Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2185 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1879 ervaringen
4 sterren172 ervaringen
3 sterren17 ervaringen
2 sterren19 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Te hoog geplaatste magnetronoven”
Door J. Baij op woensdag 13 mrt 2024 24
Gekozen materiaal is prima, evenals de plaatsing door monteurs, problemen onderweg zijn verholpen (die waren er nogal wat). Wij zijn uiteindelijk blijven zitten met een veel te hoog geplaatste magnetronoven.
Reactie of foto toevoegen
“Vier weken later geleverd dan gepland”
Door D. Veen op vrijdag 28 apr 2023 23
"Bij DB KeukenGroep (de groep achter Keur Keukens) staat 'Doen zoals Beloofd' centraal", staat groot op de busjes en alle papieren. Ja, zolang alles goed verloopt. Als er iets misgaat, is de service helaas ook die 9,6 absoluut niet waard. Een mooie showroom, aardige mensen, een goed aanbod, verse gevulde koeken: ja, op de locatie in Haarlem is het allemaal top geregeld. Wij waren dan ook onwijs blij dat we onze nieuwe keuken hier hadden gekocht. Tot we een week(!) voor de levering van onze keuken een telefoontje kregen dat er iets mis was gegaan. De fabriek had de bestelling niet doorgezet, dus de keuken zou niet komen. Een grove fout, dan wel niet van Keur Keukens zelf, maar met de fabriek hebben wij als klant niets te maken. De oude keuken was er al uit, dus wij zaten met een probleem. Op zo'n moment verwacht je vanuit Keur/DB dan ook een passende aanpak. Het werd in eerste instantie goed opgelost met de levering van een noodkeuken en over compensatie "zouden we het later hebben, laten we het eerst maar goed oplossen", was de boodschap. Daar bleken we het later helemaal niet over te kunnen hebben. Toen er geen enkel bericht kwam over een compensatie, in welke vorm dan ook, namen we zelf weer contact op. De boodschap in een vrij vervelend telefoongesprek: compenseren in geld doen we nooit. Maar we kunnen wel een dinerbon opsturen? Een houding die wij in deze situatie - en met zo'n hoge score - niet hadden verwacht. Het kan toch niet zo zijn dat je voor een keuken die 4(!) weken later komt, niet door overmacht maar een grove fout, hetzelfde betaalt als voor een keuken die er netjes op de afgesproken datum was geweest? Bij de klantenservice van DB waren ze het daar niet mee eens. We zouden de keuken uiteindelijk krijgen, dus daar ook voor moeten betalen. Wij werden meerdere malen op niet heel klantvriendelijke wijze met deze boodschap afgescheept. Op ons aandringen, niet op eigen initiatief, werd er uiteindelijk om compensatie gevraagd bij de fabriek. Het resultaat: ze konden ons 250 euro bieden. De fabriek, vanuit DB zelf kwam er niets. Toen wij aangaven dat we dit wel een heel, heel minimaal bedrag vonden op een bedrag dat je uitgeeft voor een keuken, deed Keur er na een gesprek met de manager (waar wij weer om moesten vragen) hetzelfde bedrag bij. Er was toch nooit compensatie mogelijk? Dat er toch wel wat mogelijk is, maar dat je dat pas krijgt na meerdere vervelende telefoongesprekken waarin je voet bij stuk houdt, is echt alles behalve klantvriendelijk. Voornamelijk daardoor houden wij hier een vervelend gevoel aan over. Als ze dit meteen hadden geboden, was dit een heel ander verhaal geweest. Wij zijn helaas dan ook teleurgesteld in de service van vooral DB groep. Val dus niet meteen voor die hoge 9,6, want die kunnen ze alleen waarmaken zolang alles goed gaat. Zodra er echte klantenservice nodig is, is daar niet veel meer van over. Wij hebben uiteindelijk een prachtige keuken gekregen (een compliment voor de aardige en goede monteurs!), maar houden hier helaas wel een vervelend gevoel aan over. En dat wil je niet bij zo'n grote aankoop als een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is bijna een jaar na plaatsing nog niet af”
Door Annemiek op maandag 30 jan 2023 23
We hebben een mooie keuken uitgezocht bij Artic. In de showroom zijn we goed geholpen. Helaas hadden we een zeer eigenwijze monteur die zijn eigen plan trok en geen zin had om tijdens het plaatsen van de keuken te overleggen. De keuken is in mei 2022 geplaatst en nu in januari 2023 zijn een aantal restpunten nog niet opgelost. Afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor is onze keuken bijna een jaar na plaatsing nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering keukenblad”
Door J. Schipper op dinsdag 24 mei 2022 22
De service in de showroom was echt goed, maar daarna is het misgegaan. Het blad bleek na het opmeten niet als maatwerk geleverd te kunnen worden. We hebben een nieuw blad gekozen en dit is super opgelost door Ardi. Echter de andere leverancier is 6 weken later pas weer komen meten, om vervolgens een week later weer te moeten meten. Vervolgens was er 3 weken na deze laatste meting nog ontbrekende informatie over de maten van de kookplaat. Al met al wordt het blad nu pas in de 3e week juni geplaatst. We zijn erg teleurgesteld dat door het wijzigen van leverancier wij bijna 4 maanden op een keukenblad moeten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Vonden het geen aanrader”
Door de Groot op donderdag 5 mei 2022 22
Bezoek aan de showroom en inmeten hebben wij als zeer prettig ervaren, er werd goed meegedacht. Echter een dag voor aflevering werden wij gebeld dat er onderdelen ontbraken. Het ingeleende personeel had tijdens het plaatsen erge haast, waardoor bijv. er vele gaten scheef zaten, koelkast niet correct was geplaatst, de plank in het gootsteenkastje zodoende was gezaagd alsof het leek dat dit met een kettingzaag was gedaan. Het eigen personeel heeft alle klachten moeten verhelpen. Daarnaast is het klantcontactteam slecht bereikbaar, deze hebben continu koffiepauze. Door onze ervaring met het ingeleende personeel en klantcontactteam zouden wij ARMA niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Laat hersteld”
Door Jorg de Jong op donderdag 14 apr 2022 22
Keuken gekocht, plaatsen en verkopen ging perfect. Servicepunten oplossen is een drama. Pas maanden na aankoop is de keuken hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door Smeets op dinsdag 22 feb 2022 22
Koopproces was prima, goed begeleid door William. Maar vanaf plaatsen begon de ellende. Ze hebben ons wekenlang zonder waterafvoer laten zitten omdat deze 'zoek' was, geen enkele moeite gedaan om dit probleem tijdelijk op te lossen. Uiteindelijk zelf met een goedkope Gamma afvoer het probleem provisorisch opgelost. Enige tijd later was er een deurpaneel kromgetrokken, de afspraak om die te vervangen is 3x lastminute verplaatst. Erg zure nasmaak aan overgehouden, te meer omdat ik maandenlang op zoek ben gegaan naar een betrouwbaar keukenbedrijf met goede service. Jammer want de keuken an sich zijn we erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken maar mist aftersales”
Door Peter op zaterdag 22 jan 2022 22
In 2020 super goed geholpen met advies en montage van onze nieuwe keuken. Een plaatje!! Sindsdien een paar keer gebeld met klachten over niet goed werkende onderdelen. Een lade die niet mooi sluit en een Le Mans kast die voor de tweede keer niet functioneert. Zo behulpzaam en kundig ze met het advies bij aankoop en montage zijn, op gebied van aftersales moeten ze nog een hoop leren!!!
Reactie of foto toevoegen
“Schmidt keuken”
Door Ellie Eckhardt op woensdag 5 jan 2022 22
We hebben een kleine Schmidt keuken voor ruim €15.000 gekocht en achteraf hadden we deze liever bij een andere keukenzaak gekocht die gespecialiseerd is in Schmidt keukens. De nabestellingen verliepen uiterst traag, deels misschien door de Coronaperiode, deels door slechte onderlinge communicatie bij Arma. Door de verkoper werd al snel gezegd dat iets niet mogelijk was, bijvoorbeeld een houten aanrechtblad en een kast op maat. Ik keek dan in de Schmidt catalogus en het bleek wel mogelijk. Omdat we verschillende facturen hadden gekregen na aanpassingen van kastmaten en werkblad zag ik achteraf dat er wel creatief gefactureerd was om zo rond de €15.000 uit te blijven komen.

