Feedback
8,9

Keukenloods

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenloods.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenloods
Waarom een keuken kopen bij Keukenloods.nl?
• 14 winkels + 1 afhaalcentrum
• Goed advies met een kop koffie
• Altijd een eerlijke prijs

KEUKENS MET EEN GOEDE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING
Bij Keukenloods.nl kun je jouw ideale keuken uitzoeken. Onze keukens zijn scherp geprijsd en van uitstekende kwaliteit. Je kunt naast een keuken ook keukenapparatuur uitkiezen. Van kraan tot vaatwasser, wij hebben een ruim aanbod keukenapparatuur van verschillende bekende merken zoals Miele, Siemens, Bosch en Boretti (en nog 104 andere merken). Zo krijg je een complete keuken met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

KEUKENS OP VOORRAAD
In ons magazijn hebben wij de beschikking over voorraad keukens die samengesteld worden uit keukenkasten in allerlei soorten en maten. Daarnaast heeft Keukenloods.nl ook een aantal voorbeeldkeukens samengesteld die volledig bij jou thuis kunnen worden geïnstalleerd inclusief inbouwapparatuur. Je kunt uiteraard ook de voorraad keukens naar eigen inzicht samenstellen.

KEUKEN MODELLEN
Wanneer jouw ideale keuken niet op voorraad is, zijn keukens in de stijlen landelijk, modern en greeploos ook bij ons te bestellen. Ben je in het bezit bent van een keuken-offerte? Dan kun je die naar ons sturen. Wij doen dan een offerte check en zorgen ervoor dat je niet te veel betaalt voor je keuken.

KEUKENADVISEUR BIJ JOU THUIS
Wij kunnen ons goed voorstellen dat je de samenstelling van je nieuwe keuken rustig wilt bespreken in een vertrouwde omgeving. Onze keukenadviseur kan ook bij je langskomen met brochures en uitvoeringen van keuken elementen. Dan kan het keukenadvies goed afgestemd worden op de rest van jouw huis of bedrijf. Daarnaast kunnen maten direct opgenomen worden, waardoor de keuken zeker zal passen.

VAKKUNDIG GEÏNSTALLEERD
Jouw keuken is een bijzondere en kostbare aankoop. Je wilt dan ook dat je keuken en de bijbehorende apparatuur vakkundig en met zorg gemonteerd worden. Keukenloods.nl biedt jou deze mogelijkheid.
Ervaringen
Er zijn 964 ervaringen over Keukenloods. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren572 ervaringen
4 sterren327 ervaringen
3 sterren19 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster33 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Klantservice is om te huilen”
Door L op maandag 12 sep 2022 22 | vestiging Zaandam
Voor onze nieuwbouw woning hebben wij een keuken aangeschaft bij Keukenloods te Zaandam. We werden prettig geholpen door de verkoopmedewerker en hadden vertrouwen in deze partij na een lange zoektocht. Tussentijds hebben we nog een aantal kleine wijzigingen kunnen maken. Alles leek goed te gaan, totdat de keuken werd gemonteerd. Hier komt Keukenmagazijn in het spel; het is een complete drama!
De keuken is op 1 juni jl. gemonteerd en tot op heden nog steeds niet af! Er is echt van alles fout gegaan en de klantenservice is om te huilen! Wij ervaren alleen maar stress en frustraties met deze partij. De greeplijsten werden in de verkeerde kleur geleverd, de slang van onze Quooker flex bleef uitsteken, de koelkast was verkeerd gemonteerd waardoor wij wekenlang lekkages hebben gehad en het meest frustrerende zijn de achterwanden / spatwanden die zij op de een of andere manier gewoon niet fatsoenlijk kunnen leveren. Door de lekkage van de koelkast, moest een Bosch servicemonteur komen om dit probleem te verhelpen. Dit is uiteindelijk gebeurd, maar door het vele vocht was het hout van de kast helemaal opgezet en ook de plint onder de koelkast. Dit moest vervangen worden, levertijd 5 weken.
Dan hebben we de spatwanden. Nouuuu...ik weet niet waar ik moet beginnen. De spatwanden moesten ingemeten worden nadat de keuken geplaatst werd door de monteur. Dit was niet met ons gecommuniceerd tijdens de koop van de keuken. We moesten vervolgens 6 weken wachten. Na die 6 weken werden de wanden geleverd, maar wat bleek...het was verkeerd besteld en het klopte helemaal niet met ons werkblad. Dus moest het weer opnieuw besteld worden. Ditmaal hebben wij 8 weken moeten wachten. Na deze 8 weken kwam de monteur om eindelijk de spatwanden te plaatsen (hoopten we) en de kast van de koelkast te vervangen. Maaaaar....wat bleek...Alweer verkeerd! De wanden zijn verkeerd opgemeten en nu moeten ze weeeer opnieuw besteld worden. Je raadt het al..6 weken levertijd. En oowja alsof dat nog niet genoeg is, werken onze spotjes na de werkzaamheden ook niet meer.
Het is een opeenstapeling van fouten vanuit hun kant en de klantenservice lijkt hier compleet schijt aan te hebben. We hebben een keuken van bijna €20.000 gekocht, je zou op z'n minst verwachten dat de klantenservice meer moeite voor je neemt en je serieus te nemen. Ik heb echt nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt als deze. Het is gewoon te triest voor woorden. Ze nemen niet eens contact met ons op, nadat zaken fouten zijn gegaan. Ik ben degene die constant achter hen aan moet, het hele proces is gewoon vermoeiend op z'n zachtst gezegd. Tip: Koop je keuken niet hier!
Reactie of foto toevoegen
“Alles gaat fout bij plaatsen van keukenblad”
Door E. Dort op dinsdag 17 mei 2022 22 | vestiging Almere
Voor bestaande keuken een blad van 3000 euro gekocht en laten inmeten en installeren. Keukenloods stuurt ZZP'er die alles fout doet, hoekje van blad er af gestoten, bladen niet helemaal gelijk, spoelbak te diep, bij demontage met decoupeerzaag kasten beschadigd. Vaatwasser afvoer niet op nieuwe chifon geplaatst maar los in de oude gehangen, die is eraf geschoten door de waterdruk en.....circa 4000 euro waterschade. Keukenloods wilde alleen dat de monteur zijn eigen werk ging beoordelen dus resultaat is dat het niet zijn schuld is uiteraard dus geen vergoeding voor waterschade alleen 1000 euro voor het overige. Dit bedrijf voorbij lopen is mij advies.
Reactie of foto toevoegen
“Lol was er wel vanaf”
Door Kroon op dinsdag 22 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Omdat ik een klein budget heb ben ik hier vanaf het begin duidelijk over geweest. Ik ben vriendelijk en behulpzaam geholpen door een onervaren medewerkster. Er is veel heen en weer gesproken omdat ik op een bepaalde prijs uit wilde komen. Als ik een ander frontje zou nemen zou dit lukken. Dit heb ik gedaan en heb telefonisch akkoord gegeven. Toen ik een paar weken niets hoorde heb ik weer contact opgenomen. Ze bleek niet van haar collega gehoord te hebben dat ik akkoord was en de e-mail met de afspraak om in te meten was 4x teruggekomen, deze ging ze alsnog naar het juiste e-mailadres versturen. Alles werd ingemeten, dat kon pas nadat er duidelijkheid was of onze voorzetwand bleef staan. We moesten opdracht geven aan de stukadoor dat er maximaal 3mm stuclaag op mocht komen, dit in in verband met alle maten en de uitsparingen in het werkblad. In kreeg de installatietekening en het werkblad stond op de verkeerde hoogte. Ik kreeg geen aangepaste omdat dat voor de locatie van de kranen en stopcontacten niets uit zou maken. Maar de afzuigkap en het bovenkastje moet dan ook omhoog... Later volgde de orderbevestiging, deze was bijna euro 800,00 duurder dan overeengekomen en er stond een andere koelkast in die euro 500,00 goedkoper was. Dus eigenlijk was mijn keuken euro 1.300,00 duurder geworden. Dit zou op mijn verzoek zijn: ik wilde een hoge, maxilijn keuken. Daar had ik in het begin wel om gevraagd, maar deze was niet beschikbaar, daarnaast waren we een prijs overeengekomen! De Keukenloods kon wel de euro 800,00 op zich nemen maar als ik mijn koelkast weer terug wilde moest ik zelf ca. 500,00 bijbetalen.
Uiteindelijk is dit opgelost door een alternatieve koelkast uit te kiezen en ca. 280,00 bij te betalen. Ik heb aangegeven dat ik geen contact meer wilde met de onervaren medewerkster en alle eventuele volgende fouten voor rekening voor de Keukenloods waren. Bij levering van de keuken bleek had keukenblad geen uitsparingen te hebben. Toen ik daar over belde werd mij aangegeven dat dit bij dit type nooit zo was. Omdat ik de montage in eigen beheer had moest mijn monteur dit "gewoon even doen". Het was een non-issue waar Rémy het niet over wilde hebben. Wel als ik mijn monteur extra moet betalen en vantevoren is gezegd dat de uitsparingen er wél in zaten. De volgende dag, bij het uitpakken van de keuken bleek dat er 2 kasten en 1 lade was beschadigd. Toen ik daarover belde was de optie, óf 2-3 maanden wachten met installeren, of alles alvast installeren en de keuken deels demonteren en de kasten vervangen als de vervangende kasten binnenkwamen. De extra montage kosten zouden voor mijn rekening zijn omdat ik montage in eigen beheer heb. Toen ik aangaf dat ik niet om een b-keuze of een beschadigde keuken heb gevraagd en dus ook nog of deels dubbele montagekosten werd aangegeven dat iedereen dit weet. Je weet ook dat je 100 op de snelweg mag. Bij installatie bleek het aanrechtblad ruim 7 cm te lang, mij werd verteld dat dit altijd zo is, zo kan hij gemakkelijk op maat worden gemaakt. Alleen was hij vanaf de fabriek heel mooi afgewerkt, en er geen materiaal geleverd om de zaagsnede af te werken. Ook hield de monteur 2 zijpanelen over. Deze waren door de keukenmedewerkster onnodig besteld. Deze willen ze niet terugnemen omdat ik de offerte beter had moeten controleren. Er wordt volledig voorbij gegaan aan het feit dat ik één keer in de 20 jaar een keuken koop en aan codes moet herkennen wat wat is en de Keukenloods dagelijks keukens verkoopt. Een vaatwasser of een afzuigkap herken ik nog wel, maar een code voor een zijpaneel dat herken ik niet, laat staan of deze echt nodig is. En dan nog het feit dat ik gevraagd heb of ze alles van de onervaren medewerker wilden controleren omdat er zoveel fouten gemaakt waren. Dit heb ik ook per mail aangegeven: alle verdere gemaakte fouten voor rekening van Keukenloods komen. Tot nu toe trekt Keukenloods zich hier weinig van aan. Ik ben nog in gesprek en hopelijk komen we tot een redelijke oplossing maar het gaat erg moeizaam en de lol van een nieuwe keuken is er wel van af.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Niels van Woensel op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Amsterdam
Na levering bleken dat er 2 onderdelen stuk/gebroken waren en een aantal dingen ontbraken. Na telefonisch contact om deze klachten door te geven, werd ik onbeschoft behandeld en werd het veel te laat opgelost. De jonge mannen die geleverd hadden waren heel netjes en wilden het snel oplossen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Fam. P Hooijmans op vrijdag 5 nov 2021 21 | vestiging Alkmaar
De keuken is naar tevredenheid geplaatst. Er is goed naar ons geluisterd bij het bestellen van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg ontevreden”
Door D. Rodenburg op woensdag 13 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Ga hier niet naartoe. Zodra de handtekening is gezet is de service om te huilen. Een lijstje aan slechte ervaringen:
- De offerte zat vol fouten. Als leek zijn de offertes moeilijk te lezen, gelukkig kwamen we zelf op tijd achter fouten.
- De hulp in de winkel is niet ervaren genoeg. We hadden iemand die haar eerste keuken verkocht. Een proces vol fouten waar geen excuses voor worden aangeboden. Sterker nog: er zijn dingen beloofd die ze niet konden waarmaken. Vervolgens is er keihard ontkend dat ze dit hebben beloofd.
- De enige respons die je krijgt is: 'we willen niet in discussie over wie de fout is, maar laten we kijken naar een oplossing'. Ik heb nog nooit een klantenservice meegemaakt die verantwoordelijkheden zo erg van zich afschuift. Oplossingen zijn overigens niet in de trant van goed maken of een tegemoetkoming.
- Veel fouten worden toegeschreven aan de extreme drukte door corona. Het kan natuurlijk drukker zijn, maar dat is geen excuus voor de slechte kwaliteit. Ook moet je dan geen radiospotjes voor Keukenloods laten draaien om meer klanten binnen te hengelen die je toch niet kunt bedienen.
- Last but not least: de levering van de vaatwasser wordt telkens uitgesteld. Hoe mooi de beloftes ook waren vooraf, nu zegt Keukenloods slechts 'een tussenpersoon' te zijn en krijgen we via automatische gegenereerde mailtjes steeds te horen dat de levering weer een paar weken later wordt. Een echt goede klantenservice zou, zeker na alle slechte ervaringen, een persoonlijker manier hanteren.

