Feedback
7,5

Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
vanwanrooij-warenhuys.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer, toilet of vloer? Daar komt heel wat bij kijken! Online oriënteren, rondkijken en keuzes maken… Voel je welkom om inspiratie op te doen in onze unieke, innovatieve belevingsshowroom. Direct langs de A2, bij afslag 16, vind je 4.500 m2 aan inspiratie en beleving!

Binnenlopen voor inspiratie kan altijd. Wil je samen met een adviseur dieper in het ontwerp en de mogelijkheden duiken? Dan is het handig om even een afspraak te plannen via 0418-556666.

Voel je welkom!
Ervaringen
Er zijn 237 ervaringen over Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren82 ervaringen
4 sterren85 ervaringen
3 sterren10 ervaringen
2 sterren17 ervaringen
1 ster40 ervaringen
“Keuken wordt niet afgemaakt”
Door Kees Brandsteder op zaterdag 9 jul 2022 22
Goede afspraken, nette monteur, keurige montage, maar als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Nu na ruim twee weken is het werk nog niet afgemaakt.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Kees, bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat de keuken nog niet af is. We gaan je bericht doorsturen en hopen dat het snel voor je wordt opgelost. Alvast veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede voorlichting”
Door jos op maandag 11 jul 2022 22
Niet goed voorgelicht over de mogelijkheden van het soort wasemkap. Volgens verkopen was allen recircualatiekap toegestaan wegens gemeentelijke voorschriften. Bij 3 buren in hetzelfde type huis is nu een wasemkap met afvoer naar buiten geïnstalleerd, zonder probleem. Het aanvragen van 5 jaar garantie wordt bemoeilijkt, omdat de gegevens van de apparaten niet zijn genoteerd op de wijze, die de fabrikant nodig heeft. De oven blijkt niet te werken na aflevering.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jos, Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
Door HH op maandag 30 mei 2022 22
U keuken gekocht met oa bora, magnetron, vaatwasser, koelkast en 2 legplanken met verlichting. Perfecte keuken gemonteerd en afgewerkt. Goed geholpen. Van harte aan te bevelen.
FOTO VAN HH
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste HH, Bedankt voor je mooie review. Wat een mooi eindresultaat! Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Door Van Veldhoven op woensdag 17 feb 2021 21
Wat een geweldige ervaring. We zijn meegenomen in de wereld van keukens. Van idee tot uitvoering zijn we volledig ondersteund. Dankzij de duidelijke en transparante uitleg zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Door de keuken te zien in virtual reality kregen we echt een wauw gevoel.
FOTO VAN VAN VELDHOVEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en/of mevrouw Van Veldhoven,hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent! We wensen je veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“U keuken”
Door Pieter en Susan Janssen op zondag 31 jul 2022 22
De keuken die we gekocht hebben, was exact wat we voor ogen hadden. De installatie was perfect. De kleinere gebreken zijn snel en goed opgelost.
FOTO VAN PIETER EN SUSAN JANSSEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Pieter en Susan, Bedankt voor jullie mooie review. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Willemijn Gelderblom op woensdag 28 aug 2019 19
In eerste instantie lijkt alles mooi, mooie showroom, lunch erbij! Maar echt volledige offerte klopte niet, we hebben te goed vertrouwen in onze keuken verkoper gehad.
Kleur van de keuken klopt niet, dit staat met kleurcode wat we niet hebben kunnen controleren. Uiteindelijk hebben ze dit willen oplossen maar wel dat we dit zelf zouden betalen, notabene een fout die zij hadden gemaakt! Afzuigkap willen verkopen van 50cm boven fornuis van 90cm, waanzin. Tegelplint opeens lager dan plint achter fornuis. Het lijkt me op zijn minst reëel om dit bedrag van de verandering van kleur alsnog terug te storten. De derde partij keukenkastjes waren pas goed geleverd! Nooit met deze lui in zee gaan!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouw”
Door Hans Kwee op vrijdag 1 okt 2021 21
Er is 1 stroomaansluiting te weinig gepland onder het keukenblok, geen ramp maar kan beter. De rand van het composiet aanrechtblad bij de spoelbak had iets fijner gezaagd kunnen zijn.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Hans, bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Maten zijn niet nagemeten”
Door Nusser op vrijdag 15 jul 2022 22
Er is niet nagemeten voor de exacte maten van de keuken en de koof. Nu past het aanrechtblad niet, steekt uit. Van wanrooij warenhyus geeft Van Wanrooij aannemer de schuld en vice versa. Terwijl wij juist bij één bedrijf hebben gekocht omdat die toegang tot de bouw hadden voor het inmeten en de exacte maten. Verzocht aan deze bedrijven om samen te werken en tot een goede oplossing te komen.
FOTO VAN NUSSER
Reactie of foto toevoegen
“Mooie projectkeuken”
Door Hugo op dinsdag 29 jun 2021 21
Mooie projectkeuken gebouw Valencia. Hoefde daardoor alleen maar keuzes qua extra voorzieningen (Quooker, tweede oven), kleur en materiaal te maken. Uitstekende Siemens apparatuur. Heldere communicatie (adviseur top, administratie en logistiek ook zeer goed).
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Hugo, bedankt voor je review. Veel kookplezier in je nieuwe keuken toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken”
Door Broek op maandag 2 mrt 2020 20
Onze bijkeukens super geworden met dank aan de medewerker van van Wanrooij die hierin met ons heeft meegedacht!
FOTO VAN BROEK
Bijkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Broek, Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de bijkeuken, heel erg veel plezier ermee!
Reactie of foto toevoegen
“Meerdere fouten bij plaatsen keuken en badkamer”
Door Diana de la Rambelje op vrijdag 1 jul 2022 22
De organisatie zelf is bar slecht! Zowel de communicatie als de levering als de planning etc. Alles juridisch dicht willen spijkeren, de hoofdprijs vragen en niveautje woningbouw nog niet aan kunnen. De keuken monteur zit op een veel hoger niveau maar daar word misbruik van gemaakt. Je kunt geen service deal en monteur tegelijk zijn!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. De La Rambelje, Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Probleem goed verholpen”
Door Fahd op dinsdag 9 nov 2021 21
Super blij met onze keuken bij van Wanrooij. Veel keuze en ook een probleem met de klepkast direct verholpen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Fahd, bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Arie van der Ven op maandag 23 aug 2021 21
Vier maanden na de oplevering van onze Schröder keuken ontdekte we een barst aan de binnenzijde van een hoge bovenkast. Het viel pas op bij het schoonmaken van de binnenkant. Prima medewerking en service van Van Wanrooij, het montagebedrijf en de fabrikant om deze (verborgen) schade te herstellen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Arie, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Fijn dat het zo is opgelost. We wensen je veel plezier toe in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door van Schijndel op woensdag 11 aug 2021 21
Goede communicatie, komt afspraken na, keuken geplaatst door een echte vakman met liefde voor zijn werk. Keuken is schitterend.
