Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2166 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1866 ervaringen
4 sterren166 ervaringen
3 sterren16 ervaringen
2 sterren19 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Montage zeer matig”
Door C. Wouters op maandag 10 jun 2024 24
Verkoop, afspraken, levering allemaal ok. Montage zeer matig. Uiteindelijk alles goed gekomen maar daar was wel het nodige toezicht en overleg voor nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Te hoog geplaatste magnetronoven”
Door J. Baij op woensdag 13 mrt 2024 24
Gekozen materiaal is prima, evenals de plaatsing door monteurs, problemen onderweg zijn verholpen (die waren er nogal wat). Wij zijn uiteindelijk blijven zitten met een veel te hoog geplaatste magnetronoven.
Reactie of foto toevoegen
“Vier weken later geleverd dan gepland”
Door D. Veen op vrijdag 28 apr 2023 23
"Bij DB KeukenGroep (de groep achter Keur Keukens) staat 'Doen zoals Beloofd' centraal", staat groot op de busjes en alle papieren. Ja, zolang alles goed verloopt. Als er iets misgaat, is de service helaas ook die 9,6 absoluut niet waard. Een mooie showroom, aardige mensen, een goed aanbod, verse gevulde koeken: ja, op de locatie in Haarlem is het allemaal top geregeld. Wij waren dan ook onwijs blij dat we onze nieuwe keuken hier hadden gekocht. Tot we een week(!) voor de levering van onze keuken een telefoontje kregen dat er iets mis was gegaan. De fabriek had de bestelling niet doorgezet, dus de keuken zou niet komen. Een grove fout, dan wel niet van Keur Keukens zelf, maar met de fabriek hebben wij als klant niets te maken. De oude keuken was er al uit, dus wij zaten met een probleem. Op zo'n moment verwacht je vanuit Keur/DB dan ook een passende aanpak. Het werd in eerste instantie goed opgelost met de levering van een noodkeuken en over compensatie "zouden we het later hebben, laten we het eerst maar goed oplossen", was de boodschap. Daar bleken we het later helemaal niet over te kunnen hebben. Toen er geen enkel bericht kwam over een compensatie, in welke vorm dan ook, namen we zelf weer contact op. De boodschap in een vrij vervelend telefoongesprek: compenseren in geld doen we nooit. Maar we kunnen wel een dinerbon opsturen? Een houding die wij in deze situatie - en met zo'n hoge score - niet hadden verwacht. Het kan toch niet zo zijn dat je voor een keuken die 4(!) weken later komt, niet door overmacht maar een grove fout, hetzelfde betaalt als voor een keuken die er netjes op de afgesproken datum was geweest? Bij de klantenservice van DB waren ze het daar niet mee eens. We zouden de keuken uiteindelijk krijgen, dus daar ook voor moeten betalen. Wij werden meerdere malen op niet heel klantvriendelijke wijze met deze boodschap afgescheept. Op ons aandringen, niet op eigen initiatief, werd er uiteindelijk om compensatie gevraagd bij de fabriek. Het resultaat: ze konden ons 250 euro bieden. De fabriek, vanuit DB zelf kwam er niets. Toen wij aangaven dat we dit wel een heel, heel minimaal bedrag vonden op een bedrag dat je uitgeeft voor een keuken, deed Keur er na een gesprek met de manager (waar wij weer om moesten vragen) hetzelfde bedrag bij. Er was toch nooit compensatie mogelijk? Dat er toch wel wat mogelijk is, maar dat je dat pas krijgt na meerdere vervelende telefoongesprekken waarin je voet bij stuk houdt, is echt alles behalve klantvriendelijk. Voornamelijk daardoor houden wij hier een vervelend gevoel aan over. Als ze dit meteen hadden geboden, was dit een heel ander verhaal geweest. Wij zijn helaas dan ook teleurgesteld in de service van vooral DB groep. Val dus niet meteen voor die hoge 9,6, want die kunnen ze alleen waarmaken zolang alles goed gaat. Zodra er echte klantenservice nodig is, is daar niet veel meer van over. Wij hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekregen (een compliment voor de aardige en goede monteurs!), maar houden hier helaas wel een vervelend gevoel aan over. En dat wil je niet bij zo'n grote aankoop als een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is bijna een jaar na plaatsing nog niet af”
Door Annemiek op maandag 30 jan 2023 23
We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Artic. In de showroom zijn we goed geholpen. Helaas hadden we een zeer eigenwijze monteur die zijn eigen plan trok en geen zin had om tijdens het plaatsen van de keuken te overleggen. De keuken is in mei 2022 geplaatst en nu in januari 2023 zijn een aantal restpunten nog niet opgelost. Afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor is onze keuken bijna een jaar na plaatsing nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
Door J. Schipper op dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
Door de Groot op donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Door Jorg de Jong op donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door Smeets op dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Door Peter op zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Door Ellie Eckhardt op woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is erg mooi geworden”
Door S. Caspers op woensdag 10 jul 2024 24
Al 2x een keuken bij Anovi aangeschaft en beide keren erg tevreden! Al vanaf het eerste moment rond de tafel voelden we ons erg welkom en werd er met ons meegedacht om onze wensen binnen ons budget te passen. De eerste keer was online in de lockdown, er kwam zelfs iemand langs om oliebollen te brengen. De communicatie was erg prettig, als er iets niet op tijd geleverd kon worden werd dit netjes opgelost met een vervangend, tijdelijk product. Ook werd er met andere dingen praktisch meegedacht naar oplossingen. De monteurs waren erg stipt en netjes. De keuken is erg mooi geworden en we zouden iedereen Anovi aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door Ronald en Poulien Buter op dinsdag 9 jul 2024 24
Eind vorig jaar is onze keuken geplaatst, wij zijn door Anovi keukens bijzonder goed geholpen en van tevoren goed geadviseerd.Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en genieten nog dagelijks van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN RONALD EN POULIEN BUTER
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke duim voor het hele proces”
Door Erik op zondag 7 jul 2024 24
Omdat wij de beneden verdieping compleet gingen verbouwen wilde we een nieuwe keuken. Er werd super goed mee gedacht in de ontwerpfase ( door Marjolijn] en samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden. Onze droom keuken werd op papier gezet. Nadat we akkoord waren gegaan kregen we nog een mooi pannenset kado daarnaast kregen we nog een heerlijke versnapering.
