Feedback
9,4

Bemmel & Kroon

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.bemmelenkroon.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Bemmel & Kroon
Bent u op zoek naar een nieuwe keuken die volledig aansluit op al uw wensen? Bij Bemmel & Kroon doen wij er alles aan om uw keukendromen te verwezenlijken. Dit doen wij door goed te luisteren naar onze klanten, het volgen van de laatste trends en aandacht voor zelfs de kleinste details.

Scherpste prijzen – Mooiste Keukens – Stijlvol aanbod – 150 keukenopstellingen - Apparatuur werkend opgesteld – Grootste aanbod apparatuur

Afspraak voor keukenadvies inplannen
Maak een afspraak voor een geheel vrijblijvend adviesgesprek.

Unieke showrooms
Den Haag - Zoeterwoude – Cruquius. Keukens én apparatuur onder één dak.

Keukenofferte vergelijken
Laat uw bestaande keukenofferte door ons toetsen.
Ervaringen
Er zijn 778 ervaringen over Bemmel & Kroon. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren616 ervaringen
4 sterren120 ervaringen
3 sterren13 ervaringen
2 sterren13 ervaringen
1 ster13 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“De keuken is netjes geleverd”
Door Tanja op donderdag 25 jan 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Keuken is netjes geleverd en ook netjes en vloten geplaatst. Qualiteit van de geleverde producten is erg goed. Omdat de bestelde oven niet tijdig geleverd kon worden werd zonder bijbetaling een luxere variant geplaatst. Helaas door foutje bij het plaatsen wel al na 1 dag een forse lekkage waardoor er schade is opgetreden. Deze wordt zonder gedoe uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken na 8 maanden nog niet af”
Door P.Groeneweg op maandag 17 jul 2023 23 | vestiging Cruquius
Keuken 1e week april 2022 geplaatst. Dit is onze keuken na 8 maanden ( zie foto let ook op kraan). Monteurs zijn wel 10 keer langs geweest voor mankementen. Het is nu 17 juli keuken is nog steeds niet af, hoorden vandaag dat die misschien eind augustus gaat gebeuren. Vervolg op deze review volgt.

Aanvulling:
De keuken is niet af omdat de mankementen niet allemaal opgelost zijn. Er moet nog een paneel geplaatst worden die bij het laatste bezoek 4 juli zwart bleek te zijn en de keuken is wit. Er moet ook nog een afdekplaat geplaatst worden en alles moet nog worden gekit.
FOTO VAN P.GROENEWEG
+ Toon extra foto van P.Groeneweg
Reactie of foto toevoegen
“Service voor de levering gemiddeld”
Door Jasper Broekhuis op dinsdag 27 jun 2023 23 | vestiging Den Haag
Levering super, service vóór de levering gemiddeld. Verkoopadviseur moest te vaak terugkomen met revisies waardoor vaak de service en levering in impasse kwamen.
Reactie of foto toevoegen
“Tijdelijk aanrechtblad wordt niet gemonteerd”
Door Ronald op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Cruquius
In oktober hebben wij bij Bemmel en Kroon een Next125 keuken aangeschaft. Alles leek goed te gaan tot aan de dag voor levering, alles zou op voorraad zijn en wij hebben daarom het gehele bedrag voor levering betaald. De dag voor levering bleek echter het aanrecht blad niet op voorraad te zijn. Als oplossing werd er door Bemmel en Kroon een tijdelijk aanrechtblad meegeleverd waarmee de gehele keuken afgemonteerd zou worden. Dit was echter niet met de monteur overlegd en deze wilde de volgende dag de keuken niet afmonteren met het tijdelijke blad. Met als gevolg dat wij de keuken niet kunnen gebruiken: niet kunnen koken en moeten afwassen in de badkamer. Wij hebben inmiddels meerdere keren contact gehad met de klanten service, alleen toont met hier geen enkele urgentie om het probleem op te lossen. Men wil het komen oplossen op de dag dat de zelfde monteur weer beschikbaar is, ondanks dat het aanrechtblad ruim daarvoor binnen komt. Er wordt geen moeite gedaan om een andere monteur in te plannen, noch krijgen wij excuses of enige vorm van compensatie voor de situatie waar in wij gebracht zijn door de firma Bemmel en Kroon. Ik zou na deze ontzettend slechte ervaring Bemmel en Kroon bij niemand aanbevelen en het is ook zeker de laatste keer dat wij zaken zullen doen met deze firma.
FOTO VAN RONALD
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere fouten, maar geen redelijke oplossing”
Door M op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Den Haag
Ik ben normaal niet van een review schrijven, maar wil hiermee potentiële klanten waarschuwen. Na 2 jaar is de keuken nog niet af zoals we het hebben besteld. Kijk niet alleen naar de review, wat standaard in hun verkoopverhaal zit. Uiteindelijk ga je voor de kwaliteit van de keuken waar je jaren gebruik van zult maken.
Wat is er allemaal mis gegaan:
- werkblad was niet goed ingemeten waardoor we onze steunmuur aangepast dient te worden, waar we geen compensatie voor hebben gekregen
- first time right is dus ver te zoeken, we hebben verkeerde deurtjes en panelen ontvangen
- nabestellingen verkeerd van kleur en materiaal
- we kregen nabestellingen met goedkopere materialen geleverd (spaanplaat!)
- bij plaatsingen schade gemaakt of materiaal niet goed afgewerkt
- inmiddels zijn ze 10 keer terug geweest en nog is de keuken niet zoals we deze hebben besteld en ook niet overeenkomt met wat we in de showroom hebben gezien.
DUS mensen, 10 jaar garantie stelt niets voor, je betaalt voor de montage maar dat gaat ook niet altijd goed en ze laten je in de waan dat je betaalt voor wat je hebt besteld. Sterker nog ze beamen dat ze standaard op zoek zijn naar verbeteringen, dus afwijkingen zijn acceptabel. Tot slot zijn ze niet bereid om een redelijke oplossing hiervoor te bieden dan aan hun protocol te houden.
Reactie of foto toevoegen
“Werkblad is helemaal verkeerd uitgesneden”
Door Sara op donderdag 13 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
In april zijn mijn partner en ik naar Bemmel en Kroon in Den Haag geweest om een keuken uit te kiezen. We werden vriendelijk en kundig geholpen en na wat vergelijken bij andere keukenzaken hebben we bewust ervoor gekozen om onze keuken bij Bemmel en Kroon aan te schaffen. Het proces van ontwerpen en de aanschaf verliep allemaal goed, Raymond is een supergoede en vriendelijke verkoper. Helaas hecht Bemmel en Kroon iets minder waarde aan de afhandeling. Het inmeten en plaatsen van onze nieuwe keuken is volledig misgegaan. Ons composieten werkblad is helemaal verkeerd uitgesneden waardoor het scheef loopt en er kieren van wel 1 centimeter breed op zitten. Daarnaast sluiten de koelkast en lade niet goed, kan de kraan niet volledig open omdat de hendel tegen het kozijn blokkeert én is er een barst in de kookplaat gekomen bij het monteren. Bemmel en Kroon doet hier volgens ons te makkelijk over, ze willen het blad en de mankementen vervangen, maar dat zou betekenen dat onze keuken pas eind januari (!) klaar is. Een andere tegemoetkoming is een dinerbon van 75,- + een nieuwe kraan, maar dat mag dan geen te dure kraan zijn. Ik was heel tevreden over Bemmel en Kroon, maar zou hen inmiddels afraden. Bij een keuken van ruim 10.000,- had ik wel iets meer verwacht. Helaas!
Reactie of foto toevoegen
“Planning echt niet goed verlopen”
Door Wim Smits op woensdag 12 jan 2022 22 | vestiging Zoeterwoude
Voor onze nieuwbouw al weer ruim twee jaar geleden de keuken gekocht bij van B&K. Het uitzoeken en kiezen verliep prima dankzij de deskundige hulp van de verkoper R. Buvelot . Het maken van de afspraak voor plaatsing van de keuken werd al lastiger. De aan ons toegewezen monteur liet het uiteindelijk afweten en stuurde ons terug naar van B&K voor een andere monteur. De keuken is uiteindelijk geplaatst later dan was gepland. De monteur werkte netjes en vakkundig maar presenteerde wel aan het eind bij de oplevering een nota voor extra materialen en extra werk terwijl de complete montage was inbegrepen. Uiteindelijk werd dit na een aantal telefoontjes wel weer rechtgetrokken. Volgens de monteur van de keuken zat er een stopcontact te weinig in de wanden en zat niet alles op de goede plaats terwijl er bij het opmeten van de definitieve maten uiteraard een controle hoort plaats te vinden . Heel vervelend is dat er na het opmeten blijkt dat de maat net te weinig is en dan een eerder bestelde hoekkast niet past . Er wordt wel een alternatief geboden maar de bepaald eenvoudiger uitvoering wordt niet verrekend . Ook heel vervelend is als er net voor de aflevering wordt gebeld dat de vatenwasser niet meer leverbaar is ! Bij de oplevering van de keuken blijkt dat de afgesproken achterwanden niet zijn gemonteerd en dat de onder en bovenzijde van een hoekkast niet zijn afgewerkt. De monteur heeft geen achterwanden in zijn gegevens staan , je moet er dus weer zelf achteraan , bij van B&K kost het veel tijd om eea te achterhalen en dan krijg je domweg te horen : Oh ja hier staat het de achterwanden zijn manco ? moet worden nabesteld . Als je dan na 8 weken is vraagt wat de stand is , wordt er van je verwacht dat je zelf maar een afspraak regelt met de monteur! Uiteindelijk volgt er dan een afspraak maand later die op het laatste ogenblik wordt afgezegd omdat van B&K vergeten is een extra man te leveren voor de montage van de achterwanden! Uiteindelijk is een en ander afgehandeld op de 30 December, 6 maanden na de oplevering. De planning hebben ze niet goed in handen bij van Bemmel en Kroon , en als je een keer wat over het hoofd ziet bij het nabellen wordt het personeel boos. Overigens als ik niet wat vaker had nageteld zat ik vermoedelijk nu nog met een half afgemaakte keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden”
Door Jiska op maandag 29 nov 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Helaas zijn we echt ontevreden. De verkoop gaat als een speer, maar de levering en service daarna is echt een drama. We hebben vooraf gevraagd of ze eigen monteurs hebben, maar dit blijkt dus niet het geval.
- Op de dag van levering kregen we te horen dat niet alles leverbaar was..... Dat wisten ze al eerder, maar krijg je niet te horen.
- Keukenblok zou in het midden worden geplaatst, is niet gebeurt (inmiddels ligt de vloer er omheen en moet die zo blijven staan).
- begin juli is de keuken geplaatst en ik wacht nog steeds op het herstellen van de opleverpunten. We zijn bijna 5 maanden verder.
- Vaatwasser is echt super slecht, maakt slecht schoon en is daarnaast nogal beroerd gemonteerd, zodat we de hele tijd borrelend geluid horen zodra die aanstaat.
- We proberen nu 6 weken lang een afspraak te maken om de keuken af te monteren maar dit lukt niet.
- vervolgens hebben we een afspraak komt de keukenmonteur niet opdagen.
Kortom service na verkoop kennen ze echt niet...... ik zou een andere keukenleverancier zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw kastje wordt maar niet gemonteerd”
Door Bea Noordam op vrijdag 19 nov 2021 21 | vestiging Cruquius
Via videobellen keuken besteld, dit ging heel vriendelijk. Bij plaatsing was er een beschadiging van een bovenkanten. Er is gelijk een rapport van gemaakt. Tweede kastje was scheef geplaatst en wederom beschadigd. Weer nieuw kastje besteld. Deze staat nu al ruim 2 maanden in de kamer. B&M zegt dat t bij monteur ligt, monteur reageert niet. Dus service is heel slecht, zo ga je niet met mensen om.
Reactie of foto toevoegen
“Oplossen duurt te lang”
Door Alexander op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Cruquius
Na 4x uitvoerig op gesprek te zijn geweest hadden we gehoopt dat we onze droomkeuken hadden gekocht. Maar na de (aan)betaling en het plaatsen begon de nachtmerrie pas echt. Zodra je betaald hebt doet de afdeling service van Bemmel en Kroon helemaal niet meer voor je! De fouten en beschadigingen die geconstateerd zijn tijdens leveren en plaatsen moeten nu 8maanden laten nog opgelost/vervangen worden. De man die over de service moet gaan weet niet wat het woord betekent.
Mensen wees gewaarschuwd koop hier geen keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken incompleet”
Door P. Tubbing op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Den Haag
Op 20 mei 2021 is onze (Next125) keuken van 60k euro geïnstalleerd. Sindsdien hebben we te maken met een lange lijst van gebreken: apparaten (Miele !) die steeds foutmeldingen geven, niet werkende Quooker (Cube), ontbrekende afwasmachine, kromme deuren, scheve lades, deuren en lades die moeilijk opengaan en vele andere gebreken. De leverancier Bemmel & Kroon belooft steeds dat alles in orde komt, maar nu bijna 10 weken later zitten we steeds met een ellendige en incomplete keuken. We hebben vele uren met leveranciers aan de telefoon gespendeerd maar tot nu toe zonder resultaat.

