Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2185 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren 1891 ervaringen
4 sterren 160 ervaringen
3 sterren 16 ervaringen
2 sterren 19 ervaringen
1 ster 20 ervaringen
19 ervaringen met 2 sterren | Alle ervaringen tonenAlles tonen
“Montage zeer matig”
Door C. Wouters op maandag 10 jun 2024 24
Verkoop, afspraken, levering allemaal ok. Montage zeer matig. Uiteindelijk alles goed gekomen maar daar was wel het nodige toezicht en overleg voor nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Te hoog geplaatste magnetronoven”
Door J. Baij op woensdag 13 mrt 2024 24
Gekozen materiaal is prima, evenals de plaatsing door monteurs, problemen onderweg zijn verholpen (die waren er nogal wat). Wij zijn uiteindelijk blijven zitten met een veel te hoog geplaatste magnetronoven.
Reactie of foto toevoegen
“Vier weken later geleverd dan gepland”
Door D. Veen op vrijdag 28 apr 2023 23
"Bij DB KeukenGroep (de groep achter Keur Keukens) staat 'Doen zoals Beloofd' centraal", staat groot op de busjes en alle papieren. Ja, zolang alles goed verloopt. Als er iets misgaat, is de service helaas ook die 9,6 absoluut niet waard. Een mooie showroom, aardige mensen, een goed aanbod, verse gevulde koeken: ja, op de locatie in Haarlem is het allemaal top geregeld. Wij waren dan ook onwijs blij dat we onze nieuwe keuken hier hadden gekocht. Tot we een week(!) voor de levering van onze keuken een telefoontje kregen dat er iets mis was gegaan. De fabriek had de bestelling niet doorgezet, dus de keuken zou niet komen. Een grove fout, dan wel niet van Keur Keukens zelf, maar met de fabriek hebben wij als klant niets te maken. De oude keuken was er al uit, dus wij zaten met een probleem. Op zo'n moment verwacht je vanuit Keur/DB dan ook een passende aanpak. Het werd in eerste instantie goed opgelost met de levering van een noodkeuken en over compensatie "zouden we het later hebben, laten we het eerst maar goed oplossen", was de boodschap. Daar bleken we het later helemaal niet over te kunnen hebben. Toen er geen enkel bericht kwam over een compensatie, in welke vorm dan ook, namen we zelf weer contact op. De boodschap in een vrij vervelend telefoongesprek: compenseren in geld doen we nooit. Maar we kunnen wel een dinerbon opsturen? Een houding die wij in deze situatie - en met zo'n hoge score - niet hadden verwacht. Het kan toch niet zo zijn dat je voor een keuken die 4(!) weken later komt, niet door overmacht maar een grove fout, hetzelfde betaalt als voor een keuken die er netjes op de afgesproken datum was geweest? Bij de klantenservice van DB waren ze het daar niet mee eens. We zouden de keuken uiteindelijk krijgen, dus daar ook voor moeten betalen. Wij werden meerdere malen op niet heel klantvriendelijke wijze met deze boodschap afgescheept. Op ons aandringen, niet op eigen initiatief, werd er uiteindelijk om compensatie gevraagd bij de fabriek. Het resultaat: ze konden ons 250 euro bieden. De fabriek, vanuit DB zelf kwam er niets. Toen wij aangaven dat we dit wel een heel, heel minimaal bedrag vonden op een bedrag dat je uitgeeft voor een keuken, deed Keur er na een gesprek met de manager (waar wij weer om moesten vragen) hetzelfde bedrag bij. Er was toch nooit compensatie mogelijk? Dat er toch wel wat mogelijk is, maar dat je dat pas krijgt na meerdere vervelende telefoongesprekken waarin je voet bij stuk houdt, is echt alles behalve klantvriendelijk. Voornamelijk daardoor houden wij hier een vervelend gevoel aan over. Als ze dit meteen hadden geboden, was dit een heel ander verhaal geweest. Wij zijn helaas dan ook teleurgesteld in de service van vooral DB groep. Val dus niet meteen voor die hoge 9,6, want die kunnen ze alleen waarmaken zolang alles goed gaat. Zodra er echte klantenservice nodig is, is daar niet veel meer van over. Wij hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekregen (een compliment voor de aardige en goede monteurs!), maar houden hier helaas wel een vervelend gevoel aan over. En dat wil je niet bij zo'n grote aankoop als een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is bijna een jaar na plaatsing nog niet af”
Door Annemiek op maandag 30 jan 2023 23
We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Artic. In de showroom zijn we goed geholpen. Helaas hadden we een zeer eigenwijze monteur die zijn eigen plan trok en geen zin had om tijdens het plaatsen van de keuken te overleggen. De keuken is in mei 2022 geplaatst en nu in januari 2023 zijn een aantal restpunten nog niet opgelost. Afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor is onze keuken bijna een jaar na plaatsing nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
Door J. Schipper op dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
Door de Groot op donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Door Jorg de Jong op donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door Smeets op dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Door Peter op zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Door Ellie Eckhardt op woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
Ervaringen met een andere score | terug naar boven
“Een super keukenleverancier”
Door Tom Vleeming op donderdag 13 feb 2025 25
Bij Avanti keukens werken hele fijne verkopers die goed met je meedenken, hebben goede sugestie zonder dat ze je iets aan willen smeren. Kijken goed naar het budget dat je hebt/wil besteden. Je vind er mooie keukens betaalbaar voor iedereen. De monteurs die de keuken komen inmeten en plaatsen zijn uiterst vriendelijk en zeer vakbekwaam. Ze werken snel en vakkundig. Kortom een super keukenleverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jaap op dinsdag 11 feb 2025 25
