Feedback
7,4

Hummel Keukens, Badkamers en Wonen

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Drenthe & Friesland)
Badkamerwinkels beoordeeld
Keukenzaken beoordeeld
Tegelwinkels beoordeeld


Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Hummel Keukens, Badkamers en Wonen
De Mooiste Woonbeleving met het Hummel Gevoel. In onze uitgebreide showroom vindt u alles voor uw complete wooninrichting voor keukens, badkamers en wonen: u kunt voor het totaalpakket en voor elke stijl bij Hummel terecht. Met persoonlijke begeleiding garanderen wij een ontwerp dat volledig voldoet aan uw wensen. Onze logistieke afdeling zorgt voor een stipte levering en onze professionele monteurs zorgen voor een verbluffend eindresultaat. Al meer dan 40 jaar noemen wij dit het Hummel Gevoel.
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over Hummel Keukens, Badkamers en Wonen. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren5 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster3 ervaringen

Per vestiging:
“Verademing”
Door Jouke Verbeek op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Wat een verademing! Bij Hummel keukens hoef je niet al je "onderhandelings-skills" uit de kast te trekken. Hoe bijzonder hebben wij dit ervaren. Na een uitgebreid en serieus gesprek kregen wij een hele nette offerte. Aangezien wij ook gekeken hadden bij een aantal andere keukenzaken, was deze werkwijze echt geweldig. Een keuken kopen kan dus ook zonder 'addertje onder het gras', en/of 'als u nu koopt, krijgt u korting' of van dat soort ongein. Bij Hummel krijg je gewoon meteen een normale offerte. Gewoon zoals het hoort. De eerste offerte van Hummel was eigenlijk net iets te hoog voor ons budget. Gelukkig dachten de adviseurs van Hummel goed mee en kwamen ze met andere opties voor ons. Onderhandelen doen ze bij Hummel dus niet, en terecht want je krijg gewoon meteen een eerlijke offerte. Uiteindelijk is onze keuken helemaal naar wens ontworpen en gemonteerd. De montage was professioneel uitgevoerd. Wij wouden op het laatst moment nog iets veranderen (combi-magnetron erbij) en dat bleek geen probleem te zijn. De resultaten zijn precies zoals we van te voren hadden verwacht. Een kwalitatieve 'no-nonsense' keukenzaak met vakkundige mensen, zonder verkooptrucks. Echt een verademing!
Reactie of foto toevoegen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 2064 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 2064 ervaringen
“Top”
Door Jolanda Wolters-Haaksema op zondag 3 feb 2019 '19 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
We hebben een prachtige badkamer, keuken en toilet bij Hummel Haulerwijk gekocht. Na een fijne begeleiding in de winkel voor beide onderdelen, konden we niet wachten op de plaatsing. We wilden graag de houtnerf horizontaal, in eerste instantie kon dit niet. Maar tijdens een bezoek aan de fabriek heeft onze verkoopster dit voor de zekerheid nog nagevraagd en wat bleek, dit was een nieuwe mogelijkheid en zo kon onze wens toch doorgaan. Qua montage hadden ze de badkamer/ wc's iets te kort berekend qua installatiedagen. Uiteindelijk hebben ze met een man extra alles een dag later alsnog kunnen opleveren. Kwaliteit van keuken en badkamer zijn top. Alles functioneert zoals van te voren beloofd en naar verwachting.
FOTO VAN JOLANDA WOLTERS-HAAKSEMA
Geleverde keuken
REACTIE VAN JOLANDA WOLTERS-HAAKSEMA
Toilet
REACTIE VAN JOLANDA WOLTERS-HAAKSEMA
toilet
Reactie of foto toevoegen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 206 ervaringen
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 270 ervaringen
“Super goed geholpen”
Door L. van Hijlkema op zaterdag 12 jan 2019 '19 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Wij hebben een keuken gekocht bij Hummel, super goed geholpen door Arno. Zou dit een ieder aanbevelen.
