Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2194 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1899 ervaringen
4 sterren161 ervaringen
3 sterren16 ervaringen
2 sterren19 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Montage zeer matig”
Door C. Wouters op maandag 10 jun 2024 24
Verkoop, afspraken, levering allemaal ok. Montage zeer matig. Uiteindelijk alles goed gekomen maar daar was wel het nodige toezicht en overleg voor nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Te hoog geplaatste magnetronoven”
Door J. Baij op woensdag 13 mrt 2024 24
Gekozen materiaal is prima, evenals de plaatsing door monteurs, problemen onderweg zijn verholpen (die waren er nogal wat). Wij zijn uiteindelijk blijven zitten met een veel te hoog geplaatste magnetronoven.
Reactie of foto toevoegen
“Vier weken later geleverd dan gepland”
Door D. Veen op vrijdag 28 apr 2023 23
"Bij DB KeukenGroep (de groep achter Keur Keukens) staat 'Doen zoals Beloofd' centraal", staat groot op de busjes en alle papieren. Ja, zolang alles goed verloopt. Als er iets misgaat, is de service helaas ook die 9,6 absoluut niet waard. Een mooie showroom, aardige mensen, een goed aanbod, verse gevulde koeken: ja, op de locatie in Haarlem is het allemaal top geregeld. Wij waren dan ook onwijs blij dat we onze nieuwe keuken hier hadden gekocht. Tot we een week(!) voor de levering van onze keuken een telefoontje kregen dat er iets mis was gegaan. De fabriek had de bestelling niet doorgezet, dus de keuken zou niet komen. Een grove fout, dan wel niet van Keur Keukens zelf, maar met de fabriek hebben wij als klant niets te maken. De oude keuken was er al uit, dus wij zaten met een probleem. Op zo'n moment verwacht je vanuit Keur/DB dan ook een passende aanpak. Het werd in eerste instantie goed opgelost met de levering van een noodkeuken en over compensatie "zouden we het later hebben, laten we het eerst maar goed oplossen", was de boodschap. Daar bleken we het later helemaal niet over te kunnen hebben. Toen er geen enkel bericht kwam over een compensatie, in welke vorm dan ook, namen we zelf weer contact op. De boodschap in een vrij vervelend telefoongesprek: compenseren in geld doen we nooit. Maar we kunnen wel een dinerbon opsturen? Een houding die wij in deze situatie - en met zo'n hoge score - niet hadden verwacht. Het kan toch niet zo zijn dat je voor een keuken die 4(!) weken later komt, niet door overmacht maar een grove fout, hetzelfde betaalt als voor een keuken die er netjes op de afgesproken datum was geweest? Bij de klantenservice van DB waren ze het daar niet mee eens. We zouden de keuken uiteindelijk krijgen, dus daar ook voor moeten betalen. Wij werden meerdere malen op niet heel klantvriendelijke wijze met deze boodschap afgescheept. Op ons aandringen, niet op eigen initiatief, werd er uiteindelijk om compensatie gevraagd bij de fabriek. Het resultaat: ze konden ons 250 euro bieden. De fabriek, vanuit DB zelf kwam er niets. Toen wij aangaven dat we dit wel een heel, heel minimaal bedrag vonden op een bedrag dat je uitgeeft voor een keuken, deed Keur er na een gesprek met de manager (waar wij weer om moesten vragen) hetzelfde bedrag bij. Er was toch nooit compensatie mogelijk? Dat er toch wel wat mogelijk is, maar dat je dat pas krijgt na meerdere vervelende telefoongesprekken waarin je voet bij stuk houdt, is echt alles behalve klantvriendelijk. Voornamelijk daardoor houden wij hier een vervelend gevoel aan over. Als ze dit meteen hadden geboden, was dit een heel ander verhaal geweest. Wij zijn helaas dan ook teleurgesteld in de service van vooral DB groep. Val dus niet meteen voor die hoge 9,6, want die kunnen ze alleen waarmaken zolang alles goed gaat. Zodra er echte klantenservice nodig is, is daar niet veel meer van over. Wij hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekregen (een compliment voor de aardige en goede monteurs!), maar houden hier helaas wel een vervelend gevoel aan over. En dat wil je niet bij zo'n grote aankoop als een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is bijna een jaar na plaatsing nog niet af”
Door Annemiek op maandag 30 jan 2023 23
We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Artic. In de showroom zijn we goed geholpen. Helaas hadden we een zeer eigenwijze monteur die zijn eigen plan trok en geen zin had om tijdens het plaatsen van de keuken te overleggen. De keuken is in mei 2022 geplaatst en nu in januari 2023 zijn een aantal restpunten nog niet opgelost. Afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor is onze keuken bijna een jaar na plaatsing nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
Door J. Schipper op dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
Door de Groot op donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Door Jorg de Jong op donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door Smeets op dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Door Peter op zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Door Ellie Eckhardt op woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annet van Wijchen op zaterdag 19 okt 2024 24
Super advies bij aankoop. We werden super op de hoogte gehouden. Afspraken zijn goed nagekomen en prima monteurs die de keuken kwamen plaatsen. Zeer tevreden.
FOTO VAN ANNET VAN WIJCHEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Kreijkes op donderdag 17 okt 2024 24
Deskundig geholpen bij de koop van de keuken, op afgesproken tijd zorgvuldig en netjes afgeleverd en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken en super service”
Door René op woensdag 16 okt 2024 24
13 jaar geleden kochten wij een keuken bij Keur Keukens en dat liep toen naar alle tevredenheid. Prachtige keuken en super service. Voor onze nieuwe woning was het duidelijk: wij gaan naar Keur! Wederom super fijn geholpen, meegedacht in opzet en uitvoering en meerdere (out of the box) opties aangevoerd. De communicatie verliep soepel, hartelijk en professioneel. De plaatsing van de keuken door Arma was vakkundig en vlot. Al met al: een super team!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Irina de Roo op dinsdag 15 okt 2024 24
Tot in de puntjes afgewerkt! Netjes gewerkt, denken mee in oplossingen. Wij zijn super blij met onze keuken.