Goede producten, professionele dienstverlening en duidelijke communicatie in woord en geschrift.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Ria van der Wal op maandag 10 feb 2025 25
Wij zijn heel tevreden. Mooie keuken. Duidelijke afspraken. Ervaren monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Oog voor details”
Door Van der Brug op zondag 9 feb 2025 25
Het uitzoeken van een keuken bij Anovi was heel prettig: onze contactpersoon bij Anovi dacht goed mee met onze wensen en gaf suggesties die uitstekend pasten bij ons bestaande interieur. Hij heeft goed gekeken of onze wensen mogelijk waren en dacht daarbij ook buiten de vanzelfsprekende kaders. Ook kwam hij met originele suggesties hoe we binnen ons budget konden blijven toen we met onze wensen daar toch buiten kwamen. De montage van de keuken werd vakkundig gedaan, met oog voor details en bereidheid om door ons gewenste aanpassingen te doen. Zelfs de aftersales service was geweldig. Bij enkele vragen van onze kant kwamen ze langs om ons aanwijzingen te geven. Het resultaat is een keuken geheel naar onze smaak, die prachtig bij onze inrichting past.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Edu & Willeke op zaterdag 8 feb 2025 25
Een zeer prettig voortraject om te bepalen hoe de keuken er uit moest gaan zien en een heldere en klantvriendelijke voorbereiding van de planning/plaatsing van de keuken nadat we akkoord waren met de offerte. Prettige samenwerking tussen Adee en ons in het bepalen van de details en hoe installatie van water, elektriciteit en gas gedaan moest worden. Geheel volgens plan is keuken gemonteerd door een het Adee team. Geen enkele fout in de montage, keurig opgeleverd, zonder opleverpunten. Montageteam klantvriendelijk en levert keuken met apparatuur gebruiksklaar op. Complimenten voor totale team van Adee.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Wim Pijffers op donderdag 6 feb 2025 25
De verkoper hielp ons met andere indeling dan we zelf in gedachten hadden, dit is uiteindelijk een goede keus geweest, zeer nette monteurs die alles eerst afdekten voordat er begonnen werd en naderhand werd alles netjes opgeruimd, ze verdienen een dikke pluim.
FOTO VAN WIM PIJFFERS
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Kim op zondag 26 jan 2025 25
Superwarm ontvangst in de winkel, goed advies van aardige adviseur, topmaterialen en keurige plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten van een prachtige keuken”
Door Anita Balkenende op vrijdag 24 jan 2025 25
Heel goed advies gehad over inrichting en mogelijkheden nieuwe keuken. Goede en duidelijke uitleg en alle tijd om alles te bespreken in een goed stappenplan. Plaatsing keuken in 1 keer prima verlopen en nu elke dag genieten van een prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar tevredenheid verlopen”
Door Fam. Dieleman op vrijdag 24 jan 2025 25
Van het begin tot het einde zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig begeleid bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken en uiteindelijk naar onze grote tevredenheid geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de service”
Door s. op woensdag 22 jan 2025 25
Eind vorig jaar bij Arma Keukens in Nunspeet geweest om te kijken wat de mogelijkheden waren om deel van de keuken te renoveren. Door verkoper super geholpen. Ondanks de tips en oplossingen om deel van de keuken te vervangen hebben wij toch gekozen voor een hele nieuwe keuken. Ook hier goed meegeholpen. Ruim de tijd genomen om alles goed te bekijken en te bespreken. Begin januari is de keuken geplaatst. Dit is snel en netjes verlopen. Monteurs hebben goed rekening gehouden met onze houten vloer. Alles netjes afgeplakt. En bij oplevering alles schoon achter gelaten. Ondank alles toch ontdekt dat er 2 kasten niet juist waren. Hierover contact opgenomen. Dit is snel opgepakt en afgehandeld. Ook deze service waren wij blij mee.
FOTO VAN S.
Reactie of foto toevoegen
“Je bent echt een klant bent, geen nummer”
Door Timon Hofman op maandag 20 jan 2025 25
Vanaf binnenkomst tot ná de afhandeling bekruipt je het gevoel dat je echt een klant bent, geen nummer. Alle aandacht en tijd, afspraken worden goed nagekomen en geen moment het gevoel dat je gedwongen wordt tot koop of keuze. Het verkoopgesprek verliep uitermate prettig en op geen enkel moment gaf dit een opgejaagde indruk. Ook na officiële sluitingstijd werd de tijd voor je genomen. Na het gesprek werd ik keurig op de hoogte gehouden van de levering en ook de verwachte betaling. De aangegeven verwachte leverweek werd aangehouden, ook de voorkeursdag en -tijd werden positief beantwoord. De montage was keurig en in één dag uitgevoerd. Alleraardigste medewerkers welke rustig hun vakmanschap tonen. Ook na oplevering wordt er alles aan gedaan om te zorgen dat het geheel naar tevreden is afgehandeld. Tot slot; de prijs viel ook mee. Mooi meegenomen. Aanrader, al zou het plaatje compleet zijn als Avanti zelf ook de demontage en aanpassing van het leidingwerk zou uit kunnen voeren. Dat scheelt de klant een hoop "extra" regelen en zorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Jacolien van zante op maandag 20 jan 2025 25
Zeer vriendelijk geholpen tijdens het uitzoeken van de keuken. Ook de monteurs waren zeer kundig en behulpzaam tijdens de werkzaamheden.
FOTO VAN JACOLIEN VAN ZANTE
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door S. Bout op donderdag 16 jan 2025 25
Vanaf het begin tot het eind zijn wij goed geholpen bij Ardi. We hebben niet zomaar even een keuken uitgekozen, maar zijn eerst goed geholpen om de beste opstelling te kiezen voor ons huis. Daarbij ook volledige uitleg gehad over materialen en apparatuur. Het plaatsen verliep soepel en netjes. De communicatie verliep tijdens elke stap in het proces ook heel netjes.
