Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 261 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 241 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,5 uit 64 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,6 uit 557 ervaringen
• Keukenvision
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,1 uit 64 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2183 ervaringen
• I-KOOK
   
(Hengelo OV Overijssel) score 9,5 uit 1388 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,8 uit 605 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 261 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren39 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Super”
Door C. Tournij op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Met een plattegrond op zak , op naar Superkeukens. Ontzettend vriendelijk geholpen door Esther, en binnen een "paar" klikken op de pc stond er de keuken naar onze zin.
De levering duurde ook maar een aantal weken. Super. De montage door Mark gedaan, ook Super, we zijn heel tevreden. Zo Super kan het zijn bij Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marianne op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Elburg
Sinds twee weken een nieuwe keuken van Superkeukens in Elburg. Erg goed geholpen met het uitzoeken en goede tips gekregen van Rick. Absoluut niet opdringerig zoals in de meeste keukenwinkels wel gebeurt. De prijs is de prijs en die viel prima in ons budget! De keuken werd gemonteerd super netjes gemonteerd door Ben. Een vriendelijke man met enorme vakkennis! Echt ontzettend tevreden over dit bedrijf, onze keuken is nog mooier dan ik verwacht had! Superkeukens uit Elburg doet zijn naam eer aan: een SUPERbedrijf!!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Marion.
Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zijn trots op je beoordeling. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...

• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.

Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en erg blij mee”
Door A. Van Ommen op dinsdag 26 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Zeer klantvriendelijk, goed begeleid tijdens het gehele proces. Luistert naar de klant en brengt tevens nieuwe ideeën aan. Compleet geleverd en vakkundig geplaatst! Zeer tevreden en erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Trage plaatsing”
Door Mirjam Ploeg op zaterdag 6 jan 2018 18 | vestiging Amersfoort
Ervaring met superkeukens zelf: top! Ze denken goed met je mee in de winkel en proberen echt om problemen op te lossen. Nadeel is echter dat ze verbonden zijn aan een bepaald installatie bedrijf: RS montage. WAT EEN DRAMA! RS montage is ten eerste zelden bereikbaar, als je vervolgens ergens mee zit schieten ze in de verdediging: het is echt niet hun schuld en ze gaan er dus echt niks aan doen. Ze geven geen antwoord op vragen of ze snappen je niet. Het heeft daardoor een half jaar geduurd voordat de keuken eindelijk geplaatst kon worden. Ik had zelf inmiddels een ander monteursbedrijf ingeschakeld, maar superkeukens heeft me toen onder druk gezet om er toch uit te komen met RS montage. Superkeukens heeft uiteindelijk moeten bemiddelen tussen mij en RS montage, omdat RS montage geen idee heeft hoe je met klanten omgaat.

Verder: bestel de apparatuur zelf! Ik heb heel bewust voor A merken gekozen, met het idee dat die beter zijn dan sommige B merken. Keuken staat er nu een half jaar in en op de koelkast na is werkelijk alles al meerdere malen kapot gegaan. Wanneer je dan zoekt op het typenummer van de apparaten zie je overal het volgende staan: 'ontworpen exclusief voor Superkeukens'... Vandaar dat de kwaliteit ruk is. Oven gaat steeds uit zichzelf aan: brandgevaar. Vaatwasser (ingebouwd!) loopt steeds weg (ja u leest het goed). Afzuigkap kan je op de maximale stand zetten en dan nog staat de keuken blauw, heeft geen enkel effect dus. Keuken zit er verdomme net een half jaar in, heeft 15.000 euro gekost, en nu kan ik dus álle apparatuur nog eens gaan vervangen.

