Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2194 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1899 ervaringen
4 sterren161 ervaringen
3 sterren16 ervaringen
2 sterren19 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Nazorg is slecht tot zeer slecht”
Door A. van Roon op woensdag 4 jan 2023 23
Op 22 november is onze keuken geïnstalleerd. Echter de griplijsten waren er niet bij, omdat de kleur niet goed was. Monteurs waarschuwden al, ga er achter aan anders gebeurt er niets! Na twee weken zelf maar gebeld. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben nog steeds geen griplijsten. Wij hebben het idee, dat we, netjes gezegd, beduveld worden. Uiteindelijk zou 29 december e.e.a. gemonteerd worden, maar, toen was de monteur ziek. Volgende datum was 6 januari 2023. Werden gisteren gebeld, dat het niet door ging, daar de griplijsten te veel beschadigd waren! Was dat voor 29 december toen niet het geval! De ervaring met dit bedrijf was goed, alleen wordt de N van nazorg met een hele kleine letter geschreven.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Fam. Prinsen op vrijdag 16 sep 2022 22
Een grote teleurstelling. Met het plaatsen van het keukenblad zijn beschadigingen aangebracht aan het kozijn en aan de net gestucte muren. Keukenblad niet netjes geplaatst zat een kier tussen de twee delen. Keukenwerk waar ze mee samenwerken had netjes een koof bij ons gemaakt. Deze kon er weer uit omdat de keuken verkeerd was ingemeten. Er zat anderhalve centimeter tussen de koof en de keukenkastjes. Dit wilde Artic keukens oplossen met een paar latten zodat je de kieren niet meer zag. Tevens hadden we diverse beschadigde keukenkastjes en een verkeerd draaiende deur ipv links draaiend rechts draaien. We zijn niet akkoord gegaan met alles waardoor er een nieuw keukenblad besteld moest worden en de koof er uit moes . We hebben 3 maanden zonder keuken gezeten. Nieuwe koof door Artic niet netjes gedaan we moeten het zelf nog bijwerken. De verkoper was ook niet kundig we hebben hem nog op verschillende dingen moeten wijzen. De eerste keuken hebben we overigens zelf geplaatst in het zelfde huis zonder problemen.
FOTO VAN FAM. PRINSEN
Reactie of foto toevoegen
“Levering is duwen en trekken”
Door Fam. Sinnema op donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!

Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.

Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Petra Smit op donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.

Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Door Anne op donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Door Gerwin op maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.

Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Marlon Urgert op donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?

Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Door Ilona op zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door B. Harfterkamp op woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Door Hilde Wiegerinck op maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Door Wagenaar op vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Door Elvira Kits op donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annet van Wijchen op zaterdag 19 okt 2024 24
Super advies bij aankoop. We werden super op de hoogte gehouden. Afspraken zijn goed nagekomen en prima monteurs die de keuken kwamen plaatsen. Zeer tevreden.
FOTO VAN ANNET VAN WIJCHEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Kreijkes op donderdag 17 okt 2024 24
Deskundig geholpen bij de koop van de keuken, op afgesproken tijd zorgvuldig en netjes afgeleverd en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken en super service”
Door René op woensdag 16 okt 2024 24
13 jaar geleden kochten wij een keuken bij Keur Keukens en dat liep toen naar alle tevredenheid. Prachtige keuken en super service. Voor onze nieuwe woning was het duidelijk: wij gaan naar Keur! Wederom super fijn geholpen, meegedacht in opzet en uitvoering en meerdere (out of the box) opties aangevoerd. De communicatie verliep soepel, hartelijk en professioneel. De plaatsing van de keuken door Arma was vakkundig en vlot. Al met al: een super team!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Irina de Roo op dinsdag 15 okt 2024 24
Tot in de puntjes afgewerkt! Netjes gewerkt, denken mee in oplossingen. Wij zijn super blij met onze keuken.
FOTO VAN IRINA DE ROO
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door L. Mastenbroek op maandag 14 okt 2024 24
Een complete keuken incl. apparatuur gekocht bij Ardi. Erg flexibel bij het meermaals verplaatsen van de montage datum. Hierdoor ook nog wijzigingen kunnen doorvoeren voordat de keuken besteld is.
FOTO VAN L. MASTENBROEK
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Leen en Els Drooger op zaterdag 12 okt 2024 24
Fijn om onze ervaring te kunnen beschrijven. Ruime keuze bij Ardi en mensen nemen de tijd voor je, denken mee om oplossingen aan te bieden. Scherpe prijzen, afspraken nakomen, snel antwoord op vragen dit alles is bij Ardi aanwezig. Wij zijn superblij dat we hier een nieuwe keuken hebben besteld. 2 x terug geweest om de bestelling up to date te maken en 2x een lunch aangeboden gekregen, een warm gevoel geeft dat! Tanja is ons ontzettend goed van dienst geweest, waarvoor dank! Montage door vakmensen geleverd. Werkelijk super blij mee!
FOTO VAN LEEN EN ELS DROOGER
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met het resultaat”
Door van Hunnik op donderdag 10 okt 2024 24
Tijdens het uitzoeken van de keuken is er goed geluisterd naar onze wensen. Zijn er verschillende suggesties gedaan en zijn we tot een mooie tekening gekomen. Later nog een aantal wijzigingen gedaan m.b.t. apparatuur. Dit was allemaal geen probleem. Na het plaatsen van de keuken waren er nog een paar openstaande puntjes. Dit is allemaal netjes opgevolgd en opgelost. Communicatie met de verkoper, service en planning ging allemaal vlot en soepel. We zijn heel blij met het resultaat!
