Feedback
9,7

DB Keukens

Website: www.dbkeukens.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.dbkeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van DB Keukens
Ontdek de grootste collectie keukens en badkamers bij DB Keukens, het betrokken familiebedrijf dat al ruim 30 jaar hoogstaande kwaliteit van product en service biedt. Wij beloven u de beste prijs, service op 9+ niveau en 10 jaar garantie op onze montage.

10 jaar montagegarantie – Beste prijs – Service op 9+ niveau – Betrokken medewerkers – Netto prijzen – Transparante offerte – Hoge klanttevredenheid

Maak een showroomafspraak
Vul het formulier in en plan een vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk onze showrooms
Ontdek 8 inspirerende showrooms en realiseer uw droomkeuken.

200+ keukenopstellingen
Bekijk het zeer uitgebreide assortiment van DB Keukens.
Ervaringen
Er zijn 2185 ervaringen over DB Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1879 ervaringen
4 sterren172 ervaringen
3 sterren17 ervaringen
2 sterren19 ervaringen
1 ster20 ervaringen
“Nazorg is slecht tot zeer slecht”
Door A. van Roon op woensdag 4 jan 2023 23
Op 22 november is onze keuken geïnstalleerd. Echter de griplijsten waren er niet bij, omdat de kleur niet goed was. Monteurs waarschuwden al, ga er achter aan anders gebeurt er niets! Na twee weken zelf maar gebeld. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben nog steeds geen griplijsten. Wij hebben het idee, dat we, netjes gezegd, beduveld worden. Uiteindelijk zou 29 december e.e.a. gemonteerd worden, maar, toen was de monteur ziek. Volgende datum was 6 januari 2023. Werden gisteren gebeld, dat het niet door ging, daar de griplijsten te veel beschadigd waren! Was dat voor 29 december toen niet het geval! De ervaring met dit bedrijf was goed, alleen wordt de N van nazorg met een hele kleine letter geschreven.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Fam. Prinsen op vrijdag 16 sep 2022 22
Een grote teleurstelling. Met het plaatsen van het keukenblad zijn beschadigingen aangebracht aan het kozijn en aan de net gestucte muren. Keukenblad niet netjes geplaatst zat een kier tussen de twee delen. Keukenwerk waar ze mee samenwerken had netjes een koof bij ons gemaakt. Deze kon er weer uit omdat de keuken verkeerd was ingemeten. Er zat anderhalve centimeter tussen de koof en de keukenkastjes. Dit wilde Artic keukens oplossen met een paar latten zodat je de kieren niet meer zag. Tevens hadden we diverse beschadigde keukenkastjes en een verkeerd draaiende deur ipv links draaiend rechts draaien. We zijn niet akkoord gegaan met alles waardoor er een nieuw keukenblad besteld moest worden en de koof er uit moes . We hebben 3 maanden zonder keuken gezeten. Nieuwe koof door Artic niet netjes gedaan we moeten het zelf nog bijwerken. De verkoper was ook niet kundig we hebben hem nog op verschillende dingen moeten wijzen. De eerste keuken hebben we overigens zelf geplaatst in het zelfde huis zonder problemen.
FOTO VAN FAM. PRINSEN
Reactie of foto toevoegen
“Levering is duwen en trekken”
Door Fam. Sinnema op donderdag 18 aug 2022 22
Wij zijn bijzonder ontevreden over de levering en afhandeling van onze keuken en zullen Arma dan ook zeker niet aanraden!

Het voortraject verliep redelijk zorgeloos: een mooie keuken uitgezocht en een datum ingepland voor de levering en installatie. Hoewel Arma zelf geen keukens demonteert en afvoert, hebben ze contact met diverse partijen die het voorwerk voor hun rekening nemen. Deze mensen zijn zonder uitzondering kundig en aardig.
De ellende begon op de dag van levering. We werden 's ochtends gebeld dat maar liefst vier vitale onderdelen niet leverbaar waren (koelkast, inductiekookplaat, oven en afzuigkap!). De oude keuken was inmiddels afgevoerd en met veel gedoe kregen we een klein leenkoelkastje en een oude inductiekookplaat te leen, zodat we in elk geval konden koelen en koken. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en we wachten nog steeds op de nieuwe kookplaat. De andere drie onderdelen zijn (na veel druk zetten en nabellen) geleverd. In de afgelopen maanden kwamen ook allerlei kleine, irritante gebreken aan het licht die de keukenervaring bepaald niet vlekkeloos maken:
- De koelkastdeur bleek verkeerd gemonteerd, wat pas na een paar weken kon worden verholpen.
- Het deurtje van het vriesvak sluit nu al niet goed meer, waardoor er kou in de koelkast 'lekt'. De ijsvorming in het vriesvak is buitensporig en ook de achterwand van het koelgedeelte heeft ijsvorming. Een nieuwe koelkast hoort dergelijke gebreken niet te vertonen.
- Een kabeltje van de verlichting zakt achter een keukenkastje vandaan: erg slordig en door ons niet te verhelpen.
- De stekker van de inductieplaat is erg slordig in elkaar gezet: er steken sprietjes uit. Of dit direct kortsluitingsgevaar oplevert kunnen we niet beoordelen, maar slordig is het in elk geval.

Lang verhaal kort: het voortraject verliep naar wens, maar vanaf de levering is het duwen en trekken om allerlei mankementen te laten verhelpen en ontbrekende onderdelen geleverd te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Petra Smit op donderdag 18 aug 2022 22
Op 9 mei 2022 is onze keuken gemonteerd. Helaas bleken er na montage al meteen 5 punten die verholpen moesten worden:
1) De achterwand van het kookeiland was beschadigd.
2) Er waren verkeerde poten van het kookeiland geleverd; vierkant i.p.v. rond.
3) Er bleek een onderdeel van het afvalsysteem te ontbreken.
4) De spoelbak was krom.
5) De uitsparing van de spoelbak was te klein.

Punten 1, 2 en 3 zijn inmiddels verholpen. Afgelopen maandag zou de nieuwe spoelbak gemonteerd worden. In de nieuwe spoelbak bleek een barst te zitten. Al had deze natuurlijk niet gemonteerd kúnnen worden omdat de uitsparing nog steeds te klein was. Er moet nu dus voor de 3e keer een spoelbak voor onze keuken besteld worden. Ook de leverancier van het werkblad moet nog komen. Wij kunnen onze keuken dus al 3 maanden niet gebruiken! Het verbaast ons dat er maandag niet meteen contact met ons opgenomen is. Uiteindelijk hebben wij telefonisch contact opgenomen met de verkoopster. Dit gesprek verliep uitermate teleurstellend en gaf ons niet het gevoel dat wij serieus genomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere dingen fout gegaan en nog niet hersteld”
Door Anne op donderdag 30 jun 2022 22
Mijn keuken zou 19 april geleverd worden. Dat is ook gebeurd, maar er was heel veel mis: de vaatwasser deed het niet, de verkeerde afwasbakken waren geleverd, sommige deuren gingen de verkeerde kant op open en de handgreep van de koelkast kwam tegen de muur aan en beschadigde de muur. Nu, 30 juni, is alles nog steeds niet hersteld en ligt het aanrechtblad los en past de wasbak daar niet goed in. Het is onduidelijk wanneer alles hersteld zal worden.
Reactie of foto toevoegen
“Planning lastig”
Door Gerwin op maandag 4 apr 2022 22
Arma komt slecht zijn afspraken na en maakt het werk niet af. Monteurs worden weer afgezegd of doen het het werk niet wat is beloofd.

