Feedback
8,0

Huysinc

Website: huysinc.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
huysinc.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Huysinc
Koken, eten, baden en ontspannen: het draait allemaal om beleving. Laat je inspireren en verrassen in een showroom die daarvoor gemaakt is. Eén van de grootste van Nederland, vol stil en allure. Waar we visualiseren wat er allemaal mogelijk is. Met onze keuzehulp bereid je je bezoek optimaal voor. Samen onderzoeken we wat je nodig hebt. Zo vertalen we jullie wensen naar persoonlijke ruimtes vol sfeer, comfort en praktische voorzieningen. Hier maken we van een huis je thuis. Het ontwerp van je leven, voor een eindresultaat waar je nog jaren van gaat genieten.

Voel je thuis!
Ervaringen
Er zijn 339 ervaringen over Huysinc. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren135 ervaringen
4 sterren121 ervaringen
3 sterren15 ervaringen
2 sterren20 ervaringen
1 ster39 ervaringen
“Een zeer goede en snelle service”
Door J.Kwestro op dinsdag 6 feb 2024 24
In 2018 is een volledige badkamer geleverd. Recent is het inwendige mechaniek van de toiletbril kapot gegaan. Vervanging van het mechaniek was niet mogelijk omdat deze bril niet meer leverbaar is. Er is een alternatieve geheel nieuwe bril aangeboden en per direct geleverd. Een zeer goede en snelle service.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste J. Kwestro, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Dankjewel voor je positieve reactie.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Wendy Gloudemans op dinsdag 6 feb 2024 24
Wij hebben hier een badkamer gekocht. De service is top! Is er iets aan de hand, dan wordt er heel snel gereageerd en wordt het goed opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de service”
Door Wim Peggeman op dinsdag 10 okt 2023 23
Had een storing in de kraan van de douch, na telefonisch contact en overleg werden er onderdelen opgestuurd met een goede beschrijving er bij. Kon het zelf monteren. Onze hartelijke dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers”
Door Fam. Rouwenhorst op woensdag 27 sep 2023 23
Twee badkamers laten doen, toch wel wat manco's. Gedeeltelijk verkeerde tegels en verkeerde onderkast badkamer meubel. Na zeer prettig contact met Jaco is alles prima opgelost.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste familie Rouwenhorst, dankjewel voor het geven van je eerlijke mening. Fijn om te horen dat alles prima opgelost is.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede naservice”
Door Chris op vrijdag 28 apr 2023 23
Zes jaar geleden hebben wij een badkamer laten verzorgen door Van Wanrooij. Intussen hadden we een kapotte hoofddouche en aanslag op de strip onder aan de douchedeur. Wij zijn heel fijn geholpen door de servicemedewerker van Van Wanrooij. Deels door eigen service en deels door service van de leverancier werden in no-time nieuwe onderdelen bij ons bezorgd. We kunnen weer vooruit, dank!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Chris. Bedankt voor je fijne review. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Mochten er nog vragen zijn over de badkamer, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Sonja Visser op donderdag 13 apr 2023 23
Wij hadden een kapotte closet deksel en bestelden een nieuwe bij Van Wanrooy.
Er werd direct gereageerd en binnen 2 dagen hadden wij een nieuwe deksel in huis.
We hoefden niets te betalen; dit werd als garantie beschouwd. Grote klasse!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Sonja, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Dorothé op woensdag 12 apr 2023 23
De stabilisatiestang van de glazen douchewand in onze al door van Wanrooij geïnstalleerde badkamer was er tijdens de bouw vanaf gehaald om het plafond te stuken en een onderdeel raakte daardoor kwijt. Van Wanrooij benaderd om advies, we werden teruggebeld door Dylan van Heerewaarden. Het onderdeel bleek na contact met de fabrikant niet los te leveren, dus de enige optie was een nieuwe stang aan te schaffen voor bijna 70 euro. Vervolgens kregen we een mail van Dylan dat we 'als service' gratis een nieuwe stabilisatiestang toegestuurd zouden krijgen. Die kwam al de volgende dag. Chapeau voor Van Wanrooij en Dylan!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Dorothé, geweldig om te horen dat je blij bent met je nieuwe badkamer! Dank je wel voor je positieve feedback. De complimenten geven wij door aan Dylan. Heel veel woonplezier en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede klantervaring”
Door Petra Prenen op donderdag 30 mrt 2023 23
Ik heb zowel toilet- als badkamerinrichting gekocht. Beide ervaringen met Luuk van het verkoopteam waren perfect, goed advies en hij nam alle tijd. Na het ontwerpen van de badkamer, konden wij deze bekijken via VR, dat was erg leuk! De showroom is erg mooi en de lunch die wij kregen goed. De afspraken van leveringen worden netjes nagekomen. Alle leveringen waren volledig en geen schade; ook mijn aannemer was zeer positief. Al met al een zeer goede klantervaring!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Petra. Dankjewel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent me je nieuwe toilet en badkamer. We geven het mooie compliment door aan Luuk. Nogmaals veel plezier met je toilet en badkamer en graag tot een volgende keer!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Aletta op woensdag 29 mrt 2023 23
Anderhalf jaar geleden een badkamer gekocht. Helaas was doucheslag nu defect, een lekkage. Binnen no-time hadden we thuis al een nieuwe opgestuurd gekregen. De communicatie was erg snel en fijn!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Aletta. Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij aanschaf badkamer en toilet”
Door Jeffrey Kapteijns op donderdag 9 mrt 2023 23
Het gaat omtrent de omruil van mijn toiletbril. De klantenservice is erg behulpzaam en zoekt naar een passende oplossing. Ze reageren erg snel en zijn vriendelijk. Na een goed telefoontje is alles perfect opgelost en word de toiletbril omgerolen voor de juiste. Zeker een goede waardering waard!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jeffrey, Geweldig om te lezen dat je zo blij met de afhandeling van onze klantenservice. We werken er hard aan om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat je onze service ook zo ervaren hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door A.M. van Baggem-Stoel op maandag 25 okt 2021 21
Badkamer is prima gemonteerd (ruime doucheruimte met zitje en grijpstang, bidet en dubbele wastafel met verwarmde spiegel).
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Baggem, bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe badkamer toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer maar communicatie kan beter”
Door A. Koppelaar op donderdag 23 sep 2021 21
Zeer klantonvriendelijk. Wegens coronatijd online de indeling van de nieuwe badkamer gedaan in nieuwbouwproject. We zouden een uitnodiging krijgen voor een 1e afspraak voor het uitzoeken van alle tegels, sanitair, badkamermeubel, douchewand enz. Na vaak bellen, mailen, langsgaan (niet welkom want we hadden geen afspraak) klacht ingediend bij ons bouwbedrijf. We werden ruim een half jaar later gebeld door Van Wanrooij. Afspraak kon niet op zaterdag want ze vonden het geen 1e afspraak. Ik werk in het onderwijs en kan alleen op zaterdag. Ze bleven hier zeer stoïcijns.
Bij een 2e afspraak wel geholpen en zeer meedenkend. Het blijkt dus erg af te hangen van wie je krijgt. Bij aflevering verkeerde toiletpot geplaatst. Werd eerst gezegd dat dit niet kon. Later is het juiste toilet geplaatst. Badkamerkastje met stopcontact besteld, zonder stopcontact geleverd. Nu na 3 maanden nog niet opgelost, bij omruilen badkamerkastje hebben ze hem te hard op de grond gezet en brak er een stukje van de spiegeldeur af. De badkamer is overigens erg mooi geworden en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Senhaji op dinsdag 3 aug 2021 21
Vorig jaar een badkamer incl tegels aangeschaft, alles leek wel perfect tm de handtekening. Je kon bij avondafspraken mee eten, er werd aardig meegedacht en er werd voor ons gevoel echt hun best gedaan om het naar onze wensen icm budget voor elkaar te krijgen. Maar daarna dan komt het, niks anders dan gezeik met leveringen, producten die ontbraken, valse beloften een naar de ander, onderdelen die miste en weken op moesten wachten, tegels die met snijden afbraken en NEE dit lag niet aan de tegelzetter! De ene klacht naar de andere gestuurd, telkens excuses via de e-mail maar altijd er zelf achteraan moeten blijven gaan en zo kan ik nog ff doorgaan. Uiteindelijk een duidelijk lijstje gemaakt met wat er allemaal fout is gegaan en een gesprek aangevraagd met de directie, weken op moeten wachten en herhaaldelijk aanvragen, nu was er vandaag eindelijk een afspraak. Guess what deze is zojuist geannuleerd met een emotieloze e-mail waarin ze geen tot weinig fouten meer willen erkennen en proberen zich eigen hiermee in te dekken. Kortom een kansloos bedrijf!

