“Nazorg is slecht tot zeer slecht”
Door A. van Roon op woensdag 4 jan 2023 23
Op 22 november is onze keuken geïnstalleerd. Echter de griplijsten waren er niet bij, omdat de kleur niet goed was. Monteurs waarschuwden al, ga er achter aan anders gebeurt er niets! Na twee weken zelf maar gebeld. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben nog steeds geen griplijsten. Wij hebben het idee, dat we, netjes gezegd, beduveld worden. Uiteindelijk zou 29 december e.e.a. gemonteerd worden, maar, toen was de monteur ziek. Volgende datum was 6 januari 2023. Werden gisteren gebeld, dat het niet door ging, daar de griplijsten te veel beschadigd waren! Was dat voor 29 december toen niet het geval! De ervaring met dit bedrijf was goed, alleen wordt de N van nazorg met een hele kleine letter geschreven.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Fam. Prinsen op vrijdag 16 sep 2022 22
Een grote teleurstelling. Met het plaatsen van het keukenblad zijn beschadigingen aangebracht aan het kozijn en aan de net gestucte muren. Keukenblad niet netjes geplaatst zat een kier tussen de twee delen. Keukenwerk waar ze mee samenwerken had netjes een koof bij ons gemaakt. Deze kon er weer uit omdat de keuken verkeerd was ingemeten. Er zat anderhalve centimeter tussen de koof en de keukenkastjes. Dit wilde Artic keukens oplossen met een paar latten zodat je de kieren niet meer zag. Tevens hadden we diverse beschadigde keukenkastjes en een verkeerd draaiende deur ipv links draaiend rechts draaien. We zijn niet akkoord gegaan met alles waardoor er een nieuw keukenblad besteld moest worden en de koof er uit moes . We hebben 3 maanden zonder keuken gezeten. Nieuwe koof door Artic niet netjes gedaan we moeten het zelf nog bijwerken. De verkoper was ook niet kundig we hebben hem nog op verschillende dingen moeten wijzen. De eerste keuken hebben we overigens zelf geplaatst in het zelfde huis zonder problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Levering is duwen en trekken”
Door Fam. Sinnema op donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!
Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.
Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Petra Smit op donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.
Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Door Anne op donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Door Gerwin op maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.
Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Marlon Urgert op donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?
Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Door Ilona op zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door B. Harfterkamp op woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Door Hilde Wiegerinck op maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Door Wagenaar op vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Door Elvira Kits op donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door S. Bout op donderdag 16 jan 2025 25
Vanaf het begin tot het eind zijn wij goed geholpen bij Ardi. We hebben niet zomaar even een keuken uitgekozen, maar zijn eerst goed geholpen om de beste opstelling te kiezen voor ons huis. Daarbij ook volledige uitleg gehad over materialen en apparatuur. Het plaatsen verliep soepel en netjes. De communicatie verliep tijdens elke stap in het proces ook heel netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Teunie Reijm op woensdag 15 jan 2025 25
Een keuken bij Anovi gekocht. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Ze denken met je mee en geven goed advies.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en netjes gemonteerd”
Door Fam. Dofferhoff op donderdag 9 jan 2025 25
Heel goed geïnformeerd met samenstelling van onze keuken door verkoper Christiaan. De informatie naar aanloop van plaatsing keuken was duidelijk en goed. De plaatsing door de monteurs werd netjes en precies uitgevoerd. Deskundig en services gericht.
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed gegaan”
Door Marius de Moel op woensdag 8 jan 2025 25
Complete keuken, van aanschaf, voorbereiding tot montage, en nazorg, alles goed gegaan. Denken goed mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super aanrader”
Door Tom op dinsdag 7 jan 2025 25
Enorm blij met de service en de kwaliteit welke wordt geboden van kennismaking tot oplevering. Sander heeft ons het gehele traject perfect geholpen en meegedacht. Wij zijn tevreden klant. Super aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Beloften worden nagekomen”
Door Mart Gerris op zaterdag 28 dec 2024 24
Bij Ardi nemen ze tijd voor je, uitstekende adviezen. Beloften worden nagekomen en aftersales service prima. Kundige monteurs. Uitermate tevreden over de gekozen apparatuur waardoor ons woon en kookgenot is toegenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Conny Suijkerbuijk op vrijdag 27 dec 2024 24
Erg tevreden over de geplaatste keuken van Ardi Keukens. Erg goed geholpen in de showroom, wat al heel fijn was. Niets was teveel. Bij plaatsing was helaas het blad beschadigd en 1 lade liep niet goed. Alles keurig opgelost. Blad vervangen en lade gerepareerd. Erg goede communicatie in het hele proces van planning, plaatsing en reparatie/vervangingen achteraf. Groot voordeel is hun eigen monteurs. We hebben later toch tot een smetplint besloten en ook deze keurig geplaatst. Dikke 10 voor dit bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Astrid Franken op dinsdag 24 dec 2024 24
Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen door Ardi keukens. Goede monteurs, Han de Vos en Jacco de Rijk, netjes gewerkt en vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerwin van de Kamp op dinsdag 24 dec 2024 24
In september 2023 ben ik voor het eerst bij Arma Keukens langs geweest voor het kopen van een keuken. Na wat oriëntatie en rondkijken is uiteindelijk samen met de verkoper een keuken samengesteld. De verkoper was erg vriendelijk, stelde goede vragen, gaf goede adviezen en suggesties en was bereid om mee te denken hoe de keuken het beste in mijn appartement geplaatst kon worden. Ook als er iets uitgezocht moest worden bij vragen bijvoorbeeld over de apparatuur was hij altijd bereid om dit te doen. Het traject van ontwerpen en kopen van de keuken was dus helemaal top geregeld!
