Feedback
9,4

Bemmel & Kroon

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.bemmelenkroon.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Bemmel & Kroon
Bent u op zoek naar een nieuwe keuken die volledig aansluit op al uw wensen? Bij Bemmel & Kroon doen wij er alles aan om uw keukendromen te verwezenlijken. Dit doen wij door goed te luisteren naar onze klanten, het volgen van de laatste trends en aandacht voor zelfs de kleinste details.

Scherpste prijzen – Mooiste Keukens – Stijlvol aanbod – 150 keukenopstellingen - Apparatuur werkend opgesteld – Grootste aanbod apparatuur

Afspraak voor keukenadvies inplannen
Maak een afspraak voor een geheel vrijblijvend adviesgesprek.

Unieke showrooms
Den Haag - Zoeterwoude – Cruquius. Keukens én apparatuur onder één dak.

Keukenofferte vergelijken
Laat uw bestaande keukenofferte door ons toetsen.
Ervaringen
Er zijn 777 ervaringen over Bemmel & Kroon. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren616 ervaringen
4 sterren119 ervaringen
3 sterren13 ervaringen
2 sterren13 ervaringen
1 ster13 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Alles is soepel verlopen”
Door Emily op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Den Haag
Mijn ervaring van begin tot eind is dat alles heel soepel is verlopen. Professioneel advies tijdens het intekenen van de keuken en het uitzoeken van de apparatuur. De levering was snel, de plaatsing is netjes en snel verlopen. Er was een aanpassing nodig. Ook dat is gelijk opgepakt en in behandeling genomen. Ben zo blij met de service en met mijn geweldige keuken! Nog even wachten op de schilder en dan kan ik lekker gaan inrichten en de aankleding doen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door B.van Bohemen op woensdag 21 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Wij waren toe aan een nieuwe keuken, en na een ronde te hebben gemaakt in de showroom van Bemmel & Kroon kwamen we al snel tot de slotsom dat kwaliteit, keuze en service dit de leverancier van onze nieuwe keuken zou worden. Na een gepland gesprek, vrijblijvend, hebben we dus de aankoop bevestigd. Een vriendelijk en klantgericht bedrijf, dat luistert naar de wensen van de klant en meedenkt met je budget en situering van de te plaatsen keuken. Kwaliteits-/prijsverhouding is bij ons ook een in het oog springende factor geweest. Ze werken doelmatig en blijven tijdens de plaatsing ervan de klant op de hoogte houden over mogelijke verlate of veranderende zaken wat betreft apparatuur en plaatsing. Ook het feit dat je niet gelijk een deposit hoeft neer te leggen was een aangename verrassing. Het uiteindelijke resultaat spreekt voor zich; een keuken die jaren meegaat en naar onze wensen.
Chique maar toch praktisch. Ook de monteur die de plaatsing voor zijn rekening nam was zeer vriendelijk, maar toch professioneel. En last but not least, de aftersale stemde ons zeer tevreden. Een zeer aan te raden bedrijf die in deze tijd zeer zeldzaam is.
FOTO VAN B.VAN BOHEMEN
+ Toon extra foto van B.van Bohemen
Reactie of foto toevoegen
“Een top zaak”
Door carola steijl op donderdag 1 feb 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Een keuken gekocht heel goed geholpen door Sander meedenkend,mooie prijs, goede service en levering op tijd alles compleet. Super blij mee en zeker aan te raden om een kijkje te nemen in Zoeterwoude. Top zaak en wil je het laten plaatsen ook geen probleem. Vakkundige mensen. dus ik zeg doen.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Carlo op dinsdag 16 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
In één woord: super. Via een gesprek voor een offertevergelijk hebben we een hele goede aanbieding ontvangen. De verkoper heeft goed met ons meegedacht. Tijdens het hele traject heb ik nooit het "auto-verkoper"-gevoel gehad. De medewerkers van Bemmel&Kroon zijn vriendelijk en deskundig. Het gehele proces van levering liep ook voorspoedig. Een van de kasten had een kleine beschadiging, daarom werd de kast in tweevoud geleverd. De keukenmonteur is zeer ervaren en heeft in goed overleg de knelpunten bij de plaatsing opgelost. Kortom, zo wil je het eigenlijk hebben als je een nieuwe keuken gaat kopen. Perfecte service.
FOTO VAN CARLO
REACTIE VAN CK
Weet u nog de naam van de keukenmonteur. Zou fijn zijn. ik heb nl ook net een keuken gekocht en zou mooi zijn als ik dezelfde monteur kan krijgen.
Bedankt!
REACTIE VAN CARLO
Natuurlijk, hij heet Michael Bauman. Succes!
REACTIE VAN CK
Dank u!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met mijn aankoop en alle service”
Door Joke Harmsen op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Den Haag
Ik was aan een nieuwe keuken toe. Ben naar een vestiging in Den Haag geweest. Prachtige showroom. Verkoper heeft me te woord gestaan en uitgebreid alles besproken laten zien wat de mogelijkheden waren. Daarna een afspraak gemaakt met het montage bedrijf. Vakkundige mensen met ruime ervaring voor het plaatsen van de keuken. Alles is super goed verlopen. Ben erg blij met mijn aankoop en alle service.
FOTO VAN JOKE HARMSEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Natascha Krikke op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Cruquius
Fijne en klantgerichte service, zeker een aanrader!
FOTO VAN NATASCHA KRIKKE
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Marjolein op zondag 29 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Zeer tevreden over de service in de winkel. (De zelf gemaakte koeken waar een heerlijk extraatje) Vriendelijke, meedenkende en enthousiaste monteur. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN MARJOLEIN
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer goed verlopen”
Door J van Veen op dinsdag 12 sep 2023 23 | vestiging Cruquius
Prima geholpen, service en berichten over de voortgang is heel adequaat. Afhandeling is zeer goed verlopen.
FOTO VAN J VAN VEEN
+ Toon extra foto van J van Veen
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Sjoerd op vrijdag 1 sep 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Heel blij met onze nieuwe keuken. Top prijs/kwaliteit verhouding en fijne service in het proces van design, bestellen en leveren. De Showroom in Zoeterwoude is echt een aanrader.
FOTO VAN SJOERD
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Niels Kesselaar op dinsdag 29 aug 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Was een goede service zelf last minute kon ik nog wijziging door geven en wordt altijd snel geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Service voor de levering gemiddeld”
Door Jasper Broekhuis op dinsdag 27 jun 2023 23 | vestiging Den Haag
Levering super, service vóór de levering gemiddeld. Verkoopadviseur moest te vaak terugkomen met revisies waardoor vaak de service en levering in impasse kwamen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dylan Lossie op woensdag 21 jun 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Na meerdere offertes bij Bemmel & Kroon terecht gekomen simpelweg omdat ze dezelfde keuken die we wilden, inclusief alle inbouwapparatuur van Siemens, voor een betere prijs aanboden. Vergeet de Duitse keukenwinkels wat dat betreft. Zeer goed geholpen en geadviseerd, en wanneer er een vraag is, per mail of telefoon, altijd direct door de adviseur terug. gebeld. Alles op tijd geleverd en in 2 dagen zonder problemen keurig geïnstalleerd. Zeer tevreden met de keuken en de service.
FOTO VAN DYLAN LOSSIE
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Mariska vd berg op donderdag 11 mei 2023 23 | vestiging Den Haag
Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. En wederom enorm blij met de aankoop. We hebben heel goed advies ontvangen en het aankopen wordt een waar feestje. Wij zijn heel tevreden over Bemmel en Kroon, fijne service en je voelt je echt een gewaardeerde klant!
FOTO VAN MARISKA VD BERG
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Monique Sinteur op donderdag 4 mei 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Keuken inclusief apparatuur en het plaatsen er van. Supergoede service; goed meedenken en heel goed adviserend.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Familie Tetteroo op donderdag 27 apr 2023 23 | vestiging Den Haag
Wij hadden behoorlijk wat wensen wat onze nieuwe keuken betrof. Nadat we bij Bemmel&Kroon Den Haag verwelkomt waren met een goede bak koffie, kon het oriënteren beginnen. We hadden grofweg een idee wat het moest gaan worden, maar de uitwerking en de details kwamen uit de handen en computer van Raymond. Er werd goed de tijd genomen voor alles en vooral ook goed meegedacht. Je kan echt merken dat ze bij Bemmel&Kroon (en in het bijzonder Raymond) weten waar ze het over hebben. Alles wat je wilt op het gebied van keukens is mogelijk, alleen werden bepaalde dingen juist weer afgeraden op basis van ervaring en logisch nadenken. Kortom er werd goed de tijd genomen en wij waren vooral erg blij met de eerlijkheid en het advies. Uiteindelijk is de keuken precies geworden zoals wij wilden, op een paar logisch verklaarbare cosmetische details na misschien. Onlangs is de keuken geleverd en geplaatst door Michael Bauman. Je kon duidelijk ook zien dat Michael wist waar hij het over had en wat hij deed, echt een vakman! Uiteindelijk bleek het toch handiger om kleine aanpassingen te doen ten opzichte van het leidingplan. Dit was voor Michael een fluitje van een cent en met een goede dag was de keuken compleet geplaatst. Nu hadden we pas echt een beeld van hoe de keuken geworden was. In 1 woord: Wauw! We zijn erg blij met onze keuken en willen Bemmel&Kroon dan ook onwijs bedanken voor de goede service, en in het bijzonder Raymond van der Vet en Michael Bauman!
FOTO VAN FAMILIE TETTEROO
+ Toon extra foto van Familie Tetteroo
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Agnes Neslo op zondag 23 apr 2023 23 | vestiging Den Haag
Zeer tevreden de keuken is geheel naar wens. Levering en plaatsing van de complete keuken met inbouwapparatuur verliepen volgens afspraak. De service was van begin tot het eindresultaat super.
FOTO VAN AGNES NESLO
+ Toon extra foto van Agnes Neslo
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Kees van Doorn op dinsdag 18 apr 2023 23 | vestiging Cruquius
Complete keuken gekocht met alle inbouw apertuur. Levering en de montage verliepen volgens afspraak. Helaas was ik niet geheel op de hoogte van het slopen van de oude keuken en het afvoeren hiervan. Betere info op dit punt zou beter zijn.
Helaas was de boven plint niet geleverd. Na contact met verkoper zal binnenkort de boven plint worden geplaatst. We zijn erg tevreden met de keuken en de montage hiervan. Ook de service betreft de boven plint (die nog geplaatst moet worden) is naar tevredenheid in werking gezet.
FOTO VAN KEES VAN DOORN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service en tevreden met de keuken”
Door Jaap Roos op woensdag 22 mrt 2023 23 | vestiging Den Haag
April 2020 hebben wij de keuken gekocht. Door failliet van de bouwer werd de aflevering en plaatsing vele maanden verlaat. Geen probleem voor Bemmel en Kroon en wij konden in die tussentijd zonder enig probleem nog veel aanpassingen doen. De service was groots en ook de plaatsing is naar behoren uitgevoerd, een paar kleine onvolkomenheden werden zonder problemen opgelost. Het contact met de verkoper was altijd uitstekend.
FOTO VAN JAAP ROOS
Reactie of foto toevoegen
“Goede service en montage”
Door Familie Buitenhuis op zaterdag 18 mrt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Onwijs fijn geholpen met het uitzoeken van onze droom keuken! Aan alle mogelijkheden zijn gedacht en benoemd. Goede service en montage. Zeker weten aan te raden!
Reactie of foto toevoegen
“Tijdelijk aanrechtblad wordt niet gemonteerd”
Door Ronald op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Cruquius