30 July 2021. Bemmel & Kroon is met de zaak bezig en heeft alle problemen genoteerd (blijkbaar waren de eerdere meldingen in de prulenbak verdwenen). Miele is geweest voor de stoomoven en deze werkt nu naar behoren. De beloofde "beste monteur" van Bemmel & Kroon bleek de waterslang verkeerd gemonteerd te hebben met een knik erin. Ik ben benieuwd hoelang de met Duct tape gemonteerde downdraft het gaat uithouden. Ondertussen geeft de Siemens vaatwasser ook foutmeldingen. Ook een montage fout van de "beste monteur"?

4 Aug 2021. Een monteur van Quooker is langs geweest en heeft een nieuwe Cube moeten installeren. Hij melde ook nog dat de installatie "niet volgens de regels der kunst" is gebeurd. Hij had echter geen onderdelen bij zich om dit op te lossen. Nu maar weer wachten op feedback van de service afdeling. Misschien wordt het tijd om Rene van Bemmel eens te contacteren...

6 aug 2021. De directie van Bemmel & Kroon is nu ook op de hoogte. Woensdag komen ze kijken met een monteur.

7 aug 2021. Vandaag weer een verrassing. We wilden de Miele inductiekookplaat voor het eerst gebruiken; stopt na 4 seconden met een korte "Err" melding... Ook verkeerd geïnstalleerd?

Aanvulling ontvangen 25 september 2021

9 Aug 2021. Een servicemonteur van AJ Tec is langgewenst voor de inductiekookplaat. Zeer bekwaam persoon: had binnen 2 minuten gevonden dat de aansluiting niet correct was. Gelukkig is de Miele kookplaat beveiligd tegen verkeerd aansluiten anders had deze met het grofvuil meegekund.

11 Aug 2021. De directeur van de service afdeling is samen met een monteur langs geweest. De directeur wilde nogmaals alle problemen aanhoren en beloofde alles in orde te brengen. Overigens vertelde hij ons zonder schaamte dat de installateur van de keuken een "Next gecertificeerde" (!) installateur was. De monteur kwam om de vaatwasser te installeren, de Duct tape van de Downdraft te vervangen, de Cube stevig te plaatsen, een plint voor het aanrechtblad te monteren en nog een aantal andere (proberen) problemen op te lossen. Helaas veroorzaakte de monteur kortsluiting (te lange schroeven!) waardoor de voeding van de PC nu opgeblazen is (weer onze kostbare werktijd verloren !). Verder bleek na afloop dat de Cube (weer) niet functioneerde en dat de gemonteerde plint in de verkeerde kleur is. Die avond liet de directeur service telefonisch weten dat ik niet moet rekenen op een schadevergoeding van duizenden Euro's. Dit geldt voor ons als een uitdaging!

12 Augustus 2021. De monteur kwam terug voor de Cube: de stekker (achter de plint) bleek er niet goed in te zitten. Ben benieuwd wanneer de overige problemen worden opgelost. Vandaag hebben we contact gezocht met de directie van Next keukens om ook hier de kwaliteitsproblemen aan te kaarten.

14 Augustus 2021. Een mailtje van Bemmel & Kroon of ik een foto van de plint kon opsturen zodat ze konden zien dat de plint een andere kleur heeft. Ook de mededeling dat ze vanwege de vakanties niet alles binnen 14 dagen op konden lossen.

15 September 2021. Onze aannemer liet weten dat de bedrading waar de B&K monteur een schroef doorheen heeft gedraaid vervangen moet worden. B&K heeft nu de boel gewoon weer dichtgeschroefd.

22 September 2021. Het valt ons op dat er regelmatig water onder de plint van de afwasmachine vandaan komt.

23 September 2021. Een monteur (Remco?) van B&K komt langs met twee nieuwe deuren ter vervanging van de kromme deuren.. Helaas blijken de deuren veel donkerder te zijn dan de originele deuren. De monteur vertrekt onverrichter zake.

24 september 2021. De servicemanager van Bemmel & Kroon meld via e-mail dat vervanging van de deuren niet meer nodig is omdat door toedoen van de vorige monteur de deuren nu weer recht zijn? Heeft Bemmel & Kroon een tovenaar langs gestuurd?
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken niet goed gelopen”
Door Sloos op dinsdag 22 jun 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Zeer ontevreden keuken gekocht van maar liefst rond de 42000 euro aanrechtblad niet op maat bovenkastje verkeerd omgezet rooster afvoer bora niet geleverd daarna toen het wel geleverd werd er scheef opgezet ,glas van een hoek af , vriezerdeur niet geleverd , een vriezer die tot nu toe nog steeds niet werkt later kwamen ze er ook achter dat de wanden die ik besteld had niet tot het plafond geleverd konden worden dagen zonder kookgelegenheid spoelbak en water gezeten al met al nadat ze het hersteld hadden wat absoluut nog steeds niet naar ons zin is geen sorry of een bloemetje beloven een schitterende keuken maar als je betaald heb zijn ze niet thuis en hoor je niks meer.
Reactie of foto toevoegen
“Duurde te lang”
Door Erol Erturk op maandag 17 mei 2021 21 | vestiging Cruquius
We have purchased a kitchen from Bemmel & Kroon May 2020 and its still not completely delivered. Firstly kitchen is delayed by 5 weeks than it turned out that they ordered it in wrong colour and needed to order again. Another 12 weeks passed and new kitchen arrived. We had it partly installed October 2020. Than ordered a backsplash to the wall( For avoiding wall to be dirty while cooking) with the same material as worktop 04.11.2020. They told me it will take them 4-5 weeks to install it from delivery date. Guess what - its delivered 14 weeks later with a big suprise. Ofcourse it was in wrong measurements and didnt fit. So they had to pick it up again and told me they will be back within 2 weeks with correct materials and install it. Did it happen ? OFCOURSE NOT. Its been another 12 weeks and they are still not there, I have emailed them maybe 20 times. Called them at least more than 50 times.I am tired of this unserious company and finally asked for a refund this morning.Its a mess - its a big caos. Nobody really takes responsibility - everybody blames to eachother. Even the managing director called and apologiez and promised to sort things out fast.However it turned out that the people who works here not only doest care about the customers also doesnt care about what their boss promises. UNBELIEVEABLE: Very unprofessional.They dont even know how to apology. They have wasted almost a year of my life and they still email me that they are very busy. xxxx unbelieveable. This is literally swindle! You dont sell and charge customer for a service/product you cant deliver! Overall i dont recommend you to buy a kithcen from this company unless you are bored and have a lot of time to waste.
Reactie of foto toevoegen
“Probleem met granieten blad”
Door Yannick op vrijdag 16 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Na verschillende keukenwinkels te hebben bezocht, viel onze keus op Bemmel en Kroon. Iets duurder, maar je betaalt ook voor een stukje service. Onze droomkeuken was heel mooi op papier. Op tijd geplaatst... en dan genieten...dat was het idee. Bij plaatsing bleek echter 1 werkblad zo krom als een hoepel en de poten van de bar te hoog. De maat die wij nodig hadden leek niet leverbaar te zijn ! Of we zelf op zoek wilden gaan naar andere poten. Na een zoektocht besloten een ijzerboer de poten te laten inkorten. Toen we de offerte voorlegden besloot B&K het toch zelf te gaan oplossen. Na 3 maanden zijn de poten vervangen. Ondertussen was er wel iemand wezen kijken voor het werkblad, maar die zag het probleem niet. Vroeg zich af misschien de kastjes eronder niet even hoog waren, want zijn waterpas gaf geen afwijking aan. Iedere leek kon met het blote oog zien dat het blad aan beide zijkanten 1 cm erboven bungelde. Na de zelf gemaakte foto's te hebben verstuurd, werd gelukkig besloten dat wij gelijk hadden en is het werkblad vervangen. Nu genieten, maar wat zien we nu, scheurtjes in het andere werkblad. Opnieuw contact gehad. Zo'n 2 weken geleden is er opnieuw iemand wezen kijken. En sinds nog geen bericht. Van een bedrijf met zulke goede reviews, hadden wij een andere service verwacht.
Reactie of foto toevoegen
“Op zich prima zaak”
Door Erik en Michel op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Op zich is Bemmel en Kroon een prima zaak om een mooie keuken te kopen. Je weet in ieder geval dat je een goed, kwalitatieve keuken krijgt, met goede apparatuur en voor een scherpe prijs. Wij hadden al bij verschillende andere keukenboeren gekeken en kwamen bij Bemmel terecht op advies van een collega van mijn man. In eerste instantie wilden we niet langsgaan, maar hebben ons toch laten verleiden. Bij de eerste bezoek werden we vriendelijk ontvangen. Verkoopspecialist Rene Jochems heeft ons uitgelegd wat de mogelijkheden waren voor ons keukenruimte. En eigenlijk waren we al snel overeen wat we precies wilden. Bij Bemmel krijg je direct het bedrag te zien wat je moet betalen, er is eigenlijk geen onderhandeling meer mogelijk. De prijs wordt medescherp gemaakt door de kortingen die zij kunnen doorvoeren bij de apparatuur zoals vaatwasser, inductie etc. En dit scheelt echt met andere winkels! Bij ons 2e bezoek zijn wij akkoord gegaan met de offerte die werd aangeboden. Wij dachten dat we alles goed doorgesproken houden, wij gaan ervan uit dat de specialist de expert is voor aanlevering van de keuken. Maar later bleek dit niet zo te zijn. Een aantal dagen later is onze keuken ingemeten. Nog geen dag later werden we gebeld door een beetje geirriteerde Rene dat we niet hadden doorgegeven dat het nieuwe keukenblad niet in de lift past. Wij hadden wel dit wel doorgegeven, maar niet gerealiseerd dat de lift net te klein zou zijn voor naar boven brengen van dit blad. Dit betekende dus dat wij een hoogwerker in moesten huren, kosten zijn voor koper (wij dus). Ook hadden we niet verteld dat ons appartamentcomplex achter een tunneltje ligt. Daar kan de vrachtwagen niet doorheen. Maar wij weten geen eens hoe groot de vrachtwagen is, wellicht wordt het gewoon met een bestelbus geleverd? Wij vonden dit telefoontje niet professioneel overkomen. Andere kant, we konden de levering door de corona-perikelen gelukkig zonder moeite uitstellen van juni naar september dit jaar. Maar hier kwamen toch aantal nieuwe irritaties van onze kant naar boven. Bij bestelling van keuken werden wij opnieuw door Rene gebeld. Of wij konden doorgeven hoe dik het stucwerk is, of er eventueel nog geverfd wordt etc. Wij gingen ervan uit dat dit al opgemeten was, dit hadden we al doorgesproken met de opmeter maanden ervoor. Het zou ons probleem worden als stucwerk dikker zou zijn dan opgegeven, dit zou dan betekenen dat keukenblad geschaafd moet worden en dit kost ook weer geld voor ons. Het kwam ons niet echt professioneel over hoe dit gecommuniceerd werd en hoe ook bv op tekeningen stond dat dit besproken is en kosten aan ons verhaald wordt als inderdaad keukenblad geschaafd moest worden. Toen de melding kwam dat de datum bekend was van levering ging het bijna mis. In de aangeleverde documenten stond ook de aangewezen installateur. Wij hebben hem direct gebeld. Maar deze installateur wist van niks en hij had ook totaal geen plek om de keuken op de vastgestelde datum te installeren (en eerlijk gezegd, hij was ook niet echt vriendelijk). Bij ons brak het zweet wel even uit. Want wij hadden alle andere werkzaamheden al vastgelegd, zoals verwijderen oude keuken, vloer, installeren van nieuwe leidingwerk etc. Na diverse malen contact gehad te hebben werd er alsnog een nieuwe installateur (Prinsenland Montage) voorgelegd en die in de week van vastgelegde datum de keuken kon installeren. Dat was dus goed nieuws! Donderdag 17 september is ons keuken geleverd. 2 keurige heren hebben alles via hoogwerker en lift naar boven gebracht. Helaas, toen het grote keukenblad naar binnen was gebracht zagen we direct dat precies bij de inductieplaat-gat een stukje van het keukenblad eraf was. We hebben direct contact opgenomen met Bemmel. De klantenservice raadde ons aan om een mail te sturen, inclusief foto, en zij zouden dan bekijken wat ze zouden kunnen doen met deze beschading. Inmiddels zijn we 2 weken verder en we hebben nog steeds niks gehoord. Erg jammer.... Maar goed, de keuken is uitstekend geinstalleerd door door Prinsenland Montage. Alles werkt, staat op zijn plaats en ziet er schitterend uit. We hadden wel een kleine lekkage bij de kraan, maar de monteur stond de volgende dag om 9 uur al voor de deur. Keurig, Bemmel zou daar een voorbeeld aan moeten nemen! Kortom, wij zijn blij met de keuken, blij hoe het er staat, voor een mooie prijs, maar de service door Bemmel viel ons echt tegen!
REACTIE VAN ERIK EN MICHEL
Ons nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Al met al tevreden”
Door Bakker op zaterdag 15 aug 2020 20 | vestiging Cruquius
Zeer vriendelijke verkoper. Wel aantal kleine veranderingen steeds en opmeten niet helemaal verlopen zoals afgesproken, maar al met al is de keuken wel in 1 keer geplaatst en ben ik tevreden.
FOTO VAN BAKKER
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden mee”
Door Annemieke Heitlager op dinsdag 23 jun 2020 20 | vestiging Den Haag
Onze ervaringen met bemmel en kroon zijn helaas niet zo positief. Prachtige keuken uitgezocht, goed advies en een prima monteur. Bij de montage bleek dat er 1 zijkant van de keukenkast beschadigd was. Er is 5 keer een nieuwe kast besteld maar ook deze waren allemaal beschadigd. En nu komt het rare deze kast blijkt niet onbeschadigd leverbaar te zijn... Alternatief is dat er een plaat op de zijkant van de kast komt waardoor het aangezicht niet mooi is of een kleine vergoeding die niet in verhouding tot de keuken staat. Denk dus goed na voordat je daar een keuken koopt. Want na bijna 2 jaar is er nog steeds geen oplossing waar wij tevreden mee zijn!

