Feedback
5,7

Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys

Score uit 97 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0418-556666 | Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Bij Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys vindt u ruim 3.000 m2 aan keukens, badkamers en tegels.
Alternatieven voor Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 339 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,6 uit 55 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 82 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 61 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,8 uit 557 ervaringen
• Nolte Keukens Rotterdam
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 8,5 uit 14 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,1 uit 54 ervaringen
• Keukencentrum de Vries
   
(Genemuiden Overijssel) score 9,5 uit 97 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 97 ervaringen over Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren27 ervaringen
4 sterren26 ervaringen
3 sterren5 ervaringen
2 sterren6 ervaringen
1 ster31 ervaringen
“Complimenten”
Door Richard Ganzeman op maandag 25 mei 2020 20
Keuken en apparatuur worden volgens afspraak geleverd en heel netjes geplaatst. Het zijn vakkundige personen die weten waar ze mee bezig zijn. Complimenten
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Richard, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de montage. We wensen je veel leefplezier toe in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Jacob Groen op zaterdag 7 sep 2019 19
Kleine ruimtes. Optimaal comfort. Mooie uitstraling. Dankzij een goede samenwerking een prima resultaat bereikt!
FOTO VAN JACOB GROEN
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Jacob Groen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Jacob, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wat een stoere keuken heb je uitgekozen, ook je badkamer zit er mooi uit! Veel leefplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Arnoud Plompen op donderdag 3 okt 2019 19
Mooie keuken laten ontwerpen voor onze oude stadsboerderij. Bij de installatie viel het ons wel op dat de zeer vriendelijke monteurs moeten werken onder enorme tijdsdruk, dus het was verstandig in de buurt te blijven en het werk in de gaten te houden. De montage verliep desondanks erg voorspoedig, op wat kleine onvolkomenheden na zoals een kleine lekkage die na melding direct werd verholpen.
Bij gebruik na oplevering bleek dat de kastindeling van het kookeiland niet goed aansloot op onze situatie. Gelukkig dacht Van Wanrooij mee en kwamen we er snel uit hoe dit opgelost kon worden. Zoals in andere ervaringen beschreven hebben ook wij daarna wel wat moeite moeten doen om die klus daadwerkelijk uitgevoerd te krijgen. Maar bij Van Wanrooij leverde het bellen, mailen, een dossier opbouwen en vooral vriendelijk blijven uiteindelijk het gewenste resultaat op en staat de keuken er nu perfect bij. Onze indruk van Van Wanrooij is dat er welwillende en vakkundige mensen voor werken. Misschien groeit de hoeveelheid werk ze wat boven het hoofd? Wij zijn uiteindelijk tevreden, ook omdat ze (in ons geval) verreweg de goedkoopste waren.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Arnoud, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel leefplezier in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Max Ross op dinsdag 5 mei 2020 20
Keuken gekocht en super blij mee. Levering van de keuken was netjes geregeld en de transporteur werkte secuur en voorzichtig. De keukenzetter was een echte vakman die wel erg op zich zelf was gesteld, maar dit had absoluut geen invloed op het eindresultaat! Erg tevreden!
FOTO VAN MAX ROSS
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Max, bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe keuken. Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Over het algemeen tevreden”
Door Olaf Giesbers op donderdag 6 feb 2020 20
Onze nieuwe keuken is onlangs geplaatst en is erg mooi geworden. Het traject ging niet vlekkeloos, maar over het algemeen zijn we tevreden. Er zou in het aankoopproces in mijn ogen iets meer stilgestaan worden over praktische extra's zoals een telefoonlader of opbergplek voor handdoek enzo.
FOTO VAN OLAF GIESBERS
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Olaf, Hartelijk dank voor je review. Ik heb je verhaal intern doorgezet zodat we hiervan kunnen leren. Heel veel leefplezier van jullie mooie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Berry Lankhorst op vrijdag 26 jun 2020 20
Montage is goed verlopen. We zijn tevreden met het eindresultaat! De planning was echter wel een probleem i.v.m. corona. Uiteindelijk is het toch gelukt om op de juiste datum te komen monteren. Ref 130184
FOTO VAN BERRY LANKHORST
Keuken met apparatenwand
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Berry, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat de montage goed verlopen is en dat uiteindelijk de montage op de juiste datum is gepland. We wensen je heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelopen”
Door Gavic op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer (2x) + toilet (2x) laten plaatsen voor nieuwbouwwoning. Alles Keurig opgeleverd conform opdracht. Goede communicatie met de verkoopadviseur bij tussentijdse wijzigingen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste familie Gavic, Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door pascal nagtegaal op vrijdag 12 jun 2020 20
het bedrijf is netjes beleefd en goed georganiseerd.. Monteur is echt perfectionistisch.. En kwa leveren en lever data is het gewoon precies op tijd
FOTO VAN PASCAL NAGTEGAAL
Keuken tijdens de montage
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer Nagtegaal, Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is netjes geplaatst”
Door Sofie op maandag 22 jun 2020 20
Bij Van Wanrooij weer een keuken uitgezocht wegens eerdere goede service toen ons nieuwe huis helaas niet doorging. Snel geholpen en er is goed meegedacht met het ontwerp. Ook was het mogelijk om later nog e.e.a. aan te passen. Echt fijn was dat. Door iedereen vriendelijk te woord gestaan en de keuken is netjes geplaatst. Bij vragen is ook steeds direct actie ondernomen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Sofie, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel plezier toe in je nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Familie Wijgmans op zondag 31 mei 2020 20
Wij zijn ontzettend prettig geholpen in de showroom, heel goed meegedacht tav onze wensen en mogelijkheden. Prachtige keuken op maat. Ook de service na plaatsing is top. De monteur was erg vriendelijk en professioneel. We zijn supertevreden over onze prachtige, nieuwe keuken!
FOTO VAN FAMILIE WIJGMANS
U keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Familie Wijgmans, bedankt voor jullie review! Wat een prachtig eind resultaat van de keuken. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Stefan IJfs op donderdag 30 apr 2020 20
Zeer goede service en zelfs nog een nieuw type van de kookplaat gekregen nadat er door Siemens een nieuw model aangekondigd was. Installatie van keuken binnen een dag!
FOTO VAN STEFAN IJFS
De nieuwe keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Stefan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en de keuken. Heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Tijmen Snoek op zondag 31 mei 2020 20
Keuken is precies zoals tekening! Montage ging prima alleen jammer dat er 2 handgreepjes ontbraken.
FOTO VAN TIJMEN SNOEK
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Tijmen, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat de montage goed is gegaan. Wat een mooie keuken! We wensen je heel veel kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Extra binnenlade voor recente keuken”
Door vincent op vrijdag 30 aug 2019 19
Extra binnenlade bestaande keuken. prima service. kwaliteit!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Vincent, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van je extra binnenlade!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Boom op maandag 30 dec 2019 19
Super mooie keuken, ik ben er heel blij mee. Door de verkoper heel goed meegedacht.

Aanvulling ontvangen 7 januari 2019: Mijn keuken is 19 en 20 december geplaatst, dit is zeer goed gebeurd.