In oktober hebben wij bij Bemmel en Kroon een Next125 keuken aangeschaft. Alles leek goed te gaan tot aan de dag voor levering, alles zou op voorraad zijn en wij hebben daarom het gehele bedrag voor levering betaald. De dag voor levering bleek echter het aanrecht blad niet op voorraad te zijn. Als oplossing werd er door Bemmel en Kroon een tijdelijk aanrechtblad meegeleverd waarmee de gehele keuken afgemonteerd zou worden. Dit was echter niet met de monteur overlegd en deze wilde de volgende dag de keuken niet afmonteren met het tijdelijke blad. Met als gevolg dat wij de keuken niet kunnen gebruiken: niet kunnen koken en moeten afwassen in de badkamer. Wij hebben inmiddels meerdere keren contact gehad met de klanten service, alleen toont met hier geen enkele urgentie om het probleem op te lossen. Men wil het komen oplossen op de dag dat de zelfde monteur weer beschikbaar is, ondanks dat het aanrechtblad ruim daarvoor binnen komt. Er wordt geen moeite gedaan om een andere monteur in te plannen, noch krijgen wij excuses of enige vorm van compensatie voor de situatie waar in wij gebracht zijn door de firma Bemmel en Kroon. Ik zou na deze ontzettend slechte ervaring Bemmel en Kroon bij niemand aanbevelen en het is ook zeker de laatste keer dat wij zaken zullen doen met deze firma.
FOTO VAN RONALD
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Gregory Gengoux op woensdag 25 jan 2023 23 | vestiging Cruquius
Super blij dat we Bemmel & Kroon hebben gekozen voor onze nieuwe keuken. De keukenapparatuur en materialen zijn van topkwaliteit, maar bovendien was hun service van het begin tot de uiteindelijke installatie uitstekend. Zeer goede adviezen en reactief als we vragen hadden. We bevelen ze ten zeerste aan.
FOTO VAN GREGORY GENGOUX
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Nel en Wil op donderdag 20 okt 2022 22 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben voor de 2e keer al een keuken uitgezocht bij Bemmel en Kroon en zijn erg tevreden over de kwaliteit en de service. Wij zouden Bemmel en Kroon bij iedereen aanraden die op zoek is naar een keuken.
FOTO VAN NEL EN WIL
Reactie of foto toevoegen
“Erg goede service”
Door Masih N op donderdag 1 sep 2022 22 | vestiging Den Haag
Op aanraden van een collega bij Bemmel en Kroon wezen kijken voor een nieuwe keuken. Goed en vriendelijk geholpen door de verkoper! Wij hebben meteen aangegeven begeleid te willen worden in het proces omdat dit onze eerste nieuwe woning/keuken zou worden. Dat is ook zo gegaan. De verkopers hebben ons bij ieder bezoek in de winkel netjes te woord gestaan, de tijd genomen en ons dingen uitgelegd. Inmiddels is de keuken geplaatst en zijn wij in afwachting van twee extra keukenkasten. (In de tussentijd nog een wasmachine gekocht welke netjes is afgeleverd en aangesloten). Kortom: Bemmel en Kroon onderscheid zich van de andere keukenwinkels met mooie keukens & apparatuur die zij aanbieden, transparantie en vooral de service!
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische service”
Door Nathalie op vrijdag 3 jun 2022 22 | vestiging Cruquius
Heel blij met onze keuken. Ondanks een aantal hobbels zijn we ontzettend goed geholpen door Martin. De service was fantastisch. De Monteur Robin Isselman was heel secuur en heeft de keuken prachtig geplaatst.
FOTO VAN NATHALIE
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door m van wingerde op zondag 29 mei 2022 22 | vestiging Den Haag
Zeer goed geholpen door de verkoper. Dacht goed mee om de keuken zo efficiënt mogelijk te creëren. Ook de service is top alsmede de vakkundige monteur die de keuken zeer netjes heeft geplaatst. Kortom: Bemmel & Kroon vinden wij een aanrader, dit was onze 2e keuken daar.
FOTO VAN M VAN WINGERDE
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Ingrid van der Hulst op dinsdag 1 feb 2022 22 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn uitermate tevreden over het advies, de levering, montage en geleverde service. Ik raad iedereen aan bij de aankoop van een nieuwe keuken een voorstel door Bemmel en Kroon uit te laten brengen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden”
Door Jiska op maandag 29 nov 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Helaas zijn we echt ontevreden. De verkoop gaat als een speer, maar de levering en service daarna is echt een drama. We hebben vooraf gevraagd of ze eigen monteurs hebben, maar dit blijkt dus niet het geval.
- Op de dag van levering kregen we te horen dat niet alles leverbaar was..... Dat wisten ze al eerder, maar krijg je niet te horen.
- Keukenblok zou in het midden worden geplaatst, is niet gebeurt (inmiddels ligt de vloer er omheen en moet die zo blijven staan).
- begin juli is de keuken geplaatst en ik wacht nog steeds op het herstellen van de opleverpunten. We zijn bijna 5 maanden verder.
- Vaatwasser is echt super slecht, maakt slecht schoon en is daarnaast nogal beroerd gemonteerd, zodat we de hele tijd borrelend geluid horen zodra die aanstaat.
- We proberen nu 6 weken lang een afspraak te maken om de keuken af te monteren maar dit lukt niet.
- vervolgens hebben we een afspraak komt de keukenmonteur niet opdagen.
Kortom service na verkoop kennen ze echt niet...... ik zou een andere keukenleverancier zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is perfect”
Door Erik en Hester Groenewegen op zondag 28 nov 2021 21 | vestiging Den Haag
We zijn heel tevreden. Iedere dag genieten we van onze nieuwe keuken, alles is perfect en helemaal naar ons zin. De service van de verkoop in de winkel, de monteurs, zowel bij inmeten, voorbereidend werk, als bij plaatsing, waren zeer goed. Er werd goed mee gedacht met ons als klant en naar passende oplossingen gezocht.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw kastje wordt maar niet gemonteerd”
Door Bea Noordam op vrijdag 19 nov 2021 21 | vestiging Cruquius
Via videobellen keuken besteld, dit ging heel vriendelijk. Bij plaatsing was er een beschadiging van een bovenkanten. Er is gelijk een rapport van gemaakt. Tweede kastje was scheef geplaatst en wederom beschadigd. Weer nieuw kastje besteld. Deze staat nu al ruim 2 maanden in de kamer. B&M zegt dat t bij monteur ligt, monteur reageert niet. Dus service is heel slecht, zo ga je niet met mensen om.
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding van de bestaande keuken”
Door Annemiek Bessaoudi op dinsdag 16 nov 2021 21 | vestiging Den Haag
Na in 2017 onze keuken via Bemmel en Kroon te hebben gekocht, hebben we deze dit jaar uitgebreid met een hoge kast met inbouw apparatuur. Bij Bemmel en Kroon wordt je professioneel geholpen en de service is top. Alle opmerkingen die wij hadden, zijn heel netjes en tot tevredenheid afgehandeld.
FOTO VAN ANNEMIEK BESSAOUDI
REACTIE VAN RONALD WESTDIJK
Beste Annemiek, Wellicht een gekke vraag, maar we vragen ons af hoe Bemmel en Kroon zo'n Siemens CT836LEB6 espresso-automaat heeft kunnen installeren gezien deze al maanden niet is geleverd. We wachten namelijk nog op zo'n apparaat, terwijl deze een jaar geleden is besteld. Heb je toevallig een showmodel gekregen ofzo?
Reactie of foto toevoegen
“Geen verrassingen”
Door Jaap op maandag 8 nov 2021 21 | vestiging Den Haag
Duidelijk communicatie vooraf. Goede prijs. Perfecte service mbt inmeten, leveren en montage. Geen verrassingen en denken vakkundig mee. Ik kom zeker terug!
FOTO VAN JAAP
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met nieuwe keuken”
Door M. van Wijk op donderdag 28 okt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Bemmel en kroon. We zijn erg tevreden over de service en het meedenken van de medewerkers. De keuken werd op de afgesproken tijd geleverd en als er iets was wat toch niet kon dan namen ze gelijk contact met ons op. De levering was netjes. Al met al dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Erna de droog op zaterdag 23 okt 2021 21 | vestiging Cruquius
We zijn zeer te spreken over bemmel en kroon omdat de service hij het uitzoeken en uittekenen van de keuken heel erg goed was. Duidelijk, wat wij wilden en goed klantgericht. Vriendelijk personeel. Goede service hij het plaatsen van de keuken. Helemaal goed. Niks mis mee. Wij zijn heel erg tevreden.
FOTO VAN ERNA DE DROOG
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Anton Kok op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Cruquius
Al mijn wensen werden direct vertaald in een 3D tekening met de juiste maatvoering door de verkoper waardoor alles inzichtelijk werd met al mijn wensen perfect. Ook de stuklijsten en apparatuur keuze en documentatie was heel duidelijk. De SERVICE was perfect en snel alle afspraken werden nagekomen super.
Reactie of foto toevoegen
“Oplossen duurt te lang”
Door Alexander op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Cruquius
Na 4x uitvoerig op gesprek te zijn geweest hadden we gehoopt dat we onze droomkeuken hadden gekocht. Maar na de (aan)betaling en het plaatsen begon de nachtmerrie pas echt. Zodra je betaald hebt doet de afdeling service van Bemmel en Kroon helemaal niet meer voor je! De fouten en beschadigingen die geconstateerd zijn tijdens leveren en plaatsen moeten nu 8maanden laten nog opgelost/vervangen worden. De man die over de service moet gaan weet niet wat het woord betekent.
Mensen wees gewaarschuwd koop hier geen keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer bewerkelijk aanrechtblad”
Door Petra krikke op donderdag 7 okt 2021 21 | vestiging Cruquius
Zeer tevreden waren we met de aankoop van onze keuken. De verkoper heeft goed naar onze wensen geluisterd en advies gegeven. Wat ons echter verbaast, is dat bij de keus van het werkblad ons niet duidelijk is verteld dat n composiet Evora quarts werkblad, zeer bewerkelijk is in gebruik, al maak je maar iets klaar van eten dan zitten er al vlekken op het blad en die krijg je er met n sopdoekje niet af. Het is elke dag weer n hele poets beurt om het blad vetvrij te krijgen. Als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we zeker naar n ander blad gekeken.
Dit hebben we zowel in de winkel als later bij de klanten service doorgegeven met het enige advies dat we kregen was hoe we het werkblad moeten schoonmaken.
Dat weten we na 4 maal verschild advies wel, maar geen advies hoe je het werkblad schoon houd of wat er aan gedaan kan worden eventueel om te voorkomen dat er niet elke dag weer n hele poets beurt te doen staat na het eten koken. We voelen ons niet serieus genomen wat betreft deze klacht, JAMMER.
REACTIE VAN CJ WAGENAAR
Is uw werkblad Evora Quartz gepolijst? Ik sta nl op het punt een Evora Quartz werkblad te bestellen, maar als het uwe ook gepolijst is ga ik me nogmaals achter de oren krabben.....
REACTIE VAN PETRA
het blad was niet gepolijst, volgens de verkoper maakte wel of niet polijsten ook niet uit. van, Van Bemmel en Kroon hebben we ook nooit meer wat vernomen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Paul op donderdag 16 sep 2021 21 | vestiging Den Haag
In april een keuken besteld nadat we zeer goed geholpen waren door de keukenadviseur. Eind augustus de keuken geleverd conform afspraak. Gedurende gehele traject een uitstekende communicatie, alles liep prima volgens afspraak, kortom uitstekende service. Zelfs een apparaat dat niet geleverd kon worden werd kosteloos vervangen door een duurder apparaat. De keuken is vervolgens zeer vakkundig en netjes geplaatst, we zijn er enorm blij mee! Complimenten aan Bemmel & Kroon en natuurlijk ook aan de monteur.
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Keuken incompleet”
Door P. Tubbing op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Den Haag
Op 20 mei 2021 is onze (Next125) keuken van 60k euro geïnstalleerd. Sindsdien hebben we te maken met een lange lijst van gebreken: apparaten (Miele !) die steeds foutmeldingen geven, niet werkende Quooker (Cube), ontbrekende afwasmachine, kromme deuren, scheve lades, deuren en lades die moeilijk opengaan en vele andere gebreken. De leverancier Bemmel & Kroon belooft steeds dat alles in orde komt, maar nu bijna 10 weken later zitten we steeds met een ellendige en incomplete keuken. We hebben vele uren met leveranciers aan de telefoon gespendeerd maar tot nu toe zonder resultaat.