FOTO VAN IRINA DE ROO
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door L. Mastenbroek op maandag 14 okt 2024 24
Een complete keuken incl. apparatuur gekocht bij Ardi. Erg flexibel bij het meermaals verplaatsen van de montage datum. Hierdoor ook nog wijzigingen kunnen doorvoeren voordat de keuken besteld is.
FOTO VAN L. MASTENBROEK
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Leen en Els Drooger op zaterdag 12 okt 2024 24
Fijn om onze ervaring te kunnen beschrijven. Ruime keuze bij Ardi en mensen nemen de tijd voor je, denken mee om oplossingen aan te bieden. Scherpe prijzen, afspraken nakomen, snel antwoord op vragen dit alles is bij Ardi aanwezig. Wij zijn superblij dat we hier een nieuwe keuken hebben besteld. 2 x terug geweest om de bestelling up to date te maken en 2x een lunch aangeboden gekregen, een warm gevoel geeft dat! Tanja is ons ontzettend goed van dienst geweest, waarvoor dank! Montage door vakmensen geleverd. Werkelijk super blij mee!
FOTO VAN LEEN EN ELS DROOGER
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met het resultaat”
Door van Hunnik op donderdag 10 okt 2024 24
Tijdens het uitzoeken van de keuken is er goed geluisterd naar onze wensen. Zijn er verschillende suggesties gedaan en zijn we tot een mooie tekening gekomen. Later nog een aantal wijzigingen gedaan m.b.t. apparatuur. Dit was allemaal geen probleem. Na het plaatsen van de keuken waren er nog een paar openstaande puntjes. Dit is allemaal netjes opgevolgd en opgelost. Communicatie met de verkoper, service en planning ging allemaal vlot en soepel. We zijn heel blij met het resultaat!
FOTO VAN VAN HUNNIK
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Machiel Karels op woensdag 9 okt 2024 24
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Avanti. Dit zijn in het kort onze ervaringen: realistisch en vakkundig advies. Mooie en volledige showroom waar alle mogelijkheden goed getoond worden. Realistische prijsstelling. Eigentijdse manier van werken qua orderverwerking en account op mijnkeuken.nl en 3D weergave etc. Vriendelijke en accurate afhandeling van bestelling en wijzigingen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door C j. Erkelens op woensdag 9 okt 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Ardi keukens, de service vonden wij super, duidelijk en planning was op en top.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door B.J.Hegeman op dinsdag 8 okt 2024 24
Keuken gekocht tot nu toe is alles zeer goed verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een adres om aan te bevelen”
Door Henk Visser op dinsdag 8 okt 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Ardi keukens in St. Annaland. We zijn erg tevreden over de manier waarop de verkoper ons begeleidde bij deze aankoop. Recht toe recht aan verhaal zonder al te veel poespas. Een eerlijk verhaal over de mogelijkheden en prijs. Een hele verademing na onze eerdere zoektocht bij diverse keukenwinkels. De verkoper dacht met ons mee, en gaf ook goede adviezen. Zelfs na het ondertekenen van de offerte mochten we nog zaken aanpassen. Heerlijke lunch werd ons aangeboden tijdens het uitzoeken van de keuken. Snelle levertijd en het plaatsen van de keuken ging voorspoedig. Ook na de plaatsing konden we nog kleine aanpassingen doen en extra accessoires bestellen. Een hele prettige samenwerking, zeker een adres om aan te bevelen.
FOTO VAN HENK VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Betty Jane Heezen op dinsdag 8 okt 2024 24
Om onze prachtige 1 jaar oude keuken uit te breiden, bestelden we een kast erbij
Helaas hadden wij zelf de kast niet helemaal goed gemeten. Vanmorgen kwam de monteur en legden we ons probleem voor. Hij krabde achter zijn oor, nam alles rustig op en loste het geweldig op.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Fam de Groot op maandag 7 okt 2024 24
Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken. Precies zoals wij hadden uitgezocht en in gedachten hadden. Keurig personeel/gemonteerd. Er mistte niets en alles was op tijd geleverd. Een dikke 10.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige begeleiding”
Door J. van der Sluijs op maandag 7 okt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden over Keur keukens. In de showroom vriendelijk en deskundig geholpen en er wordt goed meegedacht om de keuken aan alle wensen te laten voldoen. Ook de begeleiding daarna was erg prettig en vooral duidelijk en de monteurs werkten netjes en vakkundig.
Reactie of foto toevoegen
“Trots op onze nieuwe keuken”
Door Stef op maandag 7 okt 2024 24
Zonder afspraak bij deze mensen binnen gelopen. Meteen werd er voor ons alle tijd genomen. Verkoper kwam met goede ideeën en een verrassend ontwerp. Na wat kleine aanpassingen keuken besteld, toch spannend! Informatie vanuit Arma was heel de tijd up to date en de informatie was duidelijk. Op de dag dat de monteurs kwamen plaatsen ook niets dan lof. Allemaal nette vakmensen die precies weten waar ze mee bezig zijn en dat zie je terug in het resultaat. Wij zijn trots op onze nieuwe keuken, hartelijk bedankt Arma!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Thomas op maandag 7 okt 2024 24
Ik had een nieuwe keuken nodig. Na wat rondkijken had ik een afspraak gemaakt bij DB Adee Keukens, vanwege hun score en omdat ze voor mij relatief dichtbij gevestigd zijn. Het gehele proces ging voorspoedig. Het eerste gesprek leidde meteen tot een mooi ontwerp waar ik heel blij mee was. Na wat onderhandelen de koop rond gemaakt. De keuken liet een paar maanden op zich wachten. Dat gaf mij genoeg tijd om de 'keukenkamer' voor te bereiden. De communicatie tijdens deze tijd was heel open en pro-actief. Bij vragen of problemen bij de voorbereiding werd er met me meegedacht. De levering ging ook voorspoedig. Ik werd zelfs netjes van tevoren gebeld met de vraag of het ok was dat ze een half uur later kwamen i.v.m. koffie. Prachtig! De montage ging ook zonder problemen. Geen missende/beschadigde onderdelen of problemen met de aansluitingen van het e.e.a. Veel koffie gehad en veel gelachen tijdens de montage. Kortom, heel gezellig. Het resultaat is verbluffend en ik geniet er enorm van!
