Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3164 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1956 ervaringen
4 sterren978 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“De oplevering van de keuken verliep moeizaam”
Door Alexander Noordijk op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Purmerend
Het verkoopproces verliep uitstekend. Het was klantgericht. De oplevering van de keuken verliep echter moeizaam. Na de verhuizing bleek dat de vaatwasser niet te gebruiken was. De verlichting in de keukenkasten deed het niet. De Quooker kraan was schuin gemonteerd. De plinten vielen steeds naar beneden. De deur van een keukenkast was beschadigd bij de oplevering. Dit heeft langere tijd geduurd totdat er actie ondernomen werd. Wij moeten steeds zelf bellen wat de status was en dit heeft ons veel tijd en frustratie gekost.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Hakvoort op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Doetinchem
Nieuwe keuken gekocht, en prima geadviseerd door verkoper. Daarna kwam het team dat de verbouwing en plaatsing doet in actie. Geweldige vakmensen zijn dit. Chapeau voor Grando Doetinchem
FOTO VAN RENE HAKVOORT
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer”
Door Jan-Hein Mols op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Tilburg
Informatief en ongedwongen verkoopgesprek, met een creatief ontwerp als resultaat. Er werd echt met ons meegedacht en naar oplossingen gezocht om binnen budget en planning te blijven. Positief afwijkend is de heldere prijsstelling, waarbij er er niet geschermd wordt met acties, waarvoor de klant direct met beslissen. Kers op de taart is de ondernemer die na oplevering zelf nog langs komt om te kijken of alles naar wens is gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en wc”
Door Fam. Schuring op woensdag 5 jan 2022 22 | vestiging Tilburg
Een nieuwe badkamer, wc en keuken gekocht bij Grando Tilburg. De laatste weken van 2021 zijn de badkamer en wc gerenoveerd. We zijn super tevreden over alles.
Herman heeft ons goed geholpen bij het inrichten van onze nieuwe badkamer. Nooit gedacht dat er een dubbele wasbak in onze kleine badkamer zou kunnen, maar het past!! Alle spullen ruim optijd geleverd. Nog wat puntjes aangegeven tijdens het opleveren waar meteen actie op uit gezet wordt! Nu genieten van onze nieuwe badkamer en wc!

Eind van januari gaat de keukenrenovatie beginnen, ik verwacht niet anders dan dat dat ook helemaal soepel en fijn gaat verlopen!
FOTO VAN FAM. SCHURING
Reactie of foto toevoegen
“Wat ons betreft een aanrader”
Door Jolmer op zondag 15 aug 2021 21 | vestiging Emmen
We zijn erg tevreden over onze aanschaf van een keuken bij Grando Emmen. Men nam in de ontwerpfase van de keuken alle tijd om met ons tot een ontwerp te komen. Ze reageren snel op vragen, ook als de keuken al geplaatst is, en zetten je niet onder druk om snel te beslissen. In het voortraject ook geen gedoe over speciale hoge korting acties die alleen nog beschikbaar waren als je heel snel zou beslissen tot aankoop over te gaan. Deurpanelen waarvan bleek dat ze kleine (door ons nog niet opgemerkte) imperfecties hadden, werden op eigen initiatief vervangen door nieuwe panelen. 3 maanden na plaatsing hadden wij een probleem met 1 paneel en ook nu kregen we snel reactie en zijn we perfect geholpen. Kortom; een aanrader wat ons betreft!
FOTO VAN JOLMER
Reactie of foto toevoegen
“Problemen na het plaatsen van de afzuigkap”
Door R.Hamers op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Tilburg
In de winkel is het personeel vakkundig en behulpzaam. Het plaatsen is minder zorgvuldig uitgevoerd. Zoals afgebroken schroeven, kleine beschadiging bij een paneel. Problemen na het plaatsen met de afzuigkap. Geen afzuig capaciteit. Afzuigkap hangt niet gecentreerd. Bij herstel actie is de terugslagklep verwijderd. Maar toen kwam er een hoop kou in de woning. Later zijn wij zelf op onderzoek uitgegaan. Het probleem bleek in de flexibele pijp te zitten. Deze was veel te lang en een stalen draad was los en verhinderde de klep om te kunnen openen. Ik geloof als ze meer tijd hadden genomen om dit te onderzoeken dan hadden ze dit ook wel opgemerkt. Je merkt duidelijk als klant dat er deadlines gehaald moeten worden.
Reactie of foto toevoegen
“Allerlei zaken verkeerd gegaan”
Door Sanne op zaterdag 19 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben 3 jaar geleden een badkamer gekocht bij Grando Amersfoort. Tijdens het plaatsen van de badkamer bleek dat er verkeerde douchedeuren waren besteld. De douchedeuren werden te laat geleverd en bleken verkeerd te zijn. Toen we hierover contact zochten met Grando viel ons al op dat we geen reactie kregen of niet teruggebeld werden. Uiteindelijk hebben we ons maar neergelegd bij de verkeerde douchedeuren en hebben we hier een zeer kleine financiele compensatie voor gekregen. Vlak na het plaatsen van de badkamer bleken we lekkage te hebben. We hebben heel vaak moeten bellen en emailen om het voor elkaar te krijgen dat er iemand langskwam. We werden vaak niet teruggebeld en kregen uiteindelijk een chagrijnige aannemer langs die de lekkage zou repareren. Helaas begon de lekkage drie jaar later opnieuw. Wederom moesten we Grando drie weken lang elke dag bellen en mailen voordat ze iemand langs stuurden. Uiteindelijk is diegene nog geen 5 minuten binnen geweest, concludeerde dat het niet aan het kitwerk lag en gaf aan dat we het maar moesten regelen met de verzekering. Gelukkig hebben we een hele prettige verzekering die een lekdetectiededrijf heeft ingeschakeld. Al snel werd duidelijk dat de badkamer verkeerd is aangelegd. De afvoer van de douche liep naar boven i.p.v. naar beneden en de afvoer van de wc was in de bestaande afvoer geboord waardoor die was gaan lekken. Bij de eerdere reparatie hadden ze er alleen wat kit opgeplakt om de lekkage tijdelijk te stoppen. Gevolg was dat het bad er helemaal uit moest en onze muren onder de schimmel zitten. Vervolgens is Grando nog steeds niet in actie gekomen. We hebben inmiddels bij hen nieuwe tegels moeten bestellen (omdat er tegels kapot zijn gegaan door het verwijderen van het bad). Deze tegels moesten we zelfs betalen en ook nu presteren ze het de tegels niet te leveren. Op onze mails en telefoontjes wordt wederom niet gereageerd. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en zou iedereen sterk afraden om ooit een badkamer of keuken bij Grando Amersfoort te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Dienstbaar ingesteld”
Door ML. van Damme op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Dhr Wooning is destijds voor service bij mij langs geweest. Hij liet vervolgens een spuitbus reinigingsmiddel achter zodat ik steeds het composieten aanrechtblad hygiënisch kon reinigen. Toen ik een nieuwe moest kopen en vroeg naar de heer Wooning bleek dat hij een zaak in Tilburg was gestart. Grando Middelburg verkocht deze fles niet meer. Dus belde in naar Tilburg. Dhr Wooning kon zich eea nog herinneren en deelde mee dat hij nog een fles had staan. Ik was dolblij. Hij heeft deze fles gratis op mijn huisadres laten bezorgen. Dat er nog ondernemers bestaan die zo'n dienstbare actie over hebben voor een "oude" klant is onvoorstelbaar. Bovendien was hij super vriendelijk. Heel hartelijk bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Odette op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Delft
Zeer kundige adviseurs die van A tot Z hebben meegedacht bij de aanschaf van onze woonkeuken!