FOTO VAN S. BOUT
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Teunie Reijm op woensdag 15 jan 2025 25
Een keuken bij Anovi gekocht. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Ze denken met je mee en geven goed advies.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en netjes gemonteerd”
Door Fam. Dofferhoff op donderdag 9 jan 2025 25
Heel goed geïnformeerd met samenstelling van onze keuken door verkoper Christiaan. De informatie naar aanloop van plaatsing keuken was duidelijk en goed. De plaatsing door de monteurs werd netjes en precies uitgevoerd. Deskundig en services gericht.
FOTO VAN FAM. DOFFERHOFF
Reactie of foto toevoegen
“Impeccable service”
Door Patricia Takahashi op woensdag 8 jan 2025 25
Impeccable service from start to finish! Sander from Keur Keukens is simply outstanding. Very professional, always positive, thinking along to find solutions. During the 9 months from my first visit at the showroom to the delivery/placing of the kitchen, the service of the whole team was amazing. I am aware my kitchen is an entry model and still, I believe the service I received was no different than someone who could spend 4x my budget. The pre-work that was recommended by the store and was also excellent. Clean, precise, neat and on time. Even after my kitchen was placed, Sander still gladly helped me with questions I had. Probably the best service I have experienced in my life (I am almost 50 and not the easiest customer :)
FOTO VAN PATRICIA TAKAHASHI
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed gegaan”
Door Marius de Moel op woensdag 8 jan 2025 25
Complete keuken, van aanschaf, voorbereiding tot montage, en nazorg, alles goed gegaan. Denken goed mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super aanrader”
Door Tom op dinsdag 7 jan 2025 25
Enorm blij met de service en de kwaliteit welke wordt geboden van kennismaking tot oplevering. Sander heeft ons het gehele traject perfect geholpen en meegedacht. Wij zijn tevreden klant. Super aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Beloften worden nagekomen”
Door Mart Gerris op zaterdag 28 dec 2024 24
Bij Ardi nemen ze tijd voor je, uitstekende adviezen. Beloften worden nagekomen en aftersales service prima. Kundige monteurs. Uitermate tevreden over de gekozen apparatuur waardoor ons woon en kookgenot is toegenomen.
FOTO VAN MART GERRIS
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Conny Suijkerbuijk op vrijdag 27 dec 2024 24
Erg tevreden over de geplaatste keuken van Ardi Keukens. Erg goed geholpen in de showroom, wat al heel fijn was. Niets was teveel. Bij plaatsing was helaas het blad beschadigd en 1 lade liep niet goed. Alles keurig opgelost. Blad vervangen en lade gerepareerd. Erg goede communicatie in het hele proces van planning, plaatsing en reparatie/vervangingen achteraf. Groot voordeel is hun eigen monteurs. We hebben later toch tot een smetplint besloten en ook deze keurig geplaatst. Dikke 10 voor dit bedrijf!
FOTO VAN CONNY SUIJKERBUIJK
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Astrid Franken op dinsdag 24 dec 2024 24
Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen door Ardi keukens. Goede monteurs, Han de Vos en Jacco de Rijk, netjes gewerkt en vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerwin van de Kamp op dinsdag 24 dec 2024 24
In september 2023 ben ik voor het eerst bij Arma Keukens langs geweest voor het kopen van een keuken. Na wat oriëntatie en rondkijken is uiteindelijk samen met de verkoper een keuken samengesteld. De verkoper was erg vriendelijk, stelde goede vragen, gaf goede adviezen en suggesties en was bereid om mee te denken hoe de keuken het beste in mijn appartement geplaatst kon worden. Ook als er iets uitgezocht moest worden bij vragen bijvoorbeeld over de apparatuur was hij altijd bereid om dit te doen. Het traject van ontwerpen en kopen van de keuken was dus helemaal top geregeld!
Uiteindelijk zou mijn keuken pas in november 2024 worden geplaatst. Hierover is veel afstemming geweest met de afdeling planning. Ik kon zelf bepalen op welke datum zowel de spullen als de keuken zelf geleverd kon worden. Dat was heel fijn. De communicatie met de planning ging soms wel moeizaam, maar dat lag ook grotendeels aan mijzelf. Er wijzigde regelmatig wat qua datum en tijdstip, waardoor het soms verwarrend was. Hoewel ik wel vaak hierover heb gecommuniceerd. Toch ging dit niet altijd vlekkeloos. Uiteindelijk kwam de spullen voor de koof niet op de geplande datum en tijdstip. Er was wat misgegaan. Ik heb hierover gebeld en uiteindelijk is de koof op een later moment die dag nog geleverd. Ook daarna werden de spullen voor de keuken en de keuken zelf op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Bij het leveren van de spullen van de keuken is wel mijn deurpost geraakt en was hier een grote buts in. Dat moest later worden gerepareerd. Zoiets kan altijd gebeuren, maar dat was wel vervelend. Dus volgende keer nog iets voorzichtiger zijn bij het leveren van de spullen! Ook de montage van de keuken ging vlekkeloos. De monteur had pech, want zijn collega die mee zou komen was ziek. Hij moest dus alles grotendeels alleen doen, maar desondanks heeft hij alles vrij vlot en netjes opgeleverd. Ook merkte hij op dat de anti slip matjes in de keukenladen iets kapot waren. Erg integer dat hij dat aangaf, want zelf hadden we dit waarschijnlijk niet gezien. Hij heeft dit genoteerd en er zouden binnen korte tijd nieuwe anti slip matten worden geleverd. Vrij snel kreeg ik nieuwe anti slip matten via de post thuis gestuurd. Dus dat was ook helemaal top!
Samenvattend: Verkoop keuken 5 sterren, Planning keuken 4 sterren, Leveren spullen keuken 4 sterren, Montage keuken 5 sterren. Resultaat keuken 5 sterren. Service bij toekomstige issues (nog onbekend). Overall dus zeker een score van minimaal 4,5 ster, afrondend naar boven dus een score van super!
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding en fijne monteurs”
Door A.Kuipers op maandag 23 dec 2024 24
Met de juiste kennis begeleid bij het uitzoeken en samenstellen van een nieuwe keuken. De verkoper wist waar hij over sprak, en had goede tips en adviezen. De monteur die de keuken kwam plaatsen was kundig, en werkte erg netjes.