Uiteindelijk zou mijn keuken pas in november 2024 worden geplaatst. Hierover is veel afstemming geweest met de afdeling planning. Ik kon zelf bepalen op welke datum zowel de spullen als de keuken zelf geleverd kon worden. Dat was heel fijn. De communicatie met de planning ging soms wel moeizaam, maar dat lag ook grotendeels aan mijzelf. Er wijzigde regelmatig wat qua datum en tijdstip, waardoor het soms verwarrend was. Hoewel ik wel vaak hierover heb gecommuniceerd. Toch ging dit niet altijd vlekkeloos. Uiteindelijk kwam de spullen voor de koof niet op de geplande datum en tijdstip. Er was wat misgegaan. Ik heb hierover gebeld en uiteindelijk is de koof op een later moment die dag nog geleverd. Ook daarna werden de spullen voor de keuken en de keuken zelf op de afgesproken datum en tijdstip geleverd. Bij het leveren van de spullen van de keuken is wel mijn deurpost geraakt en was hier een grote buts in. Dat moest later worden gerepareerd. Zoiets kan altijd gebeuren, maar dat was wel vervelend. Dus volgende keer nog iets voorzichtiger zijn bij het leveren van de spullen! Ook de montage van de keuken ging vlekkeloos. De monteur had pech, want zijn collega die mee zou komen was ziek. Hij moest dus alles grotendeels alleen doen, maar desondanks heeft hij alles vrij vlot en netjes opgeleverd. Ook merkte hij op dat de anti slip matjes in de keukenladen iets kapot waren. Erg integer dat hij dat aangaf, want zelf hadden we dit waarschijnlijk niet gezien. Hij heeft dit genoteerd en er zouden binnen korte tijd nieuwe anti slip matten worden geleverd. Vrij snel kreeg ik nieuwe anti slip matten via de post thuis gestuurd. Dus dat was ook helemaal top!
Samenvattend: Verkoop keuken 5 sterren, Planning keuken 4 sterren, Leveren spullen keuken 4 sterren, Montage keuken 5 sterren. Resultaat keuken 5 sterren. Service bij toekomstige issues (nog onbekend). Overall dus zeker een score van minimaal 4,5 ster, afrondend naar boven dus een score van super!
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding en fijne monteurs”
Door A.Kuipers op maandag 23 dec 2024 24
Met de juiste kennis begeleid bij het uitzoeken en samenstellen van een nieuwe keuken. De verkoper wist waar hij over sprak, en had goede tips en adviezen. De monteur die de keuken kwam plaatsen was kundig, en werkte erg netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jarno van der Ende op maandag 23 dec 2024 24
Er werd perfect geluisterd, ruim de tijd genomen en goed meegedacht voor onze wensen. De installatie was snel en door vriendelijk personeel. Avanti keukens is zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door D.van Driel op maandag 23 dec 2024 24
Ben heel tevreden vanaf bestellen tot plaatsen!
Reactie of foto toevoegen
“De klant is koning”
Door Barro Wijkmans op maandag 23 dec 2024 24
Normaliter ben ik niet zo'n schrijver betreffende het beoordelen van leveringen. Bij deze wilde ik toch graag deze een uitzondering maken gezien ik super tevreden ben hoe ik behandeld ben tijdens het uitzoeken voor een keuken bij Ardi keukens. Goede informatie gehad van de verkoper die technisch goed onderlegt was. De afspraak voor het plaatsen van de keuken, te weten de datum, netjes nagekomen. Tussen de koop en het plaatsen van de keuken goed contact gehouden met de service afdeling. Het plaatsen van de keuken verdient alle lof gezien er een monteur deze kwam plaatsen die technisch zeer goed onderlegt was en daardoor het vertrouwen al snel gewonnen had bij ons. Hiervoor nogmaals mijn dank aan de monteur. Na 2 maanden contact gehad met de service lijn om aan te geven dat er een paar deurtjes na gesteld moesten gaan worden en deze melding is zeer goed en snel opgepakt. Ik kan niet anders zeggen dat ik echt supertevreden ben over Ardi keukens. Goede kwaliteit, ook qua prijs en technisch zeer goed onderlegd. Maw een aanrader voor degene die een nieuwe keuken wilt plaatsen en nog als een echte klant behandeld wilt worden en de garantie heeft op een goede service na het plaatsen van de keuken. Klant is Bij Ardi Keukens nog steeds koning!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden netjes nagekomen”
Door Sonja van Oers op maandag 23 dec 2024 24
Goed advies en er wordt ruim de tijd genomen om alle wensen goed in kaart te krijgen. Je krijgt als klant de tijd en ruimte om na te denken voorje een beslissing neemt. Geen schimmig gedoe met onderhandelen over de prijs. Duidelijkheid en afspraken worden netjes nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door K.T Roozemond op maandag 23 dec 2024 24
Vanaf het moment van het binnenlopen van de showroom ben ik gehoord en gezien en is er meegedacht en maatwerk geleverd. Ik ben dan ook erg blij met het uiteindelijke resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een super bedrijf”
Door Will op zondag 22 dec 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met Ardi keukens. Super bedrijf. Of het nu over het klantenteam gaat of monteurs hier wordt nog geluisterd. Keuken vakkundig geplaatst. Min puntje de Pelgrim vaatwasser ging stuk. Slechte service Pelgrim. Pieter van Ardi keukens heeft dit netjes voor ons opgelost. Gr aan heel Ardi team. Will
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie nieuwe keuken”
Door Leo Hellemons op zaterdag 21 dec 2024 24
We zijn blij met onze mooie nieuwe keuken, zowel bij het adviseren, de praktische voorbereiding en het daadwerkelijk plaatsen hadden we te maken met deskundige mensen die met goede oplossingen kwamen.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Judith Schoot op zaterdag 21 dec 2024 24
Super goed geholpen, en bij het plaatsen nette professionele werkmensen. Ik zou iedereen aanraden hier zeker een kijkje te komen nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Ria Oudejans op vrijdag 20 dec 2024 24
