Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 260 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2180 ervaringen
• Pelma Keukens
   
(Goes Zeeland) score 9,7 uit 257 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 49 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,5 uit 113 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,6 uit 443 ervaringen
• SmartDesign Keukenstudio
   
(Maassluis Zuid-Holland) score 9,8 uit 354 ervaringen
• Keukenathome
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,5 uit 99 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 260 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren38 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Super”
Door Rien Bruinooge op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Middelburg
Nadat we digitaal een afspraak hadden aangevraagd werden we binnen 24 teruggebeld om een datum te plannen. Wij zijn toen heel goed geholpen, alle (on)mogelijkheden, voor- en nadelen van onze keuzes werden uitgebreid toegelicht. Tevens waren wij blij verrast met de onverwacht, relatief korte levertijd van 6 weken. Wij kunnen iedereen een bezoek aanraden.

Aanvulling 18 september 2023:
Keuken is nu geplaatst en is precies dat wat we wilden. Geplaatst op en binnen de afgesproken tijd. Ziet er keurig uit.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door C. Tournij op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Met een plattegrond op zak , op naar Superkeukens. Ontzettend vriendelijk geholpen door Esther, en binnen een "paar" klikken op de pc stond er de keuken naar onze zin.
De levering duurde ook maar een aantal weken. Super. De montage door Mark gedaan, ook Super, we zijn heel tevreden. Zo Super kan het zijn bij Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fabian Karelse op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Middelburg
Goede ervaring, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd voor je tijdens afspraak. Eventuele wijzigingen snel aangepast. Snelle inmeting en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Geen bestekladen”
Door Henk van den Boogaard op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Middelburg
Allereerst moet gezegd worden is onze mening dat we een kwalitatief prima keuken gekocht. Echter door een paar gevallen nadat de deal was gesloten ontstond er enige verwijdering tussen verkoop en klant (wij dus). De apparatuur bleek bij een gespecialiseerde winkel stukken goedkoper te zijn. Over dit prijsverschil viel niet te praten. Geen probleem alleen een beetje lastig. Daarna bleek dat er bij elke kleine verandering die wij nog graag wilden uitvoeren er een giga hoofdprijs voor werd gevraagd. Tot grote verbazing echter blijkt dat er in de geplaatste keuken geen bestekladen zitten. Volgens de verkoper zouden wij die zelf uit de offerte hebben laten verwijderen! Dit is echter totale onzin. Wie wil nou een keuken zonder bestekladen. Ergens anders die dingen bestellen is ook alleen maar extra werk, tijd en geld! Maar mijn vermoeden c.q. wetenschap is, dat bij de laatst aangepaste offerte de prijs is gedrukt door het weglaten of veranderen van een aantal onderdelen. Niet goed opgelet dus bij het zetten van de handtekening. Daarna kwamen we dus erachter. We hadden alleen niet gezien dat o.a. zelfs de bestekbakken waren verdwenen terwijl die wél in 2 eerdere offertes stonden beschreven. Nu kunnen we deze nog nabestellen voor de prijs van € 80,00!! Hier heb ik dan geen woorden meer voor........ maar die bestellades koop ik wel ergens anders. Zoals ik overigens op internet zie voor de helft. Aanvankelijk HAD ik een goede indruk van Superkeukens maar in de praktijk valt dit dus tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door van de Wijgert op zaterdag 10 jun 2023 23 | vestiging Sint Hubert
Vorig jaar een keuken uitgezocht en goed geholpen door Robin. Kwam meteen met een aardige prijs en zijn toen naar huis gegaan. Werden niet onder druk gezet om meteen te kopen. Thuis na gedacht, maar wilde toch liever een andere front voor de keuken. De opstelling was precies zoals we wilde. Week erna weer terug geweest op afspraak. Weer samen met Robin kijken naar andere frontjes en gekozen voor gewassen eiken. Weer alles door Robin ingevoerd in de pc en op de scherm een 3d tekening laten zien. Zag er mooi uit en kregen weer een schappelijke prijsaanbieding. Meteen akkoord gaan en afgesproken dat de keuken in mei 2023 geplaatst kan worden. Na enkele weken kwam de keukenmonteur inmeten en meteen een afspraak inplannen. Eind april oude keuken eruit en alles verbouwd. Nieuwe plafond, muren gestukt en nieuwe tegelvloer laten leggen. 3 Weken alles laten drogen en keuken laten plaatsen. Alles is vakkundig gemonteerd en aangesloten. Ook de kookplaat, vaatwasser, kraan en afvoer. Alles was ook geleverd dus na twee dagen alles in orde. Heel blij met de nieuwe keuken.
FOTO VAN VAN DE WIJGERT
+ Toon extra foto van van de Wijgert
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Edwin op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij super keukens onze keuken gekocht en zijn daar zeer tevreden over, we zijn daar zeer goed door jorrick geholpen alles is naar onze wens gegaan zoals de communicatie de levering en de plaatsing van de keuken.
FOTO VAN EDWIN
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Tom op woensdag 27 sep 2017 17 | vestiging Oldenzaal
Na diverse keukenwinkels terecht gekomen bij Superkeukens in Oldenzaal. Het gesprek hier verraste ons direct positief, anders dan andere gesprekken. Hier werd ons verteld wat het verschil was tussen alle keukenmerken en wat het onderscheid met hen is. Ook waar op te letten bij het vergelijken van offertes. Niet alleen de prijs, maar vooral ook de kwaliteit. Ik kreeg een open en eerlijk advies waarbij concurrenten in hun waarde werden gelaten. Hierdoor heb ik een goed vergelijk kunnen maken in de soms ondoorzichtige wereld van de keukenmerken en winkels.

Het ontwerp is verder aangepast en de apparatuur is met goed advies uitgezocht. Ik kreeg zelfs nog documentatie nagestuurd van het aangeboden merk keuken en type apparatuur.

De keuken is volgens afspraak geleverd en geplaatst in 1 dag door een zeer ervaren monteur. Alles zoals vooraf besproken. We zijn tevreden met het ontwerp, de apparatuur, het advies en ook de prijs welke uiteindelijk lager was dan de concurrentie. Erg prettig was het ook dat dé prijs direct werd afgegeven. Geen vervelende onderhandelingen maar direct de scherpste prijs. Ondertussen de winkel al vaker aangeraden.
FOTO VAN TOM
REACTIE VAN DINY KENNIS
Beste Tom, hartelijk dank voor de uitgebreide review en complimenten voor uw mooie keuken! Zelf ben ik aan het oriënteren en de uitgangspunten van superkeukens spreken mij aan, echter weet ik niet wat zij puur buiten de keuken om kunnen doen. Zou u mij kunnen zeggen of ze bij u bv de ombouw van de kast geleverd en geplaatst hebben en de wandplanken in de nis? Ik zou graag van u horen. MvG Diny
REACTIE VAN TOM
Dag Diny, de ombouw heeft onze aannemer gemaakt, compleet en voor plaatsing keuken. Superkeukens heeft ons detailtekeningen aangeleverd waardoor dit kon, de keuken is er letterlijk achteraf ingeschoven. Het deel waar de keuken is geplaatst is nieuwbouw en daarom deze keus. Superkeukens kan dit volgens mij bij installatie wel aanbieden. De planken in de nis hebben zij wel geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Corné op donderdag 18 mei 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
In februari is onze keuken geplaatst. De keuken, gekocht bij Superkeukens in Capelle a/d IJssel is volgens mij een goede keuken tegen een scherpe prijs. Het hele proces van kopen en de begeleiding daarin vond ik heel netjes en zeker niet opdringerig. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er een handtekening moest komen. Pas na het derde bezoek waarbij door Superkeukens veel tijd is geïnvesteerd hebben we de keuken gekocht.

De contacten met de keukenbouwers verliepen echter niet altijd even soepel. Afspraken werden herhaaldelijk verplaatst of vergeten. De contacten verliepen via de keukenbouwers zelf en niet meer via Superkeukens. Een tip: Laat alle contacten met de keukenbouwer(s) via Superkeukens verlopen. Zo zijn ze zelf ook op de hoogte van de stand van zaken.

Positief:
De zeer goede begeleiding bij het ontwerpen van de keuken.
De zeer voorkomende manier van verkoop (absoluut niet opdringerig).
Na een paar uur naar huis gaan zonder een keuken te hebben gekocht is geen probleem.