FOTO VAN A.KUIPERS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jarno van der Ende op maandag 23 dec 2024 24
Er werd perfect geluisterd, ruim de tijd genomen en goed meegedacht voor onze wensen. De installatie was snel en door vriendelijk personeel. Avanti keukens is zeker een aanrader!
FOTO VAN JARNO VAN DER ENDE
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door D.van Driel op maandag 23 dec 2024 24
Ben heel tevreden vanaf bestellen tot plaatsen!
Reactie of foto toevoegen
“De klant is koning”
Door Barro Wijkmans op maandag 23 dec 2024 24
Normaliter ben ik niet zo'n schrijver betreffende het beoordelen van leveringen. Bij deze wilde ik toch graag deze een uitzondering maken gezien ik super tevreden ben hoe ik behandeld ben tijdens het uitzoeken voor een keuken bij Ardi keukens. Goede informatie gehad van de verkoper die technisch goed onderlegt was. De afspraak voor het plaatsen van de keuken, te weten de datum, netjes nagekomen. Tussen de koop en het plaatsen van de keuken goed contact gehouden met de service afdeling. Het plaatsen van de keuken verdient alle lof gezien er een monteur deze kwam plaatsen die technisch zeer goed onderlegt was en daardoor het vertrouwen al snel gewonnen had bij ons. Hiervoor nogmaals mijn dank aan de monteur. Na 2 maanden contact gehad met de service lijn om aan te geven dat er een paar deurtjes na gesteld moesten gaan worden en deze melding is zeer goed en snel opgepakt. Ik kan niet anders zeggen dat ik echt supertevreden ben over Ardi keukens. Goede kwaliteit, ook qua prijs en technisch zeer goed onderlegd. Maw een aanrader voor degene die een nieuwe keuken wilt plaatsen en nog als een echte klant behandeld wilt worden en de garantie heeft op een goede service na het plaatsen van de keuken. Klant is Bij Ardi Keukens nog steeds koning!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden netjes nagekomen”
Door Sonja van Oers op maandag 23 dec 2024 24
Goed advies en er wordt ruim de tijd genomen om alle wensen goed in kaart te krijgen. Je krijgt als klant de tijd en ruimte om na te denken voorje een beslissing neemt. Geen schimmig gedoe met onderhandelen over de prijs. Duidelijkheid en afspraken worden netjes nagekomen.
FOTO VAN SONJA VAN OERS
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door K.T Roozemond op maandag 23 dec 2024 24
Vanaf het moment van het binnenlopen van de showroom ben ik gehoord en gezien en is er meegedacht en maatwerk geleverd. Ik ben dan ook erg blij met het uiteindelijke resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een super bedrijf”
Door Will op zondag 22 dec 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met Ardi keukens. Super bedrijf. Of het nu over het klantenteam gaat of monteurs hier wordt nog geluisterd. Keuken vakkundig geplaatst. Min puntje de Pelgrim vaatwasser ging stuk. Slechte service Pelgrim. Pieter van Ardi keukens heeft dit netjes voor ons opgelost. Gr aan heel Ardi team. Will
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door Leo Hellemons op zaterdag 21 dec 2024 24
We zijn blij met onze mooie nieuwe keuken, zowel bij het adviseren, de praktische voorbereiding en het daadwerkelijk plaatsen hadden we te maken met deskundige mensen die met goede oplossingen kwamen.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Judith Schoot op zaterdag 21 dec 2024 24
Super goed geholpen, en bij het plaatsen nette professionele werkmensen. Ik zou iedereen aanraden hier zeker een kijkje te komen nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Ria Oudejans op vrijdag 20 dec 2024 24
We kochten bij Keurkeukens in november 2024 een keuken omdat 4 buren van ons appartementencomplex afzonderlijk van elkaar ons het advies gaf toch vooral onze keuken bij Keurkeukens te bestellen. Bij aankomst zei de firma direct "Bij ons krijgt u geen kortingen, u koopt bij ons kwaliteit en daarop is niet af te dingen." Wij werden er niet alleen kundig geholpen (ze hadden antwoord op werkelijk alles) maar ook werd er tot onze verrassing op creatief en artistiek niveau meegedacht. De nu mooiste elementen in de keuken hebben wij niet zelf bedacht, maar zij. Tevens toonden ze eindeloos geduld wat voor een eeuwige twijfelaar als ik een verademing was. Geen vraag was ze teveel, geen opmerking te gek. Na het plaastsen van de keuken was het personeel tijdens de 'final check' kritischer dan wijzelf, echte Pietjes Precies. Zij, niet ik, ontdekten een krasje op de ovendeur en zeiden doodleuk: "Daar komt dus een nieuwe deur in". Toen ik de geplaatste keuken eindelijk op me liet inwerken schrok ik van de door mijzelf gekozen kleur van bepaalde elementen en zelfs daar hadden ze een oplossing voor. Trouwens, we kregen de cooker cadeau, een kookplaat voor op de inductieplaat en er lagen twee mooie handdoeken op ons splinternieuwe aanrecht toen de werkploeg vertrok. Een dergelijk aardig, goed onderlegd, vaardig, tot in detail betrokken en inventief team verdient een recensie als deze. Het voelde alsof het hun eigen keuken betrof. Met een gerust hart durven wij iedereen dit keukenbedrijf aan te bevelen.
FOTO VAN RIA OUDEJANS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sjoerd Kanters op vrijdag 20 dec 2024 24
In juli 2024 een keuken laten plaatsen door Pelma. De keuken is ontzettend mooi geworden. Het gehele proces van de keuken uitzoeken tot het plaatsen is een waar genot. Uiteraard gaan er wel eens dingen, zo ook bij ons. Echter de service afdeling van Pelma is ongekend. Niets is te veel en alles wordt perfect opgelost. Wij zijn een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door sophie op donderdag 19 dec 2024 24
Hele fijn proces van begin bij Robin in de winkel t/m de plaatsing van de keuken door Johan. Mijn droom keuken is verwezenlijkt :) Communicatie van begin t/m eind vriendelijk en snel! Dank dank Avanti keukens!