Aanvulling ontvangen 8 april 2022: Ik heb inderdaad een complete keuken gekocht bij Arma. (al in 2020). Vervolgens zijn we ruim een jaar verder en dan blijkt de vaatwasser later te komen. Goed dat kan gebeuren in deze tijden met corona, maar dan moet het wel opgelost worden. Ander punt is dat Arma per ongeluk het stopcontact voor de afzuigkap op de verkeerde plek heeft opgegeven. De bewuste vaatwasser zou 1 a 2 weken later binnenkomen en dan geplaatst worden. Hierover hoorde ik niks meer van Arma dus ik heb na ruim 2 weken zelf maar eens gebeld. Na mijn belletje kwam pas het hele planningsapparaat op gang en wat bleek ruim een maand na dat belletje had Arma wel een uurtje om de vaatwasser te plaatsen. Hierover heb ik mijn onvrede geuit en toen kon het uiteindelijk wel sneller. Toen heb ik gelijk de opmerking gemaakt dat de afzuigkap ook nog afgemaakt moest worden. Nou geen probleem dat kon allemaal. Vervolgens komt er een monteur en het eerste wat die zegt is daar heb ik geen tijd voor. Daarna gelijk weer Arma gebeld en wederom was er pas na een maand tijd. Na lang zeuren toch een gaatje gevonden om de afzuigkap af te maken. Vervolgens komt er een monteur die weer vertrokken is zonder het af te maken omdat die het juiste gereedschap niet bij zich had. Hier heeft Arma ook niks over laten weten. Moest er eind van de dag zelf achter komen dat het niet gelukt was en na het weekend er ook weer zelf achteraan bellen wanneer het nou eens echt afgemaakt zou worden. Dat kon na heel veel gedoe dan op 1 april, zijn we inmiddels ruim 1,5 maand na het plaatsen van de keuken. Vervolgens wordt ik 1 April gebeld met de mededeling dat de monteur ziek is en dat ze 12 april komen. Toen ben ik heel boos geworden en was het opeens toch mogelijk die dag te komen en is de keuken eindelijk afgemaakt. Kortom Arma heeft mooie verkooppraatjes met doen zoals beloofd en je koopt bij ons een topkeuken bla bla bla etc. Maar ze hebben er bij mij zeer weinig van waargemaakt en een keer sorry kon er nog niet vanaf. Ik kreeg alleen een geïrriteerde planner aan de lijn omdat ik perse wou dat de keuken werd afgemaakt. Voor mij is de volgende keuken dus geen Arma.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Marlon Urgert op donderdag 10 feb 2022 22
Eind augustus 2021 hebben we bij Keur Keukens in Haarlem onze droomkeuken besteld die 19 januari 2022 geplaatst zou worden. Aanvankelijk hadden we er een goed gevoel over, maar al gauw ging er van alles mis. Zo konden we onze werkbladen niet zelf kiezen, omdat de verkoper ons niet had aangemeld bij de werkbladenleverancier voor het maken van een afspraak. We hebben dus willekeurige werkbladen gekregen. Erg jammer, want de werkbladen vormen een kostbaar onderdeel van de keuken. Vervolgens werden we een week voor de keukenplaatsing gebeld met de mededeling dat de inductie kookplaat en de combi-oven niet leverbaar waren. Ze beloofden toen een leenkookplaat, maar die afspraak was ruim twee weken (7/2) later dan de plaatsing van de keuken. Ook die afspraak werd op het laatste moment afgezegd. Ze hadden geen leenkookplaat meer?? Niet echt een argument, trek desnoods een kookplaat uit je eigen showroom of bestel een leenkookplaat via internet. De meeste zijn binnen één werkdag leverbaar. Waarom kunnen zij deze noodoplossing niet bedenken?

Afgelopen maandag 7 februari 2022 zou de monteur komen om de plinten te plaatsen en de afzuigkap te monteren. Maandagochtend 7/2 werden we echter gebeld dat de monteur ziek was. We zouden zo spoedig mogelijk teruggebeld worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Tot op heden (donderdag 10 februari 2022) hebben we nog niets gehoord. Empathie, meedenken en oplossingsgericht handelen staan niet in het woordenboek van de verkopers van Keur Keukens. Klant is bij deze keukenboer absoluut geen koning. Ze komen telefonisch bot en ongeïnteresseerd over. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. We hebben een dure keuken gekocht, die vooraf volledig betaald moest worden, waarvan de afzuigkap, de plinten, de inductiekookplaat en de combi-oven ontbreken. Ons advies? Loop Keur Keukens in Haarlem met een grote bocht voorbij. Uiteraard hopen we dat Keur Keukens alsnog met spoed zijn afspraken nakomt. Een keuken leveren zonder (nood) apparatuur is toch te gek voor woorden!
Reactie of foto toevoegen
“Klein leed”
Door Ilona op zaterdag 29 jan 2022 22
Half jaar gewacht op de keuken, dan krijg je 3 dagen voordat de keuken er komt te horen dat de koelkast er nog niet is. Vervolgens begint de eerste dag van de montage en word er niet door gewerkt want "er moet morgen ook nog wat te doen zijn". Een fout in de tekening waardoor er een stroom punt mist. Of wij dat zelf wel even willen oplossen want niemand van Arma mag aan elektra zitten. "Je keuken is klaar, er mist alleen een filter voor de afzuiging dus die kan je nog niet gebruiken, ik ga het filter ophalen en ben zo terug" monteur nooit meer terug gezien. Dan bel je zelf met het bedrijf en willen ze het een week later pas leveren. Geen oplossingen bedenken, geen tegemoetkoming. Echt een hele slechte service en communicatie wat resulteerde in een hele stressvolle week als vrouw zijnde die zelf niks kan en afhankelijk is van klusjesmannen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door B. Harfterkamp op woensdag 22 dec 2021 21
Wij hebben in een jaar tijd twee keukens aangeschaft ivm een onverwachte verhuizing. De eerste keuken was na 9 maanden nog niet helemaal goed afgeleverd zoals we hadden gehoopt maar dat was voor de volgende bewoner. De volgende keuken hadden we voor de aankoop al onze zorgen gedeeld over de aandachtspunten van de eerste keuken. Dit keer zou alles goed gaan. Helaas. We zijn een jaar verder en nog steeds is de keuken niet naar onze wens. Geen vaste contactpersoon voor onze klachten, terugbelverzoeken worden niet opgepakt. Afspraken niet nagekomen. Genoeg excuses ontvangen maar nog steeds geen oplossing. Enorm teleurgesteld dat het voor de tweede keer hierop is uitgelopen maar nog meer teleurgesteld dat er niet één iemand is die dit goed oppakt voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken niet goed gelopen”
Door Hilde Wiegerinck op maandag 13 dec 2021 21
Veel dingen gingen niet goed. Levering materialen. Keur houdt zich niet aan afspraken en bij problemen, moeten zelf naar oplossingen zoeken en daarover contact opnemen. Komt niet vanuit bedrijf. Foutief geïnformeerd over schade werkblad. Zou nieuw werkblad komen half december, kwam op eerder tijdstip, maar daar wisten we niets van. Koelkast duurde voor eeuwig, eerst niet leverbaar (kregen we een mail dat het in week 52 geleverd zou worden). Nieuwe koelkast uitgezocht, duurde nog 5 weken ipv 3. Daarna plaatsing, verkeerde spullen mee. Moesten ze weer voor terugkomen. Muur beschadigd bij plaatsing. Zelf aannemer gevraagd om het te repareren. Rekening is wel betaald. Enige positieve dat het uiteindelijk wel een mooie keuken is.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van 2 pantry's”
Door Wagenaar op vrijdag 5 nov 2021 21
Wij hebben 2 eenvoudige pantry's gekocht. De bouw van het kantoor duurde slechts 7 maanden. Maar inmiddels zijn we 7 maanden met de pantry's bezig en hebben we nog altijd geen afgewerkte pantry's. Steeds opnieuw wordt er van alles beloofd maar de verschillende afdelingen werken compleet langs elkaar. Niemand neemt verantwoording. Bereikbaarheid dramatisch.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spullen ontbraken bij levering”
Door Elvira Kits op donderdag 14 okt 2021 21
Helaas is de aankoop uitgelopen op een grote nachtmerrie. Verkoper Bart laat veel steken vallen. Hij is de smetplint vergeten, was de afzuigkap vergeten te offreren en heeft ook de lijst van degene die heeft ingemeten niet gecontroleerd. Afgegeven levertijd klopt niet, 1e factuur klopt niet. Bij montage (planning 1 dag) blijken er 3 fronten te ontbreken (wel hebben ze diverse andere maten fronten bij zich), 2 stollen zijn te kort en de smetplint ontbreekt want die is niet besteld. Dan hoop je als klant dat ze er alles aan doen om eea zsm te herstellen. Er wordt pas opnieuw gepland als alles binnen is want er moet eerst nog gecontroleerd worden (hoezo? dat heb je de eerste keer ook niet gedaan!). Over 4 weken hebben ze tijd. Concreet: totaal 8 weken later komen ze eea herstellen. Het is namelijk heel veel werk. Maar voor 26 fronten, 4 stollen, 2 spoelbakken, een kraan, een aanrechtblad en een afzuigkap reken je 1 dag?? Avanti heeft geen uitleg. Omdat je helaas alles vooruit moet betalen heb ik Avanti in gebreke gesteld. Wat blijkt? Ze hebben de smetplint nog niet besteld, ze wachten tot ik weer vertrouwen heb. Mijn advies: ga naar een bedrijf waar de klant centraal staat ipv heel veel keukens verkopen. De (after)sales is waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Tegengevallen”