Negatief:
Het maken van afspraken met de keukenbouwers

Mocht ik in de toekomst opnieuw een keuken nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Superkeukens. De goede begeleiding en de nette manier van verkopen spreken mij aan.
Reactie of foto toevoegen
“Ruime keuze”
Door Natascha Davis op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Elburg
Ruime keuze aan keukens, erg vriendelijk personeel. Ze hebben alle tijd en veel geduld, de levering was ook erg snel. Mijn ervaring met superkeukens is erg positief en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg teleurgesteld”
Door Alberta op maandag 8 mei 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hadden gekozen voor superkeukens omdat zij nauw samenwerken met de mensen die de keuken plaatsen. In de offerte werd ook duidelijk gesproken over het plaatsingsbedrag van de keuken. Bij het bedrag nog bevestiging gevraagd of het echt inclusief plaatsing en elektra was. Dat werd bevestigd. Na het betalen van de keuken, bleek dat toch anders. De zzp'ers die zij aanbieden om de keuken te komen plaatsen, vragen ten eerste al 100 euro voor een offerte. Ten tweede was de offerte drie keer zo hoog dan aangegeven door Superkeukens. Dit voor een simpele hoekkeuken, waarbij geen bijzonderheden waren qua elektra. Uiteindelijk maar gekozen om zelf iemand in te schakelen voor het plaatsen. Dan blijkt dat Superkeukens niet alle onderdelen volledig levert. Dit heeft nog heel wat tijd en geld gekost om langs de bouwmarkt voor de ontbrekende onderdelen. Daarnaast moet je het werkblad zelf nog uitzagen. Ook is er totaal niet meegedacht door de medewerkers van superkeukens. We wilden bijvoorbeeld een bar, maar er wordt niet meegewerkt over hoe deze te plaatsen. We wilden een simpele, moderne afzuigkap. Er werd ons een model geadviseerd waar we mee akkoord gingen. Bij levering blijkt dit er enorm goedkoop uit te zien en van slechte kwaliteit. Al met al een erg slecht gevoel bij Superkeukens. Zou deze winkel bij niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Verwoert op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer tevreden vooral omdat wat bedachtzaam waren, wij kochten de keuken bij superkeukens, de keuken werd geleverd door een ander bedrijf en het plaatsen geschied weer door een ander. Maar alles is tot tevredenheid verlopen. wij waren zeer te spreken over de zzp die de keuken geplaatst heeft super persoon.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..

Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door Boshuis op woensdag 2 mrt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden hoe wij geholpen zijn door Romano. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en luistert goed naar de wensen die wij wilden. Geeft goed advies en wij zijn heel tevreden met het ontwerp wat hij voor ons heeft gemaakt. Écht top!
FOTO VAN BOSHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Els Spee op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik zocht een blauwe keuken, overal geweest en niet de kleur en keuken die ik wilden hebben. Bij super keukens kon ik de keuken in iedere kleur krijgen, samen met Kim Monde hebben we een mooie keuken en kleur uitgezocht, ben er Super te vrede mee.
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Wat fijn dat u samen met Kim de juiste keuze hebt kunnen maken. En inderdaad , Superkeukens kan in elke kleur leveren. Veel plezier met uw bijzondere blauwe keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door Simon op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Gewoon een fijn bedrijf! Wat wil je van een keuken aankoop, die je eens in de 15 jaar doet? Simpelweg iemand die met je meedenkt, iemand die een goed praktisch inzicht kan geven in de beschikbare ruimte en de gewenste functies, iemand die dit in een helder voorstel kan omschrijven. En uiteindelijk, het meest belangrijke, iemand die een zorgeloze installatie van de afgesproken keuken realiseert. Met Name het laatste, een nette en vriendelijke koppel wat de plaatsing en installatie heeft gedaan. Echt zeer tevreden over de service van dit bedrijf!
FOTO VAN SIMON
Reactie of foto toevoegen
“In een keer compleet”
Door Esmee op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Amsterdam
Er werd naar ons geluisterd, de samenwerking was goed en het eindresultaat is prachtig! In september 2018 waren wij voor het eerst bij Superkeukens Amsterdam. Wij hadden namelijk een keuken nodig voor onze nieuwbouwwoning welke in oktober 2019 opgeleverd zou worden. Na eerder bij andere keukenzaken te zijn geweest, was dit echt een verademing. We werden goed en met geduld geholpen. Er werd naar ons geluisterd en samen met Astrid zijn wij tot een prachtig ontwerp gekomen. Voor ons was het de eerste keer dat wij een keuken kochten. Astrid heeft ons fijn begeleid en met ons meegedacht over wat wel niet praktisch is. Fijne adviezen en begeleiding maar niks wordt je opgedrongen! Ook toen wij nog een keer terug wilde komen afgelopen zomer om de kleuren nog eens door te nemen voor de definitieve bestelling werd gedaan, werden wij weer hartelijk ontvangen. Ten slotte niet geheel onbelangrijk: De keuken werd op tijd, in één keer geheel compleet en passend geleverd. Wij raden Superkeukens Amsterdam zeker aan!
FOTO VAN ESMEE
Keuken met hoekstuk
REACTIE VAN ESMEE
nog een foto
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met onze nieuwe keuken”
Door Ronald op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij aanschaf goed geholpen/geadviseerd door Romano. Keuken is geleverd en door Tom (een topmonteur) geplaatst. Alles in 1 keer goed geen beschadigingen alles compleet en werkend. Ik was wat sceptisch omdat ik heel veel verhalen heb gehoord over keukens waarbij altijd wel iets fout ging maar bij ons is alles goed gegaan. We zijn enorm blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Abdulla Bostanci op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Huissen
Ik heb een keuken gekocht van 15k en deze is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet goed gegaan door apparaten niet te leveren, maar deze zijn deels goed terecht gekomen. Alleen het enige nadeel is dat de apparaten zijn geleverd nadat de monteur langs is geweest. Dus de keuken is gemonteerd muv producten die niet geleverd zijn.

Er zijn aantal zaken niet goed gegaan;
- tijdens de verkoop zijn er apparaten getoond en geselecteerd door ons. Achteraf zagen we dat er verkeerde producten zijn geselecteerd in de order en verkeerde is geleverd en gemonteerd. Dus je kiest voor type A en type B wordt geleverd. Terwijl je het idee had dat je voor type A betaalde.

- Producten die als eerst geselecteerd zijn, dus bij het eerste gesprek zijn bij 2e offerte verdwenen. Bijv tijdens de afspraak spreek je alles in detail net zoals een zijwandpaneel die gelijk moet zijn aan voorpanelen. Deze wordt bij eerste gesprek meegenomen in de offerte maar nadat je het geaccordeerd heb en paar keer voor aanpassingen gaat en dit laat doorvoeren (op ander vlak), verdwijnt dit uit de offerte. Je betaalt er niet voor, maar je mist het wel....

- Afmetingen die niet goed en duidelijk zijn besproken en achteraf zit je met een blad van paar duizend die niet past in de hoek.

- Onderdelen net als bestekbak tijdens gesprek afgesproken, maar niet meegenomen in de offerte en ook niet geleverd.

- Verkeerde kast geselecteerd voor een diepvries. We hadden gekozen voor een kleine diepvries in de hoge kast die 2 meter is en het apparaten aan de onderkant gekozen, maar na montage kon diepvries alleen maar aan de bovenkant geplaatst worden, dus verkeerde kast. Nu hebben we lades in diepvries die we niet bij kunnen en een huishoud trap gebruiken.