FOTO VAN BOOM
Supermooie keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Boom, Hartelijk dank voor je review. De foto's zien er mooi uit. heel veel leefplezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenverbetering”
Door Saskia Lenssen van de Vossenberg op vrijdag 30 aug 2019 19
We zijn de 2de bewoners van dit huis en hebben de keuken aanlaten passen na ons smaak. Kastje erbij nieuw aanrechtblad en zo nog wat enkelen dingen die erbij gekomen zijn
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Saskia, Fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Hans op dinsdag 16 jun 2020 20
Zowel een badkamers en keuken gekocht. We zijn prima geholpen maar het tempo was hoog. Dit doordat een dagdeel per onderdeel (badkamer of keuken) wordt uitgetrokken. Uiteindelijk helemaal tevreden met het ontwerp van keuken en badkamer. Inmiddels is alles geplaatst. Dit is vlot gelopen en netjes opgeleverd. Het voordeel dat je in een winkel alle materialen kunt bekijken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door K. Nelis op vrijdag 24 jan 2020 20
Wij hebben bij van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys onze keuken gekocht. De showroombezoeken waren fijn en er werd ruim de tijd genomen om door alle opties heen te gaan. Plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld, vakkundige timmerman die netjes werkte. Alle puntjes die nog afgewerkt moeten worden zijn door de service afdeling goed opgepakt. Kortom wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN K. NELIS
Apparatenwand
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Nelis, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent, heel veel plezier van de mooie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Ben op vrijdag 22 mei 2020 20
Deskundig advies bij het kiezen van de keuken, snelle levering en vakkundig gemonteerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ben, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Flexibel”
Door Ester op woensdag 1 jul 2020 20
Ben heel tevreden over de mooie keuken die is geplaatst. Ondanks dat tijdens het 1e levermoment schade was ontstaan heeft van Wanrooij voor een tijdelijke noodkeuken gezorgd en kon mijn keuken na een beperkte vertraging alsnog worden geplaatst waardoor ik nu geniet van een prachtige keuken. De verkoopadviseur was erg flexibel en heeft goed meegedacht met persoonlijke wensen.
FOTO VAN ESTER
Prachtige keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ester, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je blij bent met je keuken en dat er een goede passende oplossing is gegeven voor een tijdelijke keuken. Wat een prachtige keuken en heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Te spreken over eindresultaat”
Door Jan op vrijdag 17 jul 2020 20
Afgelopen week is er in mijn nieuwbouwwoning een keuken geplaatst door Van Wanrooij. Ik ben te spreken over hoe dit is verlopen en met het eindresultaat. De monteur was op tijd aanwezig, en ook weer dezelfde dag op tijd klaar. Hij was vriendelijke en nam ook de tijd om vragen te beantwoorden. Verder kreeg ik ook bruikbare tips. De materialen zijn degelijk en voelen stevig aan. In de showroom had ik al een kijkje kunnen nemen in de virtuele versie van mijn keuken. Eveneens had ik ook een link van deze 3d omgeving in mijn mail gekregen. De werkelijke keuken leek precies op het eindresultaat. Het enige minpuntje dat ik had was dat er een kier zit tussen de keuken en de muur. Dit kwam volgens de monteur door de muur die net niet helemaal haaks op de vloer staat. Hij had geen overschilderbare kit bij zich om dit te dichten. Ik had het wel fijn gevonden als dit alsnog was geregeld, zeker omdat het huis ook door hetzelfde bedrijf is gebouwd. Al met al, ben ik wel zeer tevreden over het gehele proces en het eindresultaat en zou ik in de toekomst ook graag weer zaken doen met dit bedrijf mocht ik nog eens een nieuwe keuken ga aanschaffen.
FOTO VAN JAN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jan, Bedankt voor je review! Wat een mooie keuken, heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Niels Lammers op dinsdag 7 apr 2020 20
Zeer prettige installateur, die vakwerk heeft afgeleverd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Niels, Bedankt voor de mooie review! Veel kookplezier in de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden na zelfplaatsing”
Door Ronnie Koenen op dinsdag 25 feb 2020 20
Keuken gekocht in het echt nog mooier. Zeer tevreden over contact en de levering. Ik heb de keuken zelf geplaatst en dit is te doen voor een zeer handige doe het zilver. Veel werk is de pas stroken op maat zagen. De kraan die we houden uitgezocht was niet op tijd te leveren maar we kregen keus uit mooie alternatieven. Een nadeel is dat de uitspattingen niet gezaagd werden dit was ons wel vermeld bij aankoop. Dit telefonisch uitgelegd door van wanrooy. Het inmeten is goed gedaan en alles is nu perfect. Ik mis geen onderdelen. Tot nu toe zeer tevreden.
FOTO VAN RONNIE KOENEN
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ronnie, bedankt voor je review. Fijn dat het opgelost is en dat nu alles perfect is. Heel erg veel plezier met jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ervaar het als positief”
Door Nathalie Brusselaars op donderdag 27 sep 2018 18
gewoon klantgericht! Na het kopen van ons nieuwbouwhuis werden we door Van Wanrooij benaderd. Als aangewezen leverancier hebben ze ons goed begeleid tm aankoop van zowel keuken als badkamer. Er werd totaal niet gepusht maar juist uitgebreid de tijd genomen. Het advies was goed en alles eromheen gewoon goed geregeld. De keuken hebben wij elders besteld, maar ook dat was geen probleem. Wij hebben als we willen gewoon contact met de koop begeleidster en alles kan besproken worden. Wij doen veel zelf maar ik ervaar dit nog steeds als positief. Ja het zijn dure prijzen maar dat is gewoon in deze tijd, wij hadden een goede verkoper die met ons mee dacht. Wij hadden alleen graag vtv via de makelaar meer info gehad wat wel en niet kan. Maar daar kan van Wanrooij niet aan doen. Ik lees veel gedoe over keuken en badkamer... Maar ik lees niet over dat de bouw zo slecht is dus dat is dan wel weer positief. Wij wilde graag casco maar dat kon niet, en dan moet je accepteren zoals het is. Wij zijn nog steeds positief, ook al in ons huis nog niet klaar.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Nathalie, Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te lezen dat jullie begrijpen dat bij een koop van een nieuwebouwwoning er vaak standaard sanitair in zit. Top dat jullie goed begeleid zijn met de aankoop van de keuken en badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Nog niet compleet”
Door Schouten op dinsdag 7 apr 2020 20
Montage goed. Helaas werd de keuken niet compleet geleverd. Dus we moeten 4 tot 6 Weken wachten tot hij compleet is ...,
FOTO VAN SCHOUTEN
Inbouwkoelkast
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/ mevrouw Schouten, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de montage goed gegaan is.We hopen dat je keuken snel compleet is zodat je er van kan gaan genieten.
Reactie of foto toevoegen
“In het algemeen tevreden”
Door Krushna op dinsdag 31 mrt 2020 20
In general happy but there can be some improvements in general
- original advisor was not so patient in explaining the process. felt rushed and were not happy with the choice.
- we went again and the second advisor was more helpful
Even after checking Van Wanrooij seemed to have sent broken parts and the monteur found out later. He called van wanrooij to fix and order everything. They made no fuss and ordered new parts. Customer service was good. Monteur also found that tip on connections do not fit under the hand wash sink. So solution was to attach handles. Lucky for us that we chose for dishwasher with handle (and not the expensive one with no handles) so this fits .
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Dear Krushna, thank you for your feedback. Good to read that everything is okay.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Charles van Haaren op dinsdag 31 mrt 2020 20
Van Wanrooij keukens heeft ons erg goed geholpen. Allereerst met het van de keuze. De verkoper bij Van Wanrooij heeft alle tijd voor ons uitgetrokken, met ons meegedacht en er mede daardoor voor gezorgd dat wij nu een prachtige keuken in ons nieuwe huis hebben. Ook de plaatsing van de keuken is goed verlopen en toen we belden met vragen, kwam er ook snel een antwoord! Wij zijn zeer tevreden!
FOTO VAN CHARLES VAN HAAREN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Charles, mooie moderne hoekkeuken heb je uitgekozen! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Linders op dinsdag 28 jan 2020 20
We hebben een keuken en badkamer en toilet gekocht. We zijn erg tevreden. We hebben zelfs al kennisen naar de zaak verwezen om ook daar te kijken voor een evt nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen 29 januari 2020: De keuken is inderdaad al gemonteerd. We zijn er erg blij mee. Ook de montage zelf is prima verlopen met hele fijne monteurs. Niets op aan te merken.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Linders, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie aan kennissen van Wanrooij aanraden. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken, badkamer en toilet!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door Marcel Schleicher op maandag 20 jan 2020 20
Wij hebben een keuken gekocht en laten installeren. Volledig naar tevredenheid en service achteraf was ook prima geregeld.