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Sander op zaterdag 5 okt 2024 24
Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke afspraken en netjes geïnstalleerd. Goede communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer service gericht”
Door Jaaike op donderdag 3 okt 2024 24
Klantvriendelijk van verkoop tot levering en montage. Transparant, geen gladde verkooppraatjes waarna je direct moet tekenen maar gewoon een eerlijk verhaal met bedenktijd. Kwaliteit en service gericht is iets wat ze zeker nakomen.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Jan Oonk op dinsdag 1 okt 2024 24
Alles perfect gemonteerd ook na montage enkele punten. 100 % opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zij doen wat ze beloven”
Door Dion en Wies van Beers op dinsdag 1 okt 2024 24
Denkt u ook over een frontwissel van uw keuken? Onze keukenkasten en het granieten blad waren nog supermooi, maar bij een aantal deurtjes liet na 19 jaar de fineerlaag los. Met Ardi bespraken wij de mogelijkheden van een frontwissel. In totaal moesten wij 15 deurtjes vervangen en 6 ladenfrontjes. Marjolein heeft ons fantastisch geholpen en de vanillekleurige frontjes zijn vervangen door mooie strakke fronten in zandbeige kleur. Met de nieuwe grepen erop hebben wij een schitterende keuken terug die er als nieuw uitziet. We zijn ook meteen "van het gas af" in koken nu op inductie. Samen met een nieuwe oven waar we nog een mooie korting voor kregen is het een heel mooi geheel geworden. De levering en plaatsing zijn volledig conform de gemaakte afspraken gedaan. Wij kunnen Ardi warm aanbevelen. Zij doen wat ze beloven!
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Ronald & Bea op maandag 30 sep 2024 24
Perfecte service. Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen die op zoek is naar nieuwe keuken. Deskundige adviseur, heldere communicatie. Denken echt met de klant mee. Heb later nog vensterbanken besteld in zelfde materiaal en kleur als keukenblad. Had deze vooruitlopend nodig voor plaatsing van de keuken zelf. Werd keurig en snel geregeld. Deskundige monteurs, die ook snel schakelen en goed communiceren / afstemmen met overige bouwactiviteiten in ons huis. Alles in 1x compleet en vlot geplaatst in 2 dagen. Keurig paar dagen na plaatsing gebeld of we tevreden waren of er nog verbeterpunten waren? Voor ons een 10 met een griffel voor dit bedrijf!
FOTO VAN RONALD & BEA
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door R.G. Koelman op zaterdag 28 sep 2024 24
Vanaf de eerste kennismaking in Kesteren tot oplevering gewoon goed. Gewoon? Misschien is dat helemaal niet gewoon. Eerder uitzonderlijk. Maar bij Avanti gewoon.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Door Sandra op zaterdag 28 sep 2024 24
Geweldige ervaring bij Ardi Keukens, van binnenlopen in de winkel tot en met plaatsen van de keuken. Bij het uitzoeken in de showroom krijg je prima advies en wordt meegedacht wat wel of niet handig is. Daarna wordt een tweede afspraak gemaakt een aantal weken later. In die tussentijd krijg je een 3Dpresentatie van je nieuwe keuken in je eigen huis. Erg leuk om te zien hoe het dan wordt! Of aanpassingen doen waar je van tevoren niet over nadenkt. Op geen enkel moment word je onder druk gezet om te kopen. Ook het plaatsen door de monteurs verliep prima. Die zijn secuur en niet snel tevreden. Kortom: Ardi is aan te raden als je een geweldige ervaring wilt bij de aanschaf van een nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is naar wens”
Door Patrick op donderdag 26 sep 2024 24
We zochten een nieuwe keuken en zijn bij het uitzoeken daarvan op een fijne manier begeleid en geholpen. De keuken die we uitgezocht hebben is op de afgesproken tijd netjes en geheel volgens onze zin geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Dorian Boiten op donderdag 26 sep 2024 24
Uitstekend geholpen door Geert en zijn collega's. Nemen de tijd en zorgen voor de perfecte begeleiding. Met een prachtige keuken als eindresultaat. Absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door W.H.Koenders op donderdag 26 sep 2024 24
Vanaf de eerste tekening tot eindmontage geen enkel probleem gehad. Een latere kleine lekkage meteen opgelost, alle lof. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Ook heel mooie showroom in Kesteren.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door familie Mol op donderdag 26 sep 2024 24
Adee keukens was de eerste en enige zaak waar we hebben gekeken, de tips en informatie die we hebben gekregen hielpen ons enorm om onze "droomkeuken" uit te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Een top zaak”
Door Ellen op woensdag 25 sep 2024 24
Wij zijn super geholpen door verkoper Bart. Hij nam alle tijd voor ons en snapte waar we naar opzoek waren. Het was nml geen standaard keuken. Daarnaast zijn de servicemonteurs vakmensen en denk met je mee. Ook de afhandeling van een beschadigd deurtje is keurig opgelost. Ze doen echt wat ze beloven en top zaak.
FOTO VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door Nicole van Wezel op woensdag 25 sep 2024 24
Na wat keukenzaken bezochte hebben bij Ardi gekomen. Wat een fijne winkel met fijne sfeer. Er wordt hulp aangeboden, maar je mag ook lekker rustig alles bekijken. Het bestelproces was ook prettig. Er wordt goed meegedacht en snel gereageerd op vragen. Het bezorgen en plaatsen gingen zoals vooraf gepland en is supernetjes gedaan. Heel blij mee.