We kochten bij Keurkeukens in november 2024 een keuken omdat 4 buren van ons appartementencomplex afzonderlijk van elkaar ons het advies gaf toch vooral onze keuken bij Keurkeukens te bestellen. Bij aankomst zei de firma direct "Bij ons krijgt u geen kortingen, u koopt bij ons kwaliteit en daarop is niet af te dingen." Wij werden er niet alleen kundig geholpen (ze hadden antwoord op werkelijk alles) maar ook werd er tot onze verrassing op creatief en artistiek niveau meegedacht. De nu mooiste elementen in de keuken hebben wij niet zelf bedacht, maar zij. Tevens toonden ze eindeloos geduld wat voor een eeuwige twijfelaar als ik een verademing was. Geen vraag was ze teveel, geen opmerking te gek. Na het plaastsen van de keuken was het personeel tijdens de 'final check' kritischer dan wijzelf, echte Pietjes Precies. Zij, niet ik, ontdekten een krasje op de ovendeur en zeiden doodleuk: "Daar komt dus een nieuwe deur in". Toen ik de geplaatste keuken eindelijk op me liet inwerken schrok ik van de door mijzelf gekozen kleur van bepaalde elementen en zelfs daar hadden ze een oplossing voor. Trouwens, we kregen de cooker cadeau, een kookplaat voor op de inductieplaat en er lagen twee mooie handdoeken op ons splinternieuwe aanrecht toen de werkploeg vertrok. Een dergelijk aardig, goed onderlegd, vaardig, tot in detail betrokken en inventief team verdient een recensie als deze. Het voelde alsof het hun eigen keuken betrof. Met een gerust hart durven wij iedereen dit keukenbedrijf aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sjoerd Kanters op vrijdag 20 dec 2024 24
In juli 2024 een keuken laten plaatsen door Pelma. De keuken is ontzettend mooi geworden. Het gehele proces van de keuken uitzoeken tot het plaatsen is een waar genot. Uiteraard gaan er wel eens dingen, zo ook bij ons. Echter de service afdeling van Pelma is ongekend. Niets is te veel en alles wordt perfect opgelost. Wij zijn een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door sophie op donderdag 19 dec 2024 24
Hele fijn proces van begin bij Robin in de winkel t/m de plaatsing van de keuken door Johan. Mijn droom keuken is verwezenlijkt :) Communicatie van begin t/m eind vriendelijk en snel! Dank dank Avanti keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Fred en Edith van Ditmarsch op dinsdag 17 dec 2024 24
De keuken die we bij Artic hebben gekocht is een fantastische aanschaf. Het begon met een ontspannen en deskundig advies van Darina Hoogendoorn. Al pratend en voorbeelden bekijkend in de showroom kwamen we tot een resultaat dat precies aansloot bij onze wensen. Ook de installatie verliep heel goed. We zijn erg blij met zowel het ontwerp, de kwaliteit en het gebruik van onze nieuwe keuken. Artic werkt ook, op de wens van de klant, nauw samen met een installatiebedrijf. Over deze samenwerking en de uitvoering van het installatiebedrijf zijn we ook erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Duvekot op dinsdag 17 dec 2024 24
We hebben een keuken met kookeiland gekocht. We zijn heel deskundig begeleid in de keuzes m.b.t. apparatuur en ergonomie. De afstemming over levering en plaatsing hebben we i.v.m. de verbouwing enkele malen moeten verschuiven. Dit was geen probleem! Dank Pelma voor de professionaliteit en zorgvuldigheid in proces t/m plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf en fijn personeel”
Door Timon op dinsdag 10 dec 2024 24
Mooie renovatie van de keuken gekregen door vakman! Fijn bedrijf en personeel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met onze keuken”
Door Timmers op dinsdag 10 dec 2024 24
We hebben keuken gekocht. We hebben uitgebreid informatie gehad en ze hebben de tijd genomen. Als wij géén goede informatie hadden gekregen, hadden we niet de juiste keuken kunnen kopen. Bijvoorbeeld wasbak die we op het oog hadden was dus niet juist voor de keukenblad die we hadden uitgekozen. Gelukkig maar dat we de juiste informatie hebben gekregen. En jullie hebben goed voor ons gezorgd. Bijvoorbeeld soep, harde gezonde broodjes, koffie en frisdrank. Chocolade, oliebollen enzovoort. Monteur is erg goed in zijn werk. Hij heeft goed werk geleverd. En ook die meneer die ging inmeten. Die deed ook goed zijn werk. En hij had ons ook geadviseerd om keukenblad te verlengen als vensterbank. Dat was goed idee van hem. En hij had ons geadviseerd om achterwand en de keukenblad, nadat het keuken werd geplaatst, om die dan later opnieuw in te meten en daarna te bestellen. Dat zou dan beter voor ons zijn. We zijn erg tevreden met onze keuken. We zullen zeker aan anderen jullie adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door S.g.derijder op dinsdag 10 dec 2024 24
We zijn super tevreden goede informatie van de verkoper ook het plaatsen en de afwerking is prima verlopen en de enkele fouten die gemaakt zijn die zijn perfect opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Marco en Laura op dinsdag 10 dec 2024 24
In de winkel zijn we snel en vriendelijk geholpen. In verband met de verbouwing duurde het even voor dat de keuken er in kon, maar toen het gereed was is alles heel goed door Adee Keukens geregeld. Contact heel fijn en ook het plaatsen en installeren van de keuken ging heel soepel! Wij zijn dik tevreden met Adee keukens. Zeker een aanrader voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Niels Kortsmit op dinsdag 10 dec 2024 24
Mooie showroom, veel mogelijkheden. Nette installateurs, goede after service.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Fam. Borsje op maandag 9 dec 2024 24
Wij hebben een niet al te grote ruimte voor de keuken. Maar door de prima handige indeling voldoende ruimte gecreëerd. Zeer vriendelijke en kritisch meedenkende verkoopster. Zeer mooie en strakke uitvoering. Afspraken zijn volledig nagekomen. Buiten de dag van plaatsing, koste het nog twee montage momenten. Maar alles is naar grote tevredenheid afgerond en we zijn super blij met onze nieuwe keuken. Monteurs waren ook zeer vriendelijk, netjes en kundig.
