Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3168 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1960 ervaringen
4 sterren978 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Een absolute aanrader”
Door Maartje Bak op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Purmerend
Ontzettend goed meegedacht bij lastige indeling. Super opgelost! Prachtige keuken voor een mooie prijs. Heel vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Ik kan iedereen Grando aanbevelen!
FOTO VAN MAARTJE BAK
+ Toon extra foto van Maartje Bak
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ger Kurvers op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Al 20 jaar klant voor grotere en kleinere opdrachten. Verrassen elke keer weer met goede spullen en goed advies. Of geven helder aan dat ze niet van dienst kunnen zijn. Voor algemene oriëntatie blijft het verstandig op meerdere plaatsten rond te kijken. Maar als je eenmaal weet wat je wilt is dit een prima winkel om het net iets beter en mooier te krijgen tegen een redelijke prijs. Komen eigen afspraken prima na, maar hebben hun leveranciers niet altijd aan een touwtje qua planning (maar wie wel tegenwoordig....).
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie en zeer goede keuken”
Door K. Toet op zaterdag 23 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken bij Grando Den Helder gekocht daar ik in het verleden al goede ervaringen had met dit bedrijf. Verkoper zeer vriendelijk, vakkundig en hulpvaardig door het hele proces heen. Afspraken over levering en plaatsing duidelijk, en tussentijds veel contact gehad met de verkoper wat ik zeer op prijs stelde. Na levering van de keuken is de monteur direct aan de slag gegaan. De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk wat mij veel vertrouwen over de afloop gaf. Het resultaat is dan ook een perfecte mooie en kwalitatief zeer goede keuken waar ik met plezier naar kan kijken. Grando Den Helder bedankt voor de inzet en hulp bij deze aankoop en ik zal dit zeker bij anderen bekendmaken.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door Alper Nar op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Utrecht
Geholpen door verkoper Kevin. Uitgebreid advies gekregen en zo tot een mooie nieuwe keuken (inclusief apparatuur) kunnen komen voor een mooie prijs.
Installatie prima, en vakkundig verlopen. Mochten we in de toekomst ooit nog een keuken moeten aanschaffen gaan wij zeker weer naar Grando in Utrecht!
FOTO VAN ALPER NAR
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door frank meertens op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
4 jaar geleden een keuken bij Grando Tilburg gekocht. Nu filter van kookplaatafzuiging moeten vervangen. De prijs bleek flink gestegen tov de prijs in 2020.Uit coulance en service kregen wij nu een zeer fikse korting op de huidig gangbare prijs. Fantastisch. Zo hoort service te zijn. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Van alles misgegaan”
Door Cihan Demir op woensdag 27 dec 2023 23 | vestiging Zaandam
Na een aantal bezoekjes bij andere keuken zaken hebben wij onze keuken bij Grando Zaandam gekocht. Tijdens de montage van onze keuken door Grando is er echt van alles mis gegaan wat mis kon gaan. Van foute montage tot aan schades aan de keuken en onderdelen. Een ramp voor ons. Na bijgekomen te zijn van wat ons is over komen, heb ik direct contact opgenomen met Grando Zaandam. Zij stuurden een hoofdmonteur die alle klachten keurig opnam en heel meelevend was met ons. De manager heeft de klachten gelukkig serieus genomen en vrijwel alle klachten zijn na 6 maanden keurig opgelost. Ik waardeer de klacht afhandeling dan ook zeer erg. Als alle problemen keurig zijn opgelost, waarom dan 1 ster voor Grando Zaandam? Een keuken koop ik niet alleen op basis van prijs/kwaliteit/service. Ik heb onze keuken bij Grando Zaandam gekocht omdat de verkoper vooral eerlijk over kwam. En dacht dat hij mij echt begreep en serieus nam. Dit bleek op de dag van montage helaas niet waar te zijn. Tijdens ons verkoop gesprek heb ik namelijk heel duidelijk met hem besproken dat ik een goede monteur wil. Dit was geen probleem, er zou bij mij niet iemand langs komen die maandag patat bakt en dinsdag mijn keuken komt monteren. Want Grando zou ook geen zin hebben aan een waslijst aan service uitvragen. Op de dag van montage stond een vader en een zoon voor de deur die zich voorstelden als Grando monteurs. Na een praatje vertelden zij ons dat dit hun eerste Grando keuken was die zij gaan monteren. Toen kreeg ik al een slecht gevoel. Maar alles heeft een eerste keer, en wou niet onbeleefd overkomen en liet hun gang gaan. En ze waren dood leuk 3 dagen! bezig om een simpele L keuken af te krijgen. Met de hier boven genoemde genoemde punten als resultaat. Ik weet niet wat deze mensen waren maar het waren absoluut geen keuken monteurs. Dit alles heeft mij zoveel energie/stress/tijd en geld gekost. En dit alles omdat de verkoper niet eerlijk was over de montage en de personeels tekorten die ze hebben. De manager vertelde mij dat ze in drukke periodes ZZP ers inschakelden omdat ze anders niet op tijd de montages konden doen. Ook dat begrijp ik. Maar wees dan selectief met wie je naar je klanten stuurt. En ga niet gokken met de keuken van je klant op een goed resultaat door dit soort ZZP ers in te schakelen. Ik weet honderd procent zeker dat zij deze ZZP monteurs niet voor hun zelf of een bekende klant hadden ingeschakeld. Maar dit doen ze wel bij een willekeurige klant die hen vertrouwt. Ik had liever dat Grando vooraf eerlijk was geweest over hun gebrek aan personeel en hierdoor het montage vertraging opliep dan achteraf dit toe te geven nadat alle ellende al veroorzaakt werd. Het moet gaan om het leveren van kwaliteit in plaats van alleen maar verkopen en deadlines halen. Een keuken kopen doen de meeste mensen 1 a 2 keer in hun leven, dat Grando dan zo onzorgvuldig te werk gaat is voor mij niet te begrijpen. Deze ervaring met Grando heeft helaas onze hele beleving van een nieuwe keuken kopen verpest. Dit hadden wij absoluut niet verwacht van een zaak dat al tientallen jaren bestaat. Als je wel een goede monteur krijgt van Grando dan heb je natuurlijk een hele andere ervaring dan wat wij hebben. Maar ik wil iedereen waarschuwen dat wat ons is overkomen ook jou/jullie kan overkomen. Mijn advies is koop je keuken bij een keuken zaak dat alleen met eigen monteurs werkt. En niet eentje zoals Grando die ZZP ers inschakeld.
REACTIE VAN ROY NIEUWKOOP ( GRANDO ZAANDAM )
Beste meneer Demir, vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Graag zou ik u willen vragen telefonisch contact met ons op te nemen om dit te bespreken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel van begin tot eind”
Door Koen op woensdag 29 nov 2023 23 | vestiging Tilburg
Top service, de keuken is prachtig geworden. Naleveren, meedenken, het ontwerp en de prijs waren top. Met meerdere keukenzaken te maken gehad (dit is de 3e keuken die we gezet hebben) en ik hou het voortaan bij Grando. Goed gevoel van begin tot eind.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken bevalt super”
Door Kremer op maandag 6 nov 2023 23 | vestiging Emmen
Vriendelijk deskundige verkopers, laag drempelig. Prijs /kwaliteit verhouding top.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht over ontwerp1”
Door Mirjam op woensdag 20 sep 2023 23 | vestiging Tilburg
Keuken inclusief Siemens apparatuur. Goed meegedacht over ontwerp. Klantvriendelijk. Mooie materialen. Goede prijs verhouding.
FOTO VAN MIRJAM
Reactie of foto toevoegen
“Veel tijd besteed aan onze wensen”
Door Erik Stolk op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Hoofddorp
De badkamer was zeer snel geplaatst en exact zoals overeen gekomen. De verkoper heeft veel tijd besteed aan onze wensen op een zeer vriendelijke manier. Ook de monteurs waren zeer vriendelijk en hebben kwaliteit geleverd. Ze hebben sneller opgeleverd dan afgesproken zonder dat er nazorg geleverd behoefde te worden. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. We maken met veel plezier gebruik van de nieuwe badkamer. Goed gedaan Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Jan Gijsbers op zondag 16 jul 2023 23 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Zeer klantgerichte benadering door Grando met prima suggesties voor de inrichting van de keuken. De prijs van de keuken is scherp. De levering en plaatsing verliepen geheel volgens de gemaakte afspraken en de keuken voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Martin de Boer op vrijdag 30 jun 2023 23 | vestiging Assen
Complete keuken gekocht bij Grando Assen. Alles volgens afspraak in één keer compleet geleverd. Ook over de montage waren we zeer tevreden. Super monteur! Tevens was de prijs/kwaliteit verhouding goed. Dus een echte aanrader: Grando Assen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Ton & Jose van Dun op zaterdag 24 jun 2023 23 | vestiging Tilburg
Onze nieuwe keuken en PVC vloer in Tilburg gekocht maar voor ons huis in Friesland! Was geen enkel probleem voor Dave van Grando Tilburg. Alles was tot in de puntjes geregeld. De communicatie, de levering, de prijs, alles was perfect. Tot zelfs de vloerenman (uit Brabant) en de monteurs waren goed geregeld. Dave heeft heel goed zijn best gedaan. Bedankt daarvoor Dave (Als je eens in de buurt bent.....☕️).