Naschrift 16 augustus 2020: Aangepast naar 3 sterren.
Reactie of foto toevoegen
“Lang bezig met de keuken”
Door S. Arens op dinsdag 5 mei 2020 20 | vestiging Cruquius
Ik schrijf deze review, omdat ik na ruim een jaar klaar ben met Bemmel & Kroon. Onze keuken is in april 2019 geleverd en gemonteerd. Nu ruim een jaar later zijn wij nog steeds bezig om alle problemen opgelost te krijgen. Wij hebben zo'n 38 meldingen in ons dossier van wat er allemaal mis is gegaan en of beschadigd was. De meesten meldingen zijn inmiddels opgelost (moet je wel telkens zelf contact opnemen met de serviceafdeling, want voordat je reactie terug krijgt duurt allemaal erg lang). Waarom nu pas een review? Nou dat komt omdat ik vandaag de serviceafdeling weer gebeld heb om te horen hoe ze de laatste problemen op zouden gaan lossen. Wij hebben namelijk een alusplash achterwand en deze is al drie keer vervangen omdat er beschadigingen in zaten en omdat de afwerking heel lelijk was en de kit die ze gebruikte om de naden weg te werken los liet. Onze muur was glad voordat de achterwand voor de eerste keer was geplaatst. Tijdens het verwijderen van de achterwand werd de muur beschadigd. Er zaten allemaal deuken in. De tweede achterwand werd geplaatst, maar helaas weer beschadigd en tevens liet weer het kit werk los. Dus wederom kregen we weer een nieuwe achterwand. Oude er weer af, waardoor en nog meer plekken in de muur kwamen. Deze is inmiddels geplaatst. Ja en helaas weer wat kleine beschadigingen, maar we dachten nou ja laat maar, want we hadden de hoop een beetje opgegeven na alle ellende die wij hebben gehad. Maar helaas liet het kit wederom weer los dus is de monteur weer lang geweest en heeft dit opnieuw gekit. En geloof het of niet maar helaas laat het weer los. Tevens zit de achterwand bij het kook gedeelte ook niet vast, want zodra je het schoonmaakt kraakt het en het word steeds erger. Tijdens het telefoon gesprek van vanmorgen werd mijn verteld dat ze wel weer opnieuw kunnen kitten. Nou sorry daar heb ik geen vertrouwen meer in. Hun advies voor de achterwand is om het nu gewoon zo te laten zitten. Echt ongelooflijk. Je betaald een hoop geld voor een nieuwe keuken en de montage en dan op het einde dit advies. Nou mijn advies is koop niet bij Bemmel & Kroon.
REACTIE VAN SONJA ARENS
Vandaag is de monteur eindelijk weer geweest. Het probleem vd verlichting gelukkig opgelost. Hij kan niks aan de loslatende kit meer doen. Dat de achterwand los zit kan volgens hem geen kwaad. Ik heb vandaag maar weer contact opgenomen met de service afdeling in de hoop dat het ooit opgelost gaat worden. Maar het zal wel nog even gaan duren, want alles gaat zo langzaam. Heb 1 foto toegevoegd, meerdere lukte helaas niet.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi product, montage kon beter”
Door Fam. van Hoolwerff op zondag 3 mei 2020 20 | vestiging Cruquius
Met het idee om een keuken te gaan kopen. In augustus 2019 naar de showroom gegaan in de Cruquius. Daar aan gekomen verschillende en leuke opstellingen gezien van keukens en besloten om verder te gaan kijken. Hierbij goed en netjes geholpen door de medewerkers, die mee denken en eventueel aanvullen met inspiratie ideeën. Na een keuze gemaakt te hebben van wat wij mooi vinden, gingen wij verder met verkoper Yorin Blokker. Met onze wensen en keuzes, een tekening laten maken en ook de bijbehorende offerte opgesteld. Geen poespas gewoon open en eerlijk dus ook geen maffe kortingen. Nog wat kleine aanpassingen gedaan en toen de keuken besteld. We hadden geen haast om de keuken te plaatsen. Eerst zelf verbouwen en de installatie gedaan. Het was eindelijk zover de keuken is geplaatst in Maart 2020. De keuken wilden we laten plaatsen door een monteur via Bemmel & Kroon. Hier ging het even mis met de eerste monteur die niet meer kon omdat deze in onze montage week bezet was? Hierover gebeld met Yorin die heeft samen met de service afdeling een andere monteur geregeld TOP :-) ..... Wij blij dat er een monteur beschikbaar was. De monteur kwam in week 13 de keuken plaatsen. 1ste dag al flink opgeschoten de 2de dag het afmonteren wat eigenlijk de kers op de taart moet zijn. Het afmonteren was erg teleurstellend dingen scheef geplaatst, plint en passtrook niet netjes uitgezaagd. Wat ik erg vind is dat de sifon ook niet goed aangedraaid was, waardoor het spoelwater in de spoelkast kwam. Dit zelf verholpen, maar zeer dom dit. ( even controleren ). Wij zijn erg teleurgesteld in deze monteur. Als je een vakman bent gedraag je er dan ook naar, zorg dat je werk goed en netjes is. Ok er kan wel eens wat fout gaan. Maar bij ons sorry, dat ik het moet zeggen wat een geklooi. Dit is hoe wij erover denken een super mooi product word zo vernageld. Zonder hoor. hier valt nog een hoop te winnen van bedrijf naar klant. Bedankt Yorin Blokker en verkoop team en service van Bemmel & Kroon, jullie hebben ons netjes geholpen. Nog in afwachting van de lopende afhandeling. Toch voor ons een hele mooie keuken... :-)
FOTO VAN FAM. VAN HOOLWERFF
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Was het net niet”
Door Ray Visser op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Cruquius
Keuken gekocht bij Bemmel en Kroon afgaand op de positieve reviews. Vanaf het moment dat wij geholpen werden hadden wij een goed gevoel. Verkoopmedewerker Bram was zeer behulpzaam en geduldig, dus de keuken besteld en wij werden goed op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering. Waarom maar 3 sterren. Wij zijn nu bijna 4 weken verder sinds de plaatsing van de keuken en wij lopen nog steeds tegen dingen aan die opgelost dienen te worden. Dit heeft echter te maken met het matige of gebrek aan bekwaamheid van degene die de keuken afgemonteerd heeft, zoals bijv schade aan kast, scheef gemonteerde deuren, verkeerd gezaagde plinten en zo zijn er nog wat dingen. Het is het allemaal net niet. Het afmonteren van de keuken gebeurd door een door B&K ingehuurde montagebedrijf. Nogmaals aan Bemmel en Kroon ligt het niet de sales en aftersales/ service is echt top. Heel correct, behulpzaam en reactietijd is ruim voldoende. Helaas doet de keukeninstallateur hier afbreuk aan. Tip voor B&K; laat na montage een kwaliteits medewerker bij de klant langs gaan die het werk van het montagebedrijf beoordeeld en eventueel aandachtspunten noteert en dit meteen doorspeelt aan de service afdeling. Scheelt voor de klant veel tijd en irritatie.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goede start maar herstel schade is lastig”
Door Ronald Post op zaterdag 22 feb 2020 20 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude/Rijndijk voor onze nieuwbouw woning. We werden daarbij erg goed geholpen en werden niet onder druk gezet door de verkoper, wat bij veel andere zaken wel eens anders is. De keuken is netjes geplaatst en alles functioneert naar behoren. Echter was er een beschadiging aan een van de kasten. Wij hebben dit aangegeven en vervolgens is er een nieuwe plank besteld bij de leverancier. Dit kostte enige tijd, maar uiteindelijk kwam de monteur langs met nieuwe onderdelen voor de kast. Helaas bleek het formaat en de kleur niet te kloppen en kon de monteur helaas niets doen. Dit heeft zich uiteindelijk nog eens 3 keer herhaald met steeds de verkeerde onderdelen van de kast. Later bleek dat de hele kast vervangen moest worden omdat het niet mogelijk was om dat onderdeel te vervangen. Vervolgens zijn ze nog 2 keer terug gekomen met de verkeerde kast (de kleur was niet juist en vervolgens de verkeerde kast besteld) Inmiddels zijn we een jaar verder en is de vervanging van de kast niet meer leverbaar. We hebben toen een aanbieding gehad om 3 kasten te laten vervangen met anderen kasten waarbij de tint aan de binnenkant afwijkend is dan de rest van de kasten of een minimale financiële vergoeding van 1 plank te accepteren. Beide optie waren absoluut niet acceptabel en we zijn dan ook zeer teleurgesteld over de afhandeling. Wij hebben uiteindelijk voor de vergoeding gekozen omdat wij geen vertrouwen meer hebben in de service van Bemmel & Kroon. Zeer teleurstellend dat de service zo slecht is want het was geen goedkope keuken bij Bemmel & Kroon. Wij zullen daarom ook Bemmel & Kroon niet aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage”
Door A. Rachyd op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Ik heb een keuken gekocht bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude. Proces van kopen is prima ondanks de ongeïnteresseerde houding van de verkopers. Goeie prijs voor keukens en kwaliteit is meer dan goed! Keuken is op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd. Mooie keuken, mooie apparatuur. Tot nu toe gaat het allemaal prima. En dan beginnen de problemen:

- Bemmel & Kroon werkt met ZZP'ers en trekt haar handen af van alle verantwoordelijkheid voor het juist opleveren van de keukenmontage. Wees je dus bewust dat bij problemen met montage je aangesteld bent tot de monteur en niet tot Bemmel & Kroon. Juridisch gezien hebben ze gelijk, maar vanuit service oogpunt is het niet zo klantvriendelijk. Je mag hopen dat je een monteur hebt die gemotiveerd genoeg is om goed werkt te leveren.
- Tijdens montage is gebleken dat Bemmel & Kroon bij het meten geen rekening heeft gehouden met een radiatorleiding waardoor de plint niet op de keuken paste.Ik zat hierdoor met een plint die dus niet op de keuken klikte. Monteur heeft met maatwerk netjes opgelost door de plint om de leiding heen te passen.
- Er is een verkeerde maat voor de afdekplaat aan de rechterkant van koelkast geleverd. De nalevering duurt lang en voordat je een afspraak met de monteur hebt ben je alweer 2 maanden verder. Zeker als de monteur heel slecht communiceert en niets van zich laat horen.