30 July 2021. Bemmel & Kroon is met de zaak bezig en heeft alle problemen genoteerd (blijkbaar waren de eerdere meldingen in de prulenbak verdwenen). Miele is geweest voor de stoomoven en deze werkt nu naar behoren. De beloofde "beste monteur" van Bemmel & Kroon bleek de waterslang verkeerd gemonteerd te hebben met een knik erin. Ik ben benieuwd hoelang de met Duct tape gemonteerde downdraft het gaat uithouden. Ondertussen geeft de Siemens vaatwasser ook foutmeldingen. Ook een montage fout van de "beste monteur"?

4 Aug 2021. Een monteur van Quooker is langs geweest en heeft een nieuwe Cube moeten installeren. Hij melde ook nog dat de installatie "niet volgens de regels der kunst" is gebeurd. Hij had echter geen onderdelen bij zich om dit op te lossen. Nu maar weer wachten op feedback van de service afdeling. Misschien wordt het tijd om Rene van Bemmel eens te contacteren...

6 aug 2021. De directie van Bemmel & Kroon is nu ook op de hoogte. Woensdag komen ze kijken met een monteur.

7 aug 2021. Vandaag weer een verrassing. We wilden de Miele inductiekookplaat voor het eerst gebruiken; stopt na 4 seconden met een korte "Err" melding... Ook verkeerd geïnstalleerd?

Aanvulling ontvangen 25 september 2021

9 Aug 2021. Een servicemonteur van AJ Tec is langgewenst voor de inductiekookplaat. Zeer bekwaam persoon: had binnen 2 minuten gevonden dat de aansluiting niet correct was. Gelukkig is de Miele kookplaat beveiligd tegen verkeerd aansluiten anders had deze met het grofvuil meegekund.

11 Aug 2021. De directeur van de service afdeling is samen met een monteur langs geweest. De directeur wilde nogmaals alle problemen aanhoren en beloofde alles in orde te brengen. Overigens vertelde hij ons zonder schaamte dat de installateur van de keuken een "Next gecertificeerde" (!) installateur was. De monteur kwam om de vaatwasser te installeren, de Duct tape van de Downdraft te vervangen, de Cube stevig te plaatsen, een plint voor het aanrechtblad te monteren en nog een aantal andere (proberen) problemen op te lossen. Helaas veroorzaakte de monteur kortsluiting (te lange schroeven!) waardoor de voeding van de PC nu opgeblazen is (weer onze kostbare werktijd verloren !). Verder bleek na afloop dat de Cube (weer) niet functioneerde en dat de gemonteerde plint in de verkeerde kleur is. Die avond liet de directeur service telefonisch weten dat ik niet moet rekenen op een schadevergoeding van duizenden Euro's. Dit geldt voor ons als een uitdaging!

12 Augustus 2021. De monteur kwam terug voor de Cube: de stekker (achter de plint) bleek er niet goed in te zitten. Ben benieuwd wanneer de overige problemen worden opgelost. Vandaag hebben we contact gezocht met de directie van Next keukens om ook hier de kwaliteitsproblemen aan te kaarten.

14 Augustus 2021. Een mailtje van Bemmel & Kroon of ik een foto van de plint kon opsturen zodat ze konden zien dat de plint een andere kleur heeft. Ook de mededeling dat ze vanwege de vakanties niet alles binnen 14 dagen op konden lossen.

15 September 2021. Onze aannemer liet weten dat de bedrading waar de B&K monteur een schroef doorheen heeft gedraaid vervangen moet worden. B&K heeft nu de boel gewoon weer dichtgeschroefd.

22 September 2021. Het valt ons op dat er regelmatig water onder de plint van de afwasmachine vandaan komt.

23 September 2021. Een monteur (Remco?) van B&K komt langs met twee nieuwe deuren ter vervanging van de kromme deuren.. Helaas blijken de deuren veel donkerder te zijn dan de originele deuren. De monteur vertrekt onverrichter zake.

24 september 2021. De servicemanager van Bemmel & Kroon meld via e-mail dat vervanging van de deuren niet meer nodig is omdat door toedoen van de vorige monteur de deuren nu weer recht zijn? Heeft Bemmel & Kroon een tovenaar langs gestuurd?
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden goed nagekomen”
Door A j de leeuw op maandag 19 jul 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Goede service en informatie, duidelijke afspraken en het nakomen hiervan, netjes gemonteerd.
FOTO VAN A J DE LEEUW
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide keuze”
Door Remco op maandag 19 jul 2021 21 | vestiging Den Haag
Uitgebreide keuze en goede service. Men denkt goed mee in de wens van de klant en als klant wordt je goed en vakkundig op de hoogte gehouden middels het klantportaal. Hier kan je het gehele proces stap voor stap volgen.
FOTO VAN REMCO
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelf geplaatst”
Door I. Lubbers op zondag 30 mei 2021 21 | vestiging Den Haag
Uitgebreide voorlichting gekregen over merken, opstellingen en kosten. Transparant overzicht gekregen met de verschillende opties. Goede service in de winkel maar zeker ook na de koop bij de technische dienst.

