bezocht, maar bij Grando gelijk een goed gevoel. Mooie showroom, prettig ontvangst en vriendelijk personeel. Van begin tot eind heel goed en deskundig geholpen door Elise. Ook de levering en montage was perfect geregeld. Met als resultaat een prachtige keuken, zeer mooie afwerking en kwaliteit. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige winkel”
Door Mevrouw van Lamoen op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Uden
Prachtige winkel, veel kennis en creatief in het denken van mogelijkheden. Kwaliteit keukens en badkamers. Ze willen graag verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“High end uitstraling”
Door Arjan Kreuger op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Breda
Ik wist op grote lijnen wat ik wilde en Vincent Brazzo van Grando heeft dat perfect ingevuld met een 3D tekening, goede apparatuur en verwachtingen over kwaliteit en levering. Heel correct netjes en vriendelijk behandeld. Erg tevreden over mijn keuken, een heel mooi product voor deze prijs; een middenklasse keuken met high end uitstraling. Netjes geplaatst, twee keer terug geweest voor kleine afwerking en dat was verder goed geregeld.
FOTO VAN ARJAN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jansen op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht en met de aankoop werd goed meegedacht en ook naderhand werd er nog gebeld om de keuken nog beter tot zijn recht te laten komen. Ook de stukadoors en keukenmonteur hebben zeer goed werk geleverd. Ben zeer tevreden en kan Grando zeker aanraden. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Hoogglans witte keuken”
Door Feiko Ammerlaan op zondag 8 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Ik heb een hoog glans witte keuken gekocht. Ik ben hier erg tevreden over. Ik werd op verschillende gebieden goed geadviseerd en geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding. De levering verliep soepel en de keuken werd tot in de kamer geleverd. Zelfs twee trappen op. Helemaal top! Er werd goed met me mee gedacht en ik heb de droom keuken samengesteld die ik wilde. Er waren veel opties en mogelijkheden. Alles kon geregeld worden. De verkoop verliep heel goed. Erg vriendelijk en meedenkend. En niet te vergeten ook erg gezellig en gastvrij!
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Nataly op zaterdag 7 nov 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn complimenten aan Grando Amersfoort. Op aanraden van een kennis kwam ik hier terecht. Ze hebben precies de keuken geplaatst die ik in gedachte had. Vanaf het begin tot eind is alles netjes volgens schema verlopen. De mensen werken netjes en vakkundig. Ze zijn makkelijk te bereiken, hulpvaardig en meedenkend. De prijs kwaliteit verhouding is verrassend goed. Voorlopig hoef ik geen nieuwe keuken maar als dat wel het geval zou zijn zou ik er hier weer eentje kopen. Kortom: Top!!
FOTO VAN NATALY
Reactie of foto toevoegen
“Goede informatie gehad”
Door Marischa edelenbosch op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Hoorn NH
We hadden een budget waar we niet boven konden gaan en daardoor was het lastig om een keuken uit te zoeken. We zijn goed geïnformeerd over de apparatuur en de kwaliteit van het blad en de kastjes. Uiteindelijk hebben we voor ons budget een prachtige keuken kunnen vinden met alles wat we wilden.
FOTO VAN MARISCHA EDELENBOSCH
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig”
Door Edgar op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Deskundig advies, duidelijke afspraken, en vakkundige montage. Kortom een aanrader als het gaat om een goede prijs/kwaliteit verhouding.
FOTO VAN EDGAR
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door De Witte op woensdag 19 aug 2020 20 | vestiging Breda
Afgelopen maand is onze prachtige nieuwe keuken geplaatst. Brahim van Grando Breda heeft ons onwijs goed geholpen bij het uitkiezen van onze keuken. Direct bij het eerste contact werd er prettig en vlot gecommuniceerd. Er is goed met ons mee gedacht en ons idee is goed aangevuld. Ook de plaatsing via Keukenbouwersplus verliep geweldig. Ondanks ons strakke tijdschema is alles op schema afgerond. Voor ons staat Grando voor heldere communicatie en super kwaliteit. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Montage zelf doen”
Door Shirley Wesselingh op dinsdag 18 aug 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Inmiddels al meerdere keukens aangeschaft via Grando. Er wordt altijd goed mee gedacht, levertijd en kwaliteit is echt super.

Aanvulling ontvangen 19 augustus 2020: Het is reeds geleverd, wij hebben de keuze gemaakt zelf de montage te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Floor en Cora op zondag 2 aug 2020 20 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Bergambacht. Dit vanwege een verhuizing en verbouwing. In 2008 hadden wij al eens een keuken bij Fred Kreukniet gekocht en dat was ons destijds prima bevallen. Fred heeft alle tijd voor je, denkt met je mee en is duidelijk over de prijs. Geen gedoe over korting hier en korting daar, geen gladde praatjes. Je kunt hem altijd bellen voor advies. En de nalevering van de vensterbanken deed hij zelf! Gezellig! En dan vergeten we bijna te zeggen dat Grando keukens kwalitatief erg goed zijn. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Al met al een zeer positieve ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Keurig afgeleverd”
Door Erwin van der Wal op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Zwolle
We zijn netjes te woord gestaan en onze ideeën voor de nieuwe keuken zijn mooi uit gewerkt in een 3d versie. Voor aanvang zijn we netjes geïnformeerd over de planning van levering en plaatsing. Montageploeg was in 1 dag klaar hebben hebben de keuken keurig afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding is het zeker de moeite waard om hier een keuken aan te schaffen!