- Keukenmonteur is moeilijk bereikbaar en reageert pas na herhaadelijk mailen op mails. Hierdoor duurt het een paar weken voordat Keukenmonteur langskomt.
- Keukenmonteur heeft afdekplaat links van vaatwas verkeerd gezaagd waardoor deze niet breed genoeg is. Keukenmonteur geeft dit niet aan en doet alsof het zo hoort.
- Keukenmonteur komt later tweede keer langs om afdekplaat koelkast te vervangen. Keukenmonteur geeft doodleuk aan dat voor de andere afdekplaat een nieuwe afdekplaat besteld moeten worden. Ondanks dat ik al 3 maanden van tevoren heb aangegeven dat de afdekplaat niet goed was.
- Bij het vervangen van de afdekplaat koelkast beschadigt keukenmonteur mijn nieuwe stucmuur. Keukenmonteur heeft geen contact opgenomen om dit door te geven en reageert niet meer op mijn mails. Ik zit nu met een beschadigde muur die een paar honderd euro gaat kosten om te repareren.
- Keukenmonteur steekt geen moeite in het passend maken van de houten achterwand onder de spoelbak die de lelijke muur en leidingen netjes uit het zicht haalt. Plaat is veel te kort gezaagd en gemonteerd ondanks de afspraak dat de plaat net onder de afvoer moet komen. Het ziet er niet uit en leidingen + muur zijn nog steeds volledig zichtbaar.

Waar het op neerkomt is dat je volledig overgelaten bent tot de ZZP'er voor het netjes monteren van een keuken. Het is een loterij. Of je hebt een topper of je hebt iemand die het niet interesseert.

Status: Gezien de ZZP'er niet meer reageert, moet ik nu zelf de schade repareren.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Peter de Callafon op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Complete keuken gekocht, adviseur goed, levering goed. Aftersales slecht! Achterwanden foutief geboord, nieuwe besteld echter weer 8 weken levertijden kosten voor 2 x keer laten komen aannemer. Tegemoetkoming in de kosten, slecht. Al met al niet tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Commnicatie mag beter, eindresultaat zeer tevreden”
Door Remon Witteveen op dinsdag 25 jun 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben eind vorig jaar diverse keukenleveranciers vergeleken en zijn dankzij deze website hun goede recensies uitgekomen bij Bemmel en Kroon. Prijs kon nog redelijk over onderhandelt worden en eind december de keuken besteld. Keuken is ingemeten, door ons gemeld dat er nog gestuukt ging worden en daar werd rekening mee gehouden. Bij plaatsing bleek dat dus niet en de keuken was 25mm te groot ofwel er was door ons te dik gestuukt volgens hun. Er was maar 2x4mm op gegaan (waar rekening mee was gehouden) dus niet onze fout. Er waren nog wat herstelwerkzaamheden (deurtjes onlogisch open, rare verspringing in de keuken lijn, beschadigde greeplijsten, verkeerde frontjes) na 2 dagen installeren en er zou contact worden opgenomen. Na 2 weken maar eens gevraagd wat de status was - nog niets gebeurd want er moest opnieuw ingemeten worden. Na een boos te worden na 3 telefoontjes konden ze gelukkig wel snel reageren + een bloemetje als excuus. 2 weken later werd het meeste herstelt op een paar puntjes na en weer 3 weken later de laatste puntjes. Communicatie gaat helaas slecht en mag zeker wat verbeterd worden maar eindresultaat zijn wij zeer tevreden mee.
FOTO VAN REMON WITTEVEEN
Eindresultaat keuken
REACTIE VAN REMON WITTEVEEN
Dit was de oude keuken
Reactie of foto toevoegen
“Montage duurt lang”
Door Esther op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Cruquius
Een keuken gekocht en vorig jaar februari 2018 geplaatst en nog niet in orde. Wicor heeft ons uitstekend geholpen bij de verkoop van de keuken. Ook netjes gemonteerd door Erwin en er kan iets mis gaan maar nu na 7x is onze keuken nog niet hoe hij zou moeten zijn. Het heeft ons enorm veel tijd gekost en dat met 3 kleine kinderen.
Reactie of foto toevoegen
“Loopt niet lekker maar heel goed opgelost”
Door Simon van Impelen op zaterdag 8 jun 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Bemmel en Kroon op meerdere vlakken. Mooie showroom en in eerste instantie prettige verkoper. Bij de tweede afspraak nog een aantal dingen aangepast en daarna de keuken besteld. Deze zou eind februari worden geplaatst. Tot de plaatsing verliep het soepel. Top monteur die netjes werkte. Eerste punt van aandacht was dat ons niet was verteld bij de verkoop dat we eerst een noodblad zouden krijgen. Prima, kan niet anders bij een stenen blad, fijn als dit alleen even was besproken. Maar nog big deal. Helaas merkte we na plaatsing dat het randje van de kookplaat beschadigd was. In eerste instantie dacht ik geen probleem, want dit is de strip die eraf gaat als de plaat in het blad wordt geplaats maar dit was niet zo. Na een service melding is dit bijgestipt, helaas was dit effect van korte duur. Maar weer een nieuwe servicemelding maken. Daarbij misten wij nog twee items, het spatscherm en een prullenbak. Na contact met de verkoper bleek deze niet op de orderlijst te staan dus wordt niet geleverd. De orderlijst bestond uit enkele pagina's met producten. Deze hebben we inderdaad niet allemaal gecontroleerd. Over de prullenbak was ons verteld dat deze moest worden ingemeten als de keuken was geplaatst, gezien deze onder de wasbak zou komen. Wij kregen een mailtje van de verkoper dat we deze voor onze eigen kosten via de website van Bemmel en Kroon konden bestellen. Echter zijn er geen prullenbakken te koop op de website? Na wat gesteggel zijn deze items alsnog besteld op kosten van Bemmel en Kroon. Kortom achteraf heeft de verkoper onjuiste informatie verstrekt en zich niet aan de afspraken gehouden. We hadden het gevoel dat bij een zaak als Bemmel en Kroon dit niet zou gebeuren, maar tip voor iedereen. Zorg dat je alle afspraken op papier hebt. Iets meer dan een maand later werd het stenenblad geplaatst, echter bleek er een fout te zijn gemaakt met het opmeten. Kan gebeuren, monteur heeft Bemmel en Kroon gebeld en zodoende is Dekker (blad leverancier) opnieuw langs geweest om het blad op te meten. Op zich netjes opgelost. Dekker zou met spoed een nieuw blad leveren. Enkele malen contact geweest wanneer wij ons blad konden verwachten. Steeds kon Bemmel en Kroon ons niets vertellen, maar werd ook niet de moeite gedaan om dit te achterhalen. In de tussentijd een keuken met een blad dat met schilderstape aan elkaar vastzat, isolatie materiaal als spatscherm en plinten van het blad die in de woonkamer liggen. Blad lastig schoon te houden door de tape. Daarbij niet erg fraai als je gasten een "tour de maison" in je nieuwe huis geeft. Kortom is het nu juni en het blad dat met spoed gemaakt zou worden, na ruim twee maanden nog niet geplaatst. Het goede nieuws is dat het blad nu bij Bemmel en Kroon is afgeleverd. Echter heeft bovengenoemde partij slechts op 2 juli tijd om deze te plaatsen? Uiteraard heb ik telefonisch contact opgenomen om te bespreken dat we het nu echt zat zijn. Er zal nog contact met ons worden opgenomen maar het was allemaal erg lastig qua planning. Een keuken die nog voor half maart af had moeten zijn, is nog altijd niet in orde. Daarbij voelen we ons totaal niet gesteund door Bemmel en Kroon.

Aanvulling ontvangen 15 augustus 2019: Het lijkt ons nu een mooi moment om onze review aan te passen, na vandaag kunnen we namelijk zeggen dat de keuken af is. Nadat wij in de winkel zijn geweest om onze review toe te lichten heeft Bemmel en Kroon er alles aan gedaan om onze problemen op te lossen. Bemmel en Kroon gaf aan de gang van zaken te betreuren en heeft vanaf toen alles goed opgepakt. Het eindresultaat mag er zijn. Het gehele blad is vernieuwd en netjes geplaatst.. Daarnaast zijn het spatscherm en de prullenbak, zoals afgesproken, op kosten van Bemmel en Kroon geleverd en gemonteerd. Ook de beschadigde kookplaat is vervangen en op een deugdelijke manier gemonteerd door de monteur van Siemens. We hebben in deze fase een heel ander bedrijf ervaren en eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat de problemen niet beter opgepakt hadden kunnen worden.
FOTO VAN SIMON VAN IMPELEN
Reactie of foto toevoegen
“Minder voorspoedig”
Door D van den Berg op dinsdag 28 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
Na een eerste goede ervaring met Bemmel & Kroon bij hen een nieuwe keuken besteld. Helaas verliep dit iets minder voorspoedig. De keuken werd slordig geplaatst en de monteur is nooit meer komen opdagen om de laatste dingen af te ronden. Hij bleek oa verkeerde gaten gezaagd te hebben voor de ventilatieroosters. Bij plaatsing van een nieuwe blad werd door een andere monteur de muur en vloer beschadigd. Nu een jaar later zit ik nog steeds te wachten op het afhandelen van deze laatste dingen en de schade.
Reactie of foto toevoegen
“Geen leien dakje”
Door MvdM op zondag 26 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
Op dit moment ben ik blij met mijn nieuwe keuken, maar dat is niet van een leien dakje gegaan. De keuken is half januari geïnstalleerd door 'ervaren' monteur Herman via Bemmel en Kroon. Het ene aanrechtblad raakte beschadigd, het andere aanrechtblad met inductieplaat zweefde zonder ondersteuning, de schroeven in de kastjes waren te ver ingedraaid, er zaten lelijke gezaagde gaten in achterwanden, de sierstrip was lelijk afgezaagd en kitranden waren lelijk en ongelijk. Voor mij was het veel geld voor een mismaakte keuken! Het heeft even geduurd, maar na veel telefoontjes, mails en de bijbehorende stress zijn alle klachten dankzij servicemonteur Rien van Bemmel en Kroon drie maanden later verholpen. Ik heb een nieuwe spoelkast en nieuw aanrechtblad gekregen en alles is netjes afgekit. Helaas blijft Bemmel achter monteur Herman staan, dus ik hoop dat u hem niet treft. U bent gewaarschuwd! Ook heel jammer dat er weinig excuses kwamen van Bemmel. Het had netjes geweest als Bemmel enige schadevergoeding of iets dergelijks had aangeboden.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld in montage”
Door Lodewijk op dinsdag 21 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
Nieuwe keuken uitgezocht in de showroom ging allemaal prima goed advies en geduld. De keuken is op tijd geleverd en gemonteerd. Waar wij zeer in teleurgesteld zijn is de montage. Deze is met haast en slordigheid uitgevoerd. Monteur kwam om 9 uur en was om 4 uur weg voor een montageprijs van bijna 1100 euro, een fors uurloon dus. Na vertrek van monteur bleek de afvoer te lekken in de spoelkast. alles aan deze af.voer zat los. Waardoor er een flinke plas water in de spoelkast lag. reactie van monteur: dat kan nooit veel water zijn en de moeren van de afvoerbuis en schiffon moeten niet te vast zitten !. Na het opnieuw monteren van de hele boel en goed vastzetten was het probleem verholpen. Vervolgens bleek de inductieplaat uit het midden te zijn gemonteerd en deze zat scheef. Bij het aansluiten waren verkeerde aderkleuren gebruikt (bruin als nul). In de verpakking van alles vond ik nog onderdelen van een lade die gewoon gemonteerd hadden moeten worden. Na openen van de vaatwasser bleek dat deze had proefgedraaid met de boekjes en de gratis tabletten erin ! Na overleg met de service van Bemmel is enige weken later wel het een en ander keurig hersteld. Maar 7 uur werk met een dergelijke slordigheid voor bijna 1100 euro vind ik Bemmel en Kroon onwaardig.
Reactie of foto toevoegen
“Klant is geen koning”
Door Yvet Bemelman op zaterdag 29 sep 2018 18 | vestiging Cruquius
Vorig jaar een keuken uitgezocht en deze is begin dit jaar geplaatst (nou ja, gedeeltelijk). Door verschillende fouten zitten wij een half jaar na data nog steeds met een keuken die niet af is. Er worden continu beloftes gedaan en deze worden niet nagekomen. Er zijn verschillende dingen toegezegd, maar deze worden ook niet nagekomen. Al met al, de klant is geen koning. De service is echt te slecht voor woorden en belabberd. Ik raad niemand aan om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk heel tevreden met de keuken”
Door R. Hermes op dinsdag 11 sep 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Eind december 2017 hebben mijn vrouw en ik een u-vormige keuken gekocht bij Bemmel en Kroon (BenK) te Zoeterwoude. Vanwege de getoonde kwaliteit in de showroom en de beloofde service dat alles goed en snel afgeleverd zou worden. Mocht er iets mankeren, dan zou dat snel en deskundig opgelost worden. Het bleek helaas een sprookje te zijn. Wij hebben slechte ervaringen met Bemmel en Kroon. Zowel met de afdeling service als verkoop. Afspraken worden niet nagekomen en geleverde goederen dan wel montage is een drama! Ik kan dit bedrijf echt aan niemand aanraden.