REACTIE VAN VAN SCHIJNDEL
Foto van de keuken behorende bij Tevreden klant van Schijndel
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Van Schijndel, hartelijk dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier in je nieuwe woning.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Senhaji op dinsdag 3 aug 2021 21
Vorig jaar een badkamer incl tegels aangeschaft, alles leek wel perfect tm de handtekening. Je kon bij avondafspraken mee eten, er werd aardig meegedacht en er werd voor ons gevoel echt hun best gedaan om het naar onze wensen icm budget voor elkaar te krijgen. Maar daarna dan komt het, niks anders dan gezeik met leveringen, producten die ontbraken, valse beloften een naar de ander, onderdelen die miste en weken op moesten wachten, tegels die met snijden afbraken en NEE dit lag niet aan de tegelzetter! De ene klacht naar de andere gestuurd, telkens excuses via de e-mail maar altijd er zelf achteraan moeten blijven gaan en zo kan ik nog ff doorgaan. Uiteindelijk een duidelijk lijstje gemaakt met wat er allemaal fout is gegaan en een gesprek aangevraagd met de directie, weken op moeten wachten en herhaaldelijk aanvragen, nu was er vandaag eindelijk een afspraak. Guess what deze is zojuist geannuleerd met een emotieloze e-mail waarin ze geen tot weinig fouten meer willen erkennen en proberen zich eigen hiermee in te dekken. Kortom een kansloos bedrijf!

Eerdere ervaring van 7 april 2021: Tijdens de eerste winkelbezoeken ging alles goed, vriendelijk te woord gestaan, super geholpen tijdens aankoop, maar nu komt het. Dan heb je alles geregeld en een dikke offerte ondertekend en dan gaat alles fout. Slechte communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, leveringen die fout gaan qua communicatie en nu moet ik weer extra vrij gaan nemen, wie gaat die tijd en alles betalen, niet van Wanrooij natuurlijk. Heel jammer, van zo goed/hoog hebben staan naar zoveel lager na de gezette handtekening.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne mensen”
Door Harold op dinsdag 9 nov 2021 21
Heel blij met onze nieuwe keuken. Fijne mensen en de monteurs hebben goed werk afgeleverd.
FOTO VAN HAROLD
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Harold, bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Frank op zaterdag 26 feb 2022 22
Snel en secuur gewerkt. En bij oplevering eerlijk aangegeven dat op 1 van de panelen een fout zat.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Frank, bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door R. de Ruiter op maandag 30 mei 2022 22
Wij hebben de keuken van ons gekochte huis - met een keuken van Van Wanrooij - laten uitbreiden. Daarvoor hadden we al meerdere keren gekozen voor Van Wanrooij keukens. En ook nu is niet alleen de uitbreiding van de keuken, maar ook problemen met niet goed sluitende lades en klepkastjes (ook van het oudere gedeelte) zorgvuldig, kundig en uitstekend verholpen. Wederom fantastische service van zowel Van Wanrooij als Qintec de installateur, en net zoals de vorige keer: Complimenten voor de monteur!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Bedankt voor je review en de mooie complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service gehad”
Door Ria Derks op dinsdag 29 sep 2020 20
Deze keuken ziet er super uit en is gemakvriendelijk in het alledaags gebruik . Ook hier service hierna is goed want onze boiler lekt en hierna kwam er snel een monteur om een nieuwe te bestellen
FOTO VAN RIA DERKS
Keuken gemakkelijk in gebruik
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ria, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wat een prachtige keuken. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door A. Gerdessen op vrijdag 5 jun 2020 20
Bij diverse bezoeken aan showrooms nare ervaringen opgedaan. Onduidelijke offertes, gesjoemel met kortingen etc. Uiteindelijk besloten om bij van Wanrooij een keuken te kopen. Zeer tevreden over de verkoper, duidelijke offerte en geen geheimzinnigheid over kortingen. Plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld, vakkundige monteur die netjes werkte. Wij adviseren om hier te kopen.
FOTO VAN A. GERDESSEN
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Gerdessen, Bedankt voor jullie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie bezoek aan de showroom, de verkoper en de plaatsing van de keuken. Het eindresultaat is prachtig geworden. Geniet van jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar volle tevredenheid”
Door Peter Donkers op vrijdag 12 nov 2021 21
Wij zijn een tijd geleden heel erg goed begeleid door Dieuwertje met de koop van onze keuken. Gedurende het hele proces heeft ze altijd heel professioneel en keurig op tijd ons geadviseerd. Ook de levering en het plaatsen van de keuken zijn naar volle tevredenheid verlopen. Helemaal top!!!!
FOTO VAN PETER DONKERS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Peter, bedankt voor je review! Wat een prachtige keuken heeft Dieuwertje voor jullie ontworpen. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Door Rob op maandag 3 jan 2022 22
Uitzoeken van keuken en badkamer was makkelijk en goed gegaan. Duidelijk en goed advies. Geen problemen gehad met levering.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Rob, bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is verlopen. Veel woonplezier in je nieuwe keuken en badkamer toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Danielle Gubbels op maandag 25 mei 2020 20
Een prachtige keuken gekocht bij Van Wanrooij. Goede adviezen bij de aankoop, een kwaliteitskeuken en een goede montage. Erg bedankt!
FOTO VAN DANIELLE GUBBELS
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Danielle, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat jullie goed advies hebben gehad en dat de montage goed verlopen is. Wat een mooie keuken! Heel veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg dramatisch”
Door Pascal op maandag 2 sep 2019 19
Keuken...verkoop is prima,maar de montage en nazorg dramatisch. Tot 3x toe hetzelfde werk niet goed afgeleverd. Communicatie vanuit van wanrooij heel slecht.overal zelf achteraan bellen en dan nog laten ze je in de kou staan. Steeds maar weer vrij nemen omdat ze het werk wat ze moeten uitvoeren tot 3x toe dus niet goed hebben gedaan. Begin april is de keuken geplaatst en nog steeds is het een bende en niet opgelost. Het geld is binnen en vervolgens besta je niet meer voor van wanrooij en word je behandeld als een zeurpiet. Als zelfs eigen personeel telefonisch zegt dat de nazorg van hun eigen bedrijf erg slecht is, zegt dat genoeg lijkt me! Spijt van onze aankoop en zeker geen aanrader.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Pascal, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Ik heb je bericht intern door zodat we hiervan kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door J.van der Tol op dinsdag 2 jun 2020 20
Afzuigkap met duur plasmafilter is verkeerd geplaatst door de monteur waardoor de tegels niet geplaatst konden worden door hun eigen tegelzetter. Ze weigeren de afzuigkap te verplaatsen naar de juiste hoogte. Enorm afgescheept door een medewerkster die totaal niet mee wilde denken. Nog aangeboden zelf de kap weg te halen zodat de tegels geplaatst konden worden en dat zij hem weer goed terugplaatsen. Ook dat weigerden ze.
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing van onze keuken en badkamer”
Door Ans en Bram op woensdag 3 nov 2021 21
Voor de verbouwing van onze keuken en badkamer zijn wij zeer goed geholpen bij Van Wanrooij. Het was fijn in de showroom de keuzes in artikelen en materialen direct te kunnen zien en zijn hierin goed, kundig en persoonlijk geadviseerd. Er was ruimte voor onze eigen voorkeuren en wensen icm een goed advies om de ruimte en mogelijkheden optimaal te benutten. Ook in het vervolg van het proces hebben we prettig contact gehad met de serviceafdeling. Al met al een zeer prettige ervaring die dankzij de inzet, kennis en kunde van Van Wanrooij tot een resultaat heeft geleid waar we heel blij mee zijn! In het bijzonder dank aan Angela, Marcel en Luuk
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ans en Bram, Bedankt voor jullie mooi review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gehele traject. We zullen deze mooie review doorsturen aan Luuk, Marcel en Angela.