FOTO VAN SOPHIE
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Fred en Edith van Ditmarsch op dinsdag 17 dec 2024 24
De keuken die we bij Artic hebben gekocht is een fantastische aanschaf. Het begon met een ontspannen en deskundig advies van Darina Hoogendoorn. Al pratend en voorbeelden bekijkend in de showroom kwamen we tot een resultaat dat precies aansloot bij onze wensen. Ook de installatie verliep heel goed. We zijn erg blij met zowel het ontwerp, de kwaliteit en het gebruik van onze nieuwe keuken. Artic werkt ook, op de wens van de klant, nauw samen met een installatiebedrijf. Over deze samenwerking en de uitvoering van het installatiebedrijf zijn we ook erg tevreden.
FOTO VAN FRED EN EDITH VAN DITMARSCH
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Duvekot op dinsdag 17 dec 2024 24
We hebben een keuken met kookeiland gekocht. We zijn heel deskundig begeleid in de keuzes m.b.t. apparatuur en ergonomie. De afstemming over levering en plaatsing hebben we i.v.m. de verbouwing enkele malen moeten verschuiven. Dit was geen probleem! Dank Pelma voor de professionaliteit en zorgvuldigheid in proces t/m plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf en fijn personeel”
Door Timon op dinsdag 10 dec 2024 24
Mooie renovatie van de keuken gekregen door vakman! Fijn bedrijf en personeel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met onze keuken”
Door Timmers op dinsdag 10 dec 2024 24
We hebben keuken gekocht. We hebben uitgebreid informatie gehad en ze hebben de tijd genomen. Als wij géén goede informatie hadden gekregen, hadden we niet de juiste keuken kunnen kopen. Bijvoorbeeld wasbak die we op het oog hadden was dus niet juist voor de keukenblad die we hadden uitgekozen. Gelukkig maar dat we de juiste informatie hebben gekregen. En jullie hebben goed voor ons gezorgd. Bijvoorbeeld soep, harde gezonde broodjes, koffie en frisdrank. Chocolade, oliebollen enzovoort. Monteur is erg goed in zijn werk. Hij heeft goed werk geleverd. En ook die meneer die ging inmeten. Die deed ook goed zijn werk. En hij had ons ook geadviseerd om keukenblad te verlengen als vensterbank. Dat was goed idee van hem. En hij had ons geadviseerd om achterwand en de keukenblad, nadat het keuken werd geplaatst, om die dan later opnieuw in te meten en daarna te bestellen. Dat zou dan beter voor ons zijn. We zijn erg tevreden met onze keuken. We zullen zeker aan anderen jullie adviseren.
FOTO VAN TIMMERS
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door S.g.derijder op dinsdag 10 dec 2024 24
We zijn super tevreden goede informatie van de verkoper ook het plaatsen en de afwerking is prima verlopen en de enkele fouten die gemaakt zijn die zijn perfect opgelost.
FOTO VAN S.G.DERIJDER
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Marco en Laura op dinsdag 10 dec 2024 24
In de winkel zijn we snel en vriendelijk geholpen. In verband met de verbouwing duurde het even voor dat de keuken er in kon, maar toen het gereed was is alles heel goed door Adee Keukens geregeld. Contact heel fijn en ook het plaatsen en installeren van de keuken ging heel soepel! Wij zijn dik tevreden met Adee keukens. Zeker een aanrader voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Niels Kortsmit op dinsdag 10 dec 2024 24
Mooie showroom, veel mogelijkheden. Nette installateurs, goede after service.
FOTO VAN NIELS KORTSMIT
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Fam. Borsje op maandag 9 dec 2024 24
Wij hebben een niet al te grote ruimte voor de keuken. Maar door de prima handige indeling voldoende ruimte gecreëerd. Zeer vriendelijke en kritisch meedenkende verkoopster. Zeer mooie en strakke uitvoering. Afspraken zijn volledig nagekomen. Buiten de dag van plaatsing, koste het nog twee montage momenten. Maar alles is naar grote tevredenheid afgerond en we zijn super blij met onze nieuwe keuken. Monteurs waren ook zeer vriendelijk, netjes en kundig.
Wij bevelen Artic keukens graag aan wat ons betreft een dikke 10.
FOTO VAN FAM. BORSJE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Van Liere op maandag 9 dec 2024 24
Volledige keuken gekocht. Er wordt meegedacht, niet gepushed. Zeer professionele plaatsing. Zeer tevreden over het hele traject.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het hele proces”
Door Caroline op zondag 8 dec 2024 24
Artic is vanaf moment 1 behulpzaam, transparant en duidelijk in de communicatie en kosten. We kregen top advies voor de styling van onze keuken en de planning en uitvoering was duidelijk en ging erg vlot. We hebben de aanbevolen aannemer betrokken en hij dacht in aanvulling op Artic erg met ons mee. In de verbouwing kregen wij ook de keuze om zelf meer of minder stappen te ondernemen (slopen, vloer leggen, tegelen, etc.). Het hele proces hebben we als zeer prettig ervaren!
Achteraf hadden wij nog een probleem met de afzuigkap, maar na aangeven werden we hier ook meteen bij geholpen. Van begin tot eind zijn wij dus ontzettend blij met het proces en we genieten nog altijd van het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed en netjes”
Door Dee-dee van de Werken op donderdag 5 dec 2024 24
Ze hebben op alle fronten goed geholpen. Netjes advies, rustig de tijd gegeven om na te denken. Goed apparatuur. En ook het installeren ging goed en netjes.
