Feedback
6,2

Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
vanwanrooij-warenhuys.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer, toilet of vloer? Daar komt heel wat bij kijken! Online oriënteren, rondkijken en keuzes maken… Voel je welkom om inspiratie op te doen in onze unieke, innovatieve belevingsshowroom. Direct langs de A2, bij afslag 16, vind je 4.500 m2 aan inspiratie en beleving!

Binnenlopen voor inspiratie kan altijd. Wil je samen met een adviseur dieper in het ontwerp en de mogelijkheden duiken? Dan is het handig om even een afspraak te plannen via 0418-556666.

Voel je welkom!
Ervaringen
Er zijn 144 ervaringen over Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren45 ervaringen
4 sterren44 ervaringen
3 sterren6 ervaringen
2 sterren9 ervaringen
1 ster37 ervaringen
“Erg tevreden”
Door Max Ross op dinsdag 5 mei 2020 20
Keuken gekocht en super blij mee. Levering van de keuken was netjes geregeld en de transporteur werkte secuur en voorzichtig. De keukenzetter was een echte vakman die wel erg op zich zelf was gesteld, maar dit had absoluut geen invloed op het eindresultaat! Erg tevreden!
FOTO VAN MAX ROSS
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Max, bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met je nieuwe keuken. Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joop Heeren op dinsdag 30 mrt 2021 21
Zeer tevreden over de montage en afwerking, zeer vriendelijke mensen. Jan en je collega een compliment!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer Heeren, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent! Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg ontevreden over adviezen”
Door Mieke Kroesen op donderdag 18 feb 2021 21
Te erg! Via de aannemer hier een badkamer uitgezocht. Onze wensen: strakke tegels, recht afgesneden voor zeer smalle voeg, een strak model toilet en een dubbele wastafel. Adviseur: mosa strak gesneden tegels, goedkoper en zeer smalle voeg. Een verkort {volgens adviseur nodig} randloos toilet, en een versmalde 40cm wastafel, dit ivm de kleine ruimte.... Leuk idee van de adviseur : een ondiepe inbouwkast tegenover wastafel.

Resultaat : bijna normale tegels, met een normale voeg, (kan niet anders met deze tegels,) Een eivormig toilet, wat na weken heen en weer bellen, eindelijk werd veranderd in een strak toilet. Reden: het toilet dat we hadden uitgezocht was niet meer leverbaar. Helaas was ons dat niet verteld. Hun antwoord was in eerste instantie, dat we voor dit toilet gekozen hadden. Na heel veel gedoe eindelijk toch het toilet wat we wilden hebben, maar in een niet verkorte vorm, en dat past prima. Was een fout advies om een verkort toilet te nemen.....

De wastafel die we hebben gekregen, is een wastafel van 46 cm, (dus niet extra smal) maar met een onderkast van 40 cm. ('dat heeft u besteld' ) we kunnen wel een smallere wastafel krijgen, maar de bredere is veel fijner en echt niet te groot. Fout advies dus..... En dan de inbouwkast ... We wilden graag dezelfde handgrepen als de wastafelkast, wat geen probleem was ..... Er zijn 2 kastjes geplaatst. Een bovenkastje met de handgreep aan de onderkant, wat logisch is, en een onderkast, met de handgreep aan de onderkant, 10 cm vanaf de vloer....

De adviseur blijft volhouden dat wij hiervoor hebben gekozen... Nu zijn wij geen experts in badkamers, maar een kast met de handgreep op vloer hoogte... sorry, maar zo dom zijn we toch echt niet om dat te kiezen. Bovendien zou een goede adviseur ons daar op gewezen hebben. De oplossing die ons wordt geboden is een nieuw deurtje, dat we, heel coulant, voor inkoopprijs mogen kopen. Zoveel fouten, in een badkamer, en dan de klant ervoor laten opdraaien is schandalig. 2 dagen na deze review, bericht van Wanrooij dat deurtje onder coulance wordt bezorgt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Mieke, Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige plaatsing”
Door Fred Hommersom op maandag 29 mrt 2021 21
Wij hebben de badkamer en keuken gekocht. Beide zijn vakkundig geplaatst door echte vakmensen. U heeft een zeer tevreden klant er bij. Top service door uw organisatie!
FOTO VAN FRED HOMMERSOM
REACTIE VAN FRED HOMMERSOM
Bij deze onze prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met alles erop en eraan”
Door S. Schrale-Koopmans op vrijdag 11 dec 2020 20
Het lijkt of ik nog iedere dag op vakantie ben, ziet er met minder kastjes heel ruim uit. Een keuken met alles erop en eraan. Krijg steeds meer plezier in de stoomoven. De inductieplaat bevalt heel goed, het eten is gauw klaar. De heetwaterkraan is super. Mijn man maakt met plezier de spruitjes voor vanavond klaar.
FOTO VAN S. SCHRALE-KOOPMANS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Mevrouw Schrale-Koopmans, bedankt voor jullie review. Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst en geniet van de spruitjes vanavond.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Henri op zaterdag 10 feb 2018 18
Complete badkamer gekocht. De verkoop en advies ging goed. Als de handtekening is gezet, en de buit binnen. Dan is het de vraag of het goede geleverd word en het probleem oplossen ho maar. Diep triest dat er zo met mensen om gegaan word.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Uw review is opgepakt door onze service afdeling.
Reactie of foto toevoegen
“Rampzalig”
Door Remco op donderdag 4 jun 2020 20
Onze ervaring met Van Wanrooij keukens is rampzalig. Verkopen kunnen ze als de beste, maar problemen oplossen hebben ze nog nooit van gehoord. Montage besteden ze uit aan partijen die alleen gebaat zijn om uw keuken er zo snel mogelijk in te klappen. Met alle gevolgen van dien. Gaat er iets mis? Ga er dan maar vanuit dat u maanden of jarenlang bezig bent om dit te laten herstellen. Een keer of 80 bellen en 50 mails sturen is geen uitzondering. Nooit meer! Grappig ook dat ze een Google AdWords advertentie nodig hebben om de echte reviews te verdoezelen in Google. Dat zegt genoeg. Daarnaast lijken de positieve ervaringen wel heel erg op elkaar. En er zit altijd een mooie foto bij. Even goed oriënteren mensen, dan loop je met een grote boog om deze tent heen en voorkom je een hoop ellende.
REACTIE VAN REMCO
Lekkage bij koelkast waardoor de kast bol komt te staan.
REACTIE VAN REMCO
Front van vaatwasser is al losgekomen door de slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Plinten zijn slordig gezaagd en slecht gemonteerd.
REACTIE VAN REMCO
Scharnier van koelkastdeur kan niet meer vastgemaakt worden door verkeerde montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur loopt aan en beschadigt door slechte montage.
REACTIE VAN REMCO
Koelkastdeur is slecht gemonteerd waardoor deze niet goed sluit en moeilijk te openen is. Hier hebben wij elke dag last van.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg dramatisch”
Door Pascal op maandag 2 sep 2019 19
Keuken...verkoop is prima,maar de montage en nazorg dramatisch. Tot 3x toe hetzelfde werk niet goed afgeleverd. Communicatie vanuit van wanrooij heel slecht.overal zelf achteraan bellen en dan nog laten ze je in de kou staan. Steeds maar weer vrij nemen omdat ze het werk wat ze moeten uitvoeren tot 3x toe dus niet goed hebben gedaan. Begin april is de keuken geplaatst en nog steeds is het een bende en niet opgelost. Het geld is binnen en vervolgens besta je niet meer voor van wanrooij en word je behandeld als een zeurpiet. Als zelfs eigen personeel telefonisch zegt dat de nazorg van hun eigen bedrijf erg slecht is, zegt dat genoeg lijkt me! Spijt van onze aankoop en zeker geen aanrader.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Pascal, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Ik heb je bericht intern door zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Montage op meerdere onderdelen niet goed”
Door Rahied Wagid Hosain op vrijdag 29 jan 2021 21
Mijn ervaring met van Wanrooij is een en al ellende, Beloftes niet nakomen en vervolgens alles schuiven naar de klant.

3 problemen aangegeven, ten eerste laten zien dat de koof van de keuken wit is en vervolgens mdf achterlaten en de klant mag het zelf gaan verven, en dat voor een 20k keuken. Er stond nergens vermeld dat ze dit onbewerkt zouden achterlaten en heb hier meerdere keren omgevraagd. Dit was voor mij een reden om de betaling voor montage niet volledig te betalen tot ik een oplossing had.

2. Tijdens installatie mijn eikenhouten vloer afplakken en strepen achtergelaten, ik heb hiervan fotos en ook naar ze opgestuurd, reactie was nou dat kan ook iemand anders hebben gedaan.