Voor de bouw waren er nog wat twijfels rondom maatvoering en ook hierin kwam er iemand langs en keken we naar oplossingen. De bouw was echt super, er werd super netjes gewerkt met als resultaat de droom keuken die we voor ogen hadden. Dikke duim voor het hele proces. Wij kunnen Ardi aan iedereen aanraden!
FOTO VAN ERIK
Reactie of foto toevoegen
“Top nazorg”
Door Fam Geuze op vrijdag 5 jul 2024 24
Goede ontvangst, deskundige verkoper & goede uitleg over mogelijkheden en apparatuur. Voorbereiding door technische dienst prima, alles past perfect. Vakkundige monteur die duidelijk plezier had in z'n werk, alles netjes gemonteerd. Nazorg door Pelma vinden we top
Reactie of foto toevoegen
“De perfecte keuken”
Door Nadine en Auke op vrijdag 5 jul 2024 24
Zeer goed, geduldig en vriendelijk door Demi in de showroom geholpen. Met haar deskundige advies hebben we de perfecte keuken samengesteld. Daarna hebben de monteurs alles keurig geplaatst en aangesloten.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geholpen”
Door Marije op zondag 30 jun 2024 24
We zijn heel, heel erg blij met onze keuken. Het is daadwerkelijk het pronkstuk van onze woning geworden, iets wat ook helemaal de bedoeling was! Van a tot z perfect geholpen door iedereen waarmee we in aanraking zijn gekomen bij DB keukens. Niets was teveel en er is volledig voldaan aan onze verwachtingen. Speciale dank aan Marcus, die zeldzaam netjes werkt en hierdoor een keurige geplaatste keuken heeft opgeleverd. Wij raden een ieder aan hier een keuken te kopen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Willem en Rita van den Belt op vrijdag 28 jun 2024 24
De verkoper was erg deskundig en invoelend. Hij kon ons van goede adviezen voorzien waar wij veel aan hadden. We konden ook adviezen inwinnen bij een interieur styliste die ons goede adviezen gaf qua kleurstelling. We werden steeds op de hoogte gehouden over de voortgang van het proces van de keuken. We kregen een eigen omgeving van Adee op internet waar alles op stond. Op de dag dat de keuken geplaatst werd, kwamen er twee monteurs die de keuken op een zeer deskundige en vlotte manier hebben geplaatst, zonder dat het haastwerk was. Na twee dagen was de keuken klaar en werd alle rommel meegenomen. Kortom: wij zijn erg tevreden over Adee keukens. Zeker een aanrader waard.
FOTO VAN WILLEM EN RITA VAN DEN BELT
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Jeline Ras op vrijdag 28 jun 2024 24
De medewerkers zijn kundig in hun advies passend bij je budget, prijs is prijs dus iedereen is gelijk. Heel veel mogelijkheden in materialen en kleuren. Uitstekende service!
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Denise van Damme op vrijdag 28 jun 2024 24
De wensen van de klant staan centraal en het aankoopproces is transparant. Hele goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hele proces van aankoop tot plaatsing wordt goed begeleid. Het team denkt mee bij tussentijdse wijzigingen en problemen die tijdens het proces ontstaan. Goede vakmensen die weten wat ze doen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Toes op woensdag 26 jun 2024 24
We hebben onze bestaande keuken die we 8 jaar geleden hadden gekocht vernieuwd. Opnieuw heel goed geholpen tijdens het gehele proces van orientatie tot plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Heleen op dinsdag 25 jun 2024 24
Om te beginnen zijn wij heel vriendelijk en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van onze keuken door Ruud. Omdat de bouw verschillende malen is uitgesteld,en ik nog regelmatig vragen gehad,werd er altijd geduldig en vriendelijk advies gegeven. Ook de planning regelmatig moeten lastig vallen met het verschuiven van de lever datum,ook toen werd ik begripvol en vriendelijk te woord gestaan. En uiteindelijk de plaatsing van de keuken en bij keuken, wat een vriendelijk vakmensen! Ik kan dus zeggen dat ik uitstekend geholpen ben en een droomkeuken heb. Ik kan dan ook niet anders dan het hele team een 10 te geven!!
FOTO VAN HELEEN
Reactie of foto toevoegen
“Alles is ontzettend prettig verlopen”
Door Marian leijdens op dinsdag 25 jun 2024 24
Vorig jaar hebben wij bij Ardi keukens onze nieuwe keuken gekocht. Vanaf de eerste afspraak is alles ontzettend prettig verlopen. Heel gastvrij ontvangst in de showroom en ook een hele prettige verkoper die ook echt met ons meedacht. Het plaatsen van de keuken verliep ook heel goed, dit waren ook hele fijne mensen met verstand van zaken. Ook na het plaatsen van de keuken nog even gebeld worden of alles in orde is, vonden wij ook een pluspunt.
Kortom ontzettend blij dat wij voor Ardi keukens hebben gekozen! Inmiddels hebben wij onze nieuwe keuken in gebruik en deze voldoet aan al onze verwachtingen. Bent u op zoek naar een nieuwe keuken, zou ik u zeker aanraden om eens bij Ardi keukens te gaan kijken.
