“Zeer slechte service”
Door SV op maandag 30 okt 2023 23
De keuken werd geleverd met een onafgewerkte MDF strip in een bruine kleur (terwijl de keuken zwart is). Dit was ons niet van tevoren verteld en er werd aangegeven dat we die strip zelf maar moesten schilderen. Dat is wat ons betreft een zeer slechte service, zeker bij een keuken van dit bedrag.
Reactie of foto toevoegen
“Alles duurt gewoon zo lang”
Door Musa Dinc op woensdag 19 apr 2023 23
Onze keuken van het nieuwbouw huis bij Van Wanrooij gekocht, omdat we dan gebruik konden maken van de korting. Achteraf gezien heeft het allemaal te lang geduurd. Ik had verwacht dat ze met het bouwbedrijf meer zouden inplannen en konden inspelen met elkaar om de keuken op tijd te leveren. Maar het duurde 4 maanden en 4 pogingen om de keuken te leveren die achteraf nog niet af was. De eerste keer waren niet alle onderdelen geleverd, de tweede keer moest het blad terug omdat er schade opzet. De derde poging kwam het spatscherm te laat, omdat deze nog niet af was en de beschadigde delen waren niet goed besteld. Tenslotte waren de spatdelen er, maar waren deze tekeningen verkeerd aangeleverd/geïnterpreteerd en konden we nogmaals wachten op de levering van de spatdelen. Alles bij elkaar heeft dit 4 maanden geduurd en ze hadden een jaar van te voren onze bestelling al. Ook is er een blad geleverd met schade die niet is vervangen maar pas na 4 maanden iemand kan langs komen om te repareren. Alles duurt gewoon zo lang ook de reparatie en de levering. Ik zou ze niet aanraden als je per direct het huis moet betreden, dan zit je met je handen in het haar en houd je niks meer over.
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers en een keuken”
Door Angela op maandag 13 mrt 2023 23
2 Badkamers gekocht en keuken gekocht.
Badkamer was verplicht en er is ons echt een poot uitgetrokken door toeslag op toeslag omdat bv formaat tegels afwijkt van standaard. Uiteindelijk hebben wij 135 euro per m2 betaald voor alleen het zetten van de tegels! Door alle toeslagen die berekend zijn. Gezegd was dat de tegels strokend gezet zouden worden hetgeen niet is gebeurd in 1 vd 2 badkamers zijn ze wel zo begonnen maar dan houden ze ineens op het ziet er niet mooi uit en oogt heel rommelig. Het bad is ook niet vastgezet en uit de douchekoppen komt een heel klein straaltje waarmee je echt je haar niet kunt uitspoelen. De voegen liggen verdiept zodat er stof en ook kalkaanslag afgezet kan worden.
De keuken: alle bestelde apparatuur is nog voor levering aangepast omdat het niet te leveren was. Toen levering afgesproken was werd ik gebeld door leverancier, helaas niet door v wanrooij zelf die vertelde dat de oven niet voorradig was op tijd. De monteur heeft goed en hard gewerkt maar de verkeerde spoelbak was geleverd dus niet kunnen installeren ook kraan en afvoer niet aangesloten. Keukenblad was rafelig en scherp hiervoor moest later de leverancier komen om het te schuren en de zijwanden eiland te plaatsen en de kookplaat kitten. De oven was er niet dus niet geplaatst, later 2 mannen geweest die zeiden dat ze dat niet kunnen dus nog niet afgewerkt ook ontdekte ze een flinke deuk in de bordenwarmer. Verder heeft de monteur 1 achterwand verzaagd en dat is dus ook nog niet opgelost en is deze natuurlijk ook niet gekit met aanrechtblad. Ook missen we een bestekindeling. Steeds moeten we weer voor 1 afwerkpunt aanwezig zijn en zitten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Teveel beschadigingen en ontbrekende onderdelen”
Door Dorus Tonijs op zaterdag 17 sep 2022 22
Ontvangst, uitleg, verkoop allemaal prima verlopen. Levering en montage voldoende maar teveel beschadigingen en ontbrekende delen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en twee badkamers”
Door l bruijnel op vrijdag 19 aug 2022 22
Monteurs niets dan lof, organisatie v wanrooij is zeer matig zeker binnen dit prijs segment verwachten wij dat het perfect geregeld is.
Aanvulling 22 augustus 2022:
Voor keuken: levering incompleet en kapotte kookplaat (alles bekend bij van Wanrooij moet nageleverd worden). Voor badkamer: verkeerde kraan (hierop komt ook na melding geen reactie)
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede voorlichting”
Door jos op maandag 11 jul 2022 22
Niet goed voorgelicht over de mogelijkheden van het soort wasemkap. Volgens verkopen was allen recircualatiekap toegestaan wegens gemeentelijke voorschriften. Bij 3 buren in hetzelfde type huis is nu een wasemkap met afvoer naar buiten geïnstalleerd, zonder probleem. Het aanvragen van 5 jaar garantie wordt bemoeilijkt, omdat de gegevens van de apparaten niet zijn genoteerd op de wijze, die de fabrikant nodig heeft. De oven blijkt niet te werken na aflevering.
