Feedback
8,0

Huysinc

Website: huysinc.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
huysinc.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Huysinc
Koken, eten, baden en ontspannen: het draait allemaal om beleving. Laat je inspireren en verrassen in een showroom die daarvoor gemaakt is. Eén van de grootste van Nederland, vol stil en allure. Waar we visualiseren wat er allemaal mogelijk is. Met onze keuzehulp bereid je je bezoek optimaal voor. Samen onderzoeken we wat je nodig hebt. Zo vertalen we jullie wensen naar persoonlijke ruimtes vol sfeer, comfort en praktische voorzieningen. Hier maken we van een huis je thuis. Het ontwerp van je leven, voor een eindresultaat waar je nog jaren van gaat genieten.

Voel je thuis!
Ervaringen
Er zijn 339 ervaringen over Huysinc. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren135 ervaringen
4 sterren121 ervaringen
3 sterren15 ervaringen
2 sterren20 ervaringen
1 ster39 ervaringen
“Beschadigd en te laat geleverd”
Door Amber op maandag 26 jun 2023 23
Een keuken gekocht, echter werden spullen beschadigd geleverd. Vervolgens werd het een andere dag weer opgehaald, na het herstellen werd het opnieuw geleverd. Verkeerde levertijd doorgegeven dus 3 uur zitten wachten voor niks. Afspraak monteur stond gepland maar was niet gecommuniceerd. Aan de telefoon was de werknemer ook alles behalve begripvol.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Amber. Bedankt voor je terugkoppeling. We vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. De service afdeling heeft hierover contact met je opgenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte planning, levering en afhandeling”
Door M. de Witte op woensdag 4 jan 2023 23
De levering, planning en afhandeling van onze keuken was zeer slecht. Niets werd op de afgesproken tijd geleverd, overal moesten wij zelf achteraan. Eerste tegelzetter was een ramp v.w.b. afspraken maken. De tweede tegelzetter een vakman met passie voor zijn werk. De montage was geweldig. Absolute vakman aan het werk die met alles meedenkt en met slimme oplossingen kwam.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste M. de Wiite, Bedankt voor je terugkoppeling. We vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad, want dit voldoet niet aan wat je van ons mag verwachten. We nemen spoedig contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Huysinc”
Door Lena op donderdag 21 jul 2022 22
Helaas kan ik niet minder dan 1 ster geven, anders hadden ze dat zeker gekregen. Bij deze wil ik jullie 'toekomstige kopers' waarschuwen, door jullie onze ervaringen te delen. Wij hebben een nieuwbouw woning gekocht met als aannemer Van Wanrooij. Het leek ons daarom de beste en gemakkelijkste manier, om alles via de aannemer te doen om zo korte lijntjes te behouden. Hadden we dat maar niet gedaan.
Ik zal onze keuken ervaring met jullie delen. Apparatuur: tijdens het gesprek zei meneer de 'adviseur' dat wij de nieuwste apparatuur zouden krijgen en dat tegenwoordig de ovens allemaal een WIFI functie hebben. Hier vroegen wij ook specifiek om en meneer verzekerde ons, dat wij die ook zouden krijgen. NOT, wij hebben er 1 gekregen zonder. Wat betreft de vaatwasser hadden wij de wens, een vaatwasser met vloerprojectie van tijd, programma etc. dit zou helemaal goed komen, nou niet dus! Helaas zit hierin de fout bij ons, door dat wij meneer de 'adviseur' volledig vertrouwde dat hij de mondeling toegelichte/gekozen apparatuur ook daadwerkelijk op papier heeft gezet. Wij hebben getekend, zonder dit extra te controleren. Lees dus de overeenkomst goed door en controleer de gekozen apparatuur. Vertrouw niet zoals ons de 'adviseur'. Problemen na oplevering; zwarte twist waarvan de lak telkens los laat. Bagger kwaliteit dus! Al 3 keer vervangen en als je vraagt om een permanente oplossing krijg je als antwoord: omruilen voor een RVS variant. Geen oplossing dus, er is niet voor niets gekozen voor een zwarte variant.
Aanrecht blad waar breuklijnen zijn ontstaan daar doen ze niks aan! Het valt niet onder de garantie en omdat dit 8 weken na oplevering is geconstateerd. Ze schuiven het zelfs op stootschade, daar op een plek waar dit niet eens mogelijk is en wat niet het geval is. Op de site van Wanrooij staat er aangegeven dat je één jaar garantie hebt op het aanrechtblad, echter staat er in de tekst ernaast 'Beschadigingen na oplevering, ongeacht van welke aard' daar is geen garantie op. Tekst is zeer misleidend en dan vraag ik mij ook af, waar je wel één jaar garantie op hebt. Deze vraag heb ik ook gesteld aan Wanrooij, maar daar krijg ik zoals vaker helaas geen antwoord op. E-mails en terugbelverzoeken wordt amper iets mee gedaan. Na oplevering en betaling van de keuken, lijken ze je vergeten te zijn.
FOTO VAN LENA
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere fouten bij plaatsen keuken en badkamer”
Door Diana de la Rambelje op vrijdag 1 jul 2022 22
De organisatie zelf is bar slecht! Zowel de communicatie als de levering als de planning etc. Alles juridisch dicht willen spijkeren, de hoofdprijs vragen en niveautje woningbouw nog niet aan kunnen. De keuken monteur zit op een veel hoger niveau maar daar word misbruik van gemaakt. Je kunt geen service deal en monteur tegelijk zijn!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. De La Rambelje, Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen bij afleveren keuken en badkamer”
Door Philip Geleijnse op maandag 11 apr 2022 22
Wij kwamen bij van Wanrooij Warenhuys, omdat dit de projectleverancier voor de keuken en badkamer was van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is er enig voordeel bij het verplaatsen van bijvoorbeeld leidingwerk in de keuken. Ons is het zo gebracht dat het kiezen voor de projectleverancier zou ontzorgen, in vergelijking met een andere partij. Wat hadden wij het mis. Middels deze review ga ik in op het goede, en het minder goede van het bedrijf. Ik hoop dat Van Wanrooij hier in de toekomst in verbetert, dat mag worden verwacht van een bedrijf waaraan zo veel mensen hun zorgvuldig verdiende spaargeld aan uitgeven. In deze review laat ik de COVID perikelen buiten beschouwing, hoewel dit invloed had op de koopervaring, en met name de wijze waarop afspraken mogelijk waren, is dit niet relevant voor het grotere verhaal.
Showroom: De showroom is werkelijk prachtig. Je wordt warm onthaald en kijkt je ogen uit naar alle badkamers en keukens die men ten toon heeft gesteld. Ook de virtuele showroom is een fijne toevoeging.
Verkoopproces Keuken: Wij kwamen voorbereid aan tafel, na ca. 8 andere keuken- en badkamerbedrijven langs te zijn gegaan. Wat betreft de keuken hadden we al een duidelijk beeld. Het verkoopproces bij de keukens is vergelijkbaar met wat je kunt verwachten van bedrijven die zijn aangesloten bij de Mandemakers groep. Alle klassieke trucjes worden uit de kast gehaald, waaronder het 'spreken met de manager'. Het bedrijf zelf is niet direct onderdeel van de Mandemakersgroep, maar het personeel weet wel op diezelfde wijze te handelen. Het proces was niet echt een fijne ervaring, je voelt je onder druk gezet. Daar sprak ik me ook over uit, en daar ontstond dan wel een onaangename sfeer. We hebben alsnog gekozen voor Van Wanrooij, omdat de prijs onder de streep, met het verleggen van het leidingwerk etc. maar beperkt duurder was dan een ander bedrijf. We wilden in ieder geval graag zo'n zorgeloos mogelijke ervaring, en dachten dit bij van Wanrooij te krijgen gezien de nauwe samenwerking met de bouwer.
Verkoopproces Badkamer: Het verkoopproces bij de badkamer was een stuk fijner. Er werd meegedacht met onze wensen en ons budget. Daarbij werden ook tips gegeven om de wijzigingen op de standaardbadkamer zo goedkoop mogelijk te houden: Bijvoorbeeld een standaardmaat tegels te gebruiken, of slim om te gaan met bouwkundige elementen. Hierdoor hebben we een fijne badkamer samen kunnen stellen.
Levering: Meer dan 3 maanden voordat de keuken zou worden bezorgd, zijn de artikelen besteld. De vaatwasser had echter leverproblemen. Deze zou een- a twee weken later komen dan de rest van de artikelen. We kregen een voorstel: Ofwel een andere, vergelijkbare vaatwasser van AEG uitkiezen, ofwel wachten. Omdat de vaatwassers die leverbaar waren, niet vergelijkbaar waren en dus bepaalde features mistten, of duurder, kozen wij ervoor om te wachten, wetende dat het maar twee weken overbruggen was. Helaas, pas halverwege oktober werd onze vaatwasser geleverd. En wat schikt ons? Het was een ander model! Een model die tevens minder features had dan onze bestelde vaatwasser. Dit is zonder overleg gebeurd! Deze vaatwasser is weer mee teruggenomen, en uiteindelijk hebben we een andere gekregen die wel voldeed aan de wensen. Aanvankelijk is er een defecte koelkast geleverd.
