Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 261 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Kitchen4All
   
(Beuningen GLD Gelderland) score 9,6 uit 832 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• I-KOOK
   
(Huissen Gelderland) score 9,5 uit 1388 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,5 uit 241 ervaringen
• Sentio Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,1 uit 38 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Elst GLD Gelderland) score 9,6 uit 557 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 64 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amersfoort Utrecht) score 9,7 uit 70 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 261 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren39 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Prima verhouding”
Door Jan op vrijdag 21 feb 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
Eenvoudige keuken met alles er op en er aan! Klantvriendelijk geholpen! Prima prijs/kwaliteit. Afspraken nagekomen. Verkeerd geleverd onderdeel adequaat vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Crossheart op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
De 1 ster is voor ons al teveel maar anders kan ik helaas ons verhaal niet typen. Dit betreft voor ons wel alleen Superkeukens Beuningen en Keuken Depot Druten omdat zij sinds kort samen zijn gegaan en niet andere locaties. Maar zodra je deze winkel ziet in Beuningen heel gauw doorrijden. De uitbreiding van onze keuken besteld bij Superkeukens Beuningen. Het begon met het niet kunnen waarmaken van de leveringsdatum. Wij moesten er telkens achteraan bellen om te vragen wanneer we de monteur konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij zelf een monteur geregeld omdat Superkeukens geen monteur kon leveren terwijl dit wel de afspraak was. Vervolgens ontbrak er een montage stuk bij onze plank en heb ik hier 3 keer voor gemaild maar telkens worden wij aan het lijntje gehouden. Nu ben ik er klaar mee en gaan we het zelf regelen maar wat een slechte service, spijt dat wij bij deze winkel naar binnen zijn gegaan en niet zijn doorgereden naar Huissen waar ik de keuken had aangeschaft. Al met al is het voor ons een hele slechte ervaring met deze twee bedrijven mede doordat de afspraken niet worden nagekomen en als dit gebeurd ze niet communiceren maar je er zelf achteraan moet gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Leveringsperikelen”
Door familie van Gelder op vrijdag 23 okt 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
In juli 2019 voor het eerst een bezoek aan Superkeukens gebracht. We waren op zoek naar een groene keuken en zij hadden een mooie in hun assortiment. Na verschillende afspraken zijn we tot een definitieve bestelling overgegaan. Verkoopmedewerker was vriendelijk en behulpzaam, maar eenmaal de keuken in bestelling ging er regelmatig iets mis. Zo had de verkoper ons niet geinformeerd over de mogelijkheid voor stopcontacten (hier dacht onze electricien gelukkig aan) en heeft hij apparatuur verkocht waar we achteraf niet zo blij mee zijn (2 ovens onder elkaar, 1 heeft draaiknoppen en 1 heeft touchscreen. Het was fijn geweest als de verkoper ons hierop geattendeerd zou hebben, ons was het zelf niet opgevallen maar we hadden liever een en dezelfde uitstraling gehad). De keuken zou geleverd worden in week 23 van 2020, door de corona maatregelen werd dit 2 weken later. Begrijpelijk, al bleef het keukenbedrijf volhouden dat er geen vertraging zou zijn. Kort voor levering kregen we te horen dat de keuze om de kookplaat in het blad te laten vallen niet mogelijk was en dat de kookplaat op het blad zou komen te liggen. Dit wilden we niet, maar er was geen andere mogelijkheid. Keuken afzeggen was geen optie ivm onze verbouwing en de noodzaak tot het hebben van een keuken. Eenmaal geleverd bleek het keukenblad onjuist en de achterrand van het blad (kookeiland) niet gefineerd. De uitsparing voor de kookplaat was te groot waardoor de kookplaat er niet in paste. Ook werden er verkeerde platen voor een nis geleverd en lekte de kraan na. na verschillende contactmomenten met het keukencentrum zou dit worden opgelost. Het wachten op een nieuw blad kostte 13 weken, ronduit belachelijk want al die tijd konden we niet koken. Na 18 weken werd eindelijk het nisje in de juiste kleur gebracht met platen op maat. Tot zover tevreden met onze keuken, maar de lol van een nieuwe keuken is er wel af. Mede ook omdat superkeukens tergend traag overal op reageert en je enorm lang aan het lijntje houdt. Het grootste probleem nu is de dure kookplaat, de Airforce aspira inductiekookplaat met geintegreerde afzuiging ..... na 13 weken wachten kon de kookplaat aangesloten maar het snoer bleek veel te kort. In overleg deze zelf verlengd en de plaat aangesloten. De afzuiging werkt perfect, maar het koken zelf is een drama. De helft van de pannen werkt niet op de plaat (deze werken op andere geteste platen wel) en koken is een drama. De pannen koken op de hoogte stand goed, maar dan kookt het water over. Zodra je de plaat lager zet gaat deze pulseren en kookt al het eten onregelmatig. Er is geen constante temperatuur instelbaar om op het juiste vermogen te kunnen koken. Vreselijk irritant. Superkeukens geeft aan dat dit volgens de leverancier zo hoort??? Als wij dit van te voren hadden geweten hadden we geen kookplaat van €1700,00 gekocht! Volgens ons hoort het niet zo, bij mensen om ons heen die op inductie koken speelt dit helemaal niet. Bij ons wel, dus waar ligt het dan aan? Volgens ons aan de kookplaat, maar geen respons van Superkeukens. We zijn blij met de uitstraling van onze keuken, maar absoluut niet met de werking ervan en dat is erg jammer en zou niet de bedoeling moeten zijn. Maar we lijken met onze rug tegen de muur te staan, en Superkeukens is nergens te bekennen..... we raden dit bedrijf dan ook zeker niet aan. We wachten nog steeds op een reactie op de kookplaat en op de nieuwe kraan die nog steeds niet geleverd is.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..

Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“7 maanden verder en nog steeds geen goede keuken”
Door Jessica op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ja, waar zal ik beginnen?? Ben echt niet een persoon die normaal iets schrijft maar na zoveel slechte dingen moet ik andere waarschuwen!! Inmiddels 7 maanden verder nog steeds geen goede keuken die gekozen was. Eerste instantie te late levering, kan gebeuren vervolgens werd de keuken geplaatst was het de verkeerd kleur van de kasten wand, kook eiland zijpanelen te kort ipv wit, zwart geleverd twee kookplaten geen koelkast en geen ovens! Daarna nieuwe kaste wand naar 3 maanden helaas waren de kasten niet goed wat betreft maat en paste de deurtjes niet. Ook de plint was te kort. Weer wachten nieuwe plint werd leverend helaas weer niet goed was te kort. Ook de deurtjes werden leverend maar het bedachte systeem van Superkeukens werkte niet! Er is zoveel fout gegaan en iedere keer moet ik overal zelf achter aan gaan en vragen wanneer er een oplossing komt. Geen enkel excuses en geen enkele poging om ons nog tevreden te krijgen. Inmiddels is mijn plezier van de keuken ver te zoeken! Ben er echt erg verdrietig van en wil iedereen hier graag voor waarschuwen! Hoop geld betaald voor wat!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door fam Fledderus op dinsdag 1 aug 2023 23 | vestiging Amersfoort
Langdurig overleg, was ook nodig, maar was op het laatst vermoeid, om goed attent te blijven. Werd goed en correct op vragen achteraf gereageerd. We wisten bij levering niet meer goed wat was afgesproken. Tekeningen en fotos etc van apparatuur werd duidelijk toegestuurd, probleem als je niet de afspraken meer goed kent, maar correct gekregen en geplaatst wat we besteld hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A valkenburg op maandag 10 jul 2023 23 | vestiging Veenendaal
Een nieuwe keuken aangeschaft precies zoals we hem in ons hoofd hadden is de keuken geworden ontzettende goede uitleg informatief en een hele fijne knul die mijn keuken heeft gebouwd. Kortom ik ben erg tevreden.