Door Mario de Waal op dinsdag 22 jun 2021 21
De keuken werd of afgesproken data geplaatst, maar dit was dan ook de enige positieve ervaring met Ardi ... ok, de oven en magnetron kwamen later door leveringsproblemen. Dat wisten wij van tevoren. De boiler werd helaas verkeerd aangesloten. Na een afspraak gemaakt te hebben voor een monteur die langs zou komen om de boiler goed aan te sluiten kwam deze nooit opdagen !! Altijd leuk als je daar speciaal een dag vrij voor moet vragen. De andere week werd het probleem eindelijk opgelost. Een paar weken later werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen voor de oven en magnetron en een scheef deurtje werd recht gehangen. Dan komt de monteur vervolgens aan met alleen de oven....er is nooit gecommuniceerd naar ons toe dat de magnetron er nog niet was. De oven werd geplaats en het deurtje werd recht gehangen. Maar helaas werd er door de monteur onhandig met de schroevendraaier onze onder plint flink beschadigd. Dus daar moest dan weer een nieuwe voor worden besteld. Eindelijk na 2,5 maand nadat de keuken werd geplaatst kwam de magnetron binnen. Die werd geplaats, maar daardoor raakte de handgreep van het kastje die eronder zat flink beschadigd. Dus nu weer wachtten tot die weer binnen komt.. Ook deed de afzuigkap het niet altijd, dus die had waarschijnlijk een storing oid. Maar de monteur vertelde dat hij daar geen verstand van had en alleen maar dingen kon ophangen.. Serieus..!!? Na een afspraak gemaakt te hebben voor het laatste defect te maken kwam de monteur voor de 3e keer niet opdagen!! Om gek van te worden.. Die kwam een paar dagen later. Ons was beloofd dat het laatste zo snel afgehandeld zou worden omdat alles tegenzat voor ons. Nu na 5 maanden is het laatste defect vervangen. Alleen is het nu nog even wachten op de nieuwe afzuigkap. Want het probleem daarvan was een fout in de printplaat. Hebben we zelf moeten regelen trouwens.. Maar gelukkig komt Pelgrim zelf de nieuwe plaatsen, want die komen wel hun afspraken na. Ik heb nu mijn score verandert van 2 naar 1 ster !! Dit komt door alles wat hierboven beschreven staat. En wat ik het ergste misschien nog vind is dat er vele malen aan ons is gevraagd of dat we de score aub hoger willen zetten...Ja, wat denk je zelf..Het moet natuurlijk niet van 1 kant komen lijkt mij. Na terug gebeld te hebben een tijd geleden over hoe ik over alles denkt, zou degene die ik aan de telefoon had het doorgeven aan de directie. Maar je raad het al... NOOIT meer iets gehoord.. Ze kunnen wel mooi adverteren met: afspraak is afspraak, maar geen idee wat ze daarmee bedoelen. Na goede recensies gelezen en gehoord te hebben gingen wij ervan uit dat dit wel goed zou komen, maar in praktijk blijkt dit ZWAAR tegen te vallen ! Dit is een slechte keuze geweest..
Bij iedere klacht die telkens werd doorgegeven konden ze alleen maar antwoorden met een goedkope "sorry". Voor de rest word er ook niets gedaan naar de klant toe. Al met al dus absoluut geen goede ervaring met Ardi. Mocht er ooit nog een keuken worden geplaatst dan is het iig niet 1 van Ardi.
Reactie of foto toevoegen
“Voelen ons niet serieus genomen”
Door Niels Splinter op vrijdag 18 jun 2021 21
Tot dat alles betaald was ging het goed. Daarna begonnen de problemen. Veel problemen zijn achteraf opgelost, echter de service en communicatie door de betreffende medewerker en DB keukens uit Utrecht zwaar onder de maat. We voelen ons eigen niet serieus genomen en snappen niet wat een energie dit kost om tot een positief resultaat te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door Robin Smits op vrijdag 21 mei 2021 21
Je kent het wel, de verhalen dat er altijd iets mis gaat en er gedoe ontstaat op het moment dat je een nieuwe keuken koopt. Om deze reden goed onderzoek gedaan naar de diverse leveranciers en op basis van reviews uitgekomen bij Avanti keukens. Wat in eerste instantie een prettig 1e gesprek was, is de beslissing om voor Avant te kiezen uitgelopen op een ware nachtmerrie. Keuken in februari 2020 besteld en geplaatst in augustus. Wachttijd was voor ons geen probleem, we gingen voor kwaliteit en service. Na de koop ontstonden de problemen. Niet terugbellen als dit was beloofd, planken niet tijdig geleverd of een construct bedacht wat volgens hun monteurs niet goed te plaatsen was. En maar wachten en wachten en steeds zelf contact moeten zoeken. Na fout op fout 2 maanden geleden in de winkel geweest om te praten over een oplossing. Nu bijna 2 maanden later zouden de wandplanken eindelijk geplaatst worden en ja hoor, een kwartier voordat ze zouden komen worden we weer gebeld, er ontbreekt een plank dus ze komen niet. Alle begrip vanuit hun kant zogenaamd, maar ondertussen is eind mei 2021 de keuken van ruim 16.000 euro nog niet gereed. Maar ja, ze zijn welwillend zoals ze zelf zeggen en leveren service tot in lengte van dagen. Tja, zo kan je het niet afronden van de afspraken ook noemen. Het duurt inderdaad tot in lengte van dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Afronding duurt helaas veel te lang”
Door Jan van der vegt op dinsdag 19 jan 2021 21
Na 7 maanden en diverse bezoeken en mailverzoeken is onze keuken nog steeds niet af. Diverse servicemedewerkers beloven zaken op te lossen maar het gebeurt gewoon niet. Wij mailen elke 3 weken en krijgen vriendelijke mailtjes terug maar we worden niet geholpen. Wij zijn al 25 jaar fan van jullie bedrijf maar nu worden wij echt in de steek gelaten. Als iemand de mailwisselingen wil zien dan kun je ze bij ons opvragen. Wij zijn zwaar teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door S Halters op dinsdag 4 feb 2020 20
Wij hebben recent een keuken gekocht bij dit bedrijf, met name door de goede recensies. Onder het mom beter iets duurder dan gedoe er omheen. Helaas hebben wij hier nu enorme spijt van. De keuken (kleine omvang) duurde drie keer langer om te installeren dan gepland. Vervolgens past de inbouwapparatuur niet goed en is eea zonder overleg en niet volgens de tekening aangebracht. Met als resultaat dat bij een eerste herstelpoging een deel opnieuw is geleverd en gemonteerd; met als resultaat: 1 deels niet goed geleverd en 2 deels opnieuw fout geïnstalleerd waardoor de keuken niet kan worden gebruikt zonder dat meer schade wordt gedaan. Ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout en hoewel eea wel opnieuw gepland wordt om te herstellen duurt dit lang en gefragmenteerd. Met als resultaat: nog langer wachten en dagen! verloren werktijd (opnemen verlof om weer thuis te zijn). Enige vorm van begrip (en herstel) hiervoor is er niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kromtrekkende deuren en kaal blad”
Door Fam. A op maandag 25 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht is in juli geplaatst. Front van vaatwasser is na 3x eindelijk steeds verkeerde front bij montage. Deur van koelkast trekt steeds krom inmiddels al 2 nieuw deuren en nog niet goed. Aanrechtblad bij spoelbak op 3 plaatsen beschadigd en bij kraan wordt deze kaal ondanks verzorging volgens advies. Nu kan dit behandeld worden maar gaat dit ons na 3 maanden dat keuken staat gewoon weer €99,- kosten hoe durf je dit te vragen want dit is toch gewoon slecht dat dit zo snel beschadigd en lelijk wordt! Een zeer ontevreden en teleurgestelde klant die Pelma niemand zal adviseren en er ook nooit meer wat gaat kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Leimeng op vrijdag 22 mrt 2019 19
Monteren na 3 maanden nog niet af. Bij eerst montage, was de werkblad kapot gegaan, volgens hun door de transportatie. Zonder eerder overleg, kwam een werkblad met twee geplakt stukken! Qua esthetische aspect en kwaliteit is het absoluut niet acceptabel. Service waarschuwen ons dat het dan volledig op eigen risico is als we nog een nieuwe werkblad zou willen bestellen! Bovendien is de monteur al vier keer (drie maanden) geweest voor een lekkage onder de wastafel. We hebben de keuken nog niet gebruikt. Tot nu nog geen goed opties/oplossing aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Mondelinge garantie wordt niet schriftelijk”
Door Corinne op dinsdag 27 mrt 2018 18
We hadden een keuken besteld omdat de verkoper had ons verzekerd dat er een 20 jaar garantie was op de keukenmeubels. Na steeds schriftelijk bevestiging van de beloofde garantieregeling te vragen moesten we ontdekken dat het een verkooppraatje was. We hebben ons keuken bestelling moeten annuleren.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Fam.W.Ouwens op dinsdag 16 apr 2024 24
Goede verkoper, en monteurs super. Ook het team wat ons begeleide, stap voor stap kun je de vorderingen volgen.