FOTO VAN TON & JOSE VAN DUN
+ Toon extra foto van Ton & Jose van Dun
+ Toon extra foto van Ton & Jose van Dun
Reactie of foto toevoegen
“Mijn ultieme droomkeuken”
Door Esmee Pierrot op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Mijdrecht
Afgelopen zaterdag ben ik naar Grando Keukens in Mijdrecht gegaan, ik was al eerder bij enkele keuken zaken geweest. Daardoor had ik zelf een idee gecreëerd wat er mogelijk was en kon. Aangezien ik zelf niet in de keuken business zit was het ontwerp niet heel origineel. Ik had een afspraak gemaakt met Hassen die op een leuke en niet opdringerige manier meedenkt met het ontwerp en de wensen van de klant in acht neemt. Het initiële ontwerp waarmee ik aankwam werd op mijn eigen verzoek aangepast zodat de keuken een stuk logischer in de ruimte past, met dank aan de ideeën van Hassan. Het was mijn ultieme droomkeuken! En aan iedere droomkeuken hangt ook een prijs. Hassan deed gelijk een scherpe aanbieding, en in the end zijn we eruit gekomen! Ik heb mijn droom keuken kunnen bestellen met alle wensen die ik had voor een hele goede prijs. Ik zou iedereen adviseren om een keer langs te gaan, Hassan is heel vriendelijk en denkt mee met jou wensen! De levering en plaatsing vond plaats volgens de afgesproken tijdslijnen. Er was een kleine beschadiging ontstaan tijdens het installeren. Dit werd keurig opgelost! Al met al ben ik heel blij, de keuken is nog veel mooier geworden dan ik had gehoopt.
FOTO VAN ESMEE PIERROT
+ Toon extra foto van Esmee Pierrot
Reactie of foto toevoegen
“Alles is super goed gegaan”
Door Fam van der Kruit op maandag 20 mrt 2023 23 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het eerste moment tot na het plaatsen van de keuken is alles super gegaan. Het contact is super geweest en als we een aanpassing wilde werd er eerlijk antwoord gegeven wat de voor en nadelen waren. Het voelde zeer vertrouwd met Hans. Ook doordat ik Hans al jaren ken hebben we toch voor het vertrouwde gekozen en de keuken bij Grando gekocht. Iedereen zei dat Grando erg duur is maar prijs/kwaliteit is naar mijn mening erg goed. Vooral de kwaliteit en hoe het proces is verlopen is super! Monteur heeft het ook super gedaan!
FOTO VAN FAM VAN DER KRUIT
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens | Badkamers”
Door Joep Remmen Bilthoven op maandag 6 mrt 2023 23 | vestiging Utrecht
Levering vroeger dan afgesproken, goede prijs-kwaliteitverhouding, zeer vakbekwaam en nauwkeurig montagewerk, plezierig personeel om in huis te hebben. Betreft levering en plaatsing van keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geadviseerd”
Door Louis Mulder op donderdag 16 feb 2023 23 | vestiging Enschede
We stonden voor de keuze om een ander huis te kopen of onze kamer en keuken te renoveren. Als eerste zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. Na een aantal andere bedrijven te hebben bezocht kwamen we bij Grando Enschede uit.
Onze keuken van 20 jaar oud kwam ook van Grando Keukens Enschede en was nog in een goede staat, dus de keuze was snel gemaakt. De ontvangst en informatie door Annet Kramer was zoals je dat wenst. Vriendelijk en alle tijd. We vertelden wat onze plannen waren en dat we ons huis ook opnieuw wilden inrichten. Annette gaf aan dat zij ook aan binnenhuisadvies/styling doet en ons voor een aantrekkelijke prijs advies wilde geven. We hebben haar ingehuurd omdat we een klik met haar hadden. Nadat ze een aantal keren is geweest, heeft ze ons geadviseerd om toch de gang en toilet mee te nemen in de renovatie zodat het 1 geheel werd. Ik ben haar hiervoor nog steeds dankbaar. Ze heeft voor ons een plan gemaakt met inrichtingsadviezen op allerlei gebied: kleur, licht, ordening, materiaal, etc.. In haar advies waren zelfs de bedrijven vermeld waar we de artikelen konden kopen. Ze kwam nadien nog een aantal keren met stalen of advies betreffende een schuifdeur en beslag voor de overige deuren. En ik kon haar altijd contacten voor vragen. Ook heeft ze de inrichting accessoires geleverd.
De keuken en toilet zijn keurig volgens de planning geleverd en geplaatst. Wat ik erg prettig vond, was een gezamenlijke check met Klaas Jan Kramer voordat de keuken werd besteld, zodat we hetzelfde beeld hadden. Samenvattend: De inrichting van ons huis is geweldig geslaagd dankzij de uitstekende adviezen van Annette Kramer als adviseur van Grando Keukens én als adviseur van Weerd binnenhuisadvies. Samen met Klaas Jan Kramer, die de technische uitwerking voor zijn rekening nam, een uitstekend duo om mee samen te werken.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze droomkeuken”
Door Sabine Noordam op dinsdag 31 jan 2023 23 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken met apparatuur gekocht bij Grando Doetinchem en deze ook laat plaatsen. We konden al snel terecht voor een afspraak en wisten ook snel waar we aan toe waren qua kosten. Een keuken is nooit goedkoop, maar er werd ook zeker niet de hoofdprijs gevraagd en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. We hebben echt onze droomkeuken kunnen creëren en daar zijn we super blij mee! Linet heeft ons in alle stappen meegenomen, heeft verschillende opties in opzet laten zien en is de hele showroom met ons door geweest om alles uit te kiezen en voor- en nadelen van bepaalde keuzes toe te lichten. Zoals bij ieder groot project zijn er wat kleine dingetjes geweest, zo lekte de afvoer van de kraan bijvoorbeeld na het plaatsen en werd een stukje spatwand te kort geleverd, maar dit werd allemaal supersnel geregeld en keurig opgelost. Wij zijn uiterst tevreden en zouden in de toekomst beslist weer voor Grando kiezen!
FOTO VAN SABINE NOORDAM
+ Toon extra foto van Sabine Noordam
+ Toon extra foto van Sabine Noordam
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte en wij zijn blij met de nieuwe keuken”
Door Linda Beld op zaterdag 31 dec 2022 22 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken Grando Hengelo. Alles klopte en zijn blij dat ook alle apparatuur er is dat is bij andere keuken zaken wel ander daar moet je soms 6 maanden wachten op de stoomoven of andere inbouw apparatuur. We zijn goed en deskundig geholpen. Prijs/qualiteit is super, we zijn ook bij andere keukenshowrooms geweest maar daar hadden we geen goed gevoel bij.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Ronald op maandag 12 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Geholpen door Rutger in 2 bezoeksessies. Tijdens beide bezoeken werd er zeer ruim de tijd genomen om alle wensen door te nemen. Allerhande opties werden bekeken en aangeboden en uiteindelijk ben ik met een mooi resultaat naar huis gegaan, zowel vwb prijs als uitstraling. Nogmaals dank voor de genomen tijd, de keuken is inmiddels geplaatst en alles is helemaal naar tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is werkelijk fantastisch”
Door Fam Hop op vrijdag 25 nov 2022 22 | vestiging Amersfoort
Fantastisch geholpen door Serkan, en ook de rest van het personeel! Super vriendelijk. er waren tegels niet leverbaar vanwege de Corona, maar dit keurig opgelost. We kregen een grotere duurdere tegel, tegen dezelfde prijs, wat uiteindelijk nog mooier is geworden! De keuken is werkelijk fantastisch! Er was wat apparatuur verlaat geleverd, maar uiteindelijk liep de verbouwing zo uit, dat alles er was bij de plaatsing. Ik kan niet anders dan Grando aanraden! Tuurlijk hadden we last van levering problemen.. maar wie niet? Dat was overmacht! En is uiteindelijk keurig opgelost. Chapeau toppers!
Gekocht: december 2021. Geplaatst augustus 2022.
FOTO VAN FAM HOP
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is nog mooier dan verwacht”
Door Familie Rama op woensdag 16 nov 2022 22 | vestiging Tilburg
In onze zoektocht naar een nieuwe keuken zijn we goed geslaagd bij Grando keukens Tilburg. Dave heeft (in tegenstelling tot anderen) met ons meedacht wat wel kon. Aan de hand van eerlijk, vriendelijk en scherp advies over de inrichting en de prijs hebben wij onze droomkeuken samengesteld. Nu de keuken is geplaatst is het nog mooier dan we hadden verwacht! Kasten en apparatuur van mooie kwaliteit binnen een afgesproken budget! Alles op tijd geleverd en de keuken is zeer netjes geplaatst. Bedankt voor de prettige samenwerking Dave!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij met de nieuwe keuken”
Door Diana Berkhout op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bedrijf ligt gunstig op een bedrijventerrein, met voldoende parkeergelegenheid. Is makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel wat meedenkt en met leuke ideeën komt. Alles is bespreekbaar. Er is goed overleg mogelijk over de prijs. En voor vragen kun je altijd bij ze terecht.
FOTO VAN DIANA BERKHOUT
+ Toon extra foto van Diana Berkhout
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor jullie inzet”
Door Menno Boersma op maandag 10 okt 2022 22 | vestiging Zaandam
Aankoopproces verliep bijzonder prettig. Roy onze adviseur inventariseerde en adviseerde op een bijzonder prettige manier. Kwaliteit en prijs was vervolgens uitstekend, zo ook de after sales service (zeer gewaardeerd). Grando Zaandam is een bijzonder professionele zaak! Dank voor jullie inzet
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Moerdijk op vrijdag 9 sep 2022 22 | vestiging Middelburg
We zijn super tevreden prachtige keuken mooie prijs, en vriendelijke mensen met veel kennis en netjes geholpen, Top!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Laura Voogt op zondag 31 jul 2022 22 | vestiging Zaandam
We zijn goed geholpen, ook tijdens de lockdowns. De prijs was fixed, geen meerwerk gehad. Het ontwerp is goed besproken. Al met al in 6 maanden tijd klaar voor een kleine nieuwe badkamer.