Aanvulling ontvangen 14 april 2020: De aankoop is al geleverd en gemonteerd. We zijn zeer tevreden over de installateur van de keuken. Het werkblad is beschadigd en daar is gelijk actie op ondernomen en een nieuwe zal nageleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Jan en Yvonne Pasman op zaterdag 19 okt 2019 19 | vestiging Zwolle
Toen wij de winkel binnen kwamen om ons te oriënteren op een nieuwe keuken en in gesprek raakten met Bas, hadden wij er gelijk een goed gevoel bij. Er werd geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er werden oplossingen aangedragen waar nodig. Dit heeft ons doen besluiten hier onze keuken te kopen. Op het moment dat onze keuken geleverd werd, bleek dat het keukenblad niet in de lift paste. Er werd meteen actie ondernomen en er werd voor een verhuislift gezorgd. Dit kwam uiteraard voor kosten van Grando. Perfect geregeld dus. De keukenmonteur was kundig en precies. Ja, wij bevelen Grando aan.

Aanvulling ontvangen 4 december 2019: Wij zijn erg tevreden met de aankoop van onze nieuwe badkamer. We wilden een iets andere indeling en er werd goed meegedacht met ons. We hadden een prettig contact met verkoper Bas die ook deskundig en attent was. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een vakman en het resultaat is fantastisch! Grando Zwolle bedankt!!
FOTO VAN YVONNE
+ Toon extra foto van Jan en Yvonne Pasman
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sarah op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe keuken. Goed advies gekregen van Dave en er werd direct actie ondernomen toen wasbak en afzuigkap niet meegeleverd bleken bij levering. Ik ben ook heel tevreden over de plaatsing en controle nadien.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Monique van Rijnderhoff op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Zevenbergen
Ik was op zoek naar een nieuwe keuken en kwam, na een rondje keukenzaken, terecht bij Grando Zevenbergen, Jack Lambregts. Hij heeft goed naar mijn wensen geluisterd, dacht goed met mij mee, maar gaf ook op eigen initiatief advies; dat was voor mij aanleiding om hier mijn keuken te bestellen. Leveringstijd is keurig nageleefd, ondanks dat niet alles op dezelfde dag is geleverd; de diepvries was om onverklaarbare wijze van de bestellijst verdwenen, maar er werd meteen actie ondernomen en deze werd dezelfde week nog geleverd. Minpuntje was dat er niet altijd goed gecommuniceerd werd, maar al met al ben ik erg tevreden met mijn nieuwe keuken en de begeleiding.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Carlo Tijs op donderdag 8 aug 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij de grando in Utrecht. Ik heb in mijn leven al een paar keer vaker een keuken gekocht maar ik ben nog niet eerder zo fijn geholpen en vooral gehoord door de verkoper hier in Utrecht. Alle wensen worden doorgenomen en soms ook in overweging gebracht omdat door de ervaring daar vaak een ander/beter alternatief te krijgen is. Ik vond het echt een heel erg prettige ervaring. Nadat de keuken geplaatst was hebben wij een kleine lekkage gehad door de inbouw vaatwasser, ik heb dit de volgende dag gemeld en er werd meteen actie ondernomen om de fabrikant langs te laten komen om dit te laten verhelpen. Wij zijn zeer te vreden we komen hier zeker nog een keer terug voor de badkamer.
FOTO VAN CARLO TIJS
Keukenhoek
Reactie of foto toevoegen
“Modernisering”
Door Herman Spruitenburg op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na een keukenbrandje heeft, na 1 telefoontje, adviseur Johan onmiddellijk actie genomen en de schade voor ons getaxeerd. na acceptatie door de expert heeft hij ideeën aan de hand gedaan voor herstel en modernisering waarbij hij onze inbreng daarin mee verwerkte. de door hem gezonden monteur heeft e.e.a. snel en vakkundig geïnstalleerd
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door R. Blaauw op vrijdag 28 sep 2018 18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht welke niet al te groot mocht zijn maar toch alles moest hebben wat we wilden. Daar zijn we goed in geslaagd. Na levering zelf geplaatst. Alles klopte en onbeschadigd geleverd. complimenten! Zijn wat problemen met rubber van de vriezer, monteur komt er voor langs, netjes geregeld. Ook jammer van werkblad, spoelbak is ingefreesd maar op een paar plekken niet goed afgekit, gemeld aan Grando en wordt ook actie ondernomen. Al met al een positieve ervaring en kan dit bedrijf aanbevelen! Hartelijk dank voor alles!