Wij bevelen Artic keukens graag aan wat ons betreft een dikke 10.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Van Liere op maandag 9 dec 2024 24
Volledige keuken gekocht. Er wordt meegedacht, niet gepushed. Zeer professionele plaatsing. Zeer tevreden over het hele traject.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het hele proces”
Door Caroline op zondag 8 dec 2024 24
Artic is vanaf moment 1 behulpzaam, transparant en duidelijk in de communicatie en kosten. We kregen top advies voor de styling van onze keuken en de planning en uitvoering was duidelijk en ging erg vlot. We hebben de aanbevolen aannemer betrokken en hij dacht in aanvulling op Artic erg met ons mee. In de verbouwing kregen wij ook de keuze om zelf meer of minder stappen te ondernemen (slopen, vloer leggen, tegelen, etc.). Het hele proces hebben we als zeer prettig ervaren!
Achteraf hadden wij nog een probleem met de afzuigkap, maar na aangeven werden we hier ook meteen bij geholpen. Van begin tot eind zijn wij dus ontzettend blij met het proces en we genieten nog altijd van het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed en netjes”
Door Dee-dee van de Werken op donderdag 5 dec 2024 24
Ze hebben op alle fronten goed geholpen. Netjes advies, rustig de tijd gegeven om na te denken. Goed apparatuur. En ook het installeren ging goed en netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Familie Dannenberg op donderdag 5 dec 2024 24
Nooit geweten dat een keuken kopen zo vloeiend kon gaan! Deskundig en klantgerichte advies bij de aankoop; nette en secure bezorging bij de levering; vakwerk en nauwkeurige precisie bij de plaatsing! Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam L.Scheurwater op zaterdag 30 nov 2024 24
We zijn ontzettend goed begeleid bij de aankoop van onze nieuwe keuken.
Er werd goed geluisterd naar onze wensen en volop meegedacht om tot het resultaat te komen wat wij in gedachten hadden. Tekeningen en het financiële gedeelte goed inzichtbaar. Plaatsen verliep zeer voorspoedig. Prettige werknemers. Dankzij Avanti Keukens genieten wij dagelijks van onze prachtige keuken. Avanti bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken waar je blij van wordt”
Door A. Nouwen op vrijdag 29 nov 2024 24
De eerste drie showrooms waar we binnenliepen werden we allemaal heel vriendelijk en gastvrij onthaald, maar binnen 10 minuten heb je eigenlijk een slecht gevoel. Het gaat om de verkoop van een keuken niet om een belangrijke plek in jouw huis. Het gaat om hun omzet, niet om jouw spaargeld. Maar bij de vierde showroom bij Artic in Utrecht hadden we dat gevoel meteen al niet. Het ging wel om ons en om onze keuken. Er was interesse in ons en onze wensen kwamen allemaal aan bod. Moesten we bij een andere keukenzaak maar in de wensen snijden om aan een normaal totaalbedrag te komen. Bij Artic werd de hele keuken naar wens samengesteld en konden we per onderdeel de prijs afwegen en de juiste keus maken. Het gevoel was gedurende het hele proces goed. We wilden niet direct tekenen, maar dat werd ook helemaal niet gevraagd, bijna afgeraden. We kregen een duidelijke offerte op onderdelen mee, een paar prachtige tekeningen met leuke details van ons eigen huis erin. Zo gingen we naar huis om nog even rustig na te denken over deze grote beslissing. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn. Maar we zijn echt gewoon maar een zeer tevreden klant. Om het verder kort te houden. De keuken is netjes in de afgesproken week geleverd. Inmeten, afleveren en plaatsen ging al net zo prettig als de aanschaf in de showroom. De hele DB groep voelt als één grote familie. De keuken werd zeer vakkundig geplaatst, keuzes werden overlegd en binnen twee dagen stond daar onze droomkeuken. Kleine dingetjes zoals een verkeerde kraan werden meteen opgepakt en tijdens het plaatsen nog omgeruild, alles liep zoals je hoopt dat het zal lopen. Het is niet onze eerste keuken en onze ervaring was dat het vaak niet gaat zoals je hoopt. Maar dit keer dus zeker wel. Levi en de rest van het team hebben ons keer op keer blij verrast met hun professionele en persoonlijke aanpak. We zijn nu een paar weken verder en zijn nog steeds elke dag blij met onze keus voor de keuken en voor de leverancier. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie Wanink op donderdag 28 nov 2024 24
Aanrader. Een goed, betrouwbaar en fijn bedrijf! Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken. Van A tot Z neemt Adee keukens je mee in het hele proces, van oriënteren tot en met de nazorg. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Strak en netjes”
Door Maaike Tijhof op donderdag 28 nov 2024 24
Heel blij met onze geleverde keuken! Alles zit er strak en netjes in en we zijn goed geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles top”