Als ik mijn vrienden nu zou adviseren zou het het volgende worden: Koop geen apparaten bij een keukenzaak, maar kies ze zelf uit. Omdat we bij Arma kochten hebben we twee Pelgrimapparaten gekocht die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben. Met beide apparaten vanaf het begin problemen. Bij de inductieplaat is dat verholpen, de combi stoomoven is na 5 x een bezoek van een monteur van Pelgrim eindelijk geruild voor een nieuwe, maar ook deze werkt niet optimaal. Hij ratelt een beetje en de stand van de ovensymbooltjes klopt ook niet altijd. Nu laten we het maar zo want in totaal hebben we zeker 10 x een monteur van Arma en Pelgrim over de vloer gehad. Verschillende keren ook konden ze onverrichter zake weer terug omdat er iets niet goed was doorgegeven en er geen onderdeel meegenomen was. De koelkast is niet de meest energiezuinige, daar had ik wel om gevraagd. Ik had om echte RVS plinten gevraagd, maar het is hardboard met een laagje metaal. Dat is nu niet mooi, want om het hardboard te beschermen zit er een witte strip onder die heel erg afsteekt bij onze houten vloer. Ik heb de strip nu zelf een beetje bijgekleurd. Zo kan ik nog meerdingen opnoemen die niet goed gegaan zijn.

Mijn advies voor toekomstige keuken kopers: verwacht niet dat de verkopers alle materiaal en productkennis hebben, maar denk zelf goed mee. En het is echt niet zo dat het met apparaten beter werkt als je ze allemaal bij de keukenzaak koopt. Wij moesten nog ruim een maand op de vaatwasser wachten terwijl ik zei dat het iedere andere energiezuinige vaatwasser mocht zijn. Ik wilde geen sleepdeur in de koelkast, maar omdat er verkeerde scharnieren waren meegegeven is dat toch een sleepdeur geworden. Omdat we de kleine koelkast steeds vrij vol hebben verzakt die deur snel. Toegegeven, iedereen bij Arma was uiterst vriendelijk, al kon ik dat te vaak gehoorde ' wat vervelend voor u' niet meer aanhoren. Ik had liever gehad dat ze erkenden een fout( je) te hebben gemaakt. Bij een volgende keuken gaan we veel zelf doen, en ja, ook dan zullen we fouten maken en achteraf zeggen dat we bepaalde dingen beter hadden kunnen doen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie viel tegen”
Door Harro van Ree op zondag 1 aug 2021 21
Zeer positieve ervaring gehad bij de koop van de keuken, ook nog een leuk kerst / oud en nieuw presentje gekregen, maar daar is het helaas een beetje mee opgehouden. Installatiebedrijf is een andere tak van het bedrijf waarschijnlijk. Onzorgvuldig handelen heeft gezorgd voor vlekken op net gestucte / geverfde muren, isolatie strippen koelkast laten los, dop van de ontharder van vaatwasser afwezig, opbouw kasten heeft een geel-achtige kleur wit dat zichtbaar anders is dan glanswitte keuken, ovens na 3 weken nog steeds niet geleverd (keuken 6 maanden geleden besteld). Sorry, maar het geheel is gewoon een teleurstelling. Het zou niet zo moeten zijn dat na betaling van de totale goede kwaliteit keuken zo weinig nazorg / follow up is. Installatie is nog steeds niet gereed, ik hoop dat het beter gaat voor het afronden van de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorging niet uitgekomen”
Door Mark Prook op woensdag 17 mrt 2021 21
10 maanden na de montage van onze keuken en badkamer lijken dan eindelijk alle restpunten te zijn opgelost en kunnen we gaan genieten van een mooi eindresultaat. Jammer dat we voordat we zover zijn gekomen heel veel onnodige vrije dagen hebben moeten nemen en dat keer op keer weer bleek dat de herstelwerkzaamheden niet werden uitgevoerd, of dat verkeerde / beschadigde spullen werden geleverd en hierdoor veel frustraties. Uiteindelijk is alles opgelost, maar het is zeker niet zo gegaan als je zou verwachten met een beoordeling van 9+, De ontzorgde montage en afterservice was ook de rede waarom we hier meer hebben betaald voor een mooie keuken en badkamer dan elders. Helaas is dit niet zo uitgekomen bij ons.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel andere ervaring”
Door Fam. Mol op donderdag 7 jan 2021 21
Ik zie juist in de Eendrachtbode dat Ardi pronkt met de hoge waardering op deze site. De ervaring met onze keuken, nu 1 jaar in gebruik, is geheel anders. Ik kan niet bepaald tevreden zijn als een bedrijf ong. 6 maanden nodig heeft om de zaak op orde te krijgen. 1 van de monteur beaamde dat onze keuken verkocht was door een beginnend verkoper met de nodige fouten en dat had niet mogen gebeuren! Waarschijnlijk ook de reden dat wij nooit uitgenodigd zijn om onze ervaring te delen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage stelpoten verkeerd geleverd”
Door Denise op dinsdag 17 nov 2020 20
Keuken uitgezocht bij Keur in Haarlem. Prima geholpen met het uitzoeken van een keuken. Keuken werd week 39 geleverd. Eenmaal de keuken geïnstalleerd te hebben kwamen we er achter dat het kookeiland hoger was dan het aanrechtblad tegen de wand. Verkeerde poten waren erbij geleverd. Gelijk gebeld naar Arma keukens want de planning en service gaat via hun. We moesten even foto mailen van de poten die we nodig hadden. Via de post kregen we nieuwe toegestuurd helaas waren dit verkeerde. Contant opgenomen met de service afdeling van Arma keukens. De nieuwe stelpoten waren niet op voorraad en moesten besteld worden. Eenmaal weer nieuwe stelpoten binnengekregen bleken dit weer niet de juiste te zijn (te hoog) opnieuw contact opgenomen met de service afdeling. De nieuwe stelpoten moesten weer besteld worden en als het binnen zou komen zouden ze het extra controleren of dit de juiste zijn. 6 november gebeld of het al binnen was gekomen. Het was inderdaad binnengekomen het zou die vrijdag ook gelijk op de post gaan zou ik het zaterdag binnen hebben. Dinsdag nog niks ontvangen contact opgenomen was het maandag op de post gedaan. Jammer dat het niet gecommuniceerd wordt. Je houdt er toch rekening mee. De 3e nieuwe set stelpoten eenmaal binnen gekregen bleken ook de verkeerde te zijn. De gene van de service afdeling die ik meerdere keren heb gesproken vond ik niet echt vriendelijk ook niet begripvol. Werd telefonisch ook geen excuus aangeboden. Toen heb ik 12 november contact opgenomen met de planning. De meneer van de planning was vriendelijk en begripvol. Hij vroeg ook wat de plint hoogte was en zou er met spoed achteraan gaan. Werd ook even later gebeld dat hij de juiste stelpoten had gevonden en vertelde dat deze de volgende dag gebracht konden worden. Dit is dan de 4e set stelpoten uiteindelijk nu wel de juiste. Baal er wel van dat het toch een tijd heeft geduurd voordat we de juiste hebben binnen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet adviseren”
Door M.R. op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij besloten onze 24 jaar oude keuken te vervangen en kwamen terecht bij ARMA. Ons budget was 25k. Over het voortraject waren erg tevreden en in twee sessies verwerkten we onze wensen in de nieuwe keuken. De voorbeeldkeukens in de showroom hielpen daarbij goed. De mensen zijn vriendelijk en gastvrij en het prijsbeleid werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd (vaste prijs, kwaliteit en service). Levertijd was ca. 5 maanden, en we moesten zelf op zoek naar een aannemer voor het voorwerk en verwijderen van de oude keuken. Dat bleek erg lastig (Q3 2019).