Eerdere ervaring van 7 april 2021: Tijdens de eerste winkelbezoeken ging alles goed, vriendelijk te woord gestaan, super geholpen tijdens aankoop, maar nu komt het. Dan heb je alles geregeld en een dikke offerte ondertekend en dan gaat alles fout. Slechte communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, leveringen die fout gaan qua communicatie en nu moet ik weer extra vrij gaan nemen, wie gaat die tijd en alles betalen, niet van Wanrooij natuurlijk. Heel jammer, van zo goed/hoog hebben staan naar zoveel lager na de gezette handtekening.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Door Van de Werfhorst op donderdag 20 feb 2020 20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Van De Werfhorst, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN VAN DE WERFHORST
Nummer is 121652. Helaas naar zelf aantal keren gebeld te hebben met 1 van medewerkers van service word het probleem maar afgeschoven. Wel raar dat bij andere huizen van ons project wel medewerkers komen en bij ons niet. En het probleem niet eens komen bekijken maar wel een conclusie erover te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor nieuwbouw”
Door Waheed Ahmad op zaterdag 8 feb 2020 20
De verkoopadviseur heeft ons op de best mogelijke manier geholpen. Hij maakte een gedetailleerde met alle beste mogelijkheden binnen ons budget. We vertrokken met een tevreden gevoel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Waheed, Hartelijk dank voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Karel Leeuwenhaag op vrijdag 20 dec 2019 19
Wij hebben een badkamer gekocht bij van Wanrooij.Met behulp van een bouwtekening heeft de verkoper een aanbieding gemaakt. 3 maal tegels bij moeten bestellen en tot overmaat van ramp paste de design radiator niet. Naar meerdere telefoontjes wordt je gewoon af ge scheept. Ik adviseer om geen zaken met dit bedrijf te doen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Karel, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern doorgezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door D op dinsdag 12 nov 2019 19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer D, vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen, kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN DONNA TURK
Ik plaats het referentie nummer liever niet publiekelijk. Ik heb qasa deze doorgegeven, jullie kunnen hun raadplegen. Allemaal mooie praatjes maar aan de andere reviews te zien zullen jullie toch niks doen. Jullie zijn de slechte organisatie waar ik ooit iets aangeschaft heb, als ik dit allemaal had geweten had ik nooit van mijn leven iets bij jullie gekocht. Zodra de buit binnen is stopt het bij jullie. Jullie zouden je moeten schamen
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Susan Verburg op woensdag 6 nov 2019 19
Wij hebben een badkamer uitgezocht en gekocht bij van Wanrooij. Erg vriendelijk geholpen. Koffie, thee, limonade. Zelfs een maaltijd hebben we genuttigd. Goed advies gegeven. Er werd erg goed meegedacht. Voor mij een topper. Ook het plaatsen is helemaal goed gegaan. Voor de oplevering bleek er een muurtje te smal. Dit is direct en netjes opgelost.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Susan, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in jullie nieuwe badkamer.
FOTO VAN SUSAN
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Verhulst op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer. Mooie nette badkamer. Slechte tegelzetter.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste P. Verhulst, Je feedback heb ik doorgegeven aan de door ons ingehuurde tegelzetter van jullie nieuwbouwproject. Bedankt voor je review en veel leefplezier in de nette badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelopen”
Door Gavic op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer (2x) + toilet (2x) laten plaatsen voor nieuwbouwwoning. Alles Keurig opgeleverd conform opdracht. Goede communicatie met de verkoopadviseur bij tussentijdse wijzigingen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste familie Gavic, Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Cedric op donderdag 26 sep 2019 19
Super mooie badkamer laten ontwerpen bij Van Wanrooij en de verkoper vertelde dat hij een WC naar rechts kon opschuiven zodat ik mijn wens van 28 cm tussen tussen muur en WC kon krijgen i.p.v. het smaller maken van mijn douche (120 naar 110 CM). Ook een mooie nis laten ontwerpen maar die is weer verkeerd uitgelijnd met de tussen wand.

Helaas bleek tijdens oplevering dat er diverse fouten waren gemaakt:
- Tussen WC en muur slechts 19 CM ruimte i.p.v. de afgesproken 28 CM
- Nis is qua hoogte niet mooi uitgelijnd met een tussen muurtje
- Nis diepte zou 20 cm worden is ineens 27 CM geworden
- Heel lelijke uitwerking van hoek profielen (in de showroom zag dit er super strak uit!)
- Lelijk gekit van de randen
- Beschadigingen op douche aluminium strip

Nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen in mijn nieuwbouw woning. De indeling is namelijk wel super mooi geworden en geheel naar wens. Dus erg jammer dat er van deze fouten gemaakt zijn! Als ze dit allemaal mooi oplossen dan krijgen ze 4 sterren, fouten kan gebeuren maar nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen. Tot nu toe zegt de verkoper dat ze niks kunnen oplossen. Maar hij heeft zelf een fout gemaakt en niet op de juiste tekening alles goed ingegeven, daarnaast zijn er meerdere fouten gemaakt en slordige afwerking van de hoek profielen. Binnenkort hoop ik een oplossing te krijgen zodat ze het netjes gaan oplossen.
FOTO VAN CEDRIC
Hoekprofielen
REACTIE VAN CEDRIC
Foto van Nis die te hoog en te diep is geworden ten opzichte van de tussen muur.
REACTIE VAN CEDRIC
Slecht kit werk en profiel niet mooi afgewerkt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Cedric, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal doorgezet naar onze adviseur en de monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Steenbrink op donderdag 1 nov 2018 18
Badkamer gekocht met het idee dat deze totaalaanbieder ons zou ontzorgen in de toch al drukke tijd van ons nieuwbouwhuis. Het tegendeel is helaas waar. Afspraken worden niet nagekomen. een ZZP-er die optreedt als projectleider, maar vervolgens compleet faalt. Het bedrijf dat ingeschakeld was om te plaatsen levert redelijk werk, maar is continu aan het zeiken over de gang van zaken. Op klachten die je neerlegt bij Van Wanrooij over vertraging etc. komt 0,0 reactie. Zelfs na verschillende aanmaningen. Het enige wat ze onverstoord blijven doen is je erop attenderen dat de rekening betaald moet worden, anders.... Kortom; nooit meer!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste meneer Steenbrink, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Met u is contact opgenomen door onze serviceafdeling. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaar het als positief”
Door Nathalie Brusselaars op donderdag 27 sep 2018 18
gewoon klantgericht! Na het kopen van ons nieuwbouwhuis werden we door Van Wanrooij benaderd. Als aangewezen leverancier hebben ze ons goed begeleid tm aankoop van zowel keuken als badkamer. Er werd totaal niet gepusht maar juist uitgebreid de tijd genomen. Het advies was goed en alles eromheen gewoon goed geregeld. De keuken hebben wij elders besteld, maar ook dat was geen probleem. Wij hebben als we willen gewoon contact met de koop begeleidster en alles kan besproken worden. Wij doen veel zelf maar ik ervaar dit nog steeds als positief. Ja het zijn dure prijzen maar dat is gewoon in deze tijd, wij hadden een goede verkoper die met ons mee dacht. Wij hadden alleen graag vtv via de makelaar meer info gehad wat wel en niet kan. Maar daar kan van Wanrooij niet aan doen. Ik lees veel gedoe over keuken en badkamer... Maar ik lees niet over dat de bouw zo slecht is dus dat is dan wel weer positief. Wij wilde graag casco maar dat kon niet, en dan moet je accepteren zoals het is. Wij zijn nog steeds positief, ook al in ons huis nog niet klaar.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Nathalie, Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te lezen dat jullie begrijpen dat bij een koop van een nieuwebouwwoning er vaak standaard sanitair in zit. Top dat jullie goed begeleid zijn met de aankoop van de keuken en badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door F Leijendekker op maandag 24 sep 2018 18
Badkamer gekocht bij dit bedrijf. Zeer matig geholpen door verkoper van der Meulen. Niet meedenken met ons en weinig alternatieven bieden. Ook totaal geen flexibiliteit en klantvriendelijkheid getoond. Het is dat dit aangewezen leverancier voor ons nieuwbouwproject is geweest, en casco ook geen optie was. Ik zou niemand aanraden hier de badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super slechte plaatsing”
Door Ad op donderdag 2 aug 2018 18
Badkamer is echt super slecht geplaatst. Maar geen communicatie om het op te lossen
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen op woensdag 25 apr 2018 18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Toine Hendriks op woensdag 25 apr 2018 18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Henri op zaterdag 10 feb 2018 18
Complete badkamer gekocht. De verkoop en advies ging goed. Als de handtekening is gezet, en de buit binnen. Dan is het de vraag of het goede geleverd word en het probleem oplossen ho maar. Diep triest dat er zo met mensen om gegaan word.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Uw review is opgepakt door onze service afdeling.