Reactie of foto toevoegen
“Een grote pluim”
Door van Sprang op maandag 15 apr 2024 24
Wij hebben een keuken gekocht en zijn daar voor 100% te vrede over alle medewerkers waar wij mee te maken hebben gehad verdienen een grote pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut geen spijt van mijn keuze”
Door T. Oldewarris op maandag 15 apr 2024 24
Heel goed geïnformeerd in de showroom. Het gegeven advies paste keurig binnen budget. Backoffice klantteam is zeer snel en adequaat en door het inschakelen van de aannemer waar Keur doorgaans mee werkt sloot de planning perfect aan en hoefde ik me nergens zorgen over te maken. De keuken zoals deze er nu staat voldoet aan mijn verwachtingen. Al het personeel van Keur Keukens waar ik mee te maken heb gehad waren allemaal even vriendelijk en punctueel en hadden kennis van zaken. Ik was zelf ook doorverwezen naar Keur Keukens via een kennis en ik heb er absoluut geen spijt van.
FOTO VAN T. OLDEWARRIS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Suzanne op zondag 14 apr 2024 24
Zeer blij met de nieuwe keuken die we via Ardi gekocht hebben en door hen hebben laten instaleren. Zeer fijn geholpen met het samenstellen van de keuken, werd echt tijd voor ons genomen. Zeer blij met de 3-in-oven met stoomfunctie, de brede (bestek)lades en de plaatsing van alle kastjes/apparaten. Kleine dingetjes fout gegaan met bestellen en installeren, maar zonder problemen hersteld door Ardi. Zou het een ander echt aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles liep op rolletjes”
Door mar postma op zaterdag 13 apr 2024 24
Zeer netjes geholpen en wij hebben zeer goede ervaring met vragen en plaatsing alles ging op rolletjes zeer aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Michelle op zaterdag 13 apr 2024 24
Duidelijke communicatie, geen opdringerig gedrag. Weet waar ze over praten, goeie kwaliteit. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wilco Bos op vrijdag 12 apr 2024 24
Vriendelijke mensen en zeer nette keuken geleverd. Montage zeer goed verlopen, de prijs kwaliteit verhouding is prima. Je kunt hier prima een keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de houten greeploze keuken”
Door Heleen op donderdag 11 apr 2024 24
Goed advies, komen afspraken na, alles te volgen via mijnkeukeninfo/online, bezorgen en plaatsen van de keuken door eigen personeel. Er wordt meegedacht met het inrichten van de keukenkastjes. Blij met de houten greeploze keuken met graniet werkblad!
FOTO VAN HELEEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Tineke op woensdag 10 apr 2024 24
Netjes ingemeten. Keurig geplaatst. Altijd bereid om vragen te beantwoorden en mee te denken. Mocht je een nieuwe keuken zoeken dan zou ik je Ardi aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Cees Ruitenberg op maandag 8 apr 2024 24
Wat een service krijg je bij Keur Keukens. Kleine beschadiging wordt gelijk opgelost. Daarbij komt fantastisch en super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geen gedoe over kortingen maar wel 10 jaar prima service wat heel belangrijk is.
Keur keukens is zeker de plaats waar u moet zijn voor uw nieuwe keuken en de hulp bij het samenstellen daarvan.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Fam. Horst op zaterdag 6 apr 2024 24
Vanaf de verkoop tot en met de plaatsing is alles perfect verlopen. D.m.v. mail steeds netjes op de hoogte gehouden (voordat de keuken besteld werd nog even vragen of we nog veranderingen wilde? en of de geplande datum nog steeds schikte?) Tijdens het plaatsen goed overleg gehad en tips gekregen van de monteurs. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door Fabienne Voortman op vrijdag 5 apr 2024 24
Heel goed advies in de winkel. Er wordt goed naar je geluisterd wat je wil en alle opties besproken. Montage ging prima. Alle afspraken werden netjes nagekomen. En kleine beschadigingen die bij plaatsing bleken, werden heel netjes opgelost. Prima zaak.
FOTO VAN FABIENNE VOORTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Een supermooie keuken”
Door Gerriette Nelis op donderdag 4 apr 2024 24
Een super mooie keuken gekocht bij Ardi keukens. De eerste keer dat ik bij ardi keukens kwam heb ik een rondje door de zaak gedaan, ik wist niet wat ik wilde en kon zodoende ideeën op doen. Duidelijke uitleg gekregen over inductie kookplaten en afzuigkappen onder het genot van een kopje koffie. Besloten om een keuken aan te schaffen bij Ardi keukens. Het 2de bezoekje kwamen we terecht bij Anne. Anne heeft duidelijke uitleg gegeven over wat er allemaal mogelijk is qua kastjes, keukenblad, frontjes enz. Het was een hele leuke en gezellige ochtend. Het 3de bezoekje kwamen we ook weer bij Anne terecht deze keer hebben we de apparatuur doorgenomen, wat handig is en wat niet handig is om aan te schaffen, wederom een gezellig bezoek en we kregen een heerlijk broodje met soep net als de vorige keer. Wat een service! Een paar maanden later was het zover dat de keuken geplaatst werd. Dit ging ook heel goed, er werden kaartjes bij de buren door de brievenbus gedaan om aan te geven dat er wat overlast kon komen vanwege het plaatsen van de keuken. Steeds goede uitleg gekregen van Johan. Hij heeft de keuken met veel plezier gezet en super netjes. Als tip kreeg ik van hem om de muur rondom de keuken groen te maken om zo de natuur van buiten naar binnen te halen. Ik had hier zo mijn bedenkingen bij en zag het nog niet helemaal voor me. Na veel wikken en wegen is de muur groen geworden, en ik ben er hartstikke blij mee. Johan, super bedankt. Ook Anne nogmaals bedankt voor je adviezen en geduld! Ik raad iedereen aan om een keuken aan te schaffen bij Ardi Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en duidelijk advies”
Door Fam. Dul op woensdag 3 apr 2024 24
Onlangs een keuken gekocht bij Ardi Keukens en heel erg tevreden over het eindresultaat. Goed geholpen door de verkoopadviseur duidelijk en eerlijk advies. De verkoopadviseur was heel geduldig en nam ruim de tijd om de keuken naar wens samen te stellen zonder iets op te dringen. De bestelling van de keuken is ook zeer goed verlopen alles tot in de puntjes geregeld. Communicatie ook heel goed, goed te bereiken en helpen snel. De plaatsing van de keuken is ook heel netjes en professioneel gedaan. Kortom alles was van begin tot eind heel goed geregeld hoefden ons nergens zorgen over te maken een heel fijn klantvriendelijk bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Esther op woensdag 3 apr 2024 24
Erg fijn aankoop-proces, dwingen je nergens toe, geven je alle tijd, zijn betrouwbaar, denken mee en lossen eventuele problemen meteen op. Tot nu toe erg tevreden met DB Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Familie Thomas op woensdag 3 apr 2024 24
Van begin tot eind maakt Anovi Keukens de hoge score waar. Een vriendelijke ontvangst. Een deskundige en attente consulent die met je meedenkt en voor wie niets teveel is. Voor alle vragen is hij bereikbaar met deskundig maar geen opdringerig advies. De levering en de plaatsing verliepen heel soepel. De monteurs zijn vriendelijk en deskundig, alles + korte uitleg en advies stond in 2 dagen zoals afgesproken. Met als resultaat een prachtige keuken, waar wij heel blij mee zijn en iedere dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Ubachs op maandag 1 apr 2024 24