Superkeukens adverteert met 10 jaar garantie, maar dat geld dus alleen als op magische wijze zomaar het werkblad in 2en breekt. Als je het werkblad al gebruikt hebt, geldt de garantie niet meer. Op de montage zit helemaal geen garantie, dus als iets afbreekt omdat het niet goed is vastgezet door RS montage heb je dikke pech. Apparatuur heeft fabrieksgarantie, maar dan duurt het dus wel een maand voordat er eindelijk een monteur komt omdat de leverancier het doorzet naar Superkeukens, Superkeukens het doorzet naar RS montage, en die hebben wel wat beters te doen dan bij boze klanten langs gaan en stellen het dus steeds uit. Van de 6 maanden heb ik daardoor hooguit 3 maanden van mijn vaatwasser kunnen genieten, omdat hij de rest van de tijd steeds stuk was en ik steeds zat te wachten op de monteur. Echt, als je een keuken bij Superkeukens wil kopen: koop de apparatuur zelf (ook een stuk goedkoper) en laat de montage door een ander bedrijf uitvoeren!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Menno Westveld op vrijdag 20 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede adviezen voor de opbouw van de nieuwe keuken, waarvoor ik zelf al tekeningen met maatvoering had gemaakt. Daardoor kleine aanpassingen doorgevoerd, die achteraf heel praktisch bleken
FOTO VAN MENNO WESTVELD
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“7 maanden verder en nog steeds geen goede keuken”
Door Jessica op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ja, waar zal ik beginnen?? Ben echt niet een persoon die normaal iets schrijft maar na zoveel slechte dingen moet ik andere waarschuwen!! Inmiddels 7 maanden verder nog steeds geen goede keuken die gekozen was. Eerste instantie te late levering, kan gebeuren vervolgens werd de keuken geplaatst was het de verkeerd kleur van de kasten wand, kook eiland zijpanelen te kort ipv wit, zwart geleverd twee kookplaten geen koelkast en geen ovens! Daarna nieuwe kaste wand naar 3 maanden helaas waren de kasten niet goed wat betreft maat en paste de deurtjes niet. Ook de plint was te kort. Weer wachten nieuwe plint werd leverend helaas weer niet goed was te kort. Ook de deurtjes werden leverend maar het bedachte systeem van Superkeukens werkte niet! Er is zoveel fout gegaan en iedere keer moet ik overal zelf achter aan gaan en vragen wanneer er een oplossing komt. Geen enkel excuses en geen enkele poging om ons nog tevreden te krijgen. Inmiddels is mijn plezier van de keuken ver te zoeken! Ben er echt erg verdrietig van en wil iedereen hier graag voor waarschuwen! Hoop geld betaald voor wat!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn advies en perfecte montage”
Door Mario Willems op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Den Bosch
Geen opdringerige verkoopadviseurs, goed en deskundig advies, levering van de keuken heeft op de afgesproken datum plaatsgevonden en was compleet incl. alle apparatuur. Ed heeft gezorgd voor een perfecte montage.
Reactie of foto toevoegen
“Erg teleurgesteld”
Door Alberta op maandag 8 mei 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hadden gekozen voor superkeukens omdat zij nauw samenwerken met de mensen die de keuken plaatsen. In de offerte werd ook duidelijk gesproken over het plaatsingsbedrag van de keuken. Bij het bedrag nog bevestiging gevraagd of het echt inclusief plaatsing en elektra was. Dat werd bevestigd. Na het betalen van de keuken, bleek dat toch anders. De zzp'ers die zij aanbieden om de keuken te komen plaatsen, vragen ten eerste al 100 euro voor een offerte. Ten tweede was de offerte drie keer zo hoog dan aangegeven door Superkeukens. Dit voor een simpele hoekkeuken, waarbij geen bijzonderheden waren qua elektra. Uiteindelijk maar gekozen om zelf iemand in te schakelen voor het plaatsen. Dan blijkt dat Superkeukens niet alle onderdelen volledig levert. Dit heeft nog heel wat tijd en geld gekost om langs de bouwmarkt voor de ontbrekende onderdelen. Daarnaast moet je het werkblad zelf nog uitzagen. Ook is er totaal niet meegedacht door de medewerkers van superkeukens. We wilden bijvoorbeeld een bar, maar er wordt niet meegewerkt over hoe deze te plaatsen. We wilden een simpele, moderne afzuigkap. Er werd ons een model geadviseerd waar we mee akkoord gingen. Bij levering blijkt dit er enorm goedkoop uit te zien en van slechte kwaliteit. Al met al een erg slecht gevoel bij Superkeukens. Zou deze winkel bij niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door M. Bertrums op zondag 19 nov 2017 17 | vestiging Den Bosch
In februari 2017 heb ik een hele mooie keuken gekocht bij superkeukens in Den Bosch. Ik had een idee van hoe deze er uit zou moeten zien en had al bij verschillende keukenspecialisten en mijn voorstel uit laten werken. Wat ik elders vervelend vond (de onduidelijkheid over de kosten en gesjoemel met veel te hoge prijzen die plots daalden als je een zuur gezicht trok) was bij superkeukens totaal anders. Jamie was volledig transparant w.b. de kosten en dacht mee aangaande mijn ontwerp en hoe ik dit binnen mijn budget kon laten maken. Hij maakte meerdere tekeningen en niets leek hem te veel. Nog eens kijken, nog eens veranderen. De keuken werd op tijd geleverd en was binnen de aangegeven tijd keurig in elkaar gezet door een zeer vriendelijke en kundige man. Niets werd gemist, alles deed het goed. Diezelfde avond kon ik koken en nu, 8 maanden later, geniet ik nog iedere dag van mijn mooie kookeiland waar we gemakkelijk met velen samen kunnen koken. Kortom, ik ben super tevreden en ondertussen heb ik meerdere mensen naar superkeukens gestuurd die tot nu toe ook goede ervaringen hebben.
FOTO VAN M. BERTRUMS
Keuken met groot eiland
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Constance van der poll op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Er werd alle tijd genomen om tot een goed ontwerp te komen. Geen opdringerig gedoe. Ging naar huis met een goed advies. In alle rust besloten om de keuken te bestellen. Geen agressief gebel etc. Inmiddels is de keuken geplaatst. Alles was compleet. Al met al een aanrader om voor dit bedrijf te kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht is nog te goed voor deze zaak”
Door Danny Zwaneveld op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Kolham
De score "slecht" is nog zacht uitgedrukt. Wat een ellende met deze zaak in Kolham. Als het geld eenmaal binnen is het gebeurt met de service. Zelf steeds moeten bellen wanneer de monteur komt tot 3 keer toe. Keuken was een showroomkeuken compleet. Bij monteren vd keuken ontbrak er veel en was er veel beschadigd. Eerste monteur kwam er na 1,5 uur sochtends achter dat het hem niet zou lukken omdat alle electro nog niet was aangesloten. Het telefoontje voordat die kwam werd ons toch echt verteld dat deze monteur dat wel zou doen. Na lang wachten en meerdere telefoontjes kwam er eindelijk een andere zzp-er na enkele weken. Een beste man, maar wat in 2 dagen klaar had kunnen zijn werden er veel meer. Dat tot daar aan toe, maar als je dan weer opgegeven werk wat hoort te gebeuren niet uitvoert (onder andere niet sluitende koelkastdeur) en een halve dag met een quooker zit te prutsen samen met een extra monteur van superkeukens dan doe je iets niet goed. Steeds weer bellen met derden hoe de quooker geïnstalleerd moest worden bevestigden dat dan ook. S avonds deed de quooker het al niet meer. Gelukkig snel en gerepareerd door een dichtbij wonende collega. dozen achter laten, rotzooi laten liggen enz enz. Keuken is nog niet af, maar ze komen er hier niet meer in. Superkeukens Kolham, nooit weer !
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Senhaji op maandag 16 aug 2021 21 | vestiging Den Bosch
Na vele zaken te hebben bezocht en daar elke keer de deur uitlopen met het gevoel dat we opgelicht worden als we akkoord zouden geven, hadden wij dit totaal niet bij Superkeukens in Den Bosch. Er werd de tijd genomen en gekeken hoe wij de gewenste keuken met het aanwezig budget gerealiseerd kon worden. Ik begrijp dan ook eerlijk gezegd de lage score hier op Qasa.nl niet. Wij zijn door Roland goed en prettig geholpen en heb een keuken kunnen aanschaffen die bij andere veel duurder en niet eens met A merken waren. De monteur die het geplaatst heeft ook daar een pluim voor, super fijne en meedenkende man en dat in crisis tijden ( nood aan vakmannen ) Als ik een nadeel moet noemen is het de telefonische bereikbaarheid, die was wel echt heel erg slecht. Helaas 1x voor niets op en neer naar ons toen nog in bouw woning wegens een laatste inmeetafspraak en er kwam niemand opdagen en kon ik niemand de rest van de dag bereiken.
FOTO VAN SENHAJI
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en netjes”
Door Harrie op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Uden
Geweldige zaak mooie ,keuken gekocht heel fijn geholpen door Mattijs Meijer goede service netjes in gebouwd door Cris Oerlemans fijn en goed gewerkt ik kan iedereen aanraden om bij deze zaak een keuken te kopen
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos verlopen”
Door Ingrid Thierry op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Almere
Ben heel blij dat ik bij Superkeukens terechtkwam. Het was de vijfde keukenzaak tijdens mijn oriënteringsrondje in DoeMere, maar de enige waar ik een belangstellende verkoper trof die tijd voor mij had. Ik beloofde terug te komen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik werd uitstekend voorgelicht over allerlei keukenzaken. Wilfred heeft voor mij op deskundige wijze een prachtige keuken getekend, waarin al mijn wensen vervuld zijn. Vandaag is de keuken opgeleverd. Het hele proces is nagenoeg probleemloos verlopen. Wel erg jammer dat ik onverwacht met een hele grote berg verpakkingsmateriaal bleef zitten. Maar Wilfred is voor mij echt een super keukenverkoper die ik iedereen kan aanraden!
FOTO VAN INGRID THIERRY
REACTIE VAN INGRID THIERRY
Met de plaatsing van de fotoglasplaat is de keuken helemaal top geworden!
REACTIE VAN NAJAT
Een hele mooie keuken. Ik vroeg mij af wat jij ervoor betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Gideon op maandag 14 aug 2017 17 | vestiging Amsterdam
Erg tevreden met de keuken die we bij Superkeukens Amsterdam hebben besteld. Kundig geadviseerd, goede prijs, prachtige keuken. We zijn door meerdere verkoopadviseurs naar volle tevredenheid geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde leveringen”
Door Timo Arendse op donderdag 25 mrt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Zowel goede als slechte ervaring met superkeukens zoeterwoude; contact in de winkel was prima, werd goed geholpen, samen tot een mooie keuken gekomen. Keuken ook prima op tijd geleverd, tot zover geen enkele op- of aanmerking. (2 jr geleden hier ook een keuken gekocht, hebben we ook wel iets aan gedoe over gehad, maar was te overzien.) Na levering begon het gedoe; het blad was op de hoek beschadigd, een greeplijst was beschadigd en de buis van de afvoer miste. Tijdens het plaatsen bleek ook dat Superkeukens ons kookeiland verkeerd berekend heeft. Wij hebben o.a. de vaatwasser uit onze oude keuken over willen zetten, netjes alle typenrs doorgegeven, helaas bleek dit niet goed ingetekend te zijn waardoor het gehele eiland te laag was en de vaatwasser hier niet in paste. Contact gehad met superkeukens, na bijbetaling een andere vaatwasser gekregen, hierin met hun meegedacht omdat onze keuken af moest. Wij hebben onze aannemer namelijk de keuken laten plaatsen, dus die is maar voor bepaalde tijd aanwezig. Uiteindelijk de buis voor de afzuiger ook ontvangen, maar het nieuwe blad en greeplijst nog niet, deze moesten besteld worden, dan is de aannemer dus inmiddels weg als deze geleverd worden. Wel een mooie mail van Superkeukens ontvangen dat zij op geen enkele manier tegemoet kunnen komen om het beschadigde blad te vervangen, zij leveren enkel en dan zoek je het als klant maar uit. Geen tegemoetkoming om een aannemer in te schakelen, geen hulp vanuit hun kant om het blad te demonteren en monteren, helemaal niets. Zelf denk je wel mee met Superkeukens, maar als je eenmaal betaald hebt hoef je vanuit hun kant geen medewerking meer te verwachten. Erg teleurstellend deze 'service', voor mij de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb of Superkeukens aanbeveel aan vrienden/bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken strak geplaatst”
Door Lars Albronda op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij waren opzoek naar een nieuwe keuken en op advies van vrienden zijn wij voor het eerst naar Superkeukens gegaan. We werden uitstekend geholpen er werd geluisterd naar onze wensen waarna je stap voor stap je keuzes maakt en advies krijgt tot dat we onze droomkeuken hadden samengesteld.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Montage/levering is 2 weken geleden gebeurd. Bij levering kwam de chauffeur met de mededeling dat we nog moesten betalen terwijl wij dit al netjes van te voren hadden gedaan. Dit schijnt vaker voor te komen en nadat ik het bankafschrift had laten zien was het alsnog akkoord. Onze ervaring is zeer positief betreft de montage. De monteur werkte erg netjes en bovendien snel. Er was 2 dagen montage tijd gerekend maar hij was ruim binnen de tijd klaar en dit is niet omdat het een beunhaas was. De keuken zit er super strak in.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Leendert van Dijk op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Utrecht
We waren op zoek naar een donkere keuken en zijn toch uiteindelijk bij een lichte keuken uitgekomen. Zowel de ondersteuning in de showroom (Utrecht) als de begeleiding bij het maken van de definitieve indeling (Romano Hoogstraten) zijn heel plezierig verlopen. Door de extreme drukte en door corona kon onze keuken (in september besteld) pas in maart worden geplaatst. Dat was vooraf duidelijk en de planning is geen enkele keer doorgeschoven. Chapeau! Waar we eerst van plan waren de plaatsing in eigen beheer uit te voeren hebben we toch gebruik gemaakt van RS montage (Ron Smitskamp), waar Superkeukens mee samenwerkt. Wat zijn we daar achteraf blij mee; alle werkzaamheden zijn volgens de oorspronkelijke planning uitgevoerd en we hebben allen maar plezierige professionals over de vloer gehad. Er is helemaal niets mis gegaan en dat hadden we eigenlijk niet verwacht. Alleen de demontage en afvoer van de oude keuken hebben we zelf opgepakt omdat die nog een herbestemming heeft gekregen.
FOTO VAN LEENDERT VAN DIJK
REACTIE VAN ROMANO HOOGSTRATEN
Wat een prachtig resultaat. Wij zijn u erg graag van dienst geweest. Wij streven altijd naar het maximale resultaat! Heel veel plezier en kookgenot gewenst met uw fraaie keuken.
REACTIE VAN R VAN HEMERT
Wat een mooie keuken. Mag ik vragen welke kleur het front en het aanrechtblad zijn?
REACTIE VAN LEENDERT VAN DIJK
Briljantwit hoogglans (P111G)
Greeplijst edelstaalkleurig (7173)
Kleur werkblad: F 638 ST16
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.de Zoete op zaterdag 14 nov 2020 20 | vestiging Veenendaal
Keurig op tijd geleverd en geplaatst. Het is een plaatje geworden.