De uitgebreide service tijdens het verkoopproces wordt na de handtekening omgezet in een onpersoonlijke service, waarin fouten niet worden toegegeven en je er maar mee te dealen hebt. Wij komen hier nooit meer terug.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Nick op dinsdag 7 sep 2021 21 | vestiging Zaandam
Slechte service keuken staat al een jaar en is niet steeds niet compleet nooit meer
Reactie of foto toevoegen
“Mooie en degelijke keuken”
Door Annelize H op woensdag 14 jul 2021 21 | vestiging Amsterdam
Verkoper was klantgericht tot 3 dagen na de handtekening, daarna waren hij en de gehele vestiging niet of nauwelijks bereikbaar. Jammer van dat gedoe rond de prijs (als je vandaag tekent krijg je 1500 extra korting), had ook anders gekund. De keuken is goed geplaatst en het resultaat is een hele mooie en degelijke keuken, met goede service van zowel de keukenplaatser als het hoofdkantoor achteraf, voor die kleine dingetjes om het helemaal perfect te krijgen. We zijn in die zin dus een zeer tevreden klant.
FOTO VAN ANNELIZE H
Reactie of foto toevoegen
“Keuken verkeerde kleur”
Door René op woensdag 21 apr 2021 21 | vestiging Amsterdam
Mijn partner en ik hebben een keuken uitgezocht in filiaal Zuid Oost. Kleuren en materialen afgestemd en een nette prijs afgesproken. Tijdens het afleveren van de keuken bleek er een andere kleur, zwart i.p.v. grijs, te zijn afgeleverd. Na veel contact met de vestiging is er helaas geen goede oplossing gekomen. Ook wil Keukenloods niet meewerken aan een compensatie nadat zij zelf steken hebben laten vallen. Wij raden dan ook af om met deze partij in zee te gaan.
FOTO VAN RENÉ
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Berdien op woensdag 21 apr 2021 21 | vestiging Zaandam
Wij hebben een keuken gekocht bij Keukenloods. De mensen in de winkel waren erg vriendelijk. Achteraf vonden we het wel erg snel gaan. Een betere begeleiding voor mensen die geen ervaring hebben met het kopen van een keuken is een aanrader. Dat had ons een beter gevoel gegeven bij de koop. Met de levering en plaatsing van de keuken zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken klopt niet”
Door Groot op donderdag 8 apr 2021 21 | vestiging Alkmaar
Wegens goede recensies bij keukenloods een keuken besteld. Helaas zijn wij een 2 weken na plaatsing niet tevreden. Sinds we de keuken gekocht hebben verloopt de uitvoering alleen op de manier van de verkoper. Plaatsing ging in 1 dag echter zonder ons te informeren geen combi oven. Verder problemen als keukenblad stuk, poten van de bar die niet passen, de buitenkant van de keuken in de verkeerde kleur, plinten in de verkeerde kleur, deur beschadigd, de pas gestucte muur beschadigd zonder dit te vermelden, geen bestek lade als afgesproken. We snappen dat het niet makkelijk gaat deze periode en er word aan gewerkt maar de hoeveelheid problemen en het uitblijven van vooruitgang na ruim 2 weken plus weinig gevoel van betrokkenheid geeft ons een slecht gevoel over de koop.
Reactie of foto toevoegen
“Kastenwand met inbouwapparatuur en een quooker”
Door Adinda Asmus op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Almere
Kastenwand met inbouwapparatuur en een quooker. Vriendelijk geholpen, moesten zelf nog wel een aantal keer contact opnemen ivm tekeningen die nog niet goed waren, of de zijfronten in een andere kleur stonden afgebeeld dan was afgesproken. Wij wilde een andere spoelbak, achteraf bleek dat dit niet kon in verband met onze huidige granietaanrechtblad, dit had vooraf ook wel bekend moeten zijn. De inbouw koffiemachine zou niet op tijd geleverd kunnen worden, hier werden wij netjes over geïnformeerd en kregen een email dat deze een andere week geleverd zou worden. Stond er ineens toch iemand voor de deur met de koffiemachine toen wij zelf niet thuis waren. De persoon die het kwam plaatsen en monteren was heel vriendelijk en kundig, alleen had hij het erg druk. Tot twee keer toe een afspraak gemaakt, maar kwam dan niet opdagen om het werk af te maken. Nadat wij zelf weer contact hadden opgenomen met de winkel, is het werk netjes afgemaakt en heeft hij zelfs nog wat extra gedaan wat hij niet had hoeven doen. Over het algemeen zijn wij tevreden, maar had de communicatie beter gekund.
Reactie of foto toevoegen
“Montage moeizaam gegaan”
Door Familie van der Werf op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Alkmaar
De keuken is uiteindelijk prachtig geworden, maar dat ging niet zonder slag of stoot. De monteur die heeft ingemeten had niet goed gemeten, dus week het werkblad eerst 2 cm af van de muur. De monteur die de keuken had geplaatst heeft twee forse deuken in onze keukenmuren geblutst met t manoeuvreren van het werkblad en bleek de kastjes scheef gezet te hebben. Pas 8 weken later is de keuken weer recht gezet en n nieuw werkblad geplaatst. We kregen geen excuses van de keukenloods en een tegemoetkoming voor alle vertraging zat er ook niet in. Vandaar onze matige beoordeling. Gelukkig hebben de servicemonteurs goed werk geleverd en kunnen we nu eindelijk gaan genieten van onze mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Kijk verder”
Door Patrick op zaterdag 20 feb 2021 21 | vestiging Utrecht
Mocht je nog twijfelen om een keuken te kopen; doe het alsjeblieft niet hier! Alles wat er maar verkeerd kan gaan is verkeerd gegaan. Ze stuurden in 1e instantie timmermannen die geen flauw benul hadden hoe ze een keuken moesten monteren.
De koelkast werd verkeerd gemonteerd en stak 4 cm uit, de oven konden ze nier aansluiten, de quooker niet en de vaatwasser bleken ze zonder afvoer te hebben geplaatst. De achterwanden werden in de verkeerde kleur geleverd en de gehele keuken stond scheef. Inmiddels zijn we 4 maanden en 6 afspraken verder en is het nog niet allemaal opgelost. Sterker nog; de spatranden waar we 3 maanden ol moesten wachten werden weer verkeerd geleverd. We zitten dus al 4 maanden met een incomplete keuken, en de service is om te janken; 1x een bosje bloemen is ook de gehele compensatie geweest. Dus mocht je twijfelen; kijk aub verder!
FOTO VAN PATRICK
Reactie of foto toevoegen
“Monteurs zijn onprofessioneel”
Door Vlaswinkel op donderdag 18 feb 2021 21 | vestiging Gaanderen
Wij hebben een gedeelde mening betreft Keukenloods, de winkel in Gaanderen is helemaal geweldig met het ontwerpen van een keuken medewerkers denken mee hebben voor alles een oplossing in elke prijsklasse, ze begeleiden je helemaal met het project, vervolgens via het kantoor, zij nemen het in meten van de keuken op zich ook dit verloopt helemaal goed, aansluitend bezorging van keuken alles volgens plan. Hele vriendelijke mensen behulpzaam. Maaaar dan begint de ellende met het plaatsen, onprofessioneel mensen grote mond tegen klant alleen maar problemen maken, dit kan niet, dit past niet is geen garantie, alleen maar in problemen denken, geen enkele oplossing aandragen. Zoals deze mensen keukens plaatsen, is het de meer prijs die je betaald zeker niet waard, kun je beter zelf doen. Heeft ons veel stress opgeleverd en het plezier van een nieuwe keuken erg teleurgesteld, omdat je als klant ieder keer het gevoel kreeg dat jij het fout hebt gedaan. Tenslotte ontbrak er een plint wat kan gebeuren en dat is dan ook weer prima opgelost via het kantoor vriendelijke meneer heeft de plint aangebracht keurig op tijd weer helemaal top. Samengevat Keukenloods top bedrijf voor het kopen van keuken aftersales helemaal goed maar het plaatsen van de keuken moet echt anders.
Reactie of foto toevoegen
“Leveren korter blad zonder enige communicatie”
Door Davy Bogaard op dinsdag 19 jan 2021 21 | vestiging Drunen
We hebben een hoekkeuken bij Keukenloods. Tijdens montage zijn we erachter gekomen dat het granieten aanrechtblad niet zoals besteld 70 cm diep was, deze bleek maar 63,5 cm. Contact opgenomen met Keukenloods Drunen en krijgen doodleuk te horen dat ze dit eenzijdig aangepast hebben en dit volgens hem normaal is. Wij zijn zeer teleurgesteld in de gang van zaken omdat wij bewust voor een extra diep blad hebben gekozen. Ook compensatie voor deze aanpassing hebben wij niet mogen ontvangen. Al met al een teleurstelling, Keukenloods daar kopen wij nooit weer.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd aanrechtblad niet gekit niet gemonteerd”
Door SK op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Almere
De keuken is onjuist opgemeten, waardoor het aanrechtblad en de achterwand te klein zijn. Ik moet betalen voor nieuwe.

