Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 278 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
29 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2192 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 665 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,6 uit 302 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 61 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 537 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 278 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren137 ervaringen
4 sterren45 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster41 ervaringen

Per vestiging:
“WC verbouwing”
Door A.Toutenburg op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Pas geleden is de wc verbouwd en dit is keurig gedaan. Ook tussendoor tijdens de verbouwing nemen ze nog contact met je op of alles naar wens verloopt. Echter de spiegel hebben we niet laten monteren omdat we die nadat het kastje met fonteintje was geplaats de spiegel te groot vonden en achteraf zelfs niet in het midden boven het kastje wastafel konden monteren omdat die te groot was daarvoor en het kastje in de hoek geplaatst was. Op de ontwerptekening van Sani direct zag het er meer passend uit. Nog geprobeerd om de spiegel te ruilen voor een kleinere maar ze namen de spiegel niet terug. Het antwoord van hun was dat ze daar niet aan beginnen want dan zou het einde zoek zijn en het bedrijf waar zij het bestellen zou ook erg moeilijk doen om het terug te nemen. Al met al zit ik nu met een spiegel van 150 euro die geen bestemming meer heb terwijl Sani Direct deze gewoon nog in hun showroom heeft. Er staat wel op de koopovereenkomst dat ze geen spullen retour nemen maar als het ontwerp niet helemaal klopt met de werkelijkheid. Als ik naar een bouwmarkt ga en spullen over heb of dan is het retourneren geen probleem. Dus op dit punt zou Sani Direct een beter beleid in moeten voeren.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Natasja Jean Pierre - de Hoog op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Barendrecht
De medewerker van Sanidrect heeft ons fantastisch geholpen bij de aanschaf van onze volledige nieuwe badkamer én toilet. Geduldig, oplossingsgericht, servicegericht. Kwaliteit van de geleverde goederen is ook goed, deels ook van huismerk en is ook heel prima qua afwerking en kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Houben op zondag 21 jan 2024 24 | vestiging Weert
Zeer kundig in advies heeft goed met ons samen gedacht over opstelling en kleur tegels en sanitair. Wij hebben gekocht 2 wc met aqua cleaning tegels voor 2 x wc en gehele badkamer wastafel spiegel inbouw stortdouche set en inbouwkast wastafel spotjes en drain voor douche.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Door Mandy Evers op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Hilversum
Voordat we het meubel en waskommen bestelden waren we al in de winkel geweest. De heer De Man heeft ons steeds geholpen bij het maken van de keuzes, ook later toen we de douchekraan en tegels bestelden. Niet verkoperig maar behulpzaam en heel relaxt. Vonden wij heel prettig. De bezorging van de spullen was beide keren helemaal in orde. De tweede keer, met een stapels tegels was het lastig om, door de sneeuw en ijslaag op de stoep, de pallet in de tuin te krijgen. Ze hebben heel kalm net zo lang doorgezet tot het lukte. Hartstikke fijn!
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Familie de Groot op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Breda
Heel goed, deskundig en snel geholpen. Goed advies gekregen en heel snel alles geleverd. Goede en mooie merken. Top bedrijf!
FOTO VAN FAMILIE DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ivo op maandag 13 feb 2023 23 | vestiging Ede
Vanwege renovatie toilet -en doucheruimte hebben wij diverse artikelen bij Sanidirect Ede gekocht. Bij deze vestiging wordt je goed geholpen en geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn uiteindelijk tot een goede keus gekomen tegen een scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Voorlichting kan beter”
Door N.Binsbergen op zondag 1 okt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een complete badkamer aangeschaft, wij zijn netjes geholpen en zijn op een badkamer uitgekomen die aan onze wensen voldoet. Er is echter niet gemeld dat de uitgekozen wastafel geen overloop heeft en niet is af te sluiten. Deze past niet in het meubel en als wij een andere plug monteren kan de wastafel overlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Van den Brandhof op maandag 11 sep 2023 23 | vestiging Ede
Fijne service, wij hadden snel tegels nodig en ze gingen gelijk aangeven uit welke tegels we dan konden kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamerinrichting”
Door Jeroen op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Tilburg
Complete badkamerinrichting gekocht bij Sanidirect. Alle mogelijk- en onmogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. Alles netjes op de afgesproken datum geleverd. Achteraf extra tegels nodig ivm verplaatsen van een muur. Deze hebben we ook snel af kunnen halen bij het afhaalmagazijn.
FOTO VAN JEROEN
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Marga op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Onze ervaring is goed we kregen alles op tijd en toen onze spiegel niet goed bleek te zijn krijgen we volgende week een nieuwe. We hebben nog een extra wc bestelt en die zou in Apeldoorn komen maar door een foutje was deze toch in Duiven terecht gekomen. Met een presentje voor de verkeerde levering hebben we de wc toch in Duiven kunnen ophalen
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met de nieuwe badkamer”
Door Dion van Baal op vrijdag 18 nov 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Goed advies gehad van meneer, erg vriendelijk en wij zijn enorm blij met onze nieuwe badkamer van Sanidirect. Prijs kwaliteit is top!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de service”
Door Henk Middendorp op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Son
Badmeubels bestaande uit onderkast wastafel met twee spoelbakken en spiegelkast
In eerste instantie hadden wij andere opstelling uitgekozen maar werden toen door adviseur gewezen op een ander meubel wat beduidend duurder maar natuurlijk ook mooier was. Aangezien de showroom verbouwd werd kwam dit showroommeubel in de aanbieding en kwamen wij voor beide partijen tot een prachtige overeenkomst.
Wij een geweldig mooie combinatie voor een mooie prijs en voor jullie als leverancier een lege plaats en ruimte in de showroom om de gewenste verbouwing en vernieuwing(en) uit te voeren. Afgelopen vrijdag alles opgehaald de kasten en onderdelen waren allemaal netjes verpakt in bobbeltjes plastic en stond gereed bij ingang. Al met al een geweldige overeenkomst en service wij hebben in onze familie en vriendenkring onze positieve ervaringen gedeeld en verteld dat men bij sanidirect in Son op een goede en eerlijke manier advies krijgt en het prettig is om zaken te doen.