Wij hebben voor onze nieuwe woning een nieuwe keuken gekocht bij Pelma keukens in Goes. Het hele proces vanaf de aanschaf met hulp van een verkoopmedewerker tot en met de plaatsing en montage verliep vlekkeloos. Pelma keukens heeft proactief ons geïnformeerd toen bleek dat het werkblad niet helemaal in de gevraagde maatvoering geleverd kon worden. Er is toen samen met ons een goede oplossing gevonden. Ook na plaatsing van de keuken waren er een paar onvolkomenheden, zoals een niet goed aangedraaide leiding in gootsteenkastje en een piepende vaatwasser. Deze problemen zijn na contact te hebben opgenomen met Pelma adequaat en snel verholpen. Wij hebben ervaren dat Pelma ons correct en tijdig heeft geïnformeerd over het hele proces van bestelling en plaatsing en zijn zeer blij en tevreden, met name omdat de medewerkers van Pelma zowel in verkoop, showroom als de monteurs bij de plaatsing, zeer benaderbaar en onze vragen goed konden beantwoorden. Wij zijn dan ook erg tevreden en bevelen Pelma keukens zeer zeker aan als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Over alles erg tevreden”
Door Nicole op vrijdag 29 mrt 2024 24
Keuken gekocht bij Ardi super tevreden over alle services. Keuken kon vrij snel geplaatst worden wat erg fijn was. Super netjes en zorgvuldig geplaatst een mankement gehad maar dit werd de zelfde dag nog opgelost verder zijn wij over alles erg tevreden en bevelen wij Ardi zeker aan bij andere.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed”
Door Lieneke Krijnen op donderdag 28 mrt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden met de keuken en zeer tevreden over de medewerkers van Ardi. Wij zijn heel goed geholpen door Marjolein met het uitkiezen van onze keuken. De monteurs hebben de keuken perfect geplaatst. Alleen blad met spoelbak was verkeerd geleverd maar dat is zeer goed opgelost. Alles is goed, de service maar ook de kwaliteit van de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Carolien van Vliet op donderdag 28 mrt 2024 24
Gisteren mijn keuken laten plaatsen. Alles wat wij besproken hebben is ook daadwerkelijk in overleg en meedenkend in alles tot een mooi resultaat geworden. Ter plaatse worden ook dingen opgelost. Zeer vriendelijke professionele mensen. Nazorg is er ook. Erg blij mee.
FOTO VAN CAROLIEN VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam van Splunder op donderdag 28 mrt 2024 24
Zeer tevreden, vriendelijke mensen zoals bij de eerste ontmoeting na de afspraak. Bestelde keuken op tijd geleverd en geplaatst. Was allemaal helemaal naar onze wens. Nogmaals bedankt voor alles. Zal het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden met een vriendelijke groet uit de wilhelminaweg in ouddorp.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Willemsen op donderdag 28 mrt 2024 24
Alles liep perfect. We zijn overal in meegenomen. Geen mankementen. Vakkundig en ervaren personeel. Zeer vriendelijk geholpen van verkoop tot aan opleveren. Echt een aanrader! Een eerlijk verhaal. Geen mooie verkooppraatjes.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Peter en Elly op woensdag 27 mrt 2024 24
Wij hebben onze Schmidt keuken gekocht bij Ardi in sint Annaland. We zijn daar verschillende keren heel gastvrij ontvangen en er is een prachtig ontwerp gemaakt. Na oplevering van ons huis is de keuken vorige week geplaatst door Johan en Marco. Echte vakmensen die alles in 2 dagen hebben geplaatst. Er was geen enkel probleem met de keuken dus was in een keer goed. Kortom, we zijn ontzettend tevreden over de service van Ardi en genieten nu van een fantastische keuken. Wij vinden Ardi een echte aanrader!
FOTO VAN PETER EN ELLY
Reactie of foto toevoegen
“We genieten van onze mooie keuken”
Door M. Dietvorst op woensdag 27 mrt 2024 24
De ervaring bij het uitzoeken van de keuken was al heel fijn, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel. Het bestellen is een proces waar we goed bij zijn geholpen, ze nemen de tijd voor je vragen. De keuken plaatsen ging in goed overleg en met duidelijke afspraken. Er werd netjes gewerkt en geen rommel achter gelaten. Vriendelijke en beleefde monteurs. Toen er een onderdeel beschadigd geleverd bleek, werd dat gelijk doorgegeven en later vervangen.
Nu al een hele tijd aan het genieten van onze mooie keuken, niets op aan te merken!
Reactie of foto toevoegen
“Mijn prachtige landelijke keuken”
Door Arjenne De Viet op dinsdag 26 mrt 2024 24
Eindelijk de keuken werd geplaatst, muren waren na half jaar pas droog! "Ardi" vond geen probleem, pas plaatsen als muren droog zijn! ☺️ Pieter de Vakman! Vloer liep 5cm af, achterwand hol! Nu klinknagel vast, mijn prachtige landelijke keuken! Top bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Carola op maandag 25 mrt 2024 24
Prachtige keuken en hoge kwaliteit voor een goede prijs. Zeer deskundig advies bij het kiezen en vakmanschap bij het plaatsen. Een plaatje om te zien en precies zoals we het wilden. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door E.G. Aartsen op zaterdag 23 mrt 2024 24
Zeer goede afspraken die nagekomen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Een droomkeuken”
Door Familie Kaijser op vrijdag 22 mrt 2024 24
Vanaf het moment dat we binnenstapte tot het moment van oplevering van de keuken (2 jaar) zijn we altijd goed geholpen en is er steeds goed meegedacht, en juist over de dingen waar je als consument niet direct bij stil staat. Geen vraag was te gek. Dank voor jullie service en gastvrijheid. We genieten dagelijks van onze nieuwe mooie droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geheel ontzorgd van A tot Z”
Door Jelmer op vrijdag 22 mrt 2024 24
Ik kan iedereen Ardi Keukens aanraden, zij helpen onwijs goed, zijn altijd te bereiken. Vanaf het ontwerpen van de keuken tot plaatsen van de keuken zijn zij nauw betrokken. Het is fijn om voor een partij te kiezen die alles regelt, meedenkt en vooral geheel ontzorgd van A tot Z.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer positieve ervaring”
Door Bas van der Zwaag op vrijdag 22 mrt 2024 24
We hebben een zeer positieve ervaring gehad met Keur Keukens. We zijn in de showroom uitstekend begeleid door Demi, met name haar flexibiliteit is heel prettig. Fred van Keukenwerk heeft de verbouwing uitstekend gedaan. De installatie verliep naar wens en de after-sales service was ook prima. Kortom, een aanrader!
FOTO VAN BAS VAN DER ZWAAG
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch eindresultaat”
Door Naomi op donderdag 21 mrt 2024 24
Ontzettend blij met de aankoop van onze nieuwe keuken bij Ardi! Vanaf het begin in de showroom enorm geholpen in onze ideeën en meegedacht in alle mogelijkheden. Bij vragen is de communicatie snel en duidelijk. Plaatsen van de keuken ging goed en professioneel, ook op monteren van losse aangekochte producten bij andere partijen (vuilnisbak, Quooker), super behulpzaam! Na plaatsing bij kleine mankementen super goed te bereiken en bereid om mee te denken. Al met al een super ervaring en zeker aan te raden!
