Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 261 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• REDDY Keukens
   
(Groningen Groningen) score 8,8 uit 113 ervaringen
• I-KOOK
   
(Veendam Groningen) score 9,5 uit 1388 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2183 ervaringen
• Ijtsma Keukens
   
(Opende Groningen) score 9,5 uit 82 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Steenwijk Overijssel) score 9,6 uit 557 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 241 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,5 uit 64 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,8 uit 605 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 261 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren39 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Nieuwe keuken”
Door A.C. Hoeboer op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Kolham
Plaatsing nieuwe keuken. Bij de inrichting van de keuken goede adviezen gekregen. Hierbij is ook 3-D als hulpmiddel gebruikt.Hierna is de keuken door Bert ingemeten en zijn de keuken onderdelen op afgesproken tijdstip bezorgd. De monteur Bert, die de inmeting heeft uitgevoerd heeft de keuken ook naar alle tevredenheid geplaatst. De bestelde vaatwasser van Bosch was per abuis niet de juiste,maar dit is in goed overleg opgelost. We zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een heel jaar geduld en ellende”
Door Rolina Plat op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Kolham
17 Maart 2021 is onze keuken afgeleverd en volledig betaald 18 maart 2021 geplaatst door klusbedrijf, De ontworpen keuken was geheel naar onze wens en we waren dan ook blij temeer omdat we de keuken in coronatijd hebben gekocht en daardoor volledig hebben vertrouwd op de keukenontwerper en dat was ook prima niks mis mee. Maar er zijn wat dingen mis gegaan en er is ook direct toegezegd dat dat geregeld werd. Na veel geduld is dat ook geprobeerd maar ook toen waren er weer dingen beschadigd en moest er opnieuw besteld worden. Weer werd ons geduld op de proef gesteld en telkens moest ik er zelf achteraan mailen wat de status was.
Mijn laatste mail aan superkeukens Kolham is van 17 maart 2022, precies een jaar verder en de keuken is nog steeds niet af zoals het hoort. In deze mail heb ik ook gezegd dat ik een jaar lang heel geduldig ben geweest maar dat dat geduld nu wel op is en dat ik tocht wel graag zou zien dat het nu zo spoedig mogelijk geregeld word.
Ik kan hier alles gaan omschrijven van een heel jaar geduld en ellende, maar ik zou zeggen bel maar dan kan ik het allemaal uitleggen.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht is nog te goed voor deze zaak”
Door Danny Zwaneveld op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Kolham
De score "slecht" is nog zacht uitgedrukt. Wat een ellende met deze zaak in Kolham. Als het geld eenmaal binnen is het gebeurt met de service. Zelf steeds moeten bellen wanneer de monteur komt tot 3 keer toe. Keuken was een showroomkeuken compleet. Bij monteren vd keuken ontbrak er veel en was er veel beschadigd. Eerste monteur kwam er na 1,5 uur sochtends achter dat het hem niet zou lukken omdat alle electro nog niet was aangesloten. Het telefoontje voordat die kwam werd ons toch echt verteld dat deze monteur dat wel zou doen. Na lang wachten en meerdere telefoontjes kwam er eindelijk een andere zzp-er na enkele weken. Een beste man, maar wat in 2 dagen klaar had kunnen zijn werden er veel meer. Dat tot daar aan toe, maar als je dan weer opgegeven werk wat hoort te gebeuren niet uitvoert (onder andere niet sluitende koelkastdeur) en een halve dag met een quooker zit te prutsen samen met een extra monteur van superkeukens dan doe je iets niet goed. Steeds weer bellen met derden hoe de quooker geïnstalleerd moest worden bevestigden dat dan ook. S avonds deed de quooker het al niet meer. Gelukkig snel en gerepareerd door een dichtbij wonende collega. dozen achter laten, rotzooi laten liggen enz enz. Keuken is nog niet af, maar ze komen er hier niet meer in. Superkeukens Kolham, nooit weer !
Reactie of foto toevoegen
“Stelig afraden”
Door Sens op vrijdag 20 apr 2018 18 | vestiging Kolham
Complete grote keuken gekocht. Helaas door omstandigheden in opslag blijven staan en wel moeten betalen. Na installatie blijkt een kast beschadigd, een lade beschadigd e.d. maar is er niemand meer thuis. Slechte service Superkeukens! Ik zou stellig afraden hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Tom op woensdag 27 sep 2017 17 | vestiging Oldenzaal
Na diverse keukenwinkels terecht gekomen bij Superkeukens in Oldenzaal. Het gesprek hier verraste ons direct positief, anders dan andere gesprekken. Hier werd ons verteld wat het verschil was tussen alle keukenmerken en wat het onderscheid met hen is. Ook waar op te letten bij het vergelijken van offertes. Niet alleen de prijs, maar vooral ook de kwaliteit. Ik kreeg een open en eerlijk advies waarbij concurrenten in hun waarde werden gelaten. Hierdoor heb ik een goed vergelijk kunnen maken in de soms ondoorzichtige wereld van de keukenmerken en winkels.

Het ontwerp is verder aangepast en de apparatuur is met goed advies uitgezocht. Ik kreeg zelfs nog documentatie nagestuurd van het aangeboden merk keuken en type apparatuur.

De keuken is volgens afspraak geleverd en geplaatst in 1 dag door een zeer ervaren monteur. Alles zoals vooraf besproken. We zijn tevreden met het ontwerp, de apparatuur, het advies en ook de prijs welke uiteindelijk lager was dan de concurrentie. Erg prettig was het ook dat dé prijs direct werd afgegeven. Geen vervelende onderhandelingen maar direct de scherpste prijs. Ondertussen de winkel al vaker aangeraden.
FOTO VAN TOM
REACTIE VAN DINY KENNIS
Beste Tom, hartelijk dank voor de uitgebreide review en complimenten voor uw mooie keuken! Zelf ben ik aan het oriënteren en de uitgangspunten van superkeukens spreken mij aan, echter weet ik niet wat zij puur buiten de keuken om kunnen doen. Zou u mij kunnen zeggen of ze bij u bv de ombouw van de kast geleverd en geplaatst hebben en de wandplanken in de nis? Ik zou graag van u horen. MvG Diny
REACTIE VAN TOM
Dag Diny, de ombouw heeft onze aannemer gemaakt, compleet en voor plaatsing keuken. Superkeukens heeft ons detailtekeningen aangeleverd waardoor dit kon, de keuken is er letterlijk achteraf ingeschoven. Het deel waar de keuken is geplaatst is nieuwbouw en daarom deze keus. Superkeukens kan dit volgens mij bij installatie wel aanbieden. De planken in de nis hebben zij wel geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij complete keuken”
Door k.verwey op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Arkel
Met trots delen wij mede eindelijk gekocht te hebben bij een bedrijf die wel weet hoe men met klanten om moet gaan. Na 2 jaar problemen met onze vaatwasser. 1 emailtje naar Arkel en direct werd er actie ondernomen En wat denk je...gewoon een fonkelnieuwe geleverd... Kijk zo ga je met klanten om Robin en consorte ...bedankt
FOTO VAN K.VERWEY
Reactie of foto toevoegen
“7 jaar later goede service”
Door Hans Kamstra op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Jaren terug keuken gekocht, zeer goed geplaatst door deskundige mensen. Tussendoor stond men ook altijd klaar. Nu was na 7 jaar de korfplug stuk. En wat dacht u, gebeld met Superkeukens Elburg en die hebben het kosteloos geregeld. Oftewel Super garantie! Super Keukens is een Super bedrijf met Super personeel die Super spullen aan de man brengen. In één woord super!