Aanvulling ontvangen 17 november 2020: Wij hebben bij Superkeukens een complete keuken gekocht en zijn daar heel tevreden mee.
FOTO VAN C. DE ZOETE
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en goed advies”
Door Damming op vrijdag 11 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en hebben goed advies gekregen. Waar we in eerste instantie voor gingen werd uitgelegd dat je dan veel ruimte zou verliezen. Uiteindelijk ook advies opgevolgd. Er wordt echt de tijd genomen voor je en ze denken met met je mee. Communicatie verloopt ook heel prettig en goed. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN DAMMING
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Vermaning op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Wolvega
Wij hebben ook een keuken bij superkeukens wolvega gekocht waarbij er eerst niks mis mee was bij plaatsing keukenblad beschadigd maar is na tig keer bellen opgelost nu is de ingefreesde led verlichting stuk gegaan en houden ze je aan het lijntje met van uw word teruggebeld maar ja uw raad het al het geld is binnen en wimpel maar af vind dit een zeer slechte zaak staan niet voor het woord super is het zeker superslecht.
REACTIE VAN SUPERKEUKENS WOLVEGA
Volgens ons systeem is de service geheel afgehandeld, indien er nog gebreken zijn kunt u gerust contact met ons opnemen. excuses voor het ongemak.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rosa op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Superkeukens is erg goed. Ik heb een prachtige keuken besteld die netjes geleverd werd en van zeer goede kwaliteit is. Ook mocht ik toen ik niet tevreden was over de kwaliteit van de afzuigkap deze inruilen voor een andere. Het contact is goed en vriendelijk en er wordt transparant gecommuniceerd. Ik ben daarom zeer tevreden.
FOTO VAN ROSA
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Rosa, Wat is het een mooie keuken geworden. Gefeliciteerd. We waren graag tot je dienst.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende nazorg”
Door Rene Postel op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben bij Superkeukens Oldenzaal onze keuken gekocht. Elders hadden we een supergaaf keramisch blad gezien welke we wilden hebben, en dat was totaal geen probleem gelukkig. De vriendelijke verkoper (Ronald) heeft echt zijn best gedaan om ons een product te verkopen naar onze wens. En zelfs de nazorg, waar we veel waarde aan hechten, is er uitstekend. Een ladegeleider haperde en na een telefoontje werd dit gelijk geregeld. Een fantastische zaak, ik zou iedereen Superkeukens Oldenzaal adviseren. En vooral fijn: geen ge-onderhandel over de prijs!!! Al die andere zaken waar we zijn geweest nemen je stuk voor stuk in de maling voor wat betreft de prijs. Superkeukens maakt hun slogan waar en verkoopt standaard voordelig geprijsd!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jeff Onrust op maandag 3 jul 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hebben de keuken inmiddels alweer 3 maanden staan en zijn super blij.
In Amsterdam (Villa Arena) kwamen wij terecht nadat we al verschillende winkels in de omgeving bezocht hadden. (Waaronder degene die het hoogst staat aangeschreven) maar of ze waren naar verhouding belachelijk duur of ze hadden niet wat in onze smaak viel en ze waren minder gezellig. In de vestiging Amsterdam konden wij rustig onze gang gaan dat we aangaven eerst eens met elkaar uit de kleuren te willen zijn voordat iemand ons kon helpen. Met het ontwerp qua indeling wat ik zelf al had, in combinatie met het goede advies en bijhorende kennis van verkoper Patrick om het ook realistisch voor elkaar te krijgen, kwamen we tot een prachtig resultaat. En dat inderdaad voor een zeer scherpe prijs (ergens anders was de hele keuken met dezelfde apparatuur 7000 euro duurder). Alles verliep volgens afspraak. Duidelijke leverdata en zelfs nog eerder dan verwacht. Dus wij zijn SUPER blij met onze Superkeuken ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Patrick Soesbergen op dinsdag 5 okt 2021 21 | vestiging Veenendaal
Een fijne winkel om een keuken te kopen. Erg klantvriendelijk en behulpzaam.
FOTO VAN PATRICK SOESBERGEN
REACTIE VAN JORIEN
Wat is het een prachtige keuken geworden! Leuk om het eindresultaat te zien :)! Veel kookplezier gewenst!!
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door Wim van Rossum op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben onze nieuwe keuken uiteindelijk hier besteld omdat we merkten dat er goed meegedacht werd en er sprake was van een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alles is keurig geleverd en we genieten nu van onze nieuwe keuken. (plaatsing van de keuken hebben we zelf gedaan).
FOTO VAN WIM VAN ROSSUM
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Prachtig eindresultaat. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Toni op woensdag 20 sep 2017 17 | vestiging Hellevoetsluis
Door slechte montage van mijn eigen monteur alleen maar goede ervaring met Superkeukens Hellevoetsluis. Prima service, meedenken en aandacht. Uiteindelijk is de keuken goed gekomen. Ik zou hier zo weer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Lastige montage”
Door Janske op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Een keuken ontworpen en uitgekozen, zonder apparatuur. Er werd goed meegedacht en we hebben het redelijk snel allemaal in bestelling kunnen zetten. Montage was wat lastig maar de service was erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Yassir op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Veenendaal
There is no doubt that we would highly recommend Superkeukens Veenendaal, Ronald was always attentive and helped us a lot when it came to our choice. We are very happy with our kitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken voor een mooie prijs”
Door Melissa op dinsdag 2 feb 2021 21 | vestiging Den Bosch
Erg tevreden over Superkeukens Den Bosch. Zeer goed geholpen en ze denken goed mee. Keuken was op tijd binnen en monteur heeft het keurig gemonteerd. Er was alleen de verkeerde koelkast geleverd door de fabrikant, dit werd snel opgepakt en kon gelukkig snel geleverd en gemonteerd worden. Al met al, erg tevreden! Mooie keuken voor een mooie prijs.
FOTO VAN MELISSA
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken”
Door Adri Prins op woensdag 24 okt 2018 18 | vestiging Utrecht
Een nieuwe keuken. Ben netjes en adequaat geholpen. Schrok alleen een beetje van de eerste mail van de installateur (RS). Alles dat eventueel veranderd was zou extra kosten met zich meebrengen en het vervallen van de garantie tot gevolg hebben. Uiteindelijk viel dit allemaal wel mee en Jouke heeft een prima klus gedaan, uitermate tevreden hierover. Ik vind het alleen wel jammer dat ik voor mijn op komst zijnde kleinzoon niet zo'n leuk keukentje krijg omdat ik de keuken te vroeg gekocht heb. Is daaraan nog een mouw te passen?
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de inzet”
Door Fam. C.H.t Vink op vrijdag 31 mrt 2017 17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij super keukens in Amersfoort, we werden goed geholpen door Arthur hij had veel geduld , de keuken werd gemonteerd door rs montage dit ging niet goed we moesten bellen waar de monteur bleef toen Tom kwam heeft hij er alles aan gedaan dat wij een mooie keuken kregen een groot compliment. Voor Tom bedankt Tom voor je inzet
FOTO VAN FAM. C.H.T VINK
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijke communicaties”
Door Cinta Heesakkers op maandag 15 aug 2022 22 | vestiging Utrecht
Van het begin (bezoek showroom) tot het eind (keuken montage) zijn we zeer positief.
We hadden een vriendelijke, kundige verkoopadviseur. Alles kon besproken/gevraagd worden en we kregen ook echt goede adviezen. Na de aankoop duidelijke mails met afspraken en modeltekeningen. Tegen de tijd dat er geleverd kon worden ook weer duidelijke info over hoe en wanneer. De keukenmontage is ook zeer fijn, kundig verlopen. Kortom, een superzaak en aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een erg mooie keuken”
Door Dedy op woensdag 11 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Heel goed advies gehad en de keuken is heel erg mooi geplaatst!
FOTO VAN DEDY
REACTIE VAN VINCENT
Wat is het een mooie keuken geworden.
Veel plezier van de nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet, namens Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam Otten op maandag 21 jun 2021 21 | vestiging Utrecht
Vanaf het moment dat we op verkenning gingen naar keukens sprong super keukens eruit! We hebben in 2 uur onze keuken uitgezocht met behulp van een goede vriendelijk verkoper die heel goed in ons situatie en wensen meedenken. Mijn complimenten en zou zeker bij familie en vrienden superkeukens aan bevelen.
FOTO VAN FAM OTTEN
Reactie of foto toevoegen
“Een hele prettige ervaring”
Door Maurice op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Utrecht
De ervaring van het kopen van een keuken is erg prettig geweest! Het was niet pusherig en hebben vaak over het ontwerp gesproken en het veranderd, wat geen enkel probleem was. Een hele prettige ervaring gehad!
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
FOTO VAN BUSI
REACTIE VAN BUSI
Wij hebben onze keuken trouwens gekocht bij Super keukens Oldenzaal.