Aanvulling ontvangen 15 december 2020: De aankoop is afgeleverd en gemonteerd. Alleen de achterwand en het aanrecht blad zijn nog niet helemaal gemonteerd, daar deze te klein/kort zijn. De keuken bevalt wel, maar het is nog niet af.
Reactie of foto toevoegen
“Leveringen mis gegaan”
Door Marco Lekkerkerker op zondag 29 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik snap werkelijk niet hoe dit bedrijf een hoge waardering lijkt te krijgen. Alhoewel, hun marketingafdeling heeft hier natuurlijk wel de nodige trucjes voor. Wij hebben een keuken bij Keukenloods in Utrecht gekocht, omdat zij tijdens ons gesprek daar, aan al onze wensen konden voldoen. Geweldig, dachten we nog! Want een andere partij (SuperKeukens) kon dat niet. Maar die waren er wel eerlijk over. Want naarmate de tijd verstreek, bleek dat Keukenloods toch niet aan onze specifieke wensen kon voldoen. Meerdere wensen werden achteraf ontkent en/of medegedeeld dat dit toch niet mogelijk is. Nou, 1 wijziging kon dan toch wel, maar dan moesten we wel even 500 euro extra betalen. Pardon? Enfin, we voelden ons best wel gepiepeld en dachten.. nu hebben we onze ellende wel gehad.

De keuken werd geleverd en toen ging het weer mis: Een deel van de levering was voor een andere klant en blijkbaar was het erg lastig om onze verdwenen onderdelen terug te vinden. Dus werd een halve keuken gemonteerd. En zelfs dat kon niet goed gaan, de tekeningen waren niet goed gelezen en er werden zaken verkeerd gemonteerd. Na 7 weken! wachten werd de andere helft van de keuken gemonteerd en de schade gerepareerd. De afgesproken boiler hebben we uiteindelijk zelf maar gemonteerd, we waren moe. Moe van deze klantonvriendelijke partij. Uiteraard zijn we meerdere malen in de telefoon en in de mail geklommen, maar enige vorm van compensatie is nooit aangeboden. Och lieve mensen, ik wil op jullie hart drukken, vermijd deze warboel als je hart je lief is. Ik vraag mij dan ook hardop af, hebben wij nu zo ontzettend veel pech gehad? Ik geloof het niet, deze partij heeft haar zaakjes verre van op orde.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Kitty Rothman op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Almere
Communicatie erg slecht. Als ze een mailtje onbezorgd terug krijgen kijken ze niet na wat er verkeerd gaat. Daarna kan de mail ook niet nog een keer verstuurd worden. Plaats vd afzuigkap op het hoofdkantoor zelfstandig zonder overleg waardoor in gefreesde leidingen niet uitkwamen. Diverse onderdelen van de keuken niet geleverd. Wel de keuken vooruit moeten betalen anders wordt deze niet geleverd. Dus willens en wetens wordt er een incomplete keuken geleverd. Na 6 weken eindelijk de ontbrekende onderdelen ontvangen nadat ik zelf gebeld heb. Anders zou het waarschijnlijk nog steeds niet geleverd zijn. Als compensatie zijn de ontbrekende en verkeerd geleverde onderdelen door het serviceteam van Keukenloods. Verkopers kunnen wel goed verkopen daarna houd het ook echt op. Service vanuit de winkel kan je niet verwachten. Ik kan echt niemand aanraden hier een keuken te kopen.de frustratie is eenvoudig weg te groot.
Reactie of foto toevoegen
“Voorraad keuken gekocht”
Door Niels op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Amsterdam
In de winkel ging alles goed en gekocht.....later bleken er opeens toch spullen niet op voorraad waardoor er dingen aan de keuken aangepast moesten worden. i.v.m. de tijdsdruk gedaan...maar alles wat minder werd scheelde opeens heel weinig. Levering op de 3de etage ging goed en alles is in 1x netjes geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Geen bouwtekening”
Door Patricia op woensdag 4 nov 2020 20 | vestiging Zaandam
Het kookeiland is prachtig! Helaas zat er geen enkele bouwtekening bij waardoor wij onderdelen hadden waarvan we niet wisten wat het was. Op verzoek van Keukenloods een foto gestuurd van betreffende onderdeel maar geen reactie meer op gehad. Verder zag ik dat gasfornuis los op de site goedkoper was dan de prijs die ons berekend is in de totaal prijs. Ben van mening dat ik flink teveel heb betaald.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Nick op zaterdag 31 okt 2020 20 | vestiging Waddinxveen
Wij hebben bij Keukenloods een keuken gekocht met licht eiken frontjes. Het fijne aan deze winkel vind ik dat de verkopers veel ervaring hebben met het monteren van de keuken. Zo weten ze tot in detail wat wel/niet werkt en het mooiste resultaat geeft. Wij zijn tevreden met de keuken en de service naderhand.
FOTO VAN NICK
Reactie of foto toevoegen
“Tweede keuken”
Door Lubbers op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Zaandam
Dit is onze tweede keuken bij Keukenloods. De eerste keuken is goed bevallen, vandaar dat we weer bij Keukenloods uitkwamen. Bij onze tweede keuken zijn we tegen een aantal problemen aangelopen die in eerste instantie moeilijk waren op te lossen. Zo bleek het wijzigen van de keuken fors duurder uit te vallen dan eerder mondeling was toegezegd, werd een keukenblad veel duurder geoffreerd dan dat deze via andere leveranciers werd aangeboden en waren wij genoodzaakt om uiteindelijk een keuken te bestellen zonder keukenblad. De montage werd vervolgens uitgevoerd door een niet Nederlands sprekende monteur dat zorgde voor de nodige communicatieproblemen. De keuken werd half afgemaakt waardoor wij een aantal weken hebben moeten wachten. Uiteindelijk is onze klacht na een aantal keer bellen gelukkig wel goed opgepakt. Er is een servicemonteur langs geweest die alle problemen netjes heeft opgelost, zoals het eigenlijk de eerste keer had moeten gebeuren.
FOTO VAN LUBBERS
Keuken met eiland en wit keukenblad
Reactie of foto toevoegen
“Goede materialen”
Door Tjerk Berendsen op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Gaanderen
Materialen van hoge kwaliteit. Blij met de service vanuit Gaanderen. Er zijn bij installatie fouten gemaakt. Dit werd vrij goed opgelost. Het was noodzakelijk een aantal keer te bellen voor een update. Keukenloods kon ons beter op de hoogte houden. Daarnaast kwamen wij er achteraf achter dat het kitten van de keuken niet bij de prijs inbegrepen was. Voor het plaatsen van een keukenblad en een servieskast hebben wij 750 euro betaald. Hier had naar mijns inziens de kit ook wel bij in mogen zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Erg teleurgesteld”
Door Oscar Polak op zaterdag 24 okt 2020 20 | vestiging Amsterdam
NOOIT MEER KEUKENLOODS! Wij hebben voor €18000 een keuken gekocht bij Keukenloods en zijn heel erg teleurgesteld. Mocht u nou toch denken ik ga naar keukenloods, dan heb ik de volgende tips;
1. Teken geen offerte/factuur.
2. Accepteer niet dat er alleen een totaalprijs op de offerte/factuur staat.
3. Teken pas als iets als u echt 100% weet dat u NIETS meer wilt aanpassen.
4. Neem alles, elke reel zeer getailleerd door voordat je tekent.
5. Laat je niet opjagen. (dat is erg moeilijk)