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fabian Karelse op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Middelburg
Goede ervaring, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd voor je tijdens afspraak. Eventuele wijzigingen snel aangepast. Snelle inmeting en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Ruime keuze”
Door Natascha Davis op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Elburg
Ruime keuze aan keukens, erg vriendelijk personeel. Ze hebben alle tijd en veel geduld, de levering was ook erg snel. Mijn ervaring met superkeukens is erg positief en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Fam. Assink op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Oldenzaal
Onze ervaring met Superkeukens is zeer positief. Na een bezoek aan de showroom in Oldenzaal hebben we een afspraak gemaakt met Marco. Marco was zeer vriendelijk, luisterde goed naar onze plannen voor een grote bijkeuken en dacht goed mee. Hij nam ruimschoots de tijd en we gingen naar huis met een offerte en impressietekeningen. Na thuis alles goed overdacht te hebben besloten we met Superkeukens in zee te gaan.
Er werden afspraken gemaakt die wij nog een keer moesten wijzigen en ook dat was geen probleem. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en perfect geïnstalleerd door een goed samenwerkend duo zzp'ers. Alles ging in goed overleg en we zijn zeer tevreden met het resultaat. We hebben een mooie kwalitatief goede bijkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen bestekladen”
Door Henk van den Boogaard op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Middelburg
Allereerst moet gezegd worden is onze mening dat we een kwalitatief prima keuken gekocht. Echter door een paar gevallen nadat de deal was gesloten ontstond er enige verwijdering tussen verkoop en klant (wij dus). De apparatuur bleek bij een gespecialiseerde winkel stukken goedkoper te zijn. Over dit prijsverschil viel niet te praten. Geen probleem alleen een beetje lastig. Daarna bleek dat er bij elke kleine verandering die wij nog graag wilden uitvoeren er een giga hoofdprijs voor werd gevraagd. Tot grote verbazing echter blijkt dat er in de geplaatste keuken geen bestekladen zitten. Volgens de verkoper zouden wij die zelf uit de offerte hebben laten verwijderen! Dit is echter totale onzin. Wie wil nou een keuken zonder bestekladen. Ergens anders die dingen bestellen is ook alleen maar extra werk, tijd en geld! Maar mijn vermoeden c.q. wetenschap is, dat bij de laatst aangepaste offerte de prijs is gedrukt door het weglaten of veranderen van een aantal onderdelen. Niet goed opgelet dus bij het zetten van de handtekening. Daarna kwamen we dus erachter. We hadden alleen niet gezien dat o.a. zelfs de bestekbakken waren verdwenen terwijl die wél in 2 eerdere offertes stonden beschreven. Nu kunnen we deze nog nabestellen voor de prijs van € 80,00!! Hier heb ik dan geen woorden meer voor........ maar die bestellades koop ik wel ergens anders. Zoals ik overigens op internet zie voor de helft. Aanvankelijk HAD ik een goede indruk van Superkeukens maar in de praktijk valt dit dus tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Moniek op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Horst
Hele slechte ervaring gehad met deze zaak. De tekening was niet in orde waardoor de quooker niet paste. We moesten zelf voor een oplossing zorgen. Daarnaast waren er ineens laden getekend waar kasten moesten komen. Hier zijn wij tijdens de oncomplete levering achter gekomen. Daarnaast nog 5 weken moeten wachten op de nalevering. Er was geen tegenmoetkoming mogelijk voor de fouten die zij hebben gemaakt behalve een slechte 4delige pannenset. Ik raad ten zere af om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Vette 10”
Door Jan Caerteling op zaterdag 7 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Voor het eerst in mijn leven, ben al 60, met angst en beven een nieuwe keuken gekocht. Waarom met angst en beven; je hoort zoveel ellende om je heen bij de aanschaf , nou ja eigenlijk bij de plaatsing, dat je het bijna niet aandurft. Bij superkeukens Utrecht geholpen en geadviseerd door Bram. Denkt super mee , heeft ervaring, zeker voor wat mij/ons als leken betreft heel erg fijn. Adviseert en help mee keuzes te maken zonder ook maar iets op te dringen. Neemt alle tijd. Enfin, keuken aangeschaft, via de site krijg je keurig netjes tekeningen en wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang. We lieten hem plaatsen door RS montage, een partner van SK Utrecht. De elektricien leverde perfect werk, na wat problemen bij het aanleggen van extra groepen. ( wel weer meerwerk, een minpunt! Weet nog niet of dit wordt doorberekend...) Ton de plaatser, een topper ! Zo rustig, deskundig, geordend en netjes. Mijn angst dat het mis zou gaan, ongegrond. Keuken echt een superkeuken en in het echt nog mooier dan op de tekening. Een vette 10 voor Superkeukens vooral Bram, Ton en Joris.
FOTO VAN JAN CAERTELING
Keuken mooier dan op tekening
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door M. Bertrums op zondag 19 nov 2017 17 | vestiging Den Bosch
In februari 2017 heb ik een hele mooie keuken gekocht bij superkeukens in Den Bosch. Ik had een idee van hoe deze er uit zou moeten zien en had al bij verschillende keukenspecialisten en mijn voorstel uit laten werken. Wat ik elders vervelend vond (de onduidelijkheid over de kosten en gesjoemel met veel te hoge prijzen die plots daalden als je een zuur gezicht trok) was bij superkeukens totaal anders. Jamie was volledig transparant w.b. de kosten en dacht mee aangaande mijn ontwerp en hoe ik dit binnen mijn budget kon laten maken. Hij maakte meerdere tekeningen en niets leek hem te veel. Nog eens kijken, nog eens veranderen. De keuken werd op tijd geleverd en was binnen de aangegeven tijd keurig in elkaar gezet door een zeer vriendelijke en kundige man. Niets werd gemist, alles deed het goed. Diezelfde avond kon ik koken en nu, 8 maanden later, geniet ik nog iedere dag van mijn mooie kookeiland waar we gemakkelijk met velen samen kunnen koken. Kortom, ik ben super tevreden en ondertussen heb ik meerdere mensen naar superkeukens gestuurd die tot nu toe ook goede ervaringen hebben.
FOTO VAN M. BERTRUMS
Keuken met groot eiland
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...

• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.

Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Ringo op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Veenendaal
Jorien heeft door een uiterst flexibele en klantgerichte instelling geadviseerd. Niet door zaken voor te stellen, maar op basis van goede vragen ingespeeld op onze wensen en daarop geadviseerd. Uiteindelijk hebben we een keuken gekocht die volledig voldoet aan ons beeld vooraf en ook op hetgeen op papier uitgewerkt is geweest. 100% tevreden over Jorien en de flexibiliteit van SK. De monteur was uiteindelijk keurig en vakkundig, maar nam het niet zo nauw met de tijden. Dit is enigszins tegenstrijdig met de vestiging waar wel alles op tijd en volgens afspraak is gebeurd. SK Veenendaal is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Carineke op maandag 14 feb 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij zijn heel goed geholpen door Superkeukens Amersfoort. In augustus is er tijdens een fijn gesprek een mooi ontwerp gemaakt. Hierin konden al onze wensen meegenomen worden en ook werd er meegedacht door met alternatieve te komen om de prijs te verlagen. Er zijn in de winkel veel voorbeelden te zien en ook is er een ruime keuze aan materialen en kleuren.

In februari is de montage gedaan door RS montage. Ook dit is goed verlopen. De montage was in iets meer dan 5 uur gedaan en alles was in een keer goed. Prettige installateurs!