Door Heleen Schoenmaker op donderdag 28 nov 2024 24
Bijzonder tevreden over Adee keukens zou het iedereen aanbevelen. Van aankoop tot plaatsing van de keuken was alles top. Er werd meegedacht en afspraken en planning klopten allemaal. Zeer vriendelijk en kundig personeel ook de monteurs! Nu zeer tevreden en blij met de nieuwe keuken bedankt Adee keukens Rijssen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de keukenrenovatie”
Door Aldo op woensdag 27 nov 2024 24
Ik heb mijn keuken onlangs gerenoveerd, en DB Keukens heeft alles op tijd geleverd en gemonteerd, mede dankzij de samenwerking met KeukenWerk. Ik raad aan om deze combinatie te gebruiken, omdat ze goed samenwerken en eventuele problemen direct aanpakken en oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annet op woensdag 27 nov 2024 24
Prima geholpen en tips bij de aankoop van de keuken waarin onze wensen zijn meegenomen. De plaatsing van de keuken tot volle tevredenheid door 2 deskundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Laura Janvier op dinsdag 26 nov 2024 24
Keukenkastjes zijn vervangen. Dit is onze tweede keuken die we bij Ardi hebben gekocht. Vanaf het begin, bij het uitzoeken, tot de plaatsing niets dan lof. Zeer bekwaam advies en kundige hardwerkende installateurs.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door De Ridder op zaterdag 23 nov 2024 24
Verkoopster had veel kennis van zaken, en werden heel prettig geholpen. Schouw van de afzuig zat er niet bij en is later geleverd. En alles is goed en vakkundig gemonteerd. We zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Irma op zaterdag 23 nov 2024 24
Meerdere keren gastvrij ontvangen in hun showroom. Verkoopadviseur professioneel, geduldig, geeft veel uitleg, meerdere keren rondje in showroom en bij de materiaalkeuze. Het plaatsen van keuken verliep erg vlot door de monteurs, werken netjes en secuur. Nemen alle afval mee en er werd zelfs door hen gestofzuigd. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Zeker een aanrader om hier voor een nieuwe keuken te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Fam van Loenhout op vrijdag 22 nov 2024 24
Voor de tweede keer een keuken laten plaatsen door Ardi Keukens en weer super netjes afgewerkt. Van bestellen tot afwerken laatste punten top geregeld.
Tijdens het plaatsen was door de monteur een tweetal frontjes opgevallen die beschadigingen hadden, zo klein dat het ons niet opgevallen was, maar dit werd door Ardi Keukens gelijk opgelost door 2 nieuwe frontjes na te leveren en te plaatsen. Dus als u een keuken wilt laten plaatsen zonder gedoe.......Ardi Keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Kevin & Chantal op donderdag 21 nov 2024 24
Bij Ardi Keukens zijn we supergoed begeleid op weg naar een prachtige keuken van hoogwaardige kwaliteit. De adviseur, Henry, nam alle tijd om de talloze mogelijkheden met ons door te nemen zodat we de keuken volledig naar onze zin konden ontwerpen. Ook het advies van de interieurstyliste, Eefke, die met enige regelmaat aanwezig is bij Ardi Keukens heeft ons erg goed geholpen. Na meerdere afspraken en uren van goed advies is de keuken uiteindelijk netjes afgeleverd en gemonteerd. Een onderdeel was verkeerd geleverd, maar dat was dezelfde week nog opgelost. Vanaf dat we de showroom binnen kwamen tot en met de montage zijn we vriendelijk en deskundig geholpen, met oog voor onze wensen. Wij kwamen bij Ardi Keuken vanwege hun goede naam, en dat hebben ze volledig waar gemaakt!
Reactie of foto toevoegen
“Oplossingsgericht”
Door W.P. Specker op donderdag 21 nov 2024 24
Heb een totaal nieuwe keuken gekocht bij Anovi. Zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal maar ook zeker over het meedenken en tekenen. Oplossingsgericht! Plaatsen en monteren ook zeer professioneel en keurig gedaan. Top bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Service is top”
Door Wim en Annemarieke op donderdag 21 nov 2024 24
Wij zijn heel erg blij en tevreden met onze keuken van Ardi. We hebben bewust gekozen voor Ardi vanwege de goede service. Dat klopt helemaal. Ze hebben goed meegedacht van tekening tot na de plaatsing. De keuken is heel strak gemonteerd. Ook tijdens montage werd nog meegedacht. Er zat wat tegen met de vensterbank, maar dit is snel en perfect opgelost. Service is top. Indien gewenst komt er een meerwerkspecialist langs die alles (en meer) voorbereidt voor het plaatsen van de keuken. Allerlei werkzaamheden zoals het verleggen van leidingen, het leggen van een vloer, stucen van wanden worden geregeld en op elkaar afgestemd. Heel handig en fijn.
Wij hebben gekozen voor een roestrode keuken. Dat was even spannend, maar we zijn erg blij met het resultaat. De keuken is gezellig en warm en echt een onderdeel van ons interieur.
