Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3166 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1956 ervaringen
4 sterren980 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Advies kan beter”
Door Karin op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Snelle reactie op vragen is erg prettig. Wat gedoe over een koelkast is uiteindelijk ook goed afgehandeld. Over de kwaliteit van de spoelbak had ik graag betere informatie gehad. Die valt echt heel erg tegen en zorgt voor een dagelijkse ergernis. Dat is jammer, want de rest van de keuken is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Het is uitstekend verlopen”
Door De heer T.J R. (Thomas) Onderdijk op dinsdag 13 feb 2024 24 | vestiging Lelystad
Wij hebben een keuken, badkamer en toilet samengesteld met de verkoper. In tegenstelling tot andere vakmensen, verliep onze renovatie ervaring met Grando uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Foute meting”
Door Ellie van de Kamp op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Uden
Mijn ervaring was teleurstellend door foute meting is de keuken nog niet helemaal klaar. Gelukkig hebben ze wel een tegemoetkoming gedaan voor de onverwachte stagnatie.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Nienke op dinsdag 11 apr 2023 23 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze badkamer aangeschaft via Grando en zijn erg tevreden met de kwaliteit van de producten. Echter moesten we te lang wachten op de drain voor de douche. Uiteindelijk is dit na meerdere telefoontjes na tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi keuken maar helaas niet alles aanwezig”
Door De Bekker op maandag 3 apr 2023 23 | vestiging Hengelo OV
Een keuken met app. gekocht. Goed ontvangen en geplaatst. Niet alles aanwezig. Jammer komt 5 weken later.
REACTIE VAN REMCO SAP
Geachte familie Bekker. De Novy afzuigkap is inderdaad verlaat en wordt nu verwacht in ons magazijn week 16-2023.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en toilet”
Door Peter op maandag 19 dec 2022 22 | vestiging Emmen
Ik heb een badkamer en toilet gekocht bij Grando en de gehele installatie door Grando laten verzorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door B en W op woensdag 21 sep 2022 22 | vestiging Barendrecht
Bij het inmeten/intekenen ging het al mis. Ze hadden niet goed gemeten voor de plek van de oven/magnetron. Dit werd later opgelost. December 2021 werd de keuken geleverd en gemonteerd. Van te voren bericht gekregen dat de koelkast ontbrak. Dus onze oude koelkast gehouden. Bij aankomst zat de vriezer er ook niet bij. Hiervan nooit bericht gekregen. 3 maanden zonder vriezer gezeten zonder enige meewerking van Grando. We kwamen er zelf achter dat ons type vriezer niet eens geleverd kon worden. heel handig net voor de kerst. In mei 2022 onze badkamer laten plaatsen. Heel tevreden over de monteur. Helaas waren de handdoekrekken de verkeerde maat en 1 van de lades van het badkamermeubel was niet goed. Dit opnieuw besteld. Pas op 10 september werden de handdoekrekken en lade geplaatst. Wat bleek de lade was weer niet goed. Het was gewoon weer dezelfde verkeerde lade. Dus weer aangegeven. het is nu 21-9-22 en we zitten nog steeds op de goede lade te wachten en vanuit Grando blijft het akelig stil.

Aanvulling 10 november 2022:
10 oktober 2022 is de ontbrekende lade geleverd. Alles in de keuken en badkamer is nu compleet. Jammer dat Grando pas reageert na een slechte review en niet op onze mails en telefoontjes. Daar zit nog wel verbetering in.Had een hoop gescheeld. Uiteindelijk is er nog iemand van Grando langs geweest met een fles Prosecco en lekkere douchespullen om excuses te maken en uit te leggen dat dit niet de werkwijze van Grando is. Uiteindelijk is de keuken en badkamer helemaal klaar en we zijn er blij mee."
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe douche”
Door G. Ligtenberg op zaterdag 4 jun 2022 22 | vestiging Hoofddorp
Prachtige showroom en vriendelijk personeel. Kwalitatief hoogstaande producten en zeer vakbekwame monteur, die ontzettend netjes gewerkt heeft. Het kost veel geld, maar je krijgt waar voor je geld. Over de prijs hangt een grote waas, omdat dit niet op de koopovereenkomst gespecificeerd wordt per product. Dat maakt het ondoorzichtig. Ook werd er weinig gesproken over goedkopere alternatieven. Het vooraf volledig betalen van de kosten, ervoer ik als klantonvriendelijk. Vervelend was de slechte communicatie: het niet reageren op vragen per mail, het bijna te laat opmeten, het doorzetten van de bestelling zonder de wijzigingen door te voeren, etc. Heel vervelend was de verkeerde afstemming van de startdatum tussen Grando, de monteur en de klant. Kortom, plussen en minnen. Ik vond het een best spannende gebeurtenis.