Nog andere kleine dingen, maar deze zijn niet waard om op te noemen. Ik heb een mail opgestuurd en alles duidelijk aangegeven, maar nog geen reactie. Ben benieuwd hoe dit afgehandel gaat worden. Gaan ze voor klant of voor geld. Ik zou een goede referentie zijn voor hun in mijn omgeving, maar geloof me dat dit te ver gaat. Mijn referentie krijgen ze zeker niet! In eerste instantie had ik een goed gevoel bij maar nu ben ik niet tevreden over de situatie. Dit is wat ik meemaak en wil graag met je delen.
Reactie of foto toevoegen
“Voor mij geen Superkeukens meer”
Door Brouwer op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Eindhoven
Mooie keuken gekocht. Aardig verkoop personeel. Montage kosten betaald. De monteur kwam alleen en ik (pas bevallen vrouw, alleen thuis met baby) heb hem moeten mee helpen met het plaatsen van een grote wandkast. Ik gaf aan dat ik dat niet kon omdat ik niet handig en niet sterk genoeg was. De monteur gaf aan dat er geen andere mogelijkheid was omdat hij alleen was en dat het niet moeilijk en zwaar was, dat ik dat wel kon. Omdat er volgens de monteur geen andere mogelijkheid was, heb ik geprobeerd te helpen. De kast valt! Mijn vingers klem en geschaafd. Niet fijn natuurlijk. Als hij weg is zie ik dat de kast beschadigd is en dat hij met grijze stift de beschadiging weg heeft zitten werken. Zonder dit te benoemen. Ook de koelkast was niet gesteld. Erg jammer. Toen hij terug kwam om dit te repareren sprak ik hem hier op aan dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was en vroeg ik me af waarvoor ik montage kosten betaald heb? DIT WAS ZIJN ANTWOORD: Dat is normaal, omdat ik alleen kom. Ik kom bij duizend klanten en niemand vindt het een probleem om mee te helpen. Ik gaf aan dat ik dat fijn had gevonden dat van te voren te weten. "Ik ben geen verkoper" was zijn antwoord. Ook over de beschadigingen zei hij dat dat normaal was en kon gebeuren. Jammer dat dit voor Superkeukens monteur normaal is. Daarom voor mij geen Superkeukens meer.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
FOTO VAN MICHEL B3
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door M. van Kassel op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht, ben vriendelijk geholpen. Het is voor ons de tweede keuken bij Super keukens Amersfoort. De plaatsing van de keuken verliep ook deze keer naar tevredenheid. Ik zou zeker Super keukens aanbevelen bij vrienden en familie.
FOTO VAN M. VAN KASSEL
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bas en Marijke op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
We hebben 'n SUPER keuken gekocht in den Bosch , we zijn er heel erg blij mee, prijs / kwaliteit bijzonder goed. We zijn zeer goed geholpen door Roland , hij heeft erg goed met ons meegedacht, ideeën aangereikt voor de juiste symmetrische opstelling ! Alles klopte perfect bij aflevering . De plaatsing en alle bijkomende werkzaamheden zijn door Wilco fantastisch gedaan. Kortom twee zeer tevreden klanten en raden het iedereen super keukens den Bosch aan!
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviseur gehad”
Door Jan&Ellen Hamers op zaterdag 11 dec 2021 21 | vestiging Den Bosch
Superkeukens heeft wat ons betreft haar naam absoluut eer aan gedaan. Wij zijn enorm goed geholpen door Jorick, de adviseur. Hij heeft werkelijk overal aan gedacht en maakte voor ons een perfect passende indeling met zoveel mogelijk opbergruimte. Hij nam alle tijd en liet ons continue alle mogelijkheden in de showroom zien. Hij kwam zelf met ideeen, daar waar wij iets over het hoofd zagen. Toen de inmeter later op een iets andere maat kwam, weerlegde Jorick dat en belde ons ook zelf nog terug om te zeggen dat maat en tekening wel goed waren en waar de verwarring lag. Dit stelde ons gerust en alles is perfect gegaan. Tijdens montage bleek dat de muur door het stuckwerk iets breder was , waardoor het aanrechtblad niet pastte, maar dit werd direct door Gerrie, de vaste monteur voor Superkeukens, adequaat opgelost en het keukenblad werd keurig op maat geleverd en geplaatst. Wat ons betreft een dikke 10 voor Jorick en Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Moniek op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Horst
Hele slechte ervaring gehad met deze zaak. De tekening was niet in orde waardoor de quooker niet paste. We moesten zelf voor een oplossing zorgen. Daarnaast waren er ineens laden getekend waar kasten moesten komen. Hier zijn wij tijdens de oncomplete levering achter gekomen. Daarnaast nog 5 weken moeten wachten op de nalevering. Er was geen tegenmoetkoming mogelijk voor de fouten die zij hebben gemaakt behalve een slechte 4delige pannenset. Ik raad ten zere af om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
FOTO VAN DIANA VAN DE BERKT
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
Reactie of foto toevoegen
“Een hele goede ervaring”
Door Roderic op dinsdag 26 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Heel goede ervaring. Nemen rustig de tijd om jou als klant tot de juiste keuzes te laten komen. Goede adviezen gebaseerd op uitgebreide kennis van de producten. Allerfijnst is dat er helemaal geen opdringerige verkooppraatjes worden gehouden. Heel tevreden met de geplaatste keuken!
FOTO VAN RODERIC
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Eric lodewijks op woensdag 6 jan 2021 21 | vestiging Helmond
Op zoek gaan naar een keuken in een ( keuken) land waar je door de bomen het bos niet meer ziet . Je hebt wat schetsjes bij en wat ideen over wat je zeker wil en wat je zeker niet ( meer) wil. Dan moet je het samen ook nog eens worden want de tijd dat alleen de vrouw in de keuken stond is ver achter ons.Wij zijn uitgekomen bij superkeukens , en waarom?
Simpel : klik met de verkoper ( Rob)
Prijs is prijs geen gehandel
Kundig meedenken
Veel keuze
Offerte direkt mee en nadenken niet tekenen!
Terug , tekenen en pas betalen bij levering
Prettig kontakt geen haastwerk! Toen hij kwam klopte echt alles ( volgens mij ook zij waren verbaasd want hun zijn ook weer afhankelijk van de fabrikanten , maar zou het niet kloppen hadden wij het volste vertrouwen in hun dat ze het op zouden lossen. De monteur die ze adviseerden was extreem goed , ervaren en geduldig( john versmoren) en zonder dat zou zelfs een goede levering niet voldoende zijn , petje. Af voor alles ik kan me geen betere aankoop wensen als deze van Superkeukens ( dit voor helmond ) en geen betere monteur, want zoals iedere koper weet het is een stresvolle tijd waarin je geduld inzicht en geld moet verzamelen om het tot een goed einde te brengen omdat het toch weer je droomkeuken voor de komende 20 jaar moet zijn . Nu , dat is ze gelukt!
FOTO VAN ERIC LODEWIJKS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Marion van den Biezenbos op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
Fantastisch geduldig geholpen. Nemen alle tijd net zo lang dat ik het WoW gevoel had. Helemaal niet onder druk gezet of gepusht! Alles verliep volgens afspraak. Ook monteren gebeurde keurig en netjes zonder dat er ook maar iets zonder overleg ging.
FOTO VAN MARION VAN DEN BIEZENBOS
Keuken via Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Chantal Geers op donderdag 24 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de showroom. Verschillende opties besproken en laten zien. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd werd en gemonteerd.
Super blij met onze nieuwe, grote keuken met alles erop en eraan!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer prettige ervaring”
Door Jetty op woensdag 5 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
De aankoop van de keuken is volgens mijn wensen gegaan, helaas was niet al mijn gekozen apparatuur op tijd te leveren, hiervoor werd een goed alternatief aangeboden. De samenwerking met RS Montage voor demontage, aanpassingen en plaatsing van de keuken heb ik als zeer prettig ervaren, de planning werd volgens afspraak uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Houwen op vrijdag 28 sep 2018 18 | vestiging Horst
In mei onze keuken besteld bij SuperKeukens besteld zodat deze er op tijd was voor de verhuizing van 1 september. Bij de opbouw van de keuken in juli bleek dat er een spotboring was vergeten. Hier moest een nieuw plankje voor besteld worden. In week 35 zou deze geleverd worden waarna ik week 36 het gat erin gemaakt zou worden. In de praktijk blijkt dat de monteur in week 37 komt 'kijken' (letterlijk alleen kijken). Vervolgens in week 38 gebeld waar het plankje bleef.. deze zou in week 39 (?!) geleverd worden. In week 39 worden we geïnformeerd dat het plankje is beschadigd met het boren van de spotboring en dat er een nieuw plankje besteld moet worden! Al 2 maanden (?!) staat de keuken er nu zonder dat deze afgemaakt kan wordeb. Het betreft het plankje in een regaaltje waardoor ook niet de rest al opgebouwd kan worden.. gewoon een 'gat' in onze keuken. We moeten maar wachten zeggen ze dan.. meer kunnen ze niet doen zeggen ze dan!! Dit kan toch niet.. wat een slechte service zeg!
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigd keukenblad”
Door H kleij op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Breda
tot en met de verkoop vriendelijk geholpen maar ja men wil verkopen tot de eerste klachten dan kom de ware aard naar boven vanaf april ben ik bezig over een beschadigd keukenblad nu 16 aug naar div mails en bezoeken aan de zaak en telefoontjes nog steeds niemand komen kijken naar het blad laatste mail van (superkeukens??????) maken deze week een afspraak och dit duur pas 4 maanden benieuwd hoelang dan een oplossing ga duren waardeloos maar ik hou u op de hoogte misschien gebeurd wer een wonder
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Aleksandro op maandag 17 okt 2022 22 | vestiging Bergen op Zoom
Keuken van 15.000 euro aangeschaft met verwachting op hoogwaardig kwaliteit van keuken en service. We hebben alles behalve dat gekregen. Ik raad niemand aan om hier een keuken te nemen.
- Verkoopsters hebben geen technische kennis en geven slecht advies.
- Maken fouten bij bestelling en luisteren niet naar de wensen.
- Ze nemen je problemen niet serieus na dat ze geld hebben verdiend en willen hier niet de prijs voor te betalen.
- Werken met leveranciers waar ze alleen een tussenpersoon zijn en hebben totaal geen inzicht in technische deel waardoor er 10 keer digen fout lopen.
- 6 maanden aan het wachten op onderdelen.
- Ze sturen 2 keer foute onderdelen op.
- Als je exact wasbak of kraan bestelt uit de showroom, je krijgt zomaar een wasbak (goedkope versie). Hier verdienen ze waarschijnlijk geld op.
Ik kan nog doorgaan maar, denk dat dit voldoende zegt.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe keuken”
Door Aalt-Jan van Hierden op dinsdag 27 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht, alle afspraken goed nagekomen.
FOTO VAN AALT-JAN VAN HIERDEN
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
Reactie of foto toevoegen
“Goede levering en montage”
Door Drost op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Erg tevreden met het uitzoeken van de keuken. Goede en snelle communicatie. Daarnaast goede levering en montage door rs montage.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Fam. Jansen op zaterdag 23 sep 2017 17 | vestiging Elburg
De aankoop , het aanleveren, het monteren en oplevering hebben we als heel positief ervaren
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ursula op woensdag 18 nov 2020 20 | vestiging Tiel
Alle tijd werd er genomen tijdens het uitzoeken van de keuken. Er werd goed meegedacht. Alles klopte, monteur echt kundige man en werkt super netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jeff Onrust op maandag 3 jul 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hebben de keuken inmiddels alweer 3 maanden staan en zijn super blij.
In Amsterdam (Villa Arena) kwamen wij terecht nadat we al verschillende winkels in de omgeving bezocht hadden. (Waaronder degene die het hoogst staat aangeschreven) maar of ze waren naar verhouding belachelijk duur of ze hadden niet wat in onze smaak viel en ze waren minder gezellig. In de vestiging Amsterdam konden wij rustig onze gang gaan dat we aangaven eerst eens met elkaar uit de kleuren te willen zijn voordat iemand ons kon helpen. Met het ontwerp qua indeling wat ik zelf al had, in combinatie met het goede advies en bijhorende kennis van verkoper Patrick om het ook realistisch voor elkaar te krijgen, kwamen we tot een prachtig resultaat. En dat inderdaad voor een zeer scherpe prijs (ergens anders was de hele keuken met dezelfde apparatuur 7000 euro duurder). Alles verliep volgens afspraak. Duidelijke leverdata en zelfs nog eerder dan verwacht. Dus wij zijn SUPER blij met onze Superkeuken ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Yassir op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Veenendaal
There is no doubt that we would highly recommend Superkeukens Veenendaal, Ronald was always attentive and helped us a lot when it came to our choice. We are very happy with our kitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten en slechte service”
Door Louise op zaterdag 5 feb 2022 22 | vestiging Arkel
De aankoop van de keuken ging goed. Bij het plaatsen bleek dat er kastdeurtjes niet open konden. De berekening klopte niet. Moeten aandringen op een oplossing hiervoor. Vaatwasser kapot, geen vervanging maar reparatie. Afzuigkap vervangen (na veel mailen en aandringen), koolstoffilters ook na meerder mails eindelijk geregeld. Achter alles zelf aan moeten gaan. Veel mailcontact, slechte service en lange levertijd (soms zelfs dingen zoek). Voor de plaatsing van de keuken wordt er samengewerkt met keukenbouwersplus. Dit bedrijf heeft heel veel fouten gemaakt, waardoor het uiteindelijk 8 maanden heeft geduurd voordat de keuken klaar was. Ik koop hier nooit een keuken meer en laat keukenbouwersplus niet meer een keuken plaatsen. Raad dit zeker niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pascalle Lancee op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht en ben super geholpen door de mensen uit de winkel in Utrecht boulevard er werd geluisterd wat ik wilde en dat is ook gebeurt... de keuken was optijd op de minuut. Ben erg tevreden met de kwaliteit van de keuken en nu erg gelukkig ermee.
Reactie of foto toevoegen
“Trage plaatsing”
Door Mirjam Ploeg op zaterdag 6 jan 2018 18 | vestiging Amersfoort
Ervaring met superkeukens zelf: top! Ze denken goed met je mee in de winkel en proberen echt om problemen op te lossen. Nadeel is echter dat ze verbonden zijn aan een bepaald installatie bedrijf: RS montage. WAT EEN DRAMA! RS montage is ten eerste zelden bereikbaar, als je vervolgens ergens mee zit schieten ze in de verdediging: het is echt niet hun schuld en ze gaan er dus echt niks aan doen. Ze geven geen antwoord op vragen of ze snappen je niet. Het heeft daardoor een half jaar geduurd voordat de keuken eindelijk geplaatst kon worden. Ik had zelf inmiddels een ander monteursbedrijf ingeschakeld, maar superkeukens heeft me toen onder druk gezet om er toch uit te komen met RS montage. Superkeukens heeft uiteindelijk moeten bemiddelen tussen mij en RS montage, omdat RS montage geen idee heeft hoe je met klanten omgaat.