Reactie of foto toevoegen
“De klantenservice kan een stuk beter”
Door Miranda op maandag 16 mei 2022 22
De ellende begon al vóór het plaatsen: ongeveer 10 dagen voor de levering werden wij geïnformeerd dat onze oven niet op voorraad was en dat het niet bekend is wanneer deze zou komen. We moesten wel het hele bedrag betalen en maar zien wanneer er ooit nog een oven zou komen. Vervolgens werd de keuken geleverd, door de slechtste bezorgdienst die je maar kunt bedenken (enorm hard scheuren met de vrachtwagen door een woonwijk om vervolgens lacherig te vertellen dat er 3 kasten kapot zijn gevallen, waarvan 1 zo ernstig dat zelfs de monteur met 20jaar ervaring van versteld stond). Het bedrijf VOS Logistics wat verantwoordelijk is voor de levering reageert niet op klachten. De monteur was wel erg kundig, hij heeft de kasten zodanig gemaakt dat we deze tijdelijk kunnen gebruiken. Het enige vervelende is dat hij zei dat we de keuken binnen een paar dagen moesten poetsen en reclamaties door moesten geven. Dit deed ik letterlijk 26uur na de oplevering en toen kwam Van Wanrooij met het bericht "dat dit buiten de reclamatietermijn van 24uur valt". Dat is echt ongelofelijk. Vervolgens kwam de tegelzetter, ook een aardige en kundige man. Maar wat ons erg tegen is gevallen, is dat een wandcontactdoos is gedemonteerd zodat de tegels geplaatst konden worden en dat het stopcontact nu niet meer te monteren is (ook niet met langere schroeven). Hierover contact opgenomen met Van Wanrooij en dit hoort natuurlijk ook weer niet bij de werkzaamheden van de monteur. Hoewel Van Wanrooij nu wel serieus bezig lijkt te zijn met het willen oplossen van de gebreken, vind ik het erg jammer dat ik me hier allemaal bezig moet houden en nu nog uit dozen moet leven omdat ik 2 grote keukenkasten niet kan gebruiken. Daarnaast zit ik straks weer een halve dag thuis en in de rommel omdat de monteur de beschadigde kasten nog komt vervangen. De compensatie vanuit Van Wanrooij laat hierin zéker te wensen over, maar na alle negatieve reviews op internet valt het me mee dat ik de indruk krijg dat ze wel een verbetering willen doorvoeren op het gebied van klantenservice.
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding van de keuken”
Door Koen lindner op dinsdag 19 apr 2022 22
Wij hebben onze keuken uitgebreid. Deuren draaien verkeerd open en poten ontbraken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg gemengde ervaring”
Door Jeffrey van Holten op dinsdag 22 feb 2022 22
Wij hebben een keuken en badkamer voor onze nieuwbouwwoning aangeschaft bij van Wanrooij. De badkamer is tijdens de bouw gerealiseerd en de keuken na oplevering van de woning.
De badkamer: De badkamer is over het algemeen erg netjes aangelegd. Tijdens de oplevering viel het ons op dat de kolomkast erg scheef hing. Het heeft weken geduurd voordat de kast weer recht is gehangen, bovendien is de kast rechts gehangen alleen heeft men de andere stelschroeven verdraaid waardoor de kast nu aan de bovenkant weer te ver van de muur af komt. Al met al hebben wij de kast zelf gesteld omdat we er geen vertrouwen meer in hadden. +- 2 dagen na de oplevering zijn we de badkamer gaan schoonmaken waarbij we voegsel op een tegel tegen kwamen. Achter het voegsel zat een beschadiging die dus moedwillig is weggewerkt met voegsel zodat het niet zichtbaar zou zijn. Dit is vervolgens direct gemeld waarbij direct werd gezegd dat wij dit tijdens de oplevering hadden moeten zien, en dat zij hier niks meer mee doen. Al met al is de badkamer over het algemeen netjes geplaatst, alleen laten ze hele erge steken vallen op het moment dat iets niet goed gaat.
De keuken: De keuken is erg vakkundig geplaatst, waarvoor onze complimenten. De keuken werd een dag van te voren geleverd, waarbij bleek dat 1 kast onderdeel al was beschadigd. Uiteindelijk bleek dat het aanrechtblad verkeerd was, en dat de gootsteen op de verkeerde plaats en niet in het midden van een keukenkastje zat. Overigens was de inductiekookplaat met een verkeerd rooster geleverd. De kookplaat is van AEG, die vervolgens ook binnen een dag zelf contact met ons opnamen en waarvan wij binnen 3 dagen een nieuw rooster per post hebben ontvangen, kijk dat is service!
Wij waren van te voren al gewaarschuwd voor van Wanrooij, maar zijn toch in de gladde praatjes getrapt. Tip: zodra er iets mis is, geven ze niet thuis en wordt je als een stuk afval behandeld. Absoluut GEEN aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Beter met facturen dan met service”
Door Joep op vrijdag 20 aug 2021 21
Levering en montage waren goed. Echter miste er onderdelen of waren beschadigd.
Nu 2 weken verder heeft Van Wanrooij nog steeds geen duidelijkheid gegeven en komt er vrijwel geen feedback. Op de factuur zitten ze wel erg kort, maar op hun tekortkomingen niet.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door H. de Jong op woensdag 30 jun 2021 21
Werkblad kapot gevallen bij levering en vervolgens niet geinformeerd over levering en plaatsing nieuwe. Ook is keuken niet helemaal zoals in de winkel afgesproken en op mijn mail daarover kort en zakelijk antwoord ontvangen. Daarnaast branplek op mijn balkon door peuk vd monteur en karton zo op de gang gezet. Niet zo netjes voor de buren. Of meenemen of mij informeren en in mijn huis laten staan.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde montage”
Door Robbertsen op maandag 1 mrt 2021 21
Hele mooie keuken uitgezocht afgelopen mei. Helaas kwam men er met plaatsing achter dan van de 4 kasten aan de wand er 2 niet goed zijn. 1 Qua indeling en 1 qua hoogte. Met als gevolg dat er geen vaatwasser is aangesloten. Hopelijk wordt het snel opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden met indeling”
Door Fons van den Brand op maandag 25 jan 2021 21
Kwaliteit Siematic keuken is prima. Indeling laat te wensen over. Kast waar de magnetron en stoomoven in staan had meer richting raam kunnen staan. Nu is er een loze hoek terwijl de keuken toch al zo klein is. Vaatwasser niet geruisloos genoeg voor een woonkamer met open keuken. Wanneer de deur van de vaatwasser geopend is dan kun je niet meer bij de stoomoven, magnetron en koelkast.