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden na goede start”
Door vd Berg op dinsdag 1 mei 2018 18 | vestiging Rotterdam
Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van badkamer en toiletruimte. Goed meedenken. Uiteindelijk bleken er bij de montage wel fouten in de 3 D-schets te zitten die gelukkig door de monteur opgemerkt werden. Goede monteur. Echter na montage zijn er diverse klachten over het gebruikte materiaal gekomen. Niet alle materiaal werkte naar behoren of ging binnen zeer korte tijd kapot. Na een eerste telefonisch contact en mailcontact wacht ik inmiddels ruim 1 maand op een reactie hoe mijn 5 klachten over het materiaal te verhelpen. Niemand van Grando geeft meer reactie ondanks herhaald verzoek. Na een goede start ben ik dus zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klachten en heb Grando helaas nu een laatste kans moeten geven om actie te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over montage”
Door Josje op woensdag 10 jan 2018 18 | vestiging Enschede
Wij hebben in september 2017 een keuken gekocht bij grando Enschede. Het aankoopproces verliep prima, maar ik ben niet tevreden over de service na de montage. Onze keuken kostte ongeveer €10.000,- en is niet naar wens gemonteerd. Denk hier bij aan te kort afgesneden stenen spatranden, een kromme koelkastdeur en een zichtbaar gat in het plafond van de oude ventilatie. Wij hebben direct na plaatsing contact gehad met Grando en foto's gestuurd van het hier bovenstaande. Tot op heden is er, na meermaals contact vanaf mijn kant, geen actie ondernomen door Grando om deze problemen op te lossen. De verkoper benoemt erg druk te zijn, waardoor het telefonisch contact en terugbellen zeer moeizaam verloopt. Wat betreft het gat in het plafond noemen zij dat dit bij het voorbereidende werk hoort. Echter is dit door de verkopers nooit bij de klant aangegeven en heeft de monteur er voor gekozen om de nieuwe afzuiging gewoon te plaatsen. Ook al ben ik blij met het ontwerp, de afwerking en de aftersale service zijn in mijn mening verre van correct. Hierdoor waren wij genoodzaakt om deze minpunten allemaal zelf proberen weg te werken met behulp van heel veel kit en plastic kapjes. Helaas een smet op onze droomkeuken.
FOTO VAN JOSJE
Afzuigkap niet mooi geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Spijt”
Door Theo op maandag 8 jan 2018 18 | vestiging Amersfoort
Spijt, nooit weer een badkamer bij Grando. We zijn nu ruim 9 maanden bezig. Spijt dat ik niet eerder de Geschillencommissie in heb geschakeld. Zag net dat mijn review verwijderd is, dus ik probeer het nog een keer. Bij de badkamer ging alles fout. Dinesh blijft zeggen dat het goed komt, maar omdat niet de juiste leidingen zijn gelegd en de tegels scheef zijn geplaatst, zal het nooit meer echt goed komen. En bijna de hele winter zonder verwarming is best koud, maar kennelijk lukt het niet om het op te lossen. Intussen doen ze er al maanden over om nog relatief kleine dingen op te lossen, zo wacht ik al 5 maanden op een toiletzitting! Het hoofdkantoor is erbij geweest en heeft mij op alle punten gelijk gegeven, helaas geeft dit ook geen actie.
Mijn advies, niet naar Grando. Als je het toch wilt, leg alles minutieus vast en spreek schadevergoedingen af. Meer dan 9 maanden over een eenvoudige badkamer, dat is toch absurd!
REACTIE VAN MAURIE
Hoe is dit afgehandeld?
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Fam. Van Senten op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Mijdrecht
Hoewel wij het hele proces van het uitzoeken/kopen van een nieuwe keuken als een grote nachtmerrie heb ervaren (wij zijn diverse keukenzaken af gegaan). Door opdringerige verkopers, misleidende acties en het afdingen, zijn wij bij Grando Keukens in Mijdrecht erg prettig geholpen. Rob heeft erg goed met ons mee gedacht, ons goed geholpen met een prachtige keuken als resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Kock van der Ven op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Breda
De verkoper heeft ons zeer goed, vriendelijk en kundig geadviseerd. Dacht goed mee met wat de beste indeling zou zijn voor onze kleine keuken.
REACTIE VAN BRAHIM MAKIOUI
Bedankt voor de leuke review en positieve beoordeling!
Heel veel woonplezier in jullie nieuwe appartement.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met het resultaat”
Door Bas Sollie op donderdag 18 apr 2024 24 | vestiging Zaandam
Wij zijn in Zaandam geholpen door Roy. Hij heeft ons enorm goed geadviseerd qua materialen en afmetingen. Daarnaast kon hij goed aangeven waar we de apparatuur het beste konden plaatsen. Wij zijn echt enorm blij met het resultaat!
FOTO VAN BAS SOLLIE
Reactie of foto toevoegen
“De communicatie was van begin tot eind top”
Door Stefan Buil op woensdag 17 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Mooie hoekkeuken gekocht en laten plaatsen door Grando. Alles verliep soepel en de communicatie was van begin tot eind top! Kan het iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Leon Crommentuijn op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Bij Grando super geholpen met het verder uitdenken van mijn nieuwe keuken. Heel veel goede suggesties en ideeën. Risza was een grote steun en zeer behulpzaam en hij dacht echt mee. Nu staat de keuken eindelijk en alles is zoals we het uitgedacht hadden.
FOTO VAN LEON CROMMENTUIJN
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Jonne op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Lelystad
Vriendelijk geholpen, geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Ad langebeeke op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Heerenveen
Fijne samen werking met Grando Keukens bij het samen stellen van onze nieuwe keuken, komen hun afspraken bij het afleveren monteren en afwerking van de nieuwe keuken na, zijn dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en geadviseerd”
Door Edith van der Meer - de Visser op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Delft
Wij hebben een hoogglans keuken gekocht bij Marc in Delft en wij zijn tevreden omdat hij ons goed geholpen en geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam Geerdink op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Almelo
Rustige adviseur die goed met ons meedacht. Niet opdringerig. Planning wordt nagekomen. Uitvoering ging ook top. Wij zijn erg tevreden.