FOTO VAN HENK MIDDENDORP
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Claudia op vrijdag 24 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Afgelopen zomer twee badkamers gekocht bij Sanidirect Middelburg. In november hadden we ook nog een nieuwe toiletinrichting nodig. Omdat we afgelopen zomer zo prettig en vakkundig zijn geholpen zijn we teruggegaan om een toiletinrichting te kopen. Wederom zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Sanidirect kent een goede prijs-kwaliteitverhouding met genoeg keus voor iedereen. We zijn erg tevreden met de aankoop, de levering en de service van Sanidirect. Indien we in de toekomst nieuw sanitair nodig zouden hebben zouden we dat zeker weer bij Sanidirect kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamer spullen”
Door P.J. Boogaard op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben nieuwe badkamer gekocht en we werden erg goed geholpen door Stefan. Daarna hebben we toiletruimte spullen gekocht en ook daarbij erg goed geholpen. Ook de levering van spullen werd op ons verzoek aangepast. verbeterpunt in onze optiek is de levering van alle spullen in één keer te doen, in plaats van één chauffeur 's morgens om 8.00 uur met de toiletruimtespullen en rond 12.00 uur de tweede chauffeur met alle badkamerspullen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Door Mieke op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Marco Rondhuis op dinsdag 6 feb 2024 24 | vestiging Duiven
We hebben voor een verbouwing een kompleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief (deels) tegels. Het personeel was erg behulpzaam, dacht met ons mee over de mogelijkheden en hield ook goed rekening met ons budget. Kortom een top ervaring en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Volle tevredenheid”
Door Rob op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Cruquius
Wij hebben zowel een badkamer, als een toilet bij sanidirect gekocht. Beider keren zijn wij door zeer enthousiaste medewerkers zeer goed, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Niets is te veel en vragen achteraf werden meer dan correct afgehandeld. Voor ons hebben zij een dikke tien verdient.

Aanvulling ontvangen 10 december 2020: Badkamer is volledig geïnstalleerd. Toilet is nagenoeg klaar op wat kleine dingen na. Alles naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer inclusief montage”
Door Esther op maandag 28 sep 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een complete badkamer en wc bij Sanidirect Utrecht gekocht. Het advies vond ik goed, vriendelijke man die echt de tijd nam. Helaas bleek bij de offerte dat er allerlei trucs werden uitgehaald om op een hoger bedrag uit te komen (en vervolgens zogenaamd een flinke korting werd gegeven). Er werd een bouwbedrijf aanbevolen om de klus te klaren waar ze veel mee werken, Bouwbedrijf De Liman. Dat werd een flop! Niet de eigenaar kwam vervolgens alles slopen en plaatsen, maar een ingehuurd iemand die alleen een beetje Engels sprak. Heel lastig communiceren... Hij werkte ook slordig, waardoor ik uiteindelijk niet tevreden ben over m'n nieuwe badkamer. Ik kreeg als tegemoetkoming korting, maar had liever het volle pond betaald en dan een nette badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Erik Vrieling op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Na meerdere winkels van de concurrent te hebben bekeken, hadden we nu gelijk een klik. Verkoper snapte wat we wilden qua stijl. Gelijk bij het eerste gesprek was alles gewoon helder en duidelijk. Alles in 1 keer goed op papier uitgezocht. Mooie 3D tekening. Gewoon zoals je mag verwachten als je een hoop geld gaat uitgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Myron van Duyne op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Duiven
Enorm behulpzame mensen in duiven. Komen met goede suggesties, helpen je ook binnen budget te blijven en denken na over goede alternatieve. Aanrader. Volgende badkamer zal ook weer via hun zijn, of nieuwe toilet. We zijn er echt enorm blij mee. Bedankt toppers.
FOTO VAN MYRON VAN DUYNE
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
Reactie of foto toevoegen
“Badkameruitrusting gekocht”
Door Mevr. M.C.HENGEVELD-KOSTERS op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Hilversum
Gekocht: Badkameruitrusting. Verkoper bleef geduldig ondanks mijn keuzeprobleem. Hij, Nico de Man gaf ook goed advies. Heeft er tevens voor gezorgd dat ik goede uitvoerders (monteurs) kreeg. Ook de bezorging kwam op de afgesproken tijd en vervoerde de zware badkamerspullen via extra beschermmatten op het grint. Zeer correct!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Door Louis Traas op donderdag 20 jan 2022 22 | vestiging Middelburg
Complete badkamer incl. toilet voor verdieping en toilet begane grond. Dus wand en vloertegels incl.meubels enz. Zeer goed geholpen, vakkundig en technisch zeer goed advies met een scherpe en nette prijs. En ook de service is super een fonteinkraantje omruilen of nog een doos extra tegels bij bestellen alles is super snel gereld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Boy Hauser op zondag 10 dec 2023 23 | vestiging Weert
Er loopt een goed team rond dat je deskundig helpt met jouw wensen, ze denken met jou mee en geven goed advies, de prijs/kwaliteit verhouding is prima, en het team dat de verbouwing voor hun doet is zeer precies in hun werk. Al met al zijn wij zeer tevreden met de verbouwing van onze badkamer.
FOTO VAN BOY HAUSER
+ Toon extra foto van Boy Hauser
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de badkamer en het toilet”
Door Ron op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Vorig jaar hebben wij onze badkamer compleet laten vernieuwen door Sanidirect. De aannemer, welke geregeld was door Sanidirect, heeft met de nieuwe spullen ons verrast met er een droombadkamer voor terug te geven. Alles netjes, alles naar wens en volledig tevreden. Nu is ons toilet aan de beurt. Om even snel de winkel in te lopen en een keuze te maken tussen bijvoorbeeld de nieuwe tegels is het beter om een afspraak te maken. Maar wij werden zo fijn en netjes tussen de bedrijven door geholpen en geadviseerd dat wij eerlijk moeten zeggen dat je hier bij Sanidirect echt als klant behandeld wordt. Ze hebben de tijd voor ons genomen, terwijl die er eigenlijk niet was. En dat ging niet ten koste van de aanwezige klanten die al in gesprek zaten om hun nieuwe droom te verwezenlijken. Mocht er door ons nog iets nodig zijn om te vernieuwen of te verbouwen, dan komen wij hier zeker graag terug. Bedankt voor jullie interesse en inzet. Top team zijn jullie.
FOTO VAN RON
Reactie of foto toevoegen
“Complete aankoop”
Door Fam. Postma op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een complete badkamer en toilet aangeschaft en zijn bij de aanschaf hiervan prima geholpen, alle tijd werd er voor ons genomen en er werd goed mee gedacht en tips gegeven.