FOTO VAN MARCEL SCHLEICHER
Opgeleverde keuken
+ Toon extra foto van Marcel Schleicher
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Marcel, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent, heel veel leefplezier van jullie mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Gert van Gessel op woensdag 23 okt 2019 19
Onze keuken voor ons nieuwbouwhuis is prachtig! Geen problemen rondom levering en plaatsing. De keukenzetter die wij hadden is echt een vakman. Mooie afwerking van koof boven het kookeiland en denkt goed mee met de klant. Wij bevelen Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys dan ook van harte aan!
FOTO VAN GERT VAN GESSEL
Gezette keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer van Gessel, Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie foto, veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor nieuwbouw”
Door Waheed Ahmad op zaterdag 8 feb 2020 20
De verkoopadviseur heeft ons op de best mogelijke manier geholpen. Hij maakte een gedetailleerde met alle beste mogelijkheden binnen ons budget. We vertrokken met een tevreden gevoel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Waheed, Hartelijk dank voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door A. Gerdessen op vrijdag 5 jun 2020 20
Bij diverse bezoeken aan showrooms nare ervaringen opgedaan. Onduidelijke offertes, gesjoemel met kortingen etc. Uiteindelijk besloten om bij van Wanrooij een keuken te kopen. Zeer tevreden over de verkoper, duidelijke offerte en geen geheimzinnigheid over kortingen. Plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld, vakkundige monteur die netjes werkte. Wij adviseren om hier te kopen.
FOTO VAN A. GERDESSEN
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Gerdessen, Bedankt voor jullie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie bezoek aan de showroom, de verkoper en de plaatsing van de keuken. Het eindresultaat is prachtig geworden. Geniet van jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken”
Door Broek op maandag 2 mrt 2020 20
Onze bijkeukens super geworden met dank aan de medewerker van van Wanrooij die hierin met ons heeft meegedacht!
FOTO VAN BROEK
Bijkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Broek, Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de bijkeuken, heel erg veel plezier ermee!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Maureen op zaterdag 16 mei 2020 20
Wij zijn heel blij met onze keuken! Prima communicatie met Van Wanrooij en hele goede service. Na montage kwamen we er achter dat er iets was beschadigd. De volgende dag zijn we direct gebeld en wordt het netjes opgelost.
FOTO VAN MAUREEN
De nieuwe keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Maureen, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en dat de montage goed verlopen is. Wat een prachtige keuken! We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Susan Verburg op woensdag 6 nov 2019 19
Wij hebben een badkamer uitgezocht en gekocht bij van Wanrooij. Erg vriendelijk geholpen. Koffie, thee, limonade. Zelfs een maaltijd hebben we genuttigd. Goed advies gegeven. Er werd erg goed meegedacht. Voor mij een topper. Ook het plaatsen is helemaal goed gegaan. Voor de oplevering bleek er een muurtje te smal. Dit is direct en netjes opgelost.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Susan, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in jullie nieuwe badkamer.
FOTO VAN SUSAN
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Jacobs op dinsdag 17 dec 2019 19
Wij hebben voor onze woning een keuken én badkamer gekocht van Van Wanrooij. Wij hebben deze woning in eigen beheer gebouwd. Het is geen projectbouw via Van Wanrooij. Voor beiden zijn we goed geholpen en geadviseerd. Levering in overleg en afspraken zijn volgens afspraak nagekomen. Er waren een paar beschadigingen maar daar werd niet moeilijk over gedaan en is opgelost. Wij zijn erg tevreden en raden dan ook zeker Van Wanrooij aan!
FOTO VAN FAM. JACOBS
Geleverde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fam Jacobs, wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Jullie keuken ziet er erg mooi uit, heel veel leefplezier ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Niels Hillerstrom op maandag 22 jun 2020 20
We zijn zeer blij met de aankoop van onze badkamer en keuken.

Aanvulling ontvangen 25 juni 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd. Allemaal zeer naar wens. De paar kleine opleverpuntjes zijn nu in behandeling en worden opgelost door Van Wanrooij. De keuken installateur was ook een prettig persoon die ons op de juiste momenten erbij betrok zodat we nog wat laatste dingen konden afstemmen. Bijvoorbeeld de plaatsing van de spotjes.
FOTO VAN NIELS HILLERSTROM
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Niels, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de plaatsing van de keuken. Fijn dat de opleverpuntjes in behandeling zijn en dat je kan gaan genieten van je mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Strak en compact”
Door Peter Leerintveld op dinsdag 19 mei 2020 20
We wisten wat we wilden en nodig hadden. Deze wensen zijn in ontwerp en levering uitstekend besproken, ontworpen en geleverd. Het is een strakke, compacte, all-in keuken geworden; precies zoals we voor ogen hadden
FOTO VAN PETER LEERINTVELD
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Peter, Fijn om te lezen dat het is geworden zoals u voor ogen had! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Marc van Eijl op maandag 15 jun 2020 20
De keuken staat er strak in en mooi afgewerkt. De monteur stelde zich uitermate klantvriendelijk op en liet geen troep achter. Alles werd keurig netjes opgeruimd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Marc, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de montage van de keuken. Heel veel woonplezier in je nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marcel de Wit op maandag 1 jul 2019 19
We hebben door van wanrooij een prachtige nieuwe keuken ontvangen en zijn zeer tevreden met de montage en afwerking.
FOTO VAN MARCEL DE WIT
Keukeneiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Marcel, Wauw, prachtige keuken heb je uitgekozen. Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent met de montage en afwerking. Veel leefplezier in de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Anton vd Meer op woensdag 20 sep 2017 17
Leuke winkel, heel veel keuze en vriendelijk personeel. Erg leuk om hier eens een kijkje te nemen wanneer je opzoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Mooie themaruimtes.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2017: Vanochtend is de keuken in onze nieuwbouwwoning geplaatst. Net als de gesprekken in de showroom, is ook dit zeer goed bevallen. De installatiemonteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig en hebben de keuken netjes in elkaar gezet. Henk wist heel goed waar hij mee bezig was en heeft ons goede tips gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij mee”
Door Fam. Nelis op dinsdag 14 apr 2020 20
Prachtige keuken gekocht. Snel na oplevering zeer professioneel geplaatst. We zijn er ontzettend blij mee.
FOTO VAN FAM. NELIS
Prachtige keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fam. Nelis, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Vee kookplezier toegewenst in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Michiel en Tanja Koopman op dinsdag 23 jun 2020 20
Zowel badkamer als keuken gekocht bij van Wanrooij voor onze nieuwbouwwoning. Vakkundig geholpen, vriendelijke adviseurs die met ons mee dachten en tijd voor ons namen. We zijn verschillende keren terug geweest om de keuken en badkamer voor ons perfect te krijgen, aanpassingen werden goed verwerkt en het resultaat is mooi geworden. Wij zijn uiterst tevreden.
FOTO VAN MICHIEL EN TANJA KOOPMAN
Fotocollage
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Koopman, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel leefplezier in jullie nieuwe keuken en badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering goed gegaan”
Door A. Vissers op maandag 15 jun 2020 20
Afgelopen week is de keuken geplaatst door een zeer nette en secure medewerker. De keuken is prachtig geworden alleen word later de spatrand pas gemonteerd, hier waren we niet van op de hoogte maar is nu ingemeten en word later gemaakt. De levering was ook goed gegaan, wij zijn zeer positief :)
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Vissers, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de montage van de keuken en dat de monteur netjes en secuur heeft gewerkt. We wensen je heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Wilma Koreman op vrijdag 30 aug 2019 19
Keuken en badkamer gekocht bij van Wanrooij. Heel goed advies gekregen. De verkoper inventariseerde eerst onze wensen en heeft ons toen alle mogelijkheden laten zien. Daaruit hebben wij een goede keuze kunnen maken. Inmiddels is ons huis klaar en zijn wij dik tevreden over alles. Ik zou dit bedrijf absoluut aanraden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Wilma, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Dorian op zondag 2 feb 2020 20
Wij hebben hier een keuken gekocht, zeer tevreden over de verkoper, de aflevering en het resultaat. Wij adviseren om hier te kopen.