Reactie of foto toevoegen
“In het algemeen tevreden”
Door Krushna op dinsdag 31 mrt 2020 20
In general happy but there can be some improvements in general
- original advisor was not so patient in explaining the process. felt rushed and were not happy with the choice.
- we went again and the second advisor was more helpful
Even after checking Van Wanrooij seemed to have sent broken parts and the monteur found out later. He called van wanrooij to fix and order everything. They made no fuss and ordered new parts. Customer service was good. Monteur also found that tip on connections do not fit under the hand wash sink. So solution was to attach handles. Lucky for us that we chose for dishwasher with handle (and not the expensive one with no handles) so this fits .
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Dear Krushna, thank you for your feedback. Good to read that everything is okay.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Door Van de Werfhorst op donderdag 20 feb 2020 20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Van De Werfhorst, Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN VAN DE WERFHORST
Nummer is 121652. Helaas naar zelf aantal keren gebeld te hebben met 1 van medewerkers van service word het probleem maar afgeschoven. Wel raar dat bij andere huizen van ons project wel medewerkers komen en bij ons niet. En het probleem niet eens komen bekijken maar wel een conclusie erover te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Niels Hillerstrom op maandag 22 jun 2020 20
We zijn zeer blij met de aankoop van onze badkamer en keuken.

Aanvulling ontvangen 25 juni 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd. Allemaal zeer naar wens. De paar kleine opleverpuntjes zijn nu in behandeling en worden opgelost door Van Wanrooij. De keuken installateur was ook een prettig persoon die ons op de juiste momenten erbij betrok zodat we nog wat laatste dingen konden afstemmen. Bijvoorbeeld de plaatsing van de spotjes.
FOTO VAN NIELS HILLERSTROM
Keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Niels, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de plaatsing van de keuken. Fijn dat de opleverpuntjes in behandeling zijn en dat je kan gaan genieten van je mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Schipperrijn op dinsdag 21 sep 2021 21
Super tevreden. Communicatie met van wanrooij is ook goed ( zowel via de mail-telefonisch-afspraken). De monteurs zijn zeer vakkundig en duidelijk in de uitleg ( het plaatsen van de keuken en het tegelwerk). Kortom het voldoet volledig aan onze verwachting en we zijn super tevreden.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Schipperrijn, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de monteurs die de keuken geplaatst hebben. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Annulering niet mogelijk”
Door Elsemieke op maandag 16 jan 2017 17
Zeer slechte ervaring hier. Geen klanttevredenheid of begrip voor de klant. Alleen tekenen en dan is het klaar met de service en klant is koning totaal niet! Koop hier absoluut geen keuken prijs kwaliteit ook natuurlijk zeer slecht van WanRamp z'n slechte ervaring nog nooit meegemaakt
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Scholten op vrijdag 4 jun 2021 21
Wij zijn erg goed geholpen vanuit Van Wanrooij door Marcel. Dit begon al bij het ontwerpen van de keuken tot aan het plaatsen van de keuken. Bij het ontwerpen is er goed meegedacht met de punten die wij aangaven en er zijn diverse oplossingen bedacht waar wij in eerste instantie niet aan dachten. Bij het plaatsen van de keuken was het duidelijk dat de monteurs van, Van Wanrooij, graag een mooie keuken wilden opleveren. Hierbij is de nodige zorg gedragen om eventuele beschadigingen te voorkomen en is er nog meegedacht of de keuken goed uit kwam met eventuele lichtschakelaars. Kortom wij raden Van Wanrooij aan!
FOTO VAN SCHOLTEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Scholten, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent! Veel leefplezier gewenst in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Pracht van een keuken”
Door Marja Snoei op donderdag 11 aug 2022 22
Stap 1 zeer goed geadviseerd en uitstekend geholpen ons idee uit te werken!
Stap 2 het plaatsen van de keuken: wat een vakman!
Er staat een pracht van Wanrooij keuken!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. Snoei, Bedankt voor je review en de mooie complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door De Wit op woensdag 8 jul 2020 20
Goede verkoper en prima plaatsing. Alleen de hoeveelheid verkeerd of niet geleverde spullen is als erg teleurstellend ervaren.
FOTO VAN DE WIT
Hoekkeuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw De Wit, Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Jeannette Saatrube op maandag 6 sep 2021 21
Bij het plaatsen van het blad op onze nieuwe keuken raakte per ongeluk een van de kastdeurtjes beschadigd. Dat kon helaas gebeuren. Via de serviceafdeling werd alles keurig geregeld en is er inmiddels een nieuw paneel geplaatst. Erg fijn en super mooi weer.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mevrouw Saatrube, hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door Wilma Mulder op dinsdag 8 dec 2020 20
Sinds een half jaar een hele fijne keuken.Waar ik me heerlijk in uitleven kan, om voor mijn lieve man en mij heerlijk te koken.
FOTO VAN WILMA MULDER
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wilma, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de keuken en dat je je heerlijk kunt uitleven in de keuken. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Strak en compact”
Door Peter Leerintveld op dinsdag 19 mei 2020 20
We wisten wat we wilden en nodig hadden. Deze wensen zijn in ontwerp en levering uitstekend besproken, ontworpen en geleverd. Het is een strakke, compacte, all-in keuken geworden; precies zoals we voor ogen hadden

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: De keuken voldoet in de praktijk uitstekend. Zeer vakkundige montageploeg en de geconstateerde gebreken zijn vakkundig en tot volle tevredenheid opgelost. De communicatie tussen sales-levering-aftersales-klant kan volgens mij nog beter.....
FOTO VAN PETER LEERINTVELD
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Peter, Fijn om te lezen dat het is geworden zoals u voor ogen had! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
Door els oomen op woensdag 3 aug 2022 22
Goede kwaliteit keuken, goed begeleid bij aanschaf. Prima afstemming over plaatsingsdatum, en nauwkeurig werkende monteurs. Aftersales klantenservice prima, de ontdekte minpuntjes werden serieus opgepakt en met veel toewijding volledig opgelost. Wij zijn heel tevreden. Verbeterpuntje: de logistieke partner blijkt (weliswaar keurig op de afgesproken tijd) niet altijd met de juiste spullen op afleveradres te komen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste mw. Oomen, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Teveel beschadigingen en ontbrekende onderdelen”
Door Dorus Tonijs op zaterdag 17 sep 2022 22
Ontvangst, uitleg, verkoop allemaal prima verlopen. Levering en montage voldoende maar teveel beschadigingen en ontbrekende delen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Dorus, Bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Familie Wijgmans op zondag 31 mei 2020 20
Wij zijn ontzettend prettig geholpen in de showroom, heel goed meegedacht tav onze wensen en mogelijkheden. Prachtige keuken op maat. Ook de service na plaatsing is top. De monteur was erg vriendelijk en professioneel. We zijn supertevreden over onze prachtige, nieuwe keuken!
FOTO VAN FAMILIE WIJGMANS
U keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Familie Wijgmans, bedankt voor jullie review! Wat een prachtig eind resultaat van de keuken. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door C. Zwerts op zondag 22 aug 2021 21
Alles verliep naar wens. Goede communicatie en vakbekwaam.