Reactie of foto toevoegen
“Heel veel punten”
Door Luuk Lechner op maandag 14 sep 2020 20
keuken van 28.000 euro, met meer dan 7 tekortkomingen!
Aanvulling ontvangen 15 september 2020: Betreft discussie over offerte, ondoorzichtige offerte, naden topbladen, inductiekookplaat, noodzakelijke extra betalingen voor transport. Verder nauwelijks controleerbare levering, beschadigingen bij transport?, twijfel gebruik aanbevolen en toegezegd plaatmateriaal, beschadigingen geleverd kastmateriaal, niveau van afwerking, reactietermijnen, nazorg.
Reactie of foto toevoegen
“Niet helemaal goed gegaan”
Door G. van de Meugheuvel op zaterdag 30 mei 2020 20
We hebben een keuken gekocht. De keuken is niet geheel goed geplaatst. De kasten waren bovenop en aan de bovenzijde erg vervuild. Je moet binnen 1 dag onvolkomenheden vermelden. Er is nu een afspraak gemaakt om de mankementen op te lossen. Hopelijk komt het goed.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en badkamer”
Door J.C.M. de Jong op donderdag 30 apr 2020 20
Onlangs is in ons nog te betrekken appartement de badkamer geplaatst en is de keukenvloer gelegd. De keuken zelf wordt over een week geplaatst.
Gevraagd naar onze ervaringen kan ik zeggen dat er, buiten wat kleine fouten, iets moois is gekomen. Wel had de aannemer bij het plaatsen van de badkamer in mijn ogen moeten zien dat er een beschadiging aan het badkamermeubel was; nu moet er een nieuw meubel worden besteld en dat geeft het gevoel dat het niet "af" is; dit is echter geen fout van Van Wanrooij, maar van de aannemer. In dit verband merk ik op dat bij de aankoop van het appartement aan de koper de verplichting wordt opgelegd om bij Van Wanrooij zowel badkamer als keuken te kopen. Argument van de projectontwikkelaar: beide tot hetzelfde concern behorend bedrijven (Van Schijndel en Van Wanrooij) koppelen hun computersystemen aan elkaar waardoor fouten tot een minimum kunnen worden beperkt. Ik ben niet blij met deze beperking van mijn keuzevrijheid.
Een storende fout die zich onlangs voordeed, kan door een betere communicatie tussen Van Schijndel en Van Wanrooij worden voorkomen. Ons nieuwe adres is bij de aannemer bekend en dan ga je ervan uit dat ook Van Wanrooij daarvan op de hoogte is. Bij het leveren van de tegels voor de keuken is ons oude adres aan de chauffeur gegeven; deze man was er niet van op de hoogte dat hij naar een appartement moest en, daar aangekomen, weigerde hij om de tegels naar binnen te brengen. Ik heb toen de tegels maar zelf naar boven gebracht en dat was geen fijne bezigheid!
Uiteindelijk overheerste de tevredenheid een dag later bij het zien van de prachtige vloer! Nu nog de keuken erin en dan is onze tevredenheid hopelijk optimaal.
Lof voor de begeleiding en de persoonlijke betrokkenheid van de mensen van Van Wanrooij, die altijd bezorgd zijn. En je wordt daar verwend in een hoogstaande keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Niet zo tevreden”
Door Croes op donderdag 13 feb 2020 20
Wij hebben recent onze 3de keuken gekocht bij van Wanrooij. Uiteraard dit omdat we zeer tevreden waren over de vorige twee keukens en de bijbehorende service. Onze huidige keuken is eind november geplaatst, door een samenloop van omstandigheden (blad beschadigd bij aflevering, beschadiging keuken bij vervangen blad, nieuwe blad ook beschadigd) loopt het herstel van de keuken nog steeds. In de adviesfase achteraf ook veel misgegaan in de offerte/bevestiging een bocht te weinig voor installatie Bora kookplaat (zelf opgelost), verkeerd type kookplaat opgenomen (recirculatie met afvoer naar buiten) en er zou geen stoomoven in dezelfde lijn als koffieautomaat en combimagnetron. Dit bleek wel zo te zijn. Dit is allemaal achteraf goed opgelost. Thans zitten we nog met een Quooker die niet bij onze situatie past. Verkoper heeft ons hier niet over geïnformeerd en neemt nu het standpunt aan dat we voor de Pro3 getekend hebben en deze ook ontvangen hebben, ongeacht dat deze niet geschikt is voor onze woning, verkoper onze bouwtekening heeft gezien, en wij hebben aangeven dat we dezelfde functionaliteit wilde als de vorige keuken. Ons voorstel was om uiteraard de meerprijs te vergoeden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos”
Door J. van Doeland op dinsdag 17 dec 2019 19
Keuken en badkamer laten plaatsen. Badkamer is dik in orde. Geen commentaar op. Er is erg netjes getegeld. Keuken is klein maar plaatsing heeft desalniettemin 2 dagen in beslag genomen. Dit had mede te maken met de problemen die ontstonden bij plaatsing. De elektra voor de afzuigkap was door Van Wanrooij niet op de goede plaats getekend en geplaatst. Na enig inspanning en meerdere telefoontjes is er een goede oplossing geboden door een nieuwe recirculatie-unit en schacht aan te bieden die wel met de geplaatste elektra konden worden gecombineerd. Verder misten er 7 van de 9 handgrepen. Dit geeft aan dat er geen goed proces is om de bestelling te tellen en controleren. Eén van de lades in het ladeblok had niet de goede maat. Boven de vaatwasser miste een afdichtingsplint. De vloerplint was beschadigd en er miste een hoekprofiel bij de vloerplint. Heel wat zaken al met al.