FOTO VAN VAN HUNNIK
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Machiel Karels op woensdag 9 okt 2024 24
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Avanti. Dit zijn in het kort onze ervaringen: realistisch en vakkundig advies. Mooie en volledige showroom waar alle mogelijkheden goed getoond worden. Realistische prijsstelling. Eigentijdse manier van werken qua orderverwerking en account op mijnkeuken.nl en 3D weergave etc. Vriendelijke en accurate afhandeling van bestelling en wijzigingen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door C j. Erkelens op woensdag 9 okt 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Ardi keukens, de service vonden wij super, duidelijk en planning was op en top.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door B.J.Hegeman op dinsdag 8 okt 2024 24
Keuken gekocht tot nu toe is alles zeer goed verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een adres om aan te bevelen”
Door Henk Visser op dinsdag 8 okt 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Ardi keukens in St. Annaland. We zijn erg tevreden over de manier waarop de verkoper ons begeleidde bij deze aankoop. Recht toe recht aan verhaal zonder al te veel poespas. Een eerlijk verhaal over de mogelijkheden en prijs. Een hele verademing na onze eerdere zoektocht bij diverse keukenwinkels. De verkoper dacht met ons mee, en gaf ook goede adviezen. Zelfs na het ondertekenen van de offerte mochten we nog zaken aanpassen. Heerlijke lunch werd ons aangeboden tijdens het uitzoeken van de keuken. Snelle levertijd en het plaatsen van de keuken ging voorspoedig. Ook na de plaatsing konden we nog kleine aanpassingen doen en extra accessoires bestellen. Een hele prettige samenwerking, zeker een adres om aan te bevelen.
FOTO VAN HENK VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Betty Jane Heezen op dinsdag 8 okt 2024 24
Om onze prachtige 1 jaar oude keuken uit te breiden, bestelden we een kast erbij
Helaas hadden wij zelf de kast niet helemaal goed gemeten. Vanmorgen kwam de monteur en legden we ons probleem voor. Hij krabde achter zijn oor, nam alles rustig op en loste het geweldig op.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Fam de Groot op maandag 7 okt 2024 24
Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken. Precies zoals wij hadden uitgezocht en in gedachten hadden. Keurig personeel/gemonteerd. Er mistte niets en alles was op tijd geleverd. Een dikke 10.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige begeleiding”
Door J. van der Sluijs op maandag 7 okt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden over Keur keukens. In de showroom vriendelijk en deskundig geholpen en er wordt goed meegedacht om de keuken aan alle wensen te laten voldoen. Ook de begeleiding daarna was erg prettig en vooral duidelijk en de monteurs werkten netjes en vakkundig.
Reactie of foto toevoegen
“Trots op onze nieuwe keuken”
Door Stef op maandag 7 okt 2024 24
Zonder afspraak bij deze mensen binnen gelopen. Meteen werd er voor ons alle tijd genomen. Verkoper kwam met goede ideeën en een verrassend ontwerp. Na wat kleine aanpassingen keuken besteld, toch spannend! Informatie vanuit Arma was heel de tijd up to date en de informatie was duidelijk. Op de dag dat de monteurs kwamen plaatsen ook niets dan lof. Allemaal nette vakmensen die precies weten waar ze mee bezig zijn en dat zie je terug in het resultaat. Wij zijn trots op onze nieuwe keuken, hartelijk bedankt Arma!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Thomas op maandag 7 okt 2024 24
Ik had een nieuwe keuken nodig. Na wat rondkijken had ik een afspraak gemaakt bij DB Adee Keukens, vanwege hun score en omdat ze voor mij relatief dichtbij gevestigd zijn. Het gehele proces ging voorspoedig. Het eerste gesprek leidde meteen tot een mooi ontwerp waar ik heel blij mee was. Na wat onderhandelen de koop rond gemaakt. De keuken liet een paar maanden op zich wachten. Dat gaf mij genoeg tijd om de 'keukenkamer' voor te bereiden. De communicatie tijdens deze tijd was heel open en pro-actief. Bij vragen of problemen bij de voorbereiding werd er met me meegedacht. De levering ging ook voorspoedig. Ik werd zelfs netjes van tevoren gebeld met de vraag of het ok was dat ze een half uur later kwamen i.v.m. koffie. Prachtig! De montage ging ook zonder problemen. Geen missende/beschadigde onderdelen of problemen met de aansluitingen van het e.e.a. Veel koffie gehad en veel gelachen tijdens de montage. Kortom, heel gezellig. Het resultaat is verbluffend en ik geniet er enorm van!
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Sander op zaterdag 5 okt 2024 24
Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke afspraken en netjes geïnstalleerd. Goede communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer service gericht”
Door Jaaike op donderdag 3 okt 2024 24
Klantvriendelijk van verkoop tot levering en montage. Transparant, geen gladde verkooppraatjes waarna je direct moet tekenen maar gewoon een eerlijk verhaal met bedenktijd. Kwaliteit en service gericht is iets wat ze zeker nakomen.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Jan Oonk op dinsdag 1 okt 2024 24
Alles perfect gemonteerd ook na montage enkele punten. 100 % opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zij doen wat ze beloven”
Door Dion en Wies van Beers op dinsdag 1 okt 2024 24
Denkt u ook over een frontwissel van uw keuken? Onze keukenkasten en het granieten blad waren nog supermooi, maar bij een aantal deurtjes liet na 19 jaar de fineerlaag los. Met Ardi bespraken wij de mogelijkheden van een frontwissel. In totaal moesten wij 15 deurtjes vervangen en 6 ladenfrontjes. Marjolein heeft ons fantastisch geholpen en de vanillekleurige frontjes zijn vervangen door mooie strakke fronten in zandbeige kleur. Met de nieuwe grepen erop hebben wij een schitterende keuken terug die er als nieuw uitziet. We zijn ook meteen "van het gas af" in koken nu op inductie. Samen met een nieuwe oven waar we nog een mooie korting voor kregen is het een heel mooi geheel geworden. De levering en plaatsing zijn volledig conform de gemaakte afspraken gedaan. Wij kunnen Ardi warm aanbevelen. Zij doen wat ze beloven!