FOTO VAN MARIAN LEIJDENS
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Frans en Hanni Pieters Wilp op maandag 24 jun 2024 24
Bij veel keukenzaken gekeken, maar eigenlijk gelijk een goed gevoel bij DB Keukens. Het werd Adee Keukens in Rijssen. Heel fijn geholpen door Dirk Jan. Er wordt goed meegedacht, alle tijd genomen en oplossingen gezocht om het naar onze wensen samen te stellen. Met veel vertrouwen onze handtekening gezet. De keuken werd keurig bezorgd door eigen chauffeurs. De monteurs Mark (of heette hij nou anders) en zijn maat Reint hebben de keuken geplaatst. Gezellige jongens, veel in overleg, kortom een Gouden team! Alles in één keer goed geplaatst! Onze complimenten voor DB Keukens en de medewerkers.
De korte lijntjes en alles in eigen beheer vinden wij zeker een pré. De keuken is precies geworden hoe wij het ons hadden voorgesteld. We zijn er heel trots op en heel blij mee.
FOTO VAN FRANS EN HANNI PIETERS WILP
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Kirsty S op maandag 24 jun 2024 24
Fantastisch professioneel bedrijf. 100% tevreden en kan het iedereen aanraden. Als alles van onze (grote) verbouwing zo soepel en probleemloos was verlopen als onze Avanti Keuken, was het een stressvrije periode geweest. Geweldige communicatie, super vriendelijk en kundig personeel, uitgebreid advies. Ze hebben alle tijd genomen om ons door dit proces heen te helpen. Omdat dit onze eerste keuken aankoop was, waren we flink overweldigd. We zijn hier op een zeer prettige, maar geen 'verkoperige' manier doorheen geholpen in de showroom. De planning en montage verliep probleemloos en zelfs het wijzigen van de leverdatum ivm onze eigen uitloop, was geen enkel probleem. De keuken zelf is geweldig mooi en we krijgen onwijs veel complimenten. Voor een hele goede prijs, hebben we een fancy design keuken. Wij zijn fan en kunnen het iedereen aanraden hier jouw keuken te halen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Bas Voeten op vrijdag 21 jun 2024 24
Goede, laagdrempelige communicatie. Pelma denkt met ons mee. Komt afspraken na. Transparantie naar de klant. Hele fijne medewerksers over de vloer gehad. Wij raden Pelma keukens zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Leendert Bakker op vrijdag 21 jun 2024 24
Je krijgt hier een keuken helemaal zoals je zelf wilt en zelfs boven je verwachting!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Wolthuis op woensdag 19 jun 2024 24
Vanaf het begin tot eind vriendelijk en professioneel geholpen. Niet opdringerig.
Doen wat ze beloven. Goede kwaliteit keuken. Wij zijn er super blij mee!
FOTO VAN WOLTHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Corné op dinsdag 18 jun 2024 24
We zijn enorm tevreden! De keuken is prachtig geplaatst. Er waren wat probleempjes/misverstanden die netjes zijn opgehelderd. Vervolgens werd er ook nog een keurige oplossing geboden doormiddel van een genereuze korting.
Vriendelijk personeel, zowel de monteurs als verkopers. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Het is heel mooi geworden”
Door Lianne op maandag 17 jun 2024 24
Prachtige keuken gekocht, en ondanks de kleine oppervlakte is het heel mooi geworden. Ook is de keuken keurig gezet!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken ziet er prachtig uit”
Door Lonneke op vrijdag 14 jun 2024 24
Van ontwerp tot levering en montage geen een enkel probleem of obstakel ervaren. Ze denken met je mee, zijn eerlijk in hun advies en nemen de tijd voor je. Onze keuken ziet er prachtig uit en voelt ook echt als een kwaliteit keuken.
FOTO VAN LONNEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Door Jaap en Marjan Rietdijk op woensdag 12 jun 2024 24
We hebben in oktober 2023 een keuken gekozen die naar onze wens was. Het advies, snelheid en kundigheid van de medewerkers was voor ons een fijn gevoel. Zij dachten mee, maakte soepele afspraken en zijn alle afspraken na gekomen.
Doordat het een uitmuntend gevoel gaf (nog steeds eigenlijk) hebben vrienden en kennissen Ardi keukens aangeraden en ook hun hebben een geweldige ervaring ondervonden!
FOTO VAN JAAP EN MARJAN RIETDIJK
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Fam Verstraten op woensdag 12 jun 2024 24
We zijn echt heel goed geholpen in de showroom. Een goede eerste indruk. Alles daarna is ook heel goed en netjes verlopen. Er waren wat kleine dingetjes die niet in orde waren na het plaatsen maar dat werd allemaal heel snel en kundig opgelost. De service is echt top! We raden iedereen aan om hier een nieuwe keuken te bestellen. Zeker een dikke tien voor Ardi keukens!
FOTO VAN FAM VERSTRATEN
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door JJG Maas op maandag 10 jun 2024 24
Zeer deskundig geholpen bij de aanschaf van de nieuwe keuken en bij het plaatsen ervan.
FOTO VAN JJG MAAS
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door erik op vrijdag 7 jun 2024 24
Een duidelijk verhaal , je weet wat je koopt en de service is helemaal top. Ook het team wat je keuken installeert zijn vriendelijk en beleeft en nemen de tijde om alles netjes te installeren. Ook word je betrokken bij het installeren van de keuken. Gewoon een dikke 10 voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Familie Luijks op donderdag 6 jun 2024 24
Kundige en prettige hulp vanaf het uitzoeken tot en met het afleveren en verlenen van nazorg aan toe. Begonnen met een fijn, rustig gesprek om wat moois uit te zoeken. Vervolgens tussentijds netjes op de hoogte gehouden en bovendien werd de afgesproken levertijd precies nagekomen. Mooie kwalitatieve keuken, kortom, zeker een aanrader!