3. Verkeerde montage van de vaatwasser deur, ipv de sliding optie gebruiken hebben ze het 1 op 1 bevestigd aan de vaatwasser, hierdoor heeft mijn dochter letselschade heeft opgelopen doordat na een programma de deur te ver openschoot . Vandaag Aeg over de vloer gehad en die heeft bevestigd dat de montage niet correct is uitgevoerd. Vervolgens doorgegeven aan van Wanrooij en je gaat het niet geloven. De reactie was zolang het volledige bedrag van de montage niet betaald is nemen we geen service klachten aan en we hebben de vordering uit handen gegeven aan een incasso bedrijf. De mevrouw die ik ook sprak heeft vervolgens ook de telefoon opgehangen. Ben nog notabene coulant geweest om de helft te betalen en ze bellen niet terug na meerdere verzoeken per email. Los het op dan betaal en dat heb ik meerdere keren per mail ook aangegeven. Maar nee hoor ze hebben lak aan de klant.
FOTO VAN RAHIED WAGID HOSAIN
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Jacobs op dinsdag 17 dec 2019 19
Wij hebben voor onze woning een keuken én badkamer gekocht van Van Wanrooij. Wij hebben deze woning in eigen beheer gebouwd. Het is geen projectbouw via Van Wanrooij. Voor beiden zijn we goed geholpen en geadviseerd. Levering in overleg en afspraken zijn volgens afspraak nagekomen. Er waren een paar beschadigingen maar daar werd niet moeilijk over gedaan en is opgelost. Wij zijn erg tevreden en raden dan ook zeker Van Wanrooij aan!
FOTO VAN FAM. JACOBS
Geleverde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fam Jacobs, wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Jullie keuken ziet er erg mooi uit, heel veel leefplezier ervan.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Erik Jan de Kruijf op woensdag 17 feb 2021 21
Service was goed en de installateurs netjes en correct. Wel enorm veel schade tijdens het transport waardoor er een additionele afspraak gepland moest worden om alle schades te herstellen maar dit lag niet aan van Wanrooij maar aan de vervoerder. Afhandeling hiervan was uitstekend.
FOTO VAN ERIK JAN DE KRUIJF
+ Toon extra foto van Erik Jan de Kruijf
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Erik Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en dat er snel een oplossing is gekomen. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Flexibel”
Door Ester op woensdag 1 jul 2020 20
Ben heel tevreden over de mooie keuken die is geplaatst. Ondanks dat tijdens het 1e levermoment schade was ontstaan heeft van Wanrooij voor een tijdelijke noodkeuken gezorgd en kon mijn keuken na een beperkte vertraging alsnog worden geplaatst waardoor ik nu geniet van een prachtige keuken. De verkoopadviseur was erg flexibel en heeft goed meegedacht met persoonlijke wensen.
FOTO VAN ESTER
Prachtige keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ester, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je blij bent met je keuken en dat er een goede passende oplossing is gegeven voor een tijdelijke keuken. Wat een prachtige keuken en heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Nette keuken”
Door Rob hendriks op donderdag 24 dec 2020 20
Hele nette keuken geworden! Netjes gemonteerd, en achteraf nog paar verbeteringen doorgevoerd
FOTO VAN ROB HENDRIKS
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Rob, bedankt voor jullie review! Wat een prachtig eindresultaat van jullie nieuwe keuken. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij mee”
Door Fam. Nelis op dinsdag 14 apr 2020 20
Prachtige keuken gekocht. Snel na oplevering zeer professioneel geplaatst. We zijn er ontzettend blij mee.
FOTO VAN FAM. NELIS
Prachtige keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fam. Nelis, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Vee kookplezier toegewenst in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken goed nagekomen”
Door Wim van Doorn op vrijdag 4 dec 2020 20
Prettige ontvangst met een duidelijke toelichting op de verlangde onderdelen, afspraken goed nagekomen en vakkundig door de eigen monteurs geïnstalleerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wim, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
Door A. Heuvelmans op donderdag 26 sep 2019 19
Hallo, we zijn zeer ontevreden over de manier hoe wij behandeld zijn. Bij het info gesprek werd er op ons ingepraat om maar meerwerk uit te laten voeren wat we niet wilde en konden betalen. We hebben een optie genomen op hoekprofielen bij het tegelwerk. Toen we het thuis bekeken hadden en het toch maar uit wilde laten voeren omdat dit later niet meer mogelijk was ondanks de extreem hoge prijs heeft de verkoper de kleur gewijzigd. Na diverse mailtjes om de optie door te laten gaan heeft hij de laatste avond voor de sluiting van het meerwerk de bevestiging aan ons verzonden. We hebben de fout gemaakt door te vertrouwen dat er niets in de offerte gewijzigd was en dus maar ondertekend. Nu bij de oplevering komen we er achter dat ze andere kleur gebruikt hebben wat totaal niet staat. Hierop hebben we gereclameerd en we kregen de mededeling dat de verkoper weg was en dat er geen optielijst lag alleen een getekende offerte, dus jammer en nu moeten we de hoeken zelf gaan vervangen. Kortom mijn advies zorg dat je geen zaken doet met Van Wanrooij want je kunt ze niet vertrouwen dat ze doen wat er afgesproken wordt. Groet A. Heuvelmans
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste A. Heuvelmans, Vervelend om je verhaal te lezen. Heb het doorgezet naar de adviseur, hij neemt contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Te spreken over eindresultaat”
Door Jan op vrijdag 17 jul 2020 20
Afgelopen week is er in mijn nieuwbouwwoning een keuken geplaatst door Van Wanrooij. Ik ben te spreken over hoe dit is verlopen en met het eindresultaat. De monteur was op tijd aanwezig, en ook weer dezelfde dag op tijd klaar. Hij was vriendelijke en nam ook de tijd om vragen te beantwoorden. Verder kreeg ik ook bruikbare tips. De materialen zijn degelijk en voelen stevig aan. In de showroom had ik al een kijkje kunnen nemen in de virtuele versie van mijn keuken. Eveneens had ik ook een link van deze 3d omgeving in mijn mail gekregen. De werkelijke keuken leek precies op het eindresultaat. Het enige minpuntje dat ik had was dat er een kier zit tussen de keuken en de muur. Dit kwam volgens de monteur door de muur die net niet helemaal haaks op de vloer staat. Hij had geen overschilderbare kit bij zich om dit te dichten. Ik had het wel fijn gevonden als dit alsnog was geregeld, zeker omdat het huis ook door hetzelfde bedrijf is gebouwd. Al met al, ben ik wel zeer tevreden over het gehele proces en het eindresultaat en zou ik in de toekomst ook graag weer zaken doen met dit bedrijf mocht ik nog eens een nieuwe keuken ga aanschaffen.
FOTO VAN JAN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jan, Bedankt voor je review! Wat een mooie keuken, heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is netjes geplaatst”
Door Sofie op maandag 22 jun 2020 20
Bij Van Wanrooij weer een keuken uitgezocht wegens eerdere goede service toen ons nieuwe huis helaas niet doorging. Snel geholpen en er is goed meegedacht met het ontwerp. Ook was het mogelijk om later nog e.e.a. aan te passen. Echt fijn was dat. Door iedereen vriendelijk te woord gestaan en de keuken is netjes geplaatst. Bij vragen is ook steeds direct actie ondernomen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Sofie, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen u heel veel plezier toe in je nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken”
Door lagrouw op maandag 15 feb 2021 21
goede voorlichting tijdens het voortraject, mooie uitgewerkte offerte, keurige levering, en gemonteerd door een super vakman! al met al een plaatje van een keuken!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer/mevrouw Lagrouw, hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Hille Veenstra op maandag 28 okt 2019 19
Vorig jaar keuken aangeschaft voor onze nieuwbouw woning. Donderdag 22 augustus is de keuken geplaatst. Ik zou niemand Van Wanrooij aanraden alles na aankoop op de installateur na is ronduit slecht verlopen. Nu 28 oktober zijn de laatste herstelpunten nog niet opgelost.

Nadat we eerste een ochtend voor niks thuis zijn geweest kwam de monteur smiddags om 1400 uur dan eindelijk aan. Deze zou tussen 0700 en 0730 aanwezig zijn. Na montage waren er nog 2 restpunten namelijk afvoer en kast in zichtzijde die vervangen moest worden. Tevens is door de externe installateur het afval achtergelaten wat volgens factuur meteen zou worden afgevoerd.

Na beloofd te hebben dit de aankomende week af te voeren is dit uiteindelijk na veel telefoontjes en emails drie weken later afgevoerd. Maandag 30 september zijn ze terug geweest voor de herstelpunten 1 hiervan is opgelost echter was er wederom een verkeerde kast besteld. In eerste instantie zou de oude kast achterblijven maar na veel aandringen hebben de monteurs deze toch meegenomen. Wederom een vrije ochten voor niks thuis.