Aanvulling ontvangen 31 mei 2021: De keuken is inmiddels geleverd en geplaatst.
Wij hebben er voor gekozen om de keuken zelf te plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurde te lang”
Door Erol Erturk op maandag 17 mei 2021 21 | vestiging Cruquius
We have purchased a kitchen from Bemmel & Kroon May 2020 and its still not completely delivered. Firstly kitchen is delayed by 5 weeks than it turned out that they ordered it in wrong colour and needed to order again. Another 12 weeks passed and new kitchen arrived. We had it partly installed October 2020. Than ordered a backsplash to the wall( For avoiding wall to be dirty while cooking) with the same material as worktop 04.11.2020. They told me it will take them 4-5 weeks to install it from delivery date. Guess what - its delivered 14 weeks later with a big suprise. Ofcourse it was in wrong measurements and didnt fit. So they had to pick it up again and told me they will be back within 2 weeks with correct materials and install it. Did it happen ? OFCOURSE NOT. Its been another 12 weeks and they are still not there, I have emailed them maybe 20 times. Called them at least more than 50 times.I am tired of this unserious company and finally asked for a refund this morning.Its a mess - its a big caos. Nobody really takes responsibility - everybody blames to eachother. Even the managing director called and apologiez and promised to sort things out fast.However it turned out that the people who works here not only doest care about the customers also doesnt care about what their boss promises. UNBELIEVEABLE: Very unprofessional.They dont even know how to apology. They have wasted almost a year of my life and they still email me that they are very busy. xxxx unbelieveable. This is literally swindle! You dont sell and charge customer for a service/product you cant deliver! Overall i dont recommend you to buy a kithcen from this company unless you are bored and have a lot of time to waste.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken”
Door Anneleen en Henri op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Cruquius
We kwamen voor een oriënterend gesprek bij Martin Honsbeek en hadden twee uur later een prachtige keuken besteld. Wij zijn super tevreden, ook met monteur Richard Duynisveld. Top keuken, top service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed advies”
Door Youri van der Perk op zondag 28 feb 2021 21 | vestiging Den Haag
Allereerst een zeer goed advies gekregen in de showroom. Er wordt echt rekening gehouden met je wensen en je budget. De verkoper in kwestie raadde ons qua apparatuur zelfs aan een voordeliger apparaat te nemen omdat dit voor ons beter zou zijn. Qua design wordt er echt goed met je meegedacht en zijn helemaal blij met onze keuken. De communicatie is in het gehele proces erg goed en qua service en nazorg kunnen veel bedrijven hier ook wat van leren! Als je een keuken wil, ga naar Bemmel en Kroon :-)
Reactie of foto toevoegen
“Service, kwaliteit en vakmanschap”
Door Debby Broeren op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Den Haag
Voor onze nieuwbouwwoning zijn wij bij Bemmel & Kroon terechtgekomen op aanraden van kennissen. Wij hebben geen moment spijt gehad van die beslissing!
De professionaliteit, het meedenken en op een volwassen manier samen een keuken samenstellen was een heel fijn proces: geen rare acties, geen vervelende verkooptactieken.... gewoon een eerlijk verhaal voor een eerlijke prijs. De communicatie tussendoor, via portals en telefonisch was perfect! We kregen altijd gelijk hulp bij vragen, er werd meegedacht met onze planning en er werd nog sneller dan beloofd geleverd. Als klap op de vuurpijl de montage die echt perfect is: alles exact waterpas, afgesteld en strak op elkaar, met oog voor detail (denk aan zilveren metalen lage stootrandje bij de lage kasten, zodat de randjes wat kunnen hebben). Voor ons is Bemmel en Kroon dus synoniem voor Service, kwaliteit en vakmanschap! bedankt voor de mooie keuken.
FOTO VAN DEBBY BROEREN
REACTIE VAN DEBBY BROEREN
keukenfoto
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R. Poortvliet op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn zeer tevreden met onze keuken van Bemmel&Kroon. Tijdens het uitzoeken van de keuken zijn wij goed geholpen door Sander, hij heeft heel goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren en dacht goed mee in een oplossing die ons goed paste. Daarnaast hebben we in de winkel kunnen bekijken wat wij mooi vinden en heeft hij dit netjes in het 3D programma uitgewerkt. We hebben geen standaard keuken uitgekozen, maar vrijwel alles was mogelijk. Daarna is de keuken ingemeten, tijdens de bouw van onze woning. Het maken van een afspraak hiervoor was super flexibel. De keuken zelf is geweldig en doet precies wat er ervan verwacht hadden. We gebruiken hem inmiddels een jaar en alles doet precies wat we afgesproken hadden. Na de montage was 1 van de greep lijsten beschadigd en werd de ombouw (die wij zelf om de hoge kasten heen hebben geplaatst) net iets anders dan van tevoren bedacht. Zonder aanvullende kosten kregen wij een nieuwe greep lijst en een stuk plint bijgeleverd en kwam de monteur nogmaals langs. Super service! Wij zijn super tevreden, Bemmel&Kroon bedankt voor de mooie keuken waar wij nog jaren plezier van gaan hebben!
FOTO VAN R. POORTVLIET
+ Toon extra foto van R. Poortvliet
+ Toon extra foto van R. Poortvliet
+ Toon extra foto van R. Poortvliet
Reactie of foto toevoegen
“Prima bedrijf”
Door Marco op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Den Haag
Mooie vestiging met veel keus. Verkoper met goed inlevingsvermogen gevoel met wat de klant wenst. Goede en snelle reactie op vragen of extra levering van apparatuur. Uitstekende service! De installateur werkte netjes en had jarenlange ervaring met het plaatsen van keukens. Prima bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Alles liep op rolletjes”
Door Petra van Oudheusden op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Wat een fijne ervaring is dit geweest. Vanaf het tekenen van de keuken tot en met het plaatsen en ophalen van het verpakkingsmateriaal. Alles liep op rolletjes. Super geholpen door Ricardo Buvelot. Hij adviseerde ons een stoomoven als tweede oven. We genieten er elke dag van. Zo makkelijk om daar mee te koken ipv al die pannetjes. Bedankt voor de prima service.
FOTO VAN PETRA VAN OUDHEUSDEN
+ Toon extra foto van Petra van Oudheusden
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende keuken”
Door Dick Dijkhuizen op zondag 6 dec 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Top service en montage! Na een bezoek aan Zoeterwoude hebben wij besloten daar een keuken te kopen. Wij zijn op uitmuntende en klantvriendelijke wijze geholpen door de heer Richardo Buvelot. Met zijn tips en advies over de indeling en apparatuur hebben wij nu een schitterende keuken. Ook het plaatsen is erg vakkundig gedaan (alle lof). De monteur was ook erg vriendelijk. Het karton- en verpakkingsmateriaal werd na een dag direct opgehaald. Wil je een keuken kopen dan is dit echt een aanrader!
FOTO VAN DICK DIJKHUIZEN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door P. Wesselius op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Cruquius
Keuken gekocht bij Bemmel en Kroon in de Cruquius. Fijn geholpen door de verkoper. De nageleverde goederen, welke niet geheel naar wens was van klant, netjes aangepast aan de klant en financieel tegemoet gekomen, dus goede service.
FOTO VAN P. WESSELIUS
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Irena op donderdag 22 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Heel blij met ons nieuw keuken! De verkoper heeft meegedacht over het ontwerp en heeft de ruimte maximaal benut. Ook tevreden met de aparutuur van Miele. Goede service, heel blij met ons aankoop!
FOTO VAN IRENA
Keuken aan het raam
Reactie of foto toevoegen
“Probleem met granieten blad”
Door Yannick op vrijdag 16 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Na verschillende keukenwinkels te hebben bezocht, viel onze keus op Bemmel en Kroon. Iets duurder, maar je betaalt ook voor een stukje service. Onze droomkeuken was heel mooi op papier. Op tijd geplaatst... en dan genieten...dat was het idee. Bij plaatsing bleek echter 1 werkblad zo krom als een hoepel en de poten van de bar te hoog. De maat die wij nodig hadden leek niet leverbaar te zijn ! Of we zelf op zoek wilden gaan naar andere poten. Na een zoektocht besloten een ijzerboer de poten te laten inkorten. Toen we de offerte voorlegden besloot B&K het toch zelf te gaan oplossen. Na 3 maanden zijn de poten vervangen. Ondertussen was er wel iemand wezen kijken voor het werkblad, maar die zag het probleem niet. Vroeg zich af misschien de kastjes eronder niet even hoog waren, want zijn waterpas gaf geen afwijking aan. Iedere leek kon met het blote oog zien dat het blad aan beide zijkanten 1 cm erboven bungelde. Na de zelf gemaakte foto's te hebben verstuurd, werd gelukkig besloten dat wij gelijk hadden en is het werkblad vervangen. Nu genieten, maar wat zien we nu, scheurtjes in het andere werkblad. Opnieuw contact gehad. Zo'n 2 weken geleden is er opnieuw iemand wezen kijken. En sinds nog geen bericht. Van een bedrijf met zulke goede reviews, hadden wij een andere service verwacht.
Reactie of foto toevoegen
“Op zich prima zaak”
Door Erik en Michel op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Op zich is Bemmel en Kroon een prima zaak om een mooie keuken te kopen. Je weet in ieder geval dat je een goed, kwalitatieve keuken krijgt, met goede apparatuur en voor een scherpe prijs. Wij hadden al bij verschillende andere keukenboeren gekeken en kwamen bij Bemmel terecht op advies van een collega van mijn man. In eerste instantie wilden we niet langsgaan, maar hebben ons toch laten verleiden. Bij de eerste bezoek werden we vriendelijk ontvangen. Verkoopspecialist Rene Jochems heeft ons uitgelegd wat de mogelijkheden waren voor ons keukenruimte. En eigenlijk waren we al snel overeen wat we precies wilden. Bij Bemmel krijg je direct het bedrag te zien wat je moet betalen, er is eigenlijk geen onderhandeling meer mogelijk. De prijs wordt medescherp gemaakt door de kortingen die zij kunnen doorvoeren bij de apparatuur zoals vaatwasser, inductie etc. En dit scheelt echt met andere winkels! Bij ons 2e bezoek zijn wij akkoord gegaan met de offerte die werd aangeboden. Wij dachten dat we alles goed doorgesproken houden, wij gaan ervan uit dat de specialist de expert is voor aanlevering van de keuken. Maar later bleek dit niet zo te zijn. Een aantal dagen later is onze keuken ingemeten. Nog geen dag later werden we gebeld door een beetje geirriteerde Rene dat we niet hadden doorgegeven dat het nieuwe keukenblad niet in de lift past. Wij hadden wel dit wel doorgegeven, maar niet gerealiseerd dat de lift net te klein zou zijn voor naar boven brengen van dit blad. Dit betekende dus dat wij een hoogwerker in moesten huren, kosten zijn voor koper (wij dus). Ook hadden we niet verteld dat ons appartamentcomplex achter een tunneltje ligt. Daar kan de vrachtwagen niet doorheen. Maar wij weten geen eens hoe groot de vrachtwagen is, wellicht wordt het gewoon met een bestelbus geleverd? Wij vonden dit telefoontje niet professioneel overkomen. Andere kant, we konden de levering door de corona-perikelen gelukkig zonder moeite uitstellen van juni naar september dit jaar. Maar hier kwamen toch aantal nieuwe irritaties van onze kant naar boven. Bij bestelling van keuken werden wij opnieuw door Rene gebeld. Of wij konden doorgeven hoe dik het stucwerk is, of er eventueel nog geverfd wordt etc. Wij gingen ervan uit dat dit al opgemeten was, dit hadden we al doorgesproken met de opmeter maanden ervoor. Het zou ons probleem worden als stucwerk dikker zou zijn dan opgegeven, dit zou dan betekenen dat keukenblad geschaafd moet worden en dit kost ook weer geld voor ons. Het kwam ons niet echt professioneel over hoe dit gecommuniceerd werd en hoe ook bv op tekeningen stond dat dit besproken is en kosten aan ons verhaald wordt als inderdaad keukenblad geschaafd moest worden. Toen de melding kwam dat de datum bekend was van levering ging het bijna mis. In de aangeleverde documenten stond ook de aangewezen installateur. Wij hebben hem direct gebeld. Maar deze installateur wist van niks en hij had ook totaal geen plek om de keuken op de vastgestelde datum te installeren (en eerlijk gezegd, hij was ook niet echt vriendelijk). Bij ons brak het zweet wel even uit. Want wij hadden alle andere werkzaamheden al vastgelegd, zoals verwijderen oude keuken, vloer, installeren van nieuwe leidingwerk etc. Na diverse malen contact gehad te hebben werd er alsnog een nieuwe installateur (Prinsenland Montage) voorgelegd en die in de week van vastgelegde datum de keuken kon installeren. Dat was dus goed nieuws! Donderdag 17 september is ons keuken geleverd. 2 keurige heren hebben alles via hoogwerker en lift naar boven gebracht. Helaas, toen het grote keukenblad naar binnen was gebracht zagen we direct dat precies bij de inductieplaat-gat een stukje van het keukenblad eraf was. We hebben direct contact opgenomen met Bemmel. De klantenservice raadde ons aan om een mail te sturen, inclusief foto, en zij zouden dan bekijken wat ze zouden kunnen doen met deze beschading. Inmiddels zijn we 2 weken verder en we hebben nog steeds niks gehoord. Erg jammer.... Maar goed, de keuken is uitstekend geinstalleerd door door Prinsenland Montage. Alles werkt, staat op zijn plaats en ziet er schitterend uit. We hadden wel een kleine lekkage bij de kraan, maar de monteur stond de volgende dag om 9 uur al voor de deur. Keurig, Bemmel zou daar een voorbeeld aan moeten nemen! Kortom, wij zijn blij met de keuken, blij hoe het er staat, voor een mooie prijs, maar de service door Bemmel viel ons echt tegen!
REACTIE VAN ERIK EN MICHEL
Ons nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Debby Bles op dinsdag 29 sep 2020 20 | vestiging Cruquius
Na alle sites afgegaan en vele revieuws gelezen te hebben met een goed gevoel Bemmel en Kroon binnen gelopen. Ik hebben onze wensen besproken met Yorin Blokker en hij heeft vervolgens een passende offerte gemaakt. Totaal geen druk om voor iets te tekenen o.i.d nog een paar keer contact gehad omdat ik zelf begon te twijfelen maar iedere keer met dezelfde vriendelijkheid ontvangen en geholpen. De keuken welke het geworden was werd ondanks corona en vakantietijd snel geleverd. Waar ik zelf rekende op een paar dagen plaatsen werd dit vakkundig en binnen 1 dag gedaan! Tot op de dag van vandaag nog steeds blij en trots op de keuken. Service van moment van gesprek t/m het ophalen van het afval helemaal top!! Ik raad Bemmel en Kroon absoluut aan!
FOTO VAN DEBBY BLES
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Apparatuur voor goede prijzen”
Door N Meijer op woensdag 16 sep 2020 20 | vestiging Den Haag
Zeer goede begeleiding door Sattisch gehad voor het uitzoeken van mijn droomkeuken. Hij dacht goed mee met mijn wensen en gaf advies waar ik veel aan had (bijv. over het vergelijken van kwaliteit van verschillende keukenkastjes uit eerdere offertes). Er werd ook totaal geen druk gelegd op het tekenen, je kreeg echt alle tijd om hier rustig over na te denken. De vraag of ik wilde tekenen is mij ook niet eens gesteld. Dat gaf een zeer prettig gevoel. Ik heb mijn keuken er uiteindelijk niet gekocht, omdat ze net niet het werkblad ontwerp hadden waar ik specifiek naar op zoek was en ik dit ergens anders wel had gevonden. De service was desondanks fantastisch en ik zou ze zeker bij iedereen aanbevelen. De prijs was ook heel scherp ten opzichte van andere keukenzaken waar ik eerder een offerte had laten maken. De apparatuur kan voor internetprijzen geleverd worden (-40% tov adviesprijs), waar de meeste keukenzaken hier slechts 20-25% over willen geven.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en service”