Keukenloods is onderdeel van de mandenmakers groep, bijna alle keuken ketens zijn daar onderdeel van. Het gaat ze enkel om de handtekening zo snel mogelijk te krijgen, dan zit je letterlijk aan je keuken vast. Als de handtekening is gezet zijn de medewerkers van Keukenloods opeens niet zo vriendelijk meer, elke afspraak kost ze dan geld en tijd. Wij zijn zo dom geweest om wel te tekenen voor een totaalprijs, naderhand wilden we toch nog een wat zaken aanpassen. Dit ging niet gemakkelijk. Meerdere keren heb ik in de winkel en via de mail gevraagd om prijzen per regel en specificatie van de regels (de afkortingen/codes die op je offerte/factuur staan). Helaas hebben ze dat nooit willen doen. Bij het aanpassen van de keuken, we wilden een kleinere keuken en een goedkoper blad (composiet ipv keramiek) werd de keuken duurder! En je hebt getekend dus je hebt pech.. Inmiddels is de keuken geplaatst, we missen nu verschillende zaken die zijn besproken in de winkel en zwart op wit in de mail staan. Alleen zegt Keukenloods nu, die zaken krijg je niet het staat niet in de factuur. Dezelfde factuur die voor een consument onleesbaar is omdat er allemaal codes en afkortingen in staan. Het ergste is nog dat de keukenverkoper toegeeft dat we het over die zaken hebben gehad, maar omdat ik niet heb opgelet (onleesbare offerte) heb ik pech. Voor iedereen, koop niet bij keukenloods of een andere keukenzaak van de mandenmakers groep, ze zijn niet uit op echte hulp of service. Enkel geld verdienen, en dat zo snel mogelijk!
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Mevrouw Tambach op vrijdag 18 sep 2020 20 | vestiging Amsterdam
Wij hebben een keuken gekocht in Amsterdam zuid Oost. Snelle verkopers. Snel beslist. Bij montage werd er al gemopperd dat deze keuken niet in 1 dag gemonteerd kon worden. Ze hebben ook maar de helft gedaan. Over afvoer van een afzuiger werd gediscussieerd. Keukenloods heeft uiteindelijk bemiddeld na vele telefoontjes. Klap op de vuurpijl: monteur weet niets van een order die meegeleverd zou worden. Probleem: slechte communicatie en een afschuifsysteem in het beoordelen van de gemaakte fouten. Voor weinig geld krijg je ook slechte service. Geen aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Mist de service”
Door Dave Wijbenga op donderdag 3 sep 2020 20 | vestiging Zwaag
Met de verkoop word een hoop beloof en gezegd. Tot dat de plaatsing komt. Dan is der heel slecht een afspraak te maken. Uiteindelijk gelukt. Heb je na korte tijd wat stuk. Moet je zelf je nummer op zoeken. En zelf met hun leveranciers bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend aanrechtblad”
Door L. Aznabet op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Amsterdam
in februari 2019 is onze keuken geplaatst. een jaar later constateren wij dat het aanrechtblad van onder begint los te laten. Het betreft een kunststof blad. Keukenloods schakelt de fabrikant Topline in die vervolgens concludeert dat het blad door vocht is aangetast en probeert dit op de vaatwasser af te schuiven terwijl de schade niet boven de vaatwasser is maar boven de spoelbak. je mag er toch vanuit gaan dat een aanrechtblad tegen water kan????!!! toch neemt keukenloods het advies van Topline over en adviseert ons het aanrechtblad van onderen te schuren en te lakken. Bedankt Keukenloods! Dit gaat je niet in de koude kleren zitten...en dit voor een keuken van ruim €18.000,-. Een ding staat vast....de volgende keuken wordt gewoon weer een Ikea keuken want die heeft het wel ruim 10 jaar vol gehouden en de klantenservice daar nemen de klachten wel serieus en nemen de verantwoordelijkheid en verwijst niet door naar de fabrikant.
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigingen in blad”
Door Demi op woensdag 10 jun 2020 20 | vestiging Utrecht
De verkoop verliep goed. Door een kundige medewerker geholpen en goed advies gekregen. De service is echter uitermate slecht. Toen ik beschadigingen had geconstateerd aan het keukenblad (pitten in een natuurstenen keukenblad) en dit binnen 20 minuten! na plaatsing aan deze organisatie heb gemeld, kreeg ik van hen mee dat dit door ons zelf is veroorzaakt. Duidelijk uitgelegd dat wij, nadat de monteurs weg waren, een uitgebreide inspectie hebben gedaan en deze beschadiging toen direct hebben geconstateerd en gemeld. Toch geeft deze organisatie niet thuis: ze komen niet met een passende oplossing, blijven benoemen dat wij deze schade zelf hebben veroorzaakt en houden zich niet aan hun eigen voorwaarden. Alhoewel ik ruimschoots aan hun voorwaarden heb voldaan (schade binnen 24 uur melden), lijken zij zich volledig te onttrekken aan waar je als consument voor tekent. Wat een verschrikkelijk onprofessionele en onbeschofte service afdeling en organisatie. Koop hier geen keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Doen hun best”
Door Philip op maandag 8 jun 2020 20 | vestiging Zaandam
Er zijn wel wat behoorlijke fouten gemaakt tijdens het plaatsen van de keuken maar keukenloods doet wel z'n best om alles op te lossen. Je moet alleen wel overal zelf achteraan bellen
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfplaatsing”
Door spijker op vrijdag 5 jun 2020 20 | vestiging Amsterdam
keukenloods Mooi bedrijf alleen zo als bij veel bedrijven iets gekocht dan besta je niet meer slechte communicatie. Zelf geplaatst dan krijg ook geen bericht of alles naar wens is geweest. wij hebben medere keren keukens gekocht en zelf geplaatst als hij dan stond kwam er een monteur kijken of hij er netjes in stond want het was wel een keuken met hun naam ,
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Joleen op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Gaanderen
Er zijn grote fouten gemaakt met inmeten van het werkblad voor onze bestaande keuken die door 3 inmeters is gemeten. 1werkblad 17 cm te kort, de andere 5 cm te weinig diepte. Bij Keukenloods gaanderen kregen we alleen de stagiaire te spreken die vertelde dat dit ons eigen schuld was omdat we hadden getekend voor de offerte. Meerdere telefoontjes om iemand anders te kunnen spreken werden afgewimpeld, terwijl we konden horen dat collega's naast haar zaten. Ook de koelkast was te hoog. Omdat de monteur van keukenloods de verpakking had geopend moesten we hiervoor 10% van de koopsom betalen die werd ingehouden op de restitutie voor de goedkopere koelkast, circa €100,- .Het enige lichtpuntje waren de (service) monteurs. Waardeloze winkel waar je echt geen 'zaken' mee wilt doen want als ze een fout maken laten ze jou zitten met de brokken.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd ingemeten”
Door schoonenwolf op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Zwaag
3 keukens gekocht en allemaal gezeur met foutief in meten verkeerde kasten geleverd etc. Bij klagen komen ze dan met oplossingen die eigenlijk voor normale mensen niet te begrijpen zijn. Ow ja het ligt nooit aan keukenloods!
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet naar behoren”
Door MJ Fernandes op zondag 31 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Montage, afwerking niet vakkundig.wij hebben afbeeldingen per e-mail verzonden en we wachten op uw reactie.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Benjamin op vrijdag 29 mei 2020 20 | vestiging Almere
Bedrijf zit slecht in elkaar. Zwakke communicatie tussen keukenloods en keukenmagazijn (zusterbedrijf). Personeel wat ik heb meegemaakt was van een bar niveau. Gestuurde emails worden genegeerd.
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiaste start maar vervolg kon beter”
Door Hoogerwerf op donderdag 28 mei 2020 20 | vestiging Amsterdam
Ik heb een nieuwe keuken gekocht bij de keukenloods en ik werd superenthousiast ontvangen en goed geholpen. Ben minder tevreden over de vervolgfspraken ; nadat ik al de keuken besteld had en een aanbetaling had ,was er ineens veel minder mogelijk en alles had een meerprijs
Reactie of foto toevoegen
“Passieve houding”
Door Leo Konings op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Nederweert
Bestelproces na 3x eindelijk gelukt. Bij levering gasfornuis defect, spoelbak defect, werkblad beschadigd. Levering bijkeuken incompleet. Passieve houding....
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk goede oplossing”
Door Frank Wijn op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Amsterdam
We zijn over het algemeen goed geholpen. Wij hebben onze keuken vrij vaak aangepast, wat soms lastig was voor Keukenloods. Tijdens ziekte van onze contactpersoon liep het even wat stroever en zijn er wat misverstanden ontstaan. Uiteindelijk is dit allemaal goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Ron Kerkhoff op zaterdag 1 feb 2020 20 | vestiging Amsterdam
Wij hebben een complete keuken gekocht volledig voorzien van hoge kwaliteit inbouwapparatuur. De uiteindelijke deal hebben we gesloten met Eric-Jan waar we zeer tevreden over waren. De uitstraling van de winkel vonden we niet in vergelijking met andere keukenzaken waar we geweest waren.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geplaatst”
Door Sengers op dinsdag 31 dec 2019 19 | vestiging Gaanderen
Keuken. Zijn netjes geholpen en de keuken is op afspraak geplaatst
FOTO VAN SENGERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Balen”
Door Sabine op vrijdag 29 nov 2019 19 | vestiging Amsterdam
Keuken, goed geholpen, alleen is hij na 4 weken nog niet compleet, stoomoven is niet leverbaar, daar zijn we wel teleurgesteld over. Ligt aan Miele zegt Keukenloods. Ook 1 kitrand niet gedaan. Nu met kerst zonder stoomoven, dat is wel heel erg balen.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal klaar”
Door Evy op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Gaanderen
2 jaar geleden geweest om een keuken te ontwerpen. We moesten met eigen ideeën komen. Er werd niet meegedacht. Een paar keer terug geweest omdat de verkeerde kleuren en apparatuur ingevuld was. (later bleek dat de man die ons hielp hier pas een maand werkte). Met inmeten zijn ook fouten gemaakt, waardoor de kraan niet achter de spoelbak paste etc. Verkeerde producten vensterbanken etc zijn geleverd waardoor ze 3 x opnieuw zijn gekomen om elke keer weer wat te monteren. Monteurs werden verkeerd ingepland met te weinig tijd etc. Ook de muur hierbij beschadigd en gezegd dat dit er al zat.... Na 3 weken kwamen er vlekken in het blad (kunststof). Volgens hun met het een lijm zijn. Oplossing: hun willen een nieuw blad betalen maar een nieuwe spoelbak en montage kosten zijn voor ons.... Ik ben er heeeelemaal klaar mee.... Had nooit gedacht dat ik voor een keuken zoveel spanning en emotie zou krijgen... bah :(
Reactie of foto toevoegen
“Vaatwasser”
Door Aktas op donderdag 18 jul 2019 19 | vestiging Zaandam
Op 29 maart 2019 zijn wij bij Keukenloods in Zaandam geholpen door Franklin Schor. We werden goed geholpen en na ruim 5/6 uur was de order geplaatst en aanbetaald. Alles zou worden geleverd en gemonteerd, maar alleen de vaatwasser moesten wij zelf ophalen vanwege de aanbieding die er was. In mijn orderstatus stond nog een restant bedrag van €9.951,-. Keurig een aantal dagen voor levering betaald via iDeal. Twee dagen voordat de keuken wordt gemonteerd, komen wij in het filiaal de vaatwasser ophalen en Erik van Bergen geeft aan dat er nog een bedrag van €450,- open staat. Omdat de klant dit zelf moet ophalen, valt dit volgens Erik niet onder het restante bedrag van €9.951,-. ''Want het is toch logisch dat als je een product komt ophalen, dit pas betaald moet worden wanneer je het komt afhalen.'' Helaas wilde meneer niet toegeven aan het feit dat het niet meer dan logisch is dat je een product ook van te voren ook kan betalen en alleen hoeft af te halen. Op de bon zelf staat zelfs: ''Betaling: vooraf per bank, iDeal of via onze mobiele pin bij aflevering.'' Ook was hij er heilig van overtuigd dat Franklin dit mondeling aan ons heeft medegedeeld, terwijl hij er niet bij was en wat natuurlijk een eindeloze discussie is. Al met al: €450,- betaald, omdat wij al een busje hadden geregeld voor de vaatwasser. Maar Keukenloods is niet transparant in wat ze je aanbieden, wat je nog moet betalen en hun eigen bonnen mist zoveel informatie dat ze op deze manier geld bij je plukken. Ik ben erg teleurgesteld, omdat ik dacht dat Keukenloods niet zoals andere vele keukenboeren zouden zijn, zoals Keukenconcurrent. Maar het is helaas, maar waar. Slechte service zodra de order is betaald en wilt totaal niet meedenken. Ik laat het hier niet bij!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Lotte L op maandag 10 jun 2019 19 | vestiging Zaandam
Anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste keuken bij keukenloods Zaandam gekocht, ik was toen erg tevreden dus besloot om in mij nieuwe woning opnieuw bij Keukenloods Zaandam een keuken aan te schaffen. We werden in de winkel erg goed geholpen, er werd gekeken naar de mogelijkheden van een kookeiland met een kookplaat met afzuigkap (Bora). We hebben meerdere keren gevraagd of dit niet teveel ruimte zou kosten aangezien we de woning nog zo konden aanpassen dat er een normale afzuigkap gemonteerd kon worden. Dit was echter allemaal geen probleem en we konden twee grote lades in ons eiland plaatsen. Bij de levering en het installeren van de keuken bleek dat dit niet het geval is. Eindconclusie is dat Keukenloods Zaandam aangeeft dat dit niet zo is en dat wij nu een behoorlijke dure keuken hebben met de helft minder opbergruimte. Ik ben zeer teleurgesteld en vooral verbaasd over het feit dat de keukenloods het niet erkend en ons niet tegemoet komt.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Marscha Smeets op maandag 22 apr 2019 19 | vestiging Utrecht
Keuken en keukenblad.
- communicatie is zeer slecht
- afspraken worden niet nagekomen
- personeel heeft weinig kennis en is vaak zeer onbeschoft
- problemen worden niet opgelost
- ik zou niemand aanraden om hier te kopen. Wij konden er niet meer onderuit anders hadden we dat gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keukenaankoop”
Door Trudi op maandag 22 apr 2019 19 | vestiging Utrecht
Dramatisch bedrijf. Complete keukeninrichting gekocht. Allesw zou nieuw zijn. Ventailato bleek niet nieuw en werkte niet goed. Keukenloods heeft afspraak gemaakt voor reparatie. Vervolgens komt nota naar mij gevolgd door incasso bureau en dreiging met deurwaarder. U bent gewaarschuwd! Deze lui doen echt niet wat ze beloven. Van gebrukt verkopen voor nieuw tot reparatie beloven en nota dan naar degene die 3e hands ventilator is bezorgd
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met apparaten zonder stickers”
Door Kawa op woensdag 17 apr 2019 19 | vestiging Waddinxveen
Omdat dit onze eerste keuken is en dus geen ervaring in keukens heeft keukenloods Waddinxveen een ontwerp voor ons gemaakt. Uiteindelijk bleek er een loze ruimte te zitten van 50 cm waar wij niet kunnen gebruiken. Koelkast stuk binnen garantie termijn maar zat geen sticker op. Zonder sticker wordt deze niet gerepareerd. Baumatic super slecht. Wat bleek dat de sticker bewust is verwijderd. Een koelkast verlaat altijd het fabriek met een sticker. Bleek achteraf een veel voorkomend probleem bij dit type apparatuur. Koop geen keuken bij keuken loods service en afhandeling slecht en zodra ze het geld hebben en je getekend hebt dan laten ze je stikken.
REACTIE VAN EMMA
Beste Kawa, Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb vanuit onze winkel begrepen dat jullie een nieuwe koelkast door ons geleverd krijgen en dat daarmee het probleem is opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet, Emma
REACTIE VAN KAWA
Er is inmiddels een nieuwe koelkast geleverd en gemonteerd. Ik ben goed geholpen en alles is netjes opgelost. Bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door B.Menkhorst op dinsdag 26 feb 2019 19 | vestiging Gaanderen
Complete keuken, de verkoper vonden wij niet erg goed wat betreft uitwerken van de tekening. Er zijn zeker 4 x tekeningen gemaakt. Installatie is naar tevredenheid uitgevoerd.
FOTO VAN B.MENKHORST
Montage naar tevredenheid
+ Toon extra foto van B.Menkhorst
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld in service”
Door Elles op vrijdag 22 feb 2019 19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht bij de keukenloods in Utrecht. De keuken is mooi, maar die had ik beter ergens anders kunnen kopen. De installateur heeft het hele huis bij elkaar gescholden en is vertrokken zonder dat de installatie volledig af was. Een loshangend handvat kregen we per post nagestuurd (om zelf te installeren?). Toen bleek dat de omkasting van de afzuigkap niet lang genoeg was voor de hoogte van het plafond was het antwoord van Keukenloods "jammer dan". Al met al teleurstellende service.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd blad”
Door Salina op woensdag 6 feb 2019 19 | vestiging Almere
Bij keukenloods in Almere werden wij vorig jaar zomer (2018) vriendelijk geholpen en kregen wij onze droomkeuken op tekening. Begin december werd onze keuken geplaatst en blijkt dat er een verkeerd blad is geleverd. Echter zijn wij hier met keuken loods goed uitgekomen (financiële compensatie). Helaas liet naast de verkeerde levering van het keukenblad de montage ook aan de wensen over: blad zat er niet recht op, geen soft close op bepaalde deuren, plinten zaten scheef etc. Wij hebben 1,5 maand contact proberen te krijgen met de monteur. Of hij had het te druk, of zei op het laatste moment af. Wat overigens erg vervelend is, want je neemt vrij van werk of regelt dat iemand aanwezig zal zijn. Uiteindelijk zelf gebeld naar keukenloods om een afspraak via hun te plannen. Nu is hij afgelopen dinsdag geweest om al onze punten na te lopen. Doordat hij het blad heeft "proberen" recht te monteren, zit onze spatrand nu weer los van de muur, kastjes nog steeds niet recht en de softclose werkt niet goed op de deur. Ik ben totaal niet tevreden maar ben aardig klaar met dit bedrijf! Voordat de keuken werd gezet, raadde ik iedereen aan daarheen te gaan. Maar nu zeker niet meer.
REACTIE VAN EMMA | KEUKENLOODS.NL
Beste Salina, Bedankt voor de review. Mijn collega heeft inmiddels contact met je gehad en gaat naar een oplossing zoeken voor de problemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma.
Reactie of foto toevoegen
“Montage prut verlopen”
Door Peter op woensdag 14 nov 2018 18 | vestiging Utrecht
Bij keukenloods een keuken inclusief apparatuur aangeschaft. In de winkel goed geholpen en de keuken is prima. De montage en het verdere verloop was echter prut. De keuken was erg slordig geplaatst met deuken, kieren etc. Het contact hierover ging stroef en toen de monteur (in juni) langskwam (uren te laat) heeft hij nog niks gedaan, behalve de schade opnemen omdat er te veel moest gebeuren. De monteur is op een later moment teruggekomen en het leek goed afgehandeld te gaan worden, maar heeft toen niet alles helemaal afgekregen. We hebben toen afgesproken dat de monteur aan het begin van de week erna contact zou opnemen om de afronding in te plannen.