Reactie of foto toevoegen
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Saraya op maandag 25 mrt 2024 24
Wij hebben diverse keukens gekocht bij Huysinc o.a. voor ons woonhuis en kantoor. Wij zijn goed geadviseerd door Bas en het plaatsen van de keukens is vakkundig gedaan. Huysinc is een betrouwbaar bedrijf wij raden Huysinc zeker aan.
FOTO VAN SARAYA
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Saraya, Wat een prachtige keukens! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en wensen u ook veel woon en kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Marcel op woensdag 6 mrt 2024 24
Via de aannemer van het project waar onze woning deel uit maakt bij Huysinc (toen nog Van Wanrooy Warenhuys) terecht gekomen. Keuken en badkamer gekocht. Van het 1e gesprek tot en met de oplevering alles prima verlopen. Super tevreden!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Marcel, wat fijn dat het gehele traject naar wens is geweest! We wensen jullie heel veel kook- en woonplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Lion Remmers op donderdag 1 jun 2023 23
Ruim twee jaar geleden een keuken en een badkamer gekocht voor in ons nieuwe huis. Nu had ik een probleem met de "luxe" toilet. Helaas was dat voor mij geen luxe, dus ik heb met Van Wanrooij contact gezocht hoe dit snel op te lossen. Zij hebben alle zorg overgenomen en de leverancier benaderd. Bij hen ook aangegeven dat het spoed was en in minder dan een week was alles opgelost. Dat is pas service en meedenken met de klant!
REACTIE VAN HUYSINC
Hi Lion Remmers. Bedankt voor je positieve beoordeling! We werken hard om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat je onze service ook zo ervaren hebt. Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de service”
Door Barry op dinsdag 28 mrt 2023 23
We hebben een keuken en badkamer gekocht bij Van Wanrooij. Kwaliteit is erg goed. Communicatie tijdens aankoopproces verliep wisselend doordat we met verschillende mensen te maken kregen. De nazorg is super. Ruim 3 jaar na oplevering was onze douchestrip kapot en ontvingen we kosteloos een nieuwe strip. Erg servicegericht!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Barry. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en onze nazorg. Dankjewel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken en badkamer”
Door Renske op maandag 20 mrt 2023 23
De keuken en badkamer die wij hebben besteld bij van Wanrooij zijn prachtig. Het personeel heeft echt vakmanschap geleverd. Wij zijn er super blij mee! Goede service en communicatie.
FOTO VAN RENSKE
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Renske, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Veel woonplezier in jullie nieuwe huis.
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers en een keuken”
Door Angela op maandag 13 mrt 2023 23
2 Badkamers gekocht en keuken gekocht.
Badkamer was verplicht en er is ons echt een poot uitgetrokken door toeslag op toeslag omdat bv formaat tegels afwijkt van standaard. Uiteindelijk hebben wij 135 euro per m2 betaald voor alleen het zetten van de tegels! Door alle toeslagen die berekend zijn. Gezegd was dat de tegels strokend gezet zouden worden hetgeen niet is gebeurd in 1 vd 2 badkamers zijn ze wel zo begonnen maar dan houden ze ineens op het ziet er niet mooi uit en oogt heel rommelig. Het bad is ook niet vastgezet en uit de douchekoppen komt een heel klein straaltje waarmee je echt je haar niet kunt uitspoelen. De voegen liggen verdiept zodat er stof en ook kalkaanslag afgezet kan worden.
De keuken: alle bestelde apparatuur is nog voor levering aangepast omdat het niet te leveren was. Toen levering afgesproken was werd ik gebeld door leverancier, helaas niet door v wanrooij zelf die vertelde dat de oven niet voorradig was op tijd. De monteur heeft goed en hard gewerkt maar de verkeerde spoelbak was geleverd dus niet kunnen installeren ook kraan en afvoer niet aangesloten. Keukenblad was rafelig en scherp hiervoor moest later de leverancier komen om het te schuren en de zijwanden eiland te plaatsen en de kookplaat kitten. De oven was er niet dus niet geplaatst, later 2 mannen geweest die zeiden dat ze dat niet kunnen dus nog niet afgewerkt ook ontdekte ze een flinke deuk in de bordenwarmer. Verder heeft de monteur 1 achterwand verzaagd en dat is dus ook nog niet opgelost en is deze natuurlijk ook niet gekit met aanrechtblad. Ook missen we een bestekindeling. Steeds moeten we weer voor 1 afwerkpunt aanwezig zijn en zitten wachten.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Angela, bedankt voor deze feedback. Dit helpt enorm bij het verbeteren van onze service. Vanzelfsprekend vinden het erg jammer om te horen dat je onze dienstverlening zo hebt ervaren. Dit is niet het serviceniveau dat je mag verwachten van ons. Graag werken we met je aan een passende oplossing en nemen dan ook spoedig contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken en badkamer”
Door Christian op zaterdag 18 feb 2023 23
De verkopers voor zowel de keuken als de badkamer nemen alle tijd voor je en niets is te veel. Nog een keer terug geweest om voor een andere kleur keuken te gaan en de verkoper zag nog een foutje in het ontwerp, dit is gelijk hersteld. Montage ging ook prima, filter van afzuigkap was beschadigd en kast gebroken bij vervoer. Zijn meteen opnieuw besteld.
FOTO VAN CHRISTIAN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Christian, dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe badkamer en keuken. Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Milan B. op woensdag 8 feb 2023 23
Installatie door monteur was top en netjes uitgevoerd (aardige man). Latere service vraagstukken werden ook netjes behandeld door Dylan, uitstekende klantgerichte aanpak. Verhouding prijs met latere service is in balans, de prijs is wat hoger in vergelijking met andere leveranciers maar de service maakt dit tot op heden zeker goed! 4 sterren i.p.v. 5 ligt niet aan personen of service maar meer aan de prijs/kwaliteit verhouding van enkele onderdelen. Bijvoorbeeld het wasbak putje op de badkamer (plastic schroefdraad wat na 4 maanden niet meer werkt) en de wangschoen in de keuken (plastic wat snel beschadigd). De juiste materiaalkeuze had (nog) iets meer gekost maar meer gemak gegeven voor de toekomst.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Hallo Milan, geweldig om te horen dat je blij bent met je nieuwe keuken en badkamer! Dank je wel voor je positieve feedback. We werken hard om onze klanten tevreden te stellen en zijn blij dat je onze service ook zo ervaren hebt. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Heel veel woonplezier in je nieuwe keuken en badkamer en graag tot een volgende keer.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door John op dinsdag 10 jan 2023 23
Zowel de keuken als de badkamer ruim 8 jaar geleden gekocht, erg goed meegedacht wat betreft ontwerp en indeling. Recent nog contact gehad met de afdeling service over een stukje onderhoud van zowel het tegelwerk badkamer als het aanrechtblad van de keuken, hele goede (reinigings)tips gehad en prettig contact. Wij zijn enthousiast over Van Wanrooij!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste John, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service. Bedankt voor de positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Ank Bouwmans-Hoenselaar op dinsdag 27 dec 2022 22
Werd goed geadviseerd, vriendelijk en deskundig geholpen zowel de keuken als de badkamer.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ank, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je positieve beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe badkamer en keuken”
Door Gé Hordijk op woensdag 19 okt 2022 22
Complete badkamers en complete keuken gekocht. Alles op tijd geleverd, keuken was compleet, geen nalevering. Aansluitend monteur de keuken gemonteerd. Ook alles prima verlopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Hordijk, Bedankt voor jullie review! Goed om te lezen dat jullie blij zijn met de nieuwe keuken en badkamers.