Door Michel Engelen op zondag 23 aug 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Heel erg tevreden over onze nieuwe keuken met Siemens apparatuur. Alles op tijd geleverd en gemonteerd door Henny Polder. Als extra service haalt Bemmel&Kroon ook het verpakkingsmateriaal op. Super!
FOTO VAN MICHEL ENGELEN
Keuken en visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Toon op vrijdag 31 jul 2020 20 | vestiging Cruquius
Super service in de showroom voor uitzoeken van een nieuwe keuken; duidelijke communicatie en levering/plaatsing helemaal volgens planning.
FOTO VAN TOON
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Leen van der Sloot op vrijdag 10 jul 2020 20 | vestiging Den Haag
In alle opzichten is de service van Bemmel&Kroon uitstekend. De klantvriendelijkheid tijdens het maken van keuzes in de showroom, het deskundige advies, de informatieverstrekking via de mailwisseling en de afhandeling via een zeer deskundig, op service gericht installatiebedrijf. De nazorg is goed. Kortom, niets dan lof.
Reactie of foto toevoegen
“Volgende keer weer”
Door S. Huising op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Cruquius
Onze ervaring met Bemmel Keukens is uitstekend! Zoveel keukenwinkel afgelopen, maar bij Bemmel het prettigst gevoeld. Wat een service, vriendelijkheid, niets te veel en altijd mogen bellen. Wij hebben onze eerste keuken bij yorin in Hoofddorp gekocht. Uitstekend geholpen met lekkere drankjes en hapjes tijdens ons gesprek, nog een winkel waar ze de tijd voor je nemen en geen haast kennen. Alles is duidelijk, geen achteraf moeilijke gebeurens. Gewoon uitstekend! Zelfs de chauffeurs die je keuken komen bezorgen van Bemmel is niets op aan te merken. Ook dat gaat met beleid. Ook Leendert van de verkoopafdeling heeft ons prima geholpen met de quooker kraan en zeeppomp. Vandaag onze keuken geplaatst door Niels, monteur van Bemmel. Ook een echte aanrader. Wat een harde werker en alles keurig netjes. Onze eerste keuken in 30 jaar! We zijn zooooo blij. Bemmel, Yorin, nogmaals dank voor de geleverde service. Volgende aankoop is weer bij jullie.
REACTIE VAN S. HUISING
Super! Nogmaals bedankt Bemmel, Yorin en Niels.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi product, montage kon beter”
Door Fam. van Hoolwerff op zondag 3 mei 2020 20 | vestiging Cruquius
Met het idee om een keuken te gaan kopen. In augustus 2019 naar de showroom gegaan in de Cruquius. Daar aan gekomen verschillende en leuke opstellingen gezien van keukens en besloten om verder te gaan kijken. Hierbij goed en netjes geholpen door de medewerkers, die mee denken en eventueel aanvullen met inspiratie ideeën. Na een keuze gemaakt te hebben van wat wij mooi vinden, gingen wij verder met verkoper Yorin Blokker. Met onze wensen en keuzes, een tekening laten maken en ook de bijbehorende offerte opgesteld. Geen poespas gewoon open en eerlijk dus ook geen maffe kortingen. Nog wat kleine aanpassingen gedaan en toen de keuken besteld. We hadden geen haast om de keuken te plaatsen. Eerst zelf verbouwen en de installatie gedaan. Het was eindelijk zover de keuken is geplaatst in Maart 2020. De keuken wilden we laten plaatsen door een monteur via Bemmel & Kroon. Hier ging het even mis met de eerste monteur die niet meer kon omdat deze in onze montage week bezet was? Hierover gebeld met Yorin die heeft samen met de service afdeling een andere monteur geregeld TOP :-) ..... Wij blij dat er een monteur beschikbaar was. De monteur kwam in week 13 de keuken plaatsen. 1ste dag al flink opgeschoten de 2de dag het afmonteren wat eigenlijk de kers op de taart moet zijn. Het afmonteren was erg teleurstellend dingen scheef geplaatst, plint en passtrook niet netjes uitgezaagd. Wat ik erg vind is dat de sifon ook niet goed aangedraaid was, waardoor het spoelwater in de spoelkast kwam. Dit zelf verholpen, maar zeer dom dit. ( even controleren ). Wij zijn erg teleurgesteld in deze monteur. Als je een vakman bent gedraag je er dan ook naar, zorg dat je werk goed en netjes is. Ok er kan wel eens wat fout gaan. Maar bij ons sorry, dat ik het moet zeggen wat een geklooi. Dit is hoe wij erover denken een super mooi product word zo vernageld. Zonder hoor. hier valt nog een hoop te winnen van bedrijf naar klant. Bedankt Yorin Blokker en verkoop team en service van Bemmel & Kroon, jullie hebben ons netjes geholpen. Nog in afwachting van de lopende afhandeling. Toch voor ons een hele mooie keuken... :-)
FOTO VAN FAM. VAN HOOLWERFF
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig bedrijf”
Door fam. van Lemel op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
In november 2017 een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon (2 keuken opstellingen voor keuken en bijkeuken). Zeer vakkundig geholpen door verkoper Ricardo, geen enkele druk om te kopen. Alles werd goed uitgelegd, ook hoe het gehele proces zou gaan verlopen. De keuken is op 15 april 2019 geplaatst (de bouw van onze woning liep helaas flink uit). Bemmel & Kroon maakt gebruikt van vakkundige ZZP-ers voor de installatie van de keukens. Bij vragen of problemen kunt u altijd bij Bemmel & Kroon terecht, wordt altijd goed, netjes én klantvriendelijk opgelost. Ik kan hierover oordelen, want ik heb bewust gewacht met het schrijven van een review, om ook de after-sales te kunnen beoordelen. Zojuist is er nog een koelkastdeur vervangen, omdat de monteur bij een vorig bezoek zelf aan gaf dat deze krom was en een front met ingebouwde spanner adviseerde. Alles netjes onder garantie aangepast. Het afgelopen jaar zijn er een paar meer zaken geweest, waarvoor een monteur nodig was. Werd altijd netjes ingepland, monteur kwam op tijd en meldde zich vooraf telefonisch aan. Dan de prijs van de keuken: Deze was erg scherp, Bemmel & Kroon kan de concurentie met gemak aan. En kijk ook iets verder dan alleen de prijs, want er zijn niet veel bedrijven die zo'n goede service achteraf verlenen. Mijn vrouw en ik zijn enorm blij met de keukens van Bemmel en Kroon. Onze dank gaat uit naar alle medewerkers van Bemmel en Kroon die een steentje hebben bijgedragen aan onze mooie keukens en in het bijzonder aan Marcel van Bentum. Als het kon, zou ik een hogere score willen geven, jullie hebben het meer dan verdient! Ga zo door in de toekomst met jullie prachtige bedrijf en jullie positieve instelling en houding naar klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Alleen maar goed”
Door Ineke en Peter Litjens op donderdag 23 apr 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn prima geholpen bij zowel het uitzoeken van onze prachtige nieuwe keuken als het vakkundig plaatsen. Ook de apparatuur bevalt goed. Wij zijn erg tevreden met deze keuken en de service van Bemmel & Kroon.
FOTO VAN INEKE EN PETER LITJENS
Antraciet keuken
Reactie of foto toevoegen
“Was het net niet”
Door Ray Visser op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Cruquius
Keuken gekocht bij Bemmel en Kroon afgaand op de positieve reviews. Vanaf het moment dat wij geholpen werden hadden wij een goed gevoel. Verkoopmedewerker Bram was zeer behulpzaam en geduldig, dus de keuken besteld en wij werden goed op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering. Waarom maar 3 sterren. Wij zijn nu bijna 4 weken verder sinds de plaatsing van de keuken en wij lopen nog steeds tegen dingen aan die opgelost dienen te worden. Dit heeft echter te maken met het matige of gebrek aan bekwaamheid van degene die de keuken afgemonteerd heeft, zoals bijv schade aan kast, scheef gemonteerde deuren, verkeerd gezaagde plinten en zo zijn er nog wat dingen. Het is het allemaal net niet. Het afmonteren van de keuken gebeurd door een door B&K ingehuurde montagebedrijf. Nogmaals aan Bemmel en Kroon ligt het niet de sales en aftersales/ service is echt top. Heel correct, behulpzaam en reactietijd is ruim voldoende. Helaas doet de keukeninstallateur hier afbreuk aan. Tip voor B&K; laat na montage een kwaliteits medewerker bij de klant langs gaan die het werk van het montagebedrijf beoordeeld en eventueel aandachtspunten noteert en dit meteen doorspeelt aan de service afdeling. Scheelt voor de klant veel tijd en irritatie.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Patricia den heijer op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Goede service, keuken was compleet en meneer die keuken plaatste dacht ook mee
FOTO VAN PATRICIA DEN HEIJER
Geplaatste keuken
+ Toon extra foto van Jan & Jose
Reactie of foto toevoegen
“Erg goede start maar herstel schade is lastig”
Door Ronald Post op zaterdag 22 feb 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude/Rijndijk voor onze nieuwbouw woning. We werden daarbij erg goed geholpen en werden niet onder druk gezet door de verkoper, wat bij veel andere zaken wel eens anders is. De keuken is netjes geplaatst en alles functioneert naar behoren. Echter was er een beschadiging aan een van de kasten. Wij hebben dit aangegeven en vervolgens is er een nieuwe plank besteld bij de leverancier. Dit kostte enige tijd, maar uiteindelijk kwam de monteur langs met nieuwe onderdelen voor de kast. Helaas bleek het formaat en de kleur niet te kloppen en kon de monteur helaas niets doen. Dit heeft zich uiteindelijk nog eens 3 keer herhaald met steeds de verkeerde onderdelen van de kast. Later bleek dat de hele kast vervangen moest worden omdat het niet mogelijk was om dat onderdeel te vervangen. Vervolgens zijn ze nog 2 keer terug gekomen met de verkeerde kast (de kleur was niet juist en vervolgens de verkeerde kast besteld) Inmiddels zijn we een jaar verder en is de vervanging van de kast niet meer leverbaar. We hebben toen een aanbieding gehad om 3 kasten te laten vervangen met anderen kasten waarbij de tint aan de binnenkant afwijkend is dan de rest van de kasten of een minimale financiële vergoeding van 1 plank te accepteren. Beide optie waren absoluut niet acceptabel en we zijn dan ook zeer teleurgesteld over de afhandeling. Wij hebben uiteindelijk voor de vergoeding gekozen omdat wij geen vertrouwen meer hebben in de service van Bemmel & Kroon. Zeer teleurstellend dat de service zo slecht is want het was geen goedkope keuken bij Bemmel & Kroon. Wij zullen daarom ook Bemmel & Kroon niet aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor goede service”
Door Marjolein op donderdag 20 feb 2020 20 | vestiging Den Haag
Na jaren van keuzestress verwees een goede vriendin me door naar Bemmel en Kroon waar zij, ook weer op aanraden van haar vrienden, haar keuken had gekocht. Na een rondleiding in de showroom kwam ik met mijn wensenlijst bij Don Cabooter terecht, die in een mum van tijd een keuken schetste die aan al mijn wensen voldeed. Redelijk snel daarna werd de keuken professioneel ingemeten en kon de datum voor levering en montage geprikt worden. Bij wijzigingen werd er netjes ruim vooraf gebeld en verder ging alles helemaal volgens afspraak. Ik ben enorm gelukkig met mijn nieuwe keuken (had ik dit nou maar jaren eerder gedaan) en de geleverde service van begin tot eind. De ophaalservice van de verpakkingsmaterialen vond ik ook top. Dank voor de goede service, ik kan Bemmel en Kroon zeker aanraden!
FOTO VAN MARJOLEIN
Reactie of foto toevoegen
“Grote pluim”
Door Marcia & Jeroen de Boer op woensdag 18 dec 2019 19 | vestiging Den Haag
Op een snikhete dag in juni 2019 de verkoeling opgezocht in de showroom tijdens onze ingeplande afspraak met adviseur Rene jochems. Van tevoren een keuze gemaakt voor front en blad en met deze onderdelen aan tafel met Rene. Budget en merkkeuze voor apparatuur besproken en geen rode seinen bij de adviseur in combinatie met de uitgezochte materialen. Dus aan de slag. Rene heeft zeer prettig geadviseerd over te maken keuzes met betrekking tot indeling, onderdelen en materialen. Veel stof tot nadenken, keuzes en verwondering over wat allemaal kan.
Uiteindelijk ging hij alles doorrekenen en maakten wij ons op voor het onvermijdelijke moment dat wij "de klap" zouden krijgen en zouden moeten beginnen met concessies doen. Echter, niets van dat alles. Het voorstel (inclusief staffelkorting op dat moment) bleef binnen budget en wij konden zelfs nog de gekozen koelkast upgraden naar een beter exemplaar. Van tevoren was duidelijk al aangegeven dat B&K niet werkt volgens het bekende systeem van hoge prijzen en moeten afdingen naar minimaal -40% om niet teveel te betalen. Na kort beraad hebben wij dan ook ter plekke de knoop doorgehakt en de koop definitief gemaakt. Puur op basis van het goede gevoel bij de adviseur en zijn advies, gecombineerd met een prachtige keuken. De weken na bestelling hebben wij nog diverse keren contact gehad met Rene en zijn collega van orderverwerking voor vragen of ideeën. Telkens was dit contact prettig en werd er fijn meegedacht. In oktober (iets later op ons verzoek in verband met verwijderen van onze oude keuken en voorbereidend werk in onze keuken) is uiteindelijk onze keuken geplaatst door de door B&K aangehaakte onafhankelijke monteur Mark Asselman. En wederom, wat een vakwerk. Mark heeft de keuken vakkundig geplaatst en ons huis weer keurig achtergelaten. na inmeting van de maatwerk vensterbank en de spatrand is deze enkele weken later door Mark eveneens prachtig aangebracht. Wij kunnen dan ook niet anders dan een grote pluim geven voor de service van zowel onze adviseur Rene Jochems van Bemmel & Kroon als Mark Asselman van Asselman Montage. En wij genieten elke dag weer van onze nieuwe keuken!
FOTO VAN MARCIA & JEROEN DE BOER
Plaatsing was vakwerk
+ Toon extra foto van Marcia & Jeroen de Boer
+ Toon extra foto van Marcia & Jeroen de Boer
+ Toon extra foto van Marcia & Jeroen de Boer
REACTIE VAN CHARLOTTE
Dag Marcia en Jeroen, wat een mooie keuken hebben jullie! Mag ik vragen welk werkblad jullie gekozen hebben? (Merk/kleurnaam?) Wij oriënteren ons momenteel ook op een nieuwe keuken en ik kan me niet herinneren dit werkblad in de showroom gezien te hebben. Alvast bedankt!
REACTIE VAN JEROEN DE BOER
Hallo Chatlotte, Het blad is van Dekker en betreft BK Cloudy Beige Polished. Hopelijk helpt dit iets. Met vriendelijke groet, Jeroen
REACTIE VAN CHARLOTTE
Hartelijk bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Roham op dinsdag 17 dec 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Hele keuken en apparatuur. Zeer tevereden, goed service, vriendelijk en beste prijs
FOTO VAN ROHAM
Witte hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Abas op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Keuken, goede service en mooi geworden. top mensen!
FOTO VAN ABAS
De keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage”
Door A. Rachyd op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Ik heb een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude. Proces van kopen is prima ondanks de ongeïnteresseerde houding van de verkopers. Goeie prijs voor keukens en kwaliteit is meer dan goed! Keuken is op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd. Mooie keuken, mooie apparatuur. Tot nu toe gaat het allemaal prima. En dan beginnen de problemen:

- Bemmel & Kroon werkt met ZZP'ers en trekt haar handen af van alle verantwoordelijkheid voor het juist opleveren van de keukenmontage. Wees je dus bewust dat bij problemen met montage je aangesteld bent tot de monteur en niet tot Bemmel & Kroon. Juridisch gezien hebben ze gelijk, maar vanuit service oogpunt is het niet zo klantvriendelijk. Je mag hopen dat je een monteur hebt die gemotiveerd genoeg is om goed werkt te leveren.
- Tijdens montage is gebleken dat Bemmel & Kroon bij het meten geen rekening heeft gehouden met een radiatorleiding waardoor de plint niet op de keuken paste.Ik zat hierdoor met een plint die dus niet op de keuken klikte. Monteur heeft met maatwerk netjes opgelost door de plint om de leiding heen te passen.
- Er is een verkeerde maat voor de afdekplaat aan de rechterkant van koelkast geleverd. De nalevering duurt lang en voordat je een afspraak met de monteur hebt ben je alweer 2 maanden verder. Zeker als de monteur heel slecht communiceert en niets van zich laat horen.

- Keukenmonteur is moeilijk bereikbaar en reageert pas na herhaadelijk mailen op mails. Hierdoor duurt het een paar weken voordat Keukenmonteur langskomt.
- Keukenmonteur heeft afdekplaat links van vaatwas verkeerd gezaagd waardoor deze niet breed genoeg is. Keukenmonteur geeft dit niet aan en doet alsof het zo hoort.
- Keukenmonteur komt later tweede keer langs om afdekplaat koelkast te vervangen. Keukenmonteur geeft doodleuk aan dat voor de andere afdekplaat een nieuwe afdekplaat besteld moeten worden. Ondanks dat ik al 3 maanden van tevoren heb aangegeven dat de afdekplaat niet goed was.
- Bij het vervangen van de afdekplaat koelkast beschadigt keukenmonteur mijn nieuwe stucmuur. Keukenmonteur heeft geen contact opgenomen om dit door te geven en reageert niet meer op mijn mails. Ik zit nu met een beschadigde muur die een paar honderd euro gaat kosten om te repareren.
- Keukenmonteur steekt geen moeite in het passend maken van de houten achterwand onder de spoelbak die de lelijke muur en leidingen netjes uit het zicht haalt. Plaat is veel te kort gezaagd en gemonteerd ondanks de afspraak dat de plaat net onder de afvoer moet komen. Het ziet er niet uit en leidingen + muur zijn nog steeds volledig zichtbaar.

Waar het op neerkomt is dat je volledig overgelaten bent tot de ZZP'er voor het netjes monteren van een keuken. Het is een loterij. Of je hebt een topper of je hebt iemand die het niet interesseert.