FOTO VAN DORIAN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Dorian, Hartelijk dank voor je review. Heel veel plezier van je mooie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij ermee”
Door Wendy op donderdag 5 sep 2019 19
Een heel prettig gesprek gehad in de showroom, waarbij we nog de vrijheid kregen om er rustig thuis over na te denken voor we tekende. De keuken kon snel geleverd word. Het afleveren gebeurde op tijd en plaatsen ging binnen een dag. Bij de montage kwam de monteur er achter dat er iets niet goed was besteld, maar dat heeft hij keurig ter plekke opgelost. We hebben de keuken nu een paar weken in gebruik en zijn er elke dag nog steeds super blij mee!
FOTO VAN WENDY
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Wendy, Bedankt voor je review! Wat een gave hoekkeuken heb je uitgekozen! Fijn om te lezen dat de monteur alles heeft opgelost. Veel leefplezier met jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken badkamer toilet”
Door Kuipers op maandag 18 nov 2019 19
Wij zijn heel goed geholpen tijdens ons dag bezoek aan van Wanrooij keuken, badkamer en tegel warenhuys. In onze beleving hebben wij een zeer kundig advies ontvangen met betrekking tot het upgraden van onze badkamer en toilet. Vervolgens hebben wij na een zeer goed verzorgde lunch ook een keuken samengesteld. Op financieel vlak hebben wij niet het gevoel dat we teveel betaald hebben, maar goedkoop was het uiteraard ook niet. In het vervolg traject zijn al onze zorgen uit handen genomen. Na de oplevering van onze nieuwbouw woning was de montage met 1 telefoontje geregeld. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over het resultaat.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Kuipers, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Erica van Lopik op donderdag 19 dec 2019 19
Keuken en badkamer gekocht bij Van Wanrooij. Goede ervaring. De VR 3D impressie is echt top. Goed gericht advies. Strakke planning qua plaatsen.
FOTO VAN ERICA VAN LOPIK
Keukeninrichting
+ Toon extra foto van Erica van Lopik
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Erica, wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Erg mooie keuken, heel veel leefplezier ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is plaatje geworden”
Door Jolanda soeters rullens op dinsdag 19 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht bij van wanrooij waardenburg. Heel goed geholpen. Het is een super mooie keuken. En heel netjes geplaatst. Het is een plaatje geworden. We zijn er zo blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jolanda, bedankt voor je review. Heel veel plezier van je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Simon op dinsdag 14 apr 2020 20
Installatie keuken ging erg goed! Justin was heel professioneel en zorgvuldig. Ook de badkamer bij van wanrooij aangeschaft, daar is helaas niet alles goed gegaan. De installatie verliep niet via van wanrooij maar via de aannemer van het nieuwbouwproject
FOTO VAN SIMON
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Justin. Wij hopen dat de aannemer de problemen met de badkamer spoedig voor je oplost.
REACTIE VAN SIMON
Toch jammer dat de aannemer naar jullie wijst en jullie weer naar de aannemer. Uiteindelijk zitten wij met een beschadigd badkamermeubel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Wat jammer dat je dit meemaakt. Zoals je aangeeft verloopt de installatie inderdaad niet door ons maar door de aannemer en zijn wij alleen leverancier van de sanitair producten.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig verlopen”
Door Jan Appelhof op dinsdag 7 apr 2020 20
Het hele traject van onze keuken voor een nieuwbouw woning in plan Oosterweyden te Maurik is geweldig verlopen van de aankoop tot en met de plaatsing, de monteur heeft nog wel de achterwand ingemeten en komt deze over enkele weken plaatsen, maar dat wisten we van te voren. Veel meer hoef ik er niet over te schrijven, ga zo door !
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Geniet van je mooie nieuwbouwwoning!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door HENZEN op dinsdag 31 mrt 2020 20
Alles is naar wens verlopen vanaf de showroom communicatie en plaatsing. Blij met de prachtige keuken!
FOTO VAN HENZEN
Witte keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Henzen, wat een prachtige keuken. Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Danielle Gubbels op maandag 25 mei 2020 20
Een prachtige keuken gekocht bij Van Wanrooij. Goede adviezen bij de aankoop, een kwaliteitskeuken en een goede montage. Erg bedankt!
FOTO VAN DANIELLE GUBBELS
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Danielle, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat jullie goed advies hebben gehad en dat de montage goed verlopen is. Wat een mooie keuken! Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Door Van de Werfhorst op donderdag 20 feb 2020 20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Van De Werfhorst, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN VAN DE WERFHORST
Nummer is 121652. Helaas naar zelf aantal keren gebeld te hebben met 1 van medewerkers van service word het probleem maar afgeschoven. Wel raar dat bij andere huizen van ons project wel medewerkers komen en bij ons niet. En het probleem niet eens komen bekijken maar wel een conclusie erover te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles fout gegaan”
Door Wilfred Veeris op vrijdag 10 apr 2020 20
Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. We zijn verkeerd geadviseerd, verkeerde onderdelen zijn geleverd en er zijn dingen beloofd die niet waar konden worden gemaakt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wilfred, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. Ik heb je bericht intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door D op dinsdag 12 nov 2019 19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer D, vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen, kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN DONNA TURK
Ik plaats het referentie nummer liever niet publiekelijk. Ik heb qasa deze doorgegeven, jullie kunnen hun raadplegen. Allemaal mooie praatjes maar aan de andere reviews te zien zullen jullie toch niks doen. Jullie zijn de slechte organisatie waar ik ooit iets aangeschaft heb, als ik dit allemaal had geweten had ik nooit van mijn leven iets bij jullie gekocht. Zodra de buit binnen is stopt het bij jullie. Jullie zouden je moeten schamen
Reactie of foto toevoegen
“Annulering niet mogelijk”
Door Elsemieke op maandag 16 jan 2017 17
Zeer slechte ervaring hier. Geen klanttevredenheid of begrip voor de klant. Alleen tekenen en dan is het klaar met de service en klant is koning totaal niet! Koop hier absoluut geen keuken prijs kwaliteit ook natuurlijk zeer slecht van WanRamp z'n slechte ervaring nog nooit meegemaakt
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Henri op zaterdag 10 feb 2018 18
Complete badkamer gekocht. De verkoop en advies ging goed. Als de handtekening is gezet, en de buit binnen. Dan is het de vraag of het goede geleverd word en het probleem oplossen ho maar. Diep triest dat er zo met mensen om gegaan word.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Uw review is opgepakt door onze service afdeling.
Reactie of foto toevoegen
“Rampzalig”
Door Remco op donderdag 4 jun 2020 20
Onze ervaring met Van Wanrooij keukens is rampzalig. Verkopen kunnen ze als de beste, maar problemen oplossen hebben ze nog nooit van gehoord. Montage besteden ze uit aan partijen die alleen gebaat zijn om uw keuken er zo snel mogelijk in te klappen. Met alle gevolgen van dien. Gaat er iets mis? Ga er dan maar vanuit dat u maanden of jarenlang bezig bent om dit te laten herstellen. Een keer of 80 bellen en 50 mails sturen is geen uitzondering. Nooit meer! Grappig ook dat ze een Google AdWords advertentie nodig hebben om de echte reviews te verdoezelen in Google. Dat zegt genoeg. Daarnaast lijken de positieve ervaringen wel heel erg op elkaar. En er zit altijd een mooie foto bij. Even goed oriënteren mensen, dan loop je met een grote boog om deze tent heen en voorkom je een hoop ellende.
REACTIE VAN REMCO
Lekkage bij koelkast waardoor de kast bol komt te staan.
REACTIE VAN REMCO
Front van vaatwasser is al losgekomen door de slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Plinten zijn slordig gezaagd en slecht gemonteerd.
REACTIE VAN REMCO
Scharnier van koelkastdeur kan niet meer vastgemaakt worden door verkeerde montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur loopt aan en beschadigt door slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur is slecht gemonteerd waardoor deze niet goed sluit en moeilijk te openen is. Hier hebben wij elke dag last van.