We wensten een stille afzuigkap, op advies daarom niet voor een geïntegreerde afzuigkap gekozen, maar voor een wandafzuigkap. Helaas: De keukenverkoper heeft ons de DB's laten zien wanneer de kap zonder recirculatie werkt, mét recirculatie hadden we een afzuigkap die op de laagste stand 70DB produceerde gekocht voor 1400 euro. Menig stofzuiger is stiller tegenwoordig. Dit is uiteindelijk wel opgelost met ons.
Plaatsing Keuken: Dit is waar de problemen ontstonden. De plaatsing van onze keuken was halverwege Augustus geplanned. Dit is een moment waarop de 'eigen monteurs' mogelijk op vakantie zijn. Wij kregen twee ZZP-monteurs van het bedrijf S.L.R. Montage op bezoek. Dit waren enorme beunhazen die de keuken op hun slippers kwamen monteren. Door de montage zijn diverse problemen ontstaan buiten de leveringsproblemen:
- Men heeft de vaatwasser afvoer, die al aanwezig was en tevens door ons besteld, er vakkundig tussenuit gehaald, waardoor onze vaatwasser niet aangesloten kon worden op een afvoer.
- De kokendwaterkraan werkte niet: Dit heb ik zelf opgelost door simpelweg de gebruiksaanwijzing te lezen.
- Het kitwerk was slordig gedaan rondom de kookplaat. De vlakbouwkookplaat lag 3mm dieper dan het keukenblad, waardoor pannen tegen de rand van het keukenblad aanstoten.
- Het zijpaneel van de keuken was nog niet geplaatst, i.v.m. de niet geleverde vaatwasser. Het werkblad stond daarom lange tijd op twee kartonnetjes. Het werkblad is helaas wat krom getrokken.
- Het kitwerk achter het werkblad en op andere plekken liet los.
- Een frontje was beschadigd geraakt, verteld werd dat het een restant afdekfolie was, terwijl er in feite lak was weggetrokken.
Tweede levering en plaatsing na vervanging van defecte of ontbrekende artikelen:
- De vaatwasser:
1. De ontbrekende vaatwasser werd door AEG geleverd. Deze kon niet door hen worden aangesloten omdat deze aansluiting weg was gehaald door de eerdere keukenmonteurs.
2. Diezelfde week is door een ander bedrijf de aansluiting voor de vaatwasser alsnog gemaakt, maar niet zonder slag of stoot. De wateraanvoer van de vaatwasser lekte, dit leek later verholpen te zijn. Enkele maanden later bleek er toch een stil lek aanwezig te zijn, die het hele keukenkastje tot een spons heeft getransformeerd en de keukenplinten en onze vloer heeft aangetast.
- De koelkast: De koelkast werd door AEG zelf geplaatst. Helaas niet geheel stabiel. Ook de koelkastdeuren schaven de koelkast of de zijwand zelf kapot. Dit is later gepoogd te verhelpen en heeft even gewerkt. Helaas zijn de problemen alsnog teruggekomen.
- De kookplaat en spoelbak en afzuigkap zijn uiteindelijk opnieuw geplaatst zodat deze op een juiste wijze in de keuken werden gemonteerd.
Plaatsing badkamer: De badkamer is netjes geplaatst, m.u.v. het voegwerk: dit is in de verkeerde kleur geplaatst. Verantwoordelijkheid voor plaatsing van de badkamer ligt bij de bouwende partij. Afspraken over de kleur voegen zijn wel op de offerte gezet, niet heel duidelijk. Dit terwijl je er in de showroom samen wel zorgvuldig naar hebt gekeken. We hebben hier nog een geschil over met de bouwende partij. Advies is om kleuren van kitwerk en voegwerk nog duidelijker op de offerte neer te zetten.
Aftersales: Vrijwel alles wat fout kon gaan is bij de plaatsing van de keuken fout gegaan. We zijn goed geholpen door de servicedesk van Van Wanrooij en hopen over enkele weken de waterschade ook gerepareerd te zien. Hopelijk wordt er met die reparatie niet alweer een nieuw probleem gecreëerd.
Conclusie: Van Wanrooij heeft een mooie showroom. De aftersales zijn redelijk op orde van het bedrijf, immers, al onze problemen worden vooralsnog verholpen. En dat waren er flink wat! Te verbeteren valt er in de verkoop: m.i. is de ervaring beter indien je minder onder druk wordt gezet. De belangrijkste verbetering en tevens de reden voor de lage beoordeling is de monteur keuze en het leveringsproces, hier kan sterk in worden verbeterd! Screen a.u.b. de monteurs die in dienst worden genomen, dit kan een hoop problemen, frustratie en ook kosten besparen. Kies niet direct voor de goedkoopste monteurs die beschikbaar zijn, maar één die gelijk staat aan de kwaliteit die jullie willen leveren. Ik kan er niet bij dat er zulke onkundige mensen voor de montage van dure keukens worden gebruikt. Maak ook duidelijke afspraken over de levering en leg de verantwoordelijkheid voor de plaatsing van spullen bij één partij. Indien een product achteraf door de fabrikant zelf moet worden gemonteerd, is het vragen om problemen bij de afbouw van de keuken.
FOTO VAN PHILIP GELEIJNSE
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Philip, Vervelend om je verhaal te lezen. Mijn collega is hierover in contact met u en heeft dit in behandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet gereed”
Door Tom van der Pluijm op woensdag 6 okt 2021 21
Hebben sinds februari een woning en hiervan is de keuken nog steeds niet gereed, na 6 pogingen hebben we nog steeds 2 kapotte kasten, verkeerde vaatwasser, verkeerde afwerk strips van de kasten , vloerstrips nog niet afgewerkt, grote opening bij de oven / magnetron, een groot drama, daarbij nog arrogant. als je toch in zee gaat betaal nooit alles van tevoren. Service is echt n drama ( niet van allemaal ).
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Senhaji op dinsdag 3 aug 2021 21
Vorig jaar een badkamer incl tegels aangeschaft, alles leek wel perfect tm de handtekening. Je kon bij avondafspraken mee eten, er werd aardig meegedacht en er werd voor ons gevoel echt hun best gedaan om het naar onze wensen icm budget voor elkaar te krijgen. Maar daarna dan komt het, niks anders dan gezeik met leveringen, producten die ontbraken, valse beloften een naar de ander, onderdelen die miste en weken op moesten wachten, tegels die met snijden afbraken en NEE dit lag niet aan de tegelzetter! De ene klacht naar de andere gestuurd, telkens excuses via de e-mail maar altijd er zelf achteraan moeten blijven gaan en zo kan ik nog ff doorgaan. Uiteindelijk een duidelijk lijstje gemaakt met wat er allemaal fout is gegaan en een gesprek aangevraagd met de directie, weken op moeten wachten en herhaaldelijk aanvragen, nu was er vandaag eindelijk een afspraak. Guess what deze is zojuist geannuleerd met een emotieloze e-mail waarin ze geen tot weinig fouten meer willen erkennen en proberen zich eigen hiermee in te dekken. Kortom een kansloos bedrijf!

Eerdere ervaring van 7 april 2021: Tijdens de eerste winkelbezoeken ging alles goed, vriendelijk te woord gestaan, super geholpen tijdens aankoop, maar nu komt het. Dan heb je alles geregeld en een dikke offerte ondertekend en dan gaat alles fout. Slechte communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, leveringen die fout gaan qua communicatie en nu moet ik weer extra vrij gaan nemen, wie gaat die tijd en alles betalen, niet van Wanrooij natuurlijk. Heel jammer, van zo goed/hoog hebben staan naar zoveel lager na de gezette handtekening.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenherstel duurt lang”
Door Erwin Spaan op vrijdag 26 mrt 2021 21
Wij hebben in 2018 een nieuw huis laten bouwen en hebben toen bij van Wanrooij een keuken laten plaatsen. Dit hebben we gedaan omdat we dan met de oplevering van het huis de keuken compleet geïnstalleerd zou zijn, maar helaas was dit niet het geval, verkeerde kleur was geleverd, eiland was niet op maat, handgrepen zaten er niet bij enz enz. Na een hele poos wachten is dit behalve de kleur in orde gekomen maar begon de keuken te werken waardoor alles scheef begon te trekken. De kleur was onze fout volgens van Wanrooij omdat wij daarvoor hadden getekend en niet hadden gecontroleerd of het nummer klopte. Ondertussen hebben de monteurs ruim 40 uur aan de keuken gewerkt om deze recht te krijgen maar volgens hun konden ze niet meer doen en bleven we een alles behalve rechte keuken houden. Ook is het hoofd van de technische dienst komen kijken met de woorden dat we een marge moesten accepteren waarna we dus tot voor kort nog met een keuken zaten waar niets meer van klopte en alle deuren krom waren getrokken. We hebben ook rechtsbijstand ingeschakeld en zijn tot het punt kunnen komen dat we een onafhankelijke expert moesten gaan inschakelen om de keuken te laten bekijken wat een 1200 euro ging kosten. We hebben toen als laatste redmiddel contact gelegd met van Wanrooij om eens samen aan tafel te gaan zitten en zijn overeen gekomen om nieuwe kasten te laten leveren van Sie-Matic en hebben weer 7850 euro bijgelegd incl. het verwijderen van de 'oude' keuken. Nu krijg ik voor de dag van plaatsing een telefoontje van de monteur die dit alles kwam doen (dacht ik) alleen toen we verder in het gesprek kwamen wist deze man niets van verwijderen van de bestaande keuken en was deze op zijn zachts gezegd niet gecharmeerd van dit alles. Dus een dag later stond deze man om 06.20 uur aan mijn deur en is hieraan begonnen. Heeft verder wel net werk geleverd alleen kwamen we nu weer tot de vaststelling dat er een deur ontbrak.... Deze man heeft de melding gemaakt bij van Wanrooij en verteld dat er spoed bij zat na het verhaal van mij aangehoord te hebben. Nu kreeg ik een mail van van Wanrooij dat de levering 4 tot 6 werkweken ging duren en heb hier meteen voor gebeld en nu anderhalve week verder ben ik gisteren weer een dag thuis gebleven en is het postbedrijf de deur komen brengen. Bij het openen van de deur bleken er nu weer geen scharnieren bij te zitten en met lood in mijn schoenen maar weer naar van Wanrooij gebeld en ook daar weer het goede nieuws mogen ontvangen dat ook de levertijd van de scharnieren 4 tot 6 werkweken kunnen duren ........ Dus nu na ruim 2 jaar en ruim 20000 euro verder nog steeds een incomplete keuken in huis ........