Reactie of foto toevoegen
“We voelden ons onder druk gezet”
Door Margriet Van Der Werff op maandag 7 feb 2022 22 | vestiging Groningen
Wij hebben een keuken gekocht. En zijn super enthousiast en goed geholpen door adviseur Steven Zant. Bij binnenkomst wordt door Ronald Naberman gezegd dat ALLES mogelijk is. Gaandeweg de bestelling kon men geen:
- betonlook aanrechtblad en achterwand leveren
- volledig greeploos was niet mogelijk
- de koog bovenlangs moet je zelf aflakken

Op het laatst wordt je door Ronald Naberman een Quooker t.w.v. € 1.700,00 (cadeau) geboden. Als we meteen een handtekening zetten onder de orderbevestiging. Hierdoor geen bedenktijd gehad en voelden we ons onder druk gezet. Bij aflevering ontbreekt de multifunctionele oven. Verder komen ze afspraken goed na en hebben de monteurs goed en keurig werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie praktische keuken”
Door Arenda op zondag 7 nov 2021 21 | vestiging Wormerveer
In April 2021 een mooie keuken gekocht bij Ruud. Hij dacht goed mee en dat heeft zeker geresulteerd in een praktische keuken. De keuken kon al eind juni geplaatst worden. Helaas door de lastige tijden en de vakantie periode duurde het tot half oktober voor alle onderdelen waren geinstalleerd. Ook heeft helaas de apparatuur kuren waardoor er voor sommige produkten al meerdere keer een monteur heeft moeten langskomen, maar desondanks genieten we van onze nieuwe mooie keuken en hopen we dat ie snel definitief wordt afgegrond.
FOTO VAN ARENDA
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde gevoelens”
Door Jose Bruin op maandag 13 sep 2021 21 | vestiging Mijdrecht
De verkoper, Rob Cohen, heeft mij uitstekend geholpen. Ook de periode tussen de verkoop en de levering heb ik het contact als zeer plezierig ervaren.
Echter het team dat kwam installeren was dramatisch. Matige tot geen kennis, langdurig bezig met een onderdeel, etc., etc. De door dit team beloofde 2 dagen werden er steeds meer, en na 4 zeer lange dagen (dat moet echt gezegd worden) was het nog niet klaar. Het Grando team in Mijdrecht doet er momenteel alles aan om alle punten, frustraties en ellende op te lossen. Niets dan lof over deze mensen, maar ik zou een volgende keer toch echt een ander montage team sturen.
FOTO VAN JOSE BRUIN
REACTIE VAN JOSE BRUIN
Uiteindelijk is het toch na een maand nog goed gekomen. Eindelijk werkt alles naar behoren. Nu alleen nog wat puntjes op de i mbt de nazorg. Daar heb ik nog steeds vertrouwen in.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door K van den Berg op dinsdag 11 mei 2021 21 | vestiging Zwolle
Wij hebben in oktober 2020 een keuken en badkamer besteld bij Grando. In de showroom zijn we goed geholpen en hebben we snel een keuze kunnen maken. Begin februari 2021 is de keuken geplaatst en zijn de onderdelen voor de badkamer geleverd. Bij de installatie van de keuken bleek er geen aansluiting voor de Quooker te zijn omdat die niet op het installatieschema stond. Met de monteur zijn we tot een oplossing gekomen door de Quooker op een andere plek te installeren, en Grando heeft hiervoor een extra verlengset geleverd. Ook hebben we de sifon onder de gootsteen nog een paar keer moeten aandraaien omdat hij nog lekte. Bij het plaatsen van een keuken komt altijd wel wat kijken, maar Grando heeft steeds een goede oplossing geboden en service verleend.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen na het plaatsen van de afzuigkap”
Door R.Hamers op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Tilburg
In de winkel is het personeel vakkundig en behulpzaam. Het plaatsen is minder zorgvuldig uitgevoerd. Zoals afgebroken schroeven, kleine beschadiging bij een paneel. Problemen na het plaatsen met de afzuigkap. Geen afzuig capaciteit. Afzuigkap hangt niet gecentreerd. Bij herstel actie is de terugslagklep verwijderd. Maar toen kwam er een hoop kou in de woning. Later zijn wij zelf op onderzoek uitgegaan. Het probleem bleek in de flexibele pijp te zitten. Deze was veel te lang en een stalen draad was los en verhinderde de klep om te kunnen openen. Ik geloof als ze meer tijd hadden genomen om dit te onderzoeken dan hadden ze dit ook wel opgemerkt. Je merkt duidelijk als klant dat er deadlines gehaald moeten worden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Marja op maandag 12 apr 2021 21 | vestiging Den Helder
Grando levert prachtige keukens! Super blij met de onze. Helaas is niet alles vlekkenloos verlopen, maar wordt wel adequaat opgepakt. Klant mag wel meer op 1 komen bij een probleem. Klant koopt een keuken bij Grando, niet bij leverancier. Moet klant geen last van hebben qua oplossen. Zou nog ontwikkelpunt zijn om nog betere service te bieden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Door Bart Divendal op maandag 5 apr 2021 21 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vriendelijke medewerkers in de showroom en latere telefoongesprekken bij en na de levering werden netjes en naar tevredenheid beantwoord

Aanvulling ontvangen 6 april 2021: Wij hebben een complete badkamer en toilet gekocht en laten installeren wat nu iets meer dan een maand geleden klaar was.
De montage is voorspoedig gegaan van de geplande 4 weken zijn er iets meer dan 3 geworden met nog enkele tegenvallers. De installateur had een goede planning om alles achter elkaar laten verlopen. Helaas lekte er een aansluiting van de kraan in het toilet hetgeen wij 2 weken geleden pas merkte nadat het parket in de woonkamer bol ging staan. Direct na melding is de lekkage wel hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Helen op donderdag 21 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een positieve ervaring met de verkoop van onze badkamer bij Grando Utrecht (Risza). Hij dacht goed mee, heeft ons later in het proces nog regelmatig te woord gestaan en heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Ook de levering was prima, ze leveren alles netjes binnen behalve de tegels, welke je zelf naar boven dient te tillen. Waar wij verbeterpunten zien is met name de communicatie van de onderaannemers die de badkamer plaatsen. Het bouwbedrijf heeft weer eigen zzp'ers in dienst, die weer een zzp'er tegelaar inhuren etc. etc. Daardoor weinig op elkaar afgestemd, het tegelwerk was slordig gedaan en moest deels op opnieuw, waardoor de monteurs weer vertraagd waren en hebben lopen haasten waardoor er lekkages ontstonden. We hebben al met al veel gedoe gehad, wat met heldere communicatie onderling echt voorkomen had kunnen worden. Wel is alles uiteindelijk netjes hersteld, heeft Risza het correct afgehandeld en zijn we al met al, super blij met de badkamer.
