“Tevreden met de keuken en badkamer”
Christian |
zaterdag
18 feb
2023
23
De verkopers voor zowel de keuken als de badkamer nemen alle tijd voor je en niets is te veel. Nog een keer terug geweest om voor een andere kleur keuken te gaan en de verkoper zag nog een foutje in het ontwerp, dit is gelijk hersteld. Montage ging ook prima, filter van afzuigkap was beschadigd en kast gebroken bij vervoer. Zijn meteen opnieuw besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede klantervaring”
Petra Prenen |
donderdag
30 mrt
2023
23
Ik heb zowel toilet- als badkamerinrichting gekocht. Beide ervaringen met Luuk van het verkoopteam waren perfect, goed advies en hij nam alle tijd. Na het ontwerpen van de badkamer, konden wij deze bekijken via VR, dat was erg leuk! De showroom is erg mooi en de lunch die wij kregen goed. De afspraken van leveringen worden netjes nagekomen. Alle leveringen waren volledig en geen schade; ook mijn aannemer was zeer positief. Al met al een zeer goede klantervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
CVisee |
maandag
21 nov
2022
22
Slechte controle voor levering, drie keukenkasten waren aan de achterkant beschadigd. Wel een geweldige monteur. Heeft gezorgd voor een goede oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Beauchemin |
zondag
13 aug
2023
23
Werd tijd genomen en met je meegedacht over de opstelling en invulling van de keuken en de tijd genomen door Mark de verkoper, ook de plaatsing van de keuken was top door Tom.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met het eindresultaat”
Audrey Oomen |
maandag
15 mei
2023
23
Van begin tot het eind goed gepland. Helaas waren de materialen incompleet waardoor ze nog eens terug moeten komen. Dat duurt vrij lang. Verder wel enorm blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Marco |
dinsdag
11 feb
2025
25
Goede ervaring met zowel de verkoop als de montage van de keuken, super.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met alles erop en eraan”
S. Schrale-Koopmans |
vrijdag
11 dec
2020
20
Het lijkt of ik nog iedere dag op vakantie ben, ziet er met minder kastjes heel ruim uit. Een keuken met alles erop en eraan. Krijg steeds meer plezier in de stoomoven. De inductieplaat bevalt heel goed, het eten is gauw klaar. De heetwaterkraan is super. Mijn man maakt met plezier de spruitjes voor vanavond klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop complete keuken”
G J Gijsbers |
zaterdag
23 apr
2022
22
Fijne en goede vakmensen die hard doorwerken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij mee”
Beerens |
dinsdag
5 mrt
2024
24
Onze keuken is precies naar wens! Zelf mooier dan we gehoopt hadden. De keuken is heel mooi en functioneel. We zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Grote keuken”
Elize Bosveld |
maandag
28 jun
2021
21
In eerste instantie (november 2019) toen ik mijn keuken ging bestellen, was mijn gevoel niet goed. Ik werd ook een beetje geleid door de reviews en dan ben je bevooroordeeld. In Januari van dit jaar, besloot ik toch mijn kleur te wijzigen. Via een videocall met Resul ging dat super goed! Verder was de levering en de montage in 1 keer goed! De levering weerd goed gecommuniceerd en er waren geen onderdelen die misten. De monteur heeft de volgende dag de keuken in z'n eentje in 8 uur superstrak gemonteerd. Mijn eigen aannemer was zelfs onder de indruk! Het is toch een keuken van bijna 7 meter met 3 hoge kasten en een composiet blad. Mijn zorgen bleken dus niet gegrond! Ga zo door van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Pauline |
woensdag
12 jun
2024
24
Goed advies, bij vragen krijg je snel antwoord omdat het bedrijf goed benaderbaar is, prima montage, goede kwaliteit keuken en apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Danielle Gubbels |
maandag
25 mei
2020
20
Een prachtige keuken gekocht bij Van Wanrooij. Goede adviezen bij de aankoop, een kwaliteitskeuken en een goede montage. Erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie showroom met genoeg keuze”
Elles van de Kraats |
vrijdag
15 dec
2023
23
Erg blij met onze keuken. Zelf hadden wij al een idee op papier gezet en Twan heeft meegedacht om het nog functioneler te maken. Mooie showroom met genoeg keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers”
Fam. Rouwenhorst |
woensdag
27 sep
2023
23
Twee badkamers laten doen, toch wel wat manco's. Gedeeltelijk verkeerde tegels en verkeerde onderkast badkamer meubel. Na zeer prettig contact met Jaco is alles prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
bert sterks |
maandag
18 jul
2022
22
Iedereen vindt het een mooie keuken en door een vakman gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het eindresultaat”
Bert |
vrijdag
23 sep
2022
22
Goede vaklui die weten wat ze doen. Begon al tijdens de gesprekken met adviseur Marcel. Dit is de tweede keuken die we bij van Wanrooij gekocht hebben en net zo tevreden met het eindresultaat. 1 klein puntje in de afwerking (door een wijzinging tijdens het bouwen van onze zijde), werd binnen een paar weken naar beider tevredenheid opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service en fijne communicatie”
Rob Klerks |
maandag
11 sep
2023
23
Duidelijke afspraken, goed gecommuniceerd, mocht er iets zijn denken ze mee, en lossen het op, goede vriendelijke monteurs, nemen de tijd die ze nodig hebben, gewoon goed product, goede service, planning denkt ook mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Frits |
woensdag
6 nov
2024
24
De after service van Huijsinc is altijd goed bereikbaar en daar wij zij invloed op hebben doen zij aan goede betrouwbare service. Dit is belangrijk!
