Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 278 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
29 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,6 uit 302 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,2 uit 665 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 61 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2192 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 537 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 278 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren137 ervaringen
4 sterren45 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster41 ervaringen

Per vestiging:
“Goed geholpen”
Door Z Eindhoven op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben tegels, 2 inbouwreservoirs en 2 wandclosetten gekocht. Aangezien we een ca. 5 jaar geleden alles voor ons badkamer aangeschaft hebben bij Sanidirect en zeer tevreden waren over de service is voor ons vanzelfsprekend om weer bij Sanidirect te gaan winkelen. We werden uitermate goed geholpen door Adis, die dacht mee in oplossingen waardoor we weer goed geslaagd zijn. Zelf wonen we in Eindhoven maar voor de goede service zijn we graag naar Tilburg gereden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan Oliekan op maandag 29 jan 2024 24 | vestiging Tilburg
Sanitair badkamer en WC gekocht, eerlijk advies, scherpste prijs, top kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige toilet”
Door René op donderdag 7 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
We hadden een afspraak met Arjen om ons toilet volledig aan te pakken. Hij begreep ons goed en we zijn erg blij met zijn adviezen. We hebben een Ben Segno toilet en Ben Stelvio fontein, mooi kraantje uit de muur en prachtige tegels. De door Arjen aanbevolen aannemer heeft alles binnen 3 weken na bestelling keurig geplaatst.
REACTIE VAN RENÉ
Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat Arjen, toen bleek dat de aannemer sneller beschikbaar was dan verwacht, de moeite heeft genomen om zelf de bestelling bij ons af te leveren omdat het standaard transport op die korte termijn niet meer te regelen was. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Fam Vermeulen op dinsdag 24 okt 2023 23 | vestiging Tilburg
Goed geholpen in de winkel, geen verkoop praatjes gewoon to the point. Daarna alles volgens afspraak nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Regendouche werkt perfect”
Door Ja. Koedijk op maandag 6 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben een regendouche gekocht en door de goede uitleg en info z
hebben wij voor dit artikel gekozen dus wij zijn voor kwaliteit gegaan dan zij zijn uitleg
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door van der Loo op dinsdag 21 feb 2023 23 | vestiging Tilburg
Volledige badkamer gekocht. Zeer behulpzaam en goede uitleg.
Reactie of foto toevoegen
“Ontbreken service”
Door Rob Agterdenbos op vrijdag 26 jan 2018 18 | vestiging Tilburg
Ik kocht bij Sanidirect in Tilburg tegels voor meer badkamers voor onze nieuwbouwwoning. Sanidirect berekende de benodigde hoeveelheid tegels. Naar mijn mening veel te veel. Ik vind zelf een berekend snijverlies van tussen de 20 en 30% nogal aan de hoge kant. Sanidirect bleef volhouden dat dit nodig was. Uiteindelijk hield ik 15% van de tegels over. Voor de wandtegels betekende dit 15 dozen tegels, in totaal 17 m2 tegels. Sanidirect weigert deze tegels retour te nemen. De serviceorganisatie van Sanidirect geeft aan dat zoveel tegels overhouden heel veel is, maar dat het filiaal het zelf moet uitzoeken met de klant. Een hele slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubelset”
Door Ashley op maandag 21 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen! Achteraf bleek dat de wastafel de verkeerde afmeting had, maar dit konden we zonder problemen inruilen tegen een andere. Ondanks dat het 1 dag was voordat we de spullen konden ophalen. Echt super service!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamerinrichting”
Door Jeroen op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Tilburg
Complete badkamerinrichting gekocht bij Sanidirect. Alle mogelijk- en onmogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. Alles netjes op de afgesproken datum geleverd. Achteraf extra tegels nodig ivm verplaatsen van een muur. Deze hebben we ook snel af kunnen halen bij het afhaalmagazijn.
FOTO VAN JEROEN
Reactie of foto toevoegen
“Waskom vervanging”
Door Marty IJpelaar MIJ Bouw- en Timmerwerken op maandag 11 okt 2021 21 | vestiging Tilburg
Wegens een beschadiging had ik een nieuwe waskom nodig. Geweldig geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen voor complete badkamer”
Door Fennie van Strien op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen echt een aanrader. Ze denken met je mee over hoe en wat je kunt doen.Om je badkamer naar jou zin te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Albert.P. op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Heel goed meegedacht door de verkoper over het plaatsen en de aankoop van een inloopdouche.

Aanvulling ontvangen 28 juli 2020: Alles is gemonteerd, en na een beginners foutje is alles naar wens verlopen. Wel nog met Sani contact gehad over glas dikte . Is ook goed afgelopen ( is beetje moeilijk om te omschrijven) Eind goed al goed en we zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jolanda de Rek op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Almere
We hebben een badkamer met douche, toilet, radiator en 2 wasmeubels met wastafels gekocht en apart een volledig ingericht toilet met al het tegelwerk. Het personeel is vriendelijk, meedenkend, schakelt waar nodig en niets is teveel. Echt een steun tijdens de drukke periode tussen oplevering en verhuizing. Raad iedereen Sanidirect Almere aan.
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
Door boshoster op woensdag 23 mei 2018 18 | vestiging Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Albert & Janny Stadman op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Meppel
We kochten een complete badkamer + toilet. Zijn zeer tevreden over de adviezen en voorlichting. Snelle afhandeling. Er werd echt met ons meegedacht! Top!