Zoals eerder verwoord. In december 2017 een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. Op 6 maart 2018 werd de keuken geleverd. Het huis stond vol met kasten en apparatuur. Na levering viel het mij op dat een andere vaatwasser bezorgd was. Op 7 maart werd de keuken geplaatst door de fa. Polder. Melding gemaakt bij Bemmel en Kroon waarom dit niet gecommuniceerd was. Medewerker wist van niets. Vaatwasser geaccepteerd daar de specificaties gelijk waren en de plaatsing van de keuken kon doorgaan. Tijdens plaatsing bleek dat een hoge kast niet aan de juiste zijde verdiept was aangeleverd. Links was rechts. Slordig, geen controle geweest! Diverse passtukken waren niet correct geleverd, greeplijst te kort, ontbreken afplakstrook, etc. De gebreken zijn aan het einde van de dag doorgegeven aan Bemmel en Kroon.
Op vrijdag 23 maart een lekkage van onze kick-space geconstateerd. De leidingen liepen achter onze vaatwasser waardoor ik er niet bij kon. BenK gebeld met het verzoek om een monteur. Ik werd verzocht contact op te nemen met fa Polder. BenK kon niets voor mij betekenen. Telefoon werd door fa. Polder niet opgenomen. Een behoorlijk koud weekend zonder warm water en cv in huis was het gevolg. Maandag is de lekkage hersteld door Gert van de fa. Polder. Ik heb meerdere keren te maken gehad met Gert en hij is de enige die in onze ervaringen de complimenten verdiend.
Op 20 april zou de nieuwe kast geleverd worden. Beloften werden gedaan door BenK. Kast werd niet geleverd. Monteur Gert stond op 23 april om 06:50 uur voor niets bij ons op de stoep. Monteur verdween. Later op de ochtend na diverse telefoontjes werd een kast geleverd. Bleek helaas weer een verkeerde kast te zijn. Monteur was ook niet meer beschikbaar. Beloften werden door BenK, verkoop en planning, weer niet nagekomen. De kast werd de volgende dag na bemoeienis van de fa Polder opgehaald door BenK. Kast werd weer besteld. Een nieuwe kast werd op 4 juni gebracht en geplaatst. De overige gebreken stonden niet op het lijstje van de monteur dus daar deed hij niets aan. Hoewel..hij plaatste een door hem beschadigde blende/passtuk scheef onder de oven. Weer melding gemaakt. Op 20 juni 2018 werd het herstel van de mantel van de afzuigkap door fa Polder uitgevoerd. Helaas werd de wand van de keuken beschadigd, werd een passtuk verkeerd afgezaagd en moest deze opnieuw besteld worden. Nu op 17 augustus 2018 is de laatste handeling door een monteur van BenK gepleegd en is de keuken na 6 maanden gestuntel eindelijk af. De eerdere passende attentie beloofd door een medewerker van BenK is helaas nooit aangekomen. De opgenomen (werk)dagen nooit gecompenseerd. Wat ook ontbreekt is een after-sales contact of alles naar wens is verlopen. We zullen dit bedrijf dus aan niemand aanraden. Het bevreemdt mij dat er zoveel positieve berichten geplaatst zijn. In mijn kennissenkring zijn weinig positieve ervaringen met BenK te horen.

Aanvulling ontvangen 12 oktober 2018: Na het plaatsen van onze ervaringen op deze site heeft Michael van de fa Bemmel en Kroon contact met ons gezocht. Tijdens het contact hebben we onze ervaringen gedeeld en zijn excuses gemaakt. We zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken en de moeite die de fa Polder heeft gedaan om onze keuken op te leveren. We genieten iedere dag van onze mooie keuken. Onze minder goede ervaringen met Bemmel en Kroon doen daar verder niets meer aan af.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Fam. Ros op woensdag 4 apr 2018 18 | vestiging Den Haag
Wij zijn niet tevreden over onze dure Bemmel & Kroon keuken. De service van het bedrijf laat te wensen over. De keuken is kwalitatief een stuk slechter dan onze eerdere keukens van andere merken.
- We waren een weekje vakantie in het buitenland toen B&K een e-mail stuurde om onze order te controleren. Binnen een paar dagen reageren want anders stond de order vast. Helaas waren de documenten niet te bekijken via onze telefoons. We hebben meerdere keren teruggemaild en een weekje uitstel gevraagd. B&K reageerde maar niet op deze mails. Zelfs geen ontvangstbevestiging! Pas op de laatst dag van de vakantie eindelijk contact en uitstel! Was wel nodig ook, want men had zonder overleg een ander type vaatwasmachine in de order gezet.
- Onze rij bovenkastjes sluit aan één kant op een muur aan. Op deze muur zaten (en zitten nu ook weer) wandtegels. De adviseur en inmeter van B&K hebben geen rekening met de tegels gehouden. Onze kastjes zitten nu plat tegen de muur aan en er is omheen getegeld. Niet zo fraai om te zien.
- Het gasfornuis is verkeerd geadviseerd. Omruilen voor ander merk/type was wel mogelijk tegen hoge bijbetaling en plaatsingskosten.
- De naad tussen onze twee L-vormige werkbladen is voelbaar en zichtbaar. Monteur heeft er al een keer naar gekeken maar het probleem blijft c.q. komt weer terug/blijft werken. De naad zit ook niet op de door ons gewenste plaats. Bij bestellen was het niet mogelijk om de naad naar de andere muur te laten wijzen, dus 90 graden gedraaid. Raar, want bij de oude keukens was dat wel mogelijk en bij andere keukenwinkels zien we het nu toch ook.
- Direct na plaatsing doorgegeven opleverpunten zijn pas na drie maanden opgelost.
- De kast voor de afzuigkap heeft een doorhangende bodemplaat die tegen de schuif van de afzuigkap aanloopt. En de deurtjes van de kast liepen bij het openen aan tegen de uitgeschove
- De deur van de carousselkast kwam recent spontaan los te hangen. Doorgegeven aan B&K maar nooit iemand gezien. Zelf maar 'opgelost'.
- De bedieningshendel van de Quooker kwam los. Quooker stuurde een nieuwe hendel die we zelf hebben moeten monteren.
- Sinds enige tijd horen we een rammelend geluid bij het openen/sluiten van de deur van de vrieskast.
- De kastdeuren beginnen krom te trekken. Boven en onderkant staan verder van de kastjes af. De deurtjes staan dus hol.
- De grote schuiflades schuiven ook niet meer geluidloos in/uit.

Alles bij elkaar genomen geven wij een lage beoordeling aan Bemmel&Kroon. Wij snappen niet waar de hoge waardering van andere mensen vandaan komt. B&K maakt enorm veel reclame met deze hoge waardering. Helaas zijn wij in de mooie praatjes van de verkoper gestonken. Mocht iemand van B&K dit lezen: keukennummer 1700901.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken maar kleurverschil bij kastjes”
Door G.Waanders op woensdag 31 jan 2018 18 | vestiging Den Haag
Prima keuken plaatsing en afhandeling, alleen 4 kastdeurtjes waren niet goed bij levering,normaal geen punt ze werden keurig na verloop van tijd geleverd, MAAR!! na verloop van tijd gingen de nageleverd deurtjes behoorlijk kleur verschil te vertonen en toen ik daar bij Bemmel &Kroon over ging klagen had ik dat eerder moeten doen en moest ik verder niet zeuren. PS. Het kleurverschil word stede erger en zal het er mee moeten doen.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig servicegericht”
Door Marcel op donderdag 18 jan 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Ik snap dat er veel positieve berichten staan want als de keuken geplaatst is krijg je en mail met de vraag of u tevreden bent en mag je reageren op een link zodat die voor ieder inzichtelijk is incl foto en bij niet tevreden dan graag rechtstreeks mailen naar klanten service. Onze ervaring met Bemmel en Kroon is helaas minder positief. Op moment van uitzoeken en samen stellen van de keuken zijn de verkopers perfect en behulpzaam. Maar zodra de keuken is geplaatst en zoals in mijn geval de afzuigkap kapot gaat dan zijn ze niet meer zo service gericht. Dan krijg je een telefoonnummer van de leverancier van het betreffende merk en mag je alles zelf regelen! Reactie is dan " we zijn niet product aansprakelijk " terwijl je de keuken aanschaft bij Bemmel en Kroon. Ook daarna geen telefoontje of berichtje of het nog is goed gekomen, niets. Drie weken zonder afzuigkap gezeten. Dus ja mooie winkel en behulpzame verkopers maar zodra die geleverd is en er mankeerde iets aan dan zijn ze niet thuis en wijzen ze naar een ander. Neem dit mee in uw beslissing!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar niet tevreden met plaatsing”
Door Lucie Tahaparij op zaterdag 6 jan 2018 18 | vestiging Den Haag
Mooie keuken aangeschaft echter het plaatsen ervan heeft een zeer negatieve indruk achter gelaten. Eerst was een verkeerde inbouw koelkast geleverd en nu was men 'vergeten' om een deel van het keukenblad voor te bereiden om gekoppeld te worden. De communicatie laat ook te wensen over omdat geheel niet gereageerd wordt op berichten hierover. Zit nog steeds te wachten op de plaatsing van het laatste deel van het keukenblad. Dus tot nu toe slechte ervaringen opgedaan van de geboden service van dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door Pronk op zaterdag 2 dec 2017 17 | vestiging Zoeterwoude
We zijn super goed geholpen, er werd heel erg goed meegedacht en deze jongeman kwam met goede ideeën. We hebben duidelijk aangegeven wat we wilden hebben. Er kwam een eindbedrag uit, het zou absoluut niet hoger worden, ook niet het montagebedrag. Uiteindelijk kwam er nog een fors bedrag bij. Daar haalden we van. Kortom keuken super, monteur netjes gedaan maar het bedrag had het afgesproken bedrag moeten blijven.
Reactie of foto toevoegen
“Geen communicatie”
Door Britt op donderdag 14 sep 2017 17 | vestiging Cruquius
Onze ervaring met Bemmel en kroon is niet fantastisch. Ze lieten weten dat ze zouden ontzorgen maar dat is niet helemaal geval geweest. In januari is onze keuken opgemeten door iemand van hun en pas in juni vlak voor onze vakantie, hoorden we dat de maten niet klopten. Daarnaast kregen we het nummer van een monteur die we moesten bellen, maar die bleek het te druk te hebben en de opdracht weer terug te hebben gegeven aan bemmel en kroon maar die hadden het niet met ons gecommuniceerd. Toen kregen we het nummer van een tweede monteur, weer hetzelfde verhaal. En eindelijk na een klacht van onze kant kregen we het nummer van een derde monteur. Bij levering van de keuken miste 3 deuren. Een kast met een raampje dat we hebben besteld zat aan de verkeerde kant op het verkeerde kastje. Dat kastje was verkeerd besteld. Een 50cm ipv 40 cm. Dus nu wordt er een 40cm kastje nageleverd maar die heeft geen raampje. Omdat die op de muur aansluit. Maar we hebben wel met een raampje besteld.