Reactie of foto toevoegen
“Erg teleurgesteld”
Door Alberta op maandag 8 mei 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hadden gekozen voor superkeukens omdat zij nauw samenwerken met de mensen die de keuken plaatsen. In de offerte werd ook duidelijk gesproken over het plaatsingsbedrag van de keuken. Bij het bedrag nog bevestiging gevraagd of het echt inclusief plaatsing en elektra was. Dat werd bevestigd. Na het betalen van de keuken, bleek dat toch anders. De zzp'ers die zij aanbieden om de keuken te komen plaatsen, vragen ten eerste al 100 euro voor een offerte. Ten tweede was de offerte drie keer zo hoog dan aangegeven door Superkeukens. Dit voor een simpele hoekkeuken, waarbij geen bijzonderheden waren qua elektra. Uiteindelijk maar gekozen om zelf iemand in te schakelen voor het plaatsen. Dan blijkt dat Superkeukens niet alle onderdelen volledig levert. Dit heeft nog heel wat tijd en geld gekost om langs de bouwmarkt voor de ontbrekende onderdelen. Daarnaast moet je het werkblad zelf nog uitzagen. Ook is er totaal niet meegedacht door de medewerkers van superkeukens. We wilden bijvoorbeeld een bar, maar er wordt niet meegewerkt over hoe deze te plaatsen. We wilden een simpele, moderne afzuigkap. Er werd ons een model geadviseerd waar we mee akkoord gingen. Bij levering blijkt dit er enorm goedkoop uit te zien en van slechte kwaliteit. Al met al een erg slecht gevoel bij Superkeukens. Zou deze winkel bij niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Keramiek aanrechtblad”
Door G. van der Weert op woensdag 14 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
De keuken in het filiaal in Utrecht gekocht is prima totdat er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan. Bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. Er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. Kan allemaal gebeuren. Alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 WEKEN !!!! duren. Dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . Als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. Het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. Als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken. Mijn conclusie is Superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. Juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. Ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Petra en André de Boer op donderdag 9 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
We zijn keurig en vriendelijk geholpen, andere opties zijn besproken en onze keuzes zijn bekeken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door JdH op donderdag 6 jul 2023 23 | vestiging Tiel
Verkoopster luistert goed naar wensen en geeft goed advies/denkt mee. Heeft verstand van zaken en komt met verschillende opties. Prettig en professioneel contact, houdt zich aan de afspraken. Ook zeer tevreden levering en montage! Er ontbrak een kabel voor de kookplaat, uiteindelijk heeft de monteur dit zelf opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met plaatsing en apparatuur”
Door Claessens op vrijdag 14 jul 2017 17
Keuken in april gekocht, in juni gezet. Gelijk gemaild dat apparatuur niet aan verwachtingen voldoet. Oven is te laag geplaatst ( 17 cm onder aanrechtblad), zodat ik op de knieen moet zitten om de oven te bedienen en word aan buitenkant gloeiend heet tot 70/80 gr. en word ff gezegd , dan zal er el een kamertemperatuur van 40 gr . heersen!inductiekookplaat tikt tijdens het gehele kookproces , de koof van afzuigkap is scheef geplaatst en sluit niet aan , fluit op stand 2 en maakt herrie als een opstijgend vliegtuig. Achterwand is gelijk de kastjes scheef afgezaagd en er is geen achterwand geplaatst in het kastje onder de spoelkast. Een bovenkastje beschadigd en een kastje verkeerde maat geleverd.Daarbij heeft de monteur onze witte muur vuil gemaakt. Meerdere malen zaak bezocht en er zou een oplossing komen.
1) oplossing keukenkastje: worden besteld, over achterwand onder spoelbak word aangegeven dat ze dat nooit leveren.
2) oplossing oven: "zijn"bereid te ruilen, mits niet gebruikt ( maar dan moet ik via internet uitzoeken welke) , maar dan zal er ook een nieuwe inductieplaat moeten aangeschaft worden, want ze nemen geen apparatuur terug. Bij aankoop hebben ze niet eens voorgelicht dat er een probox geplaatst moet worden onder de kookplaat, als ie onder aanrechtblad geplaatst word. We zijn niet voorgelicht over de apparatuur. Pas als de inbouw is krijg je gebruiksaanwijzing en daar staat in dat je dieren en kinderen niet in de buurt van de oven moet laten komen vanwege verbranding., terwijl dit een open keuken is. Zeer slechte "deskundige "voorlichting, terwijl op hun side heel iets anders staat.
Oplossing 3) nog steeds geen!.

We hebben een nieuwe keuken, waarin we de oven niet kunnen gebruiken en dan de vraag is als ie omhoog geplaatst word het kastje mss door de fabrikant kan worden aangepast ( kosten???) . Er word in de mails aangegeven dat ze het oplossen, maar dat zijn alleen loze woorden, daden zijn er niet. De filiaalleider Dhr. Gloudemans, zou eens zo klantvriendelijk kunnen zijn eens poolshoogte te kunnen nemen hier, of ons uitnodigen voor een gesprek die tot een redelijke oplossing leid. Deze kleine standaardkeuken kost ons nu al € 6000,00 en is half af/onbruikbaar, hebben we niet eens een afwasmachine erin zitten, alleen inductie, oven, afzuigkap. Wij zij heel ontevreden over deze wijze van consumentbehandeling en willen een oplossing voor de apparatuur die ons is aangeprezen als zeer goed, waarvan wij als klant uitgingen door de "professionele" verkoper. Wij willen hier een oplossing voor want de verkoper heeft ons dit verkocht met de term zeer goed. Dus mensen koop daar aub geen keuken. Eenmaal betaald kunt je wachten, wachten, wachten dat er een oplossing komt.
REACTIE VAN CLAESSENS
opening koofaansluiting, geen achterwand kastje onder spoelbak, oven te laag ingebouwd, achterwand scheef afgezaagd ( spatie tussen kastjes en achterwand laat muur zien)
REACTIE VAN CLAESSENS
Door privéomstandigheden nu pas reactie naar aanleiding van schrijven op 14-07-2017.
Dhr. Gloudemans van SK is ons tegemoet gekomen in veel van de aangegeven klachten. Hij is naar de keuken komen kijken en was het op verschillende punten met ons eens. De oven is vervangen en verhoogd en voldoet aan alle eisen. De achterwanden zijn netjes vervangen en afgewerkt met het wegwerken van de bedrading van de spotjes.. Het ontbrekende kastje is geplaatst. De afzuigkap/koof hebben we zelf vervangen. Al met al vond ik dat er ook een positieve reactie geplaats kon worden, ondanks het even heeft geduurd met de nodige correspondentie. Als je een keuken koopt is goede voorlichting van groot belang, zowel van de opstelling dan wel apparatuur. Mede door een andere keukenplaatser in te schakelen door Dhr. Gloudemans, is het opgelost. Dus bij deze Mijnheer Gloudemans, onze dank.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ursula op woensdag 18 nov 2020 20 | vestiging Tiel
Alle tijd werd er genomen tijdens het uitzoeken van de keuken. Er werd goed meegedacht. Alles klopte, monteur echt kundige man en werkt super netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
FOTO VAN BUSI
REACTIE VAN BUSI
Wij hebben onze keuken trouwens gekocht bij Super keukens Oldenzaal.

Busi
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door Marlien van der Meer op dinsdag 13 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Vanaf de 1e afspraak heeft Romano ons zeer professioneel geholpen en begeleid tot de installatie van de keuken. Ook RS Montage heeft onze keuken zonder problemen geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door MK op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Tilburg
Superkeukens---Keukendepot Tilburg. Vreselijk om hiermee zaken te doen. Keer op keer op keer worden gemaakte afspraken niet nagekomen. Bij de verkoper in de showroom kan alles, echter daadwerkelijk worden de afspraken niet nagekomen.
4x Levering keuken uitgesteld. Reactie klantenservice: Eerste keer: monteur niet op komen dagen. Tweede keer: maar mevrouw uw keuken is nog helemaal niet klaar!