Verder: bestel de apparatuur zelf! Ik heb heel bewust voor A merken gekozen, met het idee dat die beter zijn dan sommige B merken. Keuken staat er nu een half jaar in en op de koelkast na is werkelijk alles al meerdere malen kapot gegaan. Wanneer je dan zoekt op het typenummer van de apparaten zie je overal het volgende staan: 'ontworpen exclusief voor Superkeukens'... Vandaar dat de kwaliteit ruk is. Oven gaat steeds uit zichzelf aan: brandgevaar. Vaatwasser (ingebouwd!) loopt steeds weg (ja u leest het goed). Afzuigkap kan je op de maximale stand zetten en dan nog staat de keuken blauw, heeft geen enkel effect dus. Keuken zit er verdomme net een half jaar in, heeft 15.000 euro gekost, en nu kan ik dus álle apparatuur nog eens gaan vervangen.

Superkeukens adverteert met 10 jaar garantie, maar dat geld dus alleen als op magische wijze zomaar het werkblad in 2en breekt. Als je het werkblad al gebruikt hebt, geldt de garantie niet meer. Op de montage zit helemaal geen garantie, dus als iets afbreekt omdat het niet goed is vastgezet door RS montage heb je dikke pech. Apparatuur heeft fabrieksgarantie, maar dan duurt het dus wel een maand voordat er eindelijk een monteur komt omdat de leverancier het doorzet naar Superkeukens, Superkeukens het doorzet naar RS montage, en die hebben wel wat beters te doen dan bij boze klanten langs gaan en stellen het dus steeds uit. Van de 6 maanden heb ik daardoor hooguit 3 maanden van mijn vaatwasser kunnen genieten, omdat hij de rest van de tijd steeds stuk was en ik steeds zat te wachten op de monteur. Echt, als je een keuken bij Superkeukens wil kopen: koop de apparatuur zelf (ook een stuk goedkoper) en laat de montage door een ander bedrijf uitvoeren!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Albert van der Woude op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen. Ook telefonisch direct bereikbaar met de juiste persoon. De week ervoor kwam RS-Montage de electra/meterkast, water/gas en wanden stucken. De keuken is in 2 dagen geplaatst. Alles gaat netjes en relext. Goede werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Nancy op vrijdag 26 apr 2019 19 | vestiging Almere
Begin november 2018 is mijn keuken geplaatst die ik heb aangeschaft bij Superkeukens Almere. Helaas bleek de kookplaat in duizend stukjes.. Dus nog een keer 3 weken wachten op een nieuwe plaat. Tevens ontbrak er een pas stuk tussen de vaatwasser en een ander kastje en er ontbraken sierplanken. Vervelend maar die moesten worden nabesteld. Weken niets gehoord... Begin januari kwam de vraag wat de maten ook al weer waren van de planken... Dat was al gek. Eind januari kwam de monteur met het passtuk. Maar daar bleek de maat niet goed van te zijn.. En weg waren ze weer. Nu word ik eind april gebeld dat ze eind mei de keuken komen afmaken.. 7 maanden wachten om een complete keuken te krijgen is wel erg lang. Het vervelende is nu dat de kast onder de gootsteen opzwelt, daar zit vocht in. Waarschijnlijk omdat het leidingwerk slecht is en doordat het water niet goed wegloopt.. we krijgen ergens een nieuwe kast... Ook blijkt de achterwand achter mijn kookplaat beschadigd.. Hoera, daar krijg ik ook een nieuwe voor. Vorig jaar augustus wilde ik een nieuwe keuken en ik wilde hem laten plaatsen omdat ik niet lang in de troep wilde zitten .... Nu 7 maanden later, heb ik zoveel spijt dat ik dit bij die prutsers heb laten doen. Ik zit al 7 maanden met een keuken die niet deugt en hij is nog niet klaar. Ik heb meerdere keren met ze gebeld en gemaild. Het spijt ze heel erg maar kunnen niets veranderen. Daar besloot ik om iedereen te waarschuwen voor de store.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Henry Vinke op zaterdag 10 feb 2018 18 | vestiging Elburg
We hebben een prachtige keuken. Waar voor je geld. Alles in 1 keer goed en super geplaatst. Zeer goede service!! Ik zal het zeker aanraden bij derden.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Sarah-Jane Threipland op maandag 3 sep 2018 18 | vestiging Amsterdam
They have now deleted the reviews off all their Facebook pages so I'm re-writing mine here. I literally cannot UN recommend Superkeukens enough. Such a bad experience with them. I signed and ordered my kitchen with them in November 2017, having my first meeting in August 2017 or so. In January 2018, 3 weeks before the kitchen was due to be delivered they went bankrupt and I got a mail saying my kitchen would no longer be delivered and I may lose my deposit. Then after chasing them for months over the deposit and whether it would be returned, in June they said they would be delivering it, in July. By this time I had lost the guy who they recommended on installation, had measured and would install it (by the way the only one who would take on the job as I have a central Amsterdam flat on the 4th floor some didn't even show up to measure when they found out the address). They delivered it in July as they said, and as my boyfriend and I were installing it became clear that the measurement was wrong and the kitchen was too big for the space. Because the guy they recommended to measure is a separate company and isn't attached to Superkeukens, they are not liable and I have had to buy a new single cabinet at my own cost and am now still waiting for it to be delivered as the factory closes over the summer. 1 year later, kitchen still not delivered or finished. The guy who was my sales advisor even told me his mother was dying in hospital when I was on the phone to him, and so he wouldn't be in the office so much (another guy told me he was in hospital for a back problem), so I wonder if these are excuses not have to take responsibility?? To top it off they said they would send me a kinderkeuken with my kitchen which was a nice looking wooden thing, a bit like the ones you can buy in IKEA. What I got delivered was the cheapest plastic thing from Italy worth about 20 euros. Extremely dissatisfied, have paid more than I wanted with extra cabinet, still don't have my full kitchen delivered or installed—and if my experience anything to go by I don't think it will be long before they go bankrupt again. Do NOT use this company.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door P. Walta op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij de aankoop van de keuken perfect geholpen door professionele en kundige medewerkers. Vanwege een toekomstige verhuizing is ook het op afroep bestellen en plaatsen prima geregeld en gecommuniceerd. Ook datum van plaatsen van de keuken was goed afgestemd met ons als koper.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Luuk en Karin Bouman op donderdag 7 feb 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een hele mooie keuken gekocht bij Superkeukens in den Bosch en zijn super tevreden over het geduld en advies, het altijd tijd voor je hebben als je wéér eens met een vraag komt, oplossingen bedenken voor problemen die voor hen weer geen problemen blijken te zijn. Daar komt nog bij dat wij monteur Mathie nog eens extra willen bedanken voor zijn uitstekend vakwerk. Super Mathie en nogmaals bedankt. Wij hopen dat de service erná net zo zal zijn als het hele traject vóór en tijdens het plaatsen.
REACTIE VAN LUUK EN KARIN BOUMAN
Superkeukens is gewoon super... we hadden er zelf een deurtje afgelopen wat niet teruggezet kon worden naar 1 belletje en ze kwamen het deurtje ophalen en alles gratis repareren. Eerlijke mensen sowieso.
+ Toon extra foto van Luuk en Karin Bouman
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
FOTO VAN ERWIN STRUNK
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor je mooie woorden en compliment voor Arthur.
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door Wim van Rossum op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben onze nieuwe keuken uiteindelijk hier besteld omdat we merkten dat er goed meegedacht werd en er sprake was van een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alles is keurig geleverd en we genieten nu van onze nieuwe keuken. (plaatsing van de keuken hebben we zelf gedaan).
FOTO VAN WIM VAN ROSSUM
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Prachtig eindresultaat. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
FOTO VAN WIM VINK
Reactie of foto toevoegen
“Vochtbobbels”
Door Frank Geers op donderdag 13 jul 2017 17 | vestiging Tilburg
Super arrogant na aankoop. Snel deed de oven het al niet, gebeld maar ik moest zelf maar een afspraak maken met fabrikant( geen service). Na een paar jaar kreeg ik een vochtbobbel bij mijn inductiekookplaat. Niet goed afgekit. Volgens Superkeukens valt dit niet onder de garantie. Ze hebben de keuken zelf geinstalleerd.