FOTO VAN L. VAN HIJLKEMA
Eiland keuken
Reactie of foto toevoegen
“Sanitair aankoop”
Door Joop Akkerman op maandag 12 feb 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Voor twee badkamers sanitair gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd - niet voor de duurste oplossing maar wel de beste voor ons. Levering volgens afspraak
Reactie of foto toevoegen
“Rampscenario”
Door J. van den Broek op donderdag 17 dec 2015 '15 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Na een prachtig ontwerp volgt een rampscenario met jarenlang meerdere lekkages. Doordat Hummel met ZZP-ers werkt wordt de verantwoordelijkheid doorgeschoven. Nadat Hummel niet bereidt bleek om tot een passende oplossing te komen en de schade te herstellen hebben wij de badkamer door een ander laten herstellen. Toen kwam oa aan het licht dat Hummel geen kimband gebruikt had in de badkamer. ook bleek de designverlichting die volgens Hummel geschikt is voor een zwembad niet waterbestendig.
REACTIE VAN HUMMEL KEUKENS, BADKAMERS EN WONEN
Geachte familie van den Broek, Wij betreuren deze gang van zaken. Daarom zijn wij u na plaatsing in 2004 op financieel vlak tegemoet gekomen. Bovendien hebben wij in 2010 kosteloos service verleend voor de lekkage. Wij hebben ons best gedaan een droombadkamer af te leveren. Tot onze spijt is dat niet gelukt. Onze adviseur is uitgegaan van onjuiste specificaties van de vloerverlichting. Hierdoor functioneerde deze niet zoals bedoeld. Daarna is onze service ontoereikend geweest om de lekkage te verhelpen. We zijn tekortgeschoten bij de afhandeling van beide zaken, waarvoor onze excuses. In 2013 hebben we na nieuw overleg al aangeboden de verlichting alsnog te herstellen, waarop wij helaas geen reactie hebben ontvangen. We hopen dat u inmiddels toch geniet van uw Hummel-badkamer. We leren elke dag van ervaringen zoals die van u. In de toekomst laten we u graag zien hoe het beter kan. U bent dan ook van harte welkom in onze showroom. Hartelijke groet, De directie van Hummel
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door B. van der Noord op zaterdag 12 jan 2019 '19 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Keuken en badkamer. Klantvriendelijk en behulpzaam.
Reactie of foto toevoegen
9,4
Voortman Keukens
5 vestigingen (o.a. Gelderland)
“Uitstekend” score uit 306 ervaringen
9,3
Tegelhuys Wijhe
Wijhe (Overijssel)
“Uitstekend” score uit 54 ervaringen
“Duurt heel erg lang”
Door Doller op vrijdag 17 nov 2017 '17 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Begin April een prachtige keuken gekocht bij Hummel keukens. In Juli werd hij eindelijk geplaatst. Bij plaatsing kwam de monteur er achter dat er onderdelen ontbraken. Wij hebben de keuken nagelopen en er bleek een enorme waslijst aan onderdelen te missen, denk hierbij aan de achterwand (muur) afwerkplinten de koof en ga zo verder. Ook een verkeerde gootsteen en aanrechtblad de zijwand is in een verkeerde kleur en te klein. Al met al 15 punten, wij zijn naar Hummel keukens gegaan om een passende oplossing te zoeken. De keukenverkoper zou een burnout hebben en daardoor meerdere steken hebben laten vallen. Al dus een keukenverkoper. Wij kennen Hummel we wonen in het zelfde dorp en voelden op dat moment sympathie, wat vervelend voor deze hardwerkende ondernemer die erg begaan is met zijn klanten en echt zijn best probeert te doen. Helaas doet Hummel niet zelf het onderdeel keukens maar badkamers en vloeren. De vloer die we hebben gekocht is prachtig, keurig gelegd echt enorm tevreden over de vloer service. Die zou ik wel 5 sterren geven.