Toen de monteur kwam, hebben we samen op de luidspeaker met bemmel en kroon gebeld en gevraagd of de tijdelijke aanrechtblad meegeleverd zou worden. De persoon van Bemmel en Kroon zelf ( dus niet de monteur) zei dat het aanrechtblad meegeleverd zou worden. Toen de levering kwam, zeiden die jongens:"nee hoor, dat moet de monteur zelf voorschieten." Dus weer een slecht communicatie puntje.
Daarna zou het vuil opgehaald worden, waarvoor we dus een extra vrije dag hadden opgenomen, maar het vuil werd niet opgehaald. Ondanks dat we nog extra hadden nagevraagd bij Bemmel en ze zeiden:"ja het vuil wordt op die datum opgehaald." Niet dus. Dus we moesten er weer een extra vrije dag voor opnemen. Dus wij belden Cruquius op om weer een klacht in te dienen. Het antwoord:" Ja, een keuken verbouwen levert nu eenmaal veel stress op." We hebben gekozen voor Bemmel en Kroon omdat de reviews op internet zo goed waren, maar ze hebben ons voor ons gevoel niet goed geholpen. De communicatie is ook niet goed tussen hun, de klant, de monteur en de leverancier. Ik heb eerder een review gezet met 1 ster en dit is mijn aanpassing. Ik vind het spijtig dat ze proberen de schuld bij de monteur of aannemer proberen te leggen terwijl het bij hun communicatie ligt. Dit is echt een leermoment voor het bedrijf. Ik geef 1 ster erbij omdat ze het proberen op te lossen.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt (te) lang maar naar tevredenheid afgemaakt”
Door Dhr. S.R. Fontein op maandag 4 sep 2017 17 | vestiging Cruquius
Vandaag is het precies 11 maanden geleden dat Bemmel & Kroon onze keuken heeft geplaatst. Helaas ontbreken er nog steeds twee greep lijsten. Zojuist is de monteur voor de 7e keer bij ons thuis geweest, voor de 7e keer ook met de verkeerde onderdelen. Ongekend talent. Inmiddels staat de teller op 7 ochtenden thuiswerken. De keuken is overigens wel naar wens en werkt naar tevredenheid, echter is de te verwachten service ver te zoeken.
REACTIE VAN SJOERD FONTEIN
Inmiddels heeft B&K de keuken naar tevredenheid afgemaakt en derhalve nog (net) binnen het jaar afgemaakt. Onze ervaringen waren over het algemeen niet negatief. Goed advies en opzich kundige en betrouwbare medewerkers. Alleen het uiteindelijke 'afmaken' duurde veel te lang. Ik zou B&K nog steeds aanbevelen en hoop dat B&K leert van deze fouten. Het had voorkomen kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Showroom goed daarna slechte service”
Door Ben op donderdag 4 mei 2017 17 | vestiging Zoeterwoude
Goede service in de showroom. Echter alle service hierna slecht. Bij keukeninstallatie een zeer onaardige niet meedenkende monteur die slordige fouten achterlaat. Wanneer de verpakking wordt opgehaald kan er geen hallo of doei vanaf. Wanneer wij de fouten van de keuken willen laten corrigeren verloopt het proces opnieuw erg slordig. Er is contact met meerdere medewerkers waarbij duidelijk is dat er niet in het bedrijf met elkaar gecommuniceerd wordt. Daarna worden afspraken niet nagekomen en moeten medewerkers meerdere keren gecorrigeerd worden. Ik kan dit bedrijf vanwege de slordige afhandeling niet aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is soepel verlopen”
Door Emily op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Den Haag
Mijn ervaring van begin tot eind is dat alles heel soepel is verlopen. Professioneel advies tijdens het intekenen van de keuken en het uitzoeken van de apparatuur. De levering was snel, de plaatsing is netjes en snel verlopen. Er was een aanpassing nodig. Ook dat is gelijk opgepakt en in behandeling genomen. Ben zo blij met de service en met mijn geweldige keuken! Nog even wachten op de schilder en dan kan ik lekker gaan inrichten en de aankleding doen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Sonja M op zaterdag 20 apr 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Uitstekende ervaring met het plaatsen van onze nieuwe keuken. Vanaf het begin tot nu toe prettige communicatie en goed advies. Sander denkt goed mee en is oplossingsgericht. Alles verliep volgens afspraak waarbij we per mail of telefonisch tussendoor op de hoogte werden gehouden. Binnen een week is alles geplaatst, afval en oude vriezer opgehaald. De aannemer heeft keurig werk afgeleverd en is zeer behulpzaam. Over nalevering conform afspraak is inmiddels contact geweest dus wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig”
Door Arno Heins op vrijdag 19 apr 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn geduldig en vakkundig geadviseerd door de klantadviseur de heer Buvelot. Met zijn hulp zijn wij tot de uiteindelijke keuze gekomen, waarbij zijn adviezen erg waardevol waren. Aanpassingen konden flexibel worden opgenomen. Na bestelling werd helder gecommuniceerd over de vervolgstappen en worden afspraken zeer goed nagekomen. Het meerwerk van aanpassen van leidingwerk en aansluitingen als ook plaatsen van de keuken door R. Arnoldus, werd zeer vakkundig en in goed overleg gedaan. Er waren geen teleurstellingen, afwijkingen of schade. De opgeleverde keuken overtreft onze verwachtingen, is prachtig en wij hopen hier nog vele jaren plezier van te hebben
FOTO VAN ARNO HEINS
Reactie of foto toevoegen
“An amazing kitchen”
Door Charlotte Harper op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
We we're helped my Michel Bultena, who was so friendly and extremely helpful in designing our amazing kitchen for us. We couldnt recommend him and our experience more.
FOTO VAN CHARLOTTE HARPER
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Phyllis op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Den Haag
Mijn vriend en ik hadden een afspraak gemaakt bij Bemmel en Kroon in Den Haag en zijn toen geholpen door Nick. Hij heeft ons heel goed geholpen met het ontwerp. Aangezien een gedeelte van de keuken in een nisje geplaatst moest worden wat nog gebouwd moest worden, was het best even puzzelen maar hij heeft heel goed meegedacht. Wij hebben de keuken zelf geïnstalleerd met behulp van familie. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat.
FOTO VAN PHYLLIS
Reactie of foto toevoegen
“Al met al een erg tevreden klant”
Door Christiaan Verhagen op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Den Haag
In de winkel perfect geholpen door een vakkundige medewerker, die het leuk vond om mee te denken met het samenstellen van een keuken met een 'beperkt budget'. Samen goed prioriteiten kunnen stellen wat geresulteerd heeft in een prachtige keuken die aan al mijn wensen voldoet. Alles wat ik nodig heb, zit in deze keuken. Fijn de Bemmel & Kroon ook kwalitatief goede keukens kan en wil leveren die niet tot het hoge segment horen. Na de teleurstelling (faillissement bouwbedrijf) is Bemmel en Kroon netjes zijn afspraken nagekomen, geen prijsverhoging, indien bestaande keuken de bestelde keuken bleef. De keuken is netjes volgens afspraak geplaatst. Tijdens de schouw werd een minuscule beschadiging waargenomen. Hierover werd niet moeilijk gedaan en binnen drie weken was het betreffende kastje besteld, geleverd en opnieuw geplaatst. In de tussenliggende periode gebruik mogen maken van het kastje. Al met al een erg tevreden klant die hoopt jaren plezier te hebben van de keuken.
FOTO VAN CHRISTIAAN VERHAGEN
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met het resultaat”
Door Micha op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Afgelopen jaar hebben bij Bemmel en Kroon onze keuken voor onze nieuwbouw woning in Uithoorn uitgezocht. Samen met verkoper Michel hebben we er echt iets prachtigs van gemaakt! Michel heeft ons super geholpen en met ons mee gedacht en dat is terug te zien in het resultaat. Alles kan en niets is teveel. Keuken is begin januari ook vakkundig en in 1 keer goed geplaatst. We zijn echt superblij met het resultaat.
FOTO VAN MICHA
Reactie of foto toevoegen
“Great”
Door Divya op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Great collection at a very competitive price.
FOTO VAN DIVYA
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Sharon vd Meer op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Wij zijn door Raymond perfect geholpen. Duidelijk uitleg en ook direct een prijs die in de richting van onze wensen kwam. Door kleine veranderingen te maken op advies van Raymond hebben wij het huis een hele mooie keuken kunnen geven waar alles in zit. Ook tijdens het verbouw proces zijn wij bijgestaan door Raymond. Helaas veranderen er altijd dingen in de bouw (planning bijv.) maar ook hier is goed mee omgesprongen. Wij zijn dus erg blij met de keuken en met de keuze van Bemmel en Kroon.
FOTO VAN SHARON VD MEER
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Rob Strang op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Mijn ervaringen zijn uitermate positief en dat geldt voor het gehele proces. Vanaf het moment van voorlichting, aankoop, aflevering tot plaatsing was het een heel plezierige ervaring bij de aankoop van onze keuken. We werden voortdurend op de hoogte gehouden van het verloop en voor het beantwoorden van vragen was er steeds gelegenheid. Kortom top.
FOTO VAN ROB STRANG
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Michiel Vork op dinsdag 12 mrt 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Hele vriendelijke en meedenkende verkoper. Samen tot een mooie opstelling gekomen. Goede montage en nazorg. Afspraak=afspraak. Echt een aanrader.
FOTO VAN MICHIEL VORK
+ Toon extra foto van Michiel Vork
+ Toon extra foto van Michiel Vork
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Carel Verhagen op dinsdag 12 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Goede voorlichting, ruim assortiment, werd de tijd genomen om samen tot de juiste keuken te komen. Ondanks vertraging (door faillissement bouwbedrijf) geen prijsverhoging. Professionele plaatsing. Goed en snel. In 1 keer goed.
FOTO VAN CAREL VERHAGEN
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Rick op vrijdag 8 mrt 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Met een super goed gevoel een prachtige keuken besteld bij Bemmel & Kroon. In het eerste gesprek de basis voor de keuken ontworpen en in het tweede gesprek de keuken perfect afgemaakt. Na het ontwerpen vaak met de panorama functie alvast een kijkje in de keuken genomen maar nu hij daadwerkelijk geplaatst is lijkt hij nog mooier. Enorm vriendelijk en respectvol geholpen en er word goed mee gedacht en de beste oplossing gezocht om het zo goed mogelijk op wens te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de gehele gang van zaken”
Door Martin op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Cruquius
Ingegaan mbt de uitnodiging voor mijn nieuwbouwwoning. Keurig ontvangen en alles wordt rustig en informatief uitgelegd. Offerte ook snel binnen zodat het nadenken kan beginnen. Mooie korting gekregen en de deal was dan ook snel rond. Maanden later wederom een uitnodiging om de hele bestelling na te lopen of er misschien toch nog aanpassingen nodig waren en om te kijken of alles nog naar wens was. Ook hier op ingegaan en toch nog 2 aanpassingen gedaan mbt de Quooker kraan en greeploze kastjes. Al met al heel netjes en dit pakte nog goedkoper uit ook. Na dit gesprek nog gevraagd of zij nog iets konden betekenen qua wasmachine en droger. Ook hier werd een mooie serie met een mooie korting aangeboden. Erg blij met de gang van zaken bij Bemmel & Kroon te Cruquius.
FOTO VAN MARTIN
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door M van Strien op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Goed tot super tevreden over onze nieuwe keuken. Verkoper, Sander, heeft ons in een middag perfect voorgelicht en geholpen bij de samenstelling van de keuken inclusief apparatuur. Kleuren en ruimtes zijn perfect afgesteld op ons huis.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door B.van Bohemen op woensdag 21 feb 2024 24 | vestiging Cruquius
Wij waren toe aan een nieuwe keuken, en na een ronde te hebben gemaakt in de showroom van Bemmel & Kroon kwamen we al snel tot de slotsom dat kwaliteit, keuze en service dit de leverancier van onze nieuwe keuken zou worden. Na een gepland gesprek, vrijblijvend, hebben we dus de aankoop bevestigd. Een vriendelijk en klantgericht bedrijf, dat luistert naar de wensen van de klant en meedenkt met je budget en situering van de te plaatsen keuken. Kwaliteits-/prijsverhouding is bij ons ook een in het oog springende factor geweest. Ze werken doelmatig en blijven tijdens de plaatsing ervan de klant op de hoogte houden over mogelijke verlate of veranderende zaken wat betreft apparatuur en plaatsing. Ook het feit dat je niet gelijk een deposit hoeft neer te leggen was een aangename verrassing. Het uiteindelijke resultaat spreekt voor zich; een keuken die jaren meegaat en naar onze wensen.
Chique maar toch praktisch. Ook de monteur die de plaatsing voor zijn rekening nam was zeer vriendelijk, maar toch professioneel. En last but not least, de aftersale stemde ons zeer tevreden. Een zeer aan te raden bedrijf die in deze tijd zeer zeldzaam is.
FOTO VAN B.VAN BOHEMEN
+ Toon extra foto van B.van Bohemen
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Rutger op dinsdag 13 feb 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Goede informatie in de winkel en veel voorbeelden om uit te kiezen. Computeranimatie geeft een duidelijk beeld van de plannen. De planning wordt tijdig gecommuniceerd en de plaatsing verliep zonder problemen.
FOTO VAN RUTGER
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Rick Nancy Roberti op woensdag 7 feb 2024 24 | vestiging Den Haag
Na 3 jaar geduld, waar Bemmel en Kroon overigens niks aankon doen (faillissement aannemer). Is onze keuken bezorgt en gemonteerd, en wij kunnen in een woord zeggen. Prachtig! Wij zijn de afgelopen 3 jaar, kind aan huis geweest in het filiaal Den Haag. En altijd warm onthaald door een ieder, in het bijzonder Marcel. Niks was teveel. Marcel heeft ons met bijzonder veel empathie er door heen geloodst. Meedenken, tips en gaat zo maar door. Jullie zijn een soort familie geworden, wat een leuke groep mensen zijn jullie onder elkaar en naar de klant. Ook de monteurs Robin, Henny en Richard danken wij voor het monteren van onze droomkeuken. Wat een passie en vakmanschap.