Inmiddels zitten we bijna in november en komen ze aankomende vrijdag opnieuw een poging doen tot vervangen kast. Vandaag wederom gebeld met verzoek tot uitstel van betaling van laatste factuur en kortingsvoorstel voor geleden schade. Nu is er eindelijk een keer terug gebeld nadat we misschien wel 10 keer de belofte hebben gehad terug gebeld te worden. Kortings voorstel is wederom afgewezen. Uitstel van betaling schijnt nu wel mogelijk te zijn.

UIteindelijk de volgende ervaring met Van Wanrooij: Aankoop in een mooie showroom verliep vlekkeloos. Afhandeliung na aankoop zou ik mijn ergste vijand nog niet eens gunnen. Ik heb het gevoel dat ze je als klant totaal niet serieus nemen belofte van terugbellen komen ze 9 van de 10 keer niet na. Reageren op email nog veel slechter vaak geen reactie en als ze reageren is dit weken later. Ik zou dan ook eenieder willen afraden hier een keuken aan te kopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER EN TEGEL WARENHUYS
Beste Hille, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie gaan wij aan de slag met je feedback.
REACTIE VAN HILLE VEENSTRA
Beste van Wanrooij, Als lerende organisatie doen jullie er echt helemaal niks aan om bestaande klanten tevreden te krijgen. Nu weer een halve maand later is de beloofde schriftelijke uitstel van betaling nog steeds niet binnen. Echter wel al weer een betalingsherinnering. Nu is er mailcontact met de debiteurenadministratie en kan ik mijn verhaal weer opnieuw doen. Jullie leggen alleen vast wat jullie uitkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Ellen Bruurmijn op woensdag 10 mrt 2021 21
Wij kregen bij aankoop goed advies en de plaatsing van de keuken ging erg vlot. Super blij met het eind resultaat.
FOTO VAN ELLEN BRUURMIJN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ellen, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het advies en de plaatsing van de keuken. Wat een plaatje is de keuken zeg! We wensen je veel kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Familie Wijgmans op zondag 31 mei 2020 20
Wij zijn ontzettend prettig geholpen in de showroom, heel goed meegedacht tav onze wensen en mogelijkheden. Prachtige keuken op maat. Ook de service na plaatsing is top. De monteur was erg vriendelijk en professioneel. We zijn supertevreden over onze prachtige, nieuwe keuken!
FOTO VAN FAMILIE WIJGMANS
U keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Familie Wijgmans, bedankt voor jullie review! Wat een prachtig eind resultaat van de keuken. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Willemijn Gelderblom op woensdag 28 aug 2019 19
In eerste instantie lijkt alles mooi, mooie showroom, lunch erbij! Maar echt volledige offerte klopte niet, we hebben te goed vertrouwen in onze keuken verkoper gehad.
Kleur van de keuken klopt niet, dit staat met kleurcode wat we niet hebben kunnen controleren. Uiteindelijk hebben ze dit willen oplossen maar wel dat we dit zelf zouden betalen, notabene een fout die zij hadden gemaakt! Afzuigkap willen verkopen van 50cm boven fornuis van 90cm, waanzin. Tegelplint opeens lager dan plint achter fornuis. Het lijkt me op zijn minst reëel om dit bedrag van de verandering van kleur alsnog terug te storten. De derde partij keukenkastjes waren pas goed geleverd! Nooit met deze lui in zee gaan!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor nieuwbouw”
Door Waheed Ahmad op zaterdag 8 feb 2020 20
De verkoopadviseur heeft ons op de best mogelijke manier geholpen. Hij maakte een gedetailleerde met alle beste mogelijkheden binnen ons budget. We vertrokken met een tevreden gevoel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Waheed, Hartelijk dank voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service gehad”
Door Ria Derks op dinsdag 29 sep 2020 20
Deze keuken ziet er super uit en is gemakvriendelijk in het alledaags gebruik . Ook hier service hierna is goed want onze boiler lekt en hierna kwam er snel een monteur om een nieuwe te bestellen
FOTO VAN RIA DERKS
Keuken gemakkelijk in gebruik
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ria, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wat een prachtige keuken. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door pascal nagtegaal op vrijdag 12 jun 2020 20
het bedrijf is netjes beleefd en goed georganiseerd.. Monteur is echt perfectionistisch.. En kwa leveren en lever data is het gewoon precies op tijd
FOTO VAN PASCAL NAGTEGAAL
Keuken tijdens de montage
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer Nagtegaal, Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Door Dekla op zaterdag 20 jul 2019 19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
FOTO VAN DEKLA
Afwerking sanitair
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Dekla, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door Verhulst op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer. Mooie nette badkamer. Slechte tegelzetter.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste P. Verhulst, Je feedback heb ik doorgegeven aan de door ons ingehuurde tegelzetter van jullie nieuwbouwproject. Bedankt voor je review en veel leefplezier in de nette badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door C. op donderdag 2 jan 2020 20
Koop nooit bij Van Wanrooij - slechte service krijgt een nieuwe dimensie! Wij zijn uiterst ontevreden over de service van Van Wannrooij bij de installatie van onze keuken in ons nieuwbouwhuis in 2019. Ze hebben een mooie showroom in Waardenburg, maar daar is alles mee gezegd. Door deze mooie showroom zou je niet verwachten dat het qua service een groot drama is. En zelfs als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Ons dringende advies: koop niet bij deze partij, zoek verder! Zelfs als je (zoals wij) vanuit het nieuwbouwproject een waardecheque krijgt en dus korting op de keuken ontvangt, kun je zonder die korting voor vergelijkbaar geld bij andere keukenleveranciers terecht. Wij hebben dit niet gedaan vanuit gemak in het aankoopproces, maar hadden dit beter wel kunnen doen. Zaken die mis zijn gegaan, o.a.:
- Foutieve keuken (!) geleverd. Middels spoedlevering alsnog de juiste keuken geleverd, echter met veel gebreken: beschadigde bovenkasten, verkeerde nismaten, beschadigde wand onderkast en diverse paneeltjes beschadigd. Meerdere installatiedagen waren nodig voor herstel, pas maanden (!) later (i.v.m. levertijd). De organisatie reageert uiterst slecht op mail en zijn telefonisch ook slecht bereikbaar: men registreert een 'terugbelverzoek', maar je wordt vervolgens nooit teruggebeld. Waarschijnlijk volgt er een reactie op deze review door de afdeling 'Damage Control' van Van Wanrooij, iets in de trant van 'lerende organisatie', of 'we willen leren van onze fouten', etc.; waarschijnlijk wordt hier bedoelt dat het een hardleerse organisatie is. Uiteindelijk is alles wél opgelost, maar wij doen nooit meer zaken met deze partij uit Waardenburg.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste C, Vervelend om je verhaal te lezen. Ik zou je verhaal graag door willen zetten, heb je voor mij een referentienummer?
REACTIE VAN C.
Reactie 21-1-2020: Beste, Wat wilt u nu nog doen met een referentienummer? U heeft al zoveel kansen gehad (en verspeeld)! Wij lezen ook met verbazing de positieve reviews en kunnen haast niet geloven dat deze op waarheid berusten ?¿? Advies aan uw organisatie: wijzig de naam in Van Wanzooi, dat dekt de lading veel beter.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Door Van de Werfhorst op donderdag 20 feb 2020 20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Van De Werfhorst, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN VAN DE WERFHORST
Nummer is 121652. Helaas naar zelf aantal keren gebeld te hebben met 1 van medewerkers van service word het probleem maar afgeschoven. Wel raar dat bij andere huizen van ons project wel medewerkers komen en bij ons niet. En het probleem niet eens komen bekijken maar wel een conclusie erover te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door HENZEN op dinsdag 31 mrt 2020 20
Alles is naar wens verlopen vanaf de showroom communicatie en plaatsing. Blij met de prachtige keuken!
FOTO VAN HENZEN
Witte keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Henzen, wat een prachtige keuken. Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Door Van Veldhoven op woensdag 17 feb 2021 21
Wat een geweldige ervaring. We zijn meegenomen in de wereld van keukens. Van idee tot uitvoering zijn we volledig ondersteund. Dankzij de duidelijke en transparante uitleg zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Door de keuken te zien in virtual reality kregen we echt een wauw gevoel.
FOTO VAN VAN VELDHOVEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en/of mevrouw Van Veldhoven,hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos”
Door J. van Doeland op dinsdag 17 dec 2019 19
Keuken en badkamer laten plaatsen. Badkamer is dik in orde. Geen commentaar op. Er is erg netjes getegeld. Keuken is klein maar plaatsing heeft desalniettemin 2 dagen in beslag genomen. Dit had mede te maken met de problemen die ontstonden bij plaatsing. De elektra voor de afzuigkap was door Van Wanrooij niet op de goede plaats getekend en geplaatst. Na enig inspanning en meerdere telefoontjes is er een goede oplossing geboden door een nieuwe recirculatie-unit en schacht aan te bieden die wel met de geplaatste elektra konden worden gecombineerd. Verder misten er 7 van de 9 handgrepen. Dit geeft aan dat er geen goed proces is om de bestelling te tellen en controleren. Eén van de lades in het ladeblok had niet de goede maat. Boven de vaatwasser miste een afdichtingsplint. De vloerplint was beschadigd en er miste een hoekprofiel bij de vloerplint. Heel wat zaken al met al.
Binnenkort komt Van Wanrooij al deze zaken oplossen. Als alles opgelost wordt, hebben wij een mooie keuken. Echter, alles is niet vlekkeloos verlopen.
FOTO VAN J. VAN DOELAND
Witte keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste J. van Doeland, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern door gezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Langere wachttijd”
Door Casimir Evens op dinsdag 30 jun 2020 20
Leveren en montage gingen super goed maakt niet juiste materialen hierdoor zeker 6 a 8 weken wachten
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Casimir Evens, Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Siematic keuken”
Door Hans op vrijdag 9 apr 2021 21
Het kopen van een Siematic keuken is een garantie voor hoge kwaliteit. Daar is de prijs ook naar. Omtrent het product en de looks ervan ben ik zeer tevreden. Er zijn ook issues van kritiek. Ik heb deze aan het adres van de verkoopadviseur geventileerd, dit zonder een reactie te ontvangen. Dat is op zijn minst teleurstellend voor mij als vaste klant van "Van Wanrooij". Helaas zal Covid19 ook daarvan de oorzaak zijn.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Hans, Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Hans op dinsdag 16 jun 2020 20
Zowel een badkamers en keuken gekocht. We zijn prima geholpen maar het tempo was hoog. Dit doordat een dagdeel per onderdeel (badkamer of keuken) wordt uitgetrokken. Uiteindelijk helemaal tevreden met het ontwerp van keuken en badkamer. Inmiddels is alles geplaatst. Dit is vlot gelopen en netjes opgeleverd. Het voordeel dat je in een winkel alle materialen kunt bekijken.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Peter en Diana Megens-van Olderen op donderdag 11 feb 2021 21