Reactie of foto toevoegen
“Niet voor herhaling vatbaar”
Door EDRooij op woensdag 8 jan 2020 20
Wij hebben bij Van Wanrooij zowel onze keuken als badkamer gekocht. De plaatsing van de badkamer in onze nieuwbouwwoning is prima verlopen, dit verliep via de aannemer. Verder is onze ervaring met Van Wanrooij als partij slecht. Wij hebben spijt hier onze keuken gekocht te hebben en zullen dit niet vaker doen. Van de kopersbegeleiding tot het plaatsen van de keuken zijn veel fouten gemaakt. Ook is bij het leveren en zetten van onze keuken op veel plaasten in zowel de keuken als de woonkamer schade aan onze nieuwe PVC vloer gemaakt. Verwacht ook niet dat de service afdeling je verder helpt met deze problemen, enkel het doorzetten van defecte apparatuur richting hun leveranciers pakken ze op. Met de meer dan 14 schadeplekken aan onze nieuwe PVC vloer wordt niets gedaan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Edrooij, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen, heb je voor mij een referentienummer zodat ik het verder kan uitzoeken?
Reactie of foto toevoegen
“Super slechte plaatsing”
Door Ad op donderdag 2 aug 2018 18
Badkamer is echt super slecht geplaatst. Maar geen communicatie om het op te lossen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
Door A. Heuvelmans op donderdag 26 sep 2019 19
Hallo, we zijn zeer ontevreden over de manier hoe wij behandeld zijn. Bij het info gesprek werd er op ons ingepraat om maar meerwerk uit te laten voeren wat we niet wilde en konden betalen. We hebben een optie genomen op hoekprofielen bij het tegelwerk. Toen we het thuis bekeken hadden en het toch maar uit wilde laten voeren omdat dit later niet meer mogelijk was ondanks de extreem hoge prijs heeft de verkoper de kleur gewijzigd. Na diverse mailtjes om de optie door te laten gaan heeft hij de laatste avond voor de sluiting van het meerwerk de bevestiging aan ons verzonden. We hebben de fout gemaakt door te vertrouwen dat er niets in de offerte gewijzigd was en dus maar ondertekend. Nu bij de oplevering komen we er achter dat ze andere kleur gebruikt hebben wat totaal niet staat. Hierop hebben we gereclameerd en we kregen de mededeling dat de verkoper weg was en dat er geen optielijst lag alleen een getekende offerte, dus jammer en nu moeten we de hoeken zelf gaan vervangen. Kortom mijn advies zorg dat je geen zaken doet met Van Wanrooij want je kunt ze niet vertrouwen dat ze doen wat er afgesproken wordt. Groet A. Heuvelmans
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste A. Heuvelmans, Vervelend om je verhaal te lezen. Heb het doorgezet naar de adviseur, hij neemt contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Willemijn Gelderblom op woensdag 28 aug 2019 19
In eerste instantie lijkt alles mooi, mooie showroom, lunch erbij! Maar echt volledige offerte klopte niet, we hebben te goed vertrouwen in onze keuken verkoper gehad.
Kleur van de keuken klopt niet, dit staat met kleurcode wat we niet hebben kunnen controleren. Uiteindelijk hebben ze dit willen oplossen maar wel dat we dit zelf zouden betalen, notabene een fout die zij hadden gemaakt! Afzuigkap willen verkopen van 50cm boven fornuis van 90cm, waanzin. Tegelplint opeens lager dan plint achter fornuis. Het lijkt me op zijn minst reëel om dit bedrag van de verandering van kleur alsnog terug te storten. De derde partij keukenkastjes waren pas goed geleverd! Nooit met deze lui in zee gaan!
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Dekla op zaterdag 20 jul 2019 19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
FOTO VAN DEKLA
Afwerking sanitair
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Dekla, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
“Ware gezicht”
Door Henri op woensdag 8 mei 2019 19
Problemen worden niet opgelost door Van Wanrooij Warenhuys. Hebben nu bijna 2 jaar onze keuken met eilandafzuigkap en plasmafilter. Plasmafilter heeft vanaf dag 1 niet gewerkt en is hier direct een melding van gemaakt dat tijdens het koken het behoorlijk stinkt. Na 3 meldingen en bijna 2 jaar is er nog geen oplossing gevonden, sterker nog: Van Wanrooij reageert niet eens! Inmiddels heeft de defecte afzuigkap flinke schade aangericht (vetvlekken op het plafond). Een ingebrekestelling gestuurd, maar we krijgen alleen de melding dat alles naar behoren werkt. Deze conclusie hebben ze getrokken zonder ter plaatse te komen kijken. Uiteindelijk hebben we een externe keukenspecialist naar de situatie laten kijken die de conclusie trok dat het plasmafilter niet functioneert en dat dit onder de garantie van Plasmamade valt. Inmiddels de zaak via rechtsbijstand aan Van Wanrooij voorgelegd, maar men voelt zich nog steeds niet verantwoordelijk om de schade te komen herstellen en de problemen op te lossen! Advies aan iedereen: koop hier nooit een keuken/badkamer. De showroom is prachtig, de verkopers zijn meer dan vriendelijk... Maar als je eenmaal getekend hebt, laat dit bedrijf zijn ware zicht zien.
FOTO VAN HENRI
Vlekken op plafond
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om je verhaal te lezen. Je review heb ik doorgestuurd naar onze serviceafdeling. Zij namen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Steenbrink op donderdag 1 nov 2018 18
Badkamer gekocht met het idee dat deze totaalaanbieder ons zou ontzorgen in de toch al drukke tijd van ons nieuwbouwhuis. Het tegendeel is helaas waar. Afspraken worden niet nagekomen. een ZZP-er die optreedt als projectleider, maar vervolgens compleet faalt. Het bedrijf dat ingeschakeld was om te plaatsen levert redelijk werk, maar is continu aan het zeiken over de gang van zaken. Op klachten die je neerlegt bij Van Wanrooij over vertraging etc. komt 0,0 reactie. Zelfs na verschillende aanmaningen. Het enige wat ze onverstoord blijven doen is je erop attenderen dat de rekening betaald moet worden, anders.... Kortom; nooit meer!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste meneer Steenbrink, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Met u is contact opgenomen door onze serviceafdeling. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Rob Jansen op donderdag 14 jun 2018 18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer aankoop”
Door Filip de Bruin op vrijdag 18 jan 2019 19
Nog niet eerder zo'n slechte service ervaren! Op mails en terugbel verzoeken word niet gereageerd. Ik heb alle medewerkers van de "service afdeling" inmiddels uitvoerig gesproken gezien niemand verantwoordelijkheid blijkt te nemen. Ik ken ze zelfs allemaal bij naam. Ik heb alle hoop inmiddels opgegeven en ga met een andere partij in zee voor de openstaande punten en overweeg juridische stappen tegen van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Schone schijn”
Door Rob Ebberink op maandag 10 sep 2018 18
Een mooie showroom, prettige verkoper, redelijke installatie maar dan stopt het. Geen service en geen garantie op een keuken. Hoe het werkt? (elke fase duurt 4-6 weken):
1. Bereidwilligheid; de monteur noteert de gebreken en zal de defecte onderdelen bestellen. Dit kan zich een paar keer herhalen.
2. Verbazing; De serviceafdeling is niet op de hoogte dat er nog iets openstaat. Maar ze gaan het regelen.
3. Vertragingstactiek; Nog geen tijd gehad. Het is zo druk en door de vakantieperiode nog niet aan toe gekomen. Maar we gaan het regelen.
4. Niet meer reageren. Op mails en telefoontjes wordt niet meer gereageerd.
5. Good guy. Als U druk blijf zetten en zelfs begint te dreigen, belt de Good Guy onverwachts 's avonds. Sorry, sorry, sorry; onze schuld. Ik zorg er persoonlijk voor dat het nu snel wordt opgelost (dus niet).
6. Schuld van de klant. Pas na een paar maanden hebben we een melding gekregen van gebreken. Het is toch echt ondeskundig gebruik en valt niet onder de garantie.
7. Gelukt; de klant is het zat haakt af na 6-12 maanden en moet het zelf oplossen.
In mijn geval ging het om een paar ladengeleiders: kosten een paar tientjes en 5 minuten werk.