Reactie of foto toevoegen
“Alles voor de badkamer”
Door Emmie Breman op maandag 28 nov 2022 22 | vestiging Meppel
Wij waren op zoek naar alles voor de badkamer. We werden heel erg vriendelijk geholpen en ook zeer goed geadviseerd. De verkoper dacht echt met ons mee. Wij zijn fan van de vestiging Meppel ondanks dat we in Franeker wonen. Ook de bezorgers waren heel vriendelijk. Ondanks dat er wel een pakfout was gemaakt is alles super goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke aanrader”
Door Jurre Dijkstra op vrijdag 3 mrt 2023 23 | vestiging Meppel
Al heel lang klant bij deze vestiging. Meerdere badkamers en wc's afgenomen bij o.a. Jan Bart. Altijd super vriendelijk geholpen, staan voor hun producten en dienstverlening en altijd ruimte voor een grapje. Dat kan ik waarderen. In de toekomst blijven wij klant. Dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een frisse moderne badkamer”
Door Maaike Wermer op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
In twee weken tijd samen met de Sanidirect verkoper een frisse moderne badkamer bij elkaar gepuzzeld. Ruimte optimaal gebruikt en snel geleverd. Mooi, efficiënt en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de badkamer”
Door A.Crezee op woensdag 22 feb 2023 23 | vestiging Kaatsheuvel
Verkoper deskundig, wees op de praktische zaken hoe een badkamer er moet uitzien voor senioren. Ook gaf hij goede adviezen voor het onderhoud.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geadviseerd”
Door Selma van Ree op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Van begin af aan meedenkend met ons moodboard, gewezen op voordelen/ nadelen van bepaalde materialen, alle tijd voor het maken van de 3D afbeelding, bestelling is door beide medewerkers goed gecontroleerd bij aflevering, betalingen goed gemanaged (bv pinlimiet tijdig ophogen). Flexibiliteit, nalevering of kleine wijziging was mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze badkamer en wc's”
Door Kelvin op zaterdag 16 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
Zeer tevreden over de werkwijze van de winkel. Denken mee kijken goed of het mogelijk is.
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
Door van der Kolk op zaterdag 22 mei 2021 21 | vestiging Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
REACTIE VAN TEGELZETTER
Een goede tegelzetter weet dat 2 soorten tegels van commerciële maatvoering "30x60" nooit strokend te verwerken zijn.
REACTIE VAN VAN DER KOLK
De reactie van de tegelzetter. Dan hoef ik je niet als tegelzetter want je begrijpt de klacht niet eens.

Onderschrift Qasa: de reactie kan ook als algemeen informatief gelezen worden, en hoeft niets af te doen aan de klacht van de reviewer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer + accessoires”
Door Depetri op maandag 21 nov 2022 22 | vestiging Ede
Frits Mulder heeft ons zeer goed geholpen, denkt mee in oplossingen en werden via de mail op de hoogte gehouden wat leveringen betreft. Kortom zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Sanidirect Ede is een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop complete badkamer”
Door MPTJM Van Rooij op maandag 15 nov 2021 21 | vestiging Son
Wij zijn heel goed geholpen. Heel klantvriendelijk. Tegels waren niet te leveren een heel goed alternatief gegeven en het meer bedrag netjes aan ons terug betaald.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en wc”
Door A Beukers op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Barendrecht
Ik heb in mei een badkamer besteld en ook een wc. Ze hebben fijn geholpen met de indeling van beide produkten. Een produkt was bij binnenkomst beschadigd en dezelfde week nog nieuwe geleverd. Ook nu bij de nabestelling was de service weer prima.
Reactie of foto toevoegen
“Volledige badkamer”
Door Kevin Weever op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Er wordt goed meegedacht in oplossingen en komen met goede en duidelijke adviezen zonder dit door te drukken
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend laminaat”
Door Sander op zondag 27 okt 2019 19 | vestiging Cruquius
Bij ons laat na 8 maanden ook de lamineerlaag los van het badkamermeubel. Aan de zijkanten en bij alle handgrepen van de 4 laden. Grote bobbels onder het hout, hout is niet waterbestendig en de lamineerlaag laat op de randen vocht door waardoor vochtophoping in het hout op heel veel plekken. ik heb nieuwe badkamer met normale gereguleerde vochthuishouding. Ik ga vandaag het traject in met Sanidirect. Consumentenrecht is vrij sterk. Kan jij mij op de hoogte houden van jouw bevindingen? Wellicht hebben ze een hele foute lijn meubels op de markt gebracht met verkeerde houtsoort. Ze worden in Polen gemaakt de badkamersmeubels van Sanidirect.
REACTIE VAN SANDER
Loslatende lamellen zijkant.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels, een meubel en een spiegel”
Door Wouter van den Berg op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Middelburg
Snel meedenken praktisch en prettig. Levering correct.