Wij zijn geweldig geholpen en nog steeds blij met de gemaakte keuzes nu wij drie maanden in ons huis wonen.
FOTO VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
REACTIE VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
Hier ook nog een foto van onze badkamer. Echt prachtig betegeld. Dit is een ervaren tegelzetter geweest. Keurig. Nog iedere dag heel blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOI WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Megens-Van Olderen, hartelijk dank voor jullie review. Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel leefplezier in jullie nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door D. Schenkius op vrijdag 26 feb 2021 21
We werden uitstekend voorgelicht door de keukenexpert (Bjorn) van van Wanrooij. Alle afspraken werden keurig nagekomen. De installatie van onze keuken verliep vlot en bijna probleemloos. De schappen waren beschadigd aangeleverd maar de oplossing was altijd nabij. We zijn uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.
FOTO VAN D. SCHENKIUS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Schenkius, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel leefplezier in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Christine Gillissen op woensdag 10 feb 2021 21
Ik heb er tegen op gezien om een nieuwe keuken te kopen. Ik hoor vaak horror verhalen. Hoe anders is onze ervaring. Het bezoek aan de showroom was een feestje! Michael Millenaar nam alle tijd voor ons en loodste ons door alle keuzes die we moesten maken. We zijn daarbij vele malen de hele showroom doorgelopen, om alle mogelijkheden te bekijken. Al die keuzes verwerkte hij in het systeem en zo liet hij ons een levensechte impressie zien van de nieuwe keuken. Met hetzelfde geduld paste hij alles een week later weer aan toen wij het toch weer anders wilden. Heel fijn trouwens dat onze order aangepast kon worden. Over de prijs viel te onderhandelen. Ook dat gaf een goed gevoel. Bij de levering van de keuken bleek er een kast beschadigd. Dat had te transporteur zelf al gezien en gemeld. Hoefden we zelf niets aan te doen. De installateurs kwamen op en afgesproken moment en hebben binnen de afgesproken tijd de keuken keurig netjes geplaatst en kort de werking van alle apparaten uitgelegd. Alles was aanwezig en paste precies.
Ook over de after sales zijn wij heel tevreden. De (kleine) beschadigingen zijn opgelost en de beschadigde kast is vervangen. Zonder moeilijk te doen en zonder extra kosten. Kortom: wij zijn heel erg tevreden.
FOTO VAN CHRISTINE GILLISSEN
REACTIE VAN VAN WANROOI WARENHUYS
Beste mevrouw Gillissen, hartelijk dank voor je mooie review. Wij wensen je veel plezier in je nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Simon op dinsdag 14 apr 2020 20
Installatie keuken ging erg goed! Justin was heel professioneel en zorgvuldig. Ook de badkamer bij van wanrooij aangeschaft, daar is helaas niet alles goed gegaan. De installatie verliep niet via van wanrooij maar via de aannemer van het nieuwbouwproject
FOTO VAN SIMON
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Justin. Wij hopen dat de aannemer de problemen met de badkamer spoedig voor je oplost.
REACTIE VAN SIMON
Toch jammer dat de aannemer naar jullie wijst en jullie weer naar de aannemer. Uiteindelijk zitten wij met een beschadigd badkamermeubel.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Simon, Wat jammer dat je dit meemaakt. Zoals je aangeeft verloopt de installatie inderdaad niet door ons maar door de aannemer en zijn wij alleen leverancier van de sanitair producten.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan en Nel van den Berg op zondag 31 jan 2021 21
Wij zijn super tevreden met onze keuken. De indeling is heel fijn, een ruim werkblad en voldoende kastruimte. Wij zijn goed geadviseerd door Marco van der Hoeven. Hij heeft onze wensen goed in uitvoering gebracht. Het was heel spannend toen uiteindelijk de keuken geplaatst werd. De combinatie van titaniumlook en betonlook was voor ons een uitdaging maar toen hij stond vonden we het nog mooier dan we hadden verwacht. Bas, de monteur was zeer kundig en prettig. Hij heeft de keuken vakkundig gemonteerd. Een minpuntje wel, de combimagnetron, de stoomoven en de vaatwasser zijn niet het type wat we besteld hadden. Wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht. De vaatwasser voldoet niet aan onze verlangens. Wij zijn al met van Wanrooij en Pelgrim in contact hierover geweest en wij hopen dat het snel goed opgelost wordt. Naar onze mening is er geen betere oplossing dan een andere vaatwasser plaatsen die een bestekmandje heeft aan de voorkant en vier neerklapbare bordenrekken in de onderste korf. Ondertussen genieten we elke dag van onze prachtige keuken.
FOTO VAN JAN EN NEL VAN DEN BERG
+ Toon extra foto van Jan en Nel van den Berg
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Geachte heer en mevrouw Van den Berg, hartelijk dank voor jullie mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Heel veel kookplezier gewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door F Leijendekker op maandag 24 sep 2018 18
Badkamer gekocht bij dit bedrijf. Zeer matig geholpen door verkoper van der Meulen. Niet meedenken met ons en weinig alternatieven bieden. Ook totaal geen flexibiliteit en klantvriendelijkheid getoond. Het is dat dit aangewezen leverancier voor ons nieuwbouwproject is geweest, en casco ook geen optie was. Ik zou niemand aanraden hier de badkamer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer besteld maar niet de keuken”
Door frank op donderdag 3 nov 2016 16
Onze ervaringen met de firma Van Wanrooij zijn matig. In ons bouwplan komt de keuken en badkamer via deze firma. Toen we hoorden dat het bouwproject doorging en de aannemer vertelde dat ze Van Wanrooij de order had gegund zijn we er naar toe gegaan. Omdat we geen afspraak hadden gemaakt was het niet mogelijk de project keuken opstelling te zien omdat men niet wist welke keuken er geplaatst ging worden, dit ondanks dat de aannemer zij dat het bekend was. Later kregen we een telefoontje van de aannemer dat het nu wel in orde was en zijn we teruggegaan. Nu wel uitleg gekregen maar het bleef summier. Toen afspraak gemaakt wat moeilijk ging, omdat het zo druk was. Na wat aandringen toch binnen 2 weken kunnen komen. De keuken verkoper kwam er haastig op ons over Er stond 3 uur voor ons ingepland maar hij wist dit in 2 uur te proppen. Ook bleek naderhand dat de gewijzigde apparatuur 30 % boven de internet prijs koste. Daar boven op moesten we nog 10% wijzigingskosten aan de aannemer betalen. Later hoorde ik dat een particulier die gewoon daar een keuken kocht wel scherpe prijzen voor de apparatuur kreeg. Bij een volgende afspraak is door een andere verkoper de badkamer begeleidt , dit ging wel goed alhoewel de meer prijs voor gewijzigde apparatuur naar mijn mening te hoog was, dus geen andere apparatuur gekocht, dit pas ik later wel aan. Bij deze verkoper kwam onze slechte ervaring met de keuken ter sprake. Wat later werden wij gebeld door de keuken verkoper, hij was van mening dat hij ons deskundig had begeleid. Na hier enkele dagen over na gedacht te hebben heb ik toch een leidinggevende gebeld, Deze heeft mijn klacht goed aangehoord en gaf aan dat de klant koning is bij van Wanrooij. Mijn conclusie is dat Van Wanrooij het veel te druk heeft, erg veel projecten aanneemt wat te kostte gaat van de kwaliteit, daarnaast kunnen zij, nu de economie zo aantrekt, hogere prijzen vragen. Mijn advies kijk kritisch naar de offerte en slaap er wat nachtjes ver voordat je beslist.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door A. Gerdessen op vrijdag 5 jun 2020 20
Bij diverse bezoeken aan showrooms nare ervaringen opgedaan. Onduidelijke offertes, gesjoemel met kortingen etc. Uiteindelijk besloten om bij van Wanrooij een keuken te kopen. Zeer tevreden over de verkoper, duidelijke offerte en geen geheimzinnigheid over kortingen. Plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld, vakkundige monteur die netjes werkte. Wij adviseren om hier te kopen.
FOTO VAN A. GERDESSEN
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Gerdessen, Bedankt voor jullie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie bezoek aan de showroom, de verkoper en de plaatsing van de keuken. Het eindresultaat is prachtig geworden. Geniet van jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Stefan IJfs op donderdag 30 apr 2020 20
Zeer goede service en zelfs nog een nieuw type van de kookplaat gekregen nadat er door Siemens een nieuw model aangekondigd was. Installatie van keuken binnen een dag!
FOTO VAN STEFAN IJFS
De nieuwe keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Stefan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en de keuken. Heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden met indeling”
Door Fons van den Brand op maandag 25 jan 2021 21
Kwaliteit Siematic keuken is prima. Indeling laat te wensen over. Kast waar de magnetron en stoomoven in staan had meer richting raam kunnen staan. Nu is er een loze hoek terwijl de keuken toch al zo klein is. Vaatwasser niet geruisloos genoeg voor een woonkamer met open keuken. Wanneer de deur van de vaatwasser geopend is dan kun je niet meer bij de stoomoven, magnetron en koelkast.
REACTIE VAN VAN WANROOI WARENHUYS
Beste meneer van den Brand, bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Karel Leeuwenhaag op vrijdag 20 dec 2019 19
Wij hebben een badkamer gekocht bij van Wanrooij.Met behulp van een bouwtekening heeft de verkoper een aanbieding gemaakt. 3 maal tegels bij moeten bestellen en tot overmaat van ramp paste de design radiator niet. Naar meerdere telefoontjes wordt je gewoon af ge scheept. Ik adviseer om geen zaken met dit bedrijf te doen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Karel, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je dit meemaakt, ik heb je verhaal intern doorgezet zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Michiel en Tanja Koopman op dinsdag 23 jun 2020 20
Zowel badkamer als keuken gekocht bij van Wanrooij voor onze nieuwbouwwoning. Vakkundig geholpen, vriendelijke adviseurs die met ons mee dachten en tijd voor ons namen. We zijn verschillende keren terug geweest om de keuken en badkamer voor ons perfect te krijgen, aanpassingen werden goed verwerkt en het resultaat is mooi geworden. Wij zijn uiterst tevreden.
FOTO VAN MICHIEL EN TANJA KOOPMAN
Fotocollage
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Koopman, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel leefplezier in jullie nieuwe keuken en badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen op woensdag 25 apr 2018 18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Verschuilgedrag”
Door Leo van den Besselaar op dinsdag 14 apr 2020 20
Nadat de monteur vertrokken was en ik de vloerbescherming verwijderde bleek dat de vloer beschadigd was door de monteur heeft. Ik heb dit bij Van Wanrooij aangegeven en die zeggen dat dat onze eigen schuld is. Ze verschuilen zich achter de regeltjes in het contract.
FOTO VAN LEO VAN DEN BESSELAAR
Beschadiging in vloer
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Leo, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. De service afdeling heeft hierover contact gehad met je.
Reactie of foto toevoegen
“Strak en compact”
Door Peter Leerintveld op dinsdag 19 mei 2020 20
We wisten wat we wilden en nodig hadden. Deze wensen zijn in ontwerp en levering uitstekend besproken, ontworpen en geleverd. Het is een strakke, compacte, all-in keuken geworden; precies zoals we voor ogen hadden