Reactie of foto toevoegen
“Niet compleet geleverd”
Door Marc van Maasacker op donderdag 11 feb 2021 21
Prachtige keuken gekocht, maar helaas niet compleet geleverd. Nu, na veel bellen en mailen en 3 maanden later, nog steeds niet. conclusie: SERVICE IS WAARDELOOS. Je wordt niet serieus genomen
Reactie of foto toevoegen
“Lakfronten”
Door M. Vink op dinsdag 20 okt 2020 20
Slechte ervaringen met de service van Van Wanrooy. In 2017 hebben wij een zwarte hoogglas keuken gekocht van 19.000 euro. Na de plaatsing begon na een jaar vlekken op de deurtjes te komen. Gemeld bij Van Wanrooy die het afdeed dat het door het schoonmaken zou komen. Met schoonmaken hebben wij echter de voorschriften van Van Wanrooy opgevolgd. Van Wanrooy wilde ook niet naar het probleem komen kijken. Na inschakelen van onze rechtsbijstand is men toch komen kijken. Conclusie met bijbetaling van 1500 euro worden de deurtjes vervangen. Na de plaatsing van nieuwe deurtjes weer een probleem. Nu zitten er een soort lakstrepen op. Na inschakelen van weer de rechtsbijstand is men toch maar weer komen kijken. Conclusie: de fabriek is benaderd en heeft aangegeven dat dit probleem bij het spuitproces kan gebeuren en dat de klacht afgewezen is. De rechtsbijstand gaf aan dat wij zouden moeten bewijzen dat dit er bij aflevering al in zat. Dit zou echter een langdurig proces worden zonder gunstig resultaat voor ons. Om overal van af te zijn, zijn wij toch tot betaling van de 1500 euro overgegaan. Kortom service van Van Wanrooy is ver te zoeken, is erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaringen”
Door Merbil op vrijdag 4 sep 2020 20
Wij hebben een Keuken, 2 badkamers en toiletkamers helemaal laten inrichten door van Wanrooij. Wij hebben hele slechte ervaringen met ze. We worden niet geholpen met onze punten. de Blad van onze badmeubel is binnen twee weken verkleurd. de blad heeft een andere kleur dan de overige delen. Meneer van de service geeft aan dat ik uit Coulance een blad zal krijgen van de fabriek en dat ik deze zelf moet monteren. Ik heb een lekkende kraan vanaf dag 1. ook dit punt wordt net opgelost. Ik heb een Koelkast die heel veel geluid maakt. Ook dit punt wordt niet opgelost. In de badkamer en toilet hadden ze verkeerde voeg kleuren gebruikt. Ik zag dit tijdens de bezichtiging van onze woning omdat het om een nieuwbouwproject gaat. Na drie maanden en 100 belletjes en mails is de voegkleuren nu wel vervangen. Maar je wordt zo moe van alles. Je koopt nieuwe spullen en ga je ervan uit dat alles goed opgeleverd wordt en dat je kan genieten van je koop. Ik hoop echt dat ze ons nog gaan helpen. maar tot nu toe zit dit er niet zo uit.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Merbil, bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
REACTIE VAN MERBIL
Beste, Ik hoop dat jullie onze teleurstelling kunnen verbeteren zodat we plezier hebben met onze koop!
Reactie of foto toevoegen
“Rampzalig”
Door Remco op donderdag 4 jun 2020 20
Onze ervaring met Van Wanrooij keukens is rampzalig. Verkopen kunnen ze als de beste, maar problemen oplossen hebben ze nog nooit van gehoord. Montage besteden ze uit aan partijen die alleen gebaat zijn om uw keuken er zo snel mogelijk in te klappen. Met alle gevolgen van dien. Gaat er iets mis? Ga er dan maar vanuit dat u maanden of jarenlang bezig bent om dit te laten herstellen. Een keer of 80 bellen en 50 mails sturen is geen uitzondering. Nooit meer! Grappig ook dat ze een Google AdWords advertentie nodig hebben om de echte reviews te verdoezelen in Google. Dat zegt genoeg. Daarnaast lijken de positieve ervaringen wel heel erg op elkaar. En er zit altijd een mooie foto bij. Even goed oriënteren mensen, dan loop je met een grote boog om deze tent heen en voorkom je een hoop ellende.
REACTIE VAN REMCO
Lekkage bij koelkast waardoor de kast bol komt te staan.
REACTIE VAN REMCO
Front van vaatwasser is al losgekomen door de slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Plinten zijn slordig gezaagd en slecht gemonteerd.
REACTIE VAN REMCO
Scharnier van koelkastdeur kan niet meer vastgemaakt worden door verkeerde montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur loopt aan en beschadigt door slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur is slecht gemonteerd waardoor deze niet goed sluit en moeilijk te openen is. Hier hebben wij elke dag last van.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door J.van der Tol op dinsdag 2 jun 2020 20
Afzuigkap met duur plasmafilter is verkeerd geplaatst door de monteur waardoor de tegels niet geplaatst konden worden door hun eigen tegelzetter. Ze weigeren de afzuigkap te verplaatsen naar de juiste hoogte. Enorm afgescheept door een medewerkster die totaal niet mee wilde denken. Nog aangeboden zelf de kap weg te halen zodat de tegels geplaatst konden worden en dat zij hem weer goed terugplaatsen. Ook dat weigerden ze.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwelijks communicatie”
Door David op dinsdag 12 mei 2020 20
keuken en badkamer gekocht. bij de badkamer slechte begeleiding vooraf, niks kan zomaar en alles kost extreem veel extra. Het tegelwerk in de badkamer en toilet is heel slecht en maar gedeeltelijk opnieuw gedaan. In eerste instantie proberen ze je ook nog wijs te maken dat het binnen de marge valt. De keuken is erg mooi en leuke en goede verkoper. Bij de levering blijkt het blad niet goed. Er wordt nauwelijk gecommuniceerd over de nalevering en bij de nalevering blijkt dat ze weer niet alles kunnen afmonteren en de leverancier weet wederom nergens van.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Davis, wat vervelend dat je dit ervaart. We hebben je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Verschuilgedrag”
Door Leo van den Besselaar op dinsdag 14 apr 2020 20
Nadat de monteur vertrokken was en ik de vloerbescherming verwijderde bleek dat de vloer beschadigd was door de monteur heeft. Ik heb dit bij Van Wanrooij aangegeven en die zeggen dat dat onze eigen schuld is. Ze verschuilen zich achter de regeltjes in het contract.
FOTO VAN LEO VAN DEN BESSELAAR
Beschadiging in vloer
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Leo, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. De service afdeling heeft hierover contact gehad met je.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles fout gegaan”
Door Wilfred Veeris op vrijdag 10 apr 2020 20
Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. We zijn verkeerd geadviseerd, verkeerde onderdelen zijn geleverd en er zijn dingen beloofd die niet waar konden worden gemaakt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wilfred, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. Ik heb je bericht intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Door Van de Werfhorst op donderdag 20 feb 2020 20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Van De Werfhorst, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN VAN DE WERFHORST
Nummer is 121652. Helaas naar zelf aantal keren gebeld te hebben met 1 van medewerkers van service word het probleem maar afgeschoven. Wel raar dat bij andere huizen van ons project wel medewerkers komen en bij ons niet. En het probleem niet eens komen bekijken maar wel een conclusie erover te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Niet voor herhaling vatbaar”
Door EDRooij op woensdag 8 jan 2020 20
Wij hebben bij Van Wanrooij zowel onze keuken als badkamer gekocht. De plaatsing van de badkamer in onze nieuwbouwwoning is prima verlopen, dit verliep via de aannemer. Verder is onze ervaring met Van Wanrooij als partij slecht. Wij hebben spijt hier onze keuken gekocht te hebben en zullen dit niet vaker doen. Van de kopersbegeleiding tot het plaatsen van de keuken zijn veel fouten gemaakt. Ook is bij het leveren en zetten van onze keuken op veel plaasten in zowel de keuken als de woonkamer schade aan onze nieuwe PVC vloer gemaakt. Verwacht ook niet dat de service afdeling je verder helpt met deze problemen, enkel het doorzetten van defecte apparatuur richting hun leveranciers pakken ze op. Met de meer dan 14 schadeplekken aan onze nieuwe PVC vloer wordt niets gedaan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Edrooij, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen, heb je voor mij een referentienummer zodat ik het verder kan uitzoeken?