FOTO VAN NICOLE VAN WEZEL
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Sjaak Joziasse op zondag 22 sep 2024 24
Vanaf het 1ste bezoek om een volledig nieuwe keuken met kookeiland uit te zoeken zijn wij uitstekend geholpen. Met de juiste gegevens werd er volop meegedacht en geshowd wat de mogelijkheden waren. Het idee om de keuken met eiland 1 geheel te laten worden met de woonkamer is uitstekend gelukt. Leveringen waren keurig op tijd en compleet. Installatie erg goed gedaan door vakkundige medewerkers die ook nog meedachten op de punten waar meerdere mogelijkheden waren. Later ook nog op dezelfde vakkundige wijze een koof aangebracht.
FOTO VAN SJAAK JOZIASSE
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ben Schot op vrijdag 20 sep 2024 24
Super tevreden met mijn nieuwe keuken van Pelma. Vanaf de eerste keer in de showroom tot en met de oplevering zeer netjes geholpen. Het personeel is vriendelijk, deskundig en geeft veel persoonlijke aandacht. Kortom top!
FOTO VAN BEN SCHOT
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door H. Breukel op dinsdag 10 sep 2024 24
Wij hebben onlangs bij Pelma Keukens een nieuwe keuken gekocht. De begeleiding was vanaf het begin uitstekend. Zowel het uitkiezen als ook het monteren verliep vlekkeloos. Vriendelijk en zeer deskundig!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service en een zeer redelijke prijs”
Door Matthijs op zondag 8 sep 2024 24
Ik heb een keuken welke oorspronkelijk door Avanti is geleverd (aan vorige eigenaar) laten uitbreiden tot L-keuken (om extra lades en een vaatwasser toe te voegen). Hierbij is ook het blad vervangen voor een composiet blad en een bovenkast toegevoegd. Hiervoor mocht ik eerst zelf metingen maken van de ruimte en op afspraak de inrichting en een eerste offerte krijgen. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel tijdens de afspraak, en vervolgens werd er een afspraak gemaakt om een medewerker van Avanti zelf de metingen te laten doen. Tijdens deze meting heeft de medewerker ook advies gegeven: het ontwerp was technisch mogelijk, maar de vensterbank stak te ver uit en zou tegen de kraan aan komen, de kraan kon op een betere plek, en een smallere deur onder de wasbak zou het openen van de deur van de vaatwasser minder krap maken. De vensterbank kon worden vervangen voor een plint in dezelfde stijl als het blad. Daarnaast kon ik wel een van de bestaande deurtjes (welke werd vervangen met lades) gebruiken als deur voor de vaatwasser, in plaats van een nieuwe deur bestellen. Al met al uitstekend advies dat me ook nog eens geld heeft bespaard. Instructies om stopcontact en waterleidingen te (ver)plaatsen voor vaatwasser en spoelbak waren duidelijk. Dit heb ik zelf gedaan, maar Avanti kon me ook een elektriciën en/of loodgieter aanraden indien nodig. Ervaring met de monteurs was ook heel goed, ze waren op tijd, erg net en werkten snel. Ook hier dachten ze goed mee, door bijvoorbeeld aan te bieden het bovenkastje wat hoger te plaatsen zodat dit beter aansloot bij de afzuigkap, en controleerden of de vaatwasser (die ik zelf los zou aanschaffen en plaatsen) wel goed zou passen. Uiteindelijk bleek een van de voorgeboorde gaten voor scharnieren van het deurtje voor de wasbak niet goed uitgelijnd (dit was bij de keuze voor een smallere deur niet herberekend). De monteurs hebben ter plekke een tijdelijke oplossing toegepast (zelf een gat boren, ander gat opvullen) en later heeft Avanti een nieuw deurtje geleverd en geplaatst.
FOTO VAN MATTHIJS
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe apparatuur”
Door Loes en Ruud op maandag 2 sep 2024 24
Wij hebben een vaatwasser, oven en een inductieplaat gekocht en laten installeren door Ardi Keukens. De oude apparaten zijn ook door Ardi keukens gedemonteerd en afgevoerd. Alles heel vakkundig door de monteur, een alleraardigste Johan uit Limburg uitgevoerd. Deze werkzaamheden voerde hij met de nodige passie uit met tussendoor allerlei adviezen over het gebruik van de nieuwe apparatuur en adviezen over de status van onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Beloften worden nagekomen”
Door Fam van Bloemendaal op zaterdag 31 aug 2024 24
Alles keurig op tijd volgens afspraak. Komen hun belofte na en denken vakkundig met je mee. Heel blij met m'n nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect eindresultaat”
Door Veldhuis op dinsdag 27 aug 2024 24
Keuken gekocht, zeer goed advies, goed nakomen van gemaakte afspraken en nette, professionele werkwijze! Werkzaamheden deels tijdens onze afwezigheid in goed vertrouwen. Huissleutel afgegeven en "we zien wel wat het wordt". Eindresultaat perfect en bij terugkomst een operationele en schone keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Fam. Vreugdenhil op dinsdag 27 aug 2024 24
Na al diverse keukenzaken te hebben bezocht, kregen wij het adres van Anovi keukens van een familielid, die erg tevreden was. Vanaf het eerste moment dat we bij Anovi keukens binnen kwamen, voelde het direct goed. We werden geholpen door Maaike en dat klikte ook direct. Ze was heel geduldig want wij konden niet direct een beslissing maken over diverse dingen. Maar door Maaike haar vakbekwaamheid en haar meedenken, hebben wij onze droomkeuken kunnen samenstellen. Echt super zoals zij alles in de computer tekende en op alle vragen een antwoord had en bovendien nog een leuke vrouw ook. De monteurs die de keuken kwamen inbouwen, waren vakbekwaam en netjes. 's avonds voor ze naar huis gingen, ruimden ze alles op. Helaas waren er een paar kleine gebreken en 1 onderdeel was niet geleverd, maar deze waren zo spoedig mogelijk en netjes opgelost.