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: De keuken voldoet in de praktijk uitstekend. Zeer vakkundige montageploeg en de geconstateerde gebreken zijn vakkundig en tot volle tevredenheid opgelost. De communicatie tussen sales-levering-aftersales-klant kan volgens mij nog beter.....
FOTO VAN PETER LEERINTVELD
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Peter, Fijn om te lezen dat het is geworden zoals u voor ogen had! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Eline Meijer op woensdag 30 okt 2019 19
Keuken en badkamer. Ervaring is gemengd. Keuken afspraak eerste keer was een drama (slechte adviseur qua kennis en service)- afspraken daarna fijn: resultaat moet nog blijken- keuken wordt volgende week geleverd/geplaatst. Badkamer service ervaarden we prettig: dacht mee en luisterde goed. Achteraf hoorden we echter dat de opties voor onze (nieuwbouw) badkamer per adviseur afhankelijk is: dat moet niet kunnen toch? Rijtje van 3 dezelfde woningen: bij ons 'nee het muurtje of de wc verplaatsen is geen optie/kan niet', bij onze buren 'het muurtje kunnen we verplaatsen, maar wc niet' en bij hun buren 'wc verplaatsen is geen probleem, maar het muurtje kan niet'..... badkamer is opgeleverd maar toont redelijk wat 'gebreken', vooral tegelwerk heel slordig helaas.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Eline, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat er gemengde gevoelens zijn, ik heb het intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Linders op dinsdag 28 jan 2020 20
We hebben een keuken en badkamer en toilet gekocht. We zijn erg tevreden. We hebben zelfs al kennisen naar de zaak verwezen om ook daar te kijken voor een evt nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen 29 januari 2020: De keuken is inderdaad al gemonteerd. We zijn er erg blij mee. Ook de montage zelf is prima verlopen met hele fijne monteurs. Niets op aan te merken.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Linders, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie aan kennissen van Wanrooij aanraden. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken, badkamer en toilet!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door R. H. Frantzen op maandag 16 nov 2020 20
Keuken is mooi en netjes gemonteerd. Op dit punt zijn wij zeer tevreden. Jammer alleen dat voor de ijskastdeur een aantal pennetjes ontbreken waardoor deurtjes nog niet er op zitten. Op een punt heb ik een negatieve opmerking, de kraan is zodanig dicht op de achterwand geplaatst door de fabriek dat de kraan aanloopt tegen de achterwand en dus niet volledig open kan.
FOTO VAN R. H. FRANTZEN
Keuken langs twee zijden
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Meneer, mevrouw Frantzen, Bedankt voor je review! We hebben je bericht intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Rob Jansen op donderdag 14 jun 2018 18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
“Niet voor herhaling vatbaar”
Door EDRooij op woensdag 8 jan 2020 20
Wij hebben bij Van Wanrooij zowel onze keuken als badkamer gekocht. De plaatsing van de badkamer in onze nieuwbouwwoning is prima verlopen, dit verliep via de aannemer. Verder is onze ervaring met Van Wanrooij als partij slecht. Wij hebben spijt hier onze keuken gekocht te hebben en zullen dit niet vaker doen. Van de kopersbegeleiding tot het plaatsen van de keuken zijn veel fouten gemaakt. Ook is bij het leveren en zetten van onze keuken op veel plaasten in zowel de keuken als de woonkamer schade aan onze nieuwe PVC vloer gemaakt. Verwacht ook niet dat de service afdeling je verder helpt met deze problemen, enkel het doorzetten van defecte apparatuur richting hun leveranciers pakken ze op. Met de meer dan 14 schadeplekken aan onze nieuwe PVC vloer wordt niets gedaan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Edrooij, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen, heb je voor mij een referentienummer zodat ik het verder kan uitzoeken?
Reactie of foto toevoegen
“Van alles fout gegaan”
Door Wilfred Veeris op vrijdag 10 apr 2020 20
Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. We zijn verkeerd geadviseerd, verkeerde onderdelen zijn geleverd en er zijn dingen beloofd die niet waar konden worden gemaakt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wilfred, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. Ik heb je bericht intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelopen”
Door Gavic op woensdag 16 okt 2019 19
Badkamer (2x) + toilet (2x) laten plaatsen voor nieuwbouwwoning. Alles Keurig opgeleverd conform opdracht. Goede communicatie met de verkoopadviseur bij tussentijdse wijzigingen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste familie Gavic, Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden na zelfplaatsing”
Door Ronnie Koenen op dinsdag 25 feb 2020 20
Keuken gekocht in het echt nog mooier. Zeer tevreden over contact en de levering. Ik heb de keuken zelf geplaatst en dit is te doen voor een zeer handige doe het zilver. Veel werk is de pas stroken op maat zagen. De kraan die we houden uitgezocht was niet op tijd te leveren maar we kregen keus uit mooie alternatieven. Een nadeel is dat de uitspattingen niet gezaagd werden dit was ons wel vermeld bij aankoop. Dit telefonisch uitgelegd door van wanrooy. Het inmeten is goed gedaan en alles is nu perfect. Ik mis geen onderdelen. Tot nu toe zeer tevreden.
FOTO VAN RONNIE KOENEN
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ronnie, bedankt voor je review. Fijn dat het opgelost is en dat nu alles perfect is. Heel erg veel plezier met jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde montage”
Door Robbertsen op maandag 1 mrt 2021 21
Hele mooie keuken uitgezocht afgelopen mei. Helaas kwam men er met plaatsing achter dan van de 4 kasten aan de wand er 2 niet goed zijn. 1 Qua indeling en 1 qua hoogte. Met als gevolg dat er geen vaatwasser is aangesloten. Hopelijk wordt het snel opgelost!
FOTO VAN ROBBERTSEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw, We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering niet mogelijk”
Door Elsemieke op maandag 16 jan 2017 17
Zeer slechte ervaring hier. Geen klanttevredenheid of begrip voor de klant. Alleen tekenen en dan is het klaar met de service en klant is koning totaal niet! Koop hier absoluut geen keuken prijs kwaliteit ook natuurlijk zeer slecht van WanRamp z'n slechte ervaring nog nooit meegemaakt
Reactie of foto toevoegen
“Niet compleet geleverd”
Door Marc van Maasacker op donderdag 11 feb 2021 21
Prachtige keuken gekocht, maar helaas niet compleet geleverd. Nu, na veel bellen en mailen en 3 maanden later, nog steeds niet. conclusie: SERVICE IS WAARDELOOS. Je wordt niet serieus genomen
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige montage”
Door Berry en Jeanine Boelaars op zaterdag 10 apr 2021 21
Mooie keuken geheel zoals verwacht en uitgezocht. Goede apparatuur die redelijk eenvoudig te bedienen is. Montage is netjes en uitermate vakkundig uitgevoerd.
FOTO VAN BERRY EN JEANINE BOELAARS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Berry en Jeanine, wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst. Bedankt voor jullie review!
Reactie of foto toevoegen
“Nauwelijks communicatie”
Door David op dinsdag 12 mei 2020 20
keuken en badkamer gekocht. bij de badkamer slechte begeleiding vooraf, niks kan zomaar en alles kost extreem veel extra. Het tegelwerk in de badkamer en toilet is heel slecht en maar gedeeltelijk opnieuw gedaan. In eerste instantie proberen ze je ook nog wijs te maken dat het binnen de marge valt. De keuken is erg mooi en leuke en goede verkoper. Bij de levering blijkt het blad niet goed. Er wordt nauwelijk gecommuniceerd over de nalevering en bij de nalevering blijkt dat ze weer niet alles kunnen afmonteren en de leverancier weet wederom nergens van.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Davis, wat vervelend dat je dit ervaart. We hebben je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met kookeiland”
Door Koen Snaphaan op dinsdag 16 feb 2021 21
We hebben een keuken gekocht bestaande uit een vast gedeelte en een kookeiland. Twee jaar geleden uitgezocht, dus spannend hoe het uit zou vallen. Het was top, echt zo als we het hadden verwacht. Complimenten aan de verkopers van van Wanrooij en aan de monteur die de keuken heeft geplaatst.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Koen, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je keuken. We wensen je heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Ben op vrijdag 22 mei 2020 20
Deskundig advies bij het kiezen van de keuken, snelle levering en vakkundig gemonteerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ben, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen maar nu niet goed”
Door Senhaji op woensdag 7 apr 2021 21
Tijdens de eerste winkelbezoeken ging alles goed, vriendelijk te woord gestaan, super geholpen tijdens aankoop, maar nu komt het. Dan heb je alles geregeld en een dikke offerte ondertekend en dan gaat alles fout. Slechte communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, leveringen die fout gaan qua communicatie en nu moet ik weer extra vrij gaan nemen, wie gaat die tijd en alles betalen, niet van Wanrooij natuurlijk. Heel jammer, van zo goed/hoog hebben staan naar zoveel lager na de gezette handtekening.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Senhaji, Bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Niet helemaal goed gegaan”
Door G. van de Meugheuvel op zaterdag 30 mei 2020 20
We hebben een keuken gekocht. De keuken is niet geheel goed geplaatst. De kasten waren bovenop en aan de bovenzijde erg vervuild. Je moet binnen 1 dag onvolkomenheden vermelden. Er is nu een afspraak gemaakt om de mankementen op te lossen. Hopelijk komt het goed.
FOTO VAN G. VAN DE MEUGHEUVEL
Deel van de geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw van de Meugheuvel, Bedankt voor je bericht. Je verhaal is intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Steenbrink op donderdag 1 nov 2018 18
Badkamer gekocht met het idee dat deze totaalaanbieder ons zou ontzorgen in de toch al drukke tijd van ons nieuwbouwhuis. Het tegendeel is helaas waar. Afspraken worden niet nagekomen. een ZZP-er die optreedt als projectleider, maar vervolgens compleet faalt. Het bedrijf dat ingeschakeld was om te plaatsen levert redelijk werk, maar is continu aan het zeiken over de gang van zaken. Op klachten die je neerlegt bij Van Wanrooij over vertraging etc. komt 0,0 reactie. Zelfs na verschillende aanmaningen. Het enige wat ze onverstoord blijven doen is je erop attenderen dat de rekening betaald moet worden, anders.... Kortom; nooit meer!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste meneer Steenbrink, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Met u is contact opgenomen door onze serviceafdeling. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Ware gezicht”
Door Henri op woensdag 8 mei 2019 19
Problemen worden niet opgelost door Van Wanrooij Warenhuys. Hebben nu bijna 2 jaar onze keuken met eilandafzuigkap en plasmafilter. Plasmafilter heeft vanaf dag 1 niet gewerkt en is hier direct een melding van gemaakt dat tijdens het koken het behoorlijk stinkt. Na 3 meldingen en bijna 2 jaar is er nog geen oplossing gevonden, sterker nog: Van Wanrooij reageert niet eens! Inmiddels heeft de defecte afzuigkap flinke schade aangericht (vetvlekken op het plafond). Een ingebrekestelling gestuurd, maar we krijgen alleen de melding dat alles naar behoren werkt. Deze conclusie hebben ze getrokken zonder ter plaatse te komen kijken. Uiteindelijk hebben we een externe keukenspecialist naar de situatie laten kijken die de conclusie trok dat het plasmafilter niet functioneert en dat dit onder de garantie van Plasmamade valt. Inmiddels de zaak via rechtsbijstand aan Van Wanrooij voorgelegd, maar men voelt zich nog steeds niet verantwoordelijk om de schade te komen herstellen en de problemen op te lossen! Advies aan iedereen: koop hier nooit een keuken/badkamer. De showroom is prachtig, de verkopers zijn meer dan vriendelijk... Maar als je eenmaal getekend hebt, laat dit bedrijf zijn ware zicht zien.