Reactie of foto toevoegen
“Graag meer keuze inbouwapparatuur gehad”
P vD |
woensdag
11 dec
2024
24
Keuken in goed overleg samen gesteld, de inbouwapparatuur was door de verkoper een beetje ondergeschikt en echt een optie voor een ander merk was er niet, daar achteraf spijt van. als hier wat meer vrijheid en keuze in was geweest. was de score zeker hoger geweest!
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Zwaga |
donderdag
24 apr
2025
25
Wij hebben een keuken, sanitair en tegels bij u gekocht naar volle tevredenheid. Prima kosten opgaaf, levering keuken en plaatsen prima, en levering sanitair en tegels ook naar wens geregeld (icm tegelzetter van Ballast Nedam Zuid).
Alles prima uitgevoerd, na 1 jaar deurtjes bijgesteld echt top, aan de voorkant en service, top!
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij mee”
Monique de Leeuw |
woensdag
9 aug
2023
23
Keuken 3 jaar geleden gekocht. Was helemaal naar tevredenheid geleverd en geplaatst. Keukenadviseur Bas van Alebeek heeft alles perfect voor georganiseerd. Heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Goede service naderhand”
Valentino |
donderdag
11 feb
2021
21
Professioneel, vriendelijk, klantgericht, gebruikt geen excuses en neemt verantwoordelijk. Een foute montage is een foute montage ongeacht garantie. Van Wanrooij is aan te bevelen. Professioneel, vriendelijk, klantgericht, gebruikt geen excuses en neemt verantwoordelijk. Case closed en zand er over. Een foute montage is een foute montage ongeacht garantie. Van Wanrooij is aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Rob de Ligt |
vrijdag
1 dec
2023
23
We hebben uitgebreid overleg gehad met de verkoper met als resultaat een keuken helemaal naar onze wens. Vooraf zijn we goed op de hoogte gehouden van het logistieke deel en de levering en montage zijn netjes uitgevoerd. De eerst ervaringen met het gebruik van de keuken zijn zeer positief. Kortom we zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Gardenier |
dinsdag
26 apr
2022
22
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Super goed geplaatst en vakmensen die monteurs, ook heel vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Corinezeelen |
woensdag
25 apr
2018
18
Badkamer gekocht in april 2016. Uiteindelijk te laat opleveren na heel veel problemen en het niet oplossen van klachten gekomen tot een schikking in 2018, zodat wij onze klachten zelf op een vakkundige wijze kunnen oplossen. Geen aanrader dus. Ik sluit aan bij alle onderstaande recencies. Verkopen prima maar daarna is de service ver te zoeken!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Steven |
vrijdag
24 jan
2020
20
Wij hebben onze badkamer en keuken bij van Wanrooij besteld. de keukenverkoper was top. De badkamer adviseur iets minder. Tijdens het totale traject zijn er diverse zaken niet goed gegaan, maar mede door een recensie op Qasa is dit door van Wanrooij goed opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwelijks communicatie”
David |
dinsdag
12 mei
2020
20
keuken en badkamer gekocht. bij de badkamer slechte begeleiding vooraf, niks kan zomaar en alles kost extreem veel extra. Het tegelwerk in de badkamer en toilet is heel slecht en maar gedeeltelijk opnieuw gedaan. In eerste instantie proberen ze je ook nog wijs te maken dat het binnen de marge valt. De keuken is erg mooi en leuke en goede verkoper. Bij de levering blijkt het blad niet goed. Er wordt nauwelijk gecommuniceerd over de nalevering en bij de nalevering blijkt dat ze weer niet alles kunnen afmonteren en de leverancier weet wederom nergens van.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Sheila van Loosbroek |
dinsdag
21 mei
2024
24
Goed advies, goed meedenken, goede service, prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“De klantenservice kan een stuk beter”
Miranda |
maandag
16 mei
2022
22
De ellende begon al vóór het plaatsen: ongeveer 10 dagen voor de levering werden wij geïnformeerd dat onze oven niet op voorraad was en dat het niet bekend is wanneer deze zou komen. We moesten wel het hele bedrag betalen en maar zien wanneer er ooit nog een oven zou komen. Vervolgens werd de keuken geleverd, door de slechtste bezorgdienst die je maar kunt bedenken (enorm hard scheuren met de vrachtwagen door een woonwijk om vervolgens lacherig te vertellen dat er 3 kasten kapot zijn gevallen, waarvan 1 zo ernstig dat zelfs de monteur met 20jaar ervaring van versteld stond). Het bedrijf VOS Logistics wat verantwoordelijk is voor de levering reageert niet op klachten. De monteur was wel erg kundig, hij heeft de kasten zodanig gemaakt dat we deze tijdelijk kunnen gebruiken. Het enige vervelende is dat hij zei dat we de keuken binnen een paar dagen moesten poetsen en reclamaties door moesten geven. Dit deed ik letterlijk 26uur na de oplevering en toen kwam Van Wanrooij met het bericht "dat dit buiten de reclamatietermijn van 24uur valt". Dat is echt ongelofelijk. Vervolgens kwam de tegelzetter, ook een aardige en kundige man. Maar wat ons erg tegen is gevallen, is dat een wandcontactdoos is gedemonteerd zodat de tegels geplaatst konden worden en dat het stopcontact nu niet meer te monteren is (ook niet met langere schroeven). Hierover contact opgenomen met Van Wanrooij en dit hoort natuurlijk ook weer niet bij de werkzaamheden van de monteur. Hoewel Van Wanrooij nu wel serieus bezig lijkt te zijn met het willen oplossen van de gebreken, vind ik het erg jammer dat ik me hier allemaal bezig moet houden en nu nog uit dozen moet leven omdat ik 2 grote keukenkasten niet kan gebruiken. Daarnaast zit ik straks weer een halve dag thuis en in de rommel omdat de monteur de beschadigde kasten nog komt vervangen. De compensatie vanuit Van Wanrooij laat hierin zéker te wensen over, maar na alle negatieve reviews op internet valt het me mee dat ik de indruk krijg dat ze wel een verbetering willen doorvoeren op het gebied van klantenservice.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken en badkamer”
Michelle van Bergen |
maandag
14 apr
2025
25
Wij hebben zowel onze keuken als badkamer aangeschaft vooor onze nieuwbouwwoning. Aan klantvriendelijk geen gebrek. Tijdens het gehele proces zijn we wel tegen een aantal dingen aangelopen, maar is uiteindelijk wel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig eindresultaat”
Elly de Graaf |
zaterdag
13 jul
2024
24
Keuken, bijkeuken en kledingkasten van hetzelfde mooie materiaal gekocht. De verkoopster begreep alles, onthield alles en heeft ons uitstekend geholpen. Het eindresultaat is prachtig. Over enkele weken komt de monteur terug om de laatste foutjes in de levering te herstellen. Topmonteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Shannon |
donderdag
29 jul
2021
21
Nette levering en montage. OP een paar puntjes na zinj we helemaal tevreden. Het bedrijf heeft aangegeven de puntjes op te willen lossen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
C. Vloemans |
dinsdag
26 sep
2023
23
Wij hebben geruime tijd geleden een complete keuken gekocht. Onlangs is de keuken geleverd en gemonteerd door een uitstekende vakman. Hij was vriendelijk, correct en oplossingsgericht, vooral voor het passtuk dat geplaatst moest worden. Complimenten voor Huysen en monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Marijnissen |
maandag
27 jun
2022
22
Prima vrijdag geleverd. Gebeld of we zaterdag tijd hadden om de keuken al te installeren. Maandag 11 uur klaar ipv dinsdag. Fantastisch!