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Ronald & Bea op maandag 30 sep 2024 24
Perfecte service. Top bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen die op zoek is naar nieuwe keuken. Deskundige adviseur, heldere communicatie. Denken echt met de klant mee. Heb later nog vensterbanken besteld in zelfde materiaal en kleur als keukenblad. Had deze vooruitlopend nodig voor plaatsing van de keuken zelf. Werd keurig en snel geregeld. Deskundige monteurs, die ook snel schakelen en goed communiceren / afstemmen met overige bouwactiviteiten in ons huis. Alles in 1x compleet en vlot geplaatst in 2 dagen. Keurig paar dagen na plaatsing gebeld of we tevreden waren of er nog verbeterpunten waren? Voor ons een 10 met een griffel voor dit bedrijf!
FOTO VAN RONALD & BEA
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door R.G. Koelman op zaterdag 28 sep 2024 24
Vanaf de eerste kennismaking in Kesteren tot oplevering gewoon goed. Gewoon? Misschien is dat helemaal niet gewoon. Eerder uitzonderlijk. Maar bij Avanti gewoon.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Door Sandra op zaterdag 28 sep 2024 24
Geweldige ervaring bij Ardi Keukens, van binnenlopen in de winkel tot en met plaatsen van de keuken. Bij het uitzoeken in de showroom krijg je prima advies en wordt meegedacht wat wel of niet handig is. Daarna wordt een tweede afspraak gemaakt een aantal weken later. In die tussentijd krijg je een 3Dpresentatie van je nieuwe keuken in je eigen huis. Erg leuk om te zien hoe het dan wordt! Of aanpassingen doen waar je van tevoren niet over nadenkt. Op geen enkel moment word je onder druk gezet om te kopen. Ook het plaatsen door de monteurs verliep prima. Die zijn secuur en niet snel tevreden. Kortom: Ardi is aan te raden als je een geweldige ervaring wilt bij de aanschaf van een nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is naar wens”
Door Patrick op donderdag 26 sep 2024 24
We zochten een nieuwe keuken en zijn bij het uitzoeken daarvan op een fijne manier begeleid en geholpen. De keuken die we uitgezocht hebben is op de afgesproken tijd netjes en geheel volgens onze zin geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Dorian Boiten op donderdag 26 sep 2024 24
Uitstekend geholpen door Geert en zijn collega's. Nemen de tijd en zorgen voor de perfecte begeleiding. Met een prachtige keuken als eindresultaat. Absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door W.H.Koenders op donderdag 26 sep 2024 24
Vanaf de eerste tekening tot eindmontage geen enkel probleem gehad. Een latere kleine lekkage meteen opgelost, alle lof. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Ook heel mooie showroom in Kesteren.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door familie Mol op donderdag 26 sep 2024 24
Adee keukens was de eerste en enige zaak waar we hebben gekeken, de tips en informatie die we hebben gekregen hielpen ons enorm om onze "droomkeuken" uit te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Een top zaak”
Door Ellen op woensdag 25 sep 2024 24
Wij zijn super geholpen door verkoper Bart. Hij nam alle tijd voor ons en snapte waar we naar opzoek waren. Het was nml geen standaard keuken. Daarnaast zijn de servicemonteurs vakmensen en denk met je mee. Ook de afhandeling van een beschadigd deurtje is keurig opgelost. Ze doen echt wat ze beloven en top zaak.
FOTO VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door Nicole van Wezel op woensdag 25 sep 2024 24
Na wat keukenzaken bezochte hebben bij Ardi gekomen. Wat een fijne winkel met fijne sfeer. Er wordt hulp aangeboden, maar je mag ook lekker rustig alles bekijken. Het bestelproces was ook prettig. Er wordt goed meegedacht en snel gereageerd op vragen. Het bezorgen en plaatsen gingen zoals vooraf gepland en is supernetjes gedaan. Heel blij mee.
FOTO VAN NICOLE VAN WEZEL
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Sjaak Joziasse op zondag 22 sep 2024 24
Vanaf het 1ste bezoek om een volledig nieuwe keuken met kookeiland uit te zoeken zijn wij uitstekend geholpen. Met de juiste gegevens werd er volop meegedacht en geshowd wat de mogelijkheden waren. Het idee om de keuken met eiland 1 geheel te laten worden met de woonkamer is uitstekend gelukt. Leveringen waren keurig op tijd en compleet. Installatie erg goed gedaan door vakkundige medewerkers die ook nog meedachten op de punten waar meerdere mogelijkheden waren. Later ook nog op dezelfde vakkundige wijze een koof aangebracht.
FOTO VAN SJAAK JOZIASSE
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ben Schot op vrijdag 20 sep 2024 24
Super tevreden met mijn nieuwe keuken van Pelma. Vanaf de eerste keer in de showroom tot en met de oplevering zeer netjes geholpen. Het personeel is vriendelijk, deskundig en geeft veel persoonlijke aandacht. Kortom top!