FOTO VAN FRANK GEERS
Vocht bij de kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet super”
Door J. op donderdag 15 okt 2020 20 | vestiging Arkel
Niet zo SuperKeukens... 30 april zou de keuken geplaatst worden. Erg mooi, alleen hadden wij voor een verzonken wasbak gekozen wat op dat moment niet zo was.
Na bellen en mailen werd er een nieuw blad besteld. Ik heb een dag vrij genomen toen deze geplaatst zou worden. Ze belden ons die dag doodleuk op om te melden dat het in vrezen bij dit type blad niet kon. WAT??? En dat konden jullie dat niet van te voren vertellen? Later in die week zouden mijn vriend en ik eerder uit het werk komen om een ander type werkblad uit te zoeken. Deze kosten zijn voor SuperKeukens boden ze aan; best netjes. Daarnaast kregen we ook een opstaand randje voor het opspattende water aangeboden. Dus. 7 september wederom weer een dag vrij genomen om het nieuwe blad te laten plaatsen. Eenmaal bij het verwijderen van de verpakking zegt de keukenbouwer: 'Hee, één gedeelte is beschadigd, deze kan ik zo niet monteren.' (Hier kwam nog meer ellende bij kijken maar dat zal ik jullie besparen.) Dan, 13 oktober, nogmaals een dag vrij genomen. Op deze dag bellen ze om 13:00 uur op: 'Goedemiddag, wij zouden vanmiddag bij jullie het blad komen plaatsen, maar deze is nog niet binnengekomen.' Oftewel, dit wisten ze al eerder. Als dit aan ons was verteld hadden we geen dag vrij hoeven te nemen. We hebben heel wat afgebeld, vaak beloven ze terug te bellen, maar dit doen ze maar zelden. We vroegen hoe ze dit op gingen lossen: onze opgenomen werkdagen vergoeden? Een cadeaubon? Of heel simpel een bos bloemen met een kaart? Nee.. niks.. Het blad ligt er na een half jaar nog steeds niet op. Hopelijk gaat dit volgende week donderdag wel gebeuren. Zo niet, dan rammen we de hele keuken eruit en gooien de zooi bij hun neer. Wij zijn er helemaal klaar mee.
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede ervaring”
Door Memo op zondag 12 mei 2019 19 | vestiging Huissen
Mensen opgelet ik wil mijn ervaring delen met superkeukens in Huissen dus graag goed lezen voordat je zaken doet met superkeukens. Wat een belachelijke keukenzaak! We zijn vorige jaar opzoek gegaan naar een nieuwe keuken en we zijn terecht gekomen bij superkeukens in Huissen. Tijdens het verkopen ging alles goed en werd veel belooft. Ik zei nog vooraf er worden slechte reviews gegevens over superkeukens klopt dit, maar ze zeiden dat het niet specifiek om superkeukens huissen ging . We hebben een keuken gekozen en we hebben afgesproken over de prijs en wanneer het wordt geleverd enz. Ik heb de apparatuur zelf niet bij superkeukens omdat er ruim 1000 euro verschil in zat. Behalve de vaatwasser die heb ik wel bij superkeukens gekocht, toen ik thuis de offerte ging controleren zag ik dat er een andere model vaatwasser in stond ik heb direct een melding hiervan gemaakt dat dit niet de beloofde model is maar dat het om een oudere model en goedkopere model is. Maar dit wouden ze niet rechtzetten, ze beweerden dat het dezelfde opties had maar goed we wouden de contract niet annuleren. Maar hier begint het allemaal ik voel me zwaar opgelicht door superkeukens en ik wil dat jullie dit ook weten. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het voor 2019 gemonteerd wou hebben en ze hebben gezegd dat het makkelijk haalbaar was, dit is natuurlijk niet gebeurd en het is in januari gemonteerd. Vooraf is natuurlijk iemand gekomen die de keukenruimte heeft in gemeten. De muur die leeg stond en waar nu een keuken zou komen is door superkeukens niet goed gemeten door de inmeter hij heeft mij niks uitgelegd bijvoorbeeld dat de muren niet haaks zijn hij vertelde mij dat ik een schets zou krijgen waar en hoe de leidingen en elektriciteit gelegd moest worden. Hij heeft gemeten en ik moest onder de blaadje ondertekenen dat hij is geweest en heeft gemeten, dit heb ik ook gedaan. Ik neem aan dat ik zelf niet kan weten als je niks verteld als een muur niet recht loop. De schets is binnen gekomen en ik heb de leidingen netjes geregeld zodat de monteur netjes de keuken in elkaar kon zetten.
De monteur komt en begint de keuken in elkaar te zetten, hij ontdekt dat de ene muur niet haaksloopt en hierdoor de blad niet goed past, De monteur zegt dit moest vooraf uitgelegd worden en de blad moest aangepast worden aan het huis omdat je ziet met blinde ogen al dat de muur niet recht loopt. Dit is natuurlijk niet gebeurd, en ik heb direct superkeukens gebeld hierover, hier begint de schokkende verhaal ze beweren dat ik fout heb gehandeld en dat ik moest zorgen voor een rechte haakse muur . En als bewijs laten ze de blaadje zien die ik ondertekend heb aan de inmeter daar staat geen melding van de inmeter dat hij heeft ontdekt dat de muur niet recht lopen. Maar met kleine letters hebben ze ergens onderin geschreven dat de muur moet haaks zijn, dit staat bij alle lijsten vooraf geschreven maar is bijna niet te lezen maar goed ook al staat het daar bij onze huis kan je dat niet maken omdat een muur van ruim 8 meter niet recht loopt dat kan ik niet weten want ik woon hier pas. Er komt toch niet voor niks een inmeter hij moet het waarnemen en mij over waarschuwen. Na 3 dagen gebeld te hebben werd er gezegd dat ik 450 euro moet betalen en dat ze een nieuwe blad gaan bestellen. Ik heb dit niet geaccepteerd en heb uiteindelijk met de eigenaar gesproken van superkeukens. Hij zei uiteindelijk jullie hebben allebei een fout gemaakt dus als je 100 euro betaald is het goed. Ik dacht bij me zelf alle dozen liggen midden op mijn woonkamer beter dat ik het accepteer. Maar hiernaast waren er ook 2 onderdelen die de monteur niet kon vinden en zijn die ook besteld, na een maande wachten is de blad en de andere onderdelen binnen gekomen, wat nu blijkt is dat de blad te kort is gesneden en weer moest ik nog een maandje wachten na nog een maand gewacht te hebben ze de blad gemonteerd, je zal je niet verbazen wat ze nu hebben vergeten is ze hebben de nieuwe blad langer gemaakt maar de achterwand was 5 cm te kort dan de blad dus dat moest ook besteld worden ik heb in totaal 4 maanden gewacht zodat de keuken compleet was, 4 maanden heb ik stress gehad en hoge spanning . Ik voel mij opgelicht door superkeukens en willen jullie waarschuwen hierover vooraf. Want wat mij is overkomen wens ik niemand toe. Uiteindelijk zou ik nog door de eigenaar gebeld worden maar is ook niet gebeur. Heel erg nare ervaringen gehad bij superkeukens. dus let op!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht is nog te goed voor deze zaak”
Door Danny Zwaneveld op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Kolham
De score "slecht" is nog zacht uitgedrukt. Wat een ellende met deze zaak in Kolham. Als het geld eenmaal binnen is het gebeurt met de service. Zelf steeds moeten bellen wanneer de monteur komt tot 3 keer toe. Keuken was een showroomkeuken compleet. Bij monteren vd keuken ontbrak er veel en was er veel beschadigd. Eerste monteur kwam er na 1,5 uur sochtends achter dat het hem niet zou lukken omdat alle electro nog niet was aangesloten. Het telefoontje voordat die kwam werd ons toch echt verteld dat deze monteur dat wel zou doen. Na lang wachten en meerdere telefoontjes kwam er eindelijk een andere zzp-er na enkele weken. Een beste man, maar wat in 2 dagen klaar had kunnen zijn werden er veel meer. Dat tot daar aan toe, maar als je dan weer opgegeven werk wat hoort te gebeuren niet uitvoert (onder andere niet sluitende koelkastdeur) en een halve dag met een quooker zit te prutsen samen met een extra monteur van superkeukens dan doe je iets niet goed. Steeds weer bellen met derden hoe de quooker geïnstalleerd moest worden bevestigden dat dan ook. S avonds deed de quooker het al niet meer. Gelukkig snel en gerepareerd door een dichtbij wonende collega. dozen achter laten, rotzooi laten liggen enz enz. Keuken is nog niet af, maar ze komen er hier niet meer in. Superkeukens Kolham, nooit weer !
Reactie of foto toevoegen
“Slechte montage”
Door Martinus Hanse op vrijdag 7 sep 2018 18 | vestiging Wolvega
Bij aanschaf keurig geholpen. Hadden al wat voorwerk gedaan en de dame aan de andere kant van de tafel wist hier goed mee om te gaan. Uiteindelijk ook besloten om de bijkeuken er extra bij te doen zodat alles in dezelfde stijl is. Doordat we hiermee boven ons geplande budget kwamen gaf deze dame aan dat daar de bestaande wasbak en kraan door de monteur overgezet zouden worden in het nieuwe blad.