FOTO VAN FAM. POSTMA
Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Foutieve leveringen en slechte service”
Door Couwenberg op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bad was niet goed, water bleef liggen dus moest worden omgeruild. Bad werd vervolgens geleverd direct door leverancier. Chauffeur weigerde het andere bad mee te nemen omdat deze nog binnen stond, met als gevolg dat we het hele weekend met een extra bad in huis zaten. Lasdraad bij radiatoraansluiting ontbrak deels waardoor nieuwe radiator moet komen, 7 weken wachttijd tot de nieuwe radiator geleverd kan worden! Daarnaast te groot bedieningspaneel voor toilet geleverd. Contact hierover gehad vestiging Capelle. Er werd een klein wit paneel besteld, echter werd vervolgens weer een verkeerde geleverd namelijk een Chroomkleurige. Wederom gebeld en er werd aangeven de verkeerde te hebben besteld. Er werd nogmaals een nieuw (wit) paneel besteld, maar ik moest wel even de andere komen brengen naar de showroom. Ik gaf aan hier niet op te zitten wachten en ik niet vind dat ik de (2e) fout moet oplossen. Hierop kreeg ik als reactie "u heeft toch een mooie korting van mij gehad?" Dit vond ik zo een bizarre reactie. Aangegeven dat dit nou het zoveelste was wat mis was gegaan en zij het toch echt mocht gaan oplossen. Aangegeven dat ik het paneel best wil terug sturen per post maar echt niet weer langs zou komen in de showroom. Dan moest ik maar de service afdeling bellen. Dat heb ik dus gedaan en deze hebben het goed opgelost. Al met al teleurgesteld in aantal geleverde foutieve producten en handelswijze vanuit vestiging Capelle en de leverancier van het bad.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door E Bod op maandag 24 dec 2018 18 | vestiging Cruquius
in de winkel oke daarna slechte tot geen service late nalevering onbeleefde telefonistes die alle problemen bij de klant leggen. afdeling Cruquis staat er niet tussen. centraal depot waalwijk helpt nergens mee is verschrikkelijk
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden met levering”
Door Zoë Hage op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Breda
Wij hebben de gehele badkamer plus twee toiletten inclusief alle tegels aangeschaft bij Sanidirect. De betreffende medewerker heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Wij hadden weinig ideeën op voorhand, maar zijn met prachtige artikelen aan de slag gegaan toen de materialen zijn geleverd. Wij zijn mega tevreden en komen zeker nog eens terug!
Reactie of foto toevoegen
“Ruilen geen probleem”
Door M Panek op maandag 30 sep 2019 19 | vestiging Heerlen
Goed advies en vriendelijk geholpen. Badkamermeubel incl fontein en fonteinkraan een siffon gekocht. Fonteintje bleek defect(haarscheur en scheef geboord. Zonder problemen geruild.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Door Paul op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door El op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Duiven
Nadat we vorig jaar onze complete badkamer hebben gekocht hebben we nu een nieuwe toilet en een nieuw fonteintje gekocht. De spullen zijn zeer zorgvuldig ingepakt. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit. De kwaliteit van de spullen is ook perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Jaap Wassenaar op donderdag 11 jan 2024 24 | vestiging Meppel
We zijn super goed geholpen door Jan-Bart Bolwijn. Hij heeft echt met ons meegedacht hoe eea kon worden en heeft geprobeerd het zoveel mogelijk te visualiseren. Digitaal maar ook met echte materialen. Wij zijn heel tevreden. Nadien is hij komen kijken hoe het geworden is.
Reactie of foto toevoegen
“Ontvangen”
Door Ricardo Hagen op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Almere
Bij de vestiging Almere-Buiten enorm goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. De bezorging was op tijd en belde netjes van te voren. Producten (2 toiletten en douchewand en deur) ontvangen in goede staat voor een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jolanda de Rek op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Almere
We hebben een badkamer met douche, toilet, radiator en 2 wasmeubels met wastafels gekocht en apart een volledig ingericht toilet met al het tegelwerk. Het personeel is vriendelijk, meedenkend, schakelt waar nodig en niets is teveel. Echt een steun tijdens de drukke periode tussen oplevering en verhuizing. Raad iedereen Sanidirect Almere aan.
Reactie of foto toevoegen
“Levering badkamermeubel”
Door Angela Rietdijk op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Er werd goed geadviseerd en meegedacht, heldere communicatie en afspraken keurig nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Volledige badkamer”
Door Kevin Weever op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Er wordt goed meegedacht in oplossingen en komen met goede en duidelijke adviezen zonder dit door te drukken
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Maikel Alberts op dinsdag 8 nov 2022 22 | vestiging Hoorn NH
Hele badkamer gekocht. Zeer vriendelijk geholpen met goed advies. Ook het contact na de aankoop was zeer prettig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan Korsten op zondag 26 feb 2023 23 | vestiging Weert
Zeer goed geholpen daar Patrick niets was hem te veel om te laten zien. Wat ook heel fijn was dat Patrick heel veel verstand heeft van de montage van de spullen en een praktijk gericht persoon. Leveren is geweldig goed en snel gegaan ook de chauffeur en bijrijder waren geweldig heel rustige mannen die heel zorgzaam met hun werk bezig zijn daarbij goede uitleg en goede controle van de geleverde spullen
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd”
Door Josien Van de kamp op woensdag 18 jan 2023 23 | vestiging Cruquius
We werden heel vriendelijk geholpen en goed geadviseerd in de winkel. Telefonisch contact is makkelijk en goed. Alle spullen die we besteld hadden werden geleverd op de afgesproken tijd. Kwaliteit van de spullen is heel goed.
FOTO VAN JOSIEN VAN DE KAMP
+ Toon extra foto van Josien Van de kamp
+ Toon extra foto van Josien Van de kamp
Reactie of foto toevoegen
“Excellent”
Door Michael Field op donderdag 2 jul 2020 20
Excellent service. I placed two orders, one arrived quickly and the other I had to cancel. In both instances I found the company excellent to deal with.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Grytsje op vrijdag 30 jul 2021 21 | vestiging Meppel
Wij zijn erg tevreden over de service van alle medewerkers van deze vestiging. We kwamen voor een douchdedeur maar hebben uiteindelijk toch de hele badkamer vernieuwd. We werden bij ons 2e bezoek al snel herkend en kregen een goed passend advies. Leveringen werden super snel handig geregeld. Er werd echt goed meegedacht binnen onze wensen en budget. Toen we twijfelden over de maten van de douchedeur kwam de medewerker zelfs bij ons thuis even overleggen. Wij zijn echt super tevreden over de klantvriendelijkheid en raden de winkel zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Het is enorm mooi geworden”
Door Kuijpers op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Ede
Frits heeft ons kundige geholpen met het kiezen van de nieuwe badkamer. Opties en adviezen gegeven. En met de tekening konden wij goed uit de voeten.