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Annemiek krijnen op maandag 22 aug 2022 22
Keuken en badkamer tegels in appartement.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Annemiek, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en twee badkamers”
Door l bruijnel op vrijdag 19 aug 2022 22
Monteurs niets dan lof, organisatie v wanrooij is zeer matig zeker binnen dit prijs segment verwachten wij dat het perfect geregeld is.

Aanvulling 22 augustus 2022:
Voor keuken: levering incompleet en kapotte kookplaat (alles bekend bij van Wanrooij moet nageleverd worden). Voor badkamer: verkeerde kraan (hierop komt ook na melding geen reactie)
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Bruijnel, Vervelend om je verhaal te lezen. We hebben reeds contact met je opgenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer en een keuken”
Door Vermeeren op maandag 1 aug 2022 22
Beter communiceren zou fijn zijn in de toekomst.

Aanvulling 22 augustus 2022:
We hebben een badkamer en keuken gekocht. Beide zijn geheel of gedeeltelijk geleverd en geplaatst. De badkamer en toilet zijn redelijk maar ontzettend veel tegels over waar we nog een toilet mee hadden kunnen tegelen en dit is normaal volgens van wanrooij. De klant mag gewoon betalen. Keuken is geplaatst op de achterwand na maar dat is inmiddels al 4 weken geleden. De oven was niet te leveren en dit hebben we niet van van wanrooij gehoord maar van neff. Communiceren is niet iets wat van wanrooij goed doet, terugbellen en niet doen etc. Problemen die we hebben gehad met de technische ruimte doordat van wanrooij niet heeft ingemeten trachten te verhalen op de klant.
FOTO VAN VERMEEREN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Vermeeren, Bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken wordt niet afgemaakt”
Door Kees Brandsteder op zaterdag 9 jul 2022 22
Goede afspraken, nette monteur, keurige montage, maar als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Nu na ruim twee weken is het werk nog niet afgemaakt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Kees, bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat de keuken nog niet af is. We gaan je bericht doorsturen en hopen dat het snel voor je wordt opgelost. Alvast veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere fouten bij plaatsen keuken en badkamer”
Door Diana de la Rambelje op vrijdag 1 jul 2022 22
De organisatie zelf is bar slecht! Zowel de communicatie als de levering als de planning etc. Alles juridisch dicht willen spijkeren, de hoofdprijs vragen en niveautje woningbouw nog niet aan kunnen. De keuken monteur zit op een veel hoger niveau maar daar word misbruik van gemaakt. Je kunt geen service deal en monteur tegelijk zijn!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. De La Rambelje, Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer, keuken en tegels”
Door emiel van ravels op woensdag 8 jun 2022 22
Een mooi bedrijf, wij hebben een prachtige badkamer, keuken en tegels. Alleen teveel vloertegels over?
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Emiel, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen bij afleveren keuken en badkamer”
Door Philip Geleijnse op maandag 11 apr 2022 22
Wij kwamen bij van Wanrooij Warenhuys, omdat dit de projectleverancier voor de keuken en badkamer was van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is er enig voordeel bij het verplaatsen van bijvoorbeeld leidingwerk in de keuken. Ons is het zo gebracht dat het kiezen voor de projectleverancier zou ontzorgen, in vergelijking met een andere partij. Wat hadden wij het mis. Middels deze review ga ik in op het goede, en het minder goede van het bedrijf. Ik hoop dat Van Wanrooij hier in de toekomst in verbetert, dat mag worden verwacht van een bedrijf waaraan zo veel mensen hun zorgvuldig verdiende spaargeld aan uitgeven. In deze review laat ik de COVID perikelen buiten beschouwing, hoewel dit invloed had op de koopervaring, en met name de wijze waarop afspraken mogelijk waren, is dit niet relevant voor het grotere verhaal.
Showroom: De showroom is werkelijk prachtig. Je wordt warm onthaald en kijkt je ogen uit naar alle badkamers en keukens die men ten toon heeft gesteld. Ook de virtuele showroom is een fijne toevoeging.
Verkoopproces Keuken: Wij kwamen voorbereid aan tafel, na ca. 8 andere keuken- en badkamerbedrijven langs te zijn gegaan. Wat betreft de keuken hadden we al een duidelijk beeld. Het verkoopproces bij de keukens is vergelijkbaar met wat je kunt verwachten van bedrijven die zijn aangesloten bij de Mandemakers groep. Alle klassieke trucjes worden uit de kast gehaald, waaronder het 'spreken met de manager'. Het bedrijf zelf is niet direct onderdeel van de Mandemakersgroep, maar het personeel weet wel op diezelfde wijze te handelen. Het proces was niet echt een fijne ervaring, je voelt je onder druk gezet. Daar sprak ik me ook over uit, en daar ontstond dan wel een onaangename sfeer. We hebben alsnog gekozen voor Van Wanrooij, omdat de prijs onder de streep, met het verleggen van het leidingwerk etc. maar beperkt duurder was dan een ander bedrijf. We wilden in ieder geval graag zo'n zorgeloos mogelijke ervaring, en dachten dit bij van Wanrooij te krijgen gezien de nauwe samenwerking met de bouwer.
Verkoopproces Badkamer: Het verkoopproces bij de badkamer was een stuk fijner. Er werd meegedacht met onze wensen en ons budget. Daarbij werden ook tips gegeven om de wijzigingen op de standaardbadkamer zo goedkoop mogelijk te houden: Bijvoorbeeld een standaardmaat tegels te gebruiken, of slim om te gaan met bouwkundige elementen. Hierdoor hebben we een fijne badkamer samen kunnen stellen.
Levering: Meer dan 3 maanden voordat de keuken zou worden bezorgd, zijn de artikelen besteld. De vaatwasser had echter leverproblemen. Deze zou een- a twee weken later komen dan de rest van de artikelen. We kregen een voorstel: Ofwel een andere, vergelijkbare vaatwasser van AEG uitkiezen, ofwel wachten. Omdat de vaatwassers die leverbaar waren, niet vergelijkbaar waren en dus bepaalde features mistten, of duurder, kozen wij ervoor om te wachten, wetende dat het maar twee weken overbruggen was. Helaas, pas halverwege oktober werd onze vaatwasser geleverd. En wat schikt ons? Het was een ander model! Een model die tevens minder features had dan onze bestelde vaatwasser. Dit is zonder overleg gebeurd! Deze vaatwasser is weer mee teruggenomen, en uiteindelijk hebben we een andere gekregen die wel voldeed aan de wensen. Aanvankelijk is er een defecte koelkast geleverd.
We wensten een stille afzuigkap, op advies daarom niet voor een geïntegreerde afzuigkap gekozen, maar voor een wandafzuigkap. Helaas: De keukenverkoper heeft ons de DB's laten zien wanneer de kap zonder recirculatie werkt, mét recirculatie hadden we een afzuigkap die op de laagste stand 70DB produceerde gekocht voor 1400 euro. Menig stofzuiger is stiller tegenwoordig. Dit is uiteindelijk wel opgelost met ons.
Plaatsing Keuken: Dit is waar de problemen ontstonden. De plaatsing van onze keuken was halverwege Augustus geplanned. Dit is een moment waarop de 'eigen monteurs' mogelijk op vakantie zijn. Wij kregen twee ZZP-monteurs van het bedrijf S.L.R. Montage op bezoek. Dit waren enorme beunhazen die de keuken op hun slippers kwamen monteren. Door de montage zijn diverse problemen ontstaan buiten de leveringsproblemen:
- Men heeft de vaatwasser afvoer, die al aanwezig was en tevens door ons besteld, er vakkundig tussenuit gehaald, waardoor onze vaatwasser niet aangesloten kon worden op een afvoer.
- De kokendwaterkraan werkte niet: Dit heb ik zelf opgelost door simpelweg de gebruiksaanwijzing te lezen.
- Het kitwerk was slordig gedaan rondom de kookplaat. De vlakbouwkookplaat lag 3mm dieper dan het keukenblad, waardoor pannen tegen de rand van het keukenblad aanstoten.
- Het zijpaneel van de keuken was nog niet geplaatst, i.v.m. de niet geleverde vaatwasser. Het werkblad stond daarom lange tijd op twee kartonnetjes. Het werkblad is helaas wat krom getrokken.
- Het kitwerk achter het werkblad en op andere plekken liet los.
- Een frontje was beschadigd geraakt, verteld werd dat het een restant afdekfolie was, terwijl er in feite lak was weggetrokken.