Montage kosten vond ik relatief hoog maar vanwege het composiet keukenblad wou ik geen risico's nemen met zelf installatie. Inmeten ging prima en uiteindelijk werd de keuken geleverd door 2 jonge mannen die met een superkeukens vrachtwagen voor de deur parkeerden. Opnieuw zeer vriendelijk en alles keurig op een veilige plek gezet. En toen kwam de montage. 2 monteurs, dezelfde die ook het inmeten hebben gedaan. Wisten op dit moment niet dat de bijkeuken ook moest en zaten al te kijken waar ze dat desbetreffende blok moesten zetten... toen ik aangaf dat dat om de bijkeuken ging gaf hij aan dat dat niet zo op papier stond maar prima. Vrij nors in reactie. Ik vroeg daarop of hij dus zoals beloofd de bestaande wasbak en kraan uit het oude blad wou over zetten. En daar was het antwoord nee op!! Toen ik aangaf dat dit toegezegd was leek hem dat weinig te schelen. Wat volgens de adviserende dame iig 2 dagen monteren was werd in 1 dag geklaard, met als resultaat een scheve kastenwand, een beschadigd aanrechtblad (kras in blad en een hoekje eraf), tekort gezaagde onderplint waardoor we een flinke zichtbare kier hadden. Nog geen achterwand, en waar de hoek zit, sloot het keukenblad niet goed aan op het andere deel, en nog wat kleinigheden.

Nieuwe blad liet eindeloos op zich wachten en telefonisch was superkeukens niet meer te bereiken. Beloftes werden niet nagekomen en terugbellen vanaf hun kant bleef uit. Kortom niet klantvriendelijk. Geld was binnen... dus op naar de volgende... dat zou hun slogan mogen zijn.

Uiteindelijk kwamen wij erachter waar het keukenblad geproduceerd word en hebben wij deze mensen gecontact om te achterhalen of het nieuwe blad wel besteld was zoals ze bij superkeukens zeiden. Maar dit bleek niet het geval te zijn. Want superkeukens probeerde te verkopen dat het blad beschadigd was geleverd, uiteindelijk is er iemand vanaf de fabrikant gestuurd om te kijken of hij het kon repareren. Deze man was zo eerlijk om te zeggen dat ondanks het vullen van de kras in het blad, dat deze door de lichtval toch zichtbaar zal blijven. Iets waar wij niet mee akkoord konden gaan. Uiteindelijk heeft het 6 maanden geduurd voordat de keuken klaar was. Een bosje bloemen voor het ongemak was op zijn plek geweest.... maar die blijft tot nog toe uit. Nooit meer wat vernomen. Onze keuken is nu prachtig en daar genieten we gelukkig van, maar ik zal in de toekomst toch naar een andere partij gaan voor een keuken, want de naam zegt helaas niks.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Dalemans op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Veenendaal
Omdat wij van familie hadden gehoord dat Superkeukens mooie keukens verkoopt tegen een eerlijke prijs, zijn wij naar Superkeukens gegaan. En dat klopt helemaal. Het personeel is behalve kundig ook zeer klantvriendelijk en nemen alle tijd. Keuken gekocht, en door een aannemer die verbonden is aan Superkeukens alle voorbereidende werkzaamheden en het plaatsen naar tevredenheid uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met werkblad”
Door Elco Verspaget op vrijdag 21 aug 2020 20 | vestiging Helmond
In het begin erg goed geholpen. Hele mooie keuken, door corona iets later geleverd. maar dat is niet erg! uiteindelijk keuken binnen maar toen bleken er een paar dingen niet goed te zijn. Spoelbak zat een klein scheurtje in en er miste een handgreep. Ook was de wasbak niet ingefreesd zoals wel had gemoeten. Tot zover niet veel bijzonderheden alleen moest er een nieuw blad komen. Toen begon de ellende. Ik kan hier een heel lang verhaal neerzetten over hoe alles is gelopen maar hier de verkorte versie: na een week of 6 was het blad binnen. na 12 telefoontjes en na 6 weken kon er pas een afspraak ingepland worden. inderdaad erg lang wachten op een telefoontje. vervolgens komt een week later de monteur hier. Nu brak helemaal mijn klomp, hij zei: "Het is meer werk dan verwacht dus ik kom een andere keer terug, hier heb je je spullen". Zonder pardon loopt hij weg en rijdt aan. Nu zit ik hier met een nieuw blad in de woonkamer en geen monteur die het komt maken. Ook is er weer geen afspraak gemaakt wanneer hij het wel komt doen. Voor de goede orde; ik heb 4 keer uitgebreid uitgelegd aan de telefoon wat er moest gebeuren. Hoop dat het nog een keer gemaakt gaat worden. keuken in januari besteld en nog niet af!!
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide review”
Door Kevin op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken is niet niks. We waren in eerste instantie eerst langs zaken als Ikea en Hornbach geweest. Mede door de vele negatieve verhalen was Mandemakers (en dochter ondernemingen uitgesloten). Toen kwamen we uit bij Super keukens. Mooie showroom en veel positieve reviews over hun vestiging in Breda.

Het verkoopgesprek met Bert ging snel en binnen 30 minuten stonden we buiten met een prijsopgave. Dit moesten we natuurlijk even laten bezinken en uitdiepen. Een tweede spontaan bezoek werkte niet: na 45 min wachten waren we nog steeds niet aangesproken, laat staan iets te drinken aangeboden. Toen we zelf iemand aanspraken kregen we te horen dat we beter een afspraak hadden kunnen maken en of we na 1,5 uur weer terug konden komen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben per mail wat zaken laten aanpassen en vervolgens wel een afspraak gemaakt. Driemaal scheepsrecht: want er werd tijd gemaakt en de hele offerte werd in detail besproken en doorlopen. Voor ons reden om direct te tekenen.

Na een paar mailtjes en telefoontjes kwam de installateur Michael toch maar snel inmeten. Hij gaf ons goede tips en zou de maten doorgeven en een leidingsschema aanleveren binnen twee weken.

Toen begon het geautomatiseerde mailgeweld van SuperKeukens. Qua toonzetting valt daar een grote slag te slaan. Veel waarschuwingen en verschuilingen dat ze nergens voor verantwoordelijk zijn of kunnen worden gehouden. Geen goed voorteken dus! Maar al met al heb ik me er doorheen geworsteld. Nooit heb ik een definitief leidingsschema ontvangen, want SuperKeukens verwijst naar de installateur, maar die krijgt op zijn beurt weer geen input van de fabriek.

Levering is keurig verlopen door een vriendelijke bezorger.

De dag van plaatsing verliep vlot. Michael is zeer vriendelijk en gaat zorgvuldig met de keuken en zijn omgeving om. Het concept leidingsschema was helaas niet 100% opgevolgd en er was wat onduidelijkheid over filterkranen die wel op de factuur stonden, maar die we vooraf zelf hadden moeten monteren. Michael loste het allemaal op, zodat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken. Ik vond dat de keuken vlot stond. Vervolgens heeft Michael het vuil nog gesorteerd en de keuken globaal af gedaan. Ik kreeg nog wat praktische tips over onderhoud, gebruik en werking van alles.

Nu mist er nog een plint en daar moeten we dan nog 6 weken op wachten. Ook lijkt er een verschil te zijn tussen de bladhoogtes (enkele millimeters). Ook dat zal nog opgelost gaan worden.