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is bespreekbaar”
Door P Rondon op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben eerder een badkamer gekocht, en nu voor beneden de wc incl tegels en wasbakje. De mensen zijn zeer vriendelijk, en niet opdringerig. Alles is bespreekbaar, en ze denken met je mee. Ze komen met leuke ideeën, en dan met je eigen ideeën krijg je hele mooie en vooral betaalbare creaties. Wij bevelen het iedereen aan, om eens langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Door Mieke op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met het resultaat”
Door Henderina Moes op woensdag 23 nov 2022 22 | vestiging Groningen
Op zoek naar een mooie badkamer kwamen we al snel bij Sanidirect terecht. Er is voldoende keuze uit de mooi opgestelde badkamers. We vertelden wat onze wensen waren, waarop we vriendelijke en vakkundig werden geholpen. Voor een mooie prijs hebben we een complete badkamer gekocht. Dus ook de tegels. Gelukkig was de levering binnen 3 week, dus super snel. Alles was compleet, er mistte geen onderdeel en alles onbeschadigd! We waren zo enthousiast over de vloertegels, dat later extra hebben besteld voor andere ruimtes in huis. Deze waren binnen 1 week binnen, zo kon de tegelzetter in één keer door! Top! Wij zijn heel erg blij met het resultaat en de kwaliteit! Van ons krijgt Sanidirect een 10!
Henderina en Frank
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting kan beter”
Door N.Binsbergen op zondag 1 okt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een complete badkamer aangeschaft, wij zijn netjes geholpen en zijn op een badkamer uitgekomen die aan onze wensen voldoet. Er is echter niet gemeld dat de uitgekozen wastafel geen overloop heeft en niet is af te sluiten. Deze past niet in het meubel en als wij een andere plug monteren kan de wastafel overlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Richard van de Pol op maandag 24 aug 2020 20 | vestiging Ede
Voor een opknapbeurt van onze toiletten waren we opzoek naar 2 WC potten. Danique van Lith stond ons eerst te woord per telefoon en later ook in de winkel. Super geholpen en we hadden echt het gevoel dat er werd meegedacht.

Aanvulling ontvangen 25 augustus 2020: Aankoop is al geleverd en gemonteerd. Beide processen zijn prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Henk en Karin vd.Broek op zondag 17 dec 2023 23 | vestiging Son
Wij zijn heel goed geholpen door Sanidirect in Son met heel goed advies, alles netjes thuisbezorgd en ook alles op de zware tegels na naar boven gebracht.
De badkamer is prachtig geworden, onze kleindochter van 6 jaar zegt: het is net een badkamer in een hotel. We hebben onlangs besloten om ook het toilet te gaan verbouwen en alles is inmiddels al besteld.
FOTO VAN HENK EN KARIN VD.BROEK
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd geleverd”
Door Van Roon op donderdag 5 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
In november hebben wij voor 8000,- spullen gekocht. Helaas hebben wij de verkeerde kleur tegels ontvangen, ik heb gelukkig foto's gemaakt toen we het hebben uitgezocht. Witte tegels zijn Came, die hebben we er net uitgehaald dus zeker niet besteld ;-( Na mailverkeer met het filiaal kunnen we nw tegels bestellen voor 400,00 maar de tegelzetter is besproken. Wij zijn hals overkop naar een bouwmarkt gegaan om op zondag eveb nw tegels te kopen. De manier waarop je in de winkel geholpen wordt is prima maar daarna...... geen enkele betrokkenheid terwijl zij een verkeerd nummer hebben genoteerd. Ik heb een redelijke vergoeding gevraagd van 200,00 maar ze zeggen eigenlijk zoek het maar uit! Dus voor ons nooit meer Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor een badkamer en twee toiletten”
Door Tina op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Cruquius
Ik heb de materialen voor een badkamer en twee toiletten gekocht. De medewerkers hebben supergoed meegedacht in het bewaken van het budget, maar ook ervoor gezorgd dat ik mooie spullen heb waar ik iedere dag van ga genieten. Ook over de levering van materialen gaven ze tips. Ik ben heel tevreden over de service en kan deze vestiging van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Ruilen geen probleem”
Door M Panek op maandag 30 sep 2019 19 | vestiging Heerlen
Goed advies en vriendelijk geholpen. Badkamermeubel incl fontein en fonteinkraan een siffon gekocht. Fonteintje bleek defect(haarscheur en scheef geboord. Zonder problemen geruild.
Reactie of foto toevoegen
“Goedkoop is duurkoop”
Door marco van maldegem op maandag 4 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima service, jammer dat je niet echt tekeningen, of duidelijke inrichting mee krijgen

Aanvulling ontvangen 14 december 2021: badkamer gekocht (douche, toilet, toiletmeubel, bad, radiator). Goede prijs voor spullen. Service van sanidirect tot aan de deur. Daarna wordt je overgelaten aan het spel tussen hun verkoopkantoor en de service afdeling die naar elkaar wijzen als er iets niet goed gaat. Ondertussen bijna klaar met montage. Douchedeur van inloop douche kapot gegaan, douchedeur (1 onderdeel van totale douche) valt niet apart te leveren, dus er moet een volledig nieuwe douche gekocht worden a 600 euro (in plaats van 1 glaswand (die kapot was gegaan)) Verkoper was eerste order kwijt, daarom alles weer moeten invoeren met gevolg dat er verkeerde spullen waren. Er komen geen handleidingen, geen tekeningen mee, dus je moet zelf goed onthouden wat je gekocht hebt en hoe en waar het gemonteerd moet worden. Tevens heeft verkoper niets aangegeven over de kwaliteit van de wandtegels. Blijkt dat hierdoor afwijkingen in maten kunnen zijn. Wij hadden graag meer betaald voor goede tegels. Korte samenvatting: goedkoop is duurkoop. Dus maximaal 2 uit 5 sterren (en dat alleen op basis van prijs).