FOTO VAN FAM GEERDINK
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Maik K. op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Amersfoort
Hele fijne ervaring gehad met Grando. Aantal jaar geleden hebben zij de badkamer en keuken van mijn ouders gedaan. Dit was erg mooi ontworpen en geplaatst, vandaar onze keuze voor Grando. Turcen heeft voor ons, met beperkte ruimte ter beschikking, een enorm mooie badkamer ontworpen met al onze wensen aanwezig. Daarnaast heeft zij dezelfde stijl in onze WC, op de andere verdieping, terug laten komen. Helaas was Grando net gestopt met het plaatsen van de spullen. Grando heeft het ontwerp gemaakt en de levering gedaan. Gelukkig hadden zij wel een goed bedrijf aangeraden wat het kon plaatsen.
FOTO VAN MAIK K.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door A.van Kester op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn heel tevreden over Grando keukens in Naaldwijk. We zijn heel goed geholpen door Johan. De keuken is door vakmensen geplaatst. We zijn super blij met onze keuken. We raden een ieder een Grando keuken aan.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Piet Kuijten op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Geholpen door Dave There. Levering heel vlot en afwerking super. Montage door Spijkers Montage was goed geregeld en uitgevoerd.
FOTO VAN PIET KUIJTEN
+ Toon extra foto van Piet Kuijten
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Maurits de Beer op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Toen we ons huis aangekocht hadden bleek dat er een grando keuken in zat. Dit feit bleek een enorm geluk te zijn voor ons. Bij de renovatie (nieuw blad en panelen) heeft Dave ons uitstekend geholpen. Dave is betrokken, denkt mee en schakelt snel. De service is persoonlijk en proactief. Grando, met Dave als voorman ontzorgt, heeft oog voor detail, communiceert en gaat voor kwaliteit. Ook het installatie bedrijf (spijkers) denkt mee, werkt netjes en heeft tevens oog voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Louis op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht, super goed, correct geholpen bij de aankoop, verkoper denkt goed mee met de klant. Monteurs zijn 1e klas vakmensen met veel kennis van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Advies kan beter”
Door Karin op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Snelle reactie op vragen is erg prettig. Wat gedoe over een koelkast is uiteindelijk ook goed afgehandeld. Over de kwaliteit van de spoelbak had ik graag betere informatie gehad. Die valt echt heel erg tegen en zorgt voor een dagelijkse ergernis. Dat is jammer, want de rest van de keuken is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H. Dekker op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Assen
We hadden zelf al een effectieve indeling voor ogen voor het toch niet al te grote oppervlak van de badkamer. Dit kon worden gerealiseerd inclusief niet te groot bad en ruime inloopdouche. Daardoor geeft de badkamer een ruimtelijk gevoel. Daarbij 2 uitstekende monteurs die alles vakkundig hebben geïnstalleerd.
FOTO VAN H. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens planning en naar wens verlopen”
Door M. Drenth op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Emmen
Goed contact en denken mee met het uitzoeken van materialen en de beste indeling. Bij ons betreft het een complete nieuwe badkamer incl demonteren huidige badkamer. De installateur ook via Grando die alles volgens planning en wens heeft opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan prima”
Door Christa op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Son
Hele fijne keukenzaak: deskundig personeel wat goed advies geeft. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ook de aftersales is meer dan prima. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Corine op maandag 8 apr 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Grando en zijn enorm tevreden en superblij met onze nieuwe keuken. Er is goed meegedacht en we zijn goed geïnformeerd. Een aanrader!
FOTO VAN CORINE
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door A. van Nek op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Hilversum
Grando Keukens Hilversum heeft de hele verbouwing (slopen van de oude keuken inclusief de tegels, stucen, schilderen, tot het plaatsen van de keuken) in twee weken en een dag afgerond. Doordat Grando ook het slopen, stucen en schilderen had overgenomen is deze verbouwing aanzienlijk makkelijker voor mij geworden. De heer Hulshof heeft mijn wensen in de showroom goed begrepen en daarom kon ik na een aantal afspraken al een besluit nemen over de inrichting van de keuken. Zijn team met vakmensen heeft op tijd de keuken geplaatst. De receptie was altijd op de hoogte van alle werkzaamheden en daardoor waren de 'lijntjes kort'. En het resultaat is fantastisch. Mijn dank is groot en ik kan Grando iedereen aanraden want ze nemen een hoop zorgen uit handen en het zijn vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Patrick Gerritsen op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik ben heel goed geholpen in de winkel door Jimmy. De levering was volledig volgens afspraak en er is door de werkmannen keurig werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“We genieten nu echt van onze nieuwe keuken”
Door Van Leeuwen op donderdag 4 apr 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn zeer tevreden met onze Grando keuken. Zonder afspraak de showroom binnengelopen en we werden meteen goed geholpen door Cas. Hij luisterde goed naar onze wensen en nog dezelfde middag gingen we de deur uit met een voorstel inclusief tekening. Na het tekenen van de offerte werd alles nog eens goed opgemeten door monteur Arthur en daarna doorgenomen door Netty, nu ook met de montagekosten erbij. Montage, levering en oplevering, alle verliep volgens plan en werd goed begeleid. Het fijne van het hele proces is dat alles via Grando verloopt en we een aanspreekpunt hebben. Dat voorkomt misverstanden. We genieten nu echt van onze nieuwe keuken!
FOTO VAN VAN LEEUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning”
Door Marianne op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning. Sietske de Visser heeft ons meer dan uitstekend hierin begeleid. Ze luisterde goed naar onze ideeën, sloot hier prima op aan, was vindingrijk en flexibel niet pusherig en kwam afspraken na. De levering en montage van de keuken is eveneens prima verlopen. Een groot bedrijf waarin de lijntjes toch kort zijn.
FOTO VAN MARIANNE
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Smit op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Apparatuur in de keuken vervangen. Keuken was niet geleverd door Grando, maar dat bleek geen enkel probleem te zijn. Er moesten ook nog wat bouwtechnische aanpassingen gedaan worden om de keukenapparatuur naar behoren te laten functioneren. De planning, aanpassingen, levering en plaatsing gingen naar tevredenheid en de communicatie was zeer prettig. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Maartje Bak op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Purmerend
Ontzettend goed meegedacht bij lastige indeling. Super opgelost! Prachtige keuken voor een mooie prijs. Heel vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Ik kan iedereen Grando aanbevelen!