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door C. op donderdag 2 jan 2020 20
Koop nooit bij Van Wanrooij - slechte service krijgt een nieuwe dimensie! Wij zijn uiterst ontevreden over de service van Van Wannrooij bij de installatie van onze keuken in ons nieuwbouwhuis in 2019. Ze hebben een mooie showroom in Waardenburg, maar daar is alles mee gezegd. Door deze mooie showroom zou je niet verwachten dat het qua service een groot drama is. En zelfs als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Ons dringende advies: koop niet bij deze partij, zoek verder! Zelfs als je (zoals wij) vanuit het nieuwbouwproject een waardecheque krijgt en dus korting op de keuken ontvangt, kun je zonder die korting voor vergelijkbaar geld bij andere keukenleveranciers terecht. Wij hebben dit niet gedaan vanuit gemak in het aankoopproces, maar hadden dit beter wel kunnen doen. Zaken die mis zijn gegaan, o.a.:
- Foutieve keuken (!) geleverd. Middels spoedlevering alsnog de juiste keuken geleverd, echter met veel gebreken: beschadigde bovenkasten, verkeerde nismaten, beschadigde wand onderkast en diverse paneeltjes beschadigd. Meerdere installatiedagen waren nodig voor herstel, pas maanden (!) later (i.v.m. levertijd). De organisatie reageert uiterst slecht op mail en zijn telefonisch ook slecht bereikbaar: men registreert een 'terugbelverzoek', maar je wordt vervolgens nooit teruggebeld. Waarschijnlijk volgt er een reactie op deze review door de afdeling 'Damage Control' van Van Wanrooij, iets in de trant van 'lerende organisatie', of 'we willen leren van onze fouten', etc.; waarschijnlijk wordt hier bedoelt dat het een hardleerse organisatie is. Uiteindelijk is alles wél opgelost, maar wij doen nooit meer zaken met deze partij uit Waardenburg.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste C, Vervelend om je verhaal te lezen. Ik zou je verhaal graag door willen zetten, heb je voor mij een referentienummer?
REACTIE VAN C.
Reactie 21-1-2020: Beste, Wat wilt u nu nog doen met een referentienummer? U heeft al zoveel kansen gehad (en verspeeld)! Wij lezen ook met verbazing de positieve reviews en kunnen haast niet geloven dat deze op waarheid berusten ?¿? Advies aan uw organisatie: wijzig de naam in Van Wanzooi, dat dekt de lading veel beter.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Karel Leeuwenhaag op vrijdag 20 dec 2019 19
Wij hebben een badkamer gekocht bij van Wanrooij.Met behulp van een bouwtekening heeft de verkoper een aanbieding gemaakt. 3 maal tegels bij moeten bestellen en tot overmaat van ramp paste de design radiator niet. Naar meerdere telefoontjes wordt je gewoon af ge scheept. Ik adviseer om geen zaken met dit bedrijf te doen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Karel, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern doorgezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door D op dinsdag 12 nov 2019 19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer D, vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen, kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN DONNA TURK
Ik plaats het referentie nummer liever niet publiekelijk. Ik heb qasa deze doorgegeven, jullie kunnen hun raadplegen. Allemaal mooie praatjes maar aan de andere reviews te zien zullen jullie toch niks doen. Jullie zijn de slechte organisatie waar ik ooit iets aangeschaft heb, als ik dit allemaal had geweten had ik nooit van mijn leven iets bij jullie gekocht. Zodra de buit binnen is stopt het bij jullie. Jullie zouden je moeten schamen
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Hille Veenstra op maandag 28 okt 2019 19
Vorig jaar keuken aangeschaft voor onze nieuwbouw woning. Donderdag 22 augustus is de keuken geplaatst. Ik zou niemand Van Wanrooij aanraden alles na aankoop op de installateur na is ronduit slecht verlopen. Nu 28 oktober zijn de laatste herstelpunten nog niet opgelost.

Nadat we eerste een ochtend voor niks thuis zijn geweest kwam de monteur smiddags om 1400 uur dan eindelijk aan. Deze zou tussen 0700 en 0730 aanwezig zijn. Na montage waren er nog 2 restpunten namelijk afvoer en kast in zichtzijde die vervangen moest worden. Tevens is door de externe installateur het afval achtergelaten wat volgens factuur meteen zou worden afgevoerd.

Na beloofd te hebben dit de aankomende week af te voeren is dit uiteindelijk na veel telefoontjes en emails drie weken later afgevoerd. Maandag 30 september zijn ze terug geweest voor de herstelpunten 1 hiervan is opgelost echter was er wederom een verkeerde kast besteld. In eerste instantie zou de oude kast achterblijven maar na veel aandringen hebben de monteurs deze toch meegenomen. Wederom een vrije ochten voor niks thuis.

Inmiddels zitten we bijna in november en komen ze aankomende vrijdag opnieuw een poging doen tot vervangen kast. Vandaag wederom gebeld met verzoek tot uitstel van betaling van laatste factuur en kortingsvoorstel voor geleden schade. Nu is er eindelijk een keer terug gebeld nadat we misschien wel 10 keer de belofte hebben gehad terug gebeld te worden. Kortings voorstel is wederom afgewezen. Uitstel van betaling schijnt nu wel mogelijk te zijn.

UIteindelijk de volgende ervaring met Van Wanrooij: Aankoop in een mooie showroom verliep vlekkeloos. Afhandeliung na aankoop zou ik mijn ergste vijand nog niet eens gunnen. Ik heb het gevoel dat ze je als klant totaal niet serieus nemen belofte van terugbellen komen ze 9 van de 10 keer niet na. Reageren op email nog veel slechter vaak geen reactie en als ze reageren is dit weken later. Ik zou dan ook eenieder willen afraden hier een keuken aan te kopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER EN TEGEL WARENHUYS
Beste Hille, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie gaan wij aan de slag met je feedback.
REACTIE VAN HILLE VEENSTRA
Beste van Wanrooij, Als lerende organisatie doen jullie er echt helemaal niks aan om bestaande klanten tevreden te krijgen. Nu weer een halve maand later is de beloofde schriftelijke uitstel van betaling nog steeds niet binnen. Echter wel al weer een betalingsherinnering. Nu is er mailcontact met de debiteurenadministratie en kan ik mijn verhaal weer opnieuw doen. Jullie leggen alleen vast wat jullie uitkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
Door A. Heuvelmans op donderdag 26 sep 2019 19
Hallo, we zijn zeer ontevreden over de manier hoe wij behandeld zijn. Bij het info gesprek werd er op ons ingepraat om maar meerwerk uit te laten voeren wat we niet wilde en konden betalen. We hebben een optie genomen op hoekprofielen bij het tegelwerk. Toen we het thuis bekeken hadden en het toch maar uit wilde laten voeren omdat dit later niet meer mogelijk was ondanks de extreem hoge prijs heeft de verkoper de kleur gewijzigd. Na diverse mailtjes om de optie door te laten gaan heeft hij de laatste avond voor de sluiting van het meerwerk de bevestiging aan ons verzonden. We hebben de fout gemaakt door te vertrouwen dat er niets in de offerte gewijzigd was en dus maar ondertekend. Nu bij de oplevering komen we er achter dat ze andere kleur gebruikt hebben wat totaal niet staat. Hierop hebben we gereclameerd en we kregen de mededeling dat de verkoper weg was en dat er geen optielijst lag alleen een getekende offerte, dus jammer en nu moeten we de hoeken zelf gaan vervangen. Kortom mijn advies zorg dat je geen zaken doet met Van Wanrooij want je kunt ze niet vertrouwen dat ze doen wat er afgesproken wordt. Groet A. Heuvelmans
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste A. Heuvelmans, Vervelend om je verhaal te lezen. Heb het doorgezet naar de adviseur, hij neemt contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg dramatisch”
Door Pascal op maandag 2 sep 2019 19
Keuken...verkoop is prima,maar de montage en nazorg dramatisch. Tot 3x toe hetzelfde werk niet goed afgeleverd. Communicatie vanuit van wanrooij heel slecht.overal zelf achteraan bellen en dan nog laten ze je in de kou staan. Steeds maar weer vrij nemen omdat ze het werk wat ze moeten uitvoeren tot 3x toe dus niet goed hebben gedaan. Begin april is de keuken geplaatst en nog steeds is het een bende en niet opgelost. Het geld is binnen en vervolgens besta je niet meer voor van wanrooij en word je behandeld als een zeurpiet. Als zelfs eigen personeel telefonisch zegt dat de nazorg van hun eigen bedrijf erg slecht is, zegt dat genoeg lijkt me! Spijt van onze aankoop en zeker geen aanrader.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Pascal, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Ik heb je bericht intern door zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Willemijn Gelderblom op woensdag 28 aug 2019 19
In eerste instantie lijkt alles mooi, mooie showroom, lunch erbij! Maar echt volledige offerte klopte niet, we hebben te goed vertrouwen in onze keuken verkoper gehad.