Achteraf zijn we wat minder blij over enkele keuzes zoals het werkblad en de achterwand omdat de nadelen daarvan niet duidelijk werden genoemd. Tevens zijn zijn we ook niet blij met een aantal apparaten maar wij hebben die zelf expliciet gekozen na in het Inspiratiehuis te zijn geweest. We zijn wel erg blij met de Hide & Slide oven van NEFF, maar op de één of andere manier passen andere apparaten van hetzelfde merk niet zo goed bij ons (onze koelkast bv. heeft dezelfde netto inhoud als de oude maar er past veeel minder in).

Bij de levering (en montage) van de keuken ging er wel erg veel mis (foute kast, te kleine deur, foute zijkant, geen achterwand, verkeerde strip) en het duurde ook erg lang (2 maanden) voordat dat werd opgelost. Naar mijn mening had de communicatie wel transparanter gekund. Kleine beschadigingen werden niet gemeld en bij aflevering werd niet verteld dat de keuken niet compleet was. Op mijn verzoek aan de monteur tot openheid (op de tweede dag) werd pas verteld dat er bv. geen vaatwasser was. De monteur dacht "dat ik dat liever nog niet had willen weten". Foute inschatting dus! Uiteindelijk werd de vaatwasser op de laatste dag toch nog geleverd en geïnstalleerd maar deze was helaas niet geheel compleet. Lichte lekkages werden direct na het weekend al door ARMA hersteld en ook missende onderdelen van de vaatwasser werden door ARMA snel voor ons geregeld. Wij zijn iets minder blij met onze nieuwe keuken dan we vooraf hadden gedacht maar alle fouten zijn inmiddels opgelost. Ik zou ARMA niet adviseren aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kon beter”
Door Robert van Kempen op donderdag 28 nov 2019 19
Ardi Keukens communiceert gebrekkig, negeert Nederlands consumentenrecht en schuift verantwoordelijkheid af op de fabrikant. Een volgende keuken koop ik niet bij Ardi.

De verkoopgesprekken waren prima, en de montage is ook goed verlopen, maar bij oplevering van onze keuken bleek het inbouwkoffiezetapparaat niet te werken. De monteur heeft dit probleem genoteerd en het zou later worden verholpen. Na twee weken niks te hebben vernomen, heb ik Ardi zelf maar gebeld. Men gaf als excuus dat de fabrikant (ATAG) traag reageerde. Geheel toevallig belde ATAG een paar uur later om een reparatieafspraak te maken. Op z'n vroegst zou er na 3 weken een ATAG-monteur langs kunnen komen. Dat vond ik veel te laat, dus ik heb Ardi weer gebeld om te vragen of men het eerder wilde verhelpen. Mijn argument dat ik met Ardi een overeenkomst heb, en niet met ATAG, was aan dovemansoren gericht. 35 dagen voor het opleveren van een werkend apparaat in een nieuwe keuken is mijns inziens te lang. Niemand van Ardi heeft zich verontschuldigd, of geprobeerd het op te lossen, of ook maar een beetje begrip getoond.

Bij het uitzoeken van het composietaanrechtblad was de communicatie ook niet op orde. Dit moest bij de fabrikant gebeuren, en bij het verkoopgesprek werd verteld dat we dat 5 maanden van tevoren moesten regelen. Toen we de fabrikant belden voor een afspraak, werden we nog net niet uitgelachen; het uitzoeken kon wel wachten tot 2 weken voor plaatsing. Een paar weken later kregen we van Ardi twee gespannen e-mails omdat we nog geen afspraak hadden gemaakt met de aanrechtfabrikant. We hebben teruggemaild naar Ardi dat dat volgens de fabrikant nog niet hoefde, maar geen reactie hierop gekregen.

De bolussen bij het verkoopgesprek waren overigens wel lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door S brouwer op vrijdag 1 mrt 2019 19
Wij hebben een prachtige keuken bij Arma gekocht. Alleen waren de installateurs erg onvriendelijk en onprofessioneel. Ze gaven erg af op het voorwerk noemden het broddelwerk. Dat terwijl wij het voorwerk bij een door Arma aangeraden bedrijf hadden laten doen. Ook had Arma aangegeven dat de keukens door eigen monteurs geplaatst zou worden. Maar dit waren gewoon mannen met een eigen bedrijfje... Door het gemopper van de mannen waren het voor ons erg stressvolle dagen. En dat hadden we juist willen voorkomen door voor een gerenommeerd keuken bedrijf te gaan. Kortom geen aanrader al leveren ze wel netjes werk.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel servicemeldingen”
Door P. Poortvliet op maandag 17 dec 2018 18
Vorige week (10 december 2018) is onze keuken eindelijk gereed gekomen. De keuken is geplaatst op 28 mei 2018, maar er bleken diverse onderdelen beschadigd. Eén kast is zelfs driemaal geleverd omdat deze telkens beschadigd werd geleverd en de laatste keer bovendien verkeerd werd gesteld. Overigens is wel een pluspunt dat de monteurs de meeste beschadigingen zelf hebben geconstateerd en ook op eigen initiatief al vervanging gingen regelen. Hiernaast heeft Pelma desgevraagd kostenloos een plint voor het formuis geleverd. Uiteindelijk zijn we 20 servicemeldingen verder, waarvan er overigens twee geen betrekking hadden op beschadigingen / defecten. De begeleiding in de winkel en het maken van het ontwerp was prima. Nu de keuken eindelijk klaar is, is er ook niets meer op aan te merken. Wel jammer dat dit ruim zes maanden heeft geduurd. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam, ze vonden het allen (we hebben tien monteurs gezien) erg vervelend dat dit zo is gelopen. Een verbeterpunt is wel dat vanuit de organisatie zelf wel een bericht had kunnen komen, zowel naar ons als ook naar het personeel dat werd ingepland. Geen van de monteurs was ervan op de hoogte dat dit al zo lang liep. Conclusie: tevreden met het eindresultaat, maar zeker niet met de weg hier naar toe.
Reactie of foto toevoegen
“Wet van Murphy”
Door Gijsbert op donderdag 8 nov 2018 18
Mede door de goede score op Qasa een keuken bij Keur Keukens gekocht. Helaas zelf geen goede ervaring. Bij het plaatsen van de keuken bleek dat wij het verkeerde (definitieve) aansluitschema hadden ontvangen. Hierdoor het blad anders gelegd dan verwacht (gemolenwiekt, ipv twee symetrische/synchrone naden) en de koof (deze hebben we zelf laten maken door een vakman en zelf geplaatst) zat niet op de goede plek. Eerste reactie vanuit Keur Keukens: 'het blad is beter zo'. Maar het tegengestelde is ons geadviseerd. Een knullige fout (verkeerde bijlage gestuurd), maar met grote gevolgen. Het duurde vervolgens lang, voordat Keur Keukens actie ondernam en hebben wij geruime tijd met een incomplete keuken gezeten. In de eerste maanden kwamen ook andere problemen naar boven: lekkage (kraan was niet goed aangesloten), de wasmachine kantelde naar voren en de strip van de koelkast kwam steeds los te zitten. Deze zijn vervolgens goed verholpen. Na verloop van tijd pakte de serviceafdeling de problemen adequaat op, maar het volgende blad dat besteld was bleek wederom niet goed. Ook een knullige fout, er was 2,13 genoteerd, terwijl het blad 2,31 moest zijn. Daardoor nog langer moeten wachten totdat de keuken voltooid was. Uiteindelijk heeft het vier maanden geduurd en zijn monteurs vier keer langs gekomen. Waarschijnlijk wet van Murphy, uitzondering op de regel etc... Tevreden met de keuken en alternatieve oplossing vanuit serviceafdeling, maar al met al een matige ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goede plaatsing maar slechte nazorg”
Door Versloot op dinsdag 20 mrt 2018 18
Wij hebben bij Arma een keuken, badkamer en toilet gekocht. Het plaatsen e.d. is goed verlopen. Er was een verkeerd gat geboord op het aanrechtblad. Na aandringen van onze kant kwamen ze eindelijk over de brug met een oplossing. Al snel zaten er krassen in de spoelbak. Ook kraakt het bad heel erg als je erin stapt. We hebben het aangegeven bij de monteur. Hij heeft foto's gemaakt en doorgestuurd naar Arma. Na een paar maanden nog steeds niets van gehoord. Tussendoor nog een keer aangegeven aan een dame die belde of we tevreden waren, maar je hoort niets. De nazorg is super slecht! Je betaalt een hoop geld voor spullen die hier verkocht worden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Als je er vervolgens over begint, komen ze er niet op terug. Helaas hebben we die ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Fam.W.Ouwens op dinsdag 16 apr 2024 24
Goede verkoper, en monteurs super. Ook het team wat ons begeleide, stap voor stap kun je de vorderingen volgen.