FOTO VAN MAARTJE BAK
+ Toon extra foto van Maartje Bak
Reactie of foto toevoegen
“Een prima positieve ervaring”
Door G. Oosten op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Groningen
Meteen bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Er werd uitgebreid de tijd genomen ons te woord te staan, onze wensen door te nemen en een ontwerp van onze droomkeuken te maken. Het ontwerp was zo goed dat we meteen volmondig "ja" hebben gezegd. Ruim zes weken later stond de keuken gebruiksklaar in ons huis. Een prima positieve ervaring, dit bezoek aan Grando keukens Groningen.
FOTO VAN G. OOSTEN
Reactie of foto toevoegen
“Een prima resultaat”
Door Mark Minderhoud op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Super tevreden met onze nieuwe keuken. Goed geholpen met uiteindelijk een prima resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door C de Groen op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Zevenbergen
Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe keuken. Alles is geleverd volgens afspraak en vakkundig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Theo Wassenaar op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Hilversum
i.v.m. afvoerproblemen overlegd met Grando. Deze kwamen met het advies om de douche te verplaatsen naar het bad en zo op de vrijgekomen plaats de wasmachine te plaatsen in een kast. Het probleem van de afvoer was alleen op te lossen door een gehele nieuwe badkamer te nemen. Huidige (niet van Grando) is pas zes jaar oude en dus zonde om te verwijderen. Al met al goed advies gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige advies”
Door Chantal en Jeroen Arends op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Zwolle
Wij zijn bij meerdere keukenzaken geweest om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. De keuze viel al snel op Grando Zwolle vanwege de persoonlijke klik en prettige benadering. Wij zijn heel goed geadviseerd in het maken van keuzes bij de aankoop van onze nieuwe keuken. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. De adviseur nam uitgebreid de tijd voor ons en wij hebben nooit het gevoel gekregen dat er alleen maar verkocht moest worden. Uiteindelijk zijn wij ontzettend blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Ben zeer tevreden”
Door Marian op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Badkamer en toilet gekocht. Heel professioneel en vriendelijk geholpen. Probleem werd direct opgelost. Installatie vakkundig gedaan. Ben zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een top ervaring”
Door Selena op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Emmen
Super begeleiding van Jeroen vanaf de start. Meerdere keren samen gezeten om onze droom badkamer te realiseren. Uiteindelijk hebben we voor Grando gekozen voor de materialen en ontwerp. Ook de aannemers via Grando waren erg goed. Efficiënt, communicatief en professioneel. Al met al een top ervaring. We zijn ook erg blij met onze nieuwe badkamer.
FOTO VAN SELENA
Reactie of foto toevoegen
“Top keukenadvies maar niet tevreden met tegels”
Door Cor Ruwaard op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed ontvangen en vriendelijk. Alles was goed overzichtelijk. Keukenadvies en verkoop helemaal top. Het enige waar wij niet helemaal tevreden waren met vloertegels. De vloertegels uit die wij uitgezocht hadden en in in de showroom lagen konden niet retour worden genomen. Heeft geen zin om namen te noemen want dat is niet netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed en vlot verlopen”
Door A. op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Epe
Vriendelijk en goede vakkennis aanwezig, de levering van zowel keuken als badkamer liep vlot en goed. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Christ van loon op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Zevenbergen
Hierbij petje af voor adviseur. Frank van Gurp die man zit daar op de juiste plaats van bestellen tot levering en plaatsen, correct afgewerkt. Dankjewel Grando Zevenbergen
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten van onze nieuwe keuken”
Door Martien en Jolanda Vervoort op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Son
Van begin tot eind goed en klantvriendelijk geholpen. Onze adviseur Gino had goede ideeën en tips. Ook de bezorging en plaatsing was super. Vriendelijke mensen en topkwaliteit. We genieten elke dag heerlijk van onze nieuwe keuken
FOTO VAN MARTIEN EN JOLANDA VERVOORT
+ Toon extra foto van Martien en Jolanda Vervoort
+ Toon extra foto van Martien en Jolanda Vervoort
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ger Kurvers op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Al 20 jaar klant voor grotere en kleinere opdrachten. Verrassen elke keer weer met goede spullen en goed advies. Of geven helder aan dat ze niet van dienst kunnen zijn. Voor algemene oriëntatie blijft het verstandig op meerdere plaatsten rond te kijken. Maar als je eenmaal weet wat je wilt is dit een prima winkel om het net iets beter en mooier te krijgen tegen een redelijke prijs. Komen eigen afspraken prima na, maar hebben hun leveranciers niet altijd aan een touwtje qua planning (maar wie wel tegenwoordig....).
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Maxima Martinez Orta Hoogeveen op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Hilversum
We hebben een keuken gekocht na een bezoek aan verschillende keukenwinkels, maar we waren niet tevreden met de service, het advies of de kwaliteit van de producten totdat we Grando in Hilversum bezochten. Marja heeft ons professioneel bijgestaan, door het hele proces begeleid en zeer goed advies gegeven. Grando reageerde zeer adequaat. Hoewel de installatie langer duurde dan verwacht en nog niet helemaal is afgerond, is het belangrijkste dat we nu een fantastische keuken hebben en enorm blij zijn met hoe alles is verlopen.