FOTO VAN FAM. VREUGDENHIL
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Han Veerbeek op maandag 26 aug 2024 24
Ondanks dat ik voor een vrij eenvoudig rechte keuken kwam werd er alle tijd genomen - met uitstekende verzorging ook van de inwendige mens - om tot in details tot een goede keuze te komen. Niets werd opgedrongen en na 1 gesprek kon ik nog nadenken en mogelijk nog wat aanpassingen doorvoeren tijdens het tweede gesprek. Ik vond het prettig dat de installatie ook door eigen personeel werd uitgevoerd. De jonge mannen werkten rustig en waren prettig in de omgang. Toen er achteraf nog wat kleine aanpassingen nodig waren, kwamen ze op de afgesproken tijdstippen nog 2 maal terug voor de perfecte aflevering. Niets dan lof voor dit bedrijf! Ik zou het iedereen zeker aanraden om hier een keuken te kopen.
FOTO VAN HAN VEERBEEK
Reactie of foto toevoegen
“Echt niks op aan te merken”
Door Joëlle op maandag 26 aug 2024 24
Mooie keuken gekocht bij Avanti. We zijn goed geadviseerd over de materialen en apparaten, en de kwaliteit van het geleverde is echt fantastisch. Groot aanbod en passende oplossingen, ik vond bijvoorbeeld de uittrekhoekkast en de mogelijkheid om de kleur van de binnenkant van de kastjes te kiezen heel leuk. Klein nadeel dat ze geen integrale afvalsystemen aanbieden, en beperkte keus hadden voor lade-inrichting. We hadden een verkoper die goed en transparant meedacht over budget. Geen vertragingen of onverwachte kosten, professionele en heel vriendelijke monteurs, echt niks op aan te merken!
FOTO VAN JOËLLE
Reactie of foto toevoegen
“Een prima ervaring”
Door Bert Kiffen op zondag 25 aug 2024 24
We hebben bij Avanti een uitgebreide keuken gekocht. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp. Ons appartement moest worden verbouwd. Daarvoor hebben een door Avanti aanbevolen aannemer gekozen. Prima ervaring. Er moest worden gesloopt waardoor onverwacht de maten moesten worden aangepast Geen probleem voor de installateurs van Avanti en de aannemer. Netjes is overleg alles prima opgelost en Henk prima geinstalleerd
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat ze beloven”
Door Tangelder op zaterdag 24 aug 2024 24
Deskundig geholpen in de winkel en keuken is zonder enig probleem in een halve dag geplaatst. Zeer vakkundige installateurs. Avanti doet wat ze beloven.
FOTO VAN TANGELDER
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het eindresultaat”
Door Manu op zaterdag 24 aug 2024 24
Keur keukens heeft mooie keukens, in de showroom voel je je welkom en het is niet opdringerig. Houden je keurig op de hoogte van afspraken. Personeel komt op tijd. Blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Jan van Belen op vrijdag 23 aug 2024 24
Beste keur keukens Drie jaar geleden kochten we onze sie matic keuken in Haarlem waar we super waren geholpen Ook de levering en plaatsing was toen top Nu na drie jaar hadden we lekkage van onze quooker Zelfs na drie jaar heeft een monteur ons bezocht en dit geconstateerd super service noem ik dat in tegenstelling tot de firma quooker wat een waardeloos bedrijf geheel geen begrip en coulance zal daarom zeker een ieder hiervoor willen waarschuwen Wij moesten de cartridge voor de kraan maar zelf vernieuwen en een rekening van 56 euro betalen Over e.d. vervolg schade zeiden ze dat is uw probleem moest de verzekering maar bellen Daarom Keur Keukens een dikke 10. En quotering een 1.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Nathalie Van zeventer op donderdag 22 aug 2024 24
Super goed geholpen door hun, nemen de tijd om het goed uit te leggen. Je krijgt ook ruim de tijd om rond te kijken en kleuren te kiezen. Het plaatsen ging ook heel goed en fijn. Alles werd netjes opgeruimd en netjes achtergelaten. Ook de keuken zelf ben ik heel tevreden over en nog steeds erg blij mee.
FOTO VAN NATHALIE VAN ZEVENTER
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Jeffrey van Rietschoten op donderdag 22 aug 2024 24
We hebben echt onze droomkeuken gekocht! Er werd goed meegedacht en mede door dit advies is er een keuken gekomen die wij vooraf bedacht hadden, zonder concessies.
FOTO VAN JEFFREY VAN RIETSCHOTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.de Boer op dinsdag 20 aug 2024 24
Keuken gekocht aankoop ging perfect adviseur zeer deskundig en erg vriendelijk zodoende was aankoop naar volle tevredenheid. De levering was exact volgens afspraak. Vervolgens ging plaatsing perfect zeer deskundige monteurs en ook erg vriendelijk. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze keuken en hoe de aankoop en montage ging hulde voor de medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Jos van Rossum op maandag 19 aug 2024 24
Uitstekende keuken gekocht wat volledig aan onze verwachtingen voldoet en geplaatst is door uitstekende monteurs. Ook in de showroom fantastisch geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Door Rooze op zaterdag 17 aug 2024 24
Er is goed meegedacht zelfs toen we na een weekje besloten dat we toch een totaal andere keuken wilden. Heel flexibel werdt alles weer omgegooid.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is top verlopen”
Door Igna Becks op vrijdag 16 aug 2024 24
Vanaf de eerste keer dat ik binnenkwam in de winkel in Goes tot en met de nazorg een prima ervaring bij Pelma Keukens. Mooie producten, heldere afspraken, goede hulp bij ontwerp en levering in eigen handen. Alles is top verlopen. Ook complimenten voor de nazorg.
Reactie of foto toevoegen
“Een top keuken”
Door Wustenveld op donderdag 15 aug 2024 24
In 2005 een keuken gekocht bij Pelma. Onverwachts wegens brandschade moesten we een kostenplaatje aanleveren voor de verzekering. Pelma heeft ons goed geholpen en kon zelfs onze "oude" keuken nog uit het archief halen. Daarna bij Pelma een nieuwe keuken uitgezocht. Goeie ideeën en suggesties aangeleverd door Pelma. Nu dus weer een top keuken van Pelma.