FOTO VAN BEN SCHOT
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door H. Breukel op dinsdag 10 sep 2024 24
Wij hebben onlangs bij Pelma Keukens een nieuwe keuken gekocht. De begeleiding was vanaf het begin uitstekend. Zowel het uitkiezen als ook het monteren verliep vlekkeloos. Vriendelijk en zeer deskundig!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service en een zeer redelijke prijs”
Door Matthijs op zondag 8 sep 2024 24
Ik heb een keuken welke oorspronkelijk door Avanti is geleverd (aan vorige eigenaar) laten uitbreiden tot L-keuken (om extra lades en een vaatwasser toe te voegen). Hierbij is ook het blad vervangen voor een composiet blad en een bovenkast toegevoegd. Hiervoor mocht ik eerst zelf metingen maken van de ruimte en op afspraak de inrichting en een eerste offerte krijgen. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel tijdens de afspraak, en vervolgens werd er een afspraak gemaakt om een medewerker van Avanti zelf de metingen te laten doen. Tijdens deze meting heeft de medewerker ook advies gegeven: het ontwerp was technisch mogelijk, maar de vensterbank stak te ver uit en zou tegen de kraan aan komen, de kraan kon op een betere plek, en een smallere deur onder de wasbak zou het openen van de deur van de vaatwasser minder krap maken. De vensterbank kon worden vervangen voor een plint in dezelfde stijl als het blad. Daarnaast kon ik wel een van de bestaande deurtjes (welke werd vervangen met lades) gebruiken als deur voor de vaatwasser, in plaats van een nieuwe deur bestellen. Al met al uitstekend advies dat me ook nog eens geld heeft bespaard. Instructies om stopcontact en waterleidingen te (ver)plaatsen voor vaatwasser en spoelbak waren duidelijk. Dit heb ik zelf gedaan, maar Avanti kon me ook een elektriciën en/of loodgieter aanraden indien nodig. Ervaring met de monteurs was ook heel goed, ze waren op tijd, erg net en werkten snel. Ook hier dachten ze goed mee, door bijvoorbeeld aan te bieden het bovenkastje wat hoger te plaatsen zodat dit beter aansloot bij de afzuigkap, en controleerden of de vaatwasser (die ik zelf los zou aanschaffen en plaatsen) wel goed zou passen. Uiteindelijk bleek een van de voorgeboorde gaten voor scharnieren van het deurtje voor de wasbak niet goed uitgelijnd (dit was bij de keuze voor een smallere deur niet herberekend). De monteurs hebben ter plekke een tijdelijke oplossing toegepast (zelf een gat boren, ander gat opvullen) en later heeft Avanti een nieuw deurtje geleverd en geplaatst.
FOTO VAN MATTHIJS
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe apparatuur”
Door Loes en Ruud op maandag 2 sep 2024 24
Wij hebben een vaatwasser, oven en een inductieplaat gekocht en laten installeren door Ardi Keukens. De oude apparaten zijn ook door Ardi keukens gedemonteerd en afgevoerd. Alles heel vakkundig door de monteur, een alleraardigste Johan uit Limburg uitgevoerd. Deze werkzaamheden voerde hij met de nodige passie uit met tussendoor allerlei adviezen over het gebruik van de nieuwe apparatuur en adviezen over de status van onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Beloften worden nagekomen”
Door Fam van Bloemendaal op zaterdag 31 aug 2024 24
Alles keurig op tijd volgens afspraak. Komen hun belofte na en denken vakkundig met je mee. Heel blij met m'n nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect eindresultaat”
Door Veldhuis op dinsdag 27 aug 2024 24
Keuken gekocht, zeer goed advies, goed nakomen van gemaakte afspraken en nette, professionele werkwijze! Werkzaamheden deels tijdens onze afwezigheid in goed vertrouwen. Huissleutel afgegeven en "we zien wel wat het wordt". Eindresultaat perfect en bij terugkomst een operationele en schone keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Fam. Vreugdenhil op dinsdag 27 aug 2024 24
Na al diverse keukenzaken te hebben bezocht, kregen wij het adres van Anovi keukens van een familielid, die erg tevreden was. Vanaf het eerste moment dat we bij Anovi keukens binnen kwamen, voelde het direct goed. We werden geholpen door Maaike en dat klikte ook direct. Ze was heel geduldig want wij konden niet direct een beslissing maken over diverse dingen. Maar door Maaike haar vakbekwaamheid en haar meedenken, hebben wij onze droomkeuken kunnen samenstellen. Echt super zoals zij alles in de computer tekende en op alle vragen een antwoord had en bovendien nog een leuke vrouw ook. De monteurs die de keuken kwamen inbouwen, waren vakbekwaam en netjes. 's avonds voor ze naar huis gingen, ruimden ze alles op. Helaas waren er een paar kleine gebreken en 1 onderdeel was niet geleverd, maar deze waren zo spoedig mogelijk en netjes opgelost.
FOTO VAN FAM. VREUGDENHIL
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Han Veerbeek op maandag 26 aug 2024 24
Ondanks dat ik voor een vrij eenvoudig rechte keuken kwam werd er alle tijd genomen - met uitstekende verzorging ook van de inwendige mens - om tot in details tot een goede keuze te komen. Niets werd opgedrongen en na 1 gesprek kon ik nog nadenken en mogelijk nog wat aanpassingen doorvoeren tijdens het tweede gesprek. Ik vond het prettig dat de installatie ook door eigen personeel werd uitgevoerd. De jonge mannen werkten rustig en waren prettig in de omgang. Toen er achteraf nog wat kleine aanpassingen nodig waren, kwamen ze op de afgesproken tijdstippen nog 2 maal terug voor de perfecte aflevering. Niets dan lof voor dit bedrijf! Ik zou het iedereen zeker aanraden om hier een keuken te kopen.