FOTO VAN LAURA VOOGT
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe douche”
Door G. Ligtenberg op zaterdag 4 jun 2022 22 | vestiging Hoofddorp
Prachtige showroom en vriendelijk personeel. Kwalitatief hoogstaande producten en zeer vakbekwame monteur, die ontzettend netjes gewerkt heeft. Het kost veel geld, maar je krijgt waar voor je geld. Over de prijs hangt een grote waas, omdat dit niet op de koopovereenkomst gespecificeerd wordt per product. Dat maakt het ondoorzichtig. Ook werd er weinig gesproken over goedkopere alternatieven. Het vooraf volledig betalen van de kosten, ervoer ik als klantonvriendelijk. Vervelend was de slechte communicatie: het niet reageren op vragen per mail, het bijna te laat opmeten, het doorzetten van de bestelling zonder de wijzigingen door te voeren, etc. Heel vervelend was de verkeerde afstemming van de startdatum tussen Grando, de monteur en de klant. Kortom, plussen en minnen. Ik vond het een best spannende gebeurtenis.
Reactie of foto toevoegen
“Een perfect resultaat”
Door Mathijs op woensdag 11 mei 2022 22 | vestiging Tilburg
Bij de vestiging in Tilburg geweest voor de aanschaf van een nieuwe keuken. Enorm fijn contact met Dave gehad. Hij neemt echt de tijd voor je. We hebben al onze wensen kunnen uitleggen en zijn samen tot een perfect resultaat gekomen. Snelle levering en een mooie prijs. Voor een volgende keer komen we zeker terug!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij zelf gemonteerde keuken”
Door Lindsay op maandag 25 apr 2022 22 | vestiging Tilburg
Vorig jaar rond september/oktober zijn wij op gesprek gegaan voor een keuken bij Grando in Tilburg. Hier hebben wij gepraat met Dave en een keuken ingetekend dat aan onze wensen voldeed. Aangezien wij al bij meerdere zaken waren geweest, was het duidelijk voor ons wat we wilde en was het voornamelijk de mogelijkheden bij verschillende keukenzaken bekijken. De showroom is overzichtelijk en er staan erg mooie keukens. Je wordt hier vriendelijk begroet en er wordt ook uitgebreid de tijd genomen. Dave kwam met een mooie keuken en ook nog eens voor een hele goede prijs. Een paar upgrades waren geen enkel probleem en ook met de prijs werd meegedacht (starters dus een kleiner budget). Keuken was ruim op tijd binnen en werd op ons verzoek later uitgeleverd. En dat zonder enkel probleem. De keuken is door ons zelf in elkaar gezet en hierbij kwamen wij erachter dat 1 plint en 1 grieplijst niet correct waren. Na contact via de mail zijn de juiste onderdelen besteld en deze konden we snel ophalen. Pluspluntje is ook dat je herkent wordt zodra je binnen komt. Als klant wordt je goed onthouden en dat voegt toch net iets extra's toe. Al met al zijn wij super tevreden over de service en erg blij met de keuken.
FOTO VAN LINDSAY
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat afgesproken is”
Door A.W.Moeijes op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Purmerend
Na diverse keukenleveranciers te hebben bezocht, zijn we zeer goed geslaagd bij Grando Purmerend. Goede prijs /kwaliteit, en doen wat afgesproken is. Zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Precies en nauwgezet geïnstalleerd”
Door Ben Schuwer op woensdag 12 jan 2022 22 | vestiging Hilversum
prettige ontvangst, goede informatie en advies, goed meedenken. geen onzinprijs met veel korting maar volgens verwachting prijs aanbod gedaan. zeer goede monteur, die alles erg precies en nauwgezet installeerde.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met onze keuken en badkamer”
Door Giusi van Beest op vrijdag 7 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Bent u opzoek naar een nieuwe keuken of badkamer?? Stop maar met zoeken en neem contact op met Kevin Galesloot. Kevin heeft ons ontzettend goed geadviseerd en geholpen. Zeer vrolijke joviale man, denkt goed mee, oprecht over de prijs. Hij zegt waar het op staat, een no nonsense man en daar hou ik van! Ontzettend blij met onze keuken en badkamer!! Echt meer dan prachtig geworden!! Dus Grando een dikke 10 van mij!!
FOTO VAN GIUSI VAN BEEST
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam. Louis op dinsdag 4 jan 2022 22 | vestiging Barendrecht
Afgelopen week is onze keuken gezet die we hebben laten ontwerpen bij Evert. Buiten het feit dat we super zijn ontvangen, heeft Evert goed naar onze wensen geluisterd. Het resultaat liegt er niet om!! Waanzinnig! Tijdens de installatie zag de monteur een onevenheid in de gootsteenbak. Twee uur later stond er iemand van Grando met een nieuwe spoelbak voor de deur. Mooie keuken voor een eerlijke prijs, aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Sanitair voor de badkamer”
Door Marion Lommers op dinsdag 4 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Geweldige service. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en fijn meegedacht over de mogelijkheden. Zeer professioneel bedrijf. Goede prijs kwaliteit verhouding! Ik zou Grando Utrecht aan iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw badkamer”
Door Bart Brouwer op vrijdag 12 nov 2021 21 | vestiging Tilburg
Goed advies en top prijs-kwaliteitverhouding.
FOTO VAN BART BROUWER
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met kastenopstelling en kookeiland”
Door Sophie op zaterdag 30 okt 2021 21 | vestiging Tilburg
In het voorjaar van 2021 hebben wij een keuken laten samenstellen en in oktober werd deze geleverd. De keuken bestaat uit een kastenopstelling plus een kookeiland. Een dragende kolom in de ruimte moest worden geïntegreerd in de ruimte, dus er moest een hoekje uit het eiland.

Over het ontwerpen, de prijs, de plaatsing en de nazorg zijn wij erg onder de indruk. Zowel voor als na de levering dacht Dave steeds maximaal met ons mee. De aandachtspunten die na levering waren ontstaan (krasje op de deur, beschadigde kraan, foutje in het zagen van de plint) werden snel opgelost. Die aandachtspunten werden door de verkoper persoonlijk opgenomen tijdens een bezoek, hetgeen een goede klantenbinding laat zien. Er was wat onduidelijkheid rondom het plaatsen van de afzuigkap: dit deden we zelf. Hiervoor hebben wij een paar keer gebeld, maar door de vakantieperiode kregen we vaak iemand anders aan de lijn die niet precies wist waarover het ging. Uiteindelijk is de kap gewoon door Grando zelf geplaatst, dus het is helemaal goed gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Karin op maandag 11 okt 2021 21 | vestiging Uden
Wij hebben een hoek opstelling met een eiland. We zijn heel tevreden met de nieuwe keuken. Je geeft van te voren aan wat je budget is, en dan gaat de medewerkster met je bekijken wat mogelijk is voor die prijs. Erg handig en duidelijk, ze zitten natuurlijk wel altijd net binnen budget. Alles is nog te wijzigen tot de handtekening is gezet. Wel jammer dat er geen prijzen per onderdeel op de offerte staan. Verder dik tevreden, misschien ergens anders goedkoper maar dit voelde goed.
FOTO VAN KARIN
Reactie of foto toevoegen
“Alles prima”
Door Andrea op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Barendrecht
Zeer te spreken over aanbod en service.Wij hebben een erg kleine badkamer, waardoor bij andere zaken de opties zeer beperkt waren. Bij Grando hebben we echter met de kundigheid en creativiteit van de verkoper wel een mooie badkamer kunnen ontwerpen waarin we voldoende ruimte hebben. Levering en service prima, tevens een goede prijs.
FOTO VAN ANDREA
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Ruud Mollema op maandag 26 jul 2021 21 | vestiging Assen
Mooie badkamer gekocht. Prima prijs. Bij de aflevering ging het helaas fout. Direct daarna goed hersteld. Bedankt heer Kunnen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door R Brummel op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Zwolle
Een andere woning, het uitzoeken van een keuken. Het kan lastig zijn om je wensen voor een nieuwe keuken op papier te krijgen. Niet bij Grando keukens Zwolle. De verkoopster (Elise) aldaar heeft keurig geholpen om een keukenplan op papier te zetten en daarbij alle wensen mee te nemen.

Temeer was het even nadenken omdat de opstelling van hoek naar eiland keuken is gegaan. Waarbij wel voldaan moest worden aan de eisen van de fabrikant voor bijvoorbeeld het blad. Hiervoor worden alle registers open getrokken en wordt zelfs de fabrikant gebeld om zeker te zijn dat wat de klant wil, ook echt kan. Ook met betrekking tot de apparatuur wordt er goed meegedacht en wordt er doorgezocht tot er iets beschikbaar is wat jij wilt.

Order gezet..... Spannend. Hmz... Misschien toch wat aanpassingen doen, geen enkel probleem! Ik heb besloten de keuken zelf te plaatsen. Ben technisch goed onderlegd. Desondanks rees er tijdens het plaatsen wel is een vraag. Een telefoontje is dan voldoende om even de goede richting in te worden gestuurd. Toen bleek na plaatsing een lade niet helemaal juist te functioneren... Geen enkel probleem er wordt een nieuwe besteld.

Dat is wel service en daar ben ik dankbaar voor. Grando is een zaak welke keukens in het wat hogere segment aanbiedt. De prijs is wat hoger dan bij de prijzen lokkers maar de kwaliteit en service zijn dan ook waar voor je geld. Ik ga een mooie tijd tegemoet met een prachtige keuken die hopenlijk heel wat jaren mee mag gaan.