FOTO VAN HELEN
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Ramon Harmes op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Emmen
klant vriendelijk, levering op tijd, maar wel een duur adres
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk maar met verbeterpunten”
Door Roest op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Verkoper is vriendelijk en gaf goed advies. De make up spiegel die volgens de berekening zou moeten passen past niet en wordt niet teruggenomen. De spiegel van het toilet bleek beschadigd, terwijl wij deze niet uit de verpakking (bubbeltjesplastic) hebben gehad. Hiervoor is ook nog geen oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar verpakkingsmateriaal kon beter”
Door H.J. Staal op zaterdag 28 nov 2020 20 | vestiging Heerenveen
Goed geholpen in de showroom. Wel zelf alle wensen duidelijk aanmoeten geven om te zorgen dat het onze keuken zou worden. Plaatsing niet door eigen personeel geplaatst maar door een extern bedrijf. Goed bedrijf met keurig personeel. Groot nadeel was dat wij (73 jaar oud) zelf al het verpakkingsmateriaal zelf naar het groot vuil moesten brengen. Het was vier keer rijden met een auto vol!! Als wij dit bij de koop hadden geweten dan hadden wij hierover afspraken gemaakt of de keuken elders gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Yvonne en Frits op vrijdag 6 nov 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe badkamer. Duurde lang voordat de monteurs kwamen, maar alles is heel netjes geworden. Vriendelijke monteurs. Niet alles liep volgens het boekje, maar we zijn verder heel erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog niet compleet maar goed gevoel”
Door Andy Rijskamp op vrijdag 23 okt 2020 20 | vestiging Groningen
Een prachtige keuken gekocht met goede hulp van de verkoper. Goed meedenken en in het belang van de klant. In april eerste bevestiging en in juni order nogmaals, eind augustus begonnen met plaatsen maar helaas niet compleet geleverd en laden zonder grepen. Dit is 8 oktober hersteld. Heden 23 oktober is keuken nog steeds niet af en de winkelmanager zit er nu gelukkig scherper in. Vandaag 27 oktober keuken volledig maar met een verkeerde kleur plint. Ondanks dat er nogmaals iets foutief geleverd is heb ik het gevoel dat we straks de keuken hebben waar we voor kwamen. Verbeterpunten worden door Grando opgepakt, ik hoop dat ze deze vasthouden.
FOTO VAN ANDY RIJSKAMP
Keuken met apparatenwand
REACTIE VAN ANDY RIJSKAMP
Langzaam maar zeker komen we bij een prachtig eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie niet altijd even goed”
Door M&H op dinsdag 13 okt 2020 20 | vestiging Zwolle
De badkamer is prachtig geworden, goede materialen voor een goede prijs. De mannen van de badkamerbrigade hebben alles heel vakkundig en netjes geïnstalleerd. Jammer is wel dat de communicatie niet altijd even goed is. De badkamerbrigade is telefonisch niet bereikbaar en de mail wordt niet altijd beantwoord. Bij grando, hadden wij het idee dat er veel smoesjes werden gebruikt om eea goed te praten. Tip: zorg dat je alles, tot in detail, op papier krijgt!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Kees Nederhoff op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Keuken gekocht (verkoper Corine) super, badkamer gekocht (verkoper Bas) super nadat Bas ziek werd liep het een beetje in het honderd. Dat was niet nodig geweest.

Aanvulling ontvangen 7 september 2020: Op een haar na is alles klaar, de schilder moet nog wat afronden.

Eerdere ervaring van 24 februari 2018: Een keuken in een U opstelling prachtig uitgevoerd. Ervaring verkoop super, montage en afwerking zeer goed. Boven verwachting een prachtig eindresultaat. Nu de badkamer, natuurlijk ook bij Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Betaalbare keuken”
Door R Akkerman op woensdag 5 aug 2020 20 | vestiging Bergambacht
Door Fred Kreukniet Grando Keukens & Bad Bergambacht goed geholpen ,er is een mooie betaalbare keuken geplaatst,wel een slechte ervaring met het installatie bedrijf,er is een scheve koof geinstalleerd,er zijn foto's van gemaakt met een opleverdocument richting Fred Kreukniet Grando Keukens en bad gestuurd met dit als opmerking er in beschreven ,niets meer van vernomen.Het installatiebedrijf heeft in de rekening de scheve koof als gratis gemonteerd beschreven....Blijkbaar hebben ze geen zin om het op te lossen.Los het zelf maar op klant,heel jammer dit.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwand met combi magnetron”
Door M.C. Jeltema op woensdag 24 jun 2020 20 | vestiging Delft
Gekocht een keuken wand met combi magnatron.