FOTO VAN HAN VEERBEEK
Reactie of foto toevoegen
“Echt niks op aan te merken”
Door Joëlle op maandag 26 aug 2024 24
Mooie keuken gekocht bij Avanti. We zijn goed geadviseerd over de materialen en apparaten, en de kwaliteit van het geleverde is echt fantastisch. Groot aanbod en passende oplossingen, ik vond bijvoorbeeld de uittrekhoekkast en de mogelijkheid om de kleur van de binnenkant van de kastjes te kiezen heel leuk. Klein nadeel dat ze geen integrale afvalsystemen aanbieden, en beperkte keus hadden voor lade-inrichting. We hadden een verkoper die goed en transparant meedacht over budget. Geen vertragingen of onverwachte kosten, professionele en heel vriendelijke monteurs, echt niks op aan te merken!
FOTO VAN JOËLLE
Reactie of foto toevoegen
“Een prima ervaring”
Door Bert Kiffen op zondag 25 aug 2024 24
We hebben bij Avanti een uitgebreide keuken gekocht. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp. Ons appartement moest worden verbouwd. Daarvoor hebben een door Avanti aanbevolen aannemer gekozen. Prima ervaring. Er moest worden gesloopt waardoor onverwacht de maten moesten worden aangepast Geen probleem voor de installateurs van Avanti en de aannemer. Netjes is overleg alles prima opgelost en Henk prima geinstalleerd
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat ze beloven”
Door Tangelder op zaterdag 24 aug 2024 24
Deskundig geholpen in de winkel en keuken is zonder enig probleem in een halve dag geplaatst. Zeer vakkundige installateurs. Avanti doet wat ze beloven.
FOTO VAN TANGELDER
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het eindresultaat”
Door Manu op zaterdag 24 aug 2024 24
Keur keukens heeft mooie keukens, in de showroom voel je je welkom en het is niet opdringerig. Houden je keurig op de hoogte van afspraken. Personeel komt op tijd. Blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Jan van Belen op vrijdag 23 aug 2024 24
Beste keur keukens Drie jaar geleden kochten we onze sie matic keuken in Haarlem waar we super waren geholpen Ook de levering en plaatsing was toen top Nu na drie jaar hadden we lekkage van onze quooker Zelfs na drie jaar heeft een monteur ons bezocht en dit geconstateerd super service noem ik dat in tegenstelling tot de firma quooker wat een waardeloos bedrijf geheel geen begrip en coulance zal daarom zeker een ieder hiervoor willen waarschuwen Wij moesten de cartridge voor de kraan maar zelf vernieuwen en een rekening van 56 euro betalen Over e.d. vervolg schade zeiden ze dat is uw probleem moest de verzekering maar bellen Daarom Keur Keukens een dikke 10. En quotering een 1.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Nathalie Van zeventer op donderdag 22 aug 2024 24
Super goed geholpen door hun, nemen de tijd om het goed uit te leggen. Je krijgt ook ruim de tijd om rond te kijken en kleuren te kiezen. Het plaatsen ging ook heel goed en fijn. Alles werd netjes opgeruimd en netjes achtergelaten. Ook de keuken zelf ben ik heel tevreden over en nog steeds erg blij mee.
FOTO VAN NATHALIE VAN ZEVENTER
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Jeffrey van Rietschoten op donderdag 22 aug 2024 24
We hebben echt onze droomkeuken gekocht! Er werd goed meegedacht en mede door dit advies is er een keuken gekomen die wij vooraf bedacht hadden, zonder concessies.
FOTO VAN JEFFREY VAN RIETSCHOTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.de Boer op dinsdag 20 aug 2024 24
Keuken gekocht aankoop ging perfect adviseur zeer deskundig en erg vriendelijk zodoende was aankoop naar volle tevredenheid. De levering was exact volgens afspraak. Vervolgens ging plaatsing perfect zeer deskundige monteurs en ook erg vriendelijk. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze keuken en hoe de aankoop en montage ging hulde voor de medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Jos van Rossum op maandag 19 aug 2024 24
Uitstekende keuken gekocht wat volledig aan onze verwachtingen voldoet en geplaatst is door uitstekende monteurs. Ook in de showroom fantastisch geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Door Rooze op zaterdag 17 aug 2024 24
Er is goed meegedacht zelfs toen we na een weekje besloten dat we toch een totaal andere keuken wilden. Heel flexibel werdt alles weer omgegooid.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is top verlopen”
Door Igna Becks op vrijdag 16 aug 2024 24
Vanaf de eerste keer dat ik binnenkwam in de winkel in Goes tot en met de nazorg een prima ervaring bij Pelma Keukens. Mooie producten, heldere afspraken, goede hulp bij ontwerp en levering in eigen handen. Alles is top verlopen. Ook complimenten voor de nazorg.
Reactie of foto toevoegen
“Een top keuken”
Door Wustenveld op donderdag 15 aug 2024 24
In 2005 een keuken gekocht bij Pelma. Onverwachts wegens brandschade moesten we een kostenplaatje aanleveren voor de verzekering. Pelma heeft ons goed geholpen en kon zelfs onze "oude" keuken nog uit het archief halen. Daarna bij Pelma een nieuwe keuken uitgezocht. Goeie ideeën en suggesties aangeleverd door Pelma. Nu dus weer een top keuken van Pelma.