Reactie of foto toevoegen
“Met spoed nieuwe vloertegels”
Door Geralda Verkuil op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Hilversum
Wij moesten met spoed nieuwe vloertegels hebben omdat toilet-en keukenvloer moesten worden opengebroken vanwege problemen met de riolering. Bert heeft ontzettend zijn best gedaan om onze bestelling te versnellen. Ipv eind februari hadden wij vorige week de tegels al binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete nieuwe badkamer en toilet”
Door Jeroen Vos op donderdag 20 okt 2022 22 | vestiging Middelburg
Fijne winkel, denken goed mee en bijvoorbeeld veranderingen of te weinig tegels wordt snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een teleurstellende ervaring”
Door Kirsten op woensdag 12 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
Verkooptraject verliep redelijk vlot. Helaas bleek na levering dat eea is fout gegaan;
- 9 pakken tegels teveel. Sanidirect wil deze niet terugnemen, terwijl zij dit verkeerd hebben berekend;
- Toiletpotten bleken te groot voor toiletruimtes. Ook hier had de verkoopster op moeten letten, ze had namelijk de juiste afmetingen van de ruimtes;
- Toiletpotten om bovengenoemde reden omgeruild voor compactere versie. Helaas bleken de de toiletbrillen kapot. Wij kwamen daar 1 dag te laat achter, we hadden dit binnen 5 werkdagen moeten aangeven. De klantenservice gaf anderhalve week (!) na onze melding hiervan aan dat ze om die reden de toiletbrillen niet meer kosteloos omruilen. Vervolgens contact gezocht met de winkel; de medewerker kwam met een tweede argument waarom ze de toiletbrillen niet kostenloos wilden omruilen; op de foto's die wij hadden gestuurd zag hij dat de doos vouwen had. Hij beweerde dat hij de dozen zonder vouwen had uitgeleverd aan ons en trom daarom de conclusie dat de brillen wel bij ons kapot moesten zijn gegaan (!). Deze conclusie is uiteraard onzinnig aangezien hij de dozen zelf niet heeft geopend en dus ook niet geeft geïnspecteerd of de producten kapot waren bij uitlevering;
- Stoppen van de wastafels blijken incompleet. We hebben dit inmiddels maar laten zitten gezien de zeer klantonvriendelijke benadering van Sanidirect.
Al met al is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ik beveel Sanidirect absoluut niet aan. De expertise van de verkopers is ver onder de maat en van een klantenservice is totaal geen sprake.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door Van zalen op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Meppel
Zeer tevreden met de 1e klas spullen voor de badkamer en het toilet. Goede service bij levering. Denken mee als iets niet goed is en reageren direct. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde goederen. Kortom een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Jack Thijssen op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Een badkamer gekocht. Prima geholpen bij het maken van keuzes. Verkoper nam, voor de datum van installatie, contact op met installateur en gaf aan dat als er iets was ik contact met hem kon opnemen. Het voelde zeer vertrouwd. Levering van de artikelen ging erg netjes. Tijdens installatie bleek 1 pak tegels gebroken en 1 spotje niet te werken. Installateur regelde via Sanidirect vervanging. Zelf hoefde ik geen actie te ondernemen. Ik heb nu een prachtige badkamer waar ik erg blij mee ben.
FOTO VAN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geadviseerd”
Door Selma van Ree op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Van begin af aan meedenkend met ons moodboard, gewezen op voordelen/ nadelen van bepaalde materialen, alle tijd voor het maken van de 3D afbeelding, bestelling is door beide medewerkers goed gecontroleerd bij aflevering, betalingen goed gemanaged (bv pinlimiet tijdig ophogen). Flexibiliteit, nalevering of kleine wijziging was mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Goed contact en super service”
Door Kim de Jong op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Complete sanitair gekocht, 2 badkamers en toiletruimte. Super service! Toch een ander toilet, was al binnen maar kon toch geruild worden. Extra tegels nodig met spoed, 2 dagen later geleverd. Contact met de winkel en via mail ook perfect. In alle opzichten zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Hans B. op vrijdag 1 mrt 2019 19 | vestiging Heerlen
Sanidirect: NIET DOEN !!!! Waardeloos bedrijf. Dit geldt voor de winkel in Heerlen én voor het moederbedrijf. Zeer slechte ervaring met Sanidirect, NIET kopen. Bij ons is zo ongeveer alles fout gegaan. Onze aannemer kon eerder dan gepland beginnen dus hebben wij bij de winkel gevraagd of snelle levering mogelijk was. Wij kregen hierop een akkoord maar toen de aannemer was begonnen, bleek het allemaal niet te lukken. Uiteindelijk zijn wij zelf de spullen moeten gaan halen in Waalwijk. Dit koste mij een dag verlof en een dag bushuur en een extra dag werk van de aannemer. Geen "Sorry, dit hebben wij fout ingeschat....". Klacht via de mail zou doorgestuurd worden naar de winkel: nooit gebeurd. Een stapel retourpapieren vanwege ondeugdelijke leveringen: 2 spotjes ( van de 4) met beschadigingen, wastafel 2x geleverd met oneffenheden, de 3e pas in orde (koste ons weer enkele dagen extra), sifon voor de douchebak was niet meegeleverd, sifon voor de wastafel paste niet, bevestigingsmaterialen van de drukplaat van het toilet was niet compleet en die van het wandcloset was kapot. De bovenplaat van de kast bleek los te zitten omdat van de dubbelzijdige tape bij 2 van 4 de beschermfolie er nog op zat, 2 dozen tegels kapot. Toen op het laatste de spiegel werd opgehangen, bleek bij verwijdering van de siliconen bescherkapjes dat er een stukje uit de spiegel was. Hierover gereclameerd maar het woord service kennen ze niet bij Sanidirect. Je kan een nieuwe spiegel KOPEN met 20% korting. Ik heb aangegeven met bovenstaande verhaal dat een servicegericht bedrijf hier met een oplosssing zou moeten komen, het heeft ons namelijk enkele dagen extra werk gekost vanwege alle foute leveringen: Sanidirect geeft niet thuis!!!! Uitermate goed getrainde medewerkers die absoluut niet toegeven dat er iets beter had gekund, geen sorry, geen service. WAARDELOOS bedrijf dat ik bij iedereen zal afraden. 1 ster is eigenlijk nog té veel.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Laurens op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Voor de badkamer hebben we tegels uitgezocht bij de vestiging in Middelburg. Daar zijn we super geholpen en het personeel was vriendelijk en duidelijk. Hierbij ervaarden we ook geen druk om nu te beslissen en maar te kopen. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en kleur van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Sumant Debipersad - Chotoe op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Duiven
De ervaring van mij en mijn man bij Sanidirect Duiven was uitstekend! De reden hiervan is omdat ik belde voor informatie en om aan te geven dat ik in verwachting ben en wij dus eigenlijk alles z.s.m. geregeld wilde hebben thuis. Wij konden al gauw langskomen voor een afspraak en één week later was alles geregeld! Nu is ons toiletruimte bijna af en het ziet er al geweldig uit! Los daarvan kregen we ook top advies wat ons écht heeft geholpen.