Wij zullen jullie zeker gaan missen ,maar uit het oog is niet uit het hart. Elke dag dat wij gebruik maken van onze keuken ,zullen wij met vele mooie herinneringen aan jullie terugdenken.
Wij zullen jullie met de volle overtuiging dan ook aanbevelen bij Familie en vrienden.

Met zeer vriendelijke groet
Rick & Nancy Roberti
FOTO VAN RICK NANCY ROBERTI
+ Toon extra foto van Rick Nancy Roberti
Reactie of foto toevoegen
“Een top zaak”
Door carola steijl op donderdag 1 feb 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Een keuken gekocht heel goed geholpen door Sander meedenkend,mooie prijs, goede service en levering op tijd alles compleet. Super blij mee en zeker aan te raden om een kijkje te nemen in Zoeterwoude. Top zaak en wil je het laten plaatsen ook geen probleem. Vakkundige mensen. dus ik zeg doen.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met het resultaat”
Door Jack op dinsdag 30 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
De manier waarop alles is gegaan, vanaf het eerste moment was de communicatie fijn en duidelijk. Alles is perfect geleverd, geen verkeerde kastjes, beschadigingen of andere narigheid. We zijn superblij met het resultaat en kunnen weer heel wat jaren vooruit! Raymond bedankt!
FOTO VAN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met de nieuwe keuken”
Door Ans op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Super tevreden over het hele proces. Goed voorgelicht en in niets teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijne keuken”
Door Bart van Leeuwen op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
Prima informatie en ondanks dat ik maar 1 maand had tot mijn huis werd opgeleverd hebben jullie mij met spoed toch kunnen helpen, fijne keuken en dus super snel geleverd.
FOTO VAN BART VAN LEEUWEN
REACTIE VAN CK
hallo, heeft u een naam van de monteur die bij u de keuken heeft gemonteerd? Zou fijn zijn. Heb nl ook net een keuken gekocht.
REACTIE VAN BART
Volgens mij heet hij Niels
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Mike de Zee op zondag 21 jan 2024 24 | vestiging Zoeterwoude
We zijn erg goed geholpen. We hebben de keuken wat langer mogen opslaan omdat we de keuken toch pas later konden plaatsen dan de plaatsing datum. Uiteindelijk is de monteur geweest en hebben we nu een mooie keuken staan.
FOTO VAN MIKE DE ZEE
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Carlo op dinsdag 16 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
In één woord: super. Via een gesprek voor een offertevergelijk hebben we een hele goede aanbieding ontvangen. De verkoper heeft goed met ons meegedacht. Tijdens het hele traject heb ik nooit het "auto-verkoper"-gevoel gehad. De medewerkers van Bemmel&Kroon zijn vriendelijk en deskundig. Het gehele proces van levering liep ook voorspoedig. Een van de kasten had een kleine beschadiging, daarom werd de kast in tweevoud geleverd. De keukenmonteur is zeer ervaren en heeft in goed overleg de knelpunten bij de plaatsing opgelost. Kortom, zo wil je het eigenlijk hebben als je een nieuwe keuken gaat kopen. Perfecte service.
FOTO VAN CARLO
REACTIE VAN CK
Weet u nog de naam van de keukenmonteur. Zou fijn zijn. ik heb nl ook net een keuken gekocht en zou mooi zijn als ik dezelfde monteur kan krijgen.
Bedankt!
REACTIE VAN CARLO
Natuurlijk, hij heet Michael Bauman. Succes!
REACTIE VAN CK
Dank u!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Jan Vast op dinsdag 9 jan 2024 24 | vestiging Den Haag
In April 2021 (corona tijd) hebben we een keuken gekocht voor een nieuw te bouwen appartement, bij dit project was o.a. Bemmel en Kroon aangesloten als bedrijf. Wij hadden goede ervaringen met dit bedrijf door eerdere ervaringen met dit bedrijf waardoor onze keuze viel op Bemmel en Kroon. Door de vele vertragingen van de bouw moesten we lang wachten maar...de keuken is nu geplaatst (december 2023) met een mooi resultaat! Er waren wel wat aandachtspunten die verholpen moesten worden maar dit werd op een snelle en adequate manier opgelost. Wij zijn blij met onze nieuwe keuken en hopen er lang van te kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is een plaatje geworden”
Door Arno Peters op vrijdag 29 dec 2023 23 | vestiging Den Haag
Wij zijn in de winkel al heel goed geholpen met adviezen en het uitzoeken van de nieuwe keuken. De planning was heel strak, maar de keuken is keurig volgens de gemaakte afspraken geplaatst door een hele vakkundige installateur. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Het is echt een plaatje geworden.
FOTO VAN ARNO PETERS
Reactie of foto toevoegen
“Een prima resultaat”
Door Hans op vrijdag 22 dec 2023 23 | vestiging Cruquius
Medio maart 2022 kochten wij een nieuw te bouwen woning en Bemmel & Kroon was bij het project aangesloten als keuken bedrijf. Dit bleek een goede zet waarbij wij vanaf het begin een regelmatig en goed contact hadden om onze droomkeuken te realiseren. Na oplevering van de woning werd het plaatsen van de keuken ingepland en de keuken geleverd. Het plaatsen werd uitgevoerd door een vakman. Je merkte in alles dat hij het goed wilde uitvoeren. Kortom prima resultaat.
FOTO VAN HANS
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze nieuwe keuken”
Door Yvonne Kool op vrijdag 22 dec 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Bij verschillende keukenzaken wezen kijken en uiteindelijk bij Bemmel & Kroon onze keuken gekocht. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen in het maken van onze keuzes. In de winkel staan veel keukens opgesteld als voorbeeld wat het voor ons makkelijker maakte, omdat Bemmel & Kroon ook apparatuur verkoopt, kun je in de winkel ook de apparatuur al zien. Wij hebben het leidingwerk en het stucwerk ook mee laten nemen in de offerte. het is allemaal perfect verlopen. We zijn heel blij met onze nieuwe keuken!
REACTIE VAN CK
Dag Yvonne, weet jij nog de naam van de keukenmonteur die de keuken heeft geïnstalleerd en de leidingen heeft verlegd. Hoor graag van je! Ik heb ook een keuken gekocht vandaar.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding en een mooie keuken”
Door Hans Kooijman op vrijdag 15 dec 2023 23 | vestiging Cruquius
Erg goed geholpen, in eerste instantie door Bram Keizers en later door Koen Luiten. Er werd ruim te tijd genomen om onze twijfels over kleur en opstelling weg te nemen. De uiteindelijke keuze is onlangs geleverd en perfect gemonteerd, zonder enige wanklank. We hopen er jarenlang van te kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Kraan v.d. Voort op zondag 10 dec 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
We zijn goed geholpen met de aanschaf en het is een mooie keuken geworden waar wij heel blij mee zijn. Tijdens de installatie bleek een poot van de afwasmachine niet te werken, na bellen stond er binnen een half uur een nieuwe machine voor de deur. Super!
FOTO VAN KRAAN V.D. VOORT
+ Toon extra foto van Kraan v.d. Voort
Reactie of foto toevoegen
“Prettige nazorg”
Door Mark Dijkhof op vrijdag 8 dec 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
We hebben samen met Jim een keuken opgesteld die volledig naar onze wensen is. Jim luisterde goed naar wat we wilden en kwam ook met eigen ideeën. Dit vonden we zeer prettig. De levering was keurig op tijd en de montage ging voorspoedig. Ook de korte levertijd was een goede meevaller, aangezien we zonder keuken zaten. Ook de nazorg is prettig. Er was één lampje kapot (kan gebeuren) en dat wordt prima opgepakt door B&K. De prijs die we zijn overeengekomen past bij wat we verwachten en we vonden het een eerlijke prijs. We ervoeren geen druk om "nu nu nu" te kopen en we hebben in alle rust kunnen nadenken over het voorstel.