Tweede levering en plaatsing na vervanging van defecte of ontbrekende artikelen:
- De vaatwasser:
1. De ontbrekende vaatwasser werd door AEG geleverd. Deze kon niet door hen worden aangesloten omdat deze aansluiting weg was gehaald door de eerdere keukenmonteurs.
2. Diezelfde week is door een ander bedrijf de aansluiting voor de vaatwasser alsnog gemaakt, maar niet zonder slag of stoot. De wateraanvoer van de vaatwasser lekte, dit leek later verholpen te zijn. Enkele maanden later bleek er toch een stil lek aanwezig te zijn, die het hele keukenkastje tot een spons heeft getransformeerd en de keukenplinten en onze vloer heeft aangetast.
- De koelkast: De koelkast werd door AEG zelf geplaatst. Helaas niet geheel stabiel. Ook de koelkastdeuren schaven de koelkast of de zijwand zelf kapot. Dit is later gepoogd te verhelpen en heeft even gewerkt. Helaas zijn de problemen alsnog teruggekomen.
- De kookplaat en spoelbak en afzuigkap zijn uiteindelijk opnieuw geplaatst zodat deze op een juiste wijze in de keuken werden gemonteerd.
Plaatsing badkamer: De badkamer is netjes geplaatst, m.u.v. het voegwerk: dit is in de verkeerde kleur geplaatst. Verantwoordelijkheid voor plaatsing van de badkamer ligt bij de bouwende partij. Afspraken over de kleur voegen zijn wel op de offerte gezet, niet heel duidelijk. Dit terwijl je er in de showroom samen wel zorgvuldig naar hebt gekeken. We hebben hier nog een geschil over met de bouwende partij. Advies is om kleuren van kitwerk en voegwerk nog duidelijker op de offerte neer te zetten.
Aftersales: Vrijwel alles wat fout kon gaan is bij de plaatsing van de keuken fout gegaan. We zijn goed geholpen door de servicedesk van Van Wanrooij en hopen over enkele weken de waterschade ook gerepareerd te zien. Hopelijk wordt er met die reparatie niet alweer een nieuw probleem gecreëerd.
Conclusie: Van Wanrooij heeft een mooie showroom. De aftersales zijn redelijk op orde van het bedrijf, immers, al onze problemen worden vooralsnog verholpen. En dat waren er flink wat! Te verbeteren valt er in de verkoop: m.i. is de ervaring beter indien je minder onder druk wordt gezet. De belangrijkste verbetering en tevens de reden voor de lage beoordeling is de monteur keuze en het leveringsproces, hier kan sterk in worden verbeterd! Screen a.u.b. de monteurs die in dienst worden genomen, dit kan een hoop problemen, frustratie en ook kosten besparen. Kies niet direct voor de goedkoopste monteurs die beschikbaar zijn, maar één die gelijk staat aan de kwaliteit die jullie willen leveren. Ik kan er niet bij dat er zulke onkundige mensen voor de montage van dure keukens worden gebruikt. Maak ook duidelijke afspraken over de levering en leg de verantwoordelijkheid voor de plaatsing van spullen bij één partij. Indien een product achteraf door de fabrikant zelf moet worden gemonteerd, is het vragen om problemen bij de afbouw van de keuken.
FOTO VAN PHILIP GELEIJNSE
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Philip, Vervelend om je verhaal te lezen. Mijn collega is hierover in contact met u en heeft dit in behandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Erg gemengde ervaring”
Door Jeffrey van Holten op dinsdag 22 feb 2022 22
Wij hebben een keuken en badkamer voor onze nieuwbouwwoning aangeschaft bij van Wanrooij. De badkamer is tijdens de bouw gerealiseerd en de keuken na oplevering van de woning.

De badkamer: De badkamer is over het algemeen erg netjes aangelegd. Tijdens de oplevering viel het ons op dat de kolomkast erg scheef hing. Het heeft weken geduurd voordat de kast weer recht is gehangen, bovendien is de kast rechts gehangen alleen heeft men de andere stelschroeven verdraaid waardoor de kast nu aan de bovenkant weer te ver van de muur af komt. Al met al hebben wij de kast zelf gesteld omdat we er geen vertrouwen meer in hadden. +- 2 dagen na de oplevering zijn we de badkamer gaan schoonmaken waarbij we voegsel op een tegel tegen kwamen. Achter het voegsel zat een beschadiging die dus moedwillig is weggewerkt met voegsel zodat het niet zichtbaar zou zijn. Dit is vervolgens direct gemeld waarbij direct werd gezegd dat wij dit tijdens de oplevering hadden moeten zien, en dat zij hier niks meer mee doen. Al met al is de badkamer over het algemeen netjes geplaatst, alleen laten ze hele erge steken vallen op het moment dat iets niet goed gaat.

De keuken: De keuken is erg vakkundig geplaatst, waarvoor onze complimenten. De keuken werd een dag van te voren geleverd, waarbij bleek dat 1 kast onderdeel al was beschadigd. Uiteindelijk bleek dat het aanrechtblad verkeerd was, en dat de gootsteen op de verkeerde plaats en niet in het midden van een keukenkastje zat. Overigens was de inductiekookplaat met een verkeerd rooster geleverd. De kookplaat is van AEG, die vervolgens ook binnen een dag zelf contact met ons opnamen en waarvan wij binnen 3 dagen een nieuw rooster per post hebben ontvangen, kijk dat is service!

Wij waren van te voren al gewaarschuwd voor van Wanrooij, maar zijn toch in de gladde praatjes getrapt. Tip: zodra er iets mis is, geven ze niet thuis en wordt je als een stuk afval behandeld. Absoluut GEEN aanrader!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jeffrey, Vervelend om je verhaal te lezen. Nadat de review geplaatst is, is er contact met u geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Rob op maandag 3 jan 2022 22
Uitzoeken van keuken en badkamer was makkelijk en goed gegaan. Duidelijk en goed advies. Geen problemen gehad met levering.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Rob, bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is verlopen. Veel woonplezier in je nieuwe keuken en badkamer toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en installatie van badkamer en keuken”
Door Familie de Jongh op maandag 15 nov 2021 21
Goed geïnformeerd. Men dacht goed met je mee.
REACTIE VAN FAMILIE DE JONGH
Ook voor de badkamer zijn we goed geslaagd. Adviseur Dappers is echt een topper.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Familie de Jongh, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie goed geslaagd zijn voor de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing van onze keuken en badkamer”
Door Ans en Bram op woensdag 3 nov 2021 21
Voor de verbouwing van onze keuken en badkamer zijn wij zeer goed geholpen bij Van Wanrooij. Het was fijn in de showroom de keuzes in artikelen en materialen direct te kunnen zien en zijn hierin goed, kundig en persoonlijk geadviseerd. Er was ruimte voor onze eigen voorkeuren en wensen icm een goed advies om de ruimte en mogelijkheden optimaal te benutten. Ook in het vervolg van het proces hebben we prettig contact gehad met de serviceafdeling. Al met al een zeer prettige ervaring die dankzij de inzet, kennis en kunde van Van Wanrooij tot een resultaat heeft geleid waar we heel blij mee zijn! In het bijzonder dank aan Angela, Marcel en Luuk
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ans en Bram, Bedankt voor jullie mooi review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gehele traject. We zullen deze mooie review doorsturen aan Luuk, Marcel en Angela.
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf keuken en badkamer”
Door p. boukema op donderdag 14 okt 2021 21
Goede begeleiding bij aanschaf keuken en badkamer. Plaatsing van de keuken in 1 dag zonder problemen en mooie correcte afhandeling.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Boukema, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en badkamer”
Door Pollemans op zondag 10 okt 2021 21
Functioneel en werkbaar! Kleurstelling en indeling zijn goed.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Cees m v nieuwenhuizen op maandag 7 jun 2021 21
Keuken met apparatuur tot volle tevredenheid geplaatst.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Cees, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent, veel leefplezier gewenst in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Hilde op dinsdag 18 mei 2021 21
Ik heb een keuken gekocht. Hierin zijn wij in het gehele proces goed ondersteund en zijn erg blij met het resultaat. We hebben echter ook een badkamer bij jullie gekocht, en daarin missen we, zeker achteraf gezien, vakkundig advies. Er zijn een paar dingen nagelaten te vertellen waardoor we andere keuzes hadden willen maken. Erg jammer, aangezien wij niet de specialist zijn.