FOTO VAN NAOMI
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door A. Baltissen op donderdag 21 mrt 2024 24
Een nette, vriendelijke en zorgvuldige afhandeling van aankoop en plaatsen van nieuwe keuken. Netjes geplaatst en terug komen om kleine probleempjes netjes te verhelpen. Uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10 plus”
Door Leonard van Strien op woensdag 20 mrt 2024 24
Dit is onze tweede keuken die we bij Ardi gekocht hebben en vanaf het uitzoeken en het plaatsen van onze keuken zijn we zeer goed geïnformeerd en begeleid tot het plaatsen toe. Tevens ook een grote pluim voor de verkoper en de monteurs, vakmensen met hart voor de zaak! Mijn vrouw en ik geven een dikke 10 plus.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Floor Klerks op dinsdag 19 mrt 2024 24
Wij zijn vanaf het eerste moment in de showroom van Ardi tot het moment van oplevering van de keuken zeer tevreden over de service en advisering van Ardi keukens. De kwaliteit van de keuken is uitstekend. Wij zijn erg blij met onze keuken! We raden Ardi zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne medewerkers”
Door Margarita op dinsdag 19 mrt 2024 24
Goede keuken, gemakkelijke communicatie, luisteren naar onze wensen, aardige en behulpzame medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie landelijke keuken”
Door fam jansen op maandag 18 mrt 2024 24
Wij zijn super blij met onze landelijke keuken. Super netjes gewerkt, alle afspraken netjes na gekomen en erg nette mensen. Wij raden iedereen aan om daar een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Voortreffelijk”
Door Winston Badloe op maandag 18 mrt 2024 24
Het verkoopproces was een fijne beleving. Duidelijkheid over de techniek en gebruikte materialen. Er werd niets verborgen gehouden, wat ik helaas bij andere zaken wel heb ondervonden. Je weet wat je koopt. Met name de techniek en het inwendige deel van de keuken is mij duidelijk uitgelegd en op mijn resterende vragen kreeg ik duidelijke antwoorden. Dat vergt vakmanschap vanuit de verkoop en ik heb ondervonden dat dat aanwezig was. De keuken is volgens afspraak geleverd, geïnstalleerd en aangesloten. Het is een complex proces waarbij niet altijd alles in 1 keer goed gaat. Daarom is de nazorg zo belangrijk en deze is op voortreffelijke wijze uitgevoerd waarbij Ardi keukens doorgaat tot alles naar wens is en alle verwachtingen zijn nagekomen. Daarbij is een goede digitale en telefonische bereikbaarheid en communicatie van essentieel belang. Ardi was voor mij altijd bereikbaar. Elk verbeterpunt is serieus door Ardi keukens opgepakt. Mijn petje af voor Ardi keukens waar afspraken volledig met veel enthousiasme zijn nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marius Vonk op maandag 18 mrt 2024 24
Van winkel tot installeren heel tevreden. Bij zoeken werd veel tijd genomen om tot een besluit te komen, met vakkundige adviezen. Geweldig. Installatie alles perfect opgelost. Vakwerk. After sales twee deurtjes waren beetje krom getrokken. vervangen zonder gemor. Nabestelling smetplint, was een stukje af. Geconstateerd door de monteur. Vervangen zonder problemen (Had het zelf niet gezien). Planning houd je tussentijds op de hoogte ook als er iets langer gaat duren, omkleed met acceptabele reden. Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door fam. van der Steen op maandag 18 mrt 2024 24
Op sublieme wijze geholpen van begin tot eind alsmede de after-sales. Meedenkend en samen komen tot een voor beide partijen uitstekend resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een super bedrijf”
Door Yvonne de Jong op maandag 18 mrt 2024 24
Dikke 10+ voor Avanti, van verkoop, planning, werkvoorbereider tot montage en nazorg. Zijn uiterst tevreden t.a.v. vriendelijkheid, service, bij iedere afdeling van Avanti keukens! Ik kan dit bedrijf aan een ieder aanraden ervaar het zelf en loop gewoon eens binnen. Het is een hele nette zaak met voldoende, verschillende opstellingen en stijlen te zien. Zijn open, vriendelijk en geven goed advies. Onze keuken is nu enkele maanden opgeleverd, elke afspraak, mail of wat dan ook wordt netjes en vriendelijk op gereageerd en afgehandeld, de zorg en nazorg is super. Wij zijn blij met ze, alles is naar wens! Bedankt allemaal voor jullie hele goede zorgen en vriendelijkheid.
FOTO VAN YVONNE DE JONG
Reactie of foto toevoegen
“We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen”
Door Lia Crezée op zondag 17 mrt 2024 24
Eind januari 2024 hebben we een keuken laten plaatsen in Kamperland via Pelma Keukens te Goes. Van het uitzoeken in de showroom tot het monteren thuis, zijn we uiterst tevreden. Zeer vriendelijk, kundig en flexibel personeel. Ook over het door Pelma aangeraden aannemersbedrijf Oreel zijn we zeer tevreden. Het resultaat is een prachtige keuken, die precies zo is geworden als we gehoopt hadden. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar lof”
Door Janneke Boon - Van Keulen op zaterdag 16 mrt 2024 24
Eigen team monteurs. Klantteam met persoonlijke aandacht tijdens periode aankoop - plaatsing - afhandeling klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar lof”
Door Antoon op vrijdag 15 mrt 2024 24
Vanaf het eerste bezoek tot aan de oplevering alleen maar lof voor Avanti. Tijdens de koop werd alle tijd voor je genomen en, wat ik een enorme plus vind, was men totaal niet opdringerig. Bij iedere keus werd je in je waarde gelaten. Het vervolgtraject waarbij je iedere stap kunt volgen en je volledig op de hoogte wordt gehouden van de voortgang, is een enorm plusplunt. De heren die de keuken afleverden en installeerden waren zeer prettig in de omgang. Ze denken in oplossingen niet in problemen en als iemand met twee linkerhanden kan ik dat enorm waarderen. Geen moment heb ik stress ervaren en voelde het vertrouwd. Ook de nazorg is top geregeld. Ik kan alleen maar zeggen chapeau en kan Avanti bij eenieder aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Super netjes geholpen”
Door P. Vermaas op vrijdag 15 mrt 2024 24
Wij hebben bij Ardi keukens tijdens de bouw van ons huis een keuken gekocht. Wij zijn echt super netjes geholpen en toen er tijdens het inmeten bleek dat er een fout was gemaakt stond Ardi keukens direct klaar om met ons mee te denken en de fout te herstellen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en erg blij met de keuken”
Door Familie Mannien op vrijdag 15 mrt 2024 24
We zijn erg goed geholpen bij Ardi keukens, er werd goed met ons meegedacht en er werd geen druk achter gezet. De montage liep ook voorspoedig en de keuken werd in anderhalve dag netjes geplaatst. Erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Nelleke op donderdag 14 mrt 2024 24
Erg goed geholpen bij het uitkiezen van de keuken. Wordt goed mee gedacht en niets opgedrongen. Ook het hergebruik van oven was geen enkel probleem. Samenwerking met aannemer is perfect. Levering verliep precies zoals afgesproken, goed op tijd en keurig geplaatst. Na een paar weken nog gebeld om te vragen of alles naar wens was. Zeer persoonlijk en vriendelijk bedrijf. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Deveny op donderdag 14 mrt 2024 24
Wij hebben onze keuken hier gekocht! En we zijn super blij dat we voor Pelma gekozen hebben! Alles wordt keurig netjes uitgelegd. Het contact is super. Bij problemen wordt het netjes opgelost. De monteurs hebben goed werk geleverd, alles keurig geplaatst, netjes gemonteerd. En zelfs de stopcontacten terug geplaatst! Kortom wij zijn meer dan tevreden over Pelma en hun service!