Status: Gezien de ZZP'er niet meer reageert, moet ik nu zelf de schade repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Maria Bernadette op dinsdag 5 nov 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Prima , zowel de service, de kwaliteit van de keuken en de communicatie. Goed contact bij het opstellen van het keukenplan en alles op tijd geleverd. Montage en aflevering deskundig en fijn dat er toch een aanpassing ( tegels) mogelijk was.
FOTO VAN MARIA BERNADETTE
Schoolkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Hele goede service”
Door Tessa Vosters op dinsdag 5 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Keuken! Hele goede service. Zowel de adviseur(dacht heel goed mee) als de monteur, deze heeft keihard gewerkt om de keuken snel en mooi af te leveren. Ze kwamen zelfs de oude keuken apparatuur en het verpakkingsmateriaal ophalen:)
FOTO VAN TESSA VOSTERS
Keuken met eiland
REACTIE VAN TESSA VOSTERS
Ps we zijn geholpen door adviseur Per en de monteur is Sidney
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door R Schalke op woensdag 23 okt 2019 19 | vestiging Den Haag
Wij hebben een keuken gekocht. Prima service afspraken nagekomen. Wel Jammer dat er geen uitleg van de apparatuur werd gegeven bij de verkoop nu moesten we alles zelf uitzoeken uit de bijgeleverde boekjes.
FOTO VAN R SCHALKE
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Daniella op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Den Haag
Van A tot Z zeer goede service bij Bemmel en Kroon. Meerdere keren langs geweest, vriendelijk ontvangen, goed advies en alle afspraken zijn nagekomen. Alles netjes bezorgd, geïnstalleerd, en alles op tijd. Zeer tevreden!
FOTO VAN DANIELLA
Keuken met uitzicht
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door J.J. Kok op donderdag 3 okt 2019 19 | vestiging Cruquius
Wij hebben bij deze firma een complete keuken met inbouwapparatuur aangeschaft. Het samenstellen hiervan werd goed ondersteund door Yorin. Hij was ter zake kundig en wist ons goed te begeleiden bij onze keuzes. De bemiddeling bij het installeren van de keuken hebben wij ook als prettig ervaren, en de installateur bleek ook vaardig en volgens afspraak zijn werkzaamheden te doen. De geleverde service was prima.
FOTO VAN J.J. KOK
complete keuken met inbouwapparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke benadering”
Door Arjen de Jong en Danitsja de Jong-Spaargaren op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Cruquius
Begin dit jaar zijn mijn vrouw en ik opzoek gegaan naar een nieuwe keuken, na 16 jaar was onze keuken aan vervanging toe. We kwamen uit bij Bemmel en Kroon, daar werden we supergoed geholpen door Yorin Blokker, uiteindelijk een keuken naar wens op de computer uitgewerkt en we waren meteen verkocht. Onlangs heeft Bemmel en Kroon onze keuken geleverd en heeft Michael van Deuren de montage verzorgt, en dit binnen een dag. Helemaal naar tevredenheid en nu zitten we heerlijk aan ons barretje in onze nieuwe keuken. De naservice van Yorin toont ook van fijne betrokkenheid bij de klant, wij kunnen niet anders zeggen, dat wij ons heel fijn hebben gevoeld bij de aanschaf van onze keuken en dit is geheel toe te schrijven op de zeer persoonlijke benadering en service van Bemmel en Kroon
FOTO VAN ARJEN DE JONG EN DANITSJA DE JONG-SPAARGAREN
Keuken in de montage
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Gert van der Meulen op dinsdag 16 jul 2019 19 | vestiging Cruquius
Wij hadden erg veel moeite om onze nieuwe keuken voor ons te zien. We hadden geen idee hoe, wat en waar we zouden plaatsen. Toen liepen we binnen bij Bemmel en Kroon Cruquius. Matthijs Heim heeft ons hier super goed bij geadviseerd, geïnspireerd en geholpen onze keuken met onze wensen neer te zetten. Erg geduldige adviseur die onze keuken visueel heeft gemaakt en zijn handen niet omdraaide voor eventuele aanpassingen. De service van Bemmel en Kroon is uitstekend. Er wordt duidelijk geïnformeerd wanneer de keuken afgeleverd en geplaatst wordt. Ook erg fijn dat de afval naderhand nog wordt afgehaald. Zeker een aanrader!
FOTO VAN GERT VAN DER MEULEN
Keuken langs de wand
Reactie of foto toevoegen
“Blij met service”
Door Jenny Smit op donderdag 11 jul 2019 19 | vestiging Cruquius
Een kleine keuken voor een klein budget, dat viel nog niet mee. Bij de keukenconcurrent zelfs weggestuurd omdat zij geen keuken konden maken binnen mijn budget. Toen kwam ik bij Matthijs Heim van Bemmel en Kroon Cruquius. Zonder enig geklaag ontwierp hij de keuken naar mijn wens en binnen mijn budget. De keuken is met veel zorg geplaatst door monteur Albert vd Zwaag. Het eindresultaat is prachtig en ik ben erg blij met de service en klantvriendelijkheid die ik heb mogen ontvangen van Bemmel en Kroon!
FOTO VAN JENNY SMIT
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Complete nieuwe keuken”
Door Brenda Gennissen op donderdag 27 jun 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Compleet nieuwe keuken uitgezocht. Zeer deskundig geholpen door verkoper ricardo. We hebben goed geluisterd naar zijn tips en adviezen en zijn nu super blij met onze prachtige keuken. Goede service met heldere afspraken qua bezorgen en plaatsen
FOTO VAN BRENDA GENNISSEN
Hoek van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeker 5 sterren”
Door Yiming op woensdag 26 jun 2019 19 | vestiging Den Haag
I have purchased an entire kitchen. From sales to service are generally good. Definitely deserve a 5-star.
FOTO VAN YIMING
Reactie of foto toevoegen
“Loopt niet lekker maar heel goed opgelost”
Door Simon van Impelen op zaterdag 8 jun 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Bemmel en Kroon op meerdere vlakken. Mooie showroom en in eerste instantie prettige verkoper. Bij de tweede afspraak nog een aantal dingen aangepast en daarna de keuken besteld. Deze zou eind februari worden geplaatst. Tot de plaatsing verliep het soepel. Top monteur die netjes werkte. Eerste punt van aandacht was dat ons niet was verteld bij de verkoop dat we eerst een noodblad zouden krijgen. Prima, kan niet anders bij een stenen blad, fijn als dit alleen even was besproken. Maar nog big deal. Helaas merkte we na plaatsing dat het randje van de kookplaat beschadigd was. In eerste instantie dacht ik geen probleem, want dit is de strip die eraf gaat als de plaat in het blad wordt geplaats maar dit was niet zo. Na een service melding is dit bijgestipt, helaas was dit effect van korte duur. Maar weer een nieuwe servicemelding maken. Daarbij misten wij nog twee items, het spatscherm en een prullenbak. Na contact met de verkoper bleek deze niet op de orderlijst te staan dus wordt niet geleverd. De orderlijst bestond uit enkele pagina's met producten. Deze hebben we inderdaad niet allemaal gecontroleerd. Over de prullenbak was ons verteld dat deze moest worden ingemeten als de keuken was geplaatst, gezien deze onder de wasbak zou komen. Wij kregen een mailtje van de verkoper dat we deze voor onze eigen kosten via de website van Bemmel en Kroon konden bestellen. Echter zijn er geen prullenbakken te koop op de website? Na wat gesteggel zijn deze items alsnog besteld op kosten van Bemmel en Kroon. Kortom achteraf heeft de verkoper onjuiste informatie verstrekt en zich niet aan de afspraken gehouden. We hadden het gevoel dat bij een zaak als Bemmel en Kroon dit niet zou gebeuren, maar tip voor iedereen. Zorg dat je alle afspraken op papier hebt. Iets meer dan een maand later werd het stenenblad geplaatst, echter bleek er een fout te zijn gemaakt met het opmeten. Kan gebeuren, monteur heeft Bemmel en Kroon gebeld en zodoende is Dekker (blad leverancier) opnieuw langs geweest om het blad op te meten. Op zich netjes opgelost. Dekker zou met spoed een nieuw blad leveren. Enkele malen contact geweest wanneer wij ons blad konden verwachten. Steeds kon Bemmel en Kroon ons niets vertellen, maar werd ook niet de moeite gedaan om dit te achterhalen. In de tussentijd een keuken met een blad dat met schilderstape aan elkaar vastzat, isolatie materiaal als spatscherm en plinten van het blad die in de woonkamer liggen. Blad lastig schoon te houden door de tape. Daarbij niet erg fraai als je gasten een "tour de maison" in je nieuwe huis geeft. Kortom is het nu juni en het blad dat met spoed gemaakt zou worden, na ruim twee maanden nog niet geplaatst. Het goede nieuws is dat het blad nu bij Bemmel en Kroon is afgeleverd. Echter heeft bovengenoemde partij slechts op 2 juli tijd om deze te plaatsen? Uiteraard heb ik telefonisch contact opgenomen om te bespreken dat we het nu echt zat zijn. Er zal nog contact met ons worden opgenomen maar het was allemaal erg lastig qua planning. Een keuken die nog voor half maart af had moeten zijn, is nog altijd niet in orde. Daarbij voelen we ons totaal niet gesteund door Bemmel en Kroon.

Aanvulling ontvangen 15 augustus 2019: Het lijkt ons nu een mooi moment om onze review aan te passen, na vandaag kunnen we namelijk zeggen dat de keuken af is. Nadat wij in de winkel zijn geweest om onze review toe te lichten heeft Bemmel en Kroon er alles aan gedaan om onze problemen op te lossen. Bemmel en Kroon gaf aan de gang van zaken te betreuren en heeft vanaf toen alles goed opgepakt. Het eindresultaat mag er zijn. Het gehele blad is vernieuwd en netjes geplaatst.. Daarnaast zijn het spatscherm en de prullenbak, zoals afgesproken, op kosten van Bemmel en Kroon geleverd en gemonteerd. Ook de beschadigde kookplaat is vervangen en op een deugdelijke manier gemonteerd door de monteur van Siemens. We hebben in deze fase een heel ander bedrijf ervaren en eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat de problemen niet beter opgepakt hadden kunnen worden.
FOTO VAN SIMON VAN IMPELEN
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Tessy Uytdewillegen op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
We hebben een nieuwe keuken gekocht incl.apparatuur. Goed geadviseerd over verschillende opties. Plaatsing netjes en zonder schade verlopen. Blad op advies verkoper ingemeten nadat keuken was geplaatst. Blad inmiddels geplaatst en past perfect. Prettige service, kundige vakmensen. Erg tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Goed meedenken”
Door John Kijkuit op woensdag 22 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
Eind 2017 kwamen wij al met tekeningen van onze nieuwe woning om een keuken samen te laten stellen. Die dag heel goed geholpen door verkoopster Yvonne. Met een volledig keukenontwerp en een vaste prijs, want marchanderen doen ze niet bij Bemmel en Kroon, gingen we tevreden de deur uit. Vervolgens zijn we daarna nog bij andere keukenzaken gaan "shoppen". Nergens kwamen we beter uit en nergens was de service beter. Toen de voltooiing van onze woning naderde zijn we samen met Yvonne na het inmeten nog eens de puntjes op de i gaan zetten. Kostenloos werd onze stoomoven vervangen door een nieuwer geavenceerder model en datzelfde gold voor onze afzuigkap (Alles van Siemens) Het traject en de plaatsing verliepen daarna soepel en naar wens. Na een maand kwam de plaatser alles nog eens nastellen en verving hij een unit in de afzuigkap omdat deze niet goed was geleverd volgens hem. Na plaatsing bleek er een kleine beschadigign te zijn aan de glasplaat van onze inductiekookplaat. Via Bemmel en Kroon kwam er een meneer van Siemenes en werd het apparaat direct vervangen. De keuken staat inmiddels drie maanden en alles is nog steeds volledig naar tevredenheid. Wat ons vooral deed besluiten om bij Bemmel en Kroon een keuken aan te schaffen was de ongedwongenheid en het goede meedenken. Alles kon en alles was nog te wijzigen en nooit werd ook maar enige druk opgelegd om toch vooral een handtekening te zetten onder een koopcontract. Dat de prijs vervolgens ook nog eens prima is, is dan mooi meegenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld in montage”
Door Lodewijk op dinsdag 21 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
Nieuwe keuken uitgezocht in de showroom ging allemaal prima goed advies en geduld. De keuken is op tijd geleverd en gemonteerd. Waar wij zeer in teleurgesteld zijn is de montage. Deze is met haast en slordigheid uitgevoerd. Monteur kwam om 9 uur en was om 4 uur weg voor een montageprijs van bijna 1100 euro, een fors uurloon dus. Na vertrek van monteur bleek de afvoer te lekken in de spoelkast. alles aan deze af.voer zat los. Waardoor er een flinke plas water in de spoelkast lag. reactie van monteur: dat kan nooit veel water zijn en de moeren van de afvoerbuis en schiffon moeten niet te vast zitten !. Na het opnieuw monteren van de hele boel en goed vastzetten was het probleem verholpen. Vervolgens bleek de inductieplaat uit het midden te zijn gemonteerd en deze zat scheef. Bij het aansluiten waren verkeerde aderkleuren gebruikt (bruin als nul). In de verpakking van alles vond ik nog onderdelen van een lade die gewoon gemonteerd hadden moeten worden. Na openen van de vaatwasser bleek dat deze had proefgedraaid met de boekjes en de gratis tabletten erin ! Na overleg met de service van Bemmel is enige weken later wel het een en ander keurig hersteld. Maar 7 uur werk met een dergelijke slordigheid voor bijna 1100 euro vind ik Bemmel en Kroon onwaardig.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over service”
Door Tom van Drunen op zondag 5 mei 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben een keuken gekocht! We zijn tevreden over de service. Ook na een verschil van mening is dit netjes opgelost. Goede service en reële prijzen.
FOTO VAN TOM VAN DRUNEN
Keukenopstelling
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Wanda op zondag 5 mei 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
De service van Bemmel en Kroon is super. Bij het uitzoeken van de keuken goed en praktisch advies. We konden daarna ook nog een paar kleine wijzigingen doorvoeren. De communicatie over de levering verliep heel goed middels het Mijnkeuken platform en per mail. Ook het plaatsen van de keuken verliep heel goed en zonder gebreken. Wij zijn echt super tevreden en raden Bemmel & Kroon zeker aan.
FOTO VAN WANDA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mega goede service”
Door Sylvester van Oel op woensdag 27 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Verkoper Don en heel Bemmel en Kroon keukens Den Haag en de monteuers Armand en Raymond,

Dank voor de mega goede service.
1.Het goed meedenken bij een indeling maken van de keuken.
2.Financieel meedenken.
3. Prettige communicatie bij de afspraken en telefonische vragen.
4. De montage voldeed aan de planning.
5. Goede vriendelijke monteurs Armand en Raymond.
6. Kwaliteit van producten staat nu te pronken in ons woonkamer.
7. Rommel is netjes opgehaald.