FOTO VAN A VALKENBURG
+ Toon extra foto van A valkenburg
Reactie of foto toevoegen
“Vochtbobbels”
Door Frank Geers op donderdag 13 jul 2017 17 | vestiging Tilburg
Super arrogant na aankoop. Snel deed de oven het al niet, gebeld maar ik moest zelf maar een afspraak maken met fabrikant( geen service). Na een paar jaar kreeg ik een vochtbobbel bij mijn inductiekookplaat. Niet goed afgekit. Volgens Superkeukens valt dit niet onder de garantie. Ze hebben de keuken zelf geinstalleerd.
FOTO VAN FRANK GEERS
Vocht bij de kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fabian Karelse op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Middelburg
Goede ervaring, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd voor je tijdens afspraak. Eventuele wijzigingen snel aangepast. Snelle inmeting en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijke communicaties”
Door Cinta Heesakkers op maandag 15 aug 2022 22 | vestiging Utrecht
Van het begin (bezoek showroom) tot het eind (keuken montage) zijn we zeer positief.
We hadden een vriendelijke, kundige verkoopadviseur. Alles kon besproken/gevraagd worden en we kregen ook echt goede adviezen. Na de aankoop duidelijke mails met afspraken en modeltekeningen. Tegen de tijd dat er geleverd kon worden ook weer duidelijke info over hoe en wanneer. De keukenmontage is ook zeer fijn, kundig verlopen. Kortom, een superzaak en aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door van de Wijgert op zaterdag 10 jun 2023 23 | vestiging Sint Hubert
Vorig jaar een keuken uitgezocht en goed geholpen door Robin. Kwam meteen met een aardige prijs en zijn toen naar huis gegaan. Werden niet onder druk gezet om meteen te kopen. Thuis na gedacht, maar wilde toch liever een andere front voor de keuken. De opstelling was precies zoals we wilde. Week erna weer terug geweest op afspraak. Weer samen met Robin kijken naar andere frontjes en gekozen voor gewassen eiken. Weer alles door Robin ingevoerd in de pc en op de scherm een 3d tekening laten zien. Zag er mooi uit en kregen weer een schappelijke prijsaanbieding. Meteen akkoord gaan en afgesproken dat de keuken in mei 2023 geplaatst kan worden. Na enkele weken kwam de keukenmonteur inmeten en meteen een afspraak inplannen. Eind april oude keuken eruit en alles verbouwd. Nieuwe plafond, muren gestukt en nieuwe tegelvloer laten leggen. 3 Weken alles laten drogen en keuken laten plaatsen. Alles is vakkundig gemonteerd en aangesloten. Ook de kookplaat, vaatwasser, kraan en afvoer. Alles was ook geleverd dus na twee dagen alles in orde. Heel blij met de nieuwe keuken.
FOTO VAN VAN DE WIJGERT
+ Toon extra foto van van de Wijgert
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Annemiek op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
In samenspraak met Kelly heb ik een volledig nieuwe keuken aangeschaft. Ik heb het traject als heel prettig ervaren. Geen commercieel geteut en proberen nog weer dingen extra te willen verkopen. Puur wat ik wil maar wel met me meedenken en door me dingen te laten zien mij de keuzes laten maken. Heel tevreden. Een stukje communicatie mbt / rondom het plaatsen werd gemist, maar werd op een later tijdstip prima opgevangen door iemand anders.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Frans op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitstekende ervaring, van begin tot eind. Persoonlijk en deskundig advies, met voldoende ruimte voor vragen etc. Offerte, bevestiging, betaling duidelijk. Inmeten en plaatsen keuken keurig op de afgesproken tijd. Uitstekende montage door vakbekwaam monteur. Met precisie. Kortom, een zeer tevreden klant!
FOTO VAN FRANS
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Marion.
Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zijn trots op je beoordeling. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super geweldig”
Door Herman Thoss op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Utrecht
Ik heb een nieuwe L- keuken gekocht met apparatuur. Superkeukens is echt super en geweldig. Men wordt behandeld als een koning, als echte cliënt zonder enige druk of verkooppraatjes. Met goede en normale prijzen. Er gaat echt een wereld voor u open en u kunt met een gerust hart de zaak verlaten na uw aankoop. De service is uitstekend, ook de installatie wordt gedaan door een echte vakman! Dat betreft ook de bezorging, het inmeten, alles volgens afspraak en geen gezeur! Gewoon een wonder dat zulke zaken nog bestaan! Ik kan het weten, roep ik maar.... en voordeliger kan het niet!
FOTO VAN HERMAN THOSS
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...

• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.

Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marc Clarijs op woensdag 4 aug 2021 21 | vestiging Den Bosch
Zeer tevreden over het gekregen advies en de tijd die daarvoor genomen werd. Naast diverse winkels bezocht te hebben kon ik het vooral waarderen dat er direct een goede prijs/kwaliteitsverhouding op tafel werd gelegd. Op 12 mei is uiteindelijk onze keuken geïnstalleerd en we zijn tot nu toe erg tevreden over de geleverde kwaliteit en uitstraling. We hebben gekozen voor Siemens apparatuur waarbij het koffiezetapparaat later agv de vele vraag door Corona is nageleverd. Ook hier hebben we gemerkt dat Superkeukens er alles aan heeft gedaan de nalevering zo kort mogelijk te laten duren. Dat het dan nog eens buiten werktijd wordt nageleverd geeft blijk van de kwaliteit die men wenst voor te staan. Zeer tevreden.
FOTO VAN MARC CLARIJS
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Marcel op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Goed geadviseerd, op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Toni op woensdag 20 sep 2017 17 | vestiging Hellevoetsluis
Door slechte montage van mijn eigen monteur alleen maar goede ervaring met Superkeukens Hellevoetsluis. Prima service, meedenken en aandacht. Uiteindelijk is de keuken goed gekomen. Ik zou hier zo weer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel lang geduurd”
Door Arch op dinsdag 7 nov 2017 17 | vestiging Amersfoort
Na een rommelig voortraject, waarbij diverse zaken achteraf aangepast moesten worden is onze keuken gemonteerd in juli 2017. Na het monteren bleek dat de maat van de bladen niet overeenkwam met de maat van de meubels. De monteur heeft gemonteerd wat hij kon en is vervolgens weggegaan met de melding dat er een nieuw blad zou komen. Na twee maanden kreeg ik een mail van Superkeukens. Ik ging ervan uit om een afspraak te maken voor montage van het nieuwe blad. Dit bleek te zijn om me te herinneren aan de openstaande betaling. Hierop heb ik gereageerd dat ik de betaling zou voldoen zodra de keuken compleet gemonteerd zou zijn. Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald. Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Ron op donderdag 20 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Complete keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. Deskundig advies, snelle levering, goede communicatie en professionele installatie! Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door M en A v Hees op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Horst
Wij zijn zeer enthousiast over de gang van zaken met superkeukens waar wij een witte hoogglans keuken met zwart keramiek blad hebben gekocht. Dit komt door een lieve medewerker die met veel interesse voor ons. En een luisterend oor de kwaliteiten van verschillende mogelijkheden en ideeën met ons heeft door genomen. Ook als ik weer terug kwam op een offerte die weer helemaal moest veranderen.. dit is geen probleem. De afwerking was super... Zoals de naam zegt.. we kunnen altijd terug als er problemen zouden zijn dit geeft ons dat superkeukens voor ons de BESTE is. Niet twijfelen gewoon gaan.
FOTO VAN M EN A V HEES
Hoogglans keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Familie Heijbroek op woensdag 7 apr 2021 21 | vestiging Amersfoort
Tijdens corona tijd meerdere fijne en veilige gesprekken gehad met de adviseur. We hadden al een goed beeld wat we wilden, maar Vincent Dijkers heeft ons uitstekend geholpen met advies en puntjes op de i. Concept van Superkeukens dat ze niet gooien met stuntprijzen die je direct moet ondertekenen was heel fijn. Eerlijke prijs waar je rustig over na mag denken. Top! Montage door een ervaren en perfectionistische monteur. Wat voor de klant heel fijn is :) Hoop dat deze keuken lang mee gaat, maar daarna komen we zeker hier terug!