Derde keer: monteur ziek. Daar zit je dan met een afgebroken keuken waar niet in gekookt kan worden! Vergoeding € 0,00. Uiteindelijk geleverd echter met foutief aanrechtblad. Afspraak in showroom: na levering nieuw keukenblad zal uiterlijk de dag daarop montage plaatsvinden en wel door dezelfde persoon die keuken gemonteerd had. Daadwerkelijk: keukenblad geleverd maar kan pas over 9 dagen gemonteerd worden. Lang leve de afspraken van Superkeukens. Nu maar hopen dat deze afspraak nagekomen wordt!
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geinstalleerde keuken”
Door Jitske Beets-Postma op woensdag 18 aug 2021 21 | vestiging Buitenpost
In April naar superkeukens in Buitenpost geweest. Voor de afspraak had ik per mail al een offerte/tekening aangevraagd. Per telefoon werd er verdere informatie gevraagd en een paar dagen later kregen wij een mooie tekening met offerte. Later in een gesprek hebben we dit verder uitgewerkt. Alles werd ons getoond in de showroom en alles werd zeer duidelijk uitgelegd. We hebben het gesprek als zeer prettig ervaren. Ook later na het bestellen van de keuken konden wij bij hun terecht. Als we nog vragen hadden, was allemaal geen probleem. Zowel persoonlijk als per mail.
Er bleken later levering problemen te zijn met de afzuigkap en oven. Hier werden netjes alternatieven voor geregeld ook als deze duurden waren dan onze oorspronkelijke apparaten. Hier hoefden wij niks extra voor te betalen. Wij hebben de keuken zelf opgehaald. Dit was goed geregeld. Alles stond netjes klaar toen wij kwamen. De installatie hebben wij ook zelf gedaan. We ondervonden een probleem met de installatie van de vaatwasser. Na een bezoekje aan superkeukens werd ons uitgelegd hoe we de vaatwasser moesten installeren. En werd het ons duidelijk getoond in de showroom. Zeer vriendelijke medewerkers die voor elke vraag klaar staan. Wij zijn heel erg tevreden over onze keuken.
FOTO VAN JITSKE BEETS-POSTMA
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Heidi Driessen op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
De verkoper van Superkeukens heeft goed naar onze wensen geluisterd en kwam met een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing van de keuken was de communicatie vanuit Superkeukens perfect. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN HEIDI DRIESSEN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN INGRID
Mag ik vragen wat er op de achterwand van de keuken zit?
REACTIE VAN SUPERKEUKENS
Het is een prachtige keuken geworden. Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van en met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zelfplaatsing keuken”
Door A.P. van Saus op dinsdag 30 jan 2018 18 | vestiging Broek op Langedijk
Mijn ervaring is, dat ik op een rustige en prettige manier geholpen ben bij de keuze van een keuken die zeker niet aan de standaard voldoet. De mate en manier van meedenken en het bieden van verschillende mogelijkheden en alternatieven van de verkoper dhr. Ivar Pronk hebben mede tot de aanschaf geleid. Overigens is de keuken zelf geplaatst.
FOTO VAN A.P. VAN SAUS
Zelfgeplaatste keuken
+ Toon extra foto van A.P. van Saus
Reactie of foto toevoegen
“Goede levering en montage”
Door Drost op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Erg tevreden met het uitzoeken van de keuken. Goede en snelle communicatie. Daarnaast goede levering en montage door rs montage.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Els Spee op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik zocht een blauwe keuken, overal geweest en niet de kleur en keuken die ik wilden hebben. Bij super keukens kon ik de keuken in iedere kleur krijgen, samen met Kim Monde hebben we een mooie keuken en kleur uitgezocht, ben er Super te vrede mee.
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Wat fijn dat u samen met Kim de juiste keuze hebt kunnen maken. En inderdaad , Superkeukens kan in elke kleur leveren. Veel plezier met uw bijzondere blauwe keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
FOTO VAN WIM VINK
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Astrid op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
Geweldig fijn geholpen door Deborah. Vriendelijk snelle uitgebreide tekening. De keuken is van zeer goede kwaliteit, maatwerk en hang en sluitwerk super! Zeker aan te raden! Aanwinst in ons huis
FOTO VAN ASTRID
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Yvonne Santing op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Veenendaal
Ik kocht een complete keuken. In de showroom werd met me meegedacht over de indeling. Vakkundig geadviseerd en geluisterd naar mijn speciale wensen. Natuurlijk is er een "levertijd". Ook daarbij werd rekening gehouden met mijn agenda. Dan komt de montage. Dat was met militaire precisie georganiseerd! De hier achtereenvolgend werkende mensen waren keurig op tijd, zeer vakkundig en aardig. Ook dat is plezierig. Het is heerlijk om in een paar dagen tijd het plaatje dat tot dan toe alleen op papier bestaat, werkelijkheid te zien worden. Ik kreeg de keuken die ik wenste.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sharon de Bruijn op woensdag 7 aug 2019 19 | vestiging Tiel
Super geholpen door Marc Jansen bij superkeukens in Tiel. Alle tijd voor de klant en met vragen en od aanvullingen kun je altijd terecht. Montage is ook naar volle tevredenheid gegaan!
FOTO VAN SHARON DE BRUIJN
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Annemiek op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
In samenspraak met Kelly heb ik een volledig nieuwe keuken aangeschaft. Ik heb het traject als heel prettig ervaren. Geen commercieel geteut en proberen nog weer dingen extra te willen verkopen. Puur wat ik wil maar wel met me meedenken en door me dingen te laten zien mij de keuzes laten maken. Heel tevreden. Een stukje communicatie mbt / rondom het plaatsen werd gemist, maar werd op een later tijdstip prima opgevangen door iemand anders.
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door Wim van Rossum op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben onze nieuwe keuken uiteindelijk hier besteld omdat we merkten dat er goed meegedacht werd en er sprake was van een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alles is keurig geleverd en we genieten nu van onze nieuwe keuken. (plaatsing van de keuken hebben we zelf gedaan).
FOTO VAN WIM VAN ROSSUM
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Prachtig eindresultaat. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Pasman op zaterdag 14 dec 2019 19 | vestiging Veenendaal
We hebben bij superkeukens onze nieuwe keuken laten ontwerpen en hem daarna ook gekocht. Het fijne van dit bedrijf is dat er niet te onderhandelen is over de prijs. Die staat namelijk gewoon vast, dan heb je ook niet het gevoel dat je, ondanks veel kortubg o.i d., alsnog te veel betaald. Erg mooie keuken, snelle en nette plaatsing, goede communicatie. Top!
FOTO VAN JAN PASMAN
Erg mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Te lang geduurd”
Door Radius/ Helmig op woensdag 13 feb 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht , verkeerd ingemeten, ook door medewerker die meting ter plaatse uitvoerde .verkeerde kastjes 4x , slechte afwerking . Al met al heeft de plaatsing meer dan een jaar geduurd. geen aanrader dus.,!
Reactie of foto toevoegen
“Stay away”
Door Lukasz op woensdag 28 apr 2021 21 | vestiging Eindhoven
The selection of designs is quite sufficient. The process of agreeing the kitchen design, components and timing went very smoothly with perfect satisfaction.

The process of actual build up of the kitchen was a disaster. Virtually zero attention to detail. The back side of the cabinets was literally murdered to access water and electricity. In 2 instances the installer has actually damaged my kitchen and then did not inform me about while trying to hide the damage. There were 9 attention points to be repaired and it took 5 months to fix them. In the process of fixing them further damage was done. In the meantime I had to modify things behind the cabinets... only to notice completely incompetent handiwork. (screws at an angle, unattached wooden pieces acting as spacers, plenty of post installation dirt)

So if you don't plan to install their kitchen by yourself... STAY AWAY.