FOTO VAN SUMANT DEBIPERSAD - CHOTOE
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marlies op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Langs geweest om de tegels te bekijken. Daarna gebeld om te bestellen. Super geholpen door de medewerker en duidelijk waar we aan toe zijn. Ook de levertijd is ons reuze mee gevallen! We hadden afgesproken om het op te halen in het filiaal, daar ook heel hartelijk ontvangen. Een van de werknemers heeft ook geholpen om de tegels naar onze auto te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Fam Vermeulen op dinsdag 24 okt 2023 23 | vestiging Tilburg
Goed geholpen in de winkel, geen verkoop praatjes gewoon to the point. Daarna alles volgens afspraak nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter”
Door Benjamin op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Meppel
Producten zijn naar wens en zijn we blij mee. Helaas tijdens bestelling verkeerde tegels door de vestiging opgegeven en geleverd gekregen. Na dit gemeld te hebben hebben ze er voor gezorgd dat de tegels omgewisseld konden worden. Wij konden niet 1-2 weken wachten en om die reden de tegels zelf bij de distributie centrum moeten ophalen. Communicatie tussen vestiging - service centrum kan beter, gezien ik de volgende dag na het ophalen gebeld wordt dat ze de tegels kwamen brengen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Knapen op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Alweer een jaar en 6 maanden geleden mogen genieten van de Super service bij sanidirect Apeldoorn door Gerard Jansen en Jan Iniesta! Wij zijn de dupe geworden van een aannemer die onze badkamer verprutst heeft waardoor alles er weer uit moest (de tegels) zo fijn door deze mannen geholpen! Zij hebben er o.a. voor gezorgd dat wij weer verder kunnen! Ze leverden meteen alles Nieuw bij ons thuis. FANTASTISCH!! We zijn ze erg dankbaar voor het meedenken!! En nog steeds genieten wij elke dag van de geweldige badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Laat klanten in de kou staan”
Door Vincent van Meeteren op vrijdag 1 jul 2022 22 | vestiging Almere
Absoluut waardeloze service. Zo lang er niets misgaat is er op zich weinig aan de hand. Vriendelijk personeel, degelijke producten (niet top) voor een redelijke prijs. Echter wanneer er iets misgaat, dan geeft Sanidirect absoluut niet thuis, mede doordat ze zich volledig indekken met en verstoppen achter voorwaarden en reglementen. Het is echt uiterst bedroevend hoe Sanidirect klanten in de kou laat staan.

Wat is er fout gegaan:
1) Ondanks rekening is gehouden in de tegelberekening (door Sanidirect) met een snijverlies, zijn evengoed te weinig vloertegels besteld. Hierdoor moesten we naderhand een nieuw pak bestellen voor meer dan 2x de oorspronkelijke prijs (wegens prijsstijgingen op de markt);
2) De stabilisatiestang voor de douchewand ontbrak bij het leveren. Omdat de complete douchecel als één artikel op de factuur en afleverbon stond, viel ook niet direct (lees: bij aflevering) na te gaan of alle onderdelen geleverd waren. Pas bij montage kwamen we erachter, maar dit viel volgens Sanidirect buiten de reclamatieperiode, dus konden we fluiten naar een stabilisatiestang;
3) Tijdens de montage van de (glazen) douchedeur sprong deze spontaan uiteen, terwijl we dit met z'n tweeën deden en exact de montagehandleiding volgden. Daarnaast weten we 100% zeker dat we niets geraakt hebben, maar de douchedeur stond wel op (de bijgeleverde) voetjes, die volgens de handleiding ook gebruikt moesten worden tijdens het plaatsen. Volgens Sanidirect kan het nooit aan de douchedeur gelegen hebben, want dat schijnt nou eenmaal zo te zijn volgens hen. Wanneer wij vragen om een onderbouwing, dan laten ze niets meer horen. Ook is tijdens het afleveren van de badkamer wat misgegaan met het laden van de vrachtbus. Zo waren andere zaken (zoals een badkuip van een andere klant) niet goed gezekerd in de vrachtbus, waardoor allerlei spullen verschoven waren. Wellicht dat dat de integriteit van het artikel verminderd zou kunnen hebben óf is er simpelweg sprake van een productiefout. Sanidirect reageert hier ook niet op.
4) Deze punten zijn steeds helder geformuleerd naar de klantenservice en ook in de winkel, maar lang verhaal kort komt het erop neer dat je als klant gewoon pech hebt en kan je het product nog wel krijgen, maar dan weer tegen betaling (van meer dan € 600). Omdat je dan ongeveer € 150 korting krijgt op het artikel noemen zij dat nog coulant ook. Ze hebben helemaal geen oor ernaar dat je als klant zijnde door dit hele verhaal sowieso extra kosten hebt door het verlengen van de huurperiode van een nooddouche. Het boeit hen ook niet dat de verkoper in de winkel eerst heeft toegezegd dat we kosteloos een nieuwe douchedeur zouden krijgen en dat we evengoed ook de stabilisatiestang (kosteloos) zouden krijgen. Wanneer de verkoper hiermee wordt geconfronteerd, dan weet hij zogenaamd van niets meer en beweert dat hij nooit zulke uitspraken heeft gedaan.