Voor de keuken verkopers heb ik geen enkele sympathie meer. Ze praten in lege woorden, draaien overal om heen. Concrete antwoorden zitten er niet in. Terug bellen is iets wat ze niet kennen. Gemaakte afspraken komen ze niet na, ze bellen niet af, laten niets van zich horen. Na een tweede bezoek na de plaatsing kwamen we er achter dat de fabrikant van onze kastjes failliet bleek te zijn. Oke, ook dat is iets wat je Hummel keukens niet kwalijk kan nemen. Is voor hun ook vervelend. Helaas heeft het wel gevolgen voor onze keuken, de afwerk strips ontbreken en die horen in de zelfde kleur als je kasten, ook de achterwand van ons eilandje en de zijwand moeten in die kleur nageleverd worden. Er komen wat ideeën, een nieuwe keuken kiezen maar dat moet in overleg met de directie, de onderdelen bestellen in het atelier en in de juiste kleur geverfd, onderhandelen met het bewind wat op het failliete bedrijf is gezet. Ondertussen weten wij nog steeds niet wat het word aangezien er omheen gedraaid word. De ontbrekende onderdelen die bij andere fabrikanten weg moeten komen konden wel eerder worden geplaatst, dat zou worden besteld. Weer een aantal maand verder en we hebben nog steeds NIETS. Ik zou al 2 week door de zzper gebeld worden die de keukens voor Hummel keukens monteert maar helaas ik word niet gebeld. De keuken verkoper schuift het af naar expeditie en de zzper ook al is hij de gene die mij voor liegt en niet terug belt als hij dat beloofd. Hij heeft beloofd dat de missende onderdelen deze maand geplaatst worden die wel te bestellen zijn. Helaas hebben we nog geen datum. De overige onderdelen blijven een raadsel.... Diep teleurgesteld in de gang van zaken, in het gebrek aan een correcte communicatie. Dit hadden wij nooit verwacht van Hummel keukens. Wij gaan de rechtsbijstand aanspreken om te kijken of we de hele aankoop kunnen terug draaien. Hummel keukens blijft in gebreke. Ook schrijven we de geschillencommissie en het keurmerk aan. We hebben Hummel keukens ruim de tijd gegeven om met een passend antwoord te komen, helaas blijkt dat er niet in te zitten.

De manier waarop deze mensen met klachten omgaan is triest. Ze lijken er zo aan gewend te zijn dat het ze niets meer doet. Ze luisteren er niet eens meer naar. Ik hoop dat ze snel met iets komen waar we beide wat aan hebben.
REACTIE VAN HUMMEL KEUKENS, BADKAMERS EN WONEN
Geachte familie Doller, Het spijt ons te horen dat u zoveel pech hebt gehad. Toen bleek dat u onzorgvuldig bent geholpen door onze adviseur hebben wij direct maatregelen genomen. Helaas waren er toen al flinke problemen ontstaan. Dit viel ongelukkig samen met het faillissement van onze leverancier, waarop lang onduidelijkheid volgde voor u en voor ons. Ondanks alles hebben wij altijd getracht een prachtige keuken te realiseren. Door gebrekkige communicatie in de afhandeling van de overmacht zijn wij hier echter niet tijdig in geslaagd. Voor deze tekortkomingen bieden wij u onze excuses aan. We zijn het volkomen met u eens dat de communicatie met alle partijen beter kon en begrijpen uw teleurstelling. Inmiddels hebben we u gelukkig alsnog van een prachtkeuken kunnen voorzien. We leren elke dag van ervaringen zoals die van u en werken hard aan verbetering. We hopen u in de toekomst dan ook beter en sneller van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, de directie van Hummel
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer duurt te lang”
Door C.F. van der Toorn op dinsdag 18 sep 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Ik heb eind oktober 2017 een badkamer besteld en er is van alles fout gegaan tijdens het bestellen door het bedrijf. Late start spullen niet compleet en de badkamer is nu half september 2018 nog steeds niet af. Vanmiddag nog met het bedrijf getelefoneerd en de eigenaar gooit de hoorn op de haak. Ik vind dit geen goede service en ben best boos.