Aanvulling ontvangen 23 augustus 2021: Ik heb een complete keuken laten plaatsen. De monteur heeft perfect werk verricht. Geen enkele klacht. Dus op alle vlak 10 punten.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw C. Zwerts, Bedankt voor je mooie review! We wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Nick op dinsdag 18 mei 2021 21
Erg tevreden over mijn keuken. Adviseur dacht goed mee, kwam met alternatieve ideeën welke in de praktijk heel mooi zijn uitgepakt. Sommige dingen geen bewuste keuze in gemaakt, maar ook die zijn goed uitgepakt. Montage snel en goed!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Nick, bedankt voor je review en de mooie complimenten voor de adviseur en de monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door HENZEN op dinsdag 31 mrt 2020 20
Alles is naar wens verlopen vanaf de showroom communicatie en plaatsing. Blij met de prachtige keuken!
FOTO VAN HENZEN
Witte keuken met eiland
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Henzen, wat een prachtige keuken. Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Erik Jan de Kruijf op woensdag 17 feb 2021 21
Service was goed en de installateurs netjes en correct. Wel enorm veel schade tijdens het transport waardoor er een additionele afspraak gepland moest worden om alle schades te herstellen maar dit lag niet aan van Wanrooij maar aan de vervoerder. Afhandeling hiervan was uitstekend.
FOTO VAN ERIK JAN DE KRUIJF
+ Toon extra foto van Erik Jan de Kruijf
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Erik Jan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en dat er snel een oplossing is gekomen. We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Familie J & JB Koolen op dinsdag 16 feb 2021 21
goed advies, en bij twijfel opnieuw bij de adviseur aan tafel.
FOTO VAN FAMILIE J & JB KOOLEN
Reactie of foto toevoegen
“Langere wachttijd”
Door Casimir Evens op dinsdag 30 jun 2020 20
Leveren en montage gingen super goed maakt niet juiste materialen hierdoor zeker 6 a 8 weken wachten
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Casimir Evens, Bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Susan Verburg op woensdag 6 nov 2019 19
Wij hebben een badkamer uitgezocht en gekocht bij van Wanrooij. Erg vriendelijk geholpen. Koffie, thee, limonade. Zelfs een maaltijd hebben we genuttigd. Goed advies gegeven. Er werd erg goed meegedacht. Voor mij een topper. Ook het plaatsen is helemaal goed gegaan. Voor de oplevering bleek er een muurtje te smal. Dit is direct en netjes opgelost.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Susan, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel leefplezier in jullie nieuwe badkamer.
FOTO VAN SUSAN
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Hille Veenstra op maandag 28 okt 2019 19
Vorig jaar keuken aangeschaft voor onze nieuwbouw woning. Donderdag 22 augustus is de keuken geplaatst. Ik zou niemand Van Wanrooij aanraden alles na aankoop op de installateur na is ronduit slecht verlopen. Nu 28 oktober zijn de laatste herstelpunten nog niet opgelost.

Nadat we eerste een ochtend voor niks thuis zijn geweest kwam de monteur smiddags om 1400 uur dan eindelijk aan. Deze zou tussen 0700 en 0730 aanwezig zijn. Na montage waren er nog 2 restpunten namelijk afvoer en kast in zichtzijde die vervangen moest worden. Tevens is door de externe installateur het afval achtergelaten wat volgens factuur meteen zou worden afgevoerd.

Na beloofd te hebben dit de aankomende week af te voeren is dit uiteindelijk na veel telefoontjes en emails drie weken later afgevoerd. Maandag 30 september zijn ze terug geweest voor de herstelpunten 1 hiervan is opgelost echter was er wederom een verkeerde kast besteld. In eerste instantie zou de oude kast achterblijven maar na veel aandringen hebben de monteurs deze toch meegenomen. Wederom een vrije ochten voor niks thuis.

Inmiddels zitten we bijna in november en komen ze aankomende vrijdag opnieuw een poging doen tot vervangen kast. Vandaag wederom gebeld met verzoek tot uitstel van betaling van laatste factuur en kortingsvoorstel voor geleden schade. Nu is er eindelijk een keer terug gebeld nadat we misschien wel 10 keer de belofte hebben gehad terug gebeld te worden. Kortings voorstel is wederom afgewezen. Uitstel van betaling schijnt nu wel mogelijk te zijn.

UIteindelijk de volgende ervaring met Van Wanrooij: Aankoop in een mooie showroom verliep vlekkeloos. Afhandeliung na aankoop zou ik mijn ergste vijand nog niet eens gunnen. Ik heb het gevoel dat ze je als klant totaal niet serieus nemen belofte van terugbellen komen ze 9 van de 10 keer niet na. Reageren op email nog veel slechter vaak geen reactie en als ze reageren is dit weken later. Ik zou dan ook eenieder willen afraden hier een keuken aan te kopen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER EN TEGEL WARENHUYS
Beste Hille, Bedankt voor je review. Vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie gaan wij aan de slag met je feedback.
REACTIE VAN HILLE VEENSTRA
Beste van Wanrooij, Als lerende organisatie doen jullie er echt helemaal niks aan om bestaande klanten tevreden te krijgen. Nu weer een halve maand later is de beloofde schriftelijke uitstel van betaling nog steeds niet binnen. Echter wel al weer een betalingsherinnering. Nu is er mailcontact met de debiteurenadministratie en kan ik mijn verhaal weer opnieuw doen. Jullie leggen alleen vast wat jullie uitkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Ben op vrijdag 22 mei 2020 20
Deskundig advies bij het kiezen van de keuken, snelle levering en vakkundig gemonteerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ben, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Cor van Schijndel op donderdag 8 apr 2021 21
Keuken zonder hoge kasten. Brede opbergvakken leveren enorm veel ruimte. Gekozen kleur sluit perfect aan bij overig interieur. Na installatie tegels aangebracht t.b.v. reinheid in keuken.
FOTO VAN COR VAN SCHIJNDEL
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Best Cor, Bedankt voor je mooie review! Wat is het een mooie keuken geworden! We wensen je heel veel kookplezier toe.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Toine Hendriks op woensdag 25 apr 2018 18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige montage”
Door Berry en Jeanine Boelaars op zaterdag 10 apr 2021 21
Mooie keuken geheel zoals verwacht en uitgezocht. Goede apparatuur die redelijk eenvoudig te bedienen is. Montage is netjes en uitermate vakkundig uitgevoerd.
FOTO VAN BERRY EN JEANINE BOELAARS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Berry en Jeanine, wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst. Bedankt voor jullie review!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Anton vd Meer op woensdag 20 sep 2017 17
Leuke winkel, heel veel keuze en vriendelijk personeel. Erg leuk om hier eens een kijkje te nemen wanneer je opzoek bent naar een nieuwe keuken of badkamer! Mooie themaruimtes.

Aanvulling ontvangen op 3 oktober 2017: Vanochtend is de keuken in onze nieuwbouwwoning geplaatst. Net als de gesprekken in de showroom, is ook dit zeer goed bevallen. De installatiemonteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig en hebben de keuken netjes in elkaar gezet. Henk wist heel goed waar hij mee bezig was en heeft ons goede tips gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Service kan beter”
Door Joke op vrijdag 14 apr 2017 17
Prachtige showroom, prachtig pand maar..... slechte service of liever gezegd helemaal geen service. Enkele maanden na aanschaf van de nieuwe badkamer en het toilet onstonden er problemen met de 2 toiletbrillen. Dit probleem is na bijna twee maanden nog niet opgelost en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, gewoon twee nieuwe leveren!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Joke, Vervelend om te lezen dat je dit hebt meegemaakt. Als lerende organisatie werken we elke dag aan klanttevredenheid. Ik heb begrepen dat onze service afdeling contact met je heeft opgenomen. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag!