FOTO VAN FAMILIE LUIJKS
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne ervaring”
Door Anja op donderdag 6 jun 2024 24
Vriendelijke, meedenkende medewerkers. In de showroom, maar ook de bezorger en de monteurs. Werken netjes met respect voor de overige inrichting van de woning. Heel fijn dat er niet onderhandeld wordt over de prijs in tegenstelling tot andere keukencentrum. Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10 plus”
Door Mevrouw P. de Ponti op dinsdag 4 jun 2024 24
DB keukens krijgt van mij een dikke 10 plus. Vanaf het eerste gesprek in de showroom in Haarlem tot en met de montage en telefoontje om te horen of alles goed was. Iedereen was heel vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. En..het resultaat is prachtig. Ik was eerder bij andere keukenleveranciers geweest maar had steeds twijfel. De eerste kennismaking bij de showroom in Haarlem gaf mij direct vertrouwen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door F vander Sommen op dinsdag 4 jun 2024 24
Keuken aangeschaft (na veel getwijfel van mijn kant). Verkoopster bleef geduldig meedenken en verschillende opties uitwerken voor me. Na aanschaf ook uitstekende service van het klantteam. Offertes voor nabestellingen gekregen, snel en adequaat beantwoorden van vragen via telefoon en mail. Medewerkers allen zeer vriendelijk en klantgericht! Van harte aanbevolen!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door M van de pol op maandag 3 jun 2024 24
Wij zijn super blij en tevreden met onze keuken. De monteurs hebben keurig gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Jan van Dijk op vrijdag 31 mei 2024 24
Keuken gekocht. Gehele traject wordt goed begeleid door een toegewezen klantenteam. Monteurs ervaren en denken goed mee. Inmeten/tekeningen/documentatie zijn perfect op orde. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Fout (van fabrikant) wordt keurig opgelost. Na-stellen wordt op termijn netjes gedaan. Na 10 maanden ontdekten we een scheur(tje) in een vrieskastlade. Wordt na melding kosteloos vervangen. Eindconclusie; Arma is niet goedkoop, maar kwaliteit/ montage/ garantie = TOP!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer aan te bevelen”
Door Familie Van der Waal op vrijdag 24 mei 2024 24
Van verkoopadvies tot installatie, service en administratieve ondersteuning: super. We hebben een prachtige keuken gekocht, na een heel betrokken en persoonlijk advies. Het plaatsen van de keuken verliep geheel volgens afspraak. Ook de service erop volgend was altijd tijdig, op initiatief van Avanti en uitgevoerd door zeer kundige maar ook uiterst vriendelijke professionals. We zijn meer dan tevreden en bedanken iedereen hartelijk. Deze keukenzaak is zeer aan te bevelen! Zij doen wat ze beloven.'
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Carla van Dorst op donderdag 23 mei 2024 24
We hadden al eens eerder met Ardi Keukens kennisgemaakt doordat onze zoon er een keuken had aangeschaft en daar bijzonder tevreden over was. Dus op naar Sint Annaland. Na een prettige ontvangst hebben Isaac en Leanne een geweldige job geklaard om ons de perfecte keuken te leveren. Ook het klantteam dat tijdens de aanloop naar de plaatsing van de keuken voor ons klaar stond deed het perfect. Communicatie verliep prettig. De plaatsing ging zonder problemen en is keurig gedaan. De monteurs waren heel vriendelijk en dachten met ons mee. De keuken is een plaatje en ook al is hij strak en modern hij voelt knus en gezellig aan, we krijgen dan ook veel complimenten. Het koken is weer een feestje .
FOTO VAN CARLA VAN DORST
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Sigrid op woensdag 22 mei 2024 24
Fijne service. Onze wensen werden vooraf gevraagd waardoor we gericht geholpen werden. Degene die ons hielp hield zich aan het budget. Bij het plaatsen van de keuken bleek er een kast verkeerd geleverd. Dit is netjes opgelost. Een beschadiging in een frontje door de verbouwing is kosteloos vervangen. Al met al een fijne service met mensen die voor je klaar staan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en installatie verliep zeer goed”
Door Johan van Hekken op maandag 20 mei 2024 24
De aankoop van onze nieuwe keuken met Henry Boogaard verliep zeer prettig. Alles werd netjes vastgelegd, gemeten ter plaatse, en voor de keuken gefabriceerd werd nog eens goed beoordeeld door Jan Verwijs. Het installeren van de keuken en de apparatuur verliep bijzonder prettig door Johan Hendriks en de eerste dag was daar Jacco nog bij. Beiden echte vakmensen en prettig in de omgang. Opmerkelijk was toch vooral dat ze het perfect wilden hebben!
Een punt van kritiek is de bezorging van de keuken. Dat was een regelrechte haastklus: ruw en in no time stond alles in de garage. Twee onderdelen bleken later beschadigd, waaronder een dure achterwand van Bokmerk. Maar of dat door de bezorging kwam weet ik natuurlijk niet zeker. Het werd door Johan opgemerkt en gelijk nieuw besteld.
FOTO VAN JOHAN VAN HEKKEN
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goede service”
Door Roelofs op donderdag 16 mei 2024 24
We hebben zeer positieve ervaringen met Ardi Keukens uit St. Annaland. We werden heel goed geholpen. Ook is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De monteurs bij het plaatsen van de keuken waren heel vriendelijk en werkten heel netjes. De service is bijzonder goed. Daarom kunnen wij zonder meer Ardi Keukens van de DB-groep aanraden indien u een nieuwe keuken wenst.