FOTO VAN DEVENY
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer”
Door W. van Dijk op dinsdag 12 mrt 2024 24
Wij hebben bij Arma Keukens en Sanitair zowel een nieuwe keuken als een nieuwe badkamer gekocht. Beide trajecten hebben wij als bijzonder prettig ervaren van verkoopgesprek tot montage en aftersales. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne winkel”
Door Bram Kap op maandag 11 mrt 2024 24
Goede communicatie, mooie keuken, goede prijs. Ook na levering was de service prima. Een fijne winkel om een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Diana de Jong op zondag 10 mrt 2024 24
Heel erg blij met onze nieuwe keuken. We zijn erg goed geholpen in de showroom en alles klopte precies zoals op de tekening. De samenwerking met Pieter Kok de aannemer verliep ook vlekkeloos. Alles precies op elkaar afgestemd. De monteurs waren vakmensen. De keuken was in 2 dagen gereed. Precies zoals het moest zijn. We raden Anovi zeer zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Topwerk”
Door Ingrid en Hans Kolenbrander op vrijdag 8 mrt 2024 24
We hebben een prachtige keuken, helemaal naar onze wensen samengesteld, heel goed meegedacht door de verkoopster. Perfecte communicatie over wanneer de keuken wordt geleverd en wanneer geplaatst. Een heel ervaren monteur, die echt overal een oplossing voor had. Hier is topwerk geleverd!
FOTO VAN INGRID EN HANS KOLENBRANDER
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door M Gemmeke op vrijdag 8 mrt 2024 24
Vriendelijk, klantgericht en meedenkend.
FOTO VAN M GEMMEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een tien voor Arma keukens”
Door HJ Wijnbergen op woensdag 6 mrt 2024 24
Na meerdere keuken bedrijven te hebben bezocht zijn we bij Arma keukens via andere gekomen, afspraak gemaakt en vervolgens vier uur geweest bij Gert Jan. Gesprek liep erg rustig alle tijd voor inbreng van onze kant en professionele inbreng van de Arma, tips en mee denken. Alle tijd om alles te laten bezinken, dus geen verkoop druk en dat is heerlijk. Ook was er een VIP avond voor aspirant kopers om nog even met een adviseur om de kleuren af te stemmen. Enkele dagen daarna de keuken gekocht, en het wachten was begonnen denk je. Enkele dagen later krijg je een link om via internet alles te volgen, wel een mooi item. Keuken is op de geplande data gemonteerd en je gelooft het niet maar alles in één keer geleverd en gemonteerd. Echt een tien voor Arma keukens.
FOTO VAN HJ WIJNBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Door Francis Jongerius op woensdag 6 mrt 2024 24
Op aanraden van onze buurman zijn we bij Ardi in Sint Annaland gaan kijken voor een nieuwe keuken. We zijn hartelijk ontvangen, kregen alle tijd om rustig rond te kijken en daarna hebben we, geheel vrijblijvend, de mogelijkheden met Buck besproken. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, er werd geen druk op ons uitgeoefend en dat maakte dat we in alle rust tot een goede en praktische keuze konden komen. Vervolgens hebben deskundige monteurs onze keuken, compleet met acherwanden en vensterbank op maat geïnstalleerd. De complete service: het eerste contact in de showroom, de prettige gesprekken, het mogen lenen van een kookplaat en de installatie van de keuken hebben we als zeer positief ervaren. Het team straalt een bepaalde warmte uit waardoor we ons erg welkom voelden. We zijn erg blij met onze keuken. Ben je op zoek naar een nieuwe keuken? Ga dan eens bij Ardi kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Hannie en Jaap Markus op maandag 4 mrt 2024 24
Wij zijn bij meerdere keuken zaken wezen kijken maar vonden Ardi keuken toch het prettigst. De gemoedelijke sfeer en ideeën die geopperd werden hebben ons over de streep getrokken om de keuken aan te schaffen bij Ardi keukens. De dingen die niet volgens het boekje liepen hebben ze prima opgelost en het eind resultaat is zo als wij onze keuken wilde hebben. Twee van onze zonen hebben ook een keuken aangeschaft bij Ardi dus dat geeft wel aan dat we tevreden waren.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Hermien Weghorst op maandag 4 mrt 2024 24
We wisten niet wat ader keukens was maar toen we gingen kijken wisten we het zeker hier kopen we de keuken. Vriendelijk personeel en we konden rustig eerst even rondkijken. Samen met Henk onze wensen opgeschreven en als resultaat een prachtige keuken waar het prettig is om in te werken, en vakmensen met alles wat erbij komt kijken. Echt een aanrader als u een nieuwe keuken wilt.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch eindresultaat”
Door Fam. Van Dijk op vrijdag 1 mrt 2024 24
Perfect advies, perfecte planning, perfecte plaatsing met een fantastisch eindresultaat.
FOTO VAN FAM. VAN DIJK
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Herman Feldman op woensdag 28 feb 2024 24
Zeer goed begeleid bij het samenstellen en kopen van onze keuken. Dit alles in goed overleg. Montage van de keuken ging vlekkeloos. Wij zijn enorm tevreden met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door Sylvia van ‘t Hul op dinsdag 27 feb 2024 24
Vanaf het eerste contact tot en met de installatie waren we zeer tevreden. Professionele aanpak, en kleine aanpassingen werden tijdens de installatie adequaat uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met het resultaat. We vonden het ook fijn dat niet onderhandeld kon worden over de prijs en dat gelijk een reëel bedrag werd genoemd.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke tien”
Door Fred Kappers op maandag 26 feb 2024 24
Wij hebben een complete keuken bij Arma gekocht. Vooraf hadden we een budget bepaald en we kregen uiteindelijk een offerte die goed binnen het budget paste. Arma is alle afspraken volledig correct nagekomen. De keuken is geïnstalleerd door echte, plezierige en voorkomende, vakmensen. Van ons krijgt Arma een dikke tien als waardering.
FOTO VAN FRED KAPPERS
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig resultaat”
Door J den Boer op maandag 26 feb 2024 24
Wij hebben bij Ardi onze keuken gekocht ivm de grote bekendheid in onze omgeving. We zijn daarin zeker niet teleurgesteld. Binnen 2 afspraken hebben wij op een relaxte manier onze keuken uitgezocht, en zijn daarin geweldig geholpen door Anne. Omdat ik de keuken zelf ging plaatsen was de levering al vrij snel en moest ik gelijk aan de slag met de voorbereidingen. Toen de keuken geleverd is ben ik diezelfde avond begonnen met plaatsen. Dit verliep best vlot, behalve dan dat er enkele stelpoten ontbraken. Dit heb ik zelf creatief opgelost. Ook was er 1 zijpaneel te smal, waarvoor na een telefoontje een nieuwe is besteld. Dit had verder geen invloed op het gebruik van de keuken. Verder is het resultaat geweldig en zijn we er ontzettend blij mee.
De volgende keer zullen we zeker weer naar Ardi gaan, omdat ze een goede kwaliteit leveren tegen een concurrerende prijs. En we zijn er ook nog eens geweldig geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. J.T. Hoek op zaterdag 24 feb 2024 24
Bij de aankoop van een nieuwe keuken zijn we uitstekend begeleid door het personeel van Ardi Keukens in Sint-Annaland. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt alle tijd om je droomkeuken te laten realiseren. Ook het bestelproces, de bezorging en de installatie zijn vlekkeloos verlopen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken en hebben er dagelijks plezier van!
FOTO VAN FAM. J.T. HOEK
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Fam. Tijhof op zaterdag 24 feb 2024 24
Bij binnenkomst werden wij gelijk fijn aangesproken door het personeel. Na het rondkijken was ons oog al gevallen op een mooie hoekkeuken. Een fijn gesprek met Wilbert gehad over onze keuze, hij heeft ons hierbij goed geadviseerd over materialen en de verschillende soorten inbouw materiaal. De keuken uiteindelijk gekocht, en het plaatsen is goed verlopen. De monteurs namen alle tijd, en een goede uitleg van het nieuwe apparatuur. Wij hebben alles als zeer prettig ervaren. En wij zijn super blij met onze aankoop.