Reactie of foto toevoegen
“Flexibel”
Door Ester op woensdag 1 jul 2020 20
Ben heel tevreden over de mooie keuken die is geplaatst. Ondanks dat tijdens het 1e levermoment schade was ontstaan heeft van Wanrooij voor een tijdelijke noodkeuken gezorgd en kon mijn keuken na een beperkte vertraging alsnog worden geplaatst waardoor ik nu geniet van een prachtige keuken. De verkoopadviseur was erg flexibel en heeft goed meegedacht met persoonlijke wensen.
FOTO VAN ESTER
Prachtige keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ester, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je blij bent met je keuken en dat er een goede passende oplossing is gegeven voor een tijdelijke keuken. Wat een prachtige keuken en heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door bert sterks op maandag 18 jul 2022 22
Iedereen vindt het een mooie keuken en door een vakman gezet.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Bert, Bedankt voor je review! Heel veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer besteld maar niet de keuken”
Door frank op donderdag 3 nov 2016 16
Onze ervaringen met de firma Van Wanrooij zijn matig. In ons bouwplan komt de keuken en badkamer via deze firma. Toen we hoorden dat het bouwproject doorging en de aannemer vertelde dat ze Van Wanrooij de order had gegund zijn we er naar toe gegaan. Omdat we geen afspraak hadden gemaakt was het niet mogelijk de project keuken opstelling te zien omdat men niet wist welke keuken er geplaatst ging worden, dit ondanks dat de aannemer zij dat het bekend was. Later kregen we een telefoontje van de aannemer dat het nu wel in orde was en zijn we teruggegaan. Nu wel uitleg gekregen maar het bleef summier. Toen afspraak gemaakt wat moeilijk ging, omdat het zo druk was. Na wat aandringen toch binnen 2 weken kunnen komen. De keuken verkoper kwam er haastig op ons over Er stond 3 uur voor ons ingepland maar hij wist dit in 2 uur te proppen. Ook bleek naderhand dat de gewijzigde apparatuur 30 % boven de internet prijs koste. Daar boven op moesten we nog 10% wijzigingskosten aan de aannemer betalen. Later hoorde ik dat een particulier die gewoon daar een keuken kocht wel scherpe prijzen voor de apparatuur kreeg. Bij een volgende afspraak is door een andere verkoper de badkamer begeleidt , dit ging wel goed alhoewel de meer prijs voor gewijzigde apparatuur naar mijn mening te hoog was, dus geen andere apparatuur gekocht, dit pas ik later wel aan. Bij deze verkoper kwam onze slechte ervaring met de keuken ter sprake. Wat later werden wij gebeld door de keuken verkoper, hij was van mening dat hij ons deskundig had begeleid. Na hier enkele dagen over na gedacht te hebben heb ik toch een leidinggevende gebeld, Deze heeft mijn klacht goed aangehoord en gaf aan dat de klant koning is bij van Wanrooij. Mijn conclusie is dat Van Wanrooij het veel te druk heeft, erg veel projecten aanneemt wat te kostte gaat van de kwaliteit, daarnaast kunnen zij, nu de economie zo aantrekt, hogere prijzen vragen. Mijn advies kijk kritisch naar de offerte en slaap er wat nachtjes ver voordat je beslist.
Reactie of foto toevoegen
“Lakfronten”
Door M. Vink op dinsdag 20 okt 2020 20
Slechte ervaringen met de service van Van Wanrooy. In 2017 hebben wij een zwarte hoogglas keuken gekocht van 19.000 euro. Na de plaatsing begon na een jaar vlekken op de deurtjes te komen. Gemeld bij Van Wanrooy die het afdeed dat het door het schoonmaken zou komen. Met schoonmaken hebben wij echter de voorschriften van Van Wanrooy opgevolgd. Van Wanrooy wilde ook niet naar het probleem komen kijken. Na inschakelen van onze rechtsbijstand is men toch komen kijken. Conclusie met bijbetaling van 1500 euro worden de deurtjes vervangen. Na de plaatsing van nieuwe deurtjes weer een probleem. Nu zitten er een soort lakstrepen op. Na inschakelen van weer de rechtsbijstand is men toch maar weer komen kijken. Conclusie: de fabriek is benaderd en heeft aangegeven dat dit probleem bij het spuitproces kan gebeuren en dat de klacht afgewezen is. De rechtsbijstand gaf aan dat wij zouden moeten bewijzen dat dit er bij aflevering al in zat. Dit zou echter een langdurig proces worden zonder gunstig resultaat voor ons. Om overal van af te zijn, zijn wij toch tot betaling van de 1500 euro overgegaan. Kortom service van Van Wanrooy is ver te zoeken, is erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Bert van den Herik op zondag 8 aug 2021 21
Prima, alleen de deur van de koelkast is niet helemaal in lijn gemonteerd, maar ik neem aan dat dat bij de montage van een nieuw barblad even wordt opgelost.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer Van den Herik, hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent. We hebben de melding doorgezet naar onze collega's van de service!
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Jelle op maandag 27 jun 2022 22
Mooie keuken, harder werkers, prima. Problemen snel verholpen. Dank.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jelle, Bedankt voor je review! Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R.A. Hoogendoorn op maandag 25 jul 2022 22
In de lock down middels computer onze keuken uitgezocht. Samen met de verkoper online van alles doorgesproken en een voorlopige keuken indeling gemaakt incl apparatuur. Nadat de lock down was afgelopen fysiek naar het warenhuis gegaan en zijn wij naar volle tevredenheid geholpen en geadviseerd. We hoefden haast niets aan te passen wat we samen van te voren al hadden bedacht. De keuken plaatsen is ook naar tevredenheid uitgevoerd. Mooi materiaal en heerlijke werkwijze bij alle Siemens producten die we hadden uitgekozen. Heerlijk een afwasmachine op hoogte, geen lelijke afzuigkap meer. Al met al zeer tevreden over de uitgekozen keuken en de montage. Montage was geregeld in 1,5 dagen.
FOTO VAN R.A. HOOGENDOORN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Hartelijk dank”
Door Bart en Nelly de Gooijer op maandag 5 jul 2021 21
Onze prachtige keuken werd perfect geïnstalleerd door 2 kundige mensen die van 07.00 tot 14.30 uur hebben gewerkt en de boel keurig hebben opgeruimd en de volgende dag hebben laten afvoeren. Ik kan alleen maar zeggen: petje af! Geweldig werk geleverd! Hartelijk dank voor een prachtige keuken van Van Wanrooij uit Waardenburg.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Bart en Nelly de Gooijer, bedankt voor jullie review! Geniet van jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Maureen op zaterdag 16 mei 2020 20
Wij zijn heel blij met onze keuken! Prima communicatie met Van Wanrooij en hele goede service. Na montage kwamen we er achter dat er iets was beschadigd. De volgende dag zijn we direct gebeld en wordt het netjes opgelost.
FOTO VAN MAUREEN
De nieuwe keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Maureen, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en dat de montage goed verlopen is. Wat een prachtige keuken! We wensen je veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Gert van Gessel op woensdag 23 okt 2019 19
Onze keuken voor ons nieuwbouwhuis is prachtig! Geen problemen rondom levering en plaatsing. De keukenzetter die wij hadden is echt een vakman. Mooie afwerking van koof boven het kookeiland en denkt goed mee met de klant. Wij bevelen Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys dan ook van harte aan!