FOTO VAN DEE-DEE VAN DE WERKEN
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Familie Dannenberg op donderdag 5 dec 2024 24
Nooit geweten dat een keuken kopen zo vloeiend kon gaan! Deskundig en klantgerichte advies bij de aankoop; nette en secure bezorging bij de levering; vakwerk en nauwkeurige precisie bij de plaatsing! Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam L.Scheurwater op zaterdag 30 nov 2024 24
We zijn ontzettend goed begeleid bij de aankoop van onze nieuwe keuken.
Er werd goed geluisterd naar onze wensen en volop meegedacht om tot het resultaat te komen wat wij in gedachten hadden. Tekeningen en het financiële gedeelte goed inzichtbaar. Plaatsen verliep zeer voorspoedig. Prettige werknemers. Dankzij Avanti Keukens genieten wij dagelijks van onze prachtige keuken. Avanti bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken waar je blij van wordt”
Door A. Nouwen op vrijdag 29 nov 2024 24
De eerste drie showrooms waar we binnenliepen werden we allemaal heel vriendelijk en gastvrij onthaald, maar binnen 10 minuten heb je eigenlijk een slecht gevoel. Het gaat om de verkoop van een keuken niet om een belangrijke plek in jouw huis. Het gaat om hun omzet, niet om jouw spaargeld. Maar bij de vierde showroom bij Artic in Utrecht hadden we dat gevoel meteen al niet. Het ging wel om ons en om onze keuken. Er was interesse in ons en onze wensen kwamen allemaal aan bod. Moesten we bij een andere keukenzaak maar in de wensen snijden om aan een normaal totaalbedrag te komen. Bij Artic werd de hele keuken naar wens samengesteld en konden we per onderdeel de prijs afwegen en de juiste keus maken. Het gevoel was gedurende het hele proces goed. We wilden niet direct tekenen, maar dat werd ook helemaal niet gevraagd, bijna afgeraden. We kregen een duidelijke offerte op onderdelen mee, een paar prachtige tekeningen met leuke details van ons eigen huis erin. Zo gingen we naar huis om nog even rustig na te denken over deze grote beslissing. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn. Maar we zijn echt gewoon maar een zeer tevreden klant. Om het verder kort te houden. De keuken is netjes in de afgesproken week geleverd. Inmeten, afleveren en plaatsen ging al net zo prettig als de aanschaf in de showroom. De hele DB groep voelt als één grote familie. De keuken werd zeer vakkundig geplaatst, keuzes werden overlegd en binnen twee dagen stond daar onze droomkeuken. Kleine dingetjes zoals een verkeerde kraan werden meteen opgepakt en tijdens het plaatsen nog omgeruild, alles liep zoals je hoopt dat het zal lopen. Het is niet onze eerste keuken en onze ervaring was dat het vaak niet gaat zoals je hoopt. Maar dit keer dus zeker wel. Levi en de rest van het team hebben ons keer op keer blij verrast met hun professionele en persoonlijke aanpak. We zijn nu een paar weken verder en zijn nog steeds elke dag blij met onze keus voor de keuken en voor de leverancier. Echt een aanrader!
FOTO VAN A. NOUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie Wanink op donderdag 28 nov 2024 24
Aanrader. Een goed, betrouwbaar en fijn bedrijf! Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken. Van A tot Z neemt Adee keukens je mee in het hele proces, van oriënteren tot en met de nazorg. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Strak en netjes”
Door Maaike Tijhof op donderdag 28 nov 2024 24
Heel blij met onze geleverde keuken! Alles zit er strak en netjes in en we zijn goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles top”
Door Heleen Schoenmaker op donderdag 28 nov 2024 24
Bijzonder tevreden over Adee keukens zou het iedereen aanbevelen. Van aankoop tot plaatsing van de keuken was alles top. Er werd meegedacht en afspraken en planning klopten allemaal. Zeer vriendelijk en kundig personeel ook de monteurs! Nu zeer tevreden en blij met de nieuwe keuken bedankt Adee keukens Rijssen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de keukenrenovatie”
Door Aldo op woensdag 27 nov 2024 24
Ik heb mijn keuken onlangs gerenoveerd, en DB Keukens heeft alles op tijd geleverd en gemonteerd, mede dankzij de samenwerking met KeukenWerk. Ik raad aan om deze combinatie te gebruiken, omdat ze goed samenwerken en eventuele problemen direct aanpakken en oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annet op woensdag 27 nov 2024 24
Prima geholpen en tips bij de aankoop van de keuken waarin onze wensen zijn meegenomen. De plaatsing van de keuken tot volle tevredenheid door 2 deskundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Laura Janvier op dinsdag 26 nov 2024 24
Keukenkastjes zijn vervangen. Dit is onze tweede keuken die we bij Ardi hebben gekocht. Vanaf het begin, bij het uitzoeken, tot de plaatsing niets dan lof. Zeer bekwaam advies en kundige hardwerkende installateurs.
FOTO VAN LAURA JANVIER
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door De Ridder op zaterdag 23 nov 2024 24
Verkoopster had veel kennis van zaken, en werden heel prettig geholpen. Schouw van de afzuig zat er niet bij en is later geleverd. En alles is goed en vakkundig gemonteerd. We zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Irma op zaterdag 23 nov 2024 24
Meerdere keren gastvrij ontvangen in hun showroom. Verkoopadviseur professioneel, geduldig, geeft veel uitleg, meerdere keren rondje in showroom en bij de materiaalkeuze. Het plaatsen van keuken verliep erg vlot door de monteurs, werken netjes en secuur. Nemen alle afval mee en er werd zelfs door hen gestofzuigd. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Zeker een aanrader om hier voor een nieuwe keuken te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Fam van Loenhout op vrijdag 22 nov 2024 24
Voor de tweede keer een keuken laten plaatsen door Ardi Keukens en weer super netjes afgewerkt. Van bestellen tot afwerken laatste punten top geregeld.