Reactie of foto toevoegen
“Een grote pluim”
Door van Sprang op maandag 15 apr 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht en zijn daar voor 100% te vrede over alle medewerkers waar wij mee te maken hebben gehad verdienen een grote pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut geen spijt van mijn keuze”
Door T. Oldewarris op maandag 15 apr 2024 24
Heel goed geïnformeerd in de showroom. Het gegeven advies paste keurig binnen budget. Backoffice klantteam is zeer snel en adequaat en door het inschakelen van de aannemer waar Keur doorgaans mee werkt sloot de planning perfect aan en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. De keuken zoals deze er nu staat voldoet aan mijn verwachtingen. Al het personeel van Keur Keukens waar ik mee te maken heb gehad waren allemaal even vriendelijk en punctueel en hadden kennis van zaken. Ik was zelf ook doorverwezen naar Keur Keukens via een kennis en ik heb er absoluut geen spijt van.
FOTO VAN T. OLDEWARRIS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Suzanne op zondag 14 apr 2024 24
Zeer blij met de nieuwe keuken die we via Ardi gekocht hebben en door hen hebben laten instaleren. Zeer fijn geholpen met het samenstellen van de keuken, werd echt tijd voor ons genomen. Zeer blij met de 3-in-oven met stoomfunctie, de brede (bestek)lades en de plaatsing van alle kastjes/apparaten. Kleine dingetjes fout gegaan met bestellen en installeren, maar zonder problemen hersteld door Ardi. Zou het een ander echt aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles liep op rolletjes”
Door mar postma op zaterdag 13 apr 2024 24
Zeer netjes geholpen en wij hebben zeer goede ervaring met vragen en plaatsing alles ging op rolletjes zeer aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Michelle op zaterdag 13 apr 2024 24
Duidelijke communicatie, geen opdringerig gedrag. Weet waar ze over praten, goeie kwaliteit. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wilco Bos op vrijdag 12 apr 2024 24
Vriendelijke mensen en zeer nette keuken geleverd. Montage zeer goed verlopen, de prijs kwaliteit verhouding is prima. Je kunt hier prima een keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de houten greeploze keuken”
Door Heleen op donderdag 11 apr 2024 24
Goed advies, komen afspraken na, alles te volgen via mijnkeukeninfo/online, bezorgen en plaatsen van de keuken door eigen personeel. Er wordt meegedacht met het inrichten van de keukenkastjes. Blij met de houten greeploze keuken met graniet werkblad!
FOTO VAN HELEEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Tineke op woensdag 10 apr 2024 24
Netjes ingemeten. Keurig geplaatst. Altijd bereid om vragen te beantwoorden en mee te denken. Mocht je een nieuwe keuken zoeken dan zou ik je Ardi aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Cees Ruitenberg op maandag 8 apr 2024 24
Wat een service krijg je bij Keur Keukens. Kleine beschadiging wordt gelijk opgelost. Daarbij komt fantastisch en super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geen gedoe over kortingen maar wel 10 jaar prima service wat heel belangrijk is.
Keur keukens is zeker de plaats waar u moet zijn voor uw nieuwe keuken en de hulp bij het samenstellen daarvan.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Fam. Horst op zaterdag 6 apr 2024 24
Vanaf de verkoop tot en met de plaatsing is alles perfect verlopen. D.m.v. mail steeds netjes op de hoogte gehouden (voordat de keuken besteld werd nog even vragen of we nog veranderingen wilde? en of de geplande datum nog steeds schikte?) Tijdens het plaatsen goed overleg gehad en tips gekregen van de monteurs. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Fabienne Voortman op vrijdag 5 apr 2024 24
Heel goed advies in de winkel. Er wordt goed naar je geluisterd wat je wil en alle opties besproken. Montage ging prima. Alle afspraken werden netjes nagekomen. En kleine beschadigingen die bij plaatsing bleken, werden heel netjes opgelost. Prima zaak.
FOTO VAN FABIENNE VOORTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Een supermooie keuken”
Door Gerriette Nelis op donderdag 4 apr 2024 24
Een super mooie keuken gekocht bij Ardi keukens. De eerste keer dat ik bij ardi keukens kwam heb ik een rondje door de zaak gedaan, ik wist niet wat ik wilde en kon zodoende ideeën op doen. Duidelijke uitleg gekregen over inductie kookplaten en afzuigkappen onder het genot van een kopje koffie. Besloten om een keuken aan te schaffen bij Ardi keukens. Het 2de bezoekje kwamen we terecht bij Anne. Anne heeft duidelijke uitleg gegeven over wat er allemaal mogelijk is qua kastjes, keukenblad, frontjes enz. Het was een hele leuke en gezellige ochtend. Het 3de bezoekje kwamen we ook weer bij Anne terecht deze keer hebben we de apparatuur doorgenomen, wat handig is en wat niet handig is om aan te schaffen, wederom een gezellig bezoek en we kregen een heerlijk broodje met soep net als de vorige keer. Wat een service! Een paar maanden later was het zover dat de keuken geplaatst werd. Dit ging ook heel goed, er werden kaartjes bij de buren door de brievenbus gedaan om aan te geven dat er wat overlast kon komen vanwege het plaatsen van de keuken. Steeds goede uitleg gekregen van Johan. Hij heeft de keuken met veel plezier gezet en super netjes. Als tip kreeg ik van hem om de muur rondom de keuken groen te maken om zo de natuur van buiten naar binnen te halen. Ik had hier zo mijn bedenkingen bij en zag het nog niet helemaal voor me. Na veel wikken en wegen is de muur groen geworden, en ik ben er hartstikke blij mee. Johan, super bedankt. Ook Anne nogmaals bedankt voor je adviezen en geduld! Ik raad iedereen aan om een keuken aan te schaffen bij Ardi Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en duidelijk advies”
Door Fam. Dul op woensdag 3 apr 2024 24
Onlangs een keuken gekocht bij Ardi Keukens en heel erg tevreden over het eindresultaat. Goed geholpen door de verkoopadviseur duidelijk en eerlijk advies. De verkoopadviseur was heel geduldig en nam ruim de tijd om de keuken naar wens samen te stellen zonder iets op te dringen. De bestelling van de keuken is ook zeer goed verlopen alles tot in de puntjes geregeld. Communicatie ook heel goed, goed te bereiken en helpen snel. De plaatsing van de keuken is ook heel netjes en professioneel gedaan. Kortom alles was van begin tot eind heel goed geregeld hoefden ons nergens zorgen over te maken een heel fijn klantvriendelijk bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Esther op woensdag 3 apr 2024 24
Erg fijn aankoop-proces, dwingen je nergens toe, geven je alle tijd, zijn betrouwbaar, denken mee en lossen eventuele problemen meteen op. Tot nu toe erg tevreden met DB Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Familie Thomas op woensdag 3 apr 2024 24
Van begin tot eind maakt Anovi Keukens de hoge score waar. Een vriendelijke ontvangst. Een deskundige en attente consulent die met je meedenkt en voor wie niets teveel is. Voor alle vragen is hij bereikbaar met deskundig maar geen opdringerig advies. De levering en de plaatsing verliepen heel soepel. De monteurs zijn vriendelijk en deskundig, alles + korte uitleg en advies stond in 2 dagen zoals afgesproken. Met als resultaat een prachtige keuken, waar wij heel blij mee zijn en iedere dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Ubachs op maandag 1 apr 2024 24