FOTO VAN FAMILIE HEIJBROEK
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rosa op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Superkeukens is erg goed. Ik heb een prachtige keuken besteld die netjes geleverd werd en van zeer goede kwaliteit is. Ook mocht ik toen ik niet tevreden was over de kwaliteit van de afzuigkap deze inruilen voor een andere. Het contact is goed en vriendelijk en er wordt transparant gecommuniceerd. Ik ben daarom zeer tevreden.
FOTO VAN ROSA
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Rosa, Wat is het een mooie keuken geworden. Gefeliciteerd. We waren graag tot je dienst.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door M. van Kassel op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht, ben vriendelijk geholpen. Het is voor ons de tweede keuken bij Super keukens Amersfoort. De plaatsing van de keuken verliep ook deze keer naar tevredenheid. Ik zou zeker Super keukens aanbevelen bij vrienden en familie.
FOTO VAN M. VAN KASSEL
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
FOTO VAN F DURRANI
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
FOTO VAN WIM VINK
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door van der Horst op dinsdag 4 dec 2018 18 | vestiging Utrecht
De service in de winkel tijdens aanschaf is prima en verkopers denken mee etc. Helaas begint daarna pas de ellende aangezien SuperKeukens Utrecht samenwerkt met RS montage. RS montage kwam de keuken voor €100 inmeten ivm renovatie zodat alles perfect op maat zal zijn. Na enkele weken productietijd de afspraak gemaakt om de keuken te komen plaatsen. Hier speciaal een vrije dag voor gepland om monteur te kunnen ontvangen en het werk zal in 1 dag klaar zijn. De dag voor plaatsing werd ik gebeld door RS montage dat monteur ziek was en de keuken niet geplaatst kon worden volgens afspraak. Kan gebeuren, wel jammer dat het bedrijf geen zzp'ers achter de hand heeft of iets dergelijks want kost mij m'n vrije dag en jammer dat wij ivm renovatie minste prioriteit krijgen en dus moesten wijken. Toen keuken een week later geplaatst werd, bleek dat de inmeting niet goed gedaan was en deurtje miste en andere was te klein. Tevens kast beschadigd geleverd vanuit fabriek dus moet ook opnieuw besteld worden. Gaat in totaal om nog geen 20 panelen dus bijna knap dat het zo mis kan gaan! Monteur overigens top en een echte vakman die zich schaamde voor het slechte inmeet werk van zijn baas. Deze beste man is twee dagen bezig geweest dus kostte mij weer extra vrije dagen maar super netjes geplaatst verder en keuken gaat uiteindelijk erg mooi worden. Aftersales van Superkeukens zal de rest oppakken. Na veel over en weer gebel/gemail moeten wij weer de hele cyclus van bestellen en produceren afwachten aangezien de order gewoon bovenop de stapel gaat bij de fabriek en verschuild SuperKeukens zich achter RS montage die verzaakt heeft en wij de dupe zijn en weer twee maanden kunnen wachten om vervolgens weer vrij te moeten nemen om de laatste panelen begin 2019 te komen plaatsen. Uiteraard geen enkele compensatie ("want het meeste is goed gegaan...") wat dan ook want fouten maken is menselijk (ook al heb ik ze daar specifiek voor betaald) en de rest moeten we maar uitzoeken met RS montage terwijl wij de keuken besteld hebben bij SuperKeukens en niks met RS montage te maken (willen) hebben aangezien dat hun installatiebedrijf is. Je had maar 1 taak...kansloos!
FOTO VAN VAN DER HORST
Deel van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jeff Onrust op maandag 3 jul 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hebben de keuken inmiddels alweer 3 maanden staan en zijn super blij.
In Amsterdam (Villa Arena) kwamen wij terecht nadat we al verschillende winkels in de omgeving bezocht hadden. (Waaronder degene die het hoogst staat aangeschreven) maar of ze waren naar verhouding belachelijk duur of ze hadden niet wat in onze smaak viel en ze waren minder gezellig. In de vestiging Amsterdam konden wij rustig onze gang gaan dat we aangaven eerst eens met elkaar uit de kleuren te willen zijn voordat iemand ons kon helpen. Met het ontwerp qua indeling wat ik zelf al had, in combinatie met het goede advies en bijhorende kennis van verkoper Patrick om het ook realistisch voor elkaar te krijgen, kwamen we tot een prachtig resultaat. En dat inderdaad voor een zeer scherpe prijs (ergens anders was de hele keuken met dezelfde apparatuur 7000 euro duurder). Alles verliep volgens afspraak. Duidelijke leverdata en zelfs nog eerder dan verwacht. Dus wij zijn SUPER blij met onze Superkeuken ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Ruime keuze”
Door Natascha Davis op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Elburg
Ruime keuze aan keukens, erg vriendelijk personeel. Ze hebben alle tijd en veel geduld, de levering was ook erg snel. Mijn ervaring met superkeukens is erg positief en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zo veel misgegaan”
Door Richard op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Helaas heeft men mijn eerdere negatieve recensie er niet opgezet, dus nogmaals een poging. Zeer negatieve ervaring omdat contactpersoon star en alleen vanuit zijn standpunt op klachten reageert. T is een goede club denk ik, maar bij ons is zoveel misgegaan en worden we niet serieus genomen, zo triest. Nu maar naar geschillencommissie en advocaat erbij wat wij absoluut niet willen. Door alleen deeloplossingen te geven, raak je als klant t spoor bijster en zitten we na 4 maanden na de plaatsing van de keuken nog in troep. Lekkage wil men wel oplossen maar meer niet. Pas op!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Richard, Het spijt ons dat jullie niet tevreden zijn. De keuken is echter geleverd zoals jullie hebben besteld. Dat de bovenkasten niet geheel open kunnen is een vervelende samenloop van omstandigheden. Hiervoor hebben wij een zeer net voorstel voor gemaakt. Wij lopen niet weg voor zaken die niet goed zijn gegaan.
Hopelijk komen we tot een oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Loman op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Oldenzaal
Complete keuken, 1m80 bij 4m20 besteld en laten plaatsen door ZZp-er. Bijzonder vriendelijk geholpen, geadviseerd en alle tijd voor ons genomen. In overleg met Elke de keuken samengesteld, apparatuur uitgezocht en het eindplaatje was precies zoals we het ons voor hadden gesteld. De ZZP-er die in opdracht van Superkeukens de keuken plaatste, was een zeer prettig persoon, die overlegde, verstand van zaken had en een prima klus geklaard heeft. Van ons niets dan alle lof voor zowel de service, plaatsen en personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
FOTO VAN DIANA VAN DE BERKT
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Fam. Hazenberg op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Van de stap over de drempel bij Superkeukens tot aan oplevering een dikke pluim. Behoud van oude u-vormige stenenblad zou een super uitdaging worden, aangezien deze op meerdere punten zou kunnen breken. De oude keuken moest er namelijk niet alleen uit, ook zou het blad hoger komen te liggen. Ondanks wat een onmogelijke taak zou worden is het toch gelukt en maken we nu inmiddels 1,5 week gebruik van onze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. HAZENBERG
Keuken met behoud van blad
REACTIE VAN SUPERKEUKENS
Fijn dat alles zo goed is verlopen en het is prachtig geworden. Maar alleen jullie maken de keuken Super
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Aleksandro op maandag 17 okt 2022 22 | vestiging Bergen op Zoom
Keuken van 15.000 euro aangeschaft met verwachting op hoogwaardig kwaliteit van keuken en service. We hebben alles behalve dat gekregen. Ik raad niemand aan om hier een keuken te nemen.
- Verkoopsters hebben geen technische kennis en geven slecht advies.
- Maken fouten bij bestelling en luisteren niet naar de wensen.
- Ze nemen je problemen niet serieus na dat ze geld hebben verdiend en willen hier niet de prijs voor te betalen.
- Werken met leveranciers waar ze alleen een tussenpersoon zijn en hebben totaal geen inzicht in technische deel waardoor er 10 keer digen fout lopen.
- 6 maanden aan het wachten op onderdelen.
- Ze sturen 2 keer foute onderdelen op.