Dat is ondertussen helaas al maanden geleden. De monteur reageerde niet op berichten of nam niet op en heeft zelf maar één keer contact proberen op te nemen. Het verzoek hiertoe bij de planners neerleggen hielp niet. Uiteindelijk via de planners een afspraak laten inplannen. Ik kreeg een tijdsblok tussen 8u en 13u op 6 oktober. Dat werd een dagje thuisblijven zonder een monteur te zien en zonder ook maar een berichtje te krijgen.

Daarna hebben ze me geprobeerd te bellen op maandagochtend toen ik aan het werk was. Hoewel ze mijn e-mailadres hebben en een berichtje via whatsapp of sms hadden kunnen sturen vond men het niet nodig om ook maar iets van zich te laten horen; gewoon drie weken later nog een keer proberen te bellen werd blijkbaar klantvriendelijk genoeg bevonden. Uiteindelijk is een nieuwe afspraak ingepland, waarbij ik weer mooi een mail kreeg met de opmerking dat, als ik niet aanwezig ben, er 75 euro in rekening wordt gebracht.

Een half jaar na de installatie ben ik van een tevreden klant veranderd in iemand die dit bedrijf aan iedereen zal afraden.
REACTIE VAN EMMA | KEUKENLOODS.NL
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zijn blij om te horen dat u goed bent geholpen en blij bent met uw nieuwe keuken. We vinden het erg jammer dat de verdere afhandeling zo is verlopen. Ik heb contact gehad met ons service team en ik heb vernomen dat er afspraken zijn gemaakt om bij u langs te komen voor het oplossen van de service. De 75,- euro is gecrediteerd doordat de monteur niet is geweest. Onze verontschuldigingen voor deze situatie. Mijn collega's van ons service team zijn van alles op de hoogte en nemen het verder over. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken maar maat van het blad niet goed”
Door Bouterse op dinsdag 6 nov 2018 18 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht en laten plaatsen door keukenloods. Keuken is van goede kwaliteit en is netjes geplaatst. Wel een behoorlijk minpunt, keuken is ingemeten en daarbij duidelijk vermeld dat deze tot aan een muurtje moet komen. Maten op de tekening klopte, maar uiteindelijk is de keuken 4cm korter dan op de tekening aangegeven. Verkoper zegt niet veel te kunnen doen, omdat op de orderbevestiging de kortere maat van het aanrechtblad staat. Als klant ga je ervan uit dat de maten op de tekening aangehouden worden, zeker als je kort na het inmeten voor de zekerheid nog naar de winkel hebt gebeld om te controleren of deze wel tot aan de muur loopt. Een centimeter voor de muur zou de keuken stoppen volgens de verkoper, dit kwam precies goed uit aangezien er nog gestuct zou worden. Omdat dit telefonisch is geweest en niet per mail kunnen/willen zij hier niks mee, behalve een nieuw aanrechtblad voor de helft vd prijs aanbieden. Maar ruim 700 euro betalen voor iets dat eigenlijk mijn eigen fout niet is daar ga ik niet aan beginnen.
Reactie of foto toevoegen
“Regelmatig contact nodig”
Door Victor Geerdens op zondag 12 aug 2018 18 | vestiging Nederweert
We hebben een landelijke keuken gekocht. Regelmatig contact moeten nemen omdat we niets van hun hoorde ivm de leveringsdatum. Kwaliteit van de keuken is goed.
Reactie of foto toevoegen
“Iets meer service verwacht”
Door Van der Werff op woensdag 8 aug 2018 18 | vestiging Amsterdam
Wij hebben een keuken gekocht voor ons nieuwbouwhuis. Zijn nog steeds super tevreden met onze aankoop. Na het plaatsen had ik alleen iets meer verwacht, hier en daar zitten nog wat vieze vingers op de witte kastjes.
FOTO VAN VAN DER WERFF
Keuken voor nieuwbouwhuis
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Eva op vrijdag 18 mei 2018 18 | vestiging Amsterdam
Wij hebben in januari een complete keuken bij de keukenloods in Amsterdam Zuid Oost gekocht. Na de plaatsing bleken de bovenkastjes van de keuken niet meegeleverd. Service hierna was dramatisch. Je moet zelf 100 x bellen om dingen te regelen. Niemand die je informeert en als je ze spreekt doen ze net alsof jij je druk maakt om niks. Na 8 weken hadden we een afspraak om ze te plaatsen tussen 12.00 en 14.00 maar dit bleek ineens de dag zelf tussen 15.00 en 17.00 te zijn zonder informatie onze kant op. Weer de hele dag binnen zitten wachten op ze.