Reactie of foto toevoegen
“Compleet uitbesteed”
Door M.H.Aeilkema op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Groningen
Erg blij met mijn nieuwe keuken. Heb alles door Grando laten doen . Oude keuken eruit slopen, leidingen verleggen, stucwerk en natuurlijk plaatsing van nieuwe keuken. Jammer dat de communicatie tussen Grando en stucadoor wat minder is. Stucadoor heeft twee keer moeten terugkomen omdat niet alles voldoende gestuct was. Ook jammer dat mijn combi-oven niet afgeleverd is. Hoop dat ik daar niet al te lang op hoef te wachten. Ook jammer dat het Coronavirus tussendoor kwam, waardoor levering van de keuken 2 keer uitgesteld is, maar hier kan Grando natuurlijk ook niets aan doen.
Kwaliteit van keuken is prima en gemonteerd door super gemotiveerde en deskundige monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gedaan”
Door Joosse op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Utrecht
Een aantal maanden geleden hebben we een nieuwe badkamer bij Grando Utrecht gekocht. Deze is twee weken geleden opgeleverd en we zijn er heel erg blij mee. De kwaliteit ziet er goed uit, en ook het verrichte werk is netjes. De personen die het werk hebben verricht waren in onze ogen kundig en we hebben Grando zelfs ook bij vrienden van ons aangeraden.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Petra Hoekstra op zondag 19 jul 2020 20 | vestiging Heerenveen
Dit bedrijf levert kwaliteit en geeft veel vertrouwen. Deskundige vakmensen in de showroom en op de werkvloer. Goede service verlening. Ik ga weer vele jaren plezier beleven aan mijn mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Praktische keuken”
Door P&K op dinsdag 7 jul 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben een mooie en praktische keuken gekocht bij Grando Emmen. Daarin zijn wij zeer deskundig bijgestaan!! De snelle levertijd, het meedenken in oplossingen, de kwaliteit en deskundigheid maakt dat wij Grando Emmen zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwand met combi magnetron”
Door M.C. Jeltema op woensdag 24 jun 2020 20 | vestiging Delft
Gekocht een keuken wand met combi magnatron.
Positief:
- mooie showroom
- veel keuze
- je voeld welkom
- mooi kwaliteit (ondanks hoge prijs)
Negatieve:
- te prijzig voor rechte wand 4 kasten en combi magnatron.
- niet goed naar specifieke wensen geluisterd.
- communicatie is niet naar tevredenheid verlopen.
- Service kan beter
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Raymond Arrias op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wat ben ik ontzettend blij met de keuken zoals hij geworden is! Onze zeer sympathieke keuken adviseur-eigenaar Dinesh Birtantie heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. Dinesh kwam met een super ontwerp en de keuken had ook nog eens een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De vriendelijke monteurs hebben hard gewerkt en onze keuken met grote kunde, netheid en voorzichtigheid geplaatst. Ik geniet elke dag van deze geweldige keuken! Grando Keukens & Bad Amersfoort is een regelrechte aanrader. Klantgerichtheid en service staan bij Dinesh hoog in het vaandel! Mijn volgende keuken zou ik zeker weer bij dit bedrijf kopen.
FOTO VAN RAYMOND ARRIAS
Eilandkeuken
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Alles op alles gezet”
Door Arjan Neijensteijn op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Zwolle
We zijn erg blij met de service en resultaat van de kwaliteit van de badkamer. Ook de levering was erg goed. alles werd nog een keer extra gecontroleerd om zeker te zijn dat er geen schroefje ontbrak en geen krasje op het glaswerk zou zitten.
Wat me bij zal blijven is dat bij een tekort aan tegels Grando alles op alles heeft gezet om zo snel mogelijk extra tegels te leveren, zelfs buiten kantooruren.
FOTO VAN ARJAN NEIJENSTEIJN
Resultaat badkamer
+ Toon extra foto van Arjan Neijensteijn
+ Toon extra foto van Arjan Neijensteijn
+ Toon extra foto van Arjan Neijensteijn
+ Toon extra foto van Arjan Neijensteijn
+ Toon extra foto van Arjan Neijensteijn
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Margo van de Laak op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Het hele proces rondom het aanschaffen van een nieuwe keuken was top. Goede info, goed meedenken, goede ontwerpen met creativiteit. En de combinatie met prima vaklui die de keuken konden afbreken en afvoeren; muren stucte en de keuken keurig installeerden. Ik heb een zeer goed gevoel over Grando: service, kwaliteit, prijs en opleveringsgesprek. En dat allemaal uitgevoerd in de tijd van coronamaatregelen: top!
FOTO VAN MARGO VAN DE LAAK
Levering keuken
Reactie of foto toevoegen
“Informeel”
Door Steffie op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Erg flexibele en meedenkende medewerkers. Informele en snelle communicatie. Goede kwaliteit en alles is netjes op tijd geleverd.
FOTO VAN STEFFIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat naar de zin”
Door Arent Thijsen op maandag 27 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Resultaat is een keuken die helemaal naar onze zin is. Top kwaliteit en bruikbaarheid. Geïnstalleerd door uitermate deskundige en behulpvaardige monteur.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (97 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (132 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (102 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (156 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (121 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (85 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (75 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (93 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (258 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (291 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (101 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.