5) Volgens internet zou de winkel (in Almere) ook telefonisch bereikbaar moeten zijn. Echter in een periode van 2-3 weken hebben we ongeveer 10 keer de winkel (binnen openingstijden) gebeld, maar er werd slechts 2 keer opgenomen. Als je dan maar toch zelf naar de winkel rijdt, dan hoor je vervolgens dat het niet eens zo druk was en dat het met de telefoontjes ook wel meeviel. Zo komt het over alsof men in de winkel ook te beroerd is de telefoon te beantwoorden. Als je hier dan een klacht over indient, dan reageert Sanidirect alleen maar met het verhaal dat ze bekend zijn met de onderbezetting in de vestiging Almere en dat eraan gewerkt wordt. Echter komt dit niet echt overeen met het verhaal dat je in de winkel te horen krijgt, namelijk dat het dus ook wel meevalt met de drukte, zowel in de winkel als telefonisch.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen voor complete badkamer”
Door Fennie van Strien op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen echt een aanrader. Ze denken met je mee over hoe en wat je kunt doen.Om je badkamer naar jou zin te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels, een meubel en een spiegel”
Door Wouter van den Berg op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Middelburg
Snel meedenken praktisch en prettig. Levering correct.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Patrick Wolf op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht. Prima service! Vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

Aanvulling ontvangen 6 september 2019: Spullen zelf opgehaald en gemonteerd want dat was voor mij handiger.
Reactie of foto toevoegen
“Los bad met scherm”
Door AJ Spek op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een douchebad (hoek) met douchewand besteld. Tijdig geleverd, service door belletje half uur voor levering en de spullen cf. afspraak. Advies in de winkel was duidelijk en er werd meegedacht qua opstelliing! Tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Albert.P. op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Heel goed meegedacht door de verkoper over het plaatsen en de aankoop van een inloopdouche.

Aanvulling ontvangen 28 juli 2020: Alles is gemonteerd, en na een beginners foutje is alles naar wens verlopen. Wel nog met Sani contact gehad over glas dikte . Is ook goed afgelopen ( is beetje moeilijk om te omschrijven) Eind goed al goed en we zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn”
Door Sabrina op zondag 25 aug 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Fijne ontvangst, nemen de tijd voor je. De dames en heren van filiaal Hoorn hebben onze complete badkamer geleverd. Ook toen wij na levering vragen hadden konden we terecht.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Tamara Meijer op maandag 3 jan 2022 22 | vestiging Son
Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik had nogal wat vragen! Daarna mocht ik de kraan vast ophalen en kon ik snel nog even kijken naar de kleur van het kastje. Echt 100 punten. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door André Lukkes op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Meppel
Badkamer en later toilet daarna. Prima informatie. Niet moeilijk en goed afgehandeld. Snelle levering na afroepen artikelen. Prima.
Reactie of foto toevoegen
“Douchewand”
Door Bauke Hoekstra op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Douchewand gekocht. Vakkundig en vriendelijk geholpen en een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Schade en lekkage”
Door Suzan Su op donderdag 9 dec 2021 21 | vestiging Amstelveen
Sanidirect Amstelveen (Joseph Woo) beloofde een vakkundig aannemer zodat wij hun materialen gaan inkopen. RSW aannemer Richard Sadloe heeft de afvoer en waterleiding kapot gemaakt en door onbekwaamheid veroorzaakte hij meer schade in het huis, lekkage tot aan het toilet beneden met als gevolg kortsluiting en schade in het toilet. Sanidirect wijst steeds naar de onbekwame aannemer en haalt haar handen overal vanaf. Pas op met deze oplichters. Ik moest alle kosten zelf betalen om de helft van de badkamer en het toilet weer te herstellen.
FOTO VAN SUZAN SU
Reactie of foto toevoegen
“Levering corona proof”
Door Monica op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Sneek
Snelle levering, correcte afhandeling, welke corona-proof is. Hierdoor kon ik wel direct voorzien worden van het juiste, benodigde, onderdeel.

Aanvulling ontvangen 28 januari 2021: Wij hebben een bedieningspaneel voor het toilet gekocht. Wij werden netjes gebeld dat het klaar lag om opgehaald te worden. Wij hebben het zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Leon Kaat op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na het maken van een reservering via de website, werd ik teruggebeld door een medewerker vanuit het filiaal in Capelle. Hierbij werden een aantal zaken besproken zodat hij een beter beeld kon krijgen over onze wensen. In de middag had ik de afspraak en hierbij werd er goed geluisterd naar onze wensen, werden er snel concrete plannen gemaakt en na een aantal verschillende meubels en andere artikelen te hebben bekeken, konden wij het met elkaar eens zijn en hebben wij voor het eerst een nieuwe badkamer gekocht. Na de aankoop zijn alle gemaakte afspraken exact nagekomen. Ik werd ruim van tevoren gebeld over de levering en de levering was keurig op tijd. Samen met de heren de levering nagekeken en hier waren geen bijzonderheden te melden. Inmiddels is onze badkamer bijna gereed en ik weet zeker dat wij hier op en top van gaan genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Susanne op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg goed geholpen door alle medewerkers. Ze denken met je mee en zijn eerlijk. Hebben goede adviezen gegeven en zijn laagdrempelig benaderbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Kleine sanitaironderdelen”
Door Ron homan op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Onderdelen gekocht goedkoop en goed voor elkaar
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een toilet, toiletframe en tegels gekocht. Goed geholpen. Goede uitleg waarom bepaalde keuzes niet handig waren en flexibel met eerder leveren van bepaalde zaken. Ook behulpzaam bij het inladen van spullen. Kortom super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Ging wel heel veel mis”
Door Martijn op dinsdag 14 mei 2019 19 | vestiging Son