Mijn ervaring:
- Verkoop 3/5
- Communicatie 2/5
- Bezorging 5/5
- Installatie 5/5
- After Sales ../X
Reactie of foto toevoegen
“Een hele prettige ervaring”
Door Maurice op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Utrecht
De ervaring van het kopen van een keuken is erg prettig geweest! Het was niet pusherig en hebben vaak over het ontwerp gesproken en het veranderd, wat geen enkel probleem was. Een hele prettige ervaring gehad!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Gera van Doorn op donderdag 21 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Keukenrenovatie door Superkeukens laten uitvoeren. Van begin tot het eind was alles goed geregeld. Zoals bijvoorbeeld afvoer oude keuken, aanleggen electra, plaatsen nieuwe keuken. Er werd heel netjes gewerkt, verpakkingsmateriaal werd ook opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wendy Ringnalda op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Prima service en vakmanschap! Dik tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“7 jaar later goede service”
Door Hans Kamstra op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Jaren terug keuken gekocht, zeer goed geplaatst door deskundige mensen. Tussendoor stond men ook altijd klaar. Nu was na 7 jaar de korfplug stuk. En wat dacht u, gebeld met Superkeukens Elburg en die hebben het kosteloos geregeld. Oftewel Super garantie! Super Keukens is een Super bedrijf met Super personeel die Super spullen aan de man brengen. In één woord super!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Hans van de Mortel op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, hoe langer we hem in gebruik hebben, hoe vaker we tot de ontdekking komen dat we door de mensen van Superkeukens toch wel erg goed geadviseerd zijn bij het maken van bepaalde keuzes. Waar dit kastje waar deze lade, wat kunnen we nog met deze ruimte enzovoort. In het voortraject hebben ze ons vertrouwen gewonnen. We kregen een goed en vooral ook eerlijk advies én, ook heel fijn, geen opdringerige verkooptechnieken. We ontvingen een transparante offerte met 3D tekeningen inclusief leidingschema's voor de voorbereidende bouwkundige werkzaamheden.
Een nieuwe keuken is een lastig proces waarbij vele schakels op elkaar afgestemd moeten worden. Dat kun je overlaten aan de mensen van Superkeukens Eindhoven. Ze bieden vele mogelijkheden voor een kwalitatief prima keuken met een vriendelijke prijsstelling. Nu het hele proces achter de rug is kunnen we rustig concluderen dat deze mensen ons vertrouwen waard zijn. Niet alleen woorden maar ook daden bij deze firma. Ook nadat de keuken geplaatst en betaald is en er nog wat aftersales nodig is voor de laatste puntjes op de i, staan ze er voor je. Een tip: we hebben gemerkt dat het enorm helpt als je als klant goed voorbereid bent voordat de montage plaatsvind. Die verliep keurig en soepel. Een nieuwe keuken zonder ook maar één dingetje / foutje /ontbrekend onderdeeltje bestaat niet, zo reëel moet je zijn. Bij onze keuken hadden we zelf één dingetje over het hoofd gezien maar ook dat is keurig opgelost. Het totale proces van idee tot realisatie verdient een dikke 9. Dank je wel Superkeukens Eindhoven wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en kijken met veel plezier terug op de samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Prima verhouding”
Door Jan op vrijdag 21 feb 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
Eenvoudige keuken met alles er op en er aan! Klantvriendelijk geholpen! Prima prijs/kwaliteit. Afspraken nagekomen. Verkeerd geleverd onderdeel adequaat vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Thanks”
Door Manuel Coudurier op vrijdag 11 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
All Good! Ronald is super professional! I love my new kitchen! Thanks
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Toni op woensdag 20 sep 2017 17 | vestiging Hellevoetsluis
Door slechte montage van mijn eigen monteur alleen maar goede ervaring met Superkeukens Hellevoetsluis. Prima service, meedenken en aandacht. Uiteindelijk is de keuken goed gekomen. Ik zou hier zo weer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Heel lang geduurd”
Door Arch op dinsdag 7 nov 2017 17 | vestiging Amersfoort
Na een rommelig voortraject, waarbij diverse zaken achteraf aangepast moesten worden is onze keuken gemonteerd in juli 2017. Na het monteren bleek dat de maat van de bladen niet overeenkwam met de maat van de meubels. De monteur heeft gemonteerd wat hij kon en is vervolgens weggegaan met de melding dat er een nieuw blad zou komen. Na twee maanden kreeg ik een mail van Superkeukens. Ik ging ervan uit om een afspraak te maken voor montage van het nieuwe blad. Dit bleek te zijn om me te herinneren aan de openstaande betaling. Hierop heb ik gereageerd dat ik de betaling zou voldoen zodra de keuken compleet gemonteerd zou zijn. Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald. Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Tineke op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Complete keuken gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Superkeukens heeft zich netjes aan afspraken gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Tine krayo op maandag 13 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken, zeer goed geholpen . Echt de keuken helemaal tot hoe wij graag zouden zien aangepast. Keurig ingemeten en geplaatst .ik raad Super Keukens zeker aan ...
FOTO VAN TINE KRAYO
Keurig
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Dick Pelle op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wat kan je nog meer zeggen bij de score 'super'? In ieder geval dat Superkeukens Arkel haar naam eer aan doet. Niet alleen tijdens de verkoop maar vooral de begeleiding en de service zijn meer dan voldoende in orde. I.v.m. onze verhuizing hebben we in 5 jaar dit nu twee keer meegemaakt. Ervaring voldoende dus om Superkeukens Arkel met deze waardering te belonen. Ga zo door mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Stef op donderdag 25 apr 2019 19
Zeer goed geholpen door Sebastiaan. Samen zijn we tot een mooie keuken en opstelling gekomen. Wordt goed meegedacht, meerdere afspraken is geen probleem en ook het offertetraject verloopt netjes en zonder druk. Prijs is in een keer gewoon redelijk (aardig in verdiept vooraf). Superkeukens is oprecht transparant in wat ze verkopen. Zo kan het ook. Levering ging verder soepel, alles in een keer compleet geleverd. Het plaatsen hebben we zelf gedaan, dus daar kan ik geen mening over geven.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Mevrouw E. Petrus op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Almere
Bij het kopen van onze keuken is er goed naar onze wensen geluisterd. Goede adviezen gegeven en oplossingen bedacht! We zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Satyane op maandag 28 mei 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht bij Ronald Massing Superkeukens in Utrecht. Echt super geholpen, en hij heeft meegedacht, heel vriendelijk, totaal niet opdringerig zoals de keukenconcurrent waar ze meteen over teken begonnen. Echt super tevreden. Ik zou iedereen die een keuken nodig heeft aanraden naar Superkeukens te gaan. Geweldige service eerlijke prijs
Reactie of foto toevoegen
“Vette 10”
Door Jan Caerteling op zaterdag 7 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Voor het eerst in mijn leven, ben al 60, met angst en beven een nieuwe keuken gekocht. Waarom met angst en beven; je hoort zoveel ellende om je heen bij de aanschaf , nou ja eigenlijk bij de plaatsing, dat je het bijna niet aandurft. Bij superkeukens Utrecht geholpen en geadviseerd door Bram. Denkt super mee , heeft ervaring, zeker voor wat mij/ons als leken betreft heel erg fijn. Adviseert en help mee keuzes te maken zonder ook maar iets op te dringen. Neemt alle tijd. Enfin, keuken aangeschaft, via de site krijg je keurig netjes tekeningen en wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang. We lieten hem plaatsen door RS montage, een partner van SK Utrecht. De elektricien leverde perfect werk, na wat problemen bij het aanleggen van extra groepen. ( wel weer meerwerk, een minpunt! Weet nog niet of dit wordt doorberekend...) Ton de plaatser, een topper ! Zo rustig, deskundig, geordend en netjes. Mijn angst dat het mis zou gaan, ongegrond. Keuken echt een superkeuken en in het echt nog mooier dan op de tekening. Een vette 10 voor Superkeukens vooral Bram, Ton en Joris.
FOTO VAN JAN CAERTELING
Keuken mooier dan op tekening
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gegaan”
Door Ido en Doriene van Maldegem op maandag 11 nov 2019 19 | vestiging Amsterdam
Zeer goed geadviseerd tijdens verkoopgesprek. Goed aanbieding gekregen voor een top product. Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijk uitgelegd wat ons te wachten stond.