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen
“Vloertegels voor de badkamer”
Door Miranda Luiken op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Breda
Goed geholpen bij de keuze naar vloertegels voor onze badkamer. Duidelijke info over levertijd van de tegels. Netjes gebeld toen de tegels binnen waren. Tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe toilet”
Door Patrick op woensdag 23 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een toilet gekocht bij Sanidirect. Hier zijn wij goed geholpen om een keuze te maken met de kleuren tegels. Geen opdringerige verkoper, wij hebben een budget genoemd waar we nog keurig onder zaten. De tegels ed zijn super mooi. En zeer goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Frans Lahaije op woensdag 12 apr 2023 23 | vestiging Weert
Keurig netjes afgeleverd, op de dag van plaatsing heeft Patrick nog meegeholpen om de douchwand te plaatsen. Vanuit Weert de moeite genomen om naar Roermond te komen voor assistentie. Chapeau Patrick en team.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Henk Pieterse op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Den Bosch
De mensen die daar werken zijn zo gretig om je te helpen. Wat je ook nodig hebt zij gaan een manier vinden om je de juiste materialen te verkopen. Veel geduld, niks opdringerig en zeer bekwaam. Ben zeer tevreden met alles wat ik daar toe gekocht heb. Ook de service erna was super toen ik nog wat vragen had.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Myron van Duyne op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Duiven
Enorm behulpzame mensen in duiven. Komen met goede suggesties, helpen je ook binnen budget te blijven en denken na over goede alternatieve. Aanrader. Volgende badkamer zal ook weer via hun zijn, of nieuwe toilet. We zijn er echt enorm blij mee. Bedankt toppers.
FOTO VAN MYRON VAN DUYNE
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Knapen op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Alweer een jaar en 6 maanden geleden mogen genieten van de Super service bij sanidirect Apeldoorn door Gerard Jansen en Jan Iniesta! Wij zijn de dupe geworden van een aannemer die onze badkamer verprutst heeft waardoor alles er weer uit moest (de tegels) zo fijn door deze mannen geholpen! Zij hebben er o.a. voor gezorgd dat wij weer verder kunnen! Ze leverden meteen alles Nieuw bij ons thuis. FANTASTISCH!! We zijn ze erg dankbaar voor het meedenken!! En nog steeds genieten wij elke dag van de geweldige badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Glazen douchewand”
Door Riny manders op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Son
Glazen douchwand goede uitleg zonder dwang helpt mee denken netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Compleet wandcloset”
Door F Postuma op woensdag 30 sep 2020 20 | vestiging Sneek
Mijn ervaring is top,we zijn erg goed geïnformeerd,de verkoper was zeer vriendelijk. Onze aankoop was een wandtoilet,en we komen zeker terug bij dit bedrijf
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het resultaat”
Door Ank Blom op donderdag 22 dec 2022 22 | vestiging Middelburg
Omdat mijn badkamer en toiletruimte gerenoveerd moesten worden kwam ik terecht bij Sanidirect in Middelburg. De verkoper, Stephan Obdeijn, nam uitgebreid de tijd om mij te informeren en adviseren over welke mogelijkheden en materialen in mijn situatie het beste zouden zijn. Zo kon ik makkelijk een keus maken waar ik me goed bij voelde.
De verbouwing is nu klaar en ik ben heel blij met het resultaat. Dankjewel Stephan en Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een nieuwe badkamer”
Door Chantal Nolsen op woensdag 21 dec 2022 22 | vestiging Den Bosch
Zeer goed geholpen. Juiste informatie. Goede prijs en snel in huis
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door j.hendriks op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Levering corona proof”
Door Monica op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Sneek
Snelle levering, correcte afhandeling, welke corona-proof is. Hierdoor kon ik wel direct voorzien worden van het juiste, benodigde, onderdeel.

Aanvulling ontvangen 28 januari 2021: Wij hebben een bedieningspaneel voor het toilet gekocht. Wij werden netjes gebeld dat het klaar lag om opgehaald te worden. Wij hebben het zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Thomas Tiel op dinsdag 10 okt 2023 23 | vestiging Groningen
Voor de eerste keer iets gekocht, het was prettig zakendoen en alles keurig afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door R logtmeijer op woensdag 1 dec 2021 21 | vestiging Meppel
Nieuwe badkamer uitgezocht. vriendelijk personeel wat goed meedenkt en vervolgens alles duidelijk op papier zet inclusief mooie indeling. waardoor wij inmiddels een prachtige badkamer hebben die geheel aan onze wensen tegemoet is gekomen waarvoor dank.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en vlot geholpen”
Door Saskia Teegelbeckers op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Kaatsheuvel
Complete badkamer incl. Montage gekocht. Laatste dag van de 2023 (oude prijs actie). Erg blij, scherpste prijs die we tegen zijn gekomen. Goed en vlot geholpen. Helaas bleken achteraf dat er te weinig tegels waren berekend en zijn er ons bij stucwerk geen plinten geadviseerd. Hierdoor moesten we helaas nog extra kosten maken.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering van deel van bestelling”
Door CJ Gamble op donderdag 15 mrt 2018 18 | vestiging Son
Veel onvrede over de afhandeling van onze badkamer bij Sanidirect (besteld in Son, maar konden ze niet veel aan doen).