Binnenkort komt Van Wanrooij al deze zaken oplossen. Als alles opgelost wordt, hebben wij een mooie keuken. Echter, alles is niet vlekkeloos verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Cedric op donderdag 26 sep 2019 19
Super mooie badkamer laten ontwerpen bij Van Wanrooij en de verkoper vertelde dat hij een WC naar rechts kon opschuiven zodat ik mijn wens van 28 cm tussen tussen muur en WC kon krijgen i.p.v. het smaller maken van mijn douche (120 naar 110 CM). Ook een mooie nis laten ontwerpen maar die is weer verkeerd uitgelijnd met de tussen wand.
Helaas bleek tijdens oplevering dat er diverse fouten waren gemaakt:
- Tussen WC en muur slechts 19 CM ruimte i.p.v. de afgesproken 28 CM
- Nis is qua hoogte niet mooi uitgelijnd met een tussen muurtje
- Nis diepte zou 20 cm worden is ineens 27 CM geworden
- Heel lelijke uitwerking van hoek profielen (in de showroom zag dit er super strak uit!)
- Lelijk gekit van de randen
- Beschadigingen op douche aluminium strip
Nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen in mijn nieuwbouw woning. De indeling is namelijk wel super mooi geworden en geheel naar wens. Dus erg jammer dat er van deze fouten gemaakt zijn! Als ze dit allemaal mooi oplossen dan krijgen ze 4 sterren, fouten kan gebeuren maar nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen. Tot nu toe zegt de verkoper dat ze niks kunnen oplossen. Maar hij heeft zelf een fout gemaakt en niet op de juiste tekening alles goed ingegeven, daarnaast zijn er meerdere fouten gemaakt en slordige afwerking van de hoek profielen. Binnenkort hoop ik een oplossing te krijgen zodat ze het netjes gaan oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
Door J. Soons op maandag 8 jul 2019 19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Ingrid op woensdag 10 apr 2024 24
We hebben echt geluk gehad en de beste verkoper gehad, hadden geen betere kunnen wensen. Heeft heel goed geluisterd naar onze wensen. Zijn echt super blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij met onze nieuwe keuken”
Door Wiebe Slim op vrijdag 29 mrt 2024 24
We hebben een keuken met kookschiereiland gekocht bij Huysinc. Zij hebben goed met ons meegedacht, meerdere tekeningen gemaakt. De communicatie, levering en installatie zijn perfect! De monteurs zijn heel vriendelijk en vakkundig. Echt onwijs blij met onze nieuwe keuken en apparatuur. Bij bevelen Huysinc van harte aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Saraya op maandag 25 mrt 2024 24
Wij hebben diverse keukens gekocht bij Huysinc o.a. voor ons woonhuis en kantoor. Wij zijn goed geadviseerd door Bas en het plaatsen van de keukens is vakkundig gedaan. Huysinc is een betrouwbaar bedrijf wij raden Huysinc zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fenna op zondag 10 mrt 2024 24
We zijn erg tevreden over onze keuken en de service. We zijn goed geholpen met het ontwerp van onze keuken. Toen na de installatie bleek dat er wat krassen op de kastjes zaten en een scheur in het blad, is dit erg netjes opgelost. We zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“A splendid job”
Door Srini Popuri op vrijdag 8 mrt 2024 24
Yannick did a splendid job in designing our kitchen. We loved it.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marcel op woensdag 6 mrt 2024 24
Via de aannemer van het project waar onze woning deel uit maakt bij Huysinc (toen nog Van Wanrooy Warenhuys) terecht gekomen. Keuken en badkamer gekocht. Van het 1e gesprek tot en met de oplevering alles prima verlopen. Super tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Door Beerens op dinsdag 5 mrt 2024 24
Onze keuken is precies naar wens! Zelf mooier dan we gehoopt hadden. De keuken is heel mooi en functioneel. We zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Catie Baars op zondag 3 mrt 2024 24
We zijn heel erg tevreden met de keuzes die we 2 jaar geleden al gemaakt hebben! We zijn nog een keer terug geweest om nog een keer de kleur te bekijken en of te wijzigen. Uiteindelijk zijn we bij onze eerste keuken gebleven. Echt Blij Mee.
Reactie of foto toevoegen
“Echt klasse”
Door Patricia Tieleman op woensdag 28 feb 2024 24
Alle afdelingen even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Plaatsing perfect. Op tijd alles in overleg en heel precies. Zonder problemen opgeleverd. Echt klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Kees en Ans de Bree op dinsdag 27 feb 2024 24
Makkelijk afspraak te maken. Geweldige verkoper (Ton Smidt) die onze wensen perfect heeft ingevuld en verwezenlijkt. Montage team verdiend ook een pluim.