Aanvulling ontvangen 20 mei 2021: Montage is al gebeurd. We vinden dat de wastafel en het wasmeubel veelste laag hangt. Daarnaast vinden we het jammer dat ons bij het advies niets is verteld over de verlichting waardoor er geen licht in het douchegedeelte kwam (door een geplaatste muur) en we op het laatste moment een verlaagd plafond hebben moeten aanbrengen zodat we alsnog spotjes konden verwerken.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Hilde, Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door van Elferen op woensdag 7 apr 2021 21
Een keuken en badkamer geplaatst alleen de badkamerspiegel was beschadigd maar is later vervangen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer, mevrouw Van Elferen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe keuken en badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige plaatsing”
Door Fred Hommersom op maandag 29 mrt 2021 21
Wij hebben de badkamer en keuken gekocht. Beide zijn vakkundig geplaatst door echte vakmensen. U heeft een zeer tevreden klant er bij. Top service door uw organisatie!
FOTO VAN FRED HOMMERSOM
REACTIE VAN FRED HOMMERSOM
Bij deze onze prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Peter en Diana Megens-van Olderen op donderdag 11 feb 2021 21
Wij zijn geweldig geholpen en nog steeds blij met de gemaakte keuzes nu wij drie maanden in ons huis wonen.
FOTO VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
REACTIE VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
Hier ook nog een foto van onze badkamer. Echt prachtig betegeld. Dit is een ervaren tegelzetter geweest. Keurig. Nog iedere dag heel blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOI WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Megens-Van Olderen, hartelijk dank voor jullie review. Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel leefplezier in jullie nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Venema-Elfferich Annemieke op donderdag 24 dec 2020 20
Eerste verkoper badkamer ging wat stroef. Maar tweede heeft het prima opgepakt en goed geadviseerd. Bij de keuken goed en eerlijk geadviseerd. Kortom, tevreden!
FOTO VAN VENEMA-ELFFERICH ANNEMIEKE
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Annemieke, Bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaringen”
Door Merbil op vrijdag 4 sep 2020 20
Wij hebben een Keuken, 2 badkamers en toiletkamers helemaal laten inrichten door van Wanrooij. Wij hebben hele slechte ervaringen met ze. We worden niet geholpen met onze punten. de Blad van onze badmeubel is binnen twee weken verkleurd. de blad heeft een andere kleur dan de overige delen. Meneer van de service geeft aan dat ik uit Coulance een blad zal krijgen van de fabriek en dat ik deze zelf moet monteren. Ik heb een lekkende kraan vanaf dag 1. ook dit punt wordt net opgelost. Ik heb een Koelkast die heel veel geluid maakt. Ook dit punt wordt niet opgelost. In de badkamer en toilet hadden ze verkeerde voeg kleuren gebruikt. Ik zag dit tijdens de bezichtiging van onze woning omdat het om een nieuwbouwproject gaat. Na drie maanden en 100 belletjes en mails is de voegkleuren nu wel vervangen. Maar je wordt zo moe van alles. Je koopt nieuwe spullen en ga je ervan uit dat alles goed opgeleverd wordt en dat je kan genieten van je koop. Ik hoop echt dat ze ons nog gaan helpen. maar tot nu toe zit dit er niet zo uit.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Merbil, bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
REACTIE VAN MERBIL
Beste, Ik hoop dat jullie onze teleurstelling kunnen verbeteren zodat we plezier hebben met onze koop!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Michiel en Tanja Koopman op dinsdag 23 jun 2020 20
Zowel badkamer als keuken gekocht bij van Wanrooij voor onze nieuwbouwwoning. Vakkundig geholpen, vriendelijke adviseurs die met ons mee dachten en tijd voor ons namen. We zijn verschillende keren terug geweest om de keuken en badkamer voor ons perfect te krijgen, aanpassingen werden goed verwerkt en het resultaat is mooi geworden. Wij zijn uiterst tevreden.
FOTO VAN MICHIEL EN TANJA KOOPMAN
Fotocollage
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Koopman, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel leefplezier in jullie nieuwe keuken en badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Niels Hillerstrom op maandag 22 jun 2020 20
We zijn zeer blij met de aankoop van onze badkamer en keuken.

Aanvulling ontvangen 25 juni 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd. Allemaal zeer naar wens. De paar kleine opleverpuntjes zijn nu in behandeling en worden opgelost door Van Wanrooij. De keuken installateur was ook een prettig persoon die ons op de juiste momenten erbij betrok zodat we nog wat laatste dingen konden afstemmen. Bijvoorbeeld de plaatsing van de spotjes.
FOTO VAN NIELS HILLERSTROM
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Niels, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de plaatsing van de keuken. Fijn dat de opleverpuntjes in behandeling zijn en dat je kan gaan genieten van je mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Hans op dinsdag 16 jun 2020 20
Zowel een badkamers en keuken gekocht. We zijn prima geholpen maar het tempo was hoog. Dit doordat een dagdeel per onderdeel (badkamer of keuken) wordt uitgetrokken. Uiteindelijk helemaal tevreden met het ontwerp van keuken en badkamer. Inmiddels is alles geplaatst. Dit is vlot gelopen en netjes opgeleverd. Het voordeel dat je in een winkel alle materialen kunt bekijken.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwelijks communicatie”
Door David op dinsdag 12 mei 2020 20
keuken en badkamer gekocht. bij de badkamer slechte begeleiding vooraf, niks kan zomaar en alles kost extreem veel extra. Het tegelwerk in de badkamer en toilet is heel slecht en maar gedeeltelijk opnieuw gedaan. In eerste instantie proberen ze je ook nog wijs te maken dat het binnen de marge valt. De keuken is erg mooi en leuke en goede verkoper. Bij de levering blijkt het blad niet goed. Er wordt nauwelijk gecommuniceerd over de nalevering en bij de nalevering blijkt dat ze weer niet alles kunnen afmonteren en de leverancier weet wederom nergens van.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Davis, wat vervelend dat je dit ervaart. We hebben je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Simon op dinsdag 14 apr 2020 20
Installatie keuken ging erg goed! Justin was heel professioneel en zorgvuldig. Ook de badkamer bij van wanrooij aangeschaft, daar is helaas niet alles goed gegaan. De installatie verliep niet via van wanrooij maar via de aannemer van het nieuwbouwproject
FOTO VAN SIMON
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Justin. Wij hopen dat de aannemer de problemen met de badkamer spoedig voor je oplost.
REACTIE VAN SIMON
Toch jammer dat de aannemer naar jullie wijst en jullie weer naar de aannemer. Uiteindelijk zitten wij met een beschadigd badkamermeubel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Wat jammer dat je dit meemaakt. Zoals je aangeeft verloopt de installatie inderdaad niet door ons maar door de aannemer en zijn wij alleen leverancier van de sanitair producten.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Linders op dinsdag 28 jan 2020 20
We hebben een keuken en badkamer en toilet gekocht. We zijn erg tevreden. We hebben zelfs al kennisen naar de zaak verwezen om ook daar te kijken voor een evt nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen 29 januari 2020: De keuken is inderdaad al gemonteerd. We zijn er erg blij mee. Ook de montage zelf is prima verlopen met hele fijne monteurs. Niets op aan te merken.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Linders, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie aan kennissen van Wanrooij aanraden. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken, badkamer en toilet!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Steven op vrijdag 24 jan 2020 20
Wij hebben onze badkamer en keuken bij van Wanrooij besteld. de keukenverkoper was top. De badkamer adviseur iets minder. Tijdens het totale traject zijn er diverse zaken niet goed gegaan, maar mede door een recensie op Qasa is dit door van Wanrooij goed opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Niet voor herhaling vatbaar”
Door EDRooij op woensdag 8 jan 2020 20
Wij hebben bij Van Wanrooij zowel onze keuken als badkamer gekocht. De plaatsing van de badkamer in onze nieuwbouwwoning is prima verlopen, dit verliep via de aannemer. Verder is onze ervaring met Van Wanrooij als partij slecht. Wij hebben spijt hier onze keuken gekocht te hebben en zullen dit niet vaker doen. Van de kopersbegeleiding tot het plaatsen van de keuken zijn veel fouten gemaakt. Ook is bij het leveren en zetten van onze keuken op veel plaasten in zowel de keuken als de woonkamer schade aan onze nieuwe PVC vloer gemaakt. Verwacht ook niet dat de service afdeling je verder helpt met deze problemen, enkel het doorzetten van defecte apparatuur richting hun leveranciers pakken ze op. Met de meer dan 14 schadeplekken aan onze nieuwe PVC vloer wordt niets gedaan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Edrooij, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen, heb je voor mij een referentienummer zodat ik het verder kan uitzoeken?