FOTO VAN R BRUMMEL
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte keuken met opmerking”
Door J. Verkerk op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Utrecht
We kregen goed advies en na het plaatse bleek dat de verkoper gelijk had kwa kleur van het blad. Afspraken zijn goed na gekomen en de levering was zeer snel. Keuken is zeer netjes in 1 dag geplaatst. We zijn blij dat we met Grando in zee zijn gegaan.

Aanvulling ontvangen 31 mei 2021: Als er wat veranderd moet worden aan de aansluiting vooraf een prijs afspreken. In mijn geval moet de afvoer iets naar recht verplaatst worden, ongeveer €15 aan materiaal en nog geen uur werk dat koste me €150.
Reactie of foto toevoegen
“Hier is klant koning”
Door P. Smit op donderdag 29 apr 2021 21 | vestiging Wormerveer
Onze oude keuken was echt aan vervanging toe. Op internet hadden wij al gekeken naar een keukenzaak met goede reviews, zo kwamen wij uit bij Grando Wormerveer.
Vanwege de corona maatregelen moesten wij eerst een afspraak maken voordat wij langs konden komen, die afspraak was snel gemaakt. In de winkel werden wij hartelijk ontvangen door Ruud Hoek. Na onze ronde door de showroom konden wij tijdens een heerlijke kop koffie onze wensen op tafel gooien. Direct kregen wij al leuke en nuttige feedback over hoe wij het beter konden aanpakken/indelen. De keuken van onze dromen kwam langzaam maar zeker tot stand, Ruud nam echt de tijd voor ons. Nadat onze wensen op papier stonden werd er een 3D tekening gemaakt, zo werd alles ook echt zichtbaar. Wij kregen op dat moment echt het gevoel dat onze droomkeuken werkelijkheid werd. Hier en daar werd nog wat 'digitaal' geschoven. Door de beperkte ruimte zouden in eerste instantie de wasmachine en de droger in de keuken komen te staan, dit was ook zo in onze oude keuken. Ruud had meteen zijn twijfels, maarja klant is koning, ik hoor het hem nog zeggen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met het budget. Ruud gaf direct aan wat wel en niet kon, dat vonden wij zeer prettig. Er werd ons niks 'aangesmeerd' om op een hoger bedrag uit te komen. Nadat de keuken helemaal was samengesteld kwam er een totaalbedrag uit rollen. Na wat onderhandelingen kwamen wij op een mooi bedrag uit, en mede door ons goede gevoel kon de koop onder voorbehoud worden gesloten. Na een tijdje bleef de opmerking over de wasmachine en de droger toch aan mij knagen, ik ging op zoek naar andere mogelijkheden om de wasmachine en de droger ergens anders te plaatsen. Uiteindelijk bleek dit toch mogelijk te zijn, maar in ons keukenontwerp was een relatief eenvoudig keukenblok bedacht voor de wasmachine en droger.
Ik nam contact op met Grando Wormerveer om onze wensen aan te passen. Geen probleem zei Ruud, geef even de maten door en ik stuur je een aangepaste tekening. Een ontwerp met een volwaardig keukenblok en werkblad ontving ik in no-time in de mail. Ook werd ik meteen door Ruud gebeld om de prijs door te geven, deze viel ons 100% mee en alles nog binnen het budget. Na de inmeetafspraak had ik toch nog een paar kleine dingen die ik wilde aanpassen, ook dit was geen enkel probleem. Nu alles echt helemaal rond was kon het 'wachten' beginnen. De keuken werd keurig en geheel volgens planning geleverd. De chauffeur en zijn collega zette alles met de grootste zorg in de garage, ik ging immers de keuken zelf plaatsen. Aan de hand van de pakbon werd alles nog eens goed nagekeken. Tijdens het plaatsen kon ik pas echt kijken of alles er was, maar alles was tot aan het laatste schroefje helemaal geleverd. Iets wat je tijdens een gesprek op een verjaardag wel eens anders hoort gaan. De keuken stond daarna snel op zijn plek, het is echt een plaatje geworden! Kortom, als je goede service en vakmanschap wilt krijgen moet je bij Grando Wormerveer zijn.

P.S. op de foto is de keuken nog niet helemaal afgewerkt omdat wij nog even moeten wachten op de nieuwe vloer.
FOTO VAN P. SMIT
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door familie Sikkens op maandag 26 apr 2021 21 | vestiging Zwolle
Onze keuken hebben wij bij Grando Zwolle uitgezocht, tijdens het uitzoeken werden we goed geholpen, er werd goed meegedacht en verschillende opties werden besproken, ook kijkend naar de prijs. De service was prima! Ook de levering en montage van de keuken verliep vlot, zonder problemen. Enige minpunt vinden we dat je geen duidelijke, transparante kostenspecificatie van de keuken krijgt (overzicht op papier van de prijs per product onderdeel van de keuken). Maar alleen een totaalprijs van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Sanders op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Emmen
Zeer positieve ervaring aankoop/levering keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goed geholpen tijdens verkooptraject. Montage zeer professioneel. Slechts een paar restpunten. Restpunten zijn snel en adequaat afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Hatim Noura op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Bij diverse zaken offerte opgevraagd, Grando Keukens en met name Cas den Ouden stak hier op alle fronten bovenuit. Kennis van zaken, vlotte en perfecte service en een fijne verkoper om zaken mee te doen. Dit alles voor een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bedankt voor de goede service Cas!

Aanvulling ontvangen 29 maart 2021: De keuken is al gemonteerd en is allemaal volgens afspraak verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Esther Cloos op maandag 22 mrt 2021 21 | vestiging Hoorn NH
Naar aanleiding van onze eerdere ervaring met Grando, nu onze keuken en badkamer hier uitgezocht. We hadden een duidelijk beeld voor ogen en samen met de adviseur hebben we bekeken welke mogelijkheden er waren. De adviseur wist ons veel informatie te geven over de verschillende apparaten en materialen. Daarnaast vinden we het fijn dat er snel duidelijkheid komt over een prijs en dat er geen overdreven verkooppraatjes worden ingezet.

19-04-2021 aanvulling.
Montage van de keuken is gedaan door Grando. Badkamer hebben wij zelf gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al dik tevreden”
Door H. Vlieger op zondag 21 feb 2021 21 | vestiging Utrecht
Na uitgebreide uitleg en adviezen de badkamer van onze wensen uitgekozen. Professioneel begeleidt en totaal geen probleem toen we later aanpassingen aanbrachten. De apparatuur, tegelwerk e.d. op tijd en netjes geleverd. Prijs kwaliteit in goede verhouding. Na de bouw van de badkamer werden we netjes gebeld om te evalueren wat onze bevindingen waren van het begin tot het eind en of er nog wensen en/of aanpassingen nodig waren. Al met al dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door joey de gooijer op dinsdag 16 feb 2021 21 | vestiging Amersfoort
Na op pad te zijn geweest voor onze keuken, badkamer en wc kregen we te maken met de Corona. Door online op onderzoek te zijn gegaan belde Grando ons op voor een thuis bezoek. Na het bezoek wat ons erg beviel, ging het snel. De 3D tekeningen en offerte waren op maat. Datgene wat we wilde werd ons aangeboden tegen een scherpe prijs met een levertijd waar wij mee konden leven. Nadat alles geplaatst was kwam de ondernemer opleveren. Al met al een hele prettige ervaring. Er waren een paar punten bij oplevering die aandacht vroegen, deze waren binnen 3 weken opgelost. Grando Amersfoort is wat ons betreft een aanrader!

Aanvulling ontvangen 26 februari 2021: Het is allemaal gemonteerd en geleverd. Het was allemaal netjes verlopen hadden paar puntjes en die werden netjes opgelost dus ben nogmaals zeer te vrede.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Michiel op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn heel tevreden over het advies /kwaliteit/plaatsing van onze keuken. Houden zich goed aan afspraken en op tijd alles geleverd. Prijs kwaliteit heel goed.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Jan van Marion op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Naaldwijk
Duidelijke info van de adviseur gekregen mbt kosten plaatsing levering en prijs. Monteur super netjes heeft super netjes gewerkt en een prachtige keuken gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht, vakkundig en goede service”
Door Familie Krekko, Amsterdam op maandag 8 feb 2021 21 | vestiging Zaandam
Vanaf het moment dat we de zaak binnen kwamen tot aan het moment dat we de keuken gekocht hebben is er volop aandacht geweest van zowel de vestigingsmanager Sander als ook de andere verkopers. Aangezien ik nogal een besluiteloos type ben, heb ik meerdere keren de opstelling veranderd, alsmede het uiterlijk van de keuken. Sander bleef even vriendelijk en met me meedenken / adviseren. Geen gesprek vond hij te lang of vermoeiend. Uiteindelijk ben ik dan ook zeer tevreden met de keuken en de service. Ook de monteurs Danny en Danny krijgen een dikke pluim. Erg klantvriendelijk en vakkundig! Grando Zaandam zal ik zeker aanraden als het om klantgerichtheid, vakkundigheid en service gaat! Daarbij is er ook zeker sprake van goede prijs-kwaliteitverhouding
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin van t Hoff op maandag 1 feb 2021 21 | vestiging Breda
Wij hebben onze inmiddels 3e keuken gekocht bij Grando Breda. Wederom super geholpen. Wij kwamen zeer goed beslagen ten ijs. Wisten precies wat we wilden. Hadden een schets gemaakt met alle maten erbij en qua apparatuur ook al van alles uitgezocht. Bij binnenkomst (zonder afspraak) even wat rondgekeken en iemand aangesproken. Wij werden geholpen door Brahim. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd. Keuken werd precies wat we gedacht hadden. Binnen 1 dag was alles geregeld. Qua apparatuur hebben wij wat aanpassingen gedaan (merk) verder zijn al onze wensen overgenomen. Binnen 1 dag de 3D tekening binnen. Mooi! Dit is wat we voor ogen hadden. Inmeten werd zelfde week geregeld daarna helaas 3 maanden moeten wachten..... dat was eigenlijk net iets te lang wat ons betreft. Bij voorbereidingen (leiding plan) waren wel wat vragen die werden snel beantwoord. Zaten wel paar kleine punten in die beter hadden gekund qua aansluitingen. Ons was niet duidelijk dat kranen ook door ons moesten worden geplaatst. Dit moest nog worden geregeld op moment dat keukenbouwers er waren. (Vorige 2 keukens werd dit bij installatie gedaan.) Twee top keuken bouwers over de vloer gehad! Heel precies in hun werk. Qua prijs tja het zal altijd wel ergens goedkoper kunnen en nee ik denk niet dat we een spotprijs hebben betaald voor de keuken. Maar voor de kwaliteit die we tot nu toe gewend zijn van Grando willen we best iets meer betalen.