Wij hebben voor onze nieuwe woning een nieuwe keuken gekocht bij Pelma keukens in Goes. Het hele proces vanaf de aanschaf met hulp van een verkoopmedewerker tot en met de plaatsing en montage verliep vlekkeloos. Pelma keukens heeft proactief ons geïnformeerd toen bleek dat het werkblad niet helemaal in de gevraagde maatvoering geleverd kon worden. Er is toen samen met ons een goede oplossing gevonden. Ook na plaatsing van de keuken waren er een paar onvolkomenheden, zoals een niet goed aangedraaide leiding in gootsteenkastje en een piepende vaatwasser. Deze problemen zijn na contact te hebben opgenomen met Pelma adequaat en snel verholpen. Wij hebben ervaren dat Pelma ons correct en tijdig heeft geïnformeerd over het hele proces van bestelling en plaatsing en zijn zeer blij en tevreden, met name omdat de medewerkers van Pelma zowel in verkoop, showroom als de monteurs bij de plaatsing, zeer benaderbaar en onze vragen goed konden beantwoorden. Wij zijn dan ook erg tevreden en bevelen Pelma keukens zeer zeker aan als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Over alles erg tevreden”
Door Nicole op vrijdag 29 mrt 2024 24
Keuken gekocht bij Ardi super tevreden over alle services. Keuken kon vrij snel geplaatst worden wat erg fijn was. Super netjes en zorgvuldig geplaatst een mankement gehad maar dit werd de zelfde dag nog opgelost verder zijn wij over alles erg tevreden en bevelen wij Ardi zeker aan bij andere.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed”
Door Lieneke Krijnen op donderdag 28 mrt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met de keuken en zeer tevreden over de medewerkers van Ardi. Wij zijn heel goed geholpen door Marjolein met het uitkiezen van onze keuken. De monteurs hebben de keuken perfect geplaatst. Alleen blad met spoelbak was verkeerd geleverd maar dat is zeer goed opgelost. Alles is goed, de service maar ook de kwaliteit van de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Carolien van Vliet op donderdag 28 mrt 2024 24
Gisteren mijn keuken laten plaatsen. Alles wat wij besproken hebben is ook daadwerkelijk in overleg en meedenkend in alles tot een mooi resultaat geworden. Ter plaatse worden ook dingen opgelost. Zeer vriendelijke professionele mensen. Nazorg is er ook. Erg blij mee.
FOTO VAN CAROLIEN VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam van Splunder op donderdag 28 mrt 2024 24
Zeer tevreden, vriendelijke mensen zoals bij de eerste ontmoeting na de afspraak. Bestelde keuken op tijd geleverd en geplaatst. Was allemaal helemaal naar onze wens. Nogmaals bedankt voor alles. Zal het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden met een vriendelijke groet uit de wilhelminaweg in ouddorp.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Willemsen op donderdag 28 mrt 2024 24
Alles liep perfect. We zijn overal in meegenomen. Geen mankementen. Vakkundig en ervaren personeel. Zeer vriendelijk geholpen van verkoop tot aan opleveren. Echt een aanrader! Een eerlijk verhaal. Geen mooie verkooppraatjes.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Peter en Elly op woensdag 27 mrt 2024 24
Wij hebben onze Schmidt keuken gekocht bij Ardi in sint Annaland. We zijn daar verschillende keren heel gastvrij ontvangen en er is een prachtig ontwerp gemaakt. Na oplevering van ons huis is de keuken vorige week geplaatst door Johan en Marco. Echte vakmensen die alles in 2 dagen hebben geplaatst. Er was geen enkel probleem met de keuken dus was in een keer goed. Kortom, we zijn ontzettend tevreden over de service van Ardi en genieten nu van een fantastische keuken. Wij vinden Ardi een echte aanrader!
FOTO VAN PETER EN ELLY
Reactie of foto toevoegen
“We genieten van onze mooie keuken”
Door M. Dietvorst op woensdag 27 mrt 2024 24
De ervaring bij het uitzoeken van de keuken was al heel fijn, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Het bestellen is een proces waar we goed bij zijn geholpen, ze nemen de tijd voor je vragen. De keuken plaatsen ging in goed overleg en met duidelijke afspraken. Er werd netjes gewerkt en geen rommel achter gelaten. Vriendelijke en beleefde monteurs. Toen er een onderdeel beschadigd geleverd bleek, werd dat gelijk doorgegeven en later vervangen.
Nu al een hele tijd aan het genieten van onze mooie keuken, niets op aan te merken!
Reactie of foto toevoegen
“Mijn prachtige landelijke keuken”
Door Arjenne De Viet op dinsdag 26 mrt 2024 24
Eindelijk de keuken werd geplaatst, muren waren na half jaar pas droog! "Ardi" vond geen probleem, pas plaatsen als muren droog zijn! ☺️ Pieter de Vakman! Vloer liep 5cm af, achterwand hol! Nu klinknagel vast, mijn prachtige landelijke keuken! Top bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Carola op maandag 25 mrt 2024 24
Prachtige keuken en hoge kwaliteit voor een goede prijs. Zeer deskundig advies bij het kiezen en vakmanschap bij het plaatsen. Een plaatje om te zien en precies zoals we het wilden. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door E.G. Aartsen op zaterdag 23 mrt 2024 24
Zeer goede afspraken die nagekomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Een droomkeuken”
Door Familie Kaijser op vrijdag 22 mrt 2024 24
Vanaf het moment dat we binnenstapte tot het moment van oplevering van de keuken (2 jaar) zijn we altijd goed geholpen en is er steeds goed meegedacht, en juist over de dingen waar je als consument niet direct bij stil staat. Geen vraag was te gek. Dank voor jullie service en gastvrijheid. We genieten dagelijks van onze nieuwe mooie droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geheel ontzorgd van A tot Z”
Door Jelmer op vrijdag 22 mrt 2024 24
Ik kan iedereen Ardi Keukens aanraden, zij helpen onwijs goed, zijn altijd te bereiken. Vanaf het ontwerpen van de keuken tot plaatsen van de keuken zijn zij nauw betrokken. Het is fijn om voor een partij te kiezen die alles regelt, meedenkt en vooral geheel ontzorgd van A tot Z.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer positieve ervaring”
Door Bas van der Zwaag op vrijdag 22 mrt 2024 24
We hebben een zeer positieve ervaring gehad met Keur Keukens. We zijn in de showroom uitstekend begeleid door Demi, met name haar flexibiliteit is heel prettig. Fred van Keukenwerk heeft de verbouwing uitstekend gedaan. De installatie verliep naar wens en de after-sales service was ook prima. Kortom, een aanrader!
FOTO VAN BAS VAN DER ZWAAG
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch eindresultaat”
Door Naomi op donderdag 21 mrt 2024 24
Ontzettend blij met de aankoop van onze nieuwe keuken bij Ardi! Vanaf het begin in de showroom enorm geholpen in onze ideeën en meegedacht in alle mogelijkheden. Bij vragen is de communicatie snel en duidelijk. Plaatsen van de keuken ging goed en professioneel, ook op monteren van losse aangekochte producten bij andere partijen (vuilnisbak, Quooker), super behulpzaam! Na plaatsing bij kleine mankementen super goed te bereiken en bereid om mee te denken. Al met al een super ervaring en zeker aan te raden!