FOTO VAN MAXIMA MARTINEZ ORTA HOOGEVEEN
+ Toon extra foto van Maxima Martinez Orta Hoogeveen
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend content met Grando”
Door Jan en Jose Proper op zondag 24 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Met een offerte in de hand van de keukenleverancier die werd geadviseerd door de bouwer van ons huis, toch een afspraak gemaakt bij Grando Keukens in Amersfoort. Reden om naar Grando Keukens te gaan was onze keuze voor Siemens apparatuur. De eerste keukenleverancier kon dit merk ook leveren maar dit betekende dat de enorme korting zou komen te vervallen. Advies van hun was om voor AEG apparatuur te kiezen. Afspraak bij Grando kon snel worden ingepland. Met de offerte en tekening van de concurrent was het een peulenschil om een offerte op te stellen. Zelfde materialen, keukenblad en natuurlijk Siemens apparatuur werden we geconfronteerd offerteprijs die fors lager lag dan de offerte van de concurrent. De contacten met Grando Keukens waren vriendelijk. Bij vragen werd er gelijk geschakeld. Installatie van de keuken door een professional. We zijn ontzettend content met de adviezen en verdere afwikkeling, en plaatsing van onze keuken. Toppertjes, aanrader om bij Grando Keukens in Amersfoort je keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie en zeer goede keuken”
Door K. Toet op zaterdag 23 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken bij Grando Den Helder gekocht daar ik in het verleden al goede ervaringen had met dit bedrijf. Verkoper zeer vriendelijk, vakkundig en hulpvaardig door het hele proces heen. Afspraken over levering en plaatsing duidelijk, en tussentijds veel contact gehad met de verkoper wat ik zeer op prijs stelde. Na levering van de keuken is de monteur direct aan de slag gegaan. De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk wat mij veel vertrouwen over de afloop gaf. Het resultaat is dan ook een perfecte mooie en kwalitatief zeer goede keuken waar ik met plezier naar kan kijken. Grando Den Helder bedankt voor de inzet en hulp bij deze aankoop en ik zal dit zeker bij anderen bekendmaken.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie keuken”
Door Co & Pauline op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Hoofddorp
Na meerdere zaken te hebben bezocht, hebben we onze nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hoofddorp. De winkel is mooi ingericht, goed bereikbaar en je kunt voor de deur parkeren. Adviseur Vijay nam alle tijd om samen met ons de keuken te ontwerpen. Alle onderdelen (kasten, blad, apparatuur) zijn ter plaatse aanwezig zodat je een goed beeld krijgt van het uiteindelijke resultaat. Een belangrijk pluspunt is dat de volledige installatie, van inmeten tot opleveren van de kant-en-klare keuken, door Grando wordt verzorgd. Ook aanvullende bouwkundige werkzaamheden zijn door het installatieteam uitgevoerd. Harold en zijn team verdienen een dikke pluim. Bij de levering van de keuken bleek het granieten blad een scheur te bevatten. Niet fijn natuurlijk maar gelukkig is e.e.a. tot volle tevredenheid opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden en apetrots op onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden en blij met de keuken”
Door Hanneke van Spaendonck op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht bij Grando in Amersfoort. Daar fijn advies gekregen, ondanks dat we de eerste klant van de verkoopster waren.(vond het heel eerlijk dat ze aangaf dat het voor het eerst was dat ze een planning ging maken, en met de ondersteuning van collega is alles goed gegaan). Snelle levering. Plaatsing door de monteur, deze werkte super netjes en dacht mee voor oplossingen. Al met al, heel tevreden en blij met de keuken.
FOTO VAN HANNEKE
Reactie of foto toevoegen
“Perfect uitgevoerde aanpassing”
Door J lamers op dinsdag 19 mrt 2024 24 | vestiging Uden
Ging om aanpassing bestaande keuken waarin prima werd meegedacht met onze wensen. Perfect uitgevoerd en keurig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met Grando”
Door Marc op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Heerhugowaard
Deze zaak wordt gerund door een heel aardig gezin. Vader heeft ons erg goed te woord gestaan en goed mee gedacht met onze wensen. Na nog een paar opties te veranderen is de keuken na 6 wkn al geplaatst zonder problemen. De stukadoor is geregeld door Grando en is alles geweldig afgewerkt. Onze "oude" apparaten hebben wij hergebruikt op de vaatwasser na. Dit is ook allemaal keurig geregeld door de monteurs. Kan alleen maar zeggen dat wij heel blij zijn dat wij met Grando in zee zijn gegaan!
FOTO VAN MARC
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door J. Muns op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Naaldwijk
Keukenrenovatie laten doen, prima geadviseerd en perfect uitgevoerd. Een aanrader voor iedereen.
FOTO VAN J. MUNS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Theo Boumans op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
Aanrechtblad, achterwand, oven en kookplaat. Zeer goed afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij mee”
Door Henny op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
We konden ons rustig oriënteren zonder opdringerige verkoper. Het geheel gaf ons een goed gevoel. Rustig de tijd om alles goed door te nemen. Helemaal blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie en service”
Door Van holten op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Gedegen advies vanaf het begin om keuzes te maken tot het einde bij de installatie hoe de materialen optimaal te plaatsen. Goede communicatie en service.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door Alper Nar op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Geholpen door verkoper Kevin. Uitgebreid advies gekregen en zo tot een mooie nieuwe keuken (inclusief apparatuur) kunnen komen voor een mooie prijs.
Installatie prima, en vakkundig verlopen. Mochten we in de toekomst ooit nog een keuken moeten aanschaffen gaan wij zeker weer naar Grando in Utrecht!
FOTO VAN ALPER NAR
Reactie of foto toevoegen
“Alles is soepel verlopen”
Door Mart van Megen op zaterdag 16 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Heel blij met alle hulp, meedenken en flexibiliteit bij het plannen van de keuken. Montage van de keuken ook soepel gegaan, geen problemen gehad. Héél erg blij met het resultaat!
FOTO VAN MART VAN MEGEN
+ Toon extra foto van Mart van Megen
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken via Grando Hoofddorp”
Door Andre & Helen Blok op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Hoofddorp
Op zondag 29 mei 2022 hebben wij bij Grando Hoofddorp onze keuken gekocht i.v.m. met aankomende renovatie van ons nieuwe huis. We kwamen eigenlijk alleen wat inspiratie opdoen voor een keuken maar kregen zo'n prachtig ontwerp en totaalplaatje geleverd van Vijay dat we maar een ding konden doen en dat was hier onze keuken bestellen. Er werd goed naar onze ideeën geluisterd en tijd uitgetrokken om onze wensen te verwezenlijken en dat alles onder de goede zorgen van gastvrouw Jolanda. Hierna nog regelmatig contact gehad m.b.t. tot kleine aanpassingen maar ook dit was geen probleem. Mooie complete showroom met fijne medewerkers! Het duurde even maar wij zijn enorm blij met onze prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het resultaat”
Door Karin Hesseling op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We kwamen ter oriëntatie maar gingen net een tekening de deur uit. Super fijn geholpen en meegedacht door Cas. Goeie service en alles op tijd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak door Marien. We zijn super blij met het resultaat. Kortom zeer tevreden over Grando!