Tijdens het plaatsen was door de monteur een tweetal frontjes opgevallen die beschadigingen hadden, zo klein dat het ons niet opgevallen was, maar dit werd door Ardi Keukens gelijk opgelost door 2 nieuwe frontjes na te leveren en te plaatsen. Dus als u een keuken wilt laten plaatsen zonder gedoe.......Ardi Keukens.
FOTO VAN FAM VAN LOENHOUT
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Kevin & Chantal op donderdag 21 nov 2024 24
Bij Ardi Keukens zijn we supergoed begeleid op weg naar een prachtige keuken van hoogwaardige kwaliteit. De adviseur, Henry, nam alle tijd om de talloze mogelijkheden met ons door te nemen zodat we de keuken volledig naar onze zin konden ontwerpen. Ook het advies van de interieurstyliste, Eefke, die met enige regelmaat aanwezig is bij Ardi Keukens heeft ons erg goed geholpen. Na meerdere afspraken en uren van goed advies is de keuken uiteindelijk netjes afgeleverd en gemonteerd. Een onderdeel was verkeerd geleverd, maar dat was dezelfde week nog opgelost. Vanaf dat we de showroom binnen kwamen tot en met de montage zijn we vriendelijk en deskundig geholpen, met oog voor onze wensen. Wij kwamen bij Ardi Keuken vanwege hun goede naam, en dat hebben ze volledig waar gemaakt!
Reactie of foto toevoegen
“Oplossingsgericht”
Door W.P. Specker op donderdag 21 nov 2024 24
Heb een totaal nieuwe keuken gekocht bij Anovi. Zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal maar ook zeker over het meedenken en tekenen. Oplossingsgericht! Plaatsen en monteren ook zeer professioneel en keurig gedaan. Top bedrijf.
FOTO VAN W.P. SPECKER
Reactie of foto toevoegen
“Service is top”
Door Wim en Annemarieke op donderdag 21 nov 2024 24
Wij zijn heel erg blij en tevreden met onze keuken van Ardi. We hebben bewust gekozen voor Ardi vanwege de goede service. Dat klopt helemaal. Ze hebben goed meegedacht van tekening tot na de plaatsing. De keuken is heel strak gemonteerd. Ook tijdens montage werd nog meegedacht. Er zat wat tegen met de vensterbank, maar dit is snel en perfect opgelost. Service is top. Indien gewenst komt er een meerwerkspecialist langs die alles (en meer) voorbereidt voor het plaatsen van de keuken. Allerlei werkzaamheden zoals het verleggen van leidingen, het leggen van een vloer, stucen van wanden worden geregeld en op elkaar afgestemd. Heel handig en fijn.

Wij hebben gekozen voor een roestrode keuken. Dat was even spannend, maar we zijn erg blij met het resultaat. De keuken is gezellig en warm en echt een onderdeel van ons interieur.
We krijgen veel leuke reacties en we bevelen Ardi graag aan.
FOTO VAN WIM EN ANNEMARIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Catucci op dinsdag 19 nov 2024 24
Vanaf het begin dat wij de winkel in Haarlem zijn binnen gelopen tot het moment dat de monteurs de keuken hebben geplaatst zijn wij ontzettend goed geholpen. Het meedenken en het kiezen van de keuken en de apparatuur vonden wij erg fijn. Een aanpassing hier en daar de weken daarna was geen enkel probleem. Keur heeft kundige en fijne mensen in dienst. Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn!
FOTO VAN FAM. CATUCCI
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dekkers op dinsdag 19 nov 2024 24
Wij hebben voor Ardi keukens gekozen om erop te vertrouwen dat de keuken naar volledige tevredenheid geplaatst zou worden. Dit is volledig waargemaakt. Er is uitstekend meegedacht bij het ontwerp, de communicatie was uitstekend, en er is goed meegedacht met oplossingen voor (kleine) problemen waar je tegenaan loopt. Zowel thuis als in bij Ardi keukens zelf is ruim de tijd genomen zodat je je als klant serieus genomen voelt. En erop vertrouwen dat het goed komt.Wij zijn zéér tevreden over het proces en resultaat.
FOTO VAN DEKKERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Wim & Elseline op zondag 10 nov 2024 24
Mooie showroom. Er wordt alle tijd genomen om een keuken samen te stellen die aan al je wensen voldoet. Goede suggesties, niet opdringerig. Eigen monteurs voor installatie. Goede nazorg. Niet onderhandelen over de prijs, je weet waar je aan toe bent.
FOTO VAN WIM & ELSELINE
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door L.J.M de Vreede op donderdag 7 nov 2024 24
Keuken uit gezocht prima in gelicht goed op papier gezet op maat geleverd zelf gezet alle onderdelen waren aanwezig Keuken netjes kompleet en op afspraak bezorgd later nog twee laden besteld ook dat was perfect geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Wim Bouts op donderdag 7 nov 2024 24
Wij hadden al een zeer goede ervaring met Pelma Keukens, behorende tot dezelfde groep als Ardi Keukens, toen wij 20 jaar geleden bij hun een keuken kochten. In februari dit jaar hebben wij opnieuw een nieuwe keuken gekocht. Nu bij Ardi keukens in St.Annaland. Ook nu weer de deskundige en betrouwbare verkoper gesproken die ons 20 jaar geleden ook geholpen heeft. Deze verkoper heeft ons zeer fijn geholpen. Ook de ontvangst in de showroom en de rondleiding langs verschillende keukenopstellingen was bijzonder leuk. De voorlichting die wij hier bij hebben gekregen over de keukens en inbouw apparatuur was goed. Kortom wij hebben daar 2 dagen een aantal uren doorgebracht en dit was zeer de moeite waard. Dit bedrijf is beslist een aanrader. Ook de montage en installatie van de keuken met inbouw apparatuur was geweldig. De mensen hebben zeer keurig en netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Avanti keukens ga zo door”
Door Fam Manders op maandag 4 nov 2024 24
Vanaf het bezoek in de showroom tot en met de plaatsing van de keuken is alles fijn en netjes verlopen. De kleine probleempjes tijdens het monteren van de keuken is door de monteur vakkundig opgelost. Avanti keukens ga zo door.