FOTO VAN NAOMI
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door A. Baltissen op donderdag 21 mrt 2024 24
Een nette, vriendelijke en zorgvuldige afhandeling van aankoop en plaatsen van nieuwe keuken. Netjes geplaatst en terug komen om kleine probleempjes netjes te verhelpen. Uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10 plus”
Door Leonard van Strien op woensdag 20 mrt 2024 24
Dit is onze tweede keuken die we bij Ardi gekocht hebben en vanaf het uitzoeken en het plaatsen van onze keuken zijn we zeer goed geïnformeerd en begeleid tot het plaatsen toe. Tevens ook een grote pluim voor de verkoper en de monteurs, vakmensen met hart voor de zaak! Mijn vrouw en ik geven een dikke 10 plus.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Floor Klerks op dinsdag 19 mrt 2024 24
Wij zijn vanaf het eerste moment in de showroom van Ardi tot het moment van oplevering van de keuken zeer tevreden over de service en advisering van Ardi keukens. De kwaliteit van de keuken is uitstekend. Wij zijn erg blij met onze keuken! We raden Ardi zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne medewerkers”
Door Margarita op dinsdag 19 mrt 2024 24
Goede keuken, gemakkelijke communicatie, luisteren naar onze wensen, aardige en behulpzame medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie landelijke keuken”
Door fam jansen op maandag 18 mrt 2024 24
Wij zijn super blij met onze landelijke keuken. Super netjes gewerkt, alle afspraken netjes na gekomen en erg nette mensen. Wij raden iedereen aan om daar een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortreffelijk”
Door Winston Badloe op maandag 18 mrt 2024 24
Het verkoopproces was een fijne beleving. Duidelijkheid over de techniek en gebruikte materialen. Er werd niets verborgen gehouden, wat ik helaas bij andere zaken wel heb ondervonden. Je weet wat je koopt. Met name de techniek en het inwendige deel van de keuken is mij duidelijk uitgelegd en op mijn resterende vragen kreeg ik duidelijke antwoorden. Dat vergt vakmanschap vanuit de verkoop en ik heb ondervonden dat dat aanwezig was. De keuken is volgens afspraak geleverd, geïnstalleerd en aangesloten. Het is een complex proces waarbij niet altijd alles in 1 keer goed gaat. Daarom is de nazorg zo belangrijk en deze is op voortreffelijke wijze uitgevoerd waarbij Ardi keukens doorgaat tot alles naar wens is en alle verwachtingen zijn nagekomen. Daarbij is een goede digitale en telefonische bereikbaarheid en communicatie van essentieel belang. Ardi was voor mij altijd bereikbaar. Elk verbeterpunt is serieus door Ardi keukens opgepakt. Mijn petje af voor Ardi keukens waar afspraken volledig met veel enthousiasme zijn nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marius Vonk op maandag 18 mrt 2024 24
Van winkel tot installeren heel tevreden. Bij zoeken werd veel tijd genomen om tot een besluit te komen, met vakkundige adviezen. Geweldig. Installatie alles perfect opgelost. Vakwerk. After sales twee deurtjes waren beetje krom getrokken. vervangen zonder gemor. Nabestelling smetplint, was een stukje af. Geconstateerd door de monteur. Vervangen zonder problemen (Had het zelf niet gezien). Planning houd je tussentijds op de hoogte ook als er iets langer gaat duren, omkleed met acceptabele reden. Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door fam. van der Steen op maandag 18 mrt 2024 24
Op sublieme wijze geholpen van begin tot eind alsmede de after-sales. Meedenkend en samen komen tot een voor beide partijen uitstekend resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een super bedrijf”
Door Yvonne de Jong op maandag 18 mrt 2024 24
Dikke 10+ voor Avanti, van verkoop, planning, werkvoorbereider tot montage en nazorg. Zijn uiterst tevreden t.a.v. vriendelijkheid, service, bij iedere afdeling van Avanti keukens! Ik kan dit bedrijf aan een ieder aanraden ervaar het zelf en loop gewoon eens binnen. Het is een hele nette zaak met voldoende, verschillende opstellingen en stijlen te zien. Zijn open, vriendelijk en geven goed advies. Onze keuken is nu enkele maanden opgeleverd, elke afspraak, mail of wat dan ook wordt netjes en vriendelijk op gereageerd en afgehandeld, de zorg en nazorg is super. Wij zijn blij met ze, alles is naar wens! Bedankt allemaal voor jullie hele goede zorgen en vriendelijkheid.
FOTO VAN YVONNE DE JONG
Reactie of foto toevoegen
“We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen”
Door Lia Crezée op zondag 17 mrt 2024 24
Eind januari 2024 hebben we een keuken laten plaatsen in Kamperland via Pelma Keukens te Goes. Van het uitzoeken in de showroom tot het monteren thuis, zijn we uiterst tevreden. Zeer vriendelijk, kundig en flexibel personeel. Ook over het door Pelma aangeraden aannemersbedrijf Oreel zijn we zeer tevreden. Het resultaat is een prachtige keuken, die precies zo is geworden als we gehoopt hadden. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar lof”
Door Janneke Boon - Van Keulen op zaterdag 16 mrt 2024 24
Eigen team monteurs. Klantteam met persoonlijke aandacht tijdens periode aankoop - plaatsing - afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar lof”
Door Antoon op vrijdag 15 mrt 2024 24
Vanaf het eerste bezoek tot aan de oplevering alleen maar lof voor Avanti. Tijdens de koop werd alle tijd voor je genomen en, wat ik een enorme plus vind, was men totaal niet opdringerig. Bij iedere keus werd je in je waarde gelaten. Het vervolgtraject waarbij je iedere stap kunt volgen en je volledig op de hoogte wordt gehouden van de voortgang, is een enorm plusplunt. De heren die de keuken afleverden en installeerden waren zeer prettig in de omgang. Ze denken in oplossingen niet in problemen en als iemand met twee linkerhanden kan ik dat enorm waarderen. Geen moment heb ik stress ervaren en voelde het vertrouwd. Ook de nazorg is top geregeld. Ik kan alleen maar zeggen chapeau en kan Avanti bij eenieder aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Super netjes geholpen”
Door P. Vermaas op vrijdag 15 mrt 2024 24
Wij hebben bij Ardi keukens tijdens de bouw van ons huis een keuken gekocht. Wij zijn echt super netjes geholpen en toen er tijdens het inmeten bleek dat er een fout was gemaakt stond Ardi keukens direct klaar om met ons mee te denken en de fout te herstellen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en erg blij met de keuken”
Door Familie Mannien op vrijdag 15 mrt 2024 24
We zijn erg goed geholpen bij Ardi keukens, er werd goed met ons meegedacht en er werd geen druk achter gezet. De montage liep ook voorspoedig en de keuken werd in anderhalve dag netjes geplaatst. Erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Nelleke op donderdag 14 mrt 2024 24
Erg goed geholpen bij het uitkiezen van de keuken. Wordt goed mee gedacht en niets opgedrongen. Ook het hergebruik van oven was geen enkel probleem. Samenwerking met aannemer is perfect. Levering verliep precies zoals afgesproken, goed op tijd en keurig geplaatst. Na een paar weken nog gebeld om te vragen of alles naar wens was. Zeer persoonlijk en vriendelijk bedrijf. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Deveny op donderdag 14 mrt 2024 24
Wij hebben onze keuken hier gekocht! En we zijn super blij dat we voor Pelma gekozen hebben! Alles wordt keurig netjes uitgelegd. Het contact is super. Bij problemen wordt het netjes opgelost. De monteurs hebben goed werk geleverd, alles keurig geplaatst, netjes gemonteerd. En zelfs de stopcontacten terug geplaatst! Kortom wij zijn meer dan tevreden over Pelma en hun service!
FOTO VAN DEVENY
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer”
Door W. van Dijk op dinsdag 12 mrt 2024 24
Wij hebben bij Arma Keukens en Sanitair zowel een nieuwe keuken als een nieuwe badkamer gekocht. Beide trajecten hebben wij als bijzonder prettig ervaren van verkoopgesprek tot montage en aftersales. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne winkel”
Door Bram Kap op maandag 11 mrt 2024 24
Goede communicatie, mooie keuken, goede prijs. Ook na levering was de service prima. Een fijne winkel om een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Diana de Jong op zondag 10 mrt 2024 24
Heel erg blij met onze nieuwe keuken. We zijn erg goed geholpen in de showroom en alles klopte precies zoals op de tekening. De samenwerking met Pieter Kok de aannemer verliep ook vlekkeloos. Alles precies op elkaar afgestemd. De monteurs waren vakmensen. De keuken was in 2 dagen gereed. Precies zoals het moest zijn. We raden Anovi zeer zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Ingrid en Hans Kolenbrander op vrijdag 8 mrt 2024 24
We hebben een prachtige keuken, helemaal naar onze wensen samengesteld, heel goed meegedacht door de verkoopster. Perfecte communicatie over wanneer de keuken wordt geleverd en wanneer geplaatst. Een heel ervaren monteur, die echt overal een oplossing voor had. Hier is topwerk geleverd!