FOTO VAN WUSTENVELD
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Carla Philippa op woensdag 14 aug 2024 24
Een keuken koop je niet dagelijks en is een belangrijk onderdeel van je huis. Bij Pelma keukens weten ze dit te waarderen. Grote keus, goede kwaliteit, maar vooral zeer klantvriendelijk. Hier voel je, je echt klant. Ze nemen en geven je alle tijd. Denken graag met je mee. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en snappen dat deze keuken het pareltje in huis moet worden. Is er iets niet in orde, Pelma zorgt voor de oplossing. Wil je in alle rust de keuken van je dromen kopen, doe dit bij Pelma!
Reactie of foto toevoegen
“Een degelijk bedrijf”
Door B.J.Rijk op dinsdag 13 aug 2024 24
Bij Pelma keukens is het personeel heel klant vriendelijk. Goede voorlichting.
Komen afspraken goed na. Wanneer nodig goede service. Kortom een degelijk en betrouwbaar bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Van der Vliet op dinsdag 13 aug 2024 24
Een nieuwe keuken gekocht. Prachtig resultaat, zeer goed geholpen en problemen worden opgelost tot het in orde is.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden over het hele traject”
Door Fam. Lampert op dinsdag 13 aug 2024 24
Zeer goed geholpen met het ontwerp van de keuken, ook om de gewenste keuken binnen ons budget te krijgen. Levering en plaatsing verliep ook heel netjes, vakkundige eigen medewerkers hebben de keuken geplaatst. Ook na plaatsing worden kleine restpuntjes netjes afgehandeld. Al met al erg tevreden over het hele traject van aankoop tot plaatsing!
FOTO VAN FAM. LAMPERT
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Louise op dinsdag 13 aug 2024 24
Hebben bij Ardi een keuken gekocht. Vriendelijk en gastvrij ontvangst tijdens de adviesgesprekken met een drankje. De verkoper (Jan, je bent fantastisch!) had voorwerk gedaan, dacht mee mee n.a.v. wensen en geeft persoonlijke, eerlijke adviezen. Er is duidelijkheid en openheid over de prijzen en prijsverschillen. Na aankoop van de keuken werden we goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken; de communicatie is top. Afspraken worden nagekomen. Montage was netjes en secuur (Anton en Jurian, bedankt!). We zijn zeer tevreden over Ardi Keukens! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Boerjan op maandag 12 aug 2024 24
Goede informatie. Meedenken en oplossingen aandragen. Uitstekende service. Betrouwbaar. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens plan verlopen”
Door H. de Waard op maandag 12 aug 2024 24
Complete keuken gekocht. Goede duidelijke afspraken. Alles volgens plan verlopen. Netjes gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Marianne Kist op zondag 11 aug 2024 24
Wij zijn heel goed geadviseerd bij het maken van de vele keuzes. Het ontwerp van de keuken was heel verrassend, met zeer goede ideeën, waar we zelf niet op waren gekomen. Verder is de keuken zeer zorgvuldig geplaatst. Arma werkt echt met een top team van adequate, beleefde, plezierige, geduldige mensen!
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Elly van den Ende op donderdag 8 aug 2024 24
Al jaren waren we op zoek naar een nieuwe keuken, we wisten wat we wilden, maar bij wie ga je kopen. Uiteindelijk is het plezier van de nieuwe keuken een optelsom van keuzes en een belangrijke factor is of de keuken goed geïnstalleerd wordt/is. Na van meerdere mensen gehoord te hebben dat Avanti -DB keukens een prima service en nazorg geeft heeft dat voor ons de doorslag gegeven. Immers waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar hoe die fouten daarna opgepakt worden is bepalend of je tevreden ben. En tot nog toe zijn we over alles dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door GH Eilander op donderdag 8 aug 2024 24
Zeer vakkundige en nette monteurs. Ook in het offerte stadium goed geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door Fam. M. van Campen op maandag 5 aug 2024 24
We hebben bij Avanti een heel nieuwe keuken gekocht ter vervanging van onze oude keuken. Zowel advisering als de uitvoering zijn naar volle tevredenheid verlopen. Avanti doet inderdaad war men belooft. Van harte aanbevolen!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marjolein van Eijkelenburg op vrijdag 2 aug 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Deze voldoet helemaal aan de verwachting zoals deze bij de verkoop werd afgesproken. We zijn prettig en geduldig geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Ook bij het inmeten werd nog eens goed meegedacht waardoor we een muurtje niet hebben geplaatst naast de bijkeuken. Dit gaf een ruimtelijker effect en ook nog eens meer daglicht in de keuken. Het plaatsen verliep soepel en er is netjes en precies gewerkt. Onze keuken is erg praktisch geworden en is van een mooie kwaliteit. De laden en deuren zijn ook aan de binnenkant mooi afgewerkt. De systemen lopen soepel en zijn praktisch in gebruik. Enkele kleine probleempjes zijn snel en keurig verholpen en opgelost.
FOTO VAN MARJOLEIN VAN EIJKELENBURG
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Rob Jonkers op vrijdag 2 aug 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht bij DB keukens. Zeer tevreden over de installatie van de keuken, de service en de begeleiding. Afspraken zijn volledig nagekomen. De monteurs werkten zeer deskundig en precies.
FOTO VAN ROB JONKERS
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met onze mooie keuken”
Door Familie Hofman op donderdag 1 aug 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht bij DB Arma keukens. Het personeel is heel vriendelijk. Tijdens de aankoop zijn wij heel goed geadviseerd. Na de aankoop werden wij bij iedere stap goed op de hoogte gehouden. De monteurs Freek en Reinier hebben vakwerk geleverd. Monteur Dirk Jan kwam ook een middag helpen. Ook een vakman. Er is niets misgegaan bij het plaatsen van de keuken. Wij zijn erg tevreden over DB Arma keukens en heel erg blij met onze mooie keuken. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Stevelien v. Dijken op woensdag 31 jul 2024 24
Onze keuken van 3 mtr wilde we vergroten naar 6 mtr. Zeer goed mee gedacht en advies gegeven.