REACTIE VAN HUMMEL KEUKENS, BADKAMERS EN WONEN
Geachte familie van der Toorn, Het spijt ons te horen dat de plaatsing van uw badkamer niet naar wens is verlopen. Wij streven er altijd naar onze badkamers snel én zorgvuldig af te leveren. In uw geval hebben uitzonderlijke omstandigheden er helaas voor gezorgd dat dit niet is gelukt. Zowel bij de levering van uw bestelling als de nalevering van de laatste onderdelen is uw geduld op de proef gesteld. Vervolgens zijn wij tekortgeschoten bij het afhandelen van deze problemen. Wij betreuren de gang van zaken en begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest. Wij hebben u inmiddels in een persoonlijk gesprek excuses aangeboden. In goed overleg is afgesproken de ontbrekende onderdelen kosteloos na te leveren. Zo hopen we dat u alsnog lang kunt genieten van uw Hummel-badkamer. We leren elke dag van ervaringen zoals die van u. In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in onze showroom. We laten u graag zien hoe het beter kan! Hartelijke groet, De directie van Hummel
Reactie of foto toevoegen
“Prima aftersales”
Door Arend Onrust op maandag 24 dec 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Wij hebben een keuken gekocht en zelf geïnstalleerd. Zijn zeer tevreden en goed geholpen. Aftersales is prima!
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie keuken”
Door E. Luiken op zondag 22 jul 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Wij zijn zeer tevreden over de renovatie van onze keuken in maart 2018. We werden heel prettig en deskundig geholpen door Arno Meijers. Hij heeft goed met ons meegedacht. We kregen alle ruimte om rustig rond te kijken en te beslissen zonder enige druk. Daarnaast alle lof voor de 2 keukenmonteurs Gert en Koos, wat een vaklui! Ze werkten heel zorgvuldig en waren heel plezierig in de omgang. En als er problemen waren, werden die door Arno correct en naar tevredenheid opgelost. Wij kunnen Hummel Keukens dan ook van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Geurt Weijers op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels)
Wij hebben in 2017 zowel de keuken als het sanitair (toilet en twee badkamers) bij Hummel gekocht. We hebben in eerste instantie bij 3 zaken (die keukens èn sanitair leveren) onze wensen voorgelegd. Uiteindelijk hebben we voor Hummel gekozen omdat Hummel uitging van onze wensen en meer gericht was op adviseren dan op zo snel mogelijk willen verkopen. Dit gaf voor ons de doorslag. De keuze van zowel keukens en sanitair is bij Hummel ruim. We zijn alle keren dat we kwamen kijken vriendelijk en gastvrij ontvangen; de koffie en, op zaterdag, de soep en broodjes stonden klaar. Alle keren zijn we vriendelijk te woord gestaan en hebben we goede uitleg gekregen over de producten die we wilden kopen en hoe deze bij onze wensen pasten. Daarbij gaf men soms ook aan dat hetgeen we wilden wellicht niet altijd het handigst was; met andere woorden goede advisering. Het monteren (in 2018) van de keuken en badkamers is goed gedaan, we zijn niet alleen tevreden over het resultaat maar ook over de mensen die dit gedaan hebben. Daarnaast hadden we natuurlijk een aantal zaken die niet gelijk goed gegaan zijn, maar deze werden zonder problemen binnen een aanvaardbare termijn opgelost. Vanuit bovenstaande ervaringen kunnen wij Hummel Keukens en Sanitair zondermeer aanbevelen: mooie showroom, ruime keuze, vriendelijke mensen, gastvrij, goed advies en goede montage!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Geleverde keuken
1 / 4
Vestigingen Hummel Keukens, Badkamers en Wonen
aHummel Asssen (Badkamers) , Balkengracht 10a, 9405 CG Assen, tel 0592 - 31 31 98
bHummel Haulerwijk (Keukens Badkamers en Tegels) (11 ervaringen), Leeksterweg 35-37, 8433 KW Haulerwijk, tel 0516 - 42 50 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.