Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 278 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
29 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Sani-Dump
   
(Elst GLD Gelderland) score 9,2 uit 665 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2192 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 537 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 61 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Doetinchem Gelderland) score 9,1 uit 3167 ervaringen
• St. Pieter
   
(Eindhoven Noord-Brabant) score 9,6 uit 302 ervaringen
• Boer Staphorst
   
(Staphorst Overijssel) score 9,5 uit 506 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 278 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren137 ervaringen
4 sterren45 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster41 ervaringen

Per vestiging:
“Uitstekend”
Door Sumant Debipersad - Chotoe op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Duiven
De ervaring van mij en mijn man bij Sanidirect Duiven was uitstekend! De reden hiervan is omdat ik belde voor informatie en om aan te geven dat ik in verwachting ben en wij dus eigenlijk alles z.s.m. geregeld wilde hebben thuis. Wij konden al gauw langskomen voor een afspraak en één week later was alles geregeld! Nu is ons toiletruimte bijna af en het ziet er al geweldig uit! Los daarvan kregen we ook top advies wat ons écht heeft geholpen.
FOTO VAN SUMANT DEBIPERSAD - CHOTOE
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Marco Rondhuis op dinsdag 6 feb 2024 24 | vestiging Duiven
We hebben voor een verbouwing een kompleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief (deels) tegels. Het personeel was erg behulpzaam, dacht met ons mee over de mogelijkheden en hield ook goed rekening met ons budget. Kortom een top ervaring en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een complete badkamer”
Door henkjan freriks op zondag 5 nov 2023 23 | vestiging Duiven
Gekregen wat we besteld hadden. Service bij aanpassingen en veranderingen die bij verbouwing nu eenmaal voor kunnen komen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Myron van Duyne op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Duiven
Enorm behulpzame mensen in duiven. Komen met goede suggesties, helpen je ook binnen budget te blijven en denken na over goede alternatieve. Aanrader. Volgende badkamer zal ook weer via hun zijn, of nieuwe toilet. We zijn er echt enorm blij mee. Bedankt toppers.
FOTO VAN MYRON VAN DUYNE
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Door Mieke op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Radiator”
Door Jacqueline op woensdag 3 jun 2020 20 | vestiging Duiven
Hartelijke ontvangst, gedegen informatie en vlotte service bij het uitzoeken van een design radiator voor mijn nieuwe badkamer. Deze werd binnen 1 week geleverd. Sanidirect is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door El op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Duiven
Nadat we vorig jaar onze complete badkamer hebben gekocht hebben we nu een nieuwe toilet en een nieuw fonteintje gekocht. De spullen zijn zeer zorgvuldig ingepakt. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit. De kwaliteit van de spullen is ook perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Jack Thijssen op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Een badkamer gekocht. Prima geholpen bij het maken van keuzes. Verkoper nam, voor de datum van installatie, contact op met installateur en gaf aan dat als er iets was ik contact met hem kon opnemen. Het voelde zeer vertrouwd. Levering van de artikelen ging erg netjes. Tijdens installatie bleek 1 pak tegels gebroken en 1 spotje niet te werken. Installateur regelde via Sanidirect vervanging. Zelf hoefde ik geen actie te ondernemen. Ik heb nu een prachtige badkamer waar ik erg blij mee ben.
FOTO VAN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Goed contact en super service”
Door Kim de Jong op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Complete sanitair gekocht, 2 badkamers en toiletruimte. Super service! Toch een ander toilet, was al binnen maar kon toch geruild worden. Extra tegels nodig met spoed, 2 dagen later geleverd. Contact met de winkel en via mail ook perfect. In alle opzichten zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw paneel”
Door J.Ebbink op vrijdag 27 aug 2021 21 | vestiging Duiven
Nieuwe druk paneel Grohe spoelbediening besteld via de winkel. Het personeel dacht mee voor de oplossing en 2 dagen later al thuis bezorgd.Vriendelijk personeel en werd netjes ontvangen met het probleem.Top!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Marga op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Onze ervaring is goed we kregen alles op tijd en toen onze spiegel niet goed bleek te zijn krijgen we volgende week een nieuwe. We hebben nog een extra wc bestelt en die zou in Apeldoorn komen maar door een foutje was deze toch in Duiven terecht gekomen. Met een presentje voor de verkeerde levering hebben we de wc toch in Duiven kunnen ophalen
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ilse Verburgh op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Snel van begrip, snelle service en snelle levering: wat wil je nog meer?!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gegaan”
Door Fam Willemze op zaterdag 28 mrt 2020 20 | vestiging Duiven
Wij hebben bij Sanidirect Duiven een badkamer gekocht. Deze is op zeer vakkundige wijze gepland en geinstalleerd. Bram heeft ons zeer goed en vakknudig geholpen, een dikke 10! Je hebt een vast contactpersoon tijdens de verbouwing, en er wordt op toe gezien dat het allemaal goed gaat dmv controles. Zeker aan te bevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan Oliekan op maandag 29 jan 2024 24 | vestiging Tilburg
Sanitair badkamer en WC gekocht, eerlijk advies, scherpste prijs, top kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R. op donderdag 21 mrt 2024 24 | vestiging Cruquius
Wij zijn goed geholpen bij onze afspraak. Vooraf hadden wij door het eerder zoeken naar de goede badkamer een paar artikelen in de winkel gezien die goed zouden passen. Bij het intekenen werden daar nog goede aanvullende tips gegeven en mee gezocht bij de punten waar wij nog geen besluit over hadden genomen. Tijdens het opstellen van de artikelen lijst bleek achteraf iets gemist te zijn, dit werd gelukkig zijn opgelost en alles was daardoor nog steeds binnen voor de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de geleverde spullen”
Door Marit op woensdag 11 okt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Badkamer gekocht, tevreden over het meedenken in mogelijkheden en zo snel mogelijke levering.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Houben op zondag 21 jan 2024 24 | vestiging Weert
Zeer kundig in advies heeft goed met ons samen gedacht over opstelling en kleur tegels en sanitair. Wij hebben gekocht 2 wc met aqua cleaning tegels voor 2 x wc en gehele badkamer wastafel spiegel inbouw stortdouche set en inbouwkast wastafel spotjes en drain voor douche.
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Erik Vrieling op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Na meerdere winkels van de concurrent te hebben bekeken, hadden we nu gelijk een klik. Verkoper snapte wat we wilden qua stijl. Gelijk bij het eerste gesprek was alles gewoon helder en duidelijk. Alles in 1 keer goed op papier uitgezocht. Mooie 3D tekening. Gewoon zoals je mag verwachten als je een hoop geld gaat uitgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Complete aankoop”
Door Fam. Postma op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een complete badkamer en toilet aangeschaft en zijn bij de aanschaf hiervan prima geholpen, alle tijd werd er voor ons genomen en er werd goed mee gedacht en tips gegeven.
FOTO VAN FAM. POSTMA
Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door van der Loo op dinsdag 21 feb 2023 23 | vestiging Tilburg
Volledige badkamer gekocht. Zeer behulpzaam en goede uitleg.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Patrick van Troost op vrijdag 3 feb 2023 23 | vestiging Middelburg
Na een zeer informatie gesprek een keuze gemaakt. Alles in huis en ruime keuze, Vriendelijk de tijd gekregen om over na te denken en uiteindelijk via mail een offerte ontvangen en kunnen bevestigen. Fijne afhandeling met juiste documentatie. Aflevering volgens afspraak zonder op of aanmerkingen netjes op tijd en volledig geleverd. Na onze badkamer nu ook de beneden toilet geregeld en beidde keren niets dan lof. Dit word een vast adresje voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe toilet”