Reactie of foto toevoegen
“Hartelijk dank”
Bart en Nelly de Gooijer |
maandag
5 jul
2021
21
Onze prachtige keuken werd perfect geïnstalleerd door 2 kundige mensen die van 07.00 tot 14.30 uur hebben gewerkt en de boel keurig hebben opgeruimd en de volgende dag hebben laten afvoeren. Ik kan alleen maar zeggen: petje af! Geweldig werk geleverd! Hartelijk dank voor een prachtige keuken van Van Wanrooij uit Waardenburg.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken wordt niet afgemaakt”
Kees Brandsteder |
zaterdag
9 jul
2022
22
Goede afspraken, nette monteur, keurige montage, maar als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Nu na ruim twee weken is het werk nog niet afgemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Frans Burgers |
vrijdag
20 mei
2022
22
Snelle installering met duidelijke uitleg door zeer behulpzame monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig verlopen”
Jan Appelhof |
dinsdag
7 apr
2020
20
Het hele traject van onze keuken voor een nieuwbouw woning in plan Oosterweyden te Maurik is geweldig verlopen van de aankoop tot en met de plaatsing, de monteur heeft nog wel de achterwand ingemeten en komt deze over enkele weken plaatsen, maar dat wisten we van te voren. Veel meer hoef ik er niet over te schrijven, ga zo door !
Reactie of foto toevoegen
“Plaatje van een keuken”
lagrouw |
maandag
15 feb
2021
21
goede voorlichting tijdens het voortraject, mooie uitgewerkte offerte, keurige levering, en gemonteerd door een super vakman! al met al een plaatje van een keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de mooie keuken”
Konings |
zaterdag
26 feb
2022
22
Mooie keuken! Netjes afgeleverd, 2 aardige chauffeurs. En netjes in elkaar gezet door 2 aardige en kundige vakmannen!
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers en een keuken”
Angela |
maandag
13 mrt
2023
23
2 Badkamers gekocht en keuken gekocht.
Badkamer was verplicht en er is ons echt een poot uitgetrokken door toeslag op toeslag omdat bv formaat tegels afwijkt van standaard. Uiteindelijk hebben wij 135 euro per m2 betaald voor alleen het zetten van de tegels! Door alle toeslagen die berekend zijn. Gezegd was dat de tegels strokend gezet zouden worden hetgeen niet is gebeurd in 1 vd 2 badkamers zijn ze wel zo begonnen maar dan houden ze ineens op het ziet er niet mooi uit en oogt heel rommelig. Het bad is ook niet vastgezet en uit de douchekoppen komt een heel klein straaltje waarmee je echt je haar niet kunt uitspoelen. De voegen liggen verdiept zodat er stof en ook kalkaanslag afgezet kan worden.
De keuken: alle bestelde apparatuur is nog voor levering aangepast omdat het niet te leveren was. Toen levering afgesproken was werd ik gebeld door leverancier, helaas niet door v wanrooij zelf die vertelde dat de oven niet voorradig was op tijd. De monteur heeft goed en hard gewerkt maar de verkeerde spoelbak was geleverd dus niet kunnen installeren ook kraan en afvoer niet aangesloten. Keukenblad was rafelig en scherp hiervoor moest later de leverancier komen om het te schuren en de zijwanden eiland te plaatsen en de kookplaat kitten. De oven was er niet dus niet geplaatst, later 2 mannen geweest die zeiden dat ze dat niet kunnen dus nog niet afgewerkt ook ontdekte ze een flinke deuk in de bordenwarmer. Verder heeft de monteur 1 achterwand verzaagd en dat is dus ook nog niet opgelost en is deze natuurlijk ook niet gekit met aanrechtblad. Ook missen we een bestekindeling. Steeds moeten we weer voor 1 afwerkpunt aanwezig zijn en zitten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Uitbreiding van de keuken”
Koen lindner |
dinsdag
19 apr
2022
22
Wij hebben onze keuken uitgebreid. Deuren draaien verkeerd open en poten ontbraken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Hilde |
dinsdag
18 mei
2021
21
Ik heb een keuken gekocht. Hierin zijn wij in het gehele proces goed ondersteund en zijn erg blij met het resultaat. We hebben echter ook een badkamer bij jullie gekocht, en daarin missen we, zeker achteraf gezien, vakkundig advies. Er zijn een paar dingen nagelaten te vertellen waardoor we andere keuzes hadden willen maken. Erg jammer, aangezien wij niet de specialist zijn.