Bekijk de keukens bij van Wanrooij en ga dan snel naar een betrouwbaar adres.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Toine Hendriks op woensdag 25 apr 2018 18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Verschuilgedrag”
Door Leo van den Besselaar op dinsdag 14 apr 2020 20
Nadat de monteur vertrokken was en ik de vloerbescherming verwijderde bleek dat de vloer beschadigd was door de monteur heeft. Ik heb dit bij Van Wanrooij aangegeven en die zeggen dat dat onze eigen schuld is. Ze verschuilen zich achter de regeltjes in het contract.
FOTO VAN LEO VAN DEN BESSELAAR
Beschadiging in vloer
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Leo, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. De service afdeling heeft hierover contact gehad met je.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen@gmail.com op woensdag 25 apr 2018 18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Monopoly positie”
Door Versluis op donderdag 2 jul 2015 15
Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Hadden bij onze nieuwbouw-woning de monopoly en hebben dit ook maximaal uitgebuit. Daar komt nog eens bij dat de service achteraf voor zowel badkamer en keuken zeer zeer slecht is.
Reactie of foto toevoegen
“Tegevloer”
Door levi op zondag 27 mei 2018 18
tegelvloer gekocht met gebreken bij het leggen nu 1 jaar veder hebben ze het nog steeds niet opgelost het enige wat ze kunnen is dreigen met incasso voor het rest bedrag ik oplossen doen ze niet. waar ze wel heel goed in zijn is het van het kastje naar de muur sturen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door J.van der Tol op dinsdag 2 jun 2020 20
Afzuigkap met duur plasmafilter is verkeerd geplaatst door de monteur waardoor de tegels niet geplaatst konden worden door hun eigen tegelzetter. Ze weigeren de afzuigkap te verplaatsen naar de juiste hoogte. Enorm afgescheept door een medewerkster die totaal niet mee wilde denken. Nog aangeboden zelf de kap weg te halen zodat de tegels geplaatst konden worden en dat zij hem weer goed terugplaatsen. Ook dat weigerden ze.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwelijks communicatie”
Door David op dinsdag 12 mei 2020 20
keuken en badkamer gekocht. bij de badkamer slechte begeleiding vooraf, niks kan zomaar en alles kost extreem veel extra. Het tegelwerk in de badkamer en toilet is heel slecht en maar gedeeltelijk opnieuw gedaan. In eerste instantie proberen ze je ook nog wijs te maken dat het binnen de marge valt. De keuken is erg mooi en leuke en goede verkoper. Bij de levering blijkt het blad niet goed. Er wordt nauwelijk gecommuniceerd over de nalevering en bij de nalevering blijkt dat ze weer niet alles kunnen afmonteren en de leverancier weet wederom nergens van.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Davis, wat vervelend dat je dit ervaart. We hebben je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door F Leijendekker op maandag 24 sep 2018 18
Badkamer gekocht bij dit bedrijf. Zeer matig geholpen door verkoper van der Meulen. Niet meedenken met ons en weinig alternatieven bieden. Ook totaal geen flexibiliteit en klantvriendelijkheid getoond. Het is dat dit aangewezen leverancier voor ons nieuwbouwproject is geweest, en casco ook geen optie was. Ik zou niemand aanraden hier de badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door C. op donderdag 2 jan 2020 20
Koop nooit bij Van Wanrooij - slechte service krijgt een nieuwe dimensie! Wij zijn uiterst ontevreden over de service van Van Wannrooij bij de installatie van onze keuken in ons nieuwbouwhuis in 2019. Ze hebben een mooie showroom in Waardenburg, maar daar is alles mee gezegd. Door deze mooie showroom zou je niet verwachten dat het qua service een groot drama is. En zelfs als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Ons dringende advies: koop niet bij deze partij, zoek verder! Zelfs als je (zoals wij) vanuit het nieuwbouwproject een waardecheque krijgt en dus korting op de keuken ontvangt, kun je zonder die korting voor vergelijkbaar geld bij andere keukenleveranciers terecht. Wij hebben dit niet gedaan vanuit gemak in het aankoopproces, maar hadden dit beter wel kunnen doen. Zaken die mis zijn gegaan, o.a.:
- Foutieve keuken (!) geleverd. Middels spoedlevering alsnog de juiste keuken geleverd, echter met veel gebreken: beschadigde bovenkasten, verkeerde nismaten, beschadigde wand onderkast en diverse paneeltjes beschadigd. Meerdere installatiedagen waren nodig voor herstel, pas maanden (!) later (i.v.m. levertijd). De organisatie reageert uiterst slecht op mail en zijn telefonisch ook slecht bereikbaar: men registreert een 'terugbelverzoek', maar je wordt vervolgens nooit teruggebeld. Waarschijnlijk volgt er een reactie op deze review door de afdeling 'Damage Control' van Van Wanrooij, iets in de trant van 'lerende organisatie', of 'we willen leren van onze fouten', etc.; waarschijnlijk wordt hier bedoelt dat het een hardleerse organisatie is. Uiteindelijk is alles wél opgelost, maar wij doen nooit meer zaken met deze partij uit Waardenburg.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste C, Vervelend om je verhaal te lezen. Ik zou je verhaal graag door willen zetten, heb je voor mij een referentienummer?
REACTIE VAN C.
Reactie 21-1-2020: Beste, Wat wilt u nu nog doen met een referentienummer? U heeft al zoveel kansen gehad (en verspeeld)! Wij lezen ook met verbazing de positieve reviews en kunnen haast niet geloven dat deze op waarheid berusten ?¿? Advies aan uw organisatie: wijzig de naam in Van Wanzooi, dat dekt de lading veel beter.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg dramatisch”
Door Pascal op maandag 2 sep 2019 19
Keuken...verkoop is prima,maar de montage en nazorg dramatisch. Tot 3x toe hetzelfde werk niet goed afgeleverd. Communicatie vanuit van wanrooij heel slecht.overal zelf achteraan bellen en dan nog laten ze je in de kou staan. Steeds maar weer vrij nemen omdat ze het werk wat ze moeten uitvoeren tot 3x toe dus niet goed hebben gedaan. Begin april is de keuken geplaatst en nog steeds is het een bende en niet opgelost. Het geld is binnen en vervolgens besta je niet meer voor van wanrooij en word je behandeld als een zeurpiet. Als zelfs eigen personeel telefonisch zegt dat de nazorg van hun eigen bedrijf erg slecht is, zegt dat genoeg lijkt me! Spijt van onze aankoop en zeker geen aanrader.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Pascal, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Ik heb je bericht intern door zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Service kan beter”
Door Joke op vrijdag 14 apr 2017 17
Prachtige showroom, prachtig pand maar..... slechte service of liever gezegd helemaal geen service. Enkele maanden na aanschaf van de nieuwe badkamer en het toilet onstonden er problemen met de 2 toiletbrillen. Dit probleem is na bijna twee maanden nog niet opgelost en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, gewoon twee nieuwe leveren!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Joke, Vervelend om te lezen dat je dit hebt meegemaakt. Als lerende organisatie werken we elke dag aan klanttevredenheid. Ik heb begrepen dat onze service afdeling contact met je heeft opgenomen. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Karel Leeuwenhaag op vrijdag 20 dec 2019 19
Wij hebben een badkamer gekocht bij van Wanrooij.Met behulp van een bouwtekening heeft de verkoper een aanbieding gemaakt. 3 maal tegels bij moeten bestellen en tot overmaat van ramp paste de design radiator niet. Naar meerdere telefoontjes wordt je gewoon af ge scheept. Ik adviseer om geen zaken met dit bedrijf te doen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Karel, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern doorgezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Hille Veenstra op maandag 28 okt 2019 19
Vorig jaar keuken aangeschaft voor onze nieuwbouw woning. Donderdag 22 augustus is de keuken geplaatst. Ik zou niemand Van Wanrooij aanraden alles na aankoop op de installateur na is ronduit slecht verlopen. Nu 28 oktober zijn de laatste herstelpunten nog niet opgelost.