We hadden 14 artikelen besteld (toilet, kranen, tegels etc) met een levertijd van 5 weken. Na 3 weken bedenken we ons over de tegels en willen we toch iets anders. De overige artikelen willen we wel graag geleverd hebben. We gaan de tegels dus annuleren. Dat er aan een annulering kosten verbonden zijn is logisch, maar de kosten die Sanidirect rekent hadden we niet verwacht. Het is bijna het hele bedrag! Sanidirect benoemt 30-50% kosten als 'boete' in hun voorwaarden. Wat ze er niet bij benoemen is dat dit over de winkelwaarde berekent wordt, en niet over je uiteindelijke prijs die je onderhandelt hebt. Zo kregen wij dus maar 139 euro terug voor de tegels met een winkelwaarde van 1392 euro! Dat is natuurlijk belachelijk voor een simpele annulering met tegels die ze zo aan de volgende klant kunnen verkopen. Aan de telefoon kan ook niemand het beargumenteren waarom dit zo hoog is, maar wijzen ze zoals gebruikelijk naar elkaar of de voorwaarden (waar het dus niet duidelijk in staat).

Mijn advies; bestel hier niks tenzij je het absoluut zeker weet, want mocht je je bedenken dan betaal je de hoofdprijs. Enige coulantie omdat je ook overige producten koopt hoef je niet te verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Meubel met 2 kasten en spiegel”
Door Jennifer op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Den Bosch
Badkamer meubel met kasten en spiegel gekocht zeer goed geholpen door de medewerkster. Snel handelen we hadden namelijk haast en konden het de volgende dag al afhalen!
Reactie of foto toevoegen
“Toiletset”
Door Jan Eggink op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Utrecht
Snelle en vriendelijke bediening. Herinneringes mail om het op te komen halen. Prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe wc pot met stortbak”
Door Jan Knegt op woensdag 2 mrt 2022 22 | vestiging Groningen
Prima geholpen zowel met selecteren van wat ik nodig had en met de aflevering. Het product (nieuwe wc pot met stortbak) voldoet uitstekend en van prima kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter”
Door Benjamin op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Meppel
Producten zijn naar wens en zijn we blij mee. Helaas tijdens bestelling verkeerde tegels door de vestiging opgegeven en geleverd gekregen. Na dit gemeld te hebben hebben ze er voor gezorgd dat de tegels omgewisseld konden worden. Wij konden niet 1-2 weken wachten en om die reden de tegels zelf bij de distributie centrum moeten ophalen. Communicatie tussen vestiging - service centrum kan beter, gezien ik de volgende dag na het ophalen gebeld wordt dat ze de tegels kwamen brengen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de aankoop van een complete badkamer”
Door sjef Opperman op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Kaatsheuvel
Geweldig geholpen bij de verkoop, goed meegedacht en 3D-weergave gemaakt. Helaas na een wijziging door ons is er iets mis gegaan met de douchewand en dit is niet opgelost, omdat er geen met rechtse deur in voorraad waren. Hier had men flexibeler kunnen zijn door gewoon een nieuwe deur te bestellen eventueel.
Naderhand bij nabestellingen prima geholpen, Eindoordeel dus wel bijzonder positief.
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Erik Vrieling op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Na meerdere winkels van de concurrent te hebben bekeken, hadden we nu gelijk een klik. Verkoper snapte wat we wilden qua stijl. Gelijk bij het eerste gesprek was alles gewoon helder en duidelijk. Alles in 1 keer goed op papier uitgezocht. Mooie 3D tekening. Gewoon zoals je mag verwachten als je een hoop geld gaat uitgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer inclusief tegels”
Door Liesbeth Heijn op vrijdag 17 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Korte lijnen in de communicatie. Vriendelijk en behulpzame medewerkers in de winkel. Bestelling voldeed aan de verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Vlotte communicatie”
Door Leo van Berkom op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Breda
Complete badkamer aangeschaft met nog wat complexe nalevering en wijzigingen. Goed op ingespeeld, communicatie verliep vlotjes.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Marieke op zondag 15 mei 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Ga niet naar Sanidirect Leeuwarden. Teken niet, hij liegt alles bij elkaar! De eigenaar vertelde dat alles anders kon wat je uit had gezocht in de winkel kon totdat je het echt besteld. Lang verhaal kort, wij wilden een aantal dingen eraf in verband met een andere indeling van de badkamer. Hij kwam met een hogere prijs uit dan de voorgaande. En dreigde met of 30% van de oorspronkelijke aankoopsom betalen en dan krijg je niks of akkoord gaan met zijn nieuwe bedrag. Prima als het in verhouding aangepast wordt, maar als je meer moet betalen voor minder spullen, dat klopt niet. Ook hebben we hem gewezen op foutieve prijzen die hij geeft. Zo hebben we 3x een andere prijs van hem gekregen voor het zelfde product. Als je vervolgens tegen hem zegt dat het vertrouwen wat weg gaat hierdoor, krijg je een sneer en zegt hij dat de prijzen op de site niet kloppen en dat ik, de klant, de reden ben dat hij zijn werk niet leuk vindt. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Dit vertaalt zich later verder in de volgende pesterijen: Bij levering bleken 2 pakken tegels beschadigd te zijn, hier hebben we gelijk melding van gemaakt. Maar Sanidirect Leeuwarden heeft pas 1,5 week later melding gedaan bij het hoofdkantoor en daardoor hadden wij het niet op tijd voor de tegelzetter. Witte tegels bleek hij te te weinig van te hebben besteld, we moesten nog 1 pak. Hij zei dat deze pas over 5 weken geleverd konden worden. Wij hebben Sanidirect Sneek gebeld en deze heeft ons heel goed geholpen. Voor maar 1 pak heeft hij zijn best gedaan en 2 dagen later hadden we het in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Door Paul op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Sumant Debipersad - Chotoe op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Duiven
De ervaring van mij en mijn man bij Sanidirect Duiven was uitstekend! De reden hiervan is omdat ik belde voor informatie en om aan te geven dat ik in verwachting ben en wij dus eigenlijk alles z.s.m. geregeld wilde hebben thuis. Wij konden al gauw langskomen voor een afspraak en één week later was alles geregeld! Nu is ons toiletruimte bijna af en het ziet er al geweldig uit! Los daarvan kregen we ook top advies wat ons écht heeft geholpen.