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Erica van Lopik op donderdag 19 dec 2019 19
Keuken en badkamer gekocht bij Van Wanrooij. Goede ervaring. De VR 3D impressie is echt top. Goed gericht advies. Strakke planning qua plaatsen.
FOTO VAN ERICA VAN LOPIK
Keukeninrichting
+ Toon extra foto van Erica van Lopik
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Erica, wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Erg mooie keuken, heel veel leefplezier ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos”
Door J. van Doeland op dinsdag 17 dec 2019 19
Keuken en badkamer laten plaatsen. Badkamer is dik in orde. Geen commentaar op. Er is erg netjes getegeld. Keuken is klein maar plaatsing heeft desalniettemin 2 dagen in beslag genomen. Dit had mede te maken met de problemen die ontstonden bij plaatsing. De elektra voor de afzuigkap was door Van Wanrooij niet op de goede plaats getekend en geplaatst. Na enig inspanning en meerdere telefoontjes is er een goede oplossing geboden door een nieuwe recirculatie-unit en schacht aan te bieden die wel met de geplaatste elektra konden worden gecombineerd. Verder misten er 7 van de 9 handgrepen. Dit geeft aan dat er geen goed proces is om de bestelling te tellen en controleren. Eén van de lades in het ladeblok had niet de goede maat. Boven de vaatwasser miste een afdichtingsplint. De vloerplint was beschadigd en er miste een hoekprofiel bij de vloerplint. Heel wat zaken al met al.
Binnenkort komt Van Wanrooij al deze zaken oplossen. Als alles opgelost wordt, hebben wij een mooie keuken. Echter, alles is niet vlekkeloos verlopen.
FOTO VAN J. VAN DOELAND
Witte keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste J. van Doeland, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern door gezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Jacobs op dinsdag 17 dec 2019 19
Wij hebben voor onze woning een keuken én badkamer gekocht van Van Wanrooij. Wij hebben deze woning in eigen beheer gebouwd. Het is geen projectbouw via Van Wanrooij. Voor beiden zijn we goed geholpen en geadviseerd. Levering in overleg en afspraken zijn volgens afspraak nagekomen. Er waren een paar beschadigingen maar daar werd niet moeilijk over gedaan en is opgelost. Wij zijn erg tevreden en raden dan ook zeker Van Wanrooij aan!
FOTO VAN FAM. JACOBS
Geleverde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fam Jacobs, wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Jullie keuken ziet er erg mooi uit, heel veel leefplezier ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken badkamer toilet”
Door Kuipers op maandag 18 nov 2019 19
Wij zijn heel goed geholpen tijdens ons dag bezoek aan van Wanrooij keuken, badkamer en tegel warenhuys. In onze beleving hebben wij een zeer kundig advies ontvangen met betrekking tot het upgraden van onze badkamer en toilet. Vervolgens hebben wij na een zeer goed verzorgde lunch ook een keuken samengesteld. Op financieel vlak hebben wij niet het gevoel dat we teveel betaald hebben, maar goedkoop was het uiteraard ook niet. In het vervolg traject zijn al onze zorgen uit handen genomen. Na de oplevering van onze nieuwbouw woning was de montage met 1 telefoontje geregeld. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over het resultaat.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Kuipers, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Eline Meijer op woensdag 30 okt 2019 19
Keuken en badkamer. Ervaring is gemengd. Keuken afspraak eerste keer was een drama (slechte adviseur qua kennis en service)- afspraken daarna fijn: resultaat moet nog blijken- keuken wordt volgende week geleverd/geplaatst. Badkamer service ervaarden we prettig: dacht mee en luisterde goed. Achteraf hoorden we echter dat de opties voor onze (nieuwbouw) badkamer per adviseur afhankelijk is: dat moet niet kunnen toch? Rijtje van 3 dezelfde woningen: bij ons 'nee het muurtje of de wc verplaatsen is geen optie/kan niet', bij onze buren 'het muurtje kunnen we verplaatsen, maar wc niet' en bij hun buren 'wc verplaatsen is geen probleem, maar het muurtje kan niet'..... badkamer is opgeleverd maar toont redelijk wat 'gebreken', vooral tegelwerk heel slordig helaas.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Eline, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat er gemengde gevoelens zijn, ik heb het intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Jacob Groen op zaterdag 7 sep 2019 19
Kleine ruimtes. Optimaal comfort. Mooie uitstraling. Dankzij een goede samenwerking een prima resultaat bereikt!
FOTO VAN JACOB GROEN
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Jacob Groen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Jacob, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wat een stoere keuken heb je uitgekozen, ook je badkamer zit er mooi uit! Veel leefplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Wilma Koreman op vrijdag 30 aug 2019 19
Keuken en badkamer gekocht bij van Wanrooij. Heel goed advies gekregen. De verkoper inventariseerde eerst onze wensen en heeft ons toen alle mogelijkheden laten zien. Daaruit hebben wij een goede keuze kunnen maken. Inmiddels is ons huis klaar en zijn wij dik tevreden over alles. Ik zou dit bedrijf absoluut aanraden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Wilma, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Dekla op zaterdag 20 jul 2019 19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
FOTO VAN DEKLA
Afwerking sanitair
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Dekla, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer aankoop”
Door Filip de Bruin op vrijdag 18 jan 2019 19
Nog niet eerder zo'n slechte service ervaren! Op mails en terugbel verzoeken word niet gereageerd. Ik heb alle medewerkers van de "service afdeling" inmiddels uitvoerig gesproken gezien niemand verantwoordelijkheid blijkt te nemen. Ik ken ze zelfs allemaal bij naam. Ik heb alle hoop inmiddels opgegeven en ga met een andere partij in zee voor de openstaande punten en overweeg juridische stappen tegen van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Rob Jansen op donderdag 14 jun 2018 18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de keuken”
Door Ingrid op woensdag 10 apr 2024 24
We hebben echt geluk gehad en de beste verkoper gehad, hadden geen betere kunnen wensen. Heeft heel goed geluisterd naar onze wensen. Zijn echt super blij met de keuken.
FOTO VAN INGRID
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Ingrid, dankjewel voor het mooie compliment voor onze adviseur. Alvast veel kookplezier toegewenst in jullie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door P. Derks op maandag 8 apr 2024 24
Onder goed advies (zeer behulpzame en bekwame verkoper) een prachtige keuken gekocht. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. En plaatsing van keuken verliep vlekkeloos. Zeer tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jos Koenen op donderdag 4 apr 2024 24
Goed product, tevreden met de AEG apparatuur. Tevreden over de montage wel enkele nazorgpunten, welke snel worden opgepakt en opgelost. Keuken voldoet functioneel en qua uitstraling goed aan onze verwachtingen
FOTO VAN JOS KOENEN
+ Toon extra foto van Jos Koenen
+ Toon extra foto van Jos Koenen
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Jos, Leuk om te horen dat de keuken voldoet aan uw wensen. Fijn om te lezen dat de nazorg goed is opgelost. Deze service verlenen we graag aan onze klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij met onze nieuwe keuken”
Door Wiebe Slim op vrijdag 29 mrt 2024 24
We hebben een keuken met kookschiereiland gekocht bij Huysinc. Zij hebben goed met ons meegedacht, meerdere tekeningen gemaakt. De communicatie, levering en installatie zijn perfect! De monteurs zijn heel vriendelijk en vakkundig. Echt onwijs blij met onze nieuwe keuken en apparatuur. Bij bevelen Huysinc van harte aan!
FOTO VAN WIEBE SLIM
+ Toon extra foto van Wiebe Slim
+ Toon extra foto van Wiebe Slim
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Wiebe, Wat een mooie keuken is het geworden! Goed om te horen dat alles zo fijn is verlopen. We wensen u er veel plezier mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding bij het uitzoeken”
Door A. van Straaten op dinsdag 26 mrt 2024 24
Toen wij de keuken uit gingen zoeken zijn wij heel goed begeleid door Lincy Kerkhof. Ze gaf goede adviezen met de opstelling van de keuken. Alleen de kleur van de keuken en het blad hebben wij zelf uitgezocht.