- Als je exact wasbak of kraan bestelt uit de showroom, je krijgt zomaar een wasbak (goedkope versie). Hier verdienen ze waarschijnlijk geld op.
Ik kan nog doorgaan maar, denk dat dit voldoende zegt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door S. Lagerweij op donderdag 25 okt 2018 18 | vestiging Amersfoort
Alle horror verhalen die wij eerder hebben gehoord over de aanschaf en plaatsing van een nieuwe keuken, zijn gelukkig door onze aankoop bij Superkeukens niet uitgekomen. Goed geholpen in de showroom, duidelijke offerte, goede communicatie naar het montagebedrijf en het transportbedrijf. Er is maar 1 klein planning dingetje mis gegaan en dat lag aan het montagebedrijf, niet aan Superkeukens. Wij zijn erg tevreden.
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor deze mooie reactie. Dat geeft ons veel genoegen. Veel plezier van uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Satyane op maandag 28 mei 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht bij Ronald Massing Superkeukens in Utrecht. Echt super geholpen, en hij heeft meegedacht, heel vriendelijk, totaal niet opdringerig zoals de keukenconcurrent waar ze meteen over teken begonnen. Echt super tevreden. Ik zou iedereen die een keuken nodig heeft aanraden naar Superkeukens te gaan. Geweldige service eerlijke prijs
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Theo Benders op donderdag 18 mei 2023 23 | vestiging Uden
Aan het begin van de week is een eerste deal altijd aantrekkelijk. Nu was dit voor een kleine keuken in het bijgebouw vrij eenvoudig. Binnen 1 uur alles bekeken, maatwerk geleverd en deal gesloten. Kortom super.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
FOTO VAN ERWIN STRUNK
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor je mooie woorden en compliment voor Arthur.
Reactie of foto toevoegen
“Desillusie”
Door Lopke op vrijdag 29 jun 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een mooie keuken gekocht. In de winkel werden we goed geholpen. We hadden niet de meeste keus uit materiaal qua aanvechtbaar. Maar dat is dan ook het verschil tussen een duurdere keukenwinkel en SK keukens. Het drama voor ons begon met het montagebedrijf. Ze waren lomp, maakte misplaatste grappen en niet netjes of behulpzaam. Als dit bedrijf dan later nog een keer terug moet komen om service te bieden dan zijn de rapen helemaal gaar. Wat een desillusie van de winkel SK keukens zoals we het ons voorgesteld hadden. Mail contact verloopt dan direct zeer stroef want op klachten zitten ze niet te wachten en service bieden is ook iets wat ver te zoeken is. Na een jaar toch een defect en dat is dan voor eigen rekening. Hoezo garantie en service?? Wij laten het hierbij omdat het ondertussen zo onze neusgaten uitkomt dat we het zat zijn en RS montage nooit meer over de vloer willen hebben. Neem aub goed personeel ipv die lompe populaire gasten die alles behalve populair zijn en stop de samenwerking anders met dit bedrijf en ga service bieden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviseur gehad”
Door Jan&Ellen Hamers op zaterdag 11 dec 2021 21 | vestiging Den Bosch
Superkeukens heeft wat ons betreft haar naam absoluut eer aan gedaan. Wij zijn enorm goed geholpen door Jorick, de adviseur. Hij heeft werkelijk overal aan gedacht en maakte voor ons een perfect passende indeling met zoveel mogelijk opbergruimte. Hij nam alle tijd en liet ons continue alle mogelijkheden in de showroom zien. Hij kwam zelf met ideeen, daar waar wij iets over het hoofd zagen. Toen de inmeter later op een iets andere maat kwam, weerlegde Jorick dat en belde ons ook zelf nog terug om te zeggen dat maat en tekening wel goed waren en waar de verwarring lag. Dit stelde ons gerust en alles is perfect gegaan. Tijdens montage bleek dat de muur door het stuckwerk iets breder was , waardoor het aanrechtblad niet pastte, maar dit werd direct door Gerrie, de vaste monteur voor Superkeukens, adequaat opgelost en het keukenblad werd keurig op maat geleverd en geplaatst. Wat ons betreft een dikke 10 voor Jorick en Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Paul Bruijsten op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Den Bosch
Bij het kiezen van een keuken komt er veel bij kijken. We zijn bij superkeukens in Den Bosch enorm goed geholpen. Zeker met de regels die gehanteerd diende te worden door de Corona. Ze hadden overal goed de tijd voor je en dachten met je mee. Na de tekening en het tekenen van de offerte werd de keuken netjes en keurig op tijd geleverd. Echter voordat we de keuken daadwerkelijk konden plaatsen, stuiten we tegen een groot probleem aan. Bij het verbouwen van onze woning hebben we de maten van de keuken niet goed opgemeten waardoor dat de keuken 13 cm te lang was. Dit hebben ze met goed overleg netjes en keurig opgelost op hun kosten!! Wij kunnen niet anders zeggen dat we uitstekend zijn geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Fam. Jansen op zaterdag 23 sep 2017 17 | vestiging Elburg
De aankoop , het aanleveren, het monteren en oplevering hebben we als heel positief ervaren
Reactie of foto toevoegen
“Stay away”
Door Lukasz op woensdag 28 apr 2021 21 | vestiging Eindhoven
The selection of designs is quite sufficient. The process of agreeing the kitchen design, components and timing went very smoothly with perfect satisfaction.

The process of actual build up of the kitchen was a disaster. Virtually zero attention to detail. The back side of the cabinets was literally murdered to access water and electricity. In 2 instances the installer has actually damaged my kitchen and then did not inform me about while trying to hide the damage. There were 9 attention points to be repaired and it took 5 months to fix them. In the process of fixing them further damage was done. In the meantime I had to modify things behind the cabinets... only to notice completely incompetent handiwork. (screws at an angle, unattached wooden pieces acting as spacers, plenty of post installation dirt)

So if you don't plan to install their kitchen by yourself... STAY AWAY.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door A.C.C.M. de Sain op maandag 24 sep 2018 18 | vestiging Veenendaal
Zeer goed geholpen. Het gevoel zelf hebben kunnen kiezen. Ook de levering alles volgens goede afspraken. Ook het plaatsen is perfect gebeurd. Super bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en goed advies”
Door Damming op vrijdag 11 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en hebben goed advies gekregen. Waar we in eerste instantie voor gingen werd uitgelegd dat je dan veel ruimte zou verliezen. Uiteindelijk ook advies opgevolgd. Er wordt echt de tijd genomen voor je en ze denken met met je mee. Communicatie verloopt ook heel prettig en goed. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN DAMMING
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellende ervaring”
Door Paul op donderdag 24 mei 2018 18 | vestiging Cruquius
Ronduit teleurstellende ervaring. Tijdens de verkoopfase ging het nog wel goed. De adviseur dacht goed mee, geen opdringerige verkoop en aantrekkelijke prijzen. Maar de uitvoering is een compleet drama. Ik had 2 keukens besteld en het begon al met een verkeerde aflevering, de keukens werden omgewisseld. Daardoor kon de monteur van JM Montage niet aan de slag en moest ik enkele weken wachten voor dat de keukens teruggewisseld waren en weer gemonteerd konden worden. Toen bleek dat de afmetingen niet klopten, enkele kasten waren te hoog en sommige onderdelen waren stuk. Het duurde weer ruim een maand voordat de juiste onderdelen geleverd en alsnog gemonteerd konden worden. En weer klopte het niet, dit keer verkeerde afmetingen van de plinten. Conclusie: Verkeerde levering, foutieve maten, matig montagewerk en 4 maanden na bestelling zit ik nog steeds met een half afgebouwde keuken.