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos verlopen”
Door Ingrid Thierry op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Almere
Ben heel blij dat ik bij Superkeukens terechtkwam. Het was de vijfde keukenzaak tijdens mijn oriënteringsrondje in DoeMere, maar de enige waar ik een belangstellende verkoper trof die tijd voor mij had. Ik beloofde terug te komen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik werd uitstekend voorgelicht over allerlei keukenzaken. Wilfred heeft voor mij op deskundige wijze een prachtige keuken getekend, waarin al mijn wensen vervuld zijn. Vandaag is de keuken opgeleverd. Het hele proces is nagenoeg probleemloos verlopen. Wel erg jammer dat ik onverwacht met een hele grote berg verpakkingsmateriaal bleef zitten. Maar Wilfred is voor mij echt een super keukenverkoper die ik iedereen kan aanraden!
FOTO VAN INGRID THIERRY
REACTIE VAN INGRID THIERRY
Met de plaatsing van de fotoglasplaat is de keuken helemaal top geworden!
REACTIE VAN NAJAT
Een hele mooie keuken. Ik vroeg mij af wat jij ervoor betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“5 sterren”
Door Peter op donderdag 28 jun 2018 18 | vestiging Breda
Wij hadden al bij meerdere keukenzaken rondgekeken, die door hun agressieve verkooptechnieken al snel afvielen. Bij Superkeukens Breda zonder enige vorm van druk rustig rondgekeken. De kwaliteit, sfeer en de prijsstelling voelden goed, waarop wij door Cesco een offerte hebben laten maken. Er werd ruim de tijd genomen om te komen tot onze ideale keuken, meerdere aanpassingen achteraf werden netjes verwerkt/meegenomen. Voor plaatsing van de keuken is door de huismonteur (Christiaan) keurig werk afgeleverd met een aantal aanpassingen en het verleggen van leidingen. De keuken werd een dag voor plaatsing netjes afgeleverd, samen met de chauffeur alles nagelopen. Er bleek een boiler te missen, na een telefoontje werd het onderdeel de volgende dag met spoed nageleverd. De keuken staat inmiddels en wij zijn er zeer super blij mee. Het mag duidelijk zijn dat wij meer dan tevreden zijn over Superkeukens Breda; kwaliteit, bemiddeling, communicatie, montage en aftersales krijgen van ons 5 sterren.
FOTO VAN PETER
Keukenhoek
REACTIE VAN TAHMINA
Welke kleur keuken is dit?
Reactie of foto toevoegen
“10 jaar garantie niet nagekomen”
Door Ron op woensdag 3 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Ruim zes jaar geleden keuken aangeschaft bij Superkeukens Hoorn en inmiddels is er probleem ontstaan bij frontje en minimaal defect van folie. Bij verzoek dit op te lossen bleek er geen bereidwilligheid te bestaan om met een oplossing te komen. Het probleem zou kunnen worden verholpen door het frontje bijvoorbeeld te laten renoveren o.i.d. is mijn mening. Ondanks 10 jaar garantie op de keuken (waarvan de manager nota bene ervan overtuigd was dat er zo'n zes jaar geleden nog geen 10 jaar garantie bestond) werd de klacht niet opgelost. Mijn rechtsbijstandsverzekering zal ik wel gaan aanspreken nu. Overigens zijn er bij de oplevering van de keuken ook aantal zaken niet goed verlopen en deels goed afgehandeld en deels niet. Voert te ver om daarover uit te wijden alhier. Al met al geen aanrader voor toekomstige kopers.
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Toni op woensdag 20 sep 2017 17 | vestiging Hellevoetsluis
Door slechte montage van mijn eigen monteur alleen maar goede ervaring met Superkeukens Hellevoetsluis. Prima service, meedenken en aandacht. Uiteindelijk is de keuken goed gekomen. Ik zou hier zo weer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet super”
Door J. op donderdag 15 okt 2020 20 | vestiging Arkel
Niet zo SuperKeukens... 30 april zou de keuken geplaatst worden. Erg mooi, alleen hadden wij voor een verzonken wasbak gekozen wat op dat moment niet zo was.
Na bellen en mailen werd er een nieuw blad besteld. Ik heb een dag vrij genomen toen deze geplaatst zou worden. Ze belden ons die dag doodleuk op om te melden dat het in vrezen bij dit type blad niet kon. WAT??? En dat konden jullie dat niet van te voren vertellen? Later in die week zouden mijn vriend en ik eerder uit het werk komen om een ander type werkblad uit te zoeken. Deze kosten zijn voor SuperKeukens boden ze aan; best netjes. Daarnaast kregen we ook een opstaand randje voor het opspattende water aangeboden. Dus. 7 september wederom weer een dag vrij genomen om het nieuwe blad te laten plaatsen. Eenmaal bij het verwijderen van de verpakking zegt de keukenbouwer: 'Hee, één gedeelte is beschadigd, deze kan ik zo niet monteren.' (Hier kwam nog meer ellende bij kijken maar dat zal ik jullie besparen.) Dan, 13 oktober, nogmaals een dag vrij genomen. Op deze dag bellen ze om 13:00 uur op: 'Goedemiddag, wij zouden vanmiddag bij jullie het blad komen plaatsen, maar deze is nog niet binnengekomen.' Oftewel, dit wisten ze al eerder. Als dit aan ons was verteld hadden we geen dag vrij hoeven te nemen. We hebben heel wat afgebeld, vaak beloven ze terug te bellen, maar dit doen ze maar zelden. We vroegen hoe ze dit op gingen lossen: onze opgenomen werkdagen vergoeden? Een cadeaubon? Of heel simpel een bos bloemen met een kaart? Nee.. niks.. Het blad ligt er na een half jaar nog steeds niet op. Hopelijk gaat dit volgende week donderdag wel gebeuren. Zo niet, dan rammen we de hele keuken eruit en gooien de zooi bij hun neer. Wij zijn er helemaal klaar mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Constance van der poll op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Er werd alle tijd genomen om tot een goed ontwerp te komen. Geen opdringerig gedoe. Ging naar huis met een goed advies. In alle rust besloten om de keuken te bestellen. Geen agressief gebel etc. Inmiddels is de keuken geplaatst. Alles was compleet. Al met al een aanrader om voor dit bedrijf te kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Satyane op maandag 28 mei 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht bij Ronald Massing Superkeukens in Utrecht. Echt super geholpen, en hij heeft meegedacht, heel vriendelijk, totaal niet opdringerig zoals de keukenconcurrent waar ze meteen over teken begonnen. Echt super tevreden. Ik zou iedereen die een keuken nodig heeft aanraden naar Superkeukens te gaan. Geweldige service eerlijke prijs
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Lieke van Vught op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
We zijn super tevreden over het advies, het contact met Ronald, de levering en de montage door Gerry. We hebben voor een scherpe prijs een kwalitatief goede en mooie keuken. Alle spullen zijn op tijd geleverd en prachtig gemonteerd. Wij raden Superkeukens Den Bosch zeker aan.
FOTO VAN LIEKE VAN VUGHT
+ Toon extra foto van Lieke van Vught
+ Toon extra foto van Lieke van Vught
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Jo op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Zutphen
Een keuken gekocht bij SuperKeukens Zutphen. Nu 2 jaar later wacht ik nog steeds op een goede afhandeling van een kast-optie die ze mij hebben geadviseerd die niet mogelijk is. Als je hier een keuken koopt moet je gewoon heel veel geluk hebben dat alles in 1 keer klopt, zo niet, dan heb je vette pech, klantenservice is verschrikkelijk. Ze hebben erg veel personeelswisselingen, dit zet ook al te denken bij het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Hans op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wij hebben een super ervaring met Super keukens Arkel, keuken was helemaal naar onze wens nauwkeurig en vakkundig samengesteld. ook de afhandeling en montage ging professioneel. wij hebben echt een super keuken!
FOTO VAN HANS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door F.Coppee op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Prachtige keuken uitgezocht in overleg en op advies medewerker superkeukens. Levering volgens afspraak. Plaatsing snel, soepel en helemaal naar wens.