FOTO VAN HENRI
Vlekken op plafond
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Henri, Vervelend om je verhaal te lezen. Je review heb ik doorgestuurd naar onze serviceafdeling. Zij namen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenherstel duurt lang”
Door Erwin Spaan op vrijdag 26 mrt 2021 21
Wij hebben in 2018 een nieuw huis laten bouwen en hebben toen bij van Wanrooij een keuken laten plaatsen. Dit hebben we gedaan omdat we dan met de oplevering van het huis de keuken compleet geïnstalleerd zou zijn, maar helaas was dit niet het geval, verkeerde kleur was geleverd, eiland was niet op maat, handgrepen zaten er niet bij enz enz. Na een hele poos wachten is dit behalve de kleur in orde gekomen maar begon de keuken te werken waardoor alles scheef begon te trekken. De kleur was onze fout volgens van Wanrooij omdat wij daarvoor hadden getekend en niet hadden gecontroleerd of het nummer klopte. Ondertussen hebben de monteurs ruim 40 uur aan de keuken gewerkt om deze recht te krijgen maar volgens hun konden ze niet meer doen en bleven we een alles behalve rechte keuken houden. Ook is het hoofd van de technische dienst komen kijken met de woorden dat we een marge moesten accepteren waarna we dus tot voor kort nog met een keuken zaten waar niets meer van klopte en alle deuren krom waren getrokken. We hebben ook rechtsbijstand ingeschakeld en zijn tot het punt kunnen komen dat we een onafhankelijke expert moesten gaan inschakelen om de keuken te laten bekijken wat een 1200 euro ging kosten. We hebben toen als laatste redmiddel contact gelegd met van Wanrooij om eens samen aan tafel te gaan zitten en zijn overeen gekomen om nieuwe kasten te laten leveren van Sie-Matic en hebben weer 7850 euro bijgelegd incl. het verwijderen van de 'oude' keuken. Nu krijg ik voor de dag van plaatsing een telefoontje van de monteur die dit alles kwam doen (dacht ik) alleen toen we verder in het gesprek kwamen wist deze man niets van verwijderen van de bestaande keuken en was deze op zijn zachts gezegd niet gecharmeerd van dit alles. Dus een dag later stond deze man om 06.20 uur aan mijn deur en is hieraan begonnen. Heeft verder wel net werk geleverd alleen kwamen we nu weer tot de vaststelling dat er een deur ontbrak.... Deze man heeft de melding gemaakt bij van Wanrooij en verteld dat er spoed bij zat na het verhaal van mij aangehoord te hebben. Nu kreeg ik een mail van van Wanrooij dat de levering 4 tot 6 werkweken ging duren en heb hier meteen voor gebeld en nu anderhalve week verder ben ik gisteren weer een dag thuis gebleven en is het postbedrijf de deur komen brengen. Bij het openen van de deur bleken er nu weer geen scharnieren bij te zitten en met lood in mijn schoenen maar weer naar van Wanrooij gebeld en ook daar weer het goede nieuws mogen ontvangen dat ook de levertijd van de scharnieren 4 tot 6 werkweken kunnen duren ........ Dus nu na ruim 2 jaar en ruim 20000 euro verder nog steeds een incomplete keuken in huis ........
Reactie of foto toevoegen
“Levering goed gegaan”
Door A. Vissers op maandag 15 jun 2020 20
Afgelopen week is de keuken geplaatst door een zeer nette en secure medewerker. De keuken is prachtig geworden alleen word later de spatrand pas gemonteerd, hier waren we niet van op de hoogte maar is nu ingemeten en word later gemaakt. De levering was ook goed gegaan, wij zijn zeer positief :)
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Vissers, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de montage van de keuken en dat de monteur netjes en secuur heeft gewerkt. We wensen je heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Cor van Schijndel op donderdag 8 apr 2021 21
Keuken zonder hoge kasten. Brede opbergvakken leveren enorm veel ruimte. Gekozen kleur sluit perfect aan bij overig interieur. Na installatie tegels aangebracht t.b.v. reinheid in keuken.
FOTO VAN COR VAN SCHIJNDEL
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Best Cor, Bedankt voor je mooie review! Wat is het een mooie keuken geworden! We wensen je heel veel kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door G de Vries op vrijdag 9 apr 2021 21
Tijdens bezoek showroom goede begeleiding en informatie. Voor plaatsing dacht men mee over installatie en inrichting. Na anderhalf jaar kon geleverd worden, dit ging vlot en netjes. Montage door bedrijf van goede kennis in naam van Van Wanrooij. Zij werken super netjes en secuur. Ben dus erg tevreden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer, mevrouw de Vries, Bedankt voor jullie review en de mooie complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Familie J & JB Koolen op dinsdag 16 feb 2021 21
goed advies, en bij twijfel opnieuw bij de adviseur aan tafel.
FOTO VAN FAMILIE J & JB KOOLEN
Reactie of foto toevoegen
“Schone schijn”
Door Rob Ebberink op maandag 10 sep 2018 18
Een mooie showroom, prettige verkoper, redelijke installatie maar dan stopt het. Geen service en geen garantie op een keuken. Hoe het werkt? (elke fase duurt 4-6 weken):
1. Bereidwilligheid; de monteur noteert de gebreken en zal de defecte onderdelen bestellen. Dit kan zich een paar keer herhalen.
2. Verbazing; De serviceafdeling is niet op de hoogte dat er nog iets openstaat. Maar ze gaan het regelen.
3. Vertragingstactiek; Nog geen tijd gehad. Het is zo druk en door de vakantieperiode nog niet aan toe gekomen. Maar we gaan het regelen.
4. Niet meer reageren. Op mails en telefoontjes wordt niet meer gereageerd.
5. Good guy. Als U druk blijf zetten en zelfs begint te dreigen, belt de Good Guy onverwachts 's avonds. Sorry, sorry, sorry; onze schuld. Ik zorg er persoonlijk voor dat het nu snel wordt opgelost (dus niet).
6. Schuld van de klant. Pas na een paar maanden hebben we een melding gekregen van gebreken. Het is toch echt ondeskundig gebruik en valt niet onder de garantie.
7. Gelukt; de klant is het zat haakt af na 6-12 maanden en moet het zelf oplossen.
In mijn geval ging het om een paar ladengeleiders: kosten een paar tientjes en 5 minuten werk.
Bekijk de keukens bij van Wanrooij en ga dan snel naar een betrouwbaar adres.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door van Elferen op woensdag 7 apr 2021 21
Een keuken en badkamer geplaatst alleen de badkamerspiegel was beschadigd maar is later vervangen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer, mevrouw Van Elferen, Bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe keuken en badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door K. Nelis op vrijdag 24 jan 2020 20
Wij hebben bij van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys onze keuken gekocht. De showroombezoeken waren fijn en er werd ruim de tijd genomen om door alle opties heen te gaan. Plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld, vakkundige timmerman die netjes werkte. Alle puntjes die nog afgewerkt moeten worden zijn door de service afdeling goed opgepakt. Kortom wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN K. NELIS
Apparatenwand
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Nelis, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent, heel veel plezier van de mooie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Charles van Haaren op dinsdag 31 mrt 2020 20
Van Wanrooij keukens heeft ons erg goed geholpen. Allereerst met het van de keuze. De verkoper bij Van Wanrooij heeft alle tijd voor ons uitgetrokken, met ons meegedacht en er mede daardoor voor gezorgd dat wij nu een prachtige keuken in ons nieuwe huis hebben. Ook de plaatsing van de keuken is goed verlopen en toen we belden met vragen, kwam er ook snel een antwoord! Wij zijn zeer tevreden!
FOTO VAN CHARLES VAN HAAREN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Charles, mooie moderne hoekkeuken heb je uitgekozen! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Arnoud Plompen op donderdag 3 okt 2019 19
Mooie keuken laten ontwerpen voor onze oude stadsboerderij. Bij de installatie viel het ons wel op dat de zeer vriendelijke monteurs moeten werken onder enorme tijdsdruk, dus het was verstandig in de buurt te blijven en het werk in de gaten te houden. De montage verliep desondanks erg voorspoedig, op wat kleine onvolkomenheden na zoals een kleine lekkage die na melding direct werd verholpen.
Bij gebruik na oplevering bleek dat de kastindeling van het kookeiland niet goed aansloot op onze situatie. Gelukkig dacht Van Wanrooij mee en kwamen we er snel uit hoe dit opgelost kon worden. Zoals in andere ervaringen beschreven hebben ook wij daarna wel wat moeite moeten doen om die klus daadwerkelijk uitgevoerd te krijgen. Maar bij Van Wanrooij leverde het bellen, mailen, een dossier opbouwen en vooral vriendelijk blijven uiteindelijk het gewenste resultaat op en staat de keuken er nu perfect bij. Onze indruk van Van Wanrooij is dat er welwillende en vakkundige mensen voor werken. Misschien groeit de hoeveelheid werk ze wat boven het hoofd? Wij zijn uiteindelijk tevreden, ook omdat ze (in ons geval) verreweg de goedkoopste waren.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Arnoud, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel leefplezier in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Monopoly positie”
Door Versluis op donderdag 2 jul 2015 15
Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Hadden bij onze nieuwbouw-woning de monopoly en hebben dit ook maximaal uitgebuit. Daar komt nog eens bij dat de service achteraf voor zowel badkamer en keuken zeer zeer slecht is.
Reactie of foto toevoegen
“Top resultaat geworden”
Door IGL op vrijdag 18 dec 2020 20
Goede verkoper. Voelde precies aan hoe wij onze keuken wilde hebben een zijn heel blij met het resultaat
FOTO VAN IGL
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste IGL, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“In het algemeen tevreden”
Door Krushna op dinsdag 31 mrt 2020 20
In general happy but there can be some improvements in general
- original advisor was not so patient in explaining the process. felt rushed and were not happy with the choice.
- we went again and the second advisor was more helpful
Even after checking Van Wanrooij seemed to have sent broken parts and the monteur found out later. He called van wanrooij to fix and order everything. They made no fuss and ordered new parts. Customer service was good. Monteur also found that tip on connections do not fit under the hand wash sink. So solution was to attach handles. Lucky for us that we chose for dishwasher with handle (and not the expensive one with no handles) so this fits .
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Dear Krushna, thank you for your feedback. Good to read that everything is okay.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door A. Wildschut op woensdag 14 apr 2021 21
Heel tevreden. Gert-Jan van Setten heeft ons superfijn en goed geholpen. De monteurs waren uiterst correct en kundig. Hebben wel hard moeten werken om alles in een dag geplaatst te krijgen. Hebben aan het eind van de dag alles keurig opgeruimd. Wij hebben over van Wanrooij een positief gevoel.
FOTO VAN A. WILDSCHUT
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste A. Wildschut, Bedankt voor je review! Wat een geweldig mooie keuken! Wij wensen je veel kook- en bakplezier.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en badkamer”
Door J.C.M. de Jong op donderdag 30 apr 2020 20
Onlangs is in ons nog te betrekken appartement de badkamer geplaatst en is de keukenvloer gelegd. De keuken zelf wordt over een week geplaatst.