FOTO VAN INGRID EN HANS KOLENBRANDER
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door M Gemmeke op vrijdag 8 mrt 2024 24
Vriendelijk, klantgericht en meedenkend.
FOTO VAN M GEMMEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een tien voor Arma keukens”
Door HJ Wijnbergen op woensdag 6 mrt 2024 24
Na meerdere keuken bedrijven te hebben bezocht zijn we bij Arma keukens via andere gekomen, afspraak gemaakt en vervolgens vier uur geweest bij Gert Jan. Gesprek liep erg rustig alle tijd voor inbreng van onze kant en professionele inbreng van de Arma, tips en mee denken. Alle tijd om alles te laten bezinken, dus geen verkoop druk en dat is heerlijk. Ook was er een VIP avond voor aspirant kopers om nog even met een adviseur om de kleuren af te stemmen. Enkele dagen daarna de keuken gekocht, en het wachten was begonnen denk je. Enkele dagen later krijg je een link om via internet alles te volgen, wel een mooi item. Keuken is op de geplande data gemonteerd en je gelooft het niet maar alles in één keer geleverd en gemonteerd. Echt een tien voor Arma keukens.
FOTO VAN HJ WIJNBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Door Francis Jongerius op woensdag 6 mrt 2024 24
Op aanraden van onze buurman zijn we bij Ardi in Sint Annaland gaan kijken voor een nieuwe keuken. We zijn hartelijk ontvangen, kregen alle tijd om rustig rond te kijken en daarna hebben we, geheel vrijblijvend, de mogelijkheden met Buck besproken. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, er werd geen druk op ons uitgeoefend en dat maakte dat we in alle rust tot een goede en praktische keuze konden komen. Vervolgens hebben deskundige monteurs onze keuken, compleet met acherwanden en vensterbank op maat geïnstalleerd. De complete service: het eerste contact in de showroom, de prettige gesprekken, het mogen lenen van een kookplaat en de installatie van de keuken hebben we als zeer positief ervaren. Het team straalt een bepaalde warmte uit waardoor we ons erg welkom voelden. We zijn erg blij met onze keuken. Ben je op zoek naar een nieuwe keuken? Ga dan eens bij Ardi kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Hannie en Jaap Markus op maandag 4 mrt 2024 24
Wij zijn bij meerdere keuken zaken wezen kijken maar vonden Ardi keuken toch het prettigst. De gemoedelijke sfeer en ideeën die geopperd werden hebben ons over de streep getrokken om de keuken aan te schaffen bij Ardi keukens. De dingen die niet volgens het boekje liepen hebben ze prima opgelost en het eind resultaat is zo als wij onze keuken wilde hebben. Twee van onze zonen hebben ook een keuken aangeschaft bij Ardi dus dat geeft wel aan dat we tevreden waren.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Hermien Weghorst op maandag 4 mrt 2024 24
We wisten niet wat ader keukens was maar toen we gingen kijken wisten we het zeker hier kopen we de keuken. Vriendelijk personeel en we konden rustig eerst even rondkijken. Samen met Henk onze wensen opgeschreven en als resultaat een prachtige keuken waar het prettig is om in te werken, en vakmensen met alles wat erbij komt kijken. Echt een aanrader als u een nieuwe keuken wilt.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch eindresultaat”
Door Fam. Van Dijk op vrijdag 1 mrt 2024 24
Perfect advies, perfecte planning, perfecte plaatsing met een fantastisch eindresultaat.
FOTO VAN FAM. VAN DIJK
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Herman Feldman op woensdag 28 feb 2024 24
Zeer goed begeleid bij het samenstellen en kopen van onze keuken. Dit alles in goed overleg. Montage van de keuken ging vlekkeloos. Wij zijn enorm tevreden met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door Sylvia van ‘t Hul op dinsdag 27 feb 2024 24
Vanaf het eerste contact tot en met de installatie waren we zeer tevreden. Professionele aanpak, en kleine aanpassingen werden tijdens de installatie adequaat uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met het resultaat. We vonden het ook fijn dat niet onderhandeld kon worden over de prijs en dat gelijk een reëel bedrag werd genoemd.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Fred Kappers op maandag 26 feb 2024 24
Wij hebben een complete keuken bij Arma gekocht. Vooraf hadden we een budget bepaald en we kregen uiteindelijk een offerte die goed binnen het budget paste. Arma is alle afspraken volledig correct nagekomen. De keuken is geïnstalleerd door echte, plezierige en voorkomende, vakmensen. Van ons krijgt Arma een dikke tien als waardering.
FOTO VAN FRED KAPPERS
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig resultaat”
Door J den Boer op maandag 26 feb 2024 24
Wij hebben bij Ardi onze keuken gekocht ivm de grote bekendheid in onze omgeving. We zijn daarin zeker niet teleurgesteld. Binnen 2 afspraken hebben wij op een relaxte manier onze keuken uitgezocht, en zijn daarin geweldig geholpen door Anne. Omdat ik de keuken zelf ging plaatsen was de levering al vrij snel en moest ik gelijk aan de slag met de voorbereidingen. Toen de keuken geleverd is ben ik diezelfde avond begonnen met plaatsen. Dit verliep best vlot, behalve dan dat er enkele stelpoten ontbraken. Dit heb ik zelf creatief opgelost. Ook was er 1 zijpaneel te smal, waarvoor na een telefoontje een nieuwe is besteld. Dit had verder geen invloed op het gebruik van de keuken. Verder is het resultaat geweldig en zijn we er ontzettend blij mee.
De volgende keer zullen we zeker weer naar Ardi gaan, omdat ze een goede kwaliteit leveren tegen een concurrerende prijs. En we zijn er ook nog eens geweldig geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. J.T. Hoek op zaterdag 24 feb 2024 24
Bij de aankoop van een nieuwe keuken zijn we uitstekend begeleid door het personeel van Ardi Keukens in Sint-Annaland. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt alle tijd om je droomkeuken te laten realiseren. Ook het bestelproces, de bezorging en de installatie zijn vlekkeloos verlopen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken en hebben er dagelijks plezier van!
FOTO VAN FAM. J.T. HOEK
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Fam. Tijhof op zaterdag 24 feb 2024 24
Bij binnenkomst werden wij gelijk fijn aangesproken door het personeel. Na het rondkijken was ons oog al gevallen op een mooie hoekkeuken. Een fijn gesprek met Wilbert gehad over onze keuze, hij heeft ons hierbij goed geadviseerd over materialen en de verschillende soorten inbouw materiaal. De keuken uiteindelijk gekocht, en het plaatsen is goed verlopen. De monteurs namen alle tijd, en een goede uitleg van het nieuwe apparatuur. Wij hebben alles als zeer prettig ervaren. En wij zijn super blij met onze aankoop.
FOTO VAN FAM. TIJHOF
Reactie of foto toevoegen
“De service is top”
Door A.M de kam op donderdag 22 feb 2024 24
Onze oude keuken was na 23 jaar aan vervanging toe. We hebben nu een kastenwand van 4 kasten en een aanrecht gekocht. Alle inbouw apparatuur is van Pelma en een Cooker, die koud water, warm water 60 graden en heet water 100 graden heeft. We zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. Ook bij het uitzoeken in de showroom zijn we heel goed geholpen. Over het plaatsen zijn we zeer tevreden. De service is top! We hebben onze dochter ook geadviseerd een keuken bij Pelma te kopen en zij hebben inmiddels er ook één gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Familie de Pater op donderdag 22 feb 2024 24
Veel keukenzaken langs geweest, uiteindelijk bij Avanti in Kesteren terecht gekomen. Ons eerste gesprek voelde direct goed. Echt een top keuken geleverd. Van verkoper tot monteur, iedereen afdeling bij Avanti levert vakwerk!