Positief:
- mooie showroom
- veel keuze
- je voeld welkom
- mooi kwaliteit (ondanks hoge prijs)
Negatieve:
- te prijzig voor rechte wand 4 kasten en combi magnatron.
- niet goed naar specifieke wensen geluisterd.
- communicatie is niet naar tevredenheid verlopen.
- Service kan beter
Reactie of foto toevoegen
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door A.C. Pellicaan op maandag 17 feb 2020 20 | vestiging Barendrecht
Bij Grando Barendrecht een badkamer gekocht, tijdens het gesprek aangegeven dat wastafel links en rechts een afleg ruimte zou krijgen zo was ook te zien op de 3D tekening, echter toen wastafel werd geleverd bleek het een wastafel te zijn zonder afleg ruimtes, deze bleek in onze maatvoering ook helemaal niet te bestaan. Met de verkoper nog geprobeerd om een alternatief te vinden echter was niets naar ons zin bij, dus hebben we maar besloten de geleverde wastafel te houden. We hebben nu dus een wastafel niet niet geheel naar ons zin is, dat is jammer en ik vind dat de verkoper hier wel een steekje heeft laten vallen. Verder geen klachten over Grando Barendrecht zijn vriendelijke mensen die je proberen goed te adviseren. Waar ik zeker heel tevreden over ben is de installatie van de badkamer en toilet door Tegelloog Marco, zelden iemand gezien die zo precies en netjes werkt als hij, echt een super vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels”
Door Luuk van Deel, Ede op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
De service tijdens de bestelling was prima. Alleen hebben 2 vijf pakken met wandtegels teveel geleverd (en dus berekend). Hierover telefonisch contact gehad. Maar ze blijven zwijgen in alle toonaarden.

Jammer, ik zou dat voortaan wel in de overeenkomst laten opnemen dat teveel geleverde dozen met tegels worden teruggenomen en het overeenkomstige bedrag wordt terugstuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H.Mees op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een keuken besteld in eerste instantie een verkoper met veel verstand maar bleek achteraf puur zakelijk en gebrand om ons te laten tekenen, als je getekend hebt ben je verplicht 30 procent te betalen al is de financiering nog niet rond, voor een bedrag van meer dan 20.000 is dat veel geld. Al met al mooie keuken en de mannen die hem hebben geplaatst waaronder Guido de Engelsman meer dan lof, de verkoper bleef slecht functioneren ook richting de mannen die de keuken hebben geplaatst, kreeg het idee dat de verkoper alles uit eigen zak moest betalen.
FOTO VAN H.MEES
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Dhr. P. Klok op woensdag 16 okt 2019 19 | vestiging Purmerend
Onlangs bij Grando een nieuwe keuken gekocht. De drie gesprekken met de verkoper verliepen fijn, niet te opdringerig. Ik had support van twee vrienden, die ervaring hadden met een nieuwe keuken kopen. Gelukkig maar, want na het tekenen van het verkoopcontract was het gedaan met de service. Vooral de communicatie verliep slecht. Ik had het gevoel dat ik zelf overal achter aan moest gaan. Er waren diverse fouten gemaakt. Toen ik deze kenbaar had gemaakt bij Grando, kreeg ik meer het idee dat de verkoper in verdediging ging, dan dat ik me als klant gehoord voelde. En dat terwijl ze juist in hun folder adverteren met: "Uw tevredenheid straalt op ons af. Daarom mag u ons erop afrekenen als u niet 100% tevreden bent. Want wij zijn pas tevreden als u dat bent." Nou, ik heb er alleen maar een zure nasmaak van over gehouden. En mijn vrienden kunnen het beamen, want die hebben juist bij de gesprekken bepaalde onderwerpen uitgebreid aangekaart, die later dus op een of andere manier toch niet goed zijn overgekomen of verwerkt. Heel vreemd. Ik heb wel veel lof voor de vakmannen van Grando. Zij hebben het echte werk gedaan en nog goed ook.
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat maar de route kan beter”
Door sjef leijs op zaterdag 12 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer en nieuwe toiletruimte aangeschaft. Ruime keuze in de showroom en goed geholpen. De levering van de bestelde producten was onvolledig. Dit is wel hersteld maar heeft tot vertraging geleid. Tevreden over de installateurs, maar deze zullen wel erg druk zijn geweest met andere klussen omdat ze zich regelmatig niet aan de afgesproken tijden hielden die ze met ons afgesproken hadden. Het uiteindelijke resultaat ziet er prima uit, maar de weg er naar toe verliep niet vlekkeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima met verbeterpunt”
Door Maaike op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Heerenveen
Keuken gekocht. In eerste instantie prima geholpen. Na het ontvangen van een kapotte kast vervolgens een slechte after sales. Dit is echt een verbeterpunt!
Reactie of foto toevoegen
“Goede voorbereiding is belangrijk”
Door J. Hendrix op dinsdag 27 aug 2019 19 | vestiging Son
Na een dagje badkamershoppen werden we bij Grando eigenlijk als enige winkel goed te woord gestaan. Geen verkoper met die vooral vlug zijn verkoop rond wil hebben, geen "bijna uitverkocht, dus snel beslissen", geen druk, goed gesprek. Goede inhoudelijke uitleg op onze vragen, we kopen immers niet dagelijks een badkamer. Alle ruimte om er thuis nog eens over na te denken. Het is belangrijk goed voorbereid aan te komen, vooral bij een kleinere badkamer. Hoe groot is de afvalemmer en waar zou hij passen? Idem voor de wasmand. Achteraf bleken er wel wat onnauwkeurigheidjes in het ontwerp gelopen te zijn, maar niets wat de aannemer en de tegelzetter prima opgelost hebben. Kijk vooral ook goed wanneer je een kleine badkamer en grote tegels neemt, op tekening ziet het er snel mooi uit, maar zonder geduldige en vakkundige tegelzetter komt het er raar uit te zien. Met de paas/pinksterdagen kregen we nog een nette korting, let op wanneer deze aanbiedingen zijn.