FOTO VAN KARIN HESSELING
+ Toon extra foto van Karin Hesseling
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Koos Groeneweg op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Veel geduld als ik mijn aankoop weer eens wilde veranderen. Goede communicatie omtrent het brengen en plaatsen van de keuken. Keuken netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne ervaring”
Door Stephan A. op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wat een fijne ervaring hebben wij gehad met Grando keukens Hazerswoude-Dorp. Van het begin bij het uitzoeken van de vloer en vragen naar alle opties en mogelijkheden, werd er met ons mee gedacht en voelde wij ons gehoord met de wensen die wij hadden. Tot aan het leveren van de pvc en het voorwerk die zij ook aanbieden betreft vloerverwarming (gluven dicht maken) was een last die van onze schouders af viel doordat zij dit op zich namen. Al met al een hele goede ervaring met Grando keukens Hazerswoude-Dorp, en wat zijn wij blij met het eindresultaat tot aan het monteren van de plinten toe. Wij raden Grando keukens Hazerswoude-Dorp ten zeerste aan. Geen zorgen hebben over onze vloer en dat het achteraf allemaal naar wens is verlopen is een fijne uitgangspunt na een lange verbouwing periode achter de rug te hebben. Op naar veel woon plezier met onze mooie nieuwe pvc vloer van Grando keukens Hazerswoude-Dorp.
FOTO VAN STEPHAN A.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met ons keukeneiland”
Door Marga de Vent op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Purmerend
Een prachtig keukeneiland goed en netjes geplaatst.Wij zijn heel blij en ook dat toen de monteur nog een plek over in zijn schema dat het eerder kon worden geplaatst.
FOTO VAN MARGA DE VENT
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door W. Hetebrij op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Wij hebben een keuken gekocht, met kookeiland en kastenwand met ombouw. Vanaf het begin is er goed meegedacht. De uitvoering is fantastisch geworden. De ombouw die voor de plaatsing gebouwd is, is tot op de millimeter nauwkeurig. Het blad van het kookeiland wat in verstek gezaagd is en waarin de kookplaat en wasbak verzonken zijn, ziet er prachtig uit. Echt vakmanschap!
Reactie of foto toevoegen
“Een pluim voor alle medewerkers”
Door Ronald Loch op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Barendrecht
Vanaf het eerste bezoek aan de vestiging met de nodige rust en uitstekende adviezen begeleid. De keuken tijdens COVID besteld i.v.m. de start van ons nieuwbouw woning, waarna er meerdere controlemomenten volgden. Na de oplevering van de woning wederom controlemomenten, waarna er nog verbeteringen konden worden doorgevoerd. Een vakkundige levering en plaatsing, met een klein gebrek (bevestiging handvaten) die snel werd opgepakt. Een pluim voor alle medewerkers filiaal Barendrecht en de installateur!
FOTO VAN RONALD LOCH
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door edwin meijer op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Hengelo OV
Prettig geholpen door Carin en er werd goed meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden goed nagekomen”
Door G.J. Lammers op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
Zeer goed geholpen met keuze van kasten en blad. Perfect geïnstalleerd. Afspraken levering en plaatsen goed nagekomen. Zou Grando zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig resultaat”
Door Pascal van Eekelen op dinsdag 12 mrt 2024 24 | vestiging Zevenbergen
Super fijn geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Er werd alle tijd genomen, verspreid over verschillende afspraken, waardoor we tot een voor ons prachtig resultaat zijn gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de begeleiding”
Door de Vries op dinsdag 12 mrt 2024 24 | vestiging Lelystad
Een hele mooie keuken, die aan alle wensen voldoet is het resultaat van een traject, dat begint met de keuken uitzoeken en ontwerpen, tot aan de aflevering en montage. Heel blij met de begeleiding, adviezen en de vakkundige montage. Paul Lucas en zijn team leveren prachtig werk en topservice!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en prima communicatie”
Door Rick Scheper op dinsdag 12 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Grando heeft ons vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij het uitzoeken van een mooie keuken. Ook werden er goede opties aangedragen voor de indeling van de nieuwe keuken waar wij wij nog niet aan gedacht hadden. Deze optie is het uiteindelijk ook geworden en zijn er erg blij mee. Ook hebben wij bij Grando een vloer uitgezocht en deze staat ook prachtig. De communicatie via de mail over levering en andere zaken was ook prima voor elkaar. Zeker een aanrader. Als wij straks de badkamer gaan doen, is ook Grando zeker een optie
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam scheffers op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Uden
Keurig geholpen, jongens hebben de keuken heel netjes en goed geplaatst, zijn dik tevreden, complimenten ook nog voor liesje.
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is prachtig!”
Door Judith V. op zondag 10 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
Blij met onze nieuwe keuken. Goed advies van Grando en de levering & montage volgens plan, nazorgpuntjes soepel opgelost. Super professioneel, en het eindresultaat is prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn contact en soepele plaatsing”
Door Joris op vrijdag 8 mrt 2024 24 | vestiging Purmerend
Heel prettig contact gehad met de medewerkers Grando Purmerend. Veel ervaring en dat merkt je direct bij het bepalen van de details die het verschil maken. De plaatsing is ook soepel verlopen.
FOTO VAN JORIS
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige ervaring met Grando Amersfoort”
Door Petra op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij Grando Amersfoort bij de aanschaf van mijn nieuwe badkamer en keuken. Vanaf het allereerste moment van oriëntatie tot de uiteindelijke oplevering, was mijn ervaring met Grando Amersfoort ronduit fantastisch. Het team van Grando Amersfoort heeft zich onderscheiden door hun professionaliteit, toewijding en vriendelijkheid. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en stelden op maat gemaakte oplossingen voor die perfect aansloten bij mijn stijl en behoeften. Het ontwerpproces verliep vlot en ze gaven waardevol advies bij het kiezen van de juiste materialen en kleuren. De installatie van zowel de badkamer als de keuken verliep vlekkeloos dankzij het vaardige vakmanschap van het installatieteam. Ze werkten efficiënt, nauwkeurig en met oog voor detail. Het resultaat is verbluffend - zowel de badkamer als de keuken stralen kwaliteit en esthetiek uit. Wat me ook opviel, was de transparante communicatie gedurende het hele proces. Grando Amersfoort hield me op de hoogte van de voortgang en eventuele wijzigingen, waardoor ik me te allen tijde betrokken voelde. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuze voor Grando Amersfoort en zou ik het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige keukens en badkamers, gecombineerd met uitstekende service en vakmanschap. Dank aan het hele team van Grando Amersfoort voor het realiseren van mijn droomkeuken en -badkamer!