Aanvulling ontvangen 20 mei 2021: Montage is al gebeurd. We vinden dat de wastafel en het wasmeubel veelste laag hangt. Daarnaast vinden we het jammer dat ons bij het advies niets is verteld over de verlichting waardoor er geen licht in het douchegedeelte kwam (door een geplaatste muur) en we op het laatste moment een verlaagd plafond hebben moeten aanbrengen zodat we alsnog spotjes konden verwerken.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het eindresultaat”
Ingeborg |
zondag
10 okt
2021
21
We waren in eerste instantie niet heel blij met hoe het blad was ingemeten en gelegd ipv 1 naad waren er nu 3 naden. En dat ons gevraagde le man systeem er niet bij zat. Nadat wij een klacht hadden ingediend omdat we niet tevreden waren, hebben we contact gehad met de service afdeling. En is het uiteindelijk helemaal naar tevredenheid opgelost en zijn we super blij met het eind resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Catie Baars |
zondag
3 mrt
2024
24
We zijn heel erg tevreden met de keuzes die we 2 jaar geleden al gemaakt hebben! We zijn nog een keer terug geweest om nog een keer de kleur te bekijken en of te wijzigen. Uiteindelijk zijn we bij onze eerste keuken gebleven. Echt Blij Mee.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Jos Koenen |
donderdag
4 apr
2024
24
Goed product, tevreden met de AEG apparatuur. Tevreden over de montage wel enkele nazorgpunten, welke snel worden opgepakt en opgelost. Keuken voldoet functioneel en qua uitstraling goed aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Een ruime mooie keuken”
Miranda |
dinsdag
30 mei
2023
23
De levering was duidelijk en goed, dachten mee aan bescherming van me vloer. De afwerking en de uitleg tijdens montage was netjes en duidelijk. Achteraf klopt alleen het elektra plan niet en heeft elektricien het voorwerk niet correct gedaan. Verder ben ik blij met de ruime mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
P. Derks |
maandag
8 apr
2024
24
Onder goed advies (zeer behulpzame en bekwame verkoper) een prachtige keuken gekocht. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. En plaatsing van keuken verliep vlekkeloos. Zeer tevreden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Linda van der Wurf |
zondag
13 apr
2025
25
Super tevreden over Dylan die voor ons de wastafel kraan (met lelijke vlekken) en de Douch deur die na 4 jaar er lelijk was geworden (ook door niet goed afkitten van de douche wand....!) Heeft laten vervangen! We zijn super blij en tevreden Dylan is zeer vriendelijk en klantvriendelijk aan de telefoon en denk met de klant mee in oplossingen en komt zijn afspraken na. Dylan is een topper!
Reactie of foto toevoegen
“Lakfronten”
M. Vink |
dinsdag
20 okt
2020
20
Slechte ervaringen met de service van Van Wanrooy. In 2017 hebben wij een zwarte hoogglas keuken gekocht van 19.000 euro. Na de plaatsing begon na een jaar vlekken op de deurtjes te komen. Gemeld bij Van Wanrooy die het afdeed dat het door het schoonmaken zou komen. Met schoonmaken hebben wij echter de voorschriften van Van Wanrooy opgevolgd. Van Wanrooy wilde ook niet naar het probleem komen kijken. Na inschakelen van onze rechtsbijstand is men toch komen kijken. Conclusie met bijbetaling van 1500 euro worden de deurtjes vervangen. Na de plaatsing van nieuwe deurtjes weer een probleem. Nu zitten er een soort lakstrepen op. Na inschakelen van weer de rechtsbijstand is men toch maar weer komen kijken. Conclusie: de fabriek is benaderd en heeft aangegeven dat dit probleem bij het spuitproces kan gebeuren en dat de klacht afgewezen is. De rechtsbijstand gaf aan dat wij zouden moeten bewijzen dat dit er bij aflevering al in zat. Dit zou echter een langdurig proces worden zonder gunstig resultaat voor ons. Om overal van af te zijn, zijn wij toch tot betaling van de 1500 euro overgegaan. Kortom service van Van Wanrooy is ver te zoeken, is erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Joop Heeren |
dinsdag
30 mrt
2021
21
Zeer tevreden over de montage en afwerking, zeer vriendelijke mensen. Jan en je collega een compliment!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Dolf |
maandag
27 mrt
2023
23
Netjes, oplossingsgericht en compleet. Plintjes los doet de pret niet drukken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer mooi eindresultaat”
Koos Hogewoning |
zaterdag
26 jun
2021
21
Ruimschoots werd er de tijd genomen om een keuken samen te stellen. Ook oog voor praktische inrichting. Keuken is netjes geplaatst, monteurs hebben netjes en rustig gewerkt. Eindresultaat is zeer mooi.