Kleur van de keuken klopt niet, dit staat met kleurcode wat we niet hebben kunnen controleren. Uiteindelijk hebben ze dit willen oplossen maar wel dat we dit zelf zouden betalen, notabene een fout die zij hadden gemaakt! Afzuigkap willen verkopen van 50cm boven fornuis van 90cm, waanzin. Tegelplint opeens lager dan plint achter fornuis. Het lijkt me op zijn minst reëel om dit bedrag van de verandering van kleur alsnog terug te storten. De derde partij keukenkastjes waren pas goed geleverd! Nooit met deze lui in zee gaan!
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Dekla op zaterdag 20 jul 2019 19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
FOTO VAN DEKLA
Afwerking sanitair
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Dekla, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
“Ware gezicht”
Door Henri op woensdag 8 mei 2019 19
Problemen worden niet opgelost door Van Wanrooij Warenhuys. Hebben nu bijna 2 jaar onze keuken met eilandafzuigkap en plasmafilter. Plasmafilter heeft vanaf dag 1 niet gewerkt en is hier direct een melding van gemaakt dat tijdens het koken het behoorlijk stinkt. Na 3 meldingen en bijna 2 jaar is er nog geen oplossing gevonden, sterker nog: Van Wanrooij reageert niet eens! Inmiddels heeft de defecte afzuigkap flinke schade aangericht (vetvlekken op het plafond). Een ingebrekestelling gestuurd, maar we krijgen alleen de melding dat alles naar behoren werkt. Deze conclusie hebben ze getrokken zonder ter plaatse te komen kijken. Uiteindelijk hebben we een externe keukenspecialist naar de situatie laten kijken die de conclusie trok dat het plasmafilter niet functioneert en dat dit onder de garantie van Plasmamade valt. Inmiddels de zaak via rechtsbijstand aan Van Wanrooij voorgelegd, maar men voelt zich nog steeds niet verantwoordelijk om de schade te komen herstellen en de problemen op te lossen! Advies aan iedereen: koop hier nooit een keuken/badkamer. De showroom is prachtig, de verkopers zijn meer dan vriendelijk... Maar als je eenmaal getekend hebt, laat dit bedrijf zijn ware zicht zien.
FOTO VAN HENRI
Vlekken op plafond
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om je verhaal te lezen. Je review heb ik doorgestuurd naar onze serviceafdeling. Zij namen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer aankoop”
Door Filip de Bruin op vrijdag 18 jan 2019 19
Nog niet eerder zo'n slechte service ervaren! Op mails en terugbel verzoeken word niet gereageerd. Ik heb alle medewerkers van de "service afdeling" inmiddels uitvoerig gesproken gezien niemand verantwoordelijkheid blijkt te nemen. Ik ken ze zelfs allemaal bij naam. Ik heb alle hoop inmiddels opgegeven en ga met een andere partij in zee voor de openstaande punten en overweeg juridische stappen tegen van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Steenbrink op donderdag 1 nov 2018 18
Badkamer gekocht met het idee dat deze totaalaanbieder ons zou ontzorgen in de toch al drukke tijd van ons nieuwbouwhuis. Het tegendeel is helaas waar. Afspraken worden niet nagekomen. een ZZP-er die optreedt als projectleider, maar vervolgens compleet faalt. Het bedrijf dat ingeschakeld was om te plaatsen levert redelijk werk, maar is continu aan het zeiken over de gang van zaken. Op klachten die je neerlegt bij Van Wanrooij over vertraging etc. komt 0,0 reactie. Zelfs na verschillende aanmaningen. Het enige wat ze onverstoord blijven doen is je erop attenderen dat de rekening betaald moet worden, anders.... Kortom; nooit meer!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste meneer Steenbrink, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Met u is contact opgenomen door onze serviceafdeling. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door F Leijendekker op maandag 24 sep 2018 18
Badkamer gekocht bij dit bedrijf. Zeer matig geholpen door verkoper van der Meulen. Niet meedenken met ons en weinig alternatieven bieden. Ook totaal geen flexibiliteit en klantvriendelijkheid getoond. Het is dat dit aangewezen leverancier voor ons nieuwbouwproject is geweest, en casco ook geen optie was. Ik zou niemand aanraden hier de badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Schone schijn”
Door Rob Ebberink op maandag 10 sep 2018 18
Een mooie showroom, prettige verkoper, redelijke installatie maar dan stopt het. Geen service en geen garantie op een keuken. Hoe het werkt? (elke fase duurt 4-6 weken):
1. Bereidwilligheid; de monteur noteert de gebreken en zal de defecte onderdelen bestellen. Dit kan zich een paar keer herhalen.
2. Verbazing; De serviceafdeling is niet op de hoogte dat er nog iets openstaat. Maar ze gaan het regelen.
3. Vertragingstactiek; Nog geen tijd gehad. Het is zo druk en door de vakantieperiode nog niet aan toe gekomen. Maar we gaan het regelen.
4. Niet meer reageren. Op mails en telefoontjes wordt niet meer gereageerd.
5. Good guy. Als U druk blijf zetten en zelfs begint te dreigen, belt de Good Guy onverwachts 's avonds. Sorry, sorry, sorry; onze schuld. Ik zorg er persoonlijk voor dat het nu snel wordt opgelost (dus niet).
6. Schuld van de klant. Pas na een paar maanden hebben we een melding gekregen van gebreken. Het is toch echt ondeskundig gebruik en valt niet onder de garantie.
7. Gelukt; de klant is het zat haakt af na 6-12 maanden en moet het zelf oplossen.
In mijn geval ging het om een paar ladengeleiders: kosten een paar tientjes en 5 minuten werk.
Bekijk de keukens bij van Wanrooij en ga dan snel naar een betrouwbaar adres.
Reactie of foto toevoegen
“Super slechte plaatsing”
Door Ad op donderdag 2 aug 2018 18
Badkamer is echt super slecht geplaatst. Maar geen communicatie om het op te lossen
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Rob Jansen op donderdag 14 jun 2018 18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
“Tegevloer”
Door levi op zondag 27 mei 2018 18
tegelvloer gekocht met gebreken bij het leggen nu 1 jaar veder hebben ze het nog steeds niet opgelost het enige wat ze kunnen is dreigen met incasso voor het rest bedrag ik oplossen doen ze niet. waar ze wel heel goed in zijn is het van het kastje naar de muur sturen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen op woensdag 25 apr 2018 18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Toine Hendriks op woensdag 25 apr 2018 18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Henri op zaterdag 10 feb 2018 18
Complete badkamer gekocht. De verkoop en advies ging goed. Als de handtekening is gezet, en de buit binnen. Dan is het de vraag of het goede geleverd word en het probleem oplossen ho maar. Diep triest dat er zo met mensen om gegaan word.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Uw review is opgepakt door onze service afdeling.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Ingrid op woensdag 10 apr 2024 24
We hebben echt geluk gehad en de beste verkoper gehad, hadden geen betere kunnen wensen. Heeft heel goed geluisterd naar onze wensen. Zijn echt super blij met de keuken.
FOTO VAN INGRID
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Ingrid, dankjewel voor het mooie compliment voor onze adviseur. Alvast veel kookplezier toegewenst in jullie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij met onze nieuwe keuken”
Door Wiebe Slim op vrijdag 29 mrt 2024 24
We hebben een keuken met kookschiereiland gekocht bij Huysinc. Zij hebben goed met ons meegedacht, meerdere tekeningen gemaakt. De communicatie, levering en installatie zijn perfect! De monteurs zijn heel vriendelijk en vakkundig. Echt onwijs blij met onze nieuwe keuken en apparatuur. Bij bevelen Huysinc van harte aan!
FOTO VAN WIEBE SLIM
+ Toon extra foto van Wiebe Slim
+ Toon extra foto van Wiebe Slim
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Wiebe, Wat een mooie keuken is het geworden! Goed om te horen dat alles zo fijn is verlopen. We wensen u er veel plezier mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Saraya op maandag 25 mrt 2024 24
Wij hebben diverse keukens gekocht bij Huysinc o.a. voor ons woonhuis en kantoor. Wij zijn goed geadviseerd door Bas en het plaatsen van de keukens is vakkundig gedaan. Huysinc is een betrouwbaar bedrijf wij raden Huysinc zeker aan.