FOTO VAN STEVELIEN V. DIJKEN
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze keuken”
Door Fam v Norel op dinsdag 30 jul 2024 24
Zeer goed geadviseerd, werd ruim tijd voor genomen. Bijzonder vakkundig geïnstalleerd. Werd aantal keren gebeld of alles naar wens is. Zijn heel blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ans Borsje op maandag 29 jul 2024 24
Zeer goed en deskundig advies bij de aanschaf van de keuken. Er werd volop met ons meegedacht en er werden goede tips, oplossingen en adviezen gegeven. Daarnaast is de keuken ook tot onze volle tevredenheid geinstalleerd. En enkele problemen die men tegenkwam zijn deskundig opgelost. We zijn dan ook zeer tevreden met DB Artic Keukens !
FOTO VAN ANS BORSJE
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Joost en Gerda van Dijk uit Tiel op vrijdag 26 jul 2024 24
We hebben bij Avanti Kesteren onze nieuwe keuken gekocht. We kende het bedrijf niet en zijn gewoon binnen gelopen. Geen getakeld bij binnenkomst maar gewoon fijn rondkijken. Een vraag gesteld en uitleg gekregen dezelfde week een afspraak met Patrick. We wisten al wat we wilde en werden voorzien van koffie met iets uit de oven.Tekening gemaakt en door de showroom gelopen om apparatuur te bekijken. Week later nogmaals geweest om de koop te sluiten. De keuken stond in andere opstelling in de showroom en hebben voor het zelfde stenen aanrechtblad gekozen met gefrijnde rand zoals in showroom, mooie authentieke kraan met keramische schijven. De Neff apparatuur maakt het geheel af. Elke keer dat we kwamen, koffie met iets lekkers. Je krijgt een eigen site waar je alles terug kan vinden zowel keuken, aanrecht, kraan en apparatuur etc. De bezorging werd van te voren aangekondigd en waren ook op de afgesproken tijd bij ons. Er werd netjes met alles om gegaan(we woonde er namelijk net). De monteurs kwamen ook netjes op tijd en er werd enorm netjes gewerkt. Jammer genoeg kwamen ze er de eerste dag achter dat er iets mis was met één aanrechtdeel en de stollen. Maar de zorgen erom werden meteen weg genomen en een noodblad en andere kleur stollen geplaatst. Werden netjes gebeld door de planning met excuses. Al snel nieuwe datum en werd alles afgemaakt. Wij vinden ook dat Avanti waar maakt waar ze voor staan,wij hebben al tegen andere gezegd ga daar eens kijken. Bij Avanti Kesteren ben je echt klant en voel je, je echt welkom, zeker een aanrader voor andere om dezelfde ervaring te gaan voelen zoals wij gedaan hebben. Ze verdienen ook allemaal een pluim die voor ons hebben klaargestaan.
FOTO VAN JOOST EN GERDA VAN DIJK UIT TIEL
Reactie of foto toevoegen
“We kunnen Avanti van harte aanbevelen”
Door Familie van Tuil uit Echteld op vrijdag 26 jul 2024 24
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Avanti in Kesteren. Nadat we in de showroom prettig waren ontvangen en een deskundig advies hadden gekregen zijn wij overgegaan tot de aanschaf van een Schmidt-keuken in de kleuren groen en zwart met een wit keramiek keukenblad. Levering en plaatsing van de keuken vond uiterst professioneel plaats. De monteurs werken erg netjes en gestructureerd. Op één van de kastdeurtjes zat een kleine kras, wat we zelf niet gezien hadden maar wat de monteur wel zag. Hij bestelde meteen een nieuw deurtje wat korte tijd later geleverd en geplaatst werd. Wij hebben veel plezier van onze keuken en kunnen Avanti Keukens aan iedereen van harte aanbevelen!
FOTO VAN FAMILIE VAN TUIL UIT ECHTELD
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Ans van Oeveren op dinsdag 23 jul 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Avanti in Kesteren. Alle tijd werd genomen om onze wensen te verkennen en in te passen in het ontwerp. We kregen goede informatie over de keukenapparatuur, kasten en aanrecht. Ook alle tijd werd genomen toen we enkele keren zijn terug geweest voor vragen. De installatie van de keuken is probleemloos verlopen. De monteurs dachten mee. Oven werkte niet goed. Dit werd probleemloos opgelost. We zijn dik tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Bijsterbosch op maandag 22 jul 2024 24
Onze badkamer en toilet zijn vernieuwd door Arma. Super tevreden met hoe het hele proces verlopen is en met het eindresultaat. Ze doen inderdaad precies wat ze beloven. Wij kunnen Arma bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind zeer goed verlopen”
Door Emrehan Acun op donderdag 18 jul 2024 24
Puur op basis van reviews besloten om hier een keuken aan te schaffen. Ondanks dat de vestiging 60 min rijden is geen moment spijt gehad. Blijft spannend een 1e keuken maar de positieve reviews zijn er niet voor niets. Van begin tot eind zeer prettig samengewerkt, u-keuken gekozen, strak resultaat en hele goede kwaliteit kasten! Henry heeft ons in de winkel geholpen wat prettig was en de monteurs waren evensals zeer deskundig en vriendelijk. Ik vond het zeer positief dat de monteurs ook op de hoogte waren van alles waardoor je merkt dat je zaken doet met een goede betrouwbare partij. Wij komen zeker nog eens terug! De volledige keuken was binnen 1.5 dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Peter Lindeman op donderdag 18 jul 2024 24
Vanwege de reeds geplaatste goede recensies over Anovi keukens zijn wij bij deze keukenstudio terecht gekomen. De ontvangst (na afspraak) was hartelijk door Cornelis. Met hem zijn we gaan zitten en hebben we onze wensen kenbaar gemaakt. Het moest vooral een strak ontwerp zijn. Cornelis heeft goed met ons meegedacht en mooie oplossingen bedacht om het toch vooral "strak" te krijgen. Er waren twee sessies nodig om tot een definitief ontwerp te komen waarbij we ruime keuze hadden in de te gebruiken materialen. (Cornelis kan ook goed Tosti's maken, ze waren heerlijk). De reden om voor Anovi te kiezen was voor ons de eigen montagedienst die Anovi heeft. De keuken is bijzonder professioneel geplaatst. Het betrof niet alleen het plaatsen van de keuken maar ook aanvullende werkzaamheden. Daar hebben wij totaal geen klachten over. Ook de onvolkomenheden die er altijd zijn heeft Anovi later goed opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden en bevelen Anovi van harte aan.