FOTO VAN KEVIN VAN T HOFF
Reactie of foto toevoegen
“Fatsoenlijke prijs voor goede kwaliteit”
Door Fam. van Vemden op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Doetinchem
Grando Doetinchem heeft twee jaar geleden onze keuken helpen ontwerpen en verbouwen. Vanwege de goede ervaringen hebben we hen ook ingeschakeld voor de badkamer, die deze week is afgerond. Bij het ontwerpen denken ze mee met de behoefte van de klant en komen ze met leuke ideeën. Je vertrekt nooit met het gevoel dat ze proberen je het geld uit de zak te kloppen, geen vervelende onderhandelingstrucs - gewoon een fatsoenlijke prijs voor goede kwaliteit. Het team dat de verbouwing uitvoert is super. Vriendelijk, hard werkend, transparant en eerlijk. En vakmensen. Zeer net werk, en áls er iets niet naar tevredenheid is passen ze het zonder gezeur over meerkosten aan.
FOTO VAN FAM. VAN VEMDEN
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door Stefan op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Zwolle
N.a.v. een verhuizing en bijbehorende renovatie bij Grando op bezoek geweest, inmiddels was dit de 2e zaak maar dit had wat ons betreft ook de eerste de beste mogen zijn. Vakkundig geholpen en met respect voor corona regels alle tijd gekregen om naast een keuken ook een badkamer en WC uit te zoeken. Zonder eindeloos te hoeven knijpen voor een goede prijs maar met een open gesprek ruim binnen het budget gebleven waarbij de werknemers actief meedachten voor de beste optie binnen het budget en dat alles met een snelle levertijd! Inmiddels is alles geleverd en gemonteerd volgens afspraak wat er ook perfect uit ziet. Ondanks dat ik he-le-maal klaar ben met verhuizen zou ik wederom zonder twijfel naar Grando gaan als het gaat om de badkamer & keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
Door Familie Popma op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Opnieuw goed geholpen en een prachtige keuken gekocht. Medewerkers hebben veel tijd en aandacht gegeven, net zoals 10 jaar daarvoor, toen we voor ons vorige huis ook een keuken hebben aangeschaft bij Grando Utrecht. Top! Klasse apparatuur en goede kwaliteit keuken voor prima prijs.

Aanvulling ontvangen 20 januari 2021: Gemonteerd. Prima gedaan, komen nog een keer langs voor puntjes op de i.
Reactie of foto toevoegen
“High end uitstraling”
Door Arjan Kreuger op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Breda
Ik wist op grote lijnen wat ik wilde en Vincent Brazzo van Grando heeft dat perfect ingevuld met een 3D tekening, goede apparatuur en verwachtingen over kwaliteit en levering. Heel correct netjes en vriendelijk behandeld. Erg tevreden over mijn keuken, een heel mooi product voor deze prijs; een middenklasse keuken met high end uitstraling. Netjes geplaatst, twee keer terug geweest voor kleine afwerking en dat was verder goed geregeld.
FOTO VAN ARJAN
Reactie of foto toevoegen
“Hoogglans witte keuken”
Door Feiko Ammerlaan op zondag 8 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Ik heb een hoog glans witte keuken gekocht. Ik ben hier erg tevreden over. Ik werd op verschillende gebieden goed geadviseerd en geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding. De levering verliep soepel en de keuken werd tot in de kamer geleverd. Zelfs twee trappen op. Helemaal top! Er werd goed met me mee gedacht en ik heb de droom keuken samengesteld die ik wilde. Er waren veel opties en mogelijkheden. Alles kon geregeld worden. De verkoop verliep heel goed. Erg vriendelijk en meedenkend. En niet te vergeten ook erg gezellig en gastvrij!
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Nataly op zaterdag 7 nov 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn complimenten aan Grando Amersfoort. Op aanraden van een kennis kwam ik hier terecht. Ze hebben precies de keuken geplaatst die ik in gedachte had. Vanaf het begin tot eind is alles netjes volgens schema verlopen. De mensen werken netjes en vakkundig. Ze zijn makkelijk te bereiken, hulpvaardig en meedenkend. De prijs kwaliteit verhouding is verrassend goed. Voorlopig hoef ik geen nieuwe keuken maar als dat wel het geval zou zijn zou ik er hier weer eentje kopen. Kortom: Top!!
FOTO VAN NATALY
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Familie Kortman/Huussen op vrijdag 23 okt 2020 20 | vestiging Utrecht
Na bij 3 badkamer zaken vooronderzoek te hebben gedaan werden wij bij Grando enorm goed en geduldig geholpen door Anne Reijm. Hij kwam met goed advies over materialen op basis van onze wensen en situatie, duidelijk met kennis van het vak. Daarna werd over een scherpe prijs onderhandeld. Nadat alles besteld was bleef het contact met Grando optimaal. Op alles kregen wij snel reactie en er werd tijdig gecommuniceerd. De levering ging erg goed al werden er wel per ongeluk verkeerde tegels geleverd. Nadat dit werd doorgegeven kregen wij per direct nieuwe tegels. Geen enkel probleem voor het verloop van de verbouwing, die door de aannemer in recordtijd zonder enige vorm van consessies werd voltooid. Echt perfect!
FOTO VAN FAMILIE KORTMAN/HUUSSEN
Doucheruimte
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie niet altijd even goed”
Door M&H op dinsdag 13 okt 2020 20 | vestiging Zwolle
De badkamer is prachtig geworden, goede materialen voor een goede prijs. De mannen van de badkamerbrigade hebben alles heel vakkundig en netjes geïnstalleerd. Jammer is wel dat de communicatie niet altijd even goed is. De badkamerbrigade is telefonisch niet bereikbaar en de mail wordt niet altijd beantwoord. Bij grando, hadden wij het idee dat er veel smoesjes werden gebruikt om eea goed te praten. Tip: zorg dat je alles, tot in detail, op papier krijgt!
Reactie of foto toevoegen
“Prima en eerlijk”
Door Franken op dinsdag 6 okt 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Een mooie keuken gekocht en vakkundig gemonteerd. Prima geholpen tegen een eerlijke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde showroomkeuken”
Door Stef op maandag 21 sep 2020 20 | vestiging Helmond
Naar alle tevredenheid een showroomkeuken gekocht. Hierbij correct geholpen alsof de volledige prijs werd betaald.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig”
Door Edgar op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Deskundig advies, duidelijke afspraken, en vakkundige montage. Kortom een aanrader als het gaat om een goede prijs/kwaliteit verhouding.
FOTO VAN EDGAR
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Brenda en Pieter op maandag 31 aug 2020 20 | vestiging Heerenveen
Om een nieuwe keuken uit te zoeken hebben we een aantal keukenzaken bezocht. Bij Grando werden we vriendelijk ontvangen en er is een grote hoeveelheid aan keukenopstellingen in de showroom aanwezig om eenvoudig de gewenste keuken te ontwerpen. We werden prima geadviseerd door Lean en deze had al snel onze wensen op papier. Omdat we viermaal eerder een keuken bij Grando hebben gekocht zijn we bekend met de uitstekende service en aftersales van deze firma en vinden dat ook erg belangrijk. Vanaf het moment van aankoop zijn we goed geïnformeerd over de levering en plaatsing en verliep alles exact volgens afspraak. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed bij Grando Keukens en wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Eerste keuken”
Door Reggie Raphaela op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Mijn eerste keuken! Waar begin je? Nadat ik een aantal keukenzaken bezocht had ik een tip gekregen van een kennis om bij Grando in Amersfoort te kijken. Bij binnenkomst werd ik netjes gegroet en gevraagd of ik wat wilde drinken. Ik dacht meteen oh hier gaan we weer...de vraag waar bent u precies naar op zoek bleef gelukkig uit en ik kon zonder direct 'verkocht' te worden op mijn gemak rondkijken. Er is genoeg keus maar één keuken sprong er voor mij persoonlijk het meeste uit en de prijs viel gelukkig binnen mijn budget. Na een oriënterend gesprek kreeg ik een goed gevoel bij de verkoper over wat Grando voor mij kon betekenen. Eenmaal akkoord over de mogelijkheden en de prijs werd mijn keuken binnen vier weken geleverd en geplaatst. Daarnaast hoefde ik mij niet druk te maken over een stukje schilder werk van de muren in mijn keuken. Dit werd voor een scherpe prijs ook uitgevoerd. Voor mij was dit een zeer prettige ervaring bij het kopen van mijn eerste keuken. Ik ben door Grando Amersfoort zeer goed begeleid, alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Uiteindelijk was het voor mij weinig inspanning en exact de keuken in mijn huis die ik in de showroom zag staan. Top klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Vlotte montage”
Door Diana op maandag 17 aug 2020 20 | vestiging Zwolle
Badkamer gekocht, prijs was het eerst niet helemaal, uiteindelijk naar andere opties gekeken welke achteraf eigenlijk beter en goedkoper waren. Zo goed kunnen slagen er werd echt meegedacht

Aanvulling ontvangen 18 augustus 2020: De badkamer is reeds geleverd en al twee weken gemonteerd. Alles werkt naar behoren en de montage ging ook vlot.