Gevraagd naar onze ervaringen kan ik zeggen dat er, buiten wat kleine fouten, iets moois is gekomen. Wel had de aannemer bij het plaatsen van de badkamer in mijn ogen moeten zien dat er een beschadiging aan het badkamermeubel was; nu moet er een nieuw meubel worden besteld en dat geeft het gevoel dat het niet "af" is; dit is echter geen fout van Van Wanrooij, maar van de aannemer. In dit verband merk ik op dat bij de aankoop van het appartement aan de koper de verplichting wordt opgelegd om bij Van Wanrooij zowel badkamer als keuken te kopen. Argument van de projectontwikkelaar: beide tot hetzelfde concern behorend bedrijven (Van Schijndel en Van Wanrooij) koppelen hun computersystemen aan elkaar waardoor fouten tot een minimum kunnen worden beperkt. Ik ben niet blij met deze beperking van mijn keuzevrijheid.

Een storende fout die zich onlangs voordeed, kan door een betere communicatie tussen Van Schijndel en Van Wanrooij worden voorkomen. Ons nieuwe adres is bij de aannemer bekend en dan ga je ervan uit dat ook Van Wanrooij daarvan op de hoogte is. Bij het leveren van de tegels voor de keuken is ons oude adres aan de chauffeur gegeven; deze man was er niet van op de hoogte dat hij naar een appartement moest en, daar aangekomen, weigerde hij om de tegels naar binnen te brengen. Ik heb toen de tegels maar zelf naar boven gebracht en dat was geen fijne bezigheid!
Uiteindelijk overheerste de tevredenheid een dag later bij het zien van de prachtige vloer! Nu nog de keuken erin en dan is onze tevredenheid hopelijk optimaal.