FOTO VAN PAUL
Scheve smetplint
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Nijboer op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Elburg
Goed meedenken, eerlijke offerte zonder mooie "praatjes" en een goede service
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Mandy garthoff op vrijdag 9 apr 2021 21 | vestiging Tiel
Keuken uitgezocht bij super keukens tiel. Erg tevreden over Demi & Jeffery die mijn altijd netjes snel en vriendelijk te woord staan. Erg blij met het eind resultaat op een stukje achterwand en op 2 x la leveren van de bestekbak na. Helaas zit ik daar nu nog op te wachten vanaf 5 dec. afgelopen jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Nancy op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Almere
Begin november 2018 is mijn keuken geplaatst die ik heb aangeschaft bij Superkeukens Almere. Helaas bleek de kookplaat in duizend stukjes.. Dus nog een keer 3 weken wachten op een nieuwe plaat. Tevens ontbrak er een pas stuk tussen de vaatwasser en een ander kastje en er ontbraken sierplanken. Vervelend maar die moesten worden nabesteld. Weken niets gehoord... Begin januari kwam de vraag wat de maten ook al weer waren van de planken... Dat was al gek. Eind januari kwam de monteur met het passtuk. Maar daar bleek de maat niet goed van te zijn.. En weg waren ze weer. Nu word ik eind april gebeld dat ze eind mei de keuken komen afmaken.. 7 maanden wachten om een complete keuken te krijgen is wel erg lang. Het vervelende is nu dat de kast onder de gootsteen opzwelt, daar zit vocht in. Waarschijnlijk omdat het leidingwerk slecht is en doordat het water niet goed wegloopt.. we krijgen ergens een nieuwe kast... Ook blijkt de achterwand achter mijn kookplaat beschadigd.. Hoera, daar krijg ik ook een nieuwe voor. Vorig jaar augustus wilde ik een nieuwe keuken en ik wilde hem laten plaatsen omdat ik niet lang in de troep wilde zitten .... Nu 7 maanden later, heb ik zoveel spijt dat ik dit bij die prutsers heb laten doen. Ik zit al 7 maanden met een keuken die niet deugt en hij is nog niet klaar. Ik heb meerdere keren met ze gebeld en gemaild. Het spijt ze heel erg maar kunnen niets veranderen. Daar besloot ik om iedereen te waarschuwen voor de store.
Reactie of foto toevoegen
“Fornuis doet het niet”
Door Mevr Verberne op maandag 23 sep 2019 19 | vestiging Roermond
3 september m'n nieuwe keuken ontvangen met een prachtig 5 pits fornuis van het merk Bertasoni . De zelfde dag het fornuis uitproberen en wat blijkt het inductie gedeelte doet het niet. Super keukens gebeld,kreeg een nummer waar ik me kon melden.uiteindelijk na diverse keren gebeld en niet terug gebeld worden komt iemand na 1,5 week kijken ,fornuis is niet te maken moeten onderdelen besteld worden zou 3 dgn duren we zijn nu 3 weken verder en er is nog niks gebeurd. Het fornuis is gekocht bij Super keukens deze weer gebeld krijg dan te horen dat ik geduld moet hebben en dat ze niks voor me kunnen doen ook geen vervangend fornuis,niet eens een verontschuldiging of een beetje medeleven bah wat schandalig!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig hun best gedaan”
Door O Holthuis op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Na 9 en een half jaar nog steeds garantie. Ze hebben geweldig hun best gedaan . Alles netjes opgelost bedankt. Kom zeker weer.

Aanvulling ontvangen 23 november 2020: Betreft Keukenkastjes. De scharnieren waren kapot. En een week later de rechterkast beide zijn door super keuken vergoed. Terwijl de fabrikant geen garantie meer gaf (vijf jaar) Ben geweldig netjes geholpen zeer tevreden. Kosten 150 per scharnier. Dus € 300 vergoed !
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Corné op donderdag 18 mei 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
In februari is onze keuken geplaatst. De keuken, gekocht bij Superkeukens in Capelle a/d IJssel is volgens mij een goede keuken tegen een scherpe prijs. Het hele proces van kopen en de begeleiding daarin vond ik heel netjes en zeker niet opdringerig. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er een handtekening moest komen. Pas na het derde bezoek waarbij door Superkeukens veel tijd is geïnvesteerd hebben we de keuken gekocht.

De contacten met de keukenbouwers verliepen echter niet altijd even soepel. Afspraken werden herhaaldelijk verplaatst of vergeten. De contacten verliepen via de keukenbouwers zelf en niet meer via Superkeukens. Een tip: Laat alle contacten met de keukenbouwer(s) via Superkeukens verlopen. Zo zijn ze zelf ook op de hoogte van de stand van zaken.

Positief:
De zeer goede begeleiding bij het ontwerpen van de keuken.
De zeer voorkomende manier van verkoop (absoluut niet opdringerig).
Na een paar uur naar huis gaan zonder een keuken te hebben gekocht is geen probleem.

Negatief:
Het maken van afspraken met de keukenbouwers

Mocht ik in de toekomst opnieuw een keuken nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Superkeukens. De goede begeleiding en de nette manier van verkopen spreken mij aan.
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Lastige montage”
Door Janske op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Een keuken ontworpen en uitgekozen, zonder apparatuur. Er werd goed meegedacht en we hebben het redelijk snel allemaal in bestelling kunnen zetten. Montage was wat lastig maar de service was erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bas en Marijke op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
We hebben 'n SUPER keuken gekocht in den Bosch , we zijn er heel erg blij mee, prijs / kwaliteit bijzonder goed. We zijn zeer goed geholpen door Roland , hij heeft erg goed met ons meegedacht, ideeën aangereikt voor de juiste symmetrische opstelling ! Alles klopte perfect bij aflevering . De plaatsing en alle bijkomende werkzaamheden zijn door Wilco fantastisch gedaan. Kortom twee zeer tevreden klanten en raden het iedereen super keukens den Bosch aan!
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer prettige ervaring”
Door Jetty op woensdag 5 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
De aankoop van de keuken is volgens mijn wensen gegaan, helaas was niet al mijn gekozen apparatuur op tijd te leveren, hiervoor werd een goed alternatief aangeboden. De samenwerking met RS Montage voor demontage, aanpassingen en plaatsing van de keuken heb ik als zeer prettig ervaren, de planning werd volgens afspraak uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door F.Coppee op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Prachtige keuken uitgezocht in overleg en op advies medewerker superkeukens. Levering volgens afspraak. Plaatsing snel, soepel en helemaal naar wens.
FOTO VAN F.COPPEE
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door P. Walta op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij de aankoop van de keuken perfect geholpen door professionele en kundige medewerkers. Vanwege een toekomstige verhuizing is ook het op afroep bestellen en plaatsen prima geregeld en gecommuniceerd. Ook datum van plaatsen van de keuken was goed afgestemd met ons als koper.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Fam. Wouters op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht bij Superkeukens Utrecht. Wij zijn op een hele leuke en professionele manier geholpen door Kim. Alles werd duidelijk verteld en de keuken is precies geworden wat wij ervan verwacht hadden. Ook de montage was goed door RS montage. Kortom een aanrader.
FOTO VAN FAM. WOUTERS
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is naar alle tevredenheid opgeleverd”
Door J en M Hirth op woensdag 9 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de winkel door vriendelijk, professioneel en meedenkende medewerkers. De plaatsing van de keuken is geheel volgens plan gegaan de is naar alle tevredenheid opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Senhaji op maandag 16 aug 2021 21 | vestiging Den Bosch
Na vele zaken te hebben bezocht en daar elke keer de deur uitlopen met het gevoel dat we opgelicht worden als we akkoord zouden geven, hadden wij dit totaal niet bij Superkeukens in Den Bosch. Er werd de tijd genomen en gekeken hoe wij de gewenste keuken met het aanwezig budget gerealiseerd kon worden. Ik begrijp dan ook eerlijk gezegd de lage score hier op Qasa.nl niet. Wij zijn door Roland goed en prettig geholpen en heb een keuken kunnen aanschaffen die bij andere veel duurder en niet eens met A merken waren. De monteur die het geplaatst heeft ook daar een pluim voor, super fijne en meedenkende man en dat in crisis tijden ( nood aan vakmannen ) Als ik een nadeel moet noemen is het de telefonische bereikbaarheid, die was wel echt heel erg slecht. Helaas 1x voor niets op en neer naar ons toen nog in bouw woning wegens een laatste inmeetafspraak en er kwam niemand opdagen en kon ik niemand de rest van de dag bereiken.