FOTO VAN DIANA
Gemonteerde wastafel
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel en vriendelijk”
Door c schaap op zondag 9 aug 2020 20 | vestiging Utrecht
professioneel, uiterst vriendelijk en goed meedenkend in de keuze ne het ontwerp van onze keuken. Bijzonder goede prijs-kwaliteitverhouding. Plaatsing verliep soepel en alles op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Floor en Cora op zondag 2 aug 2020 20 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Bergambacht. Dit vanwege een verhuizing en verbouwing. In 2008 hadden wij al eens een keuken bij Fred Kreukniet gekocht en dat was ons destijds prima bevallen. Fred heeft alle tijd voor je, denkt met je mee en is duidelijk over de prijs. Geen gedoe over korting hier en korting daar, geen gladde praatjes. Je kunt hem altijd bellen voor advies. En de nalevering van de vensterbanken deed hij zelf! Gezellig! En dan vergeten we bijna te zeggen dat Grando keukens kwalitatief erg goed zijn. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Al met al een zeer positieve ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door fam. Koning op maandag 27 jul 2020 20 | vestiging Hilversum
Wij wilden de (inmiddels 25 jaar oude) keuken in ons jaren 30 huis vervangen door een moderne keuken met luxe apparatuur. Na een aantal zaken bezocht te hebben, hielden we het beste gevoel over aan Grando Keukens & Bad Hilversum. Een mooie showroom, kwalitatief goede keukens voor een redelijke prijs, een prettige sfeer, niet opdringerig, en kundig advies. Het contact met onze adviseur Marja was heel plezierig, en ze heeft ons uitstekend geadviseerd en op nieuwe ideeen gebracht. Het was ook geen enkel probleem om stalen mee naar huis te nemen om de kleuren thuis te kunnen beoordelen. Marja heeft duidelijke 3D ontwerptekeningen gemaakt die ons een goed beeld gaven, en de offerte was in tegenstelling tot veel anderen volledig transparant in de prijzen en kortingen. Een groot pluspunt van Grando Hilversum is ook dat ze de montage in eigen hand hebben met (grotendeels) eigen personeel. Zeker in deze tijden waarin het niet meevalt om aan goed bouwpersoneel te komen scheelt dat veel geregel. En voorkomt dat verschillende partijen op elkaar gaan wijzen mocht er iets mis gaan. Afspraken zijn goed nagekomen, en de monteur heeft uitstekend werk verricht, werkte nauwkeurig en dacht goed mee, waarbij zelfs nog wat bestaand leidingwerk is aangepast en alles wat nodig was werd gedaan om ons als klant tevreden te stellen. Wij zijn heel tevreden met het resultaat en hebben inmiddels een nieuwe afspraak met Marja gemaakt om ook de badkamer, toilet en bijkeuken aan te pakken. Kortom, geen enkele aarzeling om Grando Hilversum aan te bevelen.
FOTO VAN RICHARD KONING
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door P. Schmit op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Heerenveen
Zeer goede voorlichting gekregen over de mogelijkheden. Ze namen hier alle tijd voor. Onderhandelen over de prijs is altijd een dingetje, maar tevreden over. Veelvuldig en attent telefooncontact! Over de planning van de levering, tijdens de levering, tijdens de installatie en na de installatie. Top! dat is nog eens aandacht voor je klanten. Nog even kijken hoe de zwarte keuken gaat bevallen maar het ziet er in ieder geval mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig afgeleverd”
Door Erwin van der Wal op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Zwolle
We zijn netjes te woord gestaan en onze ideeën voor de nieuwe keuken zijn mooi uit gewerkt in een 3d versie. Voor aanvang zijn we netjes geïnformeerd over de planning van levering en plaatsing. Montageploeg was in 1 dag klaar hebben hebben de keuken keurig afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding is het zeker de moeite waard om hier een keuken aan te schaffen!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwand met combi magnetron”
Door M.C. Jeltema op woensdag 24 jun 2020 20 | vestiging Delft
Gekocht een keuken wand met combi magnatron.
Positief:
- mooie showroom
- veel keuze
- je voeld welkom
- mooi kwaliteit (ondanks hoge prijs)
Negatieve:
- te prijzig voor rechte wand 4 kasten en combi magnatron.
- niet goed naar specifieke wensen geluisterd.
- communicatie is niet naar tevredenheid verlopen.
- Service kan beter
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door Rene Klemans op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
We hebben een hoekkeuken met een composiet blad. We wilde de fronten van de bovenlades een andere kleur en langer zodat ze mooi aansloten op het blad. We hadden lades gekozen van 1.2 meter. Was allemaal geen probleem, alles werd geregeld. Na het uitkiezen, werd er druk uitgeoefend om gelijk te tekenen. Nu waren we het eens, dus geen probleem. , een week later werd ik gebeld, de fronten in onze kleur waren niet leverbaar in 1,2m of 3 X 80cm ook goed was, geen probleem. De keuken ondanks corona op tijd geleverd. Helaas verkeerde fronten en een zwarte afzuigkap. Wij zeker weten een rvs besteld, verkoper zeker weten zwart. stond nl. ook in de offerte. We werden gematst en de kap werd omgeruild voor een rvs exemplaar. Achteraf wilden we nog een spatlijst van 5 cm op het aanrechtblad. Die moest echter meer dan 10% van de totaal prijs zijn of te wel €225,- per meter. toch maar anders opgelost. De afzuigkap zou er een week later zijn, zelf even gebeld, maar hij was er nog niet. Weekje later weer maar gebeld, kap was er nog niet. Week later gebeld, kas was er en de nieuwe fronten waren er bijna. Afspraak gemaakt 2 werken later. Monteur was niet ingeseind voor niets ochtend zitten wachten, in middag kwam de monteur met de afzuigkap, zonder fronten, want die waren er niet. Week later maar eens gebeld waar ze bleven, maar dat was nog onbekend. Week later gebeld en ja hoor ze waren in aantocht. Slag om de arm ivm de planning en aankomst. Ja, de monteru kwam met....verkeerde fronten. Weer stilte, zelf maar weer eens gebeld de fronten waren bestel en zouden 2 of 3 weken later aankomen. Verkoper aan de lijn was geirriteerd omdat ik niet erg vriendelijk was. Ik kreeg het idee dat ik aan het zeuren was.Na 3 weken maar weer eens gebeld, Fronten waren er nog niet. week later maar weer eens gebeld, fronten waren in het centraal magazijn. Ze gingen mij bellen als ze in Amersfoort waren en ja ze belden en zowaar hebben we nu de goede fronten. Geen belletje met de vraag of we tevreden waren, geen excuses, helemaal niets.

We hebben een mooie keuken, maar toch een zure smaak overgehouden aan het proces. Na de handtekening is de liefde over. Topmonteur met verstand van zaken, maar ja dat is een ZZP-er
REACTIE VAN RENE KLEMANS
Enige weken later gebeld, wat ze konden doen zodat ik mijn review zou aanpassen. Dat heb ik geweigerd. Volgens de ondernemer heb ik nu al mijn recht op service en garantie verspeelt
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Raymond Arrias op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wat ben ik ontzettend blij met de keuken zoals hij geworden is! Onze zeer sympathieke keuken adviseur-eigenaar Dinesh Birtantie heeft uitgebreid de tijd genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. Dinesh kwam met een super ontwerp en de keuken had ook nog eens een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De vriendelijke monteurs hebben hard gewerkt en onze keuken met grote kunde, netheid en voorzichtigheid geplaatst. Ik geniet elke dag van deze geweldige keuken! Grando Keukens & Bad Amersfoort is een regelrechte aanrader. Klantgerichtheid en service staan bij Dinesh hoog in het vaandel! Mijn volgende keuken zou ik zeker weer bij dit bedrijf kopen.
FOTO VAN RAYMOND ARRIAS
Eilandkeuken
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
+ Toon extra foto van Raymond Arrias
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Gert en Anita van Boven op woensdag 3 jun 2020 20 | vestiging Zwolle
Goed geholpen in de showroom,samen een mooie keuken uitgezocht en een goede prijs afgesproken.Levering was op tijd,het plaatsen is niet helemaal volgens planning verlopen maar na wat over en weer gebel goed opgelost door Bas.
FOTO VAN GERT EN ANITA VAN BOVEN
Reactie of foto toevoegen
“Positieve uitzondering”
Door Rene de Graaf op woensdag 3 jun 2020 20 | vestiging Zwolle
Een badkamer vervangen, met tegenzin op bezoek bij badkamerleveranciers voor saaie en vervelende verkoopgesprekken. En als we maar niet bij Mandemakers terecht komen, de recensies zijn vaak niet heel bemoedigend. Wij kozen voor Grando Zwolle, toch ook onderdeel van Mandemakers maar dan het franchise concept. Je doet dus zaken met de lokale ondernemer. In Zwollle is dat Bas Velzing, een nuchtere en duidelijke adviseur die duidelijk aangeeft wat wel en niet kan in wens en prijs. Wij kozen op gevoel en dus voor Bas, het is geworden zoals het bedacht is en binnen het budget. Grando Zwolle is een positieve uitzondering in keuken en badkamerland. Houdt dat vol!
FOTO VAN RENE DE GRAAF
Geleverde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Olivier & Esmé op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Eigenlijk waren we van plan onze keuken zelf te bouwen, maar nadat een vriend enthousiast was over zijn nieuwe keuken van Grando hebben we toch een bezoek gebracht. Gelukkig maar, want van begin tot eind zijn we super geholpen; met het ontwerp, een eerlijk advies, een goede prijs en service met nazorg. Al met al super tevreden!