Aanvulling ontvangen 13 november 2019: Keuken is geleverd en gemonteerd. Zowel de levering als de montage is perfect en geheel naar wens verlopen. Levering geheel volgens afspraak. Zeer nette chauffeurs en alles in goed overleg. Montage verliep ook heel goed. Perfecte communicatie en super resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Het paradeplaatje van ons huis”
Door Remko Kooreman op vrijdag 8 okt 2021 21 | vestiging Oldenzaal
Na vier andere keukenzaken bezocht te hebben als laatste naar Superkeukens Oldenzaal. De creatieve geest van Ronald zorgde ervoor dat we een onverwachte opstelling te zien kregen. Mij vriendin had de kleuren in haar hoofd en Ronald wist ze makkelijk te vinden. We hadden een strakke planning, maar deze werd gehaald door regelmatig contact. Ik schrijf deze review in onze keuken, het paradeplaatje van ons huis. Er zijn nog wat restpuntjes, maar heb vertrouwen dat deze worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Matthijs op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede service, vriendelijk contact, nette prijs en nu een hele mooie keuken. Enige min puntje is dat je niet kan bepalen wanneer je keuken op de dag komt bv ochtend of middag.
FOTO VAN MATTHIJS
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Het is een prachtige keuken geworden. Bedankt voor het vertrouwen.
Uw opmerking nemen wij mee in de evaluaties.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door M. Bertrums op zondag 19 nov 2017 17 | vestiging Den Bosch
In februari 2017 heb ik een hele mooie keuken gekocht bij superkeukens in Den Bosch. Ik had een idee van hoe deze er uit zou moeten zien en had al bij verschillende keukenspecialisten en mijn voorstel uit laten werken. Wat ik elders vervelend vond (de onduidelijkheid over de kosten en gesjoemel met veel te hoge prijzen die plots daalden als je een zuur gezicht trok) was bij superkeukens totaal anders. Jamie was volledig transparant w.b. de kosten en dacht mee aangaande mijn ontwerp en hoe ik dit binnen mijn budget kon laten maken. Hij maakte meerdere tekeningen en niets leek hem te veel. Nog eens kijken, nog eens veranderen. De keuken werd op tijd geleverd en was binnen de aangegeven tijd keurig in elkaar gezet door een zeer vriendelijke en kundige man. Niets werd gemist, alles deed het goed. Diezelfde avond kon ik koken en nu, 8 maanden later, geniet ik nog iedere dag van mijn mooie kookeiland waar we gemakkelijk met velen samen kunnen koken. Kortom, ik ben super tevreden en ondertussen heb ik meerdere mensen naar superkeukens gestuurd die tot nu toe ook goede ervaringen hebben.
FOTO VAN M. BERTRUMS
Keuken met groot eiland
Reactie of foto toevoegen
“Fornuis doet het niet”
Door Mevr Verberne op maandag 23 sep 2019 19 | vestiging Roermond
3 september m'n nieuwe keuken ontvangen met een prachtig 5 pits fornuis van het merk Bertasoni . De zelfde dag het fornuis uitproberen en wat blijkt het inductie gedeelte doet het niet. Super keukens gebeld,kreeg een nummer waar ik me kon melden.uiteindelijk na diverse keren gebeld en niet terug gebeld worden komt iemand na 1,5 week kijken ,fornuis is niet te maken moeten onderdelen besteld worden zou 3 dgn duren we zijn nu 3 weken verder en er is nog niks gebeurd. Het fornuis is gekocht bij Super keukens deze weer gebeld krijg dan te horen dat ik geduld moet hebben en dat ze niks voor me kunnen doen ook geen vervangend fornuis,niet eens een verontschuldiging of een beetje medeleven bah wat schandalig!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Petra en André de Boer op donderdag 9 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
We zijn keurig en vriendelijk geholpen, andere opties zijn besproken en onze keuzes zijn bekeken.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Vermaning op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Wolvega
Wij hebben ook een keuken bij superkeukens wolvega gekocht waarbij er eerst niks mis mee was bij plaatsing keukenblad beschadigd maar is na tig keer bellen opgelost nu is de ingefreesde led verlichting stuk gegaan en houden ze je aan het lijntje met van uw word teruggebeld maar ja uw raad het al het geld is binnen en wimpel maar af vind dit een zeer slechte zaak staan niet voor het woord super is het zeker superslecht.
REACTIE VAN SUPERKEUKENS WOLVEGA
Volgens ons systeem is de service geheel afgehandeld, indien er nog gebreken zijn kunt u gerust contact met ons opnemen. excuses voor het ongemak.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Daphne op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Keuken gekocht in mei. Lange levertijd van 16 weken. Maar zeker het wachten waard geweest. Mn verwachtingen overtroffen. Ik heb het laten plaatsen, wat overigens binnen 3.5 uur klaar was. Staat en werkt fantastisch. Het enige is dat er een deuk in de wasbak zit, gelijk is aangegeven dat deze opnieuw woed besteld en ingemonteerd. Voor superkeukens en jm montage echt een geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
FOTO VAN F DURRANI
Reactie of foto toevoegen
“Door de muur heen geboord”
Door E. Post van der Linde op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Roermond
Helaas hebben wij een zeer slechte ervaring met Superkeukens Roermond. Toen de bijkeuken geplaatst moest worden bleek dat er in het hele plaatje niet was nagedacht over een (warm) water toe- en afvoer bij de wasbak. Hier zelf een oplossing voor aangedragen in de vorm van een boiler. Nadat er verschillende keren een de maat en dus de plaatsing van het werkblad niet klopte. Dit werd gelukkig wel opgelost maar toen de door Superkeukens ingeschakelde ZZPers vertrokken was er bij het ophangen van de kastjes dwars door de muur van de badkamer geboord, was de muur en de vloer beschadigd. Hangen de stopcontacten uit de muur en moet voor het wassen en drogen stroom worden gepakt uit een andere ruimte. Was er in de meterkast een foute aansluiting gemaakt. Is de boiler niet aangesloten en is er geen warm en/of koud water. Ook bleken de door Superkeukens ingeschakelde ZZP ers de huissleutels niet te hebben teruggegeven en mijn vrouw ten onrechte meer dan €2.000,00 extra laten pinnen. Wij hebben een medewerker van Superkeukens gevraagd om deze problemen op te lossen. Deze geeft echter niet thuis waardoor er voor ons niets anders opzit om de rechtsbijstand in te schakelen.
FOTO VAN E. POST VAN DER LINDE
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
Reactie of foto toevoegen
“Keuken stond binnen 1 dag”
Door Sander van Turenhout op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wij hebben voor onze nieuwbouw woning een keuken gekocht bij Superkeukens Arkel. In ons eerste contact met deze winkel hebben we een positieve ervaring overgehouden waardoor we de keuken daar gekocht hebben. De keukenadviseur luistert goed naar de wensen en weet deze te vertalen in een mooi 3D ontwerp. Daarnaast wordt er goed mee gedacht over de verschillende keuzes qua materiaal, kleur en apparatuur. De uiteindelijke levering en plaatsing verliep soepel binnen 1 dag stond de keuken. Wij zijn er super blij mee en als we ooit toe zijn aan een nieuwe keuken komen we hier zeker terug.
FOTO VAN SANDER VAN TURENHOUT
Keuken met tegelachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door Jannie de Ruijter op donderdag 27 dec 2018 18 | vestiging Huissen
Wij hebben bij Superkeukens in Huissen een keuken gekocht. Na ongeveer 2,5-3 jaar kregen wij een bobbel/blaas op een kastje. Hier 2x over gebeld. Was allemaal moeilijk omdat mogelijk het model niet meer te verkrijgen was. Zouden na het 2e belletje in juni 2017!!! Kijken wat men kon doen. We zijn nu 1,5 jaar verder en de terugkoppeling moet nog steeds gebeuren. Wat vindt ik dit slecht!
FOTO VAN JANNIE DE RUIJTER
Gebobbeld frontje
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sharon de Bruijn op woensdag 7 aug 2019 19 | vestiging Tiel
Super geholpen door Marc Jansen bij superkeukens in Tiel. Alle tijd voor de klant en met vragen en od aanvullingen kun je altijd terecht. Montage is ook naar volle tevredenheid gegaan!
FOTO VAN SHARON DE BRUIJN
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Stay away”
Door Lukasz op woensdag 28 apr 2021 21 | vestiging Eindhoven
The selection of designs is quite sufficient. The process of agreeing the kitchen design, components and timing went very smoothly with perfect satisfaction.

The process of actual build up of the kitchen was a disaster. Virtually zero attention to detail. The back side of the cabinets was literally murdered to access water and electricity. In 2 instances the installer has actually damaged my kitchen and then did not inform me about while trying to hide the damage. There were 9 attention points to be repaired and it took 5 months to fix them. In the process of fixing them further damage was done. In the meantime I had to modify things behind the cabinets... only to notice completely incompetent handiwork. (screws at an angle, unattached wooden pieces acting as spacers, plenty of post installation dirt)

So if you don't plan to install their kitchen by yourself... STAY AWAY.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
FOTO VAN BUSI
REACTIE VAN BUSI
Wij hebben onze keuken trouwens gekocht bij Super keukens Oldenzaal.

Busi
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze nieuwe keuken”
Door Willem van Asselt op maandag 16 aug 2021 21 | vestiging Veenendaal
Wij zijn door een college op het spoor van SK gekomen, had daar zelf een hele goede ervaring mee. Afspraak gemaakt in Veenendaal met Ronald. Zijn heel prettig en deskundig van advies voorzien en samen een opzet voor de keuken gemaakt. Wat wij fijn vonden was dat er geen druk op lag en wij alle gelegenheid hadden om er over na te denken. Uiteindelijk een keuken gekocht. Planning dat keuken eind juli geleverd zou worden. RS montage maakte de afspraak voor het plaatsen van de keuken. Keuken is op tijd geleverd en afspraken met RS montage voor plaatsen zijn correct nagekomen. Kunnen niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn over het plaatsen van de keuken. Echte vakmensen die de klus geklaard hebben in 2 dagen. Afzuigkap was bij aflevering niet voorradig, maar dat is door SK opgelost door een duurder exemplaar te leveren (zonder bijbetaling) op de dag van het plaatsen van de keuken. Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en erg blij mee”
Door A. Van Ommen op dinsdag 26 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Zeer klantvriendelijk, goed begeleid tijdens het gehele proces. Luistert naar de klant en brengt tevens nieuwe ideeën aan. Compleet geleverd en vakkundig geplaatst! Zeer tevreden en erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 125
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (31 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.