Busi
Reactie of foto toevoegen
“Een goede nieuwe keuken”
Door G.W. Eshuis op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Tijdens het bezoek aan het bedrijf werden we goed geïnformeerd. Ook de levering en de montage waren prima. We hebben nu een goede nieuwe keuken voor een goede prijs
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Rien Bruinooge op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Middelburg
Nadat we digitaal een afspraak hadden aangevraagd werden we binnen 24 teruggebeld om een datum te plannen. Wij zijn toen heel goed geholpen, alle (on)mogelijkheden, voor- en nadelen van onze keuzes werden uitgebreid toegelicht. Tevens waren wij blij verrast met de onverwacht, relatief korte levertijd van 6 weken. Wij kunnen iedereen een bezoek aanraden.

Aanvulling 18 september 2023:
Keuken is nu geplaatst en is precies dat wat we wilden. Geplaatst op en binnen de afgesproken tijd. Ziet er keurig uit.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door M en A v Hees op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Horst
Wij zijn zeer enthousiast over de gang van zaken met superkeukens waar wij een witte hoogglans keuken met zwart keramiek blad hebben gekocht. Dit komt door een lieve medewerker die met veel interesse voor ons. En een luisterend oor de kwaliteiten van verschillende mogelijkheden en ideeën met ons heeft door genomen. Ook als ik weer terug kwam op een offerte die weer helemaal moest veranderen.. dit is geen probleem. De afwerking was super... Zoals de naam zegt.. we kunnen altijd terug als er problemen zouden zijn dit geeft ons dat superkeukens voor ons de BESTE is. Niet twijfelen gewoon gaan.
FOTO VAN M EN A V HEES
Hoogglans keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Marion van den Biezenbos op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
Fantastisch geduldig geholpen. Nemen alle tijd net zo lang dat ik het WoW gevoel had. Helemaal niet onder druk gezet of gepusht! Alles verliep volgens afspraak. Ook monteren gebeurde keurig en netjes zonder dat er ook maar iets zonder overleg ging.
FOTO VAN MARION VAN DEN BIEZENBOS
Keuken via Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken”
Door Dominique van den Heuvel op dinsdag 18 dec 2018 18 | vestiging Helmond
Mooie keuken , wand met apparaten erin en een eiland. Heel goed
geadviseerd door Rob. Zelf gemonteerd door een man van een vriendin van mijn vrouw. 1 Plint niet goed, binnen week andere. Kwalitatief goede keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
FOTO VAN ERWIN STRUNK
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor je mooie woorden en compliment voor Arthur.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door P. Walta op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij de aankoop van de keuken perfect geholpen door professionele en kundige medewerkers. Vanwege een toekomstige verhuizing is ook het op afroep bestellen en plaatsen prima geregeld en gecommuniceerd. Ook datum van plaatsen van de keuken was goed afgestemd met ons als koper.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verhouding”
Door Jan op vrijdag 21 feb 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
Eenvoudige keuken met alles er op en er aan! Klantvriendelijk geholpen! Prima prijs/kwaliteit. Afspraken nagekomen. Verkeerd geleverd onderdeel adequaat vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Brommer op maandag 22 jun 2020 20 | vestiging Utrecht
Prima advies, prima geholpen, kwalitatief goede keuken voor scherpe prijs. Professioneel geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Stelig afraden”
Door Sens op vrijdag 20 apr 2018 18 | vestiging Kolham
Complete grote keuken gekocht. Helaas door omstandigheden in opslag blijven staan en wel moeten betalen. Na installatie blijkt een kast beschadigd, een lade beschadigd e.d. maar is er niemand meer thuis. Slechte service Superkeukens! Ik zou stellig afraden hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel moeilijk bereikbaar”
Door Martijn op donderdag 15 mrt 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Onze keuken uitzoeken en bestellen was geen probleem en de kwaliteit van de door ons uitgekozen keuken lijkt tot nu toe prima. Verkoop, showroom en materiaal(maar ja, dat maken ze uiteraard niet zelf) hebben ze dus wel goed voor elkaar. Het plaatsen via Superkeukens Olderzaal werd door ZZP-ers gedaan die voor meerdere keukenbedrijven keukens plaatsen en dat is ook vrijwel vlekkeloos gegaan. Nadat wij voor de keuken hadden getekend bleek Superkeuken Oldenzaal telefonisch zeer slecht bereikbaar, waardoor er vaak en onnodig heen en weer moest worden gemaild. Ik was daarom bang dat het in de toekomst wel eens moeilijk kon worden om contact met ze op te nemen en het wijzigen van keukenapparatuur ging daarom niet zo makkelijk als dat ik had gehoopt. We hebben echter achteraf contact gehad met Superkeuken i.v.m. een defecte vriezer en een kromme deur en ze lijken inmiddels echter wat zaken verbeterd te hebben. Zo hebben ze inmiddels een antwoordapparaat waarna ze je eventueel terugbellen. De garantiegevallen zijn verder naar wens en zonder gedoe afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Betty en Tom op zondag 16 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Net als in ons vorige huis hebben wij ook nu weer een keuken van Superkeukens. De vorige keuken was al mooi maar deze is super. Bij het ontwerpen van de keuken is goed meegedacht door Roland van Superkeukens in Den Bosch. Door middel van 3D tekeningen van de verschillende ontwerpen hebben we een goede keuze kunnen maken. De prijsstelling was helder. We zijn erg tevreden met het resultaat en de vakkundige montage. De keuken is nu een half jaar in gebruik en we hebben er dagelijks plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide review”
Door Kevin op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken is niet niks. We waren in eerste instantie eerst langs zaken als Ikea en Hornbach geweest. Mede door de vele negatieve verhalen was Mandemakers (en dochter ondernemingen uitgesloten). Toen kwamen we uit bij Super keukens. Mooie showroom en veel positieve reviews over hun vestiging in Breda.