FOTO VAN PETER LINDEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Maartje van Dalfsen op dinsdag 16 jul 2024 24
Heel fijn geholpen! Mijn wensen werden heel goed meegenomen. Het is echt mijn keuken geworden! Er is super meegedacht en jullie zijn er als het nodig is!
Reactie of foto toevoegen
“Onze mooie keuken”
Door L. Ruijgrok op maandag 15 jul 2024 24
In augustus 2023 is onze keuken door Anovi geplaatst. We zijn vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij het maken van de keuzes binnen ons budget. Het was ontspannen, geen haast en er was geen druk om perse iets te kopen. We hebben de service als zeer prettig ervaren. Ook de winkel in Berkel ziet er heel mooi uit. We genieten nu nog steeds van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Jolanda op maandag 15 jul 2024 24
Wij zijn nog steeds ontzettend blij met onze keuken van Avanti keukens. Vanaf het begin tot het einde door hele prettige en deskundige medewerkers geholpen. Niets was hen teveel en er werd volop met ons meegedacht om zo onze droomkeuken te kunnen verwezenlijken. Ook hebben we zonder enkel probleem de geplande datum van het plaatsen van de keuken kunnen verzetten, omdat de verbouwing wat uitliep. We kunnen geen min punten bedenken.
FOTO VAN JOLANDA
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Fam. van Blokland op zaterdag 13 jul 2024 24
Op zoek naar een groene keuken, die bij onze oude balken moest passen, zagen we bij Avanti-keukens de perfecte kleur. De verkoper sprak ons aan en zo begon de planning van onze nieuwe keuken. Tijdens twee gesprekken is dankzij de goede adviezen van de verkoper - gebaseerd op zijn praktische ervaring in de keukenmontage - een prachtige keuken ontworpen, die precies in het bestaande interieur past. Door de 3D tekeningen kregen we een goed beeld van de nieuwe keuken en konden we gemakkelijk verschillende aanpassingen laten doen. De afbraak van de oude keuken en de voorbereidende werkzaamheden voor het plaatsen van de nieuwe keuken werden door het aan Avanti-keukens gelieerde installatiebedrijf Aveko op prettige en deskundige wijze uitgevoerd. Hetzelfde geldt voor de medewerkers van Avanti-keukens, die de plaatsing voor hun rekening hebben genomen. De geleverde kraan bleek in de praktijk niet zo goed te bevallen en werd probleemloos omgeruild voor een veel beter passend exemplaar. De communicatie in het hele traject verliep uitstekend. Avanti-keukens, een aanrader voor wie een nieuwe keuken zoekt.
FOTO VAN FAM. VAN BLOKLAND
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Emre op donderdag 11 jul 2024 24
Zeer tevreden. Keuken moest binnen 10 weken besteld, geleverd en gemonteerd worden (tijdens mijn vakantie). Alle andere bedrijven die ik heb gebeld gaven een levertijd aan van 12 - 16 weken. Hier waren ze heel flexibel en ben ik goed geholpen door Jasper. Hij heeft ondanks zijn drukke agenda tijd kunnen vinden (in de avonden en zijn vrije dagen) om alles tijdig te regelen. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is erg mooi geworden”
Door S. Caspers op woensdag 10 jul 2024 24
Al 2x een keuken bij Anovi aangeschaft en beide keren erg tevreden! Al vanaf het eerste moment rond de tafel voelden we ons erg welkom en werd er met ons meegedacht om onze wensen binnen ons budget te passen. De eerste keer was online in de lockdown, er kwam zelfs iemand langs om oliebollen te brengen. De communicatie was erg prettig, als er iets niet op tijd geleverd kon worden werd dit netjes opgelost met een vervangend, tijdelijk product. Ook werd er met andere dingen praktisch meegedacht naar oplossingen. De monteurs waren erg stipt en netjes. De keuken is erg mooi geworden en we zouden iedereen Anovi aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door Ronald en Poulien Buter op dinsdag 9 jul 2024 24
Eind vorig jaar is onze keuken geplaatst, wij zijn door Anovi keukens bijzonder goed geholpen en van tevoren goed geadviseerd.Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en genieten nog dagelijks van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN RONALD EN POULIEN BUTER
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke duim voor het hele proces”
Door Erik op zondag 7 jul 2024 24
Omdat wij de beneden verdieping compleet gingen verbouwen wilde we een nieuwe keuken. Er werd super goed mee gedacht in de ontwerpfase ( door Marjolijn] en samen hebben we gekeken naar de mogelijkheden. Onze droom keuken werd op papier gezet. Nadat we akkoord waren gegaan kregen we nog een mooi pannenset kado daarnaast kregen we nog een heerlijke versnapering.
Voor de bouw waren er nog wat twijfels rondom maatvoering en ook hierin kwam er iemand langs en keken we naar oplossingen. De bouw was echt super, er werd super netjes gewerkt met als resultaat de droom keuken die we voor ogen hadden. Dikke duim voor het hele proces. Wij kunnen Ardi aan iedereen aanraden!
FOTO VAN ERIK
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.