FOTO VAN A. VAN STRAATEN
REACTIE VAN HUYSINC
Beste A. van Straaten, wat fijn om te horen dat u zo goed bent begeleid tijdens het uitzoeken van de keuken. Wat is de keuken prachtig geworden! Heel veel woon- en kookplezier gewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding van de keuken”
Door Dick Smaling op maandag 25 mrt 2024 24
Zeer vlot en secuur het werk gedaan door de monteur.
FOTO VAN DICK SMALING
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Dick Smaling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel woonplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is heel soepel verlopen”
Door Tjeu Moonen op donderdag 21 mrt 2024 24
Heel mooie degelijke keuken. Heel blij mee. Fijne vriendelijke mee denkende monteurs. Opening tussen het kookeiland en het andere deel 10cm breder gemaakt, op advies van de monteurs. Achteraf is dit veel beter. Alles is netjes achtergelaten. Alles is heel soepel verlopen. Als er al een klacht is, wordt dit zo snel mogelijk opgelost.
FOTO VAN TJEU MOONEN
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Tjeu, bedankt voor de mooie woorden en de foto. Wat een prachtige keuken is het geworden! We wensen u heel veel woon- en kookplezier toe. Mocht je ooit nog vragen hebben over je keuken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fenna op zondag 10 mrt 2024 24
We zijn erg tevreden over onze keuken en de service. We zijn goed geholpen met het ontwerp van onze keuken. Toen na de installatie bleek dat er wat krassen op de kastjes zaten en een scheur in het blad, is dit erg netjes opgelost. We zijn erg tevreden!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Fenna, bedankt voor je complimenten. Heel veel kookplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“A splendid job”
Door Srini Popuri op vrijdag 8 mrt 2024 24
Yannick did a splendid job in designing our kitchen. We loved it.
FOTO VAN SRINI POPURI
+ Toon extra foto van Srini Popuri
+ Toon extra foto van Srini Popuri
REACTIE VAN HUYSINC
Dear Srini Popuri, Thank you for your review. What a beautiful end result for the kitchen. We will pass on the compliments to Jannick. We hope you enjoy cooking.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Door Beerens op dinsdag 5 mrt 2024 24
Onze keuken is precies naar wens! Zelf mooier dan we gehoopt hadden. De keuken is heel mooi en functioneel. We zijn er erg blij mee.
FOTO VAN BEERENS
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Meneer/Mevrouw Beerens, Wat fijn om te horen dat het helemaal naar wens is. Wij wensen u heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Catie Baars op zondag 3 mrt 2024 24
We zijn heel erg tevreden met de keuzes die we 2 jaar geleden al gemaakt hebben! We zijn nog een keer terug geweest om nog een keer de kleur te bekijken en of te wijzigen. Uiteindelijk zijn we bij onze eerste keuken gebleven. Echt Blij Mee.
FOTO VAN CATIE BAARS
+ Toon extra foto van Catie Baars
+ Toon extra foto van Catie Baars
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Catie, Bedankt voor je review en foto's. Wat een prachtige keuken is het geworden. Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Echt klasse”
Door Patricia Tieleman op woensdag 28 feb 2024 24
Alle afdelingen even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Plaatsing perfect. Op tijd alles in overleg en heel precies. Zonder problemen opgeleverd. Echt klasse.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Patricia, bedankt voor je mooie review, de prachtige complimenten en de heerlijke taart :-) Heel veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Kees en Ans de Bree op dinsdag 27 feb 2024 24
Makkelijk afspraak te maken. Geweldige verkoper (Ton Smidt) die onze wensen perfect heeft ingevuld en verwezenlijkt. Montage team verdiend ook een pluim.
Al met al super tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN KEES EN ANS DE BREE
+ Toon extra foto van Kees en Ans de Bree
+ Toon extra foto van Kees en Ans de Bree
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Kees en Ans, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de nieuwe keuken. We gaan de pluim zeker doorgeven aan onze monteurs. Geniet van het prachtige resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Lips op dinsdag 13 feb 2024 24
Mooi materiaal, goede samenwerking, mooie aflevering.
FOTO VAN LIPS
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Klant, bedankt voor de foto's en de mooie complimenten. Heel veel kookplezier toegewenst in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over nieuwe keuken”
Door Ger Pennings op zondag 4 feb 2024 24
Geheel naar wens, kleine foutjes zijn verholpen.
REACTIE VAN HUYSINC
Hi Ger, fijn om te lezen dat je tevreden ben! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H van den Tempel op woensdag 17 jan 2024 24
Goed advies bij de selectie van de keuken. Plaatsing van de keuken door zeer kundig personeel, met een ruime uitleg tijdens de oplevering. Ik dacht dat er matten in de lades bijhoorden, maar dat was niet zo. Bij navraag hiernaar worden ze uit coulance alsnog geleverd! Dit is zo gewaardeerd! Erg klantvriendelijk!
REACTIE VAN HUYSINC
Beste meneer, mevrouw van den Tempel, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe keuken. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dat niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Van der Burgt op dinsdag 9 jan 2024 24
Keuken is zonder problemen geleverd en geplaatst de ervaring is goed.
FOTO VAN VAN DER BURGT
+ Toon extra foto van Van der Burgt
+ Toon extra foto van Van der Burgt
REACTIE VAN HUYSINC
Beste meneer/mevrouw van der Burgt, bedankt voor je review. Veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Piet van Engelen op vrijdag 29 dec 2023 23
In de winkel zijn we al super fijn geholpen en goed advies gekregen en heel belangrijk niet opdringerig. Ook hele fijne verkoper gehad (Bas van Alebeek) Onze monteur was echt Top! En de bezorgers van de keuken ook zeer fijn personeel. Dus Huysinc zeker aan te bevelen.
FOTO VAN PIET VAN ENGELEN
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Piet, bedankt voor deze mooie beoordeling en de complimenten aan onze collega's. Het eindresultaat is pracht geworden. Heel veel kook- en woonplezier toegewenst.
REACTIE VAN PIET VAN ENGELEN
Even nog een update van onze keuken, door Bas van Alebeek van Huysinc verwezen naar Keukenglas.nl voor onze achterwand. De is nu geplaatst.
+ Toon extra foto van Piet van Engelen
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie showroom met genoeg keuze”
Door Elles van de Kraats op vrijdag 15 dec 2023 23
Erg blij met onze keuken. Zelf hadden wij al een idee op papier gezet en Twan heeft meegedacht om het nog functioneler te maken. Mooie showroom met genoeg keuze.
FOTO VAN ELLES VAN DE KRAATS
+ Toon extra foto van Elles van de Kraats
+ Toon extra foto van Elles van de Kraats
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Elles,
Bedankt voor je bericht. Het eindresultaat is prachtig geworden. Leuk dat het je eigen ontwerp is. Veel woon- en kookplezier toegewenst!
REACTIE VAN ELLES VAN DE KRAATS
Dank je
Reactie of foto toevoegen
“Niks anders dan lof”
Door wim van der schoot op maandag 11 dec 2023 23
ik ben tevreden over de plaatsing van de keuken, bezorgers waren zeer zorgvuldig en de monteurs niks anders dan lof hoe ze werkte en later het opruimen.
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Wim, bedankt voor je review. Super fijn dat de levering en plaatsing zo goed zijn verlopen. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Rob de Ligt op vrijdag 1 dec 2023 23
We hebben uitgebreid overleg gehad met de verkoper met als resultaat een keuken helemaal naar onze wens. Vooraf zijn we goed op de hoogte gehouden van het logistieke deel en de levering en montage zijn netjes uitgevoerd. De eerst ervaringen met het gebruik van de keuken zijn zeer positief. Kortom we zijn er erg blij mee.
FOTO VAN ROB DE LIGT
+ Toon extra foto van Rob de Ligt
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Rob, wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Heel veel kookplezier toegewenst in jullie nieuwe keuken. Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Elly op maandag 27 nov 2023 23
Goed advies gesprek gehad Montage redelijk. Kwaliteit keuken w tevreden.
Alleen weer zo jammer dat de keuken niet compleet is. Grote hang kast kan niet gemonteerd worden omdat er geen beugels bij zitten.
FOTO VAN ELLY
REACTIE VAN HUYSINC
Beste Elly, bedankt voor je feedback. Dit is niet onze normale werkwijze. Hier gaan we mee aan de slag om zo onze service te verbeteren.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoekprofielen
1 / 212
Adresgegevens Huysinc
Website: huysinc.nl
  Waardenburg, Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418-556666
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.