Reactie of foto toevoegen
“Is ons probleem niet”
Van de Werfhorst |
donderdag
20 feb
2020
20
We hebben via een aannemer een badkamer bij van Wanrooij uitgezocht. Showroom is mooi maar zodra je met iemand om de tafel zit begint het.. ze maken een ronde met je en geven informatie en prijzen op dat moment als je ergens bij staat te kijken. Achteraf op de offerte is alles duurder dan dat er gezegt is, en dan krijg je als antwoord ja wist de prijs niet helemaal. Naar de tijd een aanpassing opgevraagd, krijgen we een prijsindicatie waar we opzich tevreden over waren. Akkoord gegeven voor een offerte voor de aanpassingen, krijgen we de offerte is het bedrag ruim 300euro meer dan wat gezegt is. En dan krijg je als antwoord we hadden niet alles meegerekend met een indicatie.. hoe hou je mensen voor de gek. Zelf contact met de hoger hand gehad over het probleem en dan wordt er gewoon gezegt ja daar kunnen we niks aan doen. Nu zit de badkamer in ons nieuwe huis en is alleen maar drama. De aannemer heeft probleem neer gelegd bij hun en wat krijgen we terug dat het niet hun probleem is. Terwijl er een fout is met de tegels, ze zijn niet eens wezen kijken ze zeggen gewoon is ons probleem niet. Erg jammer heb je nieuw huis maar badkamer en wc zijn eigenlijk gewoon helemaal verpest. Al met al vindt ik de service van dit bedrijf echt echt heel droevig en slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Richard Ganzeman |
maandag
25 mei
2020
20
Keuken en apparatuur worden volgens afspraak geleverd en heel netjes geplaatst. Het zijn vakkundige personen die weten waar ze mee bezig zijn. Complimenten
Reactie of foto toevoegen
“Het ziet er mooi uit”
Danny davies |
donderdag
24 dec
2020
20
Wij zijn tevreden, werkt makkelijk en zijn blij met onze quooker! Ook de oven is perfect! Het ziet er mooi uit!
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Wendy Gloudemans |
dinsdag
6 feb
2024
24
Wij hebben hier een badkamer gekocht. De service is top! Is er iets aan de hand, dan wordt er heel snel gereageerd en wordt het goed opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met het eindresultaat”
Jurjen Burger |
vrijdag
11 feb
2022
22
Heel goed geholpen bij de aanschaf, en de levering en montage van de keuken gingen beide perfect. De monteur was zeer deskundig en heeft ons van goed advies voorzien tijdens de plaatsing. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Langere wachttijd”
Casimir Evens |
dinsdag
30 jun
2020
20
Leveren en montage gingen super goed maakt niet juiste materialen hierdoor zeker 6 a 8 weken wachten
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Ellen Bruurmijn |
woensdag
10 mrt
2021
21
Wij kregen bij aankoop goed advies en de plaatsing van de keuken ging erg vlot. Super blij met het eind resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Siematic keuken”
Hans |
vrijdag
9 apr
2021
21
Het kopen van een Siematic keuken is een garantie voor hoge kwaliteit. Daar is de prijs ook naar. Omtrent het product en de looks ervan ben ik zeer tevreden. Er zijn ook issues van kritiek. Ik heb deze aan het adres van de verkoopadviseur geventileerd, dit zonder een reactie te ontvangen. Dat is op zijn minst teleurstellend voor mij als vaste klant van "Van Wanrooij". Helaas zal Covid19 ook daarvan de oorzaak zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Cor Zijlmans |
maandag
30 okt
2023
23
In eerste instantie was er verlichting geleverd bij onze keuken die niet precies deed wat we ervan verwachtten. We hebben contact gezocht en zijn bijzonder fijn en deskundig geholpen waardoor we nu de verlichting hebben die we wensen. Een kleine aanpassing, maar met veel zorg uitgekozen en geadviseerd. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Zaeed |
donderdag
23 feb
2023
23
Mooie keuken en kwaliteit heel tevreden. Ook de samsung apparatuur van goeie kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Arnoud Plompen |
donderdag
3 okt
2019
19
Mooie keuken laten ontwerpen voor onze oude stadsboerderij. Bij de installatie viel het ons wel op dat de zeer vriendelijke monteurs moeten werken onder enorme tijdsdruk, dus het was verstandig in de buurt te blijven en het werk in de gaten te houden. De montage verliep desondanks erg voorspoedig, op wat kleine onvolkomenheden na zoals een kleine lekkage die na melding direct werd verholpen.
Bij gebruik na oplevering bleek dat de kastindeling van het kookeiland niet goed aansloot op onze situatie. Gelukkig dacht Van Wanrooij mee en kwamen we er snel uit hoe dit opgelost kon worden. Zoals in andere ervaringen beschreven hebben ook wij daarna wel wat moeite moeten doen om die klus daadwerkelijk uitgevoerd te krijgen. Maar bij Van Wanrooij leverde het bellen, mailen, een dossier opbouwen en vooral vriendelijk blijven uiteindelijk het gewenste resultaat op en staat de keuken er nu perfect bij. Onze indruk van Van Wanrooij is dat er welwillende en vakkundige mensen voor werken. Misschien groeit de hoeveelheid werk ze wat boven het hoofd? Wij zijn uiteindelijk tevreden, ook omdat ze (in ons geval) verreweg de goedkoopste waren.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Wagemakers J.C. |
maandag
26 dec
2022
22
We zijn tijdens de koop goed geïnformeerd en de verkoper heeft ons goed begeleid, omdat we toch een wat anders soortige keuken wilde dan we in eerste instantie voor ogen hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Jaap ten Hoeve |
dinsdag
10 dec
2024
24
Alles is goed verlopen, onvolkomenheden zijn naar wens opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Marc |
donderdag
15 jul
2021
21
Goed geholpen in de showroom bij Van Wanrooij. Ruim 20 jaar geleden naar volle tevredenheid ook een keuken aangeschaft bij Van Wanrooij. Na drie bezoekjes in 2020 tot een besluit gekomen. Erg tevreden over de installatie van de keuken. De monteur is vakkundig, werkt netjes en denkt mee aan benodigde aanpassingen ter plekke en realiseert deze ook.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Michiel en Tanja Koopman |
dinsdag
23 jun
2020
20
Zowel badkamer als keuken gekocht bij van Wanrooij voor onze nieuwbouwwoning. Vakkundig geholpen, vriendelijke adviseurs die met ons mee dachten en tijd voor ons namen. We zijn verschillende keren terug geweest om de keuken en badkamer voor ons perfect te krijgen, aanpassingen werden goed verwerkt en het resultaat is mooi geworden. Wij zijn uiterst tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
G de Vries |
vrijdag
9 apr
2021
21
Tijdens bezoek showroom goede begeleiding en informatie. Voor plaatsing dacht men mee over installatie en inrichting. Na anderhalf jaar kon geleverd worden, dit ging vlot en netjes. Montage door bedrijf van goede kennis in naam van Van Wanrooij. Zij werken super netjes en secuur. Ben dus erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
HH |
maandag
30 mei
2022
22
U keuken gekocht met oa bora, magnetron, vaatwasser, koelkast en 2 legplanken met verlichting. Perfecte keuken gemonteerd en afgewerkt. Goed geholpen. Van harte aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Huysinc”
Lena |
donderdag
21 jul
2022
22
Helaas kan ik niet minder dan 1 ster geven, anders hadden ze dat zeker gekregen. Bij deze wil ik jullie 'toekomstige kopers' waarschuwen, door jullie onze ervaringen te delen. Wij hebben een nieuwbouw woning gekocht met als aannemer Van Wanrooij. Het leek ons daarom de beste en gemakkelijkste manier, om alles via de aannemer te doen om zo korte lijntjes te behouden. Hadden we dat maar niet gedaan.