Al met al super tevreden met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Lips op dinsdag 13 feb 2024 24
Mooi materiaal, goede samenwerking, mooie aflevering.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over nieuwe keuken”
Door Ger Pennings op zondag 4 feb 2024 24
Geheel naar wens, kleine foutjes zijn verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H van den Tempel op woensdag 17 jan 2024 24
Goed advies bij de selectie van de keuken. Plaatsing van de keuken door zeer kundig personeel, met een ruime uitleg tijdens de oplevering. Ik dacht dat er matten in de lades bijhoorden, maar dat was niet zo. Bij navraag hiernaar worden ze uit coulance alsnog geleverd! Dit is zo gewaardeerd! Erg klantvriendelijk!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Piet van Engelen op vrijdag 29 dec 2023 23
In de winkel zijn we al super fijn geholpen en goed advies gekregen en heel belangrijk niet opdringerig. Ook hele fijne verkoper gehad (Bas van Alebeek) Onze monteur was echt Top! En de bezorgers van de keuken ook zeer fijn personeel. Dus Huysinc zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Rob de Ligt op vrijdag 1 dec 2023 23
We hebben uitgebreid overleg gehad met de verkoper met als resultaat een keuken helemaal naar onze wens. Vooraf zijn we goed op de hoogte gehouden van het logistieke deel en de levering en montage zijn netjes uitgevoerd. De eerst ervaringen met het gebruik van de keuken zijn zeer positief. Kortom we zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Roland en Monique Sleegers op maandag 20 nov 2023 23
We zijn zeer tevreden met de keuze van onze keuken. Heel vriendelijk geholpen bij de aanschaf en tijdens het monteren van de keuken. Eindresultaat is zoals we het hadden gehoopt.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Cor Zijlmans op maandag 30 okt 2023 23
In eerste instantie was er verlichting geleverd bij onze keuken die niet precies deed wat we ervan verwachtten. We hebben contact gezocht en zijn bijzonder fijn en deskundig geholpen waardoor we nu de verlichting hebben die we wensen. Een kleine aanpassing, maar met veel zorg uitgekozen en geadviseerd. Super!
Reactie of foto toevoegen
“De service heeft onze verwachtingen overtroffen”
Door Familie De Kadt op donderdag 26 okt 2023 23
De Huysinc medewerkers van de service afdeling en de monteur van onze keuken hebben vakwerk afgeleverd! Voortvarend, secuur en met oog voor onze vragen zijn wij geholpen. Onze keuken ziet er zo mooi uit. De service heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door C. Vloemans op dinsdag 26 sep 2023 23
Wij hebben geruime tijd geleden een complete keuken gekocht. Onlangs is de keuken geleverd en gemonteerd door een uitstekende vakman. Hij was vriendelijk, correct en oplossingsgericht, vooral voor het passtuk dat geplaatst moest worden. Complimenten voor Huysen en monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Pleun op maandag 18 sep 2023 23
Wij hebben een keuken gekocht bij Huysinc. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat. Het is belangrijk dat je je van te voren goed verdiept in wat je mooi en belangrijk vind, hierdoor weet je tijdens een adviesgesprek bij Huysinc wat je wensen zijn. Wij wisten goed waarnaar we op zoek waren. De 2 mannen die de keuken uiteindelijk gemonteerd hebben waren echt 2 vakmannen. Hartstikke netjes en hebben goede tips gegeven voor het onderhouden van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Eileen Wu op woensdag 13 sep 2023 23
Na plaatsen van keuken zijn er complicaties, maar deze zijn goed opgelost door een goed team. Wij zijn echt heel super blij met de keuken. Het is prachtig en we hopen heel veel jaren van te mogen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Beauchemin op zondag 13 aug 2023 23
Werd tijd genomen en met je meegedacht over de opstelling en invulling van de keuken en de tijd genomen door Mark de verkoper, ook de plaatsing van de keuken was top door Tom.
Reactie of foto toevoegen
“Groene keuken”
Door Mark van Dun op woensdag 9 aug 2023 23
Wij hebben gekozen voor een groene keuken wat een warme sfeer geeft. De fronts van de koelkast, stoomoven en de kastjes daarboven zien er door de zichtbare nerven stoer uit. De aanrecht is lekker lang; dit is handig om te werken. Wij zijn er heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij mee”
Door Monique de Leeuw op woensdag 9 aug 2023 23
Keuken 3 jaar geleden gekocht. Was helemaal naar tevredenheid geleverd en geplaatst. Keukenadviseur Bas van Alebeek heeft alles perfect voor georganiseerd. Heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door van Erp op dinsdag 25 jul 2023 23
Keurig afgeleverd en netjes gemonteerd door een goede vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Sterk in de communicatie”
Door Rowland Frederiks op dinsdag 4 jul 2023 23
Wij zien heel erg tevreden over het proces van het samenstellen en bestellen van de keuken tot de plaatsing. Ontzettend klantgericht en sterk in de communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Robin Van der hoeven op vrijdag 30 jun 2023 23
Mijn vriend en ik hebben ons eerste huis gekocht en daar hoort een mooie keuken bij. We hebben onze keuken kocht bij van Wanrooij. Samen met de verkoper hebben we onze keuken samengesteld. Zelf hadden we een plaatje in ons hoofd van hoe het eruit zou moeten zien, een strakke zwarte keuken. Dat plaatje in ons hoofd is werkelijkheid geworden. We hebben een super mooie kunststof keuken met een keramisch blad. Bij het plaatsen van de keuken zat er een beschadiging op het blad, ze hebben het blad wel geplaatst en zijn snel daarna terug geweest om een nieuw blad te plaatsen. De service is echt super en alles was snel geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Lion Remmers op donderdag 1 jun 2023 23
Ruim twee jaar geleden een keuken en een badkamer gekocht voor in ons nieuwe huis. Nu had ik een probleem met de "luxe" toilet. Helaas was dat voor mij geen luxe, dus ik heb met Van Wanrooij contact gezocht hoe dit snel op te lossen. Zij hebben alle zorg overgenomen en de leverancier benaderd. Bij hen ook aangegeven dat het spoed was en in minder dan een week was alles opgelost. Dat is pas service en meedenken met de klant!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken en de service”
Door Wiebe Boleij op woensdag 10 mei 2023 23
Wij hebben een erg fijne ervaring gehad bij het kopen van een keuken bij van Wanrooij in 2021 (voor een bestaand huis). We kregen goed advies en konden in de showroom mooie voorbeelden zien. Het is erg prettig dat je de tekeningen en prijzen mee krijgt na afloop van het gesprek. Na het plaatsen hebben we een aantal keer contact gehad met de service afdeling;
- Een kast was beschadigd tijdens transport maar is snel vervangen voor een nieuwe.