Aanvulling ontvangen 6 oktober 2019: De badkamer is ongeveer drie maanden geleden opgeleverd. Op zich is dit allemaal prima gegaan alleen heeft de aannemer schade veroorzaakt die nog niet opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Mevr de Geus op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Rotterdam
Een keuken. De eerste verkoper die mij geholpen had had ik geen klik mee dat ging niet helemaal goed, daarna een andere gehad en dat ging wel goed, het is ook daarna allemaal goedgekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage uiteindelijk opgelost”
Door Kasper op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen door Bert. Handig dat je met 1 iemand zaken doet. Montage ging niet vlekkeloos maar prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door ac. hochstenbach op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Helmond
We hebben een keuken gekocht die erg mooi geworden is, al vond ik het zeer klantonvriendelijk dat er geëist werd dat het hele aankoopbedrag vooraf werd betaald
Reactie of foto toevoegen
“Positief gevoel”
Door Martien op zondag 10 mrt 2019 19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij grando Zaandam. Wij zijn hier heel goed en vriendelijk geholpen. Met de juiste kennis van zaken, daar kunnen de andere keukenwinkels in Zaandam wat van leren. Wij zijn namelijk 6 winkels af geweest waar wij geregeld nog geen eens zijn aangesproken! Alleen de communicatie na afleveren moet beter, dat is een klein smetje op de aankoop. Maar al met al een goed en positief gevoel bij de aankoop.
FOTO VAN MARTIEN
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Yvonne op zaterdag 6 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Badkamer; levering op tijd; afspraken worden niet altijd nagekomen (wacht nog steeds op creditnota); de installatie door Remijn was fantastisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Ellen op vrijdag 22 jun 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Badkamer, waren een paar problemen met tegels en wastafelmeubel, maar deze zijn snel en netjes opgelost. We zijn tevreden met eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“netjes”
Door Marion op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Purmerend
keuken en badkamer gekocht keuken netjes geplaatst en badkamer netjes betegeld
Zowel bij de keuken als bij de Badkamer door twee verschillende adviseurs te woord gestaan waardoor na tweede gesprek beide duurder uitkwamen dan oorspronkelijk bedrag in geval van kramp budget kan dit vervelend zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door G.v.Wiechen op vrijdag 27 apr 2018 18 | vestiging Uden
Keuken badkamer gekocht, op enkele foutjes goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en levering goed, nazorg matig”
Door H. Klooster op zaterdag 24 mrt 2018 18 | vestiging Wormerveer
Aankoop en levering van badkamer goed geregeld en prima uitgevoerd. Nazorg matig. Wij wachten al 2 maanden op de juiste wc-bril en een nieuw glasplaatje voor het badkamermeubel en hebben zelf tegels moeten halen in Waalwijk, die te kort zijn berekend.
Reactie of foto toevoegen
“Over montage tevreden over verkoop minder”
Door Almer op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht. Over de monteur zijn wij zeer tevreden. Er is tijdens de montage voldoende ruimte om zaken net wat anders in te vullen. Er werd ook veel meegedacht. De badkamer is dan ook prachtig geworden. Over de verkoper zijn wij helaas minder tevreden. Hij komt afspraken niet na en liegt daar vervolgens ook nog eens over. Door zijn toedoen heeft de montage een stuk langer geduurd. Ook tijdens de aankoop werden er beloftes gemaakt die niet konden worden nagekomen (bijv. een stalen douchewand en bepaalde tegels werden ineens duurder bij de afroepafspraak). Aan de aankoop hebben wij een bittere nasmaak overgehouden omdat wij hier veel tijd en ergernis door hebben gekregen. Gelukkig heeft de monteur ervoor gezorgd dat wij in ieder geval met veel tevredenheid gebruik kunnen maken van onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Gertjan Trompetter op dinsdag 9 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Prima keuze in showroom en gesprek met adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door wesseling op dinsdag 2 jan 2018 18 | vestiging Hoorn NH
Goed alleen de info over het leveren van de keuken was summier.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring, na afloop te weinig contact”
Door Aertssen op zaterdag 21 okt 2017 17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Positieve ervaring echter nadat de keuken is gekocht en gemonteerd nog steeds aan het wachten op een aantal nieuwe deurtjes en aan het wachten op een monteur die de krassen in mijn blad kookeiland komt polijsten. Had tevens wel een telefoontje verwacht direct na plaatsen van Grando of alles naar wens is gegaan echter geen enkel contact meer vanuit Hazerswoude.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 17 | vestiging Zaandam
There were quite a few problems with the kitchen I ordered. The design we had agreed upon was not possible and had to be totally redone at the 'final check' meeting, the pricing was inconsistent, for part of the installation the wrong parts had been ordered, and the person I was working with ignored my emails asking for them to fix it. Probably part of this was because he didn't speak English well, but it was not a good experience at all. However, after I posted a review of my experience Grando came back to me and I worked with another person there to fix the problem, which we finally got right after several additional visits by the very nice person doing the installation. For me this was a frustrating process and I got the impression that they're most focused on making the sale than providing good service throughout the whole process (unless of course you post a bad review -- then they will definitely respond). However, I have to give Grando credit for doing what it took to fix everything that didn't go right (including coming to fix, reinstall, or reorder the trash unit 4 times), and I'm now happy with my kitchen. Would it have been better if everything went smoothly? Yes. Did the whole process take more than a year? Yep, that too. My advice would be to make sure you work with someone you trust. Thanks to Nick for working with me to fix everything in the end.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Leon Crommentuijn op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Bij Grando super geholpen met het verder uitdenken van mijn nieuwe keuken. Heel veel goede suggesties en ideeën. Risza was een grote steun en zeer behulpzaam en hij dacht echt mee. Nu staat de keuken eindelijk en alles is zoals we het uitgedacht hadden.