FOTO VAN GERT VAN GESSEL
Gezette keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer van Gessel, Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie foto, veel leefplezier in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over service”
Door Tim op zaterdag 25 jan 2020 20
5 jaar geleden keuken bij van Wanrooij gekocht. En tot grote tevredenheid. Bijzonder goede service! Afgelopen jaren 2 keer problemen gehad met de Franken cooker maar twee maal keurig opgelost door de service afdeling. Ook had ik wat hulp nodig hoe ik de apothekerskast uit elkaar kon halen (strooppot omgevallen) en in plaats van een dure monteur langs te sturen stuurden ze me de montage tekeningen, binnen een uur had ik de kast weer schoon en weer in elkaar, super! Dank voor de vriendelijke en goede service, ik raad van wanrooij iedereen aan.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Tim, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat het elke keer goed is opgelost door onze service afdeling!
Reactie of foto toevoegen
“Goede montage”
Door O Carolus op vrijdag 20 aug 2021 21
De keuken is mooi. Goed gemonteerd, alleen een onderdeel verkeerd geleverd. Lag niet aan Van Wanrooij.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Carolus, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi”
Door J. Joosen op woensdag 20 jul 2022 22
Keuken is mooi, degelijk en perfect geplaatst. Prima monteurs.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Bedankt voor je review! Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Anne vd C op woensdag 15 jun 2022 22
Ik ben zeer tevreden over de geplaatste keuken in mijn nieuwbouwwoning. Ondanks dat niet alles de 1e keer goed geleverd is (te lage kast, te korte plint en verkeerde kleur greeplijst), is daarna alles wel redelijk snel vervangen voor de goede onderdelen.
De plaatsing van de keuken is gedaan door een zeer kundige monteur, hij had in z'n eentje 1 dag nodig om de gehele keuken te installeren.
FOTO VAN ANNE VD C
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Anne, bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Fijn om te lezen dat de service punten snel zijn opgelost. Veel kookplezier toegewenst in je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Eline Meijer op woensdag 30 okt 2019 19
Keuken en badkamer. Ervaring is gemengd. Keuken afspraak eerste keer was een drama (slechte adviseur qua kennis en service)- afspraken daarna fijn: resultaat moet nog blijken- keuken wordt volgende week geleverd/geplaatst. Badkamer service ervaarden we prettig: dacht mee en luisterde goed. Achteraf hoorden we echter dat de opties voor onze (nieuwbouw) badkamer per adviseur afhankelijk is: dat moet niet kunnen toch? Rijtje van 3 dezelfde woningen: bij ons 'nee het muurtje of de wc verplaatsen is geen optie/kan niet', bij onze buren 'het muurtje kunnen we verplaatsen, maar wc niet' en bij hun buren 'wc verplaatsen is geen probleem, maar het muurtje kan niet'..... badkamer is opgeleverd maar toont redelijk wat 'gebreken', vooral tegelwerk heel slordig helaas.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Eline, Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat er gemengde gevoelens zijn, ik heb het intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken goed nagekomen”
Door Wim van Doorn op vrijdag 4 dec 2020 20
Prettige ontvangst met een duidelijke toelichting op de verlangde onderdelen, afspraken goed nagekomen en vakkundig door de eigen monteurs geïnstalleerd.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Wim, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Jeijsman op dinsdag 6 apr 2021 21
Onze ervaring is 100% positief. De communicatie van van Wanrooij naar ons was echt zeer goed. Als er iets was dan werden we duidelijk geïnformeerd. De showroom is zeer ruim en mooi met volop keus. Wij dachten toen we binnen kwamen dat dit een te dure prijsklasse voor ons zou zijn maar niets bleek minder waar te zijn. Zeer goed geholpen door de verkoper die alle tijd voor ons nam en samen met ons de keuken ontwierp.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Henk Lodewikus op donderdag 19 mei 2022 22
Heel tevreden met het eindresultaat. Keuken voldoet helemaal aan onze verwachting. In 1 dag professioneel geplaatst. Super!
FOTO VAN HENK LODEWIKUS
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer Lodewikus, Bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe keuken. Veel kookplezier toegewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer en een keuken”
Door Vermeeren op maandag 1 aug 2022 22
Beter communiceren zou fijn zijn in de toekomst.

Aanvulling 22 augustus 2022:
We hebben een badkamer en keuken gekocht. Beide zijn geheel of gedeeltelijk geleverd en geplaatst. De badkamer en toilet zijn redelijk maar ontzettend veel tegels over waar we nog een toilet mee hadden kunnen tegelen en dit is normaal volgens van wanrooij. De klant mag gewoon betalen. Keuken is geplaatst op de achterwand na maar dat is inmiddels al 4 weken geleden. De oven was niet te leveren en dit hebben we niet van van wanrooij gehoord maar van neff. Communiceren is niet iets wat van wanrooij goed doet, terugbellen en niet doen etc. Problemen die we hebben gehad met de technische ruimte doordat van wanrooij niet heeft ingemeten trachten te verhalen op de klant.
FOTO VAN VERMEEREN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste familie Vermeeren, Bedankt voor je bericht. Vervelend om je verhaal te lezen. We nemen contact met je op.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door D op dinsdag 12 nov 2019 19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer D, vervelend om je verhaal te lezen. Als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen, kun je het referentienummer doorgeven, dan zoek ik het graag voor je uit.
REACTIE VAN DONNA TURK
Ik plaats het referentie nummer liever niet publiekelijk. Ik heb qasa deze doorgegeven, jullie kunnen hun raadplegen. Allemaal mooie praatjes maar aan de andere reviews te zien zullen jullie toch niks doen. Jullie zijn de slechte organisatie waar ik ooit iets aangeschaft heb, als ik dit allemaal had geweten had ik nooit van mijn leven iets bij jullie gekocht. Zodra de buit binnen is stopt het bij jullie. Jullie zouden je moeten schamen
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer maar communicatie kan beter”
Door A. Koppelaar op donderdag 23 sep 2021 21
Zeer klantonvriendelijk. Wegens coronatijd online de indeling van de nieuwe badkamer gedaan in nieuwbouwproject. We zouden een uitnodiging krijgen voor een 1e afspraak voor het uitzoeken van alle tegels, sanitair, badkamermeubel, douchewand enz. Na vaak bellen, mailen, langsgaan (niet welkom want we hadden geen afspraak) klacht ingediend bij ons bouwbedrijf. We werden ruim een half jaar later gebeld door Van Wanrooij. Afspraak kon niet op zaterdag want ze vonden het geen 1e afspraak. Ik werk in het onderwijs en kan alleen op zaterdag. Ze bleven hier zeer stoïcijns.
Bij een 2e afspraak wel geholpen en zeer meedenkend. Het blijkt dus erg af te hangen van wie je krijgt. Bij aflevering verkeerde toiletpot geplaatst. Werd eerst gezegd dat dit niet kon. Later is het juiste toilet geplaatst. Badkamerkastje met stopcontact besteld, zonder stopcontact geleverd. Nu na 3 maanden nog niet opgelost, bij omruilen badkamerkastje hebben ze hem te hard op de grond gezet en brak er een stukje van de spiegeldeur af. De badkamer is overigens erg mooi geworden en netjes geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Grote klasse”
Door W.A Trilsbeek op maandag 27 dec 2021 21
De door ons ontworpen keuken hebben ze conform afspraak geplaatst. Al het verpakkingsmateriaal en het restafval heeft de monteur meegenomen. Zowel de adviseur, de mensen aan de telefoon en de monteurs waren vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend. Grote klasse.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Trilsbeek, bedankt voor je review en de mooie complimenten. Fijn dat je zo tevreden bent!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Gardenier op dinsdag 26 apr 2022 22
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Super goed geplaatst en vakmensen die monteurs, ook heel vriendelijk.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast over traject”
Door Josefien op maandag 15 aug 2022 22
Wij zijn erg enthousiast over het hele traject van advies voor onze nieuwe keuken, de onderlinge communicatie, de levering, het plaatsen, en nazorg. Alles is conform afspraken verlopen. Bij plaatsing bleek dat 2 panelen in de verkeerde kleur waren geleverd maar dat is bij de fabrikant mis gegaan, niet bij Van Wanrooij. De melding is direct opgepakt en bevestigd dat de nieuwe panelen alsnog zsm geïnstalleerd zullen worden.