FOTO VAN F.COPPEE
Reactie of foto toevoegen
“Wisselende ervaring”
Door J van Tintelen op dinsdag 22 jun 2021 21 | vestiging Tiel
Ervaring met Superkeukens is wat wisselend. Verkoop en advies positief! Echter service en levering liet wat te wensen over. Vertraging in levering materiaal en een beschadigd deurtje. Prima en deskundige montage.
FOTO VAN J VAN TINTELEN
REACTIE VAN FRANK EVERS
Mag ik vragen wat de kleur is van deze mooie keuken?
REACTIE VAN JENNY VAN TINTELEN
De kleur staat in de offerte geboekt als Steengrijs Supermat 341
Mvg Jenny
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Marcel op maandag 24 mei 2021 21 | vestiging Bergen op Zoom
Een keuken uitzoeken in Corona tijd. Geen showroom die open is. Dan een vertegenwoordiger aan huis laten komen. En inderdaad vanuit een informatieboekwerk en uitgewerkt op de laptop is er een keuken met een strak design tot stand gekomen, en in de kleur zwart. Met een bedenktijd tot de uiteindelijke datum van goedkeuring zijn er enkele verbeteringen toegepast. Geen probleem tot in de nopjes verzorgt. Vol verwachting is onze keuken afgelopen donderdag de 20 mei geplaatst. En ja het is een plaatje, top. Cesco Schellekens, bedankt voor je vertrouwen en inzet. Ook de installateur verdient hierbij een dikke pluim. Voor het vlekkeloos installeren van de keuken, Christiaan bedankt.
FOTO VAN MARCEL
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Ries van Middelaar op donderdag 26 sep 2019 19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben begin 2019 een keuken besteld bij Superkeukens en deze is in juni 2019 geplaatst. Het overleg in de showroom in Amersfoort ging heel soepel en werden echt niet onder druk gezet om een handtekening te zetten. Wij zijn ca 4 x in de showroom geweest en toen de keuken 100% naar onze wens was, hoefde we pas de opdrachtbevestiging tekenen. De montage ging ook geheel volgens planning. Tijdens de montage was er een kleine beschadiging aan de keuken die ik niet bezwaarlijk vond, maar de mannen van Superkeukens dachten daar heel anders over en het licht beschadigde kastje werd zonder problemen besteld en vervangen. Nogmaals, echt helemaal top en we hebben nog elke dag plezier van onze keuken. Ries van Middelaar Hoogland
Reactie of foto toevoegen
“Super geweldig”
Door Herman Thoss op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Utrecht
Ik heb een nieuwe L- keuken gekocht met apparatuur. Superkeukens is echt super en geweldig. Men wordt behandeld als een koning, als echte cliënt zonder enige druk of verkooppraatjes. Met goede en normale prijzen. Er gaat echt een wereld voor u open en u kunt met een gerust hart de zaak verlaten na uw aankoop. De service is uitstekend, ook de installatie wordt gedaan door een echte vakman! Dat betreft ook de bezorging, het inmeten, alles volgens afspraak en geen gezeur! Gewoon een wonder dat zulke zaken nog bestaan! Ik kan het weten, roep ik maar.... en voordeliger kan het niet!
FOTO VAN HERMAN THOSS
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ina en Mardine op woensdag 11 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken gekocht en zijn erg goed geholpen. Er werd goed naar ons geluisterd en meegedacht. Bezorging en plaatsing ook helemaal naar tevredenheid. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Klopte niet”
Door Gideon Leeuwis op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Arkel
ik heb mijn keuken hier besteld alles was mogelijk en was precies zoals we wilde, totdat hij werd geleverd en bleek dat er een aantal dingen niet te kloppen zoals ik besteld had en het duurde 4 leveringen voordat ik de keuken had zoals hij moest zijn compleet was alleen niet zo als ik hem besteld had. ik baal echt van deze zaak is echt amateuristisch ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
FOTO VAN F DURRANI
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Hans van de Mortel op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, hoe langer we hem in gebruik hebben, hoe vaker we tot de ontdekking komen dat we door de mensen van Superkeukens toch wel erg goed geadviseerd zijn bij het maken van bepaalde keuzes. Waar dit kastje waar deze lade, wat kunnen we nog met deze ruimte enzovoort. In het voortraject hebben ze ons vertrouwen gewonnen. We kregen een goed en vooral ook eerlijk advies én, ook heel fijn, geen opdringerige verkooptechnieken. We ontvingen een transparante offerte met 3D tekeningen inclusief leidingschema's voor de voorbereidende bouwkundige werkzaamheden.
Een nieuwe keuken is een lastig proces waarbij vele schakels op elkaar afgestemd moeten worden. Dat kun je overlaten aan de mensen van Superkeukens Eindhoven. Ze bieden vele mogelijkheden voor een kwalitatief prima keuken met een vriendelijke prijsstelling. Nu het hele proces achter de rug is kunnen we rustig concluderen dat deze mensen ons vertrouwen waard zijn. Niet alleen woorden maar ook daden bij deze firma. Ook nadat de keuken geplaatst en betaald is en er nog wat aftersales nodig is voor de laatste puntjes op de i, staan ze er voor je. Een tip: we hebben gemerkt dat het enorm helpt als je als klant goed voorbereid bent voordat de montage plaatsvind. Die verliep keurig en soepel. Een nieuwe keuken zonder ook maar één dingetje / foutje /ontbrekend onderdeeltje bestaat niet, zo reëel moet je zijn. Bij onze keuken hadden we zelf één dingetje over het hoofd gezien maar ook dat is keurig opgelost. Het totale proces van idee tot realisatie verdient een dikke 9. Dank je wel Superkeukens Eindhoven wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en kijken met veel plezier terug op de samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde leveringen”
Door Timo Arendse op donderdag 25 mrt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Zowel goede als slechte ervaring met superkeukens zoeterwoude; contact in de winkel was prima, werd goed geholpen, samen tot een mooie keuken gekomen. Keuken ook prima op tijd geleverd, tot zover geen enkele op- of aanmerking. (2 jr geleden hier ook een keuken gekocht, hebben we ook wel iets aan gedoe over gehad, maar was te overzien.) Na levering begon het gedoe; het blad was op de hoek beschadigd, een greeplijst was beschadigd en de buis van de afvoer miste. Tijdens het plaatsen bleek ook dat Superkeukens ons kookeiland verkeerd berekend heeft. Wij hebben o.a. de vaatwasser uit onze oude keuken over willen zetten, netjes alle typenrs doorgegeven, helaas bleek dit niet goed ingetekend te zijn waardoor het gehele eiland te laag was en de vaatwasser hier niet in paste. Contact gehad met superkeukens, na bijbetaling een andere vaatwasser gekregen, hierin met hun meegedacht omdat onze keuken af moest. Wij hebben onze aannemer namelijk de keuken laten plaatsen, dus die is maar voor bepaalde tijd aanwezig. Uiteindelijk de buis voor de afzuiger ook ontvangen, maar het nieuwe blad en greeplijst nog niet, deze moesten besteld worden, dan is de aannemer dus inmiddels weg als deze geleverd worden. Wel een mooie mail van Superkeukens ontvangen dat zij op geen enkele manier tegemoet kunnen komen om het beschadigde blad te vervangen, zij leveren enkel en dan zoek je het als klant maar uit. Geen tegemoetkoming om een aannemer in te schakelen, geen hulp vanuit hun kant om het blad te demonteren en monteren, helemaal niets. Zelf denk je wel mee met Superkeukens, maar als je eenmaal betaald hebt hoef je vanuit hun kant geen medewerking meer te verwachten. Erg teleurstellend deze 'service', voor mij de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb of Superkeukens aanbeveel aan vrienden/bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
FOTO VAN DIANA VAN DE BERKT
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en goed advies”
Door Damming op vrijdag 11 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en hebben goed advies gekregen. Waar we in eerste instantie voor gingen werd uitgelegd dat je dan veel ruimte zou verliezen. Uiteindelijk ook advies opgevolgd. Er wordt echt de tijd genomen voor je en ze denken met met je mee. Communicatie verloopt ook heel prettig en goed. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN DAMMING
Reactie of foto toevoegen
“Gelijk duidelijk”
Door Jos Verstegen Uen op zaterdag 30 sep 2017 17 | vestiging Sint Hubert
Wij zijn naar Superkeukens gegaan op advies van een collega van mij die nogal erg kritisch is als hij wat koopt. Onze ervaring bij Superkeukens in St. Hubert was zeer goed. Het advies wat wij kregen van Robin en Sanel was super. Geen mooie praatjes en ook gelijk een duidelijke prijs daar kan je wat mee. Ondanks dat wij nog 2 keer terug gegaan zijn voor enkele wijzigingen het was geen probleem. Omdat wij zeker geen gemakkelijke keuken hadden om te monteren is alles naar wens gegaan. Jos Dekkers heeft de keuken vakkundig en netjes geplaatst waarvoor onze dank. Wij raden iedereen aan om te gaan kijken en te informeren voor een keuken in St.Hubert. Wij zijn super tevreden met onze Superkeuken.