Nadat we eerste een ochtend voor niks thuis zijn geweest kwam de monteur smiddags om 1400 uur dan eindelijk aan. Deze zou tussen 0700 en 0730 aanwezig zijn. Na montage waren er nog 2 restpunten namelijk afvoer en kast in zichtzijde die vervangen moest worden. Tevens is door de externe installateur het afval achtergelaten wat volgens factuur meteen zou worden afgevoerd.

Na beloofd te hebben dit de aankomende week af te voeren is dit uiteindelijk na veel telefoontjes en emails drie weken later afgevoerd. Maandag 30 september zijn ze terug geweest voor de herstelpunten 1 hiervan is opgelost echter was er wederom een verkeerde kast besteld. In eerste instantie zou de oude kast achterblijven maar na veel aandringen hebben de monteurs deze toch meegenomen. Wederom een vrije ochten voor niks thuis.

Inmiddels zitten we bijna in november en komen ze aankomende vrijdag opnieuw een poging doen tot vervangen kast. Vandaag wederom gebeld met verzoek tot uitstel van betaling van laatste factuur en kortingsvoorstel voor geleden schade. Nu is er eindelijk een keer terug gebeld nadat we misschien wel 10 keer de belofte hebben gehad terug gebeld te worden. Kortings voorstel is wederom afgewezen. Uitstel van betaling schijnt nu wel mogelijk te zijn.

UIteindelijk de volgende ervaring met Van Wanrooij: Aankoop in een mooie showroom verliep vlekkeloos. Afhandeliung na aankoop zou ik mijn ergste vijand nog niet eens gunnen. Ik heb het gevoel dat ze je als klant totaal niet serieus nemen belofte van terugbellen komen ze 9 van de 10 keer niet na. Reageren op email nog veel slechter vaak geen reactie en als ze reageren is dit weken later. Ik zou dan ook eenieder willen afraden hier een keuken aan te kopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER EN TEGEL WARENHUYS
Beste Hille, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie gaan wij aan de slag met je feedback.
REACTIE VAN HILLE VEENSTRA
Beste van Wanrooij, Als lerende organisatie doen jullie er echt helemaal niks aan om bestaande klanten tevreden te krijgen. Nu weer een halve maand later is de beloofde schriftelijke uitstel van betaling nog steeds niet binnen. Echter wel al weer een betalingsherinnering. Nu is er mailcontact met de debiteurenadministratie en kan ik mijn verhaal weer opnieuw doen. Jullie leggen alleen vast wat jullie uitkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
Door J. Soons op maandag 8 jul 2019 19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste J. Soons, Bedankt voor je review, vervelend om je verhaal te lezen. Je hebt contact met mijn collega om tot een passende oplossing te komen.
REACTIE VAN J. SOONS
Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van Van Wanrooij. De passende oplossing die geboden werd is een etentje "om daarmee de nare smaak weg te nemen." Wij vinden deze reactie erg neerbuigend en opnieuw een bewijs dat Van Wanrooij niets op heeft met cliënten. Nu Van Wanrooij de gemaakte fouten toegeeft, hadden we een financiële compensatie verwacht van tenminste 5 %van de totale aankoopsom. Daarin zou de erkenning van het falen tot uitdrukking komen en zou Van Wanrooij het verdiende leergeld betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Cedric op donderdag 26 sep 2019 19
Super mooie badkamer laten ontwerpen bij Van Wanrooij en de verkoper vertelde dat hij een WC naar rechts kon opschuiven zodat ik mijn wens van 28 cm tussen tussen muur en WC kon krijgen i.p.v. het smaller maken van mijn douche (120 naar 110 CM). Ook een mooie nis laten ontwerpen maar die is weer verkeerd uitgelijnd met de tussen wand.

Helaas bleek tijdens oplevering dat er diverse fouten waren gemaakt:
- Tussen WC en muur slechts 19 CM ruimte i.p.v. de afgesproken 28 CM
- Nis is qua hoogte niet mooi uitgelijnd met een tussen muurtje
- Nis diepte zou 20 cm worden is ineens 27 CM geworden
- Heel lelijke uitwerking van hoek profielen (in de showroom zag dit er super strak uit!)
- Lelijk gekit van de randen
- Beschadigingen op douche aluminium strip

Nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen in mijn nieuwbouw woning. De indeling is namelijk wel super mooi geworden en geheel naar wens. Dus erg jammer dat er van deze fouten gemaakt zijn! Als ze dit allemaal mooi oplossen dan krijgen ze 4 sterren, fouten kan gebeuren maar nu in afwachting hoe ze dit gaan oplossen. Tot nu toe zegt de verkoper dat ze niks kunnen oplossen. Maar hij heeft zelf een fout gemaakt en niet op de juiste tekening alles goed ingegeven, daarnaast zijn er meerdere fouten gemaakt en slordige afwerking van de hoek profielen. Binnenkort hoop ik een oplossing te krijgen zodat ze het netjes gaan oplossen.
FOTO VAN CEDRIC
Hoekprofielen
REACTIE VAN CEDRIC
Foto van Nis die te hoog en te diep is geworden ten opzichte van de tussen muur.
REACTIE VAN CEDRIC
Slecht kit werk en profiel niet mooi afgewerkt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Cedric, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal doorgezet naar onze adviseur en de monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Niet helemaal goed gegaan”
Door G. van de Meugheuvel op zaterdag 30 mei 2020 20
We hebben een keuken gekocht. De keuken is niet geheel goed geplaatst. De kasten waren bovenop en aan de bovenzijde erg vervuild. Je moet binnen 1 dag onvolkomenheden vermelden. Er is nu een afspraak gemaakt om de mankementen op te lossen. Hopelijk komt het goed.
FOTO VAN G. VAN DE MEUGHEUVEL
Deel van de geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw van de Meugheuvel, Bedankt voor je bericht. Je verhaal is intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos”
Door J. van Doeland op dinsdag 17 dec 2019 19
Keuken en badkamer laten plaatsen. Badkamer is dik in orde. Geen commentaar op. Er is erg netjes getegeld. Keuken is klein maar plaatsing heeft desalniettemin 2 dagen in beslag genomen. Dit had mede te maken met de problemen die ontstonden bij plaatsing. De elektra voor de afzuigkap was door Van Wanrooij niet op de goede plaats getekend en geplaatst. Na enig inspanning en meerdere telefoontjes is er een goede oplossing geboden door een nieuwe recirculatie-unit en schacht aan te bieden die wel met de geplaatste elektra konden worden gecombineerd. Verder misten er 7 van de 9 handgrepen. Dit geeft aan dat er geen goed proces is om de bestelling te tellen en controleren. Eén van de lades in het ladeblok had niet de goede maat. Boven de vaatwasser miste een afdichtingsplint. De vloerplint was beschadigd en er miste een hoekprofiel bij de vloerplint. Heel wat zaken al met al.
Binnenkort komt Van Wanrooij al deze zaken oplossen. Als alles opgelost wordt, hebben wij een mooie keuken. Echter, alles is niet vlekkeloos verlopen.
FOTO VAN J. VAN DOELAND
Witte keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste J. van Doeland, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern door gezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en badkamer”
Door J.C.M. de Jong op donderdag 30 apr 2020 20
Onlangs is in ons nog te betrekken appartement de badkamer geplaatst en is de keukenvloer gelegd. De keuken zelf wordt over een week geplaatst.

Gevraagd naar onze ervaringen kan ik zeggen dat er, buiten wat kleine fouten, iets moois is gekomen. Wel had de aannemer bij het plaatsen van de badkamer in mijn ogen moeten zien dat er een beschadiging aan het badkamermeubel was; nu moet er een nieuw meubel worden besteld en dat geeft het gevoel dat het niet "af" is; dit is echter geen fout van Van Wanrooij, maar van de aannemer. In dit verband merk ik op dat bij de aankoop van het appartement aan de koper de verplichting wordt opgelegd om bij Van Wanrooij zowel badkamer als keuken te kopen. Argument van de projectontwikkelaar: beide tot hetzelfde concern behorend bedrijven (Van Schijndel en Van Wanrooij) koppelen hun computersystemen aan elkaar waardoor fouten tot een minimum kunnen worden beperkt. Ik ben niet blij met deze beperking van mijn keuzevrijheid.