- De coating beschadigde snel van de handgrepen, na een jaar zag dit er niet meer mooi uit. Na contact te hebben gehad kregen we nieuwe handgrepen en werd aangeboden om deze te laten vervangen door een monteur. We hebben gekozen om dit zelf te vervangen maar mocht dit niet lukken dan was het nog steeds mogelijk een monteur te laten komen.
- Tot slot hadden we na 2 jaar een aantal vlekken die we met een gewoon doekje en zeep niet weg gepoetst kregen. Na een aantal schoonmaak tips zijn de vlekken helemaal weg en is de keuken weer als nieuw.
Het contact met de service afdeling is erg prettig. Ze reageren snel op mail en wanneer nodig bellen ze op. Na telefonisch contact te hebben gehad ontvang je een mail met daarin wat er telefonisch besproken is, dit is erg prettig om het achteraf na te kunnen lezen. Al met al zijn wij erg blij met de keuken en de service van Van Wanrooij, en kan ik het iedereen aanbevelen om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Kei tevreden”
Door Leijten op dinsdag 2 mei 2023 23
Kei tevreden met onze nieuwe keuken. Goed geadviseerd, erg meedenkend en erg fijne monteurs gehad. Heel erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sasho Ilievski op maandag 24 apr 2023 23
Good advice from the professionals that plan the kitchen and for good price, super quality. Great job for thé monteur, the entire team that made this super kitchen for a very nice price. Highly recommended.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat mag er zijn”
Door Tom op vrijdag 21 apr 2023 23
Wij zijn super blij met onze keuken. Goed geholpen tijdens onze gesprekken bij het warenhuys door Steven. En het resultaat mag er zijn. Ook de installateurs zijn echt vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Rob op maandag 17 apr 2023 23
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Van Wanrooij,en deze is goed en vakkundig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Sonja Visser op donderdag 13 apr 2023 23
Wij hadden een kapotte closet deksel en bestelden een nieuwe bij Van Wanrooy.
Er werd direct gereageerd en binnen 2 dagen hadden wij een nieuwe deksel in huis.
We hoefden niets te betalen; dit werd als garantie beschouwd. Grote klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Dorothé op woensdag 12 apr 2023 23
De stabilisatiestang van de glazen douchewand in onze al door van Wanrooij geïnstalleerde badkamer was er tijdens de bouw vanaf gehaald om het plafond te stuken en een onderdeel raakte daardoor kwijt. Van Wanrooij benaderd om advies, we werden teruggebeld door Dylan van Heerewaarden. Het onderdeel bleek na contact met de fabrikant niet los te leveren, dus de enige optie was een nieuwe stang aan te schaffen voor bijna 70 euro. Vervolgens kregen we een mail van Dylan dat we 'als service' gratis een nieuwe stabilisatiestang toegestuurd zouden krijgen. Die kwam al de volgende dag. Chapeau voor Van Wanrooij en Dylan!
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat mag er zijn”
Door Van Spronsen op zaterdag 1 apr 2023 23
Heel blij dat we bij van Wanrooij de keuken hebben gekocht en laten plaatsen. Blijft toch een verrassing hoe e.e.a. eruit gaat zien, maar het resultaat mag er zijn. Goede afspraken gemaakt en nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede klantervaring”
Door Petra Prenen op donderdag 30 mrt 2023 23
Ik heb zowel toilet- als badkamerinrichting gekocht. Beide ervaringen met Luuk van het verkoopteam waren perfect, goed advies en hij nam alle tijd. Na het ontwerpen van de badkamer, konden wij deze bekijken via VR, dat was erg leuk! De showroom is erg mooi en de lunch die wij kregen goed. De afspraken van leveringen worden netjes nagekomen. Alle leveringen waren volledig en geen schade; ook mijn aannemer was zeer positief. Al met al een zeer goede klantervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Aletta op woensdag 29 mrt 2023 23
Anderhalf jaar geleden een badkamer gekocht. Helaas was doucheslag nu defect, een lekkage. Binnen no-time hadden we thuis al een nieuwe opgestuurd gekregen. De communicatie was erg snel en fijn!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Babs & Gijs op maandag 27 mrt 2023 23
Fijne adviseur die goed meehelpt. De levering was goed en netjes en de montage werd door een echte vakman gedaan. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Dolf op maandag 27 mrt 2023 23
Netjes, oplossingsgericht en compleet. Plintjes los doet de pret niet drukken.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met mijn nieuwe keuken”
Door Suleiman Noor op dinsdag 21 mrt 2023 23
Ik ben ontzettend blij met de keuken die ik heb laten bedenken en plaatsen! Vanaf het allereerste contact met de adviseur tot aan de aftersales, is alles perfect verlopen. De installateur was vriendelijk, professioneel en werkte efficiënt. De keuken werd netjes en snel geplaatst, zonder enige problemen. Maar ook na de installatie was de aftersales geweldig. Toen ik een klein probleem had met een spoelbak werd er snel gereageerd op mijn melding en werd het probleem zonder gedoe verholpen. Kortom, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keuken en Van Wanrooij Warenhuys heeft me op alle fronten weten te overtuigen. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Het gehele proces als zeer positief ervaren”
Door Janssen op maandag 20 mrt 2023 23
Wij hebben een mooie U-keuken gekocht bij Van Wanrooij. Zowel het ontwerpen, inmeten, brengen van de keuken en het zetten van de keuken als zeer positief ervaren. Zeker aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken en badkamer”
Door Renske op maandag 20 mrt 2023 23
De keuken en badkamer die wij hebben besteld bij van Wanrooij zijn prachtig. Het personeel heeft echt vakmanschap geleverd. Wij zijn er super blij mee! Goede service en communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Door Ger Leusink op zondag 19 mrt 2023 23
Fijn bedrijf. Goed bereikbaar. Vriendelijk personeel. Goed advies gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is nog mooier dan verwacht”
Door A. Grooten op donderdag 16 mrt 2023 23
Wij zijn vooral heel erg tevreden over de wijze waarop met ons als klant is omgegaan. Vanaf het begin straalde van Wanrooij uit dat een tevreden klant een belangrijk doel is. Er werd zeer goed meegedacht om onze vragen goed op te lossen. Het eindresultaat is zelfs nog mooier geworden dan we tijdens het orderproces hebben ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is super”
Door Michiel op dinsdag 14 mrt 2023 23
Dieuwertje heeft ons uitstekend geholpen. Ondanks onze vele vragen en wijzigingen bleef ze geduldig en klantvriendelijk. Het eindresultaat is super! We zijn er erg blij mee. De aftersales is keurig geregeld en er wordt snel gehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij aanschaf badkamer en toilet”
Door Jeffrey Kapteijns op donderdag 9 mrt 2023 23
Het gaat omtrent de omruil van mijn toiletbril. De klantenservice is erg behulpzaam en zoekt naar een passende oplossing. Ze reageren erg snel en zijn vriendelijk. Na een goed telefoontje is alles perfect opgelost en word de toiletbril omgerolen voor de juiste. Zeker een goede waardering waard!