Het verkoopgesprek met Bert ging snel en binnen 30 minuten stonden we buiten met een prijsopgave. Dit moesten we natuurlijk even laten bezinken en uitdiepen. Een tweede spontaan bezoek werkte niet: na 45 min wachten waren we nog steeds niet aangesproken, laat staan iets te drinken aangeboden. Toen we zelf iemand aanspraken kregen we te horen dat we beter een afspraak hadden kunnen maken en of we na 1,5 uur weer terug konden komen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben per mail wat zaken laten aanpassen en vervolgens wel een afspraak gemaakt. Driemaal scheepsrecht: want er werd tijd gemaakt en de hele offerte werd in detail besproken en doorlopen. Voor ons reden om direct te tekenen.

Na een paar mailtjes en telefoontjes kwam de installateur Michael toch maar snel inmeten. Hij gaf ons goede tips en zou de maten doorgeven en een leidingsschema aanleveren binnen twee weken.

Toen begon het geautomatiseerde mailgeweld van SuperKeukens. Qua toonzetting valt daar een grote slag te slaan. Veel waarschuwingen en verschuilingen dat ze nergens voor verantwoordelijk zijn of kunnen worden gehouden. Geen goed voorteken dus! Maar al met al heb ik me er doorheen geworsteld. Nooit heb ik een definitief leidingsschema ontvangen, want SuperKeukens verwijst naar de installateur, maar die krijgt op zijn beurt weer geen input van de fabriek.

Levering is keurig verlopen door een vriendelijke bezorger.

De dag van plaatsing verliep vlot. Michael is zeer vriendelijk en gaat zorgvuldig met de keuken en zijn omgeving om. Het concept leidingsschema was helaas niet 100% opgevolgd en er was wat onduidelijkheid over filterkranen die wel op de factuur stonden, maar die we vooraf zelf hadden moeten monteren. Michael loste het allemaal op, zodat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken. Ik vond dat de keuken vlot stond. Vervolgens heeft Michael het vuil nog gesorteerd en de keuken globaal af gedaan. Ik kreeg nog wat praktische tips over onderhoud, gebruik en werking van alles.

Nu mist er nog een plint en daar moeten we dan nog 6 weken op wachten. Ook lijkt er een verschil te zijn tussen de bladhoogtes (enkele millimeters). Ook dat zal nog opgelost gaan worden.

Mijn ervaring:
- Verkoop 3/5
- Communicatie 2/5
- Bezorging 5/5
- Installatie 5/5
- After Sales ../X
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door John Ramkhelawan op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een keuken gekocht in maart 2021, die ondanks de corona pandemie in de afgesproken tijd is geplaatst. Door hele goede service van SK medewerkers en monteurs werden alle kleine oneffenheden opgelost. Ik ben erg tevreden met de keuken en de aankoop bij SK.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Nancy op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Almere
Begin november 2018 is mijn keuken geplaatst die ik heb aangeschaft bij Superkeukens Almere. Helaas bleek de kookplaat in duizend stukjes.. Dus nog een keer 3 weken wachten op een nieuwe plaat. Tevens ontbrak er een pas stuk tussen de vaatwasser en een ander kastje en er ontbraken sierplanken. Vervelend maar die moesten worden nabesteld. Weken niets gehoord... Begin januari kwam de vraag wat de maten ook al weer waren van de planken... Dat was al gek. Eind januari kwam de monteur met het passtuk. Maar daar bleek de maat niet goed van te zijn.. En weg waren ze weer. Nu word ik eind april gebeld dat ze eind mei de keuken komen afmaken.. 7 maanden wachten om een complete keuken te krijgen is wel erg lang. Het vervelende is nu dat de kast onder de gootsteen opzwelt, daar zit vocht in. Waarschijnlijk omdat het leidingwerk slecht is en doordat het water niet goed wegloopt.. we krijgen ergens een nieuwe kast... Ook blijkt de achterwand achter mijn kookplaat beschadigd.. Hoera, daar krijg ik ook een nieuwe voor. Vorig jaar augustus wilde ik een nieuwe keuken en ik wilde hem laten plaatsen omdat ik niet lang in de troep wilde zitten .... Nu 7 maanden later, heb ik zoveel spijt dat ik dit bij die prutsers heb laten doen. Ik zit al 7 maanden met een keuken die niet deugt en hij is nog niet klaar. Ik heb meerdere keren met ze gebeld en gemaild. Het spijt ze heel erg maar kunnen niets veranderen. Daar besloot ik om iedereen te waarschuwen voor de store.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden maar missen de aandacht”
Door Gerlinda Doorenbos op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Assen
Ja wij zijn tevreden. Tuurlijk is het wennen en valt tot nu toe de vastwasser wat tegen. We zijn erg goed geholpen, steeds weer als we er ongevraagd weer stonden. We hadden veel twijfels, we hadden toch wel veel wensen etc en alles is gekomen zoals we hadden gedacht en verwacht. De montage was nog wel een dingetje. Wat we wel misten en nog steeds missen is de aandacht na het plaatsen; er is op geen enkele wijze contact geweest of alles naar wens was, of er nog vragen waren, of er problemen waren oid. Je zit uren aan de tafel, koopt een erg duur product (is ons geval toch wel dure keuken) en dan heeft men geen interesse. Heel erg jammer !
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon zeer slecht”
Door max van Gils op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Uden
Wij hebben een heel tijdje geleden veel problemen met de keuken gehad:
1. ze waren de combi oven vergeten mee te geven bij het ophalen van de spullen
2. beschadigingen aan kastjes en kasten...
3. Plinten die niet goed zijn, wij hadden voor een hoge keuken gekozen, hierbij horen ook hoge plinten. Spijtig hebben ze 1 plint in de verkeerde hoogte gegeven. Nu krijgen we daarvoor een rekening van 85 euro terwijl dit onze fout niet is...
4. We moesten alles zelf maar oplossen, zoals de plinten die niet goed waren. en als er een kapotte achter kant is moet je zelf maar de plaat vervangen. Service?????? ver te zoeken