Aanvulling ontvangen 29 juni 2018: Contact opnemen om me mijn verhaal te laten doen is nog niet netjes oplossen. Uiteindelijk hebben we een complete keuken maar dat was 2,5 maand later dan afgesproken. Jammer dat jullie op dit bericht wel kunnen reageren. Had fijn geweest als dat was gedaan toen er van alles mis was gegaan.
REACTIE VAN KEUKENLOODS
Beste Eva, Ik begreep van de filiaalmanager uit Amsterdam dat er gisteren contact met u is geweest. Ik hoop dat alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet,
Emma | Keukenloods.nl
Reactie of foto toevoegen
“Tot het gaatje”
Door J. de Reus op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Veendam
De bedrijfsleider in Veendam vertelde ons bij de aankoop van de keuken dat men tot het gaatje ging. Dat hebben we geweten. Bij het plaatsen van de keuken bleken materialen te ontbreken en de maat van een spatrand klopte niet. Ook zijn allerlei slordige fouten gemaakt bij het installeren van de keuken. 2,5 maand na plaatsing was alles pas volledig opgelost. Tussen de aankoop van de keuken en het plaatsen zat 3,5 maand. Dit betekende dat de keuken een half jaar na aankoop pas echt klaar was. We zijn nu tevreden met de keuken, maar je moet wel veel appen, bellen en geduld hebben! Ordernr. S0004641
REACTIE VAN KEUKENLOODS
Beste J. de Reus, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat er dingen mis zijn gegaan en dat het lang heeft geduurd voor de keuken echt helemaal af was. Wij streven er naar om iedere klant zo goed mogelijk te helpen en kwaliteit te leveren. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor jullie kan betekenen. Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl
Reactie of foto toevoegen
“Lang traject”
Door Jeroen van den Hoven op woensdag 10 jan 2018 18 | vestiging Utrecht
Afgelopen zomer hebben wij een ander huis gekocht en wilden daar graag een nieuwe keuken in hebben. Verschillende bedrijven afgegaan en zagen bij Keukenloods een model dat helemaal bij ons nieuwe huis paste. Keuken gekocht bij Alicia en wij zijn op een zeer prettige manier door haar geholpen. Keuken werd eind augustus geplaatst door een zzp-er. De avond voor plaatsing had hij al gezien dat de, dunnen metalen, achterwand 'een dingetje' ging worden ivm de stopcontacten. De volgende dag gaf hij al snel aan hier niet aan te beginnen. Prima, nieuwe achterwand besteld bij leverancier met gaten erin. Duurde ongeveer 1,5 maand, maar goed je wil ook wat moois.

Deze monteur bleek de keuken toch niet zo fraai afgewerkt te hebben, dus een klacht naar keukenloods. Afzuigkap kon ook niet geplaats worden wand plafond was alleen maar gipsplaat!? Er had een loodzware Boretti kap gehangen dus dat leek mij sterk. 2e monteur kwam en zag bij binnenkomst al waar het mis zat. Knap want nog niemand had achter de gipsplaat gekeken. Om een lang verhaal kort te maken (want de beschrijving van mijn klachtenbrief en vele vele telefoontjes waar ik zelf steeds achteraan moet, zou deze site bijna vullen). Afzuigkap zelf maar opgehangen en hiervoor compensatie ontvangen van Keukenloods. Prima dit deel afgehandeld, maar nu de achterwand nog.

Inmiddels was een ander geweest met zijn collega om de keuken af te werken en dat hebben zij keurig gedaan. Als iedereen zo bij hen werkte, komt het wel goed met dit bedrijf. Monteur nr 4 komt en geeft aan dat de achterwand waar de metalen plaat tegenaan moet scheef is het dus niet mooi komt te zitten. Teleurstellend nieuws, maar wél blij dat hij het aangeeft.

Ok, stucer ingehuurd en vervolgens contact met Keukenloods Utrecht gezocht om door te geven dat de wand er tegenaan kan. In totaal heb ik 4 keer moeten bellen om deze man aan de lijn te krijgen. Er waren inmiddels ruim drie weken verstreken. Deze week maar weer gebeld om de achterwand te laten plaatsen. Eindelijk, Contact! Een zeer lauwe reactie "ah, eindelijk de witte rook waar we op wachten". Nou dat klopt wel, alleen was die rook er al even. Ontvang een mail dat ik kan bellen met de monteur voor een afspraak, zonder telefoonnummer! Dus maar weer bellen met Keukenloods Utrecht. Van een dame krijg ik het mobiele nummer van deze man en vraag nog even voor de zekerheid of het een ZZP-er is, want gezien de problemen had ik meerdere keren aangegeven dat deze er bij mij niet meer inkomen.

Krijg uiteindelijk een zeer verontwaardigde medewerker aan de telefoon, die van A tot Z weet wat de problematiek is, die aangeeft dat de ZZP-ers mensen zijn waar ze naar veel tevredenheid mee werken. Leg hem nogmaals uit dat dit al meerdere keren besproken is en dat de eigen monteurs van Keukenloods van harte welkom zijn, maar geen ZZP-ers! Geïrriteerd geeft hij aan dat het dan teruggaat naar de planning. Mijn irritatie is niet zozeer dat er zaken misgaan, want dat kan en problemen kunnen opgelost worden. Echter als je een casus hebt waar alles wat mis kan gaan misgaat (door Remy zelf ook bevestigd) waarom trek je er dan geen lering uit. Daarnaast zou iets meer empathie en een klantgerichte houding vanuit zijn kant op z'n plaats zijn. Eind augustus een keuken laten plaatsen en begin januari nog niet helemaal zijn afgerond zou een situatie zijn die ook Keukenloods (en hij) niet zou moeten willen.

De keuken is overigens prima en daar genieten we ook zeker van, maar met een goed gevoel terugdenken aan het traject doen wij zeker niet!
REACTIE VAN KEUKENLOODS
Beste Jeroen, Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb contact gehad met de verkoper. Wij zijn blij om te lezen dat jullie tevreden zijn over de keuken en vinden het jammer dat jullie niet tevreden zijn over de service. Wij proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen en willen graag kwaliteit leveren, maar zijn daarin wel afhankelijk van de situatie die wij aantreffen. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan de keuken. Mocht ik nog iets kunnen betekenen voor jullie dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Emma.
Reactie of foto toevoegen
“Niet gehoord bij klachten achteraf”
Door Miechiel Wehberg op donderdag 28 dec 2017 17 | vestiging Amsterdam
Koop niet bij Keukenloods. Ik zal dit hieronder toelichten. Op basis van onder andere recensies op deze site hebben wij een keuken gekocht bij Keukenloods. Helaas hebben wij hier spijt van. We hebben de keuken nu nog geen 9 maanden en helaas hebben we meerdere klachten, waarmee we niet geholpen worden. Als voorbeeld: de afzuiger behoort gewoon af te zuigen zou je denken toch? Onze afzuiger heeft nooit afgezogen. Keukenloods komt haar afspraken niet na. Ben je thuis aan 't wachten: komt er niemand opdagen. Geen bericht, niks. Ook daarna geen bericht na een vraag hierover. Echt een schande: zo ga je niet met mensen om. We hebben een aangetekende brief gestuurd om de koop te ontbinden (geld terug, keuken terug naar Keukenloods): geen reactie van Keukenloods. We gaan nu helaas naar de rechter om Keukenloods te dwingen om dit probleem op te lossen. Kortom: koop dus NIET bij Keukenloods.
REACTIE VAN KEUKENLOODS
Beste Miechiel, Wij betreuren het hoe het gelopen is. De klacht is bekend en zal worden behandeld. Hier zal u verder over bericht worden. Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd ingemeten aanrechtblad”
Door Ricardo Q op dinsdag 10 okt 2017 17 | vestiging Utrecht
Keuken besteld en geplaatst. Aanrechtblad blijkt verkeerd ingemeten. Kan de beste overkomen, maar... Aanrechtblad werd door de monteur, van keukenloods, opnieuw ingemeten in opdracht van keukenloods. De verkeerd ingemeten bladen zijn wel geplaatst en er werd nog geprobeerd de afwerking af te doen door te toveren met kit. Leuk geprobeerd maar dit gaat toch echt niet lukken (zie foto) Nu 2 weken verder en nog steeds geen blad besteld "Nee, we willen zelf nog een keer komen meten". Bijzonder slecht dat dit zo lang moet duren. Keuken is nog niet af maar er wordt geen tandje bijgezet om het proces te versnellen, het is immers niet jullie eigen keuken. En dat voor een simpele 'L-vormige' keuken. Erg jammer dit!
FOTO VAN RICARDO Q
Wijkende bladen
REACTIE VAN KEUKENLOODS
Beste Ricardo, Inmiddels hebben wij al uitvoerig contact gehad over dit probleem. Het nieuwe blad is besteld en zal z.s.m. worden geplaatst. Het contact hierover zal verder verlopen via de winkel waar de keuken is gekocht. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl
Reactie of foto toevoegen
“Respons en opvolging ontbreekt”
Door Jeroen Taillie op dinsdag 15 aug 2017 17 | vestiging Zaandam
Een mooie keuken besteld met A-klasse aparatuur voor een goede prijs. Tot zover tevreden. Echter de levering:
- werkblad beschadigd geleverd. 1 maand later nog geen voorgestelde oplossing, ondanks directe melding bij levering
- verkeerde schouw geleverd, correct vervangen na een week
- in de keuken zat geen enkele lade voor bestek. Na 1 maand nog niets geleverd en geen datum bekend
- in 6 van de 12 frontjes waren gaatjes voorgeboord voor de greepjes
- sparing voor kraan niet groot genoeg voor de geleverde kraan.