Door Patrick op woensdag 23 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een toilet gekocht bij Sanidirect. Hier zijn wij goed geholpen om een keuze te maken met de kleuren tegels. Geen opdringerige verkoper, wij hebben een budget genoemd waar we nog keurig onder zaten. De tegels ed zijn super mooi. En zeer goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Ontvangen”
Door Ricardo Hagen op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Almere
Bij de vestiging Almere-Buiten enorm goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. De bezorging was op tijd en belde netjes van te voren. Producten (2 toiletten en douchewand en deur) ontvangen in goede staat voor een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Ging wel heel veel mis”
Door Martijn op dinsdag 14 mei 2019 19 | vestiging Son
Er klopte een en ander niet. De offerte klopte niet. Zag er ook wat knullig uit met handgeschreven prijzen. Recentelijk werd mij verteld dat dit ligt aan het computersysteem i.c.m. de fluctuerende prijzen. Prijzen van 2018 waren tegen de afspraak in aangepast naar de prijzen van 2019. Aanbieding wastafelkast was niet overgenomen. Werd ook niet meer aangepast. Volgens Sanidirect een communicatiefout. Zou kunnen. Telfout gemaakt in hoeveelheid tegels. Veel te veel vloertegels (200%) en te weinig muurtegels van 2 kleuren. Dat heb ik snel zelf opgelost. Zelf ophalen in Waalwijk en Numansdorp. Achteraf hoor ik dat hier 20% korting op is berekend. Dat is dan wel weer netjes. Levering van de spullen was goed. Helemaal volgens afspraak. Beveel ik Sanidirect aan? De prijzen zijn laag volgens mij. Wat ik zo zie aan spullen is de kwaliteit goed. (Ik moet wel zeggen dat de bouw nog bezig is. Ik heb nog niet gedouched ;-)) Maar maak goeie afspraken en leg alles goed vast. Maak ook duidelijke foto's als je een speciale aanbieding hebt. Vandaag werd ik gebeld door Sanidirect. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Excuses. Er ging wel heel veel mis. Als genoegdoening een waardebon om in de winkel te besteden. Leuk gebaar.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Sam op woensdag 9 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een complete badkamer gekocht incl tegels. Dit was in december 2021. Door wat veranderingen in ons bouwplan ivm de energieprijzen, hadden we de radiator en de spiegel niet meer nodig. Echter hadden we deze al wel besteld. Levering is volgens plan gegaan. Maar nu hebben we dus spullen over. Ook tegels. Het retourbeleid is waardeloos. We hebben geen maatwerk gekocht, de spullen zijn niet uit het assortiment, zitten in een onbeschadigde originele verpakking en toch mag het niet terug. Verder wilde onze tegelzetter eigenlijk niet met de 'Sanizooi' tegelen en hij heeft ook laten zien waarom. Sommige tegels zijn helemaal niet haaks, iets wat voor een strakke badkamer met gerectificeerde tegels wel een must is. Daarnaast waren er een aantal bol, niet vlak, zeg maar. Er was een pak tegels kapot, deze werd direct netjes vervangen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou van alles moet vinden. Mochten we ooit een nieuwe badkamer nodig hebben, dan gaan we zeker niet terug. Nog een tip, mocht je er wel een badkamer kopen; het aantal m2 tegels wordt middels een computersysteem uitgerekend. In de offerte/factuur/aankoopbevestiging staat wél duidelijk dat de tegelzetter het even na moet meten. Laat dat ook zeker doen. Wij hadden van de ene tegel veel te veel en de andere tegel tekort. Ze hebben niks op voorraad, dus je haalt ook niet even snel wat bij. Moet eerst besteld worden, levertijd, blabla. Dus als je niet wilt, dat de tegelzetter stagneert, laat hem (of haar) checken!! Verder krijgen we een parel van een badkamer, denk ik.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde keuze”
Door Hans op vrijdag 26 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Afgelopen zaterdag een toiletpot gekocht met blinde bevestiging, volgens verkoper een makkie om hem op te hangen. Uren aan het martelen geweest ook met een installateur erbij maar niet strak aan de muur te krijgen ook niet waterdicht. Terug naar de winkel en gevraagd om te ruilen voor een ander bevestigingssysteem. Was absoluut niet mogelijk de toiletpot was al uit de doos geweest. Wordt uitgemaakt voor prutser. Verkoper wilde meedenken maar de bedrijfsleider hield dit tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Door Paul op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend laminaat”
Door Sander op zondag 27 okt 2019 19 | vestiging Cruquius
Bij ons laat na 8 maanden ook de lamineerlaag los van het badkamermeubel. Aan de zijkanten en bij alle handgrepen van de 4 laden. Grote bobbels onder het hout, hout is niet waterbestendig en de lamineerlaag laat op de randen vocht door waardoor vochtophoping in het hout op heel veel plekken. ik heb nieuwe badkamer met normale gereguleerde vochthuishouding. Ik ga vandaag het traject in met Sanidirect. Consumentenrecht is vrij sterk. Kan jij mij op de hoogte houden van jouw bevindingen? Wellicht hebben ze een hele foute lijn meubels op de markt gebracht met verkeerde houtsoort. Ze worden in Polen gemaakt de badkamersmeubels van Sanidirect.
REACTIE VAN SANDER
Loslatende lamellen zijkant.
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een complete badkamer”
Door W. van der Poel op vrijdag 3 nov 2023 23 | vestiging Heerlen
Behulpzaam en meedenkend vriendelijk personeel. Goed aanbod van badkamers.
Reactie of foto toevoegen
“Toiletset”
Door Fam. Minderhoud op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Middelburg
In de winkel vriendelijk ontvangen,was er al eerder geweest om ideen op te doen.Nu kocht en wij er 2 toiletsets voor een mooie prijs. Ook de technische vragen werden goed beantwoord.Levering en betaling op afroep dit is heel fijn ,want dan heb je ook gelijk je spullen.We keken ook nog voor tegels ,maar daar hebben we nog niet over besloten.
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
Door P. Bok op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
In maart bestelling geplaatst, 1 september leveren. Eind juli gebeld, nee hoor, uw bestelling staat op afroep, foutje bij het bestellen. Kan alles dan geleverd worden? Nee uw meubel komt pas 1 oktober. Dus installateur kan een keer extra komen, met alle kosten vandien en we zitten bijna een maand met een halve badkamer. Tja, da's uw probleem. 1 september, levering van de spullen, maar geen radiator, die zijn we vergeten. Die komt volgende week. 1 oktober, eindelijk het meubel. Zeer onbeschofte chauffeur, spullen naar boven brengen, zoals geadverteerd is er niet bij, een grote mond wel. Zeer slechte service. Kortom: Gemaakte fouten, jouw probleem, doen we niets mee. Kost onze fout jouw geld, jouw probleem, doen we niets mee! Zit je door onze fout een halve maand met een afgebouwde badkamer? Jouw probleem , doen we niets mee. Klagen? Een grote mond kan je krijgen! Hoe we klachten oplossen, gewoon niets meer van ons laten horen. Dit bedrijf diet niets voor je nadat je eenmaal je handtekening hebt gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Boy Hauser op zondag 10 dec 2023 23 | vestiging Weert
Er loopt een goed team rond dat je deskundig helpt met jouw wensen, ze denken met jou mee en geven goed advies, de prijs/kwaliteit verhouding is prima, en het team dat de verbouwing voor hun doet is zeer precies in hun werk. Al met al zijn wij zeer tevreden met de verbouwing van onze badkamer.
FOTO VAN BOY HAUSER
+ Toon extra foto van Boy Hauser
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Susanne op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg goed geholpen door alle medewerkers. Ze denken met je mee en zijn eerlijk. Hebben goede adviezen gegeven en zijn laagdrempelig benaderbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamer spullen”
Door P.J. Boogaard op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben nieuwe badkamer gekocht en we werden erg goed geholpen door Stefan. Daarna hebben we toiletruimte spullen gekocht en ook daarbij erg goed geholpen. Ook de levering van spullen werd op ons verzoek aangepast. verbeterpunt in onze optiek is de levering van alle spullen in één keer te doen, in plaats van één chauffeur 's morgens om 8.00 uur met de toiletruimtespullen en rond 12.00 uur de tweede chauffeur met alle badkamerspullen.
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Richard van de Pol op maandag 24 aug 2020 20 | vestiging Ede
Voor een opknapbeurt van onze toiletten waren we opzoek naar 2 WC potten. Danique van Lith stond ons eerst te woord per telefoon en later ook in de winkel. Super geholpen en we hadden echt het gevoel dat er werd meegedacht.