Gewoon zeer slecht.
Groet,
Max van Gils
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Sabine Wesseling op maandag 26 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Prachtige keuken, deuren en laden netjes afgehangen, mooie apparatuur en de montage ook in één keer perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfplaatsing keuken”
Door A.P. van Saus op dinsdag 30 jan 2018 18 | vestiging Broek op Langedijk
Mijn ervaring is, dat ik op een rustige en prettige manier geholpen ben bij de keuze van een keuken die zeker niet aan de standaard voldoet. De mate en manier van meedenken en het bieden van verschillende mogelijkheden en alternatieven van de verkoper dhr. Ivar Pronk hebben mede tot de aanschaf geleid. Overigens is de keuken zelf geplaatst.
FOTO VAN A.P. VAN SAUS
Zelfgeplaatste keuken
+ Toon extra foto van A.P. van Saus
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet super”
Door J. op donderdag 15 okt 2020 20 | vestiging Arkel
Niet zo SuperKeukens... 30 april zou de keuken geplaatst worden. Erg mooi, alleen hadden wij voor een verzonken wasbak gekozen wat op dat moment niet zo was.
Na bellen en mailen werd er een nieuw blad besteld. Ik heb een dag vrij genomen toen deze geplaatst zou worden. Ze belden ons die dag doodleuk op om te melden dat het in vrezen bij dit type blad niet kon. WAT??? En dat konden jullie dat niet van te voren vertellen? Later in die week zouden mijn vriend en ik eerder uit het werk komen om een ander type werkblad uit te zoeken. Deze kosten zijn voor SuperKeukens boden ze aan; best netjes. Daarnaast kregen we ook een opstaand randje voor het opspattende water aangeboden. Dus. 7 september wederom weer een dag vrij genomen om het nieuwe blad te laten plaatsen. Eenmaal bij het verwijderen van de verpakking zegt de keukenbouwer: 'Hee, één gedeelte is beschadigd, deze kan ik zo niet monteren.' (Hier kwam nog meer ellende bij kijken maar dat zal ik jullie besparen.) Dan, 13 oktober, nogmaals een dag vrij genomen. Op deze dag bellen ze om 13:00 uur op: 'Goedemiddag, wij zouden vanmiddag bij jullie het blad komen plaatsen, maar deze is nog niet binnengekomen.' Oftewel, dit wisten ze al eerder. Als dit aan ons was verteld hadden we geen dag vrij hoeven te nemen. We hebben heel wat afgebeld, vaak beloven ze terug te bellen, maar dit doen ze maar zelden. We vroegen hoe ze dit op gingen lossen: onze opgenomen werkdagen vergoeden? Een cadeaubon? Of heel simpel een bos bloemen met een kaart? Nee.. niks.. Het blad ligt er na een half jaar nog steeds niet op. Hopelijk gaat dit volgende week donderdag wel gebeuren. Zo niet, dan rammen we de hele keuken eruit en gooien de zooi bij hun neer. Wij zijn er helemaal klaar mee.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Albert van der Woude op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen. Ook telefonisch direct bereikbaar met de juiste persoon. De week ervoor kwam RS-Montage de electra/meterkast, water/gas en wanden stucken. De keuken is in 2 dagen geplaatst. Alles gaat netjes en relext. Goede werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
FOTO VAN MICHEL B3
Reactie of foto toevoegen
“Pluspunten”
Door S. Macit op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Na een aantal andere keukenzaken langs te zijn geweest, kwamen we uiteindelijk bij Superkeukens Den Bosch terecht. Wij zagen meteen een aantal pluspunten ten opzichte van de andere winkels. Ten eerste werd de keuken niet op papier getekend, maar was in 3d te zien op een tv-scherm. Hierdoor kregen wij meteen een beeld van hoe de keuken eruit kwam te zien. Super dus. Daarnaast waren wij blij verrast toen we de totaalprijs kregen te horen. Die lag namelijk een stuk lager dan de prijzen die ze in de andere winkels hadden genoemd voor dezelfde keuken. Het was ook fijn dat er meegedacht werd en dat al onze wensen mogelijk waren. Wij hoorden eerder nl. alleen maar dat alles wat we wilden 'wel hoorde in de duurdere categorie' etc. terwijl Superkeukens juist zei: 'oh nee hoor, dat scheelt bijna niet.' Lekker eerlijk dus! Al met al, eerlijke mensen, die afspraken nakomen, niet opdringerig zijn en kwaliteit leveren. Petje af voor Jorick en Roland van Superkeukens Den Bosch!
FOTO VAN S. MACIT
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Moniek op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Horst
Hele slechte ervaring gehad met deze zaak. De tekening was niet in orde waardoor de quooker niet paste. We moesten zelf voor een oplossing zorgen. Daarnaast waren er ineens laden getekend waar kasten moesten komen. Hier zijn wij tijdens de oncomplete levering achter gekomen. Daarnaast nog 5 weken moeten wachten op de nalevering. Er was geen tegenmoetkoming mogelijk voor de fouten die zij hebben gemaakt behalve een slechte 4delige pannenset. Ik raad ten zere af om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door M. van Kassel op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht, ben vriendelijk geholpen. Het is voor ons de tweede keuken bij Super keukens Amersfoort. De plaatsing van de keuken verliep ook deze keer naar tevredenheid. Ik zou zeker Super keukens aanbevelen bij vrienden en familie.
FOTO VAN M. VAN KASSEL
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sharon de Bruijn op woensdag 7 aug 2019 19 | vestiging Tiel
Super geholpen door Marc Jansen bij superkeukens in Tiel. Alle tijd voor de klant en met vragen en od aanvullingen kun je altijd terecht. Montage is ook naar volle tevredenheid gegaan!
FOTO VAN SHARON DE BRUIJN
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe keuken”
Door Aalt-Jan van Hierden op dinsdag 27 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht, alle afspraken goed nagekomen.
FOTO VAN AALT-JAN VAN HIERDEN
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Hans en Bea op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Superkeukens in Den Bosch gekocht. Daar zijn we zeer prettig geholpen door Roland van Gaal. Hij kwam met goede ideeën en wist die van ons te vertalen in een complete 3D tekening. Zo konden we onze keuken al zien nog voor ie besteld was. We hadden een paar speciale verzoeken zoals apparatuur die zij niet standaard leveren maar dat was geen probleem voor Roland. Wij wilden graag een granieten aanrechtblad. Deze is gemaakt door Timmers in Nistelrode. Na flink wat bezoekjes in Den Bosch konden we in september afronden en bestellen. Al eind januari kon de keuken worden geplaatst. Dat werd gedaan door Gerry Groenendaal (Greeny keukenmontage). Hier hebben we reuze mee geboft. Hij heeft onze keuken perfect geïnstalleerd. Klopte er soms iets niet helemaal, had hij wel een oplossing. Het aanrechtblad werd door Timmers zelf afgeleverd. Ook die paste precies. Helaas was onze kookplaat niet meteen leverbaar maar een klein maandje later werd die alsnog gemonteerd. Dat hij het niet deed lag helaas aan onze eigen elektricien. De dingen die we later nog hebben bedacht werden ook zonder morren geregeld. We hebben ze een taart gebracht toen onze keuken er "super" bij stond. Verdiend!
FOTO VAN HANS EN BEA
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Marcel Hofstee op maandag 3 jun 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Super keukens. Wij hebben hier hele goede ervaring mee. Volgende keer als we een jeuken kopen gaan we hier zeker weer heen. Netjes geholpen door deskundig personeel. Vriendelijk en goede adviezen gekregen. Alles naar wens de keuken in kunnen richten en niets opgedrongen gekregen.
FOTO VAN MARCEL HOFSTEE
U keuken
REACTIE VAN VINCENT
Wat een mooi compliment en een prachtige keuken. Veel plezier hiervan. Met vr gr Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Verwoert op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer tevreden vooral omdat wat bedachtzaam waren, wij kochten de keuken bij superkeukens, de keuken werd geleverd door een ander bedrijf en het plaatsen geschied weer door een ander. Maar alles is tot tevredenheid verlopen. wij waren zeer te spreken over de zzp die de keuken geplaatst heeft super persoon.
Reactie of foto toevoegen
“Niet fijn”
