Qasa biedt allerlei volgordes aan om ervaringen te bekijken op de pagina van een bedrijf. Qasa biedt de volgende sorteermogelijkheden voor ervaringen:
• Op foto: De ervaringen met foto staan bovenaan gesorteerd.
• Op nieuwste: De ervaring met de nieuwste datum staat bovenaan.
• Op onderwerp: De ervaringen met een bepaald woord in de tekst (bijvoorbeeld montage, service, kwaliteit, etc.) staan bovenaan.
• Op sterren: De ervaringen staan gesorteerd op het gekozen aantal sterren. Dit is praktisch als u geïnteresseerd bent om alleen ervaringen van bijvoorbeeld 1 ster na te lezen.
• Op verdeling: De ervaringen staan gesorteerd op dan wel positieve ervaringen of dan wel kritische ervaringen. U krijgt hier een totaaloverzicht van alle positieve of alle kritische ervaringen.
• Op vestiging: De ervaringen staan gesorteerd op de gekozen vestiging. U kunt hier de vestiging bij u in de buurt bekijken.
• Op foto: De ervaringen met foto staan bovenaan gesorteerd.
• Op nieuwste: De ervaring met de nieuwste datum staat bovenaan.
• Op onderwerp: De ervaringen met een bepaald woord in de tekst (bijvoorbeeld montage, service, kwaliteit, etc.) staan bovenaan.
• Op sterren: De ervaringen staan gesorteerd op het gekozen aantal sterren. Dit is praktisch als u geïnteresseerd bent om alleen ervaringen van bijvoorbeeld 1 ster na te lezen.
• Op verdeling: De ervaringen staan gesorteerd op dan wel positieve ervaringen of dan wel kritische ervaringen. U krijgt hier een totaaloverzicht van alle positieve of alle kritische ervaringen.
• Op vestiging: De ervaringen staan gesorteerd op de gekozen vestiging. U kunt hier de vestiging bij u in de buurt bekijken.
De standaardvolgorde voor ervaringen van Qasa is op basis van relevantie voor de gebruiker. Voor de relevantie kijken we naar de ouderdom, de score, de totaalscore van een bedrijf, en eventuele locatievoorkeuren voor een vestiging van de gebruiker.
Het complete overzicht van sorteermogelijkheden wordt pas zichtbaar op het moment dat er voldoende ervaringen op de pagina van een bedrijf staan.
Alle sorteringen zijn volledig geautomatiseerd. Bij de sortering speelt het geen rol of een partij klant is van Qasa.
Het complete overzicht van sorteermogelijkheden wordt pas zichtbaar op het moment dat er voldoende ervaringen op de pagina van een bedrijf staan.
Alle sorteringen zijn volledig geautomatiseerd. Bij de sortering speelt het geen rol of een partij klant is van Qasa.