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte service”
Door oeverbeek op woensdag 15 mei 2024 24
We hebben een keuken uitgezocht, hier werden we professioneel en goed begeleid, er werd met ons meegedacht m zo voor ons de perfecte keuken te creëren. De service die daarop volgde bij het plaatsen van de keuken was ronduit perfect. Afspraken werden nagekomen en de keuken werd met de grootste zorg en deskundigheid geplaatst. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanraden die kwaliteit en betrouwbaarheid en zekerheid belangrijk vinden. Ik sta elke dag met veel plezier in onze keuken
FOTO VAN OEVERBEEK
Reactie of foto toevoegen
“Veel plezier van mijn prachtige keuken”
Door M. van den Heuvel op vrijdag 10 mei 2024 24
Een jaar na de oplevering van mijn keuken kom ik eindelijk mijn belofte na om een review te schrijven. Het positieve daarvan is dat ik kan zeggen dat ik inmiddels een jaar met heel veel plezier gebruik maak van mijn prachtige keuken die met veel zorg en vakmanschap is geplaatst. Bij Adee doen ze inderdaad wat ze beloven, ook als je in Groningen woont.
FOTO VAN M. VAN DEN HEUVEL
Reactie of foto toevoegen
“Wij genieten van onze nieuwe keuken”
Door du Mee op vrijdag 10 mei 2024 24
Artic Keukens in Utrecht heeft samen met ons een prachtige keuken ontworpen en ons goed geadviseerd over materiaal, kleur en apparatuur. Dankzij de ruime showroom konden we veel ideeën opdoen en ook stalen meenemen naar huis. Er was genoeg flexibiliteit om nog wijzigingen door te voeren. Ook hebben zij vanuit de DB Keukengroep een uitstekende backoffice en plezierige en vakkundige medewerkers die de nieuwe keuken hebben geplaatst. Via Artic Keukens kwamen wij in contact met een aannemer, gespecialiseerd in alle voorbereidende werkzaamheden voorafgaande aan de plaatsing van de keuken. Samen met zijn enthousiaste en professionele vakmensen, hebben zij alle benodigde werkzaamheden volgens een strak schema uitgevoerd. Mede geholpen door de professionele technische tekeningen van de DB Keuken Groep. Alles goed en op tijd, ook bij onverwachte gebeurtenissen in een oud huis, en heel plezierig, wat wil je als klant nog meer. We zijn erg blij met het eindresultaat en genieten van onze nieuwe keuken. Ook over de nazorg, zodat men zeker weet dat we 100% tevreden, zijn we zeer te spreken. We bevelen bovengenoemde bedrijven dan ook van harte aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Carin van Schaick op woensdag 8 mei 2024 24
Wij hebben een volledige keuken gekocht met inbouwapparatuur.
FOTO VAN CARIN VAN SCHAICK
Reactie of foto toevoegen
“Prima begeleiding”
Door familie Molenaar op woensdag 8 mei 2024 24
Deskundige hulp bij het uitzoeken van de keuken, montage keurig netjes, resultaat helemaal naar wens. Prima begeleiding, ook na afloop!
Reactie of foto toevoegen
“Ver boven een 10”
Door De Heus op woensdag 1 mei 2024 24
Na aanraden van vrienden hebben wij bij Artic in Utrecht een keuken uitgezocht, deze is naar volle tevredenheid in Vlissingen geplaatst. Vanwege de toenmalige omstandigheden van een ernstige ziekte hadden we voor een wat goedkopere uitvoering gekozen. Nadat het ziek zijn achteraf bleek mee te vallen hebben we opnieuw contact gezocht met Artic. Met als reden dat de goedkopere uitvoering niet echt onze smaak was. Medewerkers van Artic hebben er alles aan gedaan om alsnog de keuken naar onze wensen aan te passen. Vanwege de uitzonderlijke omstandigheden hebben zij dat nogmaals tot onze volle tevredenheid tegen een gereduceerde prijs uitgevoerd. Als we een cijfer moesten geven kwamen we ver uit boven de 10! Eerlijk is eerlijk! Nogmaals hartelijk dank!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Geert en Rinske Pars op dinsdag 30 apr 2024 24
In 2022 hadden we een afspraak voor een gesprek met een medewerker van Arma Keukens en Sanitair over de nieuwe inrichting van onze badkamer en het toilet op de begane grond. Wim-Sander Roos, verkoopadviseur bij Arma in Nunspeet, ontving ons zeer hartelijk en gastvrij. We stonden aan het begin van een gesprek vol keuzes, die we moesten maken. In de showroom van Arma kun je wat badkamers en accessoires betreft te kust en te keur. We konden op elk moment onze wensen inbrengen. Wim heeft ons geen enkel product opgedrongen, maar op momenten van keuzes maken ons op een prettige manier geadviseerd en als we van de bomen het bos niet meer zagen ook "gestuurd". We werden enthousiast en deskundig begeleid. En tegelijk heeft Wim ook oog voor de klant als mens, voor zijn persoonlijke omstandigheden. Het verkoopgesprek was dan ook een prettige mix van zakelijk contact én tussendoor humor en persoonlijke aandacht. Aan het eind van de middag hebben we de koopovereenkomst getekend van een badkamer en een toilet, volledig overeenkomstig onze wensen. Badkamer en toilet zijn gerenoveerd en ingericht in 2023, zoals was begroot en afgesproken. We zijn heel tevreden over het resultaat, zowel wat betreft de materialen als het voeg- en kitwerk en de kleurkeuzes. Na de inrichting bleken er nog enkele dingen niet goed bevestigd te zijn dan wel te functioneren. Een en ander is na melding bij het bedrijf vlot door de servicedienst naar tevredenheid hersteld. Kortom: Arma Keukens en Sanitair in Nunspeet is wat ons betreft een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Ardi sprong eruit”
Door H. van Dorst op maandag 29 apr 2024 24
Ik had 24 jaar geleden een keuken gekocht bij Ardi. Deze was goed bevallen. nu een nieuwe keuken gekocht bij Ardi. ook bij andere keuken zaken geweest. Ardi sprong er uit, omdat de service prima was, afspraken na kwamen en de prijs de prijs is, en vrijblijvende offerte. geen dwang.