We krijgen veel leuke reacties en we bevelen Ardi graag aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Catucci op dinsdag 19 nov 2024 24
Vanaf het begin dat wij de winkel in Haarlem zijn binnen gelopen tot het moment dat de monteurs de keuken hebben geplaatst zijn wij ontzettend goed geholpen. Het meedenken en het kiezen van de keuken en de apparatuur vonden wij erg fijn. Een aanpassing hier en daar de weken daarna was geen enkel probleem. Keur heeft kundige en fijne mensen in dienst. Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dekkers op dinsdag 19 nov 2024 24
Wij hebben voor Ardi keukens gekozen om erop te vertrouwen dat de keuken naar volledige tevredenheid geplaatst zou worden. Dit is volledig waargemaakt. Er is uitstekend meegedacht bij het ontwerp, de communicatie was uitstekend, en er is goed meegedacht met oplossingen voor (kleine) problemen waar je tegenaan loopt. Zowel thuis als in bij Ardi keukens zelf is ruim de tijd genomen zodat je je als klant serieus genomen voelt. En erop vertrouwen dat het goed komt.Wij zijn zéér tevreden over het proces en resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Wim & Elseline op zondag 10 nov 2024 24
Mooie showroom. Er wordt alle tijd genomen om een keuken samen te stellen die aan al je wensen voldoet. Goede suggesties, niet opdringerig. Eigen monteurs voor installatie. Goede nazorg. Niet onderhandelen over de prijs, je weet waar je aan toe bent.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door L.J.M de Vreede op donderdag 7 nov 2024 24
Keuken uit gezocht prima in gelicht goed op papier gezet op maat geleverd zelf gezet alle onderdelen waren aanwezig Keuken netjes kompleet en op afspraak bezorgd later nog twee laden besteld ook dat was perfect geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Wim Bouts op donderdag 7 nov 2024 24
Wij hadden al een zeer goede ervaring met Pelma Keukens, behorende tot dezelfde groep als Ardi Keukens, toen wij 20 jaar geleden bij hun een keuken kochten. In februari dit jaar hebben wij opnieuw een nieuwe keuken gekocht. Nu bij Ardi keukens in St.Annaland. Ook nu weer de deskundige en betrouwbare verkoper gesproken die ons 20 jaar geleden ook geholpen heeft. Deze verkoper heeft ons zeer fijn geholpen. Ook de ontvangst in de showroom en de rondleiding langs verschillende keukenopstellingen was bijzonder leuk. De voorlichting die wij hier bij hebben gekregen over de keukens en inbouw apparatuur was goed. Kortom wij hebben daar 2 dagen een aantal uren doorgebracht en dit was zeer de moeite waard. Dit bedrijf is beslist een aanrader. Ook de montage en installatie van de keuken met inbouw apparatuur was geweldig. De mensen hebben zeer keurig en netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Avanti keukens ga zo door”
Door Fam Manders op maandag 4 nov 2024 24
Vanaf het bezoek in de showroom tot en met de plaatsing van de keuken is alles fijn en netjes verlopen. De kleine probleempjes tijdens het monteren van de keuken is door de monteur vakkundig opgelost. Avanti keukens ga zo door.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe deurtjes”
Door Piet de Brouwer op vrijdag 1 nov 2024 24
Wij hadden een keuken die 24 jaar geleden is geplaatst door Ardi De keuken is van zeer goede kwaliteit en het blad (graniet) is nog steeds een Eye catcher in ons huis. Om weer eens wat anders te willen zijn wij gegaan voor nieuwe deurtjes, deze zijn geweldig geplaatst Toen een geweldige service en na 24 jaar nog steeds, wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Yvonne op vrijdag 1 nov 2024 24
Eerste indruk heel goed, afspraak gepland en zeer vakkundig geholpen. Goed meedenkend. Wat ze zeggen en beloven komen ze zeker na, geven aan welke datum komen en welk tijdstip wij deze mensen kunnen verwachten. Zeer goede service. Dus uitermate tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Super goede begeleiding”
Door Silvia Goedee op vrijdag 1 nov 2024 24
Een bedrijf welke uitblinkt door communicatie, gedreven en deskundig personeel, van begin tot het einde en zelfs na oplevering een super goede begeleiding. Onze keuken is tot onze volle tevredenheid geïnstalleerd. Wij zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is prima verlopen”
Door Rita van 't Westende op donderdag 31 okt 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht. Dit is vanaf het tekenen/samenstellen van de keuken tot en met de oplevering en nazorg, prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Eric Berrevoets op woensdag 30 okt 2024 24
Vanaf het eerste moment dat ik bij Ardi werd geholpen voelde het zeer professioneel. In het tekenen en berekenen zeer goed geholpen. Ook het traject na aanschaf was er zeer fijne communicatie. Tijdens de plaatsing heeft de monteur topwerk geleverd. Kortom heel blij met de tweede keuken die bij Ardi is aangeschaft voor een eerlijke prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Alles keurig volgens afspraak”
Door Marianne Burgs op maandag 28 okt 2024 24
Nieuwe keuken gekocht, levering en plaatsing keurig volgens afspraak. Vakkundige monteurs en keuken is netjes opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door G. Maatkamp op maandag 28 okt 2024 24
We zijn blij en zeer tevreden over het resultaat van onze nieuwe keuken en de uitstekend verleende service. Ze maken waar wat ze beloven.