Nu zijn al deze punten vervelend, maar op te lossen. Helaas is de respons/informatie en follow up vanuit keukenloods bedroevend. Geen support, inleving of met name een vorm van terugkoppeling, tenzij je er zelf meerdere keren er week achteraan blijft bellen/mailen. Maar dan nog na 1 maand helaas geen resultaten. Voor ons dus een zeer slechte ervaring en kunnen hen dus duidelijk niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met het eindresultaat”
Door Ab Erasmiaans Gymnasium Rotterdam op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Waddinxveen
We hebben samen een mooie en passende keuken bedacht. Ook het grote meubel om gezellig om heen te staan, is een aanwinst voor onze personeelskantine. Praktisch en stijlvol. Veel opbergruimte en mooie apparatuur en in weggewerkt. Kortom blij met het eindresultaat
FOTO VAN AB ERASMIAANS GYMNASIUM ROTTERDAM
+ Toon extra foto van Ab Erasmiaans Gymnasium Rotterdam
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige en degelijke keuken”
Door Rolf op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Waddinxveen
Super mooie keuken gekocht bij Keukenloods Waddinxveen. Ze zijn daar zeer vakkundig, denken mee en zijn gewoon normaal. Als er iets is kan je altijd bellen staan je te woord en lossen dingen gelijk op. En niet onbelangrijk wij hebben een prachtige en degelijke keuken gekocht, helemaal naar onze wens!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met alles”
Door Jacqueline de Rooij op woensdag 3 jan 2024 24 | vestiging Waddinxveen
Geweldig geholpen door Peter. Een fijne ervaring.Goed met ons meegedacht over onze keuken.Keuken is keurig geleverd. Wij hebben de keuken zelf gemonteerd maar bij vragen stond Peter ons weer keurig te woord en gaf duidelijk uitleg.Wij zijn super blij met alles. Nogmaals Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de nieuwe keuken”
Door Jettie op maandag 11 dec 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Ik ben bij de aankoop van de keuken goed geadviseerd door Peter Wouters. Zakelijk en deskundig. Niet eindeloos in de weer, maar gewoon ruitjespapier en potlood. Later natuurlijk wel een mooi digitaal ontwerp ontvangen. Tussentijdse vragen zijn snel en behulpzaam beantwoord. Keuken is gisteren geplaatst, ik ben er heel blij mee
FOTO VAN JETTIE
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal in mijn nopjes met de nieuwe keuken”
Door M.Overeinder op vrijdag 24 nov 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Ben bij diverse keukenwinkels wezen informeren en ideeën opgedaan. Was nergens een 'wauw' effect. Tot iemand me zei dat ik bij keukenloods te waddinxveen moest gaan kijken. Dus hup met mijn dochter samen er heen. Wat een heerlijkheid om daar geholpen te worden en daar dan wel je keuken te vinden die helemaal naar wens is. Toen de tekening gemaakt was en we terug kwamen, keken we elkaar aan en wisten het gewoon, dit moest hem worden. Hier en daar wat aanpassingen en daar was die dan! Sinds 2 weken staat de keuken er, en ben helemaal in mijn nopjes! Bedankt keukenloods om mijn droom werkelijkheid te maken!
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is prachtig geworden”
Door Vania op zaterdag 28 okt 2023 23 | vestiging Zaandam
Sinds de verbouwing ziet het er heel mooi uit! Voor de verbouwing was het echt ongezellig en goedkope look. Nu heel stijlvol. Vriendelijk personeel, zeer warm en persoonlijk ontvangst door de gastvrouw. Mooie producten, heel veel keuze. Wel altijd zelf goed de offertes nakijken en checken, er schiet gemakkelijk een detailfoutje in met al die codes. Nu heel tevreden met onze keuken, het is prachtig geworden!
Reactie of foto toevoegen
“Een ontzettend mooie keuken”
Door van 't Westeinde op woensdag 25 okt 2023 23 | vestiging Rotterdam
Met professionele en persoonlijke hulp van Sarissa Gijbe hebben wij een ontzettend mooie keuken ontworpen en laten plaatsen door Keukenloods. Er werd goed meegedacht over onze wensen en de communicatie zowel telefonisch als via mijnkeuken.info was erg goed. De plaatsing is tevens erg vakkundig gedaan.
FOTO VAN VAN 'T WESTEINDE
+ Toon extra foto van van 't Westeinde
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door R.J.Hoogeveen op woensdag 25 okt 2023 23 | vestiging Nederweert
Keurig de keuken geplaatst. Wij zijn tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met de keuken”
Door Ruben op donderdag 19 okt 2023 23 | vestiging Rotterdam
In 2020 heb ik een keuken gekocht bij Keukenloods. In alle drukte heb ik toen geen review geschreven. Maar ik ben erg tevreden met de keuken. Er is bij het ontwerp goed meegedacht, ook toen bleek dat het budget niet helemaal passend was werd er ook nagedacht wat mogelijk was. De verkoper was niet drammerig en zeer prettig in omgang. Na een tijdje waren er wat mankementen, maar dit is heel netjes binnen de garantie opgelost. Kortom zou ik binnenkort weer een keuken nodig hebben (gelukkig niet, wat deze gaat lang mee!), dan zou ik zeker teruggaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goede advies en netjes geïnstalleerd”
Door Fam. Stuifmeel op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Roosendaal
We zijn goed geadviseerd door Joost en Gert-Jan bij het samenstellen van onze keuken. We zijn heel tevreden met onze keuken, die goed en netjes is geïnstalleerd door een ervaren monteur. Één van de kastjes kwam beschadigd door het transport binnen, maar de beschadiging is netjes weggewerkt achter een paneel dat toch al geplaatst moest worden. Ook toen we de volgende dag na installatie bemerkten dat de vaatwasser ietwat scheef stond is dat binnen 3 dagen opgelost door Keukenloods.
FOTO VAN FAM. STUIFMEEL
+ Toon extra foto van Fam. Stuifmeel
+ Toon extra foto van Fam. Stuifmeel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J. Filius op zondag 17 sep 2023 23 | vestiging Zwaag
Wij hebben bij Keukenloods zeer net advies gekregen en zijn ook netjes m.b.t. de voortgang geïnformeerd. De keuken werd ook goed verpakt en volgens afspraak geleverd. Wij zijn dan ook zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Mosmans op donderdag 31 aug 2023 23 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht met prima apparatuur. Vakkundig geholpen in de winkel, uiteindelijk is de keuken vakkundig geplaatst. Onlangs heeft de servicemonteur de puntjes op de i gezet. Kortom, tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met onze nieuwe keuken”
Door Elly op donderdag 17 aug 2023 23 | vestiging Zwaag
Prachtig mooie keuken uitgezocht en gekocht bij Keukenloods Zwaag, met Quooker, stoomoven, combimagnetron, Bora inductiekookplaat en een geweldig mooi aanrechtblad van composiet. Super blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN ELLY
Reactie of foto toevoegen
“Goede servicer”
Door Rob op dinsdag 15 aug 2023 23 | vestiging Drunen
Uitgebreide informatie bij aankoop, zeer ervaren montage, goede service en follow-up bij vragen.
Reactie of foto toevoegen
“Prijs kwaliteit verhouding”
Door Floor Boekholt op vrijdag 11 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Ben zeer tevreden over de bejegening en de kwaliteit van de keuken. Geen verkopers die achter je aan lopen. Verkoper met kennis en iemand die ECHT luistert naar je behoeften. Prijs/kwaliteit verhouding ervaar ik als optimaal.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Erwin Wijnands op donderdag 3 aug 2023 23 | vestiging Rotterdam
De verkoper (Stijn) heeft ons fantastisch geadviseerd en bijgestaan in de uiteindelijke keuze. Echt een aanrader voor iedereen die een mooie, goede en betaalbare keuken zoekt.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Karin op woensdag 2 aug 2023 23 | vestiging Zaandam
We hebben een fijne witte beda keuken gekocht met een natuurstenen blad. Er werd goed met ons meegedacht bij het ontwerp en de krappe planning werd gehaald. De communicatie was open en persoonlijk. Heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige zwarte keuken”
Door Anita Nijhuis op woensdag 2 aug 2023 23 | vestiging Nederweert
Wij hadden al vele keukens gezien. Maar prijzen waarvan je dacht wow het is alleen maar recht toe recht aan niks bijzonders, dat ging hem niet worden tot dat wij bij keukenloods in Nederweert kwamen. Daar stond hij de prachtige zwarte keuken. Toch maar even in gesprek gegaan en een offerte oplaten maken. Een Siemens vaatwasser, een Siemens oven met WiFi, een Siemens koelkast, een qooker een bora kookplaat. Grijze binnen kastjes afgewerkt met glas. Alles erop en eraan je kan het zo gek niet bedenken inclusief kookeiland en dan aan de andere kan nog een lang aanrecht. Dan kom ik zo terug met de prijs zei de beste man. Ik dacht nou dit gaat hem zeker niet worden met al die top apparatuur erbij. De beste man kwam na een half uurtje terug en gaf meteen aan ik geef jullie meteen alle kortingen die ik mag geven. Ik ben niet zo van oh nog even overleggen met de manager of er nog iets van de prijs af kan of als je vandaag beslist krijg je dit, nee gewoon meteen een eerlijke prijs. Wij hebben echt een top keuken met echt alles erop en eraan kookeiland aanrecht voor €15000,- dus zoek jij nou een keuken met topkwaliteit en een eerlijke prijs zoek niet verder en ga naar keukenloods in Nederweert!
FOTO VAN ANITA NIJHUIS
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Peter Stam op dinsdag 25 jul 2023 23 | vestiging Zwaag
Tevreden. Keuken goed geplaatst. Er ontbraken 2 stangetjes in een la. Na een paar weken kwam er maar een in huis voor plaatsing. We wachten nog op de tweede. Wel jammer
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met de nieuwe keuken”
Door Hellen op donderdag 20 jul 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Na ruim 20 jaar was het tijd voor een nieuwe keuken. Na het lezen van de positieve reviews, hebben wij een afspraak gemaakt bij Peter in Waddinxveen en met in ons achterhoofd om ons eerst te oriënteren. Wij zijn zeer fijn en professioneel geholpen door Peter en zeker niet opdringerig maar juist meedenkend. Van verder kijken bij de concurrent is er niet meer van gekomen.
We zijn super blij met de nieuwe keuken en hoe het allemaal is gegaan.
FOTO VAN HELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Een U-vormige keuken met eiland”
Door A.J.M.Bouman Driebergen-Rijsenburg op dinsdag 18 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
De ervaring was super goed in de aanloop fase, maar helaas ging in de uitvoering's fase het een en ander mis, maar dat is weer super goed opgevangen in de afhandeling. Dus de score goed is op zijn plaats. Jammer dat het een en ander fout ging in de uitvoering fase, want dan was het super goed geweest. Dit alles heeft betrekking op een U-vormige keuken met eiland.
FOTO VAN A.J.M.BOUMAN
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed geholpen”
Door Daan op dinsdag 18 jul 2023 23 | vestiging Waddinxveen
We zijn vanaf het eerste moment erg goed geholpen. tijdens een wat langere oriëntatie voor de ideale keuken zijn we bij verschillende keukenaanbieders geweest. Waar andere keukenaanbieders soms niet transparant of opdringerig konden zijn, zijn we bij Keukenloods ontzettend fijn geholpen door Peter.
Vanaf het eerste moment was er sprake van transparantie en een gezamenlijke zoektocht naar de ideale keuken. En met dank aan het goede stijl en financiële advies van Peter is dat zeker gelukt. Vanaf het moment dat we de winkel in liepen tot dat de keuken in de kamer stond zijn we altijd ontzettend goed geïnformeerd en geholpen over de stand van zaken.