Ik zal onze keuken ervaring met jullie delen. Apparatuur: tijdens het gesprek zei meneer de 'adviseur' dat wij de nieuwste apparatuur zouden krijgen en dat tegenwoordig de ovens allemaal een WIFI functie hebben. Hier vroegen wij ook specifiek om en meneer verzekerde ons, dat wij die ook zouden krijgen. NOT, wij hebben er 1 gekregen zonder. Wat betreft de vaatwasser hadden wij de wens, een vaatwasser met vloerprojectie van tijd, programma etc. dit zou helemaal goed komen, nou niet dus! Helaas zit hierin de fout bij ons, door dat wij meneer de 'adviseur' volledig vertrouwde dat hij de mondeling toegelichte/gekozen apparatuur ook daadwerkelijk op papier heeft gezet. Wij hebben getekend, zonder dit extra te controleren. Lees dus de overeenkomst goed door en controleer de gekozen apparatuur. Vertrouw niet zoals ons de 'adviseur'. Problemen na oplevering; zwarte twist waarvan de lak telkens los laat. Bagger kwaliteit dus! Al 3 keer vervangen en als je vraagt om een permanente oplossing krijg je als antwoord: omruilen voor een RVS variant. Geen oplossing dus, er is niet voor niets gekozen voor een zwarte variant.
Aanrecht blad waar breuklijnen zijn ontstaan daar doen ze niks aan! Het valt niet onder de garantie en omdat dit 8 weken na oplevering is geconstateerd. Ze schuiven het zelfs op stootschade, daar op een plek waar dit niet eens mogelijk is en wat niet het geval is. Op de site van Wanrooij staat er aangegeven dat je één jaar garantie hebt op het aanrechtblad, echter staat er in de tekst ernaast 'Beschadigingen na oplevering, ongeacht van welke aard' daar is geen garantie op. Tekst is zeer misleidend en dan vraag ik mij ook af, waar je wel één jaar garantie op hebt. Deze vraag heb ik ook gesteld aan Wanrooij, maar daar krijg ik zoals vaker helaas geen antwoord op. E-mails en terugbelverzoeken wordt amper iets mee gedaan. Na oplevering en betaling van de keuken, lijken ze je vergeten te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe closetzitting ontvangen”
Annelies Lamers en Jacques Föllings |
vrijdag
12 jul
2024
24
Ik heb telefonisch contact gehad met Dylan en na wat foto's te hebben gestuurd is het probleem perfect, ook door de fabrikant, opgelost
Reactie of foto toevoegen
“De service heeft onze verwachtingen overtroffen”
Familie De Kadt |
donderdag
26 okt
2023
23
De Huysinc medewerkers van de service afdeling en de monteur van onze keuken hebben vakwerk afgeleverd! Voortvarend, secuur en met oog voor onze vragen zijn wij geholpen. Onze keuken ziet er zo mooi uit. De service heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen.