FOTO VAN SUMANT DEBIPERSAD - CHOTOE
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Door Theo Hamaker op dinsdag 6 okt 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Eerst een badkamerspiegel gekocht waarbij we op een bijzonder sympathieke wijze en deskundig werden geholpen. En deze week een wastafel met onderkast besteld en opnieuw werden we verrast met een prettige en deskundige verkoper die alle tijd nam om ons goed op weg te helpen. Kortom: een fijne zaak
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ivo op maandag 13 feb 2023 23 | vestiging Ede
Vanwege renovatie toilet -en doucheruimte hebben wij diverse artikelen bij Sanidirect Ede gekocht. Bij deze vestiging wordt je goed geholpen en geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn uiteindelijk tot een goede keus gekomen tegen een scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop een fonteinkraan, sifon en afvoerplug”
Door Ophorst op donderdag 27 jan 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Goed, vakkundig advies en dat tegen aantrekkelijke prijzen wat willen we nog meer!!
Reactie of foto toevoegen
“Flexstang”
Door Yolanda Slotboom op donderdag 28 nov 2019 19
Flexibele slang gekocht via internet. Snel geleverd en af gehaald in Breda.
Reactie of foto toevoegen
“WC verbouwing”
Door A.Toutenburg op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Pas geleden is de wc verbouwd en dit is keurig gedaan. Ook tussendoor tijdens de verbouwing nemen ze nog contact met je op of alles naar wens verloopt. Echter de spiegel hebben we niet laten monteren omdat we die nadat het kastje met fonteintje was geplaats de spiegel te groot vonden en achteraf zelfs niet in het midden boven het kastje wastafel konden monteren omdat die te groot was daarvoor en het kastje in de hoek geplaatst was. Op de ontwerptekening van Sani direct zag het er meer passend uit. Nog geprobeerd om de spiegel te ruilen voor een kleinere maar ze namen de spiegel niet terug. Het antwoord van hun was dat ze daar niet aan beginnen want dan zou het einde zoek zijn en het bedrijf waar zij het bestellen zou ook erg moeilijk doen om het terug te nemen. Al met al zit ik nu met een spiegel van 150 euro die geen bestemming meer heb terwijl Sani Direct deze gewoon nog in hun showroom heeft. Er staat wel op de koopovereenkomst dat ze geen spullen retour nemen maar als het ontwerp niet helemaal klopt met de werkelijkheid. Als ik naar een bouwmarkt ga en spullen over heb of dan is het retourneren geen probleem. Dus op dit punt zou Sani Direct een beter beleid in moeten voeren.
Reactie of foto toevoegen
“Levering badkamermeubel”
Door Angela Rietdijk op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Er werd goed geadviseerd en meegedacht, heldere communicatie en afspraken keurig nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Klacht”
Door Bakrimi op donderdag 10 sep 2020 20 | vestiging Den Haag
Hierbij dien ik een klacht. Ik heb door toedoen van Sanidirect lang moeten wachten om de badkamer meubel te plaatsen. Gisterochtend (woensdag) is de juiste meubel aangekomen nadat er 3 keer onjuist en gebroken spullen zijn geleverd. Nadat de meubel is geplaatst wilden wij de spiegel gaan plaatsen. Bij het openen van de beschermlaag blijkt dat deze ook gebroken is. Het is echt een drama Wat ik niet juist of gebroken heb ontvangen van Sanidirect . Doordat ik 4 x mijn monteur moest afbellen en gisteren weer niet compleet afgemaakt heeft moet ik hem ook extra hiervoor compenseren. Deze kosten wil ik ook bij Sanidirect verhalen. Ik verwacht dan ook zeer spoedig een antwoord van Sanidirect en een nieuwe spiegel en compensatie van kosten aan de monteur en geleden stress die zich meebrengt. Ik heb van alles ook een foto gemaakt. Ook heb ik rechtsbijstand hierin ingeschakeld. Tevens zal ik overwegen om alle sociale media en consumenten programma's zoals Kassa inschakelen over de manier van handelen.