FOTO VAN JOS VERSTEGEN UEN
Super tevreden met onze keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Albert van der Woude op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen. Ook telefonisch direct bereikbaar met de juiste persoon. De week ervoor kwam RS-Montage de electra/meterkast, water/gas en wanden stucken. De keuken is in 2 dagen geplaatst. Alles gaat netjes en relext. Goede werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Marcel op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Goed geadviseerd, op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Volgende keer weer”
Door Remco Verbiesen op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Tiel
Mooie keuken gekocht bij Superkeukens tiel.Snel en goed geholpen door Demi, Niks was te moeilijk. Levertijd wel wat vertraagd door corona (maar daar kon niemand wat aan doen).Ook de montage verliep goed zoals gepland, Zal volgende keer zeker weer voor superkeukens tiel kiezen.
FOTO VAN REMCO VERBIESEN
Donkere hoekkeuken
+ Toon extra foto van Remco Verbiesen
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigd keukenblad”
Door H kleij op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Breda
tot en met de verkoop vriendelijk geholpen maar ja men wil verkopen tot de eerste klachten dan kom de ware aard naar boven vanaf april ben ik bezig over een beschadigd keukenblad nu 16 aug naar div mails en bezoeken aan de zaak en telefoontjes nog steeds niemand komen kijken naar het blad laatste mail van (superkeukens??????) maken deze week een afspraak och dit duur pas 4 maanden benieuwd hoelang dan een oplossing ga duren waardeloos maar ik hou u op de hoogte misschien gebeurd wer een wonder
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Frans op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitstekende ervaring, van begin tot eind. Persoonlijk en deskundig advies, met voldoende ruimte voor vragen etc. Offerte, bevestiging, betaling duidelijk. Inmeten en plaatsen keuken keurig op de afgesproken tijd. Uitstekende montage door vakbekwaam monteur. Met precisie. Kortom, een zeer tevreden klant!
FOTO VAN FRANS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sabrina Meurs-Mens op zaterdag 10 jul 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft bij Superkeukens te Utrecht en zijn zeer tevreden met het gehele proces van de aankoop tot de plaatsing van de keuken. De verkoper heeft ons heel goed geholpen en denkt tevens met je mee. De prijzen zijn helder en duidelijk. Ook toen wij wegens privé omstandigheden de plaatsing van onze nieuwe keuken moesten uitstellen, werd hier adequaat op gereageerd. De plaatsing van de keuken is ook geheel naar wens verlopen. Al met al bevelen wij Superkeukens Utrecht van harte aan.
FOTO VAN SABRINA MEURS-MENS
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Fam. Jansen op zaterdag 23 sep 2017 17 | vestiging Elburg
De aankoop , het aanleveren, het monteren en oplevering hebben we als heel positief ervaren
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Henry Vinke op zaterdag 10 feb 2018 18 | vestiging Elburg
We hebben een prachtige keuken. Waar voor je geld. Alles in 1 keer goed en super geplaatst. Zeer goede service!! Ik zal het zeker aanraden bij derden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Nijboer op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Elburg
Goed meedenken, eerlijke offerte zonder mooie "praatjes" en een goede service
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken”
Door Dominique van den Heuvel op dinsdag 18 dec 2018 18 | vestiging Helmond
Mooie keuken , wand met apparaten erin en een eiland. Heel goed
geadviseerd door Rob. Zelf gemonteerd door een man van een vriendin van mijn vrouw. 1 Plint niet goed, binnen week andere. Kwalitatief goede keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een pracht van een keuken”
Door Daisy Kievit op zaterdag 8 jan 2022 22 | vestiging Den Bosch
We hebben 3 keukens bij Superkeukens gekocht en zijn zeer tevreden. Eind december is er weer een pracht van een keuken in onze woning geplaatst. De medewerkers zijn kundig, denken mee en komen met ideeën. Ze houden goed rekening met onze wensen! Wij willen Gerrie bedanken voor zijn vakmanschap. Een keuken kopen is 1, maar een keuken plaatsen is een andere kwaliteit. Allen puik werk geleverd!
FOTO VAN DAISY KIEVIT
Reactie of foto toevoegen
“Het paradeplaatje van ons huis”
Door Remko Kooreman op vrijdag 8 okt 2021 21 | vestiging Oldenzaal
Na vier andere keukenzaken bezocht te hebben als laatste naar Superkeukens Oldenzaal. De creatieve geest van Ronald zorgde ervoor dat we een onverwachte opstelling te zien kregen. Mij vriendin had de kleuren in haar hoofd en Ronald wist ze makkelijk te vinden. We hadden een strakke planning, maar deze werd gehaald door regelmatig contact. Ik schrijf deze review in onze keuken, het paradeplaatje van ons huis. Er zijn nog wat restpuntjes, maar heb vertrouwen dat deze worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Desillusie”
Door Lopke op vrijdag 29 jun 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een mooie keuken gekocht. In de winkel werden we goed geholpen. We hadden niet de meeste keus uit materiaal qua aanvechtbaar. Maar dat is dan ook het verschil tussen een duurdere keukenwinkel en SK keukens. Het drama voor ons begon met het montagebedrijf. Ze waren lomp, maakte misplaatste grappen en niet netjes of behulpzaam. Als dit bedrijf dan later nog een keer terug moet komen om service te bieden dan zijn de rapen helemaal gaar. Wat een desillusie van de winkel SK keukens zoals we het ons voorgesteld hadden. Mail contact verloopt dan direct zeer stroef want op klachten zitten ze niet te wachten en service bieden is ook iets wat ver te zoeken is. Na een jaar toch een defect en dat is dan voor eigen rekening. Hoezo garantie en service?? Wij laten het hierbij omdat het ondertussen zo onze neusgaten uitkomt dat we het zat zijn en RS montage nooit meer over de vloer willen hebben. Neem aub goed personeel ipv die lompe populaire gasten die alles behalve populair zijn en stop de samenwerking anders met dit bedrijf en ga service bieden.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Jeroen van Schaaijk op vrijdag 16 jul 2021 21 | vestiging Den Bosch
Wij zijn geweldig geholpen door Roland van Superkeukens Den Bosch. Hij dacht goed met ons mee, geen onzin praatjes, en een duidelijk advies. Ook geen handjeklap met de prijzen, dat wil ook nogal eens gebeuren, gewoon helder en duidelijk. Dus mocht je een keuken zoeken, met een goede service en prijs, dan is dit het juiste adres.