Lof voor de begeleiding en de persoonlijke betrokkenheid van de mensen van Van Wanrooij, die altijd bezorgd zijn. En je wordt daar verwend in een hoogstaande keuken!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste J.C.M. de Jong, Jammer om te lezen dat je dit meemaakt. Ik heb je verhaal intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door Wilma Mulder op dinsdag 8 dec 2020 20
Sinds een half jaar een hele fijne keuken.Waar ik me heerlijk in uitleven kan, om voor mijn lieve man en mij heerlijk te koken.
FOTO VAN WILMA MULDER
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wilma, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de keuken en dat je je heerlijk kunt uitleven in de keuken. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Anton vd Meer op woensdag 20 sep 2017 17
Leuke winkel, heel veel keuze en vriendelijk personeel. Erg leuk om hier eens een kijkje te nemen wanneer je opzoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Mooie themaruimtes.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2017: Vanochtend is de keuken in onze nieuwbouwwoning geplaatst. Net als de gesprekken in de showroom, is ook dit zeer goed bevallen. De installatiemonteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig en hebben de keuken netjes in elkaar gezet. Henk wist heel goed waar hij mee bezig was en heeft ons goede tips gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken voor nieuwbouwhuis”
Door Robben op woensdag 17 feb 2021 21
Vorige week is de nieuwe keuken geplaatst. Ivm nieuwbouw hebben we de keuken ruim anderhalf jaar geleden uitgezocht. Toen ik begon te twijfelen net voor de keuken in bestelling, mocht ik gelijk langskomen voor de laatste aanpassingen. De communicatie ivm afspraak was erg goed. Ook het zetten verliep goed. Monteur was erg meedenkend en werkt hard en net. Helaas wel wat defecten zoals beschadigde kastdeur en kapotte afzuigkap. Dit is gelijk doorgegeven en kregen we gelijk een bevestiging dat dit snel opgelost word. De eerst volgende werkdag kwam de monteur terug om de afzuigkap te demonteren. Heel erg fijn.
FOTO VAN ROBBEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Robben, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Nette keuken”
Door G.Peters op maandag 8 mrt 2021 21
Vakkundig geplaatst, mannen met ervaring, nette keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste G. Peters, hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service naderhand”
Door Valentino op donderdag 11 feb 2021 21
Professioneel, vriendelijk, klantgericht, gebruikt geen excuses en neemt verantwoordelijk. Een foute montage is een foute montage ongeacht garantie. Van Wanrooij is aan te bevelen. Professioneel, vriendelijk, klantgericht, gebruikt geen excuses en neemt verantwoordelijk. Case closed en zand er over. Een foute montage is een foute montage ongeacht garantie. Van Wanrooij is aan te bevelen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Valentino, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Bijzondere keuken”
Door Joop Beekmans op woensdag 2 dec 2020 20
Hele goede mooie keuken, anders dan anders. Echt hout dat merk je, met een heerlijk keukenblad.
FOTO VAN JOOP BEEKMANS
REACTIE VAN JOOP BEEKMANS
De advisering bij Van Wanrooij te Waardenburg en de respectvolle manier waarop met ons als potentiele klant is omgegaan was zeer goed!!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Joop, hartelijk dank voor je mooie review! Veel leefplezier in je nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
Door J. Soons op maandag 8 jul 2019 19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste J. Soons, Bedankt voor je review, vervelend om je verhaal te lezen. Je hebt contact met mijn collega om tot een passende oplossing te komen.
REACTIE VAN J. SOONS
Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van Van Wanrooij. De passende oplossing die geboden werd is een etentje "om daarmee de nare smaak weg te nemen." Wij vinden deze reactie erg neerbuigend en opnieuw een bewijs dat Van Wanrooij niets op heeft met cliënten. Nu Van Wanrooij de gemaakte fouten toegeeft, hadden we een financiële compensatie verwacht van tenminste 5 %van de totale aankoopsom. Daarin zou de erkenning van het falen tot uitdrukking komen en zou Van Wanrooij het verdiende leergeld betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marcel de Wit op maandag 1 jul 2019 19
We hebben door van wanrooij een prachtige nieuwe keuken ontvangen en zijn zeer tevreden met de montage en afwerking.
FOTO VAN MARCEL DE WIT
Keukeneiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Marcel, Wauw, prachtige keuken heb je uitgekozen. Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent met de montage en afwerking. Veel leefplezier in de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Danielle Gubbels op maandag 25 mei 2020 20
Een prachtige keuken gekocht bij Van Wanrooij. Goede adviezen bij de aankoop, een kwaliteitskeuken en een goede montage. Erg bedankt!
FOTO VAN DANIELLE GUBBELS
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Danielle, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat jullie goed advies hebben gehad en dat de montage goed verlopen is. Wat een mooie keuken! Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Jacob Groen op zaterdag 7 sep 2019 19
Kleine ruimtes. Optimaal comfort. Mooie uitstraling. Dankzij een goede samenwerking een prima resultaat bereikt!
FOTO VAN JACOB GROEN
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Jacob Groen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Jacob, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wat een stoere keuken heb je uitgekozen, ook je badkamer zit er mooi uit! Veel leefplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Service kan beter”
Door Joke op vrijdag 14 apr 2017 17
Prachtige showroom, prachtig pand maar..... slechte service of liever gezegd helemaal geen service. Enkele maanden na aanschaf van de nieuwe badkamer en het toilet onstonden er problemen met de 2 toiletbrillen. Dit probleem is na bijna twee maanden nog niet opgelost en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, gewoon twee nieuwe leveren!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Joke, Vervelend om te lezen dat je dit hebt meegemaakt. Als lerende organisatie werken we elke dag aan klanttevredenheid. Ik heb begrepen dat onze service afdeling contact met je heeft opgenomen. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Nog niet compleet”
Door Schouten op dinsdag 7 apr 2020 20
Montage goed. Helaas werd de keuken niet compleet geleverd. Dus we moeten 4 tot 6 Weken wachten tot hij compleet is ...,
FOTO VAN SCHOUTEN
Inbouwkoelkast
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/ mevrouw Schouten, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de montage goed gegaan is.We hopen dat je keuken snel compleet is zodat je er van kan gaan genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met onze nieuwe keuken”
Door W. van Overdijk op zaterdag 13 feb 2021 21
Over het algemeen zijn wij zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Het is vanaf offerte stadium tot en met bestelling en levering van de keuken plus apparatuur zeer netjes afgehandeld.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste W. Van Overdijk, hartelijk dank voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken met eiland
1 / 88
Adresgegevens Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
aWaardenburg , Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.