Aanvulling ontvangen 30 april 2024:D e keuken is afgeleverd en gemonteerd. Dit is goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Kraij op zondag 28 apr 2024 24
Zeer tevreden over het hele traject. Van advies tot aan de planning en installatie. We zijn erg blij met de keuken en raden Keur Keukens aan iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig geplaatste keuken”
Door Raymond op zaterdag 27 apr 2024 24
Betrouwbaar en vakkundig. Keuken is keurig geplaatst. Monteur werkt netjes en heeft problemen vakkundig opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met het keukeneiland”
Door Tjeerd op vrijdag 26 apr 2024 24
Keukeneiland was heel vakkundig opgeleverd. Heel blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met geplaatste keuken”
Door Van Noorden op donderdag 25 apr 2024 24
Klantvriendelijk, kundig, netjes gewerkt! Gewoon zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Meedenkend, innovatief en praktisch”
Door Ricky en Theo op dinsdag 23 apr 2024 24
We hebben een keuken bekocht. Op papier hadden we eigenlijk alles al uitgetekend. Maar praktische tips hielpen ons aan verbeterpunten waar we erg blij mee zijn. Meedenkend, innovatief en praktisch. Goede communicatie, vriendelijke mensen. Direct antwoord op onze vragen. Gewoon prettig en fijn!
FOTO VAN RICKY EN THEO
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Demy Knijnenburg op dinsdag 23 apr 2024 24
Enorm blij met onze nieuwe keuken. We wilden bij het kiezen van onze keuken kwaliteit en niet 10x op een dag gebeld worden over dat de prijs omlaag kon, maar gewoon waar voor ons geld. Hier heeft Pelma keukens zeker aan voldaan! We zijn uitstekend geholpen en er werd goed met ons meegedacht met de mogelijkheden binnen ons budget. Ik zou het iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door C. Laurijsse op dinsdag 23 apr 2024 24
Fijne samenwerking, komen afspraken na, en leveren keurig werk af. Telefoontje ook als iets anders gaat lopen. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Moison op maandag 22 apr 2024 24
Pelma heeft onze keuken een update gegeven. Wij zijn erg tevreden. Goede voorlichting en prima meedenken. De uitvoering van de werkzaamheden verliep op een vriendelijke en behulpzame manier. Het resultaat mag gezien worden. Kan iedereen Pelma aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Mol op maandag 22 apr 2024 24
Na onze eerste keuken (review van 07-01-2021 was niet zo positief) toch weer bij Ardi voor een nieuwe keuken omdat we dachten: ze kunnen het wel, zitten in de buurt en lossen de manco's op. In eerste instantie hadden we zoiets van dit is een 10 maar er zijn wat kleine zaken die nog aandacht vragen en ook opgelost gaan worden. 9 of 9.5 geven gaat helaas niet en 8 doet geen recht aan de prestatie, dus dan toch die 10. Wel irritant dat de kookplaat ontbreekt door onderdeel-problemen bij Neff, maar daar kan Ardi niets aandoen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Veerman op maandag 22 apr 2024 24
De levering van de keuken was top. Het plaatsen van de keuken ook zeer tevreden. We hebben wat probleempjes gehad maar werd super opgelost. Ik ben echt tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuze voor Ardi”
Door Cor maas op vrijdag 19 apr 2024 24
Zo heb je even! Ten eerste zijn wij super goed geholpen door Leanne Wisse. Ze heeft ons door de wereld van keukens geholpen, zodat we de beste keuze gemaakt hebben bij Ardi Keukens. Dus alles netjes op papier gezet en de juiste prijs bepaald, dus meteen de keuken besteld. Duidelijke afspraken gemaakt en gedaan wat er afgesproken was. Alles gemonteerd door een vakman met veel kennis van zaken en heel precies zodat alles perfect gemonteerd is. We zijn heel blij dat we gekozen hebben voor Ardi keukens.
FOTO VAN COR MAAS
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Gerard en Petra op vrijdag 19 apr 2024 24
Augustus 2023 Pelma showroom in Goes bezocht. Vriendelijk ontvangen, rondgeleid en vervolg afspraak gemaakt. Deskundig advies gekregen en gezamenlijk keuken samengesteld. Direct afspraak gemaakt voor montage in november. Montage professioneel uitgevoerd door eigen personeel. Al met al zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies en goede service”
Door Leo Noordijk op donderdag 18 apr 2024 24
Onze ervaring met Ardi is buitengewoon goed. Gestart in de showroom tot en met het plaatsen van de keuken. Prima uitleg en service. Bij het plaatsen van de keuken werd alles netjes opgeruimd niets was te veel. Prima monteurs, hebben alles goed uitgelegd. Ik beveel Ardi aan vanwege de prijs kwaliteit verhouding en de goede service!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Fam.W.Ouwens op dinsdag 16 apr 2024 24
Goede verkoper, en monteurs super. Ook het team wat ons begeleide, stap voor stap kun je de vorderingen volgen.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Marcel op maandag 15 apr 2024 24
Naast de keuken hebben we bij dit bedrijf ook onze badkamer aangeschaft. Het is wellicht iets duurder als veel gangbare sanitair verkopers maar dit bedrijf levert topkwaliteit materialen en er wordt gewerkt met installateurs die hun vak kennen en meedenken met de klant. Het bedrijf is goed bereikbaar en komt afspraken na. Absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een grote pluim”
Door van Sprang op maandag 15 apr 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht en zijn daar voor 100% te vrede over alle medewerkers waar wij mee te maken hebben gehad verdienen een grote pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut geen spijt van mijn keuze”
Door T. Oldewarris op maandag 15 apr 2024 24
Heel goed geïnformeerd in de showroom. Het gegeven advies paste keurig binnen budget. Backoffice klantteam is zeer snel en adequaat en door het inschakelen van de aannemer waar Keur doorgaans mee werkt sloot de planning perfect aan en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. De keuken zoals deze er nu staat voldoet aan mijn verwachtingen. Al het personeel van Keur Keukens waar ik mee te maken heb gehad waren allemaal even vriendelijk en punctueel en hadden kennis van zaken. Ik was zelf ook doorverwezen naar Keur Keukens via een kennis en ik heb er absoluut geen spijt van.