wij door Peter bij Keukenloods
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door van Es op donderdag 13 jul 2023 23 | vestiging Drunen
Een goede voorlichting ontvangen van de verkoper Paul. Goede monteurs, waar onze wensen ter uitvoering werden gebracht.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens verlopen”
Door Familie de Jong op zondag 9 jul 2023 23 | vestiging Zaandam
We hebben in ons huis, waar de hele boel verbouwd moest worden, een keuken laten plaatsen van de Keukenloods, filiaal Zaandam. Een joekel. Tijdens de eerste gesprekken in de winkel, hebben we ons laten adviseren en konden we een overwogen keus maken in materialen en apparatuur. Plaatsing ging geheel volgens afspraak en naar volledige wens. Nazorg over een klein detail werd keurig opgelost. We wonen er nog niet maar we krijgen van alle vrienden en kennissen de complimenten voor de uitstraling en de afwerking.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Paul van Houten op dinsdag 4 jul 2023 23 | vestiging Rotterdam
Alles is goed aan dit bedrijf zowel de offerte, bestelling, bezorging en plaatsen van de keuken. Professionele mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat ze zeggen”
Door Rob Verhoef op vrijdag 23 jun 2023 23 | vestiging Utrecht
Keukenloods levert volgens afspraak en is goed bereikbaar. Ze doen wat ze zeggen. Leveren een perfecte keuken. Alle medewerkers zijn service gericht van verkoop tot de degene die plaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door A. de Wijs op dinsdag 20 jun 2023 23 | vestiging Zaandam
Er is goed meegedacht bij het ontwerpen van onze keuken. Adviseur nam de tijd voor ons. Samen naar verschillende alternatieven voor bijvoorbeeld apparaten gekeken. Er is veel apparatuur en voorbeelden van keukens te zien. De prijzen zijn reëel. Montage is goed verzorgd
FOTO VAN A. DE WIJS
+ Toon extra foto van A. de Wijs
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door van Hummel op maandag 5 jun 2023 23 | vestiging Gaanderen
Keuken naar volle tevredenheid geleverd en geplaatst. Alle afspraken die gemaakt zijn nagekomen. Complimenten voor de monteur die dacht in oplossingen en niet in problemen!
Reactie of foto toevoegen
“Een fraai resultaat”
Door M van Bemmel op donderdag 1 jun 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Prima geïnformeerd door Peter over de mogelijkheden en onmogelijkheden in onze keuken. Uiteindelijk heel fraai resultaat geworden en hele nette uitlevering. Zal zeker bij anderen aanbevelen zoals dat bij ons ook gebeurt is.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe keuken”
Door Sybrand Oud op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Almere
Geleverd wat gevraagd is. Alleen is de kleur anders (we hebben grijs betonlook gekregen maar hadden beige betonlook uitgezocht).
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Peter Bakker op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Goede ervaring, goed geadviseerd door Peter Wouters en mooi resultaat. Zeer tevreden over de monteur Martin Markus die zeer net en goed werk gedaan heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en goede ondersteuning”
Door Nellie planting de ruiter op donderdag 25 mei 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht, Djamilla heeft mij echt heel goed geadviseerd met het uitzoeken en de vormgeving van de keuken, met een prachtig resultaat. We hebben de keuken zelf gemonteerd, en kregen toen we wat hulp nodig hadden met het monteren, telefonisch goede ondersteuning !
Reactie of foto toevoegen
“Zo blij met de keuken”
Door Brandenburg op maandag 22 mei 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Wij zijn tevreden met onze keuken. Hoop dat het zo blijft.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens plan”
Door Mariska van der Laan op zondag 21 mei 2023 23 | vestiging Utrecht
Complete keuken gekocht. Advies was goed en de verdere afwikkeling was prima. Heldere afstemming en communicatie. Alles volgens plan.
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon een aanrader”
Door Ab Gooijert op dinsdag 16 mei 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Keuken gekocht. Alles netjes geleverd en geplaatst volgens de afspraak. Ziet er allemaal keurig uit en ben er heel blij mee. Gewoon een aanrader die zaak.
FOTO VAN AB GOOIJERT
+ Toon extra foto van Ab Gooijert
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Vick van der Put op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Ik heb een bijna complete keuken gekocht bij de Keukenloods Waddinxveen. Hele goede service van Peter voor, tijdens en na de levering. Topkwaliteit kasten, bladen en apparatuur. Ik geniet er enorm van. Over 20 jaar bestel ik mijn volgende keuken weer bij de Keukenloods!
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door D. Slaap op zaterdag 6 mei 2023 23 | vestiging Waddinxveen
In een woord: Fantastisch!. In de showroom goede uitleg, goed meedenken, boven verwachtingen. Uitvoering door Martin Marcus ook fantastisch, netjes en binnen de geplande tijd. Als ik 1 advies zou mogen geven; licht de naam ,,Keukenloods" toe, maak daar dan ,,Keukengids" van. Keukenloods doet denken aan een out-let met fabrieksrestanten. Zullen echter keukenloods bij iedereen aanbevelen, zeker met verkoper/adviseur Peter.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettig bedrijf”
Door Jim op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Waddinxveen
Vanaf het moment van binnenstappen tot oplevering heeft Peter ons uitstekend geadviseerd. Keukenloods is een prettig bedrijf, we kunnen het iedereen aanbevelen!
FOTO VAN JIM
Reactie of foto toevoegen
“Een uiterst geslaagde ervaring”
Door Fré Bosman op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Waddinxveen
Geheel nieuwe keuken. Uitstekende adviezen van Peter Wouters, samen hebben we een droomkeuken ontworpen. Levering op de afgesproken tijd, plaatsing efficient en deskundig door sympathieke monteurs. Een heel avontuur een nieuwe keuken maar met deze partners is het een uiterst geslaagde ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Een positieve ervaring”
Door Fam. Koek op maandag 28 nov 2022 22 | vestiging Waddinxveen
Wij kwamen keukenloods tegen op internet. Website ziet er overzichtelijk uit.
Afspraak gemaakt met Peter Wouters Keukenloods Waddinxveen. Gelijk een goed gevoel en advies over de verkoop van een nieuwe keuken, geen gladde praatjes. Peter is bij ons thuis wezen opmeten en hij gaf toen ook weer de juiste advies en ideeën. Later besloten de keuken zelf te plaatsen en de opstelling van de keuken iets te wijzigen ook dat werd super goed opgelost. Aflevering chauffeurs waren ook goed en netjes, helaas miste we een onderdeel van de spoelbak afvoer deze werd naar contact met Peter snel toegestuurd. Onze ervaring is alleen maar positief. En bevelen iedereen die onze mooie keuken komen bewonderen keukenloods aan.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenloods
  Alkmaar (34 ervaringen), Koedijkerstraat 29, 1823 CR Alkmaar, tel 072-5152273
  Almere (33 ervaringen), New Yorkweg 63, 1334 NB Almere, tel 036-5290303
  Amsterdam (97 ervaringen), Schepenbergweg 34a, 1105 AT Amsterdam, tel 020-3654594
  Drunen (35 ervaringen), Thomas Edisonweg 4, 5151 DJ Drunen, tel 0416-534751
  Gaanderen (60 ervaringen), Slakweg 84, 7011 EZ Gaanderen, tel 0315-340404
  Nederweert (36 ervaringen), Pannenweg 426, 6031 RK Nederweert, tel 0495-625383
  Roosendaal (69 ervaringen), Belder 12c, 4704 RK Roosendaal, tel 0165-567440
  Rotterdam (72 ervaringen), Stadionweg 37a, 3077 AR Rotterdam, tel 010-2035980
  Tilburg, Hestiastraat 10, 5047 VA Tilburg, tel 013-3032300
  Utrecht (64 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030-2741299
  Veendam (68 ervaringen), Transportweg 18, 9645 KX Veendam, tel 0598-745008
  Waddinxveen (158 ervaringen), Kanaaldijk 36d, 2741 PA Waddinxveen, tel 0182-612222
  Zaandam (186 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 18a, 1506 PV Zaandam, tel 075-6163030
  Zwaag (42 ervaringen), De Factorij 63a, 1689 AK Zwaag, tel 0229-268206
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.