FOTO VAN OLIVIER & ESMÉ
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Margo van de Laak op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Het hele proces rondom het aanschaffen van een nieuwe keuken was top. Goede info, goed meedenken, goede ontwerpen met creativiteit. En de combinatie met prima vaklui die de keuken konden afbreken en afvoeren; muren stucte en de keuken keurig installeerden. Ik heb een zeer goed gevoel over Grando: service, kwaliteit, prijs en opleveringsgesprek. En dat allemaal uitgevoerd in de tijd van coronamaatregelen: top!
FOTO VAN MARGO VAN DE LAAK
Levering keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Tjerk Slim op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Heerenveen
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando keukens in Heerenveen. Vanaf de eerste minuut dat we in de winkel kwamen zijn we zeer vriendelijk benaderd en behandeld. Uiteindelijk zijn we samen met de verkoper Menno tot een mooi resultaat gekomen. Een keuken naar onze wens voor een mooie prijs. Wij hadden besloten om de keuken zelf te plaatsen maar door omstandigheden kon dit niet doorgaan. Als nog Grando keukens gebeld en binnen een week kon er een monteur komen om de keuken te plaatsen. Binnen een dag was de bestelde keuken geplaatst en het resultaat mag er zijn. We zijn dan ook zeer tevreden over de monteurs. Daarnaast ook de verkopers Menno en Karen bedankt voor de hulp en klantvriendelijkheid. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre en Jetty Barkhof op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Emmen
Onze oude keuken was aan vervanging toe. We zijn eerst naar een concurrent collega gegaan. Hier hadden we geen goed gevoel bij. Daarna zijn we in Emmen bij Grando keukens terecht gekomen. Belangrijk is om goed van te voren uit te zoeken hoe je het gesprek in gaat. Wij hadden geleerd van de eerste keer namelijk. We hebben punten op papier gezet en dit direct bij aanvang gesprek kenbaar gemaakt. Doordat we dit hadden gedaan wist Jeroen direct dat wij ons wel hadden voorbereid en dit kwam het geheel alleen maar ten goede. Er zijn duidelijke adviezen gegeven, wij wilden bv een magnetron en oven boven elkaar in 1 kast, dit wilde Jeroen niet verkopen, gezien dit geen veilige opstelling was. Uitleg volgde en een alternatief werd aangeboden. Alles werd keurig netjes besproken, stap voor stap. We konden zelfs nog veranderen nadat we een prijs waren overeen gekomen dat we liever een inductiekookplaat wilden ipv gas. Kleuren van de keuken, welke handvatten e.d. alles werd besproken met duidelijk aanwezige voorbeelden. Ook de aandacht voor de inbouwapparaten was voldoende. Gezien de oude keuken eruit moest maar het Coronavirus huishield was er onzekerheid bij ons of het goed zou komen. Je wilt niet dat de oude keuken eruit is en de nieuwe niet geleverd wordt....dat zou toch iets zijn. Regelmatig is er contact geweest onderling en dit is een heel sterk punt wat wij hebben ervaren, een goede en eerlijke communicatie. Onze keuken is geplaatst en we zijn dik tevreden. Natuurlijk zijn er kleine dingen waar de monteur nog voor terug moet komen, maar dit is keurig in een lijst zwart op wit vastgelegd en naar ons gemaild. Onze ervaring met Grando keukens Emmen hebben wij als zeer positief ervaren en de kennis en communicatie van zowel Klaas Jan, de eigenaar en Jeroen Bik, de verkoper van onze keuken willen wij toch als zeer goed belichten. Grando Emmen...bedankt wat een mooie keuken is het geworden en dit ook nog binnen het afgesproken bedrag.
FOTO VAN ANDRE EN JETTY BARKHOF
Mooie keuken
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken in oplossingen”
Door Martin en Jeanette van Leeuwen op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wij zijn bij Grando Breda terechtgekomen door de reviews en deze bleken gelukkig te kloppen. Vincent Brizzi luisterde goed naar onze wensen en kwam met een perfecte opstelling van de keuken en een goede prijs waardoor wij overtuigd waren. Nog een paar keer contact gehad om fine te tunen en toen alles naar wens was de keuken besteld. Deze is geplaatst door KeukenbouwersPlus op advies van Grando; ook daar zijn wij zeer tevreden over. Kortom: de volgende keuken (en badkamer) komen ook van Grando. Vincent: nog bedankt voor je fijne advies; het geduldig blijven als we weer iets wilden wijzigen en het meedenken in oplossingen. De koffie staat klaar voor je :-)
FOTO VAN MARTIN EN JEANETTE VAN LEEUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Super strak”
Door joep op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij grando heerhugowaard, we zijn zeer goed geholpen door de verkoper Jeff, hij dacht heel goed mee en kwam met goede iedeen en zeer mooie inbouw apparatuur. De prijs van de keuken was erg goed en de kwaliteit is ook toppie, het montage team heeft keurig werk afgeleverd en wij zijn nu super blij met een super strakke keuken! grando heerhugowaard is echt een aanrader om bij langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door LH Lufting Sleen op woensdag 12 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben hier een keuken gekocht. Deskundig advies gekregen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Gemoedelijke sfeer. Problemen werden zeer snel en correct opgelost! Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Tot volle tevredenheid”
Door piet v.d.Leeden op donderdag 26 dec 2019 19 | vestiging Barendrecht
wij hebben een badkamer gekocht en zijne er zeer tevreden over. in de keuken/badkamer jungle is GRANDO Barendrecht een uitzondering. Super geholpen en met ons meegedacht, iets van de bestelling er af halen geen probleem iets bij bestellen snel geleverd. Ook over de prijs kunnen onderhandelen en er uit gekomen
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Marianne Roll op donderdag 28 nov 2019 19 | vestiging Barendrecht
Ik heb een keuken en badkamer gekocht bij dit bedrijf en ben supergoed begeleid en geadviseerd. Er wordt zorg en tijd besteed aan het maken van een keuze waarbij aan huis alles nog eens bekeken en nagemeten wordt. Ook de aflevering verliep prima.
Prijs en kwaliteitsverhouding is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Henk Landman op zondag 24 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige bad kamer aangeschaft bij Grando in Amersfoort. Wij hebben met de adviseur Umit Isak alle componenten voor de badkamer uitgezocht en we zijn met de vriendelijke eigenaar Dinesh Birtantie het eens geworden over de prijs. De badkamer werd na aflevering geïnstalleerd door Servaes Apeldoorn afbouw. Hier werken allemaal eerste klas vaklui. De oude badkamer werd eerst volledig verwijderd. Daarna kwam de loodgieter Roy de leidingen verplaatsen. Marcel heeft de badkamer uitzonderlijk mooi betegeld. Hierna heeft Roy de badkamer geïnstalleerd. Onze badkamer is echt een plaatje geworden bedankt Grando Amersfoort!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe keuken”
Door GW Meijer op zondag 10 nov 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht.
1) Ontwerpfase verliep in prettige sfeer met Emanuel. Hij gaf ons goede adviezen hoe de keuken voor ons het beste ontworpen kon worden.
Zijn erg tevreden met het eindresultaat.
2) Aanpassingen leidingwerk vond ik erg duur, met name de prijs voor het materiaal leidingwerk en elektra. Prijs Is daarna iets aangepast.
3) Datum plaatsing keuken was in eerste instantie gepland in week 44,
is daarna bijgesteld naar week 45.
4) Aflevering nieuwe keuken is prima geregeld, netjes vooraf gebeld en keurig afgeleverd
5) Betaling. Ik dacht uit de documenten op te maken, dat ik uiterlijk moest betalen op de dag, dat de keuken was afgeleverd. Bleek niet te kloppen, vooraf betalen, anders geen keuken!
6) Plaatsing keuken door Peter is prima gegaan. Prima vakman en erg klantgericht.
7) Zijn erg blij met de nieuwe keuken, ziet er prachtig uit.
Wel wennen met het koken op inductie. Met de oven moeten we nog ervaring opdoen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Mariska de Krosse op zondag 10 nov 2019 19 | vestiging Zwolle
Beste Grando Zwolle en Beste Peter-Paul, Onze keuken is van de week gemonteerd, en alles is nog mooier dan verwacht. Ook de monteur heeft zijn werk super gedaan dikke pluim. We hebben in de afgelopen maanden heel wat keukenzaken bezocht maar die van jullie sprong er met kop en schouders bovenuit. Afwerking en advies een dikke 10+ we kunnen iedereen jullie aanbevelen en zullen dat ook zeker doen. Peter-Paul bedankt voor je advies hier kan een ieder die een keuken verkoopt een voorbeeld aannemen, geen druk over beslissen, goede prijs voor een heel goede kwaliteit en een perfect ontwerp waar over nagedacht is. Grando en Peter-Paul bedankt voor alles.