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Ger Leusink |
zondag
19 mrt
2023
23
Fijn bedrijf. Goed bereikbaar. Vriendelijk personeel. Goed advies gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Frits van Balveren |
vrijdag
13 dec
2024
24
Super goede begeleiding en nog aanpassing op de weg naar plaatsing. Goed advies met soms verassende wendingen. Uiteindelijk uit onze eigen comfort zone gehaald. Wij hadden een plan wat was gebaseerd op wat we al hadden en nu hebben we door alle adviezen iets wat vele malen mooier is! Volledig ontzorgd door een installateur die zijn vak kende. Alles op 1 dag geplaatst en eventuele kleine tekortkomingen hersteld en opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Marco |
maandag
7 nov
2022
22
2 zeer aardige, enthousiaste en bekwame jonge mannen die de keuken netjes hebben geïnstalleerd en uitgelegd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuze”
Dianne |
donderdag
10 dec
2020
20
Goed advies, snelle montage. Alles volgens afspraak.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Babs & Gijs |
maandag
27 mrt
2023
23
Fijne adviseur die goed meehelpt. De levering was goed en netjes en de montage werd door een echte vakman gedaan. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Cor van Schijndel |
donderdag
8 apr
2021
21
Keuken zonder hoge kasten. Brede opbergvakken leveren enorm veel ruimte. Gekozen kleur sluit perfect aan bij overig interieur. Na installatie tegels aangebracht t.b.v. reinheid in keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken badkamer toilet”
Kuipers |
maandag
18 nov
2019
19
Wij zijn heel goed geholpen tijdens ons dag bezoek aan van Wanrooij keuken, badkamer en tegel warenhuys. In onze beleving hebben wij een zeer kundig advies ontvangen met betrekking tot het upgraden van onze badkamer en toilet. Vervolgens hebben wij na een zeer goed verzorgde lunch ook een keuken samengesteld. Op financieel vlak hebben wij niet het gevoel dat we teveel betaald hebben, maar goedkoop was het uiteraard ook niet. In het vervolg traject zijn al onze zorgen uit handen genomen. Na de oplevering van onze nieuwbouw woning was de montage met 1 telefoontje geregeld. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Dorothé |
woensdag
12 apr
2023
23
De stabilisatiestang van de glazen douchewand in onze al door van Wanrooij geïnstalleerde badkamer was er tijdens de bouw vanaf gehaald om het plafond te stuken en een onderdeel raakte daardoor kwijt. Van Wanrooij benaderd om advies, we werden teruggebeld door Dylan van Heerewaarden. Het onderdeel bleek na contact met de fabrikant niet los te leveren, dus de enige optie was een nieuwe stang aan te schaffen voor bijna 70 euro. Vervolgens kregen we een mail van Dylan dat we 'als service' gratis een nieuwe stabilisatiestang toegestuurd zouden krijgen. Die kwam al de volgende dag. Chapeau voor Van Wanrooij en Dylan!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf keuken en badkamer”
p. boukema |
donderdag
14 okt
2021
21
Goede begeleiding bij aanschaf keuken en badkamer. Plaatsing van de keuken in 1 dag zonder problemen en mooie correcte afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Frank |
zaterdag
26 feb
2022
22
Snel en secuur gewerkt. En bij oplevering eerlijk aangegeven dat op 1 van de panelen een fout zat.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken en badkamer”
J.C.M. de Jong |
donderdag
30 apr
2020
20
Onlangs is in ons nog te betrekken appartement de badkamer geplaatst en is de keukenvloer gelegd. De keuken zelf wordt over een week geplaatst.
Gevraagd naar onze ervaringen kan ik zeggen dat er, buiten wat kleine fouten, iets moois is gekomen. Wel had de aannemer bij het plaatsen van de badkamer in mijn ogen moeten zien dat er een beschadiging aan het badkamermeubel was; nu moet er een nieuw meubel worden besteld en dat geeft het gevoel dat het niet "af" is; dit is echter geen fout van Van Wanrooij, maar van de aannemer. In dit verband merk ik op dat bij de aankoop van het appartement aan de koper de verplichting wordt opgelegd om bij Van Wanrooij zowel badkamer als keuken te kopen. Argument van de projectontwikkelaar: beide tot hetzelfde concern behorend bedrijven (Van Schijndel en Van Wanrooij) koppelen hun computersystemen aan elkaar waardoor fouten tot een minimum kunnen worden beperkt. Ik ben niet blij met deze beperking van mijn keuzevrijheid.
Een storende fout die zich onlangs voordeed, kan door een betere communicatie tussen Van Schijndel en Van Wanrooij worden voorkomen. Ons nieuwe adres is bij de aannemer bekend en dan ga je ervan uit dat ook Van Wanrooij daarvan op de hoogte is. Bij het leveren van de tegels voor de keuken is ons oude adres aan de chauffeur gegeven; deze man was er niet van op de hoogte dat hij naar een appartement moest en, daar aangekomen, weigerde hij om de tegels naar binnen te brengen. Ik heb toen de tegels maar zelf naar boven gebracht en dat was geen fijne bezigheid!
Uiteindelijk overheerste de tevredenheid een dag later bij het zien van de prachtige vloer! Nu nog de keuken erin en dan is onze tevredenheid hopelijk optimaal.
Lof voor de begeleiding en de persoonlijke betrokkenheid van de mensen van Van Wanrooij, die altijd bezorgd zijn. En je wordt daar verwend in een hoogstaande keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Rob Jansen |
donderdag
14 jun
2018
18
Vorig jaar vanwege nieuwbouw, een keuken, twee badkamers, twee toiletten besteld. Voor de accessoires moesten we pas komen als alles geïnstalleerd was, dan wisten we ook waar, wat moest komen. Dit zouden ze dan vervolgens komen plaatsen. Welnu, gister te veld en de accessoires besteld. Wat schets onze verbazing, mijn mond viel echt open.....het was nieuw beleid, je moest ze zelf monteren!!!!!