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken”
Door Adri Taal op woensdag 22 feb 2023 23
We zijn blij met de keuken. Een stripje was niet aanwezig en een deurtje bleek niet goed afgesteld. Binnen een week waren deze kleinigheden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Ank Bouwmans-Hoenselaar op dinsdag 27 dec 2022 22
Werd goed geadviseerd, vriendelijk en deskundig geholpen zowel de keuken als de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Frans van Pelt op zaterdag 24 dec 2022 22
Moeilijk om ervaring te delen want we wonen tot eind februari in Noorwegen, maar familie die onder het installeren van de keuken ter plaatse waren zijn imponeert over de kwaliteit maar ook van de monteurs die de keuken plaatste werkelijk vaklui en goede omgangsvormen plezierig om mee om te gaan. Prettige kerst dagen en een voorspoedig 2023
Reactie of foto toevoegen
“Top geregeld”
Door Peter Smulders op zaterdag 24 dec 2022 22
Afgelopen week de laatste handelingen verricht aan onze nieuwe keuken in de Bunkertoren. Het is allemaal zoals besproken en afgesproken top geregeld door de Fa. Van Wanrooij. Waarvoor Hulde.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Paul van der Spek op maandag 19 dec 2022 22
Mooie keuken, deskundig gemonteerd door hardwerkende monteurs.
Aanvulling 28 maart 2023:
Ik heb al eerder een gunstige recensie geplaatst, maar ik moet er nog wat aan toevoegen. Onlangs zijn de nog ontbrekende apparaten (wijnkoeler, oven) geplaatst in onze nieuwe keuken. Vakkundig gedaan. En we kregen ook nog bloemen en dinerbonnen als excuus voor de vertraging (waar Van Wanrooij overigens niets aan kan doen). Hulde! Wij hebben een schitterende keuken. Heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door sanders op maandag 10 okt 2022 22
Goede service, mensen die meedenken. Montage gedaan door vakmensen, die weten waar ze het over hebben. Zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is perfect”
Door Hans en Annette Voets op zaterdag 17 sep 2022 22
De door ons gekochte keuken is perfect. Heel goed geplaatst en de kleine schade is perfect en snel opgelost. Kortom we zijn heel tevreden, en raden Van Wanrooij zeker aan. Dank jullie.
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Annemiek krijnen op maandag 22 aug 2022 22
Keuken en badkamer tegels in appartement.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast over traject”
Door Josefien op maandag 15 aug 2022 22
Wij zijn erg enthousiast over het hele traject van advies voor onze nieuwe keuken, de onderlinge communicatie, de levering, het plaatsen, en nazorg. Alles is conform afspraken verlopen. Bij plaatsing bleek dat 2 panelen in de verkeerde kleur waren geleverd maar dat is bij de fabrikant mis gegaan, niet bij Van Wanrooij. De melding is direct opgepakt en bevestigd dat de nieuwe panelen alsnog zsm geïnstalleerd zullen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Pracht van een keuken”
Door Marja Snoei op donderdag 11 aug 2022 22
Stap 1 zeer goed geadviseerd en uitstekend geholpen ons idee uit te werken!
Stap 2 het plaatsen van de keuken: wat een vakman!