FOTO VAN BAKRIMI
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen”
Door Marianne te Velde op woensdag 21 okt 2020 20 | vestiging Groningen
de badkamerspullen werden op tijd en in goede conditie geleverd - het maakt de badkamers voor onze toekomstige bewoners in Het Groen Gasthuis in Warffum af!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Door Mandy Evers op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Hilversum
Voordat we het meubel en waskommen bestelden waren we al in de winkel geweest. De heer De Man heeft ons steeds geholpen bij het maken van de keuzes, ook later toen we de douchekraan en tegels bestelden. Niet verkoperig maar behulpzaam en heel relaxt. Vonden wij heel prettig. De bezorging van de spullen was beide keren helemaal in orde. De tweede keer, met een stapels tegels was het lastig om, door de sneeuw en ijslaag op de stoep, de pallet in de tuin te krijgen. Ze hebben heel kalm net zo lang doorgezet tot het lukte. Hartstikke fijn!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe toilet ruimte”
Door F op maandag 26 dec 2022 22 | vestiging Son
Goed en vlot geholpen bij onze keuzes. Zowel qua kleuren als qua eigenschappen werden we uitdoend geadviseerd
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Hans de Groot op vrijdag 10 nov 2017 17 | vestiging Barendrecht
Wanneer je iets komt kopen wordt je als koning behandeld, maar wanneer achter blijkt dat er geen juist advies is gegeven of het gekochte voldoet niet geeft men niet thuis. Had maar voor 3500 euro spullen gekocht. Advies koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de badkamer en het toilet”
Door Ron op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Vorig jaar hebben wij onze badkamer compleet laten vernieuwen door Sanidirect. De aannemer, welke geregeld was door Sanidirect, heeft met de nieuwe spullen ons verrast met er een droombadkamer voor terug te geven. Alles netjes, alles naar wens en volledig tevreden. Nu is ons toilet aan de beurt. Om even snel de winkel in te lopen en een keuze te maken tussen bijvoorbeeld de nieuwe tegels is het beter om een afspraak te maken. Maar wij werden zo fijn en netjes tussen de bedrijven door geholpen en geadviseerd dat wij eerlijk moeten zeggen dat je hier bij Sanidirect echt als klant behandeld wordt. Ze hebben de tijd voor ons genomen, terwijl die er eigenlijk niet was. En dat ging niet ten koste van de aanwezige klanten die al in gesprek zaten om hun nieuwe droom te verwezenlijken. Mocht er door ons nog iets nodig zijn om te vernieuwen of te verbouwen, dan komen wij hier zeker graag terug. Bedankt voor jullie interesse en inzet. Top team zijn jullie.
FOTO VAN RON
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geholpen”
Door Rik Buckens op maandag 27 dec 2021 21 | vestiging Ede
Nieuw compleet toilet, wasbak en tegels voor de vloer en wand. Perfect geholpen, medewerker nam de tijd voor ons en alles was snel in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Retourbeleid”
Door Pien van der Geest op donderdag 22 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Een ongeopend product die in het assortiment op de website wordt aangeboden, wordt niet retour genomen een week na aankoop. Dat vind ik hele slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Douchewand”
Door S.M. Simons op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Son
De service van dit bedrijf is gewoon slecht. Voor ruim € 10.000 aan spullen gekocht voor renovatie badkamer, Na 3 jaar breekt een scharnier van de douchewand af aan de onderkant, ze hebben toen 3 x onderdelen opgestuurd die niet bij de douchewand hoorde. Nu blijkt dat de hele douchewand eruit, moeten 2 monteurs Sanidirect komen 45 minuten werk. Kosten € 225,-. Monteur vertelde foutje in het onderdeel niet goed gegoten. Garantie bij Sanidirect tot de spullen over de drempel. Dus zoek liever een ander bedrijf dan Sanidirect.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen bij badkameraankoop”
Door Wietze jorba op donderdag 10 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Gezellig en leuk personeel. Staat in voor service en heeft me uitstekend door de verbouwing en keuzes heen geholpen.
FOTO VAN WIETZE JORBA
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Willem Bisschop op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Meppel
Wij waren al bekend met Sanidirect Meppel. onze badkamer geheel ingericht door goede en betrouwbare service van Sanidirect Meppel, nu weer, toilet beneden verdieping ook weer ingericht met materialen uit de winkel van Sanidirect! Meer dan tevreden, goed contact, eerlijk en alert, afwikkeling ook lekker soepel !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door M. Maurits op maandag 27 mrt 2023 23 | vestiging Ede
Ik werd goed geholpen met het uitzoeken van een badkamer waarbij rekening werd gehouden met een goede prijs/kwaliteit wens.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ilse Verburgh op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Snel van begrip, snelle service en snelle levering: wat wil je nog meer?!
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk advies”
Door Kreeft op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een badkamer gekocht bij sanidirect te meppel en wij zijn zeer te spreken over de service, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en namen ruim de tijd om er voor te zorgen dat wij de badkamer van onze dromen krijgen. Alle artikelen werden bij ons thuis bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur die alle spullen voor ons binnen heeft gezet en hebben wij gezamenlijk alle spullen gecontroleerd op schade. Alles is vlekkeloos verlopen en wij zijn zeer content met onze nieuwe badkamer. Sanidirect meppel is echt een aanrader! Bedankt voor jullie behulpzaam en eerlijk advies! Ga zo door wij zeggen het voort
Reactie of foto toevoegen
“Koude douche”
Door Rien op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Daar een badkamer gekocht, eerst een offerte laten maken ik kon alles nog wijzigen, echter de paasweekend korting is een korting die ze altijd geven. Bij vergelijk met een andere sanitair winkel waren de prijzen bij sanidirect hoger, daarbij zaten ook nog spullen bij van Ben die achteraf kwalitatief slechter zijn dan geberit of grohe.