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig geholpen”
Door Matthijs op maandag 28 okt 2024 24
Ontzettend tevreden met Anovi. Zowel bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken als het inmeten als het plaatsen heel prettig geholpen. Kwalitatief prima in orde, ook in gebruik blijft de keuken goed.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke complimenten”
Door Leo Kaan op maandag 28 okt 2024 24
Service en keuken geleverd naar afspraak! Prima service en vakmanschap bij plaatsen keuken. Op tijd besteld en niet 1 onderdeel ontbrak of moest worden aangepast. Dikke complimenten voor Lianne en Izaak Wisse (en uiteraard het gehele team)
Reactie of foto toevoegen
“Erg fijne communicatie”
Door Stapelbroek op maandag 28 okt 2024 24
Wat zijn we tevreden over de begeleiding bij het uitzoeken en plaatsen van de keuken. De getoonde voorbeeldkeukens hielpen ons de mogelijkheden goed zien. We hadden best wat afwijkende voorkeuren en deze zijn in het uitzoekproces allemaal doorgesproken. De bestelde keuken gaf daardoor tijdens het plaatsen wel wat uitdagingen. Het plaatsingsteam heeft deze goed opgepakt en aangepast waar dat direct ging en afspraken gemaakt over de nazorg. Ik denk ook dat het voor ons belangrijk was om de kwaliteit goed te hebben in plaats van te verwachten dat alles snel geplaatst (en daarbij afgeraffeld) werd, en dat vond Anovi ook prioriteit. Erg fijne communicatie en praktische oplossingen aangedragen, actief meegedacht en zeer fijn dat er na 1 gebruiksjaar nog nazorg komt.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Monique Oude Middendorp op maandag 28 okt 2024 24
Mijn 2e keuken bij Avanti gekocht. Tijdens plaatsen van de keuken kwam naar naar voren dat de afmeting van het werkblad\keukenkastjes niet goed was. Door Avanti is dit direct opgepakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Inmiddels is de keuken aangepast en ben heel blij met mijn mooie keuken. Een dikke pluim voor de mensen van Avanti.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door C.M. Ouwehand op maandag 28 okt 2024 24
Wij zijn bij de aankoop van sanitair en badkamerinrichting door Arma Keukens en Sanitair uitstekend geholpen. Gedegen advies bij de keuze van materiaal en de inrichting. Correcte en stipte aflevering van de door ons gekochte badkamerinrichting.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door B. Meijer op maandag 28 okt 2024 24
Goed advies, groot assortiment. Er wordt goed geluisterd naar de wensen, en dit wordt Omgezet in een mooie keuken. Verkoper deskundig, en veel ervaring/kennis hoe een keuken te creëren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles netjes geregeld”
Door Jelle van den Brink op zondag 27 okt 2024 24
Vanaf het moment dat wij de showroom in liepen, tot het moment van de keuken samenstellen en monteren, alles netjes geregeld en afgehandeld. Knap staaltje vakmanschap!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer mooie keuken”
Door Leo Mooren op zaterdag 26 okt 2024 24
Anovi Keukens maakt hun beloftes waar! Naast een goede begeleiding met de diverse keuzes om een keuken samen te stellen, hebben zij de keuken geleverd en geplaatst conform afspraak. Het personeel van Anovi Keukens weten wat ze doen en zijn ongekend professioneel! Ik ben dan ook een zeer blije klant met een zeer mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Aad op vrijdag 25 okt 2024 24
Keuken uitgebreid met extra keukenkast met apothekerskast, oven, koel- en vrieskast. Top geplaatst. Afspraken nauwgezet nagekomen en goede communicatie. Een onderdeel was beschadigd uit de vrachtwagen gekomen. Is direct aangegeven en later volgens afspraak vervangen. Hebben direct verantwoordelijkheid genomen. Kortom: een aanrader. Ga zeker weer bij Anovi langs bij een volgende ronde.
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Klimaatservice Holland B.V. op vrijdag 25 okt 2024 24
Wij hebben al meerdere keuken laten plaatsen door Avanti. Altijd goede ervaring mee gehad! Daarom komen we elke keer weer terug bij Avanti. Ook garantiezaken worden snel en goed opgepakt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg prettige ervaring”
Door Iris schrijvers op vrijdag 25 okt 2024 24
Goed geholpen tijdens de het uitkiezen, plaatsing ging goed en ze hebben een paar kleine foutjes snel en kundig opgelost. Zeker aan te raden!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Fam. Sikkel op vrijdag 25 okt 2024 24
Helemaal tevreden over de hulp bij de keuze, over de planning, de montage en de service en communicatie
Reactie of foto toevoegen
“Een betrouwbaar bedrijf”
Door Susan van Gemeren op vrijdag 25 okt 2024 24
Arma is een zeer betrouwbaar bedrijf met de focus op kwaliteit. Dat geldt zowel voor de producten als voor de medewerkers. Ze denken met je mee en het personeel is zeer deskundig. Zowel in het voortraject van het uitzoeken en samenstellen van de keuken en badkamer, als in het plaatsen ervan. De kwaliteit van de materialen is heel erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en echt een aanrader”
Door Miranda & Inge Verhoeven op donderdag 24 okt 2024 24
Zonder afspraak bij deze mensen binnen gelopen. Meteen werd er voor ons alle tijd genomen. De verkoper was zeer vriendelijk en kwam met goede ideeën en een verrassend ontwerp. Op de dag dat de monteur de keuken kwam plaatsen ook niets dan lof. Allemaal nette vakmensen die precies weten waar ze mee bezig zijn en dat zie je terug in het resultaat. Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken, hartelijk bedankt Anovi.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door J de Jong op woensdag 23 okt 2024 24