FOTO VAN WUSTENVELD
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantvriendelijk”
Door Carla Philippa op woensdag 14 aug 2024 24
Een keuken koop je niet dagelijks en is een belangrijk onderdeel van je huis. Bij Pelma keukens weten ze dit te waarderen. Grote keus, goede kwaliteit, maar vooral zeer klantvriendelijk. Hier voel je, je echt klant. Ze nemen en geven je alle tijd. Denken graag met je mee. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en snappen dat deze keuken het pareltje in huis moet worden. Is er iets niet in orde, Pelma zorgt voor de oplossing. Wil je in alle rust de keuken van je dromen kopen, doe dit bij Pelma!
Reactie of foto toevoegen
“Een degelijk bedrijf”
Door B.J.Rijk op dinsdag 13 aug 2024 24
Bij Pelma keukens is het personeel heel klant vriendelijk. Goede voorlichting.
Komen afspraken goed na. Wanneer nodig goede service. Kortom een degelijk en betrouwbaar bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Van der Vliet op dinsdag 13 aug 2024 24
Een nieuwe keuken gekocht. Prachtig resultaat, zeer goed geholpen en problemen worden opgelost tot het in orde is.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden over het hele traject”
Door Fam. Lampert op dinsdag 13 aug 2024 24
Zeer goed geholpen met het ontwerp van de keuken, ook om de gewenste keuken binnen ons budget te krijgen. Levering en plaatsing verliep ook heel netjes, vakkundige eigen medewerkers hebben de keuken geplaatst. Ook na plaatsing worden kleine restpuntjes netjes afgehandeld. Al met al erg tevreden over het hele traject van aankoop tot plaatsing!
FOTO VAN FAM. LAMPERT
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Louise op dinsdag 13 aug 2024 24
Hebben bij Ardi een keuken gekocht. Vriendelijk en gastvrij ontvangst tijdens de adviesgesprekken met een drankje. De verkoper (Jan, je bent fantastisch!) had voorwerk gedaan, dacht mee mee n.a.v. wensen en geeft persoonlijke, eerlijke adviezen. Er is duidelijkheid en openheid over de prijzen en prijsverschillen. Na aankoop van de keuken werden we goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken; de communicatie is top. Afspraken worden nagekomen. Montage was netjes en secuur (Anton en Jurian, bedankt!). We zijn zeer tevreden over Ardi Keukens! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Boerjan op maandag 12 aug 2024 24
Goede informatie. Meedenken en oplossingen aandragen. Uitstekende service. Betrouwbaar. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens plan verlopen”
Door H. de Waard op maandag 12 aug 2024 24
Complete keuken gekocht. Goede duidelijke afspraken. Alles volgens plan verlopen. Netjes gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door Marianne Kist op zondag 11 aug 2024 24
Wij zijn heel goed geadviseerd bij het maken van de vele keuzes. Het ontwerp van de keuken was heel verrassend, met zeer goede ideeën, waar we zelf niet op waren gekomen. Verder is de keuken zeer zorgvuldig geplaatst. Arma werkt echt met een top team van adequate, beleefde, plezierige, geduldige mensen!
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Elly van den Ende op donderdag 8 aug 2024 24
Al jaren waren we op zoek naar een nieuwe keuken, we wisten wat we wilden, maar bij wie ga je kopen. Uiteindelijk is het plezier van de nieuwe keuken een optelsom van keuzes en een belangrijke factor is of de keuken goed geïnstalleerd wordt/is. Na van meerdere mensen gehoord te hebben dat Avanti -DB keukens een prima service en nazorg geeft heeft dat voor ons de doorslag gegeven. Immers waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar hoe die fouten daarna opgepakt worden is bepalend of je tevreden ben. En tot nog toe zijn we over alles dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door GH Eilander op donderdag 8 aug 2024 24
Zeer vakkundige en nette monteurs. Ook in het offerte stadium goed geholpen
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door Fam. M. van Campen op maandag 5 aug 2024 24
We hebben bij Avanti een heel nieuwe keuken gekocht ter vervanging van onze oude keuken. Zowel advisering als de uitvoering zijn naar volle tevredenheid verlopen. Avanti doet inderdaad war men belooft. Van harte aanbevolen!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marjolein van Eijkelenburg op vrijdag 2 aug 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Deze voldoet helemaal aan de verwachting zoals deze bij de verkoop werd afgesproken. We zijn prettig en geduldig geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Ook bij het inmeten werd nog eens goed meegedacht waardoor we een muurtje niet hebben geplaatst naast de bijkeuken. Dit gaf een ruimtelijker effect en ook nog eens meer daglicht in de keuken. Het plaatsen verliep soepel en er is netjes en precies gewerkt. Onze keuken is erg praktisch geworden en is van een mooie kwaliteit. De laden en deuren zijn ook aan de binnenkant mooi afgewerkt. De systemen lopen soepel en zijn praktisch in gebruik. Enkele kleine probleempjes zijn snel en keurig verholpen en opgelost.
FOTO VAN MARJOLEIN VAN EIJKELENBURG
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Rob Jonkers op vrijdag 2 aug 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht bij DB keukens. Zeer tevreden over de installatie van de keuken, de service en de begeleiding. Afspraken zijn volledig nagekomen. De monteurs werkten zeer deskundig en precies.
FOTO VAN ROB JONKERS
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met onze mooie keuken”
Door Familie Hofman op donderdag 1 aug 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht bij DB Arma keukens. Het personeel is heel vriendelijk. Tijdens de aankoop zijn wij heel goed geadviseerd. Na de aankoop werden wij bij iedere stap goed op de hoogte gehouden. De monteurs Freek en Reinier hebben vakwerk geleverd. Monteur Dirk Jan kwam ook een middag helpen. Ook een vakman. Er is niets misgegaan bij het plaatsen van de keuken. Wij zijn erg tevreden over DB Arma keukens en heel erg blij met onze mooie keuken. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Stevelien v. Dijken op woensdag 31 jul 2024 24
Onze keuken van 3 mtr wilde we vergroten naar 6 mtr. Zeer goed mee gedacht en advies gegeven.