Er staat een pracht van Wanrooij keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R.A. Hoogendoorn op maandag 25 jul 2022 22
In de lock down middels computer onze keuken uitgezocht. Samen met de verkoper online van alles doorgesproken en een voorlopige keuken indeling gemaakt incl apparatuur. Nadat de lock down was afgelopen fysiek naar het warenhuis gegaan en zijn wij naar volle tevredenheid geholpen en geadviseerd. We hoefden haast niets aan te passen wat we samen van te voren al hadden bedacht. De keuken plaatsen is ook naar tevredenheid uitgevoerd. Mooi materiaal en heerlijke werkwijze bij alle Siemens producten die we hadden uitgekozen. Heerlijk een afwasmachine op hoogte, geen lelijke afzuigkap meer. Al met al zeer tevreden over de uitgekozen keuken en de montage. Montage was geregeld in 1,5 dagen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi”
Door J. Joosen op woensdag 20 jul 2022 22
Keuken is mooi, degelijk en perfect geplaatst. Prima monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door bert sterks op maandag 18 jul 2022 22
Iedereen vindt het een mooie keuken en door een vakman gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi eindresultaat”
Door S. van den Heuvel op vrijdag 3 jun 2022 22
Heel leuk geholpen bij keuzes, goede levering, uitstekende plaatsing een heel mooi eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
Door HH op maandag 30 mei 2022 22
U keuken gekocht met oa bora, magnetron, vaatwasser, koelkast en 2 legplanken met verlichting. Perfecte keuken gemonteerd en afgewerkt. Goed geholpen. Van harte aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door R. de Ruiter op maandag 30 mei 2022 22
Wij hebben de keuken van ons gekochte huis - met een keuken van Van Wanrooij - laten uitbreiden. Daarvoor hadden we al meerdere keren gekozen voor Van Wanrooij keukens. En ook nu is niet alleen de uitbreiding van de keuken, maar ook problemen met niet goed sluitende lades en klepkastjes (ook van het oudere gedeelte) zorgvuldig, kundig en uitstekend verholpen. Wederom fantastische service van zowel Van Wanrooij als Qintec de installateur, en net zoals de vorige keer: Complimenten voor de monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Henk Lodewikus op donderdag 19 mei 2022 22
Heel tevreden met het eindresultaat. Keuken voldoet helemaal aan onze verwachting. In 1 dag professioneel geplaatst. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door J.Ligthart op donderdag 28 apr 2022 22
Alles perfect geregeld, van digitale 1e afspraak tot plaatsing!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Gardenier op dinsdag 26 apr 2022 22
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Super goed geplaatst en vakmensen die monteurs, ook heel vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Snel gegaan”
Door Kenneth op zondag 24 apr 2022 22
Mooie keuken, montage stond 2 dagen voor maar de monteur fixte dit in een halve dag !
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Fam van den Dikkenberg op maandag 28 feb 2022 22
Goede uitleg, vakmanschap in het monteren, goed advies omtrent extra plinten. Helemaal top!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de mooie keuken”
Door Konings op zaterdag 26 feb 2022 22
Mooie keuken! Netjes afgeleverd, 2 aardige chauffeurs. En netjes in elkaar gezet door 2 aardige en kundige vakmannen!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Frank op zaterdag 26 feb 2022 22
Snel en secuur gewerkt. En bij oplevering eerlijk aangegeven dat op 1 van de panelen een fout zat.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Sjacco van Moergestel op dinsdag 22 feb 2022 22
Erg tevreden zijn wij na de oplevering van onze Van Wanrooij keuken. De keuken werd volledig en op zeer professionele wijze gemonteerd. Een eiland en kastenwand in 1 dag gemonteerd en alle details van keuken netjes door monteur nagelopen en uitgelegd. Super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met het eindresultaat”
Door Jurjen Burger op vrijdag 11 feb 2022 22
Heel goed geholpen bij de aanschaf, en de levering en montage van de keuken gingen beide perfect. De monteur was zeer deskundig en heeft ons van goed advies voorzien tijdens de plaatsing. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Grote klasse”
Door W.A Trilsbeek op maandag 27 dec 2021 21
De door ons ontworpen keuken hebben ze conform afspraak geplaatst. Al het verpakkingsmateriaal en het restafval heeft de monteur meegenomen. Zowel de adviseur, de mensen aan de telefoon en de monteurs waren vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend. Grote klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het resultaat”
Door Esther en Bertil op donderdag 18 nov 2021 21
We hebben een keuken gekocht. Er werd meegedacht over de mogelijkheden en onze wensen (ook toen we deze toch nog wilden wijzigen). Communicatie was prettig.
Plaatsing werd netjes en vakkundig gedaan. We zijn blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en installatie van badkamer en keuken”
Door Familie de Jongh op maandag 15 nov 2021 21
Goed geïnformeerd. Men dacht goed met je mee.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar volle tevredenheid”
Door Peter Donkers op vrijdag 12 nov 2021 21
Wij zijn een tijd geleden heel erg goed begeleid door Dieuwertje met de koop van onze keuken. Gedurende het hele proces heeft ze altijd heel professioneel en keurig op tijd ons geadviseerd. Ook de levering en het plaatsen van de keuken zijn naar volle tevredenheid verlopen. Helemaal top!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne mensen”
Door Harold op dinsdag 9 nov 2021 21
Heel blij met onze nieuwe keuken. Fijne mensen en de monteurs hebben goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing van onze keuken en badkamer”
Door Ans en Bram op woensdag 3 nov 2021 21
Voor de verbouwing van onze keuken en badkamer zijn wij zeer goed geholpen bij Van Wanrooij. Het was fijn in de showroom de keuzes in artikelen en materialen direct te kunnen zien en zijn hierin goed, kundig en persoonlijk geadviseerd. Er was ruimte voor onze eigen voorkeuren en wensen icm een goed advies om de ruimte en mogelijkheden optimaal te benutten. Ook in het vervolg van het proces hebben we prettig contact gehad met de serviceafdeling. Al met al een zeer prettige ervaring die dankzij de inzet, kennis en kunde van Van Wanrooij tot een resultaat heeft geleid waar we heel blij mee zijn! In het bijzonder dank aan Angela, Marcel en Luuk
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Paul op maandag 1 nov 2021 21
Monteur maakte er een erezaak van om de keuken geheel te monteren en baalde er van dat er een plint ontbrak. beroeps trots!!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het eindresultaat”
Door Ingeborg op zondag 10 okt 2021 21
We waren in eerste instantie niet heel blij met hoe het blad was ingemeten en gelegd ipv 1 naad waren er nu 3 naden. En dat ons gevraagde le man systeem er niet bij zat. Nadat wij een klacht hadden ingediend omdat we niet tevreden waren, hebben we contact gehad met de service afdeling. En is het uiteindelijk helemaal naar tevredenheid opgelost en zijn we super blij met het eind resultaat.
Reactie of foto toevoegen