FOTO VAN SENHAJI
Reactie of foto toevoegen
“Zeker zeer tevreden”
Door Femke op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Amersfoort
Fijne communicatie voorafgaande aan de plaatsing. De dag voor plaatsing werd de keuken netjes afgeleverd. En de plaatsing ging ook gewoon goed. Na 2 dagen een prachtige keuken en alles af en netjes afgewerkt en opgeruimd. Kortom, we zijn zeker tevreden over superkeukens!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet super”
Door J. op donderdag 15 okt 2020 20 | vestiging Arkel
Niet zo SuperKeukens... 30 april zou de keuken geplaatst worden. Erg mooi, alleen hadden wij voor een verzonken wasbak gekozen wat op dat moment niet zo was.
Na bellen en mailen werd er een nieuw blad besteld. Ik heb een dag vrij genomen toen deze geplaatst zou worden. Ze belden ons die dag doodleuk op om te melden dat het in vrezen bij dit type blad niet kon. WAT??? En dat konden jullie dat niet van te voren vertellen? Later in die week zouden mijn vriend en ik eerder uit het werk komen om een ander type werkblad uit te zoeken. Deze kosten zijn voor SuperKeukens boden ze aan; best netjes. Daarnaast kregen we ook een opstaand randje voor het opspattende water aangeboden. Dus. 7 september wederom weer een dag vrij genomen om het nieuwe blad te laten plaatsen. Eenmaal bij het verwijderen van de verpakking zegt de keukenbouwer: 'Hee, één gedeelte is beschadigd, deze kan ik zo niet monteren.' (Hier kwam nog meer ellende bij kijken maar dat zal ik jullie besparen.) Dan, 13 oktober, nogmaals een dag vrij genomen. Op deze dag bellen ze om 13:00 uur op: 'Goedemiddag, wij zouden vanmiddag bij jullie het blad komen plaatsen, maar deze is nog niet binnengekomen.' Oftewel, dit wisten ze al eerder. Als dit aan ons was verteld hadden we geen dag vrij hoeven te nemen. We hebben heel wat afgebeld, vaak beloven ze terug te bellen, maar dit doen ze maar zelden. We vroegen hoe ze dit op gingen lossen: onze opgenomen werkdagen vergoeden? Een cadeaubon? Of heel simpel een bos bloemen met een kaart? Nee.. niks.. Het blad ligt er na een half jaar nog steeds niet op. Hopelijk gaat dit volgende week donderdag wel gebeuren. Zo niet, dan rammen we de hele keuken eruit en gooien de zooi bij hun neer. Wij zijn er helemaal klaar mee.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de inzet”
Door Fam. C.H.t Vink op vrijdag 31 mrt 2017 17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij super keukens in Amersfoort, we werden goed geholpen door Arthur hij had veel geduld , de keuken werd gemonteerd door rs montage dit ging niet goed we moesten bellen waar de monteur bleef toen Tom kwam heeft hij er alles aan gedaan dat wij een mooie keuken kregen een groot compliment. Voor Tom bedankt Tom voor je inzet
FOTO VAN FAM. C.H.T VINK
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Schuller keuken”
Door Dick Westerveld op zondag 19 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een Schuller keuken gekocht in een U-opstelling. Complete keuken zelf opgehaald volgens afspraak en zelf geïnstalleerd. Mijn ervaringen tijdens leveringsproces en de installatie zijn zeer goed. Keuken was compleet op de afgesproken datum en de beschrijvingen per product zijn zeer volledig maar soms verdeeld over meerdere documenten. Alleen uit de vele zakjes onderdelen de juiste componenten vinden kost wat meer tijd door onervarenheid. Maten klopten allemaal precies en de kwaliteit van de keukenonderdelen is gewoon zeer goed. Twee maal de verkoopvestiging gebeld bij vragen tijdens de installatie en de ondersteuning was gewoon plezierig en goed. Conclusie is dat voor de een ervaren klusser de keuken zelf goed is te installeren en alle benodigde onderdelen waren voorhanden. Enige flexibiliteit/aanpassingsvermogen tijdens het installatieproces met scheve muren en afwijkingen is natuurlijk wel nodig!
REACTIE VAN WESTERVELD
Laatste punten dienen nog afgewerkt te worden (plinten, afzuigkap ommanteling etc)
Reactie of foto toevoegen
“Dat is meedenken”
Door Hans op maandag 17 apr 2017 17 | vestiging Wateringen
In december 2016 een nieuwe keuken besteld, contract ondertekend en ingemeten. In januari 2017 kreeg koper een herseninfarct. In overleg met Richard van Superkeukens Wateringen de keuken op "hold" gezet. Na ruggespraak met de ergotherapeut van het revalidatiecentrum waren wijzigingen gewenst op het ontwerp. Met Richard van Superkeukens Wateringen overlegd; geen probleem. Met hem een hele avond gepuzzeld en opnieuw getekend. Geen gedoe om meerkosten vanwege extra werk en dat een nieuw ontwerp was samengesteld; van extra kosten wilde hij niet weten. Ook de ergotherapeut kon zich in de verbeterde opstelling prima vinden. Achter de schermen werkte Superkeukens aan een versnelde levering. De keuken was in 5 weken geleverd en netjes geplaatst door montagebedrijf Spencer. De dag na plaatsing ontslag uit revalidatiecentrum; enorme verrassing bij thuiskomst! Wij wachten alleen nog op de magnetron, dat is namelijk niet zo'n gangbaar model. Wij hebben er alle vertrouwen is dat dat goed komt. Wij bevelen Superkeukens aan!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de zelfgeplaatste keuken”
Door Ton van den Top op dinsdag 20 sep 2022 22 | vestiging Veenendaal
Vanaf de ontvangst in de showroom tot de levering precies op tijd zonder beschadigingen. Alle bestelde onderdelen zijn in een keer afgeleverd. Ik heb de keuken zelf geplaatst dat ging prima door de mee gestuurde instructies.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ursula op woensdag 18 nov 2020 20 | vestiging Tiel
Alle tijd werd er genomen tijdens het uitzoeken van de keuken. Er werd goed meegedacht. Alles klopte, monteur echt kundige man en werkt super netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken strak geplaatst”
Door Lars Albronda op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij waren opzoek naar een nieuwe keuken en op advies van vrienden zijn wij voor het eerst naar Superkeukens gegaan. We werden uitstekend geholpen er werd geluisterd naar onze wensen waarna je stap voor stap je keuzes maakt en advies krijgt tot dat we onze droomkeuken hadden samengesteld.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Montage/levering is 2 weken geleden gebeurd. Bij levering kwam de chauffeur met de mededeling dat we nog moesten betalen terwijl wij dit al netjes van te voren hadden gedaan. Dit schijnt vaker voor te komen en nadat ik het bankafschrift had laten zien was het alsnog akkoord. Onze ervaring is zeer positief betreft de montage. De monteur werkte erg netjes en bovendien snel. Er was 2 dagen montage tijd gerekend maar hij was ruim binnen de tijd klaar en dit is niet omdat het een beunhaas was. De keuken zit er super strak in.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door M. Bertrums op zondag 19 nov 2017 17 | vestiging Den Bosch
In februari 2017 heb ik een hele mooie keuken gekocht bij superkeukens in Den Bosch. Ik had een idee van hoe deze er uit zou moeten zien en had al bij verschillende keukenspecialisten en mijn voorstel uit laten werken. Wat ik elders vervelend vond (de onduidelijkheid over de kosten en gesjoemel met veel te hoge prijzen die plots daalden als je een zuur gezicht trok) was bij superkeukens totaal anders. Jamie was volledig transparant w.b. de kosten en dacht mee aangaande mijn ontwerp en hoe ik dit binnen mijn budget kon laten maken. Hij maakte meerdere tekeningen en niets leek hem te veel. Nog eens kijken, nog eens veranderen. De keuken werd op tijd geleverd en was binnen de aangegeven tijd keurig in elkaar gezet door een zeer vriendelijke en kundige man. Niets werd gemist, alles deed het goed. Diezelfde avond kon ik koken en nu, 8 maanden later, geniet ik nog iedere dag van mijn mooie kookeiland waar we gemakkelijk met velen samen kunnen koken. Kortom, ik ben super tevreden en ondertussen heb ik meerdere mensen naar superkeukens gestuurd die tot nu toe ook goede ervaringen hebben.