FOTO VAN PETRA
Reactie of foto toevoegen
“Goede en duidelijke service”
Door Xynthia op woensdag 6 mrt 2024 24 | vestiging Emmen
Duidelijke en kwalitatieve service in het aankopen en plaatsen van onze keuken. Verkoper denkt mee en bekijkt samen met ons de opties met betrekking tot onze wensen. Verkoper en monteur zijn vriendelijk, behulpzaam en eerlijk in de mogelijkheden en eventuele bijkomende kosten.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies bij uitbreiding keuken”
Door Nico op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Maatwerk op alle fronten. Hele prettige ontvangst, prima advies en technische know-how
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door frank meertens op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
4 jaar geleden een keuken bij Grando Tilburg gekocht. Nu filter van kookplaatafzuiging moeten vervangen. De prijs bleek flink gestegen tov de prijs in 2020.Uit coulance en service kregen wij nu een zeer fikse korting op de huidig gangbare prijs. Fantastisch. Zo hoort service te zijn. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door B. Warmerdam op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben afgelopen maand een buitengewone positieve ervaring met Grando Badkamers opgedaan. Professionele voorlichting en advies om de goede keuzes te kunnen maken was de basis en dankzij goede afspraken zijn er geen problemen ontstaan. Ondanks gecompliceerde uitvoering met een aannemer en de Grando monteur is de levering en montage perfect verlopen. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en zullen Grando Hoorn zeker in onze omgeving aan een ieder aanbevelen
REACTIE VAN B. WARMERDAM
Gaarne als nog een foto toevoegen aan mijn ervaring
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Charlotte van Dijk en Gert-Jan Luimes op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Doetinchem
We hebben een keuken gekocht en laten plaatsen door Grando. Vriendelijk personeel dat creatief met je meedenkt. Mooie materialen, vakkundig geplaatst en goed afgewerkt. Wij zijn blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door Savannah Baas op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Vestiging Zwolle hebben wij onze nieuwe keuken gekocht en we zijn super tevreden! We zijn heel fijn en eerlijk geholpen. Ze denken dan ook echt mee wat je beter en/of niet kan doen. Ook is alles goed verlopen en is het eindplaatje nog mooier dan we hadden gehoopt! Echt top! Aanrader!
FOTO VAN SAVANNAH BAAS
+ Toon extra foto van Savannah Baas
+ Toon extra foto van Savannah Baas
Reactie of foto toevoegen
“Alles perfect verlopen”
Door Jan en Lenie op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Barendrecht
Bij Grando Barendrecht een badkamer gekocht, zeer tevreden over de verkoop en de montage. Alles was perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Geert Wolvers op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Wormerveer
In 1e instantie sprak de adequate en prompte advisering mij zeer aan, zo ook het vervolgtraject van aflevering en montage.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Stephany op zondag 3 mrt 2024 24 | vestiging Barendrecht
Onze wensen voor een prachtige keuken zijn gehoord en uitgekomen. Wij zijn tevreden over de behulpzame medewerkers die meedenken. Jullie hebben een goede service en klantvriendelijkheid. De keuken is netjes afgewerkt door de monteur. Echt een aanrader om te kijken wat de mogelijkheden zijn bij Grando Barendrecht.
Reactie of foto toevoegen
“Waanzinnig blij”
Door Varkevisser op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Heerenveen
Koffie erbij, ook na sluitingstijd welkom om puntjes op de i te zetten. Onze prachtige Grando-keuken is af! We zijn waanzinnig blij dat wij vorig jaar mei bij jullie de zaak in liepen. Puur om eens te oriënteren wat er tegenwoordig mogelijk is. We zijn nogal kieskeurig en hebben vaak niet dezelfde smaak.
Toch op slag verliefd geworden op n showroommodel. Hoe bestaat het! Foto's gemaakt en daarna met Andre aan tafel gaan zitten met kop koffie. Even rekenen hoor....we hadden nog niets financieel voorbereid. Dan zou het in december geleverd mogen worden, zeiden we. Geen probleem! We gaan zelf plaatsen. Geen probleem! We zijn rustig aan t breken en voorbereiden gegaan in de keuken thuis. Volwassen kids kwamen helpen. Broer uit Brabant had er ook zin in. Vele handen...... En nu....genieten! Heel veel dank, André voor het meedenken en ook buiten openingstijd nog bereid om te tekenen en in te delen, zelfs op 2e pinksterdag 2023. Zie hier het resultaat. In het echt zooooo veel mooier
FOTO VAN VARKEVISSER
Reactie of foto toevoegen
“Prima aankoopervaring”
Door Robert op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Utrecht
Deskundige en vriendelijke adviseur. Niets werd ons opgedrongen, de adviseur dacht helemaal met ons mee. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Rustige mannen die hard doorwerkten en goed communiceerden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede after sales”
Door Jac en Anke Kursten op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Utrecht
Mee gewerkt en gedacht aan een vliegende start. De juiste adviesen gekregen tot aan de levering. Zelf de keuken gemonteerd en daarbij een goede "after sales" ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Pieter & Ciska op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Samen met Klaas-Jan keuken samengesteld (mid-2022) voor onze nieuwbouwwoning (voorjaar 2023 opgeleverd). We zijn 2 tot 3 keer terug geweest naar Klaas-Jan, die telkens weer alle tijd nam om onze wensen te vertalen naar onze nieuwe keuken. Uiteindelijk keuken ook nog geplaatst door Klaas-Jan, zowel samenstellen als installatie naar volle tevredenheid!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (97 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (131 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (101 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (155 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (121 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (85 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (75 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (257 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (290 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (101 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.