FOTO VAN T. OLDEWARRIS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Suzanne op zondag 14 apr 2024 24
Zeer blij met de nieuwe keuken die we via Ardi gekocht hebben en door hen hebben laten instaleren. Zeer fijn geholpen met het samenstellen van de keuken, werd echt tijd voor ons genomen. Zeer blij met de 3-in-oven met stoomfunctie, de brede (bestek)lades en de plaatsing van alle kastjes/apparaten. Kleine dingetjes fout gegaan met bestellen en installeren, maar zonder problemen hersteld door Ardi. Zou het een ander echt aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles liep op rolletjes”
Door mar postma op zaterdag 13 apr 2024 24
Zeer netjes geholpen en wij hebben zeer goede ervaring met vragen en plaatsing alles ging op rolletjes zeer aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Michelle op zaterdag 13 apr 2024 24
Duidelijke communicatie, geen opdringerig gedrag. Weet waar ze over praten, goeie kwaliteit. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wilco Bos op vrijdag 12 apr 2024 24
Vriendelijke mensen en zeer nette keuken geleverd. Montage zeer goed verlopen, de prijs kwaliteit verhouding is prima. Je kunt hier prima een keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de houten greeploze keuken”
Door Heleen op donderdag 11 apr 2024 24
Goed advies, komen afspraken na, alles te volgen via mijnkeukeninfo/online, bezorgen en plaatsen van de keuken door eigen personeel. Er wordt meegedacht met het inrichten van de keukenkastjes. Blij met de houten greeploze keuken met graniet werkblad!
FOTO VAN HELEEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door G.Veldhuis op donderdag 11 apr 2024 24
Keuken gekocht en zeer tevreden hoe alles van het begin tot het einde is verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Tineke op woensdag 10 apr 2024 24
Netjes ingemeten. Keurig geplaatst. Altijd bereid om vragen te beantwoorden en mee te denken. Mocht je een nieuwe keuken zoeken dan zou ik je Ardi aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Cees Ruitenberg op maandag 8 apr 2024 24
Wat een service krijg je bij Keur Keukens. Kleine beschadiging wordt gelijk opgelost. Daarbij komt fantastisch en super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geen gedoe over kortingen maar wel 10 jaar prima service wat heel belangrijk is.
Keur keukens is zeker de plaats waar u moet zijn voor uw nieuwe keuken en de hulp bij het samenstellen daarvan.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Fam. Horst op zaterdag 6 apr 2024 24
Vanaf de verkoop tot en met de plaatsing is alles perfect verlopen. D.m.v. mail steeds netjes op de hoogte gehouden (voordat de keuken besteld werd nog even vragen of we nog veranderingen wilde? en of de geplande datum nog steeds schikte?) Tijdens het plaatsen goed overleg gehad en tips gekregen van de monteurs. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Fabienne Voortman op vrijdag 5 apr 2024 24
Heel goed advies in de winkel. Er wordt goed naar je geluisterd wat je wil en alle opties besproken. Montage ging prima. Alle afspraken werden netjes nagekomen. En kleine beschadigingen die bij plaatsing bleken, werden heel netjes opgelost. Prima zaak.