FOTO VAN FAM MANDERS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe deurtjes”
Door Piet de Brouwer op vrijdag 1 nov 2024 24
Wij hadden een keuken die 24 jaar geleden is geplaatst door Ardi De keuken is van zeer goede kwaliteit en het blad (graniet) is nog steeds een Eye catcher in ons huis. Om weer eens wat anders te willen zijn wij gegaan voor nieuwe deurtjes, deze zijn geweldig geplaatst Toen een geweldige service en na 24 jaar nog steeds, wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Yvonne op vrijdag 1 nov 2024 24
Eerste indruk heel goed, afspraak gepland en zeer vakkundig geholpen. Goed meedenkend. Wat ze zeggen en beloven komen ze zeker na, geven aan welke datum komen en welk tijdstip wij deze mensen kunnen verwachten. Zeer goede service. Dus uitermate tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Super goede begeleiding”
Door Silvia Goedee op vrijdag 1 nov 2024 24
Een bedrijf welke uitblinkt door communicatie, gedreven en deskundig personeel, van begin tot het einde en zelfs na oplevering een super goede begeleiding. Onze keuken is tot onze volle tevredenheid geïnstalleerd. Wij zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is prima verlopen”
Door Rita van 't Westende op donderdag 31 okt 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht. Dit is vanaf het tekenen/samenstellen van de keuken tot en met de oplevering en nazorg, prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Eric Berrevoets op woensdag 30 okt 2024 24
Vanaf het eerste moment dat ik bij Ardi werd geholpen voelde het zeer professioneel. In het tekenen en berekenen zeer goed geholpen. Ook het traject na aanschaf was er zeer fijne communicatie. Tijdens de plaatsing heeft de monteur topwerk geleverd. Kortom heel blij met de tweede keuken die bij Ardi is aangeschaft voor een eerlijke prijs.
FOTO VAN ERIC BERREVOETS
Reactie of foto toevoegen
“Alles keurig volgens afspraak”
Door Marianne Burgs op maandag 28 okt 2024 24
Nieuwe keuken gekocht, levering en plaatsing keurig volgens afspraak. Vakkundige monteurs en keuken is netjes opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door G. Maatkamp op maandag 28 okt 2024 24
We zijn blij en zeer tevreden over het resultaat van onze nieuwe keuken en de uitstekend verleende service. Ze maken waar wat ze beloven.
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig geholpen”
Door Matthijs op maandag 28 okt 2024 24
Ontzettend tevreden met Anovi. Zowel bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken als het inmeten als het plaatsen heel prettig geholpen. Kwalitatief prima in orde, ook in gebruik blijft de keuken goed.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke complimenten”
Door Leo Kaan op maandag 28 okt 2024 24
Service en keuken geleverd naar afspraak! Prima service en vakmanschap bij plaatsen keuken. Op tijd besteld en niet 1 onderdeel ontbrak of moest worden aangepast. Dikke complimenten voor Lianne en Izaak Wisse (en uiteraard het gehele team)
Reactie of foto toevoegen
“Erg fijne communicatie”
Door Stapelbroek op maandag 28 okt 2024 24
Wat zijn we tevreden over de begeleiding bij het uitzoeken en plaatsen van de keuken. De getoonde voorbeeldkeukens hielpen ons de mogelijkheden goed zien. We hadden best wat afwijkende voorkeuren en deze zijn in het uitzoekproces allemaal doorgesproken. De bestelde keuken gaf daardoor tijdens het plaatsen wel wat uitdagingen. Het plaatsingsteam heeft deze goed opgepakt en aangepast waar dat direct ging en afspraken gemaakt over de nazorg. Ik denk ook dat het voor ons belangrijk was om de kwaliteit goed te hebben in plaats van te verwachten dat alles snel geplaatst (en daarbij afgeraffeld) werd, en dat vond Anovi ook prioriteit. Erg fijne communicatie en praktische oplossingen aangedragen, actief meegedacht en zeer fijn dat er na 1 gebruiksjaar nog nazorg komt.
FOTO VAN STAPELBROEK
REACTIE VAN NAIMA
Wat is prijs dit keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Monique Oude Middendorp op maandag 28 okt 2024 24
Mijn 2e keuken bij Avanti gekocht. Tijdens plaatsen van de keuken kwam naar naar voren dat de afmeting van het werkblad\keukenkastjes niet goed was. Door Avanti is dit direct opgepakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Inmiddels is de keuken aangepast en ben heel blij met mijn mooie keuken. Een dikke pluim voor de mensen van Avanti.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door C.M. Ouwehand op maandag 28 okt 2024 24
Wij zijn bij de aankoop van sanitair en badkamerinrichting door Arma Keukens en Sanitair uitstekend geholpen. Gedegen advies bij de keuze van materiaal en de inrichting. Correcte en stipte aflevering van de door ons gekochte badkamerinrichting.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door B. Meijer op maandag 28 okt 2024 24
Goed advies, groot assortiment. Er wordt goed geluisterd naar de wensen, en dit wordt Omgezet in een mooie keuken. Verkoper deskundig, en veel ervaring/kennis hoe een keuken te creëren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles netjes geregeld”
Door Jelle van den Brink op zondag 27 okt 2024 24
Vanaf het moment dat wij de showroom in liepen, tot het moment van de keuken samenstellen en monteren, alles netjes geregeld en afgehandeld. Knap staaltje vakmanschap!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer mooie keuken”
Door Leo Mooren op zaterdag 26 okt 2024 24
Anovi Keukens maakt hun beloftes waar! Naast een goede begeleiding met de diverse keuzes om een keuken samen te stellen, hebben zij de keuken geleverd en geplaatst conform afspraak. Het personeel van Anovi Keukens weten wat ze doen en zijn ongekend professioneel! Ik ben dan ook een zeer blije klant met een zeer mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.