FOTO VAN JOSEFIEN
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Josefien, bedankt voor je review. Wat een mooi eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde kast geleverd”
Door M.C.M. Staakman-de Vriend op dinsdag 14 dec 2021 21
Het plaatsen van de keuken is heel goed verlopen. Ik was tevreden over de monteur. Teleurgesteld over de foute levering van een hoge kast in een kastenwand waarin ovenapparatuur zit. Ik hoop dat de goede kast snel wordt geleverd, dan kan ik pas een foto maken en een eind oordeel geven.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste meneer, mevrouw Staakman- de Vriend, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat het plaatsen van de keuken goed is verlopen. In het systeem zien we dat de hoge kastenwand in bestelling staat. Als deze op voorraad is gekomen nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om een afspraak in te plannen. We kijken nu al uit naar de foto met het prachtige eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
Door J. Soons op maandag 8 jul 2019 19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste J. Soons, Bedankt voor je review, vervelend om je verhaal te lezen. Je hebt contact met mijn collega om tot een passende oplossing te komen.
REACTIE VAN J. SOONS
Ik ben inderdaad gebeld door een medewerker van Van Wanrooij. De passende oplossing die geboden werd is een etentje "om daarmee de nare smaak weg te nemen." Wij vinden deze reactie erg neerbuigend en opnieuw een bewijs dat Van Wanrooij niets op heeft met cliënten. Nu Van Wanrooij de gemaakte fouten toegeeft, hadden we een financiële compensatie verwacht van tenminste 5 %van de totale aankoopsom. Daarin zou de erkenning van het falen tot uitdrukking komen en zou Van Wanrooij het verdiende leergeld betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf keuken en badkamer”
Door p. boukema op donderdag 14 okt 2021 21
Goede begeleiding bij aanschaf keuken en badkamer. Plaatsing van de keuken in 1 dag zonder problemen en mooie correcte afhandeling.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Boukema, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en installatie van badkamer en keuken”
Door Familie de Jongh op maandag 15 nov 2021 21
Goed geïnformeerd. Men dacht goed met je mee.
REACTIE VAN FAMILIE DE JONGH
Ook voor de badkamer zijn we goed geslaagd. Adviseur Dappers is echt een topper.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Familie de Jongh, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie goed geslaagd zijn voor de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Peter en Diana Megens-van Olderen op donderdag 11 feb 2021 21
Wij zijn geweldig geholpen en nog steeds blij met de gemaakte keuzes nu wij drie maanden in ons huis wonen.
FOTO VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
REACTIE VAN PETER EN DIANA MEGENS-VAN OLDEREN
Hier ook nog een foto van onze badkamer. Echt prachtig betegeld. Dit is een ervaren tegelzetter geweest. Keurig. Nog iedere dag heel blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOI WARENHUYS
Beste meneer en mevrouw Megens-Van Olderen, hartelijk dank voor jullie review. Fijn dat je zo tevreden bent. Heel veel leefplezier in jullie nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Muradin op vrijdag 25 feb 2022 22
Super mooie keuken gekocht. Kookeiland met quooker, mooie grote kasten met koffiecorner. We zijn zeer tevreden. Bij levering was er schade aan een kast deze is binnen 3 weken vervangen zonder problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het eindresultaat”
Door Bert op vrijdag 23 sep 2022 22
Goede vaklui die weten wat ze doen. Begon al tijdens de gesprekken met adviseur Marcel. Dit is de tweede keuken die we bij van Wanrooij gekocht hebben en net zo tevreden met het eindresultaat. 1 klein puntje in de afwerking (door een wijzinging tijdens het bouwen van onze zijde), werd binnen een paar weken naar beider tevredenheid opgelost!
FOTO VAN BERT
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Bert, Bedankt voor je review! Wat een prachtig eindresultaat van de keuken. Veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Goed eindresultaat”
Door Jan Gorissen op maandag 13 jun 2022 22
Het eind resultaat van onze keuken was goed, maar er waren nog wel wat gebreken zoals een verkeerde kast (niet de juiste maat) lekkende afvoer van de spoelbak en missing rooster voor de vriezer.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jan, bedankt voor je review! Hopelijk worden de gebreken snel opgelost, zodat je kan gaan genieten van je nieuwe keuken. Alvast veel kookplezier toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Shannon op donderdag 29 jul 2021 21
Nette levering en montage. OP een paar puntjes na zinj we helemaal tevreden. Het bedrijf heeft aangegeven de puntjes op te willen lossen.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Shannon, Bedankt voor je mooie review!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door A.M. van Baggem-Stoel op maandag 25 okt 2021 21
Badkamer is prima gemonteerd (ruime doucheruimte met zitje en grijpstang, bidet en dubbele wastafel met verwarmde spiegel).
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer/mevrouw Baggem, bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe badkamer toegewenst.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Arnoud Plompen op donderdag 3 okt 2019 19
Mooie keuken laten ontwerpen voor onze oude stadsboerderij. Bij de installatie viel het ons wel op dat de zeer vriendelijke monteurs moeten werken onder enorme tijdsdruk, dus het was verstandig in de buurt te blijven en het werk in de gaten te houden. De montage verliep desondanks erg voorspoedig, op wat kleine onvolkomenheden na zoals een kleine lekkage die na melding direct werd verholpen.
Bij gebruik na oplevering bleek dat de kastindeling van het kookeiland niet goed aansloot op onze situatie. Gelukkig dacht Van Wanrooij mee en kwamen we er snel uit hoe dit opgelost kon worden. Zoals in andere ervaringen beschreven hebben ook wij daarna wel wat moeite moeten doen om die klus daadwerkelijk uitgevoerd te krijgen. Maar bij Van Wanrooij leverde het bellen, mailen, een dossier opbouwen en vooral vriendelijk blijven uiteindelijk het gewenste resultaat op en staat de keuken er nu perfect bij. Onze indruk van Van Wanrooij is dat er welwillende en vakkundige mensen voor werken. Misschien groeit de hoeveelheid werk ze wat boven het hoofd? Wij zijn uiteindelijk tevreden, ook omdat ze (in ons geval) verreweg de goedkoopste waren.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ KEUKEN, BADKAMER & TEGEL WARENHUYS
Beste Arnoud, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Veel leefplezier in je nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het resultaat”
Door Esther en Bertil op donderdag 18 nov 2021 21
We hebben een keuken gekocht. Er werd meegedacht over de mogelijkheden en onze wensen (ook toen we deze toch nog wilden wijzigen). Communicatie was prettig.
Plaatsing werd netjes en vakkundig gedaan. We zijn blij met het resultaat!