FOTO VAN M. BERTRUMS
Keuken met groot eiland
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Volgende keer weer”
Door Remco Verbiesen op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Tiel
Mooie keuken gekocht bij Superkeukens tiel.Snel en goed geholpen door Demi, Niks was te moeilijk. Levertijd wel wat vertraagd door corona (maar daar kon niemand wat aan doen).Ook de montage verliep goed zoals gepland, Zal volgende keer zeker weer voor superkeukens tiel kiezen.
FOTO VAN REMCO VERBIESEN
Donkere hoekkeuken
+ Toon extra foto van Remco Verbiesen
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Jo op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Zutphen
Een keuken gekocht bij SuperKeukens Zutphen. Nu 2 jaar later wacht ik nog steeds op een goede afhandeling van een kast-optie die ze mij hebben geadviseerd die niet mogelijk is. Als je hier een keuken koopt moet je gewoon heel veel geluk hebben dat alles in 1 keer klopt, zo niet, dan heb je vette pech, klantenservice is verschrikkelijk. Ze hebben erg veel personeelswisselingen, dit zet ook al te denken bij het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“5 sterren”
Door Peter op donderdag 28 jun 2018 18 | vestiging Breda
Wij hadden al bij meerdere keukenzaken rondgekeken, die door hun agressieve verkooptechnieken al snel afvielen. Bij Superkeukens Breda zonder enige vorm van druk rustig rondgekeken. De kwaliteit, sfeer en de prijsstelling voelden goed, waarop wij door Cesco een offerte hebben laten maken. Er werd ruim de tijd genomen om te komen tot onze ideale keuken, meerdere aanpassingen achteraf werden netjes verwerkt/meegenomen. Voor plaatsing van de keuken is door de huismonteur (Christiaan) keurig werk afgeleverd met een aantal aanpassingen en het verleggen van leidingen. De keuken werd een dag voor plaatsing netjes afgeleverd, samen met de chauffeur alles nagelopen. Er bleek een boiler te missen, na een telefoontje werd het onderdeel de volgende dag met spoed nageleverd. De keuken staat inmiddels en wij zijn er zeer super blij mee. Het mag duidelijk zijn dat wij meer dan tevreden zijn over Superkeukens Breda; kwaliteit, bemiddeling, communicatie, montage en aftersales krijgen van ons 5 sterren.
FOTO VAN PETER
Keukenhoek
REACTIE VAN TAHMINA
Welke kleur keuken is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Jeroen van Schaaijk op vrijdag 16 jul 2021 21 | vestiging Den Bosch
Wij zijn geweldig geholpen door Roland van Superkeukens Den Bosch. Hij dacht goed met ons mee, geen onzin praatjes, en een duidelijk advies. Ook geen handjeklap met de prijzen, dat wil ook nogal eens gebeuren, gewoon helder en duidelijk. Dus mocht je een keuken zoeken, met een goede service en prijs, dan is dit het juiste adres.
FOTO VAN JEROEN VAN SCHAAIJK
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sharon de Bruijn op woensdag 7 aug 2019 19 | vestiging Tiel
Super geholpen door Marc Jansen bij superkeukens in Tiel. Alle tijd voor de klant en met vragen en od aanvullingen kun je altijd terecht. Montage is ook naar volle tevredenheid gegaan!
FOTO VAN SHARON DE BRUIJN
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Petra en André de Boer op donderdag 9 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
We zijn keurig en vriendelijk geholpen, andere opties zijn besproken en onze keuzes zijn bekeken.
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Slechte montage en communicatie”
Door Edwin Nijland op dinsdag 21 dec 2021 21
Echt een ongelofelijk slechte vestiging met betrekking tot montage en communicatie!
22 Sept 2021 een keuken laten plaatsen door superkeukens. Dit is niet goed verlopen en we hebben direct gebeld met de verkoper. Verkoper had de afwerking van de klachten liever via mail-verkeer. Na ons verhaal met bijbehorende foto's gemaild te hebben is het uiteraard wachten op antwoord. Enigste wat er kwam was de rekening! Daarop hebben we gereageerd met het voorstel om de helft te betalen en het restbedrag bij goed opleveren keuken. Tevens ontdekten we meerdere gebreken wat we kenbaar hebben gemaakt met het verzoek te reageren op onze mail. Alles wat er kwam ...... nul reactie. Hebben maar even een bezoekje gebracht en men erkende de gebreken en er zou een monteur komen om het te bekijken.
Die monteur kwam 7 Okt 2021 om het te bekijken en zou het materiaal bestellen.
Verder geen enkel geluid van Superkeukens Emmen.
Begin dec 2021 maar eens weer een bezoekje gebracht aan de zaak. Verhaal was dat het nog wachten was op de bestelling. We hebben gemeld dat het allemaal wel lang duurde en dat we graag wel reactie op onze mails verwachten.
15 Dec 2021 staat er wederom onverwachts een monteur voor de deur. Hij kwam de boel weer opmeten want men was de gegevens kwijt? Dus er was blijkbaar nog niets besteld. We besluiten maar weer eens een mail te sturen met wederom wat vragen en een voorstel. Tevens vragen we om graag te reageren. U raadt het al ........ nul reactie.
Het is inmiddels 21 dec 2021 en we zijn boos .... heel erg boos. Dit is in onze beleving geen normaal gedrag en we zijn bijna op het punt om de rechtsbijstandverzekering maar in te schakelen. Ik zal hem niet bij naam noemen .... maar deze verkoper moet zich diep, diep schamen!!
FOTO VAN EDWIN NIJLAND
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Houwen op vrijdag 28 sep 2018 18 | vestiging Horst
In mei onze keuken besteld bij SuperKeukens besteld zodat deze er op tijd was voor de verhuizing van 1 september. Bij de opbouw van de keuken in juli bleek dat er een spotboring was vergeten. Hier moest een nieuw plankje voor besteld worden. In week 35 zou deze geleverd worden waarna ik week 36 het gat erin gemaakt zou worden. In de praktijk blijkt dat de monteur in week 37 komt 'kijken' (letterlijk alleen kijken). Vervolgens in week 38 gebeld waar het plankje bleef.. deze zou in week 39 (?!) geleverd worden. In week 39 worden we geïnformeerd dat het plankje is beschadigd met het boren van de spotboring en dat er een nieuw plankje besteld moet worden! Al 2 maanden (?!) staat de keuken er nu zonder dat deze afgemaakt kan wordeb. Het betreft het plankje in een regaaltje waardoor ook niet de rest al opgebouwd kan worden.. gewoon een 'gat' in onze keuken. We moeten maar wachten zeggen ze dan.. meer kunnen ze niet doen zeggen ze dan!! Dit kan toch niet.. wat een slechte service zeg!
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Els Spee op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik zocht een blauwe keuken, overal geweest en niet de kleur en keuken die ik wilden hebben. Bij super keukens kon ik de keuken in iedere kleur krijgen, samen met Kim Monde hebben we een mooie keuken en kleur uitgezocht, ben er Super te vrede mee.
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Wat fijn dat u samen met Kim de juiste keuze hebt kunnen maken. En inderdaad , Superkeukens kan in elke kleur leveren. Veel plezier met uw bijzondere blauwe keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Edwin op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij super keukens onze keuken gekocht en zijn daar zeer tevreden over, we zijn daar zeer goed door jorrick geholpen alles is naar onze wens gegaan zoals de communicatie de levering en de plaatsing van de keuken.