Er klopte een en ander niet. De offerte klopte niet. Zag er ook wat knullig uit met handgeschreven prijzen. Recentelijk werd mij verteld dat dit ligt aan het computersysteem i.c.m. de fluctuerende prijzen. Prijzen van 2018 waren tegen de afspraak in aangepast naar de prijzen van 2019. Aanbieding wastafelkast was niet overgenomen. Werd ook niet meer aangepast. Volgens Sanidirect een communicatiefout. Zou kunnen. Telfout gemaakt in hoeveelheid tegels. Veel te veel vloertegels (200%) en te weinig muurtegels van 2 kleuren. Dat heb ik snel zelf opgelost. Zelf ophalen in Waalwijk en Numansdorp. Achteraf hoor ik dat hier 20% korting op is berekend. Dat is dan wel weer netjes. Levering van de spullen was goed. Helemaal volgens afspraak. Beveel ik Sanidirect aan? De prijzen zijn laag volgens mij. Wat ik zo zie aan spullen is de kwaliteit goed. (Ik moet wel zeggen dat de bouw nog bezig is. Ik heb nog niet gedouched ;-)) Maar maak goeie afspraken en leg alles goed vast. Maak ook duidelijke foto's als je een speciale aanbieding hebt. Vandaag werd ik gebeld door Sanidirect. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Excuses. Er ging wel heel veel mis. Als genoegdoening een waardebon om in de winkel te besteden. Leuk gebaar.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Piet van Engelen op vrijdag 28 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Badkamer gekocht. Wij hebben met Sanidirect zeer goede ervaring gehad, de service vooraf was zeer goed en wij hadden achteraf nog een dingetje wat aangepast moest worden, dit is ook super opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer inclusief tegels”
Door Liesbeth Heijn op vrijdag 17 nov 2023 23 | vestiging Middelburg
Korte lijnen in de communicatie. Vriendelijk en behulpzame medewerkers in de winkel. Bestelling voldeed aan de verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Marieke op zondag 15 mei 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Ga niet naar Sanidirect Leeuwarden. Teken niet, hij liegt alles bij elkaar! De eigenaar vertelde dat alles anders kon wat je uit had gezocht in de winkel kon totdat je het echt besteld. Lang verhaal kort, wij wilden een aantal dingen eraf in verband met een andere indeling van de badkamer. Hij kwam met een hogere prijs uit dan de voorgaande. En dreigde met of 30% van de oorspronkelijke aankoopsom betalen en dan krijg je niks of akkoord gaan met zijn nieuwe bedrag. Prima als het in verhouding aangepast wordt, maar als je meer moet betalen voor minder spullen, dat klopt niet. Ook hebben we hem gewezen op foutieve prijzen die hij geeft. Zo hebben we 3x een andere prijs van hem gekregen voor het zelfde product. Als je vervolgens tegen hem zegt dat het vertrouwen wat weg gaat hierdoor, krijg je een sneer en zegt hij dat de prijzen op de site niet kloppen en dat ik, de klant, de reden ben dat hij zijn werk niet leuk vindt. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Dit vertaalt zich later verder in de volgende pesterijen: Bij levering bleken 2 pakken tegels beschadigd te zijn, hier hebben we gelijk melding van gemaakt. Maar Sanidirect Leeuwarden heeft pas 1,5 week later melding gedaan bij het hoofdkantoor en daardoor hadden wij het niet op tijd voor de tegelzetter. Witte tegels bleek hij te te weinig van te hebben besteld, we moesten nog 1 pak. Hij zei dat deze pas over 5 weken geleverd konden worden. Wij hebben Sanidirect Sneek gebeld en deze heeft ons heel goed geholpen. Voor maar 1 pak heeft hij zijn best gedaan en 2 dagen later hadden we het in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door S. Suurmeijer op woensdag 30 mei 2018 18 | vestiging Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R. op donderdag 21 mrt 2024 24 | vestiging Cruquius
Wij zijn goed geholpen bij onze afspraak. Vooraf hadden wij door het eerder zoeken naar de goede badkamer een paar artikelen in de winkel gezien die goed zouden passen. Bij het intekenen werden daar nog goede aanvullende tips gegeven en mee gezocht bij de punten waar wij nog geen besluit over hadden genomen. Tijdens het opstellen van de artikelen lijst bleek achteraf iets gemist te zijn, dit werd gelukkig zijn opgelost en alles was daardoor nog steeds binnen voor de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de badkamer”
Door A.Crezee op woensdag 22 feb 2023 23 | vestiging Kaatsheuvel
Verkoper deskundig, wees op de praktische zaken hoe een badkamer er moet uitzien voor senioren. Ook gaf hij goede adviezen voor het onderhoud.
Reactie of foto toevoegen
“Service van nul”
Door Jos de Natris op zondag 8 nov 2020 20 | vestiging Son
Verkoper doet zijn best maar heeft volgens mij te druk om goed te luisteren naar de klant daardoor tot 2 maal toe foute levering. om de vaklui binnen te houden heb ik vlug een (extra) loodgieter moeten binnenhalen .. De serviceafdeling ; je hebt ons niet de kans gegeven om nog eens te leveren ! belachelijk ze hebben lak aan je ...
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Betsie op zaterdag 31 mrt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Verkoper Wesley heeft ons geholpen. Hij weet waar hij over praat. Dringt niet op /denk mee en neemt de tijd. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani direct uit Apeldoorn is ons goed bevallen. Aanrader...
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne ervaring”
Door Baijens op vrijdag 3 mrt 2023 23 | vestiging Breda
We hebben in februari een badkamer uitgezocht en werden hierbij uitstekend geholpen door de verkoper. Goed geadviseerd bij het samenstellen van het benodigde sanitair. Het ging er niet om zoveel mogelijk te verkopen maar om het bereiken van het beste resultaat. Zo hadden we een douchebak voor ogen maar op aanraden van de verkoper toch gekozen voor een drain. Dat scheelde behoorlijk in de prijs! De gekozen vloertegel bleek uiteindelijk een voor ons te lange levertijd te hebben. Hierover werden we netjes geïnformeerd over de mail en werden er diverse alternatieven voorgelegd. Uiteindelijk was alles met 2 weken geleverd. De gekozen drain bleek uiteindelijk 10cm te groot maar die kon vrijwel direct worden omgewisseld. Al met al een fijne ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
Door van der Kolk op zaterdag 22 mei 2021 21 | vestiging Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
REACTIE VAN TEGELZETTER
Een goede tegelzetter weet dat 2 soorten tegels van commerciële maatvoering "30x60" nooit strokend te verwerken zijn.
REACTIE VAN VAN DER KOLK
De reactie van de tegelzetter. Dan hoef ik je niet als tegelzetter want je begrijpt de klacht niet eens.