FOTO VAN MARISKA DE KROSSE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelukt”
Door Peter Gerards op woensdag 23 okt 2019 19 | vestiging Zwolle
In het voorjaar hebben we bij Grando Zwolle een offerte aanvraag gedaan voor een compleet nieuwe keuken, incl. nieuwe tegels in de keuken, hal en garage. We wilden sowieso kwaliteit dus voor de laagste prijs gingen we er niet heen. De uitdaging die we hebben meegegeven is dat het binnen 6 weken operationeel moest zijn, dit i.v.m. onze verhuizing naar het betreffende huis. Gezien de drukte in de bouwwereld was dit voor Grando Zwolle een flinke uitdaging maar het is ze wel gelukt! Naast deze top prestatie (vinden wij) zijn we ook tevreden over de monteurs en zeer tevreden over de communicatie en betrokkenheid van directeur/eigenaar Bas Velzing, ook toen het even tegenzat. Na het operationeel opleveren waren er nog wat restpuntjes, ook die zijn keurig binnen de afgesproken termijn afgehandeld. Wat we ook graag willen vermelden is dat er geen vervelende verkooptrucjes zijn gebruikt. Wij zijn in ieder geval heel blij dat we hebben gekozen voor Grando Zwolle, en niet voor een "keukencowboy" Kortom, voor een goede, betrouwbare en betrokken keukenleverancier kunnen wij zeker Grando Zwolle aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Matige ervaring”
Door Bosman op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Op 22 maart 2019 hebben wij onze nieuwe keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort. Er werd goed meegedacht en een mooie tekening gemaakt. Helaas was de aandrang tot verkopen erg groot en moest er er stevig onderhandel moest worden om tot een reële prijs te komen. 19 juni is de keuken conform afspraak geïnstalleerd. Helaas kregen we een aantal dagen daarvoor een verkeerde factuur, maar die is conform afspraak gecorrigeerd. Bij de montage ontbraken de passtukken en plinten en was 1 kast verkeerd gemaakt. De monteur was hierop niet aan te spreken en werd sjagerijnig. Gelukkig stelde Grando ons gerust dat alles goed zou komen...
22 Juli werd een nieuwe kast geleverd en 1 passtuk. 26 augustus constateert de nieuwe monteur dat de kast wederom niet aan het ontwerp voldeed en de plint nog ontbreekt (hadden wij al door gegeven, maar Grando maar die wil het graag zelf zien..) 4 oktober zou de monteur komen om het allemaal in orde te maken (inmiddels stond er 3 maanden een grote kast in de weg), echter de monteur bleek ziek en kwam daarom op Zaterdag 5 oktober. Hij had overal een oplossing voor en de keuken is netjes afgeleverd, behalve dat 1 deur nu met touchsysteem is uitgerust i.p.v. een greep omdat het ontwerp niet maakbaar was? en de passtukken zijn met de decopeerzaag niet zo recht geworden als onze strakke muren. Al met al zou ik andere mensen aanraden om toch nog even verder te kijken totdat Grando zijn kwaliteitssysteem wat beter op orde heeft!! Fijn dat Grando alles wil oplossen jammer dat er zoveel fouten worden gemaakt en het oplossen zoveel tijd kost en de monteurs de (extra) rommel die zij leveren niet meenemen!
Reactie of foto toevoegen
“Losse apparaten”
Door Ria op vrijdag 30 aug 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Twee ovens en een koelkast gekocht van het merk Bauknecht. Prima voorlichting, installering en nazorg. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We zijn al 16 jaar klant bij Grando Hoorn.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Niels van Dongen op woensdag 28 aug 2019 19 | vestiging Tilburg
Een uitbreiding op onze keuken met twee extra kastenblokken en een nieuw aanrechtblad.'Wij hebben twee kastenblokken als uitbreiding op onze bestaande keuken (oorspronkelijke keuken gekocht bij een andere keukenzaak) gekocht na een verbouwing waarbij onze keuken vergroot is. Tevens hebben we een nieuw en groter aanrechtblad laten plaatsen. De verkoper 'Jan' heeft ons zeer goed geadviseerd en kwam met ideeën waar we zelf niet aan gedacht hadden zonder dat dit de prijs sterk beïnvloede. Hierdoor hebben we de beschikbare ruimte optimaal kunnen benutten. Ook nadat we de koop hebben gesloten bleef de service bij aanvullende vragen optimaal en na plaatsing was ook de afterservice geweldig. Wij zijn zeer tevreden over Grando. En we zijn helemaal happy met onze ' droomkeuken'. Hoewel deels uitgebreid en vernieuwd lijkt het een volledig nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door R. van 't Goor op maandag 19 aug 2019 19 | vestiging Zwolle
Bij Grando in Zwolle een mooie keuken samengesteld inclusief een kookeiland. De levering was volgens planning en de montage van de keuken verliep zorvuldig. Het advies inzake de aanschaf van de randapparatuur hebben we opgevolgd, waardoor we voor een mooie prijs, een mooie keuken hebben aangeschaft.
FOTO VAN R. VAN ‘T GOOR
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Pierre van Mierlo op donderdag 15 aug 2019 19 | vestiging Tilburg
Toilet ruimte gekocht en laten plaatsen. Eerlijke prijs en prettig contact . Gemaakte afspraken worden nagekomen en aftersales is top. Zeer tevreden over montage door ervaren relaxte vakmensen.
FOTO VAN PIERRE VAN MIERLO
Toiletruimte
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Bert op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Barendrecht
We hebben een keuken gekocht. Het advies, de helderheid rondom materialen en prijs en de levertijd waren uitstekend. Keuken werd compleet en netjes afgeleverd en vervolgens vakkundig gemonteerd. Aanrader dus.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf schilderwerk”
Door M.Palma op zaterdag 6 jul 2019 19 | vestiging Utrecht
In het verkoopgesprek uitdrukkelijk aangegeven dat wij, gezien onze fysieke gesteldheid, enkel voor een compleet afgewerkte badkamer opteerden. Onder die nadrukkelijke wens een compleet nieuwe badkamer gekozen. Pittige prijs. Maar ja Grando zou alles regelen. Badkamer verbouwd. "Tsja gestucte plafond kan niet worden afgewerkt". De afwerking (afkitten en electra) kan pas worden gedaan als het plafond is geschilderd. Tot die tijd wordt ons ivm de loshangende electra, afgeraden om de badkamer te gebruiken. ? Grando maar bellen. "Wij hadden toch een duidelijk afspraak". Reactie: Ja misverstand...wij doen nooit schilderwerk....intern bespreken....geen zorgen maken.... begrip..hier komen we samen uit...anders mijn zwager heeft een schildersbedrijf. Daar sta je dan in de heetste juniweek in eeuwen, een gezin van vier zonder badkamer. Maar gelukkig daar komt de helpende hand van Grando..grijpt ons bij de ballen en knijpt ze fijn: "Normaal vragen wij hier EURO 450 voor, maar voor u EURO 377 exclusief." RUIM EURO 50 PER M2! Grando hoe diep kun je zakken. Hoe ver wil je profiteren van andermans ellende die je zelf hebt veroorzaakt. Je kan geen kant op. Waar vindt je op korte termijn een schilder. Toch maar het bod accepteren? Gelukkig na zoeken een erkend schildersbedrijf gevonden. Geen gedoe, netjes gewerkt met factuur. Nog geen kwart van de "vriendenprijs" van Grando. GRANDO GRAAIERS BAH.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Michael Hayes op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben bij Grando Wormerveer een nieuwe keuken gekocht. Buiten de goede kwaliteit van de keuken en het gemak dat alle onderdelen in elkaar aangeleverd worden, wordt er ook nog eens goed meegedacht over het ontwerp van de keuken. Een perfecte indeling van je keuken is een must, je bent er bijna elke dag in bezig. De keuken is na enkele aanpassingen precies geworden wat wij ervan verwachtten. Er moest bijvoorbeeld rekening gehouden worden met de brandveiligheid van het gasfornuis i.c.m. met de hoogte van de afzuigkap omdat wij een laag beginnend schuin dak hebben in de keuken. Hier is een hele mooie high-tech schuine afzuigkap voor geleverd, een top oplossing! En ook heel belangrijk de prijs: Wij hebben een betere deal kunnen maken dan bij andere keukenleveranciers, zelfs beter dan bij degene die de kasten uit elkaar levert en geen granieten blad kan leveren.
FOTO VAN MICHAEL HAYES
Uitgebreide keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Rogier Kok op vrijdag 28 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer bij Grando Keukens & Bad in Utrecht gekocht. Het gaat hier om een compleet nieuwe badkamer. We zijn in eerste instantie erg goed geholpen en we waren er in 2 gesprekken eigenlijk helemaal uit. Alles ging erg snel en de prijs was net. Na het inmeten moesten we nog 1 keertje terugkomen om wat details te bespreken (vanwege al bestaande vloerverwarming die erin moest blijven), maar daarvoor werd snel een flexibele oplossing gevonden. Vanaf dit moment is de communicatie heel erg goed verlopen, je wordt continu op de hoogte gehouden. De montage vond na ongeveer 3 maanden plaats, zoals van te voren afgesproken (geen vertraging). Montage is door een erg professioneel team gedaan. Monteurs zijn ZZP'ers, maar doen veel klussen voor Grando. Als er iets is, kon ik altijd direct terecht bij mijn verkoper - niet bij een klantenservice of ik hoefde geen algemeen Grando telefoonnummer bellen o.i.d. Antwoord kwam altijd binnen 24 uur. Telefonisch is Grando ook zeer goed bereikbaar. De badkamer was na 3,5 weken klaar. Er waren 3 weken afgesproken, maar tussendoor is de opleverdatum wel duidelijk gecommuniceerd. Ik heb het gevoel, dat de badkamer eerder af had kunnen zijn, want de monteurs zijn niet altijd langs gekomen - of ze kwamen voor een halve dag. Al met al een heel mooi resultaat - badkamer ziet er perfect uit - zoals we ons dat hadden voorgesteld. En zoals het ook verkocht is. Ik heb het gevoel dat, mochten er achteraf problemen ontstaan, deze snel zullen worden verholpen. Wij hebben een heel goed gevoel aan Grando Keukens & Bad Utrecht overgehouden. En komen hier absoluut terug in de toekomst voor een nieuwe keuken of bad.
FOTO VAN ROGIER KOK
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (97 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (131 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (102 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (156 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (121 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (85 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (75 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (258 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (291 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (101 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.