FOTO VAN EDWIN
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Yassir op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Veenendaal
There is no doubt that we would highly recommend Superkeukens Veenendaal, Ronald was always attentive and helped us a lot when it came to our choice. We are very happy with our kitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gonnie van Manen op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer prettige ervaring met Johan de verkoper. De keuken was voor een appartement dat ik verhuur. Hij heeft goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Heel fijn. Ook ben ik blij met de kwaliteit van de keuken. Mijn volgende keuken, voor bij mij zelf thuis, zal ik ook bij superkeuken kopen. En ik zal superkeuken ook aanraden bij vrienden en familie.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Menno Westveld op vrijdag 20 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede adviezen voor de opbouw van de nieuwe keuken, waarvoor ik zelf al tekeningen met maatvoering had gemaakt. Daardoor kleine aanpassingen doorgevoerd, die achteraf heel praktisch bleken
FOTO VAN MENNO WESTVELD
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
FOTO VAN MICHEL B3
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met plaatsing en apparatuur”
Door Claessens op vrijdag 14 jul 2017 17
Keuken in april gekocht, in juni gezet. Gelijk gemaild dat apparatuur niet aan verwachtingen voldoet. Oven is te laag geplaatst ( 17 cm onder aanrechtblad), zodat ik op de knieen moet zitten om de oven te bedienen en word aan buitenkant gloeiend heet tot 70/80 gr. en word ff gezegd , dan zal er el een kamertemperatuur van 40 gr . heersen!inductiekookplaat tikt tijdens het gehele kookproces , de koof van afzuigkap is scheef geplaatst en sluit niet aan , fluit op stand 2 en maakt herrie als een opstijgend vliegtuig. Achterwand is gelijk de kastjes scheef afgezaagd en er is geen achterwand geplaatst in het kastje onder de spoelkast. Een bovenkastje beschadigd en een kastje verkeerde maat geleverd.Daarbij heeft de monteur onze witte muur vuil gemaakt. Meerdere malen zaak bezocht en er zou een oplossing komen.
1) oplossing keukenkastje: worden besteld, over achterwand onder spoelbak word aangegeven dat ze dat nooit leveren.
2) oplossing oven: "zijn"bereid te ruilen, mits niet gebruikt ( maar dan moet ik via internet uitzoeken welke) , maar dan zal er ook een nieuwe inductieplaat moeten aangeschaft worden, want ze nemen geen apparatuur terug. Bij aankoop hebben ze niet eens voorgelicht dat er een probox geplaatst moet worden onder de kookplaat, als ie onder aanrechtblad geplaatst word. We zijn niet voorgelicht over de apparatuur. Pas als de inbouw is krijg je gebruiksaanwijzing en daar staat in dat je dieren en kinderen niet in de buurt van de oven moet laten komen vanwege verbranding., terwijl dit een open keuken is. Zeer slechte "deskundige "voorlichting, terwijl op hun side heel iets anders staat.
Oplossing 3) nog steeds geen!.

We hebben een nieuwe keuken, waarin we de oven niet kunnen gebruiken en dan de vraag is als ie omhoog geplaatst word het kastje mss door de fabrikant kan worden aangepast ( kosten???) . Er word in de mails aangegeven dat ze het oplossen, maar dat zijn alleen loze woorden, daden zijn er niet. De filiaalleider Dhr. Gloudemans, zou eens zo klantvriendelijk kunnen zijn eens poolshoogte te kunnen nemen hier, of ons uitnodigen voor een gesprek die tot een redelijke oplossing leid. Deze kleine standaardkeuken kost ons nu al € 6000,00 en is half af/onbruikbaar, hebben we niet eens een afwasmachine erin zitten, alleen inductie, oven, afzuigkap. Wij zij heel ontevreden over deze wijze van consumentbehandeling en willen een oplossing voor de apparatuur die ons is aangeprezen als zeer goed, waarvan wij als klant uitgingen door de "professionele" verkoper. Wij willen hier een oplossing voor want de verkoper heeft ons dit verkocht met de term zeer goed. Dus mensen koop daar aub geen keuken. Eenmaal betaald kunt je wachten, wachten, wachten dat er een oplossing komt.
REACTIE VAN CLAESSENS
opening koofaansluiting, geen achterwand kastje onder spoelbak, oven te laag ingebouwd, achterwand scheef afgezaagd ( spatie tussen kastjes en achterwand laat muur zien)
REACTIE VAN CLAESSENS
Door privéomstandigheden nu pas reactie naar aanleiding van schrijven op 14-07-2017.
Dhr. Gloudemans van SK is ons tegemoet gekomen in veel van de aangegeven klachten. Hij is naar de keuken komen kijken en was het op verschillende punten met ons eens. De oven is vervangen en verhoogd en voldoet aan alle eisen. De achterwanden zijn netjes vervangen en afgewerkt met het wegwerken van de bedrading van de spotjes.. Het ontbrekende kastje is geplaatst. De afzuigkap/koof hebben we zelf vervangen. Al met al vond ik dat er ook een positieve reactie geplaats kon worden, ondanks het even heeft geduurd met de nodige correspondentie. Als je een keuken koopt is goede voorlichting van groot belang, zowel van de opstelling dan wel apparatuur. Mede door een andere keukenplaatser in te schakelen door Dhr. Gloudemans, is het opgelost. Dus bij deze Mijnheer Gloudemans, onze dank.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi eindresultaat”
Door P.F. Mijnlieff op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitermate behulpzaam in het uitzoeken van de keuken en het wijzen op mogelijkheden. Goede visuele ondersteuning in hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Uitstekende ondersteuning bij het zoeken naar een 2e aannemer/installateur van de keuken nadat de eerste niet bleek te voldoen.
FOTO VAN P.F. MIJNLIEFF
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met onze nieuwe keuken”
Door Ronald op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij aanschaf goed geholpen/geadviseerd door Romano. Keuken is geleverd en door Tom (een topmonteur) geplaatst. Alles in 1 keer goed geen beschadigingen alles compleet en werkend. Ik was wat sceptisch omdat ik heel veel verhalen heb gehoord over keukens waarbij altijd wel iets fout ging maar bij ons is alles goed gegaan. We zijn enorm blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Thanks”
Door Manuel Coudurier op vrijdag 11 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
All Good! Ronald is super professional! I love my new kitchen! Thanks
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten en slechte service”
Door Louise op zaterdag 5 feb 2022 22 | vestiging Arkel
De aankoop van de keuken ging goed. Bij het plaatsen bleek dat er kastdeurtjes niet open konden. De berekening klopte niet. Moeten aandringen op een oplossing hiervoor. Vaatwasser kapot, geen vervanging maar reparatie. Afzuigkap vervangen (na veel mailen en aandringen), koolstoffilters ook na meerder mails eindelijk geregeld. Achter alles zelf aan moeten gaan. Veel mailcontact, slechte service en lange levertijd (soms zelfs dingen zoek). Voor de plaatsing van de keuken wordt er samengewerkt met keukenbouwersplus. Dit bedrijf heeft heel veel fouten gemaakt, waardoor het uiteindelijk 8 maanden heeft geduurd voordat de keuken klaar was. Ik koop hier nooit een keuken meer en laat keukenbouwersplus niet meer een keuken plaatsen. Raad dit zeker niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“10 jaar garantie niet nagekomen”
Door Ron op woensdag 3 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Ruim zes jaar geleden keuken aangeschaft bij Superkeukens Hoorn en inmiddels is er probleem ontstaan bij frontje en minimaal defect van folie. Bij verzoek dit op te lossen bleek er geen bereidwilligheid te bestaan om met een oplossing te komen. Het probleem zou kunnen worden verholpen door het frontje bijvoorbeeld te laten renoveren o.i.d. is mijn mening. Ondanks 10 jaar garantie op de keuken (waarvan de manager nota bene ervan overtuigd was dat er zo'n zes jaar geleden nog geen 10 jaar garantie bestond) werd de klacht niet opgelost. Mijn rechtsbijstandsverzekering zal ik wel gaan aanspreken nu. Overigens zijn er bij de oplevering van de keuken ook aantal zaken niet goed verlopen en deels goed afgehandeld en deels niet. Voert te ver om daarover uit te wijden alhier. Al met al geen aanrader voor toekomstige kopers.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 126
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (32 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.