FOTO VAN SARAYA
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Saraya, Wat een prachtige keukens! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en wensen u ook veel woon en kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fenna op zondag 10 mrt 2024 24
We zijn erg tevreden over onze keuken en de service. We zijn goed geholpen met het ontwerp van onze keuken. Toen na de installatie bleek dat er wat krassen op de kastjes zaten en een scheur in het blad, is dit erg netjes opgelost. We zijn erg tevreden!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Fenna, bedankt voor je complimenten. Heel veel kookplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“A splendid job”
Door Srini Popuri op vrijdag 8 mrt 2024 24
Yannick did a splendid job in designing our kitchen. We loved it.
FOTO VAN SRINI POPURI
+ Toon extra foto van Srini Popuri
+ Toon extra foto van Srini Popuri
REACTIE VAN HUYSINC
Dear Srini Popuri, Thank you for your review. What a beautiful end result for the kitchen. We will pass on the compliments to Jannick. We hope you enjoy cooking.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marcel op woensdag 6 mrt 2024 24
Via de aannemer van het project waar onze woning deel uit maakt bij Huysinc (toen nog Van Wanrooy Warenhuys) terecht gekomen. Keuken en badkamer gekocht. Van het 1e gesprek tot en met de oplevering alles prima verlopen. Super tevreden!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Marcel, wat fijn dat het gehele traject naar wens is geweest! We wensen jullie heel veel kook- en woonplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Door Beerens op dinsdag 5 mrt 2024 24
Onze keuken is precies naar wens! Zelf mooier dan we gehoopt hadden. De keuken is heel mooi en functioneel. We zijn er erg blij mee.
FOTO VAN BEERENS
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Meneer/Mevrouw Beerens, Wat fijn om te horen dat het helemaal naar wens is. Wij wensen u heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Catie Baars op zondag 3 mrt 2024 24
We zijn heel erg tevreden met de keuzes die we 2 jaar geleden al gemaakt hebben! We zijn nog een keer terug geweest om nog een keer de kleur te bekijken en of te wijzigen. Uiteindelijk zijn we bij onze eerste keuken gebleven. Echt Blij Mee.
FOTO VAN CATIE BAARS
+ Toon extra foto van Catie Baars
+ Toon extra foto van Catie Baars
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Catie, Bedankt voor je review en foto's. Wat een prachtige keuken is het geworden. Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Echt klasse”
Door Patricia Tieleman op woensdag 28 feb 2024 24
Alle afdelingen even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Plaatsing perfect. Op tijd alles in overleg en heel precies. Zonder problemen opgeleverd. Echt klasse.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Patricia, bedankt voor je mooie review, de prachtige complimenten en de heerlijke taart :-) Heel veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Kees en Ans de Bree op dinsdag 27 feb 2024 24
Makkelijk afspraak te maken. Geweldige verkoper (Ton Smidt) die onze wensen perfect heeft ingevuld en verwezenlijkt. Montage team verdiend ook een pluim.
Al met al super tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN KEES EN ANS DE BREE
+ Toon extra foto van Kees en Ans de Bree
+ Toon extra foto van Kees en Ans de Bree
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Kees en Ans, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de nieuwe keuken. We gaan de pluim zeker doorgeven aan onze monteurs. Geniet van het prachtige resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Lips op dinsdag 13 feb 2024 24
Mooi materiaal, goede samenwerking, mooie aflevering.
FOTO VAN LIPS
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Klant, bedankt voor de foto's en de mooie complimenten. Heel veel kookplezier toegewenst in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over nieuwe keuken”
Door Ger Pennings op zondag 4 feb 2024 24
Geheel naar wens, kleine foutjes zijn verholpen.
REACTIE VAN HUYSINC
Hi Ger, fijn om te lezen dat je tevreden ben! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H van den Tempel op woensdag 17 jan 2024 24
Goed advies bij de selectie van de keuken. Plaatsing van de keuken door zeer kundig personeel, met een ruime uitleg tijdens de oplevering. Ik dacht dat er matten in de lades bijhoorden, maar dat was niet zo. Bij navraag hiernaar worden ze uit coulance alsnog geleverd! Dit is zo gewaardeerd! Erg klantvriendelijk!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste meneer, mevrouw van den Tempel, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe keuken. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dat niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Piet van Engelen op vrijdag 29 dec 2023 23
In de winkel zijn we al super fijn geholpen en goed advies gekregen en heel belangrijk niet opdringerig. Ook hele fijne verkoper gehad (Bas van Alebeek) Onze monteur was echt Top! En de bezorgers van de keuken ook zeer fijn personeel. Dus Huysinc zeker aan te bevelen.
FOTO VAN PIET VAN ENGELEN
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Piet, bedankt voor deze mooie beoordeling en de complimenten aan onze collega's. Het eindresultaat is pracht geworden. Heel veel kook- en woonplezier toegewenst.
REACTIE VAN PIET VAN ENGELEN
Even nog een update van onze keuken, door Bas van Alebeek van Huysinc verwezen naar Keukenglas.nl voor onze achterwand. De is nu geplaatst.
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Rob de Ligt op vrijdag 1 dec 2023 23
We hebben uitgebreid overleg gehad met de verkoper met als resultaat een keuken helemaal naar onze wens. Vooraf zijn we goed op de hoogte gehouden van het logistieke deel en de levering en montage zijn netjes uitgevoerd. De eerst ervaringen met het gebruik van de keuken zijn zeer positief. Kortom we zijn er erg blij mee.
FOTO VAN ROB DE LIGT
+ Toon extra foto van Rob de Ligt
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Rob, wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Heel veel kookplezier toegewenst in jullie nieuwe keuken. Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Roland en Monique Sleegers op maandag 20 nov 2023 23
We zijn zeer tevreden met de keuze van onze keuken. Heel vriendelijk geholpen bij de aanschaf en tijdens het monteren van de keuken. Eindresultaat is zoals we het hadden gehoopt.
FOTO VAN ROLAND EN MONIQUE SLEEGERS
REACTIE VAN HUYSINC
Beste familie Sleegers, bedankt voor jullie positieve review! We zijn blij dat jullie tevreden zijn met jullie nieuwe keuken. Heel veel woonplezier in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Cor Zijlmans op maandag 30 okt 2023 23
In eerste instantie was er verlichting geleverd bij onze keuken die niet precies deed wat we ervan verwachtten. We hebben contact gezocht en zijn bijzonder fijn en deskundig geholpen waardoor we nu de verlichting hebben die we wensen. Een kleine aanpassing, maar met veel zorg uitgekozen en geadviseerd. Super!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Cor, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de geleverde service. We gaan de complimenten doorgeven aan Dennis van onze serviceafdeling. Veel kookplezier toegewenst in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“De service heeft onze verwachtingen overtroffen”
Door Familie De Kadt op donderdag 26 okt 2023 23
De Huysinc medewerkers van de service afdeling en de monteur van onze keuken hebben vakwerk afgeleverd! Voortvarend, secuur en met oog voor onze vragen zijn wij geholpen. Onze keuken ziet er zo mooi uit. De service heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Familie de Kadt, bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door C. Vloemans op dinsdag 26 sep 2023 23
Wij hebben geruime tijd geleden een complete keuken gekocht. Onlangs is de keuken geleverd en gemonteerd door een uitstekende vakman. Hij was vriendelijk, correct en oplossingsgericht, vooral voor het passtuk dat geplaatst moest worden. Complimenten voor Huysen en monteurs.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste meneer/mevrouw Vloemans, bedankt voor je fijne review. Bij ons staat een zorgeloze ervaring voor jou als klant centraal. Het altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met je nieuwe keuken en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Pleun op maandag 18 sep 2023 23
Wij hebben een keuken gekocht bij Huysinc. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat. Het is belangrijk dat je je van te voren goed verdiept in wat je mooi en belangrijk vind, hierdoor weet je tijdens een adviesgesprek bij Huysinc wat je wensen zijn. Wij wisten goed waarnaar we op zoek waren. De 2 mannen die de keuken uiteindelijk gemonteerd hebben waren echt 2 vakmannen. Hartstikke netjes en hebben goede tips gegeven voor het onderhouden van de keuken
FOTO VAN PLEUN
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Pleun, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Eileen Wu op woensdag 13 sep 2023 23
Na plaatsen van keuken zijn er complicaties, maar deze zijn goed opgelost door een goed team. Wij zijn echt heel super blij met de keuken. Het is prachtig en we hopen heel veel jaren van te mogen genieten.
FOTO VAN EILEEN WU
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Eileen, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Beauchemin op zondag 13 aug 2023 23
Werd tijd genomen en met je meegedacht over de opstelling en invulling van de keuken en de tijd genomen door Mark de verkoper, ook de plaatsing van de keuken was top door Tom.
FOTO VAN BEAUCHEMIN
+ Toon extra foto van Beauchemin
+ Toon extra foto van Beauchemin
REACTIE VAN HUYSINC
Beste familie Beauchemin, dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe keuken. Mochten er nog vragen over je nieuwe keuken zijn, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Groene keuken”
Door Mark van Dun op woensdag 9 aug 2023 23
Wij hebben gekozen voor een groene keuken wat een warme sfeer geeft. De fronts van de koelkast, stoomoven en de kastjes daarboven zien er door de zichtbare nerven stoer uit. De aanrecht is lekker lang; dit is handig om te werken. Wij zijn er heel blij mee.