Wij, al wat ouder dan 70, doen dat niet zo gemakkelijk, maar wat we ook inbrachten, voor meer dan 40.000 euro gekocht, en nu nog ruim 2000 euro, het was nieuw beleid, je moest dat zelf regelen! Afspraken mondeling zijn m.i. Ook rechtsgeldig, maar.....geen discussie! Wij zij diep, diep, zeer diep teleurgesteld in deze niet te volgen koerswijziging. We hebben inmiddels dezelfde accessoires elders besteld, was ook nog 600 euro goedkoper!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Piet van Engelen |
vrijdag
29 dec
2023
23
In de winkel zijn we al super fijn geholpen en goed advies gekregen en heel belangrijk niet opdringerig. Ook hele fijne verkoper gehad (Bas van Alebeek) Onze monteur was echt Top! En de bezorgers van de keuken ook zeer fijn personeel. Dus Huysinc zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Verbouwing van onze keuken en badkamer”
Ans en Bram |
woensdag
3 nov
2021
21
Voor de verbouwing van onze keuken en badkamer zijn wij zeer goed geholpen bij Van Wanrooij. Het was fijn in de showroom de keuzes in artikelen en materialen direct te kunnen zien en zijn hierin goed, kundig en persoonlijk geadviseerd. Er was ruimte voor onze eigen voorkeuren en wensen icm een goed advies om de ruimte en mogelijkheden optimaal te benutten. Ook in het vervolg van het proces hebben we prettig contact gehad met de serviceafdeling. Al met al een zeer prettige ervaring die dankzij de inzet, kennis en kunde van Van Wanrooij tot een resultaat heeft geleid waar we heel blij mee zijn! In het bijzonder dank aan Angela, Marcel en Luuk
Reactie of foto toevoegen
“Super geregeld”
Geert en Wilma Leenders |
vrijdag
16 aug
2024
24
Wij hebben telefonisch contact gehad met Dylan. In samenwerking met de leverancier zijn er nieuwe toiletzittingen ontvangen. Een klantgerichte en snelle actie. Super geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Rampzalig”
Remco |
donderdag
4 jun
2020
20
Onze ervaring met Van Wanrooij keukens is rampzalig. Verkopen kunnen ze als de beste, maar problemen oplossen hebben ze nog nooit van gehoord. Montage besteden ze uit aan partijen die alleen gebaat zijn om uw keuken er zo snel mogelijk in te klappen. Met alle gevolgen van dien. Gaat er iets mis? Ga er dan maar vanuit dat u maanden of jarenlang bezig bent om dit te laten herstellen. Een keer of 80 bellen en 50 mails sturen is geen uitzondering. Nooit meer! Grappig ook dat ze een Google AdWords advertentie nodig hebben om de echte reviews te verdoezelen in Google. Dat zegt genoeg. Daarnaast lijken de positieve ervaringen wel heel erg op elkaar. En er zit altijd een mooie foto bij. Even goed oriënteren mensen, dan loop je met een grote boog om deze tent heen en voorkom je een hoop ellende.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is mooi”
J. Joosen |
woensdag
20 jul
2022
22
Keuken is mooi, degelijk en perfect geplaatst. Prima monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“In het algemeen tevreden”
Krushna |
dinsdag
31 mrt
2020
20
In general happy but there can be some improvements in general
- original advisor was not so patient in explaining the process. felt rushed and were not happy with the choice.
- we went again and the second advisor was more helpful
Even after checking Van Wanrooij seemed to have sent broken parts and the monteur found out later. He called van wanrooij to fix and order everything. They made no fuss and ordered new parts. Customer service was good. Monteur also found that tip on connections do not fit under the hand wash sink. So solution was to attach handles. Lucky for us that we chose for dishwasher with handle (and not the expensive one with no handles) so this fits .
Reactie of foto toevoegen
“Nog niet compleet”
Schouten |
dinsdag
7 apr
2020
20
Montage goed. Helaas werd de keuken niet compleet geleverd. Dus we moeten 4 tot 6 Weken wachten tot hij compleet is ...,
Reactie of foto toevoegen
“Een drama”
Dekla |
zaterdag
20 jul
2019
19
Te triest voor worden! Zeer onprofessioneel bedrijf, afschuiven naar een ander, liegen naar de klant(en), afspraken niet nakomen, tot nu toe geleverde en gemonteerde zaken zijn niet af, zitten scheef. Uitgevoerde kitwerken doen een kind van drie beter! Goed bezig van Wanrooij. Als ik de aannemer zou zijn, zou dit het einde van een samenwerking betekenen. Wat stellen jullie als bedrijf klanten teleur. Een nieuw huis is emotie en hoort een feestje zijn. Fijn dat jullie dat kapot helpen voor ons en nieuwe buren. De eerste keer dat wij een ervaring delen. Een tip voor de firma: leer communiceren, wees oprecht, werk af zoals het hoort en maak mensen blij.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Robin Van der hoeven |
vrijdag
30 jun
2023
23
Mijn vriend en ik hebben ons eerste huis gekocht en daar hoort een mooie keuken bij. We hebben onze keuken kocht bij van Wanrooij. Samen met de verkoper hebben we onze keuken samengesteld. Zelf hadden we een plaatje in ons hoofd van hoe het eruit zou moeten zien, een strakke zwarte keuken. Dat plaatje in ons hoofd is werkelijkheid geworden. We hebben een super mooie kunststof keuken met een keramisch blad. Bij het plaatsen van de keuken zat er een beschadiging op het blad, ze hebben het blad wel geplaatst en zijn snel daarna terug geweest om een nieuw blad te plaatsen. De service is echt super en alles was snel geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Bert van den Herik |
zondag
8 aug
2021
21
Prima, alleen de deur van de koelkast is niet helemaal in lijn gemonteerd, maar ik neem aan dat dat bij de montage van een nieuw barblad even wordt opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit”
els oomen |
woensdag
3 aug
2022
22
Goede kwaliteit keuken, goed begeleid bij aanschaf. Prima afstemming over plaatsingsdatum, en nauwkeurig werkende monteurs. Aftersales klantenservice prima, de ontdekte minpuntjes werden serieus opgepakt en met veel toewijding volledig opgelost. Wij zijn heel tevreden. Verbeterpuntje: de logistieke partner blijkt (weliswaar keurig op de afgesproken tijd) niet altijd met de juiste spullen op afleveradres te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Henk Lodewikus |
donderdag
19 mei
2022
22
Heel tevreden met het eindresultaat. Keuken voldoet helemaal aan onze verwachting. In 1 dag professioneel geplaatst. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Verschuilgedrag”
Leo van den Besselaar |
dinsdag
14 apr
2020
20
Nadat de monteur vertrokken was en ik de vloerbescherming verwijderde bleek dat de vloer beschadigd was door de monteur heeft. Ik heb dit bij Van Wanrooij aangegeven en die zeggen dat dat onze eigen schuld is. Ze verschuilen zich achter de regeltjes in het contract.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en badkamer”
Rob |
maandag
3 jan
2022
22
Uitzoeken van keuken en badkamer was makkelijk en goed gegaan. Duidelijk en goed advies. Geen problemen gehad met levering.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
D |
dinsdag
12 nov
2019
19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
Reactie of foto toevoegen