FOTO VAN LEON CROMMENTUIJN
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Jonne op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Lelystad
Vriendelijk geholpen, geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en geadviseerd”
Door Edith van der Meer - de Visser op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Delft
Wij hebben een hoogglans keuken gekocht bij Marc in Delft en wij zijn tevreden omdat hij ons goed geholpen en geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam Geerdink op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Almelo
Rustige adviseur die goed met ons meedacht. Niet opdringerig. Planning wordt nagekomen. Uitvoering ging ook top. Wij zijn erg tevreden.
FOTO VAN FAM GEERDINK
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Maik K. op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Amersfoort
Hele fijne ervaring gehad met Grando. Aantal jaar geleden hebben zij de badkamer en keuken van mijn ouders gedaan. Dit was erg mooi ontworpen en geplaatst, vandaar onze keuze voor Grando. Turcen heeft voor ons, met beperkte ruimte ter beschikking, een enorm mooie badkamer ontworpen met al onze wensen aanwezig. Daarnaast heeft zij dezelfde stijl in onze WC, op de andere verdieping, terug laten komen. Helaas was Grando net gestopt met het plaatsen van de spullen. Grando heeft het ontwerp gemaakt en de levering gedaan. Gelukkig hadden zij wel een goed bedrijf aangeraden wat het kon plaatsen.
FOTO VAN MAIK K.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Piet Kuijten op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Geholpen door Dave There. Levering heel vlot en afwerking super. Montage door Spijkers Montage was goed geregeld en uitgevoerd.
FOTO VAN PIET KUIJTEN
+ Toon extra foto van Piet Kuijten
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Maurits de Beer op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Toen we ons huis aangekocht hadden bleek dat er een grando keuken in zat. Dit feit bleek een enorm geluk te zijn voor ons. Bij de renovatie (nieuw blad en panelen) heeft Dave ons uitstekend geholpen. Dave is betrokken, denkt mee en schakelt snel. De service is persoonlijk en proactief. Grando, met Dave als voorman ontzorgt, heeft oog voor detail, communiceert en gaat voor kwaliteit. Ook het installatie bedrijf (spijkers) denkt mee, werkt netjes en heeft tevens oog voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Louis op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht, super goed, correct geholpen bij de aankoop, verkoper denkt goed mee met de klant. Monteurs zijn 1e klas vakmensen met veel kennis van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H. Dekker op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Assen
We hadden zelf al een effectieve indeling voor ogen voor het toch niet al te grote oppervlak van de badkamer. Dit kon worden gerealiseerd inclusief niet te groot bad en ruime inloopdouche. Daardoor geeft de badkamer een ruimtelijk gevoel. Daarbij 2 uitstekende monteurs die alles vakkundig hebben geïnstalleerd.
FOTO VAN H. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens planning en naar wens verlopen”
Door M. Drenth op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Emmen
Goed contact en denken mee met het uitzoeken van materialen en de beste indeling. Bij ons betreft het een complete nieuwe badkamer incl demonteren huidige badkamer. De installateur ook via Grando die alles volgens planning en wens heeft opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan prima”
Door Christa op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Son
Hele fijne keukenzaak: deskundig personeel wat goed advies geeft. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ook de aftersales is meer dan prima. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Corine op maandag 8 apr 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Grando en zijn enorm tevreden en superblij met onze nieuwe keuken. Er is goed meegedacht en we zijn goed geïnformeerd. Een aanrader!
FOTO VAN CORINE
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door A. van Nek op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Hilversum
Grando Keukens Hilversum heeft de hele verbouwing (slopen van de oude keuken inclusief de tegels, stucen, schilderen, tot het plaatsen van de keuken) in twee weken en een dag afgerond. Doordat Grando ook het slopen, stucen en schilderen had overgenomen is deze verbouwing aanzienlijk makkelijker voor mij geworden. De heer Hulshof heeft mijn wensen in de showroom goed begrepen en daarom kon ik na een aantal afspraken al een besluit nemen over de inrichting van de keuken. Zijn team met vakmensen heeft op tijd de keuken geplaatst. De receptie was altijd op de hoogte van alle werkzaamheden en daardoor waren de 'lijntjes kort'. En het resultaat is fantastisch. Mijn dank is groot en ik kan Grando iedereen aanraden want ze nemen een hoop zorgen uit handen en het zijn vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Patrick Gerritsen op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik ben heel goed geholpen in de winkel door Jimmy. De levering was volledig volgens afspraak en er is door de werkmannen keurig werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning”
Door Marianne op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning. Sietske de Visser heeft ons meer dan uitstekend hierin begeleid. Ze luisterde goed naar onze ideeën, sloot hier prima op aan, was vindingrijk en flexibel niet pusherig en kwam afspraken na. De levering en montage van de keuken is eveneens prima verlopen. Een groot bedrijf waarin de lijntjes toch kort zijn.