Prachtige keuken gekocht en super goed geholpen en geadviseerd. Helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Harry op woensdag 23 okt 2024 24
Eind december 2021 hier een keuken gekocht welke in september 2022 is gemonteerd. Daarna begon een heel lang traject wat nog niet klaar is. We kwamen erachter dat de keuken in de verkeerde kleur was geleverd. Na montage liefst 8 punten van beschadigingen en/of delen in de verkeerde kleur. Onze kookplaat is feitelijk niet geschikt voor de keuken en is met kunst en vliegwerk gemonteerd. Verder was ons keukenblad op een hoek beschadigd. Wat volgde is gesteggel met de verkoper en zijn leidinggevende over hoe het kleurprobleem op te lossen. Dit verliep moeizaam. Uiteindelijk maar gekozen voor een minimaal compensatie bedrag om er vanaf te zijn. Andere oplossing was complete keuken eruit en de nieuwe met juiste kleur er weer in. Met alle gevolgen qua schade aan stuc- en schilderwerk van dien. Inmiddels zijn we ruim twee jaar en talloze serviceafspraken verder. Zijn er een boel zaken vervangen en is onze keuken meerdere keren uit elkaar geweest. Kookplaat met afzuiging bleek de eerste keer volledig verkeerd aangesloten te zijn en daardoor niet helemaal correct te werken. Er is in de afgelopen tijd ook veel te doen geweest over de beschadigingen aan ons blad. Hier is iemand van Dekker bij geweest die het blad onherstelbaar heeft 'bijgewerkt'. Daarna is er een nieuw blad besteld. Deze kwam nota bene met dezelfde beschadigingen binnen. Reeds aangegeven dat we dan een ander blad wilden. Ook hier is een boel over heen en weer gecommuniceerd. Na aandringen de huidige leverancier een aanbieding te laten doen van een ander materiaal blad (wat niet gebruikelijk was) akkoord gegaan met wat extra kosten. Gezien de geschiedenis eigenlijk absurd maar dan was het maar klaar. Bij de één na laatste serviceafspraak kwamen de monteurs met het 'nieuwe' blad. Bij uitpakken kwam ik snel tot de conclusie dat dit hetzelfde blad was. Het nieuwe blad was er dus niet. Dit bleek later nog in het magazijn te liggen dus is iemand op en neer Nunspeet gegaan om dit op te halen. Tussentijds is onze keuken uit elkaar gehaald om er bij het uitpakken van het nieuwe blad op locatie achter te komen dat een afwerkrand (op zicht) niet op het blad zat. Dus; wederom een nieuw blad bestellen, onze keuken weer zo goed mogelijk in elkaar met het oude blad en een nieuwe serviceafspraak plannen. Na mijn onvrede geuit te hebben over de hele situatie zou ik op de hoogte worden gehouden over hoe lang deze bestelling zou duren. Dat gebeurde niet. Uiteindelijk hier zelf weer achteraan en een ultimatum gesteld. Twee weken na het ultimatum is het nieuwe blad gemonteerd. Hier zijn we tot heden tevreden mee. Maar klaar is het nog niet. Er is met montage hiervan iets beschadigd wat weer besteld en later gemonteerd moet worden. Uiteindelijk zijn we ruim twee jaar verder en nog niet helemaal klaar. De monteur(s) doen hun uiterste best om de zaken zo goed als mogelijk op te lossen. De communicatie echter verloopt niet vlekkeloos. Afspraken worden niet nagekomen en je moet er zelf achteraan. Een compliment voor monteur Adriaan is hier wel op zijn plaats; hij heeft professioneel en netjes de kookplaat correct aangesloten en de andere problemen opgelost. Zijn inzet was een positieve ervaring in dit hele proces. Over de rest van Arma ben ik algeheel niet te spreken.
Aanvulling 12 november 2024
Na een persoonlijk gesprek bij ons thuis hebben we samen een goede oplossing gevonden. We waarderen het gemaakte gebaar van ARMA in deze enorm. Ook de bos bloemen was een aangename verrassing. Hopelijk kunnen we hierna alles netjes afsluiten.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Niels op woensdag 23 okt 2024 24
We zijn goed geholpen. Goed advies. Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit van de materialen en apparaten. Goede service achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Robin op woensdag 23 okt 2024 24
Artic Keukens maakt haar motto 'Doen zoals beloofd' meer dan waar. Als je goede kwaliteit en service wilt voor een schappelijke prijs, dan moet je beslist bij Artic (of andere onderdelen van de DB Keukens groep) zijn. Onze goede ervaringen begonnen al bij onze adviseur Levi. Absoluut een expert met kennis van zaken, die ongedwongen meedenkt om binnen het budget tot de gewenste keuken te komen. Daarna volgde uitstekende communicatie vanuit het klantteam, dat telkens snel en adequaat op vragen en verzoeken reageert. Zelfs toen de planning last minute moest worden opgeschoven, werd dit prima door hen opgelost. Vervolgens werden ook de bezorging en montage naar wens uitgevoerd. Echte vakmensen, die de tijd nemen om alles netjes te monteren en uit te leggen. Tot slot is de nazorg uitstekend. Een week later zijn we gebeld met vraag of alles naar wens is en zijn we gewezen op het tijdig indienen van de garantieaanvragen voor de apparatuur. Kortom, beter dan Artic Keukens ga je het tegenwoordig niet meer vinden. De persoonlijke benadering is van zeer grote klasse. Wij zijn dan ook meer dan tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne persoonlijke benadering”
Door Karin J op dinsdag 22 okt 2024 24
Een erg persoonlijke benadering bij de oriëntatie en aankoop van de keuken. Verkoper dacht goed mee. Het afleveren en plaatsen van de keuken was zorgvuldig en netjes. Ook alles volgens vooraf gemaakte afspraken gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer fijn geadviseerd”
Door Sylvia Springer op dinsdag 22 okt 2024 24
Werden zeer goed geholpen! Ook geven ze praktische informatie waar je echt wat aan hebt. Er wordt je niets aangepraat, je krijgt eerlijk en helder advies! Als we weer een keuken zouden kopen dan zeker hier!
Reactie of foto toevoegen