FOTO VAN FAM. TIJHOF
Reactie of foto toevoegen
“De service is top”
Door A.M de kam op donderdag 22 feb 2024 24
Onze oude keuken was na 23 jaar aan vervanging toe. We hebben nu een kastenwand van 4 kasten en een aanrecht gekocht. Alle inbouw apparatuur is van Pelma en een Cooker, die koud water, warm water 60 graden en heet water 100 graden heeft. We zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. Ook bij het uitzoeken in de showroom zijn we heel goed geholpen. Over het plaatsen zijn we zeer tevreden. De service is top! We hebben onze dochter ook geadviseerd een keuken bij Pelma te kopen en zij hebben inmiddels er ook één gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Familie de Pater op donderdag 22 feb 2024 24
Veel keukenzaken langs geweest, uiteindelijk bij Avanti in Kesteren terecht gekomen. Ons eerste gesprek voelde direct goed. Echt een top keuken geleverd. Van verkoper tot monteur, iedereen afdeling bij Avanti levert vakwerk!
FOTO VAN FAMILIE DE PATER
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Anneke op woensdag 21 feb 2024 24
Zeer positief over verkoper, planner en monteurs. Netjes gewerkt en klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind is alles soepel verlopen”
Door Herremijn Bos op woensdag 21 feb 2024 24
Wat een fantastische keuken hebben wij! We willen de medewerkers van Arma bedanken voor hun geweldige inzet. Van begin tot einde verliep alles soepel en zeer vakbekwaam.
FOTO VAN HERREMIJN BOS
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Jack Rijsdijk op zaterdag 17 feb 2024 24
Super goed geholpen in de zaak gelijk een goed gevoel. Spullen netjes afgeleverd en geplaatst. Goede nazorg. Ik had het gevoel dat ik bij een familie bedrijf was.
FOTO VAN JACK RIJSDIJK
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door H. Bekken op zaterdag 17 feb 2024 24
Keuken gekocht bij Adee Keukens in Rijssen. Ze doen wat ze zeggen, vanaf het eerste gesprek tot na het plaatsen van de keuken. Altijd vriendelijk, bereidwillig en komen afspraken na.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Annie Doomen op zaterdag 17 feb 2024 24
Ben tevreden over te leveringen en de service.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Riet op vrijdag 16 feb 2024 24
Prachtige keuken gekocht, fijn personeel en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne keuken”
Door Annelies van den Hoven op donderdag 15 feb 2024 24
Wij hebben vanaf de 1e afspraak tot de plaatsing van onze keuken alleen maar lof voor ARDI keukens. Verkoop medewerker Anne de Ronde heeft werkelijk alles uit de kast getrokken om ons als tevreden klant naar huis te laten gaan. Daarna zijn we nog verschillende keren in de showroom geweest voor aanpassingen. Alles is mogelijk. Zelfs vlak voor de levering hadden we nog een aanpassing met de afvoer van de geïntegreerde afzuiging. Eerst hadden we bedacht dat we met filters zouden gaan werken. Toen we ons realiseerde dat de afvoer vrij gemakkelijk naar buiten kon was het voor ARDI geen probleem om ook daar nog een oplossing voor te realiseren. Bij het plaatsen van de keuken was het een lastig klusje maar er klonk geen onvertogen woord. Met veel geduld en positiviteit zijn de mannen te werk gegaan. Het resultaat is een fijne keuken van een prima kwaliteit. Service staat hoog in het vaandel bij ARDI keukens. De 1e zaterdag nadat we verhuisd waren had de Cooker kuren, geen warm water. Gebeld met de keuken leverancier, maar daar was geen monteur aanwezig. Geen probleem, ook een verkoopmedewerker wist hoe hij ons telefonisch kon helpen. Fantastisch, binnen 1 telefoon gesprek hadden we weer kokend heet water uit de Cooker. Helaas kregen we nog een probleem met dit apparaat. Ook dat was snel opgelost, ondanks dat er een nieuw onderdeel moest komen. Levertijd was 6 weken maar dankzij de monteur werd er het onderdeel dat vervangen moest worden, de andere dag al geleverd. ARDI, dank jullie wel. Dit is de 3e keuken die jullie ons geleverd hebben. Ook deze keer hebben jullie gedaan wat beloofd was.
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag blij met de nieuwe keuken”
Door Monique op donderdag 15 feb 2024 24
Geen opdringerige verkopers waarbij je "moet" afdingen en daarna nog het idee hebt dat je bent afgezet. Maar hele kundige en gastvrije en klantgerichte mensen. Ze nemen de tijd voor je, houden je continue op de hoogte en als de keuken geplaatst is houden ze ook nog steeds contact met je. Is er iets dan bel je en wordt het zeer snel geregeld. Ik heb een prachtige keuken! Ben er elke dag blij mee.
FOTO VAN MONIQUE
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Robert en Marian van den Bos op donderdag 15 feb 2024 24
Wij zijn voor een nieuwe keuken naar Ardi keukens gegaan op advies van een familielid. Wij zijn blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Niet alleen de prijs-kwaliteit goed van hun producten, zeker ook goed is de begeleiding vanaf offerte tot en met oplevering van de keuken. Alles verliep goed en heel gemoedelijk. Er wordt goed meegedacht in oplossingen, ook waar het net anders uitpakt dan vooraf bedacht. Service en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel Bij Ardi keukens. Mochten wij in de toekomst weer een nieuwe keuken willen, dan gaan we zeker weer naar Ardi keukens.
FOTO VAN ROBERT EN MARIAN VAN DEN BOS
Reactie of foto toevoegen
“Zo blij met de keuken”
Door Cora van der Hoeven op maandag 12 feb 2024 24
Wat een vakmensen. Goed advies denken mee werken mee, stucwerk was niet droog, konden de montage met 1 week uitstellen. Ik adviseer zeker om bij Anovi een keuken te kopen. Hierbij dank aan het hele team, verkoper planners monteurs. Petje af.
FOTO VAN CORA VAN DER HOEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Een super klantvriendelijk bedrijf”
Door Ingrid op zondag 11 feb 2024 24
Wij kochten in 2023 een nieuwe keuken bij Ardi, die ook in datzelfde jaar is geplaatst. Het is niet voor niets dat wij hier, nadat wij in 2001 onze 1e keuken kochten, nu ook onze 2e keuken hebben gekocht! Ontvangst destijds door de adviseur was goed voorbereid: Er was zelfs al een moodboard gemaakt waarop onze wensen afgebeeld waren! En zelfs de tekeningen uit 2001 waren nog bij hen aanwezig zodat wij de afmetingen niet opnieuw hoefden aan te leveren. Adviseur was zeer deskundig en men denkt goed mee met wat jij als klant wil/zou willen. Zelfs maatwerk is mogelijk. Ook bij vragen of problemen staat men meteen paraat met hulp en/of oplossingen. Ardi is een super klantvriendelijk bedrijf waar zowel de dienstverlening als kwaliteit en service van zeer hoog niveau zijn. Als wij ooit nog een andere keuken nodig hebben, komen wij hier zéker weer terug!
FOTO VAN INGRID
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer goed verlopen”
Door Alexander op vrijdag 9 feb 2024 24
Kundig en bereikbaar. Zowel bij verkoop, voorbereiding, installatie en after sales service. Echt kwaliteit en zorgeloos.
FOTO VAN ALEXANDER
Reactie of foto toevoegen
“Super goede begeleiding”
Door Simone Spaans op vrijdag 9 feb 2024 24
Wij hebben bij Ardi in St. Annaland een keuken gekocht, we zijn van begin tot eind supergoed begeleid bij deze aankoop, er werd goed geluisterd en meegedacht. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Dit is echt een aanrader, geen schreeuwerig gedoe, maar zeer goed begeleid bij onze aankoop, super klantvriendelijk en loopt je afspraak uit, krijg je gewoon een lunch aangeboden!
FOTO VAN SIMONE SPAANS
Reactie of foto toevoegen
“Service staat hoog in het vaandel”
Door Steve op vrijdag 9 feb 2024 24
Van showroom tot de nazorg is Ardi top geweest. Extra geholpen bij het tekenen, het zetten in 2 dagen met extra hulp zodat het op tijd af zou zijn. Het is duidelijk dat service bij Ardi hoog in belang staat.
FOTO VAN STEVE
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Monique Wijnands op donderdag 8 feb 2024 24
Alles perfect geregeld vanaf dag 1. Strakke planning en in slechts 8 dagen volledig nieuwe keuken geplaatst. Zeer vriendelijk personeel van de showroom tot alle werkmannen. Werken erg netjes.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Website
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.