FOTO VAN MARIANNE
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Smit op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Apparatuur in de keuken vervangen. Keuken was niet geleverd door Grando, maar dat bleek geen enkel probleem te zijn. Er moesten ook nog wat bouwtechnische aanpassingen gedaan worden om de keukenapparatuur naar behoren te laten functioneren. De planning, aanpassingen, levering en plaatsing gingen naar tevredenheid en de communicatie was zeer prettig. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Maartje Bak op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Purmerend
Ontzettend goed meegedacht bij lastige indeling. Super opgelost! Prachtige keuken voor een mooie prijs. Heel vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Ik kan iedereen Grando aanbevelen!
FOTO VAN MAARTJE BAK
+ Toon extra foto van Maartje Bak
Reactie of foto toevoegen
“Een prima positieve ervaring”
Door G. Oosten op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Groningen
Meteen bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Er werd uitgebreid de tijd genomen ons te woord te staan, onze wensen door te nemen en een ontwerp van onze droomkeuken te maken. Het ontwerp was zo goed dat we meteen volmondig "ja" hebben gezegd. Ruim zes weken later stond de keuken gebruiksklaar in ons huis. Een prima positieve ervaring, dit bezoek aan Grando keukens Groningen.
FOTO VAN G. OOSTEN
Reactie of foto toevoegen
“Een prima resultaat”
Door Mark Minderhoud op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Super tevreden met onze nieuwe keuken. Goed geholpen met uiteindelijk een prima resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige advies”
Door Chantal en Jeroen Arends op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Zwolle
Wij zijn bij meerdere keukenzaken geweest om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. De keuze viel al snel op Grando Zwolle vanwege de persoonlijke klik en prettige benadering. Wij zijn heel goed geadviseerd in het maken van keuzes bij de aankoop van onze nieuwe keuken. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. De adviseur nam uitgebreid de tijd voor ons en wij hebben nooit het gevoel gekregen dat er alleen maar verkocht moest worden. Uiteindelijk zijn wij ontzettend blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Ben zeer tevreden”
Door Marian op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Zwolle
Badkamer en toilet gekocht. Heel professioneel en vriendelijk geholpen. Probleem werd direct opgelost. Installatie vakkundig gedaan. Ben zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een top ervaring”
Door Selena op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Emmen
Super begeleiding van Jeroen vanaf de start. Meerdere keren samen gezeten om onze droom badkamer te realiseren. Uiteindelijk hebben we voor Grando gekozen voor de materialen en ontwerp. Ook de aannemers via Grando waren erg goed. Efficiënt, communicatief en professioneel. Al met al een top ervaring. We zijn ook erg blij met onze nieuwe badkamer.
FOTO VAN SELENA
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Christ van loon op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Zevenbergen
Hierbij petje af voor adviseur. Frank van Gurp die man zit daar op de juiste plaats van bestellen tot levering en plaatsen, correct afgewerkt. Dankjewel Grando Zevenbergen
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten van onze nieuwe keuken”
Door Martien en Jolanda Vervoort op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Son
Van begin tot eind goed en klantvriendelijk geholpen. Onze adviseur Gino had goede ideeën en tips. Ook de bezorging en plaatsing was super. Vriendelijke mensen en topkwaliteit. We genieten elke dag heerlijk van onze nieuwe keuken
FOTO VAN MARTIEN EN JOLANDA VERVOORT
+ Toon extra foto van Martien en Jolanda Vervoort
+ Toon extra foto van Martien en Jolanda Vervoort
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Maxima Martinez Orta Hoogeveen op maandag 25 mrt 2024 24 | vestiging Hilversum
We hebben een keuken gekocht na een bezoek aan verschillende keukenwinkels, maar we waren niet tevreden met de service, het advies of de kwaliteit van de producten totdat we Grando in Hilversum bezochten. Marja heeft ons professioneel bijgestaan, door het hele proces begeleid en zeer goed advies gegeven. Grando reageerde zeer adequaat. Hoewel de installatie langer duurde dan verwacht en nog niet helemaal is afgerond, is het belangrijkste dat we nu een fantastische keuken hebben en enorm blij zijn met hoe alles is verlopen.
FOTO VAN MAXIMA MARTINEZ ORTA HOOGEVEEN
+ Toon extra foto van Maxima Martinez Orta Hoogeveen
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend content met Grando”
Door Jan en Jose Proper op zondag 24 mrt 2024 24 | vestiging Amersfoort
Met een offerte in de hand van de keukenleverancier die werd geadviseerd door de bouwer van ons huis, toch een afspraak gemaakt bij Grando Keukens in Amersfoort. Reden om naar Grando Keukens te gaan was onze keuze voor Siemens apparatuur. De eerste keukenleverancier kon dit merk ook leveren maar dit betekende dat de enorme korting zou komen te vervallen. Advies van hun was om voor AEG apparatuur te kiezen. Afspraak bij Grando kon snel worden ingepland. Met de offerte en tekening van de concurrent was het een peulenschil om een offerte op te stellen. Zelfde materialen, keukenblad en natuurlijk Siemens apparatuur werden we geconfronteerd offerteprijs die fors lager lag dan de offerte van de concurrent. De contacten met Grando Keukens waren vriendelijk. Bij vragen werd er gelijk geschakeld. Installatie van de keuken door een professional. We zijn ontzettend content met de adviezen en verdere afwikkeling, en plaatsing van onze keuken. Toppertjes, aanrader om bij Grando Keukens in Amersfoort je keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie en zeer goede keuken”
Door K. Toet op zaterdag 23 mrt 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken bij Grando Den Helder gekocht daar ik in het verleden al goede ervaringen had met dit bedrijf. Verkoper zeer vriendelijk, vakkundig en hulpvaardig door het hele proces heen. Afspraken over levering en plaatsing duidelijk, en tussentijds veel contact gehad met de verkoper wat ik zeer op prijs stelde. Na levering van de keuken is de monteur direct aan de slag gegaan. De monteur was zeer vakkundig en vriendelijk wat mij veel vertrouwen over de afloop gaf. Het resultaat is dan ook een perfecte mooie en kwalitatief zeer goede keuken waar ik met plezier naar kan kijken. Grando Den Helder bedankt voor de inzet en hulp bij deze aankoop en ik zal dit zeker bij anderen bekendmaken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect uitgevoerde aanpassing”
Door J lamers op dinsdag 19 mrt 2024 24 | vestiging Uden
Ging om aanpassing bestaande keuken waarin prima werd meegedacht met onze wensen. Perfect uitgevoerd en keurig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met Grando”
Door Marc op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Heerhugowaard
Deze zaak wordt gerund door een heel aardig gezin. Vader heeft ons erg goed te woord gestaan en goed mee gedacht met onze wensen. Na nog een paar opties te veranderen is de keuken na 6 wkn al geplaatst zonder problemen. De stukadoor is geregeld door Grando en is alles geweldig afgewerkt. Onze "oude" apparaten hebben wij hergebruikt op de vaatwasser na. Dit is ook allemaal keurig geregeld door de monteurs. Kan alleen maar zeggen dat wij heel blij zijn dat wij met Grando in zee zijn gegaan!
FOTO VAN MARC
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door J. Muns op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Naaldwijk
Keukenrenovatie laten doen, prima geadviseerd en perfect uitgevoerd. Een aanrader voor iedereen.
FOTO VAN J. MUNS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Theo Boumans op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
Aanrechtblad, achterwand, oven en kookplaat. Zeer goed afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie en service”
Door Van holten op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Gedegen advies vanaf het begin om keuzes te maken tot het einde bij de installatie hoe de materialen optimaal te plaatsen. Goede communicatie en service.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is soepel verlopen”
Door Mart van Megen op zaterdag 16 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Heel blij met alle hulp, meedenken en flexibiliteit bij het plannen van de keuken. Montage van de keuken ook soepel gegaan, geen problemen gehad. Héél erg blij met het resultaat!
FOTO VAN MART VAN MEGEN
+ Toon extra foto van Mart van Megen
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken via Grando Hoofddorp”
Door Andre & Helen Blok op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Hoofddorp
Op zondag 29 mei 2022 hebben wij bij Grando Hoofddorp onze keuken gekocht i.v.m. met aankomende renovatie van ons nieuwe huis. We kwamen eigenlijk alleen wat inspiratie opdoen voor een keuken maar kregen zo'n prachtig ontwerp en totaalplaatje geleverd van Vijay dat we maar een ding konden doen en dat was hier onze keuken bestellen. Er werd goed naar onze ideeën geluisterd en tijd uitgetrokken om onze wensen te verwezenlijken en dat alles onder de goede zorgen van gastvrouw Jolanda. Hierna nog regelmatig contact gehad m.b.t. tot kleine aanpassingen maar ook dit was geen probleem. Mooie complete showroom met fijne medewerkers! Het duurde even maar wij zijn enorm blij met onze prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het resultaat”
Door Karin Hesseling op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We kwamen ter oriëntatie maar gingen net een tekening de deur uit. Super fijn geholpen en meegedacht door Cas. Goeie service en alles op tijd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak door Marien. We zijn super blij met het resultaat. Kortom zeer tevreden over Grando!
FOTO VAN KARIN HESSELING
+ Toon extra foto van Karin Hesseling
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne ervaring”
Door Stephan A. op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wat een fijne ervaring hebben wij gehad met Grando keukens Hazerswoude-Dorp. Van het begin bij het uitzoeken van de vloer en vragen naar alle opties en mogelijkheden, werd er met ons mee gedacht en voelde wij ons gehoord met de wensen die wij hadden. Tot aan het leveren van de pvc en het voorwerk die zij ook aanbieden betreft vloerverwarming (gluven dicht maken) was een last die van onze schouders af viel doordat zij dit op zich namen. Al met al een hele goede ervaring met Grando keukens Hazerswoude-Dorp, en wat zijn wij blij met het eindresultaat tot aan het monteren van de plinten toe. Wij raden Grando keukens Hazerswoude-Dorp ten zeerste aan. Geen zorgen hebben over onze vloer en dat het achteraf allemaal naar wens is verlopen is een fijne uitgangspunt na een lange verbouwing periode achter de rug te hebben. Op naar veel woon plezier met onze mooie nieuwe pvc vloer van Grando keukens Hazerswoude-Dorp.
FOTO VAN STEPHAN A.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (96 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (132 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (101 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (155 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (122 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (24 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (84 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (76 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (257 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (290 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (101 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.