Grootse Dank namens Sylvester, Suzanne en de kids.
FOTO VAN SYLVESTER VAN OEL
Bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door Lennert Branderhorst op zaterdag 23 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Voor ons nieuwbouwhuis zijn we lang op zoek geweest naar een geschikte keukenleverancier. Na het vergelijken en lezen van vele reviews kwam Bemmel & Kroon (vestiging Den Haag) op onze short list. Wat ons over de streep trok was de ontzettend positieve ervaring met onze keukenadviseur Per Vosters. Per is enorm behulpzaam, geduldig en denkt graag met je mee. Daarin schroomt hij niet met hele nieuwe ideeën te komen, maar zegt tegelijk ook eerlijk wanneer iets volgens hem echt niet gaat lukken / te duur wordt / te krap is. Toen we na een paar maanden toch twijfelden aan een specifiek onderdeel van onze keuken was het geen enkel punt om nog een keertje terug te komen en de tekeningen aan te passen. Dat hebben wij als zeer klantgericht ervaren.

Tussen het kopen en het leveren van de keuken zat dik anderhalf jaar (de aannemer van de woning had niet echt haast met opleveren). Ook dit was geen probleem voor B&K, zolang we ze maar af en toe met een mailtje op de hoogte stelde van de vorderingen. De daadwerkelijke plaatsing (en het bijbehorende inmeten) ging geheel volgens afspraak. Installatieman Mark Asselman is op & top een professional. Werkt secuur, snel en is heel beleefd. Ongelofelijk om te zien hoe snel en hoe hij een keuken in elkaar zet. We hebben geen defecten of krasjes ontdekt op de geleverde spullen. Enkel was er één softclose van een deurtje vergeten/defect, maar dit werd snel gefixed. Dus ook enkel goede ervaringen met de after sales service van Bemmel en Kroon.

Is het alleen maar positief nieuws? Bijna wel. Klein puntje is dat we nu – twee maanden na de in gebruik name – niet lyrisch zijn over onze AEG-oven en -magnetron. Technische werken die twee apparaten goed (verwarmen goed, koelen netjes af), maar ze zijn een tikje onhandig / onpraktisch in de bediening. Althans, dat is onze beleving. Daar hadden we als consument zelf wat scherper op moeten letten tijdens het aankoopproces.

Al met al kunnen wij Bemmel & Kroon van harte aanraden bij een ieder die op zoek is naar een kwaliteitskeuken met kwaliteitsservice tegen een 'normale' prijs waar je je niet helemaal suf voor hoeft te onderhandelen.
FOTO VAN LENNERT BRANDERHORST
Mooi ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Vivienne op woensdag 20 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Goede service bij Bemmel en Kroon. De keuken is super vlot geplaatst en staat heel netjes. Monteur Herman heeft super werk geleverd en ik ben erg tevreden. Zeker een aanrader!
FOTO VAN VIVIENNE
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Michael op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Wij hebben een keuken gekocht. De service was heel erg goed en professioneel. Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Hans en Bianca op zaterdag 2 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Wij begonnen in het najaar met het uitzoeken van onze nieuwe keuken bij Bemmel en Kroon. Ver voor de kerst rondden we dit mooie project af. Na een drietal gesprekken, tekeningen, offertes, en engelengeduld van Satisch kwamen we tot het definitieve ontwerp. Goede adviezen brachten ons op andere ideeën. We waren tevreden! Het inmeten en later plaatsen door een vakkundige monteur (op aanraden van de buren) maakte ons en zeer tevreden. Goede tips, keuken was compleet en binnen twee dagen ingebouwd en klaar! Het was t wachten waard. Kortom: superblij met onze keuken! En dank Bemmel Kroon voor alle goede service. Een aanrader!
FOTO VAN HANS EN BIANCA
Keuken met fornuis
+ Toon extra foto van Hans en Bianca
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste hele keuken”
Door GP Rijgersberg op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Cruquius
Heel goed netjes gewerkt de service was prima
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwhuis”
Door Erik op maandag 11 feb 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Wij wilden voor ons nieuwbouwhuis een keuken kopen bij een zaak die goede reviews had en die niet werkt met stuntprijzen waar je direct over moet beslissen, maar direct duidelijkheid geeft over een reële prijs, waar je rustig over kunt nadenken en kunt vergelijken met andere aanbieders. We hebben enkele keukenzaken bezocht die aan die criteria voldoen en daarbij kwam Bemmel en Kroon er het beste uit: goede voorlichting en advies, goed en flexibel inspelen op onze wensen, geen valse verwachtingen wekken, direct de benodigde informatie leveren, afspraken nakomen. Daar hebben wij dus onze keuken gekocht (ordernr. ZTW529984). Voor het traject tot de beslissing om de keuken te kopen hebben we niets dan lof.
Een volledige keuken met apparatuur is een complex product. Bij een nieuwbouwhuis ligt er nogal wat tijd tussen de koop en de uiteindelijke levering (bij ons meer dan een jaar). Als de plaatsing van de keuken eraan komt, moet je zelf wel goed opletten dat alles in de definitieve lijsten en tekeningen klopt. Sommige nummers zijn veranderd, maar er bleken toen ook enkele vergissingen in geslopen te zijn, die we tijdig hebben kunnen corrigeren. Bemmel en Kroon had in dat stadium daar wel wat meer aandacht aan mogen schenken. We hebben de keuken en de apparatuur inmiddels enige tijd in gebruik. Het ziet er heel goed uit en over het algemeen doet alles het prima. Een enkel klein dingetje dat bijgesteld moest is vlot door de service van Bemmel en Kroon verholpen. Wel hadden we een serieus probleem met de inductieplaat van Siemens. De serviceafdeling van Bemmel en Kroon nam dat eigenlijk niet serieus en stuurde ons door naar de technische dienst van Siemens, die ontkende dat er iets mis was en er niets aan wilde doen. Wij hadden ons eigenlijk al bij de situatie neergelegd, maar toen we voor iets anders nog eens bij het Inspiratiehuis van Siemens waren, kwam deze teleurstellende ervaring ter sprake met een (niet-technische) medewerker. Zij vond dat zoiets niet zou moeten kunnen. Door haar tussenkomst is de inductieplaat toen vervangen door een andere die het wel prima doet! Wij vinden dat hier in feite is geprobeerd een technisch niet-deskundige de klant met een kluitje in het riet te sturen. We hadden verwacht dat Bemmel en Kroon de zaak serieuzer bij Siemens had aangekaart, zodat de uiteindelijk gevonden toevallige oplossing direct was aangeboden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door A K Singh op zondag 13 jan 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
I bought the entire kitchen and it looks really good after installation. Bemmel & Kroon helped me with designing my kitchen virtually first with a lot of options. Their installation was perfect and after that, the waste collection from the home is the service that I was an addon. I would recommend this company.
FOTO VAN A K SINGH
Resultaat nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Pijper op woensdag 9 jan 2019 19 | vestiging Den Haag
Na 15 jaar wederom de keuken in ons nieuwe huis bij Bemmel & Kroon gekocht. Veel tips gekregen bij de aankoop waardoor het gebruiksgemak optimaal blijkt zijn. Zeer tevreden over plaatsing en service achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mathijs op zondag 30 dec 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Keuken aangeschaft via Bemmel & Kroon. Zeer tevreden over de service van Bemmel & Kroon, zowel het bestelproces, de levering als de installatie verliepen uitermate soepel. Kortom, we raden Bemmel & Kroon zeer zeker aan.
FOTO VAN MATHIJS
Strakke keuken
Reactie of foto toevoegen
“De service was goed”
Door H.H. van As op zaterdag 29 dec 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben in het voorjaar een keuken gekocht in Zoeterwoude. Met ons voorwerk konden wij in korte tijd een keuken samenstellen. Hierbij goed geholpen door de adviseuse van Bemmel en Kroon. De service was goed. Er was regelmatig contact inzake vragen/wijzigingen en de levering van de keuken. Ook het plaatsen van de keuken werd op een vakkundige wijze gedaan.
FOTO VAN H.H. VAN AS
Klassieke keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door Vos Albert op donderdag 20 dec 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Een compleet nieuwe keuken uitgezocht, besteld en laten plaatsen, Geweldige service
FOTO VAN VOS ALBERT
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de aankoop”
Door Bianca Heijker op dinsdag 18 dec 2018 18 | vestiging Cruquius
Wij hebben onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en zijn er erg blij mee! In de vestiging Cruquius zijn we eerst gaan rond kijken, we werden vriendelijk geholpen door een gastvrouw. Vervolgens maak je een afspraak voor een offerte, wij werden gekoppeld aan verkoopadviseur Bram, hij heeft ons prima geholpen en luisterde naar onze wensen. Zelfs de dag voor de bestelling, hebben wij nog dingen gewijzigd, was allemaal geen probleem! De levering en plaatsing verliep ook allemaal goed en het materiaal wordt de dag na plaatsing zelfs netjes opgehaald. Service! Enige tip aan Bemmel en Kroon is, nadat de keuken geplaatst is een telefonisch afsluitend gesprek in te plannen om te checken of alles naar wens is gegaan of dat er nog dingen zijn. Na een misverstand werd dit ook gelukkig opgepakt! Ps we wachten alleen nog op de Boretti Tonello bbq;)
FOTO VAN BIANCA HEIJKER
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk”
Door Westgeest op zondag 16 dec 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Een nieuwe keuken. Prettige verkoop en uitleg van materialen en apparatuur. Prima service bij vragen. Duidelijke afspraken.
FOTO VAN WESTGEEST
Nieuwe keuken
REACTIE VAN INGRID
Welke kleur is jouw keuken? En welk materiaal werkblad hebben jullie?
REACTIE VAN WESTGEEST
De kleur is kristalgrijs mat. Het werkblad is Easy Rock Velvet (conlosietsteen).
REACTIE VAN INGRID
Dank je wel. Mooie keuken! :)
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Bemmel & Kroon
  Cruquius (130 ervaringen), Cruquiusplein 50, Cruquius plaza, 2142 EV Cruquius, tel 023-5483060
  Den Haag (289 ervaringen), Neckar 24, Industrieterrein Forepark, 2491 BD Den Haag, tel 070-3206065
  Zoeterwoude (358 ervaringen), Hoge Rijndijk 269, 2382 AN Zoeterwoude Rijndijk, tel 071-5812020
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.