FOTO VAN FAMILIE DE PATER
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Anneke op woensdag 21 feb 2024 24
Zeer positief over verkoper, planner en monteurs. Netjes gewerkt en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind is alles soepel verlopen”
Door Herremijn Bos op woensdag 21 feb 2024 24
Wat een fantastische keuken hebben wij! We willen de medewerkers van Arma bedanken voor hun geweldige inzet. Van begin tot einde verliep alles soepel en zeer vakbekwaam.
FOTO VAN HERREMIJN BOS
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Jack Rijsdijk op zaterdag 17 feb 2024 24
Super goed geholpen in de zaak gelijk een goed gevoel. Spullen netjes afgeleverd en geplaatst. Goede nazorg. Ik had het gevoel dat ik bij een familie bedrijf was.
FOTO VAN JACK RIJSDIJK
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door H. Bekken op zaterdag 17 feb 2024 24
Keuken gekocht bij Adee Keukens in Rijssen. Ze doen wat ze zeggen, vanaf het eerste gesprek tot na het plaatsen van de keuken. Altijd vriendelijk, bereidwillig en komen afspraken na.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Annie Doomen op zaterdag 17 feb 2024 24
Ben tevreden over te leveringen en de service.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Riet op vrijdag 16 feb 2024 24
Prachtige keuken gekocht, fijn personeel en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne keuken”
Door Annelies van den Hoven op donderdag 15 feb 2024 24
Wij hebben vanaf de 1e afspraak tot de plaatsing van onze keuken alleen maar lof voor ARDI keukens. Verkoop medewerker Anne de Ronde heeft werkelijk alles uit de kast getrokken om ons als tevreden klant naar huis te laten gaan. Daarna zijn we nog verschillende keren in de showroom geweest voor aanpassingen. Alles is mogelijk. Zelfs vlak voor de levering hadden we nog een aanpassing met de afvoer van de geïntegreerde afzuiging. Eerst hadden we bedacht dat we met filters zouden gaan werken. Toen we ons realiseerde dat de afvoer vrij gemakkelijk naar buiten kon was het voor ARDI geen probleem om ook daar nog een oplossing voor te realiseren. Bij het plaatsen van de keuken was het een lastig klusje maar er klonk geen onvertogen woord. Met veel geduld en positiviteit zijn de mannen te werk gegaan. Het resultaat is een fijne keuken van een prima kwaliteit. Service staat hoog in het vaandel bij ARDI keukens. De 1e zaterdag nadat we verhuisd waren had de Cooker kuren, geen warm water. Gebeld met de keuken leverancier, maar daar was geen monteur aanwezig. Geen probleem, ook een verkoopmedewerker wist hoe hij ons telefonisch kon helpen. Fantastisch, binnen 1 telefoon gesprek hadden we weer kokend heet water uit de Cooker. Helaas kregen we nog een probleem met dit apparaat. Ook dat was snel opgelost, ondanks dat er een nieuw onderdeel moest komen. Levertijd was 6 weken maar dankzij de monteur werd er het onderdeel dat vervangen moest worden, de andere dag al geleverd. ARDI, dank jullie wel. Dit is de 3e keuken die jullie ons geleverd hebben. Ook deze keer hebben jullie gedaan wat beloofd was.
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag blij met de nieuwe keuken”
Door Monique op donderdag 15 feb 2024 24
Geen opdringerige verkopers waarbij je "moet" afdingen en daarna nog het idee hebt dat je bent afgezet. Maar hele kundige en gastvrije en klantgerichte mensen. Ze nemen de tijd voor je, houden je continue op de hoogte en als de keuken geplaatst is houden ze ook nog steeds contact met je. Is er iets dan bel je en wordt het zeer snel geregeld. Ik heb een prachtige keuken! Ben er elke dag blij mee.
FOTO VAN MONIQUE
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Robert en Marian van den Bos op donderdag 15 feb 2024 24
Wij zijn voor een nieuwe keuken naar Ardi keukens gegaan op advies van een familielid. Wij zijn blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Niet alleen de prijs-kwaliteit goed van hun producten, zeker ook goed is de begeleiding vanaf offerte tot en met oplevering van de keuken. Alles verliep goed en heel gemoedelijk. Er wordt goed meegedacht in oplossingen, ook waar het net anders uitpakt dan vooraf bedacht. Service en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel Bij Ardi keukens. Mochten wij in de toekomst weer een nieuwe keuken willen, dan gaan we zeker weer naar Ardi keukens.
FOTO VAN ROBERT EN MARIAN VAN DEN BOS
Reactie of foto toevoegen
“Zo blij met de keuken”
Door Cora van der Hoeven op maandag 12 feb 2024 24
Wat een vakmensen. Goed advies denken mee werken mee, stucwerk was niet droog, konden de montage met 1 week uitstellen. Ik adviseer zeker om bij Anovi een keuken te kopen. Hierbij dank aan het hele team, verkoper planners monteurs. Petje af.
FOTO VAN CORA VAN DER HOEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Een super klantvriendelijk bedrijf”
Door Ingrid op zondag 11 feb 2024 24
Wij kochten in 2023 een nieuwe keuken bij Ardi, die ook in datzelfde jaar is geplaatst. Het is niet voor niets dat wij hier, nadat wij in 2001 onze 1e keuken kochten, nu ook onze 2e keuken hebben gekocht! Ontvangst destijds door de adviseur was goed voorbereid: Er was zelfs al een moodboard gemaakt waarop onze wensen afgebeeld waren! En zelfs de tekeningen uit 2001 waren nog bij hen aanwezig zodat wij de afmetingen niet opnieuw hoefden aan te leveren. Adviseur was zeer deskundig en men denkt goed mee met wat jij als klant wil/zou willen. Zelfs maatwerk is mogelijk. Ook bij vragen of problemen staat men meteen paraat met hulp en/of oplossingen. Ardi is een super klantvriendelijk bedrijf waar zowel de dienstverlening als kwaliteit en service van zeer hoog niveau zijn. Als wij ooit nog een andere keuken nodig hebben, komen wij hier zéker weer terug!
FOTO VAN INGRID
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer goed verlopen”
Door Alexander op vrijdag 9 feb 2024 24
Kundig en bereikbaar. Zowel bij verkoop, voorbereiding, installatie en after sales service. Echt kwaliteit en zorgeloos.
FOTO VAN ALEXANDER
Reactie of foto toevoegen
“Super goede begeleiding”
Door Simone Spaans op vrijdag 9 feb 2024 24
Wij hebben bij Ardi in St. Annaland een keuken gekocht, we zijn van begin tot eind supergoed begeleid bij deze aankoop, er werd goed geluisterd en meegedacht. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Dit is echt een aanrader, geen schreeuwerig gedoe, maar zeer goed begeleid bij onze aankoop, super klantvriendelijk en loopt je afspraak uit, krijg je gewoon een lunch aangeboden!
FOTO VAN SIMONE SPAANS
Reactie of foto toevoegen
“Service staat hoog in het vaandel”
Door Steve op vrijdag 9 feb 2024 24
Van showroom tot de nazorg is Ardi top geweest. Extra geholpen bij het tekenen, het zetten in 2 dagen met extra hulp zodat het op tijd af zou zijn. Het is duidelijk dat service bij Ardi hoog in belang staat.
FOTO VAN STEVE
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Monique Wijnands op donderdag 8 feb 2024 24
Alles perfect geregeld vanaf dag 1. Strakke planning en in slechts 8 dagen volledig nieuwe keuken geplaatst. Zeer vriendelijk personeel van de showroom tot alle werkmannen. Werken erg netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Berry Bril op donderdag 8 feb 2024 24
Alles super geregeld. Prachtige keuken waar we heel blij mee zijn. Bedankt. Een topteam, zowel in de showroom als de monteurs.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.