Onderschrift Qasa: de reactie kan ook als algemeen informatief gelezen worden, en hoeft niets af te doen aan de klacht van de reviewer.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Sam op woensdag 9 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een complete badkamer gekocht incl tegels. Dit was in december 2021. Door wat veranderingen in ons bouwplan ivm de energieprijzen, hadden we de radiator en de spiegel niet meer nodig. Echter hadden we deze al wel besteld. Levering is volgens plan gegaan. Maar nu hebben we dus spullen over. Ook tegels. Het retourbeleid is waardeloos. We hebben geen maatwerk gekocht, de spullen zijn niet uit het assortiment, zitten in een onbeschadigde originele verpakking en toch mag het niet terug. Verder wilde onze tegelzetter eigenlijk niet met de 'Sanizooi' tegelen en hij heeft ook laten zien waarom. Sommige tegels zijn helemaal niet haaks, iets wat voor een strakke badkamer met gerectificeerde tegels wel een must is. Daarnaast waren er een aantal bol, niet vlak, zeg maar. Er was een pak tegels kapot, deze werd direct netjes vervangen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou van alles moet vinden. Mochten we ooit een nieuwe badkamer nodig hebben, dan gaan we zeker niet terug. Nog een tip, mocht je er wel een badkamer kopen; het aantal m2 tegels wordt middels een computersysteem uitgerekend. In de offerte/factuur/aankoopbevestiging staat wél duidelijk dat de tegelzetter het even na moet meten. Laat dat ook zeker doen. Wij hadden van de ene tegel veel te veel en de andere tegel tekort. Ze hebben niks op voorraad, dus je haalt ook niet even snel wat bij. Moet eerst besteld worden, levertijd, blabla. Dus als je niet wilt, dat de tegelzetter stagneert, laat hem (of haar) checken!! Verder krijgen we een parel van een badkamer, denk ik.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en toilet”
Door Sabine Verkade op donderdag 28 mrt 2024 24 | vestiging Meppel
Een jaar geleden hebben we een badkamer uitgezocht en zijn er mooie ideeën bedacht voor de inrichting en werd er goed geluisterd naar onze wensen je moet daarna wel direct offerte tekenen, dit kwam mij vreemd over. Echter nadien heb je, tot de bestelling, nog mogelijkheden om wijzigingen aan te brengen, bijvoorbeeld andere tegels. Dit jaar hebben wij weer voor sanidirect gekozen voor een nieuw toilet. Wederom werd goed meegedacht en voorstellen gedaan die voor mij als klant voordelig waren.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Sandy leeflang op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Amstelveen
Alles voor de badkamer en het beneden toilet. Heel tevreden, de verkoper denkt mee en helpt spullen bij elkaar zoeken die bij elkaar passen. Zeker een 1e keus bij een volgende klus.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door j.hendriks op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Wasmeubel met spiegel en toilet”
Door Kutsal op donderdag 24 jun 2021 21 | vestiging Almere
Ik ben direct, vriendelijk en professioneel benaderd. Levering is zoals afgesproken gegaan. Beschadigd geleverde product is meteen meegenomen. Zelfde dag ben ik gebeld voor een afspraak van nieuwe levering en 2 werkdagen later had ik mijn product binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Service is prima”
Door Brigitte Koole op dinsdag 22 nov 2022 22 | vestiging Middelburg
Een complete badkamer gekocht en later ook nog besloten om een nieuw los staand bad te kopen met een grote staande kraan. Zijn ontzettend goed geholpen, ook met de nabestelling! We hadden tegels tekort, deze zijn ook snel na geleverd met een nette korting, de spiegels waren beschadigd maar kregen snel nieuwe geleverd, service prima en ook telefonisch keurig behandeld, ik zou deze zaak iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde keuze”
Door Hans op vrijdag 26 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Afgelopen zaterdag een toiletpot gekocht met blinde bevestiging, volgens verkoper een makkie om hem op te hangen. Uren aan het martelen geweest ook met een installateur erbij maar niet strak aan de muur te krijgen ook niet waterdicht. Terug naar de winkel en gevraagd om te ruilen voor een ander bevestigingssysteem. Was absoluut niet mogelijk de toiletpot was al uit de doos geweest. Wordt uitgemaakt voor prutser. Verkoper wilde meedenken maar de bedrijfsleider hield dit tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Flexstang”
Door Yolanda Slotboom op donderdag 28 nov 2019 19
Flexibele slang gekocht via internet. Snel geleverd en af gehaald in Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze badkamer en wc's”
Door Kelvin op zaterdag 16 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
Zeer tevreden over de werkwijze van de winkel. Denken mee kijken goed of het mogelijk is.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Herman van der Schoot op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Groningen
Wij hadden een compleet nieuwe badkamer, tegels en toilet benodigdheden bij u in de winkel gekocht inclusief design radiator voor in de douche maar ,die werd niet warm diverse keren ontlucht maar dat hielp niet loodgieter gebeld en die zei er moet een buisje in Stefan gebeld en binnen 5 min geregeld maar wij vonden uw service zo wie zo al goed oa met het uitzoeken en met ophalen geholpen met het inladen en hoe je beter kon inladen top service nog bedankt Stefan en collega
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Henk Pieterse op maandag 4 mrt 2024 24 | vestiging Den Bosch
De mensen die daar werken zijn zo gretig om je te helpen. Wat je ook nodig hebt zij gaan een manier vinden om je de juiste materialen te verkopen. Veel geduld, niks opdringerig en zeer bekwaam. Ben zeer tevreden met alles wat ik daar toe gekocht heb. Ook de service erna was super toen ik nog wat vragen had.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is bespreekbaar”
Door P Rondon op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben eerder een badkamer gekocht, en nu voor beneden de wc incl tegels en wasbakje. De mensen zijn zeer vriendelijk, en niet opdringerig. Alles is bespreekbaar, en ze denken met je mee. Ze komen met leuke ideeën, en dan met je eigen ideeën krijg je hele mooie en vooral betaalbare creaties. Wij bevelen het iedereen aan, om eens langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede begeleiding”
Door Marleen op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Leeuwarden
Zeer goede begeleiding bij de aankoop van onze 3 badkamers en toiletten. In de showroom ruim zicht om een goede keuze te kunnen maken! Daarbij goed geholpen om de nodige accessoires bij elkaar te zoeken! Wat de badkamers en toiletten heeft opgeleukt zijn de mooie nissen die gemaakt zijn om de douche, badschuim, shampoo, geurtje te plaatsen
FOTO VAN MARLEEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan Oliekan op maandag 29 jan 2024 24 | vestiging Tilburg
Sanitair badkamer en WC gekocht, eerlijk advies, scherpste prijs, top kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Accuraat en klantvriendelijk”
Door Koos Nederhoed op woensdag 16 feb 2022 22 | vestiging Sneek
Badkamer en wc-materiaal aangeschaft. Zeer kundig geholpen door Jeroen. Meedenkende verkoper met zeer goede en betrouwbare adviezen. Dit alles op een hele rustige en deskundige wijze. Ook nadien accuraat en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 57
Vestigingen Sanidirect
  Almere (10 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Amstelveen (3 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Amsterdam, Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Apeldoorn (7 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Barendrecht (12 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Breda (12 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Capelle aan den IJssel (14 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Cruquius (12 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Den Bosch (9 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Den Haag (11 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Duiven (13 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Ede (13 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Enschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Groningen (11 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Heerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Heerlen (8 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Hilversum (6 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Hoorn NH (8 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Kaatsheuvel (9 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Leeuwarden (10 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Meppel (20 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Middelburg (21 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sneek (9 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Son (14 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Tilburg (12 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Utrecht (14 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Vlaardingen, Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Weert (5 ervaringen), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.