FOTO VAN ESTHER EN BERTIL
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Esther en Bertil, Bedankt voor jullie mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het traject omtrent de keuken. Wat een prachtig eindresultaat is het geworden! We wensen jullie heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Stefan IJfs op donderdag 30 apr 2020 20
Zeer goede service en zelfs nog een nieuw type van de kookplaat gekregen nadat er door Siemens een nieuw model aangekondigd was. Installatie van keuken binnen een dag!
FOTO VAN STEFAN IJFS
De nieuwe keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Stefan, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en de keuken. Heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Corinezeelen op woensdag 25 apr 2018 18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de mooie keuken”
Door Konings op zaterdag 26 feb 2022 22
Mooie keuken! Netjes afgeleverd, 2 aardige chauffeurs. En netjes in elkaar gezet door 2 aardige en kundige vakmannen!
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste heer, mevrouw Konings, bedankt voor je review!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is plaatje geworden”
Door Jolanda soeters rullens op dinsdag 19 nov 2019 19
We hebben een keuken gekocht bij van wanrooij waardenburg. Heel goed geholpen. Het is een super mooie keuken. En heel netjes geplaatst. Het is een plaatje geworden. We zijn er zo blij mee.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Jolanda, bedankt voor je review. Heel veel plezier van je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden na zelfplaatsing”
Door Ronnie Koenen op dinsdag 25 feb 2020 20
Keuken gekocht in het echt nog mooier. Zeer tevreden over contact en de levering. Ik heb de keuken zelf geplaatst en dit is te doen voor een zeer handige doe het zilver. Veel werk is de pas stroken op maat zagen. De kraan die we houden uitgezocht was niet op tijd te leveren maar we kregen keus uit mooie alternatieven. Een nadeel is dat de uitspattingen niet gezaagd werden dit was ons wel vermeld bij aankoop. Dit telefonisch uitgelegd door van wanrooy. Het inmeten is goed gedaan en alles is nu perfect. Ik mis geen onderdelen. Tot nu toe zeer tevreden.
FOTO VAN RONNIE KOENEN
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Ronnie, bedankt voor je review. Fijn dat het opgelost is en dat nu alles perfect is. Heel erg veel plezier met jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Schone schijn”
Door Rob Ebberink op maandag 10 sep 2018 18
Een mooie showroom, prettige verkoper, redelijke installatie maar dan stopt het. Geen service en geen garantie op een keuken. Hoe het werkt? (elke fase duurt 4-6 weken):
1. Bereidwilligheid; de monteur noteert de gebreken en zal de defecte onderdelen bestellen. Dit kan zich een paar keer herhalen.
2. Verbazing; De serviceafdeling is niet op de hoogte dat er nog iets openstaat. Maar ze gaan het regelen.
3. Vertragingstactiek; Nog geen tijd gehad. Het is zo druk en door de vakantieperiode nog niet aan toe gekomen. Maar we gaan het regelen.
4. Niet meer reageren. Op mails en telefoontjes wordt niet meer gereageerd.
5. Good guy. Als U druk blijf zetten en zelfs begint te dreigen, belt de Good Guy onverwachts 's avonds. Sorry, sorry, sorry; onze schuld. Ik zorg er persoonlijk voor dat het nu snel wordt opgelost (dus niet).
6. Schuld van de klant. Pas na een paar maanden hebben we een melding gekregen van gebreken. Het is toch echt ondeskundig gebruik en valt niet onder de garantie.
7. Gelukt; de klant is het zat haakt af na 6-12 maanden en moet het zelf oplossen.
In mijn geval ging het om een paar ladengeleiders: kosten een paar tientjes en 5 minuten werk.
Bekijk de keukens bij van Wanrooij en ga dan snel naar een betrouwbaar adres.
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door R. H. Frantzen op maandag 16 nov 2020 20
Keuken is mooi en netjes gemonteerd. Op dit punt zijn wij zeer tevreden. Jammer alleen dat voor de ijskastdeur een aantal pennetjes ontbreken waardoor deurtjes nog niet er op zitten. Op een punt heb ik een negatieve opmerking, de kraan is zodanig dicht op de achterwand geplaatst door de fabriek dat de kraan aanloopt tegen de achterwand en dus niet volledig open kan.
FOTO VAN R. H. FRANTZEN
Keuken langs twee zijden
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
+ Toon extra foto van R. H. Frantzen
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Meneer, mevrouw Frantzen, Bedankt voor je review! We hebben je bericht intern doorgezet.
Reactie of foto toevoegen
“De klantenservice kan een stuk beter”
Door Miranda op maandag 16 mei 2022 22
De ellende begon al vóór het plaatsen: ongeveer 10 dagen voor de levering werden wij geïnformeerd dat onze oven niet op voorraad was en dat het niet bekend is wanneer deze zou komen. We moesten wel het hele bedrag betalen en maar zien wanneer er ooit nog een oven zou komen. Vervolgens werd de keuken geleverd, door de slechtste bezorgdienst die je maar kunt bedenken (enorm hard scheuren met de vrachtwagen door een woonwijk om vervolgens lacherig te vertellen dat er 3 kasten kapot zijn gevallen, waarvan 1 zo ernstig dat zelfs de monteur met 20jaar ervaring van versteld stond). Het bedrijf VOS Logistics wat verantwoordelijk is voor de levering reageert niet op klachten. De monteur was wel erg kundig, hij heeft de kasten zodanig gemaakt dat we deze tijdelijk kunnen gebruiken. Het enige vervelende is dat hij zei dat we de keuken binnen een paar dagen moesten poetsen en reclamaties door moesten geven. Dit deed ik letterlijk 26uur na de oplevering en toen kwam Van Wanrooij met het bericht "dat dit buiten de reclamatietermijn van 24uur valt". Dat is echt ongelofelijk. Vervolgens kwam de tegelzetter, ook een aardige en kundige man. Maar wat ons erg tegen is gevallen, is dat een wandcontactdoos is gedemonteerd zodat de tegels geplaatst konden worden en dat het stopcontact nu niet meer te monteren is (ook niet met langere schroeven). Hierover contact opgenomen met Van Wanrooij en dit hoort natuurlijk ook weer niet bij de werkzaamheden van de monteur. Hoewel Van Wanrooij nu wel serieus bezig lijkt te zijn met het willen oplossen van de gebreken, vind ik het erg jammer dat ik me hier allemaal bezig moet houden en nu nog uit dozen moet leven omdat ik 2 grote keukenkasten niet kan gebruiken. Daarnaast zit ik straks weer een halve dag thuis en in de rommel omdat de monteur de beschadigde kasten nog komt vervangen. De compensatie vanuit Van Wanrooij laat hierin zéker te wensen over, maar na alle negatieve reviews op internet valt het me mee dat ik de indruk krijg dat ze wel een verbetering willen doorvoeren op het gebied van klantenservice.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Miranda, Vervelend om je verhaal te lezen. Nadat de review geplaatst is, is er contact met u opgenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Beter met facturen dan met service”
Door Joep op vrijdag 20 aug 2021 21
Levering en montage waren goed. Echter miste er onderdelen of waren beschadigd.
Nu 2 weken verder heeft Van Wanrooij nog steeds geen duidelijkheid gegeven en komt er vrijwel geen feedback. Op de factuur zitten ze wel erg kort, maar op hun tekortkomingen niet.
REACTIE VAN VAN WANROOIJ WARENHUYS
Beste Joep, als lerende organisatie werken we graag aan verbeteringen. Kun je het referentienummer doorgeven dan zoeken we het graag voor je uit.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 123
Adresgegevens Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
aWaardenburg , Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.