Door Alex op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In januari een keuken besteld bij SK. We werden heel erg vriendelijk behandeld tijdens de bestelling. Maar toen... De vaatwasser en koelkast werden zonder overleg veranderd, een ander merk. Zo ook de handgrepen waar we helaas te laat achter kwamen.Bij levering van de keuken kwam ik hier achter. Gelijk gebeld, maar er werd doodleuk verteld dat ik hiervoor getekend had dus eigen schuld, had ik maar op moeten letten. Verder ook totaal geen oplossing of aanpassing hiervoor. Ook waren de scharnieren van de vaatwasser niet goed en de verlichting boven de kastjes knipperden. Twee weken na plaatsing begeeft de kookplaat het. SK gebeld, ze zouden een nieuwe bestellen. Na 2 weken wordt ik gebeld dat de scharnieren er zijn en geplaatst kunnen worden. Ik vraag of het misschien handig is om dat tegelijk te doen met de kookplaat, anders moeten ze 2x komen. Ze wisten niks af van een kookplaat, was niet doorgeven door SK. Dus weer gebeld. De volgende dag werd ik gebeld door de leverancier dat de kookplaat niet leverbaar was ivm corona. Hoe lang dit ging duren, geen idee! Na 16 dagen zonder kookplaat ben ik boos zonder afspraak bij SK binnen gelopen en heb een oplossing geëist. Ineens kon er een tijdelijke kookplaat uit het magazijn geleverd worden. Heb later nog contact opgenomen met klanten service over de handgrepen, ik vind echt dat dit opgelost moet worden. Maar nee, werd erg onbeschoft behandeld en kreeg alleen te horen dat ik hiervoor getekend heb. Door mijn verhaal te delen hoop ik dat mensen eerst goed nadenken om hier een keuken te kopen. En zo toch, kijk heel erg goed je offerte na vooral als ze er meerdere moeten maken want ze veranderen zonder overleg van alles
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet snel opgelost”
Door Ella Bras-Moerland op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Tiel
Verkoop /keukens zeer goed, maar dan begint het. Ze werken onderaannemers montage. Daar gaat het fout bij het bedrijf Superkeukens. Bij problemen bij/ na plaatsing keuken moet klant er alles aan doen om het goed te krijgen. Klantvriendelijkheid gaat wel op bij het totale plaatje: verkoop en plaatsing. Geld uitgeven hoort bij deze investering, maar dat vergeet je als het naar tevredenheid wordt opgeleverd. Jammer, zorg voor betere samenwerking, zodat dit niet ten koste gaat van uw naam.
Reactie of foto toevoegen
“Het paradeplaatje van ons huis”
Door Remko Kooreman op vrijdag 8 okt 2021 21 | vestiging Oldenzaal
Na vier andere keukenzaken bezocht te hebben als laatste naar Superkeukens Oldenzaal. De creatieve geest van Ronald zorgde ervoor dat we een onverwachte opstelling te zien kregen. Mij vriendin had de kleuren in haar hoofd en Ronald wist ze makkelijk te vinden. We hadden een strakke planning, maar deze werd gehaald door regelmatig contact. Ik schrijf deze review in onze keuken, het paradeplaatje van ons huis. Er zijn nog wat restpuntjes, maar heb vertrouwen dat deze worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Ringo op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Veenendaal
Jorien heeft door een uiterst flexibele en klantgerichte instelling geadviseerd. Niet door zaken voor te stellen, maar op basis van goede vragen ingespeeld op onze wensen en daarop geadviseerd. Uiteindelijk hebben we een keuken gekocht die volledig voldoet aan ons beeld vooraf en ook op hetgeen op papier uitgewerkt is geweest. 100% tevreden over Jorien en de flexibiliteit van SK. De monteur was uiteindelijk keurig en vakkundig, maar nam het niet zo nauw met de tijden. Dit is enigszins tegenstrijdig met de vestiging waar wel alles op tijd en volgens afspraak is gebeurd. SK Veenendaal is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Tineke op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Complete keuken gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Superkeukens heeft zich netjes aan afspraken gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete nieuwe keuken”
Door C. Van Engelenburg op woensdag 8 dec 2021 21 | vestiging Veenendaal
Wij hebben een complete nieuwe keuken gekocht. Alles is naar wens, wij zijn er heel erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ina en Mardine op woensdag 11 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht en zijn erg goed geholpen. Er werd goed naar ons geluisterd en meegedacht. Bezorging en plaatsing ook helemaal naar tevredenheid. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellende ervaring”
Door Paul op donderdag 24 mei 2018 18 | vestiging Cruquius
Ronduit teleurstellende ervaring. Tijdens de verkoopfase ging het nog wel goed. De adviseur dacht goed mee, geen opdringerige verkoop en aantrekkelijke prijzen. Maar de uitvoering is een compleet drama. Ik had 2 keukens besteld en het begon al met een verkeerde aflevering, de keukens werden omgewisseld. Daardoor kon de monteur van JM Montage niet aan de slag en moest ik enkele weken wachten voor dat de keukens teruggewisseld waren en weer gemonteerd konden worden. Toen bleek dat de afmetingen niet klopten, enkele kasten waren te hoog en sommige onderdelen waren stuk. Het duurde weer ruim een maand voordat de juiste onderdelen geleverd en alsnog gemonteerd konden worden. En weer klopte het niet, dit keer verkeerde afmetingen van de plinten. Conclusie: Verkeerde levering, foutieve maten, matig montagewerk en 4 maanden na bestelling zit ik nog steeds met een half afgebouwde keuken.
FOTO VAN PAUL
Scheve smetplint
Reactie of foto toevoegen
“Geen probleem”
Door Tran op maandag 7 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben 2 keuken bij Superkeuken gekocht zowel in oude huis als in nieuwe huis, beide zijn netjes geleverd en zelf in elkaar gemonteerd, geen probleem gevonden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Edwin op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij super keukens onze keuken gekocht en zijn daar zeer tevreden over, we zijn daar zeer goed door jorrick geholpen alles is naar onze wens gegaan zoals de communicatie de levering en de plaatsing van de keuken.
FOTO VAN EDWIN
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Fam. Jansen op zaterdag 23 sep 2017 17 | vestiging Elburg
De aankoop , het aanleveren, het monteren en oplevering hebben we als heel positief ervaren
Reactie of foto toevoegen
“Dikke onvoldoende!”
Door smarius op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Breda
Kwaliteit van de keuken is prima en plaatsing van de keuken is uiterst professioneel verlopen. Alleen dat gebeurd niet door SuperKeukens maar door duitse fabrikant en extern installatie bureau. Alles eromheen is fout gelopen van vergeten keuken te laten produceren waardoor we meer dan 6 weken zonder keuken zaten. Verkeerde bladhoogte met meer dan 1 cm verschil in hoogte, dit terwijl dit uitvoerig besproken is. SK gaf aan dat dat binnen de marge valt. Millimeters zijn binnen de marge maar meer dan 1 cm niet. Klantenservice neemt klacht niet serieus en draagt ook niet bij aan een oplossing. Verder wel uiterst vriendelijke bediening. Als ik SK zou evalueren geef ik ze een dikke onvoldoende!
FOTO VAN SMARIUS
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigd keukenblad”
Door H kleij op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Breda
tot en met de verkoop vriendelijk geholpen maar ja men wil verkopen tot de eerste klachten dan kom de ware aard naar boven vanaf april ben ik bezig over een beschadigd keukenblad nu 16 aug naar div mails en bezoeken aan de zaak en telefoontjes nog steeds niemand komen kijken naar het blad laatste mail van (superkeukens??????) maken deze week een afspraak och dit duur pas 4 maanden benieuwd hoelang dan een oplossing ga duren waardeloos maar ik hou u op de hoogte misschien gebeurd wer een wonder