FOTO VAN STEVELIEN V. DIJKEN
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze keuken”
Door Fam v Norel op dinsdag 30 jul 2024 24
Zeer goed geadviseerd, werd ruim tijd voor genomen. Bijzonder vakkundig geïnstalleerd. Werd aantal keren gebeld of alles naar wens is. Zijn heel blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ans Borsje op maandag 29 jul 2024 24
Zeer goed en deskundig advies bij de aanschaf van de keuken. Er werd volop met ons meegedacht en er werden goede tips, oplossingen en adviezen gegeven. Daarnaast is de keuken ook tot onze volle tevredenheid geinstalleerd. En enkele problemen die men tegenkwam zijn deskundig opgelost. We zijn dan ook zeer tevreden met DB Artic Keukens !
FOTO VAN ANS BORSJE
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Joost en Gerda van Dijk uit Tiel op vrijdag 26 jul 2024 24
We hebben bij Avanti Kesteren onze nieuwe keuken gekocht. We kende het bedrijf niet en zijn gewoon binnen gelopen. Geen getakeld bij binnenkomst maar gewoon fijn rondkijken. Een vraag gesteld en uitleg gekregen dezelfde week een afspraak met Patrick. We wisten al wat we wilde en werden voorzien van koffie met iets uit de oven.Tekening gemaakt en door de showroom gelopen om apparatuur te bekijken. Week later nogmaals geweest om de koop te sluiten. De keuken stond in andere opstelling in de showroom en hebben voor het zelfde stenen aanrechtblad gekozen met gefrijnde rand zoals in showroom, mooie authentieke kraan met keramische schijven. De Neff apparatuur maakt het geheel af. Elke keer dat we kwamen, koffie met iets lekkers. Je krijgt een eigen site waar je alles terug kan vinden zowel keuken, aanrecht, kraan en apparatuur etc. De bezorging werd van te voren aangekondigd en waren ook op de afgesproken tijd bij ons. Er werd netjes met alles om gegaan(we woonde er namelijk net). De monteurs kwamen ook netjes op tijd en er werd enorm netjes gewerkt. Jammer genoeg kwamen ze er de eerste dag achter dat er iets mis was met één aanrechtdeel en de stollen. Maar de zorgen erom werden meteen weg genomen en een noodblad en andere kleur stollen geplaatst. Werden netjes gebeld door de planning met excuses. Al snel nieuwe datum en werd alles afgemaakt. Wij vinden ook dat Avanti waar maakt waar ze voor staan,wij hebben al tegen andere gezegd ga daar eens kijken. Bij Avanti Kesteren ben je echt klant en voel je, je echt welkom, zeker een aanrader voor andere om dezelfde ervaring te gaan voelen zoals wij gedaan hebben. Ze verdienen ook allemaal een pluim die voor ons hebben klaargestaan.
FOTO VAN JOOST EN GERDA VAN DIJK UIT TIEL
Reactie of foto toevoegen
“We kunnen Avanti van harte aanbevelen”
Door Familie van Tuil uit Echteld op vrijdag 26 jul 2024 24
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Avanti in Kesteren. Nadat we in de showroom prettig waren ontvangen en een deskundig advies hadden gekregen zijn wij overgegaan tot de aanschaf van een Schmidt-keuken in de kleuren groen en zwart met een wit keramiek keukenblad. Levering en plaatsing van de keuken vond uiterst professioneel plaats. De monteurs werken erg netjes en gestructureerd. Op één van de kastdeurtjes zat een kleine kras, wat we zelf niet gezien hadden maar wat de monteur wel zag. Hij bestelde meteen een nieuw deurtje wat korte tijd later geleverd en geplaatst werd. Wij hebben veel plezier van onze keuken en kunnen Avanti Keukens aan iedereen van harte aanbevelen!
FOTO VAN FAMILIE VAN TUIL UIT ECHTELD
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Ans van Oeveren op dinsdag 23 jul 2024 24
We hebben een keuken gekocht bij Avanti in Kesteren. Alle tijd werd genomen om onze wensen te verkennen en in te passen in het ontwerp. We kregen goede informatie over de keukenapparatuur, kasten en aanrecht. Ook alle tijd werd genomen toen we enkele keren zijn terug geweest voor vragen. De installatie van de keuken is probleemloos verlopen. De monteurs dachten mee. Oven werkte niet goed. Dit werd probleemloos opgelost. We zijn dik tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Bijsterbosch op maandag 22 jul 2024 24
Onze badkamer en toilet zijn vernieuwd door Arma. Super tevreden met hoe het hele proces verlopen is en met het eindresultaat. Ze doen inderdaad precies wat ze beloven. Wij kunnen Arma bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind zeer goed verlopen”
Door Emrehan Acun op donderdag 18 jul 2024 24
Puur op basis van reviews besloten om hier een keuken aan te schaffen. Ondanks dat de vestiging 60 min rijden is geen moment spijt gehad. Blijft spannend een 1e keuken maar de positieve reviews zijn er niet voor niets. Van begin tot eind zeer prettig samengewerkt, u-keuken gekozen, strak resultaat en hele goede kwaliteit kasten! Henry heeft ons in de winkel geholpen wat prettig was en de monteurs waren evensals zeer deskundig en vriendelijk. Ik vond het zeer positief dat de monteurs ook op de hoogte waren van alles waardoor je merkt dat je zaken doet met een goede betrouwbare partij. Wij komen zeker nog eens terug! De volledige keuken was binnen 1.5 dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Peter Lindeman op donderdag 18 jul 2024 24
Vanwege de reeds geplaatste goede recensies over Anovi keukens zijn wij bij deze keukenstudio terecht gekomen. De ontvangst (na afspraak) was hartelijk door Cornelis. Met hem zijn we gaan zitten en hebben we onze wensen kenbaar gemaakt. Het moest vooral een strak ontwerp zijn. Cornelis heeft goed met ons meegedacht en mooie oplossingen bedacht om het toch vooral "strak" te krijgen. Er waren twee sessies nodig om tot een definitief ontwerp te komen waarbij we ruime keuze hadden in de te gebruiken materialen. (Cornelis kan ook goed Tosti's maken, ze waren heerlijk). De reden om voor Anovi te kiezen was voor ons de eigen montagedienst die Anovi heeft. De keuken is bijzonder professioneel geplaatst. Het betrof niet alleen het plaatsen van de keuken maar ook aanvullende werkzaamheden. Daar hebben wij totaal geen klachten over. Ook de onvolkomenheden die er altijd zijn heeft Anovi later goed opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden en bevelen Anovi van harte aan.