Verder werden we ook in de winkel prima ontvangen met koffie en thee.
FOTO VAN MARK DIJKHOF
+ Toon extra foto van Mark Dijkhof
+ Toon extra foto van Mark Dijkhof
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Dennis van de Bor op vrijdag 17 nov 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Goed ontvangst keurig en eerlijk geholpen door Marieke. Topper! Prachtigste keuken wat zijn wij blij ennu in 1x goed geplaatst geen mankementen! Beveel Bemmel en Kroon zeker aan!
FOTO VAN DENNIS VAN DE BOR
+ Toon extra foto van Dennis van de Bor
+ Toon extra foto van Dennis van de Bor
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie nieuwe keuken”
Door Dennis &Sascha v W op donderdag 16 nov 2023 23 | vestiging Den Haag
Wij zijn samen met de adviseur van bemmel en kroon tot een heel mooi ontwerp gekomen van onze nieuwe keuken. Niet heel innovatief maar wel heel praktisch voor ons, en daar zijn we blij mee. Ook is de keuken netjes op tijd geleverd en uiterst professioneel geplaatst door Matthijs en zijn collega. Super op elkaar ingewerkt en een efficiënt team.
FOTO VAN DENNIS &SASCHA V W
+ Toon extra foto van Dennis &Sascha v W
+ Toon extra foto van Dennis &Sascha v W
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en afspraken worden nagekomen”
Door Steven op donderdag 16 nov 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Bij binnenkomst al goed geholpen door de gastvrouw en daarna snel en makkelijk een afspraak gemaakt voor het tekenen van een nieuwe keuken. Het keuze proces wordt zorgvuldig begeleid en bied de ruimte om na te denken. Levering en plaatsing allemaal op de afgesproken dagen en tijden. 15 min voor levering werd er ook gebeld.
FOTO VAN STEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met mijn aankoop en alle service”
Door Joke Harmsen op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Den Haag
Ik was aan een nieuwe keuken toe. Ben naar een vestiging in Den Haag geweest. Prachtige showroom. Verkoper heeft me te woord gestaan en uitgebreid alles besproken laten zien wat de mogelijkheden waren. Daarna een afspraak gemaakt met het montage bedrijf. Vakkundige mensen met ruime ervaring voor het plaatsen van de keuken. Alles is super goed verlopen. Ben erg blij met mijn aankoop en alle service.
FOTO VAN JOKE HARMSEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Natascha Krikke op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Cruquius
Fijne en klantgerichte service, zeker een aanrader!
FOTO VAN NATASCHA KRIKKE
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Jolanda Bijsterveld Sickenga op dinsdag 31 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Er is heel goed meegedacht bij het aanschaffen van de keuken. Wat bijv. wel of niet mooi zou zijn. Monteur was fantastisch. Werkt stil en rustig door.
FOTO VAN JOLANDA BIJSTERVELD SICKENGA
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Mary van Beek op dinsdag 31 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Prettig ontvangen in showroom, wij hadden geen afspraak. Koffie, de receptioniste deed een poging zodat wij toch geholpen konden worden. Echter onvoldoende ruimte, dus een afspraak gemaakt. Deskundig advies en Prettig geholpen. Diverse apparatuur bekeken en keuze gemaakt. Goed op de hoogte gehouden via de mail. Mooie showroom, kortom, ik zou dit bedrijf aanraden.
FOTO VAN MARY VAN BEEK
+ Toon extra foto van Mary van Beek
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Marjolein op zondag 29 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Zeer tevreden over de service in de winkel. (De zelf gemaakte koeken waar een heerlijk extraatje) Vriendelijke, meedenkende en enthousiaste monteur. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN MARJOLEIN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over de keuken en keukenplaatsing”
Door Rinus van der Kolk op zaterdag 28 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Tweede keukenzaak waar wij binnenliepen. Snel en professioneel geholpen door Sander, zowel praktisch als op design zeer veel kennis in huis. Levering en plaatsing binnen 6 weken. Zeer tevreden over de keuken en keukenplaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Alles op tijd en naar wens uitgevoerd”
Door J.W. Walburg op zaterdag 28 okt 2023 23 | vestiging Cruquius
Na onze 1e keuken bij Bemmel en Kroon zijn we ook, 15 jaar verder, wederom bij hen geslaagd. Vriendelijk personeel, verkoper dacht mee met te maken keuzes. Geen tijdstress, meerdere keren op gesprek geweest met even veel geduld voor ons. Ruim assortiment aan apparatuur, kleur en indeling. Levering volgens planning, geen mankementen dus in 1 keer goed! Aannemer zeer geschikt in zowel uitvoering plaatsing keuken als ook meerwerk welke in goed overleg kon plaatsvinden. Alles bij elkaar, van 1e idee tot werkelijke uitvoering ongeveer een jaar voor uitgetrokken. Geen probleem bij Bemmel en Kroon, in onderling overleg alles op tijd en naar wens uitgevoerd.
FOTO VAN J.W. WALBURG
+ Toon extra foto van J.W. Walburg
+ Toon extra foto van J.W. Walburg
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige blauwgrijs satijnen keuken”
Door Hilde Jansen op donderdag 26 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Voor onze nieuwe keuken zijn we naar Bemmel en Kroon gegaan omdat we daar al vaker naar tevredenheid keukenapparatuur hebben aangeschaft. Wederom zijn wij heel goed geadviseerd en geholpen. We hebben een prachtige blauwgrijs satijnen keuken gekocht. Ook het inbouwen ging prima. Wij zijn heel blij met met het resultaat.
FOTO VAN HILDE JANSEN
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken”
Door Eline en Laura op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Na meerdere winkels bezocht te hebben zijn we bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Gelijk goed en professioneel ontvangen. Samen met adviseur Nick hebben wij onze nieuwe keuken samengesteld, precies zoals wij het wilden, met het juiste advies. Ook het contact met de monteur verliep goed. Nu de keuken geplaatst is zijn wij we super blij mee. Dat wordt genieten van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN ELINE EN LAURA
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en vakkundig geholpen”
Door Chris op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Voor de derde keer in onze wooncarriere een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. Ook deze keer fijn en vakkundig geholpen. De keuken is ook goed geplaatst en kleine restpunten zijn snel opgelost.
REACTIE VAN CHRIS
Hier nog een foto!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is prima op elkaar afgestemd”
Door Bernadette Gunes vKleef op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Onlangs hebben wij een vrijblijvende keukenontwerp laten maken, is inmiddels onze 2e keuken, net als de eerste ook deze gekocht en laten plaatsen door Bemmel en Kroon. Toen onze keuken aan vervanging toe was wisten we meteen we gaan naar Bemmel en Kroon, wij hebben goede ervaringen dat al begint bij binnenkomst, mooie kwaliteit keukens, er is een ruim aanbod en veel is mogelijk. Wij hebben aan tafel gezeten met de keuken architect van eerder "de Bourgondiër" was een fijn gesprek, goed advies, meedenkend en daardoor al snel een keuze kunnen maken, ook de bezorging en het plaatsen is uitstekend verlopen. Alles is prima op elkaar afgestemd. Wij zijn super blij met het resultaat!
REACTIE VAN BERNADETTE
Blij mee :)
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Shanna Ramakers van Praag op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Super fijn geholpen door Raymond. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en goed meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Adnan Acun op donderdag 19 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Zeer ervaren mensen, zeer vriendelijk en meedenkend, wij, mijn zoon en onze kennis hebben nieuwe keuken aangeschaft zeer tevreden kan ieder aanbevelen.
FOTO VAN ADNAN ACUN
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Corrie Devassy op vrijdag 13 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. Super geholpen door Nick Raven! Goede adviezen, verstand van zaken en veel informatie over de keuze mogelijkheden. Ook het plaatsen van de keuken was zonder problemen. Alles was compleet.
FOTO VAN CORRIE DEVASSY
Reactie of foto toevoegen
“Uitmuntend”
Door Jan en Wil van Dijk op vrijdag 13 okt 2023 23 | vestiging Den Haag
Erg fijn geholpen in de winkel door Per! Hij dacht echt met ons mee. De levering was uitmuntend en de plaatsing eveneens! Mij volgende keuken komt zeker weer bij Bemmel en Kroon vandaan. Ben erg blij met de keuken!
FOTO VAN JAN EN WIL VAN DIJK
Reactie of foto toevoegen
“Servicegericht en meedenkend”
Door Ellen Driesen op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Op advies naar Bemmel Zoeterwoude gegaan. Zeer goed geholpen bij de verkoop.
Keuzes zijn in de loop van de 2.5 jaar wachttijd aangepast en dit was geen enkel probleem. Het plaatsen van de keuken is zeer professioneel en soepel verlopen. 2 dingen die niet volgens plan geleverd zijn, zijn adequaat opgepakt en worden nageleverd. Al met al zijn wij een zeer tevreden klant. Ik vindt de kracht van Bemmel Zoeterwoude: servicegericht en meedenkend.
FOTO VAN ELLEN DRIESEN
+ Toon extra foto van Ellen Driesen
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies en probleemloze montage”
Door Marcel van de Molen op maandag 2 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Na wat vooronderzoek een afspraak ingepland voor advies over een nieuwe keuken met apparatuur. Uitstekend advies met voorbeelden uit de showroom. Ruim de tijd genomen door de verkoper en op basis van een 3D tekening in dezelfde sessie tot aankoop kunnen beslissen. Uitlevering inmiddels plaatsgevonden zonder problemen.
FOTO VAN MARCEL VAN DE MOLEN
+ Toon extra foto van Marcel van de Molen
+ Toon extra foto van Marcel van de Molen
Reactie of foto toevoegen
“Alles was prima”
Door Dirk Koeleman op zondag 1 okt 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Wij zijn super blij met de keuken bij Bemmel en Kroon vandaan. Vanaf het eerste begin werden wij keurig geholpen. Na het uitzoeken van wat voor type keuken wij wilde tot aan het gesprek met de verkoper en het maken van de tekening en offerte. Alles was prima, de verkoper, de in meter, de aflevering.
FOTO VAN DIRK KOELEMAN
+ Toon extra foto van Dirk Koeleman
Reactie of foto toevoegen
“Een topzaak”
Door Fam. Mosterd op vrijdag 29 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
Zeer mooie landelijke keuken gekocht met Boretti fornuis (elektrisch) met dubbele oven en schitterende Boretti afzuigkap. Zeer goed geholpen door verkoper Arjan Kuiten. Bij aflevering was alles zeer goed verpakt met name het graniet. Ook een pluim voor de bezorgers! Zeer correct, voorzichtig met naar binnen brengen. vaklui! Topzaak, topmedewerkers, topkeuken! Bedankt!
FOTO VAN FAM. MOSTERD
+ Toon extra foto van Fam. Mosterd
+ Toon extra foto van Fam. Mosterd
REACTIE VAN ARJAN KUITEN
Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Heel veel plezier met deze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Bianca Hesselius op maandag 25 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
Professioneel advies gekregen voor de aankoop van een nieuwe keuken. Er werd goed de tijd genomen en gevraagde aanpassingen werden snel doorgevoerd.
Het proces en de communicatie rondom bestellen, betalen, leveren, montage etc verliep echt boven alle verwachtingen! Ontzettend blij met m'n nieuwe keuken van Bemmel 7 Kroon!
FOTO VAN BIANCA HESSELIUS
Reactie of foto toevoegen
“Zeker geen spijt”
Door Peter Voordenberg op dinsdag 19 sep 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Pas mijn tweede keuken, maar ben super tevreden over het resultaat. Heel fijn geholpen en meegedacht over de manier van plaatsing. Mijn kleine keuken is uitermate praktisch geworden en ben heel tevreden over de geplaatste apparatuur. Monteur is na plaatsing nog maar 1 maal terug hoeven te komen om 2 of 3 kleine problemen op te lossen. Kortom een heel tevreden klant die hier al vaker spullen heeft gekocht maar nog niet eerder een keuken. Geen spijt van gekregen!
Reactie of foto toevoegen
“Supergoede ervaring”
Door P.J. Roos op woensdag 13 sep 2023 23 | vestiging Den Haag
Onze ervaring is echt supergoed. Alle afspraken netjes nagekomen, een prachtige keuken, helemaal naar ons zin. Goed geadviseerd door de heer Vosters. Maar ook bij zijn afwezigheid goed geholpen door collega's. Keuken pas besteld na 2 jaar in verband met het telkens uitstellen van het bouwen van ons nieuwe huis. Niet eenmaal hierover klachten gehoord, terwijl bij buren de keukenleveranciers geld vroeg in verband met het uitstel.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Dhartwijk op dinsdag 12 sep 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
De keuken is prachtig, die we hebben gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer goed verlopen”
Door J van Veen op dinsdag 12 sep 2023 23 | vestiging Cruquius
Prima geholpen, service en berichten over de voortgang is heel adequaat. Afhandeling is zeer goed verlopen.
FOTO VAN J VAN VEEN
+ Toon extra foto van J van Veen
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Sjoerd op vrijdag 1 sep 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Heel blij met onze nieuwe keuken. Top prijs/kwaliteit verhouding en fijne service in het proces van design, bestellen en leveren. De Showroom in Zoeterwoude is echt een aanrader.
FOTO VAN SJOERD
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Niels Kesselaar op dinsdag 29 aug 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Was een goede service zelf last minute kon ik nog wijziging door geven en wordt altijd snel geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Een super fijne ervaring”
Door Priscilla op dinsdag 29 aug 2023 23 | vestiging Zoeterwoude
Wij hebben een super fijne ervaring met Bemmel en Kroon Zoeterwoude. We zijn goed geholpen en er werd ook goed meegedacht. We zijn ook heel blij met het resultaat
FOTO VAN PRISCILLA
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Bemmel & Kroon
  Cruquius (130 ervaringen), Cruquiusplein 50, Cruquius plaza, 2142 EV Cruquius, tel 023-5483060
  Den Haag (290 ervaringen), Neckar 24, Industrieterrein Forepark, 2491 BD Den Haag, tel 070-3206065
  Zoeterwoude (358 ervaringen), Hoge Rijndijk 269, 2382 AN Zoeterwoude Rijndijk, tel 071-5812020
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.