Een storende fout die zich onlangs voordeed, kan door een betere communicatie tussen Van Schijndel en Van Wanrooij worden voorkomen. Ons nieuwe adres is bij de aannemer bekend en dan ga je ervan uit dat ook Van Wanrooij daarvan op de hoogte is. Bij het leveren van de tegels voor de keuken is ons oude adres aan de chauffeur gegeven; deze man was er niet van op de hoogte dat hij naar een appartement moest en, daar aangekomen, weigerde hij om de tegels naar binnen te brengen. Ik heb toen de tegels maar zelf naar boven gebracht en dat was geen fijne bezigheid!
Uiteindelijk overheerste de tevredenheid een dag later bij het zien van de prachtige vloer! Nu nog de keuken erin en dan is onze tevredenheid hopelijk optimaal.

Lof voor de begeleiding en de persoonlijke betrokkenheid van de mensen van Van Wanrooij, die altijd bezorgd zijn. En je wordt daar verwend in een hoogstaande keuken!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste J.C.M. de Jong, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. Ik heb je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Niet zo tevreden”
Door Croes op donderdag 13 feb 2020 20
Wij hebben recent onze 3de keuken gekocht bij van Wanrooij. Uiteraard dit omdat we zeer tevreden waren over de vorige twee keukens en de bijbehorende service. Onze huidige keuken is eind november geplaatst, door een samenloop van omstandigheden (blad beschadigd bij aflevering, beschadiging keuken bij vervangen blad, nieuwe blad ook beschadigd) loopt het herstel van de keuken nog steeds. In de adviesfase achteraf ook veel misgegaan in de offerte/bevestiging een bocht te weinig voor installatie Bora kookplaat (zelf opgelost), verkeerd type kookplaat opgenomen (recirculatie met afvoer naar buiten) en er zou geen stoomoven in dezelfde lijn als koffieautomaat en combimagnetron. Dit bleek wel zo te zijn. Dit is allemaal achteraf goed opgelost. Thans zitten we nog met een Quooker die niet bij onze situatie past. Verkoper heeft ons hier niet over geïnformeerd en neemt nu het standpunt aan dat we voor de Pro3 getekend hebben en deze ook ontvangen hebben, ongeacht dat deze niet geschikt is voor onze woning, verkoper onze bouwtekening heeft gezien, en wij hebben aangeven dat we dezelfde functionaliteit wilde als de vorige keuken. Ons voorstel was om uiteraard de meerprijs te vergoeden.
REACTIE VAN CROES
Inmiddels loopt het contact met van Wanrooij weer en hebben ze alsnog een aanbieding gedaan. We hopen dat alles binnenkort opgelost is!
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Eline Meijer op woensdag 30 okt 2019 19
Keuken en badkamer. Ervaring is gemengd. Keuken afspraak eerste keer was een drama (slechte adviseur qua kennis en service)- afspraken daarna fijn: resultaat moet nog blijken- keuken wordt volgende week geleverd/geplaatst. Badkamer service ervaarden we prettig: dacht mee en luisterde goed. Achteraf hoorden we echter dat de opties voor onze (nieuwbouw) badkamer per adviseur afhankelijk is: dat moet niet kunnen toch? Rijtje van 3 dezelfde woningen: bij ons 'nee het muurtje of de wc verplaatsen is geen optie/kan niet', bij onze buren 'het muurtje kunnen we verplaatsen, maar wc niet' en bij hun buren 'wc verplaatsen is geen probleem, maar het muurtje kan niet'..... badkamer is opgeleverd maar toont redelijk wat 'gebreken', vooral tegelwerk heel slordig helaas.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Eline, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat er gemengde gevoelens zijn, ik heb het intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Verhulst op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer. Mooie nette badkamer. Slechte tegelzetter.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste P. Verhulst, Je feedback heb ik doorgegeven aan de door ons ingehuurde tegelzetter van jullie nieuwbouwproject. Bedankt voor je review en veel leefplezier in de nette badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Steven op vrijdag 24 jan 2020 20
Wij hebben onze badkamer en keuken bij van Wanrooij besteld. de keukenverkoper was top. De badkamer adviseur iets minder. Tijdens het totale traject zijn er diverse zaken niet goed gegaan, maar mede door een recensie op Qasa is dit door van Wanrooij goed opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Langere wachttijd”
Door Casimir Evens op dinsdag 30 jun 2020 20
Leveren en montage gingen super goed maakt niet juiste materialen hierdoor zeker 6 a 8 weken wachten
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Casimir Evens, Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over service”
Door Tim op zaterdag 25 jan 2020 20
5 jaar geleden keuken bij van Wanrooij gekocht. En tot grote tevredenheid. Bijzonder goede service! Afgelopen jaren 2 keer problemen gehad met de Franken cooker maar twee maal keurig opgelost door de service afdeling. Ook had ik wat hulp nodig hoe ik de apothekerskast uit elkaar kon halen (strooppot omgevallen) en in plaats van een dure monteur langs te sturen stuurden ze me de montage tekeningen, binnen een uur had ik de kast weer schoon en weer in elkaar, super! Dank voor de vriendelijke en goede service, ik raad van wanrooij iedereen aan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Tim, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat het elke keer goed is opgelost door onze service afdeling!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer besteld maar niet de keuken”
Door frank op donderdag 3 nov 2016 16
Onze ervaringen met de firma Van Wanrooij zijn matig. In ons bouwplan komt de keuken en badkamer via deze firma. Toen we hoorden dat het bouwproject doorging en de aannemer vertelde dat ze Van Wanrooij de order had gegund zijn we er naar toe gegaan. Omdat we geen afspraak hadden gemaakt was het niet mogelijk de project keuken opstelling te zien omdat men niet wist welke keuken er geplaatst ging worden, dit ondanks dat de aannemer zij dat het bekend was. Later kregen we een telefoontje van de aannemer dat het nu wel in orde was en zijn we teruggegaan. Nu wel uitleg gekregen maar het bleef summier. Toen afspraak gemaakt wat moeilijk ging, omdat het zo druk was. Na wat aandringen toch binnen 2 weken kunnen komen. De keuken verkoper kwam er haastig op ons over Er stond 3 uur voor ons ingepland maar hij wist dit in 2 uur te proppen. Ook bleek naderhand dat de gewijzigde apparatuur 30 % boven de internet prijs koste. Daar boven op moesten we nog 10% wijzigingskosten aan de aannemer betalen. Later hoorde ik dat een particulier die gewoon daar een keuken kocht wel scherpe prijzen voor de apparatuur kreeg. Bij een volgende afspraak is door een andere verkoper de badkamer begeleidt , dit ging wel goed alhoewel de meer prijs voor gewijzigde apparatuur naar mijn mening te hoog was, dus geen andere apparatuur gekocht, dit pas ik later wel aan. Bij deze verkoper kwam onze slechte ervaring met de keuken ter sprake. Wat later werden wij gebeld door de keuken verkoper, hij was van mening dat hij ons deskundig had begeleid. Na hier enkele dagen over na gedacht te hebben heb ik toch een leidinggevende gebeld, Deze heeft mijn klacht goed aangehoord en gaf aan dat de klant koning is bij van Wanrooij. Mijn conclusie is dat Van Wanrooij het veel te druk heeft, erg veel projecten aanneemt wat te kostte gaat van de kwaliteit, daarnaast kunnen zij, nu de economie zo aantrekt, hogere prijzen vragen. Mijn advies kijk kritisch naar de offerte en slaap er wat nachtjes ver voordat je beslist.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door De Wit op woensdag 8 jul 2020 20
Goede verkoper en prima plaatsing. Alleen de hoeveelheid verkeerd of niet geleverde spullen is als erg teleurstellend ervaren.
FOTO VAN DE WIT
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw De Wit, Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Resultaat keuken
1 / 52
Vestiging Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
aWaardenburg , Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.