FOTO VAN MARK VAN DUN
+ Toon extra foto van Mark van Dun
+ Toon extra foto van Mark van Dun
REACTIE VAN HUYSINC
Hallo Mark, geweldig om te horen dat je blij bent met je nieuwe keuken! Dank je wel voor je positieve review! Mochten er nog vragen over je nieuwe keuken zijn, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij mee”
Door Monique de Leeuw op woensdag 9 aug 2023 23
Keuken 3 jaar geleden gekocht. Was helemaal naar tevredenheid geleverd en geplaatst. Keukenadviseur Bas van Alebeek heeft alles perfect voor georganiseerd. Heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door van Erp op dinsdag 25 jul 2023 23
Keurig afgeleverd en netjes gemonteerd door een goede vakman.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste meneer, mevrouw van Erp, Bedankt voor je review. Geniet van het eindresultaat van de keuken. Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Sterk in de communicatie”
Door Rowland Frederiks op dinsdag 4 jul 2023 23
Wij zien heel erg tevreden over het proces van het samenstellen en bestellen van de keuken tot de plaatsing. Ontzettend klantgericht en sterk in de communicatie.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Rowland, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Robin Van der hoeven op vrijdag 30 jun 2023 23
Mijn vriend en ik hebben ons eerste huis gekocht en daar hoort een mooie keuken bij. We hebben onze keuken kocht bij van Wanrooij. Samen met de verkoper hebben we onze keuken samengesteld. Zelf hadden we een plaatje in ons hoofd van hoe het eruit zou moeten zien, een strakke zwarte keuken. Dat plaatje in ons hoofd is werkelijkheid geworden. We hebben een super mooie kunststof keuken met een keramisch blad. Bij het plaatsen van de keuken zat er een beschadiging op het blad, ze hebben het blad wel geplaatst en zijn snel daarna terug geweest om een nieuw blad te plaatsen. De service is echt super en alles was snel geregeld.
FOTO VAN ROBIN VAN DER HOEVEN
+ Toon extra foto van Robin Van der hoeven
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Robin, dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe keuken. Mochten er nog vragen over je nieuwe keuken zijn, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Lion Remmers op donderdag 1 jun 2023 23
Ruim twee jaar geleden een keuken en een badkamer gekocht voor in ons nieuwe huis. Nu had ik een probleem met de "luxe" toilet. Helaas was dat voor mij geen luxe, dus ik heb met Van Wanrooij contact gezocht hoe dit snel op te lossen. Zij hebben alle zorg overgenomen en de leverancier benaderd. Bij hen ook aangegeven dat het spoed was en in minder dan een week was alles opgelost. Dat is pas service en meedenken met de klant!
REACTIE VAN HUYSINC
Hi Lion Remmers. Bedankt voor je positieve beoordeling! We werken hard om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat je onze service ook zo ervaren hebt. Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken en de service”
Door Wiebe Boleij op woensdag 10 mei 2023 23
Wij hebben een erg fijne ervaring gehad bij het kopen van een keuken bij van Wanrooij in 2021 (voor een bestaand huis). We kregen goed advies en konden in de showroom mooie voorbeelden zien. Het is erg prettig dat je de tekeningen en prijzen mee krijgt na afloop van het gesprek. Na het plaatsen hebben we een aantal keer contact gehad met de service afdeling;
- Een kast was beschadigd tijdens transport maar is snel vervangen voor een nieuwe.
- De coating beschadigde snel van de handgrepen, na een jaar zag dit er niet meer mooi uit. Na contact te hebben gehad kregen we nieuwe handgrepen en werd aangeboden om deze te laten vervangen door een monteur. We hebben gekozen om dit zelf te vervangen maar mocht dit niet lukken dan was het nog steeds mogelijk een monteur te laten komen.
- Tot slot hadden we na 2 jaar een aantal vlekken die we met een gewoon doekje en zeep niet weg gepoetst kregen. Na een aantal schoonmaak tips zijn de vlekken helemaal weg en is de keuken weer als nieuw.
Het contact met de service afdeling is erg prettig. Ze reageren snel op mail en wanneer nodig bellen ze op. Na telefonisch contact te hebben gehad ontvang je een mail met daarin wat er telefonisch besproken is, dit is erg prettig om het achteraf na te kunnen lezen. Al met al zijn wij erg blij met de keuken en de service van Van Wanrooij, en kan ik het iedereen aanbevelen om hier een keuken te kopen.
FOTO VAN WIEBE BOLEIJ
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wiebe Boleij. Dankjewel voor je positieve beoordeling! Bij ons staat een zorgeloze ervaring voor jou als klant centraal. Mocht je ooit nog vragen hebben over het gebruik van je nieuwe keuken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals veel woonplezier in je nieuwe keuken en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Kei tevreden”
Door Leijten op dinsdag 2 mei 2023 23
Kei tevreden met onze nieuwe keuken. Goed geadviseerd, erg meedenkend en erg fijne monteurs gehad. Heel erg blij mee.
FOTO VAN LEIJTEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Leijten, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sasho Ilievski op maandag 24 apr 2023 23
Good advice from the professionals that plan the kitchen and for good price, super quality. Great job for thé monteur, the entire team that made this super kitchen for a very nice price. Highly recommended.
FOTO VAN SASHO ILIEVSKI
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Hi Sasho Ilievski. Thank you for your kind words. We really appreciate the positive review. We wish you a lot of cooking pleasure in your new kitchen. Hope to see you again.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat mag er zijn”
Door Tom op vrijdag 21 apr 2023 23
Wij zijn super blij met onze keuken. Goed geholpen tijdens onze gesprekken bij het warenhuys door Steven. En het resultaat mag er zijn. Ook de installateurs zijn echt vakmensen.
FOTO VAN TOM
+ Toon extra foto van T. Struber
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Tom, Bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. We gaan de complimenten doorgeven aan Steven. Heel veel kook- en woonplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Rob op maandag 17 apr 2023 23
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Van Wanrooij,en deze is goed en vakkundig gemonteerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Rob, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Sonja Visser op donderdag 13 apr 2023 23
Wij hadden een kapotte closet deksel en bestelden een nieuwe bij Van Wanrooy.
Er werd direct gereageerd en binnen 2 dagen hadden wij een nieuwe deksel in huis.
We hoefden niets te betalen; dit werd als garantie beschouwd. Grote klasse!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Sonja, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Dorothé op woensdag 12 apr 2023 23
De stabilisatiestang van de glazen douchewand in onze al door van Wanrooij geïnstalleerde badkamer was er tijdens de bouw vanaf gehaald om het plafond te stuken en een onderdeel raakte daardoor kwijt. Van Wanrooij benaderd om advies, we werden teruggebeld door Dylan van Heerewaarden. Het onderdeel bleek na contact met de fabrikant niet los te leveren, dus de enige optie was een nieuwe stang aan te schaffen voor bijna 70 euro. Vervolgens kregen we een mail van Dylan dat we 'als service' gratis een nieuwe stabilisatiestang toegestuurd zouden krijgen. Die kwam al de volgende dag. Chapeau voor Van Wanrooij en Dylan!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Dorothé, geweldig om te horen dat je blij bent met je nieuwe badkamer! Dank je wel voor je positieve feedback. De complimenten geven wij door aan Dylan. Heel veel woonplezier en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat mag er zijn”
Door Van Spronsen op zaterdag 1 apr 2023 23
Heel blij dat we bij van Wanrooij de keuken hebben gekocht en laten plaatsen. Blijft toch een verrassing hoe e.e.a. eruit gaat zien, maar het resultaat mag er zijn. Goede afspraken gemaakt en nagekomen.
FOTO VAN VAN SPRONSEN
+ Toon extra foto van Van Spronsen
+ Toon extra foto van Van Spronsen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Van Spronsen, dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe keuken. Mochten er nog vragen over je nieuwe keuken zijn, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede klantervaring”
Door Petra Prenen op donderdag 30 mrt 2023 23
Ik heb zowel toilet- als badkamerinrichting gekocht. Beide ervaringen met Luuk van het verkoopteam waren perfect, goed advies en hij nam alle tijd. Na het ontwerpen van de badkamer, konden wij deze bekijken via VR, dat was erg leuk! De showroom is erg mooi en de lunch die wij kregen goed. De afspraken van leveringen worden netjes nagekomen. Alle leveringen waren volledig en geen schade; ook mijn aannemer was zeer positief. Al met al een zeer goede klantervaring!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Petra. Dankjewel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent me je nieuwe toilet en badkamer. We geven het mooie compliment door aan Luuk. Nogmaals veel plezier met je toilet en badkamer en graag tot een volgende keer!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Aletta op woensdag 29 mrt 2023 23
Anderhalf jaar geleden een badkamer gekocht. Helaas was doucheslag nu defect, een lekkage. Binnen no-time hadden we thuis al een nieuwe opgestuurd gekregen. De communicatie was erg snel en fijn!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Aletta. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Babs & Gijs op maandag 27 mrt 2023 23
Fijne adviseur die goed meehelpt. De levering was goed en netjes en de montage werd door een echte vakman gedaan. Aanrader!