Dus wilde ik de offerte ontbinden maar werd er meteen met een advocaat gedreigd en waren er kosten aan verbonden. Daarna met het monteren bleek de closetpot te lekken, er zit een scheur bij de inloop, de service gebeld, van de mevrouw die ik aan de telefoon had moest ik een filmpje maken van de lek alleen had de loodgieter de closetpot eraf gehaald om er mee naar de winkel te gaan om dit te laten zien, dus zou ik de loodgieter terug moeten laten komen om de pot erop te monteren filmpje maken en weer demonteren ongeveer 2 uur werk inclusief voorrijkosten. Dit heb ik niet gedaan heb een foto van de scheur gemaakt en gemaild naar de service, omdat het minimaal 2 weken duurt voordat de fabrikant reageert heb ik een nieuwe closet pot besteld opgehaald in Waalwijk trouwens is het arrogante club daar. De closetpot erop laten zetten alles was dicht, Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg ben bang van niet dan leg ik het voor aan de belbus of geef ze de koude douche
FOTO VAN RIEN
Scheur in toiletpot
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw paneel”
Door J.Ebbink op vrijdag 27 aug 2021 21 | vestiging Duiven
Nieuwe druk paneel Grohe spoelbediening besteld via de winkel. Het personeel dacht mee voor de oplossing en 2 dagen later al thuis bezorgd.Vriendelijk personeel en werd netjes ontvangen met het probleem.Top!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe badkamer spullen”
Door Roderick op woensdag 7 dec 2022 22 | vestiging Den Haag
Danny en team hebben ons echt goed geholpen met advies op maat en bij het snel leveren van onze nieuwe badkamer spullen. Ook bij een last minute wijziging top geholpen. Dank! Verbetering zit nog in het leversysteem, maar we hebben het ook wel maximaal getest met onze last minute wijziging.
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een toilet, toiletframe en tegels gekocht. Goed geholpen. Goede uitleg waarom bepaalde keuzes niet handig waren en flexibel met eerder leveren van bepaalde zaken. Ook behulpzaam bij het inladen van spullen. Kortom super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Volgens algemene voorwaarden kan je niet ruilen”
Door AMC op donderdag 19 mrt 2020 20 | vestiging Son
Willen kranen vervangen op de badkamer en hebben vertrouwen in de deskundigheid van de medewerker, helaas 3 artikelen zijn niet geschikt voor de situatie. Zijn niet om te ruilen want in de verkoopvoorwaarden staat "niet ruilen". ADVIES! KOOP NIET BIJ SANIDRECT MAAR GA NAAR EEN BEDRIJF DAT SERVICE BIED
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Jaap Wassenaar op donderdag 11 jan 2024 24 | vestiging Meppel
We zijn super goed geholpen door Jan-Bart Bolwijn. Hij heeft echt met ons meegedacht hoe eea kon worden en heeft geprobeerd het zoveel mogelijk te visualiseren. Digitaal maar ook met echte materialen. Wij zijn heel tevreden. Nadien is hij komen kijken hoe het geworden is.
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er prima uit”
Door A Smits op dinsdag 17 sep 2019 19 | vestiging Kaatsheuvel
Douche cabine ben goed behandeld, zou het anderen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Foutieve leveringen en slechte service”
Door Couwenberg op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bad was niet goed, water bleef liggen dus moest worden omgeruild. Bad werd vervolgens geleverd direct door leverancier. Chauffeur weigerde het andere bad mee te nemen omdat deze nog binnen stond, met als gevolg dat we het hele weekend met een extra bad in huis zaten. Lasdraad bij radiatoraansluiting ontbrak deels waardoor nieuwe radiator moet komen, 7 weken wachttijd tot de nieuwe radiator geleverd kan worden! Daarnaast te groot bedieningspaneel voor toilet geleverd. Contact hierover gehad vestiging Capelle. Er werd een klein wit paneel besteld, echter werd vervolgens weer een verkeerde geleverd namelijk een Chroomkleurige. Wederom gebeld en er werd aangeven de verkeerde te hebben besteld. Er werd nogmaals een nieuw (wit) paneel besteld, maar ik moest wel even de andere komen brengen naar de showroom. Ik gaf aan hier niet op te zitten wachten en ik niet vind dat ik de (2e) fout moet oplossen. Hierop kreeg ik als reactie "u heeft toch een mooie korting van mij gehad?" Dit vond ik zo een bizarre reactie. Aangegeven dat dit nou het zoveelste was wat mis was gegaan en zij het toch echt mocht gaan oplossen. Aangegeven dat ik het paneel best wil terug sturen per post maar echt niet weer langs zou komen in de showroom. Dan moest ik maar de service afdeling bellen. Dat heb ik dus gedaan en deze hebben het goed opgelost. Al met al teleurgesteld in aantal geleverde foutieve producten en handelswijze vanuit vestiging Capelle en de leverancier van het bad.
Reactie of foto toevoegen
“Spekgladde tegels”
Door B.M.Petiet op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Middelburg
Voor 560€ aan badkamer tegels die zeer geschikt waren voor badkamers en niet glad
Het blijkt dat nu deze douche in gebruik is , het spekglad is. Zeer gevaarlijk. Zeer slechte voorlichting. Wij zijn 70 en 74 jaar en het gevaar ligt om de hoek.
FOTO VAN B.M.PETIET
Afbeelding badkamer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 57
Vestigingen Sanidirect
  Almere (10 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Amstelveen (3 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Amsterdam, Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Apeldoorn (7 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Barendrecht (12 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Breda (12 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Capelle aan den IJssel (14 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Cruquius (12 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Den Bosch (9 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Den Haag (11 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Duiven (13 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Ede (13 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Enschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Groningen (11 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Heerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Heerlen (8 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Hilversum (6 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Hoorn NH (8 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Kaatsheuvel (9 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Leeuwarden (10 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Meppel (20 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Middelburg (21 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sneek (9 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Son (14 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Tilburg (12 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Utrecht (14 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Vlaardingen, Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Weert (5 ervaringen), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.