Aanvulling ontvangen 25 augustus 2020: Aankoop is al geleverd en gemonteerd. Beide processen zijn prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de badkamer en het toilet”
Door Ron op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Vorig jaar hebben wij onze badkamer compleet laten vernieuwen door Sanidirect. De aannemer, welke geregeld was door Sanidirect, heeft met de nieuwe spullen ons verrast met er een droombadkamer voor terug te geven. Alles netjes, alles naar wens en volledig tevreden. Nu is ons toilet aan de beurt. Om even snel de winkel in te lopen en een keuze te maken tussen bijvoorbeeld de nieuwe tegels is het beter om een afspraak te maken. Maar wij werden zo fijn en netjes tussen de bedrijven door geholpen en geadviseerd dat wij eerlijk moeten zeggen dat je hier bij Sanidirect echt als klant behandeld wordt. Ze hebben de tijd voor ons genomen, terwijl die er eigenlijk niet was. En dat ging niet ten koste van de aanwezige klanten die al in gesprek zaten om hun nieuwe droom te verwezenlijken. Mocht er door ons nog iets nodig zijn om te vernieuwen of te verbouwen, dan komen wij hier zeker graag terug. Bedankt voor jullie interesse en inzet. Top team zijn jullie.
FOTO VAN RON
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de spullen”
Door P.Dielemans op woensdag 31 jan 2024 24 | vestiging Breda
Goed geadviseerd en meegedacht badkamer, toilet en tegels!!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamerinrichting”
Door Jeroen op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Tilburg
Complete badkamerinrichting gekocht bij Sanidirect. Alle mogelijk- en onmogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. Alles netjes op de afgesproken datum geleverd. Achteraf extra tegels nodig ivm verplaatsen van een muur. Deze hebben we ook snel af kunnen halen bij het afhaalmagazijn.
FOTO VAN JEROEN
Reactie of foto toevoegen
“Glazen douchewand”
Door Riny manders op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Son
Glazen douchwand goede uitleg zonder dwang helpt mee denken netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door C.Pakbier op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer ruime keus, vakkundig personeel, weet waar ze het over hebben.enkel maar de maten doorgeven en hun berekenen de hoeveelheid in ons voordeel i.v.m. snijverlies. goede raad gehad over het toilet waar we super blij mee zijn, nu bezig met de badkamer die zeker net zo mooi gaat worden.prijs/kwaliteitverhouding een dikke 10