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door P. Tempelman op vrijdag 18 jun 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Als je een mooie keuken wilt ga dan naar Superkeukens Capelle. Echt in één woord SUPER!! Superkeukens Capelle is een zeer betrouwbare zaak. Je krijgt mooie realistische prijzen. Je wordt totaal niet opdringerig geholpen maar krijgt goede informatie en tips. We zijn diverse keren langs geweest en elke keer word je vriendelijk en goed geholpen. De offerte is gemaakt door Rosalie in een prachtige 3D tekening. We hebben al onze wensen uitgesproken, ze denkt geweldig goed met je mee en is ontzettend vriendelijk. Je mag zo vaak terugkomen als je wilt. Uiteindelijk hebben wij een mooi ontwerp gekregen met prachtige combinaties. Het inmeten ging zeer goed. De levering was zoals afgesproken en goed. De communicatie voor de levering en daarna (after sales) is top met Niels, Martin en René. Bij ons zat er een klein scheurtje in een kast (transportschade) en die werd direct opnieuw besteld, totaal geen enkel probleem. Binnen enkele weken direct mooi opnieuw geplaatst. Onze hoekkeuken is geplaatst door hun vaste monteur Pim. Dat is echt een kanjer: werkt snel, zeer vakkundig, heeft oog voor details, netjes en vriendelijk. Super netjes en prachtig geplaatst! Het eindresultaat voldoet aan al onze verwachtingen. Geweldige kwaliteit kasten en werkblad. We hebben de keuken nu 4 maanden in gebruik. Wij zijn heel erg tevreden over Superkeukens Capelle en raden dit bedrijf bij iedereen aan. Ze zijn eerlijk, betrouwbaar, mooie prijzen, komen afspraken na, vriendelijk, snel, netjes, geweldige montage. In één woord een topbedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviseur gehad”
Door Jan&Ellen Hamers op zaterdag 11 dec 2021 21 | vestiging Den Bosch
Superkeukens heeft wat ons betreft haar naam absoluut eer aan gedaan. Wij zijn enorm goed geholpen door Jorick, de adviseur. Hij heeft werkelijk overal aan gedacht en maakte voor ons een perfect passende indeling met zoveel mogelijk opbergruimte. Hij nam alle tijd en liet ons continue alle mogelijkheden in de showroom zien. Hij kwam zelf met ideeen, daar waar wij iets over het hoofd zagen. Toen de inmeter later op een iets andere maat kwam, weerlegde Jorick dat en belde ons ook zelf nog terug om te zeggen dat maat en tekening wel goed waren en waar de verwarring lag. Dit stelde ons gerust en alles is perfect gegaan. Tijdens montage bleek dat de muur door het stuckwerk iets breder was , waardoor het aanrechtblad niet pastte, maar dit werd direct door Gerrie, de vaste monteur voor Superkeukens, adequaat opgelost en het keukenblad werd keurig op maat geleverd en geplaatst. Wat ons betreft een dikke 10 voor Jorick en Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Dat is meedenken”
Door Hans op maandag 17 apr 2017 17 | vestiging Wateringen
In december 2016 een nieuwe keuken besteld, contract ondertekend en ingemeten. In januari 2017 kreeg koper een herseninfarct. In overleg met Richard van Superkeukens Wateringen de keuken op "hold" gezet. Na ruggespraak met de ergotherapeut van het revalidatiecentrum waren wijzigingen gewenst op het ontwerp. Met Richard van Superkeukens Wateringen overlegd; geen probleem. Met hem een hele avond gepuzzeld en opnieuw getekend. Geen gedoe om meerkosten vanwege extra werk en dat een nieuw ontwerp was samengesteld; van extra kosten wilde hij niet weten. Ook de ergotherapeut kon zich in de verbeterde opstelling prima vinden. Achter de schermen werkte Superkeukens aan een versnelde levering. De keuken was in 5 weken geleverd en netjes geplaatst door montagebedrijf Spencer. De dag na plaatsing ontslag uit revalidatiecentrum; enorme verrassing bij thuiskomst! Wij wachten alleen nog op de magnetron, dat is namelijk niet zo'n gangbaar model. Wij hebben er alle vertrouwen is dat dat goed komt. Wij bevelen Superkeukens aan!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door Jannie de Ruijter op donderdag 27 dec 2018 18 | vestiging Huissen
Wij hebben bij Superkeukens in Huissen een keuken gekocht. Na ongeveer 2,5-3 jaar kregen wij een bobbel/blaas op een kastje. Hier 2x over gebeld. Was allemaal moeilijk omdat mogelijk het model niet meer te verkrijgen was. Zouden na het 2e belletje in juni 2017!!! Kijken wat men kon doen. We zijn nu 1,5 jaar verder en de terugkoppeling moet nog steeds gebeuren. Wat vindt ik dit slecht!
FOTO VAN JANNIE DE RUIJTER
Gebobbeld frontje
Reactie of foto toevoegen
“Nemen geen verantwoordelijkheid”
Door Van Brakel op vrijdag 15 feb 2019 19 | vestiging Oss
Wat een simpel probleem was, bleek na 4 maanden niet opgelost. Verbruggen keukens/ super keukens steekt op geen enkel moment de hand in eigen boezem, neemt geen verantwoordelijkheid en communiceert niet en is zeer onvriendelijk in het oplossen vd situatie. Een zeer lakse houding van een bedrijf die het ook moet hebben van mond op mond reclame in de omgeving. Hopelijk gaat de eigenaar, overgeërfd en niet hoeven knokken, een keer in de spiegel kijken en zien wat hij nog kan leren in zijn vak want klantenbinding is er gewoonweg niet. Ik koop hier nooit meer een keuken en ga het niemand aanbevelen. Ik hoop dat de eigenaar gaat inzien dat 'zaken doen' zo niet werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door de Graaf op maandag 5 sep 2022 22 | vestiging Amersfoort
We zijn keuring geholpen en geadviseerd door Superkeukens. De keuken is volgens afspraken exact op tijd geleverd en geheel compleet. Montage hebben wij zelf gedaan. Kortom zeer tevreden met de keuken en de prijs kwaliteit verhouding. Zonder geklets gelijk een scherpe prijs gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Fam. Wouters op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht bij Superkeukens Utrecht. Wij zijn op een hele leuke en professionele manier geholpen door Kim. Alles werd duidelijk verteld en de keuken is precies geworden wat wij ervan verwacht hadden. Ook de montage was goed door RS montage. Kortom een aanrader.
FOTO VAN FAM. WOUTERS
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geinstalleerde keuken”
Door Jitske Beets-Postma op woensdag 18 aug 2021 21 | vestiging Buitenpost
In April naar superkeukens in Buitenpost geweest. Voor de afspraak had ik per mail al een offerte/tekening aangevraagd. Per telefoon werd er verdere informatie gevraagd en een paar dagen later kregen wij een mooie tekening met offerte. Later in een gesprek hebben we dit verder uitgewerkt. Alles werd ons getoond in de showroom en alles werd zeer duidelijk uitgelegd. We hebben het gesprek als zeer prettig ervaren. Ook later na het bestellen van de keuken konden wij bij hun terecht. Als we nog vragen hadden, was allemaal geen probleem. Zowel persoonlijk als per mail.
Er bleken later levering problemen te zijn met de afzuigkap en oven. Hier werden netjes alternatieven voor geregeld ook als deze duurden waren dan onze oorspronkelijke apparaten. Hier hoefden wij niks extra voor te betalen. Wij hebben de keuken zelf opgehaald. Dit was goed geregeld. Alles stond netjes klaar toen wij kwamen. De installatie hebben wij ook zelf gedaan. We ondervonden een probleem met de installatie van de vaatwasser. Na een bezoekje aan superkeukens werd ons uitgelegd hoe we de vaatwasser moesten installeren. En werd het ons duidelijk getoond in de showroom. Zeer vriendelijke medewerkers die voor elke vraag klaar staan. Wij zijn heel erg tevreden over onze keuken.
FOTO VAN JITSKE BEETS-POSTMA
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sabrina Meurs-Mens op zaterdag 10 jul 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft bij Superkeukens te Utrecht en zijn zeer tevreden met het gehele proces van de aankoop tot de plaatsing van de keuken. De verkoper heeft ons heel goed geholpen en denkt tevens met je mee. De prijzen zijn helder en duidelijk. Ook toen wij wegens privé omstandigheden de plaatsing van onze nieuwe keuken moesten uitstellen, werd hier adequaat op gereageerd. De plaatsing van de keuken is ook geheel naar wens verlopen. Al met al bevelen wij Superkeukens Utrecht van harte aan.
FOTO VAN SABRINA MEURS-MENS
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de zelfgeplaatste keuken”
Door Ton van den Top op dinsdag 20 sep 2022 22 | vestiging Veenendaal
Vanaf de ontvangst in de showroom tot de levering precies op tijd zonder beschadigingen. Alle bestelde onderdelen zijn in een keer afgeleverd. Ik heb de keuken zelf geplaatst dat ging prima door de mee gestuurde instructies.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken in anderhalve dag geplaatst
1 / 126
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (32 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.