FOTO VAN FABIENNE VOORTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Een supermooie keuken”
Door Gerriette Nelis op donderdag 4 apr 2024 24
Een super mooie keuken gekocht bij Ardi keukens. De eerste keer dat ik bij ardi keukens kwam heb ik een rondje door de zaak gedaan, ik wist niet wat ik wilde en kon zodoende ideeën op doen. Duidelijke uitleg gekregen over inductie kookplaten en afzuigkappen onder het genot van een kopje koffie. Besloten om een keuken aan te schaffen bij Ardi keukens. Het 2de bezoekje kwamen we terecht bij Anne. Anne heeft duidelijke uitleg gegeven over wat er allemaal mogelijk is qua kastjes, keukenblad, frontjes enz. Het was een hele leuke en gezellige ochtend. Het 3de bezoekje kwamen we ook weer bij Anne terecht deze keer hebben we de apparatuur doorgenomen, wat handig is en wat niet handig is om aan te schaffen, wederom een gezellig bezoek en we kregen een heerlijk broodje met soep net als de vorige keer. Wat een service! Een paar maanden later was het zover dat de keuken geplaatst werd. Dit ging ook heel goed, er werden kaartjes bij de buren door de brievenbus gedaan om aan te geven dat er wat overlast kon komen vanwege het plaatsen van de keuken. Steeds goede uitleg gekregen van Johan. Hij heeft de keuken met veel plezier gezet en super netjes. Als tip kreeg ik van hem om de muur rondom de keuken groen te maken om zo de natuur van buiten naar binnen te halen. Ik had hier zo mijn bedenkingen bij en zag het nog niet helemaal voor me. Na veel wikken en wegen is de muur groen geworden, en ik ben er hartstikke blij mee. Johan, super bedankt. Ook Anne nogmaals bedankt voor je adviezen en geduld! Ik raad iedereen aan om een keuken aan te schaffen bij Ardi Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en duidelijk advies”
Door Fam. Dul op woensdag 3 apr 2024 24
Onlangs een keuken gekocht bij Ardi Keukens en heel erg tevreden over het eindresultaat. Goed geholpen door de verkoopadviseur duidelijk en eerlijk advies. De verkoopadviseur was heel geduldig en nam ruim de tijd om de keuken naar wens samen te stellen zonder iets op te dringen. De bestelling van de keuken is ook zeer goed verlopen alles tot in de puntjes geregeld. Communicatie ook heel goed, goed te bereiken en helpen snel. De plaatsing van de keuken is ook heel netjes en professioneel gedaan. Kortom alles was van begin tot eind heel goed geregeld hoefden ons nergens zorgen over te maken een heel fijn klantvriendelijk bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Esther op woensdag 3 apr 2024 24
Erg fijn aankoop-proces, dwingen je nergens toe, geven je alle tijd, zijn betrouwbaar, denken mee en lossen eventuele problemen meteen op. Tot nu toe erg tevreden met DB Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Familie Thomas op woensdag 3 apr 2024 24
Van begin tot eind maakt Anovi Keukens de hoge score waar. Een vriendelijke ontvangst. Een deskundige en attente consulent die met je meedenkt en voor wie niets teveel is. Voor alle vragen is hij bereikbaar met deskundig maar geen opdringerig advies. De levering en de plaatsing verliepen heel soepel. De monteurs zijn vriendelijk en deskundig, alles + korte uitleg en advies stond in 2 dagen zoals afgesproken. Met als resultaat een prachtige keuken, waar wij heel blij mee zijn en iedere dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Ubachs op maandag 1 apr 2024 24
Wij hebben voor onze nieuwe woning een nieuwe keuken gekocht bij Pelma keukens in Goes. Het hele proces vanaf de aanschaf met hulp van een verkoopmedewerker tot en met de plaatsing en montage verliep vlekkeloos. Pelma keukens heeft proactief ons geïnformeerd toen bleek dat het werkblad niet helemaal in de gevraagde maatvoering geleverd kon worden. Er is toen samen met ons een goede oplossing gevonden. Ook na plaatsing van de keuken waren er een paar onvolkomenheden, zoals een niet goed aangedraaide leiding in gootsteenkastje en een piepende vaatwasser. Deze problemen zijn na contact te hebben opgenomen met Pelma adequaat en snel verholpen. Wij hebben ervaren dat Pelma ons correct en tijdig heeft geïnformeerd over het hele proces van bestelling en plaatsing en zijn zeer blij en tevreden, met name omdat de medewerkers van Pelma zowel in verkoop, showroom als de monteurs bij de plaatsing, zeer benaderbaar en onze vragen goed konden beantwoorden. Wij zijn dan ook erg tevreden en bevelen Pelma keukens zeer zeker aan als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Over alles erg tevreden”
Door Nicole op vrijdag 29 mrt 2024 24
Keuken gekocht bij Ardi super tevreden over alle services. Keuken kon vrij snel geplaatst worden wat erg fijn was. Super netjes en zorgvuldig geplaatst een mankement gehad maar dit werd de zelfde dag nog opgelost verder zijn wij over alles erg tevreden en bevelen wij Ardi zeker aan bij andere.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed”
Door Lieneke Krijnen op donderdag 28 mrt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met de keuken en zeer tevreden over de medewerkers van Ardi. Wij zijn heel goed geholpen door Marjolein met het uitkiezen van onze keuken. De monteurs hebben de keuken perfect geplaatst. Alleen blad met spoelbak was verkeerd geleverd maar dat is zeer goed opgelost. Alles is goed, de service maar ook de kwaliteit van de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Carolien van Vliet op donderdag 28 mrt 2024 24
Gisteren mijn keuken laten plaatsen. Alles wat wij besproken hebben is ook daadwerkelijk in overleg en meedenkend in alles tot een mooi resultaat geworden. Ter plaatse worden ook dingen opgelost. Zeer vriendelijke professionele mensen. Nazorg is er ook. Erg blij mee.
FOTO VAN CAROLIEN VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam van Splunder op donderdag 28 mrt 2024 24
Zeer tevreden, vriendelijke mensen zoals bij de eerste ontmoeting na de afspraak. Bestelde keuken op tijd geleverd en geplaatst. Was allemaal helemaal naar onze wens. Nogmaals bedankt voor alles. Zal het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden met een vriendelijke groet uit de wilhelminaweg in ouddorp.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Willemsen op donderdag 28 mrt 2024 24
Alles liep perfect. We zijn overal in meegenomen. Geen mankementen. Vakkundig en ervaren personeel. Zeer vriendelijk geholpen van verkoop tot aan opleveren. Echt een aanrader! Een eerlijk verhaal. Geen mooie verkooppraatjes.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Peter en Elly op woensdag 27 mrt 2024 24
Wij hebben onze Schmidt keuken gekocht bij Ardi in sint Annaland. We zijn daar verschillende keren heel gastvrij ontvangen en er is een prachtig ontwerp gemaakt. Na oplevering van ons huis is de keuken vorige week geplaatst door Johan en Marco. Echte vakmensen die alles in 2 dagen hebben geplaatst. Er was geen enkel probleem met de keuken dus was in een keer goed. Kortom, we zijn ontzettend tevreden over de service van Ardi en genieten nu van een fantastische keuken. Wij vinden Ardi een echte aanrader!
FOTO VAN PETER EN ELLY
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.