FOTO VAN JEROEN VAN SCHAAIJK
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
Reactie of foto toevoegen
“Precies zoals gewenst”
Door Dakay op vrijdag 11 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze eerste keuken bij Superkeukens gekocht en voor de 2e maal natuurlijk weer het zegt het al SUPER. Ons 2e keuken is precies zoals wij het wilden en de service TOP. Ga eens binnen krijg geen spijt van. Mvg,
FOTO VAN DAKAY
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviseur gehad”
Door Jan&Ellen Hamers op zaterdag 11 dec 2021 21 | vestiging Den Bosch
Superkeukens heeft wat ons betreft haar naam absoluut eer aan gedaan. Wij zijn enorm goed geholpen door Jorick, de adviseur. Hij heeft werkelijk overal aan gedacht en maakte voor ons een perfect passende indeling met zoveel mogelijk opbergruimte. Hij nam alle tijd en liet ons continue alle mogelijkheden in de showroom zien. Hij kwam zelf met ideeen, daar waar wij iets over het hoofd zagen. Toen de inmeter later op een iets andere maat kwam, weerlegde Jorick dat en belde ons ook zelf nog terug om te zeggen dat maat en tekening wel goed waren en waar de verwarring lag. Dit stelde ons gerust en alles is perfect gegaan. Tijdens montage bleek dat de muur door het stuckwerk iets breder was , waardoor het aanrechtblad niet pastte, maar dit werd direct door Gerrie, de vaste monteur voor Superkeukens, adequaat opgelost en het keukenblad werd keurig op maat geleverd en geplaatst. Wat ons betreft een dikke 10 voor Jorick en Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Mevrouw E. Petrus op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Almere
Bij het kopen van onze keuken is er goed naar onze wensen geluisterd. Goede adviezen gegeven en oplossingen bedacht! We zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
FOTO VAN ERWIN STRUNK
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor je mooie woorden en compliment voor Arthur.
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Een erg mooie keuken”
Door Dedy op woensdag 11 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Heel goed advies gehad en de keuken is heel erg mooi geplaatst!
FOTO VAN DEDY
REACTIE VAN VINCENT
Wat is het een mooie keuken geworden.
Veel plezier van de nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet, namens Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Leendert van Dijk op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Utrecht
We waren op zoek naar een donkere keuken en zijn toch uiteindelijk bij een lichte keuken uitgekomen. Zowel de ondersteuning in de showroom (Utrecht) als de begeleiding bij het maken van de definitieve indeling (Romano Hoogstraten) zijn heel plezierig verlopen. Door de extreme drukte en door corona kon onze keuken (in september besteld) pas in maart worden geplaatst. Dat was vooraf duidelijk en de planning is geen enkele keer doorgeschoven. Chapeau! Waar we eerst van plan waren de plaatsing in eigen beheer uit te voeren hebben we toch gebruik gemaakt van RS montage (Ron Smitskamp), waar Superkeukens mee samenwerkt. Wat zijn we daar achteraf blij mee; alle werkzaamheden zijn volgens de oorspronkelijke planning uitgevoerd en we hebben allen maar plezierige professionals over de vloer gehad. Er is helemaal niets mis gegaan en dat hadden we eigenlijk niet verwacht. Alleen de demontage en afvoer van de oude keuken hebben we zelf opgepakt omdat die nog een herbestemming heeft gekregen.
FOTO VAN LEENDERT VAN DIJK
REACTIE VAN ROMANO HOOGSTRATEN
Wat een prachtig resultaat. Wij zijn u erg graag van dienst geweest. Wij streven altijd naar het maximale resultaat! Heel veel plezier en kookgenot gewenst met uw fraaie keuken.
REACTIE VAN R VAN HEMERT
Wat een mooie keuken. Mag ik vragen welke kleur het front en het aanrechtblad zijn?
REACTIE VAN LEENDERT VAN DIJK
Briljantwit hoogglans (P111G)
Greeplijst edelstaalkleurig (7173)
Kleur werkblad: F 638 ST16
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Bakker/Lutterlof op donderdag 23 sep 2021 21 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht bij SK keukens. Met 1 woord top een dikke 10. Dit is overigens de tweede keuken die wij bij SK keukens gekocht hebben. Monteurs ook jullie bedankt voor de nette installatie.
FOTO VAN BAKKER/LUTTERLOF
Reactie of foto toevoegen
“Door de muur heen geboord”
Door E. Post van der Linde op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Roermond
Helaas hebben wij een zeer slechte ervaring met Superkeukens Roermond. Toen de bijkeuken geplaatst moest worden bleek dat er in het hele plaatje niet was nagedacht over een (warm) water toe- en afvoer bij de wasbak. Hier zelf een oplossing voor aangedragen in de vorm van een boiler. Nadat er verschillende keren een de maat en dus de plaatsing van het werkblad niet klopte. Dit werd gelukkig wel opgelost maar toen de door Superkeukens ingeschakelde ZZPers vertrokken was er bij het ophangen van de kastjes dwars door de muur van de badkamer geboord, was de muur en de vloer beschadigd. Hangen de stopcontacten uit de muur en moet voor het wassen en drogen stroom worden gepakt uit een andere ruimte. Was er in de meterkast een foute aansluiting gemaakt. Is de boiler niet aangesloten en is er geen warm en/of koud water. Ook bleken de door Superkeukens ingeschakelde ZZP ers de huissleutels niet te hebben teruggegeven en mijn vrouw ten onrechte meer dan €2.000,00 extra laten pinnen. Wij hebben een medewerker van Superkeukens gevraagd om deze problemen op te lossen. Deze geeft echter niet thuis waardoor er voor ons niets anders opzit om de rechtsbijstand in te schakelen.
FOTO VAN E. POST VAN DER LINDE
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten en slechte service”
Door Louise op zaterdag 5 feb 2022 22 | vestiging Arkel
De aankoop van de keuken ging goed. Bij het plaatsen bleek dat er kastdeurtjes niet open konden. De berekening klopte niet. Moeten aandringen op een oplossing hiervoor. Vaatwasser kapot, geen vervanging maar reparatie. Afzuigkap vervangen (na veel mailen en aandringen), koolstoffilters ook na meerder mails eindelijk geregeld. Achter alles zelf aan moeten gaan. Veel mailcontact, slechte service en lange levertijd (soms zelfs dingen zoek). Voor de plaatsing van de keuken wordt er samengewerkt met keukenbouwersplus. Dit bedrijf heeft heel veel fouten gemaakt, waardoor het uiteindelijk 8 maanden heeft geduurd voordat de keuken klaar was. Ik koop hier nooit een keuken meer en laat keukenbouwersplus niet meer een keuken plaatsen. Raad dit zeker niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Chantal Geers op donderdag 24 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de showroom. Verschillende opties besproken en laten zien. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd werd en gemonteerd.
Super blij met onze nieuwe, grote keuken met alles erop en eraan!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken stond binnen 1 dag”
Door Sander van Turenhout op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wij hebben voor onze nieuwbouw woning een keuken gekocht bij Superkeukens Arkel. In ons eerste contact met deze winkel hebben we een positieve ervaring overgehouden waardoor we de keuken daar gekocht hebben. De keukenadviseur luistert goed naar de wensen en weet deze te vertalen in een mooi 3D ontwerp. Daarnaast wordt er goed mee gedacht over de verschillende keuzes qua materiaal, kleur en apparatuur. De uiteindelijke levering en plaatsing verliep soepel binnen 1 dag stond de keuken. Wij zijn er super blij mee en als we ooit toe zijn aan een nieuwe keuken komen we hier zeker terug.
FOTO VAN SANDER VAN TURENHOUT
Keuken met tegelachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Marion.
Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zijn trots op je beoordeling. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 126
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (32 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.