FOTO VAN PETER LINDEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Maartje van Dalfsen op dinsdag 16 jul 2024 24
Heel fijn geholpen! Mijn wensen werden heel goed meegenomen. Het is echt mijn keuken geworden! Er is super meegedacht en jullie zijn er als het nodig is!
Reactie of foto toevoegen
“Onze mooie keuken”
Door L. Ruijgrok op maandag 15 jul 2024 24
In augustus 2023 is onze keuken door Anovi geplaatst. We zijn vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij het maken van de keuzes binnen ons budget. Het was ontspannen, geen haast en er was geen druk om perse iets te kopen. We hebben de service als zeer prettig ervaren. Ook de winkel in Berkel ziet er heel mooi uit. We genieten nu nog steeds van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Jolanda op maandag 15 jul 2024 24
Wij zijn nog steeds ontzettend blij met onze keuken van Avanti keukens. Vanaf het begin tot het einde door hele prettige en deskundige medewerkers geholpen. Niets was hen teveel en er werd volop met ons meegedacht om zo onze droomkeuken te kunnen verwezenlijken. Ook hebben we zonder enkel probleem de geplande datum van het plaatsen van de keuken kunnen verzetten, omdat de verbouwing wat uitliep. We kunnen geen min punten bedenken.
FOTO VAN JOLANDA
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Fam. van Blokland op zaterdag 13 jul 2024 24
Op zoek naar een groene keuken, die bij onze oude balken moest passen, zagen we bij Avanti-keukens de perfecte kleur. De verkoper sprak ons aan en zo begon de planning van onze nieuwe keuken. Tijdens twee gesprekken is dankzij de goede adviezen van de verkoper - gebaseerd op zijn praktische ervaring in de keukenmontage - een prachtige keuken ontworpen, die precies in het bestaande interieur past. Door de 3D tekeningen kregen we een goed beeld van de nieuwe keuken en konden we gemakkelijk verschillende aanpassingen laten doen. De afbraak van de oude keuken en de voorbereidende werkzaamheden voor het plaatsen van de nieuwe keuken werden door het aan Avanti-keukens gelieerde installatiebedrijf Aveko op prettige en deskundige wijze uitgevoerd. Hetzelfde geldt voor de medewerkers van Avanti-keukens, die de plaatsing voor hun rekening hebben genomen. De geleverde kraan bleek in de praktijk niet zo goed te bevallen en werd probleemloos omgeruild voor een veel beter passend exemplaar. De communicatie in het hele traject verliep uitstekend. Avanti-keukens, een aanrader voor wie een nieuwe keuken zoekt.
FOTO VAN FAM. VAN BLOKLAND
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Emre op donderdag 11 jul 2024 24
Zeer tevreden. Keuken moest binnen 10 weken besteld, geleverd en gemonteerd worden (tijdens mijn vakantie). Alle andere bedrijven die ik heb gebeld gaven een levertijd aan van 12 - 16 weken. Hier waren ze heel flexibel en ben ik goed geholpen door Jasper. Hij heeft ondanks zijn drukke agenda tijd kunnen vinden (in de avonden en zijn vrije dagen) om alles tijdig te regelen. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is erg mooi geworden”
Door S. Caspers op woensdag 10 jul 2024 24
Al 2x een keuken bij Anovi aangeschaft en beide keren erg tevreden! Al vanaf het eerste moment rond de tafel voelden we ons erg welkom en werd er met ons meegedacht om onze wensen binnen ons budget te passen. De eerste keer was online in de lockdown, er kwam zelfs iemand langs om oliebollen te brengen. De communicatie was erg prettig, als er iets niet op tijd geleverd kon worden werd dit netjes opgelost met een vervangend, tijdelijk product. Ook werd er met andere dingen praktisch meegedacht naar oplossingen. De monteurs waren erg stipt en netjes. De keuken is erg mooi geworden en we zouden iedereen Anovi aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door Ronald en Poulien Buter op dinsdag 9 jul 2024 24
Eind vorig jaar is onze keuken geplaatst, wij zijn door Anovi keukens bijzonder goed geholpen en van tevoren goed geadviseerd.Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en genieten nog dagelijks van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN RONALD EN POULIEN BUTER
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.