FOTO VAN BABS & GIJS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Babs en Gijs, wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Dolf op maandag 27 mrt 2023 23
Netjes, oplossingsgericht en compleet. Plintjes los doet de pret niet drukken.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Dolf, Bedankt voor je mooie review! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met mijn nieuwe keuken”
Door Suleiman Noor op dinsdag 21 mrt 2023 23
Ik ben ontzettend blij met de keuken die ik heb laten bedenken en plaatsen! Vanaf het allereerste contact met de adviseur tot aan de aftersales, is alles perfect verlopen. De installateur was vriendelijk, professioneel en werkte efficiënt. De keuken werd netjes en snel geplaatst, zonder enige problemen. Maar ook na de installatie was de aftersales geweldig. Toen ik een klein probleem had met een spoelbak werd er snel gereageerd op mijn melding en werd het probleem zonder gedoe verholpen. Kortom, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keuken en Van Wanrooij Warenhuys heeft me op alle fronten weten te overtuigen. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
FOTO VAN SULEIMAN NOOR
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Suleiman Noor. Bedankt voor je fijne review. Bij ons staat een zorgeloze ervaring voor jou als klant centraal. Het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Nogmaals heel veel plezier met je nieuwe keuken en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Het gehele proces als zeer positief ervaren”
Door Janssen op maandag 20 mrt 2023 23
Wij hebben een mooie U-keuken gekocht bij Van Wanrooij. Zowel het ontwerpen, inmeten, brengen van de keuken en het zetten van de keuken als zeer positief ervaren. Zeker aan te raden.
FOTO VAN JANSSEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Janssen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review. Veel kookplezier gewenst in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken en badkamer”
Door Renske op maandag 20 mrt 2023 23
De keuken en badkamer die wij hebben besteld bij van Wanrooij zijn prachtig. Het personeel heeft echt vakmanschap geleverd. Wij zijn er super blij mee! Goede service en communicatie.
FOTO VAN RENSKE
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Renske, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Veel woonplezier in jullie nieuwe huis.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Door Ger Leusink op zondag 19 mrt 2023 23
Fijn bedrijf. Goed bereikbaar. Vriendelijk personeel. Goed advies gekregen.
FOTO VAN GER LEUSINK
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ger, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is nog mooier dan verwacht”
Door A. Grooten op donderdag 16 mrt 2023 23
Wij zijn vooral heel erg tevreden over de wijze waarop met ons als klant is omgegaan. Vanaf het begin straalde van Wanrooij uit dat een tevreden klant een belangrijk doel is. Er werd zeer goed meegedacht om onze vragen goed op te lossen. Het eindresultaat is zelfs nog mooier geworden dan we tijdens het orderproces hebben ervaren.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste A. Grooten, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te lezen dat het eindresultaat nog mooier is geworden. Veel woonplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is super”
Door Michiel op dinsdag 14 mrt 2023 23
Dieuwertje heeft ons uitstekend geholpen. Ondanks onze vele vragen en wijzigingen bleef ze geduldig en klantvriendelijk. Het eindresultaat is super! We zijn er erg blij mee. De aftersales is keurig geregeld en er wordt snel gehandeld.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Michiel, super fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over het advies van Dieuwertje. We gaan de complimenten doorgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij aanschaf badkamer en toilet”
Door Jeffrey Kapteijns op donderdag 9 mrt 2023 23
Het gaat omtrent de omruil van mijn toiletbril. De klantenservice is erg behulpzaam en zoekt naar een passende oplossing. Ze reageren erg snel en zijn vriendelijk. Na een goed telefoontje is alles perfect opgelost en word de toiletbril omgerolen voor de juiste. Zeker een goede waardering waard!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jeffrey, Geweldig om te lezen dat je zo blij met de afhandeling van onze klantenservice. We werken er hard aan om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat je onze service ook zo ervaren hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Adri Taal op woensdag 22 feb 2023 23
We zijn blij met de keuken. Een stripje was niet aanwezig en een deurtje bleek niet goed afgesteld. Binnen een week waren deze kleinigheden opgelost.
FOTO VAN ADRI TAAL
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Adri. We zijn erg blij dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen en dat je tevreden bent met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Ank Bouwmans-Hoenselaar op dinsdag 27 dec 2022 22
Werd goed geadviseerd, vriendelijk en deskundig geholpen zowel de keuken als de badkamer.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ank, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Frans van Pelt op zaterdag 24 dec 2022 22
Moeilijk om ervaring te delen want we wonen tot eind februari in Noorwegen, maar familie die onder het installeren van de keuken ter plaatse waren zijn imponeert over de kwaliteit maar ook van de monteurs die de keuken plaatste werkelijk vaklui en goede omgangsvormen plezierig om mee om te gaan. Prettige kerst dagen en een voorspoedig 2023
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Frans, Bedankt voor je mooie review! Alvast veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Peter Smulders op zaterdag 24 dec 2022 22
Afgelopen week de laatste handelingen verricht aan onze nieuwe keuken in de Bunkertoren. Het is allemaal zoals besproken en afgesproken top geregeld door de Fa. Van Wanrooij. Waarvoor Hulde.
FOTO VAN PETER SMULDERS
+ Toon extra foto van peter smulders
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Peter, bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Paul van der Spek op maandag 19 dec 2022 22
Mooie keuken, deskundig gemonteerd door hardwerkende monteurs.

Aanvulling 28 maart 2023:
Ik heb al eerder een gunstige recensie geplaatst, maar ik moet er nog wat aan toevoegen. Onlangs zijn de nog ontbrekende apparaten (wijnkoeler, oven) geplaatst in onze nieuwe keuken. Vakkundig gedaan. En we kregen ook nog bloemen en dinerbonnen als excuus voor de vertraging (waar Van Wanrooij overigens niets aan kan doen). Hulde! Wij hebben een schitterende keuken. Heel tevreden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Paul, Bedankt voor je mooie review! Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door sanders op maandag 10 okt 2022 22
Goede service, mensen die meedenken. Montage gedaan door vakmensen, die weten waar ze het over hebben. Zeer tevreden over het resultaat.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Sanders, bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is perfect”
Door Hans en Annette Voets op zaterdag 17 sep 2022 22
De door ons gekochte keuken is perfect. Heel goed geplaatst en de kleine schade is perfect en snel opgelost. Kortom we zijn heel tevreden, en raden Van Wanrooij zeker aan. Dank jullie.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Voets. Bedankt voor uw mooie review. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Annemiek krijnen op maandag 22 aug 2022 22
Keuken en badkamer tegels in appartement.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Annemiek, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast over traject”
Door Josefien op maandag 15 aug 2022 22
Wij zijn erg enthousiast over het hele traject van advies voor onze nieuwe keuken, de onderlinge communicatie, de levering, het plaatsen, en nazorg. Alles is conform afspraken verlopen. Bij plaatsing bleek dat 2 panelen in de verkeerde kleur waren geleverd maar dat is bij de fabrikant mis gegaan, niet bij Van Wanrooij. De melding is direct opgepakt en bevestigd dat de nieuwe panelen alsnog zsm geïnstalleerd zullen worden.
FOTO VAN JOSEFIEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Josefien, bedankt voor je review. Wat een mooi eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Pracht van een keuken”
Door Marja Snoei op donderdag 11 aug 2022 22
Stap 1 zeer goed geadviseerd en uitstekend geholpen ons idee uit te werken!
Stap 2 het plaatsen van de keuken: wat een vakman!
Er staat een pracht van Wanrooij keuken!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. Snoei, Bedankt voor je review en de mooie complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R.A. Hoogendoorn op maandag 25 jul 2022 22
In de lock down middels computer onze keuken uitgezocht. Samen met de verkoper online van alles doorgesproken en een voorlopige keuken indeling gemaakt incl apparatuur. Nadat de lock down was afgelopen fysiek naar het warenhuis gegaan en zijn wij naar volle tevredenheid geholpen en geadviseerd. We hoefden haast niets aan te passen wat we samen van te voren al hadden bedacht. De keuken plaatsen is ook naar tevredenheid uitgevoerd. Mooi materiaal en heerlijke werkwijze bij alle Siemens producten die we hadden uitgekozen. Heerlijk een afwasmachine op hoogte, geen lelijke afzuigkap meer. Al met al zeer tevreden over de uitgekozen keuken en de montage. Montage was geregeld in 1,5 dagen.
FOTO VAN R.A. HOOGENDOORN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi”
Door J. Joosen op woensdag 20 jul 2022 22
Keuken is mooi, degelijk en perfect geplaatst. Prima monteurs.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Bedankt voor je review! Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door bert sterks op maandag 18 jul 2022 22
Iedereen vindt het een mooie keuken en door een vakman gezet.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Bert, Bedankt voor je review! Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi eindresultaat”
Door S. van den Heuvel op vrijdag 3 jun 2022 22
Heel leuk geholpen bij keuzes, goede levering, uitstekende plaatsing een heel mooi eindresultaat!
FOTO VAN S. VAN DEN HEUVEL
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste S. van den Heuvel, bedankt voor je review. Wat een mooi eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 212
Adresgegevens Huysinc
Website: huysinc.nl
  Waardenburg, Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418-556666
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.