Aanvulling ontvangen 16 september 2020: Wij hebben een complete badkamer en toilet gekocht, toilet is afgelopen januari al geplaatst, bestaande uit wand en vloertegels, toilet met inbouwreservoir en wastafel met onderkast, super blij mee. De badkamer word op dit moment verbouwd, daarvoor hebben wij dezelfde tegels als toiletruimte, toilet met inbouwreservoir (Ben) toilet met zitting, spiegel met verlichting, wastafel met onderkast, dubbele kraan, een design radiator en een glazen douchewand, en een goot afvoer.
Reactie of foto toevoegen
“Heel snel controleren”
Door R. Stark op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Cruquius
We gingen voor een nieuwe badkamer. In de showroom zijn we heel goed geholpen. heel vriendelijke personeel. heel kundig en goed advies! Alle spullen thuis afgeleverd. Een aantal spullen (zoals spiegel)werden door de vriendelijke bezorgers nagekeken op beschadigingen. Bij het installeren door onze aannemer bleek dat de spiegel en een badkamerkastje waren beschadigd. Omdat ergens in de regels staat dat we als klant 2 dagen de tijd hebben om alle geleverde spullen op beschadigingen te controleren, kregen we de schade niet vergoed! Wij waren echter in de veronderstelling; als je alles zo lang mogelijk ingepakt laat, kan het tijdens de verbouwing niet worden beschadigd. Blijkbaar gaat het personeel van Sanidirect niet respectvol met de spullen om waardoor tijdens vervoer veel kapot gaat! Tip: Ga er bij aflevering van de spullen met je neus dicht op staan en sta erop dat ze alles uitpakken en controleren!!!!! Wij hebben het jammer genoeg niet gedaan en dat heeft ons een hoop extra geld gekost! Ik vind het slecht dat je niets vergoed krijgt, terwijl spullen tijdens vervoer door Sanidirect zelf kapot gemaakt worden!
Reactie of foto toevoegen
“Benodigdheden voor een nieuwe wc”
Door M folmer op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Middelburg
Mooie winkel/showroom. En werden goed en snel geholpen door een medewerker.
Werd ook goed meegedacht met onze plannen voor nieuwe wc. En werden ook wat tips gegeven om alles mooi en snel te kunnen werken.
Reactie of foto toevoegen
“Flexstang”
Door Yolanda Slotboom op donderdag 28 nov 2019 19
Flexibele slang gekocht via internet. Snel geleverd en af gehaald in Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door S. Suurmeijer op woensdag 30 mei 2018 18 | vestiging Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geholpen”
Door Rik Buckens op maandag 27 dec 2021 21 | vestiging Ede
Nieuw compleet toilet, wasbak en tegels voor de vloer en wand. Perfect geholpen, medewerker nam de tijd voor ons en alles was snel in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze badkamer en wc's”
Door Kelvin op zaterdag 16 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
Zeer tevreden over de werkwijze van de winkel. Denken mee kijken goed of het mogelijk is.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Rogier Bl. op dinsdag 7 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik werd prima geholpen door Stefan! Ik had al beetje idee hoe ik mijn badkamer wilde indelen maar tijdens het gesprek kwam Stefan nog met ander idee hoe het eventueel ook zou kunnen en dat vond ik eigenlijk nog beter! Uiteindelijk ook voor dit idee gekozen. Ook goed geholpen bij het aanbevelen van een aannemer. Is ook prima gegaan. Kortom, alles bij elkaar ben ik erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Divers sanitair”
Door Michel van der Harst op donderdag 19 dec 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Diverse sanitair, goede kwaliteit, prima geholpen en geadviseerd
Reactie of foto toevoegen
“Vlotte communicatie”
Door Leo van Berkom op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Breda
Complete badkamer aangeschaft met nog wat complexe nalevering en wijzigingen. Goed op ingespeeld, communicatie verliep vlotjes.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Albert.P. op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Heel goed meegedacht door de verkoper over het plaatsen en de aankoop van een inloopdouche.

Aanvulling ontvangen 28 juli 2020: Alles is gemonteerd, en na een beginners foutje is alles naar wens verlopen. Wel nog met Sani contact gehad over glas dikte . Is ook goed afgelopen ( is beetje moeilijk om te omschrijven) Eind goed al goed en we zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door José van Aalten op maandag 31 jul 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Een hele negatieve ervaring met de levering van onderdelen voor onze nieuwe badkamer, verkocht door Marco ter Horst van Sanidirect Kaatsheuvel. Eens, maar nooit meer!
- Er is aan ons een verkeerde douchedeur (690,--) verkocht, die wel door Sanidirect wordt terug genomen, maar slechts gedeeltelijk wordt gecrediteerd (480,--) zonder opgaaf van reden of uitleg waar die lagere vergoeding op gebaseerd is.
- Een regendoucheset van 324,-- die ergens in het magazijn in Waalwijk is achtergebleven wordt tegen betaling van 250,-- alsnog geleverd door Sanidirect Kaatsheuvel (5-dagen-termijn om te reclameren verstreken). We douchen onder een 2 x betaalde regendouche!!

Al met al zijn wij voor een paar honderd euro benadeeld. En Marco ter Horst van Sanidirect in Kaatsheuvel kan alleen maar roepen dat hij niets kan doen ("U denkt zeker dat ik de directeur ben en het voor het zeggen heb. Ben ik niet en u moet bij de klantenservice zijn"). Zeer teleurstellend!

In maart 2017 hebben wij bij Sanidirect in Kaatsheuvel een complete badkamer uitgezocht. De plaatsing ervan is in juli 2017 gebeurd. Bij de verkoop is ons door Marco ter Horst geadviseerd om de spullen door de installateur te laten ophalen in het magazijn in Waalwijk. En zo geschiedde. De installateur heeft met hulp van een magazijnmedewerker van Sanidirect de spullen in zijn transportbus geladen (moest in 2 keer). Bij installatie bleek dat de betaalde regendoucheset van 324,-- niet meegekomen was. De klantenservice blijft volhouden dat die doucheset wel is geleverd (afgevinkt op ondertekende pakbon), alleen hebben wij dat ding nooit ontvangen en de installateur heeft die set nooit in zijn transportbus geladen. Wat is er gebeurd tussen de 2 transporten? Wie heeft gelet op de resterende goederen op het magazijnterrein, terwijl de installateur het 1e transport afleverde? Wie heeft de pakbon afgevinkt? De klantenservice geeft geen antwoord op onze mails. Het enige aanbod is: jullie kunnen met korting voor 250,-- een nieuwe set kopen! U had binnen 5 dagen moeten reclameren! Ik heb aangegeven dat controle van de levering en nalezen leveringsvoorwaarden niet goed is verlopen door ziekte van mijn man en familieomstandigheden bij installateur. Maar dat duidelijk is dat de regendoucheset niet is geleverd. Voor 250,-- nieuwe set aangeschaft. Verzoeken om creditering van dit bedrag worden beantwoord met de mededeling dat ik het binnen 5 dagen had moeten melden.

Bij levering bleek de verkochte douchedeur niet te passen. De installateur heeft dit gemeld en de deur is keurig opgehaald door Sanidirect. Betaald bedrag zou worden teruggestort. De verkoper Marco ter Horst van Sanidrect Kaatsheuvel heeft toegezegd dat het gaat om een bedrag tussen 550,-- en 600,--. In maart hebben we een deur van 690,-- uitgezocht en betaald in het totaalpakket van de badkamer. Gezien dit totaalpakket konden wij akkoord gaan met een retourprijs tussen 550,-- en 600,--. Er wordt echter maar 480,-- terugbetaald. Mails met vragen over uitleg van het bedrag van 480,-- worden niet beantwoord, noch door de klantenservice in Waalwijk, noch door de verkoper in Kaatsheuvel. Het lijkt erop dat de verkoper in maart een goedkopere deur op de verkoopfactuur heeft gezet, in ieder geval klopt de prijs van dat type douchdeur niet met de prijs van de deur die wij uitgezocht hadden. Daar zit een verschil van ruim 200,-- in.

Al met al een slechte ervaring en uiteindelijk een te dure badkamer. En heel teleurgesteld in het oplossingsgericht handelen van zowel de verkoper van Sanidirect in Kaatsheuvel als van de klantenservice. Het is ronduit onfatsoenlijk dat mails en verzoeken om een gesprek niet worden beantwoord. José van Aalten, Kaatsheuvel
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
Inmiddels heeft Sanidirect met ons contact opgenomen n.a.v. de recencies op Truspilot en Qasa. De vergoeding van de douchedeur is verhoogd en acceptabel voor ons. Sanidirect heeft het extra bedrag meteen op onze rekening gestort. Dat is keurig en snel afgehandeld. Wat betreft de regendoucheset wachten wij nog op toegezegd telefoontje, maar vertrouwen ook hier op goede afloop.
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
De stand van zaken op 4 augustus 2017 na teleurstellend telefoongesprek met klantenservice: de toegezegde camerabeelden zijn niet meer beschikbaar! Sanidirect heeft te lang gewacht met bekijken c.q. opvragen en heeft ons blij gemaakt met een dode mus. En dus weer terug bij af: de dubbelbetaalde regendoucheset wordt niet gecrediteerd! Schandalige gang van zaken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Frank Nuninga op maandag 24 jun 2019 19 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een badkamer gekocht. Alles vlot geleverd, prima overleg mogelijk over details en levering. Goed advies, goede prijs/kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Anne Marije Kessler op woensdag 9 nov 2022 22 | vestiging Amstelveen
Tegels en kranen gekocht. Prima ervaring, klantvriendelijk, goed advies!
Reactie of foto toevoegen
“Een frisse moderne badkamer”
Door Maaike Wermer op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
In twee weken tijd samen met de Sanidirect verkoper een frisse moderne badkamer bij elkaar gepuzzeld. Ruimte optimaal gebruikt en snel geleverd. Mooi, efficiënt en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden met levering”
Door Zoë Hage op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Breda
Wij hebben de gehele badkamer plus twee toiletten inclusief alle tegels aangeschaft bij Sanidirect. De betreffende medewerker heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Wij hadden weinig ideeën op voorhand, maar zijn met prachtige artikelen aan de slag gegaan toen de materialen zijn geleverd. Wij zijn mega tevreden en komen zeker nog eens terug!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop spiegel”
Door J.Baets op maandag 9 sep 2019 19 | vestiging Heerlen
Badkamerspiegel gekocht verlichting raakte helaas defect ,hebben me toen een nieuwe trafo gestuurd 1 dag later al geleverd helaas geen resultaat . Teruggebeld superaardige dame aan telefoon gehad deze heeft gelijk een nieuwe spiegel laten bezorgen. Als ik weer iets nodig heb van sanitair ga ik weer naar sanidirect en ik zal ze ook aanbevelen. Top bedrijf.tegelde
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Van den Brandhof op maandag 11 sep 2023 23 | vestiging Ede
Fijne service, wij hadden snel tegels nodig en ze gingen gelijk aangeven uit welke tegels we dan konden kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling”
Door N v belzen op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Had wandtegels te weinig besteld. Na een belletje kon ik ze 2 dagen later ophalen. Super toch?
Reactie of foto toevoegen
“Het is enorm mooi geworden”
Door Kuijpers op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Ede
Frits heeft ons kundige geholpen met het kiezen van de nieuwe badkamer. Opties en adviezen gegeven. En met de tekening konden wij goed uit de voeten.
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
Door van der Kolk op zaterdag 22 mei 2021 21 | vestiging Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
REACTIE VAN TEGELZETTER
Een goede tegelzetter weet dat 2 soorten tegels van commerciële maatvoering "30x60" nooit strokend te verwerken zijn.
REACTIE VAN VAN DER KOLK
De reactie van de tegelzetter. Dan hoef ik je niet als tegelzetter want je begrijpt de klacht niet eens.

Onderschrift Qasa: de reactie kan ook als algemeen informatief gelezen worden, en hoeft niets af te doen aan de klacht van de reviewer.
Reactie of foto toevoegen
“Volledige badkamer”
Door Kevin Weever op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Er wordt goed meegedacht in oplossingen en komen met goede en duidelijke adviezen zonder dit door te drukken
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe badkamer”
Door Jeannine en Guido Bisschopa op maandag 26 dec 2022 22 | vestiging Weert
Beetje lang geduurd maar uiteindekijk is alles goed gekomen, zijn blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Akje Braaksma op vrijdag 27 dec 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben via Sanidirect onze badkamer laten vernieuwen en zijn heel tevreden over het resultaat. Er werd op een prettige manier meegedacht over onze wensen. Bij de levering van de tegels bleken er meerdere dozen gebroken tegels te bevatten. Die zijn zonder probleem vervangen. De installatie hebben we ook via Sanidirect geregeld. Dit is uitstekend gedaan door van der Grift installatietechniek uit Benschop.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Thomas Tiel op dinsdag 10 okt 2023 23 | vestiging Groningen
Voor de eerste keer iets gekocht, het was prettig zakendoen en alles keurig afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Juiste keuze voor ons”
Door Jacco Buurman op dinsdag 14 jul 2020 20 | vestiging Utrecht
Op onze zoektocht naar een badkamer kwamen we als derde bij Sanidirect terecht. Na een korte zoektocht door de showroom werden we benaderd door de verkoper. We konden onze wensen op een rustige manier kenbaar maken en werden zeer goed en eerlijk geholpen. Niet de duurste keuze maar de juiste keuze voor ons gezin. Ook service achteraf was uiterst plezierig. De 5 sterren zijn dik verdiend door de ruime keuze, goede service de scherpe prijzen en een uitstekende adviseur.
FOTO VAN JACCO BUURMAN
Dubbele wastafel
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Grytsje op vrijdag 30 jul 2021 21 | vestiging Meppel
Wij zijn erg tevreden over de service van alle medewerkers van deze vestiging. We kwamen voor een douchdedeur maar hebben uiteindelijk toch de hele badkamer vernieuwd. We werden bij ons 2e bezoek al snel herkend en kregen een goed passend advies. Leveringen werden super snel handig geregeld. Er werd echt goed meegedacht binnen onze wensen en budget. Toen we twijfelden over de maten van de douchedeur kwam de medewerker zelfs bij ons thuis even overleggen. Wij zijn echt super tevreden over de klantvriendelijkheid en raden de winkel zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Albert & Janny Stadman op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Meppel
We kochten een complete badkamer + toilet. Zijn zeer tevreden over de adviezen en voorlichting. Snelle afhandeling. Er werd echt met ons meegedacht! Top!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door André Lukkes op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Meppel
Badkamer en later toilet daarna. Prima informatie. Niet moeilijk en goed afgehandeld. Snelle levering na afroepen artikelen. Prima.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Herman van der Schoot op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Groningen
Wij hadden een compleet nieuwe badkamer, tegels en toilet benodigdheden bij u in de winkel gekocht inclusief design radiator voor in de douche maar ,die werd niet warm diverse keren ontlucht maar dat hielp niet loodgieter gebeld en die zei er moet een buisje in Stefan gebeld en binnen 5 min geregeld maar wij vonden uw service zo wie zo al goed oa met het uitzoeken en met ophalen geholpen met het inladen en hoe je beter kon inladen top service nog bedankt Stefan en collega
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door Cees op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Utrecht
Februari 2019, Ben vario badkamermeubel voor ruim 500 euro gekocht. Nu laat de lamineer al los. Sanidirect foto's gestuurd met de schade. Krijg ik vervolgens bericht dat het vochtschade is. Ik gebeld en uitgelegd dat een badkamer vochtig is en dat het meubel daar tegen moet kunnen. Daar was Sanidirect het niet mee eens. Ik heb mijn rechtsbijstand erop gezet
Reactie of foto toevoegen
“Niet aanbevelen”
Door Esther op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Almere
In de winkel (Almere) goed en netjes geholpen. Tekeningen afgegeven, samen uitgezocht wat we wilde en alles kon. Meteen gevraagd of er ook gemonteerd kon worden en dit zou ook geen probleem zijn, top. 31 juli ontvangen wij van sanidirect alle spullen en 5 augustus zouden ze starten met de montage dit zou 2 weken duren. 1 dag voor montage krijgen wij te horen dat degene die zou monteren van een steiger is afgevallen en er meteen iemand anders zou komen. De volgende dag kwam er iemand kijken en gaf aan het over te nemen. Wij hadden ook al betaald voor het monteren dus fijn om te horen dat er zo snel geschakeld zou worden.

Helaas was dit de enige keer dat we de badkamer man zagen. We hebben terug gebeld naar het filiaal Almere, de man die van de steiger was gevallen had het geld nog dus dat was een dingetje maar de dag daarna zouden ze "verder" gaan. Zoals wij het zelf noemde beginnen. 1 dag is deze man geweest en daarna ook weer tijden niet gezien. De filiaalmanager van Almere was met vakantie en niemand wist verder wat er mee gedaan kon worden. Aangezien wij ons oude huis uit moesten zijn we blijven bellen en appen en uiteindelijk zijn ze verder gegaan. Eerst de wc tegelen, voegen etc. Die was voor de helft klaar dus we kregen weer wat vertrouwen in de rest. Ze gingen ook hun begin maken aan de badkamer en ook daar zagen we veranderingen.

Helaas kwamen ze op een gegeven moment dat ze 10 pakken tegels te weinig hadden en dat dit weer na bestelt zou moeten worden. Natuurlijk meteen contact gezocht met Almere hoe dit kan en hoe snel het opgelost ging worden. De filiaalmanager uit Almere kwam zelf de spullen brengen, 8 pakken. Helaas waren we al zoveel weken verder waardoor we ook nog bij familie en vrienden tijdelijk moesten douchen. Wij hebben 2 kinderen van 2 jr en 7 mnd dus dat was nogal een gedoe. Uiteindelijk waren ze bijna klaar met tegels en wat al verwacht was, 2 pakken te weinig. Dit zat in de nisjes van de wand dus tussendoor konden ze wel verder.

Eindelijk zouden de spullen aangesloten worden waardoor we zelf gebruik konden maken van de douche en het bad. Tijdens het aansluiten kwamen we erachter dat de verkeerde verwarming geïnstalleerd was. Dit was verkeerd bestelt. Met korting konden we deze houden maar wij willen gewoon degene die we gekozen hebben dus die moest weer nabesteld worden.

Ze zullen verder gaan met de rest van installatie maar op een gegeven moment is een man aan het bellen. Ik loop daarna naar hem toe wat er was. Zelfs de mensen van monteren wisten niet meer hoe ze het moesten zeggen.. de douchewand paste niet. Deze is 2.00 en de wanden 1.95. Ze gingen het oplossen en ik zou er geen last van hebben. Nou en dat klopt. We zijn ondertussen 2,5 maand verder en ze zijn nooit meer geweest. In de wc mist nog een deel van de wc, fonteintje hangt nog niet, wc kraakt. In de badkamer missen nog steeds de tegels in het nisje, Wastafels niet in 1 rechte lijn, verkeerde verwarming, geen douchewand. Bedrading van verlichting hangt los in mijn douche.

Ineens werd ik 2 dagen geleden gebeld door sanidirect. Ze wilde weten wat er allemaal was gebeurd en of ik alles kon doorsturen. Er waren veel dingen niet goed en gingen ze uitzoeken. Ik dacht, hé wat fijn het "grote" bedrijf zelf gaat er naar kijken. Nu komt alles vast goed... na dit telefoontje heb ik een app ontvangen we zijn bezig met het onderzoek en verder niks. Juist door het laatste telefoontje en appje weet ik dat we wel bedonderd moeten zijn. Het vervelend is dat we ook hierin dan niet meegenomen worden. We zijn nu in totaal aan alles al 16000 euro lichter en na 2,5 maand hebben wij nog steeds Geen volledige badkamer en wc. Heb nog geen moment kunnen genieten van m'n huis, mensen uitnodigen om je huis te laten zien die je niet... heb om dit alles al veel tranen gelaten en ben bang dat het ook nooit opgelost gaat worden! Ik zou daarom ook sanidirect aan niemand aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie warme badkamer en wc”
Door Linda op vrijdag 10 feb 2023 23 | vestiging Meppel
Een badkamer en een wc. Echt super advies gekregen. Hadden wat anders in ons hoofd maar nu een hele mooie warme badkamer en wc. Wc is al af en echt zoooooo mooi geworden! Wat een aanrader!!
FOTO VAN LINDA
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Met spoed nieuwe vloertegels”
Door Geralda Verkuil op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Hilversum
Wij moesten met spoed nieuwe vloertegels hebben omdat toilet-en keukenvloer moesten worden opengebroken vanwege problemen met de riolering. Bert heeft ontzettend zijn best gedaan om onze bestelling te versnellen. Ipv eind februari hadden wij vorige week de tegels al binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Martine Vonk op donderdag 19 sep 2019 19 | vestiging Sneek
Ik heb een nieuwe spiegel besteld en werd uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Kreeg keurig een mail en telefoontje dat de spiegel in Sneek bezorgd was. Ik belde voordat ik de spiegel op ging halen want ik moet ruim een half uur rijden. Toen ik kwam bleek de spiegel niet meer aanwezig. Zowel de verkoper als ik baalden enorm mede omdat ik de spiegel echt nodig heb ivm het maken foto's voor verkoop huis. Gelukkig kon ik een andere spiegel uit de showroom gebruiken voor de foto's. De spiegel zal later komen naar ik hoop!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Rob van Laarhoven pullens op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Ik moet even de zaak recht trekken want heb eerder een hele slechte review geplaatst over Sanidirect Kaatsheuvel. Wij hebben namelijk de volledige badkamer hier gekocht en hadden problemen met de toiletzitting deze liet los. Een medewerker van de serviceafdeling heeft ons belachelijk behandeld en moet echt ander werk gaan zoeken bijvoorbeeld in de begrafenis sector daar past hij perfect omdat daar toch iedereen al depressief is. Filiaal Kaatsheuvel heeft ons probleem achteraf gezien heel goed opgepakt en alles opgelost dus een dikke duim voor de eigenaar en zijn zoon. Ik ga mijn volgende badkamer weer bij hun kopen
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi badkamerontwerp”
Door Ton Bootsman op donderdag 9 dec 2021 21 | vestiging Heerhugowaard
Ik ben goed geholpen door Kelly Kleine, ze wist waar ze over sprak. Ze maakte een mooi ontwerp voor onze badkamer. Ze is zelfs bij ons thuis geweest om dit moeilijke badkamertje te bekijken en het ontwerp te maken, wat ik zelf heb uitgevoerd, met af en toe advies van Kelly en Sanidirect. Alleen jammer van de communicatiefouten bij Sanidirect, waardoor sommige dingen uitliepen (pendeldeur)
FOTO VAN TON BOOTSMAN
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen bij badkameraankoop”
Door Wietze jorba op donderdag 10 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Gezellig en leuk personeel. Staat in voor service en heeft me uitstekend door de verbouwing en keuzes heen geholpen.
FOTO VAN WIETZE JORBA
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de badkamer”
Door A.Crezee op woensdag 22 feb 2023 23 | vestiging Kaatsheuvel
Verkoper deskundig, wees op de praktische zaken hoe een badkamer er moet uitzien voor senioren. Ook gaf hij goede adviezen voor het onderhoud.
Reactie of foto toevoegen
“Wsakommen en spiegel”
Door Mariëlle Voncken-Gerits op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Heerlen
Ik ben heel tevreden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ze namen alle tijd voor ons we hebben er wast kommen gekocht en een badkamer spiegel met verlichting in. De levering ging ook snel. Binnen 1week hadden ze onze artikelen binnen. Ook werd ons verteld om thuis even alles goed na te kijken want als er iets mis was dan konden we dat binnen 3 dagen melden en zouden we nieuwe spullen krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Henk Pieterse op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Den Bosch
De mensen die daar werken zijn zo gretig om je te helpen. Wat je ook nodig hebt zij gaan een manier vinden om je de juiste materialen te verkopen. Veel geduld, niks opdringerig en zeer bekwaam. Ben zeer tevreden met alles wat ik daar toe gekocht heb. Ook de service erna was super toen ik nog wat vragen had.
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor de badkamer”
Door Joke Schneider op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Den Bosch
Goed geïnformeerd over de mogelijkheden qua materialen, de indeling van de badkamer. Er zijn gekocht een badmeubel, wc, radiator, kranen, stortdouche, spotjes, en een glasscherm voor de inloopdouche.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede begeleiding”
Door Marleen op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Leeuwarden
Zeer goede begeleiding bij de aankoop van onze 3 badkamers en toiletten. In de showroom ruim zicht om een goede keuze te kunnen maken! Daarbij goed geholpen om de nodige accessoires bij elkaar te zoeken! Wat de badkamers en toiletten heeft opgeleukt zijn de mooie nissen die gemaakt zijn om de douche, badschuim, shampoo, geurtje te plaatsen
FOTO VAN MARLEEN
Reactie of foto toevoegen
“Een radiator van Ben Thasos”
Door G.R. Muller op vrijdag 18 mrt 2022 22 | vestiging Almere
Heldere communicatie. In ons geval was Sanidirect ook flexibel qua levering. Wij wilden gedurende het verbouwingsproces onze aankoop een week eerder laten leveren. En dat kon moeiteloos precies op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het badkamerinterieur”
Door M. Duvekot op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
We waren op zoek naar nieuw badkamerinterieur. Na verschillende bouwmarkten te hebben bezocht, vonden we niet wat we wilden. Onderweg naar huis zeiden we tegen elkaar, laten we ook maar even bij Sanidirect binnengaan, wie weet of er daar iets naar onze smaak is. We kenden de zaak helemaal niet. We werden hier goed geholpen met goede adviezen. En voordat de dag voorbij was, hebben we hier ons hele badkamerinterieur gekocht. Vakkundig geholpen en goed meedenken over oplossingen in een kleine badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toiletruimte”
Door Nour Romaya op maandag 10 jan 2022 22 | vestiging Enschede
Ik heb de gehele badkamer en toiletruimte bij Sanidirect gekocht. Ze namen echt de tijd voor mij en dachten goed mee qua kleuren en bijpassende accessoires.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels, een meubel en een spiegel”
Door Wouter van den Berg op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Middelburg
Snel meedenken praktisch en prettig. Levering correct.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Sandy leeflang op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Amstelveen
Alles voor de badkamer en het beneden toilet. Heel tevreden, de verkoper denkt mee en helpt spullen bij elkaar zoeken die bij elkaar passen. Zeker een 1e keus bij een volgende klus.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Laurens op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Voor de badkamer hebben we tegels uitgezocht bij de vestiging in Middelburg. Daar zijn we super geholpen en het personeel was vriendelijk en duidelijk. Hierbij ervaarden we ook geen druk om nu te beslissen en maar te kopen. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en kleur van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geadviseerd”
Door Selma van Ree op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Van begin af aan meedenkend met ons moodboard, gewezen op voordelen/ nadelen van bepaalde materialen, alle tijd voor het maken van de 3D afbeelding, bestelling is door beide medewerkers goed gecontroleerd bij aflevering, betalingen goed gemanaged (bv pinlimiet tijdig ophogen). Flexibiliteit, nalevering of kleine wijziging was mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke aanrader”
Door Jurre Dijkstra op vrijdag 3 mrt 2023 23 | vestiging Meppel
Al heel lang klant bij deze vestiging. Meerdere badkamers en wc's afgenomen bij o.a. Jan Bart. Altijd super vriendelijk geholpen, staan voor hun producten en dienstverlening en altijd ruimte voor een grapje. Dat kan ik waarderen. In de toekomst blijven wij klant. Dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Tamara Meijer op maandag 3 jan 2022 22 | vestiging Son
Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik had nogal wat vragen! Daarna mocht ik de kraan vast ophalen en kon ik snel nog even kijken naar de kleur van het kastje. Echt 100 punten. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij leveren complete badkamer”
Door Saskia op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Barendrecht
We kwamen er achter dat onze hoge kast ontbrak in onze order. Zelfde dag van melden nog een nieuwe besteld voor ons en de week erna geleverd !
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Claudia op vrijdag 24 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Afgelopen zomer twee badkamers gekocht bij Sanidirect Middelburg. In november hadden we ook nog een nieuwe toiletinrichting nodig. Omdat we afgelopen zomer zo prettig en vakkundig zijn geholpen zijn we teruggegaan om een toiletinrichting te kopen. Wederom zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Sanidirect kent een goede prijs-kwaliteitverhouding met genoeg keus voor iedereen. We zijn erg tevreden met de aankoop, de levering en de service van Sanidirect. Indien we in de toekomst nieuw sanitair nodig zouden hebben zouden we dat zeker weer bij Sanidirect kopen.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 57
Vestigingen Sanidirect
  Almere (10 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Amstelveen (3 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Amsterdam, Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Apeldoorn (7 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Barendrecht (12 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Breda (12 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Capelle aan den IJssel (14 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Cruquius (12 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Den Bosch (9 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Den Haag (11 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Duiven (13 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Ede (13 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Enschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Groningen (11 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Heerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Heerlen (8 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Hilversum (6 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Hoorn NH (8 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Kaatsheuvel (9 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Leeuwarden (10 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Meppel (20 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Middelburg (21 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sneek (9 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Son (14 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Tilburg (12 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Utrecht